Odvrácená strana boje s virem - zpět na článek

Počet komentářů: 177

  1. Už je pozdě. Lidi si zvykli. Ani v MHD to nikoho nenapadne sundat. Přes léto bude relativní klid a na podzim se rozjede ještě intenzivnější hysterčení a nátlak než dosud. Spousta lidí už se těší, až bude moct na podzim vynadat nám nezodpovědným, že jsme zavinili další vlnu. Banda čuráků! Všichni do jednoho!

    1. Jak poznas neockovaneho?

      1. a proč bych ho měl poznávat?
        Je mi naprosto u prdele jestli je někdo očkovanej nebo ne.

        1. Spravne. Ergo jsem zvedav, jak potom ten dav ockovanych spravedlivych bude selektovat objekt sveho lynche.

          1. žlutý hvězdy jsou profláknutý, ale máme tu dobu komunikační tak bych navrhoval aplikaci, co bude testovat existenci šmatlafounů kolem sebe a pokud najde nějaký, na kterém nepoběží a nebo bude odesílat propadlý kód, vyšle varování „v okolí se vyskytuje VRAH“.
            A pak už si jen všichni ukážou mobily s certifikátem, že oni to nejsou a dotyčný bude po zásluze zastřelen. Osoby bez šmatlafounu budou zastřeleny preventivně.

            1. To zni dobre, prodejci matlafounu by to jiste podporili. Takova humanitni neutralizace, by se to dalo nazvat. Jak to ma vzletnej nazev, projde to vsude.

      2. Jak poznáš očkovaného?
        Řekne ti to.

        1. Ja ti klidne reknu, ze jsem zabil Elvise.

          1. Tak to kecáš, protože Elvis žije. Říkali to v televizi, takře je to pravda! :-)

            1. Tak, tak. Elvis neumřel, jen odletěl domů… :-)

              1. To je jen mnou vypoustena kourova clona. I do filmu jsem to protlacil. To taky rikam.

              2. Elvise sliboval t.č. Paroubek, akorát to je dnes politická mrtvola, tak netuším, nakolik naplnil předvolební sliby.

                1. Jyrkovi jeho FVE slape, rozhodne uz mu vydelala radove vic, nez ten jeho udajnej bestseller, takze ma cas na vareni a fitko :-)

    2. Souhlas. Ti nezodpovědní jsou banda čůráků. Do jednoho. Konečně to někdo napsal na plnou hubu.

      1. A kdo to je? Lidi, co nesedej doma? Nebo kdo vlastne?

      2. Zkus mi prosím objasnit své myšlenkové pochody.
        Ty jako očkovaný jsi nesmrtelný. Proč ti tolik záleží na životech nás nezodpovědných? Vždyť svět bez nás bude krásnější a sluníčkovější.
        Nebo že by ses bál, že celé to očkování je k prdu a nefunguje?
        A nebo jestli to časem způsobí nějaké kopmplikace ať jsou v tom nejsi sám a odserou to všichni?
        Prozraď z čeho jsi tak posranej strachy.

        1. Franta Jouda 7.6.2021 v 8:45

          Abstrahoval jste jeden podle mě nezanedbatelný myšlenkový pochod:

          Na životech vás nezodpovědných mi nezáleží ani zbla.
          Na podzim bude „dobře mésti“ nová vláda složená v každém případě ze stran, které kritizují dosavadní vládní nečinnost na poli proticovidově.
          Lze předpokládat, že podzimní vlna přijde a bude živena (prevděpodobně) z větší části vámi nezodpovědnými.
          Represe ze strany vlády, na jejíž rizikovost jsem poukázal výše, budou přísnější než dosavadní a, řečeno vaším jazykem, odserou to všichni.
          A z toho jsem posranej strachy. Navíc považuji za porozuhodné, že vy zjevně nejste. Možná proto, že jste nejen Jouda, ale i trouba.

          1. Přeloženo do nevohnoutštiny – protože jsem podělaný strachy, a poseru se z každého vládního nařízení, ať už má nějaký význam, nebo ne, budu raději držet hubu a krok, protože kdybych to nedělal už teď, mohl bych dopadnout později ještě hůř. A když to budu dělat od začátku, potom mi ani nepřipadne, že už nemůžu dělat VŮBEC NIC. VÁŠ DOKONALÝ VOHNOUT. :-P
            Já zase doufám, že se na podzim objeví taková vláda, co pohádky o kovidu a jejich šiřitele vykáže do patřičných mezí, případně je za šíření poplašných zpráv pošle do kriminálu.

            1. RomanL 7.6.2021 v 9:58

              Já zase doufám, že funkčně negramotných jedinců je v populaci menšina, i když, podle této diskuse soudě, je to naděje bláhová.

              Co se týče poslední věty: občas jedu v automobilu sám a poslouchám veřejnoprávní ČR Plus a ČR Dvojku (spolujezdcům bych to neudělal), kde zástupci Spolu či 3,14STAN svorně šíří, jak tomu říkáte, pohádky a poplašné zprávy, kritizují současnou vládu pro nečinnost a dávají jí vinu za třicet tisíc mrtvých. Velmi emotivní je na tomto poli entita Pekarová-Adamová. Proto příští vládu považuji za rizikovou.
              Na základě čeho vy doufáte, že se na podzim objeví vláda, která šiřitele pohádek a poplašných zpráv z formací Spolu a 3,14STAN pošle do kriminálu? Doufáte, že ANO, ČSSD a KSČM budou ve vládnutí pokračovat v dalším funkčím období?

            2. ygor má jako každý pravdoláskař více vyvinutý spasitelský komplex, který je navíc akcelerován a negativně ovlivněn jejich silným levičáctvím, na rozdíl od běžného člověka.
              Pak od nich lze slyšet něco jako „spolu to zvládneme“ či „všichni se očkujme“ a současně „kdo nemá stejný názor ať klidně chcípne“.

              1. starter 7.6.2021 v 10:44

                Hezká ukázka smutné skutečnosti, jak pitomý může být člověk, zvládající seskupit písmena dokonce dvou souvětí.

                Dokážete ukázat, kde jsem cokoli z vašeho příspěvku použil či hlásal, nebo jste se jen právě probudil s rukou v nočníku?

          2. Pal do piči, pokial ti pekně hovorím. Starejte se o sebe. Osobně nevidím vůbec žádnou souvislost mezi výskytem nějaký blbý chřipky a tvým očkováním.

            1. Dneska vysel slint na Seznamu, ze kdo se neockoval, je bezohlednej hlupak. Hezky se ti opichanci odkopali.

              Muj tatik se nechal opichat, protoze je v rizikovy skupine a jestli se prokaze nejake poskozeni treba za 15 let, to mu uz muze byt jedno. Chapu to, je to jeho vec, ockovani jsem mu i doporucil.

              Ja se ockovat necham, az dojdu k zaveru, ze je cim. Zatim neni. De facto zadna dlouhodobe vyzkousena vakcina neni. A ja se zatim do rakve nechystam.

              Navic – co je tem ockovanym do mne? Jsou prece ockovani, nemaji se ceho bat. Nebo te vakcine neveri?

              1. Já očkovan jsem a posledních deset dnů mám všechny příznaky Covidu s těžším průběhem – tři dny vysoké horečky, bolesti hlavy, svalů a kloubů, pekelná malátnost a spavost, nechutenství (nemožnost něco jíst), poslední tři dny pálení v průdušnicích, dušnost, hnusný kašel. Takže té vakcíně nevěřím vůbec nic (což jsem ostatně nevěřil ani předtím). Očkování nikomu nedoporučuji, na druhou stranu, je mi úplně šumák, když se někdo očkovat nechá, to je jeho věc.

                1. Kolega v praci se nechal ockovat, protoze ‚jeho tatik mel dost tezkej prubeh‘. No, ten den vecer mu prej bylo na chcipnuti, druhej den ho bolela hlava a svaly, treti den uz jen hlava. Je tejden ockovanej a prohlasil, ze to stalo jeste vic za hovno, nez u jeho fotra. Takze ted dost vazne premejsli, jestli si jako pro velkej uspech da i to druhy kolo.

                  1. Já sem ale vočkovanej u pár tejdnů, teď mám regulérní příznaky setkání se s Cov (což nejni problém, lítá to všude) a průběh tenhle. Takže očkování k prdu. Mimoto, Covid sme v práci už prodělali všichni nejmíň ve třech vlnách, protože se s tím nikdo nesere, roušky se nenosej, řveme na sebe ksift do ksiftu (musíme přeřvat vodsávání), šaháme tam na holky, nemejem si ruce, slejzáme se na svačinu, na cigáro, na voběd …. Byly vlny chcíplosti – hlavně ty hlava, kosti, klouby, svaly a malátnost, někdo horečky. Máme to prodělaný, sme vočkovaný, chytíš to zas a zas ti je blbě. Celý je to k prdu.

              2. Ten agresivní blábol jsem četl také. Autor má prý na nevopíchaný nějakou velkou alergii. To je ale jeho boj. Jenže takových idiotů začíná být poměrně dost a už mají připravenou pěknou teorii, že „až přijde další vlna“, můžou za to ti parchanti nevopíchaný. Jenže ono je to přesně naopak. Těm kterej ta dobrota koluje v krvi, dal Systém pocit výjimečnosti a nesmrtelnosti, přičemž (pokud bude nějaká další „vlna“ chřipky), tak to budou právě oni, kteří budou dál přenašeči i s tou zázračnou experimentální vakcínou. Stačí pár minut a i na stránkách SÚKL je mimo jiné informace, že „testování“ vakcín na lidech bude probíhat cca 2 roky. Účinnost neznámá, zatím není známo kolik očkovaných lidí může být nadále přenašečem a šiřitelem viru. Zeptejte se svého ošetřujícího lékaře.

                Nejlepší je sdělení:

                Podmínečná registrace je formální schválení vakcíny, které zahrnuje všechny šarže vyrobené pro EU a poskytuje tak robustní podporu vakcinačních kampaní.

                Moc pěkný.

                1. Jo, to jsem cetl vyjadreni Putina, kterej samozrejme skripe zubama, ze EU ovladl Pfizer. Politicky proste bylo jasne, ze ho EU k lizu nepusti, i kdyby Rusove meli tu nejlepsi vakcinu na svete. Nicmene tam otevrene rozebiral, ze brzdeni Sputniku bylo hlavne proto, aby Pfizer stihl udelat dlouhodobe smlouvy. Cili pristi rok uz zrejme nic jineho, nez mRNA v zapadni EU nebude.

              3. To se připrav. Na podzim to bude festival nenávisti proti neopíchaným. Jedinej povolenej festival.

              4. To je prča. Odtud naveden, podíval jsem se. Je to ta Glosa editora Jana Stránského, předpokládám.
                Autor má naprostou pravdu v první větě nadpisu – jeho myšlenku přijímám bez výhrad. To, co se dnes prezentuje jako „korektnost“ je hnus a zbavit se jí v jejím novém významu je v zájmu společnosti. Tedy její rozumnější části. Dobrovolně opíchaných bláznů očekávajích spasení není škoda. Ovšem mediální prostor dávaný pojebancům sepisujícím filipiky proti rozumným by měl být vyváženě poskytnut i těm, kteří s názory pojebanců nesouhlasí.
                Jinak je ta glosa podobná projevu staršího poslance, domnívám se, že dr. Svobody, před posledním hlasováním o důvěře, jen je lidově-úderně sestavená. Jakoby oba autoři byli probuzeni 15 minut před výstupem (resp. psaním) z ročního spánku a povzbuzeni odměnou, projevili se žádoucím způsobem.
                (K dr. Svobodovi – z jeho exposé mi zůstalo v paměti sdělení, že se v epidemiích fakt_vyzná, neb absolvoval hygienickou fakultu /zločinní komunisté ho tak perzekvovali/ a má příslušnou státnici, takže cože. /To, že se celý profesní život pak hrabal v ženských přirozeních, je vedlejší./
                Ale absolventi vysokého vzdělání do roku 1989 mají jeden každý státnici z marxismu-leninismu. Pochybuji, že by se nějaký z nich na základě této skutečnosti prohlašoval za fakt_znalce MLF, politekonomie, vědeckého komunismu či jen dějin MDH.)

            2. Zlejstrejda 7.6.2021 v 15:45

              Podle grafické úpravy stránky soudím, že reagujete na můj příspěvek 7.6.2021 v 9.08.
              Je zajímavé, že v předmětném příspěvku píši:„Na životech vás nezodpovědných mi nezáleží ani zbla.“
              To pro vás znamená, že se podle vašeho požadavku chovám, tedy starám o sebe, vy mi můžete políbit šos a v čem vy něco osobně vidíte, či zda se necháte očkovat, mě nezajímá.

              Pokud mohu na oplátku něco poradit já vám, tedy: starejte se o sebe a zkuste alespoň o pár procent zvýšit svou funkční gramotnost.

        2. Odpovím stručně. Promítáte do svého příspěvku své noční můry. Mne naprosto míjí.

      3. Ano, máš pravdu. Ohrožovat lidi dušením se v náhubcích a píchat do nich bůh ví jaké svinstvo a podmiňovat využívání základních lidských práv, která jsou tak elementární a samozřejmá, že nejsou ani uvedena listině základních práv a svobod, může jedině všech čuráků král.

        1. Mr.Mr. 7.6.2021 v 9:10

          Dovolím si namítnout věc zcela zásadní, totiž že zakládní ani jiná lidská práva neexistují.
          Pokud zde uvedete alespoň jedno z vámi naznačených elementárních a samozřejmých základních lidských práv, která nejsou ani uvedena v listině základních práv a svobod, rád se vám jako všech čuráků král omluvím.

          1. To bys musel nabídnout kurevsky víc, než že se jenom omluvíš. Teď už je na omluvy pozdě. Radím vám, abyste to dotáhli do konce, protože jestli se změní poměry a lidi budou aspoň ze setiny tak nasraný, jako jsem teď já, bude vám to hodně líto.

            1. Mr.Mr. 7.6.2021 v 9:24

              Děkuji za názorný příklad nepochopení textu.

          2. Kvůli idiotům co se podělali strachy z toho, že umřou na rýmu, jsem přišel o více než rok života a jak to tak vypadá hysterie místo aby končila stále graduje.
            A za to mi má stačit omluva?
            Sere mě to o to víc, že už mám něco nalítáno a život se krátí.

            1. 7.6.2021 v 9:33

              Děkuji za názorný příklad nepochopení textu. Navíc je zjevně umístěn do špatného vlákna.

              Jinak: zdůrazňuji, že v rámci tohoto vlákna je mi lhostejné, o co jste přišel, jak to vypadá a jaká omluva by vám měla stačit a k čemu.
              Být nasraný je celkem běžný stav a vypnout při něm myšlení je také častým jevem, v tomto ohledu jste normální.

              1. My ten tvůj bolševický text chápeme velice dobře… :-P

                1. RomanL 7.6.2021 v 9:52

                  Vy jste kdo? Z které praktické skoly?

                  1. Ze školy života, soudruhu, takže vás snadno poznáme… :-D

                    1. RomanL 8.6.2021 v 17:12

                      Tak to blahopřeji k dosaženému vzdělání.
                      Pokud mohu dodat něco z dlouholeté zkušenosti, tak pluralis majestatis vyšel z módy před sto léty a mykání používají většinou kokoti. Použil-li jste tradiční oslovení sociálních demokratů, nebude ani tak staromódní, jako kokot.

                      Jinak: dokážete alespoň naznačit, co je na mém textu –Dovolím si namítnout věc zcela zásadní, totiž že zakladní ani jiná lidská práva neexistují.
                      Pokud zde uvedete alespoň jedno z vámi naznačených elementárních a samozřejmých základních lidských práv, která nejsou ani uvedena v listině základních práv a svobod, rád se vám jako všech čuráků král omluvím.
                      – bolševického, nebo jsem se ve vašem zařazení trefil přesně?

                    2. To nemá smysl řešit. Diskusní příspěvky výše zmiňovaného pod různými články opravňují k soudu, že sem dotyčný chodí leda tak trollit :-)

            2. Což takhle mluvit o idiotech podělaných strachy z toho, že se někdo jiný ze své vůle nechal naočkovat? Stejná rétorika, stejně blbá logika, jen opačné znaménko.

              Takový pěkný třídní boj se tu rozhořívá, to si někdo zaslouží prémie :-)

              1. O nikom takovém jsem ani neslyšel. Proč by mělo někoho jakkoliv tankovat že se někdo jiný nechal vopíchat? Můžete to rozvést? Nějaká podivná fabulace, že?

          3. Už je LZPS zrušená? Nebo jen lžete?

      4. Tak chřipečka je zde již druhé léto, takže i idiot mohl odpozorovat, že šíření respiračních onemocnění se neřídí respirátorem v MHD, ale počasím. Ochranné prostředky při správném použití mohou částečně omezovat šíření na velmi krátké vzdálenosti, nikoho nechrání ani neumí vypnout respirační onemocnění na podzim. Podobně očkování, zatím žádné očkování na chřipku, chřipková onemocnění nevyplo.
        Již nežijeme v tom pokusu o komunismus tak konečně přijmi osobní odpovědnost sám za sebe a pokud se cítíš ohrožen tak se podle toho zařiď sám.

        1. Jo, to bude zase příští jaro ohromné překvapení, až se ukáže, že celé to očkování je úplně na hovno, a že chřipka normálně existuje. :-D

          1. To očkování je samozřejmě nahovno a víme to i my očkovaní.

            1. Prečo si sa potom dal očkovať, hoci to nie je povinné (zatiaľ)?! Masochizmus?

              1. Kvůli nim to za chvíli bude povinné. Až bude opíchána většina, zbytku třeba zakážou chodit do práce nebo nakupovat. To všechno kvůli kokotům, kteří se nechali opíchat v době, kdy to nebylo povinné. Lidi jsou fakt imbecilové a přemýšlí stylem „je to jediná šance jak se vrátit do normálu“, jenže ten „normál“ nějak nepřichází a nepřichází. Ale on jednou přijde, i kdyby měli čekat do roku 2050. Mezi tím se nechaj píchat opakovaně jak na běžícím páse, kdykoliv je nějakej kokot vystraší nějakou novou mutací.

                1. Mengele se na celý peklo chechtá.

  2. Já už nejmíň rok tvrdím, že ta opatření primárně (např. odložené preventivní prohlídky) a sekundárně (obří sekera v řádu bilionů, kdy chybějící peníze v rozpočtu budou chybět jak ve zdravotnictví, tak např. na výstavbu dálnic atd. a to bude stát lidi životy) pozabíjí víc lidí, než co by zabila korona.

    Když ještě zohledníme fakt, že korona zabíjí spíše starší lidi, tedy dobu dožití zkracuje jen o roky, kdežto lidi co budou umírat například na chybějící prachy ve zdravotnictví a na chybějících silnicích budou často přicházet o mnohem více let života, tak to ještě napáchanou škodu umocní.

    Za ty brzo pomalu dva roky masáže koronou znám ze svého okolí je dva případ umrtí v souvislosti s koronou. Beru i vzdálenou rodinu, kamarády, kolegy z práce a jejich rodiny atd. Prostě všechna úmrtí ze svého okolí o kterých jsem slyšel. V obou případech šlo o lidi se zhoršeným zdravotním stavem a korona v tom měla prsty nepřímo.

    Taky znám ze svého okolí jeden případ umrtí po očkování. Taktéž člověk v ne úplně dobrém zdravotním stavu. Hned na druhý den po očkování komplikace a zhoršení stavu. Po několika dnech kolaps a pár dní na to multiorgánové selhání a smrt.

    Tj. musím říct, že korona mě prakticky minula a poměr umrtí korona vs očkování 2:1 ve mě taky nevyvolává moc velkou motivaci si to nechat píchnout.

    Zajímavé je, že co se týká umrtí na korou, tak lidi absolutně nehodnotí celkový zdravotní stav těch lidí a příčinu smrti berou jako hotový fakt. Padají argumenty jako že kdyby to nechytl, tak tady mohl ještě pár let být a tudíž umřel na koronu.

    Ale kdy zmíním, že vím o někom kdo umřel po očkování, tak začnou padat argumenty, jako zda to měl oficiálně v úmrtním listu, že ten člověk byl určitě starý a nemocný a tudíž nemůžu tvrdit, že to bylo kvůli očkování atd.

    Tj pokud ten samý starý a nemocný člověk umře a měl zrovna koronu, tak za to může korona a jakákoliv diskuse je nepřípustná.
    Když ale umře po očkování, tak je přístup obrácený a dávat to do souvislosti s očkováním je nepřípustné.

  3. z mého okolí znám 0 lidí co umřeli na/s Covid.
    ale 1 co umřel na očkování.

    1. Já znám jednoho co umřel na opatření.
      To když si záchranáři oblíkali atombordel kvůli podezření na kovid a přijeli pozdě k infarktu.

    2. To já znal osobně 3 lidi co umřeli na Covid, nejmladšímu bylo 52 let. Ono těch oficiálně 30 000 mrtvých se nasčítalo ze 30 000 skutečných a původně živých lidí. Je to cca 1 ze 350 lidí, takže někdo nezná nikoho kdo je mrtvý, někdo více, dle velikosti okruhu známých, jejich věku a trochu náhodě.

      1. A hlavně, 30.000 mrtvých navíc, proti běžnému ročnímu průměru, neznamená, že ti lidé navíc zemřeli na Covid. Spousta z nich zemřela v důsledku vládních restrikcí a mediální manipulace. Zanedbání péče ve zdravotnictví, zanedbání prevence, odklady zákroků, omezení sociálních kontaktů, stres z té každodenní masírky, dušení rouškami, ozenení přirozených aktivit a způsobu života ….. atd.

      2. Každý den zemře v ČR průměrně 300 lidí tak jako tak. Těch 30000 se nasčítá za pouhých 100 dní s covidem nebo bez ;-)

        1. U nás na vsi umře ročně sedm lidí. Nelze jinak. Covid, necovid.

          1. Jenze od ted je to jako s chripkou. Takze vsech 7 umre jen na covid. Az se vsichni pozustali opichaji, bude se zase umirat normalne. Jen to vyjde draz.

            1. Nejhorší je, že kdyby sme jim jako daň vodevzdali naše ušlý vejdělky, nás zkrachovalejch živnostníků, tak by si snad vydělali víc než toudle šaškárnou. Voni sou snad první paraziti, kerý umořej svýho dlouholetýho hostitele a první medvěd, kerej si pilkou pod sebou podřízne větev, na kerou vylez´…. Tak blbý sou …

              1. …a nebo jsme blbi my a neco hodne podstatny nam porad unika. Uvidime. Ja zatim vetsi problem, nez nejakou chripajznu vidim v absenci nekterych dulezitych matrijalu. My napriklad delame hydraulicke ventily a ted nam do nich chybi specialni pruzinky. A tyhle blby ventily jsou v zubarskych kreslech, v krevnich cerpadlech, v plicnich ventilatorech, ale taky treba v tiskarskych strojich, laserovych a plazmovych vypalovacich masinach, automatizovanych linkach… rocne jich vyrobime statisice a nemaji konkurencni nahradu.

                A takovych vecicek mame vic, ktere budou ruzne schazet. Ani nedejcham o tom, ze podobnej problem ma fura jinejch vyrobcu. Zatim vsichni verej, ze je to jen na chvilku. Pritom nikdo poradne nevi, proc to tak je. Jen hypotezy.

                1. JJ, to je ten trend …. zjistit, kde všude se vyskytuje vaše pružinka …. a elegantně to zlikvidovat tim, že ti zamezej tu pružinku produkovat. Stejný to je s teplem, světlem, vzduchem, střechou nad hlavou, s rodinou, láskou, dou po základních věcech, resp. po těch elementárních. Lidi myslej, že se jen zdrařuje. ne. Vono se likviduje všechno, co fungovalo a funguje. Nový nemaj, to je jasný. Proč teda? Protože. Nový nebude.

                  1. Manzelka vcera mohla vyletet z kuze. Cekame na kuchynskou linku, normalni termin dodani 6 tydnu. Ted uz uspesne vykracujeme do osmeho a vyrobce stale nevi, kdy doda, protoze mu chybi jakasi picovinka do pojezdu na suplata. Pritom na jinu uy se prejit neda, korpusy jsou hotovy a nejakej ausschuß nechceme. Jako jo, prej do dvou tejnu to snad dorazi. Sedacku mame nakonec z Lichtenstenjska, protoze tam byla skladem. A to jeste mne ceka dokoupit zbytek EPS na fasadu, kterej taky leti nahoru.

                    Nastesti aspon nejake jistoty mame, CEZ se nechal slyset, ze elektrina konecne zdrazi. Predpokladam, ze o5 jen prechodne, jako vzdy.

                    1. To samý, akorát myčka nádobí. Už se to vleče jak čekání na barevnou televizi v té době „kdy bylo líp“.

                    2. Tehda slo aspon sehnat Mareny a pak pres nejakyho TIRaka dotahnout z toho hnusnyho zapadu. Ted soucasti toho zapadu jsme…

      3. Já taky neznám ani jednoho, kdo na to umřel. Tak z kolem cca stovky lidí.

        1. Ja znam nekolik.
          Pokud vezmu napriklad i rodice meho kamarada a podobne, ktere jsem nikdy nevidel, ale jaksi verim,ze je skutecne mel a ze skutecne umreli na covid (nemam duvod mu neverit), tak to bude nekde k 10 lidem, ktere jsem bud znal, a nebo to byli blizci lide nekoho, komu dobre znam.

          1. Tak to ja pro zmenu vim o dvou kamaradech, kteri v umrtaku meli COVID, ale zcela jiste na nej nezemreli.

            1. Za letošek kolem mě umřelo pět lidí.
              2x covid 1x úraz 1x rak 1x infiš

  4. A všimli jste si, jak té vládní a neziskové totalitenbanden prochází tyhle nesmysly stále snadněji a snadněji? Dám příklad: Sekndservis Vojtěch nepokrytě mluví o nutnosti třetího očkování pro očkované. Nikdo se ho neptá, na základě čeho na to přišel a čemu to pomůže. Nežádoucí účinky, i když zpráv o nich je jak much, nikdo nekomentuje a nepokrytě se ventiluje myšlenka, že ztráty při očkování jsou přijatelnější, než ztráty z nemoci, ale kolik to je, jaký je rozdíl, a jak to kdo hodnotí, ani slovo. Jako evangelium se bere třicet tisíc mrtvých na covid, všichni vědí, nebo tuší, že to je pitomost ( čti zneužitá statistika ), ale nikdo to nerozporuje, nikdo se neptá. Očkovaného očkování chrání, ale neočkovaný ohrožuje právě toho odpovědného očkovaného – logický nesmysl, kdepak se asi stala chyba. Očkováníje zárukou štěstí na světě, ale protilátky jsou fuj. A tak dál a tak dál. Shrnuto: chčijou nám na hlavy a už se ani nesnaží tvrdit, že je to déšť.

    1. Easy, mily Watsone. Pokud z deseti ockovanych zemrou na vedlejsi ucinky jen 4, porad se to vetsinove vyplati, prej.

    2. Je ľahké dospieť k záveru, že osoby, ktoré prehltli holokaustovú ťavu, boli pripravené k pohlteniu kohenovírového zebu.

      1. Tak ti nevím, kam patřím já, zatímco u viru nepochybuji, že je to kompletně podraz, o holocaustu si myslím, že existoval, a to na základě svědectví velmi blízkých příbuzných, kteří absolvovali německou lágrkůru. Pochybnosti jsou nutné vždy a u všeho, ale pochybnosti za každou cenu tě taky mohou dovést k absurditám typů placatá země středem vesmíru.

    3. No, moment, ale já, jako vočkovanej, mám logicky voslabenou imunitu tou sračkou, takže mi každej zdravej nevočkovanej logicky vohrožuje!!!!!!

      1. Tak hlavne mas ted vetsi pravdepodobnost krevnich srazenin, takze nesmis do letadla.

        1. Já beru heparin a sračky na rozšiřování cév, protože su kripl na krev a srdce a tlak. Takže sraženiny asi moc nebudou. Mimoto mi teče krve jak z vola i z nosu, když se škrábnu. Koagulace majinkatá …. Ale dorůtsma rychle, zatim. Poslední vodfrézovanej prst dorostl do lepšího než byl před tím (už jednou vodfrézovanej).

          1. Dobrej hack. Tak to pak jo…

          2. Tak to pak nebyl úraz ale plastika :D

            1. Ve středověku se to dělalo bežně :-). Když měl někdo křivej nebo nějak divnej, velkej, nos, vyvolal někde šarvátku, nechal si ho useknout ….. a zkušený felčar mu na půl roku přišil k nosu jinou část těla, když to prorostlo, odfikl tu část, kterou ptřebovali …. a nosík byl jak nový :-)

              1. Tak určitě si někdo nechá řezat do frňáku v době, kdy na infekci zkapalo 9 z 10 poraněných.

                1. Pokud ses dobre a pravidelne modlil… tak nebyl problem.

                  1. KKdo se dobře a pravidelně modlil, nepotřeboval si nechat řezat rypák, dorostl mu z boží vůle. Pomineme-li tedy to, že by o něj vůbec neměl přijít, ale nešťastné náhody jsou též boží dílo.

    4. Jo tak na tohle téma běží na ČRplus výborný pořad. Vyvracejí se tam mýty, nepravdy, houxy a konspirační teorie o kovidu. tam se s tím vůbec neserou:

      mýtus: vakcíny prý nejsou řádně otestované
      ČRplus: to není pravda podle ministerstva zdravotnicví a WHO jsou.
      mýtus: vakcína prý může modifikovat DNA
      ČRplus: to není pravda protože vakcína nemže proniknout do jádra buňky

      to druhý je prdel, že den před tím jsem četl článek o tom že němečtí vědci objevili že ten adenovirový nosič tý mRNA v některých případech proniká jadernou membránou a pak vlivem nějaký nekompatibilní transkripce způsobuje vznik nějakýho protejnu kterej pak putuje po těle a způsobuje ty pověstné trombózy. Sice ta studie nemá ještě oponentůru ale na ČRplus už mají jasno…

      1. No, sice z pořadů na ČR+ také šílím – občas si je pustím, abych měl přehled, co propaganda hlásá – a příznivcem očkování proti Covidu či chřipce nejsem ani omylem a bez váhání odolávám šílenému tlaku ve svém okolí, ale to, co tady píšeš, je přesně to, z čeho má očkovací propaganda radost, protože je to ukázkový příklad prokazatelné dezinformace. Z prostého důvodu: mRNA vakcíny (Moderna, Pfizer) nepoužívají adenovirové nosiče… Adenovirové nosiče používá například AstraZeneca.

  5. Můžete mi někdo prozradit, co znamená samotest? Narazil jsem na tom v protektorátním tisku, že prý to „stačí“ :o)))). Nějak si nedokážu představit, jak by to mělo fungovat. Snad to není něco jako samohana :) Nebo co si pod tím mám představit?

    1. Ve výkladovém slovníku kovidové hatmatilky to není.

    2. Samotest je to, že co provádějí děti ve škole.

      1. Fakt nevím co provádějí děti v současných školách. Ale řekl bych že by se měli učit. Ale dost o tom pochybuju. I když to samozřejmě není jejich chyba.

    3. Máš si to strčit do nosu, pak to strčíš do takovýho papírku a nakapeš na to něco, čemu se říká pufr a ono ti to ukáže vodorovnou horní linku (negativní) nebo vodorovné horní a dolní linky (pozitivní). Pokud vyjde něco jiného, je to vadný. Je to loterie a hlavní cenou je domácí vězení. A do rypáku bych si to v životě nestrčil.

      1. Jo, já chápu, že si jakože máš „provést test“ :), ale jak se tím máš někde jako prokazovat? To budeš nosit v kapse, aby ses „prokázal“ nebo jakou mají zainteresovaní představu? :)

        1. Samotest je doma provedený test, o jehož negativním výsledku nosíš u sebe místopřísežné prohlášení. Že je to postavené na hlavu? Ano, a kdo se za poslední rok diví?

          1. Aha, takže bumážka :o) A, já jen pro jistotu, proč by si ten „test“ někdo kupoval nebo ho dokonce „aplikoval“?

            1. No já mám pocit, že právě si někde musíš kupovat a dělat na místě, pokud nemáš papír z testovacího místa. Myslím, že minimálně na hranicích.

              1. Samo test je povolený jen na zahrádky. Nebo se pletu? Všude jinde, jako například cesty přes hranice, je potřeba z oficiálního testovacího místa. Pokud je mi známo, tak ještě stačí místopřísežné prohlášení rodičů o samo testování dětí.
                A co se týče „kupování a aplikování“? Souhlasím, logiku v tom najít nelze. Je to jen úlitba plebsu, aby se tolik nebouřil. Vždyť stačí se držet známého chléb a hry. Dejte lidem možnost jít do hospody, a vše ostatní vám odpustí. Koblihy, jenom samé koblihy…

                1. Co jsou to „oficiální testovací místa“ prosím? :)) Víš kolik subjektů v X zemích se na tom živí? Je to naprosto nekontrolovatelné. A když by ti to „prokázali“? :o) Je to jedno. :) Tobě jako občanu ČR nemůžu nikdo klást podmínky pro vstup do vlastní země.

                  1. Hele, není to tak dávno, co tady zbavovali občanství lidi, kteří ho získali narozením a žili tu celý život. V totalitě je možné všechno. Prostě tě nepustí přes hranice. Nás to nezajímá, dělej si, co chceš. To je nejlepší nechat auto za hranicí, přejít někde v lese a jít na vlak.

                  2. Já psal o cestě z domoviny do zahraničí. Nikoliv o návratu domů.

                    1. Z hlediska bumážky je to naprosto stejné.

                    2. Ty podmínky o vstupu do vlastní země jsou kladeny již dnes. Oficiální místa jsou místa, která mají certifikaci ministerstva zdravotnictví té konkrétní země a jsou oprávněny vydávat oficiální potvrzení o pozitivitě a negativitě. Například test v zaměstnání, poskytnutý zaměstnavatelem, umožňuje maximálně tak návštěvu zahrádky restaurace, nikoliv cestu do USA.

                    3. Ty nešťastný placený trole :o)

                    4. Nechápu, jak na to někdo vládě může pořád skočit… Ale holt ovcí je všude kolem dost.

                    5. Podivej se na jakekoli volebni vysledky. Co jeste nechapes? Hra na svobodu a hra na demokracii. Skutecnost je uplne jina.

                    6. Je zajímavý, jak při použití obyčejného selského rozumu by se lidé vládě vysmáli. Ale oni se nad tím vůbec nezamyslí. To se pak nedivím, že Burešovi stačí tak málo, aby takové lidi ovládl. Stačí jedno Čau lidi a už slintají.

                    7. Ted jsem nekde zaslechl, ze nekdo z ANOsefe chce prosadit jeste vetsi podil Buresovych sracek v palivech. Ja nevim, jestli to chce jako do voleb, nebo jestli uz to upekli s Pyjatama, ze lidi misto na benzin budou jezdit na fritovaci olej, ci co…

                    8. Rozbijou se tím auta a budeme muset všichni jezdit na kole – zelené nebe!

                    9. Ja vim, proc mam ve stodole toho UAZe.

                    10. Sysop: Benzina už se letos chlubila, že zvýšila podíl sračky ve Verva 100 na 10%, takže kucí jsou napřed. Asi už něco slyšeli, možná trávu růst?

                      Každopádně zrovna tohle jsem často tankoval a moc mě nepotěšilo, že teď musím jinam. Dle PR pochopitelně došlo k samým zlepšením, jak jinak, motor po ničem jiném netouží.

                    11. A doprdele, tak uz i Verva padla. Inu, pak uz neni doovod na Benzinu dale jezdit :-(

                    12. Eště má někdo něco bez sraček, co lejt do křoviňáku?

                    13. Bych to tak nedramatizoval, oba křoviňáky a 2 pily léta provozuji na klasickou N95 + Hsq 2T olej a kein Problem.
                      Jediný co to chce nebýt línej z nich před zimou ten benzín vylít.

                    14. Je třeba ještě vyjet karbecy do chcípnutí. To samý i 4T sekačky.
                      No a zbylé zásoby v kanistrech pak zdlábne bez protestů na jaře volha, která ostatně jede i na vodku s petrolejem .. :-)

                    15. Presne tak, nedramatizovat. U nas tych sraciek je v benzine viac ako u vas, a krovinak (Stihl) aj kosacka (Honda) ho zere bez problemov

                    16. kiv61
                      8.6.2021 v 17:38

                      No ty seš zas chytrej. Zaprvný nevim, cotoe „Hsq 2T olej“, normální lidi tam mají 10W40, a cotoe před zimou? Jako že sem v prosincu eště sekal trávu jo?

                    17. ad1) Husqvarnou dodávaný olej pro ty jejich 2T bazmeky, neměl jsem zatím potřebu zkoumat jeho specifikaci neb léta to tak bezproblémově funguje
                      ad2) pro puristy Tvého ražení: dobře, tedy před odstavením příslušného stroje delším jak 2 měsíce.
                      Kdy konkrétně ještě sekáš trávu či řežeš dříví je samozřejmě čistě Tvůj boj …

                      Stačí to takhle?

                    18. kiv61
                      8.6.2021 v 18:44

                      2T je nějakej dva-traktor? Přímo v kšeftě mi doporučili to vylejvat tak po dvou tejdnech. S něčim kvalitnějším vopatrné, možná, vo trochu dýl. Docela smutný, co? Kde sou doby, kdy tam benzin mohl být dvě DESETILETÍ a chytlo to napodruhý…

                    19. Přešlápnou si – 2T neboli Zweitakt?
                      Aero 15-50, DKW P-70, T-601, Wartburg 311,353, Saab96 a mnoho dalších, opravdu neznaj?

                      No tak v kšeftě v rámci svého byznysu samozřejmě doporučí cokoli co jim zvedne prodeje :-)

                      Mám 2 opravdové přátele, jeden na servisu u Stihlu, druhej tu má 30 let zastoupení HSQ. Konám celé roky podle jejich přátelských rad. Zatím se nezdá, že bych tak činil nějak extra špatně.

                    20. To sou všechno sekačky?

                      Myslim, že pár desetiletí dlouhý zastoupení Hondy vo tom asi taky něco ví, žejo :o)

                    21. Behemot: dle normy ČSN je skladovatelnost benzínu 3 měsíce. Nic moc, ale zas bych to nehrotil s 2 týdny. Ještě jsem neměl problém ani jednou a už dlouhá léta stojí jedno auto přes zimu v garáži. Vždy plná, N100 s ETBE.

                    22. Behemot: Euroil. Ve své apce mají pro každou benzínku info o závozu a poměrně dost jich má N95 zcela bez biosračky.

                    23. fatdwi
                      8.6.2021 v 19:52

                      Kde že? A na pumpě vijou co prodávajou? Na bencině sem se ptal několika lidí a všichni čuměli jak péra.

                    24. Behemot: ještě jednou: ve své apce. Taková ta věc, co se instaluje do mobilu. Tam si zjistíte, kam máte zajet, ne že budete jezdit po kraji a dotazovat se pokladních, ty ví prd.

                    25. A tak… je to o konkretnim karbecu. Sekacku v zime nepotrebuju, ale soused uz cistil marmeladu z karbecu svoji frezy a nezypadal nadsene. Jasne, vyresil to aditivem, at se prace prodrazi.

                      Kolegove v praci svorne rekli, ze bez aditiv ani ranu. I tu pilu clovek potrebuje spis v zime (v lete jsou jine prace, nez se jebat s drivim) a kdyz je to zalepeny, tak nic moc nalada. Ja vim, jeden se driv zahreje.

                      Podstata je, ze nejde o zadnou ekologii, ale jen a pouze pro prolobovana kurvitka, aby se parta zlodeju pricucla na cecek paliv. Koneckoncu vrobci aut se take nezlobi, aspon se toci nakradni dily. Neprsi sice, ale staci, kdyz kape. Ono se vetsine ridicu tezko prokazuje, kde tankovali, ze.

                    26. @fatdwi 8.6.2021 v 11:03
                      Verva do benzínu etanol nepřidává.
                      Ohledně biosložky u Verva 100 je to informace zavádějící. Jde o to, že zvedají oktanové číslo pomocí ETBE. Vlastně nahradili jednu antidetonační přísadu druhou, která je certifikována jako bio.
                      Zajímavost – nicméně i staré MTBE by dle těchto kritérií mělo být vlastně bio, ale není tak certifikováno. Kdyby totiž aplikovali stejná pravidla i pro staré MTBE stejně jako teď pro ETBE, stalo by staré antidetonační aditivum vlastně bio složkou a benzíny by tak měli obsaženou biosložku již řadu desetiletí.
                      Stejnej glitch využívá i Čepro. Papírově normy biosložek plní, ale reálně prodává benzín bez etanolu.

                    27. Panek: to mi neříkáte nic nového, „prémiové benzíny“ s ETBE používám na zimní „uskladnění“ auta už léta. Nicméně je sakra rozdíl, jestli je tam toho 5% nebo dvakrát tolik:
                      „Od 1. 1. 2021 jsme zvýšili podíl ETBE. Díky tomu se nám podařilo ještě zlepšit výkonnostní parametry paliva. Zároveň tak došlo k posunu maximálního obsahu kyslíku v palivu. Proto je od 1. 1. 2021 VERVA 100 na stojanech označená evropským značením E10.“

                      Osobně, kdybych si mohl vybrat, bych jezdil na čistý benzín.

                    28. E10 neznamená vždy, že je tam 10% biosložky. U Vervy je tomu přesně tak. Je tam 0%-1% bioetanolu a zbytek tvoří antidetonační přísady, které by tam byly stejně. Jen se použijí jiné-dražší. Tím se provede voser EU a palivo je technicky i lepší než E0 se starými aditivy.
                      Jo a na čistý benzín byste dlouho nejezdil.

                    29. fatdwi 8.6.2021 v 11:03

                      Benzina z podniku PKN Orlen – Polski Koncern Naftowy Orlen S.A.?

                    30. ygorek: ona existuje ještě nějaká jiná Benzina, která prodává Vervu 100?

                    31. fatdwi 9.6.2021 v 7:19

                      Nepředpokládám.
                      Použil jsem t.zv.řečnickou otázku k vyjáření údivu a nerozhodnosti: buď jsou polští soudruzi napřed, aby získali v rámci uhlíkové politiky EU malé nevýrazné plus, nebo podporují své zemědělce.
                      Nicméně děkuji za dotaz, myslel jsem si to již dlouho.

                      Z praxe: Zjistil jsem, že benzín označený Verva 100 v našem kvadrantu okresu žádná Benzina neprodává (a to máme ve vsi Benzinu a Benzinu+, nebo co.) a na druhé straně okresní hranice také ne.

                    32. Sysop 7.6.2021 v 20:37

                      Použití fritovacího oleje k pohonu vozidla zde před více než deseti lety doporučoval root, napsal o tom podrobný článek popisující i ekonomickou stránku – nákupy oleje v akcích hypermaketů – a dotkl se i problematiky „tankování“ oleje použitého.
                      Zajímavé bylo, že popisoval montáž speciálních vyhřívacích aparátů vyráběných pro předmětný účel v Německu.
                      Popis provozu vozidla na E85, tedy spíše velebení tohoto provozu, poslytl krátce poté HonzaZZR včetně zmínky, že se mu vyplatí jezdit k čerpací stanici do Letovic (lokalitou si ale nejsem úplně jist).
                      Proč to píši?
                      Protože pozoruji zajímavý obrat situace: od velebení k zatracení.
                      I když, vzhledem k historii tohoto webu, byl brán v úvahu faktor zdanění velebeného paliva.
                      V diskusích k tématu padla i otázka směrem k JJ, zda mu palubní počítač ukazuje míru zdanění aktuálně spalované matérie. Pokud se pamatuji, tak neukazoval, ale údajně by to bylo jen pár řádků kódu, dále se problém nerozebíral.

              2. Ne, na hranici tě neupálí. Tam stačí bumážka z cizí ciziny. Ale jenom na letišti. Autem je volný průjezd všemi směry. Přemýšlím, kdy konečně lidi přestanou plavat a konečně otevřeně řeknou, že tam ten „zbrusu nový“ most fakt není :)

                1. Teď ses vodkopal. Zná filmy se šedesátejch let. Takže 60+. S takovejma to vytrhnem, to jo …. :-)

                  1. tak zrovna tenhle se myslím poprvé vysílal až po plyši, já ho znám a 60+ nejsem;)

                  2. No tak já viděl i nějaký ten němý film, a ne v TíVí nebo na vidéu, ale na plátně. Tak to mi bude, podle tvého kulturního rozhledu, kolem stovky :o) Ale ohledně Bílé paní, tak tu jsem zrovna neviděl. Tedy celou. Tyhle ideové blitky ze šedesátek se mi docela příčí. I když je to samozřejmě brilatně natočený film. Ale já především četl Bubáky pro všední den. A všechny jsou skvělé. Mě se asi nejvíc zaujal Kokeš.

                    1. …všechny povídky…

                    2. On ten film není moc zábavný. Ale proslavil se tou scénou s „císařovými novými šaty“.

                    3. Mluvte, prosím, za sebe. Podle mě Bílá paní zábavná (tragikomická) je velmi a nadto na současnou situaci sedí ze všech filmů nejvíc – jako prdel na hrnec! Aneb věř, ale komu věříš, měř!

              3. Nemusíš na místě kupovat, jen dělat. Jak jsem byl poučen známým, který tímto prochází častěji, je výhodné mít usebe více testů, kdyby jeden nevyšel, jeden ze tří prý vyjde téměř vždy. Jak jsem koupil, prodávám.

                1. Je to přesně tak …..

                2. Nemušíš ho nikde „dělat“. Stačí čestné prohlášení, jak jsem vyčetl :) Prohlásíš, že jsi čestný muž a šlechtic, a budeš připuštěn.

                  1. Ted se mi uplne pri tom slove „samotest“ vybavil film Gattaca. Ty testovaci turnikety u vchodu. Prilozis palec, pich, kapka krve a na displeji bud rovnou „Valid“ nebo „Invalid“. Achjo.

                    1. To teda není úplně ono. Pích, kapka krve, invalid/valid, na to se zatím nehraje. Ten samohon test je vlastně v podstatě podvod. Docela se divím, že to těm sviním vychází a tolerují to. Nicméně, pokud tu čínskou mrdku z tyčkou dotujou zdravotní pojiš´tovny za cca 350/kus, celkem 2 000 000 000 vočí za měsíc, tak to je asi u perdéle pane hrábě.

                    2. Hele, i kdyby to byl jen cistej papirek s polibkem samotneho babeze, tak podstatny je co, Kefalin? No podstatny je, ze se to prodava, kurva, prodava. A tim padem vejvar bude co? No vyssi, kurva vyssi! Za par let se nad tim zavre voda jako nad Kuponovou privatizaci, IPB nebo OKD.

    4. Ohledně těch bumážek na samotest tu mám celkem takovou zábavnou historku.
      Jezdívám různě pro materiál k našim subdodavatelům, mezi které patří i větší fabriky. Jako například ta na uherskohradištsku, jak se tam dělaj menší letadla (teď to patří celé Rusákům). Hele, na bráně se musíš hlásit, jako všude jinde, a hlídají to tam dva důchodci v reflexních vestách. Člověk by si myslel, že továrna na letadla bude ve stejném ochranném režimu, jako třeba jaderná elektrárna nebo tak něco, že ti prohledají auto před vjezdem, že ti strčí sondu i do řiti třeba.
      Takže zastavíš před bránou, vylezeš ven s respirátorem a občankou a dáváš ji na vrátnici ukázat. Špatně. Musíš mít bumážku o testu. Takže zpět do auta, vyplníš si firmou oražený, bianko z netu předtištěný papír o absolvování testu, kterých sebou vozíš stoh. Jméno, datum narození bla bla. Jdeš zpátky na bránu fabriky, která vyrábí letadla a jejich komponenty. Předkládáš občanku a papír.

      A teď bacha. Důchodce-vrátnej OBČANKU NECHCE. Zajímá ho jen papír o testu, kterej jsem si před chvílí vyplnil v autě, a průchod stacionárním teploměrem.
      Tolik kovid a bumážkoidiocie u ostrahy v továrně na letadla…

      1. Inu, stary dobry sovetsky pristup v praxi. Net bumazky, net nicevo. Ja myslim, ze ti Rusaci se tady konecne cejtej jako doma.

  6. Ja tady ted jen tak vychciju svoji krasnou konspiracni picovinu michnutou s paranoiou: je rozumne se prezentovat jako „nevakcinovany clovek“? Abych pravdu rek, jelikoz se armada napichanejch lidi a tudiz i kovid fasistu bude zvetsovat, tak si tak rikam aby to nedospelo do verejnyho lyncovani nebo silou stada donucenyho vakcinovani.

    1. A to furt ještě nevíme, co přijde na podzim. Třeba nás opravdu budou nutit nosit něco jako žlutou šesticípou hvězdu, aby nás mohli ostatní otevřeně nenávidět a třeba nás i napadat. Mít nějakej QR kód v krabičce je fajn, ale na ulici nepoznáš, jestli ho někdo má nebo ne. Aby mohl stát do nátlaku zapojit i veřejnost, musejí být neočkovaní nějak jednoznačně identifikovatelní pro každýho primitiva, kterej nemá možnost si je lustrovat.

      1. Tohle je přepadení! Naval prachy, kreditky, mobil a náramek očkovaného! A fofrem!

        1. Prachy zrusej, platebky jsou pres NFC, ockovani bude v appce, takze bude stacit „naval mobil a prst“.

          1. Buďte dobrý!

            1. Tak tak, hlavne zadne poruseni moralniho statutu.

      2. Hvězdy netřeba, bude stačit označení respirátorem. Na podzim budou muset neočkovaný nosit respirátor a fízly budou namátku kontrolovat neorespirátovaný jestli maj bumážku že nemusí nosit. Vlastně to bude stejné jako revize jízdenek – tam to taky docela vodsejpá. Takový zátah policie na přestupní stanici metra – můžou to třeba pojmenovat akce Ludmila…

        1. Akce by se mela pojmenovat podle nejakeho prvniho mrtveho. Ne toho, co ten respirator vdechnul, ale nekoho, kdo proste zemrel na Covid treba na prechodu pod Tatrou.

          1. A nebo by se ta akce mohla jmenovat třeba „Jan Nepomucký“ to je taky patron těch co napřed trpěli a pak se utopili…

            1. Ačkoliv ten mrtvý nebožák byl ošoupán tak na 230 procent, což ani český vakcionologický guru nemohl popřít a špitnul, že teda „s kovidem“, byť to potřebný výsledek „na kovid“ nezměnilo, tak vrchní hlídač kázně a pořádku Hamáček doufal, že „tato smutná zpráva otevře oči těm, kdo tuto nemoc zlehčují“. Okolnost, že v nemocnici lze chytit leccos, co i zdravého člověka může trochu pocuchat, natož lazara, jakoby neexistovala. Stejný Hamáček se dnes rozčiloval, že roušky ve školách jsou nefér, a ať je Vojtěch zruší. A zítra se ten samý člověk bude jistě snažit o kovid-pas zákon. Být soc.dem., tak dnes a denně prosím předsedu, aby se odpařil. A hlásal svoje pravdy, chce-li, tak třeba za Piráty.

              Dívat se na tenhle bordel z Marsu, tak by se člověk bavil, jací jsou na Zemi trotlové. Ale asi jim to neva, když Hamáčka a všechny jemu podobné z mocí zákonodárné, výkonné a soudní včetně datových inženýrů, odborníků a poradců Menses neoválejí v dehtu a peří a neženou za oceán, nebo aspoň do Afriky.

              1. Ten jejich zasranej covidpass je už loženej. Před chvilkou jsem protrpěl u havlovize kubalu a dalšího zmetka, jak si vzájemně pochvalovali to covid šmírování. O.K. do nějaký jiný zasraný prdele EU jezdit nemusím, mám nacestováno dost, ale ani na zlomek vteřiny v tom vzájemným pochlebování, jak je to super, nezaznělo nic o těch co tu jejich digitální píčovinu nebudou mít někde nainstalovanou. Asi nevopíchaný budou podlidi. Na druhou stranu není daleko doba, co i ti vopíchaný lepšolidi nebudou mít co žrát a budou v exekucích. Možná budou mít jiný starosti.

                1. Čím dál tím víc jednoho zajímá, jak je možné, že se spor vede jakože v atmosféře rovnocennosti pravd. (Čert vem, že dle HSP je jen jedna pravda, tedy kovid, a pak ti špatní, jak psal editor Stránský (Bobik zde zmínil 7.6.2021 v 19:53), bez ohledu na nějakou zákonnou vyváženost státních HSP, se zákonností je to tak třídní, že praxe reálního socialismu bledne).
                  Tedy ti „špatní“, protože slušňáci (různé blázny, pošuky apod. vadné osoby vyjímám), se chovají, pokud jde o pravdu, korektně (v původním smyslu toho slova, tedy „já pán, ty pán“). Zatímco seriózní proti-kovid argumentace se rodila obtížně, ale dosáhla v mezích možností dokonalosti (prostě pravdy, která zbývá, když se všechno ostatní prošustruje /L. Vaculík/), zastánci nové budoucnosti jsou bez rozpaků rozporní, a od začátku byli. Neváhají používat rozporů, kterých si všimne i důchodkyně se základním vzděláním, prochází jim to a jede dál, dál, dál.
                  Snad se v chytrých hlavách vyvrbí nějaké řešení.

                2. Ja kolikrat naprosto ziram, jak rychle je mozny neco, puvodne bezproblemove funkcni, totalne rozmrdat. Republika uz je fprdeli celkem slusne, s tema dluhama ostuda se nekde ukazat a dluhova brzda klepe na dvere, do toho jeste dalsi picoviny stran chripky a jako zlatej hrebik by mohla prijit energeticka krize.

                3. Brundibar:
                  Ano, to bude teprve ten správný hukot. Tedy – až se ti vzorně opíchaní, celou dobu se dusící v respirátorech a udávající spoluobčany zjistí, že došlo i na ně.

                  To bude divení – však jsme přece všechno udělali správně! Tak jak to a čím to, že jsme přišli o nic neprodukující práci a příští měsíc nás vyhodí z bytu, protože nemáme na nájem a další měsíc nebudeme mít co žrát?
                  Nikomu nepřeju nic zlého, ale dokud následky toho, co tu provádí tahle vláda, nedopadnou i na tyhle lidi, tak se nepohne absolutně nic. Z téhle skupiny se totiž rekrutuje nejvíc estébákových voličů, kteří ho po celou dobu, svou bezvýhradnou poslušností, drželi u moci a jeho pohůnky u plných koryt. A aby ta koryta byla fakt pořád plná /a následně u voličů prázdná/ tak si na to ještě dva biliony v tichosti půjčili. Zase použili salámovou metodu – nejprv se opatrně mluvilo o velkém schodku a z toho schodku nakonec byla nutnost si půjčit takový gigaprachy, který tento stát, s ekonomikou skomírající už teď, nikdy nebude schopen splatit.
                  Jak je možný, že něco takového, jako jsou půjčený dva biliony, jim úplně hladce prošlo? No protože média zaměstnala lidi neskutečným nářezem strašení, od potenciálního vraždění stařečků, přes mrazáky v ulicích, přes nedostatek dřeva na rakve, až po vyslovené hovadiny, kterým by za běžného stavu nikdo nevěnoval pozornost.
                  Prostě: „Dívejte se támhle“ a až se otočíte zpět, bude to už nevratně hotový a vy s tím neuděláte ani hovno.

                  1. Těm kokotům, co to tam hází hajzlům, to v životě nedojde. Ani jejich dětem.

                    Vzpomeňte si na 1948 (ne že bych byl přímým pamětníkem, ale např. Jiří Hejda: Žil jsem zbytečně (vřele doporučuju) popisuje tehdejší situaci v podstatě týmiž slovy, jak bychom mohli charakterizovat dnešek.

                    Nakonec když si uvědomíte, že 60 % populace potřebuje nad sebou drába a když ho náhodou nemají (cca. 1990-2000), sami si ho zvolí, není to nic překvapivého. Akorát mě mrzí, že s sebou strhnou i mne.

                    Myslím, že položení rovnítka mezi svobodu a demokracii byla jedna z největších chyb polistopadového vývoje. Tyhle dva pojmy se spíš navzájem vylučují.

          1. Staroušci v tom starobinci byli očkovaní a chytli pravý virus. Staroušek zemřel a může za to pravý virus. Zaměstnaná nebyla očkovaná a roznášela pravý virus. Bezvadně to sedí.

            Svým způsobem se těším, až to vypukne ve velkém, když už tomu nebude možné utéci. Odborníci/experti, inženýři, vakcionologové, infektologové, epidemiologové, mrdky mediální, Menses – poradci vlády na telefonu a mutace, nemocnice, zdravotníci nadoraz, ventilátory, mrtví, málo dřeva. To tady všechno už bylo.

            Od léta navíc – neočkovaní!! Domnívám se, že neočkovaní by měli být odchytovou pohotovostní jednotkou PČR a její pomocnou stráží „Angažovaní občané za budoucnost“ doprovázeni na dobrovolné testováni tím nejlepším, co existuje – aspoň tak 60 cyklů. Testík najde vira i ve vakuu, 2000 st. C a 1000 R. Kdo se přesto nebude testovat, tak nebude zrušen, nebojte, jen omezen předáním k výzkumu, např. profesoru Flegrovi. To je demokratické, ústavní a v zájmu lidstva.

            1. Vzpomněl jsem si na Absurdistán, scénu ze špitálu… „Unscannable!!!“

              Hele vypukne to, to je jasný, ale doufám že podobně jako jsem to přežil za minulý totality, dám to i zítra. Pohyb pod radarem. Akorát se asi už nepodívám na slanou vodu, škoda… Uvidíme, jak to projde v práci, až mě budou hnát někam na služební cestu ven. To jsem fakt zvědav.

              1. Píšou, že vcelku nic moc, ale když to je komedie, tak se mrknu o vikendu. Veselé příležitosti se vždy hodí.

                1. Začiatok toho filmu celkom ujde, ale v druhej polovici autori trestuhodne premrhali výborný potenciál námetu, našťastie to nie je príliš dlhé.

          2. Me hrozne zvedaj curaka ty „faktovy“ udaje, bylo to tak jak sme napsali – ta byla nakazena, ten byl ockovanej, bla bla bla.
            Jeste pred tim sem nekde zahlid clanek ze „test“ na covid nekdo spichnul za den.
            Kolega v zamestnani asi tak tri dny chrchlal zeleny hleny, ucpanej rypak, rikal ze ho vsechno boli, ze je uplne v pici proste – takovy priznaky mi prijdou nebo spis si ja osobne pamatuju jako chripkovy a kupodivu je ma v popisu i „covid“.
            Vcera sme se testovali.
            Ani picu, negativni.
            Abych pravdu rek, posledni dny si rikam a sem tam zagooglim tyhle veci: prebytek chripkove vakciny, prebytek chripkove vakciny v cine, pfizer a chripkova vakcina, rozdil mezi covidem a chripkou, atd bla bla.
            Az o vikendu budu mit nejakej skurvenej cas se v tom vic pohrabat.
            Ale zacinam si rikat, ze oznacit beznou chripku za novej vir z „cajny“ a pak vzbudit mezi lidma strach kterej pak zpusobi jakykoliv psychosomasticky (to je ten vyraz pro vsugerovany, ne?) priznaky, tudiz co v clanku to si hypochondricky vsugerujete, do toho strach ze jakoze ste teda covidaci, no a organy ze strachu dostavaj zahul takze vas zabije strach (s covidem) – mi zni jako daleko logictejsi nez vyvyjeni novyho viru nebo to ze se odnekud najednou z nicehonic vysere „sars zwei“. A taky tak nejak „bezpecnejsi“, pac se da ten strach zase kdykoliv „odbourat“.
            Pokud to tak je, tak aspon clovek bojuje proti chripce.
            Nebo asi modifikovany chripce.
            Hrozne me mrda ze nejsem vedec, tak rad bych kurvadrat porovnal pod mikroskopem nebo proste v laboratori chripku a covid, tak kurva rad!

            1. mmm- hmmm https://www.biopharmadive.com/news/pfizer-puts-up-425m-in-flu-vaccines-deal/530261/

              RNA vakcina, Pfizer ma nejvice penez z vakcin na chripku, atd.
              Hmmm… nooo… jo a ta krasna zminka o kooperaci s Biontechem, clanek z roku 2018.

            2. No, je asi lepší nebýt vědec a tak. Domnívám se, že třeba takového pana profesora Žaloudíka – poté, co skoro už před rokem a čtvrt řekl pár vět, které by v rozumné společnosti stačily na ukončení problému – reakce udivila, možná rozzlobila, prostě nebylo o co stát. A to tenkrát ještě nebyly pomýlené davy, které dnes, jsouce dobrovolně opíchány, čekají na spasení – s krytými čenichy, a nepřipadá jim to divné. Že existuje v Čechách tolik debžíků, to člověka vážně zaskočilo.

              Pokud jde o chřipku, tak jako prosťáček jsem pochopil, že ač rozdílné stáje virů, tak problémy stejné a řešení také: zdravý člověk chřipku přežil, indisponovaný možná ne, podle vkusu každého soudruha. Ať už to byla chřipka z rýmovirů či jak se jim říká, nebo virů korunových (čínskoamerická). To je celý zázrak. Projevuje se stejně, „léčí“ taky tak. Týden doma a týden na to dát se zpět do formy. Anebo těch 14 dnů v práci, co se dá dělat, musely stačit dva víkendy. Hloupé je, že prevence úplně vypadla. Nepamatuji si, i v minulých letech, že by někdo důvěryhodný připomněl občanům, aby v socce nekýchali jen tak, ale do kapesníku nebo aspoň do rukávu. Loni se hned přišlo s krytím čenichů, bez důrazu na výživu, dobrou náladu, vzduch, Slunce – prostě to byl kovid. Hlavně, že to sypalo. Aby se ten kovid-bordel udržel, zapojily se mrdky mediální, experti, poradci, datoví inženýři. Kurva, domnívám se, že to je úplně stejné, jako v Sexmisi. Vždyť nebýt tohohle vládního resp. vládněstínového (Menses na telefonu) kovid-aparátu, kde by chřipka byla? Jo, a poslanci mají svůj super velký díl, zapomenout by se nemělo ani na pojistku demokracie, soudy, co jsou nezávislé na všem, kromě svého platu. A vůbec, stojí to za h.
              Pivo Podkováň mi nechutná, možná je z Kauflandu staré.

            3. Mám takový tušení, že zelený hleny jsou příznakem bakteriální infekce.
              Jenže kdo dneska zjistí co ti vlastně je, když obvoďáci nemocný nevyšetřujou.

              1. Dle osobních poznatků: šedé hleny – počáteční fáze, ošklivky dočasně vítězí, organismus je rozhozen. Po několika dnech léčby (jíme raději jen zeleninu, zrní, podle chuti /tak nebývá velká/, přiměřeně pijeme, teplá voda je lepší než káva apod., jsme v teple, občas se osprchneme) nastupují zelené hleny. Cítíme se v té mizerii lépe a víme, že když se něco neposere, budeme z toho za pár dní venku. Pokud se zelená fáze nedostaví, nebo po chabém nástupu vrátí k šedé, má houston problém. Obvykle když člověk léčbu ukončí předčasně.
                Si myslím, že to tak funguje obecně. Pokud možno klid, pohodu, sucho, vzduch, Slunce, časem rozumně pohyb a dnes k tomu navíc – do háje s kovidama a jejich opatřeními a nařízeními.
                Tohlo fungovalo vždy, až na jeden případ, ze kterého byl zánět plic (noční kašlání se doma nepodařilo odstranit). Tenkrát ještě nebyla epidémie, tak to člověk přežil, neb dostal antibiotika od plicního lékaře.

                1. A tady je krásně vidět, jak z toho všeho, hlavně ale z nepřehledné záplavy protichůdných informací, některým lidem už doslova mrdá v palici.
                  A myslím není náhoda, že je to zrovna Američanka. Ty bývají tupé, jak roční oslice.

                  https://www.novinky.cz/koktejl/clanek/zdravotni-sestra-pred-komisi-zkousela-dokazat-ze-je-po-ockovani-magneticka-40363025

                  1. Pokud taková drobná pošahanost zůstane v rozumných mezích, tak asi budiž?
                    To je jako s pověrami. Když vidíte jinak tvrdého motorkáře, jak odmítá jet jako první poté, co silnici přeběhla kočka, tak to je něco takového. Vzpomínám si, že jsem se mu nesmál, prostě to člověk vzal jako libůstku a bylo po ptákách.
                    Samo, když to někdo začne přehánět, tak se dostane na dnešní úroveň všemožných korektností a svobod a přestává být sranda.

                    1. „… tvrdého motorkáře, jak odmítá jet jako první poté, co silnici přeběhla kočka,…“
                      – – –
                      Nic divnýho. Tzv. „motorkář“ je obvykle celkem dost vypatlaná makovice a takovým jsou úlety vlastní. Neuvažujou reálně…

                    2. No, ja jsem motorkar 35 let. Jenze ‚motorkar‘ neni motorkar. Medialni nalepka a realita jsou ruzne veci. To, ze se nekdo vokeruje, nosi kozenou bundu Hells Angels a tvari se silene huste, z nej motorkare nedela. No a pro presstituty je motorkar kazdej ridic motocyklu. To uz je uplne bez komentare.

                    3. Příklad – vzorový „motorkář“:

                      https://www.youtube.com/watch?v=QWKOL4i7RGU

                      .

  7. Tohle je gól.
    MAP 917
    https://www.youtube.com/watch?v=HjhcJM23zvM

    (Pokud to není moskevské a minské záludné štvaní.)
    Nemocnice v Německu, chtějící si na přelomu roku přilepšit, když byla ruka „státu“ otevřená, kouzlily s kovid-čísly + širší důsledky na život společnosti. Odpovídá to tomu, co zde bylo před časem k dispozici z českého prostředí.

    To bylo to zdravotnictví nadoraz!

    Podstatné je nezapomenout. Společnost bez minulosti nemůže nárokovat místo v budoucnosti. Teda může – tak akorát vytírat prdele novým Evropanům.

    (V té souvislosti – Piráti zdraví ):-)) Že ne? Třeba: kdo se účastnil dálkového Výboru regionů letos v březnu? Byly na programu spíče o Novém paktu o migraci a azylu? Jaký byl výsledek? Atd. Není podstatné, co je v „programu“. Program je_zcela_na_nic. Pivo s párkem nebo koblihy, podle vkusu každého soudruha. Podstatné je každodenní činnost, její motivace a výsledky.
    Skloňování slova kravina u řečnického pultu v parlamentu okouzlí jen stejné týpky, jako byli ti, co se tam takto exhibovali.)

    Bude tohle komentováno v českých HSP?
    https://www.epochtimes.de/politik/deutschland/bundesrechnungshof-bestaetigt-manipulation-bei-intensivbetten-livestream-beratung-epidemischen-lage-a3533409.html

Komentáře jsou uzavřené.

D-FENS © 2017