Honi soit qui mal y pense - zpět na článek

Počet komentářů: 367

  1. S hanbou priznavam, ze od Turka jsem si mnoho slibovala. Preslo me to pote, co jsem se dozvedela o jeho sarlatanskejch praktikach. Myslim, ze uvedene nize jeho moralku ilustruje vrchovate.

    Filip Turek byl v minulosti jednatelem firmy Zapper-Club s. r. o., která se dostala do problémů se Státní zemědělskou a potravinářskou inspekcí (SZPI) během pandemie covidu-19.

    Společnost tehdy nabízela „Imunitní balíček ANTI-COVID-19“ – doplněk stravy prezentovaný jako prostředek proti nákaze, čímž podle SZPI porušila zákon o klamavých léčebných tvrzeních. Firma za to dostala pokutu. Turek později chybu uznal.

    Ještě větší kontroverze však vyvolala kniha Paraziti v nás, kterou vydala Turkova matka Eleni a kterou jeho firma distribuovala; publikace doporučovala neověřenou „frekvenční léčbu“ přístroji, které Turek také prodával. Turek se od jejího obsahu distancoval s tím, že po matčině smrti získal práva na vydání a chtěl tím pomoci sestře.

    https://www.databazeknih.cz/knihy/paraziti-v-nas-375343

    https://rejstrik-firem.kurzy.cz/05411394/zapper-club-sro/zmeny/

    1. Pikantní je, že „zappery“ se v medicíně normálně používají – jako tzv. elektroléčba při rehabilitacích. A něco to s tělem dělá i v jiných oblastech, které ale ještě nejsou prozkoumané. Jinak je ovšem kšeft se zappery zlodějna, protože technicky jsou to primitivní výkonový oscilátory ověšený nějakým tím ovládáním s pamětí a displejem. Žádná raketová věda.

      No a že jste si od Turka „mnoho slibovala“ mě u ženy nepřekvapuje (doufám aspoň, že vám neimponuje jako zralý muž – mentálně je to totiž pořád puberťák). Možná jste si „mnoho slibovala“ i od Pávka…

      1. Pan prezident mi byl protivny od zacatku, co ho nekde nasli, a libovala jsem si, ze uz nemusim volit, pac u vas neziju. Turkova image , minite li vizual me tez neuchvatila, ani jeho ponekud pompezne okazaly vkus. Ty nadeje plynuly z toho, ze jsem doufala, ze pribrzdi Green Deal a omezi zelene blbnuti. Nejsem si ovsem uz jista, ze svymu slovu dostoji. Zatim se projevuje pouze jako slon v porcelanu a nedospelej fracinek.

        1. „Ty nadeje plynuly z toho, ze jsem doufala, ze pribrzdi Green Deal a omezi zelene blbnuti.“
          🤣🤣🤣
          Naivní představy.

        2. Ok, já teda Turka nikdy nevolil, celé AUTO je mi podezřelé jako výhradně pražská strana. Ale líbí se mi, co říkají. Činy už jsou horší – Macinka měl seřvat ukrajinskýho hulváta velvyslance, ale místo toho se vlakem harcuje na Ukrajinu a jediný relvantní téma, co nejrychlejší návrat ukrajinských imigrantů, stejně neotevřel. Okamura aspoň má nějakou čest. Grýn dýl nevím – samozřejmě by se měl komplet zrušit a včera bylo pozdě, ale místo toho se dál dotují soláry, stavění nabíječek, auta na baterky pro firmy atd.

          1. To cocoqg

            Tak chovani pana velvyslance me tedy tenkrat take zaskocilo a je zvlastni, ze si neuvedomuje, ze mohl taky skoncit jako persona non grata. Jestlize tlumocil nazory Zelenskeho mel k tomu vyuzit standartni kanaly, jestlize se jednalo o jeho osobni nazory, tak ty si jako velvyslanec na pude ciziho statu nemuze dovolit. Je zarazejici, ze se mu to musi opakovane pripominat obzvlast po tech trablech, ktere mel jako diplomat uz v Polsku. Postoj, ktery zaujal Macinka mi pripada prilis benevolentni zejmena vzhledem k minulosti a profesnim lapsum pana velvyslance. Ale jenom muj nazor, trebas vi, co dela.

            1. Tak oni Ukri maji chovani reznickeho psa tak nejak v krvi. Dneska jsem ve Zwwieslu kupoval nejake picivo a ledva jsem vylezl z auta na parkovisti, vedle mne klasickej model – dvacet let stara X5, vedle ni typek v teplakovce s pletenou cepici na hlave a hulakal rusky to tydlifenu, ze ho bylo slyset pres cely parkoviste. Okay, neresil jsem, jdu nakoupit. Tvl, ja za dvacet minut vylezu ven a ten veledulezitej ukrajinskej podnikatel tam jeste hulakal. Pri nastupovani jsem mu v klidu rusky rekl, ze nemusi tak rvat, ze neni na Ukrajine. Cucel jak puk, ale nezmohl se na nic.

              Debil.

              1. …ta kara mela UA RZ, zadnej echt Rusak, to jsem se podival. Navic teda Rusaci v techto koncinach spis zapadnou do davu, nebo vypadaji movite.

                1. To Sysop

                  Tak copak nejakej random debil na parkovisti, ale diplomati by snad meli mit uhlazeny zpusoby, ne?

                  P.S. Jinak ty teplakovky…Nevis, proc je to tak popularni :-)? Mam si taky nejakou poridit, az zas pojedu do CR :-)? Ja zadnou nemam, ale jevi se to jakymsi modnim novym trendem :-).

                  1. @SL

                    Hele, to je nejakej jejich standard. Kdyz se na ne mrknes, tak to jsou vohozy ala Cesko v roce 92. Ti Ukri se tam zrejme nekde zasekli. Fakt je poznas uz z dalky a ty jejich hvezdy taky. Zejmena v te Risi to trkne, protoze ani stara Nemka nepujde do kramu bez frizury a Nemec proste vypada jako clovek 21. stoleti, i kdyz nemusi mit nas sobe zrovna Bosse, nebo Armani.

                    Ja to nechapu, nekteri uz jsou v Risi pres dva roky a presto maji porad stejny hadry. Nevim, kde je chyba. Jestli to je nejakej celdenni vohoz, ve kterym i spi, nebo jestli je to nejaky retro, jako kdyz v CSSR frcely v 80kach kombinezy… fakt nevim, co si o tom myslet. Burgergeld nemai zrovna malej, tak co jim brani splynout s davem?

                    Diplomati… inu,… obcas se to v ukrajinske snemovne popere jak v knajpe U Smrada, takze nejake vybrane zpusoby zrejme cekat nelze.

                    1. Sysop
                      16.1.2026 v 20:25

                      Se musiš pořádně podivat tvl, šak chochlovští mafiózi sou v Armanim! Teplákách!!! X-DDD

                    2. Ti nevim, ale uz trochu voko mam na to, co je fakt znacka a co je rakos.

                    3. To Sysop

                      No jo, kazdej narod ma to svoje. Jak miluju Mexiko, tak zas totalne nechapu jejich buchona look. Ale holky si myslej, ze jsou v tom naramny krasavice. Zaklad je tezkej makeup, a kdyz rikam tezkej tak myslim, fakt opulentni…Umely rasy, prifoukly rty, hodne stinu, velky linky. More zlaty bizuterie, velky vystrihy a vyrazny vzory. Rozparky, siluetu obepinajici halenky, nebo saticky, stekle jako blazen na platforme a znacky, znacky, znacky…

                      „Buchona“ primarily refers to a flamboyant female associated with Mexico’s narco-culture, known for an extravagant, luxury-focused style (designer clothes, plastic surgery for an hourglass figure) reflecting the wealth and power of drug traffickers, but it also has older, derogatory meanings in Spanish like „goitered“ or „snitch“ depending on the region. The modern usage signifies a woman who embraces the opulent lifestyle and aesthetic linked to cartels

                    4. @SL

                      Hele, to je chyba tech jejich chlapu, ze je s tim neposlou do prdele. To svedci hlavne o jejich IQ, ne o tech zenskych. Jsou to sice kozy, ale chtej se libit.

                      Podobne to vidim mezi Rusandama. Kaceri pysk, ruzne narvanej silikon, extravagantni vohozy… holt kdyz ma Ivan v hlave nasrano, tak pak takhle vypada ta jeho vyvolena.

                    5. To Sysop

                      No pockej, co chlapi…Snad holky muzou uvazovat i samostatne.
                      Mne se trebe libi tenhle styl. Mozna je to nudny, ale je to elegantni a vypada to sik.A rozhodne k tomu nepotrebuju Hanka, aby mi vysvetloval, ze mene je vice.

                      https://www.houseofharveyblog.com/blog/old-money-aesthetic-style-guide-2025

                    6. @SL

                      Jasne, tohle se nosilo i za meho mladi, kdyz mela holka vkus.

                      Jenze to ber tak, ze fura mladejch potrebuje stadovost. Takze v patnacti nosi kapuci a kalhoty s rozparkem mezi kolenama a po puberte pak spadne do Buchon stajl a podobne. Jim neprijde divny, ze nejsou vubec originalni, ze vypadaji jak deset tisic jinejch ve stejnym meste. Naopak si nepripadaji divni a odstrceni.

                    7. Souhlas. Ať jsem v ČR, v Singapuru nebo v Koreji, všude chodí mlaďoši kolem 20 let oblečení do stejných plandavých kalhot a značkových tenisek. Akorát v Singapuru na mě koukají čínské černé oči s černými vlasy a v Koreji na mě koukají korejské černé oči s černými vlasy. Výhoda ČR spočívá v tom, že výběr barev očí a vlasů je pestřejší.

                    8. Old money style je sice pěknej, ale co ty ženský, proboha, dělají v zimě? Nebo jsou old money přes zimu v tropech? Nebo navlíknou tepláky a péřovku?

                    9. @Foundryman

                      Mas na mysli zimu na jihu USA?

                    10. To Foundryman

                      Musis mit kvalitni, hezky kabat. A pekne vlnene nebo kasmirove svetry. Obcas najdes ucineny poklady v sekacich a za par korun. Ale chce to hledat a nebejt linej.

                    11. @SL

                      Tak ten sekac s kasmirem bych asi v CR nenasel. Moje zena na nem jeden cas ujizdela s tim, ze kupovala jen matros a pletla si je sama s tim, ze to byl pak svetricek treba za desitku.

                    12. To Sysop

                      Ale to vis, ze najdes…A kor kdyz se mas k prodavackam a treba prineses sem tam nejakou cokoladku nebo kvetiny. Daji ti pak stranou.
                      Ale respekt tvoji polovicce, ze umi uplest hezky svetrik. Sikulka. Ja dam tak salu a ponozky a konec.

                    13. @SL

                      Jo, umi, ona meri 175 a svetry ma dlouhy, takze fura prace a zensky se otacej. Ale uz neplete, delalo ji to mavani rukama srdecni arytmie.

                    14. No jo, jako celkem dobrý, ale ty hodinky tam mohli nafotit alespoň Longines nebo Cartier a ne čínskou krásu…

                    15. Slecna Ling16.1.2026 v 21:19
                      To Sysop

                      Fakt, k tým krivým nohám to celkom sekne…

                    16. Look 3, Look 4, Look 8.

                    17. Tak ty obtažený hadry nejsou špatná věc. To kdyby se rozmohlo…. Vidíš co kupuješ. Ne že by teda stejně nefixlovaly ale zužuje jim to manévrovací prostor. :)))))

                    18. @AJR

                      Za meho mladi se baba vytahla na plavecak a vecer na muziku, kde hrali oldies. Mels to omrknuty aj vohrabnuty.

                    19. Sysop: Mi překvapení neva, mam sportovního ducha. Baba to je takový jako kindrvajíčko. Sundáš čekuládu a hračka buď potěší anebo je blbost pro holky.

                    20. @AJR

                      No dobre, ale makas na tom treba par dni a pak vecer nedopatrenim roznes… a mas zkazenej celej vecer. Preqapka ano, ale pozitivni. A nejaky zakladni rysy tam bejt musej.

                    21. Sysop: Ty toho naděláš. Jakobys nikdy nedostal na Vánoce měkkýše, nebo co.

                    22. @AJR

                      Cas fprdeli, prachy fprdeli, v horsim pripade jeste problem z toho vycouvat,… asi jsem posera, no.

                    23. Ne, máš na to technickej pohled účetního a to je blbý protože jednostranně chudý.

                      Mariáš taky nejdeš hrát s tim že jim dáš párkrát flekovaný dvě sedmy v lepších, zkásneš je a pudeš dom. Chceš si přeci zahrát. S babama je to stejný.

                    24. Zimní uniforma moderního ukrajinského exilu:
                      Dáma bílá péřovka, ideálně o dvě čísla větší, šedivý tepláky, na nohou béžový galoše. Kabelka s co největším nápisem.
                      Pán černá péřovka, stejný šedivý tepláky, na nohou tenisky.
                      Ověření skutečně příslušnosti ke zmíněné skupině: Dáma má místo rtů ohyzdný umělý kačeří zobák a hlasitě telefonuje, přičemž si drží ajfoun u ucha ve vodorovné poloze.
                      Pán má pro změnu hlavu ve tvaru míče na kopanou a sleduje v mobilu nějaké video, samozřejmě bez sluchátek a na maximální hlasitost.

                    25. Jo, kulatolebost je charakteristický znak východních Slovanů. To ani vikingské geny nepřepraly.

                    26. …a jsou prevazne mrnavi.

                    27. Pokud sedí ve vlaku do Kyjeva tak na stylu nezáleží.

                    28. @@PP

                      Taxnad to uz maj plnou polni a ne, ze jen jedou na vanoce na otocku k pribuznejm.

                    29. @PP, Sysop
                      Tak já chápu, že když je někdo zvyklej na bujarý oslavy novýho góda, tak ho český města se zakázaným ohňostrojem neuspokojí. Takže zajedou na vánoční dovču do Kyjeva, tam to má furt grády, akorát je občas potřeba lehnout do pangejtu.
                      Ale styl, ten zůstává stejnej i na zpáteční cestu západnim expresem.

                    30. @karban

                      Dokud to rajzovani EU financuje, tak coby si jeden neuzil, zejo. Dokud je kam jet a za co…

                    31. @Sysop
                      Proto se budou hodit další prachy, klidně i dolary. Možná by Dánové mohli postrádat nějakej větší ostrov a neméně skvělé vlády ostatních evropských zemí můžou při té příležitosti inkasovat držhubné…

                    32. karban 16.1.2026 v 21:18

                      – – –

                      Včera tvořili nad 50 % objemu cestujících na aut. nádr. V čekárnách ordinací bývá podíl ještě vyšší.
                      Předevčírek kafral v TV jakýsi 70-letý Pirát, že je to prý pro nás místní dobře…

                    33. @corona

                      No jak tak ctu dnesni mejnstrym, tak uz v tom mam jasno. Pokud by se ted vsichni Ukrajinci z Ceska vytratili, tak tady nastane doba kamenna. Nikdo jinej tady uz totiz nepracuje.

                    34. @Sysop
                      Jak jen mohla tahle země tolik staletí přežít bez Ukrajinců, že?

                    35. @karban

                      No ja to nechapu, ale Ukrajinci na to mozna maji nejake vysvetleni ve stavajicim vykladu ukrajinskych dejin. Vime, ze Adam a Eva nejspise byli Ukrajinci a cela civilizace vznikla nekde okolo Lvova. Bude proste nacase projevit vdek a pustit Ukrajince na Rip, necht se rozhlednou ve svoji staronove domovine. Ostatne chcivalkove posilaji chcimiry do Ruska, chcimiri chcivalky do USA, tak nekdo to tady prevzit musi.

                    36. Nu, nevím. Náš vztah je dán historicky. Na Ukrajině dokonce proběhla česká imigrace, byly postaveny docela prosperující české vesnice a obce, všechny, beze zbytku, byly Ukrajinci vyvražděny. Šlo o tisíce lisí. Možná, že to udělali Rusové :-) , ale bylo to na Ukrajině. Takže ……. Na Donbase to bylo úplně stejné, před deseti lety. I proto tam teď Rusové škodí. Třeba proto, aby je už nikdo nevraždil, jako se to stalo nám nebo třeba předtím Polákům. Poláci to schytali ještě mnohem hůř. Dlouhodobě. Ukrajince nikdo nemá rád a nikdo je nechce. Ani Rusové, ani Litevci, ani Češi, ani Maďaři. Opatrně.

                    37. @h72

                      Prave v tom je ta nase ceska chytrost, ze si sem nepustime ani jednoho slimaka a radeji to tady cely predame Ukrum. A tim se slimakama vyjebeme!

                    38. h72
                      18.1.2026 v 14:58

                      takoví severnější a bělejší plastelínci? :)

                    39. Popis sedí. Ale spoluvina je i na straně toho moudrého západu. Toto ošacení a vůbec vnější vzhled a projev okoukali zde, na módních přehlídkách. Béžové galoše budou Ugg, o pět čísel větší péřovky asi Versace nebo Lagerfeld, gumové kabelky s velkým nápisem Gucci, kačeří zobáky vytvořily různé časopisy a jejich obálky …… Normální člověk ví, že jde o paralelní svět, který si žije vlastním životem. Běžní lidé se toho vůbec neúčastní. Bohužel, asiati (což prostě ukroši jsou) mají jiný temperament a jinou soudnost. Tam debilita ve vnějším projevu i v osobním životě je známkou nějakého společenského statusu. Hleďte, ono stačí přejet nějakých 300 km na východ a už máte civilizační problém. Slovákům vůbec nezávidím jejich multikulturní obohacení. Začíná to na Spiši. Znám to tam velmi dobře a je to doslova …… strašlivé. Kdo neviděl, neuvěří.

                    40. h72: co je na Spiši hrozného, kromě enkláv? Pravda, znám to dobře jen po Spiš, za Spišský hrad se dostanu málokdy, nějak není moc důvod. Když jsem byl před pár lety (ale ještě před válkou) v Košicích, tak jsem nic zásadního neviděl (a v jedné místní cukrárně vyjedl neskutečně dobré zákusky). Co je tam tak hrozného?

                    41. V Kosiciach odporucam Lunik IX. Cestou do Kosic to dat cez Krompachy nie po dialnici. Dalej na UA potom napriklad skolu pre etnikum obohnanu betonovym plotom vedla cesty pred Secovcami. Demografia ako potomkovia Mohameda, IQ hroza a boh Ta zavaruj navrhnut nejake riesenie, pomru od hladu o niekolko generacii.

                    1. Jo, muze bejt.

            2. Na chování pana velvystlance není nic divného. Jak na Ukrajině, tak v kotlince jsou u moci sionisté a nic na tom nemění, že soukmenovci Fiala a Rakušan byly vyměněni za přivandrovalého židobolševika odkudsi z Haliče. Pan velvyslanec ví, že jim tato země patří od doby, kdy byla klika stalinských bolševiků vyměněna za bolševiky sionistické, vedené soudruhem Havlem. Nad ním držel ochranou ruku sám Soros s řadou dalších sionistických organizací, které zajišťovali patřičné disidentské krytí a financování. Pan velvyslanec si zde může vychovávat, umravňovat a poučovat koho chce, neboť zde není nikdo kdo by si dovolil mu sdělit aby si sbalil čemodan a táhnul do prdele. U vás to slečinko není o moc lepší, protože až na pár výjimek všichni kongresmeni berou úplatky od sionistického AIPACu a hopsají ve stejném rytmu jako Oranžový mužik, kterého Netanjahu tahá za kuličky. Oranžový mužik to samozřejmě nedělá zadarmo. Po té co si Ivanka vzala Kušnera a hned druhý den konvertovala k judaismu, dostala věnem Gazu, kde budou splečně budovat nový sionistický ráj, nazvaný zřejmě Trumpawill.
              Američané, především pak nejmladší generace, už se začínají pomalu probouzet a toho sionistického tahání za nitky mají dost. Proto Trump začíná stavět jakousi vlastní SA o začíná prosazovat své třetí volební období. Bohužel Češi to, jak tu s nimi sionisté vořou prohlédnou nejdříve za sto let, ale to budou muset nejdříve „rýt držkou v zemi“ jak zpívá jeden z největších Českých básníků Karel Kryl, čest jeho památce.

              1. To Stanik

                Prominte, ja na sionisticka spiknuti neverim. Myslite to urcite dobre, ale na me je to ponekud prilis pritazene za vlasy a ja nemam rada konspirace. Zadne.

              2. K akvizici Grónska poňouká Trumpetu židovskej náčelník Ronald Lauder.

              3. Romale more, to bych blil, nácek si myslí že je Kryl
                Romale more, nestačí že už se v hrobě otáčí

                (Totáči)

    2. V tomto ohledu bych to neviděl tak černě, podle mě se k daným obviněním vyjádřil poměrně rozumně (někdo tomu třeba věřit nebude, mně to relativně dávalo smysl). Myslím, že by mohl celkem hodně nabídnout, protože evidentně „v tom umí chodit“, je poměrně vytrvalý a zdá se, že má spoustu poměrně významných kontaktů. Takže za mě velká škoda, že není ministrem zahraničí. Mimo jiné i proto, že by to nesmírně potěšilo veškeré myslitelné lepšolidi mehzi námi :-).

      Mě ale Turek zklamal z jiných důvodů. V první řadě kauzou s rychlou jízdou po dálnici. Buď se u toho neměl fotit a pak to kdesi vystavovat, nebo se k tomu poté neměl vyjadřovat a nechat morální majáky, ať se v tom porochní a nakonec sklapnou, protože ta fotka nezakládá jakýkoliv důkaz, a tudíž mu nemůžou vůbec nic. A nebo, do třetice, měl říct: Podívejte se, tak jsem tam možná jel dvě stě, no a co? Pojďme se místo této marginality bavit o tom, proč tu máme hory zákonů a jiných norem, které dennodenně skoro všichni porušujeme? Pojďme se bavit o tom, jestli by to náhodou nechtěl trochu upravit a dát to do souladu s realitou, protože pokud něco porušuje podstatná část společnosti, ne-li její většina, pak asi taková norma nemá jakékoliv opodstatnění pro svou existenci.

      V další řadě mě Turek zklamal tím, že kandidoval ve volbách do PS. Jednou měl mandát v EP, tak tam měl zůstat, mimo jiné i proto, že tam podle mě se svými schopnostmi mohl dosáhnout daleko víc. A to ne že bych ho považoval za nějakého bezchybného člověka a křišťálově průzračnou bytost, ale schopný podle mě je dost. A většinou, zdá se, by byl těch schopností používal pro posun ESSR alespoň o krůček správným směrem.

      1. S tim prdlamentem souhlas, přesně k tomu dostal mandát a to potom, co ho pré mekintoš dlóóóuho přemlóval, pže do tech hoven nechcel vůbec (a věděl dobře proč), a sliboval, jak tam bude makat.

        Vo kousek pozďéš se najednó sere zase sem? No to je jasný proč, pže motoráci by bez něho byli totálně v prdeli, nicky se 3 %. Tím u mě hodl spadl, skoro mezi vostatní oportunistický cucáky, jak třeba soudruh dochtor Borýsek, což začíná byt takovej opitickej nezmar, jak soudrh Bedna.

    3. @Slecna Ling
      copak? Ani hranatost nezabírá? Inu někteří obdivují i jeho znalost pravidel moštárny nebo podnikání v autooprávenství nebo daňové optimalizace.
      A co jeho ksichtoknihy týče, stáhl to nějaký jeho pseudopřítel, respektive známý, kterého Turek nasral opravou Jaga a svými názory.
      Co se Pávka týče, ať ho zažalují k Ústavnímu soudu.
      Kecy o tom, že jsou to všechno jeho milci si můžou nechat, koneckonců Babiš mohl zažalovat už Zemana, u jeho soudců…
      A Macinka s Fialou Radimem tehdy obhajovali právo prezidenta nejmenovat, ale jen blbec nemění názory, že?
      https://www.novinky.cz/clanek/domaci-kdyz-to-dela-zeman-je-to-genialni-kdyz-pavel-je-to-ustavni-faul-macinku-dohani-jeho-vlastni-vyjadreni-40556752

      1. Nemuzou byt dva krasavci na jednom hnojniku.

    4. „S hanbou priznavam, ze od Turka jsem si mnoho slibovala.“
      🤣🤣🤣

    5. Ono co si budeme, Turek není ani zdaleka taková hvězda, jak se vidí především sám Turek, ve druhé řadě jeho voliči. On je taková ta „kontroverzní“ osobnost, jejíž klíčovou schopností je, že je jí všude plno. Zároveň je to takový ten silně egoistický typ, co mu nic není blbý, funguje podle pravidla, že špatná reklama je taky reklama a hejtr je nejvěrnější divák.
      Celkově si nejsem jistý, že ten člověk je vhodný materiál na politika. Je totiž poměrně jasné, že Filip Turek udělá za libovolných okolností zásadně to, co je nejlepší pro Filipa Turka. A ne, že by v politice takových jedinců už tak nebylo dost, tak proč tam cpát další. Například Macinka na mě působí výrazně pozitivněji, včetně toho, že má něco jako koule, což u Turka je spíše divadelní role, přesněji řečeno odstavec ve scénáři.

      1. Nitus: To je zase emocionálního blábolení. Motoristi dostali, konkrétně hlavně Turek, hlasy ve volbách a dohodli s Babišem podíl na vládě i své zástupce. Ne PePa, ale Babiš je odpovědný za vládu a Turka navrhl. Aktuálně proti Turkovi neexistuje žádný právní verdikt, jen mediální dehonestace. S tou opakovaně v tlamě se hradní přežvýkavec stal jen diverzantem, bránícím v rozporu s ústavou kompletaci vlády. Předjímat, jak bude Turek fungovat, nemá smysl. Nechť začne a uvidíme.

        1. Tohle bych s dovolením podepsal.

        2. asi tak ..

        3. Hupert: Nikdo nezpochybňuje Turkovu legitimitu, tedy až na PePu, a s tím bych se ztotožňoval jedině náhodou a i to nerad. Nicméně že je něco legitimní, demokratické, vůle lidu atd., to ještě nutně neznamená, že to je dobrý nápad.

          1. A zda je to dobrý nápad posuzuje kdo? PePa, Nitus nebo ještě někdo další?

            1. Říká ti něco výraz „mít názor“? Tady se poslední dobou kriticky přemnožily vločky, které mají dojem, že když někdo (například já) napíše do komentáře „nemyslím si, že je to dobrý nápad“ (což je myslím dost inofenzivní formulace), tak tím někomu něco cpe a automaticky to znamená, že má ambice o čemsi rozhodovat. Ne, tak to není. Lid si zvolil Turka, má tam být Turek, protože takhle demokracie funguje, mně je do toho stejný hovno jako PePovi, protože jsem sice Turka nevolil, ale jsem sám (s PePou už jsme dva, heč!), zatímco Turkových voličů je mnoho. Jen to podle mě není tak skvělý nápad, jak si spousta lidí myslí (ono je to relativní, co je „špatný nápad“ v situaci, kdy obsazujeme post, na kterém ještě nedávno úřadovala nula z povolání Lipánek, že).

              1. To to sorry, já si „není to dobrý nápad“ vyložil jako že PePa nemá Turka jmenovat ministrem. Já s tím, že lid si zvolil Turka, Turek byl navržen a tak má být Turek jmenován souhlasím. Jinak mě Turek moc nezajímá.
                Já ve vládě vidím několik „nedobrých nápadů“ (např. ministr zdravotnictví), jenže v posledních cca 10 a více letech mě nepřišla žádná vláda dobrá – tudíž „dobrý nápady“ moc nefungovali, takže si myslím že je na čase vyzkoušet i ty „nedobré“. Ono to asi lepší nebude, ale o moc horší asi taky ne.

          2. Nitus: Tak stále jsme jen na scéně kašpárkova panoptika, zvaného Česká republika, které je podobně jako další scény nejen v EU provozováno korporátními fašisty. Noty k představení jsou dané. Herci jsou samozřejmě „demokraticky“ vybraní lidem….z galerie povolených obrázků, vymalovaných pro představení lidu médii barvami podle zakázky výše zmíněných provozovatelů panoptika s podporou nenápadných spolků a služeb v pozadí. Můžeme tedy shlédnout další kus s trochou autorského hraní na kluzišti mezi mantinely za to, že si, jako vždy, necháme o něco zvednout vstupné, čímž bude cíl představení naplněn.

  2. Smutná realita je taková, že Turek sám je v tomto případě zcela nepodstatný, protože důležité je, že se (do značné míra dobrovolně) stal tou příslovečnou holí na bití psa. On, co si budeme, to není žádnej anděl, a už vůbec ne kdo ví jakej génius. Je možná relativně inteligentní, atraktivní a charismatický, ale na druhou stranu je taky silně egoistický a vlastně nepříliš schopný. Je to takový ten „kontroverzní“ jedinec, který „nemá záklopku“, nic mu není blbý, jeho nejvýznamnější schopností je být výrazný, a co je především důležité, v minulosti provedl docela dost fuckupů, které jsou mediálně atraktivní tím, že se o nich zatím neví. Koho zajímá nějaký Čapí hnízdo, kdyby to stokrát byla pravda, tak Babišovi voliči opakovaně předvedli, že svého miláčka volí nikoliv navzdory tomu, že krade, ale naopak proto. Ale nějaké to Fuckbookové hajlování, nota bene dosud neobjevené, to je Svatý grál.
    Osobně nevím, jak bych na Turkově místě postupoval já, a taky nevím, co by Turek ideálně dělat měl z pohledu řekněme vrcholové diplomacie. Na jeho místě bych rezignoval na proces, jehož podstatou je, že jsem tím stromem, přes který není vidět les, protože tady není co vyhrát, abych tak řekl. Jakékoliv vítězství bude Pyrrhovo. Potíž samozřejmě je, jak to v tuto chvíli udělat „bez ztráty tváře“. On pan prezident, přesněji řečeno jeho scénáristé, tady úspěšně vyvolali válku, ve které bohužel oni tahají za delší konec provazu, protože jim v ní dohromady o nic nejde, zatímco vládě pořád v jejím důsledku hrozí kolaps. Tomu je třeba zabránit Turek neturek, otázka je jak, a obávám se, že sám Turek coby egomaniak a náfuka to asi nikomu (tedy ani vládě) zrovna neusnadní.

    1. Vy jste podstatný? Pro koho?

    2. Turek má některé dezolátské názory, aniž by se mu bylo možno vysmívat jako kolozubému troskoidovi se třemi exekucemi – vypadá dobře, je bohatý, chrup má thymolinový. Kavárna disent netrpí, buď jsi s námi, a pak musíš mít stejné názory ve všem, nebo jsi proti nám.

      Hradnímu zkurvenci neustupovat. Buď to nějak ojebat (zmocněnec pro čtyřletý plán, pardon pro grýndýl). Nebo udělat z Turka bez jmenováním prezidentčíkem, ať si políbí.

      1. To Jihocech

        No zas nebudeme prehanet. Nekdy mu to slusi, nekdy sklouzne k modnim kreacim a la Karlos Vemola. O divkach, ktere se mu libi pak radeji taktne pomlcim…Rekneme, ze se obklopuje rad plastem.

    3. Hrad vyvolal vyvolal válku, a nejenom Turkem. Já jenom žasnu, že se prezidentčíkovi podařilo oddálit ustavení vlády o 3 měsíce, čímž jí sebral přes 6% času, aniž by se proti tomu ozvala média, analytici, právníci a podobní. Tři měsíce se zabily jednáním o ničem – vláda byla dohodnutá týden po volbách. Tři měsíce jsou pro patovou situaci, která tu ale vůbec nebyla. Prezidentčík si vymýšlel různé překážky, ale teď už mu zbývá jenom Turek.

      Teď by už měla vláda přijmout skutečnost vyhlášení války Hradem a jednat podle toho. Vždycky je možný seškrtat rozpočet prezidentský kanceláře, musí se přece šetřit a výlety na Dakar nebo na motorce s ochrankou jsou zbytné výdaje, že? Jsou jistě i další procedurální páky, i když Pávek taky může vetovat zákony a tím potřebné změny aspoň zpomalovat. Nejlepší pákou je ale zrušení Pávkovy muniční iniciativy. První varování už přišlo zastavením dotací z rozpočtu ČR. Pávek to nepřijal. Jsou nutné další kroky.

      1. „Já jenom žasnu, že se prezidentčíkovi podařilo oddálit ustavení vlády o 3 měsíce, čímž jí sebral přes 6% času, aniž by se proti tomu ozvala média“
        Vzhledem k tomu, že média jsou fialová, není nad čím žasnout.

    4. Nejvíc pobaví, když libtard obviňuje druhé z kradení a pozastavuje se nad tím, že to jeho voličům nevadí.

  3. V čem je vlastně problém s tim Chladem? Párkrát sem ho viděl u Xavera v různéch pořadech, a příde mi, že má celkem rozumný názory. Jasný že to není žádné lidumil tvl, je to podnikatel co musel mít nejaký schopnosti vybudovat impérium, ale působí že má relativně zdravý hodnoty a vocení normální lidi co makají. Hodně to působí, že už ho ten libtardskej ekobuzerantskej bordel, co tady máme, pěkně sere, pže fakt není jeden z mála, kerýmu ty sračky vohrožujou byznys, kerej budoval celej život. A né všeci sou nadšení do toho to všecko zbalit a vodvézt za nekterej oceán, žejo.

  4. ad ta nahrávka: neskutečně mě sere tato moderní podcastová forma, kdy dva herci předvádí nacvičenou scénku ve fiktivním rozhovoru. Kde se pravidelně střídají, aby adhd posluchač neztratil zájem, a současně si tím vytváří echo-chamber.

    1. To je z ejaj, konkrétně to vyrabí džemini z jakéhokoli textu. Asi se Challovi líbilo slyšet „dneska se zaměříme na fascinující studií na téma…“

      notebooklm.google

      1. je to možný, ale tímto způsobem už začal fungovat i český rozhlas a další, ve firmě nás vyšší mgmt touto formou oblažuje v hraných výstupech(Skvělý rok! — Pane řiditeli opravdu byl tak svělý? — Jistě Kláro, mimořádně svělý! Miliardy zisků, akvizice, kterým byste, Kláro, neuvěřila! — To ráda slyším pane řiditeli. Ráda bych tedy využila této příležitosti a přeptala se … smím? — Smíte, kláro! — … zdalipak letos dojde na ono zvýšení platů, které již léta slibujete, tato otázka hryže v každém z nás! Bude procento či dvě? — Nechoďme kolem horké kaše Kláro, zas tak skvělý rok to nebyl). Toto je možná AI, ale je to určitě nová forma. V devadesátkách to dělal maximálně rej koranktenk s tou ceckatou kolegyní, což bylo vždy komické, kdy se z veselého štivoření skokově propadal do tryzny nezbytné pro následující zprávu, ale teď už je to na každém rohu. Normální řeč člověk skoro neuslyší. Horší už jsou jen tólky, kdy spírk používá český lengvič pouze jako pojivo, a většinu slov přejímá ideálně z béčkové úrovně anglického jazyka, aby poukázal na svou světovost a dodal řeči vážnost.

        1. Bravo, presne.

        2. Chall to má z ejaj, notebookem.google, ten rukopis poznávám zcela přesně. Pokaždé chlap a bába žvaní o „fascinujícím tématu“, přičemž jeden dělá blbýho, druhej ho poučuje, ale musej se v tom střídat. Tak to celé nedává smysl.

          1. CBATbI CTOKOKOTOB16.1.2026 v 21:26

            Je to nesnadná doba. Dříve hrál blbého chlap, aby se ukázalo, že je stanice progresívní. Ale dnes? Co když ten chlap nemá péro, anebo ho má, ale ta baba ho má taky, a delší?! Střídání je jediná bezpečná cesta.

            Žvanění o ‚fascinujícím tématu‘ má ještě většinou tento formát. Nejdříve se představí, kdo jsou a co mohou běžnému posluchači říci. Pak řeknou, co se chystají v nejbližší dobře říci, a proč je dobré, že to říkají právě oni; to o čem hovoří, dobře znají, řkouce že byli stran řečeného v minulosti dosti honěni. A nyní po 10 minutách přípravy posluchače řečněním může tento zkusit pochopit princip. Řečeno bez obalu, budiž řeč jasná: „po fazolích se prdí“. Vždy je to něco takového. Následuje přestávka s reklamním blokem, sponozorovaný odkaz pro nákup kila švábky ve slevě, debriefing a potlesk. Půlhodina je pryč, a nic jsem se vlastně nedozvěděl.

        3. +1. Pobavilo.

    2. Podkasty vubec neposloucham. Ja rad ctu. Ve vyjimecnych pripadech akceptuju video, pokud ma vetsi vypovidaci schopnost. Jinak ani to ne. Z meho pohledu redundantni objem dat.

      1. Sysop16.1.2026 v 20:14

        to já bych si i poslechl, koukl. Ale fakt nemám co. Budu se muset vrhnout na nějaké dostojevské apod. Odkládám to už dlouho, ale tam to bude stále fungovat. Ale nechápu proč někdo, tím méně vzdělaný člověk, poslouchá lidi jako je turek, macinka, fiala, ale vlastně kohokoli z toho baráku, jak je možný, že to na něj nefunguje jako dávidlo nebo pepřák, a pak ještě analyzuje kdo komu ublížil a kdo co řekl dobře/špatně. Nedávno jsem proklikával rozhovor s janou kratochvílovou(v stínu kapradiny), a intelektuálně to bylo na podobné úrovni, akorát teda jana může dát posluchači spočinout během písně(jsou li však písně dál od sebe, je třeba popohnat čas posuvníkem). Nechápu jak politické řeči atp někomu mohou přijít zajímavé, nebo co mu to jako přináší.

        Celou situaci s turkem a jeho kolegy vnímám jako když se v cikánské vesnici strhne mela. Asi se tam dají najít zajímavé i vtipné momenty, ale v principu se na to asi dívat nechci. Nechci řešit kdo komu odnesl vlnitej plech do sběrny aby měl na borovičku, nebo co bylo příčinou nesváru, který zachvátil celou osadu. Má přítomnost či absence nemá na dění natož výsledek vliv.

        1. Nojo, ale kdyz uz to jeden plati… taxe holt obcas mrkne a vytvari si iluzi, ze ten hlas u voleb uplne neprojebal.

      2. Záleží které podcasty.
        Ale pokud někdo čte stejně rychle jako mluví, tak proč ne.

      3. Podcast je oproti čtení pomalý, ale má výhodu v autě a posilku, někdy i na fujtajbl dopravním prostředku nebo při chůzi. Při chůzi se dá číst, má to ovšem své limity.

        1. Záleží co čtete či koho posloucháte.
          Je to o tom, zda umí autor shrnout myšlenku do několika vět anebo ji okecává.
          Proč číst x-set stránkovou knihu, když se dá výsledek shrnout do několika vět?
          To samé platí pro podcasty.
          Ale každého věc jak nakládá s vlastním časem.

          1. Safra.To uz jsem precetl tolik stran zbytecne,stacilo by na knihu pustit AI. Hm,co by asi vylezlo z Egyptan Sinuhet od Mika Waltari? Poprve jsem ji cetl asi ve 13,a celkem mozna 5-6x.Zvlastni,pokazdy sem nasel neco,co mi v predchozim cteni uniklo,nebo nedoslo.Nebo sem se v prubehu casu menil a a moje vnimani taky.
            Nicmene vycuc by asi byl pokazde stejny…
            PS> Ctu rychle.Mozna i rychleji. Ovsem s vetsinou prispevku zde to nejak nejde,zalezi na autorovi.Neco jako by autora ani nemelo.

  5. Já ty pohádky miluju. De si pro bimz, trvá mu to 20 minut a je z toho storka na DFENS. :-D

  6. a jéje, SAVO, to zas zajebe diškuzu jak cimru tim chlórovvým smradem

  7. Challengera mám moc rád, ale nedá mi to …..
    Proboha, pane doktore, kde jste vzal ukradených 50 mld korun v rámci digitalizace stavebka?
    To je zjevná pitomost …..
    Za prvé – je to strašně moc peněz, za IT projekt se vám nikdy nepodaří je utratit. Ani Kingdome Come Deliverance nestála tolik (a je to projekt jako prase!).
    Za druhé – ta digitalizace je z velké části napsána a nějak funguje, jen to není dodělané. Takže se nejedná o loupež (ani o krádež).
    Za třetí – ta věc je spíše zpackaná, nejde o podvod (podvody a krádeže jsou spíše na straně STANu a hlavně, tradičně, ODS).

    1. h72 17.1.2026 v 7:05

      Ano. Těch 50 miliard je jeden z odhadů ztrát investorů z posunutých realizací staveb.
      Ano. Ta věc je totálně zpackaná a nefunguje. Kdo se pokusil získat stavební povolení na stavbu větší než rodinný dům, to ví, rozebírat to zde nemá smysl. Podle mého názoru byl celý ten systém navržen z hlediska a pro potřeby stavebníka rodinného domu (patrně pod vlivem různých hesel o dostupnosti bydlené), tam možná panuj spokojenost. Dodělávat něco takového nemá smysl, ledaže bychom „měli tunely dva“ – podle složitosti staveb.

      1. Jestliže jsou to ušlé zisky, tak to nejsou ukradené peníze. To je jedna z geniálních vlastností ušlého zisku, že vlastně neexistuje a vzniká až ve chvíli, kdy se ho povede dostatečně prokázat. Tím pádem ho nelze ukrást, a už vůbec ne v důsledku něčí chyby. Když někomu nedám přednost a zruším mu auto, tak taky nebudu obviněn z krádeže, „protože někdo mou vinou přišel o auto“. Jasně, ono dobře vypadá, když se řekne „okradli stavebníky o X miliard“, a čistě sémanticky to vlastně není špatně, ale je to básnění a vyvolávání emocí, nikoliv faktografie, na kterou se ptal h72.

        1. Není pravda. V případě staveb se nejedná o ušlé zisky, nýbrž o přímé vícenáklady – např. umrtvené nakoupené pozemky, nevyužité strojní zařízení, o XY měsíců delší placení nájemného namísto bydlení ve vlastním atd. atd.

          1. Ta vaše poslední zmínka je poněkud lichá. poslední dvacítku let platilo, že hypotéka je levnější než nájemné, dnes je to, bohužel, právě obráceně. S platem třeba 25.000 čistého (což je velice běžný příjem, mají ho miliony lidí) si buď za 27.000 bydlíte nebo splácíte hypošku na podobné bydlení 50.000 měsíčně. Proto je bydlení nedostupné.

            1. Proto je tam „např.“ – ne všichni kupují na hypotéku a ne všichni na maximálně možnou hypotéku. Hodně lidí si bere hypotéku třeba jen na 20% ceny nemovitosti.

            2. Jenže ty nemovitosti stojí tolik právě dílem toho, že se do toho stád (resp. místní územně-plánovací mafie, což je ale taky v zásadě stád) permanentně sere a kurví to stále víc, dílem pak tím, že stád vyvolává hytlerinflacu a lidi do toho schovávají love, a to včetně cizáků, kterejm povolil naprosto neomezenej přístup na místní trh, aniž by ovšem něco dělal s tou nemožností stavět.

        2. Nitus 17.1.2026 v 11:08

          Otázka:“Proboha, pane doktore, kde jste vzal ukradených 50 mld korun v rámci digitalizace stavebka?“
          Odpověď:“Těch 50 miliard je jeden z odhadů ztrát investorů z posunutých realizací staveb.“
          Pokud v tom vidíte básnění a vyvolávání emocí, jste vážně dobrý.
          A ještě lepší byste byl v případě, že byste dokázal nejen rozluštit písmenka, ale i pochopit text.

          1. Dobrý, oukej, ty miliardy jsou v hajzlu, to nikdo nepoepírá. Ale že o ně někdo přišel ještě neznamená, že o ně někdo někoho okradl. Nejsme v kroužku krasořečnictví, řešíme technický rozdíl mezi „připravil je o peníze“ a „okradl je o peníze“.

            1. Nitus 20.21.2026 v 14:07

              Jako obvykle jde o chápání textu: otázka h72, kde vzal autor článku konkrétní číslo, byla s vysokou mírou pravděpodobnosti správně zodpovězena.
              Záměnu odhadu ztrát investorů a krádeže v článku jsem neřešil, nesmyslnost této záměny ostatně jasně vyplývá z popisu původu sporného čísla.
              Nakonec musím přiznat, že máte přece jen částečně pravdu.
              Skutečně nejsme v kroužku krasořečnictví. Ovšem technický rozdíl mezi připravil je o peníze a okradl je o peníze neřešíme.

      2. Dyby barák, t. č. už asi štvrtým měsícem neběží řízení na výměnu 4 stále se seroucích výtahů na konci životnosti ve 4 vchodech jednoho práglofskýho SVJ. Na to, že se jedná pouze o výměnu technologie v jinak (logicky) stejnejch šachtách a stejné strojovně, na to teda voruadníci serou zdatně. Přičemž z hlediska povolení tam jde asi akorát vo kontrolu toho, že lejstra sedí a s nikým to nespadne, což při tom, že jedinej účastník* se přihlásil jeden ze dvou největších dodavatelů výtahů v tuzemsku, snad nehrozí.
        _______________________
        *Mám poněkud vobavu, že bába co se toho vedení chytla, si tam dala požadavek na to, aby dodavatel rovnou udělal podhledy a do nich světla na nástupních plošinách, kerý sou totiž v mezipatrech. Vůbec mě nepřekvapuje, že dodavateli výtahů se na todle můžou vysrat (a nechcou to řešit ani formou že si najmou subdodavatela), to se má řešit samostatnou poptávkou na todle, maximálně s tím, že realizace bude v souběhu s výtahama (anžto se nejspíš bude muset vedení výjimečně táhnout šachtou, a to zanést do dokundamentace). Budu to muset prošťouchnout.

        1. Behemot 20.1.2026 v 14:18

          Výtah pro dopravu osob a osob a nákladů je vyhrazeným technickým zařízením, které se z hlediska novely stavebního zákona (zákon č. 225/2017 Sb.) považuje za součást stavby. Proto se na jakékoli úpravy výtahu (podstatné změny, částečná modernizace, rekonstrukce či výměna) pohlíží z hlediska stavebního zákona jako na změnu dokončené stavby.

          Znamená to, že pokud navržená výměna technologie splní podmínky:
          § 103 odst. 1 písm. d) stavební úpravy, pokud se jimi nezasahuje do nosných konstrukcí stavby, nemění se vzhled stavby ani způsob užívání stavby, nevyžadují posouzení vlivů na životní prostředí a jejich provedení nemůže negativně ovlivnit požární bezpečnost stavby a nejde o stavební úpravy stavby, která je kulturní památkou;
          a
          § 104 odst. 1 písm. k) stavební úpravy pro změny v užívání části stavby, kterými se nezasahuje do nosných konstrukcí stavby, nemění se její vzhled a nevyžadují posouzení vlivů na životní prostředí;

          pak není potřeba vyřídit stavební povolení. Pokud dobře rozumím vašemu popisu situace, stavební povolení by ve vašem případě výměny výtahu nemělo být nutné, jenže v případě souběžného zhotovení nových podhledů atd. nutné je.

          Ministerstvo pro místní rozvoj vydalo příklady změn technologie u výtahů vyžadujících stavební povolení.

          1. Jak píšou, je to součást stavby, takže tam papíry poslali, a voruad na to sere jak na placatej šutr. Přitom to všecko pročíst by pro ně bylo tak na den max, není to nová bytovka tvl.

            Podhledy podle mě teda neměnijou vzhled ani užívání, jedná se vo pár metrů čtverečních nad mezipatrovejma podestama schodišť, přičemž je tam eště nosník a v podstatě se jedná vo zarovnání na úroveň toho nosníku. Ale nejsu si 100% jistej, že to tam je, sem se jí na to ptal asi tak nekdy v říjnu, esli souběžně s těma výtahama teda nechcou řešit ai světla v tech mezipatrech, vodbyla mě že jako jó. Žádný papíry sem neviděl, ani na 100 % nevim, esli vůbec schůzi SVJ reálně všecky dokumenty předložila (jako snad by měla tvl, schvalovali tam tu zakázku).

            Co já vim, třeba si tam baba vymyslela akorát lampišku pověšenou nad výtahovejma dveřma, osvětlení to udělá žejo. Budu do toho teprve šťourat.

  8. turkiádu dnes dobře komentoval Vlk:

    https://vlkovobloguje.wordpress.com/2026/01/17/treba-hanba-fackovala/

    Zrušit celé to hnízdo zelené saně!

    1. Jo, tentokrat Vlk vytecne.

      1. Škoda, že u nás dělají politiku jen křiklouni a pozéři. Ať si o Trumpovi a MAGA myslíme cokoli, tak odvedli obrovský kus práce – ohlídali si volby a připravili hromadu dekretů, kterými zahltili opozici tak, že první měsíce působila takřka bezmocně, tak nějak nevěděli, kam dřív skočit a co dřív zažalovat.

        1. To je prave to, co rikam porad – Donik jede lajnu, kterou volicum slibil. Neco takoveho u nas nezname.

          Jo, ze jeho prace neni v zajmu Evropy… to ale neni problem jeho volicu. To je problem nas, ze nemame sveho Donika/Putina/SittingPingponga, atd.

          My mame FonLejno,Makarona,SchMerze a PePa. Podle toho taky vypadaji nase sance.

  9. …chtela mu dat to nejcennejsi, co ma a podivala se do zrcadla…

    No… tak mu dala aspon tu cenu:

    https://www.novinky.cz/clanek/zahranicni-dekuji-maria-nadseny-trump-si-od-venezuelske-opozicni-vudkyne-vzal-jeji-nobelovu-cenu-40558004

    1. Melanie je pravda jiný materiál. To, že Tramp tu cetku s díky neodmítl, ale hovoří za vše.

      1. Ano. Normální člověk by to vzal jako pokus o urážku. Ne tak president usa…

        1. Nobelovka za mir je jeho velkej sen. A bere to uplne stejne, jako jine veci: je fuk, jaxe k tomu prijde, ale hlavni je, ze je to doma.

          1. nevím, co si o něm myslet, zatím mi pořád ještě přijde, že je prospěšnější než škodlivý, i pro evropu, nebo tu bude duhovo-zelený ráj (aneb snad ty kurvy dostrká k tradičním hodnotám). ale co se týká toho jeho uvažování, tak musím říct, že je borec. to se mi líbí, až je to i srandovní. žádný hraní kolem, prostě jde si za svým a je mu fuk, co si kdo myslí. a celý tými diplomacie s naučenýma frázema, protokolama a pokryteckou zdvořilostí napříč evropou jsou v hajzlu. ta jejich bezradnost a jak se odkopávají, to je prostě top

            1. Bodejt. Ja se tomu jen smeju, protoze Donik tem evropskym curakum paradne ‚nastavil zrcadlo‘ a ti ted nevedi, co driv. Vsechny ty narativy, ktere je leta drzi pekne u koryt, se zacinaji drolit, protoze se ukazuje, ze je potreba zvednout prdel a zacit neco resit.

              Donik neni muj kun, ruku bych mu nepodal, ale v ramci imperialismu dela urcite vic, nez spousta jinych. Jo, mohl by furu veci delat jinak a lip, namisto pokukovani po Nobelovce a nasledne mozna i po olympijske medajli by mohl nektere veci delat vic planovite a mene chaoticky. Ale, USA lepsiho nemely a Evropa nema lautr nikoho.

        2. No Trump uvažuje tak, že si nobelovku zaslouží, že na ni má nárok. Z jeho pohledu to není sen (který se může splnit či nesplnit), z jeho pohledu už udělal tolik, že ji měl dostat – jak se říká, je o tom „bytostně přesvědčen“ a to že ji nedostal je „chyba světa“ a ne jeho. A když mu ji nyní „dala“, tak vlastně ten jeho nárok uznala a tu „chybu světa“ trošku napravila. Proto to nebere jako urážku, ale spíše jako to, že „svět poznal svou chybu a chce ji napravit“. Protože pokud aktuální nositel nobelovi ceny ji dává Trumpovi, tak z jeho pohledu i ten nositel nobelovi ceny uznává, že si ji Trump zaslouží a jen ti blbí Norové to nevidí.

          1. Norové to mají za 10 bodů mínus.
            A Němci jdou dotovat elektrovozidla sockám.

            1. Norove to maji od prvniho unora za +10 % na clu. Asi nevedou tabulku, ale jsou v lize.

              Nemci maji ted tema MERCOSUR. Muj tip je, ze pote, co to EP odkyve, tak Jizni Ameriku zaplavi Cinan svyma autama a Jihoamerican Evropu svou zemedelskou produkci. To zase bude narku ‚wie konnte es nur passieren?‘

              1. a další co není moc vidět, je to samé s indií, to teď v německu číhá. tedy průser na průser a vše uměle vyvolaný…akorát my jsme tak někde uprostřed, nás se to dotýká tak či tak

              2. No kupodivu Norové na nějaké to výrazné, dlouhodobé dotování svého průmyslu peníze mají. Mají i na dlohodobé zbrojení. Jsou jedni z mála, co mají spoustu peněz a zas tak moc je na veřejné účely neutrácejí (vzhledem k tomu kolik jich mají). Tak nějak si neumím představit Babiše/Fialu, že by peníze za plyn neutratili jako Norové.
                To show ve Venezuele mělo být podle mě (kromě jiného) právě vzkaz Číňanům (a vládám v Jižní americe) že jim USA nedovolí se v Jižní Americe nějak moc roztahovat.
                Nejsa zemědělec, proti zaplavení EU jihoamerickou zemědělskou produkcí nic nemám. Zemědělci to nejspíš vidí jinak, jenže to vlastníci oceláren green deal taky. A bere na ně někdo ohled?

                1. norové dotujou i grýndýl, zbrojení a kdejakou jinou hovadinu z tý fuj ropy a fuj plynu. bez toho by to byla chudá země, stejně jako byla před objevem nalezišť. já taky nejsem zemědělec, ani nemám ocelárnu, ale tyhle věci mně vysloveně serou. ne, levnější nic nebude, jen sem přijde nehlídaná kvalita (často bude horší) a prachy skončí u koncernů. grýndýl taky pomáhá, akorát všem jiným než evropanům. a když chceme jakš takš životní úroveň udržet, potřebujeme, aby tu byla zaměstnanost, na kterou už tak brzo zatlačí AI a ne tomu ještě házet klacky pod nohy takovýma zmrdovinama

                2. ta produkca ale nemusí splňovat ojvropský zelený kurvárny, ani nařízení stran postřiků, hormonů, ATB, atd., zatímco domácí producenti pod tímto jhem chcípou, to ti příde fpohodě?

                  druhá věc je, že je na spadnutí, aby rejžáci udělali v JA fabriky na svoje wágny a zaplavili tím ojvropskej trh – v rámci té dohody totiž jaksi bezcelně

                  1. Ehm….a na to jsi prisel jak?
                    Pokud to sem budou chtit dovazet, samozrejme budou muset splanovat mistni standardy, vcetne tech postriku atd.

                  2. Lojzíku, ty tlustej kokote, samozřejmě že nebudou muset ty debile. Tak je ta zkurvená dohoda napsaná, vostatně jako všecko, na co ty vyjebaný zkurvenci z uhnije hrábnou. Proto sou stády MERCOSURu na to tak natřepaný, jinak by se na to akorát vysrali, žánop.

                    Stejně jako chochlovský mafiánský kurvy sem hrnou vobilí, maso, vajca, mlíko, voleje, med atd. atp. plný v uhniji dávno zakázanejch jedů. V lepším případě to za hranicema zašmelijou do místní produkce, aby se koncentrace snížila rozpuštěním ve větším objemu, v horším to rychle do nečeho zapracujou, jak to je, a spoléhajou na to, že inšpekce sou moc pomalý, než aby to vodhalily dřív, než to konzument koupí a sežere. Holá realita, jenom libtardská a jiná pakáž, co chochlům leze do prdele, jak ty, to bude rozpatlávat jak hovno po zdi.

                    1. Ahaaaa.
                      Tak alobal na hlavu a budes v pohode, blbecku vypatlanej

                    2. Ze chochli ignoruju (velmi slusne povedane) nejake normy, standardy a limity platne v EU, je realita.. a to este len bude sranda, ked nasrati a „vdacni“ banderovci potiahnu do EU aj so zbranami vsetkeho druhu, ktore sa rozkradli na Ukrajine a nikto ich nekontroloval.
                      Interpol vydal spravu v tomto zmysle uz v 2022.

                    3. quadra
                      20.1.2026 v 15:53

                      tak jako co si tam u nich žerou je jejich věc a donedávna byl samozřejmě na takovej bullshit ban. Jenže potom ty kurvy v uhniji pustily chochlům a všemu chochlovskýmu vrata do uhnije dokořán, dyž RF blokuje námořní vývoz, vod té doby tím zaplavujou ojvropskej trh, a eště jede shitstorm dyž se nekdo významnější vodváží na problé upozornit.

                    4. Uz teraz sa vo velkom pise na nalepkach potravinarskeho tovaru „Made in EU country“.. a nikto nikdy neskontroluje, ako to bolo prebalene a ojebane.. obzvlast na onych „specifickych trhoch“ pre untermenschov na vychod od nemeckych hranic.

                    5. Jenom to pro pomalejší blbečky mezi náma rozvedu, vonehdá vo tom mluvili dědci u Hájka na PP, ale člověk nemusí byt anál-lytik, aby mu tydle věci docvakly, stačí mít v palici mozek a né seno (případně sádlo).

                      Ojvropský korporáty, příkladmo IG Farben, už jsou docela fpýči s prodejem těžké chemie do hlíny, pže většina tech levnejch věcí (sice účinnejch, ale taky často jedovatejch) už je tady zakázaná, na rusáckej trh se nedostanou, a chochláckej je saturovanej. Ale dyby tak náhodou nekdo vodevřel vrata produkce z JA do ojvropy dokořán, a voni tam mohli té chemie, bez jakékoli větší regulace, valit plný lodě, to by byl panečku byznis! A eště by to zas jiný žrádelní korporáty, příkladmo Nes(račk)lé, mohly nakupovat za pakatel, a po vyprodukování nejakejch tech jejich podřadnejch šmejdů tyto nabídnout vohnoutovi vo cosik levnějš, než teď, aby neremcal, a rozdíl si jako královský zisky nechat v kapse. Pro korporáty, kerý pasou kurvu lejnovou a další pojebaný hlavní zkurvence v uhniji, win-win. Pro vohnouty spíš loose, a pro stády tady naprostej průser, pže likvidace místního zemědělství, a eště zvýšený výdaje do zdravotnictví vlivem toho nekvalitního žrádla. Maximálně neco ušetřijou na doochodech, dyž z těch sraček poklesne průměrnej věk dožití pod vodchod do doochodu.

                      Samozřejmě to vypalování pralesů, aby uvolnily místo na plantáže, a tahání produkce přes oceán, to se do grýnzkurvenýlu nepočítá, protože proto, takže je všecko úžasně zeleně sluníčkový. Člověku by se chcelo smát, kdyby to už nebylo k zblití.

    2. Tak on to není vtip? :-D

Komentáře jsou uzavřené.

D-FENS © 2017