Naočkovaní vrazi - zpět na článek

Počet komentářů: 461

  1. V jakémsi záchvatu výpadku asertivity jsem si bohužel nechal vpíchnout od obvoďačky první dávku těch sraček.
    Skončil pak po zhruba 10 hodinách v kotrmelcích na 6 dní s 39 horečkou a ve stavu, který byl regulérně na rychlou ale nějak jsem to nakonec ustál.
    Dodnes (6 měs) mám docela zásadní trable s klouby, dechem atd.

    Vím, moje blbost ale snad to někomu poslouží jako odstrašující příklad …

    1. Já J&J jednodávková. A nakonec jsem po 20 dnech do té nemocnice musel.

      1. Kolega v praci, co ma maly dite s leukemii, si musel nechat neco pichnout, aby ho pustili do spitalu za ditetem. Takze sel na samponarskou (J&J). Slozilo ho to na dva dny, horecka jako krava. Sranda je, ze v kvetnu prodelal COVID, coz u nej znamenalo slabsi rymu a kasel. Je mu 34.

        1. Tu horečku a zimnici jsem měl taky. Ale pak po cca týdnu začala bolest, která se v ložisku stupňovala a expandovala do dalších orgánů. V pátek jsem musel do špitálu. Víc smůly nebo větší práh bolesti a možná bych přišel o jeden párový orgán.

          1. Panek 17.8.2021 v 7:21

            Z toho, co se zde čtenář doví, lze laicky dojít k závěru, že je u vakcín naprosto podceněn výzkum kontraindikací a nynější aplikační praxe je zcela nevhodná – při aplikaci jiným lékařem než praktickým maximálně padne dotaz zhruba takový: „Jste alergický na léky?“.
            Jediná správná odpověď na takový dotaz je:“Nevím“.
            I alergii na obyčejný jód zjistíte teprve v případě, až vás jím sestřička desinfikuje.

            https://www.ema.europa.eu/en/documents/product-information/covid-19-vaccine-janssen-epar-product-information_cs.pdf
            Například kontraindikace:
            Hypersenzitivita na léčivou látku nebo na kteroukoli pomocnou látku uvedenou v bodě 6.1.
            Jedinci, u kterých se v minulosti vyskytly epizody syndromu kapilárního úniku (capillary leak
            syndrome – CLS) (viz také bod 4.4).

            Blíže by to mohl vysvětlit leda některý z kolemjdoucích lékařů.

            1. Kolega z toho byl ponekud rozpacitej, protoze na ockovani sel ‚dobrovolne‘, aby se vubec dostal ke svemu diteti ve spitale a nebo, aby ho s jeho ditetem do toho spitalu pustili na dalsi davku chemoterapie. Cili stezovat si ted muze na 5. nastupisti. Vzhledem k tomu, jak u jeho ditete vystartovala ta leukemie, ktera nema v jeho pripade zadny geneticky Grund (prosli celou familii, protoze i babicky a dedecci jeste ziji), tak vyslovil i hypotezu, co muze takove ockovani zpusobit u deti. Dochtor jim totiz vysvetlil, ze nejpravdepdobnejsi pricinou leukemie u jeho ditete je premrstena reakce imunitniho systemu, coz se u deti stava. Kdyz se pak zeptal, jestli leukemii muze zpusobit i ockovani proti COVIDu (ma jeste starsi dite a uz se objevily tlaky, ze deti je potreba ockovat), tak se na nej pry doktor tak nejak vymluvne podival…

              1. A proč jste to tedy, kiv61 s Pankem, udělali? Můžete p.t. čtenářům tohoto blogu aspoň vyjasnit pohnutky?

                Vlastní pohodlnost?

                1. Už jsem to psal. Život ohrožující chronická choroba. Musím chodit alespoň 1x ročně (lépe 2x) na odborné vyšetření, kde vyžadují očkované. Mohl jsem zatím s PCR, ale od září jen očkavaní.

                  1. Pokud by na tom někdo byl obdobně – odmítli by mu nutnou zdravotní péči kvůli neočkování bez možnosti obejít to testy -, ať mi napíše a zaplatím náklady advokáta na žalobu za zanedbání povinné lékařské péče (dokud si to budu moci dovolit).

                2. Pohnutky prosté byť samozřejmě dnešní optikou stupidní – nemaje 15 let slezinu (protože motorka) + nějaké ty choroby nastávajícího stáři jsem veden u obvoďačky coby rizikový (resp. „výnosný“) pacient.
                  Absolvuji léta kvůli tomu různá očkování od encefalitidy přes každoroční chřipku až po horečku denge. Nikdy žádný trabl ba ani tu chřipku jsem posledních 10 let neměl. Jestli zásluhou toho opichování netuším..
                  No až když začala tlačit abych se vovočkoval i proti té čínské chřipajzně jsem chvíli sice vzdoroval ale nakonec to vzdal po její větě: „Vaše volba ale to se dostanete do db MZ rizikových pacientů co se odmítli očkovat.“
                  Tak jsem se před Systémem prostě posral neb už se ve svém věku fyzicky necítím na přežití transportů kamsi, které budou patrně v dohledné době následovat …
                  Stačí?

              2. Ještě dovětek:
                Poté co jsem jí popsal (tedy spíše jí seřval jak sirotu) průběh poočkovacích komplikací se za dva měsíce velice opatrně ozvala s dotazem: „Měla bych tady pro Vás druhou dávku. Tu asi odmítnete, že?
                Dobře, já tedy napíšu, že jste jí absolvoval“
                Jinými slovy moc dobře ti dochtoři vědí, že se to může u někoho podělat a pak berou zpátečku ..

  2. Vedlejší účinky v horizontu 1 až 5 let jsou stejná dojmologie jako že je to dlouhodobě neškodné. Spíš bych očekával, že to bude podobně (ne)účinné jako každoroční očkování na chřipku. Každopádně autory povinných vakcín, covid pasů a podobných výmyslů uvidím rád za mřížemi nebo na lampě, až se režim změní.

    1. Jasně, protože s předchozí habaďůrou se to nestalo a k tomu podivnýmu vzestupu narkolepsií a dalších autoimunitních chorob došlo hned za tejden po vopíchání, takže to sou jenom fantasmagorický výmysly a ne předpoklady podložený elementární praxí starou jenom pár let.

      Blbečka jenom hraješ?

      1. Opravdu nevím jaké následky a účinnost bude mít nová vakcína za let, protože jsem nesežral Šalamounovo hovno jako Behemot. Stejně tak z mediálního fokusu nedokážu vytáhnout skutečná data lusknutím prstu v komentářích. Sám si pamatuju jak jsem reagoval na různé vakcíny a vidím to i u dětí. A teď s anticovidem to bude a,strašnej průser a všichni na vakcínu umřou tak jak to Bill s Melindou naplánovali nebo za b,je to částečná hysterie umocněná tím, že se o tom hodně mluví a píše. Kolik a jakých nežádoucích účinků to má v tvrdých datech po pěti letech z toho fakt nepoznám, jelikož u žádného jiného očkování jsem to nesledoval, tedy nevím, co je ve světě vakcín normální.(a fakt to nejde nahradit tvrzením, že je toho po fejsbukách nějak moc). U dětí jsem pokud bylo na výběr dával vždy něco, co se už nějaké to desetiletí aplikuje oproti žhavým novinkám.(spalničky a spol pochopitelně, ne covid).

        1. Myslím, že ve skutečnosti jde Behemotovi o ten fašismus, který to celé doprovází. Od vlády až po sekuriťáky obchodů, řidiče tramvají, autobusů a průvodčí ve vlacích.

          Asi tedy nebude možné, všetky tyto zavesiť, ale spíše jenom ty, co nařídili vymáhání, kterých bude o dva řády méně.

          Pro ten zbytek, co tohle svinstvo vymáhal/propagoval/vynucoval ze své pozice, bude určitě stačit nějaké šmejděníčko šmejdění – žhavým kusem železa okolo řitního otvoru, studenějším koncem napřed, aby nešel vytáhnout.

          A protože jsou to všecko do jednoho podělaní sráči, tak se třeba na ty všechny, co tenhle fašismus spískali, dozvíme i něco nového, co jsme doteď netušili.
          To ostatně úspěšně aplikovali i naši němečtí přátelé, tak proč nevyzkoušet znova, zdali je to funkční i po osmi dekádách.
          Mnohé velké parní stroje běží i po více, než století, primitivní vf technika z let Tesly a Marconiho taktéž, Sousedíkovy motory a transformátory, vyrobené doslova na koleně jakbysmet.

          Kdo se přidá?

          1. Ti na konci (sekuriťáci, průvodčí, řidiči …) někdy nemají zas tak na výběr.

            Vím od jedné průvodčí, že často jim chodí do vlaku kontroly a když rouškování nevymáhají, tak jsou za to sankcionováni.
            Dost lidí pak podlehne a začne ty nesmysly vymáhat …

            1. A je to tady zase. Dělají jen svou práci, nemají na výběr.

          2. No mě jde taky primárně o fašismus. Nicméně kecy typu „koukej kolik je na fejsbooku vedlejších příznaků, to nás do pár let zabije“ jsou stejného druhu jako „Naši vědci za měsíc zjistili, že je to bezpečné na pět let dopředu“, tedy jen hysterické kecy.
            Zavěsit je samozřejmě vhodné dle zásluh. Poslance, ministra či fízla klidně, ochrance supermarketu maximálně vynadat.

            1. Když jsem pracoval na našem osmašedesátém, tak jsem paralelně s materiálem od nás, viděl i pár poměrně kvalitních šestnáctek z Maďarska 1956.
              Uhři se s lidmi od ÁVH, ale ani s tehdejšími stalinisty opravdu nesrali. Nikdy předtím jsem takové dokumenty neviděl a bohužel ani nešlo z majitele vypáčit, kde k nim přišel.
              Každopádně, výložníky v současnosti používaných kandelábrů už by takovou zátěž asi nesnesly, ale i to se dá řešit. Téměř každá svislá část stožáru je svařena ze 2-3 postupně se zeslabujících dílů – v tom místě zeslabení svislé části bude pětka drát, či lanko držet dobře.
              Konopného špagátu, anebo rozvoďáckého AlFe lanka je načisto na takové účely škoda. Ty budou potřeba na jiný, účelnější věci a s trvalejší hodnotou.

              1. No na některé lidi z vlády to chce použít horolozecké lano a železniční most. Neznám kandelábr, který by to snesl, ani ty za husáka vyrobené.

              2. Ale jo, sto kilo to snese, musí se to dávat po jednom. Ale ty mosty budou jednodušší, na to nepotřebuješ plošinu.

              1. COVID je globalni problem, uvaleny na vsechny zeme sveta skrze mechanismy ktere ruzne mrdky pripravuji desitky let. Skrze ruzne smlouvy s WHO v podstate zadna zeme nema na vyber nez se podridit.

                Bez toho abych chtel obhajovat ceskou vladu, tak v ramci objektivnosti je vhodne se podivat na to jak si CR stoji ve svete co se tyce stringency opatreni proti udajne nemoci COVID.

                https://ourworldindata.org/grapher/covid-stringency-index?tab=table&stackMode=absolute&time=2020-01-22..latest&region=World

                Czechia 35
                Canada 60
                France 66
                Germany 62
                US 49
                etc.

                Takze jak vidis, CR je na tom relativne HODNE dobre. Celou dobu co to sleduju, to vypada ze vsem visi nad hlavou the fucking Sword of Damocles a ze nemaj jinou moznost nez se podridit. Naprosta vetsina opatreni v CR byla spis naoko a umoznovala lidem aby se na to vysrali, snad jenom s vyjimkou skol.

                Predpokladam ze Babise drzej za koule a nema jinou moznost nez comply. Ale ja mam porad pocit ze tim CR proplouva relativne unscathed.

                Takze bych na vladu zas az tak moc jedovaty chcanky nechcal. S tim ze je urcite taky nebudu glorifikovat.

                1. britanistán hovna dávno zrušil, takže asi tak si stojí

            2. Tak jsou lidi kteri explicitne rikaji ze vakcinace je genocida a to nejsou nejaci magori ale experti kteri to co rikaji maji podlozene velmi dobrymi argumenty. A je fakt ze ty vakciny prokazatelne velmi silne negativni ucinky maji.

              To ze nejaci lide neco blaboli na FB s tim nema co delat. Lide blaboli 5/9 vsude, vcetne tady. Podstatne je jestli to dava smysl.

              Discountovat cokoli negativniho ohledne mRNA vakcin protoze nejaky magor nekde kvaka nejakou zjevnou debilitu je stejny kretenismus jako insinuovat ze ucelem je rizena depopulace.

              Vzdycky je dobre se zaobirat podstatou veci a vyvarovat se guilt by association …

        2. no takže ses mozkově posral, ale věc furt ignoruješ

  3. V rámci rovnováhy podotýkám, že dlouhodobé účinky vakcín nejsou známy, ale stejně tak nejsou známy dlouhodobé následky proběhlé infekce SARS-CoV-2 samotným; pokud jde o krátkodobější účinky, tak virus sám rovněž způsobuje u části pacientů krevní sraženiny ohrožující život (je to i logické, protože aktivní části viru a vakcíny jsou si z principu podobné).
    (Prozatímní konsensus vědců je, že pravděpodobnost závažných efektů po vakcíně je o několik řádů nižší než pravděpodobnost závažných efektů po nákaze.)

    Pár článků na toto téma:
    – trochu pro děti, ale zase dobře čtivý: https://www.uab.edu/news/health/item/12143-three-things-to-know-about-the-long-term-side-effects-of-covid-vaccines
    – trochu více čísel ohledně pravděpodobnosti vedlejších efektů (krátkodobějších) a pravděpodobnosti infekce po vakcinaci: https://www.thelancet.com/journals/laninf/article/PIIS1473-3099(21)00224-3/fulltext

    1. Pro některé lidi může být (aspoň z jejich pohledu) menší riziko vakcína než virus. Jestli měli správný pohled, ukáže čas.

      Dost lidí (těch mladších) co znám se nechala opíchat proto, že uvěřili teorii „když se naočkuji, nebudu to šířit, nenakazím rodiče“.
      Další (někdy i ti co už si covidem prošli) to zase dělají kvůli cestování (do některých zemí se neopíchaný člověk ani nepodívá).

      Teď už většina lidí co jdou na vakcínu tak dělají ne ze zdravotních důvodů, ale z „úředních“ důvodů (aby mohli vycestovat, aby se nemuseli testovat, ….)

      Co celkem dost smrdí je nucení vakcíny i skupinám, kde to není vyzkoušené (děti) a skupinám kterým to moc nepomůže, ale může jim to uškodit

      T.j. ti co to už prodělali – pokud se s covidem už jednou vypořádali (a při prvním kontaktu asi neměli žádné specifické protilátky) a přežili, dá se čekat, že napodruhé se s tím vypořádají také, nejspíš ještě lépe, když už mají nějaké specifické protilátky.
      U vakcíny moc imunity navíc nezískají, ale pokud budou mít smůlu na nějaký vážnější vedlejší účinek …

      Je vidět, že v tom jde primárně o prachy, když mají výrobci vakcín imunitu, tak je nejlepší obchodní strategie nutit to hlava nehlava, bez ohledu na oběti a následky …

      1. Pročež se ukázalo (překvápko a nikdo to neřikal) že zdravotní důvody jsou habaďůra a bláboly, nepomohlo to zhola ničemu, a ideologicko-politický důvody skoro taky, protože si s nima vytírajou prdel téměř stejně, jako přetím. To taky samozřejmě nikdo neřikal :D Jak sou lidi stupidně naivní…

        Jinak samozřejmě ani jakýkoli jiný nemoci, včetně chřipky, nikdy neměly a nemají žádný dlouhodobý následky, to je všechno ruská propaganda! To jenom čínská komunistická rýma je úplná metla lidstva, nejhorší věc v dějinách, horší, než války plný vzraždění, mučení, znásilňování, horší než morový rány se smrtností v desítkách procent, a vůbec. Fakt, říkají to kdejaký mluvící hlavy a knížky!

      2. Vakcina poskytuje docasnou imunitu vuci uradum.

  4. Já tam šel pod jehlu Pfizera proto, abych tu nemoc nedostal už znovu. Neschvaluji plošné očkování ani ty manýry s tím spojené. Nemám rozhodně lepší pocit z toho, že mě v pohodě pustí do bazénu nebo se mohu jet podívat za hranice.

    Jinak první noc horečka a otok kolem vpichu, druhá dávka pouze otok.

    1. Hm, mám kolegu (28 let), který se nechal očkovat, aby to měl z krku. Takový přístup je patrný u většiny mladých.

    2. „proto, abych tu nemoc nedostal už znovu“

      Mas mozek? Konvencni ockovani funguje tak ze se cloveku poda oslabeny vir tak aby se immunitni system naucil ho rozpoznat a potlacit, a tudiz neonemocnel. Tedy si vytvoril imunitu. Pokud jsi prodelal samotnou nemoc a tvoje telo bylo schopne vir potlacit, tak tvuj imnunintni system se zjevne naucil vir rozpoznat. Na co se kurva do pici jeste nechavas ockovat? Navic experimentalni srackou?

      1. Ma tam napsano, ze sel na Pfizer, tam zadnej oslabenej vir neni

        1. Samozrejme. Nicmene princip je obecne stejny nebo aspon podobny. Pokud nemoc prodelam jsem immunni a nepotrebuju ockovani.

          Co je na tom tezkyho pochopit?

          1. Prodelani nemoci uplnou imunitu nezaruci (stejne jako ockovani), vzdycky budou lidi, co si nevytvori protilatek dost, takze nejsou ‚imunni‘ v originalnim slova smyslu.

            Nicmene souhlasim, ze kdo si tim prosel z ockovani pravdepodobne zadnej zasadni prinos mit nebude.

  5. Já jsem vlastně docela vděčný očkovaným, že ze sebe takto udělali pokusné králíky. A že jsou ochotní sdílet svoje často negativní zkušenosti s ostatními.
    Představte si, že by se nechalo naočkovat pár set tisíc lidí, kde by se všechny příznaky a úmrtí ututlaly, a pak by na to očkování naklusal celý národ v dobré víře že o nic nejde. To by byl průser.

    Je mi líto těch, kteří na to víceméně museli jít, třeba to vpuštění do nemocnice za dítětem, nebo podmiňování vstupu na vyšetření/operaci je fat ubersvinstvo.
    Ovšem všiml jsem si i přístupu „sousedovic chcíplá koza“, tedy: já jsem měl horečku jak prase, a ty hajzle na očkování půjdeš taky abys měl horečku jako já. Naštěstí takto morálně pokleslých jedinců kterým chcípla koza a požadují, aby i zbytku populace byla chcípnuta koza, je naprosté minimum.

    Ono celkově současná koronakrize perfektně ukazuje kdo je kdo. Padají masky a vy vydíte, koho máte doopravdy před sebou. A často jste docela nepříjemně překvapeni. A zároveň vděční, že se ve vašem okolí odhalalili podrazáci v době kdy ještě o nic nejde, a nestalo se to v opravdové krizi, kdy byste na tyhle lidi třeba spoléhali.

  6. Já se naočkovat nechám, až si budu moct racionálně vedle sebe postavit pro a proti. Vzhledem k tomu, že jsem Covid prodělal během Vánočních svátků jako celkem slušnou horečku. Ale stejně náhle jako přišel, zase odešel (během cca 36 hodin mi teplota vyletěla na 39°C a zpátky na 36.7°C). Teda asi to byl Covid, po domácku udělaný antigen vyšel tak na půl a na 2 měsíce jsem přišel o chuť. Beztak jsem k němu přišel od umaštěného košíku v obchoďáku, kde mě Securiťák nutil si ho vzít, když jsem šel koupit mléko a rohlíky.
    Co se týká lidí v mém okolí, většina z nich má očkování jen kvůli cestování a byrokracii. A pak pár lidí, co to bere jako společenskou povinnost, v rámci ochrany ostatních. Nevím zatím o nikom, kdo by měl skrz očkování problémy, jen babičku to sestřelilo asi na 4 dny. Děda v pořádku, oba očkovaní stejnou vakcínou jen pár dní po sobě.
    Ale já jim na tohle seru. Radši letos obětuju dovolenou nebo dám tu tisícovku navíc za test, než sklopit hlavu a nechat si diktovat. Jen ještě podotýkám, že jsem letos už absolvoval 2 kola očkování na Tetan a meningitidu. Proti očkování nejsem, ale tohle nemá s prevencí nic společného.

    1. Nemels zadnej COVID. Byl jsi nemocnej.

      COVID je stav spocivajici ve vypiceni mozku medialnima mrdkama tak ze clovek veri vsem tem lzim, srackam, a hovnum. Z medicinskeho hlediska nic jako COVID neexistuje.

      1. Proto tam bylo napsané „asi to byl Covid“. Vycházel jsem spíš z toho, že jsem cca 6-7 let takovou horečku nezažil a ztráta čichu a chuti v takovém rozsahu mě potkala poprvé. Nemůžu se ztotožnit s tím, že Covid neexistuje, nadruhou stranu souhlasím, že média spustily slušnou salvu hoven, lží a nachystaly pro celý tenhle kolotoč slušnou půdu.

        1. Jasne, byl jsi nemocnej. Nemohl jsi mit COVID protoze COVID jako nemoc neexistuje. Je to brand name pro sezonni chripku/virozu vymyslene v roce 2020 jako kourova clona proto aby se zmenil svet. Napriklad v dusledku financni krize v roce 2019 o ktere nikdo nemluvi.

          Zabyvat se nejakym COVID absolutne nema smysl. Je to PICOVINA.

          Jediny smysl to ma ve vztahu k tomu zasranemu ockovani protoze to muze skutecne lidem dokurvit zdravi. A taky to ze COVID a vsechny to sracky okolo toho jsou pouzivany jako prostredek ke zruseni svobody. Lidi jim to buhuzel zerou.

          Podstatna je ekonomicke, politicke pozadi.

          1. Tak jsme se nakonec setkali. Covid je jen název pro sezónní chřipku. To se mi líbí a tak nějak mám podobný názor.
            Jinak mi byl i sympatický názor s davovou psychózou – zkrátka lidi dostanou rýmu, trochu kašlou a najednou se začnou souběžně rozjíždět další symptomy, které by člověk díky mediální masáži třeba ani neměl. Viz. kolaps studentů policejní školy.

            1. Super.

              Psychosomaticky efekt toho jak medialni mrdky produkuji nekonecny proud zprav o smrti, nemoci, viru, panemdii, etc. musi byt obrovsky. Hlavne pro lidi kteri si nevytvari vlastni nazory, nehledaji vlastni informace, etc., coz je vetsina.

              Predstav si treba starsiho cloveka ktery je nasilim zavreny doma, cely den sleduje sracky o smrti a nemoci, pak parkrat zakasle, rekne si ‚smankote uz jsem to dostal taky“. Takovej clovek se moc dobre uzdravovat nebude. Kdyz bude mit chatrny zdravi, tak taky treba umre. Obzvlast pokud se necha odvest do nemocnice a tam ho nejaka bila mrdka da na ventilator.

            2. Ty si to nedostal z nákupného košíka! Ale z toho, že si prasa, čo si neumýva ruky!

              1. Promiň, chvilku mi trval předklad, Maďarsky opravdu neumím. Ale nevím jak tebe, mě maminka učila už od školky, že vždy když dojdu zvenku domů, mám si umýt ruce. Stejně tak po WC a xxx dalších činnostech. Chápu, že někteří potřebovali instruktážní video od Ministerstva zdravotnictví, no není to úplně můj případ. Každopádně děkuji za analýzu a viszontlátásra.

                1. It can be extrapolated from the five-seconds rule that washing hands is pretty much useless.

                  Kdyz se clovek podiva na ostatni zivocichy, tak ty si taky pracky furt nemejou a prezivaj v naprosty pohode. Svet je jejich natural habitat a neni duvod aby v nem v pohode neprezili. A – surprise, friggin‘ surprise – svet je natural habitat pro lidi taky! Neni zadnej duvod aby lidi ve svete v pohode neprezili bez toho aby se museli furt desinfikovat.

                  Kontrolni otazka: Ktery dite bude zdravejsi, to co si hraje spinavy venku v hline nebo to ktery bude sanitarne fasisticka matka drzet doma a cakat na nej disinfectant?

            3. Ale jo, existuje. COVID je mutace destiletí cirkulujících chřipkových coronavirů – 4 z nich náš imunitní systém zná a zvládá od dětství -, která skutečně má o něco horší následky než běžná sezónní chřipka…

              Přesně 3x horší následky.

              WHO, SZÚ i obrovská studie Pastaurova ústavu, která porovnávala následky sezónní chřipky vs. COVID ve Francii na celonárodním vzorku hlášených, říkají, že zatímco sezónní chřipka má smrtnost 0,1%, COVID má nakonec reálně 0,3% (pro srovnání – Španělská chřipka H1N1 měla svého času reálnou smrtnost 2%, tzn. 20x více než sezónní chřipka ale pořád 6,6x více než COVID, který je s ní drze srovnáván).

              Že počet hospitalizovaných je s COVID takřka přesně 3x (2,9nnn) vyšší, než se sezónní chřipkou, a že střední doba hospitalizace je téměř 3x vyšší u COVIDu než u sezónní chřipky.

              Takže COVID jako mutace existuje, opravdu je o něco horší než běžná sezónní chřipka – jenže v žádném případě ne o tolik horší, aby to ospravedlnilo ten tyjátr, paniku, hysterii a plošnou represi. Je zhruba tak horší, jako minulé „normální“ ošklivé epidemie z 90. a 60. let.

              1. Ještě doplnění – Čína původně blábolila, že smrtnost COVID je 3,8%, tzn. skoro 2x horší než H1N1 španělská chřipka, a WHO posléze udávala okolo 1%, tzn. 10x horší než sezónní a jen 2x slabší než španělská.

                Že tedy samotná WHO korigovala smrtnost COVID dolů na 0,3% jen prokazuje, že všichni „vědci“ celou dobu brutálně znásilňovali statistiku, pracovali s toxickými agregovanými daty, míchali korelaci a kauzalitu a podceňovali skutečný, podreportovaný počet případů.

                WHO tedy nakonec dala zapravdu tomu, co jsem psal od začátku: https://dfens-cz.com/pravda-o-ncov-19/

              2. Jan Mrcasik 18.8.2021 v 12:45

                Mám jiný názor, a sice že COVID chřipkou není.
                Srozumitelně je to vysvětleno zde:
                https://www.internimedicina.cz/pdfs/int/2014/06/05.pdf

                Dovolím si ocitovat alespoň toto:

                Interní medicína pro praxi | 2014; 16(6) | http://www.internimedicina.cz
                Přehledové články
                Nové respirační patogeny: influenza A/H7N9
                a koronavirus MERS CoV
                RNDr. Helena Jiřincová
                Státní zdravotní ústav, Praha
                Skupina lidských respiračních patogenů virového původu je taxonomicky různorodá. Viry chřipky A a koronaviry jsou díky plasticitě genomu a zoonotickému výskytu častými zástupci nově se objevivších agens. Hlavním rezervoárem viru chřipky A je populace migrujících vodních ptáků. V posledních letech vzrostla incidence infekce subtypem H7 a v březnu roku 2013 bylo v Číně zjištěno první one-
                mocnění člověka novou kombinací subtypu A/H7N9. Infekce se projevovala často vážným průběhem včetně úmrtí. V období tzv. 1. vlny (březen až květen 2013) bylo laboratorně potvrzeno 137 onemocnění a 45 úmrtí, od října do 27. ledna 2013 (2. vlna) bylo prokázáno 116 onemocnění s prudkým nárůstem v lednu 2014, přičemž údaje o počtu úmrtí se rozcházejí.
                Hlavním rezervoárem koronavirů jsou pravděpodobně netopýři. První případ onemocnění novým koronavirem MERS CoV byl popsán v červnu 2012 ve Spojených arabských
                emirátech a retrospektivně byly zdokumentovány ještě 2 případy onemocnění. Rezervoár a zdroj tohoto viru nebyl doposud jednoznačně identifikován, přestože stejný virus byl potvrzen přímým i nepřímým průkazem u velbloudů a dromedárů chovaných v oblasti středního východu. Od dubna 2012 do 20. ledna 2014 bylo potvrzeno celkem 178 onemocnění člověka, z toho 76 s fatálním koncem.

                Objevily se zde příspěvky ohlašující, že ten či onen kolega „to měl již (před)loni“ a jak to alespoň z hrubého náhledu vypadá, bylo to možné.

                Jo, a diskutovat se o tom dá pouze v případě, že připustíme existenci virů, jejich schopnost způsobovat onemocnění, jejich identifikovatelnost a vzájemnou odlišnost. Tedy v případě tohoto webu v poměrně úzkém kroužku.

                1. Ach ygorku, i mně? Skutečně si myslíš, že slovíčko, na kterém se teď točíš, je meritem článku?

                  Zkusíme test. Změní se pointa či vyznění mého příspěvku 12:45, pokud ze sousloví „chřipkových coronavirů“ úplně vymažeme slovo „chřipkových“?

                  Ale jestli ti to udělá radost, máš pravdu, alphacoronavirus měl pouze „příznaky jako chřipka“ a taxonomicky do chřipky nespadal.

                  1. Jan Mrcasik 19.8.2021 v 3:45

                    No, koukám jako blázen.
                    Jakého článku?
                    Napsal jste:„COVID je mutace desetiletí cirkulujících chřipkových coronavirů…“, já napsal, že mám jiný názor, a proč. Tomuhle se říkávalo diskuse.
                    Nebýt toho, že vámi presentovaný názor zde hlásají různí Jacqové a jiní démoni, asi bych si ho ani nevšiml.
                    Radost? Ze zdejší diskuse? Ač vidlák, takhle nenáročný zase nejsem.

    2. ty vole nikdo nikdy neměl rýmou ucpanej nos že přišel o čich a tím druhotně o chuť (protože 90 % chuti je převlečenej čich)

      asi sem nějakej divnej (anebo vy ste všichni úplně pošahaní), protože na rozdíl od vás jaksi nejsem schopnej cejtit při dost ucpaným nose asi tak VŽDYCKY, za celej život už to byly stovky případů; ale ne, celej ZBYTEK VESMÍRU typyčo poprvý v životě až s čínskou komunistickou rýmou, aha!

      todle už není ani k smíchu

      1. No ono nešlo o tom, že jsem nic necítil přes rýmu, to je, jak jsi napsal, relativně běžný jev. Spíš mě překvapilo, že i měsíc po tom, co jsem byl již naprosto zdravý jsem necítil vůbec nic. To bylo něco, co se mi stalo poprvé. Možná jsem to jen napsal jak…maďar.

  7. Mohl by prosím autor, nebo někdo znalý, doložit relevantní data k tomu, že vakcíny akcelerují přenos viru? A co znamená „nadkritické“ množství úmrtí?

    1. Nevim co znamena ‚nadkriticke mnozstvi umrti‘, nicmene VAERS and Eudravigilance maji od doby kdy se zacly registrovat adverse effects vic umrti na rRNA vaccination nez za celou dobu jejich existence.

      To by se jako nadkriticke zcela urcite nechalo definovat.

      https://www.openvaers.com/covid-data/mortality

      1. Re “vic umrti na mRNA”, zřejmě jsi chyběl ve škole, když se probíral rozdíl mezi korelací a kauzalitou.

        “The number of reports alone cannot be interpreted or used to reach conclusions about the existence, severity, frequency, or rates of problems associated with vaccines.”
        https://www.openvaers.com/f-a-q/cdc-disclaimer

        1. Sure, I hear you. There is a difference between causation and correlation. However, if one sees an unprecedented fucking spike in adverse effects, including deaths, that surpasses all the fucking adverse effects hitherto reported, after mRNA vaccines began to be administered, one starts to fucking wonder what’s going on.

          What is your explanation behind the spike? You don’t think it’s a reason for concern? With all the horseshit that’s going down in the world …?

          1. Na mě můžeš i česky, přestože už 16 let žiju v anglicky mluvící zemi. Takováto masová vakcinace tady od r. 1990 nebyla, pokud vím. Když nevím poměr naočkovaných v minulých letech, kvalitu zdrojových databází, atd., nemůžu k tomu nic říct. Proto je tam taky ten disclaimer.

            1. I don’t give a flying monkey about where you live, that has zero relevance to the subject at hand …

              „pokud vis“ tak tady masova vakcinace nebyla? No mozna, nicmene od roku 1990 se urcite navaccinovalo vic lidi nez od roku 2020 mRNA. Presto jsou adverse effects mnohem vyssi. That doesn’t stop you in your tracks and make you wonder …?

              Plus, and much more fucking importantly, these covid vaccinations are TOTALLY unnecessary. Even if COVID exists as claimed, which I don’t subscribe to, most people recover WITH NO TREATMENT at all. Especially kids – so, why are the MOTHERFUCKERS foisting this untold crap on children?!!!! And for those who need it, there are treatments available.

              There is absolutely NO MEDICAL REASON for these fucking vaccines. Conversely, there is OVERWHELMING evidence that the vaccines are worth shit and patently dangerous and potentially deadly. End of story.

              1. Čím víc caps lock, tím silnější argument … :-D

        2. HAHAHAHA, ty blbej ksindle. Metodika hlášení se NIJAK nezmenila, data jsou furt ty samý. Takže za půl století tam byly jenom jednoznačně korelační data, a NAJEDNOU ZROVNA TEĎ tam jsou samý kauzality. No ty seš teda kunda, to se nedá jinak nazvat už tady todle.

          Nezměnilo se nic, než že mimo ověřenejch vakcín začli do všech prát eksperimentální sračky. VŠECHNO OSTATNÍ JE STEJNÝ. Důsledkem toho se NÁSOBNĚ zvedl počet úmrtí. Můžeš to okecávat, jak chceš, ale nezmění to realitu, že v těch Státech padají lidi jak hrušky stylem že je vopíchají, mladší končí na JIPkách a mrazácích i za jednotky hodin, staří za jednotky dní až dva týdny. To je všechno jenom náhoda, protože mladí lidi úplně běžně kolabujou na ulici a končí ve špitálu s ohrožením života!

          Takovej materiál tady žije tvl.

          1. Nejhorší na tom je, že spousta těch kolapsů a úmrtí/těžkejch následků desítky minut až desítky hodin po vopíchání nemá vůbec žádný medicínský vyšetření, pitvy nic nenajdou, člověk prostě zkolabuje, tudle na srdce, támdle mozková příhoda, pak samozřejmě spousty těch krevních sraženin. Objevují se slepoty, desítky druhů různejch těžkejch následků a řada z nich u lidí podle vyšetření označovanejch jako zcela zdraví (případně s diagnózou která nemá nic společnýho s následným způsobem úmrtí), bez známejch alergií na cokoli. Ovšem i přes to odmítají úřady tyto v desítkách procent těchto případů registrovat jako následek píchání. Takže podle všech měřítek zdravej člověk se nechá vopíchat, za chvílu je mrtvej (nebo mu zůstanou těžký následky) a NEMÁ TO S TÍM NIC SPOLEČNÝHO. Aha. Von by jinak padl a byl mrtvej sám od sebe, to je přece jasný.

            Tak se zdá, že jim to slavný maskování mRNA moc nefunguje a řada organismů to odmítá tak moc, že zabijí samy sebe. Není to náhodou nápadně podobný tomu, co se jim dělo při výzkumu, kdy organismy potkanů a dalších, na kterejch to testovali, to taky odmítaly tak prudce, že jim to extrémně rychle pochcípalo?

        3. Zajímavé spíše je, že dokud se to covid-represi hodilo, mezi „měl pozitivní test“ a „zemřel“ byla údajně kauzalita, nikoli korelace – a kdokoli tvrdil že je to pouhá korelace, ten byl dehonestován coby Popírač, Chřipečkář a Nechápající vědu Kulveita a jiných „odborníků“.

          Nyní se situace opakuje, akorát se covid-represi hodí, aby mezi „byl očkován“ a „zemřel“ nebyla kauzalita, nýbrž korelace, zatímco oponentům vyhovuje opak. Což je správné, ale to pokrytectví kdy se korelace interpretuje tu jako korelace, tu jako kauzalita jen v závislosti na PR záměru jaksi bije do očí.

          Nicméně mých 7 Smrtelných statistických hříchů platí stejně pro covid-represi i covid-disidenty a rmoutí mne, pokud se nyní covid-disidenti uchylují ke stejným pseudostatistickým podvodům, za jaké jsem tepal covid-represivní tábor před rokem.

          1. „stejným pseudostatistickým podvodům“

            To je pravda. Zadna statisticka data neukazuji ze by se all-cause mortality zvysila vlivem vaccinace. Naopak, umrti jsou v normalu nebo spis pod prumerem.

            Vzhledem k tomu ze straseni „kill shots“ je v mnoha pripadech dost over the line, tak to spis vypada ze je vakcinace je pouzivana k tomu aby se vystrasili covid deniers. Takze jsme v situaci kdy a half of the idiots are scare shitless of fucking covid, and the other half are scare of the fucking vaccine. Bottom line – every-fucking-body is scare of something.

            That being said, I’ll still rather err on the side of being scared of the vaccine because it’s a man-made experimental shite that no one knows what short-, medium-, or long-effects it can have.

      2. Nemůže to být tím, že nikdy za dobu jejich existence nebyly mRNA vakcíny použity v takovém rozsahu?
        VAERS a další systémy neevidují potvrzená úmrtí kvůli očkování, ale podezření. Ale čert to vem, řekněme že skutečně umřelo v US těch 12,5k lidí kvůli vakcíně. Srovnal jsem počty provedených očkování a úmrtí, potvrzených případů Covidu a úmrtí, a vyšlo mi, že pravděpodobnost smrti na nemoc je 25x vyšší pro mladé lidi (0-24), a zhruba 2500x vyšší u starých lidí (65+).

        1. Docela mi to neštymuje. Kolik mrtvejch do 24 s rýmičkou třeba v těch Státech je, v absolutních počtech?

          1. S rýmičkou nevím, to asi nikdo neeviduje, koukal jsem na Covid sem: https://covid.cdc.gov/covid-data-tracker/#demographics
            Přesné číslo nevím, protože věkové dělení CDC neodpovídá VAERS. Zcela neodborně jsem rozdělil kategorii 18-29 let, takže výsledných 1180 úmrtí do 24 let je jen orientační s velkou tolerancí.
            Navíc jsem včera udělal nechutnou botu, takže jsem to přepočítal a opravuji se: Úmrtí na nemoc mi vyšlo 64x pravděpodobnější u mldých(do 24 let), 1072x vyšší pro staré (65+).

            1. 1200 lidí? to je naprosto absurdní

  8. Pěkný článek, plný hodnověrných zdrojů. Zaujala mě kategorie „zatím nepotvrzeno“. To je jako co? Čekáme na potvrzení? Tak já přidám ještě další kategorii. Včera se mi zapíchl v dílně hřebík do nohy a když jsem si večer sedl na gauč, tak se mi na prdel přilepila desetikoruna. To už je pěkně těžkej kus kovu. Závěr? Očkování způsobuje biomagneticke jevy. Zatím potvrzeno (čekám na vyvrácení hypotézy). :D

    1. Co se tyce hrebiku v tvoji prdeli, zrejme jsi chybel ve skole kdyz jste probirali the false analogy fallacy.

      Jo, ceka se na potvrzeni. Jsou ruzne hypotezy a az cas pripadne vyzkum ukaze jaka je realita. Jak jinak by sis to predstavoval?

      1. Já bych se neunáhloval, i ten hřebík -> biomagnetismus je jedna hypotéza, až čas a výzkum ukáže, jaká je realita. Samozřejmě ne oficiální výzkum, který publikuje ve vědeckých časopisech, těm se nedá věřit.

        1. Vedecke casopisy … ha ha ha …

          You aware of this .. https://en.wikipedia.org/wiki/Replication_crisis …? How about Lancet & HCQ …?

          Oficialni vyzkum? Ha ha ha … to myslis to co si zaplati pharma firmy zatimco jakekoli jine nazory jsou cenzurovany, suprimovany? Jsi vazne tak conformisticky blbej?

          Nedement skutecne neveri VUBEC NICEMU co neni mozne potvrdit, corroborate, nebo nejak jinak etablovat jako validni.

          1. No ale v tom případu hřebík -> biomagnetismus je jasná korelace, já bych to nezatracoval, hellfire might be onto something. Ale ony si to ty pharma firmy zaplatí, aby se na to nepřišlo.

            1. To je úplně stejný spojení, jako je spojení oko-řiť.

              Vyrveš si strojkem z řiti chlupy – a z oka vyteče slza :D

              1. Přesně to jsem měl na mysli, konečně jsem pochopen.

              2. Já bych řekl, že spojení oko-řiť je full-duplex: Píchneš si do oka hřebík a posereš se. :D

  9. COVID-19 jako nemoc nebyla nikdy vedecky klasifikovana, je to mrdialne nafouknuta sezonni nemoc. Udajny virus SARS-CoV-2 nebyl nikde nikdy skutecne izolovany, je to pocitacovy model u ktereho nikdy nikdo neprokazal ze by neco zpusoboval. PCR testy jsou sracky, hoax na substanciovani udajne pandemie ktera ve skutecnosti neexistuje a neexistovala.

    Podstatne na udajnych vakcinach, ktere vakciny NEJSOU protoze nesplnuji zakladni definici vakciny, ale jsou to genetic vehicles je to ze se jedna o experimentalni sracku ktera nikdy nebyla vyzkousena a hlavne – je naprosto nepotrebna. Presto se to ty mrdky snazi narvat do vsech lidi na svete. Nazory na to proc jsou ruzne – napriklad to aby neexistovala kontrolni skupina na ktere by bylo mozne videt jak ta vakcina dopici lidi kteri si to nechaj pichnout zatimco ti co ne jsou v pohode. To ostatne zminuje i autor.

    Jsou lidi kteri mRNA vakciny otevrene nazyvaji genocidou, jako treba Zelenko (https://www.bitchute.com/video/WsvhxBD4k1uZ/). A dalsi a dalsi, lze jednoduse vyhledat.

    Jinak krome vseho toho co je zminene v textu, zasrane ockovani a zasrany covid dale prispely k rozdelovani lidi v masivni divide/conquer kampani. Dalsi extremne dulezity faktor cele tehle srandy je ze probiha proces behem ktereho je lidem ukradeno vlastnictvi respektive kontrola nad jejich telesnou existenci. Kazdy je potential fucking biohazard …

    Mimochodem, covid je s nejvetsi pravdepodobnosti predstupen pro vicemene tu samou silenost ohledne climate change. Pripravte se ze to samy zvopakujou s cilem prosadit zeleny silenstvi. Neco jako – jezdis autem, jses vrah protoze exhaust fumes jsou toxicke, nadycha se toho babicka a umre.

    1. Nechci vám do těch konspirací házet vidle, klidně si ty alobalové čepičky noste, ale ta nadúmrtí z minulého roku jsou na grafech jasně viditelná, např. https://www.euromomo.eu/graphs-and-maps
      V ČR to bylo 30 tis. lidí, i přes všechny karantény. Jediné vysvětlení asi bude, že ilumináti zřídili FEMA camps a tam ty odpůrce všechny likvidují. Případně mě ještě napadá, že to mají podchycené na statistických úřadech a všude nám lžou!

      1. Tout d’abord, you can shove tinfoil hats into you asshole, motherfucker. That being said …

        Euromomo zadna zasadni nadumrti neukazuje. Rozhodne ne takova indikujici pandemii biblickeho rozsahu. Z dlouhodobeho pohledu se ohledne excess mortality stalo velke kulove hovno. Zjisti si napriklad neco co znamena ‚dry tinder phenomenon‘. Vzhledem k tomu ze nekdy v roce 1937 zacal baby boom v dusledku cehoz je dnes v populaci vysoke procento lidi na konci statistickeho veku doziti, lze ocekavat ze lidi budou umirat. Nikdo kurva do pici neni nesmrtelnej.

        Co se tyce CR, tak na jare 2020 nezemrel nikdo, lide zacli umirat nekdy na podzim. Zjevne ne kvuli udajne pandemii udajne nemoci COVID. To by naky lidi umreli uz na jare, ale vono hovno (https://www.czso.cz/csu/czso/obypz_cr). Na co umirali? Vzhledem k tomu ze to bylo hlavne na podzim, kdy lidi jeste nejsou obvykle nemocny, tak to zjevne bylo v reakci na hysterii zpusobenou projektem COVID-19.

        Jinak jestli veris tomu ze ti vsichni rikaji pravdu, tak jsi kreten na entou. Lzou skutecne skoro vsude. Data o all-case mortality jsou pravdepodobne jediny indikator ktery je vicemene akuratni. Zbytku tech sracek skutecne verit nelze.

        BTW, did I tell you to shove the bullshit about tinfoil hats up your ass? I did, didn’t I … tak si ty alobalovy cepicky zaraz do prdele.

        1. 30% nadúmrtnost způsobená reakcí na hysterii – člověče, nechceš se o ten materiál, co bereš, podělit i s ostatními? Asi se ti lidi ušlapali, a že to odpovídá odhadům úmrtí na covid za dané období, je shoda okolností. Active Cases: https://www.worldometers.info/coronavirus/country/czech-republic/

          1. For one last time, I’ll give you the benefit of the doubt that you’re not as stupid as you appear to be and that you’re only faking so as not to lose face.

            Takze jeste jednou. Zvysena umrtnost zacla v CR v roce 2020 nekdy v pulce rijna (https://www.czso.cz/csu/czso/obypz_cr). Na jare kdy udajne radila nejhorsi pandemie v historii lidstva neumrel navic NIKDO. Proc lidi zacli umirat? Na COVID to rozhodne nebylo – to by aspon naky umreli uz driv.

            Vysvetleni je celkem proste – psychosomaticky efekt vyse zminene hysterie, zanedbana/nedostupna pece (hlavne v pripade starych lidi), sebevrazdy, etc. etc.

            Lidi urcite nezabil virus, zvysene mnozstvi zabilo scarmongering ohledne COVID a jeho vsemozne ramifikace. Live with it!

            Zvasty o materialu si zaraz do prdele. Ja pracuju s tvrdymi daty a informacemi ze vsech moznych zdroju. Jestli mas faktickou relevantni poznamku tak sem s ni. Jestli chces zvanit o tinfoil hats a materialu, tak si najdi intelokutora mezi tobe podobnymi imbecily.

            1. Ještě to zopakuju jednou – graf active cases: https://www.worldometers.info/coronavirus/country/czech-republic/ „Na jare kdy udajne radila nejhorsi pandemie v historii lidstva“ – kde to na tom grafu je videt, ta „nejhorsi pandemie“ na jare? Ja tam vidim prvni vetsi spike v rijnu, kdy pak zacala zvysena umrtnost. Další vrcholy jsou pak kolem vrcholu na grafu umrtnosti, asi vítr, Máchale…
              (můžeš zase odpovědět anglicky, ať je to trochu světovější)

              1. Tak nějak.
                https://onemocneni-aktualne.mzcr.cz/covid-19
                Hned první graf, Trendový profil osob s laboratorně prokázaným onemocněním COVID‑19.
                Na jaře jsme to nenechali rozjet, stali jsem se „best in Covid“, a na podzim jsme to dohnali.

              2. DaveTheAlien:

                Promiň, ale tohle se dalo čekat – že do takto pikantního článku, se jako úplně první veserou trollové…

                1. Ha jsem odhalen :-D Sorry, ale to už je několikátý takhle naprosto dementní článek (prý pikantní :-D), kde se fakt není čeho chytit.

              3. What the fuck is a “ coronavirus case“? A positive PCR test? That’s a „case“? You lost your marbles?

                That chart is a meaningless piece of shit. The ONLY thing that matters is mortality – a dead man is a dead man, regardless of what they’ve (allegedly) croaked of. A protoze nikdo neumrel tak zjevne zadna pandemie nebyla. Kdyz pominu pandemii kretenismu lidi co tomu verej.

                Jediny data ktery ma smysl sledovat jsou euromomo, eurostat, etc. ohledne mortality. A je potreba je porovnavant s demografickou situaci a mortalitou v uplynulych letech!

                Delas zavery na zaklade hovno-cisel cimz padem dochazis k hovno-zaverum a jeste si okolo toho honis pero how awesome you are …

                1. Tomu se říká selektivní vnímání, čísla, co se nám nehodí, ignorujeme … Nejdřív píšeš o jaře, když napíšu, že na jaře podle statistiky testů vlna do ČR nepřišla (lockdown, roušky), napíšeš, že na testy nevěříš. Mně teda ty pozitivní PCR testy připadají výrazně korelované s těmi nadúmrtími. Naproti tomu tvé vysvětlení psychosomatikou – co k tomu říct, nějaká data by nebyla? Třeba něco jako „důchodce 70-80 let po sledování covid reportu na stanici Nova vykazuje o 30% vyšší úmrtnost na infarkt.“ Nebo je to jen tvůj dojem vycucaný z prstu.

                  1. Chlapecku, ja statistiky v CR zas az tak nesleduju, jsou mi celkem u prdele. CR je pomerne nedulezity kousek v cele mozaice.

                    Sleduju metadata z celeho sveta a ty jasne demonstruji co rikam. Zadna „vlna“ neexistuje. To je dojem naprirazeny do tve psyche mass medii.

                    Na testy „neveris“. Ja se nezaobiram virou ale tvrdymi daty a fakty. PCR testy jsou absolutne k HOVNU, je irrelevantni jestli s necim koreluji nebo ne. Jestli sis jeste nezjistil na jakem principu funguje PCR fraud (vis kolik amplifikacnich cyclu se bezne pouziva?), tak jdi fakt do prdele.

                    Na vysvetleni psychosometickeho efektu asi zadna data moc nebudou protoze nejenze se nezverejnuji ale data jsou ze sve podstaty skewed. Vsechno je coVID, even if you get run over by a bus or shot dead.

                    1. No to jsi fakt světovej, když sleduješ celou mozaiku. A jak k tomu ještě umíš anglicky!

                    2. Nevim co je bejt svetovej a nevim proc z toho mas mindrak.

                      Jinak rec byla o vakcinaci na covid ne o my linguistic prowess, or, by implication, your lack thereof.

                    3. Podle svérázné práce s matematickými a statistickými termity (implikace, apod.), a s daty obecně (v korelaci vidíš kauzalitu, ale jen kde si to hodí, confirmation bias jak prase) bych si tipnul, žádné vyšší vzdělání technického rázu? To se pak není čeho chytit.

                    4. DaveTheAlien 17.8.2021 v 12:48

                      Proboha, proč tak skromně?
                      Já bych si tipnul žádné střední a vyšší vzdělání vůbec.
                      Ostatně, troll nic takového nepotřebuje, potřebuje jen krmení.

                    5. Cau ygnore!

                      Vypicenost tvoji psyche spociva v tom ze jsi extremne konformisticky jedinec ktery a priori duveruje tomu co ti tvuj ridici dustojnik nebo vrchnost namrda do hlavy. Kdyz jsi konfrontovan s nejakymi neprijemnymi fakty ktere indikuji ze ty sracky v tvy palici nejsou uplne kosher, tak rychle zbesile vyhledas nejakou „evidence“ nebo stvoris convoluted argumentaci ktera naoko refutuje takovy fakt a upevni te v tve vire v danou picovinu. To te ukonejsi, obzvlast kdyz to opepris nejakymi blaboly o trollech.

                      To je asi tak jedina vec ktera je ohledne tebe zajimava, jinak jsi beztvary kus genericke humanoidni hmoty.

                      Have a nice rest of your useless life.

                    6. Jacq 17.8.2021 v 13:17

                      Jen malý desert na závěr, mentolovou vafličku tenkou jako hostii…

                      https://youtu.be/ulpzM2ziO3A

                      Snazim se po letech nedelat judgment udelam vyjimku .
                      Jsi zly sebestredny narcista.
                      Necitis.
                      Rad ublizujes slovne, mozna i fyzicky.
                      Mas problem s alkoholem, citim Tvoji zlou energii az sem.
                      Fuj!
                      Pripominas mi sveho otce.
                      Tyranizoval te, bil, ponizoval.
                      Nenavidel te cely zivot.
                      Nikdy nepochopil, co se mu stalo v detstvi.
                      Popira, stejne jako ty.
                      Lek na narcismus neni, rada zni, kdyz na neho natrefis – RUN, ignoruj.
                      Beres lidem energii.
                      Dam te do ignorace.

                    7. Jo, kdyby se někdo ptal po autorských poplatcích, dám dva alnagony po babičce a prášek do perníku.

                    8. Když jsi vzpomenul autorské poplatky, ygorku:

                      Mohl bys prosím mně, prostému maloměstskému vidláku osvětlit, pro jakou přesně vrstvu obyvatelstva, psal pan Bělohradský tento text?

                      https://www.novinky.cz/kultura/salon/clanek/vaclav-belohradsky-velka-sametova-dejte-mi-do-ruky-mavatko-a-reknete-jak-volat-slava-40368829

                      Díky mnohokráte.

                    9. servisdok 17.8.2021 v 14:19

                      Omlouvám se, jště jsem to nedočetl, snad o víkendu.

                    10. To myslím není dobrý nápad. Ten acetylsalicylát myslím, ne kodein, kofein a fenobarbital.
                      Je to sice skoro geniální, původně sovětské složené analgetikum (jedna ze složek tam tuším byla s přesností na dvě desetinná místa), ale domnívám se, že do žíly by to patrně šlo použít jenom jedenkráte…

                    11. ygorek: To je tragický omyl, troll jsem tady já. Krmivo nic moc, děkuji za optání.

                    12. Vzdelani mam pomerne dobre, dik za optani.

                      Technicke vzdelani je ti v soucasne situaci naprosto k hovnu. Technicke vzdelani je dobre tak maximalne k tomu aby byl schopen run the machines and do the paperwork (https://www.youtube.com/watch?v=sNXHSMmaq_s).

                      Confirmation bias? Really? Where? Because I discount the bullshit PCR tests are? They ARE bullshit, your problem if you haven’t informed yourself.

                      Most importantly, I will certainly rather err on the side of succumbing to confirmation bias that indicates foul play, for which there is evidence aplenty, than trying to convince myself that everything is rosy and all the fuckups are mere coincidence.

                      In fact, if COVID, and all the bullshit surrounding it, were real, I’d be the happiest man under the sun. For all this crap would make some elementary sense. But it ain’t. This is a global coup d’etat, WWIII, neo-feudalist digital revolution, call it what you will. The end of the world as we know it. Pull you head out of your asshole and smell the coffee. This civilization is on its way down the tubes.

                      The societal, economic, financial model is utterly corrupt, gone with the fucking wind. If it ever worked right in the first place.

                    13. Takže nějaký humanitní student? „technické vzdělání je ti v současné situaci naprosto k hovnu“
                      Jinak sorry, ale já tu Czenglish nemám zapotřebí číst. Člověk si z anglicky mluvícího prostředí odskočí na českou diskuzi, aby narazil na světoběžníka, co se neumí vyjádřit rodným jazykem (facepalm)

                    14. Jacq je stejnej debil jako zerg1. Asi jeho šéf naznal, že je to moc profláknuté a na ty jeho kydy už nikdo neskočí, tak mu přidělili nový nick a zpřístupnili mu google translator.

                    15. https://www.francesoir.fr/societe-sante/peter-schirmacher-autopsier-vaccins

                      „Il déplore l’état de fait où lorsqu’un vacciné meurt, c’est en règle générale sans qu’il n’y ait eu d’observation clinique. « Le médecin appelé à constater le décès ne fera pas le lien avec la vaccination ; il va certifier que la cause du décès était par mort naturelle, suite à quoi le patient sera enterré. Ou bien il va déclarer que la cause de décès est incertaine ; à ce moment-là, le Procureur, n’ayant pas constaté de culpabilité de la part d’un tiers, autorisera l’enterrement du corps.“

                      Ne le lis pas, c’est ton prerogatif. Je m’en calisse.

                      Mile Dave, nevim co myslis „technickym vzdelanim“ (sic) a z jakeho duvodu mas pocit ze takove „technicke vzdelani“ nekomu pomuze lip rozumet phenomenum ktere se deji ve svete. Pravdepodobne takove „technicke vzdelani“ mas a pravdepodobne to znamena ze velmi dobre rozumis tomu jak pracuje nejaka technologie. Ale tim to asi tak konci. Z interlokuce s tebou vyplynulo ze mas absolutne nulove znalosti napriklad o PCR testech a s nejvetsi pravdepodobnosti dalsich aspektech udajne pandemie COVID a ze svoje aberrantni uvahy tudiz stavis na hovnech namisto faktu. Je nerikam ze vsechny moje zavery jsou spravne, ale narozdil od tebe – ty patentovany blbce – se aspon snazim ty fakta zjistit respektive se presvedcit o tom ze data ze kterych vychazim maji nejakou relevanci.

                      Ty tvoje incesantni ad hominem narazky neomylne indkuji ze jakozto clovek jsi curak na entou, takze mi nezbejva nez te poslat do prdele.

                    16. Já bych si myslel, že ti očkovaní mrtví, co o nich píše ten patolog, umřeli spíš na tu mediální hysterii kolem covidu, tak nějak psychosomaticky, to dává smysl, ne?

                    17. Dalo by se jistě diskutovat o lidech, kteří umřeli někde zavření, jen s minimální péčí. Matně si vzpomínám, jak stranický deník, nebo jiný plátek opatrně psal o tom, že kdesi vymřelo 3/4 osazenstva důchoďáku.
                      Předčasně umřela i spousta lidí, kteří z nějakého důvodu zůstali sami a nikam nesměli, nebo se báli. I starý člověk cítí psychický tlak, na něj vyvíjený.
                      Sekundární následky očkování a následného vystavení viru, to si netroufám hodnotit.
                      Nebo to, že očkovali lidi bez jakékoli kontroly, jestli a kolik mají vlastních protilátek.
                      Myslím ale, že tak za pět let bude kvůli tomuhle pěkné dusno.

                    18. „stranický deník, nebo jiný plátek“

                      Nevim co je stranicky denik, asi iDnes, moc ceska media nectu. Nicmene to prochazim abych mel ramcovou predstavu kdyz se v CR laterarne pohybuju. Jsou tam vesmes naprosty sracky, lzi, lzi. lzi, neda se verit nicemu. Nicmene i tyhle media pred nejakym casem reportovala (myslim ze citovala nejakeho statistika Duska) ze asi jen 40% lidi (cislo si nepamatuju) kteri zemreli navic (excess mortality) zemreli ‚s covidem‘. Tak jestli medialni mrdky rekli treba 40%, tak to bude asi spis 80%.

                      Ve zdravotnictvi byl umele vyvolanej totalni chaos, vsude na svete, a neni divu ze lidi umirali. Obzvlast ve svetle toho jaka je demograficka situace.

                    19. Je pravda, že by ty výpotky v češtině zněly asi ještě směšněji.

                    20. Neste jedna mozna hypoteza je, ze nejstarsi rocniky po omezeni vsech aktivit, navstev apod, zejmena v domove h duchodcu proste lehly na pokoj a prestaly se hybat. Znamou komplikaci u lezaku je zapal plic.Pcr test potvrdi cokoliv a voila Covidova umrti jsou na svete a tvari se velmi verohodne.

                    21. Nejenom zápaly, zdá se tak nějak obecně, že jak se úplně přestanou hejbat, tak začnou postupně vysazovat všemožný orgány.

              4. Na konci léta, když to zmrdí svoloč zase všechno pozavírala, tak počty psychickejch problémů, zhroucení a sebevražd atakovaly všechny historický rekordy. To s tím samozřejmě nemá nic společnýho.

                Že staří lidi zchřadli, protože místo aspoň občasnýho chození ven a nějakejch aktivit byli zalezlí v baráku, skoro nikdo je nenavštěvoval a nekontroloval, naopak voči nalepený na propagandě, to je prostě holej fakt. Schválně by mě zajímalo kde konečně budou statistiky kolik lidí umřelo doma bez ničeho, a kolik těch chudáků co kolem nich běhali 24/7. Tipuju že tak 3000 budou ve špitále a 27000 zašlo doma a ve starobincích, což by byl taky jednoznačnej ukazatel trendu, proto se to nejspíš nikdy nedostane ven.

                Neordinující doktoři, kterejm v obvodech umřely desítky pacientů, oproti ordinujícím, kterejm neumřel žádnej (to je píčo NULA, 0), to nedokazuje taky vůbec nic. Ani ty případy co lidi popisují z první či druhé ruky z pohotovostí a nemocnic, že je i s akutníma problémama kolikrát div že nenechali umřít, protože nemají čínskou komunistickou rýmu=jsou to simulanti a ať si to dou dom vyležet. Je veřejný tajemství, že dochtorský chyby sou celosvětově do pátýho místa nejčastějších příčin úmrtví tvl, teď se to úplně vymklo když vyloženě odmítali ordinovat.

                To k čemu se člověk někde dobere je jenom špička ledovce, naprosto stejně, jako třeba kriminalita a korupce ouřadníků a opicajtů je zametaná pod koberec a do médií se dostane jenom nepatrnej zlomek případů. Dyk je to kurva ten samej kriminální socanskej systém, není nejmenší důvod, aby tady, stran zdravotnictví, se choval jinak – všichni se tam kryjou, pže by si mohli přijít pro každýho, tak to do značné míry drží spolu.

      2. Důvodů oněch 30k údajných „nadúmrtí“ je nejméně 9, drahý Watsone, v žádném případě jen covid samojediný. Jenže to by dnes statistikou nesměli rutinně procházet i takoví studenti, které by před 20 lety pan profesor vlastnoručně prohodil oknem.

        Jsou to mj.:

        I. Úmrtí na COVID – tzn. kde COVID je morbidita. Takto je nám novináři a alarmisty vykazován celý graf.

        II. Úmrtí s nCOV – tzn. kde nCOV je komorbidita; drtivá většina těchto úmrtí je pouze přesunuta a koncentrována v čase, tzn. díky nCOV či COVID jako komorbiditě podlehne oběť svým ostatním morbiditám a komorbiditám o něco dříve, než jinak.

        III. Úmrtí na odepření lékařské péče – všechny zrušené plánované operace a vyšetření v popředí se zrušenými vyšetřeními na rakovinu.

        IV. Úmrtí na špatnou diagnózu – všichni lidé, kteří měli respirační onemocnění které jim bylo paušálně mylně připsáno jako „COVID“ a byli odesláni do karantény bez potřebných léků.

        V. Úmrtí na odložení lékařské péče – když vyděšení nemocní sami ze strachu z COVID nepřišli na vyšetření/zákrok a zemřeli.

        VI. Úmrtí z izolace v karanténě – je doložené, že řada seniorů nechápe karanténu a když jim v domovech pro seniory byly zakázány návštěvy, z pocitu osamění dostali deprese, ztratili vůli k životu a umírali.

        VII. Úmrtí z karanténních opatření – když byli lidé zavřeni v bytech, nepohybovali se, nebyli na přímém slunci a čerstvém vzduchu, jejich imunita se propadla a pokud již měli podlomené zdraví, toto je dorazilo coby komorbidita. Stejně tak extrémní stres a strach, jaký po měsíce programově vyvolávala média, podlamuje zdraví.

        VIII. Úmrtí z lockdownu – živnostníci a podnikatelé, jimž vládní uzávěra ekonomiky zničila po celý život budované podnikání a popř. je ještě dorazila kontrolami a sankcemi z FÚ, mohou páchat sebevraždy nebo též zcela ztratit vůli k životu a zemřít; stejně tak je doložený statisticky významný nárůst domácího násilí a „domácích zabijaček“.

        IX. Úmrtí demografická – když se do daného roku statisticky sejde průměrná délka dožití pro generace, které byly ve své době nadprůměrně silný ročník, zcela přirozeně dojde k razantnímu zvýšení počtu úmrtí v letech, kdy má tato početně statisticky nadprůměrně silná skupina „průměrně zemřít“.

        1. Teorie sice hezká, ale nějak bez čísel, které by to doložily. Ve Španělsku a v Anglii se v prvních pár měsících 2020 obešli bez lockdownu, čili většina těch vašich příčin by se neměla nijak projevit. Kolem 15. týdne měli nadúmrtí kolem 30-40%, jak lze dohledat zde: https://www.euromomo.eu/graphs-and-maps

          1. V prvních pár měsících? Tam začala totalistická masírka podstatně dřív a hlavně buzerace pokračovala CELÝ LÉTO, zatímco tady se mohli lidi aspoň chvilku nadechnout. Dyť to tady někdo i barvitě popisoval, nevim teď esli jenom v diskusi, nebo vo tom byl i článek, jak tuším v britanistánu, když se chtěl jít vychcat, tak tam byla na hajzly fronta až ven, protože u dveří stála jakási slepica a onanovala tam s bezkontaktním teplotoměrem a že jako pouští po jenom nebo tak něco. V době, kdy už se vědělo, že většina lidí má infekci aniž by se projevily příznaky (včetně teplotky) tpč. To bylo uprostřed horkýho léta.

            Tak co to tady meleš?

            1. Odpovídal jsem na hypotézu pana Mrcasíka o příčinách nadúmrtí, což v kontextu Anglie březen 2020 nedává smysl. Jinde byly lockdowny a nadúmrtí nebyla, např. v ČR. Bavíme se o dohledatelných číslech, fronty na hajzl ani TV zprávy mě fakt nedojímají.

              1. V březnu se ve většině světa eště nedělo nic. Taliáni si vyrobili cholerový baráky a nahnali do nich lidi, aby se to pěkně explozivně rozšířilo, všude jinde bylo šíření a promoření postupný.

          2. Ehm, četl jste ty příčiny?

            Pokud vím, tak zdravotní systém radikálně omezili v přípravě na COVID – tzn. odložení/zákaz běžné preventivní a zdravotní péče jako příčina tam byl.

            Dále demografie je neúprosná a absolutně nezáleží na Lockdownech.

            A konečně úmrtí na špatnou diagnózu „všechno je COVID, šup do karantény“ tam také byla, protože covidová panika u lékařů bujela od začátku, resp. od hysterických reportáží o Bergamu.

        2. Jinak děkuji za optání, státnice ze statistiky jsem dělal před rokem 2000. Nějak ale ve vašem příspěvku nevidím žádná data, takže se k tomu těžko vyjádřit. Jsem příznivcem Occamovy břitvy, nejjednodušší vysvětlení bývá obvykle to správné.

          1. Tak mi jednoduše vysvětli, ty occamovo břitvo, PROČ bychom se měli vůbec JAKKOLI znepokojovat nad nějakou sezónní rýmou. Vobčas někdo umře, to se kurva stává (hlavně starejm, překvápko!), nesmrtelnej není nikdo a NE, opravdu s tím nic moc neuděláme, protože data jsou srovnatelný v celým světě, naprosto nezávisle na tom, esli tam někdo šílel a vymejšlel kraviny, nebo se nedělo prakticky nic.

            Rozhodně tomu nepomůže vypnout zdravotnictví, půlku ekonomiky a milionům lidí začít kurvit život, mnoha zničit výsledky celoživotní práce. Nebo ti břitva řiká, že jo? A co ti břitva řiká na to, že v Bělorusku, na Ukrajině apod. je to stejný bez takřka jakejchkoli stádních kravin?

            Civilizace, která se zastaví, aby se posrala kvůli starejm, chcípne, protože může pokračovat jenom když bude podporovat produktivní a mladý – další generaci. Staletí to takto fungovalo, i při řadě opravdu ničivejch epidemií v minulosti, co se v roce 2020 tak změnilo?

            1. Já jsem nikde nepsal, že je třeba se znepokojovat covidem nebo že bych podporoval lockdowny, vyjadřoval jsem se k nadúmrtím a statistikám, které ukazují, že covid není jako onemocnění (s měřitelně vyšší úmrtností, než chřipka) konspirace. K Bělorusku jsem rychle nenašel data, jen tohle, a to moc slavně nevypadá: https://www.medrxiv.org/content/10.1101/2021.01.27.21250604v1.full.pdf Našel jsem odhady nadúmrtí na covid a podle nich je to tam skoro nejhorší na světě: http://www.healthdata.org/special-analysis/estimation-excess-mortality-due-covid-19-and-scalars-reported-covid-19-deaths (ale uznávám, že to nejsou čistá data nadúmrtí)

              1. No, a i kdyby to tam bylo 3× horší, nikoho to tam nějak moc nezajímá. Lidi k tomu mají celkem rozumnej, realistickej přístup (kterej tady eště v 90kách byl taky, to až s nástupem pozdějších generací to jde do takové prdele), prostě smrt patří k životu, staří mají odžito, je třeba hledět dopředu a ne furt stát na místě a zírat dozadu.

            2. Co se týká lockdownů, nemám na to nějaký vyhraněný názor, spíš se mi to nelíbí, ale osobně mě to moc nezasahuje. Pokud ale chcete argumentovat proti lockdownům, nepomůže psát články na úrovni žáka pomocné školy, či čichače toluenu.

              1. Elementární praxe ukazuje už roky, a od loňský jara nejvíc v historii, že nemá smysl psát nic, ani nic žalovat. Pořádky se mění, kriminální sběř drží opratě pevně v rukou a s mediální masírkou mají zdatný zástupy kanonenfutru. Pokud nedojde k notnýmu impulzu v zahraničí, kterej pak i tady ovčani pasivně přijmou, jako to ostatní, tak se nezmění nic.

                Pak má smysl se akorát připravit na ten sešup dolů z kopce a hlavně potom na to vybourání dole pod kopcem. Na to je dobrý si teď vytříbit, kdo je kdo, na koho se bude dát spolehnout, a koho bude lepší vyhodit z vokna nejlíp už po cestě dolů…

                1. Zbytečně hážeš hrách na zeď…

              2. Nač hned urážet do čichače toluenu, nebo žáka pomocné školy? Já teda názor na nezákonnou šikanu lidí pomocí „lockdownů“ mám jasnou. Úplně k hovnu. Všechno šlo do prdele včetně životů těch nejohroženějších, teda důchodců. Osamocení bez možnosti osobního setkání s příbuznými je jízdenkou na krchov. Děti? Svinstvo největší. Jestli to nechápeš, tvůj problém.

                1. K tomu osamocení, každý to má jinak – mám dědu nad 90 let a díky vakcíně jsme si všichni oddechli, že to nebude takové riziko se s ním osobně potkat na narozeniny. Riziko smrti 1:6 (nebo kolik je to nad 85 let) fakt není lákavá vyhlídka.

                  1. Já fakt nevím, co na takovou idiocii napsat. Zaprvní děda nad 90 let může zemřít kdykoli na cokoli, každou sekundu, to je prostě naprosto očekávatelná věc.

                    Za druhý, víte úplnou piču, nějaká prolhaná svině v televízore vám cosi slíbila, to, že velká skupina si nevytvoří reakci absolutně žádnou, případně zoufale slabou (a vás ani nenapadne to nechat zkontrolovat), to, že to prakticky nijak neúčinkuje na mutace, a že ani není známo, co to udělá s imunitou jako takovou, to ve svým fanatickým zápalu naprosto odmítáš vnímat, že? Prostě opravdu fanatickej náboženskej zápal, kdy to lidem absolutně vypíná logický uvažování.

                    1. TV nevlastním. Nežiju v ČR, od začátku sleduju statistiky úmrtnosti v místě, kde žiju. Většina obětí byla nad 60 let. Po vakcinaci rizikových skupin někdy v březnu pak byla většina úmrtí pod 50 let. Ale jasně, vakcíny nefungují, všechno je shoda okolností a psychosomatika, a statistici mi lžou, no tvl. Úplně se lituju s tím svým vypnutým logickým uvažováním.

                    2. Tak tyhle statistiky bych chtel videt.

                      Surprise, surprise – vetsina umrti byla nad 60 let. Fuck, jses blbej nebo navedenej? Kolik je kurva statistickej vek doziti? Cca 80 let? Jak by mohlo vetsina mrtvejch bejt mladsich?

                      Ja se z tebe poseru.

                      Vakciny s nejakym fungovanim nemaj nic spolecnyho. To je sracka naprosto uplne k hovnu. Jediny co zpusobej ze urcity mnozstvi lidi zmrzacej nebo zabijou. Na zabraneni nejaky nemoci jsou naprosto nahovno, to priznavaji vsichni vcetne vyrobcu.

                      V breznu uz sezonni nemoci konci, to bys tam do tech tvejch infantilnich uvah taky mohl incorporovat myslivce.

                      Statistici ti lzou urcite.

                    3. A že to v březnu 2020 v ČR skoro nikoho nezabilo, při tom lockdownu, na rozdíl od ostatních zemí, asi psychosomatika :-)
                      Data z konce dubna, strana 1 tady, to už byla většina nad 85 naočkovaných (spletl jsem se o měsíc, nebylo to v březnu a bylo to nad ~80): https://www.hpsc.ie/a-z/respiratory/coronavirus/novelcoronavirus/surveillance/weeklyreportoncovid-19deathsreportedinireland/COVID-19_Weekly_Death_Report_Website_v1.0.pdf
                      Data z přelomu roku, strana 25, nikdo naočkovaný: https://www.hpsc.ie/a-z/respiratory/coronavirus/novelcoronavirus/surveillance/epidemiologyofcovid-19inirelandweeklyreports/COVID-19%20Weekly%20Report_%20Week%202_%20Slidset_HPSC%20-%20Website.pdf
                      Ale ne, nemůže za tím být vakcinace, ta přece nefunguje, určitě to bude něco jiného, potřebujeme mozkové myšlení přece.

                    4. „potřebujeme mozkové myšlení přece“

                      Pleonasticko-imbecilnim poznamkam tohoto typu nerozumim. Zkus si nekde vyhledat co znamena koherence a inkorporovat tenhle princip do sveho uvazovani.

                      Tvoje opakovene radobyvtipne poznamky o ucinku psychosomatiky neomylne indikuji ze jsi genericky konvencni konzument toho co ti nasere do mozku tvuj oblibeny whisperer. Ohledne nemoci se zjevne subscribujes materialistickemu konceptu ze nemoci zpusobuji externi vlivy, jako treba viry. Tedy konceptu propagovanemu pharma-medicinskym komplexem s ucelem do tebe nasrat co nejvic chemickych sracek abys platil ze budes ‚zdravy‘. Lo and behold, there are alternative views of health, the German New Medicine being a case in point, tovarish. Ta v kostce rika ze vsechny nemoci jsou psychosomatickeho puvodu. Zkus nekdy vylizt z klece svyho omezenyho uvazovani – as hard as that would be, me acknowledges that – a podivat se na veci z jiny perspectivy. Napriklad se zeptej votazku jak je mozny kdyz teda viry zpusobujou nemoci ze treba tak pulka populace zadnou udajne virovou nemoci neonemocni. Pharma nebo medikalni mrdky ti asi reknou ze ty lidi maj „silnou imunitu“. Hmmm. Nebo taky treba hovno. Taky maj treba uplne normalni imunitu zatimco ty co vonemocnej treba imunitu nemaj protoze jsou treba vystresovany z nejakejch blbejch kecu imbecilu tvyho razeni. Etcetera, etcetera …

                      Jinak me ty tvoje zblebty nejak zvlast nezajimaj. Jsi generickej kus humanoidni hmoty, jeden z nekonecny rady beztvarejch tlampacu sracek ktery jim nekdo nasype do hlavy.

                      Have a nice rest of your generic, standardized life.

            3. „data jsou srovnatelný v celým světě“….“v Bělorusku, na Ukrajině apod. je to stejný bez takřka jakejchkoli stádních kravin“
              Ne že bych s tebou nesouhlasil v řadě věcí, ale spoléhat se na kvalitu dat ať už od těch, co se tváří, že to strašně sledují tak od těch, kteří by se tak rádi tvářili, kdyby na to měli prostředky tak od těch, kteří se tím ani neobtěžují a pinknou tam numero podle kvality spánku anebo ti, kteří to raději popřou od počátku – je blbost od obou Vás diskutujících. Proč nepřidáš nulu v Severní Korei? Prostě stavět na tom jakýkoliv argument je …. V Bělorusku či Ukrajině (stejně jako v Rusku) zaklepe bačkorama každou chvilku víc lidí na chlast víc než na jakoukoliv chřipečku (ne že by se kterýkoliv virus na těle absorbujícím denně tolik promile léta po sobě nevyřádil).
              Mimochodem, líbí se mi přístup Nového Zélandu či Aussies – jeden infikovaný a lockdown na města či stát. Tomu říkám panečku panika na třetí, jak dlouho muselo trvat ty násady na krk vymýt, aby si to nechali (ti obyvatelé) líbit?
              Mimochodem, dal jsem si Pfizer, dvě dávky. Nuo problemo. Není to návod ani stanovisko, riskl jsem to po zvážení pravděpodobnosti průseru a osobní intuici, vyšlo to a nebylo nic. Ty katastrofické scénáře o uhynulých očkovaných, které slyším, mají s možná s Covidem jako takovým jedno společné: moc se o tom mluví. Když jsem kdysi dostal včeličku proti normální chřipce, otekl jsem jako prase (v 92´). Jinak jsem byl očkovaný za život asi 19krát a ani hovno, navíc zjevně funkční zákroky dle absence nemocí.
              Asi jsem to dostatečně nerozmázl v bulváru.

              1. Chyba je skoro jistě v tom, prát to každýho jak v nějakým dobytčáku. Musí to být indikovaný (normálním) doktorem, co aspoň trochu zná svýho pacienta. To asi moc dobře nejde v dobytčákovým režimu, nedejbože ve vedle popisovaným stylu že škola unese děcka a pošle je do dobytčáku vopíchat dokonce potají, že?

                Mimo nějakejch reakcí na součásti roztoků (tam se taky začínají nacházet další průserový komponenty, který by samozřejmě normální schvalovací doba odhalila a byla by doplněna kontraindikace) jsou to pravděpodobně ve většině případů bouřlivý reakce na základě už prodělané infekce. Ale to nikdo nezkoumá, tady se jede politická ideologická tlačenka, ze které obskurně tyjí farmafirmy, nemá to nic společnýho s medicínou.

          2. Occamova britva … cha cha cha …

            Nejjdednodussi vysvetleni toho proc se nekdo snazi vypicit svet je to ze se nekdo snazi vypicit svet.

            Nejjednodussi vysvetleni toho ze probiha nejaka (smrtelna) pandemie by bylo ze by probihala nejaka (smrtelna) pandemie. To se nedeje.

            Takze je potreba se ptat otazky co se kurva deje. Deje se kurva to ze konci jedna historicka epocha. Pandemie je smokescreen pro to aby z toho urcita cast lidi profitovala a aby byla budoucnost podle nich.

            1. A jak je to teda s tím francouzským patologem, ti očkovaní mrtví, co o nich píše, umřeli na vakcínu nebo spíš na tu mediální hysterii kolem covidu, z psychosomatických důvodů? Já myslím, že to je logické vysvětlení.

              1. C’est un allemand …

        3. Zasadni problem je delat nejake zavery na zaklade jedne zeme, i.e. Ceske republiky. Jelikoz se udajne jedna o pandemii, tak je potreba sledovat data z celeho sveta.

          Data ze sveta ukazuji ze zadna zasadni pandemie se nikde neudala. V nekterych oblastech se neco udalo a bylo to vesmes zpusobeno tim ze nekdo neco zkurvil.

          1. Žiju jinde, než v ČR, a data říkají něco jiného.

            1. No comprehendo meine friendo …

Komentáře jsou uzavřené.

D-FENS © 2017