Vyrabovaný protest - zpět na článek

Počet komentářů: 115

  1. Revoluce se dělá pouze takto, protože tady nejde o udušeného Negra natočeného na soukromé kameře (ta byla jen spouštěč) Ten hněv na bílého je delší a hlubší. Je to vzpoura proti tomu systému v kterém jsou uzavřeni. Bourají ho ohněm a kamenem. V podstatě bojují za svá práva !!! Je to totožné jak (bordel dělající) migranti přicházející do Evropy, oni nás nenávidí,tím tvoří svůj životní prostor (nenávist je jejich kapitál) já to poznám, snad to poznají i ostatní zavčasu. Je totiž pro člověka přirozené si chránit (a šířit) svou rasu, ale tuto pravdu nemáme vědět… Otázka není proč rabují, ale Povede se jim revoluce?

    1. Až na ten „detail“, že takto „bourat systém“ a „nastolovat spravedlnost“ se nesnaží černoši, nýbrž bílí totalitní levičáci z Antify a progresivních univerzit, kteří si již v roce 1969 oficiálně vytkli za cíl vyvolat v USA rasově motivovanou občanskou válku, kterou nastolí kýžený komunismus po odstranění všech hnusných Utlačovatelských pravičáků.

      První vlnu rabování s Molotovy a šutry vede téměř všude ANTIFA. Chudina (zdaleka nejen černoši, ale i Latinos a White trash) pak jen pragmaticky rabují zapálené krámy.

      1. Aby se ANTIFA nepřepočítala. Jako ve Španělsku, Portugalsku nebo v Chile.
        Občanská válka bude strašná, protože obě strany se doopravdy nenávidí, to není jako když odvedenej chasník střílí na jinýho odvedenýho.

        1. Navíc bude snaha tu druhou skupinu vymazat z povrchu…

          1. Ještě bych připomněl Finsko 1918, to taky nebyl dýchánek nedělní školy. Podobné ztráty jako v zimní válce.

          2. Aktivisté všech barev nám ještě zatopí.
            Zastávám silně nepopulární názor, že kdyby bílí Afričané z předposranosti neudělali z Mandely mučedníka, tak Afrika dneska vypadala jinak. Nepamatuju se, zda v té době existoval v Africe trest smrti. Každopádně, umožnit negerskému aktivistovi v kriminále to, co mohl – včetně psaní knížek a nejrůznějších štvavých pamfletů – a vykrmovat si jej jako nějakého maskota, to byla první poukázka na zásadní problémy.
            Kam to až došlo, vidíme v Africe dneska. A to je podle mého soudu teprve začátek. Pokud si tam neudělají v tichosti pořádky číňani, v souvislosti s těžbou surovin, tak Afrika dopadne velice blbě.
            Asi to není správně, ale já pro to mám označení černý rasismus. Líná, tupá a jenom šukající černá majorita šikanuje bílou africkou minoritu, která je defacto živila.
            Táhne se to už od oficiálního zrušení segregace v USA a od Mandely.
            Je to zajímavé. Celý bílý zbytek světa, dokonce i včetně Hispánců v USA ví, oč tady kráčí. Ještě může někdo něco napsat o nezávislosti amerických médií..

            1. Rákosníci se s nima mazat nebudou. Teď teprve negři poznají, co je kolonialismus.

              1. Predpokladam, ze to bude voda na kaplanku ruznych neziskovek v plisni, jak nas jeste vic okrast a zasponzorovat plavacky. Oni prece jen delaji svoji praci.

            2. servisdok 8.6.2020 v 19:48 Aktivisté všech barev nám ještě zatopí.

              Vidis to obracene, ti demonstranti jsou nasledek, nikoliv pricina a ta pricina je pokles zivotni urovne, coz je stejna story, jako zlute vesty ve Francii a nasrani Talosi a Rekove a Spanele a Britove odtrhnuti od EU.
              Bezni Americani dneska, to je nadherny soubor nahych prdeli bez budoucnosti.
              Jo, oni si mysleli, ze kdyz to nahazou Trumpovi, tak se stane zazrak a bude krasna MAGA, joby se z CIny vrati do USA, stredni trida ozije, kazdej stredoskolak si po roce prace ve fabrice koupi barak bez hyposky a bez nesplatitelnych celozivotnich dluhu, bude mit prachy na doktory atd.
              Ani hovno. Uz jim to zacina dochazet, jak obrovsky ekonomicky pruser pred sebou hrnou, ale to je jen spicka ledovce.
              Na jakoukoliv reformu americkych financi je kapku pozde, asi tak 40 let, jakoze posledni prezident, ktery se jakz takz staral o americky dluh, byl Reagan a to jen malou cast sveho volebniho obdobi…

              https://www.thebalance.com/national-debt-by-year-compared-to-gdp-and-major-events-3306287

              USA jsou v pici a demonstranti jsou jenom obrazem, v jak velke pici.
              Demonstranti nam nezatopi. Zatopi nam globalni nesplatitelne dluhy a fabriky, technologie a know-how koncentrovane v Cine, na ktere se prestavame chytat. Demonstrace tenhle pruser jenom prohloubi, demonstrovanim se jeste zadna ekonomika na svete nezvedla.

      2. Tak nějak. V podstatě to je asi jako u nás – slušní, pracující, kterejm se dá řikat romové, ti se obvykle dalece distancují od cigánů a všech těch ziskovek.

        Tadydle potom máme slušný černochy (kterejch je stále míň, protože se nemnoží jak králící) proti negrům.

        Ostatně, co to je za svoloč je možno vidět například v Irsku: https://navratdoreality.cz/rasisticky-utok-v-irsku-11049.html Irsko je dodnes poměrně dost národnostně/rasově homogenní stát (byť je tam v poslední době stále víc přistěhovalců ze střední a východní Evropy), černejch je tam hrstka, a už dělají takovej bordel. Myslim že sou rádi, že je sebrali opičáci, a esli se to bude opakovat, tam jim Irové ukážou, jak vypadá opravdovej ganxta, až všechny pochytají a rozvěsí po kandelábrech :o)

        1. Je to tam napsany. Kreteni a expati. Na druhou stranu, kdyz nebudou delat bordel, tak at se vyrvou do sytosti. V centru stejne chcip pes, kdyz ted nejsou turisti.

    2. Spis8.6.2020 v 1:17 Revoluce se dělá pouze takto, protože tady nejde o udušeného Negra natočeného na soukromé kameře (ta byla jen spouštěč) Ten hněv na bílého je delší a hlubší. Je to vzpoura proti tomu systému v kterém jsou uzavřeni…. Povede se jim revoluce?

      Omyl, stejne jako se plete autor clanku. Nejde o ukradenou revoluci, jde o vymyslenou socioinzenyrskou barevnou revoluci S0ros edition od sameho pocatku a ten spoustec – negroidni pocit ukrivdenosti – je taky umele vyroben tou samou CNN, ktera se tak tvari, ze kritizuje barevne revolucionare. Hovno kritizuje, vzdyt ji plati ten samej strejda.
      Dokonce i druhy spostec – korona a z ni plyouci blues, ze karanteny jsou prehnane a prilis prisne a dlouhe – take vysocioinzenyringoval ten samy S0ros a dokonce se o ty same blbe nalady snazi i uas, viz nase fialova opozice.
      A viz nasi vlastni hnedocesi, kteri nikdy nemeli vice davek, vice beztrestnosti a vice pocitu ukrivdenosti, nez to tu vzali na povel kavarensti Kocabove a dalsi etnicti odbornici US edition.

      Jezkovy voci, vzdyt ty profesionalni a levicove demonstranty S0ros primo plati a dokonce se vi kolik, maji 150-200 dolacu na hodinu protestu (ke svym socialnim davkam, bo jsou tak jako tak nezamestnani a nemaji co na praci). Dokonce to zni jako terno, ale zase takove terno to neni, protoze se museji za vlastni dopravit na misto cinu, tam se dve hodinky zdrzi, musi se dosttecne zdokumentovat,idealne s nejakym hodne pitomyum a hodne barevmym transparentem a jet po dvou hodinach zase do prdele (sveho rodneho squatu), takze tech $200 za celodenni vylet neni buhvijaka hitpada. Tak se jim nelze divit, ze si nenechaji prilezitost privydelat si jeste rabovanim, treba obchodu s Rolexkami a Iphony.
      https://www.forbes.com/sites/alexandrasternlicht/2020/06/01/chanel-apple-rolex-other-other-high-end-stores-looted-in-new-yorks-soho-photos/
      A zhruba vo tom to je, jenze to byste lidi museli mit trosicku rozhled a trosicku jine informace, nez ktere vam tluce do palice CNN a spol.

      1. No můj rozhled mi říká, že když o něčem nemám informace, tak si je dohledám, nicméně v dnešní době musím ještě verifikovat i ten zdroj. Takže když vidím, jak někdo píše „byste lidi museli…“ místo korektního ozdrojování svého textu, tak takový člověk na mě působá vysoce nedůvěryhodným až nekorektním dojmem. Tedy celý výše uvedený příspěvek je tímto (neozdrojováním a dehonestací čtenáře jako neznalého „samozřejmé“ pravdy) silně invalidován.

        1. Jde o místního pomateného trolla věřícího na všemožné konspirační teorie včetně snižování či hloupnutí populace pomocí chemtrails a vidícího Sorose za každým stromem a rohem. Nejlépe je nečíst a ignorovat, škoda času.

          1. M-O:
            Přestaň.

        2. nicméně v dnešní době musím ještě verifikovat i ten zdroj. Takže když vidím, jak někdo píše „byste lidi museli…“ místo korektního ozdrojování svého textu, tak takový člověk na mě působá vysoce nedůvěryhodným až nekorektním dojmem. Tedy celý výše uvedený příspěvek je tímto (neozdrojováním a dehonestací čtenáře jako neznalého „samozřejmé“ pravdy) silně invalidován.

          1. temporary solution (workaround) pro lenive a hloupe lidi. Napisu si zrgovi o zdroj a zrg ho posle, napriklad zde :
          https://www.chicagotribune.com/columns/rex-huppke/ct-paid-protesters-huppke-20170227-story.html
          pripomonam, ze ten link je tri roky stary, ja vim, pro nekoho silena novina, ale placeni liberalni demonstranti jsou v usa vec dobre znama uz nejake 3-4 roky
          2. permanent solution (real). naucim se pouzivat vlastni mozek a google.
          https://lmgtfy.com/?q=salary+paid+protesters+USA

          Vzkaz pro BANIKOVCE – jdete si se svymn nalepkovanim mojich postu do PICE, anebo lepe – na Hovinka, tam se lidi o vase sorovske idoevize odtrzene od reality budou urcite zajimat. Se soudruzskym pozdravem – banikovskym zmrdum zmar.

          1. Upozornění pro čtenáře ┃
            ┗━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━┛

            Předchozí příspěvek napsal zrg1, konspirační teoretik věřící v chemtrails, globální spiknutí Sorose a přicházející apokalypsu; opakovaně usvědčený z nepravdivých predikcí, např. o „milionu mrtvých v Itálii“ r.2020 a „válce s Íránem“ r.2019; a nadávající všem, kteří nesouhlasí s jeho fantaziemi.

            Na server přišel relativně nedávno a zneužil situace, kdy bylo zrušeno moderování diskusí.

            Neberte prosím jeho texty jako reprezentativní pro články nebo diskuse na serveru D-FENS. Klidně na něj reagujte (pokud chcete), ale pak se ničemu nedivte.

          2. Ty karantény jsou taky plánované Sorosem a spol. Aby si lidi zvykli na utahování šroubů, na nesmyslné protichůdné rozkazy a konec všech občanských práv a svobod.
            A nakonec jen fronta na povinné očkování za ostnatým drátem.
            Ty jsi Sorosovi tu „korona rýmičku“ zbaštil i s navijákem. No aspoň je vidět jak rafinovaně to měli vymyšlené.

  2. Ono tech bilych zavrazdenych cernymi z ciste rasovych pohnutek byly hromady, akorat se o tom „nesmi“ na verejnosti mluvit. Tak schvalne, kdo z vas kdy slysel o skupine Zebra, ktera zavrazdila minimalne 73 bilych (a skutecny pocet obeti se odhaduje na 270)?

      1. Trošku starý, ne? KKK už taky dneska moc nefičí, alespoň teda nejsou tak vidět. Ještě vytáhni černý pantery…a zásadně v těchto diskuzích nepočítej, nebo na tebe kdekdo (většinou pošahaná bílá kráva) vytáhne miliony mrtvých černých otroků a jsi v koutě.

        1. Na to se dá snadno říc, že běloši ze Západu byli co se otroctví týče jedni z mnoha zločinců, ale jediným hrdinou.

        2. Já na ni vytáhnu miliony bílejch otroků ze strany negrů a slimáků v severní Africe a na blízkým východě v dobách, kdy na světě byla maximálně desetina obyvatel. Ten bordel ve středomoří panoval celej středověk a v podstatě někdy na konci 18. století se s tím teprve udělal pořádek, tam zasahovalo už i nově vzniklý americký námořnictvo, kdy likvidovali černý piráty a otrokáře.

          Ostatně Somálsko, tam je to dodnes.

  3. Já celkem souhlasím s vyzněním článku, ale pokud jde o popis akce Noorovy akce- mluvíme o tom samém člověku, který se objeví, když se jeho jméno zadá do googlu? Já jen, že ty okolnosti jsou byky naprosto jiné, než autor předkládá:
    Jeho kolega, který je normálně pojmenovaný, s ženou nemluvil, ta k nim nečekaně přiběhla (údajně zabušila na okno), oni se lekli a vytáhli zbraně. Noor vystřelil- jednou- a poté se oba pokoušeli ženu oživit. Je to sice poněkud debilní způsob jak umřít, ale rozhodně ne „akce šílence“, jak autor tvrdí.
    Viz i třeba wikipedii: https://en.m.wikipedia.org/wiki/Shooting_of_Justine_Damond
    Noor byl mimochodem odsouzen na 12 a půl roku- nejspíš proto, že si uvědomoval a přiznával, že udělal blbost, narozdíl od většiny podobných případů, kteří donekonečna opakují „I feared for my life“ a „I saw a gun“- i když by si jí polonahej sprostej podezřelejch musel vytáhnout z prdele.

    1. Základní otázka zní, proč jsou reakce amerických policistů tak extrémní? Zkušenost nebo předposranost? Proč vůbec sahají po zbrani, když jim někdo klepe na okýnko?

      1. Mizerny vycvik (jak kde)
        Moc policajtu zranenych/mrtvych (takze se opravnene boji o zivot, ne jako nasi)

        Holt je to tam o dost drsnejsi, ale lisi se to mesto od mesta.

        1. Já bych právě taky řek, že je to tam o dost drsnější, proto hned tasí. Podle pravidla, že lepší 9x tasit zbytečně než jednou umřít.

          1. To je muj bod #2, problem je v bodu #1, protoze clovek s dobrym vycvikem tasit muze, ale ma min nehod se zbrani, ze jo ;) Obecne tam maji policejni jednotky mizerny vycvik co se tyce zbranove discipliny, viz fotky treba z Fergussonu, kde ozbrojene komando v maskacich miri na neozbrojeneho civilistu. To je jedno z nejvetsich poruseni, protoze to zbytecne eskaluje situaci a navic mirim pouze na ty cile, na ktere CHCI STRILET. Kdyz to plati u vojaku, mohli by to zvladnout policajti.

            1. Já tomu rozumím, ale fakt si nemyslím, že policie bude mít po seškrtání rozpočtů, po kterém se v USA volá, lepší výcvik…

              1. Je to US, tam chteji lidi reseni hned a tady. Na dlouhe analyzy sere pes a navic nejdou udelat, protoze jsou rasisticke.

                Hlavnimi problemy policie v US je militarizace a absence zodpovednosti. Nizsi finance nic z toho nevyresi, protoze hracky dostavaji zdarma a absenci zodpovednosti podfinancovani fizlu nevyresi taky.

          2. Hanes: policajti se vůbec nedostanou do Top10 nejnebezpečnějcích povolání v USA. Ale jsou to zbabělá prasata co si chtějí hrát na vojáčky vyrážející dveře („Door-kickers“) a sami sebe hecují jako kdyby šli do bojové zóny.

            Je to tedy policejní kultura „vedeme válku proti vlastní populaci“, co je nenapravitelně defektní. Nikoli „příliš drsná amerika“.

        2. Proč je tolik případů, kdy benga omylem oddělají haranta s vodní pistolkou? https://www.vybaven.cz/zbrane-a-doplnky/proc-policie-usa-vrazdi-deti-s-vodni-pistolkou-v-ruce/

  4. Paradoxem je, že černí by měli být bílým otrokářům vděční, protože teď můžou chodit po ulicích amerických měst a využívat výdobytky západní civilizace. Protože, kdyby jejich pra pra někdo někdy do USA nedovezl, tak by teď seděli na prdeli v nejchudších regionech planety, kde nemaj ani elektriku.

    1. Tak voni se ti černí o to prokazované milosrdenství nikterak neprosili a byli by ochotně zůstali v tom nejchudším regionu planety. zřejmě mnohem šťastnější, než na poli s bavlnou.

      1. Ja ti nevim, ale ti, co cekaji v Lybii na gumak, rikaj neco uplne jinyho.

        1. To už je ovšem jiná story. Teď jsou v pozici otrokářů zase oni. C’est la vie.

    2. Ti dnešní možná ano, nevynechals něco?

      1. Míníte snad fakt, že předky těch dnešních „nebožáků“ velkým, zlým a zlým bílým otrokářům prodávali jejich vlastní králové?
        Jo, to by fakt mělo zaznít.

  5. JSOU POLICISTÉ V USA RASISTÉ? Tohle by měl vidět každý!
    https://m.youtube.com/watch?v=OjABBuFnsgw&feature=youtu.be

    1. To by opravdu měl vidět každý. Je dobré, když o tom referují místní z USA než pisálkové z Prahy, co často ani neumějí česky, natož anglicky.

  6. Problem vsech teorii o policii v USA, vcetne te DFENSovy z minuleho clanku, spociva v tom, ze jen klouzaji po povrchu a nedavaji do souvislosti zakladni indicie.
    Ja to rikal odjakziva, ze se vyhroti socialni situace, coz souvisi s koncem hospodarskeho cyklu a megarecesi (kontinualni recesi, ve ktere jsme minimalne od roku 2008, akorat je to maskovane tistenim penez centralnimi bankami).
    Mluvim o tom skoro uz pet let v kuse a co ? Deje se presne to, co jsem rikal, akorat to parta hykacu odmita vzit na vedomi.

    Vy vidite cernochy, belochy, LGBMT, Greteny, Antifu, bezne Americany na pracaku, bezne Americany bez Obamacare, virus z labaku, Sorosvoy migracky, neziskovky, novinarske stetky, nekonecne valky, $721,531,000,000 rocne na zbrojeni ofiko a dalsich $721,531,000,000 neofiko, obchodni valku s Cinanama, studenou valku s Rusama, Skripaly, Litvinenky, Porosenky, zlute vesty ve Francii a zapalene policejni stanice v USA, ale nechapete, ze vsechny tyhle jednotlive podruznosti maji jeden jediny Mordor, to je Goldman Sachs pane R a S, JPMorgan panu R. a S a nejvetsi zbran USA, totiz FED panu R a S, jejichz rotacky chrlici dolary jsou jediny funkcni prumysl, ktery dnes v USA zbyl. Jsou to R a S, kteri tvori politiku USA a momentalne se ta politika shledla ve vlne depopulace obyvatel, cast at chcipne na koronu, cast at se umlati na demonstracich, cast at chcipne na davkach a foodstampech a to presne tak akorat rychle, jak si to R a S prejou, tedy aby se jim to nevymklo zpod kontroly a nedejboze aby lidi neukazali prstem na ne.

    Ja vim, vypatlane stado veri, ze za to mohou Rusove, Cinani, Trump, policajti, klimaticke zmeny … vsechno mozne i nemozne, jen ne globalni Elity, ktere hrajou tuhle vypecenou hru s tistenim papirku z niceho podle vlastnich pravidel.
    Oni ty papirky tisknou a rozdavaji svym kamosum a pate kolone v Kavarne, mediich a neziskovkach a my „ostatni“ si je musime tvrde vydelavat na globalnim trhu, ktery zdecha na ubyte a bez „stimulu“ uz neprodate ani toaletak.
    Dokud vam tohle nedojde, mam pro vas jediny vzkaz.
    Fantazirujte si a vymyslejte 1001 novych teorii, proc je ten svet tak dokurveny. Az vas to prestane bavit, tak se zkuste vratit na zacatek mych uvah nekam do roku 2016….

  7. Nejde vůbec o rasismus nýbrž o fakt, že americká policie je kriminální gang, který se naprosto nedá rozeznat od nejhorších zločinců:

    – „no-knock-raid“: do bytu vám o půlnoci vyrazí dveře a vletí banda šmejdů s brokovnicemi, k nerozeznání od „domovní invaze“ znásilňujících gangů. Přitom nepodají soudní příkaz, ani nikdy nezakřičí „policie“ – protože to by přeci mohlo „varovat sprosté podezřelé“.

    – „fortreiture laws“: pokud fízl usoudí, že jakýkoli majetek je používán nebo nabyt v souvislosti s drogami, zabaví jej ve prospěch policejního oddělení a odvolání není možné, protože je neřeší soud, nýbrž jiný fízl z toho samého oddělení. Existují poradci, kteří učí fízly jak si takto z plezíru zabavit luxusní nebo rychlá auta. Jinde to fízlové využívají ke korupci: „nechceš platit pokutu pod ruku za neexistující přestupek? Potom ti fotreitnu tvoje auto. Tak co, zaplatíš?“

    – mučení: tasery, které fízlové nafasovali údajně jako „nesmrtící“ alternativu k použití ostré zbraně, používají endemicky a systémově v situacích, kdy by ostrou zbraň nikdy použít nemohli. Pokud kdokoli neposlechne jejich nesmyslný rozkaz, nebo ne dost rychle, řada fízlů jej nejenže „smaží“ taserem, ale smaží jej opakovaně když už se svíjí v křečích na zemi – jedná se o mučení elektrickým proudem. Americká policie takto každoročně umučí celou řadu obětí, které zemřou na selhání srdce či jiné komplikace.

    – „moralistní zákony“: v okrscích kde je zakázáno pít na veřejnosti alkohol nebo provozovat prostituci se fízlové nesmírně vyžívají v ponižování hezkých mladých dívek, které osočí z toho, že údajně „pijí alkohol“ i když se prokazatelně jedná o neperlivou vodu, nebo že „provozují prostituci“, a pak je srazí na zem, zmlátí, osahávají, případně odvlečou na fízlárnu.

    – „red flag laws“: pokud represivní orgány mozkovým myšlením usoudí, že by se někdo hypoteticky mohl stát „šíleným střelcem“ protože třeba na facebook postuje nesprávné politické názory, může mu fízl zabavit zbraně. Nejlépe samozřejmě v no-knock-raid.

    1. Sakra co by na to řekl ocs?
      Pro ty co už jej nepamatují zastánce názoru, že v USA to ještě ujde, oproti skoro celému zbytku světa.

      1. Dachsmeister:
        v USA – jak kde…jsou tam regiony, kde by z toho odporného buranství jistě bylo nevolno i OC, a jsou tam krásná místa, kde je nedotčená příroda, svobody kolik jen uneseš a jadrný a a milý lid. Ovšem, asi jen magor by jel na dovolenou do Alabamy, například.

        1. v USA – jak kde…jsou tam regiony…

          asi se vsichni shodneme, ze USA po 11tem zari sly pekne do PICE, nejen realnym poklesem zivotni urovne, ale zejmena smirovanim, policejni sikanou, osekanim svobod a dechserouci indoktrinaci a lepsolidstvim, coz vyustilo v celou generaci vymetenych snowflakes s doktoraty z gender studies.
          Mi osobne to je burt, ja s USA nemam nic spolecneho, at si tam pro me za me hodi kolem krku laso a povesi se na jerabu.
          Problem je, ze celkovy upadek zapadni kdemohkracie se netyka ani zdaleka jen USA, ale cele zapadni Evropy a bohuzel doslo na utazeni sroubu i v byvalem vychodnim bloku, ktery po roce 89 byl aspon na chvilku oazou relativni svobody.
          To je ten pruser. A s nenazranosti elit a globalnich korparen jde ruku v ruce decimace stredni tridy a zkurveni volneho trhu a globalni pokles ekonomiky, coz je opet dusledek nenazranych globalnich elit.
          Ze se v USA demonstruje o hovne je jedna vec. Ze ale budou brzo lidi odkazani na pracaky, protoze letos bouchen globalni vykon ekonomiky v radu 25-30 procent je uplne jina story. Coz je hlavne zasadni zprava pro nas posrany prdelakov, kde nic jineho nez subdodavky pro nemecky automotiv nedelame a ani neumime. End of the story.

          1. Ano. Mám podobný pocit, že „sluníčkaření“ a „lepšolidství“ nevzniklo v Evropě a Německu, ale přišlo odtamtud.
            V USA je všemožných aktivistů tři prdele v každém bloku a to jen proto, že je ten systém furt dokáže nejen tolerovat, ale i živit. Kdejaký kokot, který by v Evropě neudělal přijímačky na průměrnou střední školu, je v USA významným aktivistou.
            Jak píšu výše – tenhle aktivismus nás zahubí, jestli se nezarazí včas a rázně. Copak Gréta, to je hovno. Tam se ví, že je to nemocnej pošuk, ovládanej rodičema a špagátkama nějaký neziskovky.
            Za všecky ostatní jeden příklad:
            ExtinctionRebellion, nebo jak si to ti smradi říkají. No to je kurva něco neskutečnýho! Fízlové se bojí na ně jen sáhnout, když si posedají doprostřed výpadovky!

            1. servisdok: je to reimport. „Lepšolidství“ vzniklo na Frankfurtském ústavu pro sociální výzkmum, odkud jeho papaláši emigrovali před Hitlerem do USA kde
              1) nakazili vysoké školy svými perverznimi teoriemi a pomáhali rozdmýchat Revoluci osmašedesátníků-studentů,
              2) jako „antifašističtí bojovníci“ za WW2 pracovali pro OSS a získali kontakty na velká zvířata, jimž protom prodali Neomarxismus jako „denacifikační nástroj“ pro Západní německo

              Stejně jako všechny ostatní totalitní ideologie světa (nacismus, komunismus, dekarbonismus), i tohle tedy vzniklo v Německu, odkud to bylo vyexportováno do inkubátoru (komunismus do Ruska, neomarxismus do USA) a pak patřičně posílené reimportováno nazpět do Evropy.

          2. Mastná pizda už má bianco šek na dalších 100G sekeru k těm avizovaným 400G.
            Nejsem si úplně jist, ale ze zkušenosti s jistou setrvačností systému počítám s tím, že v září-říjnu tohoto roku ještě uvidíme, zač je toho české ekonomiky. A nejen české, je navázaná spoustou pevných špagátů na německou. Zatím tam odtud nefičí, anebo se to tutlá.
            Nicméně bych se, být estébákem dobře bezpečnostně připravil na to, že až se začne oficiálně psát o nějakém zesírání německé ekonomiky, tak ve skutečnosti bude dávno zesraná jak německá, tak s pártýdenním zpožděním naše.
            Však celý svět žije na nesplatitelný dluh číně, tak proč ne my?…

            1. @servisdok
              No nevím, objem výroby v automotive je už tak na 90% předcovidovýho stavu, to jen novináři se diví, že se v dubnu žádný auta neprodala a nevyrobila, když všechno stálo.
              Takže pokud má pravdu Peková a virus pojde sám od sebe, tak se ekonomicky zase až tak nic hroznýho stát nemusí. Tedy alespoň do doby, než to zelení Polpotovci z Brusele definitivně zaříznou.

                1. Pyčo vole, automotive ještě nejede ani na 70%.
                  Což je v prdeli, jako všude kde se jede na objem a minimální marže. Přestalo to generovat zisk, nebo polopaticky – v tuhle chvíli automotive neuživí tolik lidí, kolik je v něm. Jsou to jednoduchý počty, pokles o 30% výroby znamená pustit 30% dělníků a 10% kanclů. Potrvá to pár měsíců, než vyhoří konta hodin a pak se pár desítek až set tisíc lidí podívá po nových výzvách na trhu práce. Samosebou nepočítám všechny ty soukromníčky, který jsou na to nalepený.
                  Ti schopnější jdou už teď, protože nechtěj čekat až bude tlačenice.

                  1. @Childeater
                    No je zvláštní, že když jsem tu psal, že Prymula s Andrejem nemají na propad ekonomiky vliv, protože průmysl táhne automotive a o jeho zavření ti dva nerozhodli, tak tu Baníkovci křičeli, že Automotive je v Čechách nepodstatná záležitost a HDP tvořená z 81% vývozem je jen číslo bez vlivu na ekonomiku a zaměstnanost.
                    A najednou pár set tisíc nezaměstnanejch jen z automotive, i když už fabriky mají na konci června v plánech téměř předkovidová čísla.
                    No letadláři jsou na tom o dost hůř.

                    1. Nu, těch pár set tisíc jsem myslel pro automotive jako celek. Ale ano, trefilo nás to na komoru. Jsa insiderem, čísla znám. Krize byla už před covidem a tohle bylo torpédo pod čáru ponoru. Mašina na prachy – auto průmysl – se rozbila.

                    2. Childeater: automotive jako celek má prý 133k zaměstnanců (říká gugl za 2018), Český statistický úřad za 2017 pak říká následující:
                      „Automobilový průmysl v roce 2017 zaměstnával 175 tisíc osob, podniky v něm dosáhly celkových tržeb ve výši 1 306 miliard Kč a podílel se 17 procenty na tvorbě celkové přidané hodnoty průmyslu ČR.“

                      Z toho mi vychází, že jste se sekl v řádu, půjde o „pár desítek tisíc“, nikoliv „set tisíc“. Jistě, že na ty lidi je navázaná řada dalších, ale ani zavřenej Datart nebo krachlá Billa, kadeřnictví nebo obchod s dobrotami pro pejsky to na ty statisíce nevytáhne.

                      Mondaye musíte brát s rezervou, v březnu tu se zergem kvičel jak podsvinče, že je nutné všechno zavřít a teď dělá, že jako měl ve všem pravdu (symptomatické pro tento druh panikářů). Diskuse o HDP byla o tom, že to číslo nic neznamená, protože důležitější než HDP je fakt, že mají lidi práci – a živnostníci zaměstnávají více lidí než ten úžasný velkoprůmysl, který hájí Bába a monday. Což je pravda, pár desítek tisíc lidí není málo, ale ani to není majoritní část zaměstnanců v ČR. Nikdo pochopitelně netvrdil, že by to nemělo vliv žádný, to je jen další mondayova lež.

                    3. fatdwi:
                      jsem otrokem globálního koncernu, když mluvím o „automotive“, tak mi nedochází, že tím bude chápán autoprůmysl jen v ČR… :-)
                      Mám na mysli celej, globální a celosvětovej průmysl s autíčky. Je to propojený organismus, izolovaný autoprůmysl neexistuje (pomíjím lokální čínské značky).

                    4. Childeater: tak z toho, jak si svou prorockost monday nárokuje pokud jde o bábu s Prymulou by to mělo být jasné, že mluví jen o ČR, jinde tihle dva dárečci na ruku panikářům nešli, tam na to měli jiné kádry.

                      Jasně, že globálně to stovky tisíc budou, v tom nejsme ve sporu. Uvidíme, co tento přesun peněz z tradičních firem přinese – covid jen urychlil útok na automobilky vedený skrze gretény a emise, spousta šmejdů se musí radovat.

                    5. fatdwi 8:26:
                      tihle čuráci se budou radovat do doby, kdy jim budou chodit chlupy na účet. Až spadne opona – a nevím, jestli tentokrát půjde všechno vyřešit nátiskem eur a distribucí virtuálních peněz – tak se tihle debilové postaví do ulic s transparentem, že mají právo na důstojnej život.

                    6. Childeater: tak tak, užitečný idiot nikdy nepochopí, že svému osudu šel naproti (zrg1, monday, hanes – ti, co horovali pro co nejzavřenější fabriky, ve kterých nedělají, ale hrozně to ve sklepě ohrožovalo jejich zásoby mouky a droždí). A protože i když už není užitečný, je to stále idiot, tak se mu snadno ukáže, že za jeho špatnou situaci může tu Žid, tu podnikatel v černém BMW, tu kmotr a už to jede.

                      Nevidím to do budoucna zrovna růžově. Brusel chce stáhnout DPH na elektromobily pro soukromé osoby (ať žije novej zelenej dýl) a Makrela taky bude podporovat jen elektro. V tomto přitom žádné místní automobilky nemají nic, čím by se dalo reálně konkurovat ani nic, co by chtěli zákazníci. Vypadá to na postupné zestátnění a pak průser, protože zestátnění může sice krátkodobě vyřešit problémy s dluhy, ale dlouhodobě neumí nic než jen nasekat mraky dalších za současného zničení konkurenceschopnosti. Což ale v totalitě nevadí, protože trh neexistuje a časem to buď někdo koupí (jako západ nás před 30 lety) nebo holt válka. Uvidíme.

                    7. Otazka je, jestli ta statistika zahrnuje jen prime zamestnance, nebo i kdejakeho Frantu, kterej nekde v garazi sklada pro automotive podlozky na sroubky. Vzhledem k tomu, ze automobil je prakticky druhej nejvetsi vydaj hned po bydleni, pokud se nepocita zradlo, tak je to samozrejme konzumni vec jako krava. Jakmile zacnou problemy v autoprumyslu, postihne to lidi podobne, jako kdyby se sralo zdravotnictvi.

                      Tady v Nemecku se mensi podniky zaviraji. A to delaji treba jen nejaky pitomy oblozeni k oknum, nebo koberecky. Tento tyden k nam prisel novej clovek, ten delal ve firme, ktera pro autoprumysl vyrabela kabelove svazky. Taky to tam zabalili.

                    8. Sysop 8:29:
                      kdybys šel po kdejakým Frantovi, tak už to (z globálního hlediska) budou nejspíš miliony. To jsou všichni ti zámečníci, kteří jezdí o víkendu stěhovat linky a garážníci, který doma bouchaj kladivem jednocestný obaly. Jasně že jich bude hektar.
                      A bude hůř; německá věrchuška je zatím konzistentní. Chtěj podpořit čistý elektromobily na úkor spalovacích motorů, takže úplně zničit trh, respektive z něj vyřadit spotřebitele jako určující prvek. Malý podniky to balej už i v Čechách, pomalu ale jistě. Jakmile doběhne cashflow a dojedou různý kurzarbeit programy, tak dlažba. Ve 2021 to budou jatka. Do tý doby vydrží flexi programy pro odpracované hodiny u koncernů.

                    9. Childeater
                      9.6.2020 v 8:39

                      No holt se kucí budou muset začít zabejvat malým zákazníkem, jako dřív, ne že všem ukážou fakáč že mají támdle kilometr práce pro automoutif (byť s mizernou marží) a nepotřebují se obtěžovat s malejma zakázkama, který by byly, ale ty lopaty nejsou ochotný (no reálně mnohdy ani schopný) to dělat.

                      Proto kdokoli, kdo s tím umí, jde po vyřazenejch nástrojních věcech, vod vrtaček až po soustruhy) do své soukromé dílničky jak po flusu, i kdyby to byly mašiny, co pamatují eště cisařpána, pže než se dohadovat s debilem, co neví, co by za to nechtěl, si to ti lidi radši udělají sami ve své dílně :D Však i jenom odsud třeba JJ má na letním sídle taky takovou mašinu (netušim esli soustruh, nebo frézu, zas tak sem to nezkoumal).

                    10. Sysop: je to AutoSAP plus něco navíc – ten má 140 členů a ti 140k přímých zaměstnanců. Takže celkově jich určitě bude víc, kolik ale může být Frantů nevím a už ta statistika říká 175k. Ono zase v automotive nedělá každej druhej, ale jedou na tom docela severní a severozápadní Čechy. Tam když se začne propouštět, nebude to pěkné. O to lépe se bude s masou nespokojených nakládat, až bude potřeba jim ukázat viníka.

                      Že bude lidem špatně se těm nahoře pochopitelně velmi hodí. Zatím se lidem spousta věcí nelíbila, panikáři teď kolem covidu ovšem spokojeně předávali vše co bylo možné na „ty nahoře, kteří se postarají“ (např. monday tu bránil i ten pokus o puč á la Maďarsko, protože přece hrůza virus, bojím bojím, Babišovi rychle přiklepnout vyšší pravomoci – sice to nevyšlo, ale soudruzi již jistě pečlivě plánují druhou vlnu).

                      Obecně ale nevidím zavírání podniků jako nějakou hrůzu, trh se mění. Problém je spíš v tom, proč se zavírají – změnil se trh nebo jen zaútočili greténi nebo jiná svoloč?

                    11. Za ty dva tejdny, co zase jezdim do prace, jsem jen v pohranici napocital 8 podniku, ktere se zavrely a to jsou jen ty, o kterych vim, protoze okolo nich jezdim. Pro Nemce je to jak facka na sale, protoze to byly fabriky s 50letou tradici (jeden zrovna mel pristi tyden slavit 60 let od zalozeni). Nemci na sebe koukaj, nechapou, proc se to deje. Celou dobu klid a socialismus, fabricka podpora leasingu e-bajku a jeho rocni povinnej servis byla nejvetsi starost, kterou Nemec mel. Ted najednou Kurzarbeit, pripadne cerpani dovolene do mrte… jedinej ekonomickej postreh, kterej maji je, ze „nejak prestaly chodit objednavky“.

                      V nasem segmentu spadly objednavky na polovinu. Duvodem je retezova reakce. Nekde na zacatku nekdo mel strach a tak tipl objednavky. No a uz to frci, protoze v Nemecku neni zvykem druhotna platebni neschopnost. Tady se proste bud plati a nebo krachuje.

                      S virem to melo celkem rychlej prubeh. Udelalo se ruzny (debilni) narizeni a opatreni, vsude ted mame plexiskla, kurva ani se mezi tim neda chodit, jak vylezes z kanclu uz mas mit Maulkorb. Ja osobne na to seru, ale globalne se to dodrzovat ma z jedinyho duvodu – pokud nekdo na mazlika lehne, prijde hyena a bude kontrolovat, jestli zamestnavatel udelal vse pro to, aby se to nestalo. Pokud ano, firma jede dal. Pokud ne, firma se zavre. Takze se vsude vylepily narizeni, podepsaly se proskoleni a jede se dal. Ze je to cely nahovno, to vime vsichni. Ale nikdo nechce mit zasperovanej barak. Mazlika se ted uz nikdo neboji, je to silnejsi chripka.

                      Co ale jako problem ted vidi kazdej, je ekonomickej propad. A zrovna ti Bavori, kteri na tom ekonomicky nejsou v Nemecku spatne, ted zavedli brutalni mod uspor. Zrovna dneska byla v kantyne rec o tom, ze je hezky, ze Mutti Merkel prodlouzi statni dotaci na elektrosrace, ale Nemci si radeji nechaji svy stary kary. A kdyby slo hodne z tlustejch do tenkejch, tak radeji koupi spalovaci Schadewerke, beztak je to Hitlerwagen.

                      Nemci jsou vseobecne hodne opatrni, takze presvedcit je znovu ke konzumu, asi nebude uplne snadny.

                    12. Childeater
                      9.6.2020 v 8:15

                      To je snad evidentní každýmu, že průmysl, co hroutí miliony plechovek o ničem (samozřejmě s notnou pomocí kokotů v uhniji apod.) s maržema 00 nic jenom čeká na nějakej průser, kdy pár velkejch hovnobilek konečně padne na držku a udělá se na trhu místo.

                      Ale tady to zas tak tragický není, zaměstnává to půl Boleslavi a pár set firem/tisíc lidí navrch, a nějaký kamioňáky, tam to hasne. Bude to jenom jedna část toho balíku nezaměstnanejch, ale stopro nejvíc bude restauratérů, hoteliérů a jinejch wellnesáků, a samozřejmě cestovky, letecký společnosti a tak.

                    13. Máte pravdu, aktualně ca 70% na konci měsíce vidim okolo 90%

                    14. monday:
                      vidíte 90% předcovidové výroby, žejo? Řekněme třeba hodnot z února. Kolik % ale vidíte ve srovnání s 06/2019? A ještě hůř – tyhle prognózy trpí jednotýdenním morem. Vždycky když se maj přiblížit reálným číslům, což je cca týden od toho predikovaného termínu, tak se ta předpověď upraví a sundá o dalších 20-30% tak, aby hrála s realitou.
                      Ano, jsou úseky kde se vyrábí dosti, typicky náklaďáky v Číně, nebo pick-up trucky pro USA. Ale evropskej trh s passenger cars je mrtvej a nikdo neví, kdy a jak přijde zmrtvýchvstání.

                    15. A proč tedy před kovidem meziročně v ČR došlo k nárůstu importu polootroků z Východu?
                      90% je návrat k normálu bez víkendové práce. Tím netvrdím, že to nespadne. Jen konstatuji aktuální čisla.

                    16. MOnday:
                      musíte definovat ten „normál“. Pro automotive je ten „normál“ relativně ambiciózní cíl, na který má vytvořené interní a externí výrobní kapacity. To je více než v roce 2019. Pokud považujete za normální stav to, co se vyrobilo v lednu nebo v únoru, uvažujete špatným směrem. Je zapotřebí vycházet z faktu, že pokles obratu v řádech jednotek procent sráží zisk v řádek desítek procent (vysokoobjemová produkce, vysoké fixní náklady).

                      K Vaší otázce stran importu pracovníků – v době tvorby kontraktů o importu pracovníků z východu byl pracovní trh v ČR naprosto vyčerpán – do jisté míry to trvá stále. Tedy, automontovny a dodavatelé komponent prostě pracovníky fyzicky neměli a potřebovali je. V tuto chvíli už jsou ti pracovníci samozřejmě do jisté míry nadbyteční, ale je nutno dostát závazkům a ty lidi na dohodnutou dobu zaměstnat.

                    17. @Childeater
                      Správně, pracovni trh byl vyčerpán. Návrat k normálu je situace, kdy se daný objem dá vyrobit bez angažmá pracovníků neznajicich splachovaci zachod.

                    18. Childeater
                      9.6.2020 v 8:54

                      Že to už ani přetím nikdo nechtěl je problém těch hovnobilek a jejich servilního lezení do prdele uhniji, ať si to vyžerou.

                    19. monday: koukám, že zrg2 co tu kňučel jak ho otevřená fabrika ohrožuje na zdraví, když je zalezlej v bunkru a jak by se mělo všechno zavřít si teď hraje na proroka a jen tak trochu lže a překrucuje. Že Vás ta držka nebolí.

              1. objem výroby v automotive je už tak na 90% předcovidovýho stavu,

                objem vyroby je udaj na PICU, znas objemy celosvetovych prodeju ?
                Aneb vyrobou nepordejneho zbozi na sklad se fakt ekonomika nevytrhne.

                1. No nevím, prý se na auto čeká půl roku. V každém případě, teď se ještě vyrábí auta objednaná přd covidem. Takže je otázka, zda to nespadne za pár týdnů znovu až nebudou nové objednávky.

                  1. Asi si to dam jako socialisticky zavazek pro nadchazejici petiletku, naucit kazdeho na diskuzi DFENs pouzivat GOOGLE a mozek.

                    1. pro hloupe – klikni na link:
                    https://www.cnbc.com/2020/04/21/global-auto-sales-expected-to-plummet-22percent-in-2020-due-to-coronavirus.html

                    2. pro chytre – zadej do googlu
                    https://lmgtfy.com/?q=automotive+sales+drop+2020

                    oboji vysledky davaji 22% propad, coz je HOOOOOOOOOOOOOOOOOOOODNE optimisticky odhad.
                    Protoze prvni vec, co lidi skrtnou jako zbytecny vydaj, kdyz jdou tluste do tenkejch, je nakup noveho auta.
                    Stejne jako zbankrotovani zivnostnici a firmicky o peti zamestnancich a jednom psu si nedaji novy autak do nakladu, ze…

                    Ty cekaci dobo… :D

                    1. No, s těma prodejema taky hodně vopatrně – došlo k tomu, že ty prodeje uměle vytáhli nahoru dealeři, kteří si na sebe ta auta zaregistrovali.
                      Ideální by byla statistika prodeje ke koncovým zákazníkům, ale o té nevím. Každopádně jsou dealeři, kteří už ty svoje pokoupený flotily nemaj kam strkat.

                    2. @zrg1
                      No a nepíšu náhodou to samé, tedy, že to klidně může spadnout protože nové objednavky nemusí přijít?

    2. JM 10:00:
      Je známo, že s ksindlem musí jednat zase ksindl.
      Proto je výhodné se mezi ksindl nikterak nemotat, ani mezi ten s uniformou, ani mezi ten bez.

      1. Aneb kdo nic nedělá, nemá se čeho bát, že? :-D Svatá prostoto…

        1. To znamená, že je výhodné nezavrhnout variantu, že v té uniformě může být oblečený zločinec a debil a zařídit se podle toho.

          1. A to se udělá jak přesně?

            1. Zapne se hlava. Nekdy je mozne i pred pouzitim protrepat.

              Zakladem kazdeho uspechu je, ze se navod nevybleje debilum. Pak tah na branu ztraci forsaz. Vzdycky nejuspesnejsi jsou ti, kteri si know-how nechavaji pro sebe a pro ty chytrejsi.

    3. Mohu potvrdit. Existuje dokonce video Čecha z LA, kterak ho fízli čapli v noci, hodinu (nebo jak dlouho) ho unaveného nutili dělal ty jejich idiotské „testy“, jesti není pod vlivem (stání na jedné noze, hopsání, dotýkání se poslepu nosu…), a pak ho zabásli. Zážitky z cely taky stojí za to. Je to stejná fízlácká svoloč jako všude jinde.

      1. Ono to melo, pokud je to stejny pripad, jeste kouzelnou dohru a sice, ze ho pustili s tim, ze nic nespachal, ale musi se kazdej mesic hlasit nejakemu curakovi, protoze kdyby to neudelal, tak jde do lochu pro poruseni teto povinnosti. Po pul roce se mu podarilo nekde vybrecet tuto ultrapicovinu zrusit.

        1. Jo, něco takového tam bylo.

      2. Jasně, Michal Šopor. Ale ty zase vynecháváš jeho videa, jak naprosto bez problémů si vyjednal prohlídku policejní služebně, kde se mu celej den věnovala jedna ženskà. Že naprosto bez problémů z

        1. Zase v jiném okrsku jezdil s policajtem celej den v policejním autě atd.
          Jeho videa naprosto doporučuji, jsou skvělé, na různá témata života v LA.

    4. To jim umoznuji zakony a vsimni si, ze nikdo netlaci na jejich zmenu. Takze tolik k tomu, jak to verejnosti vadi. Tech problemu maji vice a nejed flojdi.

    5. Moc koukáte na televizi. A je jasné, jakou sortu amerických filmů sem komerce valí.

  8. Smutné je, že ta černošská komentátorka a ten černý basketbalista mohou mluvit jen díky tomu, že jsou černí.
    Kdyby to samé řekl běloch, tak si to šeredně odskáče.

    Náramně mě to připomíná dobu pár let dozadu, kdy jsem četl rozhovor s nějakým Němcem, který se nebývale ostře navážel do migrantů a to v době, kdy se to rovnalo mediální sebevraždě. Na rovinu tam vyjadřoval názor, že to zvedne kriminalitu, že jsou s naší mentalitou nekompatibilní, nepřevychovatelní a že neutíkají před válkou, ale za naším sociálním systémem. Kdokoliv jiný by byl zesměšňován jako nácek, což byl tehdy běžný postup, ale protože byl žid, který přežil koncentrák, tak si s ním ta levicová chátra nedokázala poradit. I při IQ levičáka totiž každému dojde, že očernit žida jako nácka nejde a nic jiného oni neumí.

  9. Nebyl důvod zatčení federální zločin – platba falešnými bankovkami?

    1. Rozhodně byl, ale v tom hukotu od hýkání médií, už to bohužel není slyšet, zaniká to.
      Píšou to tak malým písmem, že už to nikdo nepřečte.
      Stejně jako tu klaustrofobii z velkého policejního SUV, když předtím seděl v polovičním autíčku.
      A spoustu dalších, ale to už nikdo nechce vnímat.
      Ještě před rokem, by to celé skončilo maximálně tak kázeňským trestem pro toho jednoho fízla, neboť státní návladní by se tvrdě držel obsahu objektivní pitevní zprávy.

      1. Klecet spoutanymu člověku 9 minut na krku je teda cajk?

    2. Duvod k zatceni zcela nepochybne byl, to taky nikdo nezpochybnuje. To o co se jedná je to, ze mu, uz davno spoutanymu, klecel kreten o minut na krku, z toho tak 3 minuty kdyz uz se negr nejenze nehejbal, ale uz ani nechrcel. Popravde receno, absolutne nechapu ceho tim ti policajti chteli docilit, spoutanej uz byl, byli na nej ej ctyri a auto tam meli.
      Mimochodem, to ze nekdo plati falesnou bankovkou je zlocin jen v pripade, ze mu prokazes ze vedel ze je falešná. Jinak soryjako. Ostatne, kdo z nas zkouma každou bankovku kterou dostane, zvlast ekvivalent zhruba nasi dvoustovky.

      1. 9 minut na krku

      2. No reagoval jsem na článek, kde to chybí.
        Co se provedení zatčení týče, tak někdo tvrdí, že je to nacvičený postup pro zfetovaná individua. Nevím, neznám americké postupy při zatýkání, ale měl jsem čest být obětí jedince na amfetaminu, a zepředu se vypnout nedal (leda odstřelit), takže mě zachránil jeden kolemjdoucí, který ho prostě zezadu kravatou přidusil do bezvědomí. Jedině pak dal pokoj a potom si ho v tomto stavu přebrala policie a záchranka. Je tedy možné, že forma odkrvení mozku/přidušení byla zvolena záměrně i zde, ale to je spekulace.

        1. Ano, dela se to. Zadrzeny se svede na zem, přetoči ma břicho, klekne se na nej, cimz se znehybni a nasadi se pouta. Pak se bud posadí, zvedne a odvede, nebo nechá lezet na břiše pripadne se nekam pricvakne aby nezdrh dokud prijedou posily. V zadnem případě nema smysl devet minut klecet na uz spoutanym pachateli. Jeste možná kdyby tej cajt byl sam, ale ono tam byli ctyri a negr mel pouta. Co jeste chtěli vic? Cetu USMC?

Komentáře jsou uzavřené.

D-FENS © 2017