Co čeká na podzim neočkované vrahy? - zpět na článek

Počet komentářů: 159

  1. Na podzim se nejspíš začnou „zodpovědným naočkovaným“ rozpadat těla na buněčné úrovni. A pochybuju že z toho ti zmrdi dikážou udělat „3.vlnu“. Tohle už jim sežere jen pár choromyslných a pak ti co jsou izolovaní od společnosti a čumí jen na bednu. Když umře Máňa Vomáčková, tak celá její široká rodina i celé její okolí budou vědět, že byla na genetickém experimentu, alias „očkování“, protože se tím všude chvástala, jak je zodpovědná a jak by všechny tydlecty neočkované nezodpovědné nechala pozavírat.

    Ale byl bych radši, kdyby tento scénář nenastal. Bohužel ale žádný jiný scénář asi neprobudí debilizované masy, které hýkají nadšením že je pustili z ohrady na dovolenou (a teď myslí jen na svoji paštikářskou dovolenou u Jadranu), než tento scénář.

    1. Moc to nesleduji, ať si každý píchá co uzná za vhodné, nicméně z okolí vím už o případu, kdy se v podstatě zdravá pracující osoba po aplikaci nějakého anticovid lektvaru místo u moře opaluje v krematoriu.

      1. To já právěže taky znal osobně jednoho relativně mladého a zcela zdravého, co se měsíc po „aplikaci včeličky“ momentálně nachází v sypkém stavu v prostoru 4 decimetrů krychlových . Jinak bych sem nenapsal, co jsem napsal.

        1. A taky vím z první ruky o případu, kdy jeden mladík kolem 25ti zkolaboval a upadl do bezvědomí přímo v „centru smr…“ ehm, chtěl jsem říct v „očkovacím centru“. Jediné co udělali, že mu tam nějaký zřízenec, ani ne doktor, zvedl nohy na židli. Ten se pak nějak probral a prý odkráčel po svých. Jak daleko ale dokráčel, to už mi není známo.
          Nejzajímavější ovšem bylo, že ten co mi tenhle zážitek vyprávěl, se ani tímto nedal odradit, aby tam pak nenakráčel na 2. a 3. dávku.
          Holt komu není rady…

          Docela by mě zajímalo, co by se stalo kdyby tam ten mladík exnul. Jestli by se třeba přibelhal hrbatý „quasimodo“ s rezavým hákem a za žebro by ho odtáhll na hromadu mrtvol za „očkovacím centrem“.
          To by tak odpovídalo tomu, jak se tam s lidmi zachází, v těch centrech.
          (ps: tomu mladíkovi prý zavolali sanitku která přijela poté co se probral z bezvědomí a odkráčel, pokud by ale dostal něco jako skutečný anafylaktický šok, tak by bylo nejspíš po něm než se uráčili ji zavolat a než by přijela)

          1. kaBrnak 28.62021 v 0:22

            Cituji:„Nejzajímavější ovšem bylo, že ten co mi tenhle zážitek vyprávěl, se ani tímto nedal odradit, aby tam pak nenakráčel na 2. a 3. dávku“..
            Dost dobrý, zvlášť třetí dávka, ta píše.
            Člověk po injekci může zkolabovat, i u zubaře. Proto i u toho zubaře vychází sestřička a ptá se pacienta, zda mu není špatně.
            Zažil jsem na vlastní kůži různé reakce na tutéž umrtvující látku v závislosti na šarži.

            Jak to vypadá v očkovacím centru vím, byl jsem tam, zatímco vy zjevně nikoliv a jen žvaníte.

            1. To co predvadi entitat ygnorek se jmenuje confirmation bias. Tento jev spociva v tom ze clovek si vyhledava fakta ktera podporuji jeho apriorni nazor namisto aby si fakta vyhledaval objektivnim zpusobem.

              Ve svetle toho ze v pripade experimentalni sracky na neexistujici nemoc kterou se establishment naprosto nesmyslne snazi narvat do vsech lidi, je zjevne ze clovek ktery na jednu stranu ackeptuje vsechny positivni informace ohledne te sracky and at the same time odmita jakekoli negativni inforamce je zraly na Darwin Award.

              Na prikladu ygnora je videt ze i clovek ktery je schopen si dar 2+2 dohromady (ygnor neni imbecil ve smyslu neschopnosti fungovat jakymsi otrocky robotickym zpusobem) muze byt naprosto neschopny synthetickeho uvazovani.

              1. Tak Ygorek má především fenomenální schopnost točit se dokola na nějakém nepodstatném detailu. To jsem snad ani u nikoho jiného neviděl. Asi jako když se nějaký ratlík točí pořád dokola za svým ocasem, místo aby šel rovně a někam směřoval.
                Pamatuju si snad na 20 let staré záběry z Afriky, kdy tam měli „očkovací pistoli“ podobnou miniatuře stříkací pistole na barvu, kde byla nádržka na vakcínu a snad se tam jen měnily jehly ručně, možná ani to ne. Takže dle establishmentu jsme na tom už podobně jako „černí otroci“ z jejich bývalých kolonií. A jestli proti tomu nic neuděláme, tak s námi tak budou zacházet čím dál víc.

                Na druhou stranu musím uznat že Sandstormovo tvrzení, že si lidi nechají zkurvit genom a zrakvit se dobrovolně, je z větší části pravdivé.
                Leč i Dfens tu nedávno uvedl, že nebylo potřeba ani nějakého většího násilí a asistence ozbrojených složek, když transportovali židy do Osvětimi. Že to byl taky jen rafinovaný systém manipulace, nátlaku, a podrazů.

                1. kaBrnak 28.6.2021 v 11:24

                  Možná máte pravdu, vy zase nedokážete, než žvanit nesmyly o čemkoli, o čem nemáte ani ponětí.
                  Pistole, kterou popisujete, byla pro tlakové bezjehlové očkování. Právě proto, aby se v polních podmínkách nemusely měnit jehly.
                  Byl jsem takovou pistolí očkován proti chřipce (poprvé a naposled) v průběhu ZVS. Výkonnost dvojice lékař + sestra byla fascinující. V posádce bylo více než 3 000 osob a vakcinace proběhla během dopoledne.

                2. Jo, to jsem si vsiml. Pravdepodobne to dela proto aby se nemusel zaobirat danou veci v kontextu, kdy ma argumentacni nouzi. Tak si vybere nejakou nepodstatnou picarnu a ohledne toho si honi pero.

                  Je naprosto nesmyslne se s takovym clovekem hadat. Nicmene vhodne poslouzi jako demonstrace urciteho prototypu kretenismu.

            2. Ja jsem jako dite omdlival pri ockovani pravidelne a moje zena je pro zmenu expert na anestetika. Reaguje pokazde jinak a to i na stejny vyrobek u stejneho lekare. Staci jina sarze a jiny pocasi. Ja tohle nevnimam jako zasadni problem – zatim se vzdy probrala.

            3. Toto je normálne že neskutočné, ako sa zmenila táto stránka. Kriste, toľko šialených antivax príspevkov snáď nie je ani na modrom koníkovi.

              1. Nelzi mengele. Nejedna se o zadnou vaccine.

                Here is a definition of „vaccine“:

                https://www.thefreedictionary.com/vaccine

                vac·cine (văk-sēn′, văk′sēn′)
                n.
                1.
                a. A preparation of a weakened or killed pathogen, such as a bacterium or virus, or of a portion of the pathogen’s structure, that is administered to prevent or treat infection by the pathogen and that functions by stimulating the production of an immune response.
                b. A preparation from the cowpox virus that protects against smallpox when administered to an individual.

                To co se picha do lidi nema s vaccine nic spolecnyho. Je to genetic vehicle. Experimentalni zalezitost, nikdy netestovana, s naprosto nulovymi daty ohledne dlouhodobych efektu.

                Takze to ze je clovek „antivax“ ty pablbe neni sileny. To je naprosto racionalni, velmi judicious stance.

                Povazuju nicmene za tvuj prerogative se nechat napichat cim chces. Absolutne ODMITAM platit cokoli pokud by byla potreba abys na zaklade poskozeni genetickym vehiclem potreboval nejakou lecbu. To si plat sam.

              2. Myslel jsem, že na Slovensku až tolik vymrdaný palice nejsou. Budu si to muset poopravit, podobně diskutují i zde pracující Slováci na iDnesu.

              3. Njn, taky si říkám. Za posledních pár let se průměrné IQ diskutujícícho tady snížilo o nějakých 20 nebo 30 bodů. Je neuvěřitelné, co se z tohohle webu stalo.

                1. Aaaa… konecne mi nekdo vysvetlil, co je to to ikve. Cim vetsi chut se ockovat dostatecne neproverenou chemikalii, tim je tento faktor vyssi. Tak konecne to chapu. Pak moji spoluzaci na VS, kteri si do sebe rvali nejruznejsi neproverenej matros, museli mit spolehlive pres 200.

                  1. Pred požitím danej látky kľudne aj 200. Po požití už to bolo horšie…..
                    Mali sme v krúžku na na výške jedného takého čo bol schopný všetko do seba narvať. Až jedného dňa už definitívne neprišiel na cvičenia. A jeho kolega nám povedal, že vraj odišiel zo školy, lebo našiel zmysel života v tom, že bude pomáhať druhým.

        2. „Pouze 150 lidí z celkových více než 18 tisíc v USA za minulý měsíc zemřelo na covid-19 navzdory ukončenému očkování. Naopak 99,2 procenta zemřelých na tuto nemoc očkování nemělo.

          Ještě méně očkovaných pak bylo mezi hospitalizovanými. Z více než 853 tisíc hospitalizovaných kvůli covidu-19 jich necelých 1200 mělo ukončenou vakcinaci. Odpovídá to 0,1 procenta…“

          „Momentálně má v USA ukončené očkování 45,6 procenta lidí z celkové populace, vyšší proočkovanost je v dospělé populaci.“
          USA má 327 milionů obyvatel, takže očkování má ukončeno 327*0,456= 149 milionů lidí, takže pokud by očkování zabíjelo více než covid, tak by si toho už rozhodně někdo všiml.

          https://www.seznamzpravy.cz/clanek/argument-pro-ockovani-data-o-umrtich-z-usa-ukazuji-jak-funguje-168345

          1. Nemůžu se ubránit úžasu, že v době, kdy jsou noviny plné lží, manipulací a propagandy, začne někdo citovat z novinových článků statistiky.

            1. Takže v USA umírají tisíce lidí na očkování na covid a noviny nám to tají ? Žádné nezávislé noviny se neodváží vydat takového sólokapra ?

              Nebo věřím pouze takové statistice, kterou si sám zfalšuji ? Máte tedy přístup přístup k přímím datům ?

              1. Citovat SRACKU jako Seznam pripadne jakakoli jina mass media muze skutecne jen zoufalec. Veskera mainstream media jsou plna HOVEN.

                Data jsou k dispozici. V US je to https://vaers.hhs.gov/.

                Tady je prehled. Obecne je udajne pocet reportovanych pripadu asi jedna desetina, coz znamena ze misto tech circa 6k lidi co zemrelo jich mohlo zemrit circa 60k.

                https://www.globalresearch.ca/cdc-6113-dead-following-covid-19-injections-including-576-abortions-population-control-agenda-hard-deny/5748708

                https://www.ema.europa.eu/en/human-regulatory/research-development/pharmacovigilance/eudravigilance

                https://www.globalresearch.ca/wp-content/uploads/2021/05/22052021-eu-injuries.jpg

                1. Jacq 28.6.2021 v 7:54

                  Hezká databáze, kam chodí trollové pro varovné obrázky.
                  Třeba zde je obrázek vesnice, která po očkování obyvatel
                  https://www.globalresearch.ca/wp-content/uploads/2021/05/22052021-eu-injuries.jpg
                  zcela vymřela:
                  https://www.globalresearch.ca/wp-content/uploads/2021/05/395833-768×471.jpg

                  1. Imbecile, odkazy jsou na oficialni statistiky. Muzes si data extrahovat sam jestli mas mozek a koule.

                    1. Jacq 28.6.2021 v 13:05

                      Porušil jsem, v tomto případě naposled, zásadu nekrmení trolla, ale nebylo to nadarmo.
                      Jacq, popírač oficiálních statistik, se ohání oficiálními statistikami a vyzývá oponenta, aby si data extrahoval sám.
                      To byla zásadní chyba, protože měl vědět, že jeho odkaz https://www.globalresearch.ca/wp-content/uploads/2021/05/22052021-eu-injuries.jpg označil tiskový mluvčí agentury, odkazované zde https://www.ema.europa.eu/en/human-regulatory/research-development/pharmacovigilance/eudravigilance, jako hoax, což zjistí každý majitel mozku velmi rychle.
                      Koule k tomu potřeba nejsou, dcera to dokázala zjistit ještě rychleji, než já.
                      Jacq je sice troll jen prostřední, ale zato je velmi neobratný lhář. (Čtenáři Rozmarného léta laskavě prominou.)

                    2. Soudruhu ygnore, the devil’s in the detail, as we say.

                      Oficialni statistiky jsou vicemene v poradku, zalezi na jejich interpretaci. Napriklad absolutni pocty mrtvych jsou pomerne presne, to ze jsou prezentovany bez relativniho porovnani pripadne historickeho kontextu z nich dela bezcenny manipulativni udaj.

                    3. 2: ygorek
                      Co je na těch číslech špatně? Já jen, že čísla CDC (https://wonder.cdc.gov/) udávají 4,355 mrtvých, což není úplně mimo od dat za Evropu.

                    4. anderson

                      Ve „sporu“ s Jacqem jsem vycházel například odsud:
                      například: https://today.rtl.lu/news/world/a/1739248.html

                      Statistikou poškození nebo úmrtí způsobených očkováním se nezabývám, protože nejsem odborník a nedokážu posoudit, zda jsou zpracovávaná data úplná, či zda jsou nějak ovlivněná podobně, jak se přepokládá o statistice úmrtí na nemoc samotnou.

                    5. 2 ygorek:

                      Já tam vidím hlavní stížnost – použili náš znak, ale my to nevydali – „We confirm that this is not a graphic published by EMA,“ the spokesperson said.

                      Nikde nezpochybnili ta čísla. Ano, ta čísla jsou „smrt a zranění po očkování“, nikoliv „smrt a zranění způsobené očkováním“. Asi jako miliony mrtvých jsou „zemřel s čínskou chřipkou“, nikoliv „zemřel na čínskou chřipku“.

                      A jen tak mimochodem, americká FDA v pátek vydala varování o zvýšeném výskytu zánětů srdce v souvislosti s očkováním – https://www.fda.gov/news-events/press-announcements/coronavirus-covid-19-update-june-25-2021 Už to nejsou náhodné výskyty či setrvalý trend poslední let, již se jedná o související děje.

                    6. anderson 29.6.2021 v 13:34

                      Ano. Kdybych se sval natrhl o pět dní později, bylo to zranění po očkování.
                      Jedni a titíž lidé jednou poukazují na to, že kdejaký havarovaný novinář je ve statistice veden jako umrlý na kovid, jindy nečiní rozdíl mezi zemřelým po očkování a zemřelým na očkování.

                      Douška: neměl jsem v tomto případě v úmyslu diskutovat s třetími osobami, nýbrž pouze s trollem, který jednou můj odkaz na oficiální statistiku odbyl slovy:“Tam si může každý napsat, co chce.“ a jindy napsal:“Imbecile, odkazy jsou na oficialni statistiky.“, což navíc ani nebyla pravda.

                      Jen tak mimochodem, jak souvisí údaje z USA s předmětem této diskuse? (Otázka je řečnická, nemínim v tomto vlákně pokračovat.)

                    7. ygorek

                      Jen pro upřesnění, „zraněním“ je v tomto případě myšlena celá řada komplikací očkování od bolesti a nevolnosti po srdeční příhodu, slepotu nebo potrat.

                      Přestože přejetí náklaďákem 28 dní po posledním pozitivním testování je smrt s čínskou chřipkou, natržení svalu ve statistice komplikací očkování vystupuje ve 12 případech z 1,965,038 (další údaje nejsou k dispozici, proč došlo ke spojení natržení svalu s očkováním). Dá se tedy říct, že ta statistika je významně lepší :-) – i když logikou covid-plašanů by každé úmrtí po očkování mělo být vedeno jako „úmrtí po očkování na covid“ a mělo by být porovnáno s „úmrtím s čínskou chřipkou“. Jenže pak by ta analýza pro/proti jaksi nevyšla.

                      ygorek: „Jen tak mimochodem, jak souvisí údaje z USA s předmětem této diskuse?…“

                      Údaje z USA +/- odpovídají údajům z EU – pouze jsem poukázal na skutečnost, že ta čísla z EU nejsou nijak přepálená, nebo výrazně odlišná od údajů z USA. Údaje z USA jsou k dispozici každému, nevšiml jsem si, že by EU umožnila ke svým údajům podobný přístup.

                    8. anderson 30.6.20221 v 10:02

                      Rozumím a co se týče klasifikace úmrtí a zranění po/s mám stejný názor, i když jsem ho možná formuloval poněkud neobratně. Velmi pravděpodobně to bylo způsobeno kombinací diskuse s vámi a krmením trolla. Omlouvám se a protože jsem krmení trolla ukončil, diskuse by měla příště být jednodušší.

                      Poznámka:
                      Co nechápu, to je překotnost výroby statistik. Ještě neskončilo ani první pololetí. Laicky bych předpokládal, že pro posouzení dlouhodobých účinků očkování je to doba příliš krátká.

                    9. Zatimco dement mudruje nad statistikama, lidem kteri maji mozek a koule na to celit tomu co se momentalne deje ve svete doporucuju nasledujici clanek.

                      Off-Guardian je vubec pomerne solidni zdroj informaci pripadne inspiraci pro premysleni o tom co se deje.

                      https://off-guardian.org/2021/06/30/the-war-on-reality/

                    10. Já souhlasím, že pro zevrubné posouzení je to krátká doba. Na druhou stranu, povolení k nouzovému použití (vakcína není schválena a tento stav bude trvat minimálně do roku 2023) dostal Pfizer na základě studie na 44.000 lidí, z nichž se do vyhodnocení dostalo cca 36.000 (otázka je, co bylo na těch 18 % špatného) a čínskou chřipku dostalo 8 očkovaných lidí z 18.198 oproti 162 z 18.325 v kontrolní skupině. To dělá ten marketingový rozdíl 95 %. Je to ale relativní rozdíl. V absolutních číslech je to rozdíl 0,84 % a v podstatě to znamená, že se musí nechat oočkovat cca 120 lidí, aby to jednomu pomohlo. Jestli se správě pamatuji, tak studie trvala cca 4 měsíce, přičemž na získání plné imunity je potřeba cca měsíc. To mi nepřijde jako dostatečné pro napíchání miliardy lidí, ale možná jsem jen trochu úzkoprsý. :-) Už na začátku roku dostala EMA informaci o teoretické možnosti vzniku krevních sraženin po očkování – nezdá se mi, že by to praxe vyvrátila.

                      Mezi úmrtími/pozitivně testovanými na čínskou chřipku a úmrtími/komplikacemi s očkováním je ještě jeden podstatný rozdíl. Zatímco u covid se do statistiky dostane většina případů (minimálně komplikace skoro všechny), u očkování se nejvyšší odhady nahlášenosti dostávaní k 10 %. Netvrdím, že čísla je nutné násobit 10x, ale předpoklad, že skutečný podíl komplikací je násobně (nižší jednotky) vyšší, není asi úplně nereálný.

                      Dlouhodobé účinky nikdo nezná a nebude znát dalších 10 let. Na druhou stranu jsou tu signály, že s vakcínou není něco v pořádku. Nárůst hlášených případů komplikací je natolik markantní, že by jeho vysvětlení rozhodně stálo za pozornost. Být tohle u každého jiného léku, tak je okamžitě stažen a začne se šetřit. Tady, z nějakého důvodu, se vydá stanovisko typu: Ano, my víme, že dochází k např. zánětům srdce u mladých mužů*, ale benefity převažují nad riziky.
                      *) Ti ale mají naprosto minimální riziko z čínské chřipky – srovnatelné se sezónní.

                    11. Ygnor

                      Pro upresneni: Ja s tebou nediskutuju. Ty vobcas vyzvratis nejakou picovinu a ja ji uvedu na pravou miru pripradne ty hystericky neco zakvakas o faktech ktere narusuji tvoji hlubokou indoktrinaci.

                      Diskuze je trochu neco jineho.

                      Trolla si zaraz do prdele.

              2. Ano, je to tak. VAERS statistiky eviduje a pod některý, z minulých článků jsem ty statistiky psal. Za celou historii od roku 1968 zemřelo na očkování cca 10k lidí, z toho na covid vakcíny zemřelo 5k během roku 2021. A to se v USA třeba proti chřipce očkuje každý rok cca 50% obyvatel pravidelně.

                1. V tomhle ohledu je dal potreba brat v uvahu dva faktory.

                  1) To co je ve VARS je odhadovano na asi 1/10 celkoveho poctu pripadu.

                  2) Pokud se porovna udajna mortalita na COVID, tak lze dovodit ze znacna cast z lidi kteri udajne umreli na COVID zemreli z psychosomatickych duvodu – they’ve shitted themselves and kicked the ol‘ bucket. To se v pripade ockovani nemuze aplikovat – lidi kteri podstoupili ockovani by naopak meli byt v dobre psychicke kondici, i.e. konecne dostali the jab and now they’re safe from the ‚deadly scourge“.

                  1. Tím druhým bodem bych si nebyl tak jistý. Protože se (často?) nechávají očkovat právě lidi, kteří z korony mají bobky a v očkování vidí div ne poukázku na nesmrtelnost. Tedy vyjma případů, že by potkali někoho neočkovaného nebo z podobných drobných detailů. Takže s tou psychickou kondicí to taky nebude kdo ví co.

                    1. Tak jasne ze clovek ktery se necha geneticky zmutovat a.k.a. ockovat nemuze bejt psychicky normalni. Nicmene mel by mit strach PRED genetickou mutaci a po ni by se mu melo ulevit.

                      Myslim ze psychosomaticky efekt toho co se deje v poslednich letech je obrovsky a na excess mortality ma velky vliv.

                  2. Tak že se to nejsou skutečné počty, těžko říct.
                    Každopádně, pokud biliony aplikací za 50 let zabijí 5k očkovaných a ten stejný počet mrtvých způsobí 150mil aplikací, tak když to nutně nepotřebuji tak si to rozhodně aplikovat nenechám.
                    Jasně, že přesednutí z dnešního Volva do Škody 120 tě automaticky taky nezabije, ale neuděláš to pokud nemusíš.

          2. V kratkodobem horizontu nezabiji ani koureni, a ze mame hulicu na Zemi.

          3. Realita a tvrdé dáta? … dobrý pokus, obávam sa však, že väčšina tunajších diskutujúcich už fičí na dezinfoscéne.

        3. A umřel na vakcínu nebo s vakcínou?

    2. To se vůbec neboj. Jestli začnou lidi umírat, tak to nikdo samozřejmě nebude dávat oficiálně do souvislosti s opícháním.

      1. To je jasné. Já si jen optimisticky myslím, že tentokrát to už nepůjde ututlat a množství brobuzených lidí, kteří konečně vyndají hlavu z prdele a začnou se zajímat o to co se tu doopravdy děje, se dramaticky zvýší. Bohužel, nejspíš to bude stát hodně lidských životů. Ale to je historicky známá daň za vohnoutství a ignoranci.

        1. Celkem pochybuji. Propaganda jede naplno a pokud na očkování začne umírat více lidí, nikdo se to nedozví. Nikde to nebudou psát, takže to nikde nebude vědět a další ovce poslušně naklušou na třetí, čtvrtou a x-tou dávku.
          Pořád mi vrtá hlavou kam s tím očkováním míří, že to není kvůli zdraví obyvatel ale nějaká mega-prasárna, je jasné, jen nevím jaká… :(

          1. Spravna otazka. Proc ty mrdky na to ockovani tak tlaci kdyz pro to neni zadny rozumny duvod?

            Uplne prinejmensim budou ockovani lidi naveky otroky pharma firem protoze bude samozrejme COVID-20, 21 158, 1,500, az donekonecna. Pokud by svet fungoval na principu penez, tak lidi se budou muset ockovat a platit donekonecna. Jinak jim ten jejich certifikat cancelujou a budou v pici.

            Dalsi vec je geneticka mutace respektive nastup genetickeho engineerstvi. Pharma firmy budou moct mrdat s lidskym genetickym makeupem jak se jim zachce. Navic, uz i podle soucasnych zakonu, jsou geneticke kody intellectual property, takze imbecil ktery se necha geneticky zmutovat se stane, castecne, majetkem vlastnika patentu a bude mu treba muset platit za to ze je nazivu. Nebo bude muset platit kdyz se bude chtit reprodukovat (pokud se teda temhle mutantum jeste nekde erektuje penis/lubrikuje vagina). Tak to funguje s crops.

            Dalsi moznost je ze proste chtej lidi vyvrazdit. Proc ne? Historie je plne nejhruznejsich zmrdovin. Lidi je jak nasrano, jsou rozezrany, potencial na to ze neco provedou je velkej. Nejaka eugenisticka mrdka muze klidne zkusit ziliardy lidi vyvrazdit. Treba pomalou smrti. Nebo preventovanim jich aby se reprodukovali.

            Moznosti je spousta. Taky treba to ze ta geneticka mutace je vicemene k hovnu, sice to lidi zabiji ale neni to primarni ucel, primarni ucel je pro pharma firmy to make money. Get a load of this: https://www.facebook.com/WIONews/videos/pfizers-abusive-vaccine-deals/484611205867063/

          2. Víme akorát hovno, co v té sračce je.
            Já osobně si tipuju fyziologický roztok, možná doplněný o nějaký imunoglobulin či imunovitamín, na kterém se všechny bigpharma společnosti nechutně pakují a díky wax-blbcům dále pakovat budou.
            Ale myslím, že jen do tehdy, než letos očkovaní a letos na podzim neonemocní znovu tímtéž! Což bude promptně nazváno komplet vymyšlenou, X-tou vlnou, nebo nějakou super-agresivní somálskou mutací! :D
            Rusové jako první pochopili, oč tady běží. Mají v tomto oboru super borce a došlo jim, že by si tedy mohli přivydělat taky.
            Proto Rusové lifrujou naprosto čistý fýzák a proto taky mají nejmíň komplikací a žádný mrtvý se Sputnikem! :D

            1. Tohle je dost dobre mozny a asi by to davalo smysl. Dokazu si predstavit ze vsechny staty budou nejak sesnerovany WHO a skrze carrot&stick budou srat hovna ohledne COVIDU, nicmene odrovnani svoji populace uz je trochu neco jinyho. Nakonec Bures potrebuje lidi aby na nej makali a zrali jeho krysi parky. Takze je dost dobre mozny ze ta geneticka sracka je uplne k hovnu.

              Na druhou stranu, princip predbezne opatrnosti – obzvlast ve svetle toho jak establishment ohledne toho zasraneho COVIDu uz dva roky LZE jako prase – komanduje ze clovek by mel ocekavat ze genetic vehicle peddled as a vaccine lidi odrovna, bud dlouhodobe, kratkodobe, jakkoli.

              Takze nekreten genetickou sracku tvrde odmitne.

            2. Svym zpusobem je mi jedno, co v tom je. Nepotrebuju tomu rozumet, nezivi mne to. Proste pockam tak 20 let, az se ukazou vsechna negativa a pak uvidim.

              Prozatim, pokud se rozhodnu pro ockovani, vyberu si vakcinu z mnoha lety proverenych metod. Konkretni vakcina byt proverena nemuze, ale princip jejiho mechanismu ano. Pokud si mam vybrat mezi radovym ctyrvalcem bez turba a fotonovo-jadernym fuzovym motorem ve fazi prototypu, sahnu po tom ctyrvalci.

            3. zajímavá myšlenka, to mi nenapadlo. Rusi to tak klidně mohli udělat a mají super vakcínu. :)
              U těch západních tuším fyziologický roztok doplněný o nějaké svinstvo způsobující rakovinu/neplodnost/vypadávání vlasů/demenci… cokoli

          3. Přesně tak. Vůbec se to nedozvědí.

  2. Čím víc nás bude neočkovaných, tím lepší startovní pozice. Ale i tak je mi z toho dost smutno, jak blbí dokážou lidi být. Spousta lidí z mého okolí mi řekla při rozhovoru, že se nechali/nechají očkovat jen kvůli dovolené a snadnějšímu životu. Je to hnusné kšeftaření vládnoucích elit, vlastně „elit“. Roušky jsou sice protivné, ale proti tomu to je vlastně prkotina.

    1. A kolik lidí tu kvůli „snadnějšímu životu“ drželo hubu a krok s komunistickými papaláši, zatímco jiní byli perzekuováni a zabíjeni v lágrech a vězeních?
      To je v podstatě stejný případ. Jen tentokrát to, v rámci zákona karmy, tito lehkoživkové pořádně odserou. Předtím místo nich platili druzí, tentokrát to dopadne přímo na ně.

      1. Pláčeš na špatným hrobě, teda špatným webu. Tady to už dávno není podhoubí 4. odboje proti vládním i jiným zmrdům. Vzpomínáte si na loňskou jízdu ke dni mobility? Měla být na jaře, za tuhého prvního locku a – nebyla. Pan domácí to odložil na léto. A co myslíte? Nebyla ani v létě, když nebyl žádný lock, jen zavřené hospy. Copak udělali naši čačtí zmrdobijci? Sklopili ouška a odložili jízdu na neurčito…
        Přitom jediná komplikace by byla, že bychom se po akci nemohli slézt v nějaké hospě, ale muselo by to být venku. Až ny výjimky máme v autech kofr, takže navozit stolky, židle, suda a pípu (nebo aspoň lahváče) by zase neměl být takový problém. Ale to béééé, akce zrušena.
        Že by taky volba „snadnějšího“ života namísto vzdoru?

        1. No tak typický petrolhead má hrůzu z přírody. Co kdyby tam po něm lezl třeba nějaký brouk? :-D :-D
          Takže tohle docela chápu. Já osobně bych neměl problém vyvalit nějakou bečku na palouk a udělat si tam provizorní „hospodu na mýtince“ a k tomu buřty nebo něco na přenosném grilu.

          Pana domácího v tomhle ohledu moc kritizovat nechci. Protože i takový to „mírný odboj v mezích zákona“ je pořád 100x víc, než co dělá běžný vohnout libovolného vzdělání a libovolné sociální vrstvy a 100x víc než průměrný čtenář tohoto webu.
          Kdo pana domácího v tomto podpořil? Nějak jsem si pod avizovaným článkem nevšiml revolučního nadšení a vyhrnutých rukávů.
          Bo každý ze zdejších „hardcore petrolheadů“ je v hloubi tak zesraný z toho , že by mu systém sebral jeho drahé hračky a jeho životní úroveň, za ty roky pracně nabytou kolaborováním s tímhle prohnilým systémem.

          Co chcete dělat s takovým „materiálem“?
          Systém věděl jak si tyhle výšepříjmové lidi s vyšším vzděláním omotat kolem prs(t)u.
          Jinýmá slovy, lidi kolem tohoto webu jsou banda sráčů, kteří ani nehnou prstem, pokud to byť jen nepatrně ohrozí jejich blahobyt a jejich plné korýtko. Z tohoto bych pana domácího fakt nevinil.
          Oni jsou tak zbabělí, že dokonce odmítají vidět, že už teď jim nic nepatří a že o jejich budoucí životní úrovni a lá „hrst rýže a k tomu lžička sušených EU certifinovaných červů pěstovaných na fekáliích“ bylo už dávno rozhodnuto.
          Místo toho dudlají ty svoje ideologické šidítka a napájí se placebo sunarem svých iluzí o tom, že tomu tak není a že starý svět se tak nějak vrátí a vše bude fungovbat jako předtím.

  3. Byl jsem tuhle u doktorky-specialistky. V ordinaci byla po ránu jen sestra. Zeptala se, jestli mi nevadí, že si to sundá. Sundali jsme si to oba a hovor se okamžitě začal stáčet k vymyšlené epidemii. Říkala, že moje doktorka je ještě celkem v pohodě, ale ta druhá, se kterou se v ordinaci střídá (obě už jsou samozřejmě opíchané), je prý fanatička. Odmítá s ní jíst u jednoho stolu, protože není očkovaná, na ulici chodí s náhubkem a když přijde v rukavicích k autu, tak si prý celý vnitřek automaticky vystříká dezinfekcí. Shodli jsme se na tom, že vůbec nechápeme, proč takhle blbnou DOKTOŘI i na té nejnižší úrovni. Já chápu, že nějakej známej doktor, kterej občas chodí na rozhovory, musí držet hubu, ale proč ani ti bezvýznamní neříkají svému okolí pravdu a proč i před svými blízkými hrajou tohle divadlo. Vždyť jim musí být jasné, co se tady děje! Kolegyně v práci mi vykládala, jak její kamarádka je epidemioložka a jak prý v práci padá na hubu. Do prdele, kde tyhle lidi berou? Kdo a jak je drží za koule, že se bojí mluvit pravdu i před přáteli? Ať mi nikdo nevykládá, že z člověka, který vystudoval náročný přírodovědný obor, lze takhle snadno udělat přesvědčeného hlupáka.

    1. Dochtořina je náročná akorát na biflování. Jinak mozek netřeba abyste prolezl a dostal teplé místečko v systému. Naopak, myšlení se během studia systematicky potlačuje. Ale i přesto se najde pár myslících renegátů jako je Challenger.
      Ve zdravotnictví zuří tichá válka mezi biochemiky (to je teprv náročný přírodovědný obor) a dochtory. Ti první považují dochtory za cvičené opice neschopné jakéhokoliv jednoduchého úsudku, natož analytického myšlení. A dochtoři považují biochemiky za podřadný plebs který nemá šlechtický titul MUDr. jako oni.
      Podobně farmaceuti. Ti si rvou vlasy, jaký smrtící koktejl nevhodných léků se vzájemnými kontraindikacemi, dokážou doktoři kolikrát předepsat. Průměrný dpchtor nemá o biochemii ani šajnu. Jen nabiflovaný základ. Což spolu s neschopností kritického myšlení tvoří u nich pevnou víru církve covidovy.

      Přičemž na odhalení švindlu stačí znát v podstatě matematiku na úrovni základní školy – viz 6% z celkového počtu úmrtí, na „covid“. Tohle dojde i Lojzovi Lopatovi, ale felčarovi nikoliv.
      Nehledě na to, že stále marně hledám nějakou reálnou fotografii „covid viru“ z elektronového mikroskopu. Všude ale nacházím jen 3D grafické omalovánky.
      Vlastně delší dobu marně hledám elektronmikroskopickou fotografii JAKÉHOKOLIV VIRU.
      Čili je pravděpodobná teorie, že ten bordel (spike proteiny) co se indikuje v rámci PCR švindltestů, které za orientační „švindltest“ označil sám jejich vynálezce (než krátce před propuknutím „pandémie“ za podivných okolností zemřel), jsou jen bílkovinné struktury které si tělo vyrábí samo, za doposud neznámým účelem.

      1. To ze PCR testy jsou podvod bylo 1,000x dokazane. Je to v podstate asi jedno, neexistuje sila ktera by tenhle hoax zvratila.

        Co se tyce viru, to je pravdepodone slepa ulicka vedy, mylna teorie. Aspon v tom smyslu ze viry jsou nejake pathogeny podobne bakteriim ktere skaci z cloveka na cloveka a zpusobuji nemoc. Nic takoveho nebylo nikdy prokazano.

        1. Ja chápem, že si troll, ktorý zámerne vypisuje chobotiny. Ale pokiaľ má ten trolling za niečo stáť, mal by si sa snažiť byť aspoň trochu uveriteľný. Že vírus nie je patogén, ti neuverí ani pologramotný mongol. Zaraďuješ sa na úroveň Flat Earth Society.

          1. The next time you commit the appeal to authority fallacy, by referring to some entity that believes this or that, choose something better than a semi-literate retard, you fucking dimwit. The rest, I won’t comment. Shove it up your ass. Your problem if you’re a stupid fuck incapable of looking up info.

            1. O čom to trepeš ty vypaplaný moron? Aká autoritu ja tu spomínam? Ja tu vôbec nemám chuť s tebou diskutovať o tom, či vírusy sú patogény, alebo nie. Rovnako ako nemám žiadny záujem debatovať s plochozemcom o guľatosti zeme. Dal som ti dobre mienenú radu, aby si trollil inteligetnejšie. Nemáš záujem, tvoja vec. Aj tak si tu už za totálneho magora a nikto ťa neberie vážne.

              1. Shove your unsolicited advice „dobre mienenú radu“ into your asshole. Ditto ty tvoje nablbly kvaky o gulatosti zeme.

                https://andrewkaufmanmd.com/sovi/

                If you don’t even know what appeal to authority is, tak jses jeste hloupejsi nez se na prvni pohled zdalo. Tail between your legs and buzz off.

                1. Odkaz na Kaufmana zjevně appeal to authority není. Tak určitě…

                  1. Appeal to authority is FALLACY, you moron, something along the lines of „Nomad je debil protoze to rikal Pathy“. Tento argument je postaveny pouze na predstave ze Pathy je jakasi autorita determinujici jestli je Nomad debil. I kdyby Pathy takova autorita byla, tak by ten argument by false. Nebo aspon castecne. Pathy nicmene takova autorita neni – Pathy se sam jevi jako debil. Coz opet neni relevantni. Nomad je debil uplne z jineho duvodu. Jmenovite z duvodu ze vi kulovy hovno o logice respektive fallacies.

                    Look up what a fallacy is, what kinds there are. Proste se nauc myslet a pak se zas prihlas.

                    Mimochodem, odkaz neni na Andrew Kaufman, ale na argumentovany paper ktery napsal. Zabyvej se fakty tamtez napsanymi a ne tim kdo je napsal.

                    1. Kdybys nebyl kokot, tak by sis vzpomněl, že už jsme tady spolu o Kaufmanovi mluvili někdy v březnu. Jenže zatímco u jiných témat dokážeš občas argumentovat jako běloch, tady ze sebe jen sypeš urážky. Schválně, o čem to asi svědčí?

                    2. OK, sorry … jestli to sledujes a vis o co jde …

                      Rozzuruje me kdyz nejaky random konformisticky dement placa 5/9 bez toho aby mel the first clue co se tyce toho co se deje.

          2. Nepochopí. Títo blázni teraz fičia na vedomí si vlastnej úlohy v odhalovaní celosvetového sprisahania. A pritom je to len spolok hlupákov čo zaplevelili v minulosti zaujímavú stránku.

      2. to kaBrňák

        Tak to jste to pátrání odfláknul. Stačí se podívat na heslo adenoviry na wiki, tam jakási fotografie je. Dokonce i sám vrchní popírač virů Stefan Lanka jakýsi virus izoloval, purifikoval a pořídil snímek, dle vlastních slov.

        Potíž je tu s dokázáním příčinné souvislosti nějaké kuličky s konkrétní nemocí, tedy zda „parazitismus a původce chorob“ je jediná funkce těchto kuliček, či zda-li je to vůbec jejich funkce. Z mého laického pohledu se mi zdá, že tahle věc rozhodně není definitvně jasná a určitě je na stole více otázek než odpovědí.

        1. Tak popros niekoho, kto má elektrónkový mikroskop a môže si to pozrieť on-line, ako vírus napadne bunku, rozmnoží sa v nej a potom ju zničí, čím sa rozšíri do okolia.

          1. Ale o tomto řeč není. Elektronový mikroskop není kamera. Řeč je o tom, že něco jako „snímek“ něčeho, co má být údajně „virus“, existuje. Nezpochybňuji skutečnost, že teorie viru a jeho údajná replikace je hypotéza, kterou lze (zatím) dokládat pouze nepřímými důkazy. O toto se vede spor, nikoliv o to, zda lze něco izolovat a blejsknout. Moc se nedivím, že se nikdo moc nehrne do poctivé izolace sars cov 2, nejspíš vědí proč.

            1. Čo na tom, že nie je kamera, stačí robiť snímky každú sekundu. Čo by mal byť akože priamy dôkaz, keď tie dnešné sú pre teba nepriame?! To by si fakt mohol tvrdiť, že teória o guľatosti Zeme má iba nepriame dôkazy. Však to, že niekto niečo videl v kozmickej rakete predsa ešte nie je žiadny dôkaz a mohli si napr. vymýšľať, alebo mali oklamané zmysly. A fotky sú iba 2D, to predsa nedokazuje, aký má predmet tvar v 3D.

              1. Tak treba to ze nejaky virus nekde nekoho necim nakazil. Existuje na to procedura, ignorante, jmenuje se Koch’s Postulates. Bylo to modifikovano na viry. Ale muzes vynalezt nejakou jinou relevantni metodu.

                To ze si nekde udelas nejakej vobrazek dokazuje hovno.

                Analogicky vzato, bys mohl tvrdit ze diarrhea se vyznacuje hoven a testovat pripadne electronove fotografovat prdelni diru vsech lidi na svete a dojit k zaveru ze existuje epidemie sracky. Byla by to podobna picovina jako tvoje vostatni zvasty.

                1. Kochovy postuláty „virologie“ neuznává – jsou zastaralé = tedy nefunkční. Jinými slovy – nic neprokazují, nedokazují, selhávají. Výrok přední české viroložky.

                  Sice nevím, zda a jak fungují Kochovy postuláty v jiném spektru mikrobiologie (bakterie), ovšem „modifikováno na viry“ nejspíš znamená omyl. Proto byl Kochův koncept opuštěn a nahrazen = čím? Možná že počítačová domodelace genomu viru je dostačující, možná platí, kdo urputně hledá, najde.

                  Vzhledem k tomu, že starý Pasteur byl katolík jak poleno, tak jsem k této upíří teorii dost skeptický. Ale mohu se mýlit.

                  1. Ano ten vyrok jsem slysel. Myslel jsem ze se poseru smichy.

                    Moderni virologie je paveda na urovni rozbijeni atomu z Cisarova Pekare. Mimochodem, doporucuju si precist jak vnimaji „moderni medicinu“ bolsevicke mrdky (https://blisty.cz/art/104275-zeman-zautocil-na-moderni-medicinu.html).

              2. To, že něco vstupuje do buňky jaksi není důkaz předpokládaného důvodu, proč tomu tak je. Pokud k tomuto procesu je jiná teorie, tak ji prostě beru v potaz, jinak mi je existence či neexistence nějakýho viru u zadku, zajímá mě to z čistě kognitivních důvodů, na nějakou víru zvysoka seru. Pro mě platí, že se na žádné vakcinační spáse lidstva podílet nehodlám. Tečka.

                Kulatost země lze pozorovat i na parníku. To, že letadla lítají, můžu pozorovat každý den. Tak družice kolem Země taky asi budou lítat. Že se můžu natočit na video jaksi taky každodenně mohu potvrdit. Tak s kulatostí Země nemám důvod mít problém.

                To je prstě ignorantská analogie.

                1. Spravne.

                  Odkaz na tinfoil hats pripadne placatost zeme je znamy trik kdy se nejaka mrdka snazi asociovat pozici cloveka ktera ji nejde pod nos, i.e. germ/terrain theory, s nejakou vylozenou picovinou. Timhle zpusobem se snazi z lidi majici legitimni skepticism ohledne necoho udelat conspiracy theorist nebo proste nejaky freaks.

    2. COVID-19 je masivni psychologicka operace na kterou jsou lidi conditionovani cela desetileti, mozna dyl. To co sledujeme je davove silenstvi, neni duvod aby jakakoli profese z toho byla exemptovana. Z moji zkusenosti jsou lidi kteri byli schopni si uchovat zdravy rozum bud ti kteri obecne na ty tuny sracek ktere existuji v bezne spolecnosti srali uz pred tim, lidi kteri na ty sracky serou totalne protoze ziji zivot vne mainstreamove spolecnosti.

      Doktori jsou obecne skupina velmi nachylna k tomu aby poslouchali jako cvicene opice. Jejich profese ma extremne silnou hierarchickou strukturu a doktori musi striktne nasledovat protokoly, to co nejaka pica nebo curak nekde oznaci jako lege artis. Pokud se tomu vzprici, tak jim seberou license nebo je muzou i zavrit pokud se patientovi neco stane. Doktori maj z podstaty veci pomerne malou motivaci do neceho stourat nehlede na to ze oni jejich systemu obecne veri. Navic, treba v Americe maji obecne velke dluhy z medical school a relativne kratky cas v profesnim zivote aby je splatili a aby si nahrabali the sort of dough doctors are expected to earn.

      Navic, doktor neni nutne nejaky investigativec. Doktor hlavne leci symptomy podle toho jake ma instrukce.

      Jinymi slovy, doktori jsou mozna posledni od koho lze ocekavat nejakou pomoc.

  4. No já sem si to taky nenechal zatím píchnout. Především nevidím moc důvod, protože riziko je pro mě v mém věku a při mém zdravotním stavu minimální, druhak mám přirozený opor ke všemu, co je mě vnucováno a do třetice jsem dal teď přednost očkování klíšťovky a souběh očkování se moc nedoporučuje.

    Ale zarazilo mě, jaký už vzniká proti neočkování odpor. Jak někde řeknete, že nejste očkovaný, tak jste hned v pytli konspiračních teoretiků a za blázna, který věří na placatou zem. Klasické černobílé vnímání světa.

    Čekal bych, že očkovaní se teď budou cítit v klidu a bezpečí a zbytek jim bude ukradený, ale spousta lidí se cítí neočkovanými ohrožená a nejraději by jim to píchli povinně.

    Tohle trochu nechápu. Tak buď vakcíně věřím a neočkovaných se nebojím, protože mě nemůžou nakazit a pokud o účinnosti vakcíny pochybuji, tak mě přeci neochrání ani to, že neúčinnou vakcínu píchnu i ostatním.

    Část argumentů pak byla, že kvůli neočkovaným příjde další vlna a další plošná omezení a lockdown, který opadne i na očkované.

    To taky nechápu. Pokud bych byl očkovaný a stát se rozhodl mě a dalších 60-70% očkované a imunní populace zavřít doma kvůli ochraně toho zbytku, který o ochranu nestojí a dobrovolně se rozhodl riziko podstoupit, tak bych asi byl naštvaný především na stát, který mě bezdůvodně omezuje a svobodě.
    Ale pro ovce je asi jednodušší obrátit hněv na ty co z nějakého důvodu nestojí v řadě s nima, než se vzepřít šikaně.

    1. Na Hodonínsku dnes nepotkáte jediného člověka s náhubkem a jediný, kdo tam dělá šašky a právem je za ně, jsou tzv. novináři.
      Motali se mezi všemi těmi makajícími lidičkami v náhubcích, jakoby chtěli někoho zpětně ujišťovat o tom, co prováděli celý rok předtím a že to bylo oprávněné. Leda akorát hovno, 9/10 údajů je vycucaná z prstu a cílem zfalšovaných statistik, který nejsou opřený o jediný relevantní zdroj.
      Schválně – zkuste zaměnit klasický podzimní chřipky za „neznámý respirační virus“, ale s velmi podobnými příznaky i průběhem onemocnění. Dojdete k naprosto shodným výsledkům a imho je to přesně to, co se stalo v celosvětovém měřítku. Zrovna se hodilo do krámu, zvláště pak některým státům, hodit vidle do ekonomik.

      1. „zkuste zaměnit klasický podzimní chřipky za „neznámý respirační virus“, ale s velmi podobnými příznaky i průběhem onemocnění. Dojdete k naprosto shodným výsledkům a imho je to přesně to, co se stalo v celosvětovém měřítku“

        ….veď vy si tu normálne vymýšľate. Neuveriteľné.

        1. Hovno, ma naprostou pravdu. Veskera data to potvrzuji.

          Vlivem toho jak covidisticke mrdky rozpoutaly besneni na celem svete samozrejme nejake vykyvy nastaly a taky se projevily jine dlouhodobe statisticke jevy, nicmene ZADNA pandemie neexistuje.

          Data jsou jasna.

        2. Napij se nějakého frikulínského džusu, jseš evidentně dehydratovaný a leze ti to na mozek – to dělá to vedro a připosranost z obyčejných chřipek.
          Na komplikace z úplně obyčejných chřipek umírali staří lidi u nás i v zahraničí i v letech předešlých.

          Musím ale uznat, že to byl vážně mistrovský tah čínské marketérské špičky a také špičky jejich psychologie i psychiatrie. Ta špička odhadla velmi přesně, jak se občani budou následně chovat, jak budou hysterčit a jak za napíchání neznámého svinstva do těla budou ještě děkovat!

          Co tak úplně neodhadli, je následný přístup lidí z V4, ošlehaných bolševickými větry..Dvoumilimetrové, téměř neviditelné dírky v respirátorech, řídké roušky tak, že by se jimi nedal ani scedit čaj :D a podobný opatření.
          Měli jsme a máme to fpiči, teda ta rozumnější část!
          Jeďte do Mikulčic a zkuste tam někomu nadhodit, že by měl nosit respirátor. Nevytočíte se na nejbližším rohu, jak odtamtaď pojedete, jako fretka na spídu.

          1. Číňané v tom na tuti jedou, ale pochybuji, že jsou strůjci.

      2. Bohužel tohle poznání nebylo většinově a včas přijmuto.

        Ale i teď stačí k tomu, aby člověk poslal své nebohé spoluobčany, kteří „to chtěli mít za sebou“, do analogie háje. Totiž některé z nich znám jako slušné lidi, takže jízlivost či výsměch jejich prostotě se mi příčí. Prostě to nevydrželi.

        O to víc je vhodné se zaměřit na hlasatele té jediné pravdy. Frikulíny, kteří za prachy či jiné vyhody jsou ochotní dělat leccos, vlastně všechno.

        Pokud se někdo dobrovolně účastní výzkumu co pokusný objekt, budiž. I když si jsem čím dál tím méně jistý, zda soužití s těmito objekty bude pro mě a ostatní bezpečné.

    2. To, čo ste predviedol vo Vašom príspevku, je tzv „slamený panák“
      Nikto normálny totiž netvrdí, že nezaočkovaní ohrozujú kovidom zaočkovaných (toto používajú len ako slameného panáka práveže len odporcovia očkovania). To, čo tvrdíme je to, že nezaočkovaní PRIMÁRNE ohrozujú samých seba (a to teda zbytočne, odkedy je k dispozícii dostatok vakcín) a LEN SEKUNDÁRNE nás zaočkovaných – ale to kvôli tomu, že ak zase zaplnia nemocnice až na hranu ich funkčnosti, tak ani zaočkovaní sa nedostanú k potrebnej zdravotnej starostlivosti.

      1. Tohle ovsem rika clovek, kteremu to mysli.

        Bohuzel, vetsina naroda vcetne vlady a dalsich, co na tom businessu s vakcinami frci, jsou zcela jineho nazoru. Staci si procist mainstream.

      2. Tak tohle uplne pravda neni. Geneticti mutantni kteri lzive propaguji genetic vehicle jako vaccine o tom ze neockovani ockovane ohrozuji blaboli, nicmene pokud vy geneticky mutacni mrdky blabolite o zaplnovani nemocnic, tak si ty zvasty zarazte do prdele. Zadne nemocnice se nikde na hranu nenaplnily a jestli nekde jo, tak to bylo tim jak jste dopicili management. Pripadne jak jste dopicili lidem mozky a ty se nechavaly s kazdym prdem odvist do nemocnice „aby na ne zbylo misto“.

        COVID neexistuje. Je to psychologicka operace. Pokud si nekdo mysli ze jo, tak ma vykurveny mozek.

        Mimochodem, ja ochotne podepisu prohlaseni ze se vzdavam nemocnicni pece pro COVID-19 vymenou za to ze me z toho covidistickyho silenstvi vynechas. Jestli je nekde pro me rezervovana davka vacciny, tak ji daruju tobe osobne. Muzes si ji pichnout treba do voka.

        1. Vybavuju si jeden rozhovor. Tusim Urzy s Landou.

          Rikal tam, jak mu nekdo poslal clanek, jak jsou jednotky ARO v nemocnici v Chebu preplnene a kolabuji. Zadna volna luzka.

          Tak si rikal, proc mu to nekdo posila, kdyz jsou toho porad plana media a vi se to. A pak si vsiml, ze ten clanek je z roku 2018.

          Kdyz tu nemocnici vedou picusove a ARO tam kolabovalo uz rok pred koronou, kdyz se nic nedelo, tak je jasny, ze kdyz tam pak hospitalizujou tri lezaky s koronou, tak nemocnice najednou nema volne kapacity.

          Tak sem si zagooglil a ten clanek fakt nasel.

          1. Vsude na svete byly nemocnice prazdne, staff on furlough. Zvasty o preplnenosti nemocnic byly LZI, LZI, LZI. Pripadne byly nemocnice stekjne plne jako jindy.

            Resit COVID jako nemoc je picovina. Neexistuje to. Je to chripka.

            Tohle je utok na svet, ne pandemie

      3. Samozrejme placate nesmysly. Je to par dni, co jsem pod jednim clankem na mainstream mediu napsal, ze jsem neockovany a sesypala se na me fura lidi, kteri me tvrdili presne to co jsem napsal. Tak me laskave netvrdte, ze me nikdo netvrdil co me tvrdil.

      4. A jeste k tomuto.

        Prosim hlavne se o me nestarejte. Je vam uplny kulovy do toho,jestli ohrozuju sam sebe.

        Levicaku co o me maji strach a vi lip nez ja, co bych mel delat a chteli by za me vse rozhodnout je vsude fura.

        Levicaci se uz staraji o to, kolik hodin denne mam pracovat, kolik dni dovolene si mam vzit, o moji zdravotni pojistku, o moji socialni pojistku, o vzdelani moje a mych deti, cim se mam sjizdet a cim ne, jak si postavim svuj barak, co mam jist, o vybave meho auta a o tisicich dalsich aspektech meho zivota, ktere bych mohl jmenovat cely vecnost.

        A ja bych bych byl ze vseho nejradsi, kdyby se o me nestaral vubec nikdo a abych mel od vas levicaku konecne klid.

        1. High five, low five … !

      5. To je lež jako věž. Naopak argumentujete právě tím, že neočkovaní jsou pro vás nebezpeční a pak sami jedním dechem dodáváte, že vy pro ně taky, protože očkování nefunguje proti přenosu nemoci. Tomu se říká střelit se do vlastní nohy. Jenže ono to vlastně zas až tak nevadí, protože to nemusí úplně dávat smysl, když si to prosadíte navzdory zákonům a zdravému rozumu.

        1. Chřipka odhalila, jak na tom kdo je. Z machrů se stali přizdisráči.

        2. Je myslim na místě opět připomenout Markovu chorobu, protože to je mimo obor dost málo známá věc, a pro mě teda znamení tikající bomby. Taky je na místě se ptát odkud se bere tolik mutací, na který nezabírají vakcíny, a esli to spolu čistě náhodou nesouvisí.

  5. Ten clanek na idnes je fakt pravda?

    1. Nevím jestli je to v článku uvedeno, ale ono toho bylo víc.

      Tuším v nějakém městečku testovali syfl na lidech po děsně dlouhou dobu, než se to provalilo. Snad o konce války až do šedesátých.

  6. https://www.seznamzpravy.cz/diskuze/nic-nekonci-hlidejte-karanteny-a-nakupte-vakciny-na-podzim-radi-experti-168498

    Děsběs.

    Mám názor lidový, ne expertní, ale lepší: BEZ EXPERTŮ nebude_vlna na podzim ani jindy. A BEZ téhle vlády a doufám, že i bez většiny současného „lidu“ v parlamentu.

    Jistěže globální elita bude tahat za šňůrky, tomu se nezabrání. Ale když byla dobrá „česká cesta“ před ’68, tak může být i dnes. Lze k tomu doplnit, že bez EU, NATA a imigrantů (byť s přidanou hodnotou – dle Pirátů). Na zdejší bordel Češi stačí sami, kolik je mezi nimi dost prostých se teď ukazuje.

    A k tomu důchodkyně se základním vzděláním doplnila: skutečnost, že kovid-delta varianta ve Velké Británii převládla, sama o sobě neznamená, že jde o variantu strašně strašnou, jak je zde mrdkovitě mediálně vtloukáno do hlav.
    Na důchodčinu otázku, kolik je tam lidí původně zcela zdravých, kteří po chytnutí téhle delta varianty odešli k Pánu, nedokážu odpovědět. Ale něco na tom bude.

    1. My tipovali venezuelskou, ale vědce znepokojila a svět vyděsila brazilská, takže nic. Zbývají ostrovy v jižních mořích. Třeba „havajská mutace“. To je blbý, to nezní strašidelně. Havaj – pěkně formovaná baba s tácem ovoce a kytára. Prd kovid.

      Gama už je lepší, připomene to prevíta záření, se kterým nejsou žerty. Mutace N’Goro Bwungu je fakt ee. Ale cokoliv s negroidním nádechem nemá šanci v korektní pirátské-zelené Evropě.

      Jasnačka, „mutace bílého muže“, korektně „zeta“, šířící se lavinovitě z Evropy do světa a nechávající za sebou jen hromady rozkládajících se mrtvol, to je to pravé na podzim. Trest za hříchy generací našich pracovitých předků. Kdo se bude stydět v předstihu, získá z brusele bod. Občané, dobrovolně se účastnící studu, si nasadí na hlavu duhovou čelenku z umělého eko lýka s umělým eko pérem (obvykle ptačím) a každou půlhodinu se, pokleknuvš(e?) ukloní postupně na skoro všechny světové strany. Tedy na východ ani náhodou a na západ dvakrát. Přitom budou přeříkávat text připravený experty MeSES, který obdrží každé ráno esemeskou.

      Ani by mě dnes už nepřekvapilo, kdyby to tak dopadlo.

      1. No tak počkej. Duhová čelenka s pérem, poklekávání, úklony, to všechno budeš dělat tak jako tak. Ale to je málo. Uvědom si, že běháš po světě a zabíjíš lidi po milionech, hlavně ty barevné, vrahu! To je vlastně genocida. Za to musí přijít něco víc než duhová čelenka s eko pérem. Jestlipak už jsi někdy slyšel, že práce osvobozuje?

        Ne fakt to přestává bejt sranda. Z těch novinovejch titulků úplně sálá, že si z nás dělaj prdel, ale koukněte, kolik debilů to bere vážně. A pro normálního člověka před tím není úniku.

        1. „titulků úplně sálá, že si z nás dělaj prdel“

          Tak tak. Nejde totiz o nejakou argumentaci ohledne toho co je spravne, co dava smysl, co je racionalni. To co sledujeme je uplatnovani hrube sily establishmentu proti svetove populaci. Lidem je davano najevo ze budou drzet hubu a krok, zadne remcani nebude tolerovano. Je to servirovano po kouskach tak aby lidi meli nejaky cas si zvyknout a sami sebe presvedcit ze je to v poradku – jako treba ten magor ygnorek.

          Nicmene the sheer absurdity naprosto vseho co ty mrdky delaj musi trknout snad kazdyho. Predstiraji ze se jedna o PANDEMII – tedy nemoc je udajne na celem svete – ale je potreba zavirat hranice? Proc jako? Je to prece ta sama nemoc a podle jejich vlastnich zvastu je rozsirena vsude? Tak jaky smysl ma zavirat hranice? Nebo treba okresy? Nebo jakykoli jiny z tech picovin? Ucel je jasny – sebrat lidem svobodu/vlastnictvi jejich tela.

          1. blbé je že není moc co proti tomu dělat, většina populace jim tu propagandu žere i s navijákem a kupují plynové masky a kopou kryty.. třeba dělají dobře a na podzim bude vypuštěna mutace zombie, která to všechno vybije :)

            1. Reseni by bylo jednoduchy. Vzit smartphony a splachnout je do hajzlu. Ditto TV a dalsi technologicky sracky na ktery jsou lidi addicted a skrze ktery jim establishment vymrdava mozek. Pokud by lidi nekonzumovaly to co je jim rvano do chrtanu skrze media, tak by COVID nemohl existovat.

              To se bohuzel nestane, lidi maj mozky v pici.

              Vedle je clanek o nejakem novem aute, plnem digitalnich hoven. Lidi si v tom libuji. Technologicky „pokrok“ je BUH a.k.a. GOD.

              S tim jak jsou lidi prilepeny na to jejich mobily se propaganda dela prakticky sama.

              1. To pochybuju. Taková svinstva se děla i v době, kdy žádná elektronika neexistovala. Prakticky už ve starověku. Historie je toho plná. Vždycky ty lidi někdo dokázal ovládnout a využít. Velká francouzská revoluce taky nebyla náhoda a smartphony tenkrát nikdo neměl, aby mohli koordinovat útok na Bastilu.

      2. …poklekavat a klanet se snad bude smerem k Bruseli, ne? A pak duhovej pochod do Brusele, to taky bude povinny.

        1. Když se včas došmajdaj do Štrasburku, tak i pár kiláků se dá ušetřit

          https://www.europarl.europa.eu/news/cs/faq/19/proc-se-parlament-stehuje-mezi-bruselem-a-strasburkem

          1. Pokud nezakazou chlast, nebo ho neprimerene nezdanej, tak by se dalo dojit i dal, nez jen do Brusele. Strasburg by byl jen dotankovani.

  7. Kdo ma koule, mozek a umi cist, tak doporucuju nasledujici clanek ktery sumarizuje hoax COVID-19 a to co se skutecne deje pomerne presne.

    https://off-guardian.org/2021/06/29/pseudopandemic/

  8. Tak jsem si to vše hezky přečetl a chci se podělit s problémem, do kterého jsem se teď dostal já. Jistě víte o konspirační teorii, že tyto nevakcíny prý něco vylučují a stává se často, že naočkovaný člověk přenese něco na neočkovaného. Potem, dechem, atd., atd. Na sítí je několik videí, které to mají potvrzovat, kdy zejména ženy, které něbyly očkovány, najednou dostávají obrovské poruchy v menstruačních cyklech, dokonce snad i pár potratů atd. a vše jen z toho, že měly blízký kontakt s očkovanou osobou. Já jsem tomu nějak moc nevěřil, i když zrníčko důvěry tam bylo. No a teď to nejspíše potkalo mě. Můj třetí syn je nevidomý. Vyběhal si cca před 5 roky pobyt v Centru pro lidí s poškozeným zrakem v Brně. Našel si tam i kamarádku a je docela spokojen. Od vypuknutí této fake pandemie jsou tam hůře než ve vězení. Žádné návštěvy, žádný pohyb mimo objekt, v celém objektu jen s respirátorem, no a protože k objektu patří i zahrada a takové malé nádvořičko, respirátory i tam. Samozřejmě očkovaní byli všichni hned v první lajně. V květnu jsem vedení oznámil, že si začátkem června vezmu syna aspoň na tři týdny domů, aby z toho léta alespoň něco měl. Měli kecy, ale prosadil jsem svoje, dokonce mu zakázali použít autobus, takže jsem si pro něj zajel. Měl jsem ho doma 3 týdny, klasika, koupání, návštěvy příbuzných atd. Minulý týden jsem ho odvezl zpět. No a najednou jsem zjistil, že ta moje „rozedma plic“ co mám se nějak dosti zhoršila. Dokonce jsem si myslel, že na mě jde opět Covid, jednoho jsem již překonal, ale teplota žádná. Jenom zvýšená dýchavičnost a únava. Pak mě napadlo, zkusit ten údajný magnetismus a málem mě trefil šlak. Drží na mně vše co je kovové. Mobily, mince, dokonce i nůžky. Takže to opravdu vypadá, že jsem od kluka chytil ten zasranej spike protein. Koukněte se natočl jsem PC kamerou kratičké video. Tak teď nevím, co s tím. Doufám, že by ho mohl zabít ten lék ve spreji, comi dala plícařka, protože obsahuje lék „budesonid“ a na jednom videu z USA mluvil doktor, jak s použitím tohoto léku vyléčil z 500 těžce zasažených Covidem 498 lidí. Takže v podstatě jsem jakoby očkovanej, i když na posledním očkování jsem byl v šedeátých letech proti tetanu a nikdy jsem neabsolvoval žádný test. A teď babo raď.

    1. :-))))))))))))) Tak tohle je opravdu třešnička na dortu! Doporučuji zjistit jak jste magneticky orientovaný a dávat si sakra bacha na neodymové magnety, bo ty už ze sebe nesundáte. Nikdy! :-D

    2. Pokud jses magnetickej, tak se za tebou bude otacet napriklad strelka kompasu. To by bylo zajimave natocit. Ze na nekom drzi mobil, to nic neni. Pri vhodnem uhlu tela vuci zemi a spravne pokozce to proste drzi trenim a ne magnetismem. Ale strelka kompasu je citliva prave na magnetismus, tu nevojebes.

      1. Sysop 30.6.2021 v 21:36

        Ano. Vyzkoušel jsem druhdy magnet na vpichu, jak jsem zde popsal, a nic. Mobil se mi na kůži udrží (Evolveo Toughphone, což je jiný kalibr než matlafoun), kompas https://geopen.cz/prislusenstvi-k-gnss-gps/204-uchyt-na-vytycku-s-kompasem-a-libelou.html nereaguje.
        Přilnavost je mrška.
        Žádný komický výstup točit nebudu, vyzkoušet si to může každý sám. Jako školáci jsme se bavili soutěžením, kdo na kůži udrží déle pravítko (30 cm) nebo trojúhelník. Ty ale byly z PVC.

        1. Jasne, to jsem si taky vybavil. A za me jeste kocily ty zluty celuloidovy. Co se s nima, kouskem alobalu a sirkama uzilo prdele :-)

          Ja nevim, tak ja na sebe asi taky neco navesim a udelam video. Ockovanej nejsem, s ockovanyma se nestykam, to teprve bude senzace, ne? :-)

          1. @Sysop
            Ano, prosím! :-D Přimlouvám se za zdokumentovaný pokus, který by mohl potvrdit, že to na nás sypou z letadel a dronů kroužícími nad lokalitami zhusta obývanými neočkovanými jedinci! :-))))

    3. Jo, tak to je pěkný teda! Určitě zkus ten kompas, a otáčej s ním před sebou.

    4. Budte zdrav doktore,bohuzel timto prispevkem jste zdiskreditoval vsechny kteri s vami ve vasich clancich souhlasili a meli racionalni nazory na covid povod.medvedi sluzba

      1. Nobody je dochtor?

      2. @kubens – to patřilo mně? Já nejsem žádnej doktor. Pro ostatní, díky za reakce a rady. Ten kompas vyzkouším, doma nemám žádný, ale něco koupím, vyzkouším a napíši zde výsledek. Teď nám naše místní vláda udělala další radost. Od 01. července platí na všech uličkách uvnitř našeho minisídlišťátka modrá zóna. Bydlím ve věžáku, kde je 98 partají z toho 60% vlastní auto, někteří dvě. Prostor na zaparkování tak pro 30 aut. Jsme jedinej barák, kde projektanti zapomněli vykousnout kousek louky a udělat tam parkovišťátko. Takže dosud, když někdo přijel později večer, jezdil 10 minut dokola aby nšel flíček kam uložit tu plechárnu, no a teď bude mít to samé, ale ještě si za to zaplatí. Není to nádhera?

        1. Stačí jehla, voda v misce a magnet.
          https://www.zsletohrad.cz/eu/fyzika/pokus20.htm

          1. Přejíždění jehly magnetem je pitomost, tím dochází přece k neustálé reorganizaci dipólů. Navopak přiložit na nějakou chvílu mezi jižní a severní, optimálně souměrně, dipóly se zoritentujou přesně podle magnetu.

        2. Můžu potvrdit, že fakt to není magnetismem. Zkoušel jsem to z legrace s mobilem úplně stejně a taky mi držel v pohodě na hrudi, dokonce i pod dost ostrým úhlem, až mě to překvapilo. Nemluvě o tom, jak už tu někdo psal, v mobilu toho asi moc magnetického nebude.

        3. Ano, popletl jsem tituly :) Každopádně jste perfektně nahrál protivníkovi.

    5. Na telefénu není kovovýho skoro nic, navíc drtivá většina kovů magnetická není (dokonce ani s indukcí to není nic moc). Mince záleží jaký, do pětky je to železo, nad pětku už by to snad měly eště furt být barevný kovy čistý, ne jen nalakovaný železo. To opět nemůže byt magnetický.

      Člověče fakt ze sebe děláš blbce. Ale bacha na hřebíky až pudeš do dílny :D

Komentáře jsou uzavřené.

D-FENS © 2017