Cina dnes opravdu neresi kulturni revoluci a Tibet, tohle uz ma 50 let poresene. Ze pri tom zarvalo 100.000 Cinanu a Tibetanu, to je miliardove Cine s rizenym prirustkem populace naprosto ukradene.
Notabene, kdyz jich imperialni Japonsko vyhubilo 15 milionu a stejne jsou porad premnozeni.
Cina dneska, to jsou fungl nova milionova mesta postavena na zelene louce, prumyslove zony, obrovske ocelarny, chemicke zavody, elektrarny, vodni prehrady, rychlovlaky, technologicke firmy a s tim souvisejici brutalni posun odnekud z pocatku 19. stoleti a primitivniho hrabani se v hline a rucniho sazeni ryze rovnou do 21. stoleti.
Je to take 300milionova cinska stredni trida, ktera resi, jestli si koupi Maybach anebo Rolls a jestli oblek od Armaniho nebo Versaceho (samozrejme original sity v Cine a koupeny v zapadnim znackovem obchode, nikoliv original sity v Cine a propasovany v usmudlanem baliku pres internet, jak je dobrym zvykem v EU).
Samozrejme, ze takovy brutalni skok prinasi problemy, samozrejme, ze Juan pri globalim ekonomickem kolapsu padne, jako vsecky ostatni svetove meny, ale Cine to muze byt fuk, jejich zlato, doly po celem svete, tovarny, zemedelskou pudu, mesta a infrastrukturu jim nikdo nevezme, ani Americani, se svymi letadlovymi lodemi, ktere uz v Jihocinskem mori neradi vidi i Filipinci, byvali spojenci USA (jak se o nich v mainstreamu najednou nemluvi, ze…).
Naopak, po globalnim ekonomickem krachu bude Cina tou zemi, ktera bude zodpovedna za dalsi ekonomicky rozvoj planety. Sproste vyzirky z USA, kteri akorat tisknou dolary na rotackach a delaji barevne revoluce uz ted svet opravdu k nicemu nepotrebuje a jejich permanentni barevne revoluce uz tim tuplem ne…
Kazdy radeji obchoduje s Cinou, nez by se nechal vydirat USA, kde pomalu chcipl pes.
Maji to hosi sikmooci rozehrane a pojistene na vsech frontach a neda se jim uprit, ze by to neumeli naplanovat na par desetileti v predstihu.
Sysop
No ja nevim, ale pokud se nepletu, tak rodice soucasneho Dalamanka byli tezci otrokari a pro jejich otroky byla anexe Cinou vysvobozenim. V Tibetu byl stredovek snad jeste v roce 1950? Nechapu, proc Stredni vychod chceme ze stredoveku vytahovat, ale Tibet tam posilat.
zrg1
ta 20 let stara rezoluce byla ditko havlismu, ktery byl zastaraly uz pred temi dvaceti lety. Ano, od te doby se Cina vypracovala na celosvetovou ekonomickou supervelmoc a pokud hodi na trh US dluhopisy, tak se cely zapadni financni system rozsype.
To bude asi ten duvod,proc se Cine leze do prdele. Protoze Washington zavelel nemluvit o lidskych pravech. Dokonce britska kralovna pristavila cinske delegaci zlaty kocar, Cine stacilo jen par miliardovych kontraktu a windsdorska pater tuha jak pravitko byla najednou z zelatiny.
P.S> Pokud se zaryjete do prdele USA a berete jejich propagandu jako dogma, delejte si co pul roku aktualizaci a hlavne brainwashujte a resetujte a mazte vse z vasi mezipameti. Behem peti let se spojenci USA mohou dostat do pozice teroristu a spojencu a teroristu a spojencu klidne i desetkrat. Casty update a brainwashing je proste nejdulezitejsi vec na svete, jinak se vam muze stat, ze budete psat o imigracni vlne, jak je super a bezva a oni vas za to vylejou od novin, protoze ted zrovna se takove veci psat nesmi… http://www.politico.com/blogs/on-media/2015/11/cnn-elise-labott-suspended-refugee-tweet-216089
MB.
Zvlastni. Cina uz ctvrtinu rezerv vrhla na trh (poklesly za posledni necele dva roky ze 4bln na 3.2bln) – a tezkou hlavu ma svet z ekonomickeho stavu Ciny. Nikoliv ze stavu ekonomiky USA. Data jsou hnusna, kdyz jsou v rozporu s temi krasnymi teoriemi, ze?
zrg1
Pokud bych chtel co nejrychleji zjistit, jestli je nekdo pod IQ90 , staci polozit jedinou otazku – definuj vztah k USA. Vsecko co neni ambivalentni anebo vyslovene negativni odpovedi je s vysokou pravdepodobnosti IQ <90.
Pokud polozim doplnujici otazku vztah k Tibetu a Cine a zjistim pozitivni vztah k dalajlamovi a negativni k Cine, je to skoro nabeton IQ pod 80. A pokud k tomu nekdo mava Tibetskou vlajkou, je bud zraly do cvokhausu, anebo za to bere penize.
Cina, drahy IQ Chce to mit aspon IQ 110, na urovni aspon trochu slusne vzdelaneho VS, ktery se sice neohani na kazdem prispevku nejvyssim vzdelanim, ale zato umi bey problemu spocitat 3*1/3 = 1 .
To je ale neuvěřitelný komentář! Ani si nedokážu představit, jak vysoké IQ člověk musí mít na to, aby jej pochopil!
zrg1
Ano, pulka meho postu vcetne odkazu zustala viset nekde v cloudu, tak jsem to tam pastnul dodatecne, to se obcas v realnem svete jednicek a nul stava… Ale normalni IQ by si s tim melo velmi lehce poradit.
zrg1
to vysoce vzdelany h72 von ignore, ktery ani neumi vypocitat 1/3*3. Juan mozna nema zadnou realnou hodnotu, ale tvori 10,92% SDR, tedy balíku světových rezervních měn, kde je spolu s dolarem, eurem, jenem a librou.
Pokud fiat měna Juan nemá žádnou reálnou hodnotu, což nerozporuji, tak jedním dechem dodávám, že stejně tak i fiat měny dolar, euro, jen a libra nemaji žádnou hodnotu a skrze intervence ČNB a fixní kurzové pásmo ani fiat měna CZK nemá žádnou hodnotu, protože to je kvůli Singera/ Rusnoka jen děvka EURa. O 30% devalvovaná, přivázaná u boudy, na řetězu a s pistolí u hlavy. Takže klidně dál podceňujte Čínu a zavírejte před ní dveře, realita vám stejně do baráku vleze oknem a to ještě zavřeným.
CNN
Co se jeví jako dobrá zpráva je pro Čínu dost problém. Velká procenta růstu byla podpořena masivními intervencemi do juanu. Čína si musela vybrat, buď být globálním hráčem anebo držet růst. Teď se začne pomalu ukazovat jak si Čína ve skutečnosti stojí.
h72
Nevleze, protože to realita není. Kdyby se Čína omotala ostnatým drátem s elektrickým proudem, nebo obestavěla novou Čínskou zdí, zahyne. To hraje roli. Je to obr na hliněných nohou.
FirkaJ
Až tak dalece do toho nevidím, ale vzhledem k tomu, že se u nás toho moc nevyrábí a většina zboží/věcí se dělá v Číně a to již dost dlouho, tak si myslím že už ani nejsme schopni=neumíme si vše co potřebujeme sami vyrobit.
Už jen to myslím slušně svírá naše=západní koule.
Kdysi bylo rozvojové Japonsko, následně Jižní Korea, no a teď je asi ještě rozvojová Čína. Pode mne už delší dobu rozvojová/zaostalá není, ale Číňanům vyhovuje že je tak stále vidíme.
zrg1
MB.
Konecne ti drahy MB. mohu seriozne odpovedet na tuto tvou P*c*v*nU. Uzij si to, pokud umis slabikovat anglicky.
Je to rezoluce Senátu skoro 20 let stará.
Jakákoli vláda se tím nemusí řídit.
„Proč se někteří dnešní čeští politici ohýbají před Čínou?“ No, bohužel pro autora – a tímto se nezastávám Číny, ke který mám, řekněme podezíravý vztah – tak Číně dnes podlejzají úplně všichni. Obama, královna, Merkel, Hollande, na koho ukážete (kromě Japonců snad), ten Číně podlejzá. Čína – a mě se to osobně nelíbí – si kupuje doslova celej svět. Je fucking loaded. Neví, co s dolarem.
A vzpomínám si na Václava Havla, který palmenně hovořil o lidských právech a o tom, jak nemůžeme obchodovat s Ruskem, Čínou, a dalšíma zeměma, protože lidský práva. Mezí tím jejich trhy s chechotem obsazovaly americký, francouzský, německý či britský firmy.
Takže, autore, s filosofováním o lidských právech v Číně jděte do p…chci říct, do Respektu třeba.
shane
jo, Makrela podlejza Cine tak strasne, za Nemecko pred par tejdny bloklo prodej nekterych fabrik Cine. A fotky tibetskych vlajek v Londyne podel trasy projizdky kralovny a velkocinana jsou taky k dohledani.
Cina ma propad exportu, protoze Zapad se uspotreboval k smrti, je v recesi, klesa tu spotreba a nema Cinanum cim zaplatit. Uz i ta bba auta se delaji podle asijskeho vkusu, v EU se delaji leda tak nesplatitelne dluhy, jako v Recku.
Ale jinak poslouchej nasi verejnopravni TV, tam ti to radi vysvetli, jak Cine klesa export, protoze to nezvladaji a proto si transformuji svou ekonomiku na vnitrni spotrebu, vyrabeji sami pro sebe a na Zapad hazou bobek.
Lojza
Pane uciteli, uz je cas…ja jen, ze uz je listopad…
:D Eště že sem teď stih z té Číny objednat zboží za 15k, co by kluci šikmovocí dělali, kdyby neprodali…snad jim ten export zachráním.
R.D.
Zeman se kamarádí s PPF (neplést s PPL a už vůbec ne DPF :D ). PPF je kdo ? Pan Kellner. Kterým letadlem letěl zeman do ruska ? PPF. Najdou se lidé, kteří stále věří, že Zeman hájí jejich zájmy a shledávají jej vysoce inteligentním (Mámo podívej se, jak nám ten Miloš rozumí.). Spíše to ale vypadá, že po volbách musel začít plnit sliby těm, kteří mu platili kampaň. Mě už začíná svítat, proč do té Číny tolik chceme.
Čest si za peníze nekoupíme. Ale početná část voličů u nás slovu „čest“ či „důstojné jednání“ vůbec nerozumí.
zrg1
čest ? A co je čestného na protičínském postoji ? Papouškovat kidy, které ožralé prase Vašek Lavička někde zaslechlo na americké ambasádě? Pokud Zeman chlastá, tak Lavička byl rovnou notorik, co se uchlastal k smrti. Celý slavný Samet nebylo nic jiného, než špína největší, barevná revoluce USA, která nás akorát uvrtala do NATO, ekonomické závislosti na západních korporacích a do nesvobody a cenzury, velmi podobné té komunistické v 80tých letech, akorát že komunisti byli narozdíl od USA v tomto oboru úplní břídilové a babráci a sem tam něco udělali i pro lidi, třeba zrovna ten Temelín a přehrady a dálnici a pražákům metro. Nic podobného jsme tu za 20 let od sametu nepostavili a nepostavíme ani za dalších 50 let.
h72
Nu, za zmíněných dvacet let se neskutečně vyčistil vzduch a krajina (dříve se tomu říkalo životní prostředí) a značně se zlepšil vzhled měst a městeček. Možná, že je to něco za něco. Velké investiční stavby se opravdu nekonaly.
Honza777
ad: Možná, že je to něco za něco.
To bez debat. Je to ovšem z valné většiny na dluh.
h72
Na dluh, kterej se ale snadno splatí. Vono se v čistym vzduchu a v lepším prostředí líp dělá. Jiná věc je ta, že se poněkud změnily priority lidí …. resp. se ještě neprojevila nějaká soudržnost mezi lidma, nevznikla „občanská“ společnost a z ní pocházející „hlavouni“. To bude ještě pár desítek let trvat. Můžeme být rádi, že tu občanskou společnost furt máme. V USA je to už ouplně zválcovaný, dají se tam falšovat volby, aby se dál daly bombardovat cizí země a vraždit lidi.
Honza777
ad: Na dluh, kterej se ale snadno splatí.
No popravdě řečeno, já nevím. Možná, že je to něco za něco, abych použil vaše slova. Přičemž obsah onoho něco za něco, snad ani nechci raději zkoumat, natož vůbec vědět.
zrg1
Zapad uz davno splaci sve nesplatitelne dluhy jeste vetsimi nesplatitelnymi dluhy. Pokud by obcane a firmy USA meli splatit dluhy USA, trvalo by to pres 3000 let, coz je tak absurdni cislo, ze to uz davno neni ani smesne. Rikal jsem, ze to vydrzi do konce listopadu 2016, tak uvidime, odkud se kolaps ekonomiky vynori a o kolik se seknu. Muze to totiz prijit naprosto kdykoliv a naprosto odkudkoliv, mozna uz zitra.
Jsem pak zvedavy, co na to budou rikat presstituti a lidi, co tvrdili, ze dluhy se lehce splati. Fakt nevim cim se ty dluhy splati, kdyz veskery kapital Zapadu odsala Cina a postavila za ne za nulove uroky infrastrukturu a fabriky pro miliardu extremne nenarocnych a pracovitych lidi. Ty fabriky jim uz nikdo nevezme a ta pracovni mista uz Evrope nikdo nevrati. Nam akorat zustanou zkrachovane banky a oci pro plac. Nebudeme se ani mit kam jit napast travy, protoze pudu tu skoupi Cinani taky, protoze posledni dobou systematicky skupuji vse, co neni pribite, zatimco Zapad akorat zbroji, prohrava valky, zene ekonomicke uprchliky do Evropy pres dva kontinenty a tot je asi tak zhruba vse.
zrg1
to H72 s nejvyssim vzdelanim na svete, krom racionalnich cisel.
V CR zije 30.000 lidi v osobnim bankrotu. Prumerny dluh v domacnostech je pres 300.000 KC.
Pravda, je tu take par miliardaru, kteri ale maji svuj majetek ulity vesmes mimo dosah financnich instituci CR.
Maestro Babis se to rozhodl „resit“, takze bude chranit zajmy velkych zlodeju na ukor malych rybek a poslednich zbytku svobodneho konkurencniho podnikatelskeho prostredi. Nase ekonomika navic velmi neprijemne souvisi s Reichem, kde jedna nejmenovana banka ma nedobytnych derivatu v cene HDP cele Eurozony a bude hodne zabavne sledovat, jak to hodlaji resit. Merkelova se uz dala slyset, ze ty potize te nejmenovane banky nehodla platit z nemeckeho rozpoctu. Ani by totiz nemohla. Problemy te banky presahuji HDP nemecka cca petinasobne.
To bude radosti, az helmuti zavrou v reakci na krach te nejmenovane banky koncern VW po celem svete a vyhlasi insolvenci. Co tu pak budeme delat ? Pestovat repku a lit ji do nafty ? Ani tyhle ksefty se pri temer nulovych cenach ropy uz nerentuji. Nakonec nam zbydou jen ty modre parkovaci zony a vybirani pokut sprdeli. Protoze brat cinske investice a rusky plyn nam zakaze ambasada USA…
h72
Upřímně, Česká republika skoro nic nikomu nedluží … a pokud ano, a někdo se přihlásí, dá se to bez problémů splatit. Česká republika má jediný problém – lidé tady nedrží pohromadě, nic dohromady nebudují, neradí se společně, koho si zvolit za své představitele, nevolí si ty nejlepší,nechcou po nich smysluplnou práci za rozumnou mzdu, odpouštějí jim (těm zastupičům) lži a zlodějny, jen se plká a žaluje – na lampárně.
R.D.
Já myslím že fakt, že se mi Zeman nelíbí neznamená, že se mi líbí některý z jeho aktuální odpůrců na politické úrovni. Mě to přijde krátkozraké a propagandistické. Papír snese vše. V Číně jsem byl a to ne zrovna na 14 dní. Znečištění a chudoba ve městech je strašidelná.
Ne vše se k vám dostane. Například tenhle nedávný výbuch, věděl jste o něm ? https://www.youtube.com/watch?v=fPEB4nG6jJI Zahynulo tam spoustu lidí a celá oblast je dodnes zamořená a poničená.
Čína opravdu není někdo, kdo nám může být partnerem. Oni sami nic nepostavili. Vše je cizí kapitál, který si tam místní vláda pouští. Zejména Amerika. Případně pro USA firmy vyrábí. A teď se do vlaku, který pomalu začíná dojíždět na konečnou, začíná sunout i náš pan Kellner.
h72
Pana Kellnera, resp. jeho firmu, přes jeho nejbližší spolupracovníky, znám. Vzdáleně, ale znám. Nech to na něm. Je to jeho business. Petr není člověk, kterého si můžeš přivlastňovat, jako něco českého, zabývat se jeho businessem … proč? Mi zajímá škola, kterou vybuduje v krajině mého dětství. Ta se mi líbit bude. Půjdu mu to zkontrolovat už za 14 dní.
R.D.
Prezident létá strojem PPF dělat cestičku pro východní trhy, a já to mám nechat na něm ? Proč proboha ? Protože se vy dva znáte, nebo protože někde postaví jednu školu ? Samozřejmě, že to být nenechám !
servisdok
h72, ta škola mě velmi zajímá. Kde se o tom lze dočíst podrobněji, než jak bývá obvyklé v rovině obecných kydů?
japan
Jednoduše nevím proč bychom se měli na vládní úrovni zabývat dědkem v hábytu, o kterém málokdo tuší koho, nebo co vlastně zastupuje, harcuje se po světě, trousí univerzální moudra a rád se fotí s VIPkama, což je asi jeho největší impakt. Tohle snad umřelo spolu s Veškrnou…
pan_klamperna
Já nechápu, proč bychom si měli kurvit vztahy s top velmocí kvůli nějakému pózérovi v hábitu. Co je na Tibetu tak výjimečného? Je to snad jediné území, které bylo za posledních sto let zabráno jinou zemí? Kde bereme kredit kádrovat jiné země kvůli lidským právům a svobodám?
Lojza
A co je nejakym cinanum, s kym se tu setkavame? Co je na tom nejakem pozerovi v habitu tak zajimaveho, ze se z toho cinani muzou posrat?
Divny divny..
Sysop
O toho dedka v hadrech vubec nejde. Jde o celkove smerovani politiky vlady. Cinane maji na vsechno cas. Nedelaji zbrkle xefty. Pozoruji, sleduji, chystaji si pozice. To nejsou zadni cuckari a dedek hadrar je jen lakmusovy papirek, nic vic. Xefty se udelaji, nebo neudelaji, i kdyby se dedek treba obesil. On nema zasadni vliv lautr na nic.
Lojza
Aha, a proc jim teda tak vadi, ze se tu s nim nekdo setka?
h72
Jim to ůbec nevadí. Hrají si. Zkusili, co můžou. Emailem. A hele, ono to funguje, Češi se posrali.
Lojza
Ano, ja to vidim stejne, ale zda se, ze tu jsou lide, co to vidi jinak, tak by me celkem zajimal jejich nazor, no…
h72
Neměl by tě zajímat, neb i to je perverzní a neproduktivní.
To, že se Češi poserou, se dalo čeakt, myslím si, že to čekali, a hlavně, na obchodní spolupráci to nemá sebemenší vliv. Peníze a technologie jsou o něčem jiném. Kdyba nás doopravdy potřebovali, jednali by jinak. Takto je to jen hra. Čína Česko nepotřebuje vůbec na nic. Napdá tě jedna jediná věc, kde bychom pro ně byli zajímaví partneři (mimo strategické polohy – dáno čistě územně)?
pan_klamperna
víte, existuje něco jako zahraniční politika a diplomacie. A pokud vláda OFICIÁLNĚ přijme někoho, kdo je na „blacklistu“ jiné vlády, má to vliv na diplomatické vztahy. Přijmuli bychom oficiálně třeba Assange, Gullena, nebo vůdce demokratické opozice Saudské arábie?
Souhlasím, že to nijak významně vztahy nepoškodí, ale i tak, stojí to za to? Co jsme oficálním přijmutím toho strejdy získali? Tedy krom poplácání po zádech od těch, které musíme poslouchat.
h72
Hele, ten strejda nebyl přijatej jen tak. Však oni to hoši rozmyšlený měli.
Honza777
ad: víte, existuje něco jako zahraniční politika a diplomacie.
Tak to určitě, o tom žádná. Dlužno ovšem dodat, že obě tyto disciplíny se vyznačují jazykem radikálního pokrytectví. Zahraniční politika a diplomacie, to je přímo kvintesence zmrdství.
Lojza
Chapu to tedy spravne, ze ministr nejake zeme se nesmi setkavat s predstaviteli ruznych nabozenskych hnuti / cirkvi / cokoliv, I kdyz to ma primo v popisu prace, jo?
A to jen proto, ze se zrovna Cine nelibi, ze se setka s nejakym budhistou ci co to je, chapu to spravne?
Takze az se bude chtit setkat ja nevim, s papezem, a cinan rekne, ze se mu to teda vubec nelibi, tak to ma spravne odmitnout, protoze hlavni je nenasrat cinana, chapu to spravne?
Btw jsme skutecne nic neziskali, pouze ztratili. Uctu, pozici a podobne. Pokud by se vsak par lidi neposralo a poslalo cinany pekne diplomaticky tam, kam patri, potom jsme skutecne ziskat mohli.
Ja obcas hraju poker…jak jednou clovek ukase slabost, je proste v prdeli a ostatni ho roznesou. Protoze vedi, ze si to muzou dovolit, protoze to je slaboch.
h72
S Čínou jsme nic získat nemohli. Tam mohl možná vydělat Tvrdík, ne Česká republika. A Zeman – pocit (ne peníze).
Sysop
Ty setkani jsou jen a pouze exhibicionismus. Deda nerekl nic, co bychom nevedeli. Prinos pro nas ma nulovej. Ale to, ze sem smi prijet a nekdo se s nim oficialne bavi, je to divadlo, kvuli kteremu se to dela. Co rekl, nebo jestli vubec neco rekl, je uplne u prdele. Proste sem vlezl a nikdo ho vcas nevyhodil. Tim se ukazuje postoj.
Ono se nemusi zrovna koukat na tohoto dedu, pomerne dobre divadlo je treba okolo Sultana. Tenhle se s nim vyfoti, jak si trepou koncetinama, tenhle s nim ma telefonat, do toho Sultan poplive zapad, tak zase pokeca s Rusem, pak zanadava na Rusa a Zapad doda nejake chechtaky, atd… osobne si myslim, ze v soucasnosti zrovna Sultan je clovek, ktery svoji vychcanosti umi pro sebe (ne pro Turecko) vydojit absolutni maximum. Zatim…
Lojza
Ten deda se setkal s jakymsi ministrem kultury. Asi si pekne popovidali. Vubec netusim, co by nam mel rikat, co jsme jeste nevedeli.
Uprimne receno, nulovej prinos ma ledacos. Napriklad vsechno to, co sem pises, ma naprosto nulovej prinos. Jenom teda doufam, ze jsi tim nenastval nejake cinany, to by asi bylo blby a D-F by ti musel dat ban.
Sysop
Re: Lojza
7.11.2016 v 21:32
Ja pro Cinana prinos mam, bo ty kurvy sikmooke kopiruji nas design a napady. Asi bych taky mel na web napsat free Tibet, ale je mi u prdele i Tibet, i Cinan, proste musim byt krok napred. Az nebudu, tak nebudu.
Lojza
Jo, takze Herman se nemel potkavat s dalajlamou, aby cinan mohl lepe kopirovat tvoje napady?
Priznam se, ze uz se v tech tvejch argumentech uplne ztracim.
No nic, evidentne jako obvykle…tri prdele pseudochytrych kecu, vsechno vis, vsudes byl 3x, ale ve skutecnosti plkas hovadiny.
Tak to asi zase necham byt, ani tentokrat se holt nejake konkretni odpovedi nedockam..
Sysop
Re: Lojza
7.11.2016 v 23:10
Za to ti ale fakt nemuzu, ze se ztracis i v psanem textu, sorry :-))
Ja jsem hned v uvodu napsal, ze nejaka navsteva nejakeho strejdy v zupanu nema vubec zadny realny vliv na obchod s Cinou. A to, ze mi Cinani cumi pod ruce zase nema zadny vliv na to, ze u nich necham delat furu veci a kupuju od nich furu dalsich.
To snad pochopi i… pochopis i ty :-)
ygorek
Ne, Lojzo.
Herman se neměl oficiálně setkávat s dalajlámou, protože to odporovalo momentální zahraniční politice státu.
Obdobné to bylo, když zahraniční politik v době oficiální návštěvy ČSSR posnídal s Václavem Havlem.
V.H. mu těžko mohl říci něco, co by dotyčný (ze svých zdrojů) nevěděl (atd.), přesto to bylo naší vládou vnímáno jako nepřátelský akt.
To nebyl projev totality, je to obecný politický princip.
V malém, ale velmi názorně to lze zažít třeba v rodinách: Představte si, pani, voni na zlatou svatbu pozvali Novotnovy. To se neodpouští.
Obdobné příhody z pískoviště si jistě dokáže doplnit každý sám.
Myslím, že pan Janoušek tento princip zrýmoval a zhudebnil, na název díla si bohužel nevzpomínám.
Lojza
Priznam se, ze nemam zahranicni politiku statu nastudovanou nejak do podrobna, ale v cem presne to cemu presne odporovalo?
Pokud vim, dalajlama oficialne neusiluje o odtrhnuti Tibetu od Ciny. Pokud vim, tak jezdi po svete s takovou tou „pravdou a laskou“, tedy neco jako „vsichni by meli dodrzovat lidska prava“ a podobne, proti cemuz se nejpise neda prilis namitat – jsou to takove ty obecne veci, nic kontroverzniho.
Nase politika se, pokud je mi znamo, k tamovym vecem hlasi. Tak nejak hlasime do sveta, ze jsme pro to dodrzovani lidskych prav a podobnych veci..
Tak cim to setkani cemukoliv odporuje?
Mohlo by odporovat tomu, kdybychom hlasili „lidska prava ano, ale mimo ciny, tam at si delaj co chtej“. Pokud vim (mohu se plest, fakt to tak moc nesleduju), nic takoveho neni a I vuci te cine se snazime jakz takz vystupovat na urovni „spoluprace ano, ale nebudeme zavirat oci pred porusovanim lidskych prav“. Teda je mozne, ze uz nejaky ten den spatky se skutecne zahranicni politika vuci cine otocila v „delejte si co chcete, my vam stejne polezeme do prdele“.
Proti teto zahranicni politice pravdepodobne jiz to setkani pusobi, to je pravda.
Sysop
Nase oficialni politika neni zadna obecna pravda a laska, to ani omylem. Nase oficialni politika jsou „hodnoty EU“, pricemz v Bruseli se rozhoduje o tom, kdy je to pravda a laska a kdy nenavist. Nic vic, nic min. Kdyby strejda v zupanu napriklad prohlasil, ze lidi na Krymu ted ziji v klidu a pravde a lasce, tak v tu ranu ma u nas po popularite, alespon te oficialni.
Nemusime se divat na Cinu, muzeme se podivat treba na Jemen. Sice ti tam bombarduji Saudove, ale Saudove jsou kamaradi USA a tedy bombarduji v souladu s hodnotami EU. Ze tam umiraji tisice civiistu, to je v souladu s nasimi hodnotami. Ale protoze si nejsme jisti, tak se o tom v nasichvasich mediich radeji moc nebavime.
ygorek
Nedá mi to, ten citát prostě musím použít: „Uprimne receno, nulovej prinos ma ledacos. Napriklad vsechno to, co sem pises, ma naprosto nulovej prinos.“
Lojzo, díky.
h72
Největší Sultán je ta mašinerie (emerická), která prosazuje válečného zločince, asociála, lháře atd. na trůn.
Honza777
ad: Ja obcas hraju poker…jak jednou clovek ukase slabost, je proste v prdeli a ostatni ho roznesou. Protoze vedi, ze si to muzou dovolit, protoze to je slaboch.
O to víc byste měl vědět, že ta rozhodující ruka, je ta která dává, nikoli ta, která bere. Obecně se tomu říká „strategická investice“, což je jen eufemismus pro: koupíme si vás i s chlupama.
zrg1
V pripade Sultana znam tu pohadku jinak. Byl nebyl jeden muslimsky duchovni Fethullah Gülen, ktery se sice nejdriv s Erdoganem bratrickoval v koalici, ale potom jim zacalo byt turecke smetiste male a Fethullah Gülen byl ten, ktery mel nakonec na vyber provaz nebo emigraci. Zvolil si druhe a to v USA. Pak stary Erdous parkrat vybombardoval Kurdy takovym zpusobem, ze poradci z NATO taktak stihli vzit kramle a najednou se Fethullah Gülen mohl svym chlebodarcum odvdecit. Spiskal se svymi byvalymi spolustraniky a armadnimi spickami proti Erdousovi puc, akorat ze to je blbec a amater a puc proti Erdousovi neklapl.
Erdous ted trucuje, nebavi se s USA ani s NATO a navic se bratrickuje s Rusama a Kurdy bombarduje vic, nez kdykoliv predtim. Brzezinsky prohlasil, ze nepovedeny puc na Erdouse byla hruba chyba US diplomacie, coz beru jako neoficialni priznani vlady USA, ze v tom jede.
Co je na tom vsem tak hrozne nepochopitelneho ? Vsecko to zapada do sebe. Narozdil od vybajene konspirativni reality, kterou nas zasobuji srackomety. Napriklad o koalici zemi NATO proti ISIS. Hlavne, ze my cpem Kurdum nase Sa58 a strelivo a oni to pak obratem ruky preprodavaji ISIS, ktera smeli s Erdoganem ropu a Erdogan pak bombarduje Kurdy, pricemz je oficialne clen NATO, jako jsme my. No, ale co take chtit, po Sobotkovi a jeho vlade, ze. Logiku urcite ne.
h72
Sobotka se takovými věcmi nezabývá.
Sysop
Re: h72
7.11.2016 v 21:47
Prodej vojenskeho materialu, zejmena pak do valecne zony musi byt pozehnan. Predstavuju si to nejak tak, ze nas donor v NATO „doporuci“ a nase vlada promptne odkyve.
h72
My máme ještě nejaký válečný matroš? A prodáváme ho? Já bych se českých věcí z dob dávno minulých nedotknul ani dlouhým klackem.
servisdok
Až pojedete okolo, stavte se ve vrbětické hospodě. Kupa místních chlapů v těch skladech je, nebo byla zaměstnaná, případně pracují ve slavičínském VVU. Dozvíte se nevídané věci a když si to domluvíte na druhý den, budete to mít podloženo i datovanou fotodokumentací.
My to tak udělali, byl jsem tam se štábem jedné větší lokální televize tahat externí synchrozvuk a pár dní jsem tam strávil.
Kromě nejrůznějších zbraní jako takových, kterých se stát z nějakého důvodu ještě nechce zbavovat a nešly tedy Kurdům, tamm má stát uskladněno hrubým, laickým odhadem několik jednotek megatun TNT ekvivalentu, to beze srandy. Dost se zapomíná na to, co je pod zemí – média samozřejmě operovala jen s tím, co je nad zemí a vidět. Na první pohled je zarážející, na jaké rozloze je rozeseto „pár desítek“ nadzemních skladů – ten areál má takovou rozlohu z dobrých důvodů. Na žádných fotkách z médií nejde třeba vidět, že jsou tam v mnoha místech areálu dlouhodobě oplocené plochy, na kterých ale viditelně nic nestojí..Co se strategických zásob týče, tak ve své podstatě nikdo ani z principu nemůže říci pravdu o tom, co tam doopravdy všechno je a také je žádoucí, aby o tom vědělo pokud možno co nejméně veřejnosti, nejlépe žádná. Těch 67 kamiónů, co odtamtud odvezli je plivanec. Odvezli to hlavně proto, že to jednak nebylo už kam dát a druhak ty jeblé ostraváky už tam fakt nikdo nechtěl. Byli to podle informací zaměstnanců skladů hazardérští magoři a bordeláři, co se chovali tak, jako by tam byli doma. A samozřejmě nešlo o majetek MO.
Byl jeden zásadní moment ve zpravodajství, který dost lidí i sami redaktoři přehlédli a dál nijak nezkoumali. Byl to moment, kdy jeden ze zpovídaných, rozhořčených místních řekl po výbuchu druhého skladu přibližně toto.“Sedíme tady jak malé děcka na velikéj bečce střelného prachu a nemožem s tým nic dělat. Nevíme, kdy nám to kdo podpálí pod zadkem, bójíme sa o děcka aj o sebe. Šak to vybúchalo okna až v dědině!“
Dotyčný pán nám toho tehdy řekl mnohem, mnohem víc. Šlo právě o to, co je tam pod zemí. Geologicky je to tam poměrně stabilní lokalita, všecko na skále, 1,5-2m hloubky a jste na masivu.
R.D.
Trefné.
Sysop
Tibet ma tu moralni a duchovni hodnotu, ze by se v nem super vyjimala americka vojenska zakladna. Nic jineho v tom nehledej.
zrg1
amen
ygorek
Tibet má hodnotu mystického symbolu.
Je to obdoba Mekáče.
Ochránci zvířat a antiglobalisté si prostě vybrali Mekáče a robíjjí jim výlohy, zatímco vedle stojícího Burgerkinga si nevšímají – není jich tolik, aby tříštili síly.
Tibet je na tom stejně.
Nikdo z demonstujících neodloží ajfoun a nejde prožít sedm let v Tibetu a pokud se odstěhuje do Šangrila, tak do toho v L.A.
Dachsmeister
Sysope to jste trefil hrebik na hlavicku s tou zakladnou!
Nezapomente jak US NAVY chtela mit zakladnu v te zakladni skole v Sevastopolu…
Co je to za argument, kterak to vypadalo na nejake nahorni planine v roce 1950!?
Ze Mao Ce Tung o 10 let pozdeji nechal pozabijet a pochcipat 50 mega Cinanu je ve srovnani s tim hroznym otrokarstvim co? Drobna chybka?
Co je to za zemi, ktera dela takove scenky kvuli dedulovi v zoldu CIA?
Obr na hlinenych nohou co se boji slova? Dedova, na internetu (o5 si uvedomte, ze podobne kecy byste v Sanghaji na cinske mutaci webu D-Fens nepsal ani mesic), novin, projevu nejakych uprchliku?
A co je to za zemi, kdyz zamestnanci lidu, tzv. cinitele nejakych ustavu nebo co pisou ponizene omluvy, aniz by si to aspon tri z nich nechali demokraticky prohlasovat ve spolcich, kterym predsedaji?
Ten ctvrty je (snad) nerizena strela nad kterou tady nekteri hykate nadsenim a kdyby vam osobne nasral na hlavu, tak si to rozmazete a budete to omlouvat, ze on uz je takovy. A jeste nastavite prdel tomu jeho Ovcackovi.
A jestli takto uvazuji vzdelani lide zijici v blahobytu, tak jak se pak mohu divit prostemu lidu.
Ech, začem bukvy, vsjo jasno.
shane
Co o deset. Valka proti vrabcum a Velky skok vpred byly zhruba v dobe obsazeni Tibetu a zhebly desitky milionu Cinanu. Kulturni revoluce byla proti tomu selanka.
Dafuq?
povinna cetba pro vsechny, kteri zamrzli v 50.tych letech…
http://www.nemesis.sk/cina-sa-pripravuje-na-dominaciu-svetoveho-obchodu-slovensku-zase-usla-velka-prilezitost/
Cina dnes opravdu neresi kulturni revoluci a Tibet, tohle uz ma 50 let poresene. Ze pri tom zarvalo 100.000 Cinanu a Tibetanu, to je miliardove Cine s rizenym prirustkem populace naprosto ukradene.
Notabene, kdyz jich imperialni Japonsko vyhubilo 15 milionu a stejne jsou porad premnozeni.
Cina dneska, to jsou fungl nova milionova mesta postavena na zelene louce, prumyslove zony, obrovske ocelarny, chemicke zavody, elektrarny, vodni prehrady, rychlovlaky, technologicke firmy a s tim souvisejici brutalni posun odnekud z pocatku 19. stoleti a primitivniho hrabani se v hline a rucniho sazeni ryze rovnou do 21. stoleti.
Je to take 300milionova cinska stredni trida, ktera resi, jestli si koupi Maybach anebo Rolls a jestli oblek od Armaniho nebo Versaceho (samozrejme original sity v Cine a koupeny v zapadnim znackovem obchode, nikoliv original sity v Cine a propasovany v usmudlanem baliku pres internet, jak je dobrym zvykem v EU).
Samozrejme, ze takovy brutalni skok prinasi problemy, samozrejme, ze Juan pri globalim ekonomickem kolapsu padne, jako vsecky ostatni svetove meny, ale Cine to muze byt fuk, jejich zlato, doly po celem svete, tovarny, zemedelskou pudu, mesta a infrastrukturu jim nikdo nevezme, ani Americani, se svymi letadlovymi lodemi, ktere uz v Jihocinskem mori neradi vidi i Filipinci, byvali spojenci USA (jak se o nich v mainstreamu najednou nemluvi, ze…).
Naopak, po globalnim ekonomickem krachu bude Cina tou zemi, ktera bude zodpovedna za dalsi ekonomicky rozvoj planety. Sproste vyzirky z USA, kteri akorat tisknou dolary na rotackach a delaji barevne revoluce uz ted svet opravdu k nicemu nepotrebuje a jejich permanentni barevne revoluce uz tim tuplem ne…
Kazdy radeji obchoduje s Cinou, nez by se nechal vydirat USA, kde pomalu chcipl pes.
Maji to hosi sikmooci rozehrane a pojistene na vsech frontach a neda se jim uprit, ze by to neumeli naplanovat na par desetileti v predstihu.
No ja nevim, ale pokud se nepletu, tak rodice soucasneho Dalamanka byli tezci otrokari a pro jejich otroky byla anexe Cinou vysvobozenim. V Tibetu byl stredovek snad jeste v roce 1950? Nechapu, proc Stredni vychod chceme ze stredoveku vytahovat, ale Tibet tam posilat.
ta 20 let stara rezoluce byla ditko havlismu, ktery byl zastaraly uz pred temi dvaceti lety. Ano, od te doby se Cina vypracovala na celosvetovou ekonomickou supervelmoc a pokud hodi na trh US dluhopisy, tak se cely zapadni financni system rozsype.
To bude asi ten duvod,proc se Cine leze do prdele. Protoze Washington zavelel nemluvit o lidskych pravech. Dokonce britska kralovna pristavila cinske delegaci zlaty kocar, Cine stacilo jen par miliardovych kontraktu a windsdorska pater tuha jak pravitko byla najednou z zelatiny.
P.S> Pokud se zaryjete do prdele USA a berete jejich propagandu jako dogma, delejte si co pul roku aktualizaci a hlavne brainwashujte a resetujte a mazte vse z vasi mezipameti. Behem peti let se spojenci USA mohou dostat do pozice teroristu a spojencu a teroristu a spojencu klidne i desetkrat. Casty update a brainwashing je proste nejdulezitejsi vec na svete, jinak se vam muze stat, ze budete psat o imigracni vlne, jak je super a bezva a oni vas za to vylejou od novin, protoze ted zrovna se takove veci psat nesmi…
http://www.politico.com/blogs/on-media/2015/11/cnn-elise-labott-suspended-refugee-tweet-216089
Zvlastni. Cina uz ctvrtinu rezerv vrhla na trh (poklesly za posledni necele dva roky ze 4bln na 3.2bln) – a tezkou hlavu ma svet z ekonomickeho stavu Ciny. Nikoliv ze stavu ekonomiky USA. Data jsou hnusna, kdyz jsou v rozporu s temi krasnymi teoriemi, ze?
Pokud bych chtel co nejrychleji zjistit, jestli je nekdo pod IQ90 , staci polozit jedinou otazku – definuj vztah k USA. Vsecko co neni ambivalentni anebo vyslovene negativni odpovedi je s vysokou pravdepodobnosti IQ <90.
Pokud polozim doplnujici otazku vztah k Tibetu a Cine a zjistim pozitivni vztah k dalajlamovi a negativni k Cine, je to skoro nabeton IQ pod 80. A pokud k tomu nekdo mava Tibetskou vlajkou, je bud zraly do cvokhausu, anebo za to bere penize.
Cina, drahy IQ Chce to mit aspon IQ 110, na urovni aspon trochu slusne vzdelaneho VS, ktery se sice neohani na kazdem prispevku nejvyssim vzdelanim, ale zato umi bey problemu spocitat 3*1/3 = 1 .
http://www.nemesis.sk/cina-sa-pripravuje-na-dominaciu-svetoveho-obchodu-slovensku-zase-usla-velka-prilezitost/
JUAN je mimochodem jiz rezervni menou v SDR …
juan nemá žádnou reálnou hodnotu.
A která jiná měna ji podle Vás má?
To je ale neuvěřitelný komentář! Ani si nedokážu představit, jak vysoké IQ člověk musí mít na to, aby jej pochopil!
Ano, pulka meho postu vcetne odkazu zustala viset nekde v cloudu, tak jsem to tam pastnul dodatecne, to se obcas v realnem svete jednicek a nul stava… Ale normalni IQ by si s tim melo velmi lehce poradit.
to vysoce vzdelany h72 von ignore, ktery ani neumi vypocitat 1/3*3. Juan mozna nema zadnou realnou hodnotu, ale tvori 10,92% SDR, tedy balíku světových rezervních měn, kde je spolu s dolarem, eurem, jenem a librou.
Pokud fiat měna Juan nemá žádnou reálnou hodnotu, což nerozporuji, tak jedním dechem dodávám, že stejně tak i fiat měny dolar, euro, jen a libra nemaji žádnou hodnotu a skrze intervence ČNB a fixní kurzové pásmo ani fiat měna CZK nemá žádnou hodnotu, protože to je kvůli Singera/ Rusnoka jen děvka EURa. O 30% devalvovaná, přivázaná u boudy, na řetězu a s pistolí u hlavy. Takže klidně dál podceňujte Čínu a zavírejte před ní dveře, realita vám stejně do baráku vleze oknem a to ještě zavřeným.
Co se jeví jako dobrá zpráva je pro Čínu dost problém. Velká procenta růstu byla podpořena masivními intervencemi do juanu. Čína si musela vybrat, buď být globálním hráčem anebo držet růst. Teď se začne pomalu ukazovat jak si Čína ve skutečnosti stojí.
Nevleze, protože to realita není. Kdyby se Čína omotala ostnatým drátem s elektrickým proudem, nebo obestavěla novou Čínskou zdí, zahyne. To hraje roli. Je to obr na hliněných nohou.
Až tak dalece do toho nevidím, ale vzhledem k tomu, že se u nás toho moc nevyrábí a většina zboží/věcí se dělá v Číně a to již dost dlouho, tak si myslím že už ani nejsme schopni=neumíme si vše co potřebujeme sami vyrobit.
Už jen to myslím slušně svírá naše=západní koule.
Kdysi bylo rozvojové Japonsko, následně Jižní Korea, no a teď je asi ještě rozvojová Čína. Pode mne už delší dobu rozvojová/zaostalá není, ale Číňanům vyhovuje že je tak stále vidíme.
MB.
Konecne ti drahy MB. mohu seriozne odpovedet na tuto tvou P*c*v*nU. Uzij si to, pokud umis slabikovat anglicky.
http://www.zerohedge.com/news/2016-11-09/china-celebrates-trump-presidency-suddenly-dumping-treasuries
Je to rezoluce Senátu skoro 20 let stará.
Jakákoli vláda se tím nemusí řídit.
„Proč se někteří dnešní čeští politici ohýbají před Čínou?“ No, bohužel pro autora – a tímto se nezastávám Číny, ke který mám, řekněme podezíravý vztah – tak Číně dnes podlejzají úplně všichni. Obama, královna, Merkel, Hollande, na koho ukážete (kromě Japonců snad), ten Číně podlejzá. Čína – a mě se to osobně nelíbí – si kupuje doslova celej svět. Je fucking loaded. Neví, co s dolarem.
A vzpomínám si na Václava Havla, který palmenně hovořil o lidských právech a o tom, jak nemůžeme obchodovat s Ruskem, Čínou, a dalšíma zeměma, protože lidský práva. Mezí tím jejich trhy s chechotem obsazovaly americký, francouzský, německý či britský firmy.
Takže, autore, s filosofováním o lidských právech v Číně jděte do p…chci říct, do Respektu třeba.
jo, Makrela podlejza Cine tak strasne, za Nemecko pred par tejdny bloklo prodej nekterych fabrik Cine. A fotky tibetskych vlajek v Londyne podel trasy projizdky kralovny a velkocinana jsou taky k dohledani.
Tz poslouchej, jo, …. ty nic neviiiisss.
https://www.youtube.com/watch?v=SBo4We5Qn6w
Cina ma propad exportu, protoze Zapad se uspotreboval k smrti, je v recesi, klesa tu spotreba a nema Cinanum cim zaplatit. Uz i ta bba auta se delaji podle asijskeho vkusu, v EU se delaji leda tak nesplatitelne dluhy, jako v Recku.
Ale jinak poslouchej nasi verejnopravni TV, tam ti to radi vysvetli, jak Cine klesa export, protoze to nezvladaji a proto si transformuji svou ekonomiku na vnitrni spotrebu, vyrabeji sami pro sebe a na Zapad hazou bobek.
Pane uciteli, uz je cas…ja jen, ze uz je listopad…
:D Eště že sem teď stih z té Číny objednat zboží za 15k, co by kluci šikmovocí dělali, kdyby neprodali…snad jim ten export zachráním.
Zeman se kamarádí s PPF (neplést s PPL a už vůbec ne DPF :D ). PPF je kdo ? Pan Kellner. Kterým letadlem letěl zeman do ruska ? PPF. Najdou se lidé, kteří stále věří, že Zeman hájí jejich zájmy a shledávají jej vysoce inteligentním (Mámo podívej se, jak nám ten Miloš rozumí.). Spíše to ale vypadá, že po volbách musel začít plnit sliby těm, kteří mu platili kampaň. Mě už začíná svítat, proč do té Číny tolik chceme.
http://www.ceskatelevize.cz/ct24/domaci/1011816-zeman-letel-z-ciny-letadlem-ppf-hrad-vysvetluje-usporou-casu
http://zpravy.idnes.cz/zeman-se-vraci-z-ciny-soukromym-letadlem-ppf-fms-/domaci.aspx?c=A141027_214042_domaci_wlk
https://www.novinky.cz/domaci/351856-zeman-k-letu-z-ciny-vyuzil-kellnerovo-letadlo-aby-pry-byl-v-cr-driv-na-statni-svatek.html
http://www.investujeme.cz/spolupraci-s-cinou-rozsiruje-ppf-skoda-i-cnb/
Čest si za peníze nekoupíme. Ale početná část voličů u nás slovu „čest“ či „důstojné jednání“ vůbec nerozumí.
čest ? A co je čestného na protičínském postoji ? Papouškovat kidy, které ožralé prase Vašek Lavička někde zaslechlo na americké ambasádě? Pokud Zeman chlastá, tak Lavička byl rovnou notorik, co se uchlastal k smrti. Celý slavný Samet nebylo nic jiného, než špína největší, barevná revoluce USA, která nás akorát uvrtala do NATO, ekonomické závislosti na západních korporacích a do nesvobody a cenzury, velmi podobné té komunistické v 80tých letech, akorát že komunisti byli narozdíl od USA v tomto oboru úplní břídilové a babráci a sem tam něco udělali i pro lidi, třeba zrovna ten Temelín a přehrady a dálnici a pražákům metro. Nic podobného jsme tu za 20 let od sametu nepostavili a nepostavíme ani za dalších 50 let.
Nu, za zmíněných dvacet let se neskutečně vyčistil vzduch a krajina (dříve se tomu říkalo životní prostředí) a značně se zlepšil vzhled měst a městeček. Možná, že je to něco za něco. Velké investiční stavby se opravdu nekonaly.
ad: Možná, že je to něco za něco.
To bez debat. Je to ovšem z valné většiny na dluh.
Na dluh, kterej se ale snadno splatí. Vono se v čistym vzduchu a v lepším prostředí líp dělá. Jiná věc je ta, že se poněkud změnily priority lidí …. resp. se ještě neprojevila nějaká soudržnost mezi lidma, nevznikla „občanská“ společnost a z ní pocházející „hlavouni“. To bude ještě pár desítek let trvat. Můžeme být rádi, že tu občanskou společnost furt máme. V USA je to už ouplně zválcovaný, dají se tam falšovat volby, aby se dál daly bombardovat cizí země a vraždit lidi.
ad: Na dluh, kterej se ale snadno splatí.
No popravdě řečeno, já nevím. Možná, že je to něco za něco, abych použil vaše slova. Přičemž obsah onoho něco za něco, snad ani nechci raději zkoumat, natož vůbec vědět.
Zapad uz davno splaci sve nesplatitelne dluhy jeste vetsimi nesplatitelnymi dluhy. Pokud by obcane a firmy USA meli splatit dluhy USA, trvalo by to pres 3000 let, coz je tak absurdni cislo, ze to uz davno neni ani smesne. Rikal jsem, ze to vydrzi do konce listopadu 2016, tak uvidime, odkud se kolaps ekonomiky vynori a o kolik se seknu. Muze to totiz prijit naprosto kdykoliv a naprosto odkudkoliv, mozna uz zitra.
Jsem pak zvedavy, co na to budou rikat presstituti a lidi, co tvrdili, ze dluhy se lehce splati. Fakt nevim cim se ty dluhy splati, kdyz veskery kapital Zapadu odsala Cina a postavila za ne za nulove uroky infrastrukturu a fabriky pro miliardu extremne nenarocnych a pracovitych lidi. Ty fabriky jim uz nikdo nevezme a ta pracovni mista uz Evrope nikdo nevrati. Nam akorat zustanou zkrachovane banky a oci pro plac. Nebudeme se ani mit kam jit napast travy, protoze pudu tu skoupi Cinani taky, protoze posledni dobou systematicky skupuji vse, co neni pribite, zatimco Zapad akorat zbroji, prohrava valky, zene ekonomicke uprchliky do Evropy pres dva kontinenty a tot je asi tak zhruba vse.
to H72 s nejvyssim vzdelanim na svete, krom racionalnich cisel.
V CR zije 30.000 lidi v osobnim bankrotu. Prumerny dluh v domacnostech je pres 300.000 KC.
Pravda, je tu take par miliardaru, kteri ale maji svuj majetek ulity vesmes mimo dosah financnich instituci CR.
Maestro Babis se to rozhodl „resit“, takze bude chranit zajmy velkych zlodeju na ukor malych rybek a poslednich zbytku svobodneho konkurencniho podnikatelskeho prostredi. Nase ekonomika navic velmi neprijemne souvisi s Reichem, kde jedna nejmenovana banka ma nedobytnych derivatu v cene HDP cele Eurozony a bude hodne zabavne sledovat, jak to hodlaji resit. Merkelova se uz dala slyset, ze ty potize te nejmenovane banky nehodla platit z nemeckeho rozpoctu. Ani by totiz nemohla. Problemy te banky presahuji HDP nemecka cca petinasobne.
To bude radosti, az helmuti zavrou v reakci na krach te nejmenovane banky koncern VW po celem svete a vyhlasi insolvenci. Co tu pak budeme delat ? Pestovat repku a lit ji do nafty ? Ani tyhle ksefty se pri temer nulovych cenach ropy uz nerentuji. Nakonec nam zbydou jen ty modre parkovaci zony a vybirani pokut sprdeli. Protoze brat cinske investice a rusky plyn nam zakaze ambasada USA…
Upřímně, Česká republika skoro nic nikomu nedluží … a pokud ano, a někdo se přihlásí, dá se to bez problémů splatit. Česká republika má jediný problém – lidé tady nedrží pohromadě, nic dohromady nebudují, neradí se společně, koho si zvolit za své představitele, nevolí si ty nejlepší,nechcou po nich smysluplnou práci za rozumnou mzdu, odpouštějí jim (těm zastupičům) lži a zlodějny, jen se plká a žaluje – na lampárně.
Já myslím že fakt, že se mi Zeman nelíbí neznamená, že se mi líbí některý z jeho aktuální odpůrců na politické úrovni. Mě to přijde krátkozraké a propagandistické. Papír snese vše. V Číně jsem byl a to ne zrovna na 14 dní. Znečištění a chudoba ve městech je strašidelná.
Ne vše se k vám dostane. Například tenhle nedávný výbuch, věděl jste o něm ? https://www.youtube.com/watch?v=fPEB4nG6jJI Zahynulo tam spoustu lidí a celá oblast je dodnes zamořená a poničená.
Čína opravdu není někdo, kdo nám může být partnerem. Oni sami nic nepostavili. Vše je cizí kapitál, který si tam místní vláda pouští. Zejména Amerika. Případně pro USA firmy vyrábí. A teď se do vlaku, který pomalu začíná dojíždět na konečnou, začíná sunout i náš pan Kellner.
Pana Kellnera, resp. jeho firmu, přes jeho nejbližší spolupracovníky, znám. Vzdáleně, ale znám. Nech to na něm. Je to jeho business. Petr není člověk, kterého si můžeš přivlastňovat, jako něco českého, zabývat se jeho businessem … proč? Mi zajímá škola, kterou vybuduje v krajině mého dětství. Ta se mi líbit bude. Půjdu mu to zkontrolovat už za 14 dní.
Prezident létá strojem PPF dělat cestičku pro východní trhy, a já to mám nechat na něm ? Proč proboha ? Protože se vy dva znáte, nebo protože někde postaví jednu školu ? Samozřejmě, že to být nenechám !
h72, ta škola mě velmi zajímá. Kde se o tom lze dočíst podrobněji, než jak bývá obvyklé v rovině obecných kydů?
Jednoduše nevím proč bychom se měli na vládní úrovni zabývat dědkem v hábytu, o kterém málokdo tuší koho, nebo co vlastně zastupuje, harcuje se po světě, trousí univerzální moudra a rád se fotí s VIPkama, což je asi jeho největší impakt. Tohle snad umřelo spolu s Veškrnou…
Já nechápu, proč bychom si měli kurvit vztahy s top velmocí kvůli nějakému pózérovi v hábitu. Co je na Tibetu tak výjimečného? Je to snad jediné území, které bylo za posledních sto let zabráno jinou zemí? Kde bereme kredit kádrovat jiné země kvůli lidským právům a svobodám?
A co je nejakym cinanum, s kym se tu setkavame? Co je na tom nejakem pozerovi v habitu tak zajimaveho, ze se z toho cinani muzou posrat?
Divny divny..
O toho dedka v hadrech vubec nejde. Jde o celkove smerovani politiky vlady. Cinane maji na vsechno cas. Nedelaji zbrkle xefty. Pozoruji, sleduji, chystaji si pozice. To nejsou zadni cuckari a dedek hadrar je jen lakmusovy papirek, nic vic. Xefty se udelaji, nebo neudelaji, i kdyby se dedek treba obesil. On nema zasadni vliv lautr na nic.
Aha, a proc jim teda tak vadi, ze se tu s nim nekdo setka?
Jim to ůbec nevadí. Hrají si. Zkusili, co můžou. Emailem. A hele, ono to funguje, Češi se posrali.
Ano, ja to vidim stejne, ale zda se, ze tu jsou lide, co to vidi jinak, tak by me celkem zajimal jejich nazor, no…
Neměl by tě zajímat, neb i to je perverzní a neproduktivní.
To, že se Češi poserou, se dalo čeakt, myslím si, že to čekali, a hlavně, na obchodní spolupráci to nemá sebemenší vliv. Peníze a technologie jsou o něčem jiném. Kdyba nás doopravdy potřebovali, jednali by jinak. Takto je to jen hra. Čína Česko nepotřebuje vůbec na nic. Napdá tě jedna jediná věc, kde bychom pro ně byli zajímaví partneři (mimo strategické polohy – dáno čistě územně)?
víte, existuje něco jako zahraniční politika a diplomacie. A pokud vláda OFICIÁLNĚ přijme někoho, kdo je na „blacklistu“ jiné vlády, má to vliv na diplomatické vztahy. Přijmuli bychom oficiálně třeba Assange, Gullena, nebo vůdce demokratické opozice Saudské arábie?
Souhlasím, že to nijak významně vztahy nepoškodí, ale i tak, stojí to za to? Co jsme oficálním přijmutím toho strejdy získali? Tedy krom poplácání po zádech od těch, které musíme poslouchat.
Hele, ten strejda nebyl přijatej jen tak. Však oni to hoši rozmyšlený měli.
ad: víte, existuje něco jako zahraniční politika a diplomacie.
Tak to určitě, o tom žádná. Dlužno ovšem dodat, že obě tyto disciplíny se vyznačují jazykem radikálního pokrytectví. Zahraniční politika a diplomacie, to je přímo kvintesence zmrdství.
Chapu to tedy spravne, ze ministr nejake zeme se nesmi setkavat s predstaviteli ruznych nabozenskych hnuti / cirkvi / cokoliv, I kdyz to ma primo v popisu prace, jo?
A to jen proto, ze se zrovna Cine nelibi, ze se setka s nejakym budhistou ci co to je, chapu to spravne?
Takze az se bude chtit setkat ja nevim, s papezem, a cinan rekne, ze se mu to teda vubec nelibi, tak to ma spravne odmitnout, protoze hlavni je nenasrat cinana, chapu to spravne?
Btw jsme skutecne nic neziskali, pouze ztratili. Uctu, pozici a podobne. Pokud by se vsak par lidi neposralo a poslalo cinany pekne diplomaticky tam, kam patri, potom jsme skutecne ziskat mohli.
Ja obcas hraju poker…jak jednou clovek ukase slabost, je proste v prdeli a ostatni ho roznesou. Protoze vedi, ze si to muzou dovolit, protoze to je slaboch.
S Čínou jsme nic získat nemohli. Tam mohl možná vydělat Tvrdík, ne Česká republika. A Zeman – pocit (ne peníze).
Ty setkani jsou jen a pouze exhibicionismus. Deda nerekl nic, co bychom nevedeli. Prinos pro nas ma nulovej. Ale to, ze sem smi prijet a nekdo se s nim oficialne bavi, je to divadlo, kvuli kteremu se to dela. Co rekl, nebo jestli vubec neco rekl, je uplne u prdele. Proste sem vlezl a nikdo ho vcas nevyhodil. Tim se ukazuje postoj.
Ono se nemusi zrovna koukat na tohoto dedu, pomerne dobre divadlo je treba okolo Sultana. Tenhle se s nim vyfoti, jak si trepou koncetinama, tenhle s nim ma telefonat, do toho Sultan poplive zapad, tak zase pokeca s Rusem, pak zanadava na Rusa a Zapad doda nejake chechtaky, atd… osobne si myslim, ze v soucasnosti zrovna Sultan je clovek, ktery svoji vychcanosti umi pro sebe (ne pro Turecko) vydojit absolutni maximum. Zatim…
Ten deda se setkal s jakymsi ministrem kultury. Asi si pekne popovidali. Vubec netusim, co by nam mel rikat, co jsme jeste nevedeli.
Uprimne receno, nulovej prinos ma ledacos. Napriklad vsechno to, co sem pises, ma naprosto nulovej prinos. Jenom teda doufam, ze jsi tim nenastval nejake cinany, to by asi bylo blby a D-F by ti musel dat ban.
Re: Lojza
7.11.2016 v 21:32
Ja pro Cinana prinos mam, bo ty kurvy sikmooke kopiruji nas design a napady. Asi bych taky mel na web napsat free Tibet, ale je mi u prdele i Tibet, i Cinan, proste musim byt krok napred. Az nebudu, tak nebudu.
Jo, takze Herman se nemel potkavat s dalajlamou, aby cinan mohl lepe kopirovat tvoje napady?
Priznam se, ze uz se v tech tvejch argumentech uplne ztracim.
No nic, evidentne jako obvykle…tri prdele pseudochytrych kecu, vsechno vis, vsudes byl 3x, ale ve skutecnosti plkas hovadiny.
Tak to asi zase necham byt, ani tentokrat se holt nejake konkretni odpovedi nedockam..
Re: Lojza
7.11.2016 v 23:10
Za to ti ale fakt nemuzu, ze se ztracis i v psanem textu, sorry :-))
Ja jsem hned v uvodu napsal, ze nejaka navsteva nejakeho strejdy v zupanu nema vubec zadny realny vliv na obchod s Cinou. A to, ze mi Cinani cumi pod ruce zase nema zadny vliv na to, ze u nich necham delat furu veci a kupuju od nich furu dalsich.
To snad pochopi i… pochopis i ty :-)
Ne, Lojzo.
Herman se neměl oficiálně setkávat s dalajlámou, protože to odporovalo momentální zahraniční politice státu.
Obdobné to bylo, když zahraniční politik v době oficiální návštěvy ČSSR posnídal s Václavem Havlem.
V.H. mu těžko mohl říci něco, co by dotyčný (ze svých zdrojů) nevěděl (atd.), přesto to bylo naší vládou vnímáno jako nepřátelský akt.
To nebyl projev totality, je to obecný politický princip.
V malém, ale velmi názorně to lze zažít třeba v rodinách:
Představte si, pani, voni na zlatou svatbu pozvali Novotnovy. To se neodpouští.
Obdobné příhody z pískoviště si jistě dokáže doplnit každý sám.
Myslím, že pan Janoušek tento princip zrýmoval a zhudebnil, na název díla si bohužel nevzpomínám.
Priznam se, ze nemam zahranicni politiku statu nastudovanou nejak do podrobna, ale v cem presne to cemu presne odporovalo?
Pokud vim, dalajlama oficialne neusiluje o odtrhnuti Tibetu od Ciny. Pokud vim, tak jezdi po svete s takovou tou „pravdou a laskou“, tedy neco jako „vsichni by meli dodrzovat lidska prava“ a podobne, proti cemuz se nejpise neda prilis namitat – jsou to takove ty obecne veci, nic kontroverzniho.
Nase politika se, pokud je mi znamo, k tamovym vecem hlasi. Tak nejak hlasime do sveta, ze jsme pro to dodrzovani lidskych prav a podobnych veci..
Tak cim to setkani cemukoliv odporuje?
Mohlo by odporovat tomu, kdybychom hlasili „lidska prava ano, ale mimo ciny, tam at si delaj co chtej“. Pokud vim (mohu se plest, fakt to tak moc nesleduju), nic takoveho neni a I vuci te cine se snazime jakz takz vystupovat na urovni „spoluprace ano, ale nebudeme zavirat oci pred porusovanim lidskych prav“. Teda je mozne, ze uz nejaky ten den spatky se skutecne zahranicni politika vuci cine otocila v „delejte si co chcete, my vam stejne polezeme do prdele“.
Proti teto zahranicni politice pravdepodobne jiz to setkani pusobi, to je pravda.
Nase oficialni politika neni zadna obecna pravda a laska, to ani omylem. Nase oficialni politika jsou „hodnoty EU“, pricemz v Bruseli se rozhoduje o tom, kdy je to pravda a laska a kdy nenavist. Nic vic, nic min. Kdyby strejda v zupanu napriklad prohlasil, ze lidi na Krymu ted ziji v klidu a pravde a lasce, tak v tu ranu ma u nas po popularite, alespon te oficialni.
Nemusime se divat na Cinu, muzeme se podivat treba na Jemen. Sice ti tam bombarduji Saudove, ale Saudove jsou kamaradi USA a tedy bombarduji v souladu s hodnotami EU. Ze tam umiraji tisice civiistu, to je v souladu s nasimi hodnotami. Ale protoze si nejsme jisti, tak se o tom v nasichvasich mediich radeji moc nebavime.
Nedá mi to, ten citát prostě musím použít:
„Uprimne receno, nulovej prinos ma ledacos. Napriklad vsechno to, co sem pises, ma naprosto nulovej prinos.“
Lojzo, díky.
Největší Sultán je ta mašinerie (emerická), která prosazuje válečného zločince, asociála, lháře atd. na trůn.
ad: Ja obcas hraju poker…jak jednou clovek ukase slabost, je proste v prdeli a ostatni ho roznesou. Protoze vedi, ze si to muzou dovolit, protoze to je slaboch.
O to víc byste měl vědět, že ta rozhodující ruka, je ta která dává, nikoli ta, která bere. Obecně se tomu říká „strategická investice“, což je jen eufemismus pro: koupíme si vás i s chlupama.
V pripade Sultana znam tu pohadku jinak. Byl nebyl jeden muslimsky duchovni Fethullah Gülen, ktery se sice nejdriv s Erdoganem bratrickoval v koalici, ale potom jim zacalo byt turecke smetiste male a Fethullah Gülen byl ten, ktery mel nakonec na vyber provaz nebo emigraci. Zvolil si druhe a to v USA. Pak stary Erdous parkrat vybombardoval Kurdy takovym zpusobem, ze poradci z NATO taktak stihli vzit kramle a najednou se Fethullah Gülen mohl svym chlebodarcum odvdecit. Spiskal se svymi byvalymi spolustraniky a armadnimi spickami proti Erdousovi puc, akorat ze to je blbec a amater a puc proti Erdousovi neklapl.
Erdous ted trucuje, nebavi se s USA ani s NATO a navic se bratrickuje s Rusama a Kurdy bombarduje vic, nez kdykoliv predtim. Brzezinsky prohlasil, ze nepovedeny puc na Erdouse byla hruba chyba US diplomacie, coz beru jako neoficialni priznani vlady USA, ze v tom jede.
Co je na tom vsem tak hrozne nepochopitelneho ? Vsecko to zapada do sebe. Narozdil od vybajene konspirativni reality, kterou nas zasobuji srackomety. Napriklad o koalici zemi NATO proti ISIS. Hlavne, ze my cpem Kurdum nase Sa58 a strelivo a oni to pak obratem ruky preprodavaji ISIS, ktera smeli s Erdoganem ropu a Erdogan pak bombarduje Kurdy, pricemz je oficialne clen NATO, jako jsme my. No, ale co take chtit, po Sobotkovi a jeho vlade, ze. Logiku urcite ne.
Sobotka se takovými věcmi nezabývá.
Re: h72
7.11.2016 v 21:47
Prodej vojenskeho materialu, zejmena pak do valecne zony musi byt pozehnan. Predstavuju si to nejak tak, ze nas donor v NATO „doporuci“ a nase vlada promptne odkyve.
My máme ještě nejaký válečný matroš? A prodáváme ho? Já bych se českých věcí z dob dávno minulých nedotknul ani dlouhým klackem.
Až pojedete okolo, stavte se ve vrbětické hospodě. Kupa místních chlapů v těch skladech je, nebo byla zaměstnaná, případně pracují ve slavičínském VVU. Dozvíte se nevídané věci a když si to domluvíte na druhý den, budete to mít podloženo i datovanou fotodokumentací.
My to tak udělali, byl jsem tam se štábem jedné větší lokální televize tahat externí synchrozvuk a pár dní jsem tam strávil.
Kromě nejrůznějších zbraní jako takových, kterých se stát z nějakého důvodu ještě nechce zbavovat a nešly tedy Kurdům, tamm má stát uskladněno hrubým, laickým odhadem několik jednotek megatun TNT ekvivalentu, to beze srandy. Dost se zapomíná na to, co je pod zemí – média samozřejmě operovala jen s tím, co je nad zemí a vidět. Na první pohled je zarážející, na jaké rozloze je rozeseto „pár desítek“ nadzemních skladů – ten areál má takovou rozlohu z dobrých důvodů. Na žádných fotkách z médií nejde třeba vidět, že jsou tam v mnoha místech areálu dlouhodobě oplocené plochy, na kterých ale viditelně nic nestojí..Co se strategických zásob týče, tak ve své podstatě nikdo ani z principu nemůže říci pravdu o tom, co tam doopravdy všechno je a také je žádoucí, aby o tom vědělo pokud možno co nejméně veřejnosti, nejlépe žádná. Těch 67 kamiónů, co odtamtud odvezli je plivanec. Odvezli to hlavně proto, že to jednak nebylo už kam dát a druhak ty jeblé ostraváky už tam fakt nikdo nechtěl. Byli to podle informací zaměstnanců skladů hazardérští magoři a bordeláři, co se chovali tak, jako by tam byli doma. A samozřejmě nešlo o majetek MO.
Byl jeden zásadní moment ve zpravodajství, který dost lidí i sami redaktoři přehlédli a dál nijak nezkoumali. Byl to moment, kdy jeden ze zpovídaných, rozhořčených místních řekl po výbuchu druhého skladu přibližně toto.“Sedíme tady jak malé děcka na velikéj bečce střelného prachu a nemožem s tým nic dělat. Nevíme, kdy nám to kdo podpálí pod zadkem, bójíme sa o děcka aj o sebe. Šak to vybúchalo okna až v dědině!“
Dotyčný pán nám toho tehdy řekl mnohem, mnohem víc. Šlo právě o to, co je tam pod zemí. Geologicky je to tam poměrně stabilní lokalita, všecko na skále, 1,5-2m hloubky a jste na masivu.
Trefné.
Tibet ma tu moralni a duchovni hodnotu, ze by se v nem super vyjimala americka vojenska zakladna. Nic jineho v tom nehledej.
amen
Tibet má hodnotu mystického symbolu.
Je to obdoba Mekáče.
Ochránci zvířat a antiglobalisté si prostě vybrali Mekáče a robíjjí jim výlohy, zatímco vedle stojícího Burgerkinga si nevšímají – není jich tolik, aby tříštili síly.
Tibet je na tom stejně.
Nikdo z demonstujících neodloží ajfoun a nejde prožít sedm let v Tibetu a pokud se odstěhuje do Šangrila, tak do toho v L.A.
Sysope to jste trefil hrebik na hlavicku s tou zakladnou!
Nezapomente jak US NAVY chtela mit zakladnu v te zakladni skole v Sevastopolu…
Co je to za argument, kterak to vypadalo na nejake nahorni planine v roce 1950!?
Ze Mao Ce Tung o 10 let pozdeji nechal pozabijet a pochcipat 50 mega Cinanu je ve srovnani s tim hroznym otrokarstvim co? Drobna chybka?
Co je to za zemi, ktera dela takove scenky kvuli dedulovi v zoldu CIA?
Obr na hlinenych nohou co se boji slova? Dedova, na internetu (o5 si uvedomte, ze podobne kecy byste v Sanghaji na cinske mutaci webu D-Fens nepsal ani mesic), novin, projevu nejakych uprchliku?
A co je to za zemi, kdyz zamestnanci lidu, tzv. cinitele nejakych ustavu nebo co pisou ponizene omluvy, aniz by si to aspon tri z nich nechali demokraticky prohlasovat ve spolcich, kterym predsedaji?
Ten ctvrty je (snad) nerizena strela nad kterou tady nekteri hykate nadsenim a kdyby vam osobne nasral na hlavu, tak si to rozmazete a budete to omlouvat, ze on uz je takovy. A jeste nastavite prdel tomu jeho Ovcackovi.
A jestli takto uvazuji vzdelani lide zijici v blahobytu, tak jak se pak mohu divit prostemu lidu.
Ech, začem bukvy, vsjo jasno.
Co o deset. Valka proti vrabcum a Velky skok vpred byly zhruba v dobe obsazeni Tibetu a zhebly desitky milionu Cinanu. Kulturni revoluce byla proti tomu selanka.