Monsignore Petr Piťha: Impérium vrací úder - zpět na článek

Počet komentářů: 239

  1. Instanbul.
    Konstantinopol je odjakživa Instanbul.

    1. Technická: ale třeba polsky nebo rusky je to Stambul. Tam se to zkomolilo, protože se to snadněji vyslovuje.

      1. Cařihrad…
        A je zajímavé, že zrovna tam se umluvili zrovna na tomhle…

    2. Istanbul…

      1. Trefa, kaju se. Měl jsem to po sobě přečíst.

    3. Miklagard.

    4. Pokud je mi známo, původní význam slova „Istnanbul“ je „tamto město“. Tedy označení takového města, které je mimo potřebu jej dále specifikovat pro jeho velikost a význam. Časem se tedy z Konstantinopole stalo „Tamto město“, tedy Istanbul.
      Já bych k tomu dodal, že to je po Římu, tzv. druhý Řím. A v tomtopořadí, věřte, nevěřte. je „třetím Římem“ Moskva. (:-))

      1. Proc zrovna Moskva? Kvuli pravoslavi?

  2. Jenže heterosexuální bílí muži mají většinou ruce plné práce a hlavu plnou plánů a starostí svojí rodinu a nemají moc času na schůzování a demonstrace.

    1. Jo, a pak jednoho dne nepoznají svět kolem sebe.

      1. Svet se meni i bez bukvic

  3. Proc by lesba nemohla otehotnet, kdyz tu mame neposqrnene poceti? Nejaka zenska to takhle kdysi davno uhrala na sveho snoubence, nejakyho podnikatele v tesarstvi.

    1. A já myslel že lidi jsou už po těch letech chytřejší… Vůbec ne, lidé jsou pořád negramotní bludaři, akorát se jim nepotí prdel na oslovi ale v sedačce automobilu.

    2. Velkohubě žvaníte a přitom se neorientujete v základní terminologii.
      Jak jinak, že ano.

    3. Homosexualita znamena neplodnost? To jsou mi veci.
      Jinak samozrejme lesba otehotnet muze, drtiva vetsina homosexualu je schopna pohlavniho styku s opacnym pohlavim, stejne jako vetsina homosexualu je schopna pohlavniho styku se se stejnym pohlavim. Nahrazkove sexualnim chovani se tomu obvykle rika.

      1. Ja to vim, ale spis jsem narazel na vyroky soudruha kazatele.

        1. Tak to jo

  4. Myslím si, že se to dalo čekat, pokud probíhá globální determinace sociologického vývoje, tak mě spíše udivuje, že se ty varovné hlasy ozývají až dnes, přijde mně to jako, když někdo vidí, že se z dálky blíží obrovská tsunami, ale klidně dál sedí na pláži a začne volat – pozor vlna, až když je ta vlna metr od něho.

  5. Piťha by měl radši držet hubu a energii věnovat očistě církve než strašením před globální nadvládou homosexualů co začnou odpůrce odvlékat do koncentráků. Druhej spolek s podobnou koncentrací homosexuálů a prznitelů dětí jako je katolická církev abys pohledal.

    1. Kdyby zneužívání dětí v “pokrokové sekulární společnosti” bylo tak vzácné jako v katolické církvi, celý svět by si mohl pískat.

      1. Prijde na to, co vsechno vidis pod pojmem „zneuzivani deti“. Tady na Sumave je na skolach nabozenstvi jako krouzek. Nase potomstvo nastesti pochopilo, ze je to ztrata casu, ale nejakou praci chvili dalo rozvratit „ale on tam chodi Vasik a Dan a oni jsou fajn“. Kdyz jsem pak obcas slysel, s cim ze Vasik a Dan chodi za mym potomkem, jake bludy mu tlaci do palice, tak si rikam…odkud to jen muze byt?

          1. „Hele tati, Dan rikal, ze pry v jednom kostele vizi obraz a pry kdyz do nej pichli hrebikem, zacala z nej tect krev. A kdyz se pomodlili, tak to prestalo.“ Zcela konkretni priklad dva tydny starej.

            1. To zní skoro tak logicky jako vysvětlování existence veřejnoprávních médií nebo funkce centrální banky :-)

              1. Z toho krouzku se nosi i jine speky. Moje babka mi jako klukovi taky vymejvala hlavu, ale mnohem mensimi bludy.

                1. Já si vzpomínám na „nerouhej se!“. To se pak člověk již záhy naučí říkat kurvaštelung místo panebože nebo ježíšikriste ;-).

                2. Asi záleží, jakej je to oddíl. Katolící mají krvácející obrazy a různé nechutnosti v láhvích, sporotovní fanoušci zase draží fusekle basketbalistů z vítězného utkání, každej má svý :-)

                  1. Ja to chapu, ale kurva drat hned deckam cpat tyhle picoviny na prvnim stupni ZS? Maji je ucit zpivat a rozvijet lasku k bliznimu svemu, to bych jeste bral.

                    1. Vlk sezere babici, pak ho rozparou, daj dovnitr kameni a nechaj ho se utopit ve studni. Materska skolka!
                      Drak je svine, tak mu usekneme vsecky hlavy a pak nad nima masturbujeme na hrade. Opet materinka!

                      Ac je Bibla plna silenosti(a kor Starej zakon, tam byl ten milosrdnej a hodnej Buh nejakej nasranej a slovo odpusteni mu moc nerikalo), tak lecktery pohadky se fakt snazej sekundovat.

                    2. Třeba jim to chtěli nějakou zábavnou formou přiblížit a probudit zájem :-). Jako jiné pohádky.

                    3. Pohadky jsou samozrejme tragedie sama o sobe, vetsina chudaku princu nakonec skonci v chomoutu,apod.

                      Ale z te pohadky se da aspon vybrat nejake ponauceni,nebo nejake svetle zitrky.Ale co si ma dite vybrat z toho,ze z nejakeho obrazu chcije krev? Jakoze bububu, musite verit tomu, co vam povidam, jinak vam proste ukazu, ze to nejsou kecy a ve finale i to, ze peklo existuje?

                      At s tim jdou do prdele. Je to,jako 5letejm deckam delat sexualni vychovu.

                    4. Ježíš je láska. A když se nebudeš modlit ty malej smrade, budeš chcát krev jak ten vobraz. Jasný zobáku? Tady máš voplatku. Další.

                    5. Beta muži musí budovat civilizaci. A zázraky se dějí, i teď v 21. století.

            2. Na to je jednoduchá odpověď…pics or didn’t happen :D

              1. Vis co, ono je hlavne potreba diteti vysvetlit, ze je to picovina a pritom ale to takto ale nemuze prezentovat mezi kamarady, kteri by pak ho nechteli do party. Nezapomen, ze tady je vericich vic, takze ‚verit je normalni’…

                1. To bejvávalo. Byly časy, kdy dítko školou povinné nemohlo bez zásadní újmy říct spolužákům něco jako „děcka, to byl v neděli v kostele zase sračkomet, že?“. Dnes už by mohl a někteří (ano, třeba ty, Ahmedku), by s ním i souhlasili. To bude ten úpadek tradičních hodnot.

                  1. Ja mam s tema hodnotama problem. Od tradicnich jsem odvykl a na ty Jandovske jsem si jeste nezvykl.

                    1. Domnívám se, že to bude poněkud bolestivá převýchova, ale to by bylo, aby to Jakub Janda a jeho ťynk-ťank nezvlád‘ i s Váma.

  6. Panu Piťhovu klobouk dolů za odvahu a podpis pod celý jeho projev.

  7. Zbytečný povyk. Piťha (kterého jsem doposud nijak nesledoval), se v tomhle kázání prezentoval jako doomsayer (což nic nemění na faktu, že jeho poznámky o nedělitelnosti svobody, uvedené v článku, jsou zaznamenáníhodné). Kdyby tohle vykřikoval někde na náměstí, asi by si pár dní pobyl na pozorování a pak by byl svěřen do ambulantní péče. On to ale udělal v kostele a své kázání (opravte mne, jestli se mýlím), směřoval členům nějaké církve. Prd je mi do toho.
    Výlevy nějaké party pošahaných postklimakterických hysterek k tomuto tématu už jsou asi zcela mimo.
    Ano, má to ten další rozměr a přesah v tom, že katolická církev (netroufám si tvrdit, že jen ona), je prolezlá buzeranty, pedofily a podobnými nestandardy tak úctyhodně, že má první reakce na to poselství o tom, jak nás záhy všechny ovládnou teplouši, byla „ty vole, to je insider, ten musí něco vědět“.

    1. Delal to stejne veřejně jako kdyby to hlasal na namesti. Do kostela muze prijit kazdej. Krom toho je problem, ze je to jeden z nejvyse postavenych cinitelu katolicke cirkve u nas a jako takovy ma znacny vliv na katoliky.
      Kdyz napisu „ukradni co muzes, nikdo za tebe slozenky nezaplati“, tak i e to jen placani nejakyho nymanda na obskurnim webu, zato kdyz to rekne v televizi předseda vlady nebo prezident…

      1. Ale jiste uznas, ze kdyby vystoupil treba Filip a zacal citovat nejaky hluboky myslenky Marxe, preqapenej nebudes. Kdyz holt clovek posloucha katolickeho kazatele, tak predpoklada, co asi uslysi.

        Cirkev zrejme zjistuje, ze fanclub se jim rozpada, tak se snazi znovu oblbovat lidi michanicema prav, polopravd a bludu. Kazatele jsou takovi prehistoricti politicii pred volbama.

        1. Kdyby si aspoň někdo dal práci přečíst si ten jeho projev celej, tak by zjistil, že ten člověk v podstatě hájí právo na svobodu pro všechny.

          1. Jednou jsem si dal tu praci, ze jsem si poslechl projev Ady. Musim rict, ze v hodne vecech mel pravdu. Ono nelze jen delat z lidi blbce, s tim dva tisice let nevystacis.

            1. Aha, tak si to příště ušetřím. Čest práci.

              1. No prave, praci cernoprdelnici neznaji. Tos trefil.

                1. Docela dost klášterů dřív i dneska fungují podobně jako statek, taková samostatná ekonomická jednotká. Tuším je v tom nějakej klíč podle řádů.

                  1. Jo, zalezi na konkretni cirqi. Ale „dotace“ od statu porad dobry.

                    1. A co dochtoři? Taky je pár soukromejch, ale většina jen saje ze státního cecku, lumpové.

                      Co má asi dělat organizace, kterou stát obral o majetek, udělal z jejích představitelů státní zaměstnance než brát státní dotace? V porovnání s jinejma odvětvíma jsou to drobné a je to snad jediná státní organizace, která po mě nic nechce a vyhnu-li se jejím úřadovnám můžu si žít svůj život po svém.

                    2. Vsak to rikam furt, at jim ty majetky vrati, zdani a oddeli vse od statu.

                    3. Jak to myslíš zdaní? Jakože „tady máš pade vole co sem ti ukrad, ale dvacku naval“?

                    4. To sem taky úplně nepobral :D

                    5. Nebuťe tak zlý.
                      Třeba nemyslel tohle (oč se zatím asi jen hubou pokouší socani, komáři a bůh ví kdo ještě), ale třeba myslel vtátit ukradené(děje se) – přestat financovat státem (po dokončen se má stát) – jak se zkonsolidují a stanou samofinancovatelní a bude vznikat zisk (???), tak ať z něj platí daně jako každý jiný ekonomický subjekt…

          2. Já jsem si dal tu práce ho přečíst (poslouchat to nebudu) a zjistil jsem, že to právo na svobodu pro všechny hájí poněkud specifickým způsobem – tedy právě tím podsouváním zkázy. A ta svoboda třeba pro buzeranty z jeho kázání tedy příliš zjevná nebyla, že?

            1. Já myslím že byla.

            2. Normalka. „Miluj blizniho sveho, pokud to teda neni pohan, kacir nebo buzerant“.

              1. A tendlencten Piťha by za Klause ministrem školství.
                Buzerantů má ve svém okolí doslova po kokot, ale on na ně dšťí síru pekelnou v chrámu Páně.
                Chce se mi blejt, velebnosti.
                Poslal bych je všechny pokrytecké katolické buzny do prdele, ale jim by se to spíše líbilo…
                Ale jak vidím z diskuse, i vzdělaní lidé v tom mají chaos a homosexuály by převychovávali a dělili na pravé a falešné…
                Faktem, že jejich kvikot o dyskrymynacy už mě taky sere.
                Ale vidět za tím spiknutí už je stihomam.
                Inu ne každý se dožije vysokého věku v duševní svěžesti.

        2. Tak prekvapenej.. Jak se to vezme. Postoj cirkvi k homosexualum je celkem znamej, vrchol tolerance je kdyz nejakej liberalni kněz prohlasi, ze hrich neni homosexualita sama o sobe, hrich je homosex. Nicmene nutno priznat, ze takovej homosexualni doomsaying co se vyrinul z Pithy se u cirkenich predstavitelu moc casto nevidi.
          Ale me to pobavilo, vzdycky me potesi, kdyz se nekdo odkope.
          Plna huba miru, lasky, tolerance a pak fuj,buzeranti,ovladnou nas, nazenou do koncentraku a rozvrati nam rodiny. Muhehe

          1. Kdyby aspon rekl, ze problem neni v teplousich, alebrz v tech curacich okolo, kteri je pouzivaji jen jako katalyzator pro svoje zajmy, tak dobry. To by, zcela nepochybne, vedel, o cem hovori.

            Buziku je naprosty minimum, to uz hlupaku je vyrazne vice a nadelaji radove vetsi skody.

            1. To bude tim, ze mezi ty curaky co pouzivaji homosexualy jako katalyzator pro svoje zajmy patri i Piťha :)

            2. Ale to on řekl. Homosexuálové vs homosexualisté.

      2. Ano, do kostela může přijít každej, poslechnout si to, udělat si názor… Jak říkáte – má vliv na katolíky. No, tak možná některé z nich o něčem přesvědčil. Co si z jeho kázání vybrali? Že budou zotročeni kohortami buzerantů? To jsem si nevybral. Že jsou blbé časy, ve kterých není pohlaví dítěte určováno pohledem mezi jeho nohy? To bych si i vybral.

        1. Ja se tim hlavne bavim, jsem skodoliba svine a potesi me, kdyz se nekdo pekne odkope.
          Na druhou stranu, co se ma co flanďák srat do politiky. Ma se starat o dusevni povzneseni svych ovecek a aby nesli do pekla a ma nechat cisari co je cisarovo. Ale to by holt nesmel bejt katolickej potentat.
          Jednou za uherak zajdu do modlitebny ke kacirum a ti teda politiku do kazani netahaj. Ale holt to nejsou profesionalni flandaci, ale opravdovi verici.

          1. Ano, ten přesah církevních a sekulárních témat je špatně. Ale politika už je všude – v kultuře, ve sportu…
            Koho máte za kacíře, netuším, ale to už tak bývá, že laičtí věřící se starají především o svou víru. Ten kal do toho zanášejí až jejich servisní organizace.

            1. Kaciri jsou vsichni, co nejsou rimsti katolici :)
              V tomhle konkretnim pripade pak Cirkev bratrska

              1. Myslíte ČBCE? Tam jsem byl asi na dvou kázáních – bylo to dlouhý, ale nebylo to blbý a nebyla v tom politika.

                1. Jo, ČBCE. Jsem okoralej cynik, ale jejich kazani se mi libi. Takhle nejak si predstavuju apel na me lepsi ja a na uceni Jezisovo. Maj kazat lasku, soucit a odpuštění, na svete toho zas tolik neni a neuskodi pripominat ideal. Sracek, hruzy a nenavisti je na svete spousta, neni potreba k tomu jeste nabadat z kazatelny. S tim at jdou do prdele.

                  1. +1 přesné

                  2. Jo, tak přesně takhle jsem to vnímal já.

                  3. A jak jste po tom kázání změnil svůj život? Náboženství není o tom vyslechnout si, co se mi líbí, a pak si to stejně dělat po svém.

                    1. Proc bych mel menit svuj zivot? Takhle to fakt nefunguje. Kazani ti ty hodnoty pouze pripomina, jak s tim nalozis je na vkusu kazdeho soudruha.

      3. Piťha je hierarchicky obyčejný kněz, nemá žádné postavení., Má vliv a respekt, ale žádnou pravomoc.

        1. Pravomoc nad věřícíma nema zadnej knez. Ten vliv je to, oc tu bezi.

    2. Ano ano, prolezlá nuzeranty a pedofily a taky jsou to mafiáni, co chtěli zabít to děvče, aby nikdo nezjistil, že Ježíš byl ženatej. Když to bylo v televizi a napsal to Dan Brown, tak je to pravda, mámo. Podej dalšího lahváče.

      1. V 90. letech jedna moje firma delala tiskoviny pro ruzne kostely na Morave. Poznal jsem celkem dost tech ruznych ‚svatych lidi‘. Na jedne strane jsem jim tak trosku zavidel ten jejich jednoduchej zivot, kdy na ne makaji jini a na strane druhe jsem videl, kolik buziku mezi nima je. Ono se to nepozna hned, protoze mnozi jsou hetero a pritom mili a vlidni, ale casem se to poznat da, eventualne ti, co mezi nimi hetero jsou, si z homousu sami delaji prdel. Kolik z nich sahalo ministrantum na prcinky, to samozrejme nevim a nepoznam. Nicmene, schovka pro mnoho deviantu to je.

        1. Nevím, to nedokážu posoudit. Slyšel jsem, že homosexuál prý homosexuála pozná.

          1. To asi jo, mam znameho buzika a ten mi rikal, ze mu prej staci pohled do oci. Ja zase na buziky mam cuch plus sleduju povetsinou pohyby rukou. Asi nejlip se trefuje moje zena, ta pozna bukvu raz dva.

            1. Pohyby rukou. Steven Seagal když běží, dělá rukama typicky ženské pohyby :-)

              1. Steven rad dava na odiv fakt, ze kdysi se celkem intenzivne venoval vychodnim filosofiim. Ze ale jinak je to nasilnicke prase, to je jina.

                Ja to tezko vysvetlim, teplousi maji pohyby rukama takove plynulejsi, ladnejsi. Mel jsem dva zamestnance buziky a trvalo skoro rok, nez jsme se s kolegy prestali hadat a na ferovku se jich zeptali. Jistotu jsme proste nemeli a ve finale slo o hovno. Dokud to na mne buzik nezkousi, nemam s nim zadnej problem.

                1. Taky jsem si všiml. Když vidím nějaký černobílý záběry s členy SA, tak i to hajlování je takové plynulejší a něžnější i ty uniformy maj tak nějak líp opečovaný a když kopou do nějakýho žida, jsou to skoro takový ženský pohyby. Prostě jsou jasný, divím se, že je prokoukli tak pozdě.

                  1. Ale pak s nimi zatočili po heydrichovsku.

                    1. Protoze chteli podil na moci. Dokud si Roehm nezacal vyskakovat, moh si sukat co chtel. Krom toho teda smazli i ty pohlavary SA co byli hetero.

        2. Neznám tolik farářů, ale máte pocit, že je jich tam nějak statisticky výrazně víc než třeba mezi účetními?
          Mě by se líbil stav, kdy se už konečně oddělí od státu a bude tu síla organizace, která má prachy, konzistentní názory a postoje a historickou paměť. Jako protiváha čím dál úchylnějšímu státu.

          1. Na moje pocity sere pes. Bejvalej spolupracovnik moji mati (za minulyho totace) dospel k nazoru, ze spolecnost je spatna, sekl s hoknou a sel do jakesi te cirkevni skoly, aby se stal cernoprdelnikem. Ke konci studoval kdesi v Polsku. Kdyz jsme se jednou za nim stavili az byl hotovej, byl v jednom kostele u nas, tak prisla rec i na to, ze nejvic ruznych uchylu ve svem zivote zazil prave na te skole.

          2. Btw… s tema prachama po oddeleni od statniho cecku, nevim nevim. Cirkev majetky nahrabala valkami, vyhrozovanim a oblbovanim lidi. Zdroje vyschly, dneska se oblbuje a vyhrozuje jinak, takze na pripevcich do klobouku by zrejme neprezila. Ono jen vlastnit nemovitosti, pokud to nejsou zrovna lesy k tezbe, jako trvaly zdroj blahobytu, nestaci.

            1. Můžeme nad biblí rozjímat zda církev má nebo nemá mít majetek, ale jinak bych řekl, že k majetku přišla tak jako každej jinej feudál. V dřevních dobách král ukázal na kus lesa a řek, tak si tam teda postavte ten klášter a pak se to už jen různě dědilo, šmelilo, přeprodávalo, koupilo za postup atd. Koneckonců církevní hodnostáři bývali mladší synci z významných rodů.
              Pokud vím, pozemků mají v restituci celkem dost. A je to vlastník, který myslí dál než do konce volebního období.
              S pozemky je podle mě menší problém než s nemovitostmi. Nemovitost často fungovala tak jako svatovítská katedrála. Král postavil honosnou stavbu v rámci poměřování pindíků a pak to dal církvi k užívání. Takže by takové kostely měly patřit rodu, který je postavil nebo státu jako nástupci krále s věcným břemenem, že si tam můžou dělat ty svý rauty s vínem a hostiema. Jenže kdo by dneska chtěl udržovat památku jen pro to, aby mu tam někdo pořádal mše?

              1. Vsak prave, tak jsem to myslel. Cirkev v soucasne podobe je anachronismus a ty jejich megabaraky stojej akorat randal na udrzbe, pricemz prijmy z lesu a luk to nezachrani. Makat zadara na cirkevni dneska taky nikdo nepujde. Tenhle mastodont se proste ze statniho udrzovat neda a ani neni duvod, proc by mel.

                1. No vrátit někomu barokní klášter a nedat mu k tomu okolní vsi s pachtýři a nevolníky s tím, že se má o barák starat sám je dost podpásovka. Nějak by si měli stát a církev vyříkat jak je to s památkovou péčí, to asi jen tak někomu na hrb přehodit nejde, aniž by měl tu možnost to např. celé zbourat a postavit tam třeba mekáč.

                  Čekal bych, že z těch pozemků a nemovitostí pofrčí hlavně platy hodnostářů a jejich aktivity, že si založí vinařství, pivovary, JZD, pilu, hotel, papírnu cokoli, co se s tím rozumně dělat dá. Prostě taková normální a.s.

                  1. No, ja podnikam od roku ’87 a priznam se, ze si neumim predstavit, ze mi nekdo nasype miliardy a ja do roka rozjedu nejakej stand-alone business, kterej uzivi vsechny tyhle nefachcenky.

                    Nevidim duvod, proc by to mel stat nejak dal financovat. Trest za to, ze nemame feudalismus?

                    Pamatkari jsou svinstvo tak nejak vseobecne. Nicmene, po staleti diktovaly cirqe lidem, no tak holt ted diktuje nekdo jim. Blby, ale takovej je zivot.

                    Jako jo, at se staraji, at zkusi podnikat, pred prvni navtevou FU se budou i poctive modlit. Fandim tomu, at podnika co nejvic lidi. Ale nejak si to u tech cernoprdelniku moc neumim predstavit v masovem formatu. Ze par z nich pochopilo, ze bez skutecne prace nejsou kolace, to je dobre. Ale je to jen kapka v mori.

                    1. Vám museli udělat něco fakt hroznýho :-)
                      Ale až mi někdo někdy dá památku, která stojí megapeníze na údržbě a zároveň mi s ní zakáže nakládat jak uznám za vhodné nebo mi kompenzovat to, že s ní musím nakládat jen tak jak chce stát, pak mi to přijde divné.

                    2. No, ja jsem jeden cas byl spolumajitelem baraku, kterej spadal pod pamatkovou ochranu. Zase tkaova extratraga to nebylo. Museli jsme respektovat velikost a barvu oken do ulice, uvnitr se nesmely zkurvit nektery fresky a puvodne nam chteli zatrhnout rekonstrukci sschodiste. No, kupodivu, to schodiste z sestnacteho stoleti dva dny po jejich navsteve ciste nahodou spadlo. Takze pak uz nebyl problem s ‚rekonstrukci‘. A pri kopani sklepa jsme nasli starou studnu, no tak se na ni holt zapomnelo a zasypala se suti. Co tam toho pane veslo…

                      Neni to sice prijemne se s pamatkari dohadovat, ale prezit se to da plus neco malo z nich i vypadlo.

                    3. Sysope, nechcete tyhle historky sepsat? Musím vychovávat tři děti a tohle by dost pomohlo.

          3. A znáte tolik účetních? Slyšel jste už o nějakém teplém účetním?

            1. Účetních znám asi o dost víc než farářů, ale dokud s tím nevylezou na světlo, tak těžko říct. Třeba to všechno byly lesby, co v rámci společenského statu quo žily v manželství.

          4. +1
            Přesně toto mne napadlo, když podepsali to vyrovnání státu s církvemi. Taky doufám, že by když se to povede, mohl vzniknout silný celoplošný ekonomický subjekt vedoucí své aktivity trochu etičtějším způsobem a tím třeba malinko inspirovat/kultivovat společnost.

            Mě se na tom nelíbí že za církve jsou považovány i některé podivné spolky (myslím že tam jsou i Jehovisti, nebo nějaká taková sebranka).

  8. Kázání výtečné. Jen více takových kněží, kteří se nebojí ozvat a drží ještě věrně praporec Kristův, svatého Václava.
    Ano, Církev je skutečně zamořena buzeranty a současný liberální a odpadlický papež s tím nic nedělá. I to by mělo být dostatečným varováním a především potvrzením pravdivosti části Mons. Piťhových slov – takto dopadne jakákoliv společnost, v níž teplometi získají navrch.

    1. Deus lo volt! Pobijte je vsechny, buh si ty sve pozna.

      1. Pardon, Buh.

      2. Hoax.

    2. Ono stačí zabrousit pohledem na “vyspělý” západ, kde mají v degeneraci před námi násk.

      1. To je pravda. My jsme se z jedne prdele pred 1/4 stoletim vyhrabali a ted hladove hledime na tu druhou, na zapad od nas, do ktere se postupne borime a ten naskok dotahujeme.

        Dokonce uz jsme se naucili se doma vynadavat a pak u voleb to zase nahazet tem, co nam ty ‚svetle kapitalisticke zitrky‘ ze zapadu privezou. Sledoval jsem volby v Bavorsku a Bavori zacinaji zvedat hlavy, uz to neni, co bejvalo. Obliknout dirndle a lederhosen, za pochodu dorazit do volebni mistnosti a nahazet to zase te stejne partaji, jako vzdycky. Snad jim to vydrzi.

      2. Jo, proto jsme na spici v rozvodovosti, půlka deti vyrusta mimo manzelstvi, tolerance v uzivani alkoholu a drog u mladeze je u nas zdaleka nejvyssi na svete, promiskuita je norma, ale oni jsou v degeneraci pred nama. Jo, to dava smysl.

        1. Skoro 70 % cernosskych zen v US vychovava dite bez manzela. Ne jenom „mimo manzelstvi“, ale rovnou bez manzela. U bilych v US se to blizi k 30 %, mozna ted je to uz pres, moje cisla jsou stara. (tem cernoskam jsem to zaokrouhlil nahoru, mozna ten trend otocily, to jen fair notice)

          Na zapade feministky dlouhodobe prohlasuji, ze promiskuita je norma a ze je uplne jedno, kolik partneru jsi za zivot mel.

          Jako v leccems zapad predcime, ale zrovna dve veci, ktere me serou nejvic, tak tam za zapadem, zatim, zaostavame. Pred zduraznim, ze US ma tak naskok 20 – 25 let, Kanada ma naskok tak 25 – 30 let. Ale pro Kanadu jsem cisla nikde neslysel a obe zeme se svejma divnostma v SJW dost lisi(ackoliv je Kanada dal a obcas se mi fakt ekluje, tak mi to tam prijde vic subtilni, ale to muze bejt zkresleny tim, ze US jsou vetsi, vic rvou a ze jsem dlouha leta pracoval pro amiky). A fakt je hledat nebudu :D

          1. Bez manzela nahradte bez otce(a volitelne klidne bez muze, protoze to, bohuyzel, je take pravda), jsem se na to manzelstvi tak zakoukal, az jsem to zkurvil. Jak je mym dobrym zvykem :D

          2. U nas na tom budou cikani jeste hur. Cernosi jsou v americe mensina, je jich asi 25 procent. Nejde je brat jako etalon.

            1. Nevim, o cikanech nemame zadnou informaci. Cernosi i bili jsou v US zpracovani a neni to lichotive.

          3. Doporučujii vyguglit něco o red pill, AF/BB a MGTOW. Negři jedou taktiku „Alpha fucks“ a výsledky se dostavují.

  9. tady si tu umluvu muze kazdy precist

    https://rm.coe.int/CoERMPublicCommonSearchServices/DisplayDCTMContent?documentId=0900001680462471

    ja tam nic zavadneho neshledavam, snazi se zejm. o odstraneni nasili na zenach a celkove zvyseni jejich ochrany

    nevim kde Pitha prisel k homosexualum (sexualistum) ci zniceni tradicni funkce rodiny otec (muz) matka (zena) atd …

    v te Umluve to vubec neni

    1. Já jsem si dal tu práci už dřív a celé mi to připadá poněkud genderově vyhraněné, jednostranné a… zbytečné.
      Obecně platné postuláty (bez ohledu na to, jak / jestli jsou kde (ne)dodržovány) jsou zde promítány pouze na jedno pohlaví (jakoby se tím daly ty problémy, které zjevně existují, nějak mitigivat).

      1. Zbytecny to je. Zbytecny to podepsat, zbytecny proti tomu brojit. Mezinarodni pravo je pravo silnejsiho a da se vynucovat jedine silou. Papir snese vsechno.

    2. Msg.Piťha nekritizuje Istambulskou úmluvu jako takovou, ale mnohastránkovou důvodovou zprávu. Poslechněte si celé kázání. Pan profesor tyto dva dokumenty jednoznačně odlišuje. Ale důvodová zpráva je bohužel součástí dokumentu, kterou nikdo číst nebude – a o tom je celý problém.

      1. duvodova zprava neni zavazny vyklad Umluvy (take se neschvaluje a neratifikuje), je to jen dobrovolna pomucka pro prvni obdobi k vykladu Umluvy ktera muze a nemusi byt pouzita soudy, zavazny vyklad Umluvy daji az nasledne narodni soudy v jednotlivych kauzach event. Evropsky soud pro lidska prava, a to na zaklade textu Umluvy, nikoliv duvodove zpravy.

        https://cs.wikipedia.org/wiki/D%C5%AFvodov%C3%A1_zpr%C3%A1va

        1. Piťha holt naskocil na modni vlnu a jede na ni. Dost mu to usnadnuje ze ŘKC ma k sexu obecne velmi komplikovanej vztah (tradicni ideal je aby se soulozilo jen za ucelem zplozeni potomka a navic jen na povoleni od farare), navic velka cast katoliku jsou konzervy z venkova a ti moc toleranci nevynikaj.

          1. To jsou zajímavé paradoxy, kde ve starém Římě bylo křesťanství naopak městskou záležitostí a pohané byli paganés=venkované.
            A jo, sex je mocná životní síla, tak ji holt náboženství, zvláště ta monoteistická, regulují.
            Každopádně bychom neměli zapomínat, že hlavním účelem je plození potomstva, a to, že se nám to tolik líbí, je taká hentá nadstavba.

            1. Přesně. Zatím jediný skutečný smysl života je plození potomků. Prostě předávat štafetu života dalším, pokud možno vlastním následníkům. Nejsme spasitelé, ani hrobaři planety. Planeta se vlivem kosmu mění. Dle mého, jsou ty různé doomsayingy o tom jak jen vraždíme a ničíme jen projevem pýchy některých lidí. Straší nás emisemi našich samohybů a přitom při jediné občasné explozi sopky se vypustí obludně víc exhalací než dopravou jako takovou. Víte, někdy mi ty řeči o „planetu měnících“ lidech připadají úplně legrační v porovnání se silou šutráku, který má průměr méně než tisíciny naší Země. A kolem našich hlav takových léta nekonečně mnoho. Netvrdím že se musíme chovat hůře než všeničící bytosti, ale nemám rád sraní do kolébek našich potomků.

              1. Nezapomínejte, Turambare, že Eä byla stvořena pro Ilúvatarovy děti, a v hudbě Ainur bylo předpovězeno mnohé. Mluvící rasy upadly a zůstalo to na nás. Elfové jsou na Západě a Středozem je naše, oteplující se či ochlazující se. Naučili jsme se žít v tundře i na poušti, a oteplení o pár stupňů by měla být tragédie?

                1. Život je od ledopádů Forodwaithu až dál za obzor Haradu, kde už svítí jiné hvězdy. Všude můžeme slyšet Zpěv Ainur, který je vůlí Ilůvatara.

                  1. Ale já to tu nějak těm skřetům a haradským nechci předat.

                    1. A to je jediné správné a spravedlivé. Melkorohíni a jeho přisluhovači nejsou z milosti Ilůvatarovy.

                    2. Poturčenec horší Turka aneb černý Númenorejec horší skřeta.

                    3. Je to pravda. Ulfast a Ulwarth zapříčijili porážku obou plemen v Bitvě nespočetných slz a vlastně tak způsobili odcizení obou plemen. Tak a nejinak to bylo.

    3. A co nasili na muzich a celkove zvyseni muzske ochrany?

      Proc maji byt zeny neco extra?
      Vetsina sebevrazd jsou muzi.
      2/5 domaciho nasili je pachano na muzich.
      Vetsina pracovnich umrti jsou muzi.
      Vetsina bezdomovcu jsou muzi.

      Jako at se na to divam, jak se na to divam, tak zvysenou ochranu potrebuji muzi.

      Dost me mrzi, ze to nekdo medialne vyznamny nenapadne takto, misto „homosexualove nam budou vladnout a strkat nam hvezdy do prdele“.

      1. Muži jsou irelevantní. Budete asimilováni.

      2. Sice máte pravdu, ale žádní „machisté“ co vím nevznikli a tak soušky feministky mohou vést svůj dávno vyhraný boj (dle původních či prvotních cílů) donekonečna.
        Stačí jen pozměnit význam několika slov, třeba slovo benefity/výhody nahradit slovem „práva“ anásledně vézt boj za takoto nově definovaná práva… slyšel jste že by například soušky bojovaly za rovné povinnosti / výkony / dovednosti / … ? …

    4. To je dosť smutné, ak tam nič závadné nevidíš. Tá dohoda zavádza dve veci, ktoré sú v slušnej spoločnosti absolútne neprípustné a dlho sa bojovalo, aby sa v našej spoločnosti nevyskytovali: Diskriminácia na základe pohlavia a kolektívna vina.

      V žiadnom práve európskych štátov neexistuje žiaden zákon, ktorý by ženam nedával totožné práva ako mužom. Ak existuje nejaký zákon rozdielny pre mužov a ženy, tak je vždy v prospech ženy. Tzn. neexistuje žiadna možnosť ako zrovnoprávniť ženu a muža, pretože už veľmi dlho rovnoprávni sú. Nie je bez irónie, že jediná skupina ľudí v Európe, ktorá neuznáva rovnoprávnosť žien a mužov je importovaná z krajín, ktoré vyznávajú rovnaké právo ako Istanbul – moslimské právo. To, že táto skupina ľudí je do Európy dotiahnutá z veľkej časti vďaka pometeným feministkám, je už len čerešničkou na torte.

      1. No, možná právě proto je zde mezinárodní Úmluva, protože lidé jsou v globalismu promícháni, to znamená, že jsou promíchána ty etnika, jejich náboženství, zvyky a kultura.
        V té úmluvě o homosexuálech není ani slovo, její text se zabývá ochranou žen a dětí proti násilí a postupem, když už k násilí dojde. Je tam prevence, ochrana, stíhání a přesné vymezení, jakých skutků se ta Úmluva týká: Úmluva vyžaduje, aby smluvní státy zajistily trestní či jiný postih následujících skutků:
        3 Domácí násilí (fyzické, sexuální, psychické či ekonomické týrání);
        3 Nebezpečné pronásledování (stalking);
        3 Sexuální násilí, včetně znásilnění;
        3 Sexuální obtěžování;
        3 Vynucený sňatek;
        3 Mrzačení ženského genitálu;
        3 Vynucený potrat a vynucená sterilizace.

        1. „její text se zabývá ochranou žen a dětí proti násilí a postupem, když už k násilí dojde“

          A to je presne problém, na ktorý poukazujem. Tá dohoda ignoruje páchanie zla na mužoch a všetkých mužov dohromady označuje ako pôvodcov všetkého zla. Opakujem, je to dohoda, ktorá prikazuje zaviesť do zákonov diskrimináciu na základe pohlavia a kolektívnu vinu. To je zlo! Zákon má platiť pre každého rovnako, muži musia mať rovnakú ochranu ako ženy. Zlo nemožno odstrániť zavedením iného zla.

          1. gofree: Další nesmysl. Prosím Vás, to je mezinárodní Úmluva, chápete rozdíl mezi národní a mezinárodní? Vy jste v nějakým spolku, ten spolek se jmenuje EU, ten spolek je už nad Vámi jako nad národním státem, Vy jste jeho člen, jako mnoho dalších států, tím, že jste přistoupil na Lisabonskou smlouvu, jste se jako stát vzdal určitých národních privilegií a ty za Vás nyní rozhoduje Evropská rada čí komise a parlament EU. A jelikož ty státy mají každý úplně jinak pojaté právo, tak vznikla mezinárodní Úmluva, která to sjednocuje, aby v každé té zemi, v tom státě, ty ženy a děti a staří lidé a muži, měli stejná práva, je to podobné jako na principu Ústavy.

        2. Ešte som zabudol jednu vec – tie skutky čo si vymenoval už trestné sú, takže tá dohoda sa snaží vlámať do otvorených dverí.

          1. gofree: Prosím Vás, kdo Vám to valí do hlav? Nastudujte si co znamená národní, mezinárodní, nadnárodní právo, vždyť Vy vůbec nechápete vocogo. Navíc ten dodatek k té Úmluvě chrání všechny i muže proti násilí, dokonce se můžete soudit a vysoudit prachy za újmu, která se Vám stane v tom určitém státě, když Vás nějaký pomatený homosexuál přehne v noci přes chodník a narve Vám ho do zadku.

Komentáře jsou uzavřené.

D-FENS © 2017