Občané vs. lumíci - zpět na článek

Počet komentářů: 323

  1. Ano, tož jistě a pak že se historie neopakuje ..
    viz Martin Miemoeller:
    Mils die Nazis die Kommunisten holten, habe ich geschwiegen, ich war ja kein Kommunist.
    Als sie die Sozialdemokraten einsperrten, habe ich geschwiegen, ich war ja kein Sozialdemokrat.
    Als sie die Gewerkschafter holten, habe ich geschwiegen, ich war ja kein Gewerkschafter.
    Als sie mich holten, gab es keinen mehr, der protestieren konnte.

    1. Pro neněmčináře:
      Když přišli nacisté pro komunisty, mlčel jsem – nebyl jsem přece komunista.
      Když zavírali sociální demokraty, mlčel jsem – nebyl jsem přece sociální demokrat.
      Když přišli pro odboráře, mlčel jsem – nebyl jsem přece odborář.
      Když přišli pro mě, nebyl už nikdo, kdo by se mohl ozvat

      1. kiv61 30.3.2021 v 22:24

        Tyyy jooo!
        Huuustyyy!
        To sem fak eště nečet.
        Ani tady, v komentářích pod každým druhým článkem.

        1. No vidíte, a při tom jak je to pravdivé a pořád aktuální, že? Mělo by se to opakovat pořád dokola, aby se na to nezapomnělo. Někteří dnes ani neví, o čem to vlastně je. Vy to víte?

          1. Jo, je to o tom, že Vše, co stačí zlu k tomu, aby zvítězilo, je, aby dobří lidé nedělali nic. Jak pravil pan Burke.

            1. ste to ygorkovi nemusel hnedka vyslepičit..

            2. Jo! A taky že nikdo neni žádnej zkurvenej ostrov!

  2. Absolutně přesné… Jak víme, historie má tendenci se opakovat, a už je to tady znova… Za mně za jedna…

    1. Abbe 31.3.2021 v 3:34

      Přesně!
      Ovšem nemáte to celé, proč?
      Chybí tam:“…poprvé jako tragédie, podruhé jako fraška.“, variantně:“…jednou jako tragédie, podruhé jako fraška.“
      Od Karla Marxe po Slavoje Žižka.

      1. S blbci u kormidla (ve vládě), je to tragedie vždycky…

  3. Alien, a vsichni ostatni, znova zopakuji co jsem psal uz v par komentarich: covidova fasisticka hysterie ma nejvetsi silu v mediich, jakozto propaganda – proc se uz nekdo nepokusil o anti kovidofasistickou propagandu?
    Ovladnout media by se dalo, a i kdyby ne tak tlacit pravdu vsude kde se to da… nebo ze by snad melo z tyhle saskarny tolik cehunu prachy ze proto se tu radsi vsechno snasi? Me to tak teda prijde, jak kdyby pulka repibliky rikala ano tyhle totalite pac se jim hezky plnej penezenky kovid mytnym, hm…

    1. Viděl bych to tak. Pro-covid propaganda může být financována z covid vejvarů. Anti-covid propagandu by museli zaplatit nadšenci – jednak na ni nejsou peníze, jednak kdyby začala vystrkovat růžky, pro-covid propaganda by se do ní pustila (což ostatně už vidíme). To, že půlka republiky kejve s hadrem na mordě, je dáno účinkem té pro-covid propagandy. Prachy (jako velký prachy) ze šaškárny má jen pár lidí, ale spoustě dalších to vyhovuje, protože se může flákat po izolačkách nebo s radostí sleduje, jak sousedovi chcípe koza (což je podle mne šílený).

      1. Tak, to je uder hlavicky na hrebicek. Staci se podivat, jak jsou financovana media, ktera pisi to a ono. Jenze takove hledani neni pro masy, to je jen pro ty, kdoz nejsou vofce.

        1. Tohle vohnoutí myšlení dokonale ilustroval jeden legendární komentář někde na Novinkách či kde, bohužel jsem si to nezkopíroval doslova, jen parafrázuji: „…on ten hospodskej u nás ve vsi není žádnej blbec! On dobře ví, že kdyby to pivo měl moc drahý, tak mu na něj nebudou lidi chodit! Tak si představte, že ten hajzl ho zlevnil – a má plnou hospodu! To se mu to na nás vydělává!“

          S oblibou při téhle příležitosti cituji d-fensovo „dejte mi sem radar, nebo se vám tu zabiju“.

          Neschopnost připustit, že svůj život můžu (částečně) ovlivňovat svými rozhodnutími. Nebo spíš neochota. Ono je to pohodlnější. Protože když se něco posere, tak nemusíte nést tu tíhu, že si za to můžete sám. Jen si vemte, kolik lidí ve vašem okolí dokáže říct „propána, to jsem tedy posral“. Dost se jich bojí, možná kvůli tomu jak by si připadali před sebou, ale spíš myslím že dnes není v módě navenek přiznávat vlastní chyby. Možná nebylo nikdy. No co už. Nějak to snad doklepu.

          1. To je ovšem narativ nynější tzv. západní civilizace, ohromně upřednostňovat, ba si dokonce cíleně pěstovat ego až do fáze naprosté hypertrofie, už od malička. Kdo dneska eště učí děti nějakejm základním hodnotám slušnosti?

            Právě ego totiž znemožňuje podívat se na sebe do zrcadla a říct si, že seš kokot, hledá totiž vždycky výmluvy, vomluvy a srovnání s vostatníma a jak je pošpinit, aby sebe učinilo lepší.

            1. Asi jo. A přitom je to veřejné prohlášení se kokotem naprosto osvobozující, na to už nikdo nemůže říct ani popel. Já to začal praktikovat doma a je to děsná úleva. Pak jsem to přenesl do firmy a zase. Ovšem, před cizíma to neříkám takhle naplno, ale začít mail „možná se pletu, ale řekl bych, že… – případně mě prosím opravte“ se ukázalo jako silné odzbrojovací gesto.

              Přivedl mě na to Bohumil Dobrovolný v knížce Umění jednati s lidmi. Je to text z r. 1945 a vesměs platí dodnes.

      2. Tu anticovid propagandu by hlavně nebylo kde účinně prezentovat, a i kdyby bylo, brzy by to zarazili.

        1. „kdyby bylo, brzy by to“

          To neni „kdyby bylo, tak by to“. Lidi se samozrejme od lonskeho roku snazi poskytovat podlozene informace, hard data, cokoli co debunks vylhane zvasty ktere serou the mass media, all sorts of shills on (a)social media, silenosti typu toho co zvraci psychopat Flegr nebo ruzni „odbornici“.

          Na socialnich sitich jim to okamzite mazou nebo je deplatformujou, do mass media se temer nic nedostane.

          Kdyz si treba doktor dovoli neco namitat tak ho vyhodej z prace, revoke his license. Lidi jsou perzekuovany na zaklade bogus charges. Myslim ze i v CR treba ta Pekova co se celkem vokalne vyjadrovala o viru byla umlcena tim ze na tu jejich laborator nebo na ni osobne bylo podane trestni oznameni za embezzlement nebo tak neco.

          Zapomente na media.

          Spis bude fungovat kdyz si kazdej na na okno auta ceduli s nejakym jasnym napisem jako treba SERTE NA NE / FUCK THEM nebo bude roznaset letaky.

          Mozna ze se nejake kriticke mnozsvti lidi najde a strhnou ostatni s sebou a poslou je do pici. I kdyz tohle je globalni zalezitost a pokud by se jim na to nejaka zeme vysrala, tak je zmacknou. Nakonec CR se jim na to loni v lete vysrala a po „domluve“ od WHO nekdy na konci leta se vsechno zmenilo. Copak asi Buresovi rekli – mily Andreji, budes skakat jak piskame nebo re-aktivujeme Milion mrdek pro demokracii a Stork Nest a pudes do pici. Bures si spocital ze je lepsi kdyz bude jebat lidi nez kdyby nekdo jebal jeho.

          1. „Na socialnich sitich jim to okamzite mazou nebo je deplatformujou, do mass media se temer nic nedostane.“

            O tom jsem přesně mluvil.

            1. Ale tak zase „za peníze v Praze dům“, žejo. To, že někdo blije nějaký čvaňhání na FB, to pro mě není žádná propaganda. To by se muselo začít tím, že se koupí jedny noviny, jedna televize a dva-tři internetové zpravodajské servery. Otázka je, proč bych to dělal, připadal bych si jak ten spolek co strká bible do nočních stolků v hotelech.

              1. Já jsem to říkal před léty. Nepřecházejte na ty zasrané Facebooky a Twittery, udržujte si svoje vlastní webovky, blogy atd.
                Každý frikulín tehdy žgryndal nadšením jak se jeho myšlenky dostanou k ostatním, jak ten občanský aktivizmus funguje atd.

                Dnes tito všichni brečí jak jim mažou příspěvky nebo celé profily. Případně je vyhledávací algoritmus přesune až někam za profil věnovaný diskuzi o problematice leteckého průmyslu v Albánii :-P

                1. Nikdy jsem na žádném facebooku nebo twiteru žádný účet neměl. Přesto si myslím, že cenzura v jakékoliv podobě a kdekoliv, by měla být hrdelním zločinem.

                2. Však právě proto plkáme na D-fensu. Svobodný, otevřený, nezkorumpovatelný. A čte to tady postupně čím dál víc lidí. Jen tak dál, jen houšť…

                  1. A pak se podíváte na Hovinky nebo Análně, případně zavoláte příbuznému a je vám do breku jak debilní názory se dozvíte.
                    Dfens je skvělý web, ale pořád o něm neví dost lidí, zvlášť mimo Dfensovu generaci, jak ti starší, tak ti mladší.

                    Holt ne každého zajímají auta a ne každý má (Č)VUT.
                    I tak tu někteří pindají, jak si svobodná megakorporace může cenzurovat co chce a dělat co chce, protože na to má naprosté právo.
                    Čili to co je u státu podle nich hrdelní zločin, je u megakorporace naprosto v pořadku.

                    1. Ano, ty debile, posrané korporáte nikdo používat nemusíte. Dyž tam lezete, tak si pak nestěžujte.

                      Jak můžu nepoužívat stád, kterej je pod pohrůžkou násilí nasranej naprosto všude, i v lese pod kamenem? Hňupe!

                3. kaBrnak
                  No ono mít vlastní web taky nestačí. Jakmile do něj vkládáte články, co nekorespondují s oficiální politikou, zejména s WHO, tak Vám Google blokuje indexaci, prostě vás hodí ve výpisech na nějaké 350-milionové místo. Vyzkoušel jsem si to. Mám stařičký web, na který jsem 2 roky nesáhl. Není na něm nic, než Home stránka s nápisem „Doména na prodej“. Pak mám ten který někteří z vás již viděli – https://topcz.net. Tak jsem do Google vložil jen své jméno. V prvním výpisu mi vypadl ten starý kde nic není, pak nějaké další odkazy, ale ten kde jsou články a videa v rozporu s WHO, se mi neukázal ani v dvacátém výpisu po 10 odkazech a to jsem měl na něm Google script pro analytiku. Již jsem ho vymazal, protože to akorát zdržovalo načtení stránky. Dál jsem již nehledal. Prostě je u Google na indexu a nemám šanci, že se zobrazí na nějaká klíčová slova ani v 150 výpisu.

                  1. To je ale v podstatě stejný případ. Lidi se vykašlali na propagaci vlastního webu, zařídit si odkaz na spřátelených stránkách apod, pan google nám to přece zpropaguje sám.

                    A teď čumí že jejich stránky se „zničeho nic“ propadly z první strany na desátou ve vyhledávání google ačkoliv mají zařízené SEO jak nejlíp to šlo.

                    Stejný přílad. Lenost a naivita.

                    Mimochodem, ten váš web je fajn. Jen by to chtělo propagaci. Třeba by vám je dali do indexu na nwoo.org aby se o vás dozvědělo víc lidí.

                    A tady bývá další problém, každý si hraje na svém písečku a nechce si ja stránky pustit jinou konspirační „konkurenci“. Takže všechny pak čte hrstka lidí a skalních fanoušků, zbylých 99% pak jde na hovinky.cz a podobně.

              2. Ok a nestačilo by ti, že se z médií dozvídáš lži a naopak se nedozvídáš věci, o kterých někdo určil, že je nepotřebuješ vědět?

                1. Těžko říct. Nedovedu se do tý role nějak vžít. Kdybych věděl, že se z médií nedozvídám věci, který někdo určil, že nepotřebuju vědět, tak bych ty věci nejspíš věděl (jinak by mě to ani nenapadlo). Musel bych tedy mít nějakou motivaci dostat to do těch, jak tu říkáme, ovcí. Motivace může být buď vlastní prospěch, pak by to smysl dávalo, nebo nějaký pocit, že zachraňuju svět a ochytřuju lidi – něco jako kdybych na vlastní náklady provozoval veřejnou knihovnu (což si dovedu představit spíš). Nástup do médií by totiž znamenal okamžitý vypovězení války ze strany temna. Nevím, jestli bych se do toho takhle napřímo pouštěl, mediální roznáška na kopytech se u nás i ve světě děje každou chvíli a zasáhne to i osoby blízké. Asi je mi sympatičtější přístup Kellnerův (RIP) – založit nějakou tu školu, nadaci, gympl a tlačit to do těch, kteří tomu půjdou aspoň trochu naproti.

        2. Ja sem myslel propagandu stylu YT videii, prispevcich na socialnich mediich apod. ja. si myslim ze by se dalo chytre udelat viralni zpravu ktera by fungovala jako propaganda samo o sobe – u toho by nebylo potreba penize, jen samotnej fakt ze by se to stalo viralnim by tomu dost napomohl, rekl bych ze i jeden jedinej prispevek by to mohl dokazat. Jasny, asi tezko (ackoliv verim ze by to taky slo) by nekdo mohl doufat v viralni rozsireni prispevku o obsahu jako je wikileaks, ale i tak – i media vypustili spousti informaci, jenz by podle me vsechny dohromady meli potencial otevrit lidem oci, pak uz jen sikovnej hashtag (neco jako #CovidJeJenBussiness) a opak startovaciho motoru kterym byl strach a panika (aneb brezen 2020 a medialni masirka) jakoze dejme tomu neco co by lidi tak nasralo a vyhecovalo, aby se delo neco v duchu sametovy revoluce.
          A taky co si budem, rekl bych ze spousta firem a zamestnancu by mohla poskytnout pravdivejsi informace, (ale jedinci to neudelaj pac by je zas prevalcovala brainwashed covid strana) jakoze vydelky na testerech, vydelky na vakcinach, atp.
          Prispevek kterej by zazdil spekulace a jednoznacne by rikal „zaprodali sme se propagande“ – neco by urcite vymyslet slo, ja se jen modlim aby tohle uz mel nekdo aspon castecne vymyslene – demonstrace sou zatim s dost nizkou ucasti, takova celorepublikova demonstrace, ta uz by mozna mela nakej ucel (ne takovej jako defenestrace :D) prihodme k tomu veryhodneho mluvciho a uz by se mohla zrodit aspon nejakej rozumnej vzdor.
          Jenom tak podotknu: kdyby aspon kurva zmrdi politicky fakt navstevovali nemocnice a videli jak na tom sou nektery nemocnice ktery vypadaj a maj stroje a interier jak z 60 let a prachy z tyhle saskarny nalili do renovaci a zdravotnictvi vubec, tak bych ten skurvenej hadr nosil na drzce klidne do konce roku, jenze to mnohem spis ze ty co to ted odsiraj nejvic, z toho budou mit akorat tak dojebanej zivot a odmena zadna… nezna nekdo par sestricek co uz toho maj plnou picu? Takovej „sbor unavenych zdravotniku bez odmen“ by uz moh necim hnout, ne?

          1. Použít proti nim jejich vlastní zbraně, to není špatný nápad. Musí to udělat někdo mladší a chytřejší.

          2. Ale ne. Uvědomte si, že ti vaši kandidáti mají priority asi v tomto pořadí:
            – neposrat se z toho
            – zachovat si rodinu a známé
            – zachovat si hmotný standard
            – šířit tuhle osvětu.
            Jakmile by některá z těch tří vyšších položek byla ohrožena, motivace mizí. Ta „strana zla“ naproti tomu má žebříček úplně jinak, viz Koukolík, Vzpoura deprivantů. Tohle je bez šance, pustíme se do boje až bude úplně nejhůř a nebudeme mít co ztratit. Do té doby se to bude takhle pomalu srát a my se tu budeme navzájem tázat, jak je tohle možný :(

    2. Covidismus-Kretenismus existuje POUZE diky mediim and (a)socialnim mediim. Media a (a)socialni media, skrze mobily s kterymi lidi imrvere onanuji, za posledni desetileti totalne vymyla lidem mozky. People are completely FUCKED UP. Lidi jsou ve stavu hypnozy, ziji ve virtualni realite, nechapou ktera bije. Priprava na to co se deje byla dlouha a dukladna.

      Ovladnout media? Jak? To je bohuzel naivne smesna idea.

      Naopak je potreba aby se lidi vymanili z vlivu medii, zahodili mobily do kanalu, obratili se k prirode, realnemu svetu.

      1. “ Covidismus-Kretenismus existuje POUZE diky mediim and (a)socialnim mediim. “

        Covidismus-Kretenismus existuje hlavne vďaka tým, ktorí ho ochotne prijímajú.
        Zaujímavé, že na mňa sa z toho nenalepila ani štipka.
        Musíme si priznať, že medzi nami je väčšina debilov.

  4. Lidi jsou ve stavu hypnozy, soku, totalniho vysrani mozku, zmatku. Ziji ve virtualni realite vytvorene medialnimi mrdkami ktera a) je jim vtloukana do hlavy mass medii a b) kterou si autoindoktrinuji skrze masturbaci s mobilama.

    Priprava na tenhle stav byla dlouha a dukladna. Posledni desetileti jsou lidi bombardovani jednou mikro aferou za druhou, 1000+1 zalezitostmi ktere vytvareji false dichotomies, rozpolcuji jak spolecnost tak lidskou psyche, vysiraji lidem hlavy.

    Navic, lidi jsou extremne pohodlni, rozezrani, ENTITLED (mysli si ze na luxus maji narok). Nechteji prijit o ten luxusni zpusob zivota, nechteji si pripustit ze TFIC (the fuckers in charge) se otevrene postavili proti nim. Nechteji si pripustit ze ten jejich svet (ktery v mnohych ohledech stoji za hovno, vcetne te glorikovane demokracie ktera de facto neexistuje) jde do hajzlu.

    V Zapadnich zemich tohle spousta lidi vubec nedokazou pochopit protoze ani nemaji historickou zkusenost. Paradoxne, a fantasmagoricky, to nechapou ani cesi kteri pomerne dobrou historickou zkusenost maji (they’ve been fucked over by one power after another since as early as fucking 1620).

    V historii bohuzel konvencni zmrdi jejich reinkarnace dneska praskaji spoluobcany za to ze nekde nekoho ilegalne vostrihaji nebo mu nalejou pivo cheered when they were dragging this or that freedom fighter onto the gallows. Rouskomrdi nejsou jini.

    1. Předpokládám, že sám se mezi „lidi“ evidentně nepočítáš. No, s tím bych docela souhlasil. :-D

      1. Bohužel má pravdu.

        1. Takže vy se taky nepočítáte mezi „lidi“? ;-)

      2. Rozdil mezi ruznymi globalnimi platformami kde se schazi lide z celeho sveta aby diskutovali, vymenovali si nazory, poskytovali zdroje, atakpodobne a tim co jsem zatim objevil v ceskem prostredi je ze zatimco prvni jmenovani se snazi dat hlavy dohromady aby si pomohli porozumet tomu co se deje, tak v ceskem prostredi se to jen hemzi romanyl pripadne jinymi myopickymi kreteny kteri vyuziji kazdou prilezitost jak na jine lide vychcit sve jedovate chcanky nebo plivnout svou jedovatou slinu.

        Vyse napsane byla obecna uvaha, tupy blbce RomanL, not something intended to prompt you into spewing inane bullshit.

        1. ביטע לעקן דיין טאָכ

          1. Far vos ret ir jidiš in Čechej? Gejn curik cu Brooklyn.

            1. SimonR 31.3.2021 v 9:57

              1) Protože naráží na Vyse napsane byla obecna uvaha, tupy blbce RomanL, not something intended to prompt you into spewing inane bullshit.
              2) To je jidiš? Půdovdně jsem byl v omylu, že je to hebrejsky. Minimálně proto, že jidiš se píše latinkou a čte zleva doprava.
              Tkže: ביטע לעקן דיין טאָכ

              1. Jidis celkem ovladam a pise se v hebrejskem pismu. Prepis muze byt v latince. Nicmene v jidis se pisou i samohlasky a dvojhlasky typu ej aj oj a je to foneticke. Cili vse se cte jak se pise vyjma slov z hebrejstiny a aramejstiny. Ty se pisou originalne beu samohlasek nebo s naznacenymi samohlaskami jako v hebrejstine nebo arabstine. Vyslpvnost dle kontextu. Nicmene i ta vyslovnost techto vypujcek je jina. Napr. Panna se hebrejsky cte betula a v jidis bsule. Asi tak. V zasade je jidis nemecky dialekt s par slovy slovanskeho a semitskeho puvodu.

                1. SimonR 31.3.2021 v 14:25

                  Děkuji za vysvětlení, dosud jsem měl jidiš spojený pevně s latinkou. Ale nepotěšil jste mě, to písmo se prostě nenaučím.

                2. Zajimave, betula je latinske rodove jmeno pro brizu.

        2. baník pyčo!!!

        3. Jacq:
          Píšu Vám to už podruhé: Úplně zbytečně se těmi anglickými výrazy degradujete. Respektuji většinu Vašich rozumných názorů, ale číst Vaši ZBYTEČNOU angličtinu nehodlám. Osobně mě to mrzí. Navrhuji tento Váš aspekt alespoň omezit. Věřte mi, velmi to pomůže v diskuzích. Předpokládám, že chcete diskutovat a předkládat svoje názory, ne vzájemně plivat s jinými diskutéry po sobě nadávky.

          1. Cti si co chces prejzo, it’s your prerogative. Podobne je muj prerogative is psat co se mi zachce.

            Nevsiml jsem si ze bych nekomu rikal jak ma co psat a ocekavam ze se budou lidi chovat reciprocne. Anglicka slova pouziva skoro kazdy, nechapu proc se z toho posiras.

            Ja na jine diskutery neplivu. Par dementu se do mne navezlo, tak jsem je poslal do hajzlu, zablokoval, a tim to skoncilo. Teda aspon pro me, voni se z toho budou posirat jeste roky.

            Muzes si me taky zablokovat.

            1. To je pravda. Je to váš „prerogative“. Ale pokud těmi příspěvky něco sledujete, třeba to aby pravdu o současném dění vidělo více lidí, aby nějaký Svědek covidův prohlédl a vzpamatoval se, tak je vhodné to psát v čestině. Nebo napsat a zde publikovat rovnou celý článek v češtině.

              Já jsem v angličtině zběhlý, přesto se v některých vámi používaných odborných termínech z lékařství a práva, specifických pro anglosaské prostředí, zkrátka nevyznám. To je můžete psát rovnou čínsky.

              Nehledě na fakt že průměrný čtenář Dfense, měl vzhledem ke svému věku jako hlavní jazyk ruštinu a vedlejší němčinu. A pokud angličtinu profesně nepotřeboval, tak ji moc neumí.

              Takže ano, máte plné právo prokládat svoje příspěvky třeba i výrazy z mandarinské čínštiny a svahilštiny. Ale pak se nedivte že to lidi nebudou číst.
              Málokdo je takový fanda vašich názorů, že je ochotný je číst metodou ctrl+c ctrl+v pomocí Google-translatoru, pokud vůbec někdo.

            2. Očekávej si co chceš zrgu. Protože seš nekonzistentní blábolivej debil, seru ti do nádrže.

            3. „Par dementu se do mne navezlo, tak jsem je poslal do hajzlu, zablokoval, a tim to skoncilo. Teda aspon pro me, voni se z toho budou posirat jeste roky.“

              Baví mě tyhle psychiatrický poruchy sledovat. Tu léčbu zácpy už sis nechal patentovat? Nebo až budeš plnoletej?

          2. prejza: Kdyby to aspoň psal čistě anglicky, dalo by se to číst. Ale tahle zprzněná čeština, to se vážně nedá. Tím větší škoda, že jinak by bylo minimálně zajímavé se nad obsahem jeho příspěvků zamyslet. Pokud chce ale takhle někoho se svými myšlenkami oslovit nebo snad někoho někam nasměrovat, tak pak nezbývá než popřát hodně štěstí.

          3. Bohužel toto už není snaha o to být mr. Worldwide, ale zparchantělá čeština generace z. Boli me z toho oci, kdyz ctu prispevky typu : when you feel like gulas se sesti but your stara chce zhubnout…

            1. SimonR
              „when you feel like gulas se sesti but your stara chce zhubnout…“
              to mi nedělejte psát takové věty. Měl jsem v hubě ještě trochu kafé a teď mám poprskaný monitor.

        4. Ano, přesně na tyhle tupými blbci psané úvahy o „lidu“, mezi který se ta elita sama nepočítá, si dávám velký pozor, troubo. Proč, to stejně nepochopíš… :-D

  5. Velmi OT – poptávka, spam

    Omlouvám se za tento způsob vstupu do diskuse, ale čte to tady velká skupina lidí a snad někdo pomůže. Po čase jsem zase obešel bazary a zhrozil jsem se, nikde jsem nenašel ani jediný telefon SAMSUNG C 3350 X COVER. Nevěděl by někdo o nějakém kousku na prodej? Nebo o nějakém blízkém nástupci?) Děkuji.

    1. Jestli „nástupce“ tak Samsung S5611. Bazarovka na mp.cz 590-790 Kč. Ale horší kapacita baterky!

      1. To není problém v momentě, kdy se dá normálním způsobem měnit že na hned.

  6. Trošku OT, ale musím se zamyslet nad svými spoluobčany z Novinky.cz a podobných fór, kde ti lidé mají v hlavách tak maximálně seno a nedokážou vůbec myslet.

    Zarazil mě paradox, kdy v případě Barmy by tam hned posílali NATO, protože junta ničí havloidní „demokracii“ Aung Suu Kyi, která přihlížela tvrdému odsunu Rohingů, při kterém jich také hodně zařvalo, ale když se zmíní koncentráky pro Ujgury v Číně, tak je to najednou výmysl a lživá propaganda namířená proti bohaté a mocné Číně a nebo souhlasí s jejím postupem, protože každý muslim je potencionální terorista apod. Takže demokracie nás zajímá jen tehdy pokud se nedodržuje v bezvýznamné provinční zemičce, ale v momentě kdy by nám mohli zdražit Huaweie na ní kašleme???

    Já sám nemám nic proti čínskému postupu vůči Ujgurům, protože je to jejich země a jejich menšina, ale stejně tak nesouhlasím s intervencí v Barmě, protože i Barma je autonomní země a můžou si to tam vést jak chtějí. Ale pokud bych byl „demokratický“ sluníčkář zatvrzelý ve víře v americkou hegemonii, pak bych odsoudil jak juntu tak čínské komunisty…

    Toto není poprvé, kdy se hovínkáři dostali do paradoxní situace. Pokud USA napadne nějakou muslimskou zemi, tak je to boj proti terorismu, ale pokud tu samou zemi napadne Rusko, tak jsou najednou muslimové hrdinní bojovníci za svobodu. Je zajímavé, že jen nechává naprosto chladnými jeden z nejhorších konfliktů současnosti a to mexická drogová válka. Já osobně bych se cítil bezpečněji v Islamabádu, než někde na severu Mexika.

    1. Na Novinkách se schází lůza. Třeba v Amsterdamu nedávno sejmuli holku vodním dělem (asi z 6 metrů, když procházela metr od zdi). Procházela v klidu okolo, nerabovala, neházela po nikom šutry, nikomu nenadávala ale schytala to z bezprostřední blízkosti a jelikož
      to napálila hlavou přímo do zdi, měla kliku, že vůbec přežila. Kolik lidí to tam obhajovalo, že tam neměla co dělat a že si to zavinila sama a že fízl, co jí sejmul, měl dobrou mušku a měl by dostat odměny a podobný kecy. Asi 20 stránek takových výblitek.

      1. Tyhle sracky je potreba NECIST. Vubec je vhodne NECIST a NESLEDOVAT mass media protoze i kdyz s temi hovny clovek nesouhlasi tak uz jen to ze se proti nim vymezuje znamena ze prijima narrative ktery se oni snazi formovat. Samozrejme to neni uplne mozny a tak je zahodno ramcove sledovat media aby clovek vedel co ne nej ty mrdky chystaji, ale je potreba se drzet VLASTNIHO nahledu na svet.

        Napriklad, lidi – vcetne diskuteru na tomhle foru – diskutuji o tom jaka vaccina je lepsi, jaka je takova nebo makova. V medialne-zmrdim prostoru uz proste bylo etablovano ze bude ockovani a basta fidli. Nikdo se uz nezabyva tim ze ockovani samo o sobe je rizikova zalezitost, ze ockovani proti neexistujici nemoci je na hovno ze zdravotniho pohledu, atakdale.

        Taky je potreba si uvedomit ze asi dost velka cast prispevku na ruznych forech je psana government shills (v UK 77th Brigade) kteri maji za cil narusit diskuzi, nasrat lidi, rozhadat je, sow the seed of uncertainty, anything to further fuck people up.

        NECIST, NEPOSLOUCHAT, SRAT NA NE

        1. Lidi jsou ve stavu hypnózy už přes 1 000 let od doby kdy to tu ovládla Církev. A kdo nechodil na nedělní vymývání mozků do kostela, toho preventivně strčili inkvizici.

          Čili jsme oblbovaní velmi dlouho. To asi jen tak snadno napravit nelze. Stejně jako pod Habsburgy shrbený hřbet nebylo možné narovnat za krátké období První republiky.

          1. Tak to bude vic nez 1,000 let.

            Predpokladam ze kdyz ruzni magori zacli zvanit o mluvicim hadu a jabku pripadne o immaculate conception, tak si par lidi taky rikalo ze se posrali, a ejhle voni si lidi ty mozky nechali vysrat. Strach z peklicka je svina.

            COVID je novy nabozenstvi. Novej zpusob jak dostat lidi pod kontrolu. Zkusili to s extinction skrze oteplovani na to se jim lidi vysrali, zkusili to s muslimama na to se jim lidi vysrali, zkusili to s rusakama na to se jim lidi vysrali (aspon vetsina). Tak nasadili tezkej kalibr viru. To se asi povedlo i kdyz sance ze je s tim lidi poslou do pici jeste furt je. I kdyz cim vic se necha navockovat, tim vic si zkurvej zdravi a tim vic budou v prdeli.

            Jinak paralela s cirkvi je naprosto presna.

            1. Tak mě napadá, to jste byl vy, kdo tu před pár dny psal, že zkoumat historii nemá smysl, protože ti co to tu staletí (tisíciletí) řídí, nemají žádnou metodiku, vzorec podle kterého nás ovládají a manipulují?

              1. Z historie toho clovek zas az tolik konkretniho nevycte.

                You can extrapolate certain patterns, trends, and you can trace certain links, but applying any of that to the present and the future is no easy task, buddy.

                Nemuzes proste rict ze protoze se neco stalo v minulosti, tak se to stane v budoucnosti taky.

    2. „nesouhlasím s intervencí v Barmě, protože i Barma je autonomní země a můžou si to tam vést jak chtějí“

      Na tos přišel jak, že to tak chtějí? Kdyby tu byla vojenská diktatura, budeš si myslet, že „si to tak chceme vést“?
      Znám v Myanmaru plno lidí, ale nikoho, kdo by chtěl diktaturu. A kdybys ji zažil, asi bys psal jinak.
      Jen tak mimochodem, akce proti Rohingyům a ostatním menšinám má na svědomí právě ta armáda, která to tam teď „vede“. Vypadá to, žes tu zemi viděl jednou před x lety na mapě (už podle názvu, co používáš) a názor sis udělal právě jako průměrný čtenář novinek.

      1. zas někdo překresluje mapy a přepisuje atlasy?

        1. V tomhle případě smysluplně, barmský obyvatelstvo a oblasti tvoří možná půlku Myanmaru (ač vládnou skoro výhradně oni).
          To je jako kdyby se to tady přejmenovalo z Pražsko na Česko. S tím bys problém neměl, ne?

      2. Diktatura sama o sobě nemusí být – z pozice obyčejného člověka – špatná, ať už je vojenská, proletariátu či čí. (Mňau)
        Pokud diktující umožní klidný život v rozumném dostatku a středoevropském způsobu druhé poloviny 20. století, a to zřetelně i pro příští generaci (perspektiva pro potomky), tak ať to je třeba kudlanka nábožná.

        Diktatura je však tedy něco fuj, opak pravdy a lásky.
        Jak je ve výsledku taková nějaká „diktatura“ jiná, než současná „demokracie“ – hra na tři moci pocházející z lidu?
        Je tu popsaný stav „klidný život v rozumném dostatku… “ pro všechny pracující, děti, ženy, důchodce? Velké h.

        1. Osvícený a rozumný diktátor může být lepší než demokracie.

          Ale diktatura je poměrně křehká – visí to na jednom člověku (stroji, bytosti, …) a když ten selže nebo se zcvokne … tak se z diktatury může stát tyranie.

          Nehledě na to, že soustředění moci v rukou jednoho jedince svádí některé k násilnému pokusu tu moc převzít (stačí zabít jednoho) a diktátora nahradit sebou (což v demokracii tak jednoduše nejde).

          U demokracie je asi malá šance že by přešla na tyranii toho nejhoršího stylu (alá posílání velké části populace lidí do táborů na smrt), což v diktatuře jde celkem lehce, ale ani není šance na nějaké krásné světlé zítřky – rozhádaní politici to prostě nedají.

          1. Si myslím, že plánovaná demokracie funguje a další volební čtyřletka je už připravená. Globální elita to nenechá náhodě.

            Už by nevadilo sdělení, že na ten demokratický mechanismus vlastně sere pes a parlament je pouze místem pro vyplácení měsíčního zaopatření necelým 300 vyvoleným z lidu + jejich servisu. Vláda (její zázemí tisíců úředníků podle zadání upravujících život společnosti) bohatě stačí, stejně jako soudům předtištěné formuláře jejich „úsudků“. Dnešní ovčané by to vzali jako kůl a trendy a pár nespokojených seniorů by mediálně vrhlo na D-F, než by zašlo, nejlépe kovid.

            Jaké vlastně tady byly diktatury (fuj) moderní doby: Pappadopoulova, Salazarova, Frankova. U všech bylo leccos pro a proti.
            Po událostech letošních tří měsíců může být o funkčnosti zdejších demokratických mechanismů, ústavních principů ad. upřímně přesvědčen jen imbecil a méně. Ostatním to nevěřím.

            1. Z těch v současnosti existujících tu máme třeba Lukašenka (Bělorusko) nebo Kim Čong-un (Severní Korea).

              V Bělorusku je ta diktatura ještě jakž takž rozumná (i když poslední dobou to tam nevypadá zrovna pěkně), ale v Korei … tam je to dost zlé.

        2. Kucí, naprosto rozumim, že jste nasraní na „demokracii“, co tu panuje, ale v reálný vojenský diktatuře fakt žít nechcete. Situace, kdy si armáda dělá, co chce, napadá (až eliminuje) vlastní občany, pár generálů vlastní půlku země (a druhou půlku prodali Číně), zatímco lidi žijou nuzně…v MM se lidi armády regulérně bojí i v časech, kdy měla oficiálně jen 25% podíl na vládě. Natož teď. Tadyten covidfašismus je čajíček.

          1. Tak my jsme samozrejme vyspelejsi, takze lidi netreba ovladat hlavni pusky, staci treba hrozba pokutou.

  7. „…i kdyz sance ze je s tim lidi poslou do pici jeste furt je.“

    Spousta lidí i policajtů je posílá do píči s respirátorama. Řekl bych, že klidně tak polovina lidí, co vidím na ulici. To bylo ještě před rokem těžké sci-fi.

    Včera jsem v 11 večer stál na zastávce bez respirátoru. Kolem projeli MP i PČR. Připadal jsem si jak neviditelnej.

    1. To mělo být pod Jacq 11:27.

    2. Ono je to jak počasí. Jeden den všichni svobodně dýchají a druhý den potkávám samé kokoty s náhubkem. Nějak jsem nevysledoval podle čeho se to řídí. Jestli třeba na proti-České televizi dají reportáž s umírajícíma starouškama na ventilátorech, nebo na Nově jak policajt zmlátil matku i s miminem že nemají náhubek? Vážně nevím čím se to řídí. Protože včera bylo hezky teplo a všichni náhubkovali jak o život.

      Kromě toho se člověk občas dočte nehorázné pičoviny, jak prý se to na jaře začne přenášet pylem. Prostě to do lidí hustí vrchem spodem a kdo není moc kritický ale o to víc podělaný strachy, ten to prostě žere i s navijákem.

      1. Mě by spíš zajímalo, kde se berou ty srdceryvné příběhy o tom, jak někdo má příbuzného nebo kamaráda na umělé plicní ventilaci nebo jak někdo někomu umřel. Můžou ti nakecat, že máš koronavirus, ale nemůžou ti nakecat, že ti kolabujou plíce. Připadá mi, že se spousta lidí snaží dělat zajímavými. Skoro by se dalo říct, že dneska je to in prodělat koronavirus nebo znát někoho, kdo ho prodělal. Zajímavé. Čekal bych, že někoho takového se budou ostatní štítit, ale z toho, co jsem vypozoroval, to má spíš opačný efekt.

        1. ještě je tu jedna věc – „nejhorší smrt je z vyděšení“. Když si představím např. rok 2018, jako pacient bych byl v nemocnici s chřipkou s těžkým průběhem, nikoho to nijak nepřekvapí. V roce 2020 bych si nejdřív vyslechl, jak se to sem řítí z Číny, Itálie, rakve na ulicích, plný mrazáky atd. až k zblití. Pak mě odveze RZP s ufounama ve skafandrech, nikoho ke mě nepustí, myslím že ten stres hraje nezanedbatelnou roli. Hnízdil by nám asi řekl víc.

          1. Psychosomaticky aspekt samozrejme hraje obrovskou roli.

            Je to jeste o dost horsi. Predstav si nasledujici scenar: Ovcan 24 hodin denne posloucha zpravy o tom jak na svete radi smrtelny virus (totalni picovina). Ovcan ma z toho vysrany mozek, trese se strachy ze to taky dostane. Ovcan ze stresu pripadne z obezity a jinych faktoru dostane kaslik. Ovcan se z toho posere a upaluje do hospitalu nebo zavola ambulanci. Ovcana odveze komando curaku v HAZMAT suits. Ovcanovi je vicemene hovno, nicmene ma tezky panic attack a nemuze dejchat. Idiot doktor (motivovany extra platbama za ventilator) oznami ovcanovi ze jedina sance na preziti je ventilator. Ovca je zdrogovan, put into induced coma, napojen na ventilator. To je velmi invazivni treatment ktery mu vicemene roztrha plice. Ovcan behem par dni nebo tydnu kicks the bucket. Takhle zemrelo hodne lidi.

            BTW, The third-leading cause of death in US most doctors don’t want you to know about
            https://www.cnbc.com/2018/02/22/medical-errors-third-leading-cause-of-death-in-america.html

            1. Na ty ventilatory jsem se zde ptal MUDr.Challengera, a ten tvrdil že k roztrhání plic by nemělo v žádném případě dojít, pokud doktor není úplný idiot a nenastaví špatně tlak.
              Máte nějaký seriózní zdroj ohledně poskození plic i dobře nastaveným ventilátorem?

              Jinak s tím ostatním souhlasím.

              A co se týče starých lidí tak tam zase vím, že už je pak od ventilátoru nelze odpojit, protože jim plíce „zleniví“ a nechtějí samy dýchat.

              1. Seriozni zdroj nemam protoze tohle nikdo nebude moc reklamovat. Mozna ze se lidem primo plice neroztrhaji, nicmene zkurveni plic bylo uvadene jako jeden z dusledku COVID … Hovno, byl to dusledek ventilatoru.

                Fakt je ten ze podle protokolu ktere se pouzivaly nebo pouzivaji je byli udajni COVID pacienti nasazeni okamzite na ventilator zatimco je nekolik mirnejsich urovni pro pomoc pri dychani. Nevim jak v ceskych nemocnich, mam spis info z jinych casti sveta, i.e. USA. Na ventilatory davali lidi proto dostali radove vyssi reimbursement (ted si nejsem jistej presnou castkou).

                Stary lidi maj pravdepodobnne dost kdyz videj jak se na ne vrhnou ty magori v HAZMAT suits a strcej je do pytle. Ty si myslej ze prisel jejich cas a umrou in a preemptive fashion.

                To jak lidi, hlavne stary, izolovali doma a nechali je cumet na TV (= smrt, smrt, smrt) je v podstate genocida.

                1. Máte nejspíš všichni pravdu. Strach dokáže dělat s lidma neskutečný věci.

                  1. Mr.Mr. 31.3.2021 v 12:47

                    Ano všichni mají nejspíš pravdu, až na Jacqa zde byli udajni COVID pacienti nasazeni okamzite na ventilator
                    a zde lidi, hlavne stary, izolovali doma.
                    Pacienti s COVID-19 hospitalizovaní na chodbě okresní nemocnice nebyli připojeni na nic.
                    Starým lidem byly vyhrazeny prodejní hodiny, ale mimo zákaz vycházení 22:00-05:00 (časy si nejsem úplně jist, nezajímaly mě) se mohli pohybovat po libosti od Penny k Albertu a zpátky, samozřejmě s výjimkou oblíbené restaurace.

                  2. Nemoci maji do znacne miry psychosomaticke priciny. Vicemene vsechny. Samozrejme hraje roli i fyzicke vycerpani, nedostatek slunce, vitaminu, nutrientu, ale stres, strach je asi nejhorsi ze vseho.

                    Nakaza virem je smesna picovina. Clovek se nenakazi virem. Viry, bakterie jsou vsude furt. Clovek by nemel sanci prezit pokud by mu vsechny tyhle veci meli nejak ublizovat. Je to nase prirozeny prostredi. Viru a bakterii ma kazdej clovek v sobe jak nasrano.

                    Clovek onemocni protoze ma zkurveny telo – vcetne psychiky.

                    https://archive.org/details/2020-thomas-s-cowan-the-contagion-myth-why-viruses-including-coronavirus/mode/2up

                    1. Jacq 31.3.2021 v 13:16

                      Člověk, stejně jako zvíře nebo rostlina, se virem nakazí, občas i vzájemně.
                      V Ústavu biologie obratlovců se zoonózami zabývají velice dlouho a důkladně.
                      Psychosomatické příčiny nemoci nelze zanedbat, ale je nutno vzít v úvahu existenci virových onemocnění zvířat a rostlin.
                      Otázka: Vy tedy máte v sobě trvale virus vztekliny a onemocníte pouze na základě duševního pohnutí v šestinedělí?

                      Ano, v případě nákazy vzteklinou nebo tetanem člověk nemá šanci přežít, jakkoli se příslušné viry v jeho přirozeném okolním prostředí trvale vyskytují.

                    2. U tetanu je to pré tak půl na půl.

                    3. Tak 50% smrt a 50% až 6 týdnů na ventilátoru s benzákava v žíle. A probrat se jako zelí, to raději těch fatálních 50%

                    4. Žádný zelí. Viděl jste někdy tetanickou křeč v reálu? Praskají šlachy.. Skoro bych to tomu zergovskýmu zasíračskýmu idiotovi nahoře přál.

                    5. Arnolde „Banik Pyco“ Rimmere, ty bys hlavne mel neco udelat sam se sebou. Mas v sobe obrovsky mnozstvi nenavisti, frustrace, negativni energie. Strika to z tebe na mile daleko, startujes na prvni slapnuti.

                      Mel by ses snazit s tim neco udelat. Ta negativita kterou v sobe nosis, ty galony jedovatejch chcanek ktery chcijes na svy domnely nepritele, to te sezere zevntr. To je presne to co zpusobuje nemoci.

                      Klidne ze sebe zase vyser neco o tom jakej je Jacq zerg (neni ty pablbe) ale problem je chlapecku v tobe.

                    6. Ty seš komik zergu, seš moje zrůda na hraní, víš to? Když se mi chce, tak tě pomuchlam a když se mi chce, tak tě kopnu zase do prdele a směju se tvejm kotrmelcům.

                    7. Hochu, ty jsi uplne v prdeli. Mas v sobe zastydlou nenavist, neco te sere, nevis co to je, tak kolem sebe kopes jako curak. Pro tebe je jedno co se deje kolem tebe, co se deje ve svete, co rika nebo dela nejakej jacq, cokoli. Tvuj problem jses ty sam. Nejses srovnanej sam se sebou.

                      You’re a pitiful creature …

                    8. Tvuj problém je že seš zasírečskej idiot zergu. A máš smůlu, narazils na mne, lovce užvaněnějch zasíračskejch idiotů. Ničemu ty nerozumíš pitomče ale ke všemu ty blábolíš. Joooo, puso hoď ještě do placu nějaký virový moudro, ať to můžu přečíst okolí, ať viděj jaký pitomce tahle zem taky zplodila.

                    9. Urcite Arnolde „Banik Pyco“ Rimmere, jsem totalni idiot. Ty jsi zase totalni dusevni gigant, Banik Pyco.

                      Okoli precti co chces a muzes si pri tom nastudoavat co znamena fallacy argumentum ad populum, tupy blbce.

                      Jinak by sis mel precit co je napsany na tomhle webu, coz se mi celkem libilo, specialne body 4 a 5.
                      4. Můžete vyjádřit váš názor v diskusi, nečekejte ale, že s Vámi někdo bude souhlasit, odpovídat Vám nebo se Vám omlouvat.
                      6. Pokud se Vám to nelíbí, nečtěte to.

                      Neco se ti nelibi, tak to necti. We say, live and let live.

                      Tak jsme si pekne pokecali a je cas se s tebou rozloucit.

                    10. Baník, pyčo!!

                    11. Jacq:
                      „…galony jedovatejch chcanek…“
                      – –
                      Yt galon et galon, nonmetri blama Jacq pa zerga dus provo Ami. Nóét, ta blama mekkék ysta pamban, neomao smégg.

                    12. To byste fakt nechtěl. To jsou kecy z blbosti.

                    13. ygorek
                      31.3.2021 v 14:41

                      Tetanus je virovej? Kakój čort!

                    14. No tak to splet. V kontextu diskuse to bylo dokonale jedno.

                    15. Arnold J Rimmer 31.3.2021 v 23:33

                      Zjišťuji, že se mi již podezřele přiházívá, že „nechám prchlivost cloumat svým majestátem“.
                      Musím di dát voraz.
                      Hezké svátky.

                      Jo, stavil jsem se pro víno a u jedné lahve mi prodavačka povídá:“Ale pozor, tohle je opravdu sladké.“ No to jsem opáčil, že to vím a k beránkovi se hodí, kdyby přišli hosti na kafe.
                      Ani se nezasmála…

                    16. @Ygorek
                      Tobě taky. A po nich zase na značce. :)

                    17. My se stavujeme pro víno na tom samém místě. Dnes přijelo do vsi dalších 600 l, to se prodá do soboty komplet. Měl jsem 5 l rezervováno. Rulandské bílé. My raději rulandské šedé, ale tohle víno rostlo tam, kde se to podmínkami mííírně změní a podobá. A naopak. Na pět dnů tp je vlastně dost málo, to je tam s bídou pro jednoho člověka. A my budeme dva …. a občas se někdo staví ….. Ta druhá, která přijede, zřejmě má také s sebou 5 l, z jiného zdroje. A bude dobře. Mimochodem, ve vsi mají zastoupení (přes příbuzné) dvě různá vinařství, takže zdroje jsou (jak říkal Špidla) a mimoto, jeden kamijoňák jezdí Španělsko a vozí v kanystrech stáčené portské přímo z výroby, nějak jezdí okolo a pobratřil se tam. Není to špatná ves (ta naše), vskutku.

                    18. Náhodou, benzodiazepiny jsou v rozumných dávkách užitečné. Potvrdí 11 z 10 vyléčených alkoholiků.

                    19. Na to doporučuju lehkej test. Po pár měsících pití si nedat pivo a po pár měsících BD si nedat. Mám zkušenost s alprazolamem (xanax, neurol) a po dvou měsících s 1mg (žádná velká dávka) bylo hodně nepříjemný přestat. No ale dokud dochtóři budou místo řešení příčin pacoše tlumit, aby „byl klid“, asi zůstanou velice populární…

        2. Kdo to „prodělal“ ten je prostě geroj nové doby Covidové a základ pro utváření „Nového hygienicky-totalitního člověka“.
          Jak se dřív dělaly sochy rudoarmějcům se samopalem v jedné a dítětem v druhé ruce, případně horníka se sbíječkou, tak očekávám první sochu se shrbeným dostrašeným individuem se slintakem na tlamě, lahvičkou desinfekce v jedné a pozitivním covid testem v druhé ruce.

          Se divím že to v Prahe loni nepostavili Pyráťy místo toho Koněva.

          ps: komorbidní doochodci skutečně umírají ve velkém, ale na stesk, nedostatek kontaktu s lidmi a rodinou, na tu stresující šaškárnu v atombordelech v nemocnici, na vyděšení z těch hrůzných TV zpráv které jen posilují jejich hrůzu ze smrti, na dusítko na ksichtě přes které nezvládá jejich nemocné srdce dopravovat dostatek kyslíku do těla přes jejich zanesené nepružné žíly, na nedostatek pohybu což podporuje městnání krve v končetinách a brání pohybu lymfy a tím pádem detoxikaci organizmu, apod…

          1. Je taky treba brat v potaz ze velka cast populace (20%) jsou stari lide na konci statistickeho veku doziti, v dusledku vysoke porodnosti ktera zacala nekdy v roce 1937.

            Je spousta starych lidi kteri jsou treba jednou nohou v hrobe ale drzeli se. Prisly mrdky s (neexistujicim) COVID, vystrasili, zkurvili jim zivot, a navic ti lidi pochopili ze se vraci totalita, horsi nez cokoli predtim a vysrali se na to.

            https://www.czso.cz/csu/stoletistatistiky/pocet-zive-narozenych-v-ceske-republice

            1. „a navic ti lidi pochopili ze se vraci totalita“

              To právě spousta lidí nechápe.

              1. Ja myslim ze to podvedome citi hodne lidi. Vcetne rouskomrdu. Bojej se si to priznat, tak hrajou tu hru na COVID. Stockholm syndrome. Namisto aby si priznali ze s nima establishment vymrdava – coz by znamenalo si priznat spoustu veci, hlavne to ze svet je v pici – tak si nalhavaji ze to dava smysl respektive ze ty totalitni opatreni nejsou umysl ale fuckups.

                Mozna ze tam tenhle aspekt u starsich lidi neni, nevim. To ze sedej na prdeli doma, cumej na the idiot box, a poslouchaj zvasty o tom kolik lidi je nakazenejch a kolik umrelo, s tim ze veskery radosti v zivote ktery meli jsou v hajzlu jim rozhodne na zdravi neprida.

                1. Což souvisí s egem, jak už sem ostatně psal vedle.

                  1. To je pravda. Ego dokáže být pěkná mrcha.

                2. Jakože jim teď došlo, že je to habaďura a nechtěj být před svým okolím (a možná i před sebou) za pitomce, že se toho před tím tak báli?

                  1. Tak takovi lidi mozna taky jsou, i kdyz co jsem si vsiml tak vetsina lidi kteri se zpocatku posrali a pak to pochopili se celkem v klidu prestali chovat jako debilove.

                    Mluvim o podvedomym strachu si priznat ze minuly svet skoncil a ze se presovame do noveho sveta. Spolecensky rad ktery existoval nekdy od 1920 pripadne 1950 nebo v Druhem svete od roku 1990 do dneska se vycerpal, imploduje. Je v hajzlu. Duvodu je pomerne dost. Uz to neni udrzitelny. A navrat zpatky neni mozny. Je to jenom otazka jestli budoucnost bude hodne v hajzlu nebo jestli se lidi probudi a vymysli a prosadi neco lepsiho.

                    But the wild party is over. Dal uz se na dluh drandit neda, at uz financni nebo jiny.

                    Lidi se to bojej si pripustit. A samozrejme nechtej protoze ten luxus na dluh co jsme tu desitky let meli byl prijemny.

                    1. Takže trochu taková schizofrenie. Podvědomě chtít zase chodit na pivo jako dřív, ale zároveň prosazovat možnost chodit na pivo pouze při pravidelném testování nebo po očkování. Jestli to takhle doopravdy je, tak jsme asi opravdu skončili.

                    2. Tohle fakt neni o chozeni na pivo jako driv.

                      To je o tom ze system na zaklade ktereho svet doted fungoval – financni, politicky, spolecensky – se vycerpal. Svet funguje na mega dluh, ma huge inherent flaws. Proste se to sype a jde to do hajzlu. The house of cards is crumbling.

                      Lidi si to nechtej priznat protoze bude hur, at uz zvitezi covidisti (dost pravdepodobny) nebo ne.

                    3. Já jsem to pochopil. To pivo jsem použil jako zjednodušující příklad. Je mi jasné, že takhle to bude se vším. V podstatě se všechno mění, podobně jako se svět změnil s první světovou válkou, jen je to daleko rychlejší a daleko víc na píču. Tím pádem nás to asi bude taky mnohem víc mrzet.

                    4. Je potreba se na veci divat s nahledem do budoucnosti. O co asi tem mrdkam ktery jsou za tim co se deje jde.

                      Urcite chteji prerusit historicky vyvoj ktery jde smerem k vetsim svobodam a vetsi prosperite pro vsechny. To ze chtej vic pro sebe je jasny – to uz se deje 30 let. Co se tyce svobody, tak s tou je utrum. Chtej totalni kontrolu. Uplne nad vsim. Digitalni obojek. Ztrata vlastnictvi tela = kazdy clovek je hazard pro spolecnost. Kontrola nad lidskym telem je zalezitost spolecnosti.

                      Vaccination = pomala transformace cloveka smerem kdovi k cemu. Treba androidu. Taky – geneticke sekvence jsou patentovane. Je to dusevni vlastnictvi. Pokud se do lidi namrda nejaka geneticka lecba respektive se nejaka patentovana genticka sekvence stane jejich soucasti, tak ty lidi budou – insofar as the genetic sequence is concerned – vlastinctvi toho komu patri patent. Tak to uz funguje se semenema na rostliny. Takze lidi z pravniho hlediska prijdou o svy vlastni telo.

                      Takovejch prasaren muze a urcite je v planu spousta. Neco z toho muze znit pritazeny za vlasy, ale to je jenom proto ze lidi hledaji odpoved v minulosti. Nakonec voni to ty mrdky samy priznavaj co chtej delat.

                      All things considere, tohle je pokus o mnohem vetsi zmenu, neco jako nastoleni krestanstvi. Teda zacatek cesty jak zmutovat cloveka v nejakej technologickej zmetek.

                    5. Jacq:
                      Y hatlé things considere bushá tatla megged brulion. Ta pamp hitt decco, bul ullik rocco. Dut bahmoud inchmo tetiplé ultahi, méké jabuch wamarét ullich.

        3. Mimochodem, viděli jste někde za poslední rok nějakou výzvu nebo inzerát, že se hledají zdravotníci-dobrovolníci? Hlavně, že kolabujou nemocnice.

          1. Mr.Mr. 31.3.2021 v 12:46

            Kolabujou nemocnice, je nařízena pracovní povinnost pro mediky a žákyňky, jsou nasazeni vojáci, občané s potřebnýcm vzděláním jako dobrovolníci pracují – mediálně bylo využito hereček po absolutoriu „zdrávky“ změnivších profesi.

          2. Ja myslim ze to podvedome citi hodne lidi. Vcetne rouskomrdu. Bojej se si to priznat, tak hrajou tu hru na COVID. Stockholm syndrome. Namisto aby si priznali ze s nima establishment vymrdava – coz by znamenalo si priznat spoustu veci, hlavne to ze svet je v pici – tak si nalhavaji ze to dava smysl respektive ze ty totalitni opatreni nejsou umysl ale fuckups.

            Mozna ze tam tenhle aspekt u starsich lidi neni, nevim. To ze sedej na prdeli doma, cumej na the idiot box, a poslouchaj zvasty o tom kolik lidi je nakazenejch a kolik umrelo, s tim ze veskery radosti v zivote ktery meli jsou v hajzlu jim rozhodne na zdravi neprida.

          3. Lidi jsou totálně vymletí curvidiotickou propagandou. V ČR je cca šestnáct desítek špitálů, a to jich zmrdi od ’89 v rámci „uspor lůžek“ dost zkurvili a zničili, takže těch „smrtelných“ je na počet nemocnic promile…

          1. Tohle je naprosto tragicka manipulativni SRACKA. HOVNO za HOVNEM. Delat si usudek na zaklade nejakeho nejakym zpusobem interpretovaneho pribehu je CESTA DO PEKLA.

            Precti si nejakou smysluplnou analyzu ockovani (https://off-guardian.org/2021/03/30/covid-vaccine-nonsense/), to jak je to v podstate uplne na hovno. Pripadne PODVOD ohledne PCR testu, tedy to ze zadny COVID neexistuje.

            Tomu cloveku bylo 80 let, takze o vic nez 5% prekrocil prumerny vek doziti. Vis jakou mel anamnezu? Vis hovno.

            Popravde delat z toho ze nekdo umre v 80 letech aferu je naprosta zhuverilost. Lidi umiraji. Ten clovel zil prinosny zivot, cest jeho pamatce. Tecka. Extrapolovat z toho neco jinyho je uchylny. Pokud to teda neni prvoplanova manipulace coz to odkazovany medialni HOVNO je.

          2. Jak víš, na co umřel?

          3. Jeblá učitelka včera přiletěla s očima navrch hlavy, že v městě je 69 nemocných. Říkám na to „a znáš někoho takového?“ Klasická odpověď „no neznám no, ale tak proč by to psali na internet?“ Co se na to dá odpovědět?

            1. Kdo je jebla ucitelka?

              1. Jacq
                mohl byste mi poslat kontakt na pegy@protonmail.com? Dík

              2. Zkusím tipnout, že ségra…

            2. 69 nemocných neznamená 69 pozitivních. Jde o to, co tím myslela. 69 pozitivních má pravděpodobně i naše vesnice (asi 10% obyvatel), nemocný je tu snad teď jeden a na Covid nebo s Covidem tu neumřel za rok nikdo.

  8. Proč teď zrg píše jako Jacq aještě to prokládá anglickým býčím hovnem? Nějaké nové přestrojení, aby ho Soros nepoznal?

    1. Došly prášky

      1. A další mu doktoři nepředepíšou, pač zjistili, že je to zbytečný.

    2. Dali mu jiný prášky a zase mu pustili v blázinci internet, kreténi…

  9. Nepochopil jsem, jak ten kdo dodržuje 3R, přispívá k šíření viru, zatímco ten, který je nedodržuje, šíření viru brání? Članek je ale dobrý v tom, že ukazuje, jak nejhlasitější kritici omezení ve skutečnosti vládní zběsilosti podporují. Co by bez vás, přátelé, Babiš s Blatným dělali, že. Blahopřeju.

    1. Co jsou to henty 3R co máme dodržovat aby stád a vláda byla spokojená? seRvilita, předposRanost a iRacionalita ?

      1. Roušky, ruce, rozestupy. Aspoň mýt si po hajzlu ruce by ses naučit moh’.

        1. Hajlz má co společnýho s čínskou komunistickou rýmou?

          Jináč sem měl dojem, že už je necelej rok jistý, že pravděpodobnost přenosu kontaktním způsobem je tak limitně blízká nule, ale hodně štěstí :D

          1. Neodvážil jsem se mu navrhnout něco sofistikovanějšího. Tohle by s maximálním duševním vypětím mohl zvládnout.

      2. Myslíš ty komunistický? Že to píše zrovna kovanej komouš, jako jsi ty, je dost zajímavý 😃

Komentáře jsou uzavřené.

D-FENS © 2017