Grétina spíč - zpět na článek

Počet komentářů: 201

  1. Grétka byla bílá, trpěla – v dnešní době – jen běžnými mentálními poruchami, nebyla fyzicky (moc viditelně) postižená, nebylo známo nic o její sexuální orientaci či nějakých výrazných sexuálních traumatech spojených s CO2… prostě normální (severské) dítě = všechno špatně, to nemohlo vyjít!
    Je potřeba to trošku dopilovat a ono to nakonec půjde.
    Až bude tytéž hrozby pracujícímu lidstvu pronášet v breku šilhající astrosexuální holčička bez nohy a ruky z invalidního vozíku, tmavé pleti a zjizvená po celém pokřiveném těle, tak Vás smích přejde. Protože pak si nikdo ani nedovolí byť jen pohledem projevit nesouhlas. Za ta stejná slova sklidí potlesk vestoje od těch, kteří Grétku dnes kritizují.
    Holt je třeba jen vyměnit loutku a pojedem dál… to by v tom čert byl, abychom ten kapitalismus, svobodu či demokracii nevytřískali z těch zabedněných lidských palic jednou provždy!

    1. Mozna by ji meli pustit na Vaclavak s kanystrem benzinu. Byl by to dobrej symbol boje proti cemusi, autodestrukce tam ma svoji neochvejnou tradici. Staci ji nakukat, ze benzin horenim spaluje CO2.

  2. Já si u jejího projevu vzpomněl na tohle:
    https://www.youtube.com/watch?v=g1WUI_XooY8

  3. Mimochodem, začátkem září jsem pobýval v Alpách na pomezí Rakouska a Německa a těch vlajek a nápisů „fucking Greta“ tam bylo hromady. A to bylo PŘED jejím úžasným projevem v OSN a v zemích, které v tom revolučním zeleném šílenství hrají první housle!
    Zřejmě mají horalé asi trochu odlišné názory na soužití s přírodou, než velkoměstští levicoví (nevzdělaní) pseudointelektuálové.

  4. Sám jsem asi nějakej porouchanej – nejde mi totiž do hlavy, jak to malý pako může vůbec někdo brát vážně. A toho křiku v médiích, když někdo jen jemně naznačí, že je to šílenec… Ona sama je směšná, ale zároveň jde na mě hrůza z toho, kolik ovcí je ochotno jí naslouchat a řídit se tím, co káže. Je až tragikomické, vidět ty přítomné papaláše, jak si od ní nechají nakládat a zároveň jí za to ještě tleskají… A taky bych chtěl vidět, kolik záškoláků by na demošku „za klima“ dorazilo o víkendu.

    1. Tak to jste asi vážně porouchanej. Grétinu misi můžeme směle zařadit vedle potopení Lusitanie, Pearl Harboru, požáru Reichstagu, pádu dvojčat, vystřílení Bataclanu a podobné pimprlové divadlo, které dodává patřičný šmak dávno rozjetým a připravovaným událostem.
      Vyslechneme, zatleskáme, smutně pokýváme hlavou a pak všechno zakážeme, omezíme, sešněrujeme. To víte, mladý to chtěj, musíme tu planetu zachránit.

      1. Kdyz pred 2000 lety zakalil typek, co kafral aktualni vlade do rizeni spolecnosti, tak se nestalo zhola nic, zato par set let po nem se toho chytla parta, ktera na tomto PR vybudovala silne profitujici firmu.

        Dneska se hleda neco vetsiho a jako vhodnej mucednik se nenabizi nic mensiho, nez planeta. Samozrejme patricna mafie uz neni blba a nechce cekat ani dve sta let, ani na skapani mucednika, ale rozjizdi PR uz s predstihem. Neco, jako vanocni vyprodeje v rijnu.

  5. nerad vám beru iluze, ale pročtěte si komentáře pod jejím spíčem na jůtůb a zjistíte, že solidních možná až 50 % lidí jí to žere a jedou v tom s ní.

    komentářů „WTF?“ je zoufale málo

    Já teda neviděl až tak mentální záležitost, jako úplně obyčejné studentské ochotnické divadlo, takhle nějak vypadalo, když jsme se v 15ti snažili hrát ve škole cimrmany a jiné skeče coby vánoční besídku, abychom se nemuseli učit.

    Takže o ní ještě uslyšíme, tohle není konec.

    „HOW DARE YOU !?“ tohle heslo teď nějaký čásek pofičí, už jsou z toho i memy všude po netu

    1. PRedne jde mazat komentare, vime? :D Take je moderni komentare skryvat! (takze autor jej vidi, ale nikdo jiny jej nevidi) Taky jde upravit like/dislike ratio :D

      A to vim jenom ja jako absolutni zacatecnik a neznalec socialnich siti a jejich nastroju :) Co asi jde dalsiho :)

      1. no když vlezu na 9gag, kde je asi největší mišmaš všech lidí všech typů z celého světa, akorát vzdělání vesměs maturita + (lopaty tam nechodí) je to tak 60:40, 40 % lidí sice třeba vníme, že dotyčná ja magor, ale souhlasí s tím, co se snaží říct, prostě „dělejte něco, jsme v piči a všichni tu zdechnem a může za to uhlík“

        1. To proto, ze o tom vi hovno a jsou lini to prohnat kvalitnimi zdroji :)

          1. to je úplně fuk že ví hovno, jde o to, že to žerou, takže to má veřejnou podporu.

            Nemá cenu jim ani nic vysvětlovat, je to náboženství.

            Ale reálný dopad se týk nás všech, budou dále pokračovat ve svém ekodžihádu.

            1. KDe neni diskuse, tam se neda diskutovat. REalita je takova, ze za otevreni diskuse se vede ostrakizace, takze je mi to sumak.

              1. nějak mm pocit že zde mluvíme každý o něčem úplně jiném a nemůžem trefit tu vlnu vysílač-přijímač :)

                no nic, next time

  6. Já jsem rád za ten její projev. Ještě pár takových a její hvězda zapadne jak finalista Superstar.

  7. Kdzy jsem si cetl o fenomenu „jurodivých“ v carskem Rusku, pokladal jsem to za standardni ruskou hloupost a omezenost nevzdelanych muziku.

    A ted mame to same v primem prenosu na pude OSN, naslouchji predni svetovi statnici…

  8. A kdo pase tebe, co? Vaclav Klaus? A nebo kdo taha za nitky u tebe? To nam asi nereknes, vid…
    Mohl bych pokracovat, ale uz me to strasne unavuje. Sam jses aktivista, sam bojujes za to ci ono – a delas to, protoze tomu veris, nebo proto, ze te nekdo pase?
    To sand neni pravda.
    Samozrejme za souhlasneho hykani davu vernych vlezdoprdelku, kteri odlajkuji vse, co pan domaci napise, i kdyby to byla presna ukazka zmrdstvi, jak tu o tom kdysi pred lety sam psal.
    Stal ses sam nejvetsim zmrdem, a ani o tom nevis…

    1. Ty sis něco šlehnul? Takhle mimo obvykle nebejváš… srovnávat navedený 16-ti letý dítě s DF, kterej to tu začal tvořit skoro ve 30ti…v 15ti letech nikoho, kdo neni navočkovej a naindoktrinovanej sračkama od rodičů/školy/whatever fakt nezajímá nějaký posraný klima tvl..

      1. Jiste..dite je navedeny, indoktrinovany, nemocny, debilni, navockovany, vypatlany. Jeste k tomu je to holka, predpokladam, ze je oskliva a nikdo ji nechce.
        A ti druzi, ti jsou hodni, inteligentni, skveli, zdravi, nemyli se, nejsou ockovany a uz vubec ne vypatlany.
        a kazdy, kdo ma v 15 letech nejaky silny nazor, je navockovanej, protoze nikdo normani v 15 letech nemuze mit na nic zadnej nazor. a kdyz uz by ho mel, tak je urcite spatnej.
        Jedine, ze by mel nazor, ze cyklisti jsou spatny, to bychom rekli, ze ma spravny nazor. Ostatne autorovy deti maji ty spravne nazory, i kdyz jim je tusim 10 let, nebo kolik. Takze jsou chytre a strci do kapsy kdejakeho dospeleho, ktery ma jiny nazor.

        1. vypůjčím si od Kuby níže – je to chudak holka. mala, naivni. s autismem a jinymi poruchami vnimani. Ona tomu proste veri, to co krici (i kdyz tomu asi vlastne nerozumi) a kritiku snest ne ze neumi, ale nemuze kvuli sve nemoci. Dovedete si predstavit az trochu vyroste a mozna ji dojde, co s ni jeji vlastni rodice provedli? jak nechutne s ni bylo manipulovano, co ji bylo vtloukano do hlavy.. Pokud ji to vubec dojde, pokud se na ni nepodepsali uz tolik, ze to proste nepujde spravit. Jak asi skonci za pet, deset let? v ustavu s tezkymi depresemi a na praskach?

          pokud si myslíš něco jinýho, máš na to zcela jistě právo.

          1. Vis, co si myslim? Myslim si, ze je trapny resit, jestli nekdo ma autenticky nazory nebo mu je nekdo vnutil, kdyz o tom vim uplny hovno a jedina informace, kterou mam je ta, ze dotycna osoba rika neco jineho, nez chci slyset.
            Ja jsem v jejim veku mel taky radikalni nazory. Bydlel jsem chvili misto na intru u kamose doma a jelikoz to doma mel dost na picu, tak jsem zcela vazne vysvetloval jeho matce, ze se chova jak pica a ze se ma chovat uplne jinak..a kdyz to (samozrejme) nepadlo na urodnou pudu, tak jsme se oba sebrali a sli jsme bydlet kamsi k babicce. jo, takova picovina…No kdybych v te dobe mel dojem, ze je nejaky globalni oteplovani a ze je to problem, tak bych taky rval okolo sebe a snazil se, abych byl slyset.
            Bylo by to snad proto, ze bych byl indoktrinovanej? Indoktrinoval me nekdo k tomu, abych si myslel, ze ta kamosova matka spatne vede domacnost? Neee, ba naopak, byly to moje myslenky a mozna byly dobre a mozna uplne blbe, rozhodne byly moje.
            A pozdeji, kdyz mi bylo o par let vice, jsem se v komunite online hracu Pc her na internetu zasazoval za to, aby se pri hrani multiplayer her necheatovalo. Venoval jsem tomu obrovske usili, velkou porci casu a energie, schazel se kvuli tomu s lidma, znepratelil jsem si polovinu znamejch…jo, je to uplna picovina. Byl jsem indoktrinovanej, byl jsem kvuli tomu nemocnej? Ne, proste jsem to citil jako zasadni vec, kterou jsem chtel resit.
            Ze jsem nerozumnel tomu, co jsem rikal a delal? Ja jsem tomu rozumnel a plne verim tomu, ze tomu rozumi i ta holka. Mozna jsem byl ja strasne naivni a resil jsem totalni kokotiny bez vlivu na normalni zivot. Mozna je ona strasne naivni a veri nejakejm vedcum, kteri mozna ani nemaj pravdu. No a co? Kazdej mladej clovek by mel bejt radikalni a prat se za to, cemu veri. A vlastne by ho to nemelo nikdy prejit, protoze to je strasne fajn, prat se za to, cemu verim a co povazuji za dobre.
            A jestli jsem trebas ja tehdy snasel kritiku? samozrejme, ze ne. Kazdeho, kdo to nevidel stejne jako ja, jsem povazoval za spatneho cloveka a podobne. A DODNES to tak vidim se spoustou veci stejne. dodnes povazuji spoustu lidi za spatne lidi a za kreteny, protoze se podle me chovaji spatne..
            Lidi by meli resit podstatu veci a neschovavat se za to, ze neco rekla nejaka nemocna holka. No a co??? I kdyby byla 100x nemocna, to nemuze mit pravdu? Jako ze v principu, autiste proste nikdy nemuzou mit pravdu???? A pokud muzou, tak proc se argumentuje tim, ze je autistka? (a ja vubec netusim, jestli je ci neni, btw). Tyhle nalepky maji dodat vahu tomu, ze s tim nekdo nesouhlasi. A je mnohem lehci poplivat autora myslenky a tim ji zapudit, nez se popasovat s tou myslenkou samotnou.
            Jo, je to tak jednoduche, zesmesnit a tim se vymezit. A trapne, a zmrdske, dodavam.
            Rozeberte jednu myslenku po druhe a argumentujte proti ni, to je ferove.
            Ona ta holka ma mozna v mnohem pravdu. Jo, rika ji radikalne a tak, jak se to lidem nelibi. A mozna je to vsechno jinak a casem se to ukaze.
            Ale at si kazdy rekne sam pred sebou: Jsem si ZCELA jisty, ze NIC z toho, co se rika o zmenach klimatu, neni pravda. Ja osobne si myslim, ze se spousta veci prehani, ale to, jak se lidstvo k planete chova, neni take zrovna vzorove. Jo, pisu tohle z auta, az dopisu, tak nastartuju a zase pojedu dal a budu i ja zamorovat okoli. Jo, myslim si, ze je to docela zanedbatelny a ze to asi uplne nevytrhnu, kdybych to neudelal. Ale nejsem takovej kreten, abych rekl, ze neskodim NIJAK. A reseni si take predstavuju ZCELA jinak, nez nam cpou politici. Ale to je zase na jinou debatu…

            1. Jsem si zcela jistý, že ta kráva pravdu nemá, že mele totální nesmysly, které ani nejsou z její nemocné hlavy. A jsem si zcela jistý, že kdo tuhle chudinku fanaticky následuje je magor sám.

              1. Podle mne ta koza patri do podobne sekce, jako denni davky picovin z nekonecneho serialu „Princ Harry&hiz family“. Kdyz ji media vypnou, prestane existovat.

            2. Fajn Lojzo, hrajme:
              „Rozeberte jednu myslenku po druhe a argumentujte proti ni, to je ferove.“
              On by to nebyl problém, kdyby… v tom projevu nějaká, JAKÁKOLI myšlenka hodná argumentace byla.
              Jenže – proti čemu mám argumentovat?
              Proti tomu, že jsem příslušníkem generace, která té blahobytem překypující malé holce umožnila flákat se místo práce či vzdělávání se a veřejně nadávat lidem za jejich poctivou prací vydělané peníze? To jde dost těžko, protože to, co ta holka říká, může říkat jenom a právě proto, že jsme se všichni my, kterým nadává, vlastním vzděláváním, prací a životem zasloužili – na rozdíl od ní – o tuto její možnost nás beztrestně, zadarmo a veřejně urážet.
              V ČEM konkrétním má ta holka tedy pravdu? Že jsme zlí lidé? A k tomuto závěru došla, aniž by sama prstem hnula, zahrnuta blahobytem a bezstarostnou existencí, kdy dostala exkluzivní právo řešit jenom a pouze své dětství, svoji bezstarostnost a svoji světlou budoucnost?
              S ČÍM máme polemizovat a proti ČEMU máme argumentovat? Proti nadávákám?
              Tak já jsem k jejímu, podle ní zničenému – podle mne neadekvátně blahobytnému – dětství přispěl tím, že jsem nějaké té unii, která se na tom divadle určitě podílí, prostředníctvím v ČR pravidelně odváděných daní (každé čtvrtletí, na měsíční jsem moc malej Jouda) musel poslat nějaké peníze, které mi byly pod pohrůžkou násilí uloupeny státní správou ČR. Za to se mám stydět? Proto jsem zlý člověk? Tím jsem jí zkazil budoucnost?

              1. Vis, co je na tom vsem nejhorsi? Ze v te zakladni myslence ma kus pravdy. A nebo rekneme, ze minimalne smer toho myslenkoveho toku je realny. Totiz – lidstvo zije na dluh. Zivotni prostredi se zatezuje a dela se, ze je to ok. I kdyby nebylo zadne oteplovani a nebyly zadne zmeny a I kdyby za to vsechno nemohl ani trosku clovek (coz je docela mozne), tak se staci podivat, kolik bordelu je v morich. Ja jsem posledni,koho by dojimala nejaka velryba s zaludkem plnym platovejch tasek – ale na druhou stranu, ona je to realita. Zasirame si zivotni prostredi, mikroplasty jsou uz uplne vsude, more plne sracek…hned za planetou je to taky plny sracek, dneska uz je okolo planety tolik smeti, ze za chvili zacne byt problem tam vubec posilat dalsi satelity…vsude sracky, odpad, bordel…
                MY tu kdysi meli neodsireny elektrarny. Lesy chcipaly, dejchat se tam poradne nedalo…a jake byly reakce politiku? Zadne..vsechno v pohode, holt vole pokrok, tak neco musime vydrzet…Pak se do toho nacpaly nejake penize, a jak se najednou zlepsil vzduch, lesy…
                Podle me lidi, co dneska rikaj, ze se s tim nema nic delat, jsou na uplne stejne urovni jako lidi, co rikali, ze se nema nic delat s tema elektrarnama.

                1. Co to je to životní prostředí? Koho, čeho?

                  Na začátek je dobrý si definovat pojmy, jinak je to celý k smíchu. A přesně tady sme, akorát už to začíná být spíš k pláči, buzeranti ze ziskovek kážou těm, z jejichž peněz žijí, zatímco stále víc z nich žije pomalu z ruky do huby, jak se budou muset zas omezovat, protože jinak příde vole doooooooom! Co mi to jenom připomíná…

                  1. V urcitych vecech uz tady doom je. Je otazka, jestli nam to vadi ci ne (pripadne jak moc). Tobe ta situace odpadu v morich neprijde jako doom? Me docela jo…
                    Ale uprimne, nejak extra me to netrapi, protoze jsem od toho more docela daleko.Myslim, ze podobny pristup tu bude mit vetsina lidi.
                    Ale zase chapu, ze jsou lidi, ktere to trapi, protoze to je proste spatne, to co se deje.
                    Znova rikam, je to to samy, jaky kdyz by nekdo pred 50 lety tvrdil, ze ty elektrarny nejsou zadnej doom a proste chceme elektriku, tak holt mame coudici elektrarny,a kdo to rozporuje, tak je buzerant.

                    1. Najdi mi co len jediny link na Gretu Carbo hovoriacom o inom ako klime a CO2. Sracky v oceane – a nielen v nom, ved sraciek je rozhadzanych kopa vsade nespomenula ani raz. Climate, bla bla bla, don’t you dare, bla bla bla je vsetko co od nej pocut.

                    2. Kolega se ptal na zivotni prostredi…tak argumentuju zivotnim prostredim :-)
                      Jinak CO2 – jses si 100%, ale OPRAVDU 100% jistej, ze CO2 je naprosto v pohode, nic se nedeje, zadny CO2 nijak nicemu neskodi a vsechno je to v pohode?
                      Ja se priznam, ze ne (ano, chapu, je to asi horsi, nez kdybych byl homoseuxal, ale je to holt tak). Ja totiz NEVIM, jak to je. A docela obdivuju ty, co to vedi, protoze to musej teda bejt myslitele jak hrom, kdyz to dokazou rozhodnout…

                    3. Nie som si na 100% isty ze CO2 je absolutne neskodny. Ale ani dost dobre nedokazem uverit ze je to jedina pricina klimatickych zmien. Takisto nie som presvedceny o tom ze musime silou-mocou udrzat sucasne priemerne teploty na zemi. V minulosti uz udajne vyssie boli. A ked sme pri samotnom CO2, volakedy mi bolo tlacene do hlavy ze rastliny vyuzivaju CO2 a vodu na tvorbu biomasy. Cize sa nam kludne moze stat je nam rastliny budu rast lepsie.
                      Inak by som bol zvedavy ze ako by Greta Carbo a jej nasledovnici reagovali keby ich naozaj zobrali vazne a na celom svete by sa naozaj zaviedli prisne opatrenia na obmedzenie emissi CO2. To by uz len bolo revu…

                    4. Ve skutečnosti se atmosféra na zemi často měnila. V karbonu obsahovala takovou koncentraci O2, že byste se otrávil. Když pak vybuchly sibiřský trapy, dostalo se do ovzduší tolik plynů, že byste se otrávil taky.

                    5. Soudruzka Greta by hlavne mela vyrazit do Ciny, kde narust tvorby sklenikovych plynu je za posledni 1/4stoleti suverenne nejvyssi. Mozna by to mela jit emotivne hulakat na Namesti nebeskeho klidu, tam je s ruznymi projevy ledasceho celkem zavedena tradice.

                    6. Čína vyrábí, protože my kupujeme. Kdyby se EU+USA dohodly, že nekoupíme některé výrobky, pokud nebudou pocházet z enviromental-friendly země, tak by se možná i Čína dala trochu přitlačit. Ale to by chtělo dost politické soudržnosti a zaplatili bychom to v dražších výrobcích.

                    7. Re:Goro
                      26.9.2019 v 19:43

                      Jo. A kdyby se lidi domluvili a prestali plytvat… kdyby se domluvili a prestali si zavidet… kdyby se domluvili a…

                      Jasne, chapu to. Pravdu samozrejme mas, ale je to tak nejak nahovno.

                    8. CIna prevysuje trojnasobne produkci EU, US je skoro na dvojnasobku EU. Ale budeme rvat v EU a na EU :) TAkze se domluvime, ze nebudeme nic kupovat z US ani Ciny? Aha, aha.

                    9. Re: Childeater
                      26.9.2019 v 19:46

                      Ti v tom davu nepochybne chodili pravidelne do skoly a nemalo z nich byli i premianti…. Jako jo, neni Nemka, takze asi by na ne hulakat mohla a oni by poslouchali, jenze oni oni nejsou uplne blbi.

                    10. Som si na 100% istý, na základe súčasného poznania vedy, že dnes koncentrácie CO2 okolo 400 ppm, rovnako ako o niečo vyššie koncentrácie 500-600 ppm, sú v pohode a ničomu živému nevadia, skôr prospievajú, žiadne výrazné zmeny nespôsobujú a celá hystéria okolo toho je nezmysel.

                    11. Hlavně miluju, jak se pořád píše, že teplota v Klementinu před 150 lety atd., ale nikdo už nepoznamená, že vedle Klementina se pásly kozy a celý město nebyla jedna bublina teplýho vzduchu, živená z několika elektráren a tááákhle tlustýho potrubí s plynem. Totéž Greenwich atd.

                    12. Obsah CO2 byl v dějinách Země různý, i daleko vyšší, a nic katastrofálního se tehdy evidentně nestalo. Zato doba ledová, to nebyla žádná sranda.

            3. Domnívám se, že každý, kdo reálně disponuje schopností a ochotou kriticky myslet, si srovnává i protichůdné názory z více stran a snaží se udělat si vlastní názor. A jelikož problémy jsou složité, tak to chce solidní dávku nesebekritické arogance, být si jistý tím, že mám správně popsaný problém, znám příčiny problému a nebo dokonce že i znám řešení nějakého problému.

              Radikální (přesněji řečeno radikálně prosazované) názory jsou typické pro lidi, kteří toho ví hodně málo, zato jim nechybí sebevědomí. Čím víc toho člověk ví, tím víc si obvykle uvědomuje, co všechno ještě neví, tím víc pochybuje a tím méně radikální je ve svých postojích. V případě náboženství nemusíte vědět skoro nic, protože vám stačí víra. Proto taky argumentace stoupenců klimatického náboženství připomíná argumentaci náboženstkých fanatiků a na opravdu hluboce věřící žádná racionální argumentace nefunguje.

              1. No…a ted si vezmi, ze nekdo proste jen bude „verit vedcum“. To neni uplne nic neobvyklyho. Kdyz jdu k zubari, taky „verim vedcum“, ze to vymysleli tak, aby mi ty zuby byly opraveny a zaroven to pro me nebylo skodlivy,atd. Vubec nevim, jak to funguje, ale verim tomu.
                Kdyz nekde postavej jadernou elektrarnu, musime „verit vedcum“, ze to nebouchne, protoze nakonec nic jineho, nez jim verit nam nezbyva.
                No a jsou lidi (a neni jich malo), co verej vedcum, ze probihaj nejake zmeny a ze za to muzou lidi. Jako budeme obvinovat „prosty lid“, ze very vedcum a nemel by??? A nebo jako nekdy jim verit ma a nekdy nema? To je pro mnoho lidi prilis slozite. Vetsina lidi vubec nic o nejakem klimatu netusi. Vubec netusi, jak to funguje, jestli se otepluje nebo ochlazuje, proc a jak…vubec o tom nevedi nic (ja jsem jeden z nich. Neco malo jsem o tom cetl, ale muzu rict, ze nevim nic moc).
                No…a ted jde jen o to, kterym vedcum clovek veri, ze.
                Zkus si rict ty sam za sebe – jaky mas na klimaticke zmeny nazor, a PROC. Proc PRESNE mas takovy nazor, jaky mas. Jak jsi k nemu prisel? Predpokladam, ze at uz je jakykoliv, tak jses na tom asi jako ja (vis o tom nula nula nic) a k nekomu jsi se priklonil. Melo to jiste nejaky duvod…Ale uz jses priklonenej. A ty pak budes rikat nekomu, ze na nej nefunguje argumentace? Na tebe argumentace funguje?
                Uprimne receno, pokud na nekoho funguje argumentace (za kohoz se povazuji napriklad ja), tak na tohle tema nemuze mit jasne vyhranenej nazor, protoze proste NEEXISTUJE zpusob, jak se dobrat nejake objektivni pravde. Mozna ma pravdu ta strana, mozna ta druha. Obe strany maji argumenty,ktere se tvari logicky a smysluplne.
                (toto neni mineno proti tobe konkretne. Jen kdyz ti tu odepisuji, tak hovorim k tobe. Mozna ti krivdim a predem se omlouvam, ma to byt v podstate pro vsechny, kdo si to prectou, at se nad tim zamysli).

                1. “ … nekdo proste jen bude „verit vedcum. To neni uplne nic neobvyklyho.“

                  Výsledkem našeho vzdělávacího systému je věřit autoritám, namísto alespoň elementární snahy použít vlastní hlavu. Čím méně exaktní je problematika, tím snáz najdeš vědce, kteří mají odlišný názor. A pak ti stačí podívat se na argumentaci jedné a druhé strany a velmi často si můžeš udělat názor i v oblastech, kde sám nejsi expert.

                  Já jsem postižen tím, že tak činím poměrně často a díky tomu jsem přišel o poměrně hodně iluzí.

                  „Kdyz jdu k zubari, taky „verim vedcům“,

                  Když jdeš k zubaři, tak většinou věříš tomu zubaři. Taky jsem věřil zubaři a současně jsem se zubaře bál jako čert kříže, protože to skoro vždycky bylo jak na mučidlech. Pak jsem zubaře změnil a zjistil jsem, že zubař, kterému jsem věřil, byl totální poleno, respektive byl zcela průměrný, placený pojištěním a byl tím pádem tak asi 10 až 20 let za stavem současné zubařské vědy a techniky. Můj nový zubař mě připravil o hodně peněz, ale taky mě připravil o strach ze zubařů a mimo to mi vysvětlil, proč když jdu od něj, tak to prakticky nikdy nebolí a proč to dřív vždycky bylo takové utrpení jak na křesle, tak potom doma.

                  Věřit vědcům je hrozně pohodlné a je to hodně nebezpečné, když jde o témata, do kterých se motá politika. A politika se motá nejen do klimatologie, ale taky do zdravotnictví, do zbraňové politiy, do zákazů olova atd. Ve všech těchto oblastech vyhrabeš ve slouvutných časopisech takové množství junk science, že z toho oči přechází. To bohužel není jen můj dojem, to je bohužel smutná realita:
                  https://plato.stanford.edu/entries/scientific-reproducibility/

                  K tomto zjištění mě dovedla snaha udělat si pomocí vědeckých studí vlastní názor na soukromé držení zbraní. Nešlo přehlédnout, že drtivá většina publikací z pera lékařů na toto téma je tvrdě protizbraňová. Už to bylo zajímavé, protože studie dělané kriminology a ekonomy vycházely celkem neutrálně (jednou tak, podruhé onak).

                  V okamžiku, kdy člověk ale nečte jen závěry studií, ale celé studie, tak si začne všímat náznaků toho, že je s daty často manipulováno, aby to ve výsledku vyšlo tak, jak si autorský tým přeje.

                  Když jsme zjistil, že jsou pod podobnými studiemi z per lékařů podepsány instituce, jejichž náplní je mj. vyhodnocovat farmaceutické studie, tak jsem ztratil důvěru v lékové studie a naopak přistupuji ke studiím s apriorní nedůvěrou. Další kapkou pak byla kniha Johna Virapena o tom jakými metodami se protláčí léky na trh a jak se dělají studie tak, aby vyšly.

                  Já vědcům nevěřím, pouze připouštím že mohou mít pravdu v případě, že v jejich pracech nenacházím podezřelá místa nebo rozpory, případně pokud na připomínky kritiků reagují seriózním způsobem.

                  Máš pravdu, obě strany mají (minimálně zpočátku) argumenty, které vypadají logicky. Proto to chce podívat se na argumenty obou stran a začít si klást otázky a hledat na ně odpovědi.

                  Já si ohledně klimatu ty otázky kladl. Třeba tyto:
                  – proč klimavědci-oteplovači odmítali vydat data, proč manipulovali s daty?
                  – plní se předpovědi modelů ?
                  – jaká je kvalita modelů – fyzikální model odladíš na nějakých datech a pookdu je dobrý, tak bude fungovat do minulosti a bude schopen předpovídat budoucnost. Umí to jejich modely ?
                  – proč se se středověkým klimatickým optimem zkusili vypořádat tak, že ho zkusili zamaskovat a pak zkoušeli tvrdit, že to byla regionální a ne globální událost (bylo mj zaznamenáno nejen v evropě, ale i v japonsku, z jižní polokoule nejspíš nejsou dostatečná data)
                  – jak se modely vyrovnávají s měnícím se albedem, které má nejspíš vliv jako hrom a my ho neumíme měřit.

                  A taky mě zaujalo jak oteplovači zdůrazňují potenciální kladné zpětné vazby a zamlčují existenci záporných zpětných vazeb, díky kterým tady máme dlouhodobě relativně extrémně stabilní klima.

                  Čím víc otázek jsem si kladl, tím méně spokojený jsme byl s tím, co jsem se dozvěděl a to generovalo další a další otázky.
                  Jo klima se mění.
                  Má na to vliv člověk ? Určitě ano, otázka je jak velký.

                  Ovšem tomu co produkuje IPCC věřím asi tolik, jako věřím zbraňovým výzkumům Dr. Artura Kellermana. Kellermanovy práce skutečně stojí za to, protože takhle se dělá (klimatická, zbraňová, farmaceutická) věda, které potom lidé věří:
                  https://www.firearmsandliberty.com/papers-shade/StatisticalMisgivingsandLies.PDF

                  Máš pravdu, pro běžného smrtelníka neexistuje způsob jak se dobrat pravdy, ale často existuje způsob jak se dobrat zjištění, že některým vědcům se nedá věřit ani nos mezi očima.

                2. „Kdyz nekde postavej jadernou elektrarnu, musime „verit vedcum“, ze to nebouchne, protoze nakonec nic jineho, nez jim verit nam nezbyva.“

                  Elektrárny mají tu výhodu, že k nim existují normy, dokumentace, rizikové analýzy – k dispozici máme aspoň trochu důvěryhodná čísla a můžeš se rozhodovat aspoň trochu racionálně, nakonec to není ani tak o „víře ve vědce“, ale o víře ve „stavební dozor“. Jenomže tu energii někde získat musíš. Takže to není JE ano/ne, ale když ne „JE“, tak jaký zdroj energie si zvolíme ?

                  Proto je nejlepší energie taková, která se nespotřebuje a tam by měla být zaměřena poměrně masivní snaha. Místo nesmyslného boje proti CO2 bychom měli usilovat o snížení spotřeby energie, snižování plýtvání zdroji, snižování závislosti na fosilních palivech atd.

                  Všimni si, že se v poslední době hodně brojí proti uhlí, a jelikož nějaký zdroj energie bude potřeba, tak se uvažuje o tom, že se energie bude vyrábět z plynu (což je ale také fosilní zdroj). A teď se podívej kde jsou zdroje uhlí a kde plynu.
                  Je v tom ekologie, nebo politika ?

                  Uhlí i jádro jsou špatné, plyn z Ruska je dobrý. Proč mi to jen připomíná Orwelovo:

                  … na farmě se žilo stále hůř a hůř, a jednoho rána přišla prasata po dvou, a ovce místo obvyklého „Čtyři nohy dobré, dvě nohy špatné!“ spustily: „Čtyři nohy dobré, dvě nohy lepší!“

                  Sedm přikázání ze zdi zmizelo o objevilo se tam jen jedno:
                  „Všechna zvířata jsou si rovna, ale některá jsou si rovnější.“

                3. Ne jako seriózně, nezačlo ti hrabat? Nevim co mají s JE společnýho vědci, základní výzkum toho co se staví probíhal tak 2-4 desetiletí zpátky. Staví to inženýři. A jelikož stádní úřad pro jadernou bezpečnost je už jaksi z názvu stádní, můžeš si podle stošestky vyžádat projektovou dokumentaci, reporty, všechno a většinu toho asi dostaneš (něco možná budou odmítat s ohledem na obchodní tajemství, to by pak rozsekl soud). Ale i člověk z ulice v podstatě má šanci se na to podívat a pokud tomu aspoň trochu rozumí, přezkoumat to.

                  Srovnal s produkcí těch klimazmrdskejch panelů kolem OSN a kde jakejch megazmrdích trafik, kteří odmítají vydat data i když jim to div že nenařídí soud a jenom lžou a fabulují a hrají kurva na emoce, což dopadá na úrodnou půdu tak poloviny lidí, co dílem odmítají, dílem i nejsou schopní analyticky myslet (někdo na to prostě nemá zadrátovanej mozek) a jednají emotivně. To nemá s vědou nic společnýho, to je jenom urážka skutečnejch vědců.

            4. Lojza: „Kazdej mladej clovek by mel bejt radikalni a prat se za to, cemu veri.“ Pak se ale takovej mladej člověk nesmí divit, když ho někde v zasněženým ardenským lese vytáhne z okopu nějakej ten už dospělej Joe bez ideálů a na místě ho odpráskne jako psa, protože pokusit se ho vzít jen tak obyčejně do zajetí taky může stát Joea život, bo radikální mládí a boj za fundament té jediné správné víry nepřipadá Joemu jako ten správnej důvod, proč riskovat vlastní krk.

              A co se týká vstřícného přístupu ke Grétce, momentálně se hraje třeba i o to, že po dopsání nějakého toho dalšího komentáře už to auto nenastartuješ, nikam dál už nepojedeš a nic už nezamoříš. Ale kdo chce kam…

              1. Tady to soudruzi manipulátoři taky nedotáhli. Radikální mládí v ardenách totiž fičelo na pervitinu, stejně jako jejich Führer.
                Zatímco Gréta maximálně tak na koktejlu antidepresiv, antipsychotik, anxiolytik a diazepamů. Kdyby jí do toho namíchali trochu pika, tak by to byl projev jak z Reichstagu :-)))
                Copak za těch 80 let zapomněli jak se správně fanatizují davy?

            5. Lojza: ten rozvod na Vás neměl dobrej vliv, plácáte snad víc než za zlatých dob Thalie a Honzy ZZR.

              Ten zásadní rozdíl, který každý normální člověk musí vidět je ten, že Vaše horlivé bojování proti matce spolužáka nemělo příliš pozornosti v médiích a pokud mě paměť neklame, žádný šestnáctiletý Lojza kvůli tomu nejel lodí do Améru, aby tam dělal chytrého v OSN. Nemělo to žádný vliv na daně, přístup k dopravě a hromadě dalších věcí, ke kterým si někdo pěstuje Gretu a gretény.

              Pokud si opravdu myslíte, že greténismus nemá žádného pasáka v pozadí, tak jste u mě prostě holt mentálně zaostalej, kterej nevidí – nebo nechce vidět. Je to jako věřit Babišovi, že tady vládne proto, aby on, korupčník nejvyšší kategorie, s korupcí bojoval. Vždyť přece nebyl z ničeho obviněn a tehdá když si svolal už rozpuštěnou sněmovnu, aby mohl ještě víc kurvit životní prostředí sračkama v benzínu a mastil si na tom kapsu, tak v tom taky nic špatného nebylo. A kdo říká, že bylo, ten jen pomlouvá a ať přinese důkazy, že jo.

              1. Ja mit ty moznosti,kdyz mi bylo 15-16, tak bych taky bojoval, az by se ze me kourilo. A byli taci, kteri uz kdysi bojovali…Kdysi jeden takovej idelista sedl kdesi na zapade do nejakeho malickeho letadla a letel do Moskvy, aby rekl Gorbacovovi, ze by mel udelat to ci ono.
                Magor? Tak urcite…mohl neco dokazat? Nemohl…blazen to byl…atd atd.
                Nakonec tam doletel, s G. se nesetkal, ale presto mel docela znacny vliv na to, co se delo nadale – G. toho incidentu vyuzil ve svuj prospech a zbavil se lidi, kterych se zbavit potreboval a tuto akci pouzil jako zaminku, atd atd. Nakonec ten cin MEL nejaky realny dopad.
                A nemyslim si, ze by toho cloveka k tomu nekdo navadel.
                Ja si skutecne myslim, ze ona nema zadneho „pasaka“. Ne v tech myslenkach, ktere ma. Ale samozrejme se na ni nalepi spousta lidi, kteri jsou proziravejsi nez ona a vidi v tom ekonomicky/politicky potencial. A budou se samozrejme snazit ji nekam smerovat. A castecne se jim to povede – ale nepovede se jim zmenit jeji mysleni. Coz je na jednu stranu dobre, a na druhou spatne – ale je to tak. Ona si jede to svoje, je o tom presvedcena.

                1. Seš fakt divnej brouk, Alois. Já mít ty možnosti když mi bylo 15-16, tak bych píchal brazilky až by se ze mne kouřilo.

                  Jenom pro tvoji, informaci – piloťák jsme sice měli dřív než papíry na auto, ale v 16 to rozhodně nebylo a na nic, co by doletělo až do satanovo hnízda. Malej Rust byl už ve vojenským věku, 20+ tuším. A regulérní magor to byl, protože jenom magor pobodá ženskou, která mu nechce dát a nespočte si, za co reálně hrozí Gulag nebo smrt.

                  1. Takovejch „Brazilek“ jste mohl i v 16 mít na Žižkově za knedlíky s vajíčkem mraky. A co teprve okolo Košic, tam by se z vás nekouřilo, to byste uhořel.
                    Rust byl pako a měl kliku, souhlasím. Ale vkus na baby má jako Vy – vzal si nějakou z Indie, ne?

                    1. Karban: Já to jenom tak plácnul, neberte to tak smrtelně vážně. Ve skutečnosti češky jsou celkem fajn, možná ještě maďarky a slovenky beru na milost.

                      Tyhlety brazilky znám, zhruba v tomhle věku mi takhle jednou vpodvečer u nádraží nabízel asi osmiletej pasák svou 10+ ségru(?). Ta stála cudně opodál, oděná do nějakejch kdysi bílejch, kdysi svatebních šatů, a čekala jak obchodní jednání gentlemanů dopadne. Cena nebyla nijak přemrštěná, klučina čipernej, přesto jsme deal neudělali. Každej nějak začínal, za deset let moh mít klidně třeba bordel na Folmavě.

                      Rust měl především neskutečnou kliku že to přežil. Taky by mmne zajímalo, kolik lidí tehdy dostal do neštěstí. A když už od pánaboha dostal druhej život, měl ho asi použít nějak smysluplnějš, prostě kokot.

                    2. Tak v tom jsme zajedno. Myslím co se týká Češek a Slovenek. Maďarky nevim, neměl jsem tu csöst. Co se týká „brazilek“ od Indie přes Žižkov až po tu Brazílii, tak jsem nikdy nechápal, proč by se měl kladrubák křížit s s kozou. Vyjádřeno tržně vzácné zboží s tuctovým. No, to jsme asi trochu odbočili.
                      Zase ten Rust způsobil ty neštěsťata hlavně mezi příslušníky armády státu, co nás okupoval – a v jejich famíliích. Z lidskýho hlediska nic moc, ovšem z pohledu neohroženého odbojáře vlastně spojenec. Ale především kokot, to zas jo.

                    3. Bacha, že Brazílie nejsou jenom různý ty křížený cigošky s prdelema jak štýrskej valach, i když těch je asi (vidět) nejvíc. Pominu-li že tu a tam se najde i přičmoudlá docela k světu, tak domorodý nebo pak ze světlejších kolonistů (z pyrenejí) jsou často světlejší :)

                    4. No jo, jenže pro mě jsou všichni od Pyrenejí totéž co ze Žižkova. Asi se tam projevily ty staletí arabský nadvlády, nebo co.

                    5. Kladrubák je divná dlouhá žížala, navíc klabonos. Řikají že je to národní poklad, nevím, to je fakt akorát tak do něčeho zapřáhnout. Moje gusto je Quarter Horse. To máte pod nohama dynamit, taková energie se jen tak nevidí, čímž bysme se takovým pěkným koňským můstkem mohli snadno dostat k těm maďarkám…

                      Je fakt že lampasáků, nadto bolševickejch nemusí být jednomu zrovna x líto, ale když si tak člověk promítnne vlastní zkušenosti a představí si ty záklaďáky a prokurátory co lítají po útvarech … A to to ještě dopadlo neuvěřitelně dobře, nálet nula nula hovno a hasí si to přistát doprostřed města, no takový hovado patří hned za křídlem zastřelit.

                      Pro mne to byl první z těch nedospělejch idotů, co je teď ambasády zachraňujou po celým světě, tu ze spárů Talibanu, tu ze spárů Světlý Stezky a jánevimkoho, protože ty dementi přece mají právo jít za svým snem a lidé jsou dobří. Tenhle blb to odpálil.

                    6. Já koňák nejsem, to by v tak malý zemi ani nešlo, když už jste tu Vy a Váňa. Kladrubák se mi jen argumentačně hodil do krámu, protože symbol & vzácnost. V šestispřeží před kočárem se jim elegance nedá upřít. Ale jednotlivě se mi taky moc nelíbí, nejen kvůli klabonosu, ale je tam i nějaká divná mohutnost, neforemnost, nevím, jak to popsat. Jenže třeba lipicán není tak úplně náš. Jo a s děvčaty z Panonie jste se domlouval německy nebo jako Wimmer…?
                      Už před víc než sto lety zachraňovala americká diplomacie jakýhosi playboye, kterýho unesli kdesi v severní Africe. Byl to ale postarší vašnosta a žil tam už léta před tim únosem, zajímal se o místní kulturu nebo tak něco. Vy jste to ale vystihl dobře. Já bych pouze dodal, že oproti Vámi zmíněným dnešním nedospělým idiotům, kteří umí jen šoupat prstem po displeji, bohužel představovalo i chatrné pilotní umění nedospělého idiota Rusta nedosažitelný znalostní a dovednostní rozdíl.

                    7. Dvě spřízněné duše spojující společný cíl neznají překážek! Vezmete slovník do jedné ruky a babu do druhé. Němčina a ruština pomůže, a časem se rozmluvíte. Neznám efektivnější způsob výuky cizí řeči.

                      Kladrubák má mimojiné dlouhý hřbet, proto píšu „žížala“ a proto vám ten tělesný rámec nejspíš proporčně nesedí. Nikdy jsem to nezkoušel, ale myslím, že taková jízda v sedle musí být poměrně nepříjemná. Ale souhlasím, že v zápřahu vypadají úplně jinak, než v ohradě. Není ode mne moc fér to hanět, ani to tak nemyslím, já prostě preferuju živé a chytré dobytkářské koně a tenhle je určený na něco úplně jiného, což není nutně špatně. Je to prostě jenom rozdíl mezi stěhovákem a sporťákem. Každé auto je zkonstruované na něco jiného.

                      Jo, máte pravdu. Rust aspoň uměl hejbat kniplem a navigovat. Blonďatá Terezka, co nám dřepí v pakistánský base, ta už nejspíš neumí lautr nic. Nebo ta blbka z tý Jávy, Bali, nebo kde to vlastně bylo.

                    8. „Blonďatá Terezka, co nám dřepí v pakistánský base, ta už nejspíš neumí lautr nic.“
                      Kdybyste chtěl něco péct, ale nemohl sehnat tu správnou mouku, tak Vám ji umí přivézt klidně až nakonec světa. Plnej kufr.

                    9. Fakt to umí, jo?

                    10. Jen ji nesmí chytit na letišti… O:-)

                    11. PanPredseda
                      27.9.2019 v 20:13

                      Prej umí taky držet i jiný předměty než kufry s moukou :o)

                    12. Ad Behemot:
                      Prdopeč?

                    13. PanPredseda
                      28.9.2019 v 1:11

                      To čo je?

                    14. Prášek do pečiva, vy cukráři!

                2. V 16 by mela sukat, az by se z ni kourilo. Nebo aspon kourit, kdyz ji bude druhej… no… ja chapu, ze by to chtelo pytel na hlavu, ale za ten cop by se treba dala tahat jako za oprate. Ty svy ekopindy by u toho klidne mohla hulakat, nejakyho ekozmrda by to treba rajcovalo.

                  1. Žejo? Jedna puberťanda u nás odvedle takhle řádí už od 13ti. Vlastně spíš nejedna :)
                    Berou všechno co má koule, ani kulečníkový stůl si před nimi není jistý. :-)))

                    1. To k tomu věku 16 let tak nějak patří. Nebyli jsme jiný.

                3. Lojza: greténi vs. pomatenej pilot… Jo, prakticky to stejný.

                  Fajn, klidně si to myslete dál.

        2. Jak to řiká sysop vo těch názorech a dírách do prdele? Obvykle ovšem normální člověk nehodlá na někoho div ne řvát aby vobrátil svět vzhůru nohama, protože nějaká autostika má názor. Ty we…nenasbírals na chatě špatný houbičky?

          1. Tak se pak nediv, az nekdo bude rikat tobe, at nerves na pumpickare, nebo koho to pro zmenu nemas rad ty. Taky pak budu rikat neco o nazorech a dirach do prdele…
            Jako me fakt fascinuje, jak se aktivizovat muze, ale jen v tom, co se libi nam (vice automobilove dopravy, vice silnic, vice pistolek….pripadne trebas vice svobody, a tak). Jak se nam to libi, tak to je spravedlivy boj a kdo ho bojuje, je borec. No a jak se aktivizuje za neco, co se nam nelibi, tak ho zesmesnime, udelame z nej kretena a budeme rikat, ze je nemocnej a stejne ho za to nekdo plati.

            1. Obvykle řvu jen na magory co se snaží zrakvit mě, nebo mě dostat do kriminálu tím, že zrakví sebe, i dyž tou dobou už sou stejně většinou někde v prdeli. Jo zrovna zyklobuzny to vobčas jsou :D

              Abych řval na nějaký buzeranty u koryt, na co kurva platím takový daně, dyž si auto ničím na zpíčenejch tankodromech a eště se mě odvažují za to buzerovat, to za mnou holt nestojí ta správná sorta zelenejch komunistů nebo co je to za svoloč. Nejde na tebe šedej zákal? Vobčas se to u cukrovkářů stává.

      2. Nehovoriac uz o tom ze vyrazivo pouzivane v jej prejave akosi nezodpoveda slovnej zasobe 16 rocnej osoby ktorej materinsky jazyk nie je anglictina…

        1. Na to bych moc nespoléhal, protože ona je asperger, který má ale vysoce rozvinuté schopnosti řeči, není to takový ten nekomunikující alien. Čili v některých aspektech je vysoce inteligentní, v jiných (zejména emočních a sociálních) totálně nepoužitelná, to už nám předvedla v plné síle. Osobně věřím tomu, že je schopná dát dohromady velice uspořádaný a vysoce odbroný projev v angličtině, protože zrovna v tomhle ohledu může být na vysoké úrovni.

          1. Ano, mozne to je.

    2. Hlavně se tady nerozbreč, greténku. Ale je dobře, že ses tu dekompenzoval. Peplů Vyskočů není nikdy dost.

  9. je to chudak holka. mala, naivni. s autismem a jinymi poruchami vnimani. Ona tomu proste veri, to co krici (i kdyz tomu asi vlastne nerozumi) a kritiku snest ne ze neumi, ale nemuze kvuli sve nemoci. Dovedete si predstavit az trochu vyroste a mozna ji dojde, co s ni jeji vlastni rodice provedli? jak nechutne s ni bylo manipulovano, co ji bylo vtloukano do hlavy.. Pokud ji to vubec dojde, pokud se na ni nepodepsali uz tolik, ze to proste nepujde spravit. Jak asi skonci za pet, deset let? v ustavu s tezkymi depresemi a na praskach?
    Greta je jen obet. obet neuveritelneho hyenismu svych rodicu, clenu cirkve alarmistu a hlavne vsech tech politiku, kteri ji v tom podporuji a zneuzivaji ji ke svym politickym zamerum. U politiku a alarmistu to dokazu pochopit, hyenismus je predpokladem vykonavani jejich povolani.
    ale jeji vlastni rodice ze ji tohle provedli.. to je snad jeste daleko horsi, nez kdyby treba, hypoteticky, nejaky politik zneuzil zacinajici dusevni poruchy sveho ditete aby z nej udelal bileho kone v nejakem dotacnim podvodu a kdyby hrozilo provaleni, bez uzardeni by ho nechal uklidit nekam do nejake valecne zony.

    Co z takovych deti vyroste? az pochopi ze jeji vlastni rodice se k ni takto chovali? co z ni udelali?

    1. Je-li domov důchodců odplata za jesle, pak nevím, co by s rodiči měla udělat Gréta, pokud by jí došlo, co s ní provedli.

    2. Já bych se tak nedojímal, ona si svoji roli zjevně užívá.

      1. samozrejme ze si to uziva, protoze je presvedcena o svem svatem poslani a nikdo ji realne rozumne neoponuje. A diky naivite a asi i dusevni poruse to nepozna sama. Ale az jednou pozna, ze vsichni ti kteri ji pritakavali a tleskali to delali z cireho pokrytectvi pro svuj vlastni prospech, vsichni ti skolaci kteri stavkuji to nedelali z lasky k ni ale kvuli tomu ze nemuseli v patek do skoly a mohli jit hrat si ven.. jeji vlastni rodice ji takto zneuzili a cely zbytek sveta ktery ji to nezere se ji smeje.. jak by vam bylo, byt v jeji kuzi?

        nedesi me jeji kecy. at si to vyridi se svymi rodici jednou sama. nedesi me ani to ze ji politici tleskaji, je to jen dalsi loutka kterou zneuziji pro svuj zisk. desi me, ze spouste lidi prijde normalni zneuzivat pro svoje sracky naivni mentalne postizene dite. Navic v pripade jejich rodicu vlastni dite. Vlastne je to marketingove genialni strategie, muze hlasat co chce a jak chce a nikdo ji nesmi jakkoliv oponovat, protoze kdo by se odvazil okrikovat chudaka postizene dite.. a poukazani na postizeni ze strany oponentu naopak vede ke kriku ze oponent je dusevni mrzak, protoze zneuziva fakt, ze je postizena. je to genialni, ale desive.

        je to je to same jako detsti vojaci v africe, polpotova mladez, rude gardy pri velke kulturni revoluci, mladi pionyri udavajici sve rodice kulaky. koho za to vinit? ty deti? detska duse do urciteho veku je nepopsany papir, je to houba ktera nasakne co se ji opakuje. papir nemuze za to, ze na nej nekdo napise sracky. Neobvinuj papir za to ze jsou na nem napsane sracky, ale poves toho, kdo tam ty sracky pise.

        1. S větší pravděpodobností se zachová jako bývalí hitlerjugend. Vnitřně to popře a tak podobně, čímž se z toho mentálně vykroutí.

        2. Mohla by svým rodičům provést trik s Pavkou Morozovem…

        3. „vsichni ti kteri ji pritakavali a tleskali to delali z cireho pokrytectvi pro svuj vlastni prospech, vsichni ti skolaci kteri stavkuji to nedelali z lasky k ni ale kvuli tomu ze nemuseli v patek do skoly a mohli jit hrat si ven..“

          Kéž by tomu tak bylo. Zkuste nahlédnout mimo svoji sociální bublinu a zjistíte, že hromada dospělých a tím pádem i jejich potomstvo alarmistické propagandě věří a taky věří tomu, že na povel lze ze šuplíku vytáhnout nějaké skvělé ekologické řešení všech energetických problémů světa.

          Jako persikop do jiné (dlouhodobě levicové a nyní zeleně-levicové sociální bubliny) skvěle slouží Britské listy (blisty.cz) – tam se středoškoláci nevyskytují, tam řádí starší generace.

        4. Kuba78: technická – ona tomu věří. Tedy je úplně jedno, jak a čím jí někdo oponuje. Neexistuje žádný racionální argument, který by mohl věřícího přesvědčit, že jeho víra je pochybená.

        5. Ta holka (doufam, ze to holka je, ze to neni nejaka jina ze 167 moznych pohlavnich variaci, abych se ji boha jeho nedotknul) ma naprosto evidentni tiky. Nerviky fpici. Mozna ji nekdo soupnul pred mikrofon behem prestavky coby vlozku a media to blbe pochopila.

Komentáře jsou uzavřené.

D-FENS © 2017