Berka byl pohoněn - zpět na článek

Počet komentářů: 361

    1. Do porodnice, kurva, do porodnice!!!

      1. To se přece nevylučuje.

    2. Analogicky jako v Berkově případě bych policistku zprostil obvinění, její zákrok byl přiměřený…

      1. Vždyť ho chtěla zabít!
        Pokus o vraždu to byl!
        Ten chudák spadl až na zem!
        A ten cajt na něj zákeřně skočil zezadu, vůbec nepočkal až se mu postaví tváří v tvář.
        A ta motorka se poškodila.
        A proč ho vlastně zbytečně stavěli?
        Sakra Vy jste tento článek a diskusi k minulému nečetli?

    3. To má být analogie? On ten Berka v té Praze byl zfetovanej?

      1. Nebyl, Zlejstrejdo to byl Berka měsíc předtím, jen drobný zbytkáček, jeden a půl promile, kdo z nás to občas nemá…
        Takovej fajn kluk, mohl by to vzít v Moto GP za toho Karla, tomu to moc nejde, asi málo tréninku v provozu, ten tříbí smysly a reflexy nejlépe.

    4. V tom videu jasně vidím, jak policista se presunuje a má natažené ruce a na pár okamžiků i policistka, vstupují do dráhy motorky s cílem asi je zastavit vlastním tělem.
      jestli toto policisté dělají, tak jsou hloupí a nevěřím, že zastavovat vlastním tělem mají v popisu práce.
      jejich chyba, že do dráhy jízdy vstupovali. A motocyklista má být podezřelý pouze z neuposlechnuti zastavení.

      1. Pokus o vraždu to byl Audisi, jakýpak zbytečný zastavování někomu kdo mě chce bezdůvodně shodit z motorky…

      2. to Aris:
        Obávám se, že vámi linkovaná příhoda má s tou Berkovou pouze vzdálenou podobu (snad ten použitý jednostopý dopravní prostředek), a že jednoho příběhu neplyne nic relevantního pro posouzení toho druhého.

        to Audis:
        +1
        Souhlasil bych, ale asi vám uniklo (lehká ironie), že zákon 273/2008 Sb o policii, v § 52 písm. f uvádí mj. také „jiný prostředek k násilnému zastavení vozidla“. Tento prostředek není v zákoně nijak upřesněn, a tak si lze pod ním představit celkem cokoliv. Třeba i nastavenou hruď hrdinné soudružky eSeNBé … :-)

        Ostatně, v linkovaném článku ( https://olomouc.idnes.cz/mohelnice-motorkar-srazil-policistku-dxq-/olomouc-zpravy.aspx?c=A181020_122512_olomouc-zpravy_bse ) se praví, že „podle (…soudruha náčelníka…) je sražená žena jednou z nejkvalitnějších a nejaktivnějších policistek na šumperském dopravním inspektorátu …“ , čímž máme dán i její psychologický profil. Podle článku je matkou dvou dětí, avšak jeví se, že její priority jsou zřejmě jiné …

        1. na videu vidím jen pomalu jedoucí motorku a policistku co dělá špatně svou práci a nerespektuje doporučené postupy pro zastavování vozidel. to že 3m před ní podřadil a zrychlil a schválně do ní najel jsou policejní keci, kterým se nedá věřit. (bohužel pro toho týpka tomu soud věřit bude)

        2. Najít shodu není zase tak těžké. Například řidič bez oprávnění, pod vlivem, který se rozhodne nezastavit. Jen to zde to dopadlo i zraněním policajta. Na videu je navíc zřetelně vidět, že po kolizi se řidič snaží dostat k motorce. Kdyby po něm ten druhý neskočil, ujel by od nehody.
          Ale jinak jsem neměl snahu oba případy dávat do roviny. U posledních článků o Berkovy mě zaujala hlavně diskuze, a rád si přečtu opět nějaké diskuzní perly.

          Pěkně se zde ukazuje schýza některých diskutujících. U Berkova případu jste vyčítali policajtovi, že nastavil služební auto a z toho někdo vydedukoval, že neměl v úmyslu se zranit. Jasný srabáctví, když se nechce ohrozit. Kdyby jel Berka v autě, nebo v Tatře s pískem, určitě by ho nechali projet.
          A když srazí podobné hovado policajtku a zraní ji, no tak je blbá zase ta policajtka, protože určitě dělala špatně svojí práci, protože před motorku se neskáče. Měla asi vědět, že nezastaví (proč by to dělal?). Jasně, takže nechat ho projet a pak si ho měli vyzvednout doma.

          1. to: Aris

            Chtěl bych mít takové jasno ve všem, jako vy.

            „Kdyby po něm ten druhý neskočil, ujel by od nehody…“ , a jak to kurva víte, vy máte křišťálovou kouli ? Já jsem třeba naučenej, když padne motorka, tak rychle vypnout zapalování, aby to nezačalo hořet…

            „…jsem neměl snahu oba případy dávat do roviny…“ a „…Další rytíř…“ – neprotiřečíte si poněkud ?

            Je celkem nepodstatný detail, že schíza se píše s měkkým i, páč je to slovo řeckého původu ( σχίσμα ).

            Důležité je, že oba případy zde nikdo (kromě vás) nesrovnává. Hodnocení Vaice jako sraba a policistky z druhého příkladu jako blbky, to jsou výhradně vaše slova.
            Já vidím jako podobné snad leda to, že policie v obou případech postupovala špatně. Vaic imho nepřiměřeně, a policistka imho blbě (jak vidíte, v jejím hodnocení se s vámi shodnu. Čekám ještě, kdy Matrixu dojde, že zraněná Pomněnková Marie má větší propagandistický potenciál než Vaic.)

            Policejní sbory ve světě přestávají honit, protože svět už dospěl k poznání, že collateral damages tohoto postupu jsou větší, než jeho přínos. Do ČR to zatím zjevně nedošlo, a tak PČR postupuje podle Kobry 11, případně podle zde oblíbeného filmu Pelíšky. („Rozkaz zněl jasně, nesmí projet za žádnou cenu“).
            https://www.youtube.com/watch?v=Dq2ii7PRM7U&list=PLFdI-zRKR64jFh_UKanHSsXwhhbZvVdrG&index=2

            Což není dobrá zpráva.
            Vás skutečně neznepokojuje, že byste se jednou mohl ocitnout ve špatný čas na špatném místě (ne nezbytně v pošťácké peleríně) ?

            1. Aspoň byste mohl přestat vytrhávat věty z kontextu. Ad „Další rytíř“ , na konci té věty byl otazník. Čekal jsem tedy, že to někdo přijde objasnit.
              To je jen menší detail. Ten větší je, že „dávat do roviny“ a „srovnávat“ jsou odlišné výrazy. Oba motorkáře do roviny nestavím, protože ten druhý je větší hovado než Berka. Ten ještě navíc měl u sebe pervitin a motorku si sestavil z dílů z vrakáče, takže jim vážně není rovno.

              „a jak to kurva víte, vy máte křišťálovou kouli ? “ Tomu se říká pravděpodobnost. Že by se zdrogovaný řidič bez papírů, s neregistrovanou motorkou sestavenou na koleně, navíc po té pokusu o únik před policií a zranění jednoho z nich, že by se zrovna ten staral po nehodě o všeobecné bezpečí, aby ten jeho peklostroj nikoho nezranil? To je vážně úsměvné. Jemu šlo jen o vlastní krk, i v tom jsem s Berkou za jedno.

              „Hodnocení Vaice jako sraba a policistky z druhého příkladu jako blbky, to jsou výhradně vaše slova.“ Nikoliv, tohle jsem se dočetl v diskuzích pod články o honěních.

              „Policejní sbory ve světě přestávají honit“ V jakých státech? A máte odkaz na statistiku, nebo to je jen dojmologie?

              „Vás skutečně neznepokojuje, že byste se jednou mohl ocitnout ve špatný čas na špatném místě?“
              Co tím myslíte? Myslíte, že bych se ocitl jednou na homo domo motorce, zfetovaný nebo ožralý a bez papírů? Tomu musí jít člověk dost naproti, to se jen tak nestane.
              Nebo myslíte, že mě zabije policajt, když si z mého auta udělá zátaras? Větší pravděpodobnost je, že mě zabije hovado jako třeba Berka.
              Na rozdíl od vás statistiku mám. Za rok 2017 zavinili motorkáři 1841 nehod, z toho smrtelných 41 a zranění 229.
              http://www.policie.cz/clanek/statistika-nehodovosti-900835.aspx?q=Y2hudW09Mg%3d%3d

              Spíš mě zajímá, co navrhujete. Jak řešit podobné případy do budoucna i bez honění?

              1. to: Aris
                Jen ve stručnosti doplním a dále již na vás nebudu reagovat:

                – také jste psal (a já opomněl citovat) „Najít shodu není zase tak těžké…“

                – „Jemu šlo jen o vlastní krk“ , to předpokládám, že zřejmě podle sebe soudíte ostatní

                – Neposloužím z fleku statistikou že přestávají honit, UTFG. Jsou však statistiky, kolik innocent bystanderů mají honící policajti třeba v USA pravidelně na svědomí (to jen namátkou z prvních odkazů, co google vrátí): https://eu.usatoday.com/story/news/2015/07/30/police-pursuits-fatal-injuries/30187827/ , https://www.stuff.co.nz/national/crime/104285363/number-of-people-being-killed-during-police-chases-on-the-rise-figures-show , a třeba i zde často posmívaná Wikipedie https://en.wikipedia.org/wiki/Car_chase .

                – Nemyslím že byste řídil zfetovaný nebo ožralý – to mi podsouváte argument, jehož jsem neužil. Bez papírů se lze v ČR ocitnout také z celé řady důvodů, jež nemají se silničním provozem pranic společného. Tím neobhajuji například neplatiče alimentů, abych předešel další demagogii. Doložení statistické pravděpodobnosti, zda vás spíše zabije policajt nebo Berka, bylo na vás (když už tím chcete argumentovat), ovšem neučinil jste tak.

                – Z citovaných policejních statistik lze vybírat dosti libovolně. Mne zaujalo spíše to, že 1684 nehod zaviněných motocyklistou (1841 i při započítání scooteristů a maloobjemových strojů) činí toliko 1.6 % z celkové nehodovosti. Vysoká úmrtnost motocyklistů je dána bohužel inherentně nízkou pasivní bezpečností na motocyklu; motorkář nezřídka zaplatí životem chybu plechovkáře. Při nehodách zaviněných řidiči osobních aut zemřelo 325 a bylo těžce zraněno 1430 osob, při nehodách zaviněných motocyklisty jsou čísla 41 a 229. Podrobnější rozbor kteří viníci zraňovali které poškozené, vámi linkovaná policejní statistika neobsahuje (když už obsahuje takové perly, že ubylo nehod v pondělí a přibylo ve čtvrtek). Nezapomeňme také, že závěry o zavinění nehod pro účely statistiky stanovovali policajti mozkovým myšlením, a že řada případů z r. 2017 zajisté ještě není pravomocně soudně ukončena.

                – Je od vás čirá demagogie, klást mi za povinnost vědět si rady, jak řešit „podobné případy“. Přesto mám na tuto otázku jasný názor: nehonit, neboť škody z honění imho převažují nade všemi myslitelnými zisky.

                1. „https://olomouc.idnes.cz/mohelnice-motorkar-srazil-policistku-dxq-/olomouc-zpravy.aspx?c=A181020_122512_olomouc-zpravy_bse

                  A co tohle? Další rytíř na motorce, který jede ke své umírající ženě?“

                  Toto je vámi citovaný první komentář, kde tam prosím vidíte větu „Najít shodu není zase tak těžké…“ ?

                  „podle sebe soudíte ostatní“ Předpokládáte špatně a tohle mi podsouváte vy, je to učebnicový příklad demagogie, najděte si definici. Předpokládám, že jednoduchou logiku zvládáte. Takže když se řidič rozhodl ujet, a neměl k tomu jiný pádný důvod (nappříklad tu porodnici), tak činil pro svůj osobní prospěch. Nebo máte jiné vysvětlení?

                  Ad řidičák. Souhlasím s vámi, když tomu jde člověk naproti, tak o řidičák přijde raz dva. Ale nejsem debil, abych sedl za volant bez něj, nedej bože pod vlivem k tomu. A jestli mě zabije policajt nebo Berka? Máte statistiku nehod motorkářů, a vám se zdá 41 mrtvých málo? Kdyby za rok zabili policajti 41 nezúčastněných lidí, tak tady na webu bude pan domácí pořádat defenestrace. Leč statistiku kolik zabijí policajti omylem lidí jsem nenašel. Jen novinové články, a to několik let staré.
                  A za další s vámi souhlasím, a to s nehodami osobáků, kterých je pochopitelně více. Daleko pravděpodobnější bude, že mě zabije řidič osobáku než motorkář.
                  Ad poslední věta. Špatně používáte slovo demagogie. Já vám nekladu žádnou povinnost, slušně jsem se zeptal na váš názor. To zda a jak odpovíte je už jen na vašem charakteru.

    5. Tak když lezete do cesty rozjeté motorce, musíte počítat s tím, že se motorka neuhne. Normální lidi neskákaj před rozjeté dopravní prostředky, to dělají jenom idioti a policajti.

    6. No, já bych byl o dost opatrnější, být vámi.
      * obecně v případě „honiček“ si myslím, že nebýt přehnané aktivity policistů, honička by se patrně nekonala. Pokud vím, v USA měli svého času dokonce specializované reportéry kteří honičky s policií natáčeli, a ti časem byli schopni s poměrně dobrým odhadem říct, jak honička dopadne (myšleno ve smyslu chycen/usmrcen policisty/usmrcen vlastní vinou v důsledku nezvládnutí vozidla). Mám za to, že ve finále je honit tak trochu přestali
      * jakkoli bych ještě pochopil snahu policistů ho zastavit, je mi trochu záhadou proč na jednu stranu policie vykřikuje jak nemá vybavení pro zastavení, pak se nakoupí spousta pásů, a nakonec… se stejně nepoužijí. Asi vyhozené prachy
      * což nic nemění na mém názoru, že spravedlnost rozhodně není „slepá“. Ten policista to udělal úmyslně, dotyčného zranil. Žalovat ho z „nedbalosti“ je směšné, porovnáme-li si to například s Lacinou, který chytl „těžké ublížení na zdraví z nedbalosti“, což je dle mého názoru přesně kvalifikace sedící na zákrok policisty v tomto případě (a ne zrovna moc sedící na to co provedl Lacina)
      * že nedostal trest pochopím a akceptuji, ale už samotná kvalifikace mi prostě přijde nesmyslná
      * ohánění se tím, co měl na triku pachatel je sice pěkné, ale z hlediska zákroku irelevantní, v okamžiku zákroku to totiž nevěděli. Nelze ospravedlnit akt tím, že vytáhnete informace které v okamžiku jednání nebyly známy. To by se pak mohlo u každého pachatele snadno objevit nějaké to CD nebo diskety s dětským pornem – https://zpravy.idnes.cz/michal-hala-rsd-zada-po-statu-odskodne-50-milionu-obvodni-soud-praha-2-vyslechy-svedku-gmu-/domaci.aspx?c=A181022_111528_domaci_lre , že. Že pak řeknou že při snímání helmy se poznali je sice pěkné, ale helma byla sejmuta až po sejmutí motorkáře. Do té doby má být vyhodnocen stále jako „sprostý podezřelý“ který se dopustil „jen“ překročení rychlosti, a potenciálně nezastavení.
      * s tím nezastavením opatrně, to můžete mít na triku ani nevíte jak. Policisté si občas nejsou zcela jisti jak to naznačit, protože patrně neznají ani povely
      * k té „policistce“, a tomuto případu: jakkoli je odsouzeníhodné co provedl dotyčný, nemohu se ubránit pocitu že tohle už prostě nemůže být náhoda. Není to první případ kdy se policistka postavila vozidlu (z hlavy se mi vybavuje tuším mrtvá která se postavila do cesty autu), a ukazuje to na jednu ze dvou variant (spíše obě): policisté si neuvědomují že placka jim nedává nesmrtelnost, a zcela ignorují fakt, že lidské tělo proti motorce či autu nemá vůbec šanci. To je dost zásadní psychologický problém. No a druhá varianta, jakkoli se v novinách o honění sem tam píše, patrně buď neexistuje absolutně žádný scénář jak se chovat, který má za následek podobně „hrdinské“ činy, NEBO existuje, ale policisté ho absolutně nerespektují či neznají. Nechce se mi věřit, že by totiž existoval návod „skočte pod auto a nechte se zabít“, nebo „sprostého podezřelého prostě zabijte jakýmkoli způsobem.“ Ať je to kterákoli varianta, je dost tristní.

  1. Uz zase…

    no, me se to nestane, ja bych tomu fizlovi zastavil a tak nejak pochybuji, ze bych mezi fizlama byl znamej jako ten, co ridi se zakazem.

    Nicmene, tohle je takova picovina, ze by to melo bejt na pornhubu. Ten minuly clanek mi prisel aspon lepsi. tomuhle uz chybi jenom matky s kocarkami, ale me rozhodne sestreli fizl, az budu pospicaht do porodnice, protoze se budu hnat pres Prahu 150 km/h… logic
    (ackoliv je mnoho historek, kde fizlove zrovna v techto pripadech pomahali a chranili, takze zrovna takto zvoleny priklad je dalsi picovina)

    Slovaci si mohou doplnit jejich oblibeny kokot.

    1. Zaver o spechu do porodnice je kravina, ktera zbytecne degraduje cely clanek, ale jinak mi to jako picovina neprijde. Zejmena to pred tucne napsanou casti textu.

    2. Ten clanek je uplne blbe vybudovanej. Stavi na tom, ze ten prchajici ridic mel zakaz a nemel nehody a kdesi cosi.

      Ten ridic motocyklu az do okamziku identifikace po zastaveni byl neznamy ridic daneho motocyklu, ktery proste nerespektoval vyzvu k zastaveni vozidla. Tim to hasne. Mohl to byt treba i Elvis.

      Je zvlastni, ze D-F v jinych kauzach operuje s tim, ze nevime, kdo dany prestupek zpusobil, protoze nevime, kdo ridil, ale tady to naopak stavi uplne z opacne strany, ze my vime prece kdo to byl a tedy ze zakrok z tohoto duvodu byl neprijatelny. Kdyby ten ridic pet minut predtim osukal jeho dceru, tak by ten clanek vypadal stejne?

      Ja teda nevim, ale od D-F mi to prijde byt krecovity a zbytecny. Ma na vic.

      1. Az na to, ze clanek nepsal DF.
        Navic policajti pokud vim sami rikali, ze vedeli o koho jde, protoze s nim uz nejake pletky meli a honit ho zacli prave proto, ze ho na motorce poznali

        1. „… honit ho zacli prave proto, ze ho na motorce poznali.“ – to je právě to, proč se divím, že policajt odešel od soudu bez trestu, to je normální přiznání které mělo dopadnout na všechny zúčasněné honiče. Dle mě byl porušen Zákon o Policii České republiky a to HLAVA III – ZÁKLADNÍ POVINNOSTI § 11
          Přiměřenost postupu
          Policista a zaměstnanec policie jsou povinni
          a) dbát, aby žádné osobě v důsledku jejich postupu nevznikla bezdůvodná újma,
          b) dbát, aby jejich rozhodnutím neprovést úkon nevznikla osobám, jejichž bezpečnost je ohrožena, bezdůvodná újma,
          c) postupovat tak, aby případný zásah do práv a svobod osob, vůči nimž směřuje úkon, nebo osob nezúčastněných nepřekročil míru nezbytnou k dosažení účelu sledovaného úkonem.

          Když ho identifikovali proč si pro něj prostě nepřijeli domů a pořádali honičku?

          1. Protoze to bylo celkem vycerpavajicim zpusobem rozpitvano u minuleho clanku. Krome toho toto aplikovali minule a efekt se nedostavil. Ted, konecne, ano.

            1. Efekt se nedostavil…
              No dobře, ale to je záležitost soudů, ne těch policajtů aby „to vyřešili“.
              Chápu, že je to frustrující, chytat pořád ty samé, ale to je neopravňuje jakkoli suplovat soudní moc. Ať jdou raděj demonstrovat před soud, až budou mlít někoho s trojnásobnou mařenkou.

              1. Soudni moc nikdo nesuploval,to je mylny a ucelovy vyklad.PCR pouzila funkcni metodu k zastaveni nekoho,kdo zastavit nechtel.

                A co se soudu tyce,tak ten je v tomto pripade uplne mimo,protoze nema nastroj,jak dotycnemu znemoznit zakazanou jizdu na motorce,dokud se mu neprokaze marenka,za kterou ho daji do chladku.A tu mu navstevou na kaficko v bydlisti vinika zpravidla dokazat nelze,protoze na te motorce prece jel vousatej pan kdesi vodvedle,co si to pucil.

                Bylo by spise konstruktivni namisto nefukcnich navrhu vznest nejaky realny,funkcni a nezneuzitelny.Pak je mozne se nekam dobrat.

                1. Pokud policisté uvedli a bylo i použito v jejich prospěch „že se jednalo o nebezpečného recidivistu“ mohli stejně tak svědčit, že se mařenky dopustil.
                  To že suplovali soudní moc se samozřejmě s určitostí tvrdit nedá byla to spíše reakce na „teď se konečně efekt dostavil“.
                  Pokud by taran služebním vozem byl standardní postup který by aplikovali u každého nezastavení tak potěš…

                  1. Cajti: no pane soudce my ho viděli, byl to on, i kombinézu a přilbu měl stejnou jako minule.
                    Pan Berka: já to nebyl ctihodnosti, já to půjčil osobě blízké.
                    Ctihodnost: tak nic, tak příště.

                    1. „Poznal jsem ho podle registrační značky a helmy, jak říkám, byla to krátká doba. Byl jsem si jistý, že to je on. Říkám kolegovi, pro jistotu se připoutej, určitě se budeme honit,“ – výpověď cajta.

                      Možná mu měl raděj říct, ať ho jde z tý mašiny skopnout…
                      Jinak, nejrychlejší policejní auto je vysílačka, mohli si na něj počkat u baráku. Možností je víc, honění vidím jako jednu z nejhorších.

                    2. Jo, a dukazy ze to byl von sezenou kde? Voni si pro nej vecet prijdou a von se jim vychechta do ksichtu ze nikam nejel a nebyl to von a statni zastupce jim to pak akorat hodi ma hlavu.
                      Jako, netvrdím ze ho z ty masiny musej nutne sestrelit, ale tohle je zase opacna blbost.

                    3. Můžou jet požírat koblihy někam poblíž jeho bydliště, taky místo zabukaření bych to viděl jako prospěšnější činnost. Taky je ve městě spousta kamer, pro naše bezpečí, tak by je mohli vhodně použít.

                    4. Re: gogan
                      22.10.2018 v 17:41

                      Co si myslel fizl,pred soudem jako dukaz neobstoji.

                      Ja chapu,ze kdyz bys ty ujel fizlum,tak na prvni krizovatce to vezmes domu k baraku.Nad tim nepochybuju.

                      Ale vetsina lidi to vezme treba ke kamaradovi,kterej dosvedci,ze na masine jel on,nebo proste pujde prespat nekam do prdele a rano do prace pojede MHD.Jenze druzi jsou blbi,ty to mas zmakly,vo tom zadna.

                    5. Kdyby si ho nevšímali, proč by nejel domů?

                    6. Protoze vsude doma dobre nejlip?Treba by si jel zasukat,zahulit,projet se,zachlastat,… cokoli, vsak o papiry prece prijit nemohl,tak vo co go,nu ni?Posleme do jeho trvaleho bydliste dva fizly,aby na tam na nej den, dva, tri, cekali?

                    7. Nevidím problém v tom aby si bydliště pohlídali. Kde se po městě pohybuje si můžou pohlídat kamerama. Ale znovu, pokud nemá podezření, to že se ukáže doma je není nic nepravděpodobného.

                    8. Kolik lidi zamestnas tim, ze budes hlidat kamery po Praze? Plus k tomu nejakeho vysedavace pred jeho barakem, kam ale vubez nevis, jestli dojede a pokud, tak kdy? Jako ze bys na nej povesil tak 20 lidi a ty on by tahal za nos jak presne dlouho, nez bys triskl do stolu, ze to nikam nevede?

                      Ja treba uz nekolik let mam trvale bydliste 190 km od mista, kde fyzicky jsem. No a? Prechodne bydliste bylo zruseno, dulezite obsilky mi chodi pres DS, kde je problem? Muzes si sednout pred moje trvale bydliste a pockat na mne. Objevim se tam nekdy zjara zase, na otocku, mozna.

                    9. Tak snad na ty kamery „pro naše bezpečí“ někdo čumí…
                      Pokud borca znají, tak o něm asi i něco budou vědět. Jestli si policajti neumí ani vyhmátnout známýho kolíka a jediná policejní metoda je si pohonit tak jsou více méně k hovnu.

                    10. Re: gogan
                      22.10.2018 v 18:55

                      Jo, to nepopiram, ze jsou vicemene k hovnu. Ale takovy matrijal tam holt mame a s tim pracujeme. A tedy i ujizdec musi tusit, na co narazi. C’est la vie.

                      Honeni neni samozrejme jedina metoda, krome toho neni zrovna nejstastnejsi a casto napacha velke skody. Ale to napriklad strelba po lumpech take. Presto jsem rad, pokud se fizlum podari nebezpecneho lumpa zastrelit pote, co treba on strili po lidech nekde take.

                    11. Střelba po lumpech pokud někoho ohrožují (klidně toho policajta) je v pohodě. Pokud budou honit někoho kdo zrovna při loupeži někoho sejmul, s tím taky problém nemám. Ale všechno je to otázka přiměřenosti. Dle mého, prostě začít honit týpka který se chová klidně a vyrobit z něj neřízenou střelu prostě dobré není.

                    12. Dyž mohli dva buzeranti dva roky 24/7 chrápat před iránskou ambasádou, až dokud nenainstalovali do chodníku kameru, tak nějakej podržtažka mohl chrápat i u jeho baráku, dyž je to henten nebezpečnej skorovrahoun. Takže tydle tvoje argumenty jsou akorát k smíchu.

                  2. Policajt: Pane velitel, videli jsme tady s Lojzou zrovna celostatne hledaneho odsouzeneho vraha.
                    Velitel: A kde ho kurva mate?
                    Policajt: No von si tak v klidu stal na prechodu a cekal na zelenou, proste zrovna nikoho neohrozoval tak jsme nic neudelali. Ted se jdeme podivat do pocitace, kde bydli a dojdeme si pro nej.

                    I kdyby takhle ujizdejici auta zastavovali pokazde, ty se bat nemusis, protoze ty zastavis vzdycky. Mozna az se zamyslis nad tim, co je to za lidi co ujizdi tak ti mozna dojde, ze provadis obhajobu zlodeje, ktery zrovna utika s lupem, ale nelze proti nemu zasahnout, protoze nezname jeho identitu, nemame znalcem odhadnutou cenu lupu a prokazane vlastnictvi lupu.

                    1. 1) diskutujeme o Berkovi jakékoli fabulace a vztahování na ostatní ujížděče (zlodějě, vrahy, atp) jsou zbytečné, PČR by se měla chovat vhodně případ od případu.
                      2) ani v tomto případě nehájím Berku, ale všechny co se k honění náhodou připletou…

                    2. Aha, tož individuálně gogane.
                      Mozkovým myšlením.
                      Tak kde tedy honíme?
                      Představte si, že jste náčelník honičů.
                      Prázdná dálnice ve 2 ráno dokud se neobjeví vozidlo před námi?
                      Honíme jen ty, co ujíždějí pomalu a bezpečně a při honění dodržují předpisy?
                      Nikdy nehoníme, jen pomocí vrtulníku, kamer, dronů, řiditelné vzducholodi a majora Bystrozrakého monitorujeme a ve vhodný okamžik jej ve 4 ráno přepadneme s komandem?
                      Nebo jen slušně pošleme do vlastních rukou obsílku, dostavte se prosím na místní oddělení nehoničů k podání vysvětlení, zda jste dne toho a toho neřídil vozidlo tovární značky stejněbychvámujel a tím porušil zákaz řízení čehokoliv udělený vám pro zcela nespravedlivě pro překročení povolené hmotnosti soupravy o 26dkg.

                    3. To už si děláte srandu, že?
                      Mě bude stačit když se budou benga řídit zákonem a dodržovat „přiměřenost postupu“.

                    4. Re: gogan
                      22.10.2018 v 18:09

                      No hura.Taxme se k necemu dobrali.V tomto pripade postup primereny byl,protoze zadna treti osoba neutrpela majetkovou,ani zdravotni ujmu a fizl ma riziko tak nejak v popisu prace.Skoda na statnim majetku v pomeru k tomu,kolik procamraji treba benzinu,je zanedbatelna.

                    5. Ohrožení nezúčastněných mě přiměřené nepřipadá.

                    6. No tak jo, tak vynecháme to jak ho vyhonili ke 180km/h a ptám se, jak se tedy zastavuje motorka ve městě při rychlostech 100+?
                      Sítí?
                      Pásem s hřeby?
                      Lasem?
                      Honěním tak dlouho až dojde benzín?
                      Štěrkem v zatáčce?
                      Horomadou písku?
                      Vodním dělem?
                      Dálkovým ovladačem vstřikování?

                    7. Na to se ptejte honičů.
                      Já jejich směrnice neznám, jestli tam mají taran a použití civilních vozidel jako zátarasu. A za Kadlecem na akademii jsem taky nechodil.
                      Zajímavá otázka, s čím vlastně počítají když honí…
                      Ale to je v Berkově případě fuk. Tady ani s honičkou neměli začít.

                    8. gogan: Uz se te ptam podruhe, v cem to ohrozeni spociva?

                    9. gogan:
                      1) diskutujeme o Berkovi jakékoli fabulace a vztahování na ostatní ujížděče (zlodějě, vrahy, atp) jsou zbytečné, PČR by se měla chovat vhodně případ od případu.

                      Cekal jsem tedy na nejaky trochu objektivnejsi a konzistentni argument, alespon v ramci tvoji vlastni argumentace.
                      Pokud tedy prijmeme tvoji dalsi tezi, ze je neceho na netu tuny – tak na netu je taky plno clanku o tom jak nekdo ozraly nekoho za volantem zabil. Bez honeni pochopitelne. Od toho je odvozen i ten zakaz rizeni u Berky. Stale tedy plati, ze ridic jedouci i pres zakaz za chlast je zcela neskodny? Nebo neplati to o tom ohrozeni?

                    10. starter25
                      23.10.2018 v 14:28

                      Jaké fabulace?
                      Ptal ses jaké hrozí při policejních honičkách nebezpečí, to co jsem ti linknul nejsou žádné fabulace ale reálné příklady co tedy vlastně hrozí při honění za nebezpečí.
                      Pokud chceš bazírovat na tom, že se bavíme o Berkovi tak tam už při honění nehrozí nebezpečí žádné – honění jest dokonáno, jestli sis nevšiml…
                      Argument o tom co způsobí ožralci a fetky bez honění mě přijde stejně kvalitní, jako když sluníčka obhajují teror nechtěnců počtem „normálních“ vražd.

                    11. gogan: S tím, co lze najít na internetu jsi začal ty tak moc nerozumím tomu, když někdo argumentuje stejně tak se najednou snažíš faulovat. No a já jsem ti na to jen reagoval, že Berka je svým porušováním zákona a jízdou pod vlivem nebezpečný úplně stejně, a to nejen při honění. Tedy pak moc nerozumím tvojí teorii, že Berka se zákazem řízení není nijak nebezpečný. Pak se to totiž jeví jako doublethink tvrdit, že Berku neměli honit, protože měl „jenom“ zákaz řízení, mimo jiné, za aktivity, o kterých ty sám tvrdíš, že jsou nebezpečné a ohrožující ostatní.

          2. To je zajimava logika. Takze kdyz policajt uvidi jak znamy recidivista znasilnuje zenskou (=porusuje zakon) tak nic neudela a pak si pro nej prijde domu?

            1. Vy máte zajímavou logiku. Dle všeho motorkář začal ujíždět a ohrožovat okolí až byl pronásledován. Je opravdu na zvážení, zda samotné maření úředního výkonu je dostatečný důvod pro ohrožení životů všech zúčastněných. Dle mě ne.

              1. „Dle všeho motorkář začal ujíždět a ohrožovat okolí až byl pronásledován.“

                Dle ceho? JPP? A nebo „dokud nikoho nezabil,tak vlastne vo hovno jde“?

                Hele, ted rano tu byl u mne kamarad, ma obe zapesti popaleny a skaredy, na jare tahal z horiciho auta nejakyho Nemce, kterej pak stejne ve spitale zakalil. Nemce smetl do skarpy nejakej autak, co se nestihl zaradit pri predjizdeni a ujel. Vinika nakonec Nemci nasli, byl to nejakej recidivista, ale vypatrat se ho podarilo jen proto, ze meli svedka, kterej ho videl ujet a pamatoval si znacku. Prvni, co se rodina toho Nemce ptala bylo, jak je mozne, ze ten vinik mel papiry. No, ukazalo se, ze nemel, ty mu totiz uz davno sebrali…

                A ono kdyz jde o kamarada, znameho, nebo pribuzneho, to je najednou kecu, ze stat nic neudelal.

                1. Dle všech dostupných článků (protokol fakt nemám), začalo pronásledování „pro neuposlechnutí výzvy“.
                  „No, ukazalo se, ze nemel, ty mu totiz uz davno sebrali“ – no to je o čem jsem psal. To je přece průser soudů, že tihle týpci nejsou za katrem, fakt nechci aby policie dělala cokoli jiného než to co je nezbytně nutné. V případě Berky poskytnutí svědectví o dalším porušení zákona.

                  1. Jo. Kdyby skutecne ti, co serou na zakony, byli za katrem, pak by zakrok fizla v tomto pripade byl zcela zbytecny.

                    Jenze… ono to tak bohuzel nefunguje. Pro odpoved na otazku „proc?“ se staci podivat do cisel – volne kapacity ceskych veznic.

                    Ve finale bych se nedivil, kdyby podobnej typek vyfasoval akorat naramek na domaci vezeni. Toho je stat bezpochyby schopen.

                    1. Hele, ten náramek (za předpokladu, že se to fakt bude důsledně hlídat) by nebyl ještě nejhorší řešení. Měl bych jistotu, že na ulici potkám méně magorů.
                      Jak sejmuli tu policajtku (dva tři roky zpět), tak ten „řidič“ měl 7 zákazů… sedm, naprosto nepochopitelný co nějaký soudce nechá chodit po venku a prostě jen přidá další zákaz. Kdyby alespoň čekal na nástup tak si člověk tak nějak řekne že jsou určitě naléhavější potřeby někoho věznit (třeba ty na které kluci zaklekli, nebo nějakého nebezpečného neplatiče alimentů). Ale ono nic, jen se přidá další zákaz, ten už určitě bude fungovat.
                      Je to bordel justice a státu, fakt chápu bezvýchodnost policajtů řešit tyhle lidi pořád dokola a bez efektu, ale tlačit by měli na soudce a na stát.

                    2. Ten naramek by neresil nic, protoze by nezabranil jizde. Jo, pak by cho nepochybne chytli a odvezli domu, protoze naramek dostal nejspis proto, ze na nej v lochu neni flek.

                      Podle mne je zasadni chyba ve strukture veznu. Tihle ujizdeci by meli uplne normalne sedet a recidiviste-vrahove by meli prdet do hliny.

                    3. Flek by mozna i byl, ale ono je to i levnejsi. Pred lety stal den v lochu asi 1100kc/os, dnes to bude tak 1300-1400. Plus spolecenska a profesni likvidace. Naramek je v mnoha ohledech lepsi reseni, hlavne u prvotrestanych. U recidivistu ponekud ztraci na vyznamu, byt i tam to je kus od kusu.

                    4. Safra taková nezaměstnanost a ono se nevyplatí nějaká fešácká věznice u montovny s třísměnným provozem?

                    5. Jo, a slusny lidi budou na podpore, protoze jim basmani seberou praci. Jakkoliv nejsem zrovna zastance toho aby se kriminalnici v lochu flakali na kavalcich, tak problematika je pomerne komplikovana. Ostatne, jeste na pocatku 19. stoleti veznice nebyly, maximalne tak vysetrovaci vazna. Kdo ma ten ksindl jeste zivit, staci ze musime platit katovi.

                    6. Vazba. Zkurvenej dotykac.

                    7. shane: Myslím, že to zbytečně dramatizuješ…v ČR jsou statisíce cizinců pracujících na low pozicích. Tak by se jich pár poslalo zase domů. A v base to taky není žádná mensa, ti v base ani na svobodě slušným lidem práci nebrali. Spíš místo basy jsme jim platili dávky.
                      Vězení ostatně nemá být ziskové, je to řešení nechtěných společenských jevů a to v humanistické verzi něco stojí. Odprostil bych se od klišé jako že to má někoho napravit, je to spíš pro normální lidi prevence a pak to, co si v dnešní hyperkorektní levičácké společnosti odmítají připustit, a to že drtivou většinu lidí v base prostě chceš držet mimo normální společnost. Havlova amnestie to názorně ukázala.

                    8. https://en.wikipedia.org/wiki/Private_prison

                      jenze ani v usa to zatim nedokazali udelat dostatecne ziskovym byznysem pro privatni subjekty, musel by se toho ujmout nekdo opravdu schopny a takova veznice by se musela postavit (pripadne zprivazitovat) tam kde je dostatek pracovnich mist (samozrejme prace ve vykonu trestu by mela byt samozrejmosti), kdyz jsme dokazali privatizovat vykon soudniho rozhodnuti (soudni exekutori), tak by mozna slo privatizovat i vykon trestu odneti svobody

                    9. Privatni veznice nejsou problem. Problem je, kdo to zaplati.
                      Ani ty amaricky nejsou samostatne vydelecny ani natolik, aby se zaplatily naklady, natoz aby generovaly majiteli zisk. Furt je plati stat.
                      Krom toho, furt je tu ten problem, ze je to nekala konkurence pro mistni podnikatele a ze muklove tim berou lidem praci. Asi by me sralo,kdybych se musel protloukat na davkach a food couponech, protoze me vyhodili aby si nejakej zkurvenej basman moh v lochu privydelat.
                      Jinak samozrejme stat vyjde levnejc nezamestnanej nez mukl.

                2. No to víš přece, auto jezdí na papíry! Jestli ti demence tvé argumentace nedochází ani když ji vidíš na cizích, tak je to fakt smutný.

              2. O jakem ohrozeni to pises? Zpusobili policiste skodu nekomu jinemu nez tomu recidivistovi?

            2. Ano. Byla tu příhoda, kdy policisté přihlíželi, jak střelec postupně vraždí osazenstvo restaurace (nebo to byla herna?) a neudělali nic. Asi si ho pak chtěli vyzvednout doma.

        2. Jo,pravda,omlouvam se, prehledl jsem se v autorovi.

          1. Vitej v klubu :) Dneska to nejak řádí

            1. V mem pripade by mne pokaral Honza Amadeus – „veskere kvaltovani toliko pro hovado dobre jest“ :-/

  2. S clankem souhlasim v tom,ze neni problem v zakroku fizla proti ridici motocyklu,alebrz ve faktu,ze kdyz ja strelim do zad hajzla,ktery utoci na muj majetek tim,ze s nim ode mne utika nekam do prdele,tak jsem v pruseru ja a ne ten zastaveny zlodej.

    To je asi tak cele, co si z toho mohu prebrat.

  3. Jsou nějaké konkrétní příklady? Protože tyhle situace jsou spíš ve stylu lupič odhodí lup a pak chytne včeličku.

    1. Myslis treba toho Vilema Tella, co chranil srotak?

      1. Jo. Soud to hodnotil jako pomstu, protože oni zrovna s sebou žádný lup neměli.

        1. A to je IMHO špatně, protože nikdo nemá co lézt na cizí pozemek a pokud už na něj vleze, musí počítat s tím, že se mu tam může něco stát. Něco jiného by bylo, kdyby dotyčný obránce stavěl své pasti na veřejně přístupném místě, třeba na ulici.
          Doktrína „mého hradu“ má přece jen něco do sebe, zvlášť dnes, kdy se po Evropě potuluje všelijaká a všeho schopná svoloč.

        2. On by to byl celkem problem, i kdyby ten lup meli.
          Nebyl to ten pripad jak to z brokny nasil do toho auta kterym zlodej prchal a vystrelil voko jeho spolujezdkyni co s tim nemela nic spolecnyho?

          1. Tusim ty pripady byly dva. Jeden byl s tou broknou, ktera udelala z koceny Zizku a druhej byl, ze po nejakych Cikanech (?) kdosi vystrelil z kuse.

            1. Ono toho asi bude i vic. S kusi si zase pamatuju toho dedka, co ji nastrazil na zlodeje a tomu to prostrelilo haksnu.
              Dedka tusim uznali vinym, ale upustili od potrestani.
              Jak nejde o kejhak, tak je obrana palnou/strelnou zbrani vzdycky vosajstlich.

  4. Autor článku nám v podstatě oznámil, že každý si bude jezdit jak chce, protože stejně většina nemá papíry a policajti budou sedět v autě nebo na služebně, na každých deset metrů silnice bude kamerový systém, který bude přenášet veškerý pohyb na těch komunikacích, policajti se budou cpát koblihami, pít dobrý kafe a uzavírat sázky, kolik dopravních neštěstí se ten den stane. Pak si losem vyberou jednoho „piráta silnic“ z těch hafo pirátů, kterej to ten den přežije a půjdou ho na základě těch kamerových záznamů zatknout. V tomto silničním anarchosystému doporučuji pro chodce speciální pěší lávky pár metrů nad zemí, aby se mohli při pěší tůře dívat na ten pirátský rej, jak každý jede jak chce na těch komunikacích. Bude to lepší podívaná, než nějaký thriller v tv.

    1. To si vážne myslite, že ľudia nehavaruju s autami iba preto, lebo mame povinne vodičáky a políciu, ktorá buzeruje na každom kroku. To vlastne o sebe tvrdíte, že ste násilnicke hovado, ktoré túžiť zabíjať ľudí autom a nerobí to iba preto, lebo by ho pri tom mohli chytiť chrabrí pachovia. Alebo nie ste a tvrdíte to iba o tých ostatných?!

      1. Tak to je klasické policejní mozkové myšlení. No a protože i když máš ten řidičák, tak po deseti letech se z toho milého regulovaného řidiče stejně stane agresivní hovado, tak policajti (jo vlastně parlament, ale vůbec ale vůbec to nebylo po intervenci policejních špiček) zrušili řidičáky na dobu neurčitou a musíš každých 10 let milostivě žádat o nový papíry, protože kdybys to neudělal, tak to bude doom na ulicích, kdy piráti kosí maminky s kočárky, to je jasné. Jo vlastně ne, může za to ta zlá EU. Sice sme to na implementovali trochu přísněji, ale to už nikomu neřekneme. Stejně jako nikomu neříkáme o takových nesmyslných a zapomenutých věcech, jako je pravidlo přiměřenosti zásahu a tak. Pfff.

      2. Tady u nas v horske prdeli je typek, co jezdil imrvere nalitej. Starosta mu nekolikrat rikal, ze at aspon se vyhejba silnici okolo skoly, kdyz uz je takovy prase. Mistni brblali, ale tady kazdej zna kazdyho. Po nekolika letech mel tu smulu, ze dole v udoli (pritom proflakly misto, kde haltujou) ho zkontolovali fizlove. Bohuzel byl jak zok, takze i kdyz vsichni byli myslivci, tohle se proste ututlat nedalo (prej si to fotil typek, co ho haltli taky a platil za cosi) a papiry sly do cistirny.

        Vysledek?

        Po navraceni papiru uz ho nikdo nevidel jezdit nalityho po silnici. Kdyz se zleje, jede polnackama. Takze efekt se dostavil. Ja taky rikam, ze ve slusne spolecnosti nejsou zadne papiry potreba a zakony si staci rict u piva.

        Ale zijeme ve slusne spolecnosti? Vsichni??

        1. Tak. Ostatne, jen velmi, velmi zridka slysim vetu typu „nebudu pit, ridim a nechci skoncit ve skarpe, nebo nedejboze na prosekture“. Vetu „nebudu pit, ridim a nechci aby me chytli fizlove a ja prisel o papiry“ slysim furt.
          Takze vona ta hrozba policajtem jako prevence funguje, ne ze ne. Akorat samozrejme ne stoprocentne.

          1. Tak na jižní Moravě jsem často slyšel hlášku: na dvojku při kraji.

        2. Predpokladám, že to celé nemala byť obhajoba prebujnelej dopravnej polície a celého toho dopravno-fašistického inkrementalizmu len na základe toho, že poznáte jedného človeka z tisíc, ktorého sa podarilo policajtmi dať do laty.

          1. Zrovna co se tyce chlastu za volantem, tak tam pomerne realna hrozba odloveni policajtem a nasledne odebrání papiru funguje vyborne. Lidi si totiz zasadne nepripousti, ze by se mohli pod vlivem vymaznout (jezdim 20 let bez nehody, voe), ale „seru na to, ty kurvy fizlacky zase lovej“

            1. No, jazdim 34 rokov bez nehody voe, a po vypiti jedneho piva alebo 2 deci vina sa celkom urcite nevymaznem. A to je nieco za co sa u vas papiere stratit daju (u nas nie). Cize ty kurvy fizlacky zasa lovej a moj obed si bude mysliet ze ho zozral pes.

              PS: Ospravedlnujem sa za extremny priklad, ale nemohol som si pomoct

              1. Otazka nastaveni hranice. Nic vic, nic min. U nas bysme taky jedno-dve piva unesli.

                1. Presne. Lenze to je u vas presne tak ako u nas s rychlostou. Kedykolvek sa objavi nejaky nesmely hlas hovoriaci ze by bolo dobre limit na dialnici zvysit aspon na 120 km/h, ozve sa rev „potom vsetci co jazdia dnes 120 budu jazdit 140“. No a u vas to je zasa „ked povolime jedno povi, vsetci budu jazdit ozrati“

                  1. Já myslím, že by to mělo být neomezený, klidně kolik kdo snese, ti co se před jízdou vožerou jak prasata do toho vozu stejně netrefí a ten zbytek, s tím už si poradí ostatní řidiči, udělají zátaras, vytáhnou zmetka z auta a zlynčujou ho. Motorkáři se, se zmrdama, co jim kazí reputaci a dělají furt potíže, taky neserou. A taky by bylo dobrý, aby se povolily drogy, mám zprávy, že legalizace marihuany v CA proběhla tak úspěšně, že všechny obchody i eshopy vyprodaný během okamžiku.

                  2. A ta rychlost taky neomezená. Jo, bude se jednat o „přirozený výběr“, já s tím nemám problém.

                  3. Představte si ten adrenalin, jak se Vám všechny smysly okamžitě hodí do pozoru, budete si říkat, ten přede mnou jede jak blázen, ten za mnou taky, sakra pozor na toho co předjíždí, Vaše reakce budou rychlejší, budete muset být pořád ve střehu jak na závodní dráze bez pravidel, nikdy nebudete vědět kolik km/h kdo pojede ani kolik alkoholu nebo drog v sobě má, jo, já říkám jo.

                    1. „nikdy nebudete vědět kolik km/h kdo pojede ani kolik alkoholu nebo drog v sobě má“

                      Já to tedy nevím ani teď, kdy pravidla silničního provozu a s nimi spojené restrikce máme, ale jestli někdo ano, tak to potom klobouk dolů…

                    2. No, v tom to je, že ty pravidla máte a předpokládáte, že je většina dodržuje, protože jsou za porušení těch pravidel nějaké sankce, a když ta pravidla „vyzmizíkuju“, tak už nebudete předpokládat, protože nemáte pravidla, nejsou. Každý pojede dle vlastního uvážení, vypije a šlehne si dle vlastního uvážení, tudíž budete odkázaný jen sám na sebe jako všichni ostatní řidiči a budete na té silnici už spoléhat jen na své smysly, abyste do cíle vůbec dojel. Takže si to představte jako takové anarchořízení ve smyslu toho silničního provozu.

                    3. Aha, takže najednou už ne „vědět“, ale „předpokládat“… Hm, já jen, že v tom je dost velkej rozdíl. A i tak – já si můžu předpokládat cokoliv (nebo spíš VĚŘIT, že ostatní dodrží nějaká obecně stanovená pravidla), ale ono to tak nezřídkakdy nebývá, že… A přitom je tu máme a každý je povinen je, pod hrozbou sankcí, dodržovat. Není to divný? Jaktože ti lidi, sakra už, neposlouchaj na slovo?!

                    4. Tak ono mezi víra a předpoklad zase tak velký rozdíl není, na tomhle se točit nemusíme. Fakt, že někteří lidé neposlouchají bude tím, že není nikdo, žádná síla, která by je k tomu donutila, zřejmě ani nynější pravidla, či sankce v podobě těch donucovacích prostředků neplní svou funkci, jsou skutečně slabé, a nihilista nebude poslouchat nic a nikoho, protože jeho zajímá jen jeho vnitřní svět, jeho svoboda v jeho podání, vyspělá civilizace je pro něho v podstatě přítěží, brání mu v neomezenosti. A jelikož ten morální kredit má každý v té společnosti nastavený jinak, musel byste těm neposlušným rovnou sekat hlavy, aby to mělo vůbec nějaký efekt neustále necivilizované procento populace, tak byste musel v technologicky vyspělé společnosti sloučit jedině neostředověk s anarchokapitalismem, pravda, přijdete o značnou část populace, ale to je „přirozený výběr“.

                    5. Já teda nepředpokládám nic, protože čím víc těch tvejch posranejch pravidel máme, tím víc všichni jezdí jak vymatlaný piče a já že se div nemusím vo ně na silnici starat, abych to neodnesl taky.

                      Celý ty hovna zredukovat na deset řádků a všechny ty buzeranty z úřadů a opicajtů vyházet na dlažbu, tak se bude jezdit tak krásně, jako nikdy.

                    6. Jo, a ještě poznámka, věřte, že ti největší zmrdi v tom anarchořízení nepřežijou, protože nebudou pravidla, a těch menších zmrdů je většina, takže se těch větších zmrdů na té silnici rychle zbaví. Způsob eliminace větších zmrdů bychom měli nechat na uvážení těch menších zmrdů. Já říkám jo.

                  4. Myslim ze by povoleny jedno pivo problem nebyl. Vetsi problem je zbytkac po kalbe, ale to nikdo nedokaze odhadnout.
                    Nicmene by ta prevence policajtama fungovala stejne, akorat by ta hranice holt bylo jedno pivo misto zadnyho.
                    Sice asi existujou lidi co kdyz si smocej pysky v lihovine tak nemuzou prestat dokud muzou stat, ale vyznamny procento to nebude.

            2. Ano, já si nepřipopouštím, že se můžu po desáté večer na liduprázdné trase o délce 8-10 km s nějakejma zbývajícíma desetinkama (dyž sem si během celodenní dřiny dal pár lahváčů) vymáznout.

              Ostatně naopak – kdybyste aspoň nelhal takový sračky – většina odebranejch papírů sou nějaký tydle drobný zbytkáče kdy se dement přiznali i k tomu, co neudělali. V civilizovanejch zemích je naprosto v pořádku jezdit s 0,3-0,8 v žíle a nikoho to netankuje. Jenom tady v postsovětskejch republikách je to strašnej doom a apokalypsa, nikdo by ty hromady mrtvejch nestíhal uklízet. Jste fakt tak blbej, nebo to jenom schválně trolíte?

              1. Behemot – opet jen zvanite a blabolite, ve vetsine zemi je limit max. 0.05%, nevim kde jste vzal 0.3-0.8

                https://en.wikipedia.org/wiki/Drunk_driving_law_by_country

                1. Máte drobnou chybku v úsudku, alkáč se udává v promile, ne v procentech, čili 0,05% je 0,5 promile, čili všude po světě se běžně jezdí s alkoholem.

                  1. ted jsem to opravil

                  2. A už sa neprešlo na tie mg/l? Či to sa prepočíta nejakým bazmeg koeficientom?

                    1. Správne je to nie mg/l, ale mg/kg…
                      A koeficient je 1,000000000000…

                    2. Sám som kokot…
                      Samozrejme nie mg/kg, ale g/kg…

                    3. nektere zeme pouzivaji mg/ml

                      Vietnam: 50 mg/100 ml
                      Singapore: 0.08% (80 mg/100 ml alcohol blood) or BrAC: 35 μg/100 ml alcohol in breath, strictly enforced

                      otazka – kolik vazi litr krve
                      odpoved – 1 litr krve vazi 1.04 kg

                    4. V Kanade je tiez federalny limit 80mg/100 ml. Ten si vsak provincie sprisnuju. Ontario ma tzv. warning range medzi 50 az 80mg/100ml. A samozrejme, tiez ma hokej v nomenklature, lebo bezne sa pouziva 0.05 – 0.08%. Co je divne, pretoze potom ide o take, povedal by som, hybridne vyjadrenie koncentracie w/v. Pokial sa nemylim, v nasich krajinach sa alkohol v krvi vzdy udaval v ‰ v/v, co je nizsia koncentracia.

                2. abych byl presny tak v civilizovanych zemich (pomijim Afriku a Stredni Ameriku) je limit 0.8 promile jen na Malte, Lichtejnstejnsku, Anglii, Walesu, a Severnim Irsku

                  1. Ve Francii se lahev vína běžně pije k obědu a pak se řídí, je totam naprosto normální. Nulová tolerance je jen u nás a na slovensku. A je to demence, všichni co je znám, kteří měli problém, tak vždy šlo o nějaký trapný zbytkáč a neschopnost se bránit + důvěra v policii.

                    1. masakr to musi v Rovnikove Guniei a Guinea-Bissau kde se muze jezdit az do 1,5 promile

                3. Nevidím rozdíl mezi hodnotami 0,05 % a 0,3 až 0,8 promile…

                  1. Fakt ne?

                    1. Jak na to kukám tak 0,05% je 0,5 promile a priemer z 0,3 až 0,8 promile je 0,55 promile takže rozdiel je tam „len“ 10%……

                    2. Fakt ne…
                      Je to uvnitř intervalu, takže to nevybočuje…

                    3. No, a trvalo to jenom asi dvacet postů a jednoho chytráka…

                      Smutný že i třetí postovětskej svět jako Moldávie, Ukrajina nebo RF má rozumnej limit…

          2. Ja rozhodne neobhajuju celou ru fizlovskou organizaci treba uz proto, ze je podle mne naprosto mizerne efektivni. Znam dost lidi, co jsou u PCR a s vyjimkou jednoho kriminalisty to rozhodne zadna studnice moudrosti neni, coz se bohuzel obcas projevuje kompenzaci mindraku. Znam primo kluka u jedne zasahovky a ten zcela otevrene rika, ze se tesi, az si bouchne. Jako ano, chapu, ze k zasahovce nepujde metrous, ale je otazkou, jak dobre je ten rotvajler ovladatelny.

            Jinak ona ta zkusenost s mistnim ochlastou neni jedina. Muj stryc byl dost podobny model a srovnali ho fizlove za komaru taky velmi rychle. Paxe naucil do hospody chodit pesky a taky to zvladal. Auto bral jen za strizliva.

            1. wtf ? Co je divnýho na tom, že si u zásahovky někdo bouchne? Zásahovka není sbor z vychovatelů pro mimina. Vy cvičíte bojového psa proč, abyste ho pak vozil v kočárku? Ne, dáte si ho na zahradu a když tam někdo nepovolaný vleze, tak zařvete: trhej! Sysope, sám chcete být v bezpečí, nejraději by tu všichni měli doma arzenál zbraní, ale divíte se někomu ze zásahovky?

              1. Neni to divny, ale ten kamos se vylozene tesi, ze si bouchne. A je mu fuk, na jakou akci se jede. Ze je bouchac, to je jasny. Ale ze je uplne nadrzenej na to, az do nekoho kopne… no, uplne urvanej z toho nejsem.

                1. Vím, že si nikdy nezkusím rozseknout chlapa šavlí od ramene k sedlu…
                  Jednak to chce mít hooodně nacvičeno, druhak u toho jeden může snadno přijít k úrazu…
                  Ale údajně jsou/byli kdysi lidi, co to dali…

                2. Tak tomu rozumím, to je jasný, formulace měla znít asi nějak takhle: „Sysope, to je strašný, mám deprese. Zase jedeme na akci, nevím jestli dám, minule jsem se poblinkal, když tomu vrahovi kolega dával pouta, a Sysope, kolega na toho pána, co měl v ruce sekeru, křičel, kolega byl tak drsnej, víš..“ je to už dost korektní?

                3. Kdyby slouzil ma obvode nebo u kriminalky, asi bych se nad tim taky pozastavil. Ale URNA je tu ciste od toho, aby nastoupila v okamziku, kdy selze sance na mirovy reseni. Jinej ucel nema, nez pouzivat nasili. A za tim ucelem tam vybiraj lidi. A nemuzes tam nabrat lidi co nechtej pouzivat nasili a doufaj ze nebudou muset. Od toho tam nejsou. K myslivcum se taky nebude davat clovek co odmita zabijeni zviratek.
                  Navic u lidi co prochazej nejakym intenzivnim treninkem obvykle roste touha to naucene konecne pouzit v realu.

                  1. To je sice pravda, ale nemůžeš tímto omlouvat, že si „bouchne“ jen tak, protože prostě může. Třeba když vlítnou ve dvě ráno k 17ti letýmu klukovi a jeho šestiletýmu bráchovi kvůli tomu, že prodával samolepky do kvartýru. Tak bude v tomhle případě v pořádku, že by jí bouchnul tomu šestiletýmu klukovi, protože začal brečet a argument by byl v tom, že je to URNA a urna přece je tu proto, aby mohla používat násilí tak ho používá? Rozumím tomu, co říkáš tak?
                    ono je dost velkej rozdíl použít to násilý a všechny ty prostředky, který má policie k dispozici k účelu přiměřenému a k účelu svévolnému. Pokud svolíme s tím druhým, máme diktaturu jako řemen.

                    1. Takovyhle veci nedela URNA. Krom toho ma urna celkem slusnej vycvik a disciplinu. Vzhledem k tomu k cemu se muzou dostat si nemuzou dovolit mit tam lidi co se pri prvni prilezitosti utrhnou ze retezu.
                      Problem s nedisciplinovanejma bouchacema maj predevsim SPJ (tezkoodenci). Tam neni takovej vyber a i zpusob nasazeni je jinej.

                    2. Tak ono se pod rozšířeným pojmem URNA myslej i ty krajský zásahovky, který přesně tohle dělají. Kdo ví, o čem mluvil Sysop, ale je vcelku jedno u jakýho je to útvaru. Pokud se vyjádří ve stylu „chci si bouchnout, jak bude příležitost a je mi jedno kdy a do čeho“, neměl by co dělat u žádnýho útvaru. Nelze to přece obhájit tím „nóóó, je to urna, tak ať si bouchne“. I kdyby zatýkali drogovýho dealera, co prodal herák celý mateřský školce, tak pokud se jim nebude aktivně bránit, nemaj co „si do něj bouchat“!

                    3. Njn. Vime prd. Detaily vi akorat sysop a to jeste otazka jak to ten chlapek myslel, jak to rek a jak to sysop pochopil, panc pak vysledek bude kdekoliv na skale pohodoven klidas co se nesikovne snazil rict ze se tesi na akci protoze ho ten stress behem cekani nici az po agresivniho psychopata se sadistickymi sklony.
                      Kdyz chlapek rekne, ze se behem seznamovani tesi az si s dotycnou zasuka, tak se z toho taky da vyvodit ze jde o sociopata co je pro nej zenska jen futral na kundu a ze je mu fuk jestli mu da dobrovolně nebo ne.

                    4. Ale v tom souhlas. Však já se ohradil proti způsobu, jakým bylo argumentováno, protože kdybych použil Tvůj příměr za stejných podmínek, pak bych řekl:

                      wtf? Co je divnýho na tom, že jako chlap jí v tom parku, kde jí zahlídl vošukal? Chlapi nejsou sbor z vychovatelů pro mimina. Vy jste chlap proto, abyste nešukal? Ne, prostě když máte ženskou, tak šukáte! Sysope, sám si chcete zašukat, máte doma ženskou co chodí venku v minisukni, ale divíte se jinýmu chlapovi, že si s ní chce zašukat?

                      Doufám, že nyní chápeme rozdíly.

                    5. Ale prd. Ja rikal, ze je v poradku rict ze se nejvic tesim na to ze si zasukam a ze to nutne neznamena ze ji osukam za kazdou cenu, nebo ze me nezajima i jako clovek.
                      Ty to podavas tak, ze chlapovi musi jit o vztah a o dusi a ze to sukani rozhodne nesmi bejt na prvnim miste, protoze jinak ten chlap nema co chodit na rande, protoze kdyby sla kolem skolacka v kratky sukynce, tak ze by ji urcite znasilnil.

                    6. Znova. Nejsme ve sporu. Nevíme, co kdo řekl, proč to řekl a jak to bylo pochopeno.

                      ALE. Já sem úmyslně vzal reakci předřečníka, který reagoval na naprosto jasnou jednu větu bez dalšího kontextu, že si pán chce bouchnout při první možné příležitosti.
                      Pokud by reagoval jako ty, nemám a nemohu mít námitek.
                      Ale protože reagoval jako policajt, totiž, že je to „fšechno fpohodě a co se divíme“, s čímž pravděpodobně nikdo soudnej mimo PČR souhlasit nemůže, tak proto jsem napsal reakci výše.
                      Už?

              2. Aha, rozumím. Cvičím si bojového psa proto, aby byl zlej, takže proč se divíme tomu, že si pak pejsek kousne? Třeba ta ročního dítěte? Vždyť jsme ho tak přece cvičili a on si kousnout celou dobu chtěl a přece všude po ulici ve dne v noci chodí eritrejci, tak co se mu divíme, že?

                Tohle učej na policejní akademii, nebo odkud se tahle fízlovská logika bere? Každýmu, kdo ma IQ aspoň v pásu normality to přijde divný, ale jak vidno, fízl to prostě bere tak, že „když si můžu bouchnout, tak co bych si nebouchl“. To je pořád dokola.

                1. Kdo pouští roční dítě k bojovému plemenu psa je buď sadista, anebo nemá „IQ ani v pásu normality“, anebo obojí.
                  Co učí na policejní akademii mně není známo, ale asi je tam učí moc korektnosti, buďte rád, že na té policejní akademii nejsem vyučující lektor.

        3. Kolikrát ste mu uštípali ventilky?

      3. Pathy: Ne, já si skutečně myslím, že by ty řidiče měli nechat na těch silnicích pomlátit, ty pěší lávky nad zemí se mně moc líbí, bylo by to něco jako hlediště, dříve byly zábavné hry pro občany taky live, v aréně se mydlili mezi s sebou bojovníci a to čekání na ten palec nahoru nebo dolu, bylo vskutku vzrušující. Takže tu pláčete na špatným hrobě.

  5. Tak já se divím, že se divíš. Se nám to poslední dobou rodí.

    Jako policajt můžeš jezdit služebním autem na výlet a přitom mávat kvérem na kohokoliv na silnici (nejvíc mě fascinovaly komentáře policajtů na webu, že bylo fšechno fpohodě a podle zákona a že ten policejní nýmand jednal jako profesionál vlastně) a jsi ok:
    https://plzen.idnes.cz/gibs-policista-ridic-karlovarska-trida-plzen-soud-rozsudek-pqp-/plzen-zpravy.aspx?c=A180927_102451_plzen-zpravy_vb
    A nebo jako policajt můžeš jezdit po kolejích a srážet lidi a pořád je fšecko fpohodě:
    https://praha.idnes.cz/gibs-generalni-inspekce-bezpecnostnich-sboru-policista-chodkyne-majaky-srazka-praha-gak-/praha-zpravy.aspx?c=A181018_154946_praha-zpravy_rsr

    Jako „sprostej civil“ bys v prvním vyfásl nebezpečné vyhrožování a abys dostal podmínku (sebraný noty na kvéry included), tak by ses musel sakra ohánět.
    No a ve druhém případě by byla podmínka a náhrada škody naprosto jasná, papíry v čistírně na 3 a více let included.

    Jak už jsem psal posledně, tak čekám, kdy někoho smáznou prostě za to, že se jim chce – třeba že si policajtovi chodil s dcerou a podle soudu to bude všechno fpohodě, protože policista vyžadoval služební úkon a sprostý podezřelý ho odmítl tím, že se tvářil překvapeně, tak podle zákona o policii použil služební zbraň.
    Nedávno sem se tu ptal, jestli se bude za přecházení na červenou střílet bez soudu. Nějaký pan kapitán mi nedokázala odpovědět. Ale zatím víme, že když za přecházení na červenou dostane občan přes držku, je to fšechno fpohodě:
    https://pardubice.idnes.cz/policista-jenz-povalil-muze-nepochybil-fcr-/pardubice-zpravy.aspx?c=A150611_170615_pardubice-zpravy_msv

    Takže tak za rok nebo dva je to tu.

  6. Jj, porodnice. Vzpomínám si, jak jsem jel nočním městem v půl druhé ráno s ženou napříč na zadním sedadle. Rodila. Voda venku, už nahmátla hlavičku. Snažila se neporodit a sténat co nejmíň. I tak jsem byl psychicky v prdeli. Jel jsem co to dá, s ohledem na ženu vzadu. Na dálkové, na červenou. Říkal jsem si: Potkat fízly, tak mě snad nechají jet dál, je to přece krajní nouze. Možná by mohli jet před náma do porodnice s diskotékou…

    Ale že bych jim nezastavil, to by mě nenapadlo ani v takovéhle krajní nouzi. Podle mě jim nezastaví jen magor. A pokud na druhé straně je taky magor, který nemá problém s ohrožením života řidiče, co nezastavil a s ohrožením života svého kolegy, může ten řidič dopadnout blbě.

    Pro nechápavé: Toho policajta se nezastávám, nicméně odsuzuju toho motorkáře.

    1. Kdybych jel do porodnice a zena mi rodila v aute, fizly bych rovnou zavolal a pozadal o doprovod. V mediich uz jsem tuhle situaci kdysi zachytil a fungovalo to. Oni si z tohi navic udelali PR jak jsou uzitecni, skveli a potrebni. Coz v tomto pripade i vyjimecne byli.

      1. To by nejspíš fungovalo. Ale byl jsem v presu a na rozhovor jsem už neměl kapacitu. Možná by vymýšleli nějaký upgrade situace (zavolejte sanitku, zastavte a počkejte na místě apod…) a tím by se to mohlo zkomplikovat. Takhle to vyšlo. Žena se soustředila na to, aby pauzla porod a dala mi pět minut na dojetí do porodnice. Nebylo to daleko, tak jsme to stihli.

      2. no vzhledem k dojezdové době PČR by mohli leda tak gratulovat k potomkovi.

        1. Tak. I ta sanitka by tam mozna byla driv.

          Ja myslim, ze ve vypjatem okamziku porodu bude nejlepsi volat odtahovku. Soudim podle poradi, v jakem se dostavuji k nahlasene nehode.

    2. To že sa môže pôrod rozbehnúť celkom rýchlo (hlavne druhý a ďalší pôrod) viem svoje, ale aj tak by ma zaujímalo že či manželka nemala signály o blížiacom sa pôrode skôr ako v momente odtečenia plodovej vody (sila a frekvencia kontrakcií, tlak na maternicu…..)?
      Nás tiež ráno okolo pol ôsmej poslali domov, že teda kontrakcie sú slabé a otvorenie nestojí ani za reč a že to bude ešte trvať hádam aj týždeň (termín bo vypočítaný o 10 dní neskôr). No a na obed o dvanástej som letel z montáže domov, lebo manželka zavelila, že už to na ňu pomaly ide. Došiel som domov a manželku už viezla suseda do pôrodnice a po príchode bolo za 65 minút odrodené.

  7. Napište mi někdo PROSÍM ve zkratce co je tématem toho dlouhého textu nemám čas to číst. Děkuji

    1. ACAB :)

      1. Autor nesouhlasí s tím, že:

        1. Policie může ohrozit zdraví/život člověka ve větší míře, než bežný občan.
        2. Soudy tomuto faktu žehnají a jejich rozsudky tomu odpovídají.

        1. Se tuhle stalo, ze kdyz jsem jeste bydlel v kralikarne, tak sousedce vedle shorel v obyvaku v zasuvce zdroj od cehosi a vzal s sebou pul qartyru. Sousedka s ditetem hulakala v noci z balkonu o pomoc, protoze obyvak byl mezi ni a vchodovymi dvermi. No, tak prijeli hasici a predstavte si to, uplne nevinny lidi dve patra pod nima meli vyplaveny byty.

          Kdybych ja vyplavil sousedku prackou, tak se posere.

          Asi tak nejak je gro toho clanku, co si to statni organy dovolujou.

          1. Kurvy hasicsky. Buzerujou za kominy a nakonec ti jeste vytopej kvartyr.

            1. Jo a se škodou Tě odkážou na tu chuděru co vyhořela a za nic nemůže a ani nebyla pojištěná…
              A nemohli to hasit pískem?
              Nebo inertním plynem?
              Nebo suchou pěnou?

              1. Pěnou nebo práškem rozhodně můžou, kór dyž je tam elektroinstalace. Ale to voni ti radši nařídí nainstalovat čtyry central-stopy a pak ti pro prolejou odshora dolů. A mezitím tě budou eště pravidelně buzerovat a snažit se pokutovat. Prostě nová doba, jásej, jak se o tebe starají!

              2. Jasně, proto si je platíme, aby přece byli razantní! Měli ten zatracenej panelák srovnat se zemí komplet, aby úplně zabránili šíření požáru. Přece na první pohled věděli, že dědek v desátým patře má doma 4 kanystry technickýho benálu a baba dvě patra nad tím krade v práci hadry, kterejch měla plnej barák. No měli to tam snad nechat prohořet, nebo co? Pěkně to celý srovnat do suti a pak teprve kropit, bylo by to rychlejší, pro daňový poplatníky levnější a rozhodně by se tím úplně zabránilo rozšíření požáru.
                Můžou to tak podle zákona udělat? No můžou! Tak jakýpak copak, kurva, máme je přece proto, aby byly k ohni nekompromisní!

  8. Byť jsem sám „fízl“, tak s tím zákrokem Vaice na motorkáře mám velkej problém. Tohle prostě bylo přes čáru.

    1. Předpokládám, že bys měl m.j. problém s ohrožením kolegy na místě spolujezdce…

      1. No, ja bejt ten spolujezdec, tak Vaicovi vecer rozkopu drzku.

        1. Nooooo ako „poznám“ policajtov, tak kadejaký Brnocop by bol ako spolujazdec na ten Vaicov-ý manéver ešte aj hrdý, takže by z toho bola max, ďalšia runda v „policejní hospode“.

          1. To jo, ale ne kdyz v tom zatarasu sedis. Ani PMJ nejsou takovi strelci aby jim bylo jedno jestli skoncej ma vozejku nebo v penale. A schytat motorkarem do dveri za kterejma sedíš… No, asi bych to neriskoval.

            1. No tak ja by som neriskoval takéto zastavenie motocykla (ako to urobil Vaic-o) ani ako šofér sediaci teoreticky na bezpečnej (druhej) strane auta a vôbec by som to neschválil ako spolujazdec, ale tu sa bavíme o policajtoch.
              Tam ozaj stačilo aby to Berka potiahol doľava pri brzdení alebo aby to auto bolo na mieste o pol sekundy skôr a motocykel vrazí do bočných dverí a to by Berka dostal post-mortem vyššiu pokutu ako 30000Kč a navyše by šiel sedieť za zranenie (asi len ľahké) policajta na takých 6+ rockov.

        2. Vás by si jako spolujezdce ten Vaic ani nevybral, za prvé byste ho udal za ohrožení a za druhé nemáte ani koule na to, abyste zastavil (jak jste to psal – vlastním tělem?) nějakýho bastarda. To o rozkopání držky beru jako dobrej joke.

          1. Nojo, pořádný koule to chce u policie mít. Ještě si ještě docela pamatuju, kterak tu pravděpodobně titíž, co hlásají, jaké mají mít policajti koule tvrdili, že tehdá v uherským brodě bylo naprosto ale naprosto v pořádku, že nechali ty lidi chcípnout a práskli do bot, protože koho jinýho má policajt v první řadě ochraňovat na životě než sám sebe? A tam to taky bylo „fšechno fpohodě“. To asi byli nějaký policajti bez koulí, co by nemohli dělat dopraváky, což…

            1. Kdo co hlásal mně není známo, ale vy jste velmi rozčilený, doporučuji návštěvu u psychiatra.

    2. Většina kolegů to sice schvaluje, nicméně ne všichni. Kdyby došlo na lámání chleba, tak myslím, že většina těch schvalovačů by na tohle neměla žaludek..

      1. Co tak pozoruju tak velka cast policajtu nema ani tak problem se samotnym zastavenim ani s tim, ze se ten kokot dojebal, ale jaksi se jim nelibi ten zpusob, ktery je ponekud v rozporu s taktikou zakroku. Vetsina policajtu nejsou takovi magori aby zastavovali vlastnim telem.

    3. to: Oxbowww
      Palec nahoru. Jen si tak říkám, jak dlouho u sboru asi vydržíte …

      1. Ještě tak cca 10 let, abych měl 30 :-)

        1. A když už Vás tu máme – jak se stavíte k tomu, že desítky Vašich kolegů ve zbrani se šlo ukázat k soudu a naznačit tak soudci, jak by to, z jejich pohledu, měl rozhodnout?

          1. Policajti taky muzou demonstrovat, ne? Zakazany maj akorat stavky, pokud se nepletu.

            1. Mozu. Akurat to ti demonstrujuci mali v hlavkach popletene. Akosi im nedoslo ze aj oni by sa mohli niekedy ocitnut na mieste toho spolujazdca a teda mali radsej vo vlastnom zaujme demonstrovat za odsudenie obzalovaneho. Ale oni sa skor videli na mieste vodica…
              Inak by ma zaujimalo ktora sukroma firma by nevyrazila na hodinu pracovnica ktory umyselne vystavil spolupracovnika nebezpecenstvu. A tiez by ma zaujimalo ze preco to neplati pre statne uradu.

              1. Jedna vec je vyrazit, druha nechat zavrit. Ja osobne bych s takovym kolegou delat nechtel. Asi bych i petici za vyhazov podepsal, pripadne drzku rozkopal, pokud bych byl ten spolujezdec. Ale asi by se mi nechtelo ho nechat zavrit. A asi bych ani nechtel, aby se z toho zavirani stalo pravidlo. Policajti obcas nekoho honit musej a je sance, ze se ten vul rozmazne. A nikdo z nich nestoji o to, jit do lochu

                1. Ano, mas pravdu, Vaic nebol obzalovany za ohrozenie vlastneho kolegu.

                  1. Prave. Kdyby to odnes i kolega, tak celkem verim, ze se zadna podpora nekona. Ale protoze ho stihali za to, ze se pronasledovanej pri honicce rozmaz, tak si policajti kryli vlastni prdel. I kdyz je mozny, ze na sluzebne s tim blbem nemluvej ani dvere od hajzlu.

                  2. To bude asi tím, že policejní práce je o riziku, takže já jako člověk bych zase nechtěl dělat s parťákem, kterej jde se mnou do akce a pak mě udá za ohrožení. Omg.

                    1. Policejni prace je o NEZBYTNEM riziku. Kolega nema co svoje kolegy vystavovat neumernemu riziku. Staci ze nevim na jakyho agresivniho debila na ulici narazim. Jeste abych si hlidal zada pred vlastnim kolegou. O takovyho kolegu nikdo nestoji a driv ci pozdeji by ho vystipali.

                    2. Na nezbytné riziko si, shane, běžte hrát s kyblíčkem a lopatkou na písek.

                    3. Dlabu na to. Jdi si trollit jinam.

                    4. Kdykoliv Vám dojdou argumenty, tak mě nazvete trollem. Vybíráte si jednoduché myšlenkové cesty, a přitom o lidech klidně tvrdíte, jak jsou blbí, hloupí.

          2. Kolektivní podporu za demonstraci nepovažuji. Demonstrace je veřejný projev protestu. Takže o demonstraci můžeme hovořit v případě, že soudce pošle policistu za katr a sbor půjde demonstrovat před budovu soudu proti rozsudku.

            1. OK, tak manifestace. Tu uz zakazanou nemaj tuplem

              1. Manifestace je veřejný projev. Takže zase vedle.

                1. A poflakovani bandy lidi s transparentama pred soudem snad neni verejnej projev?

                  1. Ano, to už je veřejný projev, písemné transparenty a ústní potyčky či sáhodlouhé ideologické projevy na bedně od piva. Ovšem pokud jde někdo do budovy soudu podpořit svého kolegu, je tedy účastníkem soudního přelíčení, je to kolektivní podpora, není to ani demonstrace ani manifestace.

                    1. Šikovná vějička,to se musi nechat. Na to ti taky neskocim. Mam te prokouklyho.

                    2. To není vějička, to jsou fakta.

          3. Asi takhle – já bych tam v tomhle případě nešel, na druhou stranu celkem nic proti tomu nemám. Soudce má být maximální profesionál a nemůže se nechat ovlivnit partou manifestujících lidí.

            1. to: Oxbowww
              +1 . Pokud byste tam nešel, jak říkáte, máte u mne opět palec nahoru.

              S tou profesionalitou soudů: kéž byste měl pravdu. I já jsem na ni chtěl docela dlouho věřit, ale v posledních letech proběhla řada kauz, ukazujících, že se takový předpoklad dostává čím více do sporu s realitou. Není mi z toho dobře.

              1. Jó, taky jsem si dřív myslel, že soudci musej bejt profíci, tohle přesvědčení však už dávno vzalo za své. Nějak nebezpečně se nám tu množej kauzy, kdy soudce absolutně ignoruje důkazní nouzi ve vztahu k obžalovanému (Nečesaný, Kramný, …) Nedávno jsem byl svědčit u soudu proti jednomu kriminálníkovi. Nemluvil jsem úplně, jak si to představovala soudkyně a státní zástupkyně. Soudkyně absolutně zaujatá, kdeže byla nějaká nestrannost, ta už měla dávno ve všem jasno, chováním mi připomínala spíš prokurátora z politických procesů, pěkně si notovaly se státní zástupkyní. Obžalovanýho nenechala vůbec mluvit, když chtěl něco vysvětlit, stejně tak i mě, zvyšovala na nás hlas na oba. Zážitek hroznej, ale zkušenost dobrá :-)

                1. to: Oxbowww

                  Naprostý souhlas (těch kauz je už spousta), byť jsem osobně neučinil vámi popisovanou zkušenost.

                  Nu, a jak se tedy cítíte po tom zážitu u soudu, co jste popsal, nadále mezi OČTŘ ? :-)
                  (Což neměla být ironie. Pro mě taky není snadné pozorovat rozklad českého zdravotnictví v přímém přenosu zevnitř, jako insider …)

    4. Respekt! Jsem rád, že i lidi od fochu to nevidí černobíle.

    5. Co ste za útvar?

Komentáře jsou uzavřené.

D-FENS © 2017