Dfeensi proč je u Fijaly s Kelgerim vypnutá diskuze ?
tenton
Asi si to autor nepřál. Ale já už jsem tam dvakrát dával za jedna
Jantar
Tak takový autor může jít do perdéle.
Takových blogísků kde egomaniaci hlásají svoji „jedinou správnou pravdu“ a nemají tam diskuzi protože nesnesou sebemenší kritiku či konfrontaci, máme v čezku tři perdéle.
Hroch
To je tady snad vůbec poprvé (?).
SkReT
Poprvé asi ne, ale po hodně dlouhé době.
Dachsmeister
Hmmm Haniju zabila raketa?
Opravdu?
Pozoruhodné…
tenton
Zápaďáci, to už jsem hodně dlouho neslyšel. To už nebylo ani výrazivo normalizace, původ je mnohem starší. Vrátil jsem se daleko dozadu do 🍼. Zápaďáci vždycky dělali akorát bordel.
Jantar
Autor s falešným jménem to s tou propagandou Íránu, coby řídícího prvku budoucího islámského chalifátu poněkud přehnal.
No aspoň máme pádný důkaz, že jde o další konspirační teorii která se ukázala být holou pravdou.
Tedy že írán je budoucím centrem řízení islamizované Evropy a i celého zbytku islámského světa. A jako první spolkne Afghanistán s jeho nerostným bohatstvím.
A je mu systematicky umetána cestička tak jako kdysi Hitlerovi.
Například zradou prodejné ruské generality byla zlikvidována Assadova Sýrie. Která by se s podporou Ruska (Putina) stala výrazným konkurentem Íránu v islámském světě i v regionu. Prostě něco jako „mnichovská zrada“ v pouštní verzi.
Zkrátka Assadův moderní umírněný islám by byl závažnou konkurencí pro středověký fašizující islám íránských revolučních gard.
Jinak samotní íránci jsou skvělí pohostinní lidé, a islámské náboženské vedení státu mají rádi asi jako osinu v zadku.
Stejně tak jejich politický augiášův chlév ne nepodobný tomu západnímu.
Prostě boj o koryta mezi zájmovými skupinami, mocenskými klany a mafiánskými bratrstvy.
V každém případě by ta konspirační teorie co se ukázala být pravdivou, ohledně role Íránu v budoucím Evropském chalifátu, stála za rozsáhlejší diskuzi.
Stejně jako to čemu se autor velmi pečlivě vyhnul: tedy to jak je možné že původně bílá perzie s de facto indoevropským jazykem, je dnes od nerozeznání od arabů, co do genetiky a etnicky.
A především jak toto souvisí se současnou kalergizací a islamizací Evropy.
Sysop
Mas v tom trosku chaos. Prodejna generalita Syrie ano, ale syrska, ne ruska.
A vinu za islamizaci Evropy bych nehazel na Iran. Chyba je predevsim v Evrope.
Jantar
Samozřejmě že hlavní vinu nese tamní zkorumpovaná armádní elita, tak podezřele podobná té Lybijské.
Ale to že se ruská armáda stáhla bez jediného výstřelu a utekla před hrstkou teroristů, které by dokázali rozprášit během odpolední poobědové pauzy než se jim roztopí samovar, jen s granátomety a malými 60mm minomety, je věc o které si šuškají vrabci na střeše po celém světě.
Krom toho to nesmírně poškodilo obraz ruská ve světě u potenciálních spojenců v Africe, v Asii apod. Teď si každý dvakrát rozmyslí, jestli se spolehne na rusa a jeho dohody a pomoc proti KoZá, když Assada tak tak stihnul zdrhnout aby ho nepotkal osud Kaddáfího.
A taky je známá věc že íránské oddíly nacházející se v oblasti tomu taktéž lhostejně přihlížely. Ikdyž by tu hrstku teroristů taky snadno zlikvidovali.
Jenže se jim moc hodilo, že tito udělají špinavou práci s likvidací asadova režimu za ně. A až pak je vyženou.
Jantar
Jestliže vezmeme v úvahu fakt, že má Írán šéfovat muslimskému světu a evropskému chalifátu, tak na jeho rukou nesmí být krev. Tudíž špinavou práci za ně udělají teroristi a oni jako ti „hodní“ pak ty teroristy zlikvidují (až je nebudou potřebovat). Takhle vyzbrojují a financují minimálně dvě proxy bojůvky (hizballáh a hútie) ti „hodní íránci“.
Jestli to někomu náhodou připomíná Hitlera, kterého KoZá po zuby vyzbrojil a zahrnul financemi, a v závěrečné fázi pak proti němu bojoval, zejména rukama rusů a slovanů, tak se nemýlí.
Ten rukopis je tak podobný protože je to dílo téhož řídícího centra.
Metody pořád stejné. A proč ne, když to masy hlupáků zase neprokouknou a zbaští to i s navijákem ?
Třeba jako tento procházkovo propagandistický článek.
Sysop
Valka je diplomacie vedena jinymi prostredky, jak vime. Velmi pravdepodobne doslo k dohode Izrael-Turecko-Rusko. Ostatne to, ze napriklad Izrael bombardoval nejprve ruskou techniku, kterou stejne syrska armada nechtela pouzit, vede ke spekulaci, ze Rusove se na tom s Izraelci domluvili, abz pak ta technika nejakym abrakadabra neskoncila treba na UA. Zelenskyj totiz o tu techniku mel velky zajem.
Podle mne tam probehl nejaky zakulisni obchod. Ze by to oslabilo Rusaky v Africe, tomu moc neverim. A vuci Cine uz vubec ne.
Jantar
Rusové jsou už teď za pitomce, s těmi kalibry, kinžály a orešniky, které se ne a ne trefit do kyjevské a lvovské oblasti a generálních štábů NATO tamtéž, kde v klidu probíhá nekonečná bandera-párty za miliardy z EU a USA.
A místo toho se Bigoš polní subsp. moskalycus, plazí v bahně na frontové linii a s velkou slávou hlásí likvidaci hrstky podobných zabahněných umouněných zoufalců v druhém zákopu, které naverbovali ranou pěstí do spánku někde v zakarpatí či v nějaké zapadlé vesnici na východě Ukrajiny.
A k tomu ještě „batalion Dubaj“ či oslava „pobědy“ ruskou zlatou mládeží ve francouzských alpách (kde totéž jen ve vedlejším středisku slaví ukrajinská zlatá mládež z batalionu Monako).
To že se o tom nikde veřejně nemluví neznamená, že se o tom nešušká v diplomatických kuloárech po celém světě.
A pak se divíme že tuhle dostal Putin kudlu do zad od Vučiče a tamhle Lavrov od Modiho.
Kteřížto zoufalci musí lavírovat mezi Ruskem a KoZá, který jim tam vyhrožuje majdany (viz Slovensko, Rumunsko, Gruzie,…). A vidí, že v ruské diplomacii i armádě se to hemží zrádci. Takže na ruskou pomoc se nelze moc spolehnout.
Co Putin/Lavrov slíbí a dohodne, to jim zhatí podrazáci na nižších úrovních.
Kteří třeba veselé dodávají tisíce kubíků nejen ruské ropy ale i hotové nafty/benzínu banderovcům skz Rumunsko. A Putin s tím nenadělá nic, protože na to nemá legislativní páky. A většina prokurátorů, stejně jako v ČR drží tu správnou ideologickou linii a kope za KoZá a jeho nohsledy.
Situace značně tristní.
Sysop
A ty vis, jakej je skutecnej plan Kremlu, ze hodnotis vysledky?
Jantar
Putin, Lavrov &co. ty cíle deklarují celé roky zcela transparentně.
Stejně jako 3 základní cíle SVO (které se Putin 8 let snažil za každou cenu vyhnout).
To je právé základní a největší devizou ruská oproti KoZá: TRANSPARENTNOST.
Zatímco u KoZá už každý ví, že u nich je smlouva jen cár hajzlpapíru a že politika se po volbách může obrátit o 180 stupňů a ti co ti před půlrokem potřásali rukou ti dnes sypou na hlavu bomby s ochuzeným uranem a posílají ti na návštěvu různé hrdlořezy a teroristické bojůvky (opět, Kadáfí, Asad, …)
No a právě o tu transparentnost Rusko přichází, když Putin něco závazně dojedná a celá ta zrádcovská kolona od centrální banky a armádního velení až po kapitány průmyslu a místní oligarchy, udělá vše pro to aby plány Putina a zahraniční dohody Lavrov a zasahovala a podpořila KoZá.
Takové schizofrenní jednání Rusko v zahraničí poškozuje. Byť mnozí „partňori“ chápou že Putin má stejné potíže s obří zrádcovskou pátounkolonou jako Asad.
Jako střelení se do vlastních nohou pak působí 20% základní úroková sazba centrální banky a devalvace rublů na úroveň hajzlpapíru při kurzu 100:1 vůči dolaru, taktéž nařízením centrální banky.
V takovém prostředí jsou zcela nemožné hypotéky či jakékoliv úvěrování průmyslu a vnitřní ekonomika zamrzá.
To vidí každý kdo není úplný ekonomický a politický ignorant.
Stejně jako to, že Ukrajina odněkud zázračně bere kvanta ruské ropy.
A to ikdyž už je transport přes Ukrajinu fakticky zastavený.
Alan.Cox
Hlavní cíle Rusů je přepsání celé geopolitické mapy světa. Je to jediná možnost jak si Rusové mohou zajistit, že blbnoucí USA, potažmo Anglosasové je nebudou schopni ohrožovat tak drastickou měrou.
Ukrajina je jen symptom celé západní rakoviny. Na něm se odehrává jen část celého geopolitického dění.
leon
Proč říkáte, že americká politika je genderfluidní?
– Genderfluidní? Ano, protože… Tohle je velmi důležitý bod, protože je to vynikající příklad k pochopení toho, co se stane nebo nestane při jednání s Rusy. Genderfluidní – protože jedním z principů americké zahraniční politiky je její nespolehlivost. To znamená, že jeden prezident něco podepíše, a ten další dohodu zruší, jak k tomu došlo s Trumpem a Obamou – a íránskou jadernou dohodu. A tak jedním z principů ruské zahraniční politiky je teze o tom, že vědí, že Američanům nelze věřit. Že pokud bude smlouva podepsána, nebude realizována.
Proto jsou všichni v takovém nadšení: magický Trump se dostane k moci a zahájí vyjednávání, respektive zasáhne do vyjednávání mezi Rusy a Ukrajinci. Předpoklad je sám o sobě směšný, protože tento konflikt i tak probíhá mezi Američany – prostřednictvím jejich zástupců – Ukrajinců a Rusy. Ale Rusové to moc dobře vědí a už teď říkají, že když něco podepíší Američané, něco podepíší Ukrajinci – dohodu o příměří, o nějakých liniích, nebo něco podobného – tak to bude jen pro přezbrojení Ukrajiny a za deset to začne znovu, jako minule…
Což znamená, že žádná jednání nebudou, žádná, a Rusové – aby se ochránili a protože nebudou schopni stále opakovat takové úsilí, které podnikají teď – budou muset už nyní používat všechny možnosti, aby zajistili svou bezpečnost. A protože britská tajná služba použila Oděsu k posílání dronů směrem k Sevastopolu, ovládnutí Oděsy a Oděského regionu vnímají Rusové jako nezbytný úkol. Potřebují se dostat k Dněpru, aby ovládli východní část Kyjeva a nastolili tam jim loajální režim. Žádná jednání nebudou. A to vše proto, že americká politika, jak jste připomněl, je genderfluidní – mění póly, mění a ruší dohody, jsou ve stále se měnícím stavu, v tom je celý úpadek.
antropolog Emmanuel Todd v rozhovoru pro Le Figaro
Sysop
Hm, no, zrovna Lavrova zapomnela svata trojice informovat o pocatku SVO, takze ten tu transparetnost na pocatku uplne nemel, zaaano. Holt nebyl na te dace, kde to kuci upekli.
Ja jsem si obcas precetl Putina, Medvedeva, Gerasimova, Lavrova, obcas si poslechnu Konasenka nebo Marusku aspon abych byl v obraze stran fronty, atd. Udrzuju si tim rustinu v pouzitelnem stavu a taky mam rad original a ne cover verzi od ceske propagandy. A musim rict, ze fura veci transparentnich neni. Zcela logicky, Rusaci by ztratili vyhodu momentu prekvapeni. Takze ano, globalni pravidla transparentni jsou, ale skutecne cile vyplavavaji postupne.
Bahnak
V Afghánistánu se už zaháčkovali Číňani.
Rozutekla se syrská armáda. Ruské jednotky byly to jediné, co bylo na straně Asada bojeschopné, ale samy to logicky udržet nemohly. Co na tom vidíš za zradu?
Jinak tu proběhlo video, kde ruský voják nadává při pohledu na pozice opuštěné Syřany.
Asadova Sýrie nebyla předána Íránu, ale přesně naopak, proíránské síly byly oslabeny. Navíc to odřízlo proíránský Hizballáh.
Sysop
Tak, nebyl zadnej duvod, aby Rusaci chcipali za Asada, kdyz jeho vlastni generalita se na vec vysrala. Otazka je, jake jsou za tim vlastne xefty. Syrie se rozparceluje podobne, jako to zrejme potka Ukrajinu. Neco malo z puvodni Syrie zbude, ale Turci a Zidi si svuj kus urvou. Takze za takovych podminek Rusy chapu, ze nemelo smysl si palit prsty a jeste zbytecne srat spojence (tim myslim Erdogana, protoze Netanjahu momentalne neni v ruske hitparade zrovna vysoko).
Jantar
Pro stromy nevidíme les ?
Jak Izraeli tak Íránu vyhovuje odstranění společného geopolitického konkurenta Assada. Tak tomu nechali volný průběh. Respektive Izrael to zorganizoval a vyzbrojil a Írán se tváří že se ho to netýká.
Sysop
To je ovsem az dalsi scena v pozadi. Prvoplanove se na to vysrali ti, pro nez byla obrana vlastni zeme dokonce pracovni naplni.
Ze to vyhovuje tomu a tamtomu, pripadne, ze tamhleten ma ted praci na UA a tak by mu tristeni sil rozhodne neprospelo, je sice vsechno pravda, ale neodstranuje to primarni problem. Domaci armada se na to vysrala. Kdyz nechteji bojovat za vlastni zem, tak neni dal co resit.
Bahnak
Asad žádným konkurentem už nebyl. Země zbídačená dlouhou válkou, ropná pole okupovaná Američany, 10 % území na severu ovládáno Turky, na východě Kurdové s ním sice neválčili, ale pod kontrolou je neměl, kousek od Damašku Golanské výšiny anektované Izraelem.
Koho tenhle režím podle tebe ohrožoval?
Izraelci měli ze Sýrie dlouhodobě fackovacího panáka. Když se něco stalo a IDF měla vykázat, že něco dělá, udělalo letectvo nálet na Sýrii. Jestli s tím měla něco společnýho, na to sral Bílej Tesák.
Věřím tomu, že Izrael si přisadil a islamistům pomohl. On jim pomáhal, už když se jmenovali ISIL/Al-Nusrá. Jenže pak rozsekal, co mohl, protože bejt s Izraelem kamarád a soused nikdy není nadlouho.
Kreténi roku budou Kurdové. Asad jim nic nedělal, ale oni se přidali k islamistům, který jim za pár měsíců začnou kroutit krkem, aby se zavděčili Američanům, co se na ně už jednou vybodli a zase vybodnou.
No a jak píše Sysop, kdo kurva jinej už by měl za Asada bojovat, když ne Asadova armáda? To si fakt mysleli, že za ně všechno udělaj Rusové a oni se budou válet doma?
Jedinej, kdo se trochu snažil, byli aláviti, protože těm jde o krk.
Jantar
Nepochopil. A zjevně nepřečetl celé vlákno, kde jsem příčinu popsal.
Assada byl nebezpečný IDEOLOGICKÝ PROTIVNÍK.
Protože nabízel v podstatě umírněný alavitský islám a evropskou kulturu.
Což je přitažlivé pro většinu z té miliardy muslimů.
Nikdo se už nechce vracet do středověkého islámského tmářství.
Tak jak se u nás nikdo nechce vracet ke středověkému křesťanskému tmářství.
A toto silně nevyhovuje Izraeli, který potřebuje islámské teroristy co budou vraždit zejména umírněné muslimy s podporou Izraele.
A ještě víc to nevyhovuje Íránu, kde jeho náboženští pošuci typu Chomejního prostě pro novodobého umírněného muslima jsou přitažliví asi jako feldkurát Katz. Stejně jako celé íránské náboženské vedení.
Ostatně i rusové vedou válku proti nebezpečné ideologii banderizmu pomocí zbraní. A stejně tak vede KoZá už 100 let VYHLAZOVACÍ VÁLKU PROTI RUSKÉ IDEOLOGII potažmo proti slovanské.
Která je nebezpečná tím že je v přímém rozporu s neokoloniální fašisticko-genocidní ideologií KoZá.
Která koho nemůže zotročit pro službu anglosaskému impériu, toho pro jistotu vyhladí.
Zatímco zlotřilý rus je toho názoru, že každý národ by si na svém území měl vládnout sám a sám hospodařit se svými nerostnými zdroji.
Bahnak
Asada jeho umírněnost dovedla tam, kde byl. Že byl relativně rozumnej, je fakt. A na co mu to bylo? Už tatík začal slábnout a mladej to taktak držel. Baasistické režimy bohužel nejsou moc trvanlivé, kromě Egypta.
Kolik je moderních umírněných muslimů, netuším, ale kdyby se za tu skorodemokracii hodlali bít, dopadlo by to jinak v Sýrii, Afghu, Libyi…
Jantar
Tragikomické pak je, že tuto základní věc nechápe český „indián“ proti kterému je vedena VYHLAZOVACÍ VÁLKA NA VŠECH FRONTÁCH od ekonomické (fialová drahota a zadlužování) přes energetickou (drahé energie) až po etnicko-sociální (upřednostňování banderovců, afrických a arabských migráčků) až po ideologickou (LGBT, multikulti, feminizmus).
A to rukama vnitřních zrádců, neziskovkama štědře financovanýma z rozpočtu i že zahraničí počínaje a fialovou kolaborantskou anglosaskou vládou konče.
A tak „český indián“ bude nadávat na rusa až do svého úplného vyhlazení, kdy po něm zbudou jen geogeafické názvy které bude různě komolit nově přistěhovalé kalergiho obyvatelstvo z ciziny.
Kdo to nechápe, ten by se měl pořádně projít po Praze a zkoumat, kolik tam uslyší češtiny a kolik různých cizích težko identifikovatelných hatmatilek
(zlaté časy kdy to byla jen angličtina a ruština).
dante003
Takže podle vás šíitskej Irán řídí sunnitskou invazi do Evropy a bude centrem celého zbytku islámského světa?
Jakože se sunnité, kterých je cca 5 x víc než šíitů, dobrovolně v otázkách víry podřídí svým odvěkým nepřátelům, které považují za odpadlíky?
Hroch
O válce Irák – Irán se u nás moc nepsalo, bylo to, jak je v kraji zvykem, peklo na zemi, kde mj. posílali děti prošlapávat minová pole…
Mám pocit, že válka skončila jenom proto, že Iráku došly prachy…
Sysop
Uz si to nepamatuju presne, ale tam si tehda nejak Amici pekne vytreli prdel s Husajnem. Nejprve ho nahecovali do valky proti Iranu a i podporovali, tusim mu slibili nejake iranske vrty. Pak se ale na nej vysrali a Husajn to projel. Nasledne dospel Powell k zaveru, ze by se Amikum misto iranskych vrtu hodily aspon ty iracke a tak „nasli“ ZHN a vlitli na Husajna. Ale jak rikam, detaily uz mam v mlze, je to od valkz s Kuvajtem pres tricet let stara story.
Hroch
Vzpomínám si, že na základce nám úča vyprávěla o Réza Páhlavím a tehdejším Iránu, že v pohodě prozápadní režim, ženský ani nechodili po ulici zahalený.
Měl tedy sice krutou tajnou policii, ale jinak by tam neobstál.
Sysop
Ja si vzpominam, ze na melodii pisne „Jeste si ja, jeste si ja, pohar vinka vypijem“ jsme zpivali „Ajatollah, Ajatollah, Ajatollah Chomejni“.
Hroch
Komunisti nám tehdy líčili islám jako jakýsi už dodoutnávající přežitek ze středověku.
Kdo by si tehdy pomyslel, že se tak hezky rozhoří…
Sysop
No oni celkove levicaci ten islam podcenili a podcenuji i dnes.
Jantar
A kde by celý ten islám byl, kdyby neseděl na obřích ložiscích ropy a neměl high tech západní vymoženosti „bílého muže“ ?
Seděli by ve stanech uprostřed pouště a vařili si kafe na sušeném velbloudím trusu. Ostatně, jak že to Kadáfí dostal své lidi ze stanů do luxusních moderních rezidencí že jim i Evropan záviděl ?
Jen chudák Kadáfí (stejně jako Assad) nepochopil že je nová doba a čas na návrat ke středověkému islámu i se středověkým tmářstvím a chudobou.
Aspoň tak nějak to soudruzi globalisté plánují pro polovinu světové populace, včetně Evropy.
Proč asi do Evropy stěhují po desetitisících tu nejhorší verbež z araboafriky a nikoliv třeba umírněné alavity a civilizované muslimy z íránu apod ?
Sysop
Nojo, jenze sedel, sedi a ma. Svet neni spravedlivej. Ostatne to rikala Thatcherova i o ruskych surovinach.
leon
Sysop
Je třeba si uvědomit, že celý problém s islámem začal až když SSA začaly boj s terorismem, to je když si sundaly mrakodrapy aby měli záminku vlítnout na Afghánistán a další státy.
To levičáci nemohli jaksi mít tucha, čeho všeho jsou teroristické SSA schopny.
Alan.Cox
Problém začal daleko dříve.
Když si USA prezidenti zvali do Bílého domu různé islámské skupiny, kterým promlouvali do duše a podporovali je.
To si třeba takhle jednou Reagan pozval do své pracovny skupinku muslimů z Afghánistánu. A hle, časem se z nich stal Tálibán.
leon
Tím bojem s terorismem myslím i to, jak spolu s teroristy bojovali proti „neposlušným“ vládcům.
Alan.Cox
Donald Trump začal odtajňovat mateoriály kolem Kennedyho.
Začíná vylézat na povrch, že Kennedy chtěl spáchat teroristické činy na vlastní USA obyvatelstvo. Následně to svést na Kubánce. A pod touto záminkou vyvolat válku s Kubou.
Nějak mám dojem – po vzoru filmu Červený trpaslík – že zastřelení Kennedyho prospělo světu i jeho renomé. I když je pravda, že jeho nástupce Lyndon B. Johnson byl dokonalé ztělesnění Petra Fialy.
Chramostejl
Ty umis cestovat casem, kecko?
Sec. 2. Declassification and Disclosure. (a) Within 15 days of the date of this order, the Director of National Intelligence and the Attorney General shall, in coordination with the Assistant to the President for National Security Affairs and the Counsel to the President, present a plan to the President for the full and complete release of records relating to the assassination of President John F. Kennedy.
(b) Within 45 days of the date of this order, the Director of National Intelligence and the Attorney General shall, in coordination with the Assistant to the President for National Security Affairs and the Counsel to the President, review records related to the assassinations of Senator Robert F. Kennedy and the Reverend Dr. Martin Luther King, Jr., and present a plan to the President for the full and complete release of these records.
Kdybyste měl problémy s českým jazykem i nadále, jistě najdete ve svém okolí mnoho lidí, kteří vám češtinu a její termíny rádi vysvětlí. Nebojte se jim svěřit, že jste v češtině neznalý. Přeji vám hodně pokroků v chápání českého jazyka a obsahu českého textu.
Chramostejl
Tak jo, tak si to dame do kontextu:
„Donald Trump začal odtajňovat mateoriály kolem Kennedyho. Začíná vylézat na povrch, že Kennedy chtěl spáchat teroristické činy na vlastní USA obyvatelstvo. Následně to svést na Kubánce. A pod touto záminkou vyvolat válku s Kubou.“
Zeptm se znova: ty umis cestovat casem? :)
Alan.Cox
SSA zákon nařídil již dávno, že dokumenty kolem Kennedyho se musí úplně zveřejnit již v roce 2017.
Donald Trump si kdysi jen vytíral zadek s tím zákonem, a neumožnil to.
Stačilo, kdy Donald Trump je kvákl, že chce zveřejnění dokumentů o Kennedym, a nic víc. V tu chvíli celá administrativa pochopila, že si Donald Trump přestal vytírat zadek s americkými zákony – a okamžitě se věci daly do pohybu.
Mám opravdu velice rád vysírací hlupáky, kteří nedělají nic jiného než útočí. Nic neumí, nic neznají, fakta jsou jim neznámá.
Sorry, ale kolega je zvyklý u PC chroupat buráky a teď musel o patro níž pro foukací pistol. Ta klávesnice vypadá…
Sysop
Jo, to potil kamarad. Podobne jako jeho ‚Du valasi du, und was machst du‘. Vzdycky nejakej novej slogan pri zahajeni chlastani.
RomanL
Přesně tak to bylo. Je to tom velice pěkný animovaný film, jmenuje se Persepolis, a je tam pěkně vidět, jak to dopadne, když jsou lidi kokoti, a zvolí si do vedení státu náboženské fundamentalisty. A taky jaká jsou ti muslimové vlastně sebranka. :-(
Sysop
Kamaraduv otec tam sefoval na stavbe teplarny a elektrarny v Iransharu a rikal, ze vsechno uplne v pohode jak na zapade (80. leta), az na nejaky drobny detaily, jako napriklad, ze delnici nesmeli mit boty, protoze do baraku se v botach nesmi a teplarna je taky barak. Tak to pak nejak uhadali na vycpany ponozky. Co by na to rekl zapadni bezpecak, nikdo nevi.
Bahnak
Jo, to bylo taky v článku, co všechno Írán vyrábí, a že elektrárny. Bejvaly doby… No nic.
Chramostejl
Jo, jezdilo se tam pomerne casto, jeste bych mel mit nekde zasity pohledy, ktery z Iranu chodily.
Jsem si myslel, ze se od autora dozvime neco zajimavyho, treba jak se v Iranu kupuje vino nebo jak se jim cestuje, co poslouchaj, a misto toho je to akorat tendencni vycuc z knizek. Tak treba priste…
Alan.Cox
Promiňte autorovi, že napsal základní přehled pro lidi. Vysloveně to přehnal, a měl by se vám hluboce omluvit.
Chramostejl
Seru te? To je dobre…
marcusant
Bereš mi to od klávesnice. Já ho taky seru a baví mě to…
Alan.Cox
Nesereš. Jen jsem se omluvil vašemu veličenstvu za autora.
Alan.Cox
marcusant: Nesereš, klidně v tom pokračuj. Nikdy jsem nepochopil, proč by mě měl někdo srát na d-fensovi. To je jen virtuální svět, nikoli realita. Až budou tvé posty stát za pendrek, tak je budu prostě přeskakovat. Finíto.
marcusant
To znělo skoro jako pochvala. Na můj pocit z toho asi neexistuje emotikon…
Alan.Cox
Mně je jedno, jaký používáš komunikační styl, pokud bude mít tvůj post obsah. Emoce jsou mi na internetu ukradené. Přelistovat haldu příspěvků za tři vteřiny nebo dát někoho do ignore, když to zato stát nebude, zvládnu.
cyklista
Další příspěvek do čím dál větší žumpy dfense. Diktatura v Iránu snese srovnání snad jen s KLDR, popravy za prkotiny na denním pořádku, podpora terorismu ve světě na plné obrátky, ale tady máme článek plný kydů o bombardování Američany. Tvl,. kde se furt takoví dementní autoři berou? Kdyby byl zmíněn konflikt s Izraelem, ten by mohl mít celkem reálné pokračování, ale může autor uvést aspoň jeden jediný citát nebo odkaz na chystanou americkou válku?
Sysop
Diktatura na UA ti nevadi? Co presne mas proti diktature? Z hlediska obyvatel dane zeme to zatim vypada, ze v diktaturach maji vetsi poradek, nez v demokraciich.
Nehlede na to, ze popravu vidim jako spravny z funkcni nastroj v pripade objektivne prokazane viny. V takove Anglii se sice nepopravuje, zato te beztrestne zapichne kdekdo na ulici a do lochu te zavrou i za to, ze nesouhlasis s vladou. To je fakt vyhra.
Bahnak
Byls tam? Víš, že je to pravda?
Jasně, demokracie to není, ta není v muslimským světě nikde. Ale ten zbytek máš odkud?
Já tam nebyl, ale lidi, co tam byli, to líčej trochu jinak.
Mimochodem nebejt tam zkurvený vedro, docela by mne ty jejich památky zajímaly.
dante003
Doporučuji přestat sledoval mediální mainstream. Udělá vám z mozku bramboračku.
marcusant
Děkuji za projev zdravého rozumu, poslední dobou tu dost chybí. Jinak dement to asi nebude, je to dost sofistikovaná propaganda se spoustou záludností a podprahových manipulací, i když to tak nemusí na první pohled vypadat.
Hanes
Írán z té údajné „propagandy“ tedy vychází dost zaostale a celkově špatně… Na druhou stranu je dobré si uvědomit, že Peršané nejsou Arabové a podcenit je by byla obrovská chyba.
marcusant
Vycházejí z toho špatně dle té propagandy výhradně proto, že je „mučí a týrají“ zlí Američané a Izraelci. Izraelci protože jsou „zlí, zlí, špatní“ a Američané kvůli tomu, že tam chtěli těžit ropu a plyn za těžký peníze pro Persii, a taky tam chtěli propašovat malinko moderní civilizace s malou troškou svobody. Šáh byl celkem osvícený panovník vzhledem k místním podmínkám. Pak přišli ti fanatici a zachovali se k Američanům tak, že jediní, kdo je za celou existenci USA překonává jsou Japonci za WWII. Ty údajné společenské elity jsou ve skutečnosti vraždící psychopatičtí zmrdi, co je prostě baví týrat ostatní a hojně to dělají. Mimochodem ohledně „StB“ rozvědka tedy I. správa SNB byla jedna ze 14-ti! správ (některé se postupně slučovaly), dominantním určením tedy byla kontrarozvědka a boj s vnitřním nepřítelem. Trump rozhodně Peršany nepodceňuje, vnímá je jako reálné nebezpečí a chce proto Írán v zájmu USA a také celého civilizovaného světa a zejména těch obyčejných řadových Peršanů zničit. A já mu v tom ohromně fandím.
Alan.Cox
1) SSA vnímá jako reálné nebezpečí celý svět, každý jednotlivý stát, a to včetně ČR. SSA vnímá jako nebezpečí rovnou i Mars, celou galaxii, a rovnou celý vesmír.
2) Američané chtějí všude propašovat malinko moderní civilizace, říká se tomu „vývoz demokracie“. Nejvíce se propašovává do států, které mají suroviny a ropu. Tam všude Američané vidí urgentní nedostatek demokracie, který je třeba okamžitě řešit, a nesnese to odkladu.
3) Izrael raději ani nekomentuji, jejich „civilizace“ by chtěla spousty sprostých slov.
4) Írán je stará perská říše, která kdysi přinesla civilizaci do značného okolí, zejména do Indie. Veškeré indické učení je víceméně perské učení.
marcusant
1) Američané doposud neměli ve zvyku nikoho anektovat, neříkám, že jsou dobro z definice, jsou jen výrazně menší zlo
2) shodou okolností právě tam sídlí ty nejbrutálnější diktatury, teda jasně v Africe jsou taky nějaké, ale s bojem v džungli nemají Američani dlouhodobě dobré zkušenosti
3) jste prostě hnusný židobijec a primitiv
4) to je úplný nesmysl, před příchodem islámu existovala v Indii svébytná vyspělá kultura asi pět tisíc let. Důsledkem vpádu turkických muslimů ve třináctém století byl drastický kulturní propad a obvyklé hory mrtvol. To, že se potom začal prosazovat perský kulturní vliv, bylo způsobeno tím, že Persie byla jedinou relativně kulturní muslimskou oblastí široko daleko.
Sysop
Hm… anexe USA namatkou: Kalifornie, Nove Mexiko, Texas (dodnes de iure ve valecnem stavu), Hawaii,…
Ktere zlo je mensi, tezko soudit. Nemalo slimaku financovaly USA, nebo Izrael, pricemz Izrael je financovan USA. Takze to je, jako kdyz si zaplatim najemneho vraha a pak budeme diskutovat, kdo je vetsi zlo, jestli ja, nebo ten vrah.
marcusant
Neměl byste tam nějaké příklady, které nejsou z předminulého století?
Pro mě je brutální vrah jednající za sebe horší než (všeho)schopný diplomat s tiskárnou na peníze. Je to jako srovnávat Mefista se Satanem. Mefisto je taky ďábel, ale rozhodně Faustovi násilím nic nevnucoval, Satan Jóbovi ubližoval a vyvraždil rodinu velice aktivně.
Sysop
Aha, mea culpa. Kolik tydnu muzu jit do minulosti? Nebo jen dnu? Ci hodin? Ja jen, abych vedel, od kdy se ktera lumparna pocita. Diky za vysvetleni.
hellfire
To je jednoduché. Čáry nakreslené v Evropě koncem minulého století jsou definitivní a anexe na tomto území v 21. století nemá místo.
Sysop
Mne dejepis nikdy poradne nesel, mam hokej v tom, kdy skoncila historie.
Jihočech Honza
Sysop: úmrtím posledního pamětníka :-)
hellfire
A co když ten všehoschopny diplomat nepřímo způsobí smrt tisíců nebo milionů?
Sysop
Tak to neni vrah, to je dobyvatel, ne?
marcusant
Tak je to hajzl, ale ten, co vraždí přímo, je dle mě větší hajzl. Dobrák není ani jeden, ale o tom nebyla řeč.
Sysop
No vidis, a ja to vidim uplne obracene. Ten, co vrazdi primo, obvykle „jen dela svoji praci“, kdezto ten, kdo vrazdu prikaze, nebo objedna, jedna ve vlastnim zajmu. Rozdil mas treba politik =X= vojak. Jasne, ze ten vojak to taky dela ve vlastnim zajmu, aby dostal vyplatu a mel co zrat, ale jeho motivace je vyrazne nizsi, nez u politika, ktery ho vrazdit poslal, aby si sam neuspinil ruce a mel vyrazne vetsi profit, nez ten vojak.
Hupert
Sysop: Trochu jsi to zjednodušil a dobře víš, že ve válkách nebojují jen žoldáci, u kterých jsou motivací prachy. Těm ostatním jde v boji hlavně o přežití, což pak žoldákům ve finále taky. To, že marcusant prohlašuje za horší pěšáky než strůjce zla, je typické pro ty, co tahají nebo by rádi tahali za nitky z pozadí.
Alan.Cox
ad 1) Donald Trump právě teď hrozí anexí Grónska a Panamského průplavu. A kdyby si byl jist možností použití síly vůči Kanadě, tak by jí chtěl anektovat také.
ad 2) Myslíte ty nejbrutálnější diktatury, které SSA pomohlo vytvářet, vycvičovat a vyzbrojovat? A co se týká Afriky, tak to jsou ty režimy, které žádaly Rusko a Čínu o pomoc a vysvobození od kolonizace a vysávání SSA, Francie, a dalších západních států?
ad 3) Rozumím, o Židech a Izraeli se musí kritika tutlat, jinak je to antisemitismus. O Židech jen dobře, jinak si vás soudy podají. Už samotná existence trestného činu zákazu kritiku Židů říkají o Židech něco hodně nelichotivého, a jsou důkazem, co jsou Židé ve skutečnosti zač.
ad 4) Svébytná kultura existuje vždy a všude od pravěku, na každém místě v každé době, že ano. Vzdělanost a znalosti přišly do severní Indie z Persie, ať se vám to líbí nebo ne.
Sysop
Donik to danske premierce prezentoval tak, ze jde o preventivni opatreni proti napadeni Gronska Cinou a Ruskem. Ja myslim, ze je to super napad.
Jen nevim, jestli nase armada bude posilat polni nemocnice Amikum, nebo Danum.
Alan.Cox
Teď si představit, co by místní uvědomělí přispěvatelé psali, kdyby Putin takto zavolal dánské premiérce, že si vezme Grónsko?
Jakpak by asi zněly posty od marcusanta, nebo od fatdwi, nebo co by psal Zamazal?
Sysop
Vsak proto to udela Donik, aby Dansko pred Putinem zachranil. Preventivni vojenska specialni operace.
RomanL
Jako v Kosovu, aby ochránil ubohé Albánce! ;-)
Sysop
Jestli to bude v Bulharsku vypadat s volbama nejak schief, tak verim, ze i tam bude potreba zabojovat za nevinne Afgance. Megazakladna uz je v planu, ten se tam lifruje i nejaka technika, tak je potreba se proti tem demokratickym vykyvum nejak pojistit.
Sysop
V Rumunsku, kurva, Bulharsko az nekdy priste…
marcusant
1) všiml jste si slova „doposud“?
2) Američané pomáhali v různých obdobích po WWII prakticky všem nekomunistickým diktaturám na světě. V mnoha případech to alespoň dočasně vedlo k jistému útlumu jejich brutality. K těm africkým diktaturám: – i černoch z buše potřebuje nějaké kamarády a svůj k svému
3) já vůbec nemám nic proti pravdivé kritice Izraele, ale vy se chováte jako rasistické prase
4) ta svébytná kultura se tam udržela do teď a výsledkem jejich zápolení jsou dnešní Indie (bohatá směs náboženství) a Pakistán (islám). Kde myslíte, že se líp žije?
Sysop
Sakrys, Zide nejsou Europoidni rasa? Stale se ucim nove veci.
marcusant
Sakryš nejsou, zkuste se do Izraele zajet podívat. Můžete stále narazit na modrooké blonďáky a spoustu etnických rusáků, ale mladá generace díky volnému mísení aškenázů (geneticky europoidní míšenci) a sefardů (víceméně čistí semité) už evropsky úplně nevypadá. Mimochodem tam mají nádherný holky.
Sysop
A tak co jsou Izraelci za rasu?
Btw, byl jsem tam a pro prazskou zidovskou obec jsem nejake veci delal, takze uplne neznamy mi ten jejich svet neni.
Míšenci, dominují semitské a evropské geny. Můžete ale potkat Izraelce-evropana bez jakýchkoli semitských kořenů, stejně jako čistého Amhara (černoch z Etiopie)
Jihočech Honza
Každý národ si své židy změnil k obrazu svému.
Hupert
Jihočech Honza: Pochybuji, že je změnily jiné národy, pokud si stále mnozí zachovávají tradice, víru i rasizmus.
Hupert
Sysop: Izraelci jsou občané Izraele, ras je v Izraeli jak…
marcusant
Ano, mezi občany Izraele je určité procento muslimů/arabů, drúzů/arabů a křesťanů/všechno možný dohromady, ale není jich tak moc. Plastelínci nejsou občané.
Alan.Cox
Asi tak třetina izraelských občanů jsou Arabové.
A to nemluvím o tom, že velká část izraelských Židů má minimálně dvě, spíše tři občanství. Takže jsou spíše globalisté než Izraelci.
Checht, no to je kokot, prej není jich nejak moc. Už prakticky vo nejpočetnější bojujou ti ortodoxní čuráci co nehnou prstem právě s arabáčema a jinejma slimákama, a až teprve nekde za tím sou další, kteří to celý táhnou. V židákově bude eště taky prdel. Vládám ani moc nic nezbejvá než je držet při sobě vnějším ohrožením, jinak by se to dávno rozsypalo a pomalu asimilovalo s vokolníma bubákovama.
Alan.Cox
Behemot: V okamžiku ohrožení Izraele se ze země zdejchne většina Židů. Ti bohatší a mocnější vezmou kramle, ti za nikoho snášet bebí nebudou. A pak ta velká část Židů, co má vícenásobné občanství, tak ta zmizí po anglicku někde v bezpečí.
Navíc Netajahu potřebuje zůstat ve vládě, jinak skončí v báni.
Izraeli nezbývá nic jiného než eskalovat násilí proti okolí, protože jak to přestane zabírat – budou se dít velké věci, a Izrael z toho šťastněj nebude.
Pro Izrael hraje to, že SSA je kolonií Židů a Izraele. A Donald Trump to násobí ještě tak stokrát. Jinak řečeno, když bude Izrael potřebovat, SSA klidně zničí samo sebe, a vysype na Izrael všechny prachy, zbraně, zboží, cokoli.
Tak dlouho se zajišťovala Židům a Izraeli naprostý zákaz jejich kritiky, protože holokaust, až se stali náckama horšíma než Hitler.
Alan.Cox
Mimochodem, přesně v době, kdy jsme rozehráli hysterickou kampaň, že Rus vstoupil vojensky na Ukrajiny – tak Izrael bombardoval Sýrii. Dvojí metr, pokrytectví.
Sysop
Nojo, jenze Izrael svoje okoli bombarduje tak nejak porad, na Golanech se taky zaseknul uz cert vi kdy, tam je to tradice a tim padem se to neresi.
Alan.Cox
ad 1) A on doposud toto Donald Trump nevyhrožoval anexí? Máte nějaké pokřivené pojetí času.
ad 2) Důležité je to slovo „pomáhali“, přičemž nejraději „pomáhali“ těm, kde měli ropu a suroviny. Komunistickým diktaturám SSA nepomáhalo, protože se dokázali často té americké pomoci i účinně bránit. Vietnam rulez!
ad 3) Rasistické prase je marcusant, protože pro Židy chce jiná, nadřazená pravidla, než pro ostatní. Právě jste všem dokázal, že jste rasista, a ani se za to nestydíte.
ad 4) Myslet znamená houby vědět. Já raději fakta.
marcusant
@Alan.Cock 21:41
1) vyhrožuje a vyhrožoval, to je součást diplomacie. Anektoval? Zatím nic.
2) pomáhali taky na dost místech, kde vůbec žádná ropa není
3) jaká konkrétně nadřazená pravidla máte na mysli? Přestávám se ve vašich invektivách orientovat.
4) já taky, ale vy jste žádná fakta nepředložil
Alan.Cox
ad 1) SSA relativně historicky nedávno anektovala fakticky celé své území. Jen chápu, že historie trvá jen od února 2022 do února 2022 – jinak se to nepočítá. P. S.: Přesně v té době SSA vyhlásila SSA válku Somálsku, když jde o tu agresi.
ad 2) Ano, pokud mohli takový stát použít jako beranidlo či nestabilitu drtící blízký stát, kde ropa je.
ad 3) Třeba pravidla, že Židé se nesmí kritizovat, jinak nazvete druhého rasistou. Jakmile do této hry zabřednete, sám se chováte rasisticky.
ad 4) Indie a Pákistán se rozdělili podle hesla „kam svou pracku natáhne Brit, tam se všichni začnou hádat“.
Bahnak
@marcusant
Jestli to správně chápu, tak pro Vás je rozhodujícím kritériem formální anexe.
– vlítnout někam a ten stát připojit de iure ke svýmu území je špatně
– vlítnout někam, nastolit loutkovou vládu a zem si jen podmanit je lepší, případné vycucané statky se neřeší, nemluví se o nich
Chápu to správně?
Samozřejmě mluvíme o situaci po časové hranici, kdy začíná historie.
Předpokládám, že 21. století historické je, 20. asi podle toho, kdo někam vlítnul.
Sysop
Ze se ptam – kdy Americane zacnou platit ty tezky penize za ropu, kterou v Syrii cerpaji uz nekolik let? Nevim, jen se ptam.
marcusant
A komu teď, prosím, by tak měli platit?
Sysop
To je fuk, klidne treba postavit Syranum nejake silnice, napriklad. Maji to snad nekde na ucte pripravene? Pokud ano, na co cekaji?
marcusant
Až se tam přestane válčit?
Sysop
Takze ty penize skutecne maji nekde na ucte? Ja jim verim, jsou to nasi spojenci. Urcite by tam zadnou ropu nekradli, to je jasne.
To bude hezky, az se Syrie rozparceluje, valka zastavi a Amici namisto pujcek vytahnou ty nasetreny penize. Nadhera.
marcusant
@Sysop 21:17
Ne, oni tam, až tam bude klid, začnou investovat do infrastruktury, těžebných zařízení a zpracovatelského průmyslu ropy. Pochopitelně s vidinou následných zisků. Bude na nové syrské vládě, jaké podmínky si dojedná.
Sysop
Cili ty investice budou z tech nasetrenych penez, takze ten prumysl pak bude patrit syrskemu lidu. Ja to chapu. Je to slechetne.
marcusant
Lidu? Vy jste paleokomunista?
Sysop
A komu patri ta ropa?
Hupert
Sysop: Chyba, lid je sprosté slovo, příště zkus použít „syřanům“.
a gdo só syřani určuje gdo, UŠAndi? stranaavláďa? teroristický bojůfky, co atuálně vedou v počtu povražděnejch?
Alan.Cox
Ono by v první chvíli stačilo, kdyby Američané vrátili peníze ukradené Ruské federaci v roce 2022, že ano.
Američané jsou národ kleptomanů a zlodějů.
Sysop
Pockej, to je tri roky stara historie.
Nebo… to se jeste pocita? Ted vazne nevim.
Alan.Cox
Taky půlka Západu včetně SSA dluží Lybii za její ropu, že ano. Západ si tak nějak myslí, že když odkráglovali Kaddáfího roku 2011, že už dluhy platit nemusejí.
Američané jsou národ kleptomanů a zlodějů.
No, a třeba v Íráku, který byl napaden na základě lži ministra zahraničí SSA Powella, odčerpávali zdarma ropu ještě osm poté. A neslyšel jsem nikde, že by ropu Amíci zaplatili.
Američané jsou národ kleptomanů a zlodějů.
Sysop
Marcusant mi vysvetlil, ze kdyz se nekde prestane valcit, tak tam Americane ty nasetrene penize vytahnou. A ja jemu i Amikum verim, prece nejsou zadni zlodeji a lhari.
Navic, oni nic nekradou, jde jen o prosazovani sveta podle pravidel.
Alan.Cox
Američané rádi zařídí, aby se v půlce světa válčilo. A nemuseli tak prachy vracet.
Sysop
Valci prece jen spinavi Rusaci. Americane prosazuji zajmy ruznymi metodami.
Jihočech Honza
Rusáci okupují, Amíci působí.
Sysop
Spravne. A v tech zemich, kde pusobi, tu ropu nekradou, oni ji cerpaji.
Alan.Cox
Sysop: Jen to působí tak nějak komunisticky – každému podle jeho potřeb.
Sysop
Prave proto je komunismus utopie, protoze ukojeni potreb nekterych je vyrazne nad lidske moznosti.
Hupert
marcusant: „Trump rozhodně Peršany nepodceňuje, vnímá je jako reálné nebezpečí a chce proto Írán v zájmu USA a také celého civilizovaného světa a zejména těch obyčejných řadových Peršanů zničit. A já mu v tom ohromně fandím.“
No nevím, jestli tvá logika není trochu deformovaná….a kdyby jen logika. Chceš tedy říci, že když řadovým Peršanům rozstřílí Trump zemi na maděru, bude to to nejlepší, co je může v okamžiku jejich smrti potkat?
Sysop
Muj bejvalej zubar v Brne byl Iranec a nechapu, proc nekdo muze chtit jeho smrt. Velmi sikovnej clovek.
Hupert
On marcusant přímo neříká, že chce jeho smrt, to kamufluje prohlášením, že když má dotyčný na obkladu v koupelně ornamenty, který nesnáší, je třeba mu shodit na hlavu celý barák. O tom, že by nikdy neviděl, jak to vypadá, když amíci nebo jejich řídící etnikum někam vlítne měnit režim, silně pochybuji. O tom, že je s nimi spojený identickým metrem, nikoliv.
pokud je mně známo, tak spanilý nálety do všech ostatních stádů podniká židákostán, nikoli obráceně…
Alan.Cox
Behemot: Říkat pravdu je trestný čin antisemitismu.
Ono se ani moc nezdůrazňuje, že Hamás založil Izrael. Přesněji izraelské tajné služby. Když se to projednávalo tehdy v Knessetu, staří izraelští bardové byli silně proti tomu s tím, že to časem špatně dopadne. Ale všude na světě je boj mezi starou generací, co je zaprděně konzervativní, a mladou lepší co má strategické uvažování Petra Fialy a Jana Lipavského. Izrael nebyl výjimkou, byl jen hodně napřed.
Sysop
Ono tech Zidu mezi semity je vyrazna mensina. Vzhledem k tomu, ze majorita mezi semity jsou Arabove, pak nejvetsi antisemite jsou prave Zide.
fatdwi
Myslím, že u koho jsou „démoni“ jste prokázal nade vší pochybnost:-)
Speciálním a extra opovrženíhodným případem démonů jsou děti, které mají spoustu „sošek temných postav“ z lega. Takže na Vašem místě pozor, až půjdete k někomu na návštěvu, nespokojte se s tím, že výstava démonických sil je „skrytá“ (to není oxymoron ani trochu), ale prozkoumejte i dětský pokojíček. Teprve pak budete mít jistotu, že ty lidi jak tam za nima přídete nedostanu šanci jako ale vůbec žádnou a duši Vám nepolapí ani na Vás nepřídou divný sny.
Tahle civilizace je stejně ztracená, protože drogy nabízí prakticky úplně všichni všude. Úpně nejhorší je pozvání na kafe, tyhle drogoví orgije jsou úpně nejhoršejší. Když jsou k nim ďábelské sušenky v některém z Tvarů Pána Temnot (věneček, kolečko, čtvereček, obdélníček, rohlíček a další satanskometrické tvary nebo pokusy o ně – nenechte se zmást, pokud by náhodou nebyl tvar úplně přesný, jde zcela jistě o obfuskačně-astrální taktiky), pak se jedná o Doupě Satanovo. Dopouručuji z něj okamžitě vyletět komínem a v případě, že se jedná např. o Satanovo Dvakákáčko v pekelné novostavbě na jižáku, pak nezbývá než vyskočit z balkonu, případně z okna. Tím veškeré problémy s „démony“ jednou pro vždy zmizí.
Než se to ale stane, tak ještě jedna drobnost: síly pekelné jsou hlavně tady na serveru a jejich nekalé rejdy byste nemusel přežít. Jediné, co pomůže, je urychleně zde zrušit registraci! Utíkejte, než Vás to pohltí!
Alyss
Hmmm, takhle nějak to vypadá, když se neléčený schizofrenik dostane k počítači :)
první
Dfeensi proč je u Fijaly s Kelgerim vypnutá diskuze ?
Asi si to autor nepřál. Ale já už jsem tam dvakrát dával za jedna
Tak takový autor může jít do perdéle.
Takových blogísků kde egomaniaci hlásají svoji „jedinou správnou pravdu“ a nemají tam diskuzi protože nesnesou sebemenší kritiku či konfrontaci, máme v čezku tři perdéle.
To je tady snad vůbec poprvé (?).
Poprvé asi ne, ale po hodně dlouhé době.
Hmmm Haniju zabila raketa?
Opravdu?
Pozoruhodné…
Zápaďáci, to už jsem hodně dlouho neslyšel. To už nebylo ani výrazivo normalizace, původ je mnohem starší. Vrátil jsem se daleko dozadu do 🍼. Zápaďáci vždycky dělali akorát bordel.
Autor s falešným jménem to s tou propagandou Íránu, coby řídícího prvku budoucího islámského chalifátu poněkud přehnal.
No aspoň máme pádný důkaz, že jde o další konspirační teorii která se ukázala být holou pravdou.
Tedy že írán je budoucím centrem řízení islamizované Evropy a i celého zbytku islámského světa. A jako první spolkne Afghanistán s jeho nerostným bohatstvím.
A je mu systematicky umetána cestička tak jako kdysi Hitlerovi.
Například zradou prodejné ruské generality byla zlikvidována Assadova Sýrie. Která by se s podporou Ruska (Putina) stala výrazným konkurentem Íránu v islámském světě i v regionu. Prostě něco jako „mnichovská zrada“ v pouštní verzi.
Zkrátka Assadův moderní umírněný islám by byl závažnou konkurencí pro středověký fašizující islám íránských revolučních gard.
Jinak samotní íránci jsou skvělí pohostinní lidé, a islámské náboženské vedení státu mají rádi asi jako osinu v zadku.
Stejně tak jejich politický augiášův chlév ne nepodobný tomu západnímu.
Prostě boj o koryta mezi zájmovými skupinami, mocenskými klany a mafiánskými bratrstvy.
V každém případě by ta konspirační teorie co se ukázala být pravdivou, ohledně role Íránu v budoucím Evropském chalifátu, stála za rozsáhlejší diskuzi.
Stejně jako to čemu se autor velmi pečlivě vyhnul: tedy to jak je možné že původně bílá perzie s de facto indoevropským jazykem, je dnes od nerozeznání od arabů, co do genetiky a etnicky.
A především jak toto souvisí se současnou kalergizací a islamizací Evropy.
Mas v tom trosku chaos. Prodejna generalita Syrie ano, ale syrska, ne ruska.
A vinu za islamizaci Evropy bych nehazel na Iran. Chyba je predevsim v Evrope.
Samozřejmě že hlavní vinu nese tamní zkorumpovaná armádní elita, tak podezřele podobná té Lybijské.
Ale to že se ruská armáda stáhla bez jediného výstřelu a utekla před hrstkou teroristů, které by dokázali rozprášit během odpolední poobědové pauzy než se jim roztopí samovar, jen s granátomety a malými 60mm minomety, je věc o které si šuškají vrabci na střeše po celém světě.
Krom toho to nesmírně poškodilo obraz ruská ve světě u potenciálních spojenců v Africe, v Asii apod. Teď si každý dvakrát rozmyslí, jestli se spolehne na rusa a jeho dohody a pomoc proti KoZá, když Assada tak tak stihnul zdrhnout aby ho nepotkal osud Kaddáfího.
A taky je známá věc že íránské oddíly nacházející se v oblasti tomu taktéž lhostejně přihlížely. Ikdyž by tu hrstku teroristů taky snadno zlikvidovali.
Jenže se jim moc hodilo, že tito udělají špinavou práci s likvidací asadova režimu za ně. A až pak je vyženou.
Jestliže vezmeme v úvahu fakt, že má Írán šéfovat muslimskému světu a evropskému chalifátu, tak na jeho rukou nesmí být krev. Tudíž špinavou práci za ně udělají teroristi a oni jako ti „hodní“ pak ty teroristy zlikvidují (až je nebudou potřebovat). Takhle vyzbrojují a financují minimálně dvě proxy bojůvky (hizballáh a hútie) ti „hodní íránci“.
Jestli to někomu náhodou připomíná Hitlera, kterého KoZá po zuby vyzbrojil a zahrnul financemi, a v závěrečné fázi pak proti němu bojoval, zejména rukama rusů a slovanů, tak se nemýlí.
Ten rukopis je tak podobný protože je to dílo téhož řídícího centra.
Metody pořád stejné. A proč ne, když to masy hlupáků zase neprokouknou a zbaští to i s navijákem ?
Třeba jako tento procházkovo propagandistický článek.
Valka je diplomacie vedena jinymi prostredky, jak vime. Velmi pravdepodobne doslo k dohode Izrael-Turecko-Rusko. Ostatne to, ze napriklad Izrael bombardoval nejprve ruskou techniku, kterou stejne syrska armada nechtela pouzit, vede ke spekulaci, ze Rusove se na tom s Izraelci domluvili, abz pak ta technika nejakym abrakadabra neskoncila treba na UA. Zelenskyj totiz o tu techniku mel velky zajem.
Podle mne tam probehl nejaky zakulisni obchod. Ze by to oslabilo Rusaky v Africe, tomu moc neverim. A vuci Cine uz vubec ne.
Rusové jsou už teď za pitomce, s těmi kalibry, kinžály a orešniky, které se ne a ne trefit do kyjevské a lvovské oblasti a generálních štábů NATO tamtéž, kde v klidu probíhá nekonečná bandera-párty za miliardy z EU a USA.
A místo toho se Bigoš polní subsp. moskalycus, plazí v bahně na frontové linii a s velkou slávou hlásí likvidaci hrstky podobných zabahněných umouněných zoufalců v druhém zákopu, které naverbovali ranou pěstí do spánku někde v zakarpatí či v nějaké zapadlé vesnici na východě Ukrajiny.
A k tomu ještě „batalion Dubaj“ či oslava „pobědy“ ruskou zlatou mládeží ve francouzských alpách (kde totéž jen ve vedlejším středisku slaví ukrajinská zlatá mládež z batalionu Monako).
To že se o tom nikde veřejně nemluví neznamená, že se o tom nešušká v diplomatických kuloárech po celém světě.
A pak se divíme že tuhle dostal Putin kudlu do zad od Vučiče a tamhle Lavrov od Modiho.
Kteřížto zoufalci musí lavírovat mezi Ruskem a KoZá, který jim tam vyhrožuje majdany (viz Slovensko, Rumunsko, Gruzie,…). A vidí, že v ruské diplomacii i armádě se to hemží zrádci. Takže na ruskou pomoc se nelze moc spolehnout.
Co Putin/Lavrov slíbí a dohodne, to jim zhatí podrazáci na nižších úrovních.
Kteří třeba veselé dodávají tisíce kubíků nejen ruské ropy ale i hotové nafty/benzínu banderovcům skz Rumunsko. A Putin s tím nenadělá nic, protože na to nemá legislativní páky. A většina prokurátorů, stejně jako v ČR drží tu správnou ideologickou linii a kope za KoZá a jeho nohsledy.
Situace značně tristní.
A ty vis, jakej je skutecnej plan Kremlu, ze hodnotis vysledky?
Putin, Lavrov &co. ty cíle deklarují celé roky zcela transparentně.
Stejně jako 3 základní cíle SVO (které se Putin 8 let snažil za každou cenu vyhnout).
To je právé základní a největší devizou ruská oproti KoZá: TRANSPARENTNOST.
Zatímco u KoZá už každý ví, že u nich je smlouva jen cár hajzlpapíru a že politika se po volbách může obrátit o 180 stupňů a ti co ti před půlrokem potřásali rukou ti dnes sypou na hlavu bomby s ochuzeným uranem a posílají ti na návštěvu různé hrdlořezy a teroristické bojůvky (opět, Kadáfí, Asad, …)
No a právě o tu transparentnost Rusko přichází, když Putin něco závazně dojedná a celá ta zrádcovská kolona od centrální banky a armádního velení až po kapitány průmyslu a místní oligarchy, udělá vše pro to aby plány Putina a zahraniční dohody Lavrov a zasahovala a podpořila KoZá.
Takové schizofrenní jednání Rusko v zahraničí poškozuje. Byť mnozí „partňori“ chápou že Putin má stejné potíže s obří zrádcovskou pátounkolonou jako Asad.
Jako střelení se do vlastních nohou pak působí 20% základní úroková sazba centrální banky a devalvace rublů na úroveň hajzlpapíru při kurzu 100:1 vůči dolaru, taktéž nařízením centrální banky.
V takovém prostředí jsou zcela nemožné hypotéky či jakékoliv úvěrování průmyslu a vnitřní ekonomika zamrzá.
To vidí každý kdo není úplný ekonomický a politický ignorant.
Stejně jako to, že Ukrajina odněkud zázračně bere kvanta ruské ropy.
A to ikdyž už je transport přes Ukrajinu fakticky zastavený.
Hlavní cíle Rusů je přepsání celé geopolitické mapy světa. Je to jediná možnost jak si Rusové mohou zajistit, že blbnoucí USA, potažmo Anglosasové je nebudou schopni ohrožovat tak drastickou měrou.
Ukrajina je jen symptom celé západní rakoviny. Na něm se odehrává jen část celého geopolitického dění.
Proč říkáte, že americká politika je genderfluidní?
– Genderfluidní? Ano, protože… Tohle je velmi důležitý bod, protože je to vynikající příklad k pochopení toho, co se stane nebo nestane při jednání s Rusy. Genderfluidní – protože jedním z principů americké zahraniční politiky je její nespolehlivost. To znamená, že jeden prezident něco podepíše, a ten další dohodu zruší, jak k tomu došlo s Trumpem a Obamou – a íránskou jadernou dohodu. A tak jedním z principů ruské zahraniční politiky je teze o tom, že vědí, že Američanům nelze věřit. Že pokud bude smlouva podepsána, nebude realizována.
Proto jsou všichni v takovém nadšení: magický Trump se dostane k moci a zahájí vyjednávání, respektive zasáhne do vyjednávání mezi Rusy a Ukrajinci. Předpoklad je sám o sobě směšný, protože tento konflikt i tak probíhá mezi Američany – prostřednictvím jejich zástupců – Ukrajinců a Rusy. Ale Rusové to moc dobře vědí a už teď říkají, že když něco podepíší Američané, něco podepíší Ukrajinci – dohodu o příměří, o nějakých liniích, nebo něco podobného – tak to bude jen pro přezbrojení Ukrajiny a za deset to začne znovu, jako minule…
Což znamená, že žádná jednání nebudou, žádná, a Rusové – aby se ochránili a protože nebudou schopni stále opakovat takové úsilí, které podnikají teď – budou muset už nyní používat všechny možnosti, aby zajistili svou bezpečnost. A protože britská tajná služba použila Oděsu k posílání dronů směrem k Sevastopolu, ovládnutí Oděsy a Oděského regionu vnímají Rusové jako nezbytný úkol. Potřebují se dostat k Dněpru, aby ovládli východní část Kyjeva a nastolili tam jim loajální režim. Žádná jednání nebudou. A to vše proto, že americká politika, jak jste připomněl, je genderfluidní – mění póly, mění a ruší dohody, jsou ve stále se měnícím stavu, v tom je celý úpadek.
antropolog Emmanuel Todd v rozhovoru pro Le Figaro
Hm, no, zrovna Lavrova zapomnela svata trojice informovat o pocatku SVO, takze ten tu transparetnost na pocatku uplne nemel, zaaano. Holt nebyl na te dace, kde to kuci upekli.
Ja jsem si obcas precetl Putina, Medvedeva, Gerasimova, Lavrova, obcas si poslechnu Konasenka nebo Marusku aspon abych byl v obraze stran fronty, atd. Udrzuju si tim rustinu v pouzitelnem stavu a taky mam rad original a ne cover verzi od ceske propagandy. A musim rict, ze fura veci transparentnich neni. Zcela logicky, Rusaci by ztratili vyhodu momentu prekvapeni. Takze ano, globalni pravidla transparentni jsou, ale skutecne cile vyplavavaji postupne.
V Afghánistánu se už zaháčkovali Číňani.
Rozutekla se syrská armáda. Ruské jednotky byly to jediné, co bylo na straně Asada bojeschopné, ale samy to logicky udržet nemohly. Co na tom vidíš za zradu?
Jinak tu proběhlo video, kde ruský voják nadává při pohledu na pozice opuštěné Syřany.
Asadova Sýrie nebyla předána Íránu, ale přesně naopak, proíránské síly byly oslabeny. Navíc to odřízlo proíránský Hizballáh.
Tak, nebyl zadnej duvod, aby Rusaci chcipali za Asada, kdyz jeho vlastni generalita se na vec vysrala. Otazka je, jake jsou za tim vlastne xefty. Syrie se rozparceluje podobne, jako to zrejme potka Ukrajinu. Neco malo z puvodni Syrie zbude, ale Turci a Zidi si svuj kus urvou. Takze za takovych podminek Rusy chapu, ze nemelo smysl si palit prsty a jeste zbytecne srat spojence (tim myslim Erdogana, protoze Netanjahu momentalne neni v ruske hitparade zrovna vysoko).
Pro stromy nevidíme les ?
Jak Izraeli tak Íránu vyhovuje odstranění společného geopolitického konkurenta Assada. Tak tomu nechali volný průběh. Respektive Izrael to zorganizoval a vyzbrojil a Írán se tváří že se ho to netýká.
To je ovsem az dalsi scena v pozadi. Prvoplanove se na to vysrali ti, pro nez byla obrana vlastni zeme dokonce pracovni naplni.
Ze to vyhovuje tomu a tamtomu, pripadne, ze tamhleten ma ted praci na UA a tak by mu tristeni sil rozhodne neprospelo, je sice vsechno pravda, ale neodstranuje to primarni problem. Domaci armada se na to vysrala. Kdyz nechteji bojovat za vlastni zem, tak neni dal co resit.
Asad žádným konkurentem už nebyl. Země zbídačená dlouhou válkou, ropná pole okupovaná Američany, 10 % území na severu ovládáno Turky, na východě Kurdové s ním sice neválčili, ale pod kontrolou je neměl, kousek od Damašku Golanské výšiny anektované Izraelem.
Koho tenhle režím podle tebe ohrožoval?
Izraelci měli ze Sýrie dlouhodobě fackovacího panáka. Když se něco stalo a IDF měla vykázat, že něco dělá, udělalo letectvo nálet na Sýrii. Jestli s tím měla něco společnýho, na to sral Bílej Tesák.
Věřím tomu, že Izrael si přisadil a islamistům pomohl. On jim pomáhal, už když se jmenovali ISIL/Al-Nusrá. Jenže pak rozsekal, co mohl, protože bejt s Izraelem kamarád a soused nikdy není nadlouho.
Kreténi roku budou Kurdové. Asad jim nic nedělal, ale oni se přidali k islamistům, který jim za pár měsíců začnou kroutit krkem, aby se zavděčili Američanům, co se na ně už jednou vybodli a zase vybodnou.
No a jak píše Sysop, kdo kurva jinej už by měl za Asada bojovat, když ne Asadova armáda? To si fakt mysleli, že za ně všechno udělaj Rusové a oni se budou válet doma?
Jedinej, kdo se trochu snažil, byli aláviti, protože těm jde o krk.
Nepochopil. A zjevně nepřečetl celé vlákno, kde jsem příčinu popsal.
Assada byl nebezpečný IDEOLOGICKÝ PROTIVNÍK.
Protože nabízel v podstatě umírněný alavitský islám a evropskou kulturu.
Což je přitažlivé pro většinu z té miliardy muslimů.
Nikdo se už nechce vracet do středověkého islámského tmářství.
Tak jak se u nás nikdo nechce vracet ke středověkému křesťanskému tmářství.
A toto silně nevyhovuje Izraeli, který potřebuje islámské teroristy co budou vraždit zejména umírněné muslimy s podporou Izraele.
A ještě víc to nevyhovuje Íránu, kde jeho náboženští pošuci typu Chomejního prostě pro novodobého umírněného muslima jsou přitažliví asi jako feldkurát Katz. Stejně jako celé íránské náboženské vedení.
Ostatně i rusové vedou válku proti nebezpečné ideologii banderizmu pomocí zbraní. A stejně tak vede KoZá už 100 let VYHLAZOVACÍ VÁLKU PROTI RUSKÉ IDEOLOGII potažmo proti slovanské.
Která je nebezpečná tím že je v přímém rozporu s neokoloniální fašisticko-genocidní ideologií KoZá.
Která koho nemůže zotročit pro službu anglosaskému impériu, toho pro jistotu vyhladí.
Zatímco zlotřilý rus je toho názoru, že každý národ by si na svém území měl vládnout sám a sám hospodařit se svými nerostnými zdroji.
Asada jeho umírněnost dovedla tam, kde byl. Že byl relativně rozumnej, je fakt. A na co mu to bylo? Už tatík začal slábnout a mladej to taktak držel. Baasistické režimy bohužel nejsou moc trvanlivé, kromě Egypta.
Kolik je moderních umírněných muslimů, netuším, ale kdyby se za tu skorodemokracii hodlali bít, dopadlo by to jinak v Sýrii, Afghu, Libyi…
Tragikomické pak je, že tuto základní věc nechápe český „indián“ proti kterému je vedena VYHLAZOVACÍ VÁLKA NA VŠECH FRONTÁCH od ekonomické (fialová drahota a zadlužování) přes energetickou (drahé energie) až po etnicko-sociální (upřednostňování banderovců, afrických a arabských migráčků) až po ideologickou (LGBT, multikulti, feminizmus).
A to rukama vnitřních zrádců, neziskovkama štědře financovanýma z rozpočtu i že zahraničí počínaje a fialovou kolaborantskou anglosaskou vládou konče.
A tak „český indián“ bude nadávat na rusa až do svého úplného vyhlazení, kdy po něm zbudou jen geogeafické názvy které bude různě komolit nově přistěhovalé kalergiho obyvatelstvo z ciziny.
Kdo to nechápe, ten by se měl pořádně projít po Praze a zkoumat, kolik tam uslyší češtiny a kolik různých cizích težko identifikovatelných hatmatilek
(zlaté časy kdy to byla jen angličtina a ruština).
Takže podle vás šíitskej Irán řídí sunnitskou invazi do Evropy a bude centrem celého zbytku islámského světa?
Jakože se sunnité, kterých je cca 5 x víc než šíitů, dobrovolně v otázkách víry podřídí svým odvěkým nepřátelům, které považují za odpadlíky?
O válce Irák – Irán se u nás moc nepsalo, bylo to, jak je v kraji zvykem, peklo na zemi, kde mj. posílali děti prošlapávat minová pole…
Mám pocit, že válka skončila jenom proto, že Iráku došly prachy…
Uz si to nepamatuju presne, ale tam si tehda nejak Amici pekne vytreli prdel s Husajnem. Nejprve ho nahecovali do valky proti Iranu a i podporovali, tusim mu slibili nejake iranske vrty. Pak se ale na nej vysrali a Husajn to projel. Nasledne dospel Powell k zaveru, ze by se Amikum misto iranskych vrtu hodily aspon ty iracke a tak „nasli“ ZHN a vlitli na Husajna. Ale jak rikam, detaily uz mam v mlze, je to od valkz s Kuvajtem pres tricet let stara story.
Vzpomínám si, že na základce nám úča vyprávěla o Réza Páhlavím a tehdejším Iránu, že v pohodě prozápadní režim, ženský ani nechodili po ulici zahalený.
Měl tedy sice krutou tajnou policii, ale jinak by tam neobstál.
Ja si vzpominam, ze na melodii pisne „Jeste si ja, jeste si ja, pohar vinka vypijem“ jsme zpivali „Ajatollah, Ajatollah, Ajatollah Chomejni“.
Komunisti nám tehdy líčili islám jako jakýsi už dodoutnávající přežitek ze středověku.
Kdo by si tehdy pomyslel, že se tak hezky rozhoří…
No oni celkove levicaci ten islam podcenili a podcenuji i dnes.
A kde by celý ten islám byl, kdyby neseděl na obřích ložiscích ropy a neměl high tech západní vymoženosti „bílého muže“ ?
Seděli by ve stanech uprostřed pouště a vařili si kafe na sušeném velbloudím trusu. Ostatně, jak že to Kadáfí dostal své lidi ze stanů do luxusních moderních rezidencí že jim i Evropan záviděl ?
Jen chudák Kadáfí (stejně jako Assad) nepochopil že je nová doba a čas na návrat ke středověkému islámu i se středověkým tmářstvím a chudobou.
Aspoň tak nějak to soudruzi globalisté plánují pro polovinu světové populace, včetně Evropy.
Proč asi do Evropy stěhují po desetitisících tu nejhorší verbež z araboafriky a nikoliv třeba umírněné alavity a civilizované muslimy z íránu apod ?
Nojo, jenze sedel, sedi a ma. Svet neni spravedlivej. Ostatne to rikala Thatcherova i o ruskych surovinach.
Sysop
Je třeba si uvědomit, že celý problém s islámem začal až když SSA začaly boj s terorismem, to je když si sundaly mrakodrapy aby měli záminku vlítnout na Afghánistán a další státy.
To levičáci nemohli jaksi mít tucha, čeho všeho jsou teroristické SSA schopny.
Problém začal daleko dříve.
Když si USA prezidenti zvali do Bílého domu různé islámské skupiny, kterým promlouvali do duše a podporovali je.
To si třeba takhle jednou Reagan pozval do své pracovny skupinku muslimů z Afghánistánu. A hle, časem se z nich stal Tálibán.
Tím bojem s terorismem myslím i to, jak spolu s teroristy bojovali proti „neposlušným“ vládcům.
Donald Trump začal odtajňovat mateoriály kolem Kennedyho.
Začíná vylézat na povrch, že Kennedy chtěl spáchat teroristické činy na vlastní USA obyvatelstvo. Následně to svést na Kubánce. A pod touto záminkou vyvolat válku s Kubou.
Nějak mám dojem – po vzoru filmu Červený trpaslík – že zastřelení Kennedyho prospělo světu i jeho renomé. I když je pravda, že jeho nástupce Lyndon B. Johnson byl dokonalé ztělesnění Petra Fialy.
Ty umis cestovat casem, kecko?
Sec. 2. Declassification and Disclosure. (a) Within 15 days of the date of this order, the Director of National Intelligence and the Attorney General shall, in coordination with the Assistant to the President for National Security Affairs and the Counsel to the President, present a plan to the President for the full and complete release of records relating to the assassination of President John F. Kennedy.
(b) Within 45 days of the date of this order, the Director of National Intelligence and the Attorney General shall, in coordination with the Assistant to the President for National Security Affairs and the Counsel to the President, review records related to the assassinations of Senator Robert F. Kennedy and the Reverend Dr. Martin Luther King, Jr., and present a plan to the President for the full and complete release of these records.
…
THE WHITE HOUSE,
January 23, 2025.
https://www.whitehouse.gov/presidential-actions/2025/01/declassification-of-records-concerning-the-assassinations-of-president-john-f-kennedy/
Čemu nerozumíte ve formulaci „začal odtajňovat“?
Kdybyste měl problémy s českým jazykem i nadále, jistě najdete ve svém okolí mnoho lidí, kteří vám češtinu a její termíny rádi vysvětlí. Nebojte se jim svěřit, že jste v češtině neznalý. Přeji vám hodně pokroků v chápání českého jazyka a obsahu českého textu.
Tak jo, tak si to dame do kontextu:
„Donald Trump začal odtajňovat mateoriály kolem Kennedyho. Začíná vylézat na povrch, že Kennedy chtěl spáchat teroristické činy na vlastní USA obyvatelstvo. Následně to svést na Kubánce. A pod touto záminkou vyvolat válku s Kubou.“
Zeptm se znova: ty umis cestovat casem? :)
SSA zákon nařídil již dávno, že dokumenty kolem Kennedyho se musí úplně zveřejnit již v roce 2017.
Donald Trump si kdysi jen vytíral zadek s tím zákonem, a neumožnil to.
Stačilo, kdy Donald Trump je kvákl, že chce zveřejnění dokumentů o Kennedym, a nic víc. V tu chvíli celá administrativa pochopila, že si Donald Trump přestal vytírat zadek s americkými zákony – a okamžitě se věci daly do pohybu.
Mám opravdu velice rád vysírací hlupáky, kteří nedělají nic jiného než útočí. Nic neumí, nic neznají, fakta jsou jim neznámá.
Sysop:
„..jsme zpivali „Ajatollah, Ajatollah, Ajatollah Chomejni“…“
– – –
Sorry, ale kolega je zvyklý u PC chroupat buráky a teď musel o patro níž pro foukací pistol. Ta klávesnice vypadá…
Jo, to potil kamarad. Podobne jako jeho ‚Du valasi du, und was machst du‘. Vzdycky nejakej novej slogan pri zahajeni chlastani.
Přesně tak to bylo. Je to tom velice pěkný animovaný film, jmenuje se Persepolis, a je tam pěkně vidět, jak to dopadne, když jsou lidi kokoti, a zvolí si do vedení státu náboženské fundamentalisty. A taky jaká jsou ti muslimové vlastně sebranka. :-(
Kamaraduv otec tam sefoval na stavbe teplarny a elektrarny v Iransharu a rikal, ze vsechno uplne v pohode jak na zapade (80. leta), az na nejaky drobny detaily, jako napriklad, ze delnici nesmeli mit boty, protoze do baraku se v botach nesmi a teplarna je taky barak. Tak to pak nejak uhadali na vycpany ponozky. Co by na to rekl zapadni bezpecak, nikdo nevi.
Jo, to bylo taky v článku, co všechno Írán vyrábí, a že elektrárny. Bejvaly doby… No nic.
Jo, jezdilo se tam pomerne casto, jeste bych mel mit nekde zasity pohledy, ktery z Iranu chodily.
Jsem si myslel, ze se od autora dozvime neco zajimavyho, treba jak se v Iranu kupuje vino nebo jak se jim cestuje, co poslouchaj, a misto toho je to akorat tendencni vycuc z knizek. Tak treba priste…
Promiňte autorovi, že napsal základní přehled pro lidi. Vysloveně to přehnal, a měl by se vám hluboce omluvit.
Seru te? To je dobre…
Bereš mi to od klávesnice. Já ho taky seru a baví mě to…
Nesereš. Jen jsem se omluvil vašemu veličenstvu za autora.
marcusant: Nesereš, klidně v tom pokračuj. Nikdy jsem nepochopil, proč by mě měl někdo srát na d-fensovi. To je jen virtuální svět, nikoli realita. Až budou tvé posty stát za pendrek, tak je budu prostě přeskakovat. Finíto.
To znělo skoro jako pochvala. Na můj pocit z toho asi neexistuje emotikon…
Mně je jedno, jaký používáš komunikační styl, pokud bude mít tvůj post obsah. Emoce jsou mi na internetu ukradené. Přelistovat haldu příspěvků za tři vteřiny nebo dát někoho do ignore, když to zato stát nebude, zvládnu.
Další příspěvek do čím dál větší žumpy dfense. Diktatura v Iránu snese srovnání snad jen s KLDR, popravy za prkotiny na denním pořádku, podpora terorismu ve světě na plné obrátky, ale tady máme článek plný kydů o bombardování Američany. Tvl,. kde se furt takoví dementní autoři berou? Kdyby byl zmíněn konflikt s Izraelem, ten by mohl mít celkem reálné pokračování, ale může autor uvést aspoň jeden jediný citát nebo odkaz na chystanou americkou válku?
Diktatura na UA ti nevadi? Co presne mas proti diktature? Z hlediska obyvatel dane zeme to zatim vypada, ze v diktaturach maji vetsi poradek, nez v demokraciich.
Nehlede na to, ze popravu vidim jako spravny z funkcni nastroj v pripade objektivne prokazane viny. V takove Anglii se sice nepopravuje, zato te beztrestne zapichne kdekdo na ulici a do lochu te zavrou i za to, ze nesouhlasis s vladou. To je fakt vyhra.
Byls tam? Víš, že je to pravda?
Jasně, demokracie to není, ta není v muslimským světě nikde. Ale ten zbytek máš odkud?
Já tam nebyl, ale lidi, co tam byli, to líčej trochu jinak.
Mimochodem nebejt tam zkurvený vedro, docela by mne ty jejich památky zajímaly.
Doporučuji přestat sledoval mediální mainstream. Udělá vám z mozku bramboračku.
Děkuji za projev zdravého rozumu, poslední dobou tu dost chybí. Jinak dement to asi nebude, je to dost sofistikovaná propaganda se spoustou záludností a podprahových manipulací, i když to tak nemusí na první pohled vypadat.
Írán z té údajné „propagandy“ tedy vychází dost zaostale a celkově špatně… Na druhou stranu je dobré si uvědomit, že Peršané nejsou Arabové a podcenit je by byla obrovská chyba.
Vycházejí z toho špatně dle té propagandy výhradně proto, že je „mučí a týrají“ zlí Američané a Izraelci. Izraelci protože jsou „zlí, zlí, špatní“ a Američané kvůli tomu, že tam chtěli těžit ropu a plyn za těžký peníze pro Persii, a taky tam chtěli propašovat malinko moderní civilizace s malou troškou svobody. Šáh byl celkem osvícený panovník vzhledem k místním podmínkám. Pak přišli ti fanatici a zachovali se k Američanům tak, že jediní, kdo je za celou existenci USA překonává jsou Japonci za WWII. Ty údajné společenské elity jsou ve skutečnosti vraždící psychopatičtí zmrdi, co je prostě baví týrat ostatní a hojně to dělají. Mimochodem ohledně „StB“ rozvědka tedy I. správa SNB byla jedna ze 14-ti! správ (některé se postupně slučovaly), dominantním určením tedy byla kontrarozvědka a boj s vnitřním nepřítelem. Trump rozhodně Peršany nepodceňuje, vnímá je jako reálné nebezpečí a chce proto Írán v zájmu USA a také celého civilizovaného světa a zejména těch obyčejných řadových Peršanů zničit. A já mu v tom ohromně fandím.
1) SSA vnímá jako reálné nebezpečí celý svět, každý jednotlivý stát, a to včetně ČR. SSA vnímá jako nebezpečí rovnou i Mars, celou galaxii, a rovnou celý vesmír.
2) Američané chtějí všude propašovat malinko moderní civilizace, říká se tomu „vývoz demokracie“. Nejvíce se propašovává do států, které mají suroviny a ropu. Tam všude Američané vidí urgentní nedostatek demokracie, který je třeba okamžitě řešit, a nesnese to odkladu.
3) Izrael raději ani nekomentuji, jejich „civilizace“ by chtěla spousty sprostých slov.
4) Írán je stará perská říše, která kdysi přinesla civilizaci do značného okolí, zejména do Indie. Veškeré indické učení je víceméně perské učení.
1) Američané doposud neměli ve zvyku nikoho anektovat, neříkám, že jsou dobro z definice, jsou jen výrazně menší zlo
2) shodou okolností právě tam sídlí ty nejbrutálnější diktatury, teda jasně v Africe jsou taky nějaké, ale s bojem v džungli nemají Američani dlouhodobě dobré zkušenosti
3) jste prostě hnusný židobijec a primitiv
4) to je úplný nesmysl, před příchodem islámu existovala v Indii svébytná vyspělá kultura asi pět tisíc let. Důsledkem vpádu turkických muslimů ve třináctém století byl drastický kulturní propad a obvyklé hory mrtvol. To, že se potom začal prosazovat perský kulturní vliv, bylo způsobeno tím, že Persie byla jedinou relativně kulturní muslimskou oblastí široko daleko.
Hm… anexe USA namatkou: Kalifornie, Nove Mexiko, Texas (dodnes de iure ve valecnem stavu), Hawaii,…
Ktere zlo je mensi, tezko soudit. Nemalo slimaku financovaly USA, nebo Izrael, pricemz Izrael je financovan USA. Takze to je, jako kdyz si zaplatim najemneho vraha a pak budeme diskutovat, kdo je vetsi zlo, jestli ja, nebo ten vrah.
Neměl byste tam nějaké příklady, které nejsou z předminulého století?
Pro mě je brutální vrah jednající za sebe horší než (všeho)schopný diplomat s tiskárnou na peníze. Je to jako srovnávat Mefista se Satanem. Mefisto je taky ďábel, ale rozhodně Faustovi násilím nic nevnucoval, Satan Jóbovi ubližoval a vyvraždil rodinu velice aktivně.
Aha, mea culpa. Kolik tydnu muzu jit do minulosti? Nebo jen dnu? Ci hodin? Ja jen, abych vedel, od kdy se ktera lumparna pocita. Diky za vysvetleni.
To je jednoduché. Čáry nakreslené v Evropě koncem minulého století jsou definitivní a anexe na tomto území v 21. století nemá místo.
Mne dejepis nikdy poradne nesel, mam hokej v tom, kdy skoncila historie.
Sysop: úmrtím posledního pamětníka :-)
A co když ten všehoschopny diplomat nepřímo způsobí smrt tisíců nebo milionů?
Tak to neni vrah, to je dobyvatel, ne?
Tak je to hajzl, ale ten, co vraždí přímo, je dle mě větší hajzl. Dobrák není ani jeden, ale o tom nebyla řeč.
No vidis, a ja to vidim uplne obracene. Ten, co vrazdi primo, obvykle „jen dela svoji praci“, kdezto ten, kdo vrazdu prikaze, nebo objedna, jedna ve vlastnim zajmu. Rozdil mas treba politik =X= vojak. Jasne, ze ten vojak to taky dela ve vlastnim zajmu, aby dostal vyplatu a mel co zrat, ale jeho motivace je vyrazne nizsi, nez u politika, ktery ho vrazdit poslal, aby si sam neuspinil ruce a mel vyrazne vetsi profit, nez ten vojak.
Sysop: Trochu jsi to zjednodušil a dobře víš, že ve válkách nebojují jen žoldáci, u kterých jsou motivací prachy. Těm ostatním jde v boji hlavně o přežití, což pak žoldákům ve finále taky. To, že marcusant prohlašuje za horší pěšáky než strůjce zla, je typické pro ty, co tahají nebo by rádi tahali za nitky z pozadí.
ad 1) Donald Trump právě teď hrozí anexí Grónska a Panamského průplavu. A kdyby si byl jist možností použití síly vůči Kanadě, tak by jí chtěl anektovat také.
ad 2) Myslíte ty nejbrutálnější diktatury, které SSA pomohlo vytvářet, vycvičovat a vyzbrojovat? A co se týká Afriky, tak to jsou ty režimy, které žádaly Rusko a Čínu o pomoc a vysvobození od kolonizace a vysávání SSA, Francie, a dalších západních států?
ad 3) Rozumím, o Židech a Izraeli se musí kritika tutlat, jinak je to antisemitismus. O Židech jen dobře, jinak si vás soudy podají. Už samotná existence trestného činu zákazu kritiku Židů říkají o Židech něco hodně nelichotivého, a jsou důkazem, co jsou Židé ve skutečnosti zač.
ad 4) Svébytná kultura existuje vždy a všude od pravěku, na každém místě v každé době, že ano. Vzdělanost a znalosti přišly do severní Indie z Persie, ať se vám to líbí nebo ne.
Donik to danske premierce prezentoval tak, ze jde o preventivni opatreni proti napadeni Gronska Cinou a Ruskem. Ja myslim, ze je to super napad.
Jen nevim, jestli nase armada bude posilat polni nemocnice Amikum, nebo Danum.
Teď si představit, co by místní uvědomělí přispěvatelé psali, kdyby Putin takto zavolal dánské premiérce, že si vezme Grónsko?
Jakpak by asi zněly posty od marcusanta, nebo od fatdwi, nebo co by psal Zamazal?
Vsak proto to udela Donik, aby Dansko pred Putinem zachranil. Preventivni vojenska specialni operace.
Jako v Kosovu, aby ochránil ubohé Albánce! ;-)
Jestli to bude v Bulharsku vypadat s volbama nejak schief, tak verim, ze i tam bude potreba zabojovat za nevinne Afgance. Megazakladna uz je v planu, ten se tam lifruje i nejaka technika, tak je potreba se proti tem demokratickym vykyvum nejak pojistit.
V Rumunsku, kurva, Bulharsko az nekdy priste…
1) všiml jste si slova „doposud“?
2) Američané pomáhali v různých obdobích po WWII prakticky všem nekomunistickým diktaturám na světě. V mnoha případech to alespoň dočasně vedlo k jistému útlumu jejich brutality. K těm africkým diktaturám: – i černoch z buše potřebuje nějaké kamarády a svůj k svému
3) já vůbec nemám nic proti pravdivé kritice Izraele, ale vy se chováte jako rasistické prase
4) ta svébytná kultura se tam udržela do teď a výsledkem jejich zápolení jsou dnešní Indie (bohatá směs náboženství) a Pakistán (islám). Kde myslíte, že se líp žije?
Sakrys, Zide nejsou Europoidni rasa? Stale se ucim nove veci.
Sakryš nejsou, zkuste se do Izraele zajet podívat. Můžete stále narazit na modrooké blonďáky a spoustu etnických rusáků, ale mladá generace díky volnému mísení aškenázů (geneticky europoidní míšenci) a sefardů (víceméně čistí semité) už evropsky úplně nevypadá. Mimochodem tam mají nádherný holky.
A tak co jsou Izraelci za rasu?
Btw, byl jsem tam a pro prazskou zidovskou obec jsem nejake veci delal, takze uplne neznamy mi ten jejich svet neni.
https://www.youtube.com/watch?v=rnfTWVkvpNM&ab_channel=%D0%94%D0%BE%D1%80%D0%BE%D0%B3%D0%BE%D0%B9%D0%90%D0%B1%D0%B0%D0%B6
Míšenci, dominují semitské a evropské geny. Můžete ale potkat Izraelce-evropana bez jakýchkoli semitských kořenů, stejně jako čistého Amhara (černoch z Etiopie)
Každý národ si své židy změnil k obrazu svému.
Jihočech Honza: Pochybuji, že je změnily jiné národy, pokud si stále mnozí zachovávají tradice, víru i rasizmus.
Sysop: Izraelci jsou občané Izraele, ras je v Izraeli jak…
Ano, mezi občany Izraele je určité procento muslimů/arabů, drúzů/arabů a křesťanů/všechno možný dohromady, ale není jich tak moc. Plastelínci nejsou občané.
Asi tak třetina izraelských občanů jsou Arabové.
A to nemluvím o tom, že velká část izraelských Židů má minimálně dvě, spíše tři občanství. Takže jsou spíše globalisté než Izraelci.
Alan.Cox
28.1.2025 v 0:02
Checht, no to je kokot, prej není jich nejak moc. Už prakticky vo nejpočetnější bojujou ti ortodoxní čuráci co nehnou prstem právě s arabáčema a jinejma slimákama, a až teprve nekde za tím sou další, kteří to celý táhnou. V židákově bude eště taky prdel. Vládám ani moc nic nezbejvá než je držet při sobě vnějším ohrožením, jinak by se to dávno rozsypalo a pomalu asimilovalo s vokolníma bubákovama.
Behemot: V okamžiku ohrožení Izraele se ze země zdejchne většina Židů. Ti bohatší a mocnější vezmou kramle, ti za nikoho snášet bebí nebudou. A pak ta velká část Židů, co má vícenásobné občanství, tak ta zmizí po anglicku někde v bezpečí.
Navíc Netajahu potřebuje zůstat ve vládě, jinak skončí v báni.
Izraeli nezbývá nic jiného než eskalovat násilí proti okolí, protože jak to přestane zabírat – budou se dít velké věci, a Izrael z toho šťastněj nebude.
Pro Izrael hraje to, že SSA je kolonií Židů a Izraele. A Donald Trump to násobí ještě tak stokrát. Jinak řečeno, když bude Izrael potřebovat, SSA klidně zničí samo sebe, a vysype na Izrael všechny prachy, zbraně, zboží, cokoli.
Tak dlouho se zajišťovala Židům a Izraeli naprostý zákaz jejich kritiky, protože holokaust, až se stali náckama horšíma než Hitler.
Mimochodem, přesně v době, kdy jsme rozehráli hysterickou kampaň, že Rus vstoupil vojensky na Ukrajiny – tak Izrael bombardoval Sýrii. Dvojí metr, pokrytectví.
Nojo, jenze Izrael svoje okoli bombarduje tak nejak porad, na Golanech se taky zaseknul uz cert vi kdy, tam je to tradice a tim padem se to neresi.
ad 1) A on doposud toto Donald Trump nevyhrožoval anexí? Máte nějaké pokřivené pojetí času.
ad 2) Důležité je to slovo „pomáhali“, přičemž nejraději „pomáhali“ těm, kde měli ropu a suroviny. Komunistickým diktaturám SSA nepomáhalo, protože se dokázali často té americké pomoci i účinně bránit. Vietnam rulez!
ad 3) Rasistické prase je marcusant, protože pro Židy chce jiná, nadřazená pravidla, než pro ostatní. Právě jste všem dokázal, že jste rasista, a ani se za to nestydíte.
ad 4) Myslet znamená houby vědět. Já raději fakta.
@Alan.Cock 21:41
1) vyhrožuje a vyhrožoval, to je součást diplomacie. Anektoval? Zatím nic.
2) pomáhali taky na dost místech, kde vůbec žádná ropa není
3) jaká konkrétně nadřazená pravidla máte na mysli? Přestávám se ve vašich invektivách orientovat.
4) já taky, ale vy jste žádná fakta nepředložil
ad 1) SSA relativně historicky nedávno anektovala fakticky celé své území. Jen chápu, že historie trvá jen od února 2022 do února 2022 – jinak se to nepočítá. P. S.: Přesně v té době SSA vyhlásila SSA válku Somálsku, když jde o tu agresi.
ad 2) Ano, pokud mohli takový stát použít jako beranidlo či nestabilitu drtící blízký stát, kde ropa je.
ad 3) Třeba pravidla, že Židé se nesmí kritizovat, jinak nazvete druhého rasistou. Jakmile do této hry zabřednete, sám se chováte rasisticky.
ad 4) Indie a Pákistán se rozdělili podle hesla „kam svou pracku natáhne Brit, tam se všichni začnou hádat“.
@marcusant
Jestli to správně chápu, tak pro Vás je rozhodujícím kritériem formální anexe.
– vlítnout někam a ten stát připojit de iure ke svýmu území je špatně
– vlítnout někam, nastolit loutkovou vládu a zem si jen podmanit je lepší, případné vycucané statky se neřeší, nemluví se o nich
Chápu to správně?
Samozřejmě mluvíme o situaci po časové hranici, kdy začíná historie.
Předpokládám, že 21. století historické je, 20. asi podle toho, kdo někam vlítnul.
Ze se ptam – kdy Americane zacnou platit ty tezky penize za ropu, kterou v Syrii cerpaji uz nekolik let? Nevim, jen se ptam.
A komu teď, prosím, by tak měli platit?
To je fuk, klidne treba postavit Syranum nejake silnice, napriklad. Maji to snad nekde na ucte pripravene? Pokud ano, na co cekaji?
Až se tam přestane válčit?
Takze ty penize skutecne maji nekde na ucte? Ja jim verim, jsou to nasi spojenci. Urcite by tam zadnou ropu nekradli, to je jasne.
To bude hezky, az se Syrie rozparceluje, valka zastavi a Amici namisto pujcek vytahnou ty nasetreny penize. Nadhera.
@Sysop 21:17
Ne, oni tam, až tam bude klid, začnou investovat do infrastruktury, těžebných zařízení a zpracovatelského průmyslu ropy. Pochopitelně s vidinou následných zisků. Bude na nové syrské vládě, jaké podmínky si dojedná.
Cili ty investice budou z tech nasetrenych penez, takze ten prumysl pak bude patrit syrskemu lidu. Ja to chapu. Je to slechetne.
Lidu? Vy jste paleokomunista?
A komu patri ta ropa?
Sysop: Chyba, lid je sprosté slovo, příště zkus použít „syřanům“.
Hupert
28.1.2025 v 14:35
a gdo só syřani určuje gdo, UŠAndi? stranaavláďa? teroristický bojůfky, co atuálně vedou v počtu povražděnejch?
Ono by v první chvíli stačilo, kdyby Američané vrátili peníze ukradené Ruské federaci v roce 2022, že ano.
Američané jsou národ kleptomanů a zlodějů.
Pockej, to je tri roky stara historie.
Nebo… to se jeste pocita? Ted vazne nevim.
Taky půlka Západu včetně SSA dluží Lybii za její ropu, že ano. Západ si tak nějak myslí, že když odkráglovali Kaddáfího roku 2011, že už dluhy platit nemusejí.
Američané jsou národ kleptomanů a zlodějů.
No, a třeba v Íráku, který byl napaden na základě lži ministra zahraničí SSA Powella, odčerpávali zdarma ropu ještě osm poté. A neslyšel jsem nikde, že by ropu Amíci zaplatili.
Američané jsou národ kleptomanů a zlodějů.
Marcusant mi vysvetlil, ze kdyz se nekde prestane valcit, tak tam Americane ty nasetrene penize vytahnou. A ja jemu i Amikum verim, prece nejsou zadni zlodeji a lhari.
Navic, oni nic nekradou, jde jen o prosazovani sveta podle pravidel.
Američané rádi zařídí, aby se v půlce světa válčilo. A nemuseli tak prachy vracet.
Valci prece jen spinavi Rusaci. Americane prosazuji zajmy ruznymi metodami.
Rusáci okupují, Amíci působí.
Spravne. A v tech zemich, kde pusobi, tu ropu nekradou, oni ji cerpaji.
Sysop: Jen to působí tak nějak komunisticky – každému podle jeho potřeb.
Prave proto je komunismus utopie, protoze ukojeni potreb nekterych je vyrazne nad lidske moznosti.
marcusant: „Trump rozhodně Peršany nepodceňuje, vnímá je jako reálné nebezpečí a chce proto Írán v zájmu USA a také celého civilizovaného světa a zejména těch obyčejných řadových Peršanů zničit. A já mu v tom ohromně fandím.“
No nevím, jestli tvá logika není trochu deformovaná….a kdyby jen logika. Chceš tedy říci, že když řadovým Peršanům rozstřílí Trump zemi na maděru, bude to to nejlepší, co je může v okamžiku jejich smrti potkat?
Muj bejvalej zubar v Brne byl Iranec a nechapu, proc nekdo muze chtit jeho smrt. Velmi sikovnej clovek.
On marcusant přímo neříká, že chce jeho smrt, to kamufluje prohlášením, že když má dotyčný na obkladu v koupelně ornamenty, který nesnáší, je třeba mu shodit na hlavu celý barák. O tom, že by nikdy neviděl, jak to vypadá, když amíci nebo jejich řídící etnikum někam vlítne měnit režim, silně pochybuji. O tom, že je s nimi spojený identickým metrem, nikoliv.
pokud je mně známo, tak spanilý nálety do všech ostatních stádů podniká židákostán, nikoli obráceně…
Behemot: Říkat pravdu je trestný čin antisemitismu.
Ono se ani moc nezdůrazňuje, že Hamás založil Izrael. Přesněji izraelské tajné služby. Když se to projednávalo tehdy v Knessetu, staří izraelští bardové byli silně proti tomu s tím, že to časem špatně dopadne. Ale všude na světě je boj mezi starou generací, co je zaprděně konzervativní, a mladou lepší co má strategické uvažování Petra Fialy a Jana Lipavského. Izrael nebyl výjimkou, byl jen hodně napřed.
Ono tech Zidu mezi semity je vyrazna mensina. Vzhledem k tomu, ze majorita mezi semity jsou Arabove, pak nejvetsi antisemite jsou prave Zide.
Myslím, že u koho jsou „démoni“ jste prokázal nade vší pochybnost:-)
Speciálním a extra opovrženíhodným případem démonů jsou děti, které mají spoustu „sošek temných postav“ z lega. Takže na Vašem místě pozor, až půjdete k někomu na návštěvu, nespokojte se s tím, že výstava démonických sil je „skrytá“ (to není oxymoron ani trochu), ale prozkoumejte i dětský pokojíček. Teprve pak budete mít jistotu, že ty lidi jak tam za nima přídete nedostanu šanci jako ale vůbec žádnou a duši Vám nepolapí ani na Vás nepřídou divný sny.
Tahle civilizace je stejně ztracená, protože drogy nabízí prakticky úplně všichni všude. Úpně nejhorší je pozvání na kafe, tyhle drogoví orgije jsou úpně nejhoršejší. Když jsou k nim ďábelské sušenky v některém z Tvarů Pána Temnot (věneček, kolečko, čtvereček, obdélníček, rohlíček a další satanskometrické tvary nebo pokusy o ně – nenechte se zmást, pokud by náhodou nebyl tvar úplně přesný, jde zcela jistě o obfuskačně-astrální taktiky), pak se jedná o Doupě Satanovo. Dopouručuji z něj okamžitě vyletět komínem a v případě, že se jedná např. o Satanovo Dvakákáčko v pekelné novostavbě na jižáku, pak nezbývá než vyskočit z balkonu, případně z okna. Tím veškeré problémy s „démony“ jednou pro vždy zmizí.
Než se to ale stane, tak ještě jedna drobnost: síly pekelné jsou hlavně tady na serveru a jejich nekalé rejdy byste nemusel přežít. Jediné, co pomůže, je urychleně zde zrušit registraci! Utíkejte, než Vás to pohltí!
Hmmm, takhle nějak to vypadá, když se neléčený schizofrenik dostane k počítači :)