Vždyť oni dělají jenom svoji práci - zpět na článek

Počet komentářů: 217

  1. Že „jen dělají svoji práci“ je obhajoba bachaře z Buchenwaldu, soryjako. Odbojovou buňku se zakládat nechystám, ale prohlášení, když se jedu podívat na rodiče, dostanou leda ručně nadrápaný na kusu papíru (chtěl jsem pytlík od mouky, ale to už by bylo moc práce shánět) a s poznámkou, že mi je trapně za ně.

    1. Ono se jim to nakonec vrátí všem, i těm co vnitřně nesouhlasí. Když někdo za války odpověděl na nabídku „ostraha pracovního tábora“, tak asi netušil, že za pár let z něj bude v očích všech dozorce v koncentráku. A to bez ohledu na to, co tam dělal a jestli někomu pomohl, zkrátka to do smrti nikomu neříkal.

      1. No a proto mám v plánu ten dovětek. Ať si uvědomí, co dělají. Když je třetina lidí natvrdo vyfakuje a třetina jim nějakou tu bumážku s komentářem ukáže, třeba někteří pochopí, jak se degradovalo a chytí za frňák. A kdo ví, třeba u toho dalšího nebudou na zvrácený pokutě za hadr v kapse trvat.

  2. No, tak já pro příslušníky žádný lidský pochopení nemám. Ti vocasové mají přece odbory a stačilo by, kdyby řekli: Tak takhle ne, na tom se podílet nebudeme. (Zde by byly odbory konečně užitečný). Co by mohli dělat? Povolat armádu? Těch pár vojáků, co zbylo?
    Oni si to ale užívají. Protože dostanou čárky a odměny. Já bych na to jako z božího dopuštění fízl neměl žaludek. Za žádných okolností.
    Bez ozbrojených složek by byli nahraní. To policie zajišťuje status quo, to díky policii můžou šikanovat lidi.
    Proto taky ke sboru berou hlavně dementy.

    1. Přesně to udělali – povolali proti vlastním lidem armádu. Takže Babiš a jeho vláda tímhle gestem vlastně vyhlásili všem lidem válku.

      1. Ano, povolali. Ale samotná armáda, nebo to směšný torzo, co z ní zbylo, by neuhlídala ani Budějovice. Je to o fízlech a městapácích.

        1. Kdo by chtěl hlídat zrovna Budějice??

          1. hlidat budejce by chtel kazdy.. :))

            1. Taková blbost.. :D

        2. MP na to nemá oprávnění, v tomhle je PČR sama. Zahlédl jsem i vyjádření jejich Unie, že by sice rádi pomohli policajtům, ale nemůžou. Jel jsem o víkendu do Prahy a zpátky, potkal jsem jednu hlídku na příjezdu do Prahy, jak je ten stánek s klobásami nad odbočkou na Jirny, a ta nejevila nějakou aktivitu. Na druhou stranu mi říkal brácha, že jeho kolegy v Kolíně stavěli několikrát, co tam dělají…

  3. No tak já jsem dneska narazil na velmi slušné policajty. Moje vnučka slavila 20 let, tak jsem jí jel popřát. Ale slavila to v baráku svého přítele, ve vesničce u Průhonic, cca kilák za hranici Prahy. No mohl jsem tam jet přes Jižní Město, což by bylo cca ten kkilák, ale potřeboval jsem koupit kytku, tak jsem to vzal přes Hrnčíře, protože jsem věděl, že tam u hřbitova je otevřeno květinářství. No a pak se mi již nechtělo vracet na JM, tak jsem si řekl, pojedeš přes Průhonice, sice je to o pár km delší, ale proč se vracet. No a hned za hřbitovem z druhé strany stálá hlídka, dva poldové a jeden voják. Samozřejmě mě zastavili. Vysvětlil jsem tomu poldovi, byl to mladíček tak do 30 let, o co jde. On kouk do ŘP a OP a řekl, pozdravujte vnučku, že jí přejí vše nejlepší. Tak si myslím, že i u těch policajtů je to jen v lidech. Najde se slušnej a najdou se kurvy, jako všude jinde.

    1. Někteří Židi taky narazili na Schindlera. To je systémový problém, výjimky ho nijak nezmírní.

      1. každej, kdo vleze do silovejch složek a skládá tam nějakou „přísahu“, disponuje buď velmi širokým svědomím nebo častěji mdlým rozumem (ne intelektem, rozumem). vona je to určitě pohoda bejt vojcl nebo fízl v dobách klidných, ale jak se něco komplikovanějšího semele, tak holt nastává to dilema, buď šmejd člověk, nebo křivopřísežník. občasné drobné záchvěvy lidskosti uniforem na tom nic nemění.

  4. Rozdeľuj a panuj. Ak sa občania peskujú s radovými policajtmi, nikto na vyššom poste sa nemusí báť o svoje teplé miestečko. Mrhať svoje zdroje na nekonečnú radu pešiakov je totálny nezmysel. Podľa mňa treba ísť po vyšších šaržách.

    Vybrať si nejakého policajného zmrda zo „stredného manažmentu“ a tomu poriadne „osladiť“ život. Niekoho, kto nikomu príliš chýbať nebude, za koho sa nikto vyššie postavený nepostaví a nebude ho držať za každú cenu. Zdokumentovať každú hovadinu, ktorou poruší akýkoľvek zákon. Podávať na neho sťažnosti, trestné oznámenia a podobne. Ale musí to byť urobené veľmi precízne, obvinenia musia byť založené na realite, nie na výmysloch, musí to byť „by the book“.

    Podobne so sudcami, úradníkmi, ostatnými zamestnancami štátu. Vždy si vybrať jedného, a tomu zničiť „kariéru“ aplikovaním pravidiel, ktorými oni ničia občanov. Po pár takýchto prípadoch sa ostatní začnú báť. Je to štandarný postup, ktorý používajú aj samotní policajti – z davu demonštrantov vždy vyberú pár jedincov, ktorých „zlikvidujú“. Ostatní demonštranti sa zľaknú a ústúpia/rozutekajú sa.

    Ale k tomuto treba aspoň nejaký menší tým, ktorý bude musieť obetovať veľa zdrojov. Na začiatok by asi stačilo aspoň podporiť Kverulanta: Kverulant.org.

    1. Vámi popsaný postup předpokládá jednu podstatnou podmínku, nutnou k provedení akce – insidera, který na dotyčného nadřízeného ukáže a zároveň poskytne know how, jak ho zlikvidovat. Musí to dělat dostatečně šikovně, aby se nedekonspiroval a celá akce se nakonec neobrátila proti němu.

      1. Jako by jeden pes nemohl žrát jinýho. Křiváků, co by si taky rádi lízli, ale zrovna nemůžou, se ve státní správě najde přinejmenším stejně, jako kdekoli jinde.

  5. Žádnýho fízla nikdo nenutil jít dělat fízla. Každej z těch kolaborantskejch sráčů se k tý práci sám dobrovolně přihlásil. Takže ano oni dělají svojí práci. Jenže a to je horší oni tu práci dělají dobrovolně a nikdo je nenutí. Co fízl to zmrd. V civilu to může bejt fajn kluk nebo holka. Mam u těch šmejdů pár kamarádů a známých. Všechno fajn lidi. Jenomže pak přijdou do poráce navlíknou mundůr poloboha a jdou zmrdit lidi co žádnou uniformu nemají.
    Nájemnej vrah taky dělá jenom svou práci. Máme s nim mít soucit?

  6. „Poslední dva dny slyším apely na to, že chudáci policisté a vojáci dělají jenom svoji práci a že na ně máme být hodní a spolupracovat s nimi.“

    Toto tvrzení nyní rezonuje ve veřejném prostoru velmi často, nicméně ho považuji za mylné. Byť si na jednu stranu myslím, že každé městečko potřebuje svého šerifa, tak policie v českých podmínkách byla a stále zůstává především nástrojem státní moci a nikoli pomoci občanům. Jinými slovy, ti, co tam pracují, moc dobře věděli, co čeho jdou a to, že někde nyní mrznou hodiny na nějakých stanovištích mě opravdu ani v nejmenším nedojímá. A těch, co si za těchto okolností rádi zabuzerují je mezi nimi taky dost. Tedy dělat z nich nevinné oběti na jedné lodi s občany je zcela tragické nepochopení dané situace.

  7. Zaujala mě poslední věta článku. Kde, když ne tady? Ano, je to tu na pendrek, ale kde je líp?

    1. To sem se chtěl zrovna zeptat, esli má nějakej jinačí glóbus a za kolik by se dal pronajmout třeba na hoďku…?

      1. Taky by mě to celkem zajímalo.

        1. V Namibii nebo v Chile.

    2. No teď momentálně skoro všude v Evropě a v mnoha státech USA ještě lépe. Ale to samozřejmě může být za měsíc jiné. Nicméně trochu se obávám, že to co se nyní stalo u nás, bude život v této zemi určovat dalších 10 let dopředu (zejména ekonomicky) a nic pěkného z toho nemůže vzejít. Třeba pokud jsme pomýšleli na nějakou ekonomickou konvergenci k západní Evropě (a v některých regionech ji už celkem i dosahovali), tak na to teď můžem zapomenout.

    3. guttata: USA má spoustu problémů různého druhu, ale kamarád byl letos asi 5x lyžovat. Takže z pohledu šikany obyvatel to tam přecejen vypadá jinak (bydlí ve státě Washington).

      Tady to půjde do kopru, rozkradenou státní kasu bude nutné zalepit a daně všeho druhu půjdou nahoru. Čekám maso, cukrovinky, benzín a vše ostatní dostane daně ze škodlivosti a uhlíku. K tomu extra z elektřiny, vody (i ze studní) a daň ze střechy a podobné okrádačky. Prostě nás svině budou dojit ještě víc než teď. Navíc pro obrovskou část lidí není práce, jen je zaměstnává stát a to celou situaci jen zhorší.

      1. fatdwi 8.3.2021 v 13:44

        Pravíte, že pro obrovskou část lidí není práce?
        Nutně potřebuji jednoho strojníka k bagru, stavbyvedoucího (alespoň SŠ) a dva dlaždiče nebo přidavače. Poptávka je dlouhodobá, delší než rok a marná. Není to náhrada za nemocné (aktuálně vedoucí dílny, řidič a dva přidavači).

        1. ygorek: takže dle Vás prostě úředník sedne do bagru? Dlaždiče by jistě dělat mohl, to zas jo. Ale stavbyvedoucího?

          1. Dělám DB admina a opravdu, upřímně, občas mi z toho tak jebe (a tuplem v současné situaci), že mám někdy fakt chuť s tím praštit a jít dělat k lopatě, i když na to fyzicky nemám. Asi ne úplně na furt, ale nějaký čas bych u toho nejspíš byl ochoten setrvat, tak pár měsíců (nejsem si jist, zda bych dřív odešel sám, nebo by mě nadřízený vyhodil). V hlavě mám už tak nasráno, že už to potřebuje řádný výplach.

            Já si tedy umím představit, že by šel úředník dělat dlaždiče. Na stavbyvedoucího je jistě třeba nějaká knowledge, tam to chce delší cestu, ale nějakýho přines-podej by jistě dal.

            1. Pohybuji se v IT a naprosti souhlasím. Po vykopnutí jsem zakotvil v kombinaci IT a servisu, manuální práce je v IT úplná oáza na nervy:-)
              Osobně jsem znal dva programátory co skončili v Bohnicích….

          2. fatdwi 8.3.2021 v 15:12

            To jsem přímo netvrdil, ale i to je možné, zažil jsem to. Můj bývalý kolega, takto mzdový účetní, prostě přesedl do bagru. Snadněji by se zapracovala úřednice, moderní bagry se ovládají hravou tyčkou, ne metr dlouhými pákami, kterým se musí pomáhat kladivem, a ženy mají přirozený talent ve větší míře než muži. Ne náhodou ovládaly většinu jeřábů v těžkém průmyslu jeřábnice. Jev se dočkal i zhudebnění, jehož se s úspěchem zhostila skupina hudebníků známá jako NPSDB.
            Stavbyvedoucího by jistě mohl dělat po patřičném zaškolení. Zažil jsem to.
            Rekvalifikace, neslyšel jste dosud?

            1. Znám mladou holku, která je jeřábnice a je velmi oblíbená a dobře placená. Chtěla kamion, ale firma jí ho nedala, kvůlivá její bezpečnosti, přecjen, kamioňák řeší jiné situace. Ona má, samozřejmě, papíry, asi tak na všechno, na co si vzpomenete. Ji to prostě baví.

        2. Pravíte, že pro obrovskou část lidí není práce?
          Nutně potřebuji…. Poptávka je dlouhodobá, delší než rok a marná.

          Mzdu dáváte? Případně jakou?:-)

          1. Mzdu dáváme. Jinak by firma těžko fungovala přes dvacet let.

            1. Mzdu dáváme. Jinak by firma těžko fungovala přes dvacet let.
              A mohu vědět její velikost? Jestli je tedy poptávka reálná a né české imaginární fňukání „nejsou lidi“.

              1. Máte-li vážný zájem, napište mi.

                1. Máte-li vážný zájem, napište mi.
                  Já ne, ale jeden člověk v rodině jako stavbyvedoucí pracuje. Třeba by ho to zajímalo. Ale evidentně, kdyby to byla zajímavá nabídka, tak se tím pochlubíte a neděláte tenhle český vojeb.

                  1. Marty 8.3.2021 v 20:06

                    Pokud by ho to zajímalo, ať napíše.
                    Po zkušenostech s některými oponenty si zbytky soukromí chráním, navíc jsem podepsal v pracovní smlouvě příslušnou doložku, počítám, že se s ní setkala většina zaměstnanců, vy vojebe.

                    1. Pokud by ho to zajímalo, ať napíše
                      Asi ne, nikdo není zvědavej na balkán typu: „A kolik byste vlastně chtěl?“

                      Po zkušenostech s některými oponenty si zbytky soukromí chráním, navíc jsem podepsal v pracovní smlouvě příslušnou doložku,
                      Nikdo se neptá na Vaši mzdu, ale na mzdu té poptávky. Pokud máte tuhle doložku, tak to opět značí problém na straně financí ve Vaší firmě.

                    2. Marty 9.3.2021 v 20:38

                      Zajímavé.
                      Pracoval jsem v posledních patnácti letech pro několik zaměstnavatelů, tu i cizozemských.
                      Zdá se, že balkánem typu:“A kolik byste vlastně chtěl?“ je celá Evropa.

                      Předmětnou doložku jsem podepisoval všem zaměstnavatelům a máte pravdu, jeden z nich opravdu měl problém na straně financí. To byl důvod, proč jsem se s ním před lety včas rozešel.

                      V debatě s vámi jsem nenalezl zábavu ani poučení, nemám důvod v ní pokračovat.

        3. Stavbyvedoucí je totál voserpráce, nanervy, s velkou zodpovědností a velkým časovým a emočním zatížením. Ale je důležitá a svým způsobem nenahraditelná. Je možno u vás alespoň 60 hrubého a 45 čistého?

          1. h72 8.3.2021 v 19:51

            Souhlasím.
            Máte-li vážný zájem, napište.

            1. Šlo to rychle. Ostatně, to asi bylo nabíledni. Kde se nachází hlavní rajón působnosti, plus mínus 100 km? A jedem rodinné baráky, silnice a dálnice, velké bytovky nebo mosty či ještě jiné přesouvačky terénu? On je to dost rozdíl, žejo ….

              1. h72 8.3.2021 v 20:10

                V okresech JH a ZN. Pozemní stavby, dálnice, mosty, to ani náhodou. Jen rýpání v hlíně a zahlazování stop.

                1. Zahlazování stop? GIBS? :-)

                  1. G21 9.3.2021 v 7:25

                    Projektant obvykle používá formulaci „uvedení do původního stavu“, aby majitel pozemku pokud možno nepoznal, že se na něm stavělo.
                    V případě některých majitelů pozemků přemýšlím, zda jako přidruženou výrobu nezavést montáž hodinek s vodotryskem.

                    1. Dam ti adresu, nalož tady v noci jednoho stavbyvedoucího a odvez ho někam na Moravu, co nejdál, hlavně dřív než ho zabiju!

                    2. PS: Přidam i políra zdarma.

                    3. Arnold J Rimmer 9.3.2021 v 11:13

                      Ne, díky.
                      Rčení o vyrážení klínu klínem znám.

  8. Tak já zas budu za ďáblova advokáta a rovnou říkám, že furt nechápu, proti čemu místní slavný partyzánský odboj furt bojuje, furt dokola, můj děda, který měl co do činění s nacistama by se vám vysmál.

    Mě nikdo nic nedělá a ani jsem o žádné šikaně z nejširšího sociálního okruhu neslyšel. Lse je plný lidí, katastr obce nikdo nehlídá, z chlastací garáže se občas vracívám i po půlnoci a nikdo mě celou dobu neotravoval, chodím i 2x týdně, na hranici okresu mě zastavil sympatický mladý voják, ukázal sem bumažku a občanku a nechal mě jet. Dneska pro jistotu už na stanovišti ani nebyli.

    Ano opatření jsou úplně kokotská a úplně k hovnu, ale benga i vojáci jsou spíš na naší straně a neprudí, za půl roku těchto sraček jsem se s tím nesetkal já ani nikdo známý.

    Já vím, je kůl připadat si jako drsný bojovník, rambo se stevenem seagalem a neem z matrixu dohromady, úderně bojovat u klávesnice v luxusní vile s cappucinem za stovku na stole proti hroznému systému, ale už se to tu mele rok dokola.

    Sem taky nasraný, ale protože mi zavřeli školku a musím tuhnout v chudinském paneláku se 2 děckama co lezou po zdech a už si fakt lezem na nervy. Babiš je kokot a jeho melody boys jakbysmet.

    1. jo, to mi skoro připomnělo „byla to pohoda, všichni měli práci, pšenici dovezli ze sojuzu, byla odborářská rekreace, a že se tu a tam zhoupla nějaká Horáková nebo nějakého kverulanta picli na čáře, to se mě netýká“

      1. ale ježiš vždyť je to furt dokola a už mě to dost unavuje, parta „ultrahustejch bojovníků“ co válčí proti dopravní policii a pokutám za parkování a nově proti nebohým vojákům, které kokoti zvrchu nechají v dešti celé dny kontrolovat samé Pospecy co jedou na šichtu a ze šichty. Jste trapný jak ten Landa a ti ostatní

        My máme dělat jednu věc, jelikož čuráčí hlavy na hoře jsou úplně k ničemu, sami máme makat na tom, aby tak krize co nejrychleji skončila, ne dodržováním jejich nuařízení, ale používáním zdravého rozumu.

        ježišikurvakriste ještě před půl rokem to tu byl samej antirouškař a antivakcinér a teď už sám pan domácí otočil a hledá cesty jak zachraňovat krizi, která tu prostě a jednoduše je, přesto že jste to všichni donedávna popírali a nevidí si ani natolik do huby, aby někdo přiznal chybu v úsudku

        1. Pospec: já za sebe říkám, že jsem neotočil a jediná krize, která tu je, je způsobená vládou (a bude ještě mnohem horší, zatím „krize“ jako taková není).

          Počty nakažených nejdou nahoru ani když se dělá o desítky testů víc než dřív. Situace je lepší a přesto hysterky zavřely víc věcí na delší dobu (i tu Vaši školku). Jaké „popírání“ čeho, tomu nerozumím. Ve frontě na vakcínu zatím nestojím a nejspíš nikdy nebudu (ale uvidíme, zda bez toho půjde žít).

          1. fatdwi 8.3.2021 v 14:13

            Žádná krize není a fšecko je úplně lepší. Jen v práci bych se mohl strhat, protože chybí klíčoví lidé, což ještě před Vánoci nebylo – lidé nad 70 u nás nepracují. Žádní mrtví na ulici nepadají, ale ve čtvrtek zůstal soused po zásahu své dcery s těžkým průběhem doma, protože je to prý lepší, než ležet v okresní nemocnici na chodbě.

            Pokud jste včetně rodinných příslušníků zdráv, případně vás postihla jen rýmička, na vakcínu frontu nestojíte a nebudete, budiž vám přáno. Ale pak s vámi není o čem diskutovat, leda o aplikaci zorného úhlu.

            1. ygorek: Vy mě vždycky dokážete fascinovat svou schopností vzít jednotlivost a z ní udělat trend. Něco jako když jste demonstroval sucho v ČR svou vlastní studnou.

              Zorný úhel je důležitý, protože umožňuje realitu objektivizovat. Že Vám zůstal ve čtvrtek doma soused je sice pravda, ale co z toho hodláte vyvozovat pro ostatní? Nějak mu pomohla zavřená školka? Policajt na hranici okresu?

              1. Asi špatně nosil roušku, nemyl si ruce a nedodržoval odstup, jak by to jinak mohl chytit!?
                KurvapičaPES, já už rok chodím do práce s hadrem, nyní čínským plastem na hubě, žena občas sedí s dětmi doma, podle toho co zrovna zavřeli.
                Na mém oblíbeném Slovensku jsem už od léta nebyl.
                Lyže letos ani jednou.
                Do Kauflandu páchnu 2x měsíčně a polovina těch lidí,co tam pozoruji, by měla exnout tak do 3 dnů podle toho jak se tam chovají.
                Ale mám se dobře, nevyhodili mně z práce, nezakázali mi podnikat, nemusím zachraňovat lidi, z nichž polovina na své zdraví sere až do předčasné smrti a klidně to vydržím do podzimu.
                Ale jestli to těm kurvám zase naházíte, že prý menší zlo, tak chuj s námi, dobře nám tak.
                Začínám uvažovat i o SPD, kdyby to aspoň byla opravdu protisystémová strana, a ne projekt na osobní obohacení Okamúry a pár zrovna vyvolených…
                Jestli náčelník boční vítr s narcis fotrem nebudou mít aspoň 5% preferencí, tak ještě hodně zvážím komu to hodím.

                1. kam vítr, tam … huba…. https://pbs.twimg.com/media/DambvDyX0AAooYA.jpg

                  :-D :-D Ale jo, vidím to dost podobně…

                2. Dachsmeister 8.3.2021 v 18:16

                  Trefil jste se hned první větou.
                  Kontrolní dny byly poté zrušeny.
                  Dohadovat se v poli na dva metry s hadry na hubách není jednoduché, to se dá možná s ochrankou v Lidlu.

              2. fatdwi 8.3.2021 v 15.30

                V kterém ústavu jste absolvoval četbu?
                Měl jste jednoho, nebo dva asistenty?

                Omlouvám se, ale ze zásady, že pochopení textu je pro sepsání oponentního příspěvku podmínkou sine qua non, neslevím.

          2. situace není kurva lepší, prostě není, ať si překrucujete jak chcete

            zatímco loni na jaře „nakažený“ bylo slovo z televize, nyní už prakticky každý třetí koho znám to prodělal a pár z nich bylo fakt dost blbě, aktuálně se s tím trápí moje šedesátiletá teta, protože bratranec to donesl z roboty ve skladu, kde se na roušky sere. Má několik dalších diagnóz, tak se modlíme, aby to dala.

            dědek sice neumřel na koronáč, ale kdyby fungovaly normálně špitály a důchoďáky, mohl pár let ještě pobejt

            počet parte visících u nás na sámošce je trojnásobný oproti normálu

            je mi jasné, že opatření nejsou na nic a jediné řešení je nechat to prostě proběhnout, kdo má umřít, ať chcípne, bagr, velká jáma, vápno a jedem, nebude to tak moc a vesměs samý chudí starý nepotřebný lidi, určitě žádnej mudralnt odsud, taky nemám starý lidi rád nakonec, že

            1. Pospec: můžete to tedy nějak demonstrovat na datech? Psal jsem je tu mockrát, klidně Vám je zopakuji: přes hromady testů navíc se nedaří vydojit aspoň tolik pozitivních, kolik jich bylo začátkem roku. Kdy ale žádná hysterie a chybějící dřevo na rakve nebyly.

              Je fajn, že vidíte, že ta opatření skvěle fungují, když to kolem Vás tolik lidí dostalo:-)

              Ad teta – vidíte, kamarádka to taky donesla ze skladu, ve kterém jsou roušky povinné a nesere se na ně. Jiná kamarádka to donesla z nemocnice, tam se na roušky taky nekašle.

              Ad „dědek“ – tak hlavně, že je super ta šikana a je to takové ozdravné.

              Fascinující, jak v jedné větě napíšete o trojnásobném počtu parte oproti normálu a hned v další horujete pro opatření, která zjevně nefungují. Ale kdyby nebyla, tak ta situace bude jistě ještě mnohem horší, že jo? Například je to dobře vidět na Švédsku, kde na tom nejsou nijak zvlášť špatně, přestože tam taková šikana není. Mě z toho vychází, že je ta šikana k hovnu, protože virus na ni sere. Vám zdá se víc vadí, že jsem se z toho neposral než ty hromady mrtvých.

              1. jděte fakt do prdele, nikde jsem ani čárkou nehoroval pro žádná opatření v každém jednom příspěvku znovu opakuji že je to k ničemu a že nesouhlasím a vy mi to furt budete cpát do huby

                při vší úctě jděte táhněte do hajzlu, nejste už diskutér, ale jen troll

                a trolli se nekrmí, nasrat

                1. Jen ti omlátil o držku ty sračky co tu meleš blbečku…

                2. Pospec: můžete mi tedy vysvětlit, co jste myslel touto větou:
                  „je mi jasné, že opatření nejsou na nic a jediné řešení je nechat to prostě proběhnout, kdo má umřít, ať chcípne, bagr, velká jáma, vápno a jedem, nebude to tak moc a vesměs samý chudí starý nepotřebný lidi, určitě žádnej mudralnt odsud, taky nemám starý lidi rád nakonec, že“

                  Já ji (dle Vašeho rozhořčení zjevně nesprávně) pochopil jako sarkasmus na lidi, kteří tvrdí, že opatření jsou na nic, ergo jsou tedy k něčemu. Ale třeba je to na mě jen příliš sofistikované a tak jsem to nepochopil.

                  1. to nic fadtwi, já to tak taky pochopil…
                    U Pospeca je to takové schizofrenní, toulá se nám po nocích, chlastá beztak ne sám v garáži, překračuje hranice obce, beztak nakupuje v těch koronanamarketech, ale už to kolem něj krouží a nebere to na lehkou váhu, u bratránka ve skladu by zavedl pořádek.
                    Zavřít ty opravdu ohrožené 65+ fšecky + BMI 30+, cukrovky, srdíčka atd.,atp. Rozvážet jim zdarma potraviny v letákových cenách a povolit vycházky jen dopoledne, to by bylo řevu jak jim omezujeme svobodu.
                    A to se nemůžu dočkat, až ty ohrožené skupiny budou zvýhodněné bo už je naočkovali… :-(

                    1. Dachsmeister 8.3.2021 v 18:28

                      Zavřít lidi 65+ fšecky, BMI 30+, cukrovky, srdíčka?
                      Firma by se pak mohla zavřít taky.
                      Zatím ti lidé 65+, BMI 30+, cukrovky, srdíčka atd., atp., normálně pracují.

                    2. Takové riziko, jestli se nám nakazí a zemřou, vezmete si to na triko?
                      Jiní nám zase nepracují, tak vono SE to nějak srovná, neee?
                      A na zbytek sere PES, kdyby to mělo zachránit jeden život.
                      BTW antigen testy plošné vzorek 600 duší dnes, tipnete si počet pozitivních?

                    3. Dachsmeister
                      8.3.2021 v 22:50

                      6?

                    4. ja tipuju 130, vsichni bez priznaku

                    5. Z téměř 3000 duší 2.5%, nyní ověřováno testy PCR, kde již někteří negativní…

                    6. ygorek 8.3.2021 v 20:11

                      Pokud jste výše napsal:“KurvapičaPES, já už rok chodím do práce s hadrem, nyní čínským plastem na hubě“, odhaduji, že chodíte do práce. Skutečně nemáte mezi kolegy nikoho 65+, BMI 30+, cukrovkáře, kardiaka?
                      Potom vám blahopřeji.

                      Se zbytkem příspěvku se nemá smysl zabývat.

                    7. BMI 27 mám já, 30+ tak 10% cukrovek asi taky tak, kardiaků tu moc nebude.

    2. Pospec: asi Vám z toho už taky hrabe, protože:
      „Mě nikdo nic nedělá a ani jsem o žádné šikaně z nejširšího sociálního okruhu neslyšel.“

      „Sem taky nasraný, ale protože mi zavřeli školku“

      To je ono, ta šikana Pospeci. Má mnoho různých podob, například jsme letos nemohli na hory, sezóna v hajzlu. Chápu, Vás to nesere, ale jiné zase nesere školka. Je nutné to vnímat celkově – že Vás konkrétní opatření neomezuje neznamená, že se nic neděje. Buzerace na hranicích okresu je jen střípek do skládačky.

      PS: při nejlepší vůli nevím, jak vypadá doma cappuccino za stovku, asi kupujeme moc levnou kávu a nemáme dost drahý presso.

      1. tak já nevím, asi za tisícovku, co já vím, já piju standard směs z lidlu

        jak jste býval výborný diskutér, od corony je z vás překrucovač faktů a otáčeč slov

        opatření jsou na hovno, o tom vůbec nedebatujeme, šlo o ukazování prstem na zlé cajty a vojáky, co náš šikanují, což prostě a jednoduše NENÍ pravda, nešikanují

        hory jsou mi u prdele, to je jen zbohatlická zábava, já jsme omezován na základním fungování a to je velký rozdíl

        1. Pospec: nevím, co jsem překroutil a otočil, ale budiž.

          Vnímání šikany máme každý jiné – Vy to vztahujete na sebe a protože jste potkal fajn vojcla, tak je všecho v pohodě. Já to beru jako celkovou situaci, tj. to, co po nás vláda chce. Proto mi přijde komické Vaše rozdělování šikany na „co mi vadí“ a „co mi nevadí“. Vy máte zavřenou školku a je to „základní fungování“, co majitel kavárny nebo hotelu? Nebo toho vleku? Je to zmrd, protože jeho podnikání Vás nezajímá, tak ať chcípne, zatímco Vy jste děsně odrovnanej z toho, že musíte být s dětmi doma?

          1. fatdwi 8.3.2021 v 14:09

            Šikana je to, co mi vadí. Zažil jsem to.
            Pokud přistoupím na vaši argumentaci komičnem, pak nutně dojdu stavu, kdy mě podnikání cizích lidí nezajímá stejně, jako v minulosti nikoho z hoteliérů nebo kavárníků nezajímalo podnikání mé, ať klidně chcípnou.

            1. ygorek: to jsem nepochopil, protože mi přijde, že píšete to stejné, co já, takže nerozumím, v čem mi vlastně odporujete?

              1. fatdwi
                8.3.2021 v 14:51

                To je ygňorek; neřeš.

          2. upřímně, od začátku jsem slzu nad s ruským přízvukem mluvícími holohlavci vlastnícimi sítě hotelů, sjezdovek a předražených restaurací neuronil. Já chodím do háku, lidi chodí do fabriky, všichni normálně fungujem. dobré hospody nestíhají vařit rozvozy a nestěžujou si. servírky holt sedly za volant, baristi do dodávek pro PPL, změnila se struktura ekonomiky, ale práce je furt dost, spíš se nestíhá nic udělat. U paní Li v našem asijském bistru v tescu v hrabové se stojí fronta jak blázen.

            že šly do prdele zbytné kravoviny ….. ozdravný proces pro společnost

            nebo jak často jste třeba vy využíval služeb tuzemských hotelů mimo firemní akce? já za 39 let na planetě nikdy, párkrát jsme měli pronajatou chatu v horách

            1. Názor na celou řadu těchto podnikatelů mám velmi podobný. Ale zjevně narozdíl od vás si aspoň trochu pamatuju, co jednou napsal jeden německý chlápek. Jmenoval se Niemoller.

              1. teach me master, rád se dovzdělám

                1. Když přišli nacisté pro komunisty, mlčel jsem – nebyl jsem přece komunista.
                  Když zavírali sociální demokraty, mlčel jsem – nebyl jsem přece sociální demokrat.
                  Když přišli pro odboráře, mlčel jsem – nebyl jsem přece odborář.
                  Když přišli pro mě, nebyl už nikdo, kdo by se mohl ozvat.

            2. Pospec: hlavně, že si umíte říct, že ti druzí jsou fuj a tak je OK, že jsou šikanovaní. Místní síť ubytování jsem využil mockrát, svého času jsem někde po ČR jezdil prakticky každý víkend. Bydlel jsem v hromadě penzionů různého druhu, „holohlavec s ruským přízvukem“ mezi majiteli nebyl ani jeden.

              Kavárny nemají komu vozit obědy. Nic pozitivního na jejich likvidaci nevidím, v čem je to dle Vás „ozdravné“?
              Co koncerty, ozdravně nejsou? Vadily Vám v čem?
              Co bary, nechodil jste, tak je fajn, že nejsou? Opět, v čem je to dobře?

              1. tak a dost, už toho mám plnou řiť

                prosím, KONKRÉTNĚ čím VÁS policie a AČR v posledním týdnu šikanovala

                1. Pospec: Vy jste vážně nezaznamenal nic o zavřených hospodách a šikaně v těch, které zůstaly otevřené, například?

                  Mě konkrétně zatím soudruzi nešikanovali, ale to není podstatné, protože můžou hned zítra, ve středu atd. Vy to fakt nechápete? Skutečně byste byl takový hrdina, kdybyste teď doma s dětmi seděl na pracáku, protože „energetické firmy plné zmrdů můžou krachnout, ozdravná restrukturalizace společnosti“ a pracovat byste nemohl? To bych chtěl vidět ty příspěvky, kdybyste byl bez práce a poslouchal kecy hradního ožraly o tom, že jste si měl našetřit na horší časy.

                  1. – takže vás nikdo nešikanoval, hurá, máme tu první opravdický netrollí fakt

                    – na horší časy našetřeno mám, i když jsem nikdy nebyl devadesátkový zmrdipodnikatel, i z toho hovna co my chudina máme jsem něco ukroutil

                    – kdyby mě vyrazili z kanclu, šel bych jezdit PPL nebo do kaufu na kasu, práce je po kokot a já se jí nebojím, vlastně úplně všude teď hledají lidi

                    tohle vám nevyšlo, co tam máte dál

                    1. Pospec: takže až mě zítra buzerovat budou, tak ten fakt bude zase trollí?

                      To je fajn, že máte našetřeno a že se práce nebojíte. Mě prý něco nevyšlo, to myslíte ten s prominutím slint o tom, že restauratérům a hoteliérům to patří, protože jsou to určitě ve Vašem pohledu holohlavci s ruským přízvukem?

                      Jinak teda na kase v Kaufu platí o dost míň než Váš kancl a nejde to dělat z domu, takže byste možná měl trochu větší fičák, ale zase by to bylo ozdravné a tak to má být, tak je to správně. Chjo.

                    2. Mě dnes buzerovali cestou z Českého Těšína do Českého Těšína.
                      Ani čuráci neví kde jsou hranice obce, potažmo okresu.
                      Kolegu buzerovali, že nemá sám ve vlastním autě respirátor sic! při interakci s nimi.
                      Na Pustevnách buzerovali esli tam nejsou lidi z jiné obce než Trojanovice nebo Prostřední Bečva.
                      Na Lysé hoře prý naštěstí nebyli.
                      Ale v Těšíně buzerovali u přehrady sousedku, že nemá náhubek…
                      Stačí?

                2. pospec.. ty si pica, ktera se jen tak nevidi.. nechapu, proc takovemu dementovi vubec neco vysvetlovat..

            3. Pospec to co jsou pro tebe kurva zbytné kraviny pro jiné lidi jsou třeba obživou, na kterou se nadřeli celej život. to jseš takovej komoušskej zakuklenej zmrd a myslíš to vážně, co tu píšeš? Doufám, že budeš z harantama zalígrovanej do konce srpna, nic jinýho ti nepřeju, zmrde.

              1. nikomu to sakra nepřeju, v loji jsme všichni ,ale v prdeli je mnohem víc lidí než zrovna miliardáři co mají nemovitosti v centru prahy

                a o těch ani čárka a furt dokola jen hotely a kavárny

                menší provozní a výrobí firmy mají obrovské ztráty, mnohem větší než těch pár kaváren, ale o těch se nemluví, protože kafíčko je kůl a in, ale produkce je fuj

                nikdo si snad tohle svinstvo nepřál, na tom se snad shodnem

                a jinak jdi do piče ty vymrdaná vyjebaná zkurvypičo co mi tu bude bezdůvodně nadávat do zmrdů a ještě hůř do komunistů, čuráku vypičený

                1. Meleš fakt úplný hovna. Jaký menší provozní nebo výrobní podniky museli zavřít, protože jim to stát nařídil? Co lžeš? Jediný co muselo komplet zavřít je maloobchod, služby a restaurace, kavárny a bary. Ty jsou zavřený kromě 3 měsíců už rok, jestli sis toho nevšiml. Jseš prostě zmrd, nic víc. To co tebe nebolí, je ti u prdele fuk. to co tě sere, tam najednou jsou vládní nařízení špatný. Hajzl a zmrd, nic jinýho.

                  1. nemuseli zavřít, ale taky nemají zakázky, protože jde všecko do hajzlu, nečtete internet?

                    nezkoušej závodit v nadávání a urážkách se severomoravákem

                    1. A zakázky nemají proč? Že by to mělo něco společnýho s tím, co tady dělá stát? Já jsem si říkal, že někdo jako ty bude odněkud z asie :D

                    2. Ty cype, ani těch hospůdek zavřených Ti není líto?
                      Já nemám garáž abych si tam chlastal jako Ty, já dával vydělat i jiným…
                      Na druhou stranu kromě pizzy si jídlo z restaurací nekupuju ssebou, vaříme o 106.
                      A je mi líto i těch dvou lanovkářů z Dolní Lomné, i když má jeden Cayenne a druhý Teslu X.

                    3. Jo? A proč asi ty zakázky nemají, génie? :-P

                  2. shifty
                    8.3.2021 v 15:13

                    Na tos přišel až teď? Dyť se ten kripl vodkopal už před rokem, na stránce je teda docela dost těch Tohoto uživatele jste si přáli ignorovat., kór když si s nějakým blbečkem začnou honit virtuální péra, ale mám hned klidnější život. Zkus to taky :o)

                2. A jestli si myslíš, že lidi co provozujou hospody, kavárny, bary nebo malý krámky jsou milionáři, tak jseš navíc ještě blbej jak dlabaný necky.

            4. „Vozdravné proces“ by to býl dyby zavírali samí vod sebe, pro nezájem zákazniků třeba.
              Zatim ale zavřeli „díky“ rozhodnutí strany a vlády.
              To s „vozdravením“ nemá co společnýho.

              1. To řikal ten rudej zmrd Dufek taky ne?

                Nech odpadne, čo je kolísavé, nech odpadne, čo je oportunistické, ale nech v tej strane zostane, čo je pevné, čo je charakterné, čo chce za tento národ zápasiť

                1. Teda já si pamatuju že to říkál původně negdo úplně jiné…
                  Ale citaca je to věrná.

                  1. Vzal jsem to zkratkou, rovnou až k Velkýmu Kormidelníkovi všech těchle hajzlů.

                    1. A hranica nieje korzo, aby sa tam ludia prechádzali sem a tam…

                    2. A to nemluvím o hranici okresů. Stůj, noho posvátná!

                    3. Touché!

            5. Pospec, vy jste ztělesněním definice vohnouta.

        2. Přesně, když tě nejebou, tak se neutírej, mentalita ruskýho mužika v přímým přenosu.

          1. ne, mi jen připadá směšné, jak je tu každej bojovník od klávesnice, by mě zajímalo, jestli to někdo vtmelí těm policajtům do očí

            trávím 23,5 hodiny denně se 2 malými dětmi, něco mi to připomíná

          2. Tak je pravda, že zatím se v porovnání s dobou nedávno minulou skoro nic neděje. V rozhlase nepředčítají seznamy zastřelených, psi na hranicích lidi netrhají a dětem nezakážou studovat jen proto, že fotr někde něco plácnul. Ale myslím, že to ještě přijde. Jen to bude takové méně fyzické, ale o to systémovější a hezky digitálně efektivní.

            1. No ono se hlavně ukazuje, jak snadno se dají lidé co nečeho takového zahnat celkem bez odporu. Stačí je dostatečně vystrašit. A tvrzení, že když jde ze dne na den vypínat sektory ekonomiky kvůli epidemii, tak proč by to nemělo jít kvůli klimatické krizi, jsem už také zaslechl. Stejně tak, jakože jeden každý, kdo na covid umřel, byl „preventable death“ a tedy něčí selhání. Takže good luck, až se zase jednou WHO netrefí do chřipkový vakcíny…

              Jo, šikmá plocha je diskusí faul, akorát, že když po ní už začneme klouzat, už zpravidla není moc prostor na to se zvednout.

            2. ufffff

              OK, tak co KONKRÉTNĚ navrhujete drazí spolubojovníci dělat ???

              mě to totiž taky pěkně sere, už 2 měsíce mám provizorně špagátem opravený splachovač na hajzlu, protože je zavřený hornbach, posrala se myčka a už 2 týdny čekám na novou, která už tu dávno měla být, děcka mají roztrhané bačkorky a doma se navzájem snaží zabít, už nevím co jim mám furt vařit, když polovinu věcí nežerou

              tak články na netu bychom měli, ty jaksi ani babiše, ani virus nevypudily

              mmnt, já už vím, trochu přitvrdíme. Čas vyjednávání vypršel. Říkejte si tomu extrém, ale navrhuji abychom šli tvrdě a bez prodlení zaútočili skutečně masovou letákovou kampaní. A zatímco se z ní bede sbírat nasadíme cirkusáky, alegorické vozy, pouliční divadlo a možná i dobročinné koncerty. Ano? A pokud to bude málo, lituji, ale příjde čas triček: „Mutanti ven“, „Vesmírní chameleoni? Ne, děkuji!“. A pokud ji tohle nevyžene, pak nevím co.

              1. Jsa nevzdělaným vidlákem, poprosím Vás, Pospecu o informaci, odkud vlastně pochází ten poslední odstavec.
                Už to vidím po několikáté – kde se to vzalo? :D

                1. Red Dwarf – polymorph (Emocuc)

              2. Jinak – věděl bych co. Celostátní stávka.
                Ovšem, jsem si samozřejmě vědom toho nesmírného počtu kolaborantů a úředníků v ČR.
                Takže – pokud to bude na té přemíru nasrané části nekolaborujícího občanstva, které nemá z vládních represí žádné výhody, půjde to ztuha. Nejspíše dojde i na různé zastrašovací akce, nakonec i s gumovými projektily.
                Stejně jako jsou skladem a kdykoli k použití ta OT-65a s radlicemi, antony, deseti-atmosférová vodní děla, velmi výkonné mobilní rušičky pro čtyři pásma, k tomu k ruce tuším celkem šest Agát, tak mají na skladě kdykoli k použití i onu munici.
                Asi bychom se velmi divili, co všechno si fízlové za peníze daňových poplatníků a PROTI NIM nakoupila.
                Třeba moderní pásové sněžné skútry, se kterými se předvedli v Jizerkách.

                Nenápadné dodávky, vypadající jako přepravní, ale s namontovanými, opravdu velmi výkonnými, oficiálně „reprodukčně-informačními“ systémy.
                Na rozdíl od skutečně obyčejných „tlampačů“ na střechách běžných fízlkár, jsou tyhle schopné vyzářit v plné úrovni až 15kHz, následně sinusovým výkonem asi 1.600W a na tomto kmitočtu /anebo modulovaném jiným blízkým f, za vzniku mohutné intermodulace, co doslova rve bubínky/ zahltit třeba menší náměstí, nebo dlouhou ulici.
                Esenbáci a estébáci by čuměli, jak vyoraný myši, co mají dnešní fízlové k dispozici. VOAZ je Výstražné Opticko – Akustické Zařízení, dále jen VOAZ.
                Možná to bude pro někoho nová informace a možná se to už běžně a dávno ví.
                Běžné osobní fízlkáry, umí pomocí moderních VOAZ na střeše nejenom docela silně reprodukovat signál z mikrofonu, či z jiného zdroje /z vysílačky, anebo z interní paměti až 8MB/, ale umějí i velmi kvalitně poslouchat a samozřejmě i zaznamenávat veškeré zvuky z okolí vozu.
                To ostatně uměly i ty staré VOAZ – ten typický tlakáč s třízrcadlovým modrým majákem nahoře, jenže tyhle moderní to umějí mnohem kvalitněji a dokonce to umějí po šifrované lince předávat dál.
                Pak nemusí ani nízko prolétávat nadzvukovou rychlostí gripen. To je sice velmi efektní, ale proti účinku těch antonů Stačí dva až čtyři tyhle vozy, každý v jednom roku náměstí a pěti tisícům lidem se bude zdát, že jim z těch vzájemných interferencí a odrazů doslova praskne hlava, začnou ztrácet rovnováhu a rozostří se jim vidění.
                Systémy /a daleko účinnější, vše proti lidem/ v tichosti vyrábí tradiční německá firma, která po téhle stránce pracovala, k jeho plné spokojenosti už pro pana Goebbelse a při masových akcích NSDAP.

            3. Jenom malá noticka: s těmi psy je to totální kravina, NIKDY na hranicích v útvarech PS nikoho neroztrhali, byli cvičeni pouze na zadržení „narušitele“, nikoliv na jeho likvidaci.

              1. No, tak si to uvedeme na správnou míru:

                http://www.moderni-dejiny.cz/clanek/roztrhan-zaziva/

              2. Zkratku SUP znáte?

                1. Nikdy nepochopím, jaká kurva musí být člověk, který přinutí psa, aby ten potom roztrhal svého, po tisíce let nejlepšího přítele.

                  Šel někdy někdo z těchto podlidí natvrdo sedět, nebo ještě furt mají ten svůj hrdý web?

                  1. Jen aby bylo jasno – při pátrání po svých spolubojovnících z VÚ9117 České Budějovice, jsem se nějakou oklikou proklikal na web bývalých péesáků i jejich velitelů, kde se všichni hrdě chlubí úspěchy v zadržování narušitelů.
                    Tady chápu, že v rámci ZVS si nemohli vybírat, kde budou sloužit. Nicméně, po dvou letech takto hanebného počínání, za které by se normální člověk styděl do hloubi duše, bych tedy raději mlčel, když už nemůžu chodit kanálama. Oni se tím počínáním na tom svém webu ale nepokrytě chlubí, kolik lidí postřelili, jejich psi potrhali, jaké stražili na narušitele léčky, nebo prchajícím lidem ublížili jinak.

                    Zkuste napsat na nějakém běžném webu /kromě tohoto/, že velitelé péesáků, vojáci z povolání, nebyli jako lidi o moc víc, než odpadlá špina z tatových kulí. Okamžitě Vás všude a navždy zablokují, případně si rovnou můžete přeinstalovat připojení.
                    A jinde, na tomtéž demokratickém internetu, se dvouletí podřízení těch špin chlubí tím, co je tyhle svinské, zelenorudé bolševické špiny naučily, jak společně dva roky kurvili povahy nejlepších přátel člověka, jak stříleli po vlastních lidech a snažili se je pokud možno usmrtit, protože jenom mrtvý nemluví.
                    A je to naprosto v pořádku a nikomu to nevadí.

                    1. Ber to tak, ze dneska se taky fizl chlubi tim, ze zpacifikoval nejakeho narusitele poradku, treba demonstranta za svobodne Katalansko. A nebo jde strilet Afgance, kterym se nelibi, ze jim nekdo vnucuje svoje poradky v jejich zemi. Nebo pracuje na FU na vymahacim.

                      Jakmile nekdo ‚jen dela svoji praci‘, tak vypina mozek i emoce.

                    2. Ale u pohraničníků nesloužili jen tak běžný bigoši, byli dobře prověření ze spolehlivých rodin, rozhodně ne běžný vzorek populace.

                    3. Někteří bývalí pohraničníci jsou srovnatelní s elitou SS. Poblíž Dyleně stojí bývalá pohraniční kasárna, je tam jejich vysvětlující cedulka, plná žvástů o kamarádství. Přitom sebevražd záklaďáků na čáře bylo ještě víc, než těch zastřelených nešťastníků. Nejhrůznější věta stojí v závěru. O tom, že v žádném případě neporušovali tehdy platné zákony. To ten idiot, co to psal, zřejmě nevědomky přesně citoval nejčastější obhajobu nacistů v norimberském procesu.

                  2. To je problem, nemuzes nekoho dneska soudit, kdo provedl neco v dobe, kdy soucasny zakon neplatil. A pokud neporusil tento zakon, pak bezneho pesaka tezko muzes soudit treba za zlociny proti lidskosti. To by treba nekdo mohl zrusit veznice a potrestat vsechny bachare.

                    Zkratka, dany system ma svoje pravidla. A ta takova tehdy byla. Jina vec je, ze kdyby Havel nebyl curak a kolaborant, tak se mohli zhoupnout vsichni, kdo ten system futrovali. A to by byla jina.

                    1. Tak jinak:
                      Měli bývalí příslušníci SS, hned po vzniku internetu svůj web, kde se jeden přes druhého chlubili svými válečnými úspěchy? Kolik kde pobili Rusů a zapálili v Rusku dědin?

                      Ne čoveče, měli aspoň takový zbytek rozumu, že byli zticha.
                      Taky to přitom bylo podle tehdy platných zákonů v pořádku, sloužili své zemi.
                      Proč do toho ale sereš Havla, je mi záhada tedy. Neměl k tomu žádný pravomoci.

                    2. taky jim v tý době bylo už kolem sedmdesátky, když přišel internet masově mezi lidi. Drtivá většina z nich by ten internet neuměla ani zapnout. Ale buď si jistej, že se na poválečnejch slezinách v pivnicích mezi svejma holedbali až se stromy zelenaly.

                    3. Havel? ‚Nejsme jako oni‘? Nerikej, ze jsi to zapomnel. Zrovna tohle obdobi jsem nekolikrat probiral s Petrem Cibulkou, nez podlehl stihomamu KGB.

                    4. ale tak samozřejmě že některé činy můžeš soudit retrospektivně. Jenže problém je ve stanovení viny. V hierarchickej oragnizacích je dost často nejmíň vinnej ten, co skutečně stiskl spoušť, pokud nejednal na vlastní triko. protože jeho možnost volby byla prakticky nulová. A vyššís tupně velení maj zase svý nadřízený a svý rozkazy a dobrat se k tomu kdo je vlastně vinen je problém a u režimů trvajících desítky let už jsou viníci dost často dávno pod drnem.
                      Ano, činy které jsou i z pohledu tehdejšího práva excesy už je to jednodušší. Jednal mimo rámec své pravomoci, je vinen.
                      Nejsnazší je to s různejma paramilitárníma pololegálníma hordama bez právního ukotvení, ty to taky nakonec odserou nejvíc, když přijde na hledání viníka.

                    5. Jasne, na tom ale uvaris jednoho nastenkare, ne vsechny PSaky, co pro opustak vyprazdnili zasobnik do nejakyho NDRaka.

                    6. Protože to jsou viníci na hovno. Když ho nechaj úmyslně utýct a přijde se na to, tak za odměnu dostanou Sabinov. A riskni svoji budoucnost kvůli někomu koho si v životě neviděl. Krom toho měli prostě vymytý mozky a navíc byli profízlovaný. Můžem se bavit o jejich velitelích, jenže ti zase nikdy nikoho nezabili a navíc i oni měli svoje rozkazy za jejichž nesplnění by šli do Sabinova. Takže pokud nevydali jna vlastní triko nějakej protiprávní rozkaz na vlastní pěst.
                      Ono si totiž uvědom, že celá ta Norimberská šaškárna* v roce 1945 byl vlastně nesmírně nebezpečnej precedent, protože polovinu toho, za co tam soudili ty představitele nacistickýho režimu byly věci, který dělali a dělaj všichni. Válku, přípravu na válku, likvidace partyzánů/teroristů, bombardování civilistů, potlačování odboje… Takže se na to zase v tichosti zapomnělo akonsenzus je takovej, že pravidelnou armádu a policejní složky nikdo nesoudí, pokud nejde o excesy z tehdy platnýho práva. No a samozřejmě paramilitární organizace, na těch si s chutí zchladěj žáhu. Viz ty procesy z občanský války z Jugošky.

                    7. Me je to jasny, ostatne vsechny ‚zapadni demokracie‘ stojej na stejnym modelu statniho nasili, takze pokud by to nekdo chtel soudit (kde?), pripadny precedens by byl postrach vsech. Tuhle Pandorinu skrinku nikdo otevirat nebude. Paramilitariste to maji spocitany vzdy a vsude, pokud se jim nepodari uspesnej puc.

                    8. Sysope, když už sem zatahujete Katalánsko, snad je v tom drobný rozdíl, aspoň já ho tam vidím. Na jedné straně emigrant nikomu ve státě neškodil a chtěl jen ze státu odejít vs. demonstranti chtěli rozložit stát? Je to opravdu stejná situace se stejným řešením?

                  3. Váleční psi existují po tisíce let, to není nic nového. Již staří Římané… to jen k tomu nejlepšímu příteli.

              3. Aha. To je asi stejné, jako říci, že NIKDY komunističtí vyšetřovatelé neubili k smrti, neumučili, ne z týrali, nevinného člověka, náhodnou oběť, která se, pro sebemenší důvod, jim nějak dostala do spárů. Vždyť přece byli cvičeni jen na důrazné a účinné objasnění pohnutek a postojů zadrženého, nikoliv na jeho likvidaci.

              4. Uz nekolikrat mne napadlo, jaka je vlastne proti temto stihacim psum nejlepsi obrana? Kdyz nekdo zdrhal pres caru, tak asi byla rozhodujici pohyblivost terenem, tj. neprimo hmotnost „vystroje“. Jako nejlepsi pomer hmotnost/pravdepodobnost zneskodneni cokla by se mi zdal lehky dlouhy mec typu katana, ale v noci si realnou aplikaci moc nedokazu predstavit.

                1. Pistole. Nožem nebo mečem sejmout 2 agresivní vlčáky, to je sci-fi. To je strašnej fofr.

                  1. Njn, jenze v 60. letech bylo sci-fi sehnat tu pistoli, tedy alespon pro „nespolehlive zivly“, ktere pres tu caru chtely zdrhnout. A… pistoli potme trefit rozebehnuteho vlcaka?

                    1. Kdo byl skutecne nejakej zaskodnik, ten mel i zbran a i vycvik. I proti tomu psovi. Kdo jen bral kramle, protoze chtel ven a nevedel jak na to, tak moc sanci zrovna nemel.

                    2. jo, samizdatové manuály pro turisty po rumunsku z osmdesátek měly návod jak na toulavého agresivního psa, sundat cokoli z oblečení (bundu, svetr), omotat okolo levého předloktí, vrazit čoklovi do mordy, pravý loket zaklesnout za zátylek a trhnout a prý se zlomí vaz. prý to funguje na vesnické křížence, na vlčáka je potřeba ukrutná síla a na buldoga (a takové ty pitbuly a stafordšíry a vůbec čokly s hodně osvaleným krkem) to nestačí vůbec. prodávám jak jsem koupil, kdyby měl někdo praktickou zkušenost, může upřesnit.

                    3. SUPi sli po krku. Ruka byla az druhej cil.

                      Beznej pes nekde v parku jde po vsem, co se mu nabidne, povetsinou nohy.

                    4. Ano, četl jsem to na tom jejich webu. Dávali psovi odměnu-pamlsek do krku figuríny, přesně do místa, kde je krkavice. Jen si ten pamlsek musel z figuríny vykousnout.

                    5. ruka před krkem přirozeně. ale zkušenosti nemám. nicméně jsem si několikrát tu bundu okolo levé ruky omotával, ale to bylo vždycky, kdy na mě vyjel nějakej neuvázanej vesnickej vořech většího čísla, a pokaždé radši vycouval. (na malé vořechy stačilo vždycky naznačit sbírání šutrů). jánevím jestli vytušil, že se nedám zadarmo. ale u cvičené obludy, notabene dvojice cvičených oblud bych moc šance neviděl.

                    6. Bez vycviku a pripravy moc sanci nemas. Spoustu lidi prekvapi uz jen to, kolik ten pes vazi, jak s sebou mele, jak je rychlej…

                    7. Lukas B.
                      8.3.2021 v 20:21

                      Než lámání vazů, tak to už do pravé ruky pořádně vostrou kudlu a vykuchat to jak prase na jatkách. Vlčáka to v pohodě sundá.

                      Horší to je u těch bojovejch sviní co sou na úrovni zfetovanýho negra, to musíš vykuchat fakt kvalitě, aby rychle vykrvácel a vodpadl, protože dokud má aspoň trochu oběh, hormony to udrží funkční, i když už to je technicky vzato po smrti.

                    8. Lamani vazu je nutnost, kdyz mas hovno v ruce. Jinak cokoli je lepsi, nez holy ruce. Pokud to situace dovoli, i palec do vocicka pejska pozlobi.

                2. Znam typka, co se utociciho ovcaka zbavil tak, ze mu nabidl ruku do mordy a druhou mu pak zlomil vaz. Podotykam ale, ze ten typek nebyl zadnej chcipak a mel grif, jak na to. Beznej tatik od rodiny podle mne nemel sanci.

                  1. No proti dvoum už vůbec ne. Na toho jednoho by při troše štestí stačil pořádnej nůž nebo něco jako baseballka.

                    1. Co vim od PSaku, tak ale neutocili oba soucasne. Jeden utocil a druhy hlidal situaci. Pokud by ten prvni selhal, pak by sel druhy. Tedy… tak to byt melo. Jestli to tak ale bylo… vi cert.

                      Otazkou ovsem je, jak by druhy reagoval na bolestive vyti toho prvniho. Neumim odhadnout. Ja jsem jako kluk delal figuranta, nebyla to zadna prdel, kdyz si nekdo platil za vychovu nevycvalaneho psa, kterej na zadnich mi pomalu koukal do oci. Ale fakt je, ze kdyz se neco mlelo ve smecce, kde jsou psi v totalni extazi a nejakej zakvicel bolesti, ostatni reagovali.

                      Je to i o tom, jestli ti utikajici tusili, co je muze cekat. Napriklad ti psi byli cviceni na krk. Chranit si krk korzetem a mit s sebou loveckej nuz, tak psa rozpares. Jasne, skrabance, kousance, krvacet budes, ale pokud cokl netrefi na prvni dobrou nejakou tepnu, tak to muzes prezit.

                    2. Bylo to holt drsný. To už je lepší se nechat zastřelit, než rozervat vod čokla. Ještě že jsou tyhle doby pryč.

                    3. Vyhoda strelby byla v tom, ze vetsinou picu trefili a kdyz uz, tak i sebe navzajem. SUP je samorizena strela, to je proste horsi kazdym coulem.

                    4. Voni ti psi to taky neměli někdy lehké, trhat lidi u PS je pro ně aspoň zábava, ale tohle už je jinej šport https://www.druhasvetova.com/?p=armada/ruda_armada/Sovetske_psi_miny

                    5. To nikdy pořádně nefungovalo. Vyhodili do luftu víc vlastních než německejch.

                3. Dá se pes taky uškrtit. Krk do obou rukou zalehnout a nepustit ať se děje co se děje. Vyzkoušeno na lidech.

                  Ale na dva psy nebo na rozzuřenýho bernarnýna je to asi k ničemu

                  1. U psu se nesmis dostat na zem. Pak jsi fprdeli. Takze na dva psy skrceni proti zemi se pouzit neda.

                    Psi jsou strasne rychli, kolikrat si ani nestihnes zakrejt xicht. Do toho, jakmile utocnej pes vyciti, ze obet se brani, o to vic ho to rajcuje.

                    Umim si predstavit, ze clovek ma v kazde ruce po jednom nozi, se kteryma ale umi, ne ze je pred tydnem koupil v loveckejch potrebach a parkrat hodil doma do vrat jako ze ‚paragan‘. Jeden pro bodani shora, ve druhe ruce pro bodani zespodu. Jistene trmenem pres zapesti, aby nevypadl. Pokud pes utika a skace, tak rovnou jit do nej. Beze zraneni se z toho stejne vyvaznout neda, pokud si pes vymeri vzdalenost na skok a obet vyrazi krok vpred, muze mit vyhodu kratsi vzdalenosti plus ziska kinetickou energii, do ktere pes vrazi. To vsechno s nozi muze nejakou praci udelat.

                    Ostatne, ono vrazit nuz do psa taky neni uplne jednoduchy. Extremne ostrej socialistickej nuz se rychle ztupi, takze asi bych nebrousil na presprilis ostre, zato pocitat s bodanim a trhanim tkani. Chce to silu a svih.

                    No, keca se to hezky. Jeste, ze to nemusime resit.

                    1. Na dva určitě ne, ale zalehnout jednoho jde.

                    2. To jo, jednoho si predstavit dovedu. Blby by jen bylo, kdyby se vysmekl a pokracoval v utoku.

                    3. Tak mam ten grif nacvičenej. Když mne nasere některejch z mejch psů, klidně si pro něj dojdu. Klidně ho i pokoušu, když na to přijde. A jeden cizí na to dojel.

                    4. Jo, pes ma hodne nervovejch zakonceni na spickach usi, tam ho kousnuti kurva boli. Jinak samozrejme bolestivej ma cumak, ale tam bych kousat nedoporucoval.

                    5. Oni se tě na zem dostat samozřejmě snažejí, hajzli. Jeden jde zepředu, vrtí vocasem, upotává pozornost, jakože sranda vole hehehe, a najednou lup – skočí ti na prsa. Nebyl by to problém, jeden – dva kroky zpátky na vyrovnání, jenže to bys nesměl mít druhýho mezitim zalehlýho za patama. Až se mezi nima válíš, už těm maj kde tě chtěli mít.

                    6. Mam dva hravy zlatasy, znam to. Dneska jsem neco delal na druhy strane baraku a najednou slysim bojovny stekani a rev manzelky na psy. Pak bylo ticho, tak jsem tipnul, ze to zvladla a pokracoval v praci. Vecer jsem se dozvedel, ze ti dva volove se servali o jablko, pricemz ten starsi uz nahovno slysi, takze nevnimal ani rvani zeny na nej. Cili rvala ona, drsne vyjel ten starsi na mladsiho, co mu kradl jablko, mladej hystericky knucel a celkove bordel jak v tanku. Sousede jsou zvykli, ze u nas obcas nekdo na nekoho rve, takze pohoda.

                    7. A to jsem myslel, že retrívři jsou pohodoví, přátelští psi. Ale asi se občas mezi sebou potřebujou porovnat.

                    8. Tak tak, mladej je vzdycky drzej a starej ho vychovava. Blby je, kdyz se ti do te jejich debaty nachomejtne treba tvoje noha. Jinak ja jsem doted kupoval zasadne cistokrevny prave proto, aby agresivni kousky byly vyselektovany. Bohuzel ale ti, co je krizi, se rozhodli vytvaret psy v light verzi, takze za ty roky, co retrivry chovame, je kazdej dalsi novej pes mensi a mensi. Cili tento byl posledni papirak a pak uz budu priste shanet nepapirovyho. Bude to sice blby zdravotne, ale kdybych chtel jezevcika, nebudu snahet retrivra.

    3. Sorry, ale tohle mi připadá trochu jako je to furt ještě dobrý, sice nás zavírají, ale ještě nás u toho nemlátí. Já sice neříkám, že tato epidemie není žádný problém, a že se nemá dělat nic, ale tohle, co se tady děje je prostě totální a obří fail, jehož důsledky obávám se neumíme ještě nyní vůbec dohlédnout a určitě ty zdravotní nebudou převažovat (ta epidemie odezní a možná dřív, než si leckdo myslí, ale ty ekonomické důsledky, chybějící vzdělání, rozdělená společnost… tu s námi budou ještě delší dobu a je docela možný, že zamezí dalšímu rozvoji této země na generaci dopředu). Protože jestli si někdo myslí, že až se třeba někdy napřesrok ty důsledky plně projeví, tak lidi budou volit strany usilující o nízké daně a minimalizaci státu, tak to se velmi fatálně mýlí.

      1. mi je to že musím ukázat někomu papír u prdele, na STK mě buzerujou podstatně víc už celá desetiletí a zatím s tím ani DFENs ani já ani nikdo z nás všech motoristů, které to sere nic neudělal, ani jsme se nevzepřeli a tam jde o jo prachy a svobodu !!!

        sere mě samozřejmě to, že je to úplně k ničemu a vůbec to žádný problém neřeší

        1. Vás na STK buzerujó? Tak příště nechte u řadící páky dvóstovku, eště Vám to pochválijó jaký je to zachovalý.

          1. Já nevím … Já beru STK jako servis, který já nedělám. Oni mi řeknou, co je potřeba vošolíchat či dokonce spravit, já to do měsíce spravím, a rozejdeme se v pokoji. Tato diagnostika, konzultace, řádově za litr, každé dva roky, máte snad něco levnějšího? Mi STK baví a nikdy s tím nemám problém. Přátelsky se dohodneme (za zhruba osm stovek) na opravě vozu, já to opravím a za následné dvě, tři stovky je to zkontrolováno a orazítkováno.
            Minule mi doporučili spravit uhnilý nosník motoru, spojení prahů a blatníků (trošku tam chybělo matroše, ano), vyměnit kuláky a prachové manžetky, což je spojeno i s rozebráním a vyčištěním a naplněním homokinetických kloubů a opravit prorezlou (zcela propadlou – auto kleslo o pět centimetrů, na jedné straně) kapsu zadního tlumiče (případně i oba tlumiče). To nejsou bezvýznamné závady a bezvýznamné rady. Tož se to doma za víkend udělalo, materiál tak patnáct stovek, a je to.
            Jako buzeraci to nevidím.

            1. Tak to si veľmi šťastný človek. Ale čo mám povedať ja, keď mám jedno auto staré 5 rokov a druhé 3. Si to pravidelne užívam, že stratím pol dňa postávaním a čakaním, aby mi nejaký umastený trotl, o ktorého by som ani bicykel neoprel, zaprdí celé auto a za mojich ťažko zarobených 70€ mi dá nálepku, že je auto v poriadku. Bodaj by nebolo, keď ho vyrobili v krajine vychádzajúceho slnka.

            2. My rozumnější si strčíme auto jednou za čas do servisu, aby to prohlídli, případně při jinejch opravách. Když mi to vrací s tím, že je to podle nich v pořádku, a debil na technické pak začne hledat cokoli, jenom aby do seznamu něco napsal – na to já nésu zvědavej.

              Netuší někdo jak to dopadlo s tím, že prei se budou opakovaný ty samý Ačkový závady automaticky překlápět do B?

          2. Kde žiješ vltavo? Za dvoustovku v prahe se na tebe ani nepodívají a ještě budou schopni tě nahlásit, že jsi je chtěl uplatit. Tady se to pohybuje v jiných dimenzích.

            1. Technická už se nedá koupit, resp. ji nemůže koupit obyčejný člověk. Nestojí jim to již za to. Dříve se daly tři litry a auto jsi ani nemusel někam vozit, někdo si pro něj přijel a zase ti ho odpoledně přistavil, s papírama. To už nejde, alespoň tady. Změnil jsem přístup. Beru STK jako partnera (viz výše).

              1. Jo, neska to stojí štyry a půl. Asi inflace, ne?

                1. Dneska jsem se ptal mechanika, jel jsem zrovna kolem a opět se to zdražilo, takže když mu nechám auto, mám to za 2800. Posledně to bylo 2500. Každý 2 roky 300+ :(

                  1. Emise s TK na benzin+LPG jsem platil 1900. Pokud to dam kamosovi, co na STK dela, tak si bere vecer auto, dvojku k tomu a druhej den pristavi. Nicmene ale auto davam do cajku a poustim ho tam stejne, jako bych tam jel sam. Necekam nejakej zasadni objev.

                    1. Tak v Plzni je to dražší asi. Ta cena roste kontinuálně. Teď to stojí samo o sobě myslím 2300, 500 si bere on, to je jasný a ok pro mě. Auto je v cajku, ale těch 500 mi za to, že to nemusím absolvovat mi stojí.

                    2. Tedka jsou STK docela prazdny, boom zacne s oblevou. Aspon tak mi to kamos rikal.

                    3. No mechanik měl práce dost a říkal, ať to zatím nechám, když je to odložený o 10 měsíců…

              2. Problem technickych na autech ve stodole je ten, ze museji mit foto z STK. Takze, pokud mas na STK jo dobryho znamyho, muzes to zvladnout s tim, ze ten vrak alespon dosmykas na foceni na jame. To ostatni uz se osulit da. Komu to ale stoji za to…?

            2. dvoustovka je prd i mimo Prahu. To je jako uplácet esenbáka dvacetikorunou. Za dvě kila nikdo riskovat vyhazov nebude.

          3. Co si pamatuju ceny, tak i v totalnich prdelich se neslo pod petikolo, vetsinou to byl litr. A muselo to byt neco, co se mohlo posrat i pozdeji, az po STK. Takove ty fligny ‚hele, tady je ten katik‘ stojic v jame vedle technika a ukazujice litrem na trubku vejfuku, to uz se dneska nedari.

    4. Pokud si to neuvědomujete, posunuli jsme se přesně do stavu, který tu byl za socíku: NĚCO porušuje úplně každý. Protože ono nejde všechno dodržovat, a většina lidí už vlastně pořádně ani netuší, co se už/ještě/nově dodržovat má (a co už zase neplatí). To, že to policisté nehlídají 100% není nějaká ctnost policistů, ale prostý fakt, že jednak nemůžou nasrat všechny, jednak jich není dostatek – kontrolovat silnice se zvládnout dá, ale kontrolovat les či lesní cesty, to už je jiná liga. Pokud je samotné to sere, je to jejich boj. Mě sral šéf v práci, tak jsem prostě změnil práci, hotovo nazdar. Pokud ji nemění, tak to asi nebude takové drama. Nebo jsou jinak neuplatnitelní.

      Teď už je ta schizofrenie dokonalá. Občas někdo tu pokutu chytne, za něco co porušují všichni. Občas někdo dostane přes hubu. Pravda, v těch medializovaných případech to obvykle není „kvůli nenošení roušky“. Výhoda dědiny je aspoň v tom, že na rozdíl od města, tady fízl není anonymní. Když si začne hrát na drsného šerifa, může se snadno stát, že se začnou porouchávat kasy, když bude chtít zaplatit…

  9. Pár debilů se mezi policajtama najde, ale přijde mi, že to přece jenom není tak hrozné (možná jsem měl zatím štěstí). Už několikrát kolem mě projížděli policajti nebo měšťáci, neměl jsem ústenku a byl jsem venku po večerce a nikdo to neřešil. Prostě projeli kolem a nic. Buď si mě nevšimli nebo věděli, že je to ztráta času a že to ve správním neobstojí a nebo, jak doufám, se jim prostě příčí takhle absurdně buzerovat lidi a snižovat se na úroveň ochranky v supermarketu.

    1. Ještě dodám, že mi přijde, že loni na jaře to řešili víc, ale teď už je to unavuje. O to víc ale buzerujou ti, kterým to nepřísluší vůbec, jako jsou právě ochranka v supermarketu, revizoři nebo řidiči tramvají, průvodčí ve vlaku. Když už, tak tohle má vymáhat policie, a ne nějakej štiplístek, kterej má pocit, že musí suplovat práci bachaře. Ale alespoň je dneska hned vidět, kdo dělal nebo kdo by dělal PSVB. Blbý je, když člověk vidí, že to dělaj i lidi, kteří se před tím nijak neprojevovali.

      1. Mr. Mr.: charakter se vždycky ukáže až když jde z tlustejch do tenkejch.

        1. Tohle mi říkal před lety jeden kolega v práci. Dodával, že by nechtěl vidět, co by někteří dělali za války. Tenkrát jsem si ho vážil, protože byl rovnej a poctivej a když se mu něco nelíbilo, tak se uměl ozvat a uměl to důrazně říct, bez ohledu na následky. Tenkrát jsme viděli spoustu věcí úplně stejně. Pak začal blábolit o tom, jakou máme kliku, že jsme v EU a dneska už mě pomalu ani nezdraví, protože jsem se odmítl stát členem covid sekty.

          1. No a to sem neska zjistil, že končí volnej pohyb zboží. Takže na co v té uhniji jako vůbec kurva zůstávat?!

      2. A tak policajty ty omezení jednak taky serou, oni taky chodí do hospod, jezdí na dovolenou, chodí do fitka, mají děti ve školách, jejich ženy chodí ke kadeřníkovi. Nejsou kasta vyjímečných kteří a hlavně, policajt si svou potřebu buzerace saturují i za normálních podmínek, nepotřebuje k tomu vládní voser kterej se týká i jeho. Až na pár píčusů co si užívaj vyrážení dvveří a přepadovky z těch opatřní běžnej cajt nic nemá.

        1. kasta vyjímečných kteří mají vlastní vyjímky

          1. @shane
            jako grammar nazi Vás prosím výjimka, výjimečných

            1. žumpa sem, žumpa tam…

        2. Jel jsem v sobotu pres 4 okresy. Ne, ze bych chtel, ale proste jsem musel. Trikrat kontrola tam, trikrat zpatky. Vsechni v pohode, ve slusnosti, zadne extra zdrzeni. Jen jsem nepochopil, k cemu je to Cestne prohlaseni, kdyz si ho nikdy nenechali. Ja netusil, co bude, tak jsem si ho vytisknul 6x… a vsechny zase privezl domu. Holt muj a policejni vyklad toho, k cemu Cestne prohlaseni slouzi, nema stycne body.

          1. A mi už to taky sere, vypisuju cesťák. Když si do auta hodim desetinu svý dílny, su řemeselník a můžu kam chcu.

            1. Ty půl tunový a tunový mašiny vynechám, beru jen ty do sedumdesáti kilo. Spíš ty lehčí a víc, abych vohromil. Vono, nakonec, i lopatka a smeták je byznys, jedu poklízet, tady je telefon domácnosti, která smeták nemá.

              1. Ukaz lzicku a rekni, ze jedes na praseci farmu resit hemoroidy, nebo tak neco. Takovej vercajk das do kapsy.

                1. Fungujou v dnešní době ještě zvěrokleštiči?

                  1. Jihočech Honza 8.3.2021 v 22:23

                    Ještě jo, i když s překážkami:
                    Novelizovaný zákon č. 246/1992 na ochranu zvířat proti týraní zakazuje s účinností od 1. 2. 2021 kastraci samců zaškrcením varlat.
                    Kastrace samců ovcí a koz mladších 8 týdnů může provést osoba odborně způsobilá bez znecitlivění.
                    Kastrace samců ovcí a koz starších 8 týdnů může provést osoba odborně způsobilá pouze se znecitlivěním.
                    Co se týče kanečků, aktivisté prolobovávají úplnou náhradu chirurgické kastrace kastrací chemickou.

          2. Hele a co jsi měl na tom čestným, jestli se můžu zeptat? Budu to asi taky potřebovat, ale nemám žádnej ten „zákonnej“ důvod. Prostě chci jet za kámošem…

            1. Formular je primo ke stazeni na webu nejakyho ministerstva. Vyhoda erarni bumazky je v tom, ze ji znaji, ergo ji neanalyzuji. Kouknou, jestli je tam neco napsany, do toho jednou vetou reknes kam jedes a proc a jedes dal. Kamos neni kamos ale rodinnej prislusnik, kterej potrebuje nejakou neodkladnou pomoc. Tusim bod dve druhy odstavec tech vyjimek.

              1. Takže babička v Ejpovicích potřebuje uklidit, to by šlo. Stejně je to pakárna, že člověk nemůže ani do posranejch Ejpovic z Plzně… bych se posral.

                1. Uklidit je blby, to ji muze pomoct sousedka. Babicka nebere telefon, jedes ji zkontrolovat, protoze tuhle jednou nebrala telefon a lezela pul dne na zemi.

                  1. jo já vlastně asi někomu povezu víno, to bude jednodušší…. :)

                    1. Si zijes… jeste porad je v krabici 7 micu?

                    2. To ne, ale 6 flašek vína :)

                    3. ty voe, v zivote bych neveril tomu, ze si budu muset vymyslet co napsat, abych mohl jet za kymkoli.. natoz za rodinou..
                      to je neuveritelny

        3. Vydrž jo, já udělam stojku aby mi nad ubohejma policajtama zase natekly slzy do oka.

          https://1gr.cz/fotky/idnes/21/031/cl8h/KZE89e496_P202103070370901.jpg

          1. Zmrdí…

          2. Tyhle motorkarsky rukavice znam. Maj kuci taky na zadech neco jako Hami’s angels?

            1. Vypadaj jako ty z lídlu, ale počítám, že erár za naše bude mít nějaký drahý a kvalitní :-)

              1. Nejaka spratelena firma je nakoupila v Lidlu a dodala Ministerstvu vnitra, tipuju. Vcera jsem cetl, jak kohosi nenapadlo nic blbejsiho, nez se jet podivat na tu adresu, kde v UK sidli firma, ktera pres Hamiho vyhrala ten tendr na dodani testu do skol. Na adrese sidli asi tak 160 firem, pricemz je to jeden kancl s kopirkou, ale tuhle firmu tam nenasli…

                1. Len 160 firiem na jednej adrese? Šupáci……

                2. Takovejch šméček bude….

                  https://www.byznysnoviny.cz/2021/03/08/pofiderni-nakupy-respiratoru-ministerstvo-zaplatilo-109-milionu-ale-faktury-ma-jen-na-72-milionu/

                  Sto míčů žádná hodnota. I poslední idiot by měl pochopit k čemu je ten NS.

                  1. Ja myslim, ze soudruzka Dybova si rve vlasy, ze uz neni u kormidla. LTO byl cajicek proti dnesnimu zlatokopectvi.

                    1. Jo. Tajkovýhle rejžo bylo v týhle zemi naposledy za první světový války. Tehdy taky erár kupoval kdejakou sračku ve velkym. A pak možná ve třicátejch letech kdy se stavělo opevnění.

                    2. Akorat ze tehdy to vzdycky nakonec skoncilo nejakym velkym resetem… bych fakt rad vedel, jestli ta ucesova modelka vubec tusi, jak z toho ven?

                    3. @shane
                      když pominu to, že nalít miliony kubíků betonu kolem hranic bylo k hovnu, tak tehdy vojenský erár coby TDI fungoval zřejmě obstojně.

                      Výkop pro Lo proveden dne 22.11.1937, tedy cca 4 měsíce po zadání stavby úseku. Průměrná hloubka 0,85m, odkop humusu 10 cm = 3,40 m3, zeminy zbývající hloubky 0,75m o celkem 25,50 m3, k tomu výkop pro kamennou předlohu o průměrné hloubce 0,60m a celkem 3,69 m3. Výkop na zahradní ploše Umíře. Betonáž 19.11.1937, odšalování Lo č. 50 a 51 stav dobrý. 2.12.1937. 3.12.37 zjištěno nesprávné provádění izolačních omítek a částečně zmrzlá. Nařízena náprava. Po tomto datu nastává málo přehledný stav v zápisech z důvodů úpadku firmy H.Švarc
                      Anebo
                      http://www.libechov.cz/opevneni/index.php?nid=8016&lid=cs&oid=1452941#

                3. tak kvalitní ty z toho Lidlu celkem jsou a drahý už pak byly taky. Přece nebude erár na lidech šetřit, no ne. Extra cena pro dobrého zákazníka, znáš to :)

                  1. Sakrys, takze kdyz kuci vyhlasej, ze ‚jedou na akci‘, tak to vlastne znamena, ze frcej na akci do Lidlu fasovat. Jeden se furt uci…

Komentáře jsou uzavřené.

D-FENS © 2017