Konspirace neexistuje ! - zpět na článek

Počet komentářů: 488

  1. To je podle me to, o co se Evropane pripravili, kdyz zavrhli Bibli. Nemluvim o chozeni do kostela. Mluvim o Bibli jako „historickem textu“. Buh Izraele byl takovy genocidni zarlivy hajzl plny nenavisti… Slunickovym lidem nedochazi, ze to neni o uctivani nejakych bohu, ale prave o informovani potomku, co se vubec ve spolecnosti lidske muze stat? Ale takove koncepty jsou moc tezke pro nekoho, kdo chce meditovat a rozjimat o svem „bozstvi“.

    …prijde mi to relevantni k tematu:

    Exodus 1:7

    Synové pak Izraelští rozmnožili se a rodili se v hojnosti; a rozhojňovali se, i zsilili se náramně velmi, a naplněna jest jimi země. V tom povstal král nový v Egyptě, kterýž neznal Jozefa. Ten řekl lidu svému: Aj, lid synů Izraelských jest mnohý a silnější nad nás. Nuže, opatrně sobě počínejme před ním, aby se nerozmohl; a když by přišla válka, aby se nepřipojil i on k nepřátelům našim, a nebojoval proti nám, a nevyšel z země. Protož ustanovili nad ním úředníky, kteříž by plat vybírali, aby je trápili břemeny svými. I vystavěl [lid Izraelský] Faraonovi města skladů, Fiton a Ramesses. Ale čím více trápili jej, tím více rostl a tím se více rozmáhal. I vzali sobě syny Izraelské v ošklivost. A tak podrobovali Egyptští syny Izraelské v službu těžkou. A k hořkosti přivodili život jejich robotami těžkými, v hlině a cihlách a ve všelijakém díle na poli, mimo všelikou potřebu svou, k níž práce jejich užívali nenáležitě a bez lítosti. I poručil král Egyptský babám Hebrejským, z nichž jedna sloula Sefora a druhá Fua, A řekl: Když budete pomáhati ženám Hebrejským při porodu, a uzříte, že již rodí, byl-li by syn, zabíte ho

    1. Ale Evropané víru vůbec nezavrhli, naopak. Tohle srovnání odporu proti očkování s náboženstvím podle mne docela sedí: https://vikend.hn.cz/c7-67006020-11r9qq-4bc47f276531ec1

        1. Merde, a ja neumim francouzsky! :-)

          Zkusim se na to podivat pres translator.

          1. Tak dulezitejsi nez tyhle filosoficky analyzy je tvrda realita.

            Tady to mas cesky: https://resetheus.org/mezinarodni-smlouva-o-posileni-who-ceka-na-schvaleni/

            Prave se vytvari svetova nadvlada skrze WHO.

            And nobody seems to notice, nobody seems to care …https://www.youtube.com/watch?v=atxbnLxd-ik

      1. Autor je ultimátní pokrytec – naopak covidismus je náboženskou sektou a autor je jejím věrozvěstem.

        1) Svaté dogma: „vakcína je JEDINÉ řešení“. Dogma je zakázáno zpochybňovat pod trestem exkomunikace a sociální likvidace, ačkoli není racionálně udržitelné ve světle aktuálních vědeckých poznatků.

        2) Kasta kněží: „jediní správní experti“ z MeESES a SNÍH. Každý jiný expert je prohlášen za kacíře, odpadlíka či ignoranta, ačkoli má objektivně vyšší kvalifikaci. Laici mají už úplné utrum – je vyžadována bezpodmínečná a nekritická poslušnost kněžím-expertům.

        3) Náboženský ritus: pravidelné přeočkování, pravidelné prokazování covid-passů, pravidelné nasazování roušek.

        4) Doomsaying: kdo se nepřidá k covidové církvi, ten bídně zhyne v bolestech a pozdě bude litovat své pomýlenosti!

        5) Šíření víry mečem a boj proti pohanům: každý, kdo nepatří do covidové církve, musí být „ztrestán“, musí mu být „zkomplikován život“, musí mu být „omezena práva“, docent evropského práva z Iniciativy Sníh dokonce výslovně říká, že neočkovaní by se měli stát „občany druhé kategorie“

        1. Ovšem připnout si žlutou hvězdu je nechutné. Přitom holokaust nezačal transporty do vyhlazovacích táborů, ale právě souborem opatření, které měly Židy krok za krokem vyštípat z veřejného života, donutit k emigraci, a když pak začali „mizet“, nikdo si toho moc nevšimnul.

          A s globálním oteplováním ať jde taky do … kam slunce nesvítí. Že se klima mění nikdo nezpochybňuje, co je jiná věc je, do jaké míry za to může člověk a co s tím dokážeme udělat. Šmejd „liberální“.

          1. sem si žádnýho voteplování nevšiml, letos po solárním minimu byl jeden z nejchladnějších a nejprochcanějších roků za poslední dvě dekády, cotamáš dál?

          1. Novodoby pozar Reichstagu? Viniky uz zname, jen jsme je jeste vsechny nepochytali.

            1. Důchodce Balda 2.0?
              Stejně jako ten 1.0 nebyl argumentem pro přijímání negrů a musulmanů, ani tenhle není argumentem pro vopíchání.

              1. Clanek v tom ma evidentne jasno. A jestli to byla stara Vomackova vracejici se v rausi z tahu, tak nedej Boze, aby byla odhalena, kdyz uz Leitmotiv je jasne definovan!

            2. Nástroj mají správnej, ale gumy ? To nemá vejšku…
              https://www.youtube.com/watch?v=5ZdGzn4gIvU

          2. jenyk – a vy mate pachatele ktery se priznal ze to udelal, protoze je „antivax“?

            A i kdyby to tak bylo, muzeme nyni stejny metr pouzit na islamsky terorismus, „mostly peaceful“ Black Lives Matter, nebo sabotaze provadene skupinou „extinction rebellion“?

            Zkratka, az nekdo z extinction rebellion, nebo bojovnik za prava cernochu, nebo muslim – nekde nekomu propichaji gumy, tak chci videt stejne clanky o tom jaka to jsou vsechno nebezpecna nabozenstvi, jinak nehraju!

          3. Clanek je naprosta demagogie, 100% inverse reality.

            Prvni, a zasadni, lez a blabol je ze BS-1984 geneticka terapie je „ockovani“. Nejenze to neni ockovani podle etablovane definice, ale ani jako ockovani nefuunguje. Zadne ockovani neni potreba re-aplikovat po par mesicich jakousi posilujici davkou. Etc. etc.

            Druha, podobne zasadni, lez a blabol jsou kvaky o pandemii nebo epidemii. Nic takovyho neprobiha.

            Existuji naprosto tragicke rozpory v oficialnim narrative a probiha masivni usurpace moci a oklestovani svobod.

            Skutecna vedecka debata je umlcovana, vedci kteri zpochybnuji oficialni dogma jsou exkomunikovani. Probiha brutalni natlak na lidstvo aby se conformovalo narrativu.

            Virus je buh. Geneticka injekce je nebe, odmitnuti je peklo.

            Mezi lidmi je jako obvykle urcity procento fanatiku s totalne vyplachlymi mozky ktery covidisticky nabozenstvi/ideologii nekriticky propaguji, obrovsky mnozstvi lenochu kteri se podvoli, a urcity procento lidi kteri natlaku vzdoruji protoze – contrary to what the motherfucker medialni mrdka pise – pouzivaji rozum a odmitaji si nechat vymejt mozek.

            Covidismus je obdoba nabozenstvi s tim ze misto Vatican se svet ma ridit z WHO.

            Hodne pozorne si prectete tohle: https://www.graduateinstitute.ch/sites/internet/files/2021-09/guide-pandemic-treaty.pdf

            Cesky komentar: https://resetheus.org/mezinarodni-smlouva-o-posileni-who-ceka-na-schvaleni/

            Renseignements en francais: https://odysee.com/@Re-information2.0:2/ALERTECOLLECTIVE1TraitinternationalimminentconsolidantlOMSPrincipiaScientific04102021:4

            1. Zapomnel jsem dodat ze ta medialni mrdka co to napsala je mega medialni mrdka. Takovouhle sracku jsem popravde jsete nevidel.

        2. 6) svaty chram – v pripade trosku vetsiho navalu bude pro neverici uzavren bez ohledu na to, ze tito plati stejne odpustky, jako verici

          1. 7) Spasa v podobe vecneho blazeneho zivota bez kovidu.

            Kdyby jenom vsichni ti hrisnici prokoukli, a nechali se pichnout, uz mohly nebesa sestoupit na zem, a znovuzaveden RaJ! :-)

      2. Dovolim si jeste jenom par komentaru k linkovanemu clanku:
        https://vikend.hn.cz/c7-67006020-11r9qq-4bc47f276531ec1

        „Za masovým odporem k očkování není racionální argumentace“

        – EU zcenzurovala 90% smlouvy s Pfizerem, US administrativa oznamila ze odtajni informace ohledne vakcin proti kovidu az za 55 let! American Heart Association varuje pred zvysenym rizikem problemu se srdcem, Astra Zeneka po desitkach smrtaku zakazana v nekolika zemich, a statistiky ukazuji ze prodelani kovidu je asi jenom stokrat lepsi ochrana pred kovidem nez ockovani – tudiz, lide jsou po kovidu pred kovidem chraneni lepe, nez timto „experimentalnim ockovanim“. A to jsou jenom prvni veci ktere me napadaji, ve skutecnosti bych mohl pokracovat do haleluja!

        „Psychologové, marketéři a politici se přou, jak přesvědčit lidi, kteří se nechtějí nechat očkovat, aby svůj postoj přehodnotili.“

        – Clanek popisujici „nabozenske uvazovani antivaxxeru“ zacina slovy „Psychologove, marketeri a politici“ vymysli jak ty „nepresvedcene“ presvedcit o te „jedine spravne vire“. To je tak extremni pokrytectvi, ze to snad ani nelze vymyslet „nahodou“

        „Víra založená na negaci neklade na člověka žádné nároky, přesto si „věřící“ může připadat, že je povznesen do vyšších sfér. Konkrétně to může vypadat takto: „Vakcína je zlo a my proti němu bojujeme, tudíž jsme dobří, osvícení, požehnaní. A náš život konečně získává smysl.““

        – Dovolte mi na tohle odpovedet jako „antivaxxer“: VY [provax fanatici] chcete do nas neco pichnout. A kdyz to my odmitneme strohym „NE“, jste to opet VY kdo na nas utoci ze „my“ jsme fanatici, protoze VAM nechceme dovolit pichat neco do nasich tel.

        Boze! Ty to vidis. :-)

        1. To ze medialni mrdka invertuje logiku bych jeste pochopil, to ze to nekdo sezere hook, line, and sinker a propaguje to dal je za hranici absurdity.

          Je neuveritelny jak maj nektery lidi vyplachlej mozek. Vypada to ze svet je v hajzlu.

  2. Jedna stráž Černé skály, červeného štítu, skalního společníka schovaného za bolavým keřem a branami.

  3. Tyjo, asi začnu svoje diskusní příspěvky také vydávat jako články. Hlavně ty „názorové“, kde není potřeba žádná fakta, jen dojmy a emoce.

    1. Lidi se většinou rozhodují na základě dojmů a pocitů, přemýšlet je těžké a musí být k tomu správné informace:-).
      Já mám třeba ze současnosti silný pocit že, proběhla nějaké novodobá obdoba konference ve Wannsee, jen zadavatel je tentokrát trpělivější a i metody se proti minulosti (např. https://www.denik.cz/ze_sveta/masakr-v-rumbule-30-listopadu-1941.html?utm_source=www.seznam.cz&utm_medium=sekce-z-internetu#dop_ab_variant=0&dop_source_zone_name=hpfeed.sznhp.context&dop_req_id=nHviuvXySgy-202111302345&dop_id=14401072 , i tehdy likvidovaní docela spolupracovali) uhladily a jako bonus si proces likvidace ostatků si vyřeší likvidovaní sami.
      Nemám pocit, že je za tím jen obyčejná lidská chamtivost a někdo potřebuje novou jachtu, jako např. při metanolové aféře, máme produkt, sice svinstvo, ale když už je to zainvestované a vyrobené tak to musíme prodat.

    2. Mrzí ma, že to musím povedať, ale z dfensa sa postupne stáva žumpa pripomínajúca aeronet. Kedy tu bol naposledy nejaký seriózny článok o inej téme ako o covide (asi ten o Broučovi)?!?

      1. zejo, je to skoro jako kdyby v roce 1940 lidi mluvili porad jenom o valce :-)

      2. Ono je to teď bohužel dneska dost „žumpa“ i v realitě…

        Ale asi by to neškodilo více přidat třeba články o autech, nebo něco zajímavého o technice např. jako články od Redguy.

        1. Labuti pisen o nejakem peknem spalovaku by zcela jiste byla apoliticka a bez vecneho nadavani na EU. Taky si myslim.

      3. Ono se taky nic zvláštního neděje. Nikdo nebude muset za chvíli řešit existenční problémy, až ho vyhodí z práce kvůli tomu, že odmítl podstoupit dobrovolnou eutanazii, takže se tu klidně může psát o autech, pokutách a podobnejch volovinách, protože to je přesně to, co teď většinu lidí pálí nejvíc.

        1. S tim souhlasim.tez jsem neklidny a ptam se jestli mam byt lhostejny nebo malinko se zapojit a zajimat se o deni.Podobne mohli premyslet moji rodice po ww2,jedny prisli o tiskarnu, druhy o zivnost.

          1. Teda prarodice..oba dedove

      4. V tom případě mám na Vás prosbu: otevřete si word nebo jiný editor a něco sepište ať vrátíte prestiž webu. co Vy na to?

        1. Mrcas píše jak dívej, joudo.

            1. No to sice jo, ale asi nesplňuje Funesovu podmínku.

          1. Mrcasík to spíše už vzdává.

            Mrcasík se na D-F zaregistroval a začal komentovat a psát proto, že Ten Starý Dfens, který léta četl a mnohé se přiučil i ze čtení diskusí, se už skoro nedal číst kvůli triu mašíblovských hyperkonspirátorů Zerg & spol.

            Ti razili přesně neskutečně únavné, vlezlé, otravné a pitomé linie typu
            – „do 3 měsíců bude WW3/totální ekonomický krach“ (akorát datum se plynule posouvalo vždy na 3 měsíce od aktuálního);
            – kecy o globálním spiknutí a depopulaci (zajímavé, že tyhle typy nikdy nemají odpověď na to, zda „globální spiknutí rotčíldů“ zahrnuje i KS Číny);
            – a alternativní logiku typu „názor je předem daný, nové informace jsou nezajímavé a nežádoucí a jediné úsilí je jak je ohnout, aby nepřekážely starým narativům“.

            Zerga nakonec všichni prokoukli, debaty se pročistily a zase se daly číst i pasivně.

            Jenže když přišel COVID, MaŠíBlové obou stran zaznamenali fenomenální revival, protože atmosféra iracionality, hysterie a fanatismu je pro ně jako živný substrát.

            Takže teď jsme na úrovni, kdy nikoli jeden Zerg, ale už 9 diskutujících systematicky popírá existenci virů na základě populárních narativů překroucených a nepochopených 120 let starých hypotéz.

            Přes 11 diskutujících věří na koordinované centralizované globální spiknutí.

            A diskuse pod některými články se opět nedají vůbec číst, akorát s tím rozdílem, že za to nemůže 1 šílenec který píše 34% příspěvků jako svého času Zerg, ale protože tenhle server prostě v čím dál větší míře ovládají Globální Ultimátní Konspirátoři.

            Tristní na tom je jen to, že normální lidé nemají žádnou plnocennou alternativu. Totéž se stalo když odešlo staré jádro – root se zařídil pro sebe a publikuje tempem ca. 1 článek za 4 měsíce; OC nepublikuje snad už vůbec a nikde; další publikují ještě méně než root, pokud vůbec; a ti, co si rádi četli inteligentní diskuse, prostě nemají kam se přesunout aby to stálo za to a trochu to tam žilo.

            Kde jsou ty časy, kdy byl D-F inspirativní svobodný server kde se střetávali zástupci různých názorů s racionální a inteligentní argumentací, kterou bylo radost číst, namísto vynucování myšlenkové uniformity či dogmatismu…

            Čímž neříkám, že to tak „nemá být“ – podobně iracionálně se mění asi celá společnost a Ultimátní Globální Konspirátoři prostě názorně předvedli, jak přesně fungují Kulturní Války: tak dlouho a hlasitě hlásali své teorie a opakovali stokrát vyvrácené these, až se jim podařilo je Normalizovat a tím začít automaticky a masově získávat nové přívržence.

            Tristní je, že stejně jako v občanské válce je na tom nejvíce bita ta normální většina, které zbudou na výběr pouze 2 totální iracionální extrémy šílenců – zde v podobě „vakcína jediné řešení 2x ročně navěky s covidpassy“ versus „viry neexistují 5G mikročipy Bill Gates depopulace“.

            A tak to normální lidi vzdají a zkusí zalézt do brlohu – a iniciativní šílení extremisté z obou stran je převálcují.

            1. Pod necovidovejma článkama se ještě občas daj vést normální diskuze. Zbytek je lepší ignorovat.

            2. (Když má OC výjimečně čas něco psát, překládá Následky. Bohužel toho času moc není, letos to spíše asi dokončit nestihnu; začátkem 2022 velmi pravděpodobně.)

              1. Prvních 70 stránek vypadá víc než dobře 👍…Jen tak dál!

              2. Díky za odkaz. Kniha se skvěle čte!

              3. Ty jo díky za odkaz a za epub, do mýho mobilu jak dělanej :D

                1. Asi bych to měl častěji připomínat, nějak jsem žil v domnění, že o tom zrovna tady dávno všichni vědí (v nějaké starší diskusi tady jsem i dostal vynadáno za nějakou literární aluzi, kterou jsem tam někde použil — myslím „úžasnoucnější a úžasnoucnější“, a někdo, už nevím kdo a hledat to nebudu, se rozhořčil, že to není gramaticky správně :))

                  Každopádně děkuji všem za vlídná slova! A odkaz prosím šiřte, kde jen můžete — jsem přesvědčen, že čím více lidí si to přečte, tím lépe.

                  1. Určitě to častěji připomínejte. Já sem tu dost nárazově.
                    Dobrá práce si ocenění zaslouží. A kdyby jste chodil častěji, zase by se to tu trošku pozvedlo i diskuzně, ale to chápu, že asi už neláká.

              4. Moc děkuji za odkaz, super kniha! Přeji zdárné dokončení.

            3. Honzo nemůžeme to vzdát. Tohle magoři chtějí. Hlásím se do skupiny největších pitomců producírujících se na tomto fóru. Není důležité jak skupinu onálepkuješ, ale kdo ji tvoří. Pro nekonformní skupinu mého nedlouho dospělého děda mělo svého času Gestapo taky dost zvláštní nálepky (zrádci, nepřátelé státu podvratné živly, žido-bolševici,..).

            4. Jan Mrcasik :
              Tí antivaxeri tu iba šíria hoaxy a bránia porážke koronavíru.

              Celá tunajšia atmosféra mi pripomína jeden výborný film o rokoch (cca) 1928 – 1933 v Nemecku. Tam tiež spusta hlupákov Židov čosi kecala o fašizme a Hitlerovi, a v jednej peknej scéne sa desiatka židovských podnikateľov rehotala z nastupujúceho Hitlera. Ten Hitler bol fakt šašek, ktorý nič neohrozoval. Aj dnešní antivaxeri iba šíria hoaxy, a nič zlé pritom nehrozí.
              S pozdravom : S Pfaizerom na večné časy a nikdy inak !

            5. 2× ročně? ty seš ňákej ftipnej neska; v UK už se pracuje na štyrech píchačkách za rok, za tři měsíce to bude jednou měsíčně a pak každej den jak v tom béčkovým dystopiáku co kurvadrát nemůžu ani po hodinovým hledání najít jak se to menovalo :D ale mám tušení že sem to tady připomínal loni, nepamatuje se někdo?

            6. Lidi, kteří to s racionalitou bezbřeze přehánějí, často přes stromy nevidí les. A odkud bereš ta čísla (9 diskutujících popírá existenci virů, 11 diskutujících věří na koordinované centralizované globální spiknutí, …) – to si na lidi vedeš složky?

              1. Odkdy je normální čtení diskuse, kde si člověk po čase zapamatuje který nick zastává jaké postoje a co se dá čekat, že z něj vypadne, „vedení složek“?

                Další ultralevicové požadavky na nekritizovatelnost a mlčení, typu „kdokoli si dovolí kohokoli kritizovat, to je X“ kde za X si dosaď likvidační nálupku v daném kruhu?

                Zde konkrétně oblíbený „kádrovák“ kde ignoranti, kteří se ohánějí „kádrováním“, do jednoho nemají sebemenší ánung, co bylo doopravdy kádrování, jak fungoval kádrovací systém a co by se tu v diskusích muselo dít, aby bylo možné pokládat vůbec vzdálenou paralelu mezi „kádrování“?

                1. Člověče, tobě chybí jak koukám ještě další vlastnosti – nadhled a schopnost rozeznat ironii/sarkasmus. Bylo to takové popíchnutí, ale ty ho hned musíš brát víc než doslova.

                  1. UF7:
                    To je způsobeno tím, že nemáš sebemenší tušení, co to kádrování a obecně „vedení složek“ bylo a patrně máš i jiné životní zkušenosti, než Mrcasík.
                    Máš to štěstí, že na tebe si nikdo už složky vést nemusel.
                    Tím pádem po převratu nepřišels o iluze o svém okolí a o lidech – nemohl sis počíst, jak tě fakticky vidí okolí a kdo všecko na tebe donášel.

                    1. Servismloku, a tos jako cetl o tom kdo na tebe donasel proc? Abys mohl bejt do konce zivota nasranej?

                      Slysels nekdy vyraz tabula rasa?
                      Kdyz skonci valka – a rekneme ze bolsevicka era v CSSR urcitou formou valky byla – tak se nepratele musi spolu naucit zit. Udelat caru za minulosti. Odpustit si krivdy. Jinak to nejde. Jinak tu valku budes nosit v sobe dal a budes ji dal bojovat a ona se zase vrati.
                      Tvuj nanomozek to zjevne nepochopil a honis si vokolo toho brko jeste po vic jak 30 letech. A pPravepodobne 40 a vic.

                      Napadlo te nekdy ze bys moh resit pritomnost nebo treba budoucnost a neskuhrat vo tom ze ti nekdo sebral medvidka z kocarku nebo slapnul na babovicku?

                    2. Jacq:

                      Hey…!
                      Vyřiď UF7, že je hlupák.

                      Já opakuji:
                      Vyřiď UF7, že je hlupák!

                      :OD

                    3. Bobánku, co si o mně zrovna ty myslíš, je to úplně poslední, co by mě trápilo.

                    4. UF7, UF7:

                      Děkuji za reakci…!

                      :OD

            7. Re: Jan Mrcasik 1.12.2021 v 22:45
              Nevzdavejte to, aspon je co cist v zaplave te totalni masirky vsude jinde :-)
              Ackoliv se tady v posledni dobe fakt moc casto opakuje tema cinske chripky, stejne to tu ctu rad i co se diskusi tyce. Kdyz se trosku rozepise treba servisdok na neco z historie – a je fuk, jestli o vzpominkach na socik, nebo ohledne radio/audio techniky, to je radost. Skoda, ze zatim nepretavil zadne takove povidani do plnotucneho clanku. Ja, coby mlady ucho, rozumim obojimu jako koza petrzeli a nikam moc nepisu (nemam moc, cim rozumnym ci faktickym bych do diskuse prispel a dojmologie nikoho nezajima), ale bavi mne to cist a dava mi to dost podnetu k zamysleni a otazky, na ktere se vyptavat dal, abych, az ten cas prijde, umrel s lehce sirsimi obzory, nez mam ted. :-)

              Zeptam se jeste, kam ze se to presunul Root? Zacal jsem to tu cist treba 4 roky zpatky, registrace nedavno (pote, co tu zacal silene spamovat zerg/Jacq = kvuli ignoru) plus ze zvedavosti spoustu clanku z tech „zlatych casu“ nekde z archivu… Aspon, ze se stare diskuse daji jeste na archive.org najit.

              1. Mám bohužel handicap dost nezáživného, odbíhajícího stylu psaní. Neumím to podat čtivou formou, nemám „to spisovatelský střevo“.
                Ten zasírací styl a vyložené spamování diskusí tady, to mi vadí víc, než vůbec dokážu vyjádřit. Jednoduše protože pamatuju „starý časy“ tohoto webu, bez cíleného zasírání a trollingu, kdy sem může vlézt doslova každý, kdo má díru do prdele. To jsou lidi, co už nepotřebují tolik inteligence nad průměr, aby si dokázali vydělat na PC sestavu třeba za 30.000 a aby se vůbec dokázali připojit k internetu. Dneska může na internet doslova každý chovanec PL, cíleně zapomenutý někde v kanclu, aby od něj byl chvíli klid..
                Už jsem psal, že můj zdejší reg pochází někdy z jara roku 2003, ale nevím, jak to s regy bylo po změně platformy webu. Ale fakt je, že se to nějak přeneslo, protože nick zůstal v platnosti.
                Tolik hnoje, spamu a cíleného zasírání, co je tady teď, to tady nikdy nebylo.
                To není žádný kňučení po zelenější trávě a voňavějších holkách. Je to bohužel docela ostře ohraničené letopočtem – a protože se nezakročilo včas, přesně jako u rakoviny, tak už se s tím teď nedá nic dělat.
                Přitom si vzpomínám, že v minulosti nebyl žádný morální problém např. s odebráním admin práv ZZR a také s blokováním několika desítek IP, ze kterých přicházel bordel.

                1. To je dobrá výmluva, hendikep, to sem už dlouho nečtl.

                  A třeba dát to někomu zkorigovat by byl nepřekonatelnej problém, že? :D

            8. Ta otázka depopulaci a KS Číny je myšlena vážně? Nebyla to snad KS Číny, která v roce 1979 spustila 计划生育政策 (Politiku plánování porodnosti), která byla zrušena až v roce 2013? Jejím účelem byla právě řízená depopulace.

              1. Na to jestli ma probehnout, probehne spontanne, nebo rizene depopulace, je potreba se podivat ne na nejaku China ale na demographics a resources available on the Earth. Most notably energie a zradlo pripadne voda. Zemekoule neni nafukovaci, fossil fuels won’t last forever, a tak nebo vonak se budou tyhle veci muset resit.

                Tak nejak to vypada ze ty fossil fuels muzou treba za pomerne kratkou dobu dojit a co pak budou delat lidi ktery aspirujou na vecnej zivot a reditelstvi zemekoule.

                Nevim jestli to co se deje ma vyustit v redukci populace, treba skrze oblibeny zpusob jako je valka. Nebo nakonec treba dokurveni zdravi respektive ovladnuti physicky existence lidi skrze genetickou sracku prodavanou jako „vaccination“. Urcite je to potreba brat v potaz.

                Potencial konfliktu je taky pomerne velkej. Jak na mezinarodni urovni, tak na civilni urovni. Nepratelstvi a nenavist mezi lidma jsou obrovsky.

                1. Omezenost zdrojů a rizika z exponenciálně rostoucí populace si uvědomoval jak Čou En-laj tak Teng Siao-pching.
                  „Liberální elity“ podezírám, že o co víc Čínu kritizují, o to raději v čínském řízení společnosti nacházejí inspiraci.
                  V souladu s kritickou teorií docházejí k závěru, že největší spotřeby dosahuje Západní společnost, proto je třeba s depopulací začít tam.

                  1. Tak ono to vyvera z reality, fyzikalnich zakonitosti. Zdroje jsou limitovane. Soucasna extremni exploze blahobytu, populace, etc. is driven by fossil fuels. Kdyby nebylo crude oil potazmo uhli tak nic z toho co vidime okolo sebe nebude. Lidi ktery premejslej dal nez jakou si koupej zejtre nepotrebnou sracku tohle chapou. Snaha je to resit skrze renewable resources, ale energie kterou lze ziskat in real time ze Slunce proste nemuze bejt tak velka jako slunecni energie akumulovana behem tisicu let ve fossil fuels. Takze zakonite nebude schopna supportovat stejne velkou populaci. I kdyby byly vynalezeny technologie jak slunecni energii transformovat tak aby sla pouzit na ty ucely na ktery se pouzivaji fossil fuels.

              2. Ta čínská depopulace teda moc účinná nebyla…
                Podle mě účelem té politiky bylo spíš zbrzdit populační explozi na úroveň populační expanze…
                A v hrubých číslech byla také úspěšná – akorát qůli jistým kulturním zvykům se posunul poměr pohlaví a mají teď málo bab…

                1. No a teď jim zejména městská populace prudce stárne ještě před tím, než Čína stačila dostatečně zbohatnout…
                  Tam bude ještě veselo.

                  1. aspoň se nebudou srát do světa, dyž budou mít problémy doma, a pak že to nefunguje :o)

                    1. To bylo nejlepší. Stárnutí populace + ekologické problémy + nasrané obyvatelstvo jejich „kolonií“…

                      Otázka je, kam stihne dovést USA Brandon a spol. Na slušnou sociální implozi tam mají zaděláno taktéž slušně.

                    2. stárne bílý obyvatelstvo, ale hispánci se (zatím) množí, pže dou sociálně nahoru, a opičky nic jinýho neumí

                      v zásadě i dyž pudou ekonomicky do sraček, tak ale ti fertilní přistěhovalci se furt budou mít líp než tam, vodkud zdrhli, zároveň hispánci a asiati za chvilku opičky přečíslí a ti nemají zájem být navěky chudinou, naopak, chcou v zásadě to, co bílí, a nemají důvod podporovat levičáckou sběř – takže tam se to vyřeší dost pravděpodobně samo, když bude potřeba, servítky si brát nebudou a zametou s levičákama i s negrama, jsou zvyklí z původní domoviny se s tím moc nepárat…

                    3. Tohle má ovšem „černou krabičku“ v podobě VŠ. Protože ano, Hispánci jsou pracovití a pravicoví dokud jsou to chudá třída a řemeslníci-selfmademani. Navíc mají skrze křesťanství étos konzervatismu a práce coby ctnosti, viz Max Weber.

                      Jenže to byla původně bílá třída také.

                      Pes je zakopaný v tom, že když se v 50. a hlavně 60. letech VŠ vzdělávání zpřístupnilo masám, VŠ vymyly mladým bělochům mozky levičáckými teoriemi a udělaly z nich Progresivní mašíbly.

                      A hrozí, že jakmile hispánci v USA zbohatnou natolik, aby své děti začali masivně posílat na VŠ, stane se jim přesně totéž :(

                      Halt dlouhý pochod institucemi.

                      Zoufale, ale zoufale málo lidí si uvědomuje v plném dosahu, jak obrovský trojský kůň je vzdělávání – jediný učitel dokáže za svou kariéru indoktrinovat doslova tisíce dětí – a když ty dospějí, šíří indoktrinaci dále, takže to postupuje exponenciálně. Pokud pak pouhá trojice učitelů pokryje ZŠ, SŠ a VŠ tím způsobem, že si posílají děti navzájem, vzniknou naprosto kovaní soudruzi s totálně vymytým mozkem.

                    4. https://www.newstream.cz/money/zdenek-peceny-americane-se-houfne-stehuji-do-texasu

                      Stěhují, a berou si sebou své debilní politické názory i volební zvyklosti.

                    5. Jan Mrcasik
                      5.12.2021 v 16:07

                      Děláš, jak dyby vymejvárna fungovala na 100 %. Lidi s dobrým rodinným zázemím a pevnejma hodnotama se moc vodrbat nenechají, jinak by tam ta levičácká svoloč všechno měla už před třema generacema, což se očividně neděje, naopak odpor sílí.

                      Hispánci celkem často mají silný rodinný vazby a sou to povětšinou křesťani. To nepude zas tak moc snadno.

                    6. Behemot – snad je to tak.

          2. ale ten komentář byl směřován k někomu s nickem grg, nikolik v Mrcasíkovi..joudo

    3. To bude možná tím, že tohle je D-Fens, ne ScienceDirect.

    4. Mrcasiku, jses pravdepodobne nejvetsi pitomec producirujici se na tomhle foru. Tvoje trachtaty size pusobi na prvni pohled propracovane a inteligentne ale jses naprosto zabednenej a nechapes ze premisy na zaklade kterejch vytvaris ty svoje chimery jsoi povetsinou mylny. To tvoje radobyinteligentni kvakani stoji na hlinenejch nohou a ty jsi prilis zahledenej do vlastni prdele abys to pripustil neli pochopil.

      Proc by kurva do pici nekdo nemoh vyjadrit nazor, hypotezu, podezreni? It’s food for thought you dimwit. A fakta, vole, nejsou vzdycky k dispozic.

  4. Si myslím, že to je rozumná úvaha, vycházející z informací v této internetové době běžně dostupných. O letité pyramidě s Rockefellerovci, Rothschildovci, Du Pontovci, Morganovci, Bushovci, přes jejich foundations k Vanguard ad. Vždyť to je jen o majetku. Žádných světadílech, zemích, lidech a jejich přáních, potřebách, obavách, o jejich životě – prd.

    I přesto, že o takovém pozadí společnosti není proč pochybovat, je příspěvek zařazen do „konspirace“. Co z myšlenek v něm obsažených je konspirací v dnešním smyslu slova? Něčím, co je se slušným frikulínem zcela neslušitelné?

    Dle těch internetů je ve hře „opozice vůči mainstreamové shodě mezi odborníky (např. vědci nebo historiky), kteří jsou kvalifikovaní k posouzení správnosti“. Takže mainstreamová shoda a k tomu odborníci, to je rozhodce správnosti. Je-li nějaký XY v současnosti označen v nějakém mainstreamovém, tedy progresívním, kapitálově fest silném (Kypr, Panenské ostrovy apod.) HSP za odborníka, opatrný člověk může zapíchnout red flag = dávat si na toho chlápka bacha. A ono to kupodivu vychází. Existuje nějaký odborník, jehož názor není ve shodě s mainstreamovou shodou mezi odborníky a přesto má_být kvalifikovaný k posouzení správnosti?

    Přeci ne každý příspěvek zde musí být krutovědeckou studnicí faktů, i když množstvím takových jistě vzrůstá hodnota zdejšího infoserveru. I úvaha se hodí. Člověk zjistí, že to, co si myslí, lze napsat i jinak, anebo to, co je napsáno, mu v něčem nesedí a proč. Oč je lepší takováhle úvaha, než třeba glosa editora Stránského, byť ta je také odrazem současnosti.

    Jo, k té „konspiraci“. Z pertinenčních kartiček, které tu jsou k dispozici, abychom nezakládali miliontou prvou, bych zvolil zápis asi na „covid_society_reset“, ale to je jedno.

    1. „Konspirace“ znamená „spiknutí“.

      Kdo to nechápe nebo úmyslně kamufluje, to je funkčně negramotný ignorant.

      1. Já chápal od mala „konspiraci“ jako práci v utajení a vše, co s ní souvisí.
        Snad vcelku nedávno to slovo získalo další nějaký význam a stalo se negativním. Tak budiž, nikomu to nevymlouvám, na to jsem malej pán. Neboť, jak známo, jen Jitřenka řídí kokrhání.
        Pokud jde o článek, nevidím v něm nějaké popisované spiknutí, proto jsem zmínil podle mého názoru nepřesné zařazení.
        Ale na to všechno s. p. Pro mě za mě…

        1. Článek výslovně hovoří o globálním spiknutí elit s cílem depopulace, ale nenachází se v něm to, co popisuji? Ale no tak.

          Jinak viz https://dfens-cz.com/konspiracni-videni-sveta/ Bod 4) – ten tu v diskusi vysloveně bují.

          „Vláda prohlásila X za konspirační teorii, ale ukázalo se, že je to pravda, ergo logicky všechno, co je konspirační teorie, je také pravda!“

          1. Psaw, ať se článek včetně autora obrátí naruby, ale: v ničem nespatřuji spiknutí, natož globální elity.*
            Beru z něj i z jiných to, co, a jak se mi hodí.
            Vysvětlili jsme si rozdílné chápání pojmu konspirace. Já to Vaše, zohledňující současný stav, beru.
            Ze svého ale neuhnu. Spiknutí není „konspirace“.
            Tedy, že se tak používá, je – irelevantní – (to je hezké, dost inteligentní slovo) xtá 12 se tady začíná projevovat

            ————————–
            * Spiknou v domě se debilní sousedé, a až k tomu dojde, nedopadne to dobře.

            1. Bobik: co tedy podle tebe znamená věta „Co kdybychom se větší části z nich zbavili? Budeme mít klid na hru a prostředí bude komornější. Jo, to je ono. Akorát se to nepovede hned, ovšem my jsme se bavili dost dlouho a nejsme blbí. Když se to vhodně naplánuje“

              1. To je úvaha. Tedy jakoby úvaha.
                Takto může v souvislostech článku uvažovat kdokoliv schopný tak činit, včetně globální elity, která kromě úvah samotných je může, bude-li chtít, i uskutečnit. Není to ani činnost v utajení (konspirativní) ani spiknutí (conspiracy). Myšlenky v uvedeném duchu jsou běžně k dispozici. A koneckonců jejich příčiny nejsou od věci: lidí je na Zemi hodně, přírodní zdroje jsou mnohdy nehospodárně využívané, životní prostředí špiněné atd. Řešit je co, způsoby jsou různé.

        2. Neni podstatny to co znamena conspiracy, podstatny je ze „conspiracy theory“ je termin pouzivany k tomu aby se diskreditovali lidi kteri zpochybnuji nejaky oficialni narrative. Vyhlasi se o nich ze jsou conspiracy theorist, vtipne se prida neco o tinfoil hats, a lidi jsou zesmesneni. Dnes nebo mozna zitra kriminalizovani. A debil Mrcasik jim v tom jeste pomaha.

          Jo, urcite ne vsechny hypotezy nebo teorie ktery lidi nabidnou nejsou treba pravidvy nebo 100% pravdivy, nicmene mnohdy zcasti jo, a je potreba se o veci zajimat a snazit se je analyzovat. Predstava ze conspiracies se nedeji je naprosto idioticky naivni.

          1. Tady k tomu přistupuje problém výkladu v cizím jazyku. To by se jeden posmál. Když je u Vás spiknutí conspiracy, tak proč ne. Ale zpět to použít do češtiny nemusí být ono.

            Na způsob „bin Ladin“, česky Ládin, ze zpráv ale [laden] a zdejší experti z toho měli zamotanou šíšu, pro jistotu tedy „laden“. S Násirem – Naserem to bylo to samý.

            Ale na tohle by tu musel bejt odborník, který se pokud možno těší mainstreamové shodě mezi odborníky, aby byl kvalifikován k ověření správnosti. Anebo by stačil ten Kramoliš, nebo jak se jmenuje.

            1. Podstata veci je ta dehonestace, zesmesneni kohokoli kdo za oficialnim narrativem hleda nejaky ulterior motive. To je puvod nalepky „conspiracy theorist“. A je celkem jedno jak se to preklada. Podstata v je tom konceptu. Proste a jednoduse, clovek ktery se odvazi neverit oficialnim zvastum je branded „conspiracy theorist“, s tim ze tahle nalepka byla etablovana jako dehonestujici danhyho cloveka jako debila.

              Druha podstatna vec je ze jenom extremne naivni clovek by si mohl myslet ze se conspiracies nedeji. Deji se furt a vsude. To co se rika oficialne jsou povetsinou nepravdy, vetsinou lzi.

              1. Ale jo, o tom není spor. Je to prostě slovo, tak jako po 89 bylo skoro v každém odstavci slovo „hektický“. Prostě dílo mrdek mediálních. Není důvod, domnívám se, cokolivo po nich opakovat a pracovat s tím. Za to mají určitě prémie.

                Co se skrývá za tím“ conspiracies“? Zaujaté, stranící, „nevyvážené“ informace? Tahání za fousy? Polopravda? Lež?
                To jo, s tím je třeba počítat. Hloupé je, že ani „státní“ HSP – jedna rozhlasová stanice, jedny noviny nejsou aspoň v mezích možností „slušné“.

                V té souvislosti: nějak zapadlo, že 31. prosince skončí vysílání Českého rozhlasu na středních vlnách. Bezproblémově a jednoduše zachytitelné. Další kus starého světa bude v háji.

  5. Tak si říkám, jestli nepřišel čas ten stadion znárodnit k obecnému prospěchu. Nikdy bych nevěřil, že něco takového řeknu, ale kdybych si měl vybrat mezi sebou a současnými vlastníky hřiště, moc dlouho bych se nerozmýšlel. Oni ostatně taky.

    1. Oni ostatně taky ne.

    2. Tak chysta se spis opak. Usurpovani prirody ve jmenu zachrany planety. Na pozadi covidu se pripravuji „green“ sracky ktery budou monstrozni. A vubec to nebude znamenat jenom to ze zakazou auta na benzin.

      https://off-guardian.org/2021/11/08/seizing-everything-the-theft-of-the-global-commons-part-2/

      1. A kdyz posloucha crplus tak ty temata pekne nafukuji..jak budeme resit fit55.a podobne spjato s nasim predsednictvim v eu.z tech regulaci a zmen co planuji hezky na papire..ale praxe bude drhnout.napr.ze stav.oboru by to moch nekdo komentovat nebo napsat clanek.

  6. Vymysli si píčovinu, kterou protivník netvrdí, a pak ukazuj, jakej je debil.

  7. Nejsem konspirátor, ale děkuji Bohu/prozřetelnosti/Matce přírodě/náhodě (nehodící si škrtněte) za všechny konspirátory typu Dreiwida. Díky nim se z nemyslitelného stává myslitelné, z nemožného možné. Pokud se konspirace ukáže jako nesmysl, ok, výborně. Pokud však ne, máme aspoň možnost se nějak připravit.

    1. @prejza
      Naprosto s vámi souhlasím – je skvělé mít možnost posoudit svoje osobní „strategie přežití“ přes různé alternativy budoucnosti. Bohužel se spoustu vyjádření typu „co by, kdyby“ vzápětí stává „faktem“ a zdrojem neskutečných fám.

  8. Ale my potřebujeme nové konspirační teorie, protože ty staré se už staly skutečností

    1. Přesně, to je stará školní poučka – každá historická událost byla nejprve konspirací

  9. Co vidim okolo sebe, drtiva vetsina se k tomu stavi jako k volbam. S myslenkou, ze to stejne neovlivni, ale nejak zlehka se ucastni, pokud to nic nestoji.

    1. :o) Mno, já se v práci nikdy netestoval, nikdy jsem nenosil náhubek. Nikdy mě k tomu nikdo nenutil, ani na něco takového nepřišla nikdy řeč. Ani náznakem. „Test“ jsem absolvoval za dobu „koronakrise“ :o)) celkem dvakrát. Pokaždé jsem měl možnost se mu vyhnout, ale nestálo mi to za úsilí. Do obchodů, kde jsem zákazník, náhubek nenosím a sockou nejezdím. Najíst se a napít chodím bez „testu“, i tady v NL je to samozřejmě stejné jako kdekoli jinde, jsou hromady podniků, kde zákazníka nijak neobtěžují. Ví, že se jim nic nemůže stát. Mimochodem, v létě jsem zašmátral v kapse a obětoval nějaký change za nákup dvou různých „antigenních testů“. A udělal si jejich rozbor :)

      1. „Testy“ jsou v NL zdarma pro všechny, včetně cizinců. A po zkušenosti právě s tím posledním „testováním“ jsem si naprosto jistý, že tyčinka se soplem po vstupu do laboratoře putuje do bioodpadu, čeká se 15-20 min a laborant vyplní v PC „výsledek“. Berou to čistě jako byznys a prodej „vstupenek“, které lidé „potřebují“.

Komentáře jsou uzavřené.

D-FENS © 2017