Profesor T. - zpět na článek

Počet komentářů: 296

  1. Na SK máme tiež seriál o policajtoch, kde vystupuje Debilný, Retardovaný, Ožratý a Cicuša. Ale je to regulárny sitcom a práveže si robí z policajtov nepokryte prdel. Nebude to aj prípad toho vášho Téčka? Žeby sofistikovanejšia satira?

  2. Technicka – bejt ve triceti kapitan u PCR neni nic divnyho. Jednak uz muze mit odslouzino pres 11 let, ale hlavne hodnost se odviji od sluzebniho zarazeni, ktery je limitovany dosazenym vzdelanim. Takze je klidne mozny nastoupit bocnim vstupem rovnou na funkci nejakyho specialisty s tabulkovou hodnosti major.
    Kapitan je zakladni sajba pro radovy vyšetřovatele na krajsky kriminalce. Okresni maj poruciky.

  3. já jsem ten díl taky viděl…teda kousek, a přišlo mi divný, proč skladuje elektroniku venku mezi pneumatikama. Když jsem si přečetl článek, tak už chápu. Pan autor mi udělal radost s těmi kandidáty za ANO, hned se mi zjevil obrázek toho zjeva, co ho chtěli udělat v Praze primátorem. Opravdu sexy model.

  4. Tak jen hlavně se do toho soukolí nedostat.
    Čínské úsloví: ze špatného dřeva se dělá palivo a ze špatných lidí vojáci. Pro policajty to platí dvojnásob.

  5. Tak dneska poprvy mam pocit, ze jsem na nejakym jinym serveru. Nevim ani co je Rubava, ani zadnej profesor T, Ulici jsem videl jen jednou a soucasne naposled v zivote nekdy pred dvema (?) lety, ten modrej serial vubec nevim o co jde…

    Delam neco spatne?

    1. Profesora T jsem videl u pribuznejch, heč. Jinak jsem taky out, i kdyz teda zena si sveho casu ke cviceni poustela Ohnile kure.

    2. Sysop 25.11.2018 v 21:51
      „…pocit, ze jsem na nejakym jinym serveru.“
      To i Burácí ví, že špekáčky jsou lepší: http://petrsladek.wbs.cz/Buraci/IMGP1426abcdefghi_original.jpg
      :-)

    3. Myslím že to děláte dobře, nesledování televize je podle WHO na třetím místě žebříčku zdraví prospěšných věcí hned po pojídání kimči a mírné tělesné námaze.

    4. Sysop: to jsme dva. Ulici nikdy, ale podobně jako OVRZ aspoň vím, že to existuje. Profesor T, něco modrého a Rubava, to jsem mimo zcela. Nezdá se, že bych o něco přicházel, ale třeba mám jen špatně poskládané životní priority.

  6. CZ produkce, která se (ne)snaží kopírovat úspěšné zahraniční seriály je nekoukatelná.. už jsem nakonec skončil na Cartoon Network s The Amazing World of Gumball a We bare bears .. občas proložený Discovery a Film+.

    1. U nas doma je to horsi. Na televizni nekonecne sracky se nedivame vubec a zena nekdy pred 14 dny zjistila, ze uz neni film, ktery by za neco stal (dle ruznych zebricku i doporuceni kamaradu), ktery bychom za tech X let, co jsme spolu, nevideli. Televize v nasi rodine klesla na zebricku uzitecnych elektrickych pristroju nekam mezi mackac pomerancove stavy a elektricky otevirac konzerv.

      1. Z podobnyho duvodu jsem prestal mit televizi. Kdyz nekdy v roce 2009 koncil terestrickej signal, tak jsem usoudil, ze se mi investice do noveho pristroje nebo settop boxu nevyplati, kdyz ten krap nezapnu jak je rok dlouhej. Co chci videt to najdu na netu a jako bonus se nemusim nasirat s ceskym dabingem.

        1. Televize je dobrá na to, že se můžeme s mladou rozvalovat na gauči a čumět na velkou obrazovku na filmy s exteráku. A nebo taky na playstation 4. To je celé. Tv program je v podstatě nekoukatelný.

          1. .. z exteráku ..

          2. Svyho casu mela velkoplosna bedna neco do sebe, kdyz jsme si na ni pustili solidni pecko. Jenze i to pecko uz stoji dneska za hovno. Kdyz se obcas kouknu na polici, kde seda prach na stary dobry pornokazety, tak sice to byly tehda jeste drny, ale aspon to melo obcas nejakej pribeh, kozy nebyly prefoukly, borci unudeny a nebylo toho vseho tak nejak prilis.

            1. A občas si to aj kukneš, alebo len kukáš, ako na to sadá prach?

              Lebo aby si nedopadol ako ktosi, kto spomínal, že si po čase pozrel Tarantinove filmy, a vôbec sa mu nezdali také geniálne ako v mladosti pochabosti…

              1. Quentin Tarantino a genialni tvorba… COZE? Zopakujte mi to z druhe strany…

                Teda pokud nemas na mysli jinyho Tarantina :D Me by zajimalo, co v jeho tvorbe melo byt genialni =) Ja se u jeho filmu vyborne bavim, o tom zadna, ale genialni? :)

                1. deacon: přesně tohle bych taky chtěl vědět. U všech jeho filmů, co jsem viděl, jsem si v duchu a někdy i nahlas říkal „ty vole, co to (zase) je?“ Chápu, že je to kult, protože kult byla/je kdejaká kravina – namátkou céčka, pokémoni, Babiš atd., ale co je na těch jeho slátaninách geniálního, mi zůstává utajeno. Sto lidí, sto chutí, to je jasný, ale dělat z toho nějaký sofistikovaný filmařský umění, no to fakt ne. Napadá mě jen „Jé, to muselo stát ale peněz… a přitom taková blbost, co…“

                  1. Umi vybudovat atmosferu, no. A spojit to s akci. Takovy ty jeho dialogy kdy zaporak jen tak nezavazne zvani, ale divak pocituje cim dal vetsi tisen, protoze tusi, ze to zas tak nezavazny zvaneni neni a ze zaporak ve skutecnosti sprada smycku,na ktery obet brutalne udela. To umi malokdo. Plus slusna erkova akce a hlášky. Jinak jsou ale jeho filmy strasliva hámotina.

                    1. A vybírá parádní hudbu.

                    2. Jo, Morricone je buh :)

                2. Asi proto, ze Tarantino dokaze dobre natocit jak akci, tak dramaticky dialogy, coz uz dnes v Hollywoodu umi malokdo.

                  1. Honiud jede samozrejme na prachy. A problem je, ze uz skoro vsechno ve filmu bylo, takze udelat origo kasovni trhak je cim dal tim vetsi problem. Casto uz to nema nic spolecnyho s umenim, ale prachy to vydela.

                    Quentin je neskutecny hovado, ale proste nasel zpusob, jak z lidi dostat dalsi prachy na necem, co jeste necekali a rozhodne se nesere s nejakou etikou. To, co on dela, neni umeni ve smyslu narodnich hodnot, ale ve smyslu vyzdimani penez tam, kde to vypada, ze uz nejsou.

                    1. 1) Tak tohle mne zaujalo, co to je „umění ve smyslu národních hodnot“?
                      2) pokud vím, QT začal filmařit jako nadšený fanoušek starých filmů, které sjížděl jako zaměstnanec videopůjčovny. A že se to lidem líbilo, tak na tom vydělal balík, taky to mohlo skončit už po Gaunerech. Čili umí, dělá co se mu líbí a lidi na to slyšej. To mi nepřijde jako prvoplánové zlatokopectví ve smyslu „natočím něco, abych z lidí vytáhl prachy“.

                    2. hlavně např. v případě hateful eight sáhl po starém formátu, filmu místo digitálu, a po staré neobvyklé optice jen aby to vypadalo „jak má“. To v žádném případě nelze pokládat za snahu vytěžit prachy v první řadě. Spíše naopak, minimálně to vykazuje stopy dobře odvedené filmařské práce, ať už si o (skvělém) zbytku filmu myslíte cokoli. Ve většině záběrů je mnoho herců najednou v extra širokoúhlém záběru, kteří musí neustále hrát, protože jsou neustále vidět. Je to tedy dokonalý protipól 3D filmům, kde je ostrý jeden „malý“ kus „plátna“ a zbytek je nepodstatný a rozmazaný.

                    3. Imho je Tarrantino fanda starejch spaghetti westernu a Sergia Leoneho a je to ma tom videt. Dlouhy zabery, moralne pochybny postavy, hudba…

                    4. Re: misaka
                      27.11.2018 v 16:26

                      „narodni hodnoty“ myslim takove ty filmy, ktere zobrazuji tezky udel delnicke zeny, nebo podobny sracky, za ktery se dostavaji metaly ne podle sledovanosti ci prodeju, ale podle vyjadreni ‚odborne komise‘.

                      Netvrdim, ze QT to delal prvoplanove pro prachy, ale ze umi vyzdimat penize i tam, kde se zda, ze uz vsechno bylo.

                    5. No mne to zaujalo zejména v okamžiku, kdy se tady Starobrno vyjadřovalo o řemeslné zručnosti Mrazíka či Majora Zemana. Obojí je filmařský nedodělek, provar, hnus a neumětelství. Ukažte mi někdo na těchto dvou dílech jakékoliv umění, kromě umění to státně zadotovat, v případě Zemana korigovat pod kuratelou fízlů. I sami herci to potvrdili.
                      QT je umělec, to mi nikdo nevymluví, vymyslel formát, dal ho do reálu, líbilo se to a pak na tom vydělal. To se holt občas stává, když umíte. Když neumíte, dáte lidem befel to sledovat a nedáte jim možnost sledovat nic jiného.
                      Kromě porna, který tady pořád uvádíš, to fakt není umění, to umí kromě kastrátů odehrát a bezrukých nahrát každý.

                    6. Re: misaka
                      27.11.2018 v 20:32

                      Porno jsem nikdy za umeni nepovazoval, jen jsem si povzdechl, ze ani to uz neni, co bejvalo. Ze nekdo nekoho nekde necim nekam suka (v lepsim pripade) jeste neznamena, ze je to uplne jednoduchy to podat tak, aby se na to taky dalo divat. To je nekde uuuuplne jinde proboha, nez QT. Nejsem pubos, abych si u toho honil, proste to umi pro dva udelat atmosferu, ovsem pouze v pripade, ze to neni sracka.

                      V tomto smeru ‚divani‘ uplne staci treba zenska, ktera jde po ulici. Ne na kazdou se da divat. A neni to o stihlosti, make-upu a dalsich vecech. Proste muze mit sarm i tuctovka a obracene.

                      Porad rikam, ze QT umel vydelat prachy tam, kde uz druzi rikali, ze to nejde. Kapitalismus je o penezich a proste kdo je umi poctive vydelat, je dobrej. Ze nekdo ty prachy vydela jako vedlejsi efekt, to nepopiram. Ono je dost podstatny, aby ten, kdo umi tocit, taky mel na to toceni vatu. Umelec muze byt sebelepsi, ale pokud nema vlastni vatu, nebo nepresvedci investora, tak je po umeni. A to, co QT toci dnes, to se fakt za nasporeny studentsky penize sfouknout neda.

                      QT jsem videl nekolikrat a klidne ho nekdy zase rad uvidim. Spousta scen a hlasek je vybornejch, mozna bych i rek genialnich.

                    7. Ad porno, považuju to za reportáž aktu. Výsledek je (když se to povede) výron. Měl jsem kamaráda, který v tom hledal a vyžadoval děj. V reálu ho neměl, chtěl to po filmu, pro mne nepochopitelné. Na druhou stranu, nažhavovačka domácího soukromí fajn, jenom nevím, proč to taháš do diskuze o kvalitě filmů (myšleno kinematografie). Klidně si doma čum na porno, děláme to všichni, ale např. od toho fakt nečekám zážitek, který by mi nedal spát.
                      Ohledně QT, já pořád říkám, že ty taháš jako první motiv toho, co udělal – prachy. Já říkám – bavilo ho to, uměl to, udělal to, dokázal to, lidi to chytlo a vydělal. Není to tak, že by dlouhosáhle přemýšlel, jak udělat love a vymyslel, že by to šlo přes film. Což je mimochodem prvotní impuls volby kariéry pornohvězd.

                    8. Tak jsem to s QT nemyslel, je klidne mozny, ze zacal od piky s kinematografii jako konickem, nezkoumal jsem to a verim tomu. Ale pokud se postupne chtel vysvihnout na poradnej format, tak bez prachu to nejde.

                      Na vejvarovy nahody, jako byl treba prvni Terminator, uz dneska veri malokdo. Jede se spis na jistoty.

                      Ale nejsme ve pri.

                    9. OK. Ve při nejsme. Ale vygoogli si, jak ten chlapec ke štěstí přišel. Budeš koukat.

                    10. On taky Tarrantino zacinal nekdy v casech toho prvniho terminatora.

                    11. to Shane: A? Chci říci, co tím myslíš? Od padesátých (cca. 55´) let bylo každé pětiletí těhotné na filmový překvapivý hit. Není ani jedno pětiletí, co by nepřineslo překvapivé dílo, co upoutalo trh. Nebo jsem nepochopil ten příspěvek.

                    12. To bylo na sysopa. To razeni uz zacina bejt dost neprehledny

                    13. Máš recht, už to jde pod sebou, člověk se v tom nevyzná. Pardon.

                    14. vejvarový náhody…co takhle Blairwitch…kolik to stálo a kolik vydělalo? Náhoda je blbec i múza. Celá sezóna je plná blockbusterů za stamiliony s očekávaným business planem (Avengers např. – půlka ceny je marketing) a pak se objeví relativně levné Bohemian Rapsody, což dostane Oscara min. ve dvou kategoriích a vykupuje kina v celém světě (přestože to je příběhově vylhané, ale geniálně zahrané doposud druhořadým hercem) a kde je celý trh? Umění je o náhodě, nápadu, přijde a prodá nebo neprodá…Na tom ale není nic špatného.
                      Celý QT mi do toho celkem zapadá…začal jako začátečník, vyšlo mu to a dnes může točit cokoliv – třeba na kinofilm, což dělá a je mi sympatický a jeho filmy jsou špička. Ta Tvoje propagačka (seriál) – taky jsem dva díly zkouknul, je to dobrý, ale že bych kvůli tomu nespal..to asi ne.

                    15. „pošlu pro bandu zfetovanejch negrů s letlampama a to teprv uvidíte“ :D

                    16. A tvoje prdel pozna stredovek…

                    17. pošlu pro pana domácího ……..s kleštěma a letlampou…když už :)

                    18. Pre pana domaceho? Som z toho volaky zmateny…neznelo to nahodou takto?
                      I’ma call a coupla hard, pipe-hittin‘ niggers, who’ll go to work on the homes here with a pair of pliers and a blow torch. You hear me talkin‘, hillbilly boy? I ain’t through with you by a damn sight. I’ma get medieval on your ass.

                    19. Tvoje verze je správná. Díky. Jdu si to pustit. časnečas

                    20. Milovník pornofilmů – Sysop – tvrdí, že Tarantino je hovado…

                  2. No hlavně je tam vymakanej příběh + jako bonus obvykle vytáhne herce, kteří již upadají v zapomnění a vrátí je znovu na vrchol, viz. Pam Grier, Travolta a další…geniálně obsazené role, všechny dialogy baví, gradace napětí, explicitní násilí(v dnešní době již trošku úsměvné, když na každým serveru z videama vidím 20 uřezanejch hlav, ubodanejch a ukopanejch lidí….)
                    No určitě to neni pro každého. Pulp fiction rozhodně jeden z nejlepších filmů všech dob, gauneři, jackie brown kurva dobré řemeslo, pár popkornů a dneska už je to jen zábava, kterou si někdo doopravdy úspěšný může klidně dovolit natočit. Nikomu to nikdo nenutí a peníze to vydělává, takže samozřejmě vše v pořádku. Mimochodem lahůdková první půlka From dusk till dawn.

                    1. // s videama //

                    2. Ja teda nejsem velkej filmovej znalec a jsem dost velkej fanda Pulp Fiction(a Tarantina obecne), ale vsech dob? Mno, o tom bych pochyboval :) Jasne, na pomery moderni masove produkce je to vyborna zabava, ale za to muze spis upadajici kvalita produkce masove zabavy. Viz „natocime stary uspesny film s zenami a po neuspechu obvinime vsechny okolo, hlavne muze“(napr. Ghost Busters, Ocean’s Eleven) Hodne zjednodusene receno, Tarantino je jeden z mala, kterej toci originalni(v ramci moznosti, celkem je mi jasny, odkud bere inspiraci) tvorbu.

                    3. Tak Pulp Fiction je jeden z nejlepších filmů všech dob podle všech relativně objektivních měřítek, ať už to jsou žebříčky a hodnocení, ocenění je pravda slabší(je fakt, že ten rok vyžral oskary Forest Gump a podle mě celkem oprávněně)a hlavně podle toho obřího kultu, kterej kolem toho vzniknul. Všude je to do top 10 – 15 filmů. To je podle mě jeden z nejlepších filmů všech dob, obzvlášť pro mě, protože mě to přijde lepší než třeba kmotr, toho si radši přečtu.

                    4. Tak Pulp Fiction určitě není špatnej film a když nemám nic lepšího na práci, zkouknu to. Mám tam samozřejmě i oblíbený pasáže, ale jako celek to není nic, z čeho bych si sednul na zadek. Soundtrack jsem měl kdysi v autě na CD a pouštěl si to v tý době skoro pořád. Ale Kmotr (I,II) je pro mě osobně prostě někde jinde (o hodně výš). Atmosféra, hudba, příběh, za mě úplně TOP, i s přihlédnutím k faktu, jak dávno se to točilo. Když v TV prošvihnu Pulp Fiction, je mi to šumák. Oproti tomu Kmotra neprošvihnu nikdy. A navíc – dá se to vůbec srovnávat? Vždyť ty filmy jsou žánrově úplně někde jinde…

                    5. Knizka je skoro vzdycky lepsi nez film. Pokud ma nekdo rad knihu, tak ho film na 99.99 neuspokoji.

                    6. Shane: Pravda, taky to tak mám. Po příkladu, kdy film předčil knihu, bych musel hodně dlouho pátrat v paměti. Ale Kmotra jsem nečetl a možná je to tak dobře:-)

                    7. hm, to je zajímavá myšlenka, kdy film předčil knihu. dejme tomu vesmírná odyssea a některé Körneroviny, ale tam byla kniha psaná víceméně paralelně se scénářem. a samozřejmě bílá velryba 1956(?), ta rozhodně neurazí.

                    8. Lukas B. 27.11.2018 v 12:40
                      „…hm, to je zajímavá myšlenka, kdy film předčil knihu. dejme tomu vesmírná odyssea..“

                      Např. Blade Runner (1982) by Ridley Scott, ale tak jako 2001:Space Odyseey, oba filmy byly „volně inspirovány“…

                    9. Není to úplně nejlepší příklad, ale takhle z fleku mě napadá jen Kingovo (Rita Hayworth and the) Shawshank redemption – knižně to sice není špatný, ale pořád se jedná jen o (krátkou) povídku, kterou film jednoznačně převálcoval…

                    10. Teoreticky Valka svetu, na ty knize je hodne znat ze je to scifi z roku 1890.

                    11. jo, ale to myslíte, předpokládám, tu polskou(?) verzi z osmdesátek? ta byla dost děsivá (jako filmařsky dobrá, mrazivá)

                    12. Co třeba Zelená Míle od Kinga, nebo Shawshank? Ty knížky pravda neznám, ale nějak nepředpokládám, že by to byly zrovna kultovní Kingoviny…

                    13. Zelena mile mi prijde lepsi kniha. Shawshank je zase lepsi film. Filmy podle povidek bejvaj lepsi nez predlohy, ale to je tim ze povidky maj omezenej rozsah.

                    14. Ale panove, co je vyrazne lepsi film nez kniha je Forrest Gump. Kniha je jen takova snuska zabavnych historek ze zivota mirne retardovaneho vsudybyla, kde se Gump dostane i do vesmiru a nakonec v Pousti bouri posadka tanku tvoreneho Gumpem, beznohym porucikem Danem a orangutanem jmenem Sue pronikne s tankem Abrams do Bagdadu a zajme Saddama Husajna (nakonec ho myslim musi s omluvou vratit)

                    15. Vesmirna Odysea nedava smysl bez knihy. Takze bych si troufl tvrdit, ze nepredcila knihu(ackoliv se o tom muzeme bavit). Museli by strihnout konec.

                      P.K. Dickovy povidky je vyrazne lepe zpracovana filmove(Minority Report, Total Recall). Blade Runner – ja nevim, mi prijde lepsi kniha. Kmotr neni zrovna spatny. IMO Pan prstenu valcuje knihy, ale to je mozna tim, jak jsou psany, protoze kdyz ma autor obsesi popisovat kazdou vetev stromu do kazdeho detailu kazdeho listu na ni, tak mi z toho cuka ruka a ma tendenci preskakovat stranky :D Presne opacny jev lze videt u Hobita xD

                      Co se tyka toho, ze PF je nejlepci fsech dob!$#!

                      Uz jenom tady zaznely nazvy filmu, ktere jsou lepsi(a pak se daji najit dalsi filmy, ktere tu nezaznely :)). Tarantino holt neni Kubrick, Scott a dalsi. A to nic proti nemu, jeho filmy me neskutecne bavi :) Vono to fakt mozna bude tim, ze hodne veci uz bylo udelanych a pokud nejsi genialne-silenej Japonec, tak uz originalni pribeh nesestavis :)
                      (konkretne tady mam na mysli Yoko Taro, ten pan je regulerni magor)

                    16. Kdo četl Kmotra v papíru dříve, než viděl film, musel vidět mezery, holt se tam všechno nevešlo.
                      Příklad lepšího filmu je spíše v pokračování původního snímku, např. Vetřelci, není tady papírový základ, ale film je poklad, Cameron to pojal jinak než první díl, ponechal rukopis jedničky, vč. designu aliena od Gigera. Holt jen akčněji. Filmy podle knížek, které mám rád, by asi nebyly moc ke koukání bez kvalitního režiséra, např. Příběhy z černého kufříku od Cronina nebo Herriota, to by asi ani Cameron nedal. Prostě bych byl zklamán nad kvalitou filmu.

                    17. máte možná pravdu, bez knihy možná film nedává smysl. ale v pořadí kniha-film je perfektní. což je dost neběžné.

                      napadá mi ještě ostrov pokladů, ten byl natočenej mnohokrát, a ten film z devadesátého, jak tam silvera hraje chareton heston, ten je úplně stejně dobrej jako kniha, tam se pietní přístup ke knižní předloze povedl a nesklouzl do trapnosti. sice trochu redukuje počet padlejch správňákůna a je tam přidaná nesmyslná scéna se stěhováním kanónu, ale to se dá vydržet.
                      a nejlepší na tom je, že Hispaniola je fakt dřevěná opravdová a ne nějaká blbá animace.

                      a nejlepší film všech dob je samozřejmě sedm samurajů. to je, pane, příběh a řemeslo (chce si to před filmem maličko načíst nějaké reálie a místní způsob uvažování, ale stačí jen pár stránek). proti tomu ten emeryckej remake, jakkoli najali skoro všechny chlapácký hvězdy, je sračka plytká májová (a scéna se štípáním dříví nebo moudrým starcem je úplně obšlehlá).

                    18. Souhlas (i když Sedm statečných neberu jako sračku – asi proto, že jsem ho jako kluk viděl první a neurazilo – až později jsem poznal kvalitu původního díla).
                      Pokud jste fanda na doslovné a kvalitní „přepisy“ původních knih, pak prostě nemůžu nepřipomenout seriál Šogun viz https://www.csfd.cz/film/84352-sogun/prehled/ – tomu říkám perfektní přepis v geniálním provedení Mifuneho v hlavní roli. Čert ví, proč to udělali v „televizním“ formátu, ale už se mi to tak usadilo v hlavě, že je mi to jedno. Holt zase ty nenávidění Amíci….asi tomu řemeslu trošku rozumí. Kdyby to udělali např. Číňani, tak to bude asi v této kvalitě https://www.csfd.cz/film/198942-opici-kral/prehled/

                    19. misaka: ad Opičí král – tenhle bizár si pamatuju z dětství. Tak jsem se kouknul do galerie a kdybych nevěděl, že to nemá nic společnýho, musel bych si myslet (podle těch obrázků), že se jedná o čínskou verzi Červenýho trpaslíka…:-)

                    20. misaka – opičí král, tak to jsi mě dostal! na to už sem úplně zapomněl. to byl masakr…

                    21. prostě jak říkala moje bejvalka: to je bizár :)

                    22. TV a Richard Chamberlain mi pripomenuli dalsi prepis knihy – The Bourne Identity. TV film z roku 1988 celkom verne sledoval knihu. Na rozdiel od tych damonovskych…

                    23. @Misaka
                      Jop, Terminator 2 a Vetrelci, me 2 nejoblibenejsi filmy.

                      @Lukas B.
                      Jasne, o tom zadna. Kubrick to natocil luxusne(a nejen tohle).

                3. třeba hudba v jeho filmech je pro mě geniální…

              2. Ale jo, VHSka jeste porad na kabelech blimba a obcas se neco vybere a pusti. Blby je, ze pornace se okoukaj.

                1. Jo, a este ked to mas z VHS na velkoplosnej obrazovke, nevie ci to co vidis je pixel alebo vagina.

                  1. Ja mam jeste dobry 6hlavy video, obraz je dobrej. Jsou to kupovany kazety, zadna osma kopie a jeste z NTSC originalu.

              3. To znam tez. Jako studak jsem ujizdel na Powaqqatsi trilogii, Topeni po cislech, Delikatesy atp. A ted kdyz to vidim, tak se tak nejak nechapu co se mi na tom zdalo tak skveleho. Jako hezky to je. Ale ze by me to tak trhalo zily jak za mlada….

        2. A s reklamama a s propagandou a…

        3. Aj z toho su vynimky. Rad si pozriem aj stare filmy a ine ako holyywoodske. Takze ked mi syn dovliekol zo slovenska iptv box, tak cumim na francuzske filmy na slovenskych a ceskych kanaloch. A kedze francuzsky neviem, dabing mi nevadi

          1. Ja mam radsi titulky i tam kde tomu nerozumim. Ti herci hrajou i tonem a barvou hlasu a jsou vybirany i podle hlasu a ne podle ksichtu. Reziser nacpe do postsynchronnu statisice dolaru a desitky hodin prace a u nas to pak premaznou dabingem za par supu co vymrsknou za odpoledne na prvni dobrou.
            Jsem dlouho nemoh pochopit, proc vsichni rikaj, ze Schwarzenegger neumi hrat. Jasne, mimika nic moc, ale zas tak desny to neni. Az pak jsem ho slysel v originale a bylo to jasny :) ten chlap srandovne deklamuje, ale i ten nejhorsi daber je tak o tridu vejs nez Švancik, takze to vylepsil.

            1. Houbeles. Většina těch šíleně přeplacených herců se ani nenamáhala absolvovat nějaký kurs kde by je naučili hrát nejen ksichtem a tělem ale i hlasem. Takže se to většinou nedá poslouchat.

              Nemluvě o tom, že například M.Douglas má takový až buzerantský hlásek, což třeba ve Volném pádu dost kazí dojem. Nehledě na to že v původním „rasistickém“ dabingu mluví korejec jak rákoska z tržnice a černošský gang jako cikorky z cejlu. Což v originále z politických důvodů nebylo.

            2. No je fakt, že už taky dlouho dávám přednost originálu. Tady má dabingy obšlehlý tak zhruba desítka štamgastů a nakecávají úplně všechno. Dyž sem pak, leta zvyklej na ty jejich hlasy, slyšel občas originál, tak sem čuměl jak tele na vrata. A dneska obráceně, dyž slyším dabing po shlídnutí originálu :)

              1. Filipovský (Funés), Soukup (Švajcik), Krampol, Tříska (Belmondo), Munzar (Newman), Galatíková (Girardot), Oliva (Redford), Řanda (Noiret), Štěpnička (Douglas), Postránecký (Hofman), Dlouhý (Hanks), Haničinec (Brando)….mohl bych pokračovat do rána. Bylo to umění.
                Originál je super, mám ho rád, ale rád srovnám. Např. Funés v originále je fakt..chrčící, nudný, bez ničeho. Švajcík má příšernej rakouskej přízvuk, to se nedá. Galatíková je pištivá, Hofman, Redford, Noiret, Douglas – jo, to je klasa, tam mi nic nevadí. Hanks – hloubka jak důl.

                1. Funes je v originale mnohem civilnejsi, neni to ujecenej blazen dorozumivajici se napul skreky. Francouzum zjevne nudnej neprisel, ale my jsme holt zvykli na Filipovskeho. Ten starej socialistickej dabing uplne spatnej nebyl, ale to uz neplati dobrejch ctvrt stoleti. Dneska maj dobrej dabing akorat Disneyovky, ktery si hlidaj aby meli daberi podobnej hlas.
                  Jinak je to dost o zvyk. Pred par lety jsem zacal koukat na Simpsony v originaly a zpocatku mi to prislo desny, jak jsem byl zvyklej na dabing. Dneska uz mi pro zmenu prijde desnej dabing a to i u starejch dilu na kterejch jsem vyrost.
                  Dneska mas takovy perly, ze Doakes v Dexterovi mluvi v originale takovym klasickym hlubokym cernosskym hlasem a do cestiny ho dabuje Jagelka nebo nekdo podobnej s pistivym pubošskym hlaskem

                  1. 1) no jasně, že socialistickej dabing už min. čtvrtstoletí není dobrej :) – nejsem staromilec, ale holt ten cost cutting je strašnej;
                    2) Simpsonovi – dabéři tam poměrně vymřeli (umřeli) – proto ta změna – třeba Líza dneska, to je humáč, zaplať Bůh za Dejdara a Lábuse.
                    3) Funés je v originále vtipný jenom opticky, Filipovský mu dal grády a udělal z něj miláčka ČSSR. Jinak by u nás platil za druhořadého komika šantánu.

                    1. Ve Francii byl Funes svyho casu superhvezda,takze jim vtipnej zjevne prisel. Ja jsem na Filipovskyho taky zvyklej a libi se mi, ale to je zvyk. kdyby ho od zacatku daboval treba Cisler nebo Krampoul, tak by ty filmy u nas byly popularni taky.
                      U tech hlasu ke to proste otazka zvyku. Spousta lidi je natolik zvykla na hlas dabera, ze jim original prijde spatnej a to i v pripade vylozene spatnych dabingu (treba Raj z Big Bangu, ktery v originale mluvi s ukazkovym indickym prizvukem a v cestine mluvi spis jako buzerant)

                    2. Neříkám, že nebyl. Já jsem (bohužel) utrpěl fráninu na škole a poslouchal jsem ho – prostě mi přišel vtipný pohybově, ale ne hlasem, ten Filipovský tomu dal grády. Moje profesorka byla téhož názoru a ta by přefikla Napoleona, kdyby už nebyl mrtvý, jak tu Francii milovala.
                      Čili ze „zvykového“ návyku dabingu mne nepodezírej, on opravdu foneticky nebyl tak dobrý (např. ak Menšík u nás) – ve Francii byla mimochodem – četl jsem o tom jednu diplomku – celá jeho popularita postavena zejména na jeho spolupráci s Bourvilem, který byl miláček obecenstva, a ten opravdu nebyl mistr slova. Slovy kolegů z jeviště byl „nesnášenlivý idiot, co neustále klel a mečivě si stěžoval na podmínky v divadle“. Slavným se vlastně stal až po padesáti, což by mohlo vysvětlit jeho…..manýry.

                    3. Jo, muze bejt. Ono se opravdu obcas stava ze dabing je „lepsi“ nez original, treba zrovna ten Schwarzenegger. Toho by ho musel dabovat prvni neherec z ulice co netrpi vadou reci aby nebyl lepsi.

                    4. To hlavně nebyl herec, byl rakouský imigrant, vítěz Mr. Universe (poslední ročníky za pomocí podvodu), dost mizernej řidič tanku na vojně v Rakousku (poválečnej) a syn otce (mimochodem aktivního nácka), který horempádem preferoval svého prvorozeného (Arnold byl druhorozený) syna, který dopadl hodně špatně (sebevražda). Velmi cílevědomý i mimo sport, vzal si neteř zavražděného prezidenta Kennedyho (Marii Shriverovou), mezitím šukal vesele jiné (např. se přetahoval se Stallonem o Rudou Sonyu), aby pak pak přiznal nemanželské dítě s fakt nehezkou pokojskou a stal se guvernérem Kalifornie – tj. státem ekonomicky srovnatelným s půlkou Evropy. A pak že se sny nedějí.

                    5. Zase to ale lecos vysvetluje :D Treba scenku z Terminatora na te policejni stanici.
                      Co si prejete?
                      chralstatahglkajgalj.
                      Coze?
                      asfajga;jga;jga;gj.
                      Co?
                      I’ll be back.

                      BUM AUTEM :D

                    6. Jinak kdyz o tom premyslim, tak ty nejlepsi funesovky jsou asi opravdu ty, kde nebyl za primadonu, ale musel se delit s jinejma hvezdama, jako Velky flam s Bourvilem a Fantomas s Maraisem. I kdyz teda z komisare Juva se museli Alain se Silvestrim obracet v hrobe. Knizni Juve je totiz docela borec a drsnak.

                    7. shane: knižní Juve je hlavně nekonečnej smolař. První Fantomas byla slušná knížka, ale jestli jsi toho přečetl víc, tak to pak bylo pořád na jedno brdo a hlavně – člověk vždy věděl, jak to dopadne (Fantomas zdrhne), což poněkud kazilo zážitek. Juve byl nakonec vždy za blbce.

                    8. Jo, cet jsem asi tri. On to byl taky nekonecnej morytat, tech knih bylo snad tricet nebo kolik. Abych Juvovi nekrivdil, oni dost casto Fantomasovy plány zhatili, ale holt vzdycky zdrhnul,to je fakt. Moc cist se to neda, jako vsechny tyhle nekonecny serie.

                    9. shane: taky tři. Druhou, protože se mi líbila první, třetí ze zvědavosti, jak to půjde dál, další jsem ani nesháněl, měl jsem pocit, že není důvod. Nemáme náhodou oba doma to stejné? Třikrát Fantomas, Odeon 1971.

                    10. já mám něco covyšlo někdy kolem roku 1990, ale asi to bude to samý, akorát reedice

      2. Vřele doporučuju detektivně-špionážní ruský seriál „Spáči“ z roku 2017. Pojednává o spících agentech a celém mechanizmu barevných revolucí, a státních převratů. Nejlepší na tom je že na rozdíl od hollywoodských béček je téměř realistický, skoro až dokumentární.
        Nese typický ruský rukopis i přes moderní ztvárnění. Což je mezi tím hollywoodským brakem docela osvěžující.

        Nenajdete ho ani na csfd ani na imdb. Vlastně je docela záhada kdo ho natočil.
        https://uloz.to/!eioZsh9mwxS4/spaci-2017-spjascije-s01-komplet-cz-tit-mp4-zip

        1. Sqely, diky!

          1. „Spáči“ mají hodnocení 90% na csfd a to už něco znamená. Sice nedosahují řemeslné kvality ruského Mrazíka nebo 30 případů majora Zemana, ale i tak z toho nízkého rozpočtu rusáci vymáčkli co se dalo. To oni zase umí. Co pokulhává na formě, to doženou na obsahu a psychologii postav. Opačný přístup než v HolýmÚdu.

            A když jsme u toho Miloše, vlastně majora Zemana, tak to je taky dobrý matroš na zimní večery. Vidět dvacetileté ucha Kaisera a Lábuse jak hrají zfetované Plastic people, to je prostě k nezaplacení.

            1. Kaiser nehrál žádnýho feťáka, ale přítele Zemanovy dcery Lídy. To jsou základní věci.

        2. Na csfd to normálně je, ale chápu, že to by asi pak neznělo dost konspiračně viď? :)
          https://www.csfd.cz/film/578045-spjascije/komentare/

          1. Nojo, tak holt ne kazdyho napadne to hledat foneticky. Ale hodnoceni neni zrovna zly. Koncem tydne budu mit cas, taxe na to mrknu.

            1. Jo mohlo by to bejt zajímavý. Stejně tak se chystám na ty hovory s Putinem od Olivera Stonea, je z něj sice zkurvenej ultralevičák, ale tohle vypadá zajímavě a i tohle neni špatný(a dost z toho je samozřejmě pravda) – https://www.csfd.cz/film/329483-oliver-stone-nezname-dejiny-spojenych-statu/prehled/

              1. Dobra propaganda je prevazne pravda. Akorat tu cast pravdy co se ti nehodi vypustis, pripadne si vypomuzes krapitkem lzi.
                Stone je celkem zdatnej prekrucovac dejin. U jeho filmu to nevadi, ale „dokumenty“ jsou ztrata casu.

            2. Kua sem si zase nasral do gati! Ja kunda, vcera vecer, v jedenact, si povidam – pustis si jeden dil a uvidis…

              Pica prace. Dneska jsem jak miglej motykou, ja vul cucel na celej serial, nemoh’ sem vod toho odejit. Doprdele. Ne, ze by to bylo uplne totalne uzasny, ale proste to bylo dobre udelany, po dlouhy dobe jsem uvital film v rustine (titulky se hodi).

              Za mne dobry ke kouknuti.

              1. Jo, to jsem zapomněl varovat, že je to napínavé jak malé trenky a nedá se od toho odtrhnout.

                Nevím jak to ti rusáci dělají. Ale je fakt že kinematografii měli navzdory režimu opravdu špičkovou. Oni dokonce uměli zdramatizovat i uvedení nového terénního arktického náklaďáku (kraz?) v 70. letech tak, že jsem to musel dokoukat až do konce. Krásná sibiřská krajina při mínus padesáti a dramatická zápletka jak se pod autem boří led. I v černobílé naprosto fantastické. Málem jsem se u toho začal klepat zimou, sedě v přetopeném pokoji.Fakt nechápu jak to dělají.

                Ale došlo mi přitom jak trapně to vždycky dopadlo když se je v tom patolízalsky snažili napodobovat čeští soudruzi. Holt trochu jiná mentalita než my.

                1. Akorát že ekonomicky se nemohli západu rovnat a to ani efektama. Takovej Solaris na kterej se sovětskej průmysl jednou za dvě desetiletí napřel až málem rupnul, tak podobný velkofilmy v US of A vznikaly tak tři každej rok. Krásnej příklad toho, jak v prdeli ta východní ekonomika byla…

                  1. Behemot: No, to ekonomické rovnání, jestli vono to nebude taky tímhle: „Od poloviny sedmdesátých let hollywoodská studia znovu ožila. Výnosy pokladen kin byly stabilizovány. Stalo se tak společným účinkem sedmi různých faktorů. První, blockbusterové filmy zvýšily návštěvnost kin. Tento typ filmu byl vysoce propagován a podpořen intenzivní televizní reklamou. Jedním z tohoto druhu filmů byly Čelisti, které se setkaly s obrovským úspěchem. Za druhé, americký filmový průmysl obdržel několik druhů úlev od daní od brzkých sedmdesátých let, které trvaly až do poloviny let osmdesátých, v té době byl již Hollywood znovu v dobré formě. Za třetí, blockbusterové filmy a úlevy od daní znamenaly nárůst filmového rozpočtu, které mělo za důsledek zkvalitnění a tedy znatelný rozdíl s televizním filmem, logicky tak do kin přitáhlo větší počet návštěvníků. Za čtvrté, vzestup multiplexových kin, tedy kin s několika plátny, zvýšilo
                    atraktivitu kin návštěvníkovi a mohlo tak uspokojit jeho specifické požadavky. Za páté, v brzkých sedmdesátých letech byl dokončen proces flexibilní specializace kalifornského filmového průmyslu, čímž se filmový průmysl mohl snadněji přizpůsobit změnám trhu. Prodej komplexu studia MGM v roce 1970 byl označen jako finální konec této éry. Za šesté, objevily se nové příjmy za video a jeho komerční výpůjčky a také příjmy za kabelové televize, které byly schopny vysílat filmy vysoké kvality. Za sedmé, podstatně vzrostla poptávka evropských televizních stanic po filmech.“ (Sedgwick2007)

                    1. No, šak to je naprosto v pořádku. Pro srovnání, východní blok si mohl o kabelovce tak nechat zdát a multiplexy byly taky docela sci-fi. O satelitu ani nemluvím, v době, kdy stádní televíza měla celý dvě stanice…co by tam vysílali, že :D

                    2. Ruským emgrantům museli vysvětlovat, že supermarkety plný zboží nejsou imitace. Ale to zastydlým komoušům nevysvětlíš.

                2. Dnesne Ruske filmy sa hollywoodu ale limitne blizia. Saljut 7 je typicky katastroficky akcak a Ochrancovia by kludne mohli byt aj hollywoodsky projekt. Akurat by jeden zo superhrdinov nemohol vyskocit z IL-76 (to ale bolo take osviezujuce)

                  1. Jo tohle…https://www.csfd.cz/film/66244-ochranci/prehled/ – hodnocení 35% a to si ještě dělali hodnotitelé srandičky, že prej ta maska medvěda byla z Mrazíka. Když jeden dělá totéž, není to totéž. Dojemná snaha napodobit Avengers.

                    1. Dneska sracky toci kdekdo, vcetne Rusaku, Indu, Cinanu… akorat ze my se k nim pres bednu nedostaneme. Zaplatpanbuh, ty emerycky nam uplne stacej. A to i tak se k nam nedostane vsechno. Mam zakazniky v SFX v USA a kolikrat kdyz pak vidim, co tam tocej, tak mi to prijde na urovni hudby do vytahu. Ale asi existuje segment, kde se to promita, nechapu. Dokonce je to dneska s akcnakama uz tak, ze se udelaji jen nejnutnejsi exteriery a vsechno odstatni se dela CGI. I ve studiich je toho v podradnych srackach minimum. Vsechno musi bouchat, litat,… a to venku stoji vic, nez na PC. Takze setrime, na vysledek sere pes.

                      U toho ruskyho serialu mi nedalo necumet az do konce proste proto, ze mne celkove zajimalo, jak to ti Rusove pojali, kdyz jim to spolufinancovalo ministerstvo kultury a pritom na evropske pomery si troufli i celkem zostra tepat do FSB a ruskyho bordelu, vcetne zcela otevreneho nadavani na rozkradacky Jelcinovy doby, soucasny rozdil mezi bohaci a chudaky a tak. Tohle se u nas v mainstreamu nenosi (prece jen, je to serial, ne nejakej studentskej underground).

                      Ze to u nas nikdy nepojede v EU-compatible mediich je jasne, protoze treba hlaska „ta vase Amerika za 50 let rozpoutala 57 konfliktu“ proste neni v souladu s evropskymi hodnotami.

                      Jinak, pochopitelne, kazda vetsi zeme se snazi osamostatnit z Honiudskyho monopolu a tocit si vlastni sracky a to se vsim vsudy. Kdyz jsem videl, co toci Indove, nebo co dokonce toci Cinani, tak mne vubec neprekvapuje uroven ruskych beckovych filmu. Pokud clovek bere plac nad vysledkem jako entertainment, pak je to asi ok.

                      Vsichni kopiruji americky styl. Nekteri blbe, jini jeste hur. Nojo no, ale je to domaci produkce.

                      Zrejme o tom je i ten clanek tady. Sice v ’89 jsme si vycinkali, ze trinactidilny serialy jsou dlouha pakarna a Zeman je jim kralem, ale dnesni uroven nekonecnych sracek je jeste o dva levely dal a narod to hlta pod tlakem.

                      Vyskrtat z ceskyho programu vsechno o krimi a o spitalech, tak tam zustanu akorat lzi. Z toho jedno je predpoved pocasi a druhy propaganda.

                    2. Podle mne je umění business. A tam platí, že co si na sebe vydělá, má právo na existenci. Zjevně si sračky v televizi na sebe vydělají, jinak by je nedělali. Žehlils někdy? :)
                      Tenhle ruský sprasek nesklidil ani 20 MUSD celosvětově, vč. Ruska a asi se shodneme, že to stálo násobně více. Nebýt dotací toho jejich ministerstva, byl by to provar jako prase.
                      O Hollywoodu si můžeš myslet co chceš, ale tam platí – nevyděláš, sbohem. Přesto tam vznikají čas od času vynikající díla a nikdo, kromě diváků, jim na to nedá ani cent.
                      Sračky vznikají celosvětově každý den a nevím o tom, že by mne kdy někdo NUTIL se na ně dívat. Tohle není o cinkání klíčema, na to sere pes. Před plyšákem i po něm byly dobrý věci a špatný věci. Záleží na tom, co si kdo vybere, pokud někdo dneska lká nad mizernou úrovní toho, co běží na Nově, tak si za to může sám. Pustil si totiž Novu.

                    3. misaka:
                      Já si pustil ČT a vybafl na mě Rédl.
                      Taky mizerná úroveň…

                    4. ..stejná chyba jako s Novou. Ovšem zde chápu rozhořčení, tady si to navíc musíme platit, aniž bychom se mohli rozhodnout jinak. Pokud hovoříš o momentálním čase, pusť si Filmbox, běží tam film Její komorník od La Cavy, na svou dobu skvělé dílko. Neurazí. https://www.csfd.cz/film/26378-jeji-komornik/prehled/ V ČSR si podobnou věc střihl Hugo Haas (pšššššt – byl to Žid od Sorose).

                    5. misaka:
                      Ano, muset platit – někomu za něco.
                      Ten někdo hřevůl dostal za cosi, co se dá obtížně pojmenovat; zajímavé jsou paralely Redl, důstojník, zpravodajské služby, Rusko, atd…
                      Proč to asi vyrobili…?

                    6. Sorry, asi nevím, na co koukáš. Můžeš navést, abych věděl o čem konspiruješ?

                    7. Neviděl jsem, ale jako zarytý monarchista to dohoním, díky za tip :) Dle hodnocení to nebude úplná kravina.
                      A jako vždy odpověď otázkou: proč ne?

                    8. misaka:
                      Protože hřevůl sám nic kvalitního vymyslet neumí…

                    9. Abychom se vzájemně nemátli v dětinských zkratkách: hřevůl bude asi dle Vás Hollywood. A podle Vás nic kvalitního nikdy nevymyslel? Nikdy a nic?

                    10. …nebude to spis Hrebejk?

                    11. Hele, ten mne nikdy nebral (na toho vola výše serepesvsíni). Ty jeho filmy mi přišly jako dojáčky z vlastního neuspokojenýho dětství. Navíc ta mizerná výprava, prvoplánový cílení na city a touha spolehnout se na úspěch filmu angažováním slavných herců…nic novýho.

                    12. misaka:
                      Skot jako skot.

                    13. Jseš nesrozumitelnej. Diskutuj jasně a srozumitelně nebo mlč a koukej do kouta.

                    14. misaka:
                      1. „Jseš“
                      2. „Vás“ x „…mlč a koukej do kouta.“
                      3. „…jako zarytý monarchista to dohoním,…“
                      – – – – –
                      Zhodnoceno…

                    15. Jojo, je to vzájemné…šup..

                    16. misaka:
                      „…(na toho vola výše serepesvsíni)…“

                      Vždy je někde začátek…

                    17. Re: misaka
                      28.11.2018 v 8:42

                      Nehledal jsem, kolik ten rusky ‚zprasek‘ stal, podle mne to byla spis nizkonakladovka, vsechno vesmes studia, nebo nenarocne exteriery. Tim padem nemuzu posoudit, jak to bylo ci nebylo komercne o necem.

                      Co se Honiudu tyce, tak my delame veci pro SFX pro Universal, Columbia a 20Fox, je to spis tim, ze SFX jsou ‚zoldaci‘ a bylo mi tvrzeno, ze produkce Honiudu se casto distribuuje v balicich, kde s jednim tahakem je i par sracek, coz je forma dotace tech sracek, protoze jen na trhacich se ani Honiud neuzivi.

                      Samozrejme u nas je problem hlavne v tom, ze jednak proste z nekterych zemi se filmy nenakupuji, ani kdyby byly sebelepsi a pak v tom, ze zatimco drive sli lidi do kina jednou za cas a tim padem kinematografie to stihala pokryt, dnes by lidi chteli zabavu v bedne 25 hodin denne.

                    18. Tak to si piš, to stálo hodně, zejména ty efekty, mimochodem – myslíš, že je (ty efekty) dělali Ivani? :) ale notak…na faktuře byla adresa v LA.
                      Kdyby Ivani ty samé prachy dali na opravu té své jediné letadlové galeony, co jezdí na mazut a dehet, už by plula.

                    19. Tak jestli chces kvalitni film na urovni holywudu, tak doporucuji
                      https://www.csfd.cz/film/211522-9-rota/prehled/

                      Vyborny valecny film z Afghanistanu riznutej houlywudem. A pritom celkem starej a docela neznamej.

                  2. Viděl sem a nebyl to úplně blbej film, nicméně do toho narvali zase moře peněz a byl to docela provar, všechno to tam teď krachuje. A opět, takovejch filmů tam kousek na jih pod váma točí ročně několik.

  7. Onehdá jsem byl svědkem, jak v seriálu (co si žena pustila k žehlení) záchránili malého chlapce který se napil somanu, kterej si jeho táta přivezl z volny a měl ho na krysy. Asi tak 2 dni po expozici. Ono celkově to umění není zrovna spolehlivě ozdrojovaný

    1. To byl právě Modrej kód. Dvě doktorky z nichž jedna je blondýna a druhá vypadá jako Hitler bez kníru pečujou o kluka, co umírá na neznámou otravu. Najednou jednu z nich napadne říct tatínkovi kluka, že kluk se předtím přiznal, že vypil “Colu”, co našel doma ve sklepě. Tatínkovi svítá a praví, že tam měl bojovou chemikálii, co používali na vojně jako jed na krysy a on si vzal trošku domů. Honem se volá do Prahy. Čekáme až přiletí vrtulník z Prahy. Vrtulník je tady, blondýna píchá protijed a chlapec se začne uzdravovat. Spolu s Hitlerem se z toho radují.

  8. Zajímavé jak se začátek nesnášenlivosti sněhu většinou kryje s rokem kdy se z člověka stal motorista. Do té doby to většinou nikomu nevadí a na první sníh se často i těší.

    Mě spíš vadí tající břečka. Ladovská zasněžená krajina je pastva pro oči kterou poslední roky z okna moc nevídám.

    1. Já se na první sníh jako motorista těším, na co se netěším jsou ostatní motoristé co si opět po roce musí zopakovat základy fyziky, například dostředivé zrychlení a tření.
      Autorovi technická: Posluchárna je na stavárně, jeden ze vchodů rovněž, prostor před jednou ze dvou velkých poslucháren suplují menší C2xx. Kancelář desinfikátora bude zřejmě tamtéž, s děkanátem jsem bohudík neměl nikdy osobně tu čest. Menza bylo ve skutečnosti atrium za vstupními turnikety, rajskou jsem tam nikdy nikoho v reálu ovšem žrát neviděl.

      1. V době kdy auta byly ještě auta, se fyzika motoristovi připomínala v každé mírné zatáčce. Ale ty dnešní přeposilované, přemotorizované předohraby, perfektně hlukově utěsněné, kde rychlost poznáte jen když poctivě počítáte patníky, to jsou ve spojení s celkově otupělejśí populací pak solidní silniční jatka po celý rok. A fyziku si dotyčný uvědomí většinou až se na jipce probere z kómatu.

    2. Ja jsem za snih rad… do naseho hangu se aspon nevyskrabou luftaci a je tady svatej klid. Doufam, ze do zitrka neco napadne. Zatim venku jen chcije.

  9. OMG Dfensi, když se ti to nelíbí, tak se na to nekoukej… Máš na výběr z X programů a taky to můžeš úplně vypnout.

    1. Tady za tímhle asi bude prázdná fronta článků.

    2. Ty ses dobrej, cece. A na co pak bude nadavat?

    3. OMG mjfoxi, když se ti to nelíbí, tak to nečti. Máš na výběr z X webů a taky nemusíš číst nic.

      1. OMG DerrickCustere, když se ti to nelíbí, tak to nečti. Máš na výběr z X webů a taky nemusíš číst nic.

Komentáře jsou uzavřené.

D-FENS © 2017