Ženy v našem životě - zpět na článek

Počet komentářů: 604

Přidat komentář
  1. Srovnání: Ordinace v Růžové zahradě vs. Porno :-D
    https://www.youtube.com/watch?v=8IHZCjxaLWI

  2. Dokument „Co s Péťou?“ byl skutečně výživný.

    Osmnáctiletý obézní hromotluk s těžkou formou autismu, nemluví, naprosto nepředvídatelné chování, otec v rozhovoru s úřednicí zmiňuje, že má dokončené základní vzdělání(?).

    Hrozná scéna – otec ho vezl autem do stacionáře, pravou ruku si před jízdou omotával, něco jako rukáv, používaný pro výcvik psů.
    Synek, sedící vedle, ho za jízdy nečekaně kousal do pravé ruky, bil do hlavy…

    Auto s takovou sestavou chceš potkat na silnici.

    Naštěstí otec dostal od nějaké organizace dotaci, aby si do auta nechal namontovat přepážku, Péťu pak vozil už vzadu…

    Hrozná beznaděj, je to na doživotí, bez vyhlídky na zlepšení.

    Prášky na Péťu příliš nefungují.
    Otec je svatý muž, že se už dávno neoběsil.

    1. Si doma libujete ve sledování cizího utrpení?

      1. Asi jako ty si libuješ ve zbytečném okecávání všeho okolo… :-P

        1. Tak od toho to tady přece je. :-D

          1. To SAVP Jdi se uz vysrat.

      2. Mám jásat, jak je všechno v pořádku a vláda všechno skvěle řeší?

        Jako za komunistů, když byli postižení deponováni do kdysi šlechtických sídel uprostřed hlubokých lesů, aby se na ně pracující, radostně plnící plán, nemuseli dívat?
        Dnes vláda vyhazuje peníze za peachoviny jako lopatou, místo aby pomohla lidem, co měli smůlu, živí parazity.

        Péťův otec je nyní v nemocnici aktuálně s nějakým vážným zdravotním problémem, a o Péťu si mezi sebou přehazují sociální služby jako horký brambor, nikdo ho nechce, není divu.

        Moje žena taky marodí na hlavu, a jenom díky moderním práškům může žít celkem normální život a nemusí být někde v ústavu.
        Takže svých starostí mám dost.

        1. Falešný humanismus sekulární společnosti. Prenatálně by ho bez mrknutí oka utratili, ale když už se narodí, je svatý a nedotknutelný.

          1. @JH
            herdek co jste to za katolíka!?
            Potraty jsou zlo a ty co se narodili pak po nacistém vzoru zpracovat v akci T4, to už je dobro?
            Navíc zrovna autismus ani genetické testy neodhalí…
            Chce se mi zvracet!

            1. V USA momentalne poveruji, jestli autismus nesouvisi s blbe nakombinovanym ockovanim. Pokud by to tak bylo, pak prevenci je spise vypaleni FDA, nez potrat.

              1. Sysop: tohle už se řeší dávno. Když jsem se o to zajímal, tak byla hromada hysterických webů (určitě existují i dnes), hlásajících jednoznačnou souvislost mezi očkováním a autismem. „Důkazem“ byly obvykle příběhy „po očkování bylo dítě divné, jasný jak facka!“. Autoři se nikdy nedokázal vypořádat se statistikou (autistů je naprosto mizivé procento, tenkrát jsem si dohledával statistiky, kolik hexavakcín bylo aplikováno a kolik z toho mělo problém) ani s faktem, jak je možné, že když je úplně jasné, že u dítěte A za to může očkování, jak to, že dítě B takové problémy nemá.

                Kombinace očkování může být klidně jedním z faktorů, ale zase jsme u toho, že v celkových číslech je to malé a zcela jistě neprůkazné. Ale grantů se na tom dá propálit fůra, takže zapálení vědců chápu, je to taková doživotní badatelská renta. Spíš doufám, že se časem objeví i někdo s mozkem a začnou se i díky AI zkoumat vlivy, které nejsme schopni běžnými studiemi podchytit a které se často i špatně zjišťují nebo jejich zjišťování není populární. Tedy například souvislosti s kojením a umělou výživou, životosprávou matky před a hlavně v průběhu těhotenství atd. Faktorů je strašně moc a je spíš věcí náhody trefit ty správné v běžných deterministickýc modelech. AI by mohlo přinést trochu toho nestrukturovaného „uvažování“ a ty správné identifikovat.

                1. Dyk jo. Blby samozrejme je, kdyz to dokurvi zrovna tvoje dite, ale na druhou stranu, cilem je bezpecnost stada. Nevidim ale do toho dost, abych umel posoudit, jak moc je pravdepodobne, ze se ta ci ona nemoc rozmuze, pokud se ockovat nebude. Viz ten vecny priklad s Amisy. Ja jsem potomstvu samozrejme hexu dat nechal, protoze to vakcina je. Naopak tu srajdu proti kovitu ne, protoze to vakcina neni. Atd. Proste selektovat a nejaxe snazit v tom proplout.

                  Je v tom vagon prachu, takze se pravda tezko hleda. Ale dobre je, ze se tim nekdo zabyva.

                  Na druhou stranu, kdyby rodiny mely vic deti, braly by to jinak. Je to i celkova chyba nas vsech.

                  1. Hlavní problém je, že jsou slyšet především extrémy – buď očování je zlo, autismus a pod, anebo očkování je spása lidstva, čím víc vakcín, tím lépe, očkovat pomalu i děti v děloze a proti banálním onemocněním.

                    Málokdo a axivaxerů je ochotný připustit, že díky očkování byla vymýcena tak strašná nemoc jako pravé neštovice.

                  2. Minimálně to vypadá, že úplně neprospívá rvát to hned do v podstatě novorozenců, jak s oblibou leckde aplikujou.

                    Na druhé straně je tai jakási ta poměrně dost smrtelná horečka kojenců, teďnevimjaksetomunadává, co prej klíďo na dítě přenesou matky (je to jedno z tech svinstev na který zřejmě nepředávají protilátky v mlíku), proti keré snad v tom zrovna vakcína je. Tak si vyber.

                    1. trochu nám vyhasla generační paměť. prababičky, kterým umřelo šest sourozenců z devíti na spalničky (a podobné v civilizovaném světě dávno vymýcené metly) už tady nejsou.

                    2. V tom případě by chtělo obnovit genetickou paměť, a uvědomit si co přinesla lidstvu antibiotika.

                      A při té příležitosti postavit Válka před popravčí četu za nedostatek antibiotik.

                  3. Sysop: svádět něco na někoho jiného je vcelku obvyklá obranná reakce. Samozřejmě, že kdybych byl jedním z těch pár, kdo ví, jak bych reagoval. V rodině jsme měli vážné postižení a sranda to teda rozhodně nebyla.

                    Nemyslím, že je méně dětí „chyba“, je to vlastnost civilizace. Dřív bylo potřeba mít děti na to, aby se člověk rozumně uživil, jejich „údržba“ byla levná, protože poměrně brzo na sebe „vydělaly“ a jejich šance na přežití nic moc. Dnes je dítě drahá sranda, zapřáhnout ho do pracovního procesu nemožné, tak je jich holt málo. Zase ale šance přežití vysoká, takže rodině stačí mít tolik dětí, kolik jich dospěje, není potřeba čekat, že jich půlka zemře do 10 let věku na nějakou z dnešního pohledu banální nemoc.

                    Problém jsou hlavně ty prachy, které se v tom točí a tak to bádání vůbec nemusí být skutečným bádáním, ale něčím jako výzkumy vlivu tabáku na člověka, spolufinancované tabákovými firmami. Cíle byly „trochu jinde“, stejně dnes fungují potravinářské (no, spíš už chemické) firmy, které také rády zpochybňují realitu a naopak „výzkumy“ podporují svůj business (například „maso je fuj, žerte tyhle skvělé jogurty s bifidusem, na množství cukru nehleďte a na ty další sračky, co tam dáváme, taky ne“). Takže nepřekvapí, že stejně fungují i farmaceutické firmy.

                    1. Tak ovsem, viz treba zname vyzkumy o skodlivosti/uzitecnosti masla a margarinu. Co deset let se to prehoupne.

                    2. Sysop: To je ale naprosto jasné!

                      Záleží na potřebě těch kterých korporací a kdo do dotací vědcům nasype víc peněz. Kdo maže, ten jede.

                    3. Alan.Cox
                      27.11.2025 v 16:00

                      tak maže ai maclo, ai mrdgarin, ne?

                    4. Margarín je v podstatě odpadní tuk. Vezmeš nějaký levný zdroj tuku či oleje – a pak už je to jen průmyslová výroba. Podle druhu margarínu a zdroje oleje se dějí různá kouzla. Například hydrogenace – probublávání vodíkem za přítomnosti niklu jako katalyzátoru. Dojde k odstranění dvojných (nenasycených) vazeb a tím zvýšení teploty tání tuku.

                      Mléčný tuk má docela dobré složení mastných kyselin. Má vitamíny rozpustné v tucích (A, B12, E, K), nějaké minerály.

                      Margarín má kulové, a pokud má nějaké vitamíny či další látky, jsou většinou přidané uměle.

                      Máslo, jako každý živočišný tuk, má nevýhodu v množství cholesterolu. Rostliny cholesterol nepotřebují a tudíž ho ani neobsahují. Živočichové cholesterol potřebují a tak ho cokoli tučného obsahuje.

                    5. Alan.Cox
                      27.11.2025 v 22:42

                      Máclo je taky proomyslová výroba, pokud si to netlučeš sám, tvl…všecko ve velkým.

                    6. Máslo je ale jen plus mínus ve velkém měřítku napodobení toho co uděláš doma.

                      Margarín je naproti tomu dokonalá chemická výroba. Na vstupu nějaký levný odpad dle toho co je momentálně levně k mání na trhu. Klidně tuk ve kvalitě, ze kterého by se dalo zvracet už při pohledu. Plus řada chemických a fyzických reakcí. Plus přídatné látky, emulgátory. Hydrogenace. A tak dále.

                2. známá je přes 30 let klinická logopedka a oni to prý berou jako docela jistý. tuším, že se to nějak kamufluje neurčitou diagnózou jako náhodné vývojové vady nebo tak něco. ale oni (asi ty starý co můžou srovnat) jsou o tom fest přesvědčený. na druhou stranu, leccos, co se dneska diagnostikuje dříve bylo normální, prostě nevycválanej fakan a hotovo, dneska je z toho adhd a kdo ví co ještě a hned se to musí řešit. jiná známá (lékařka) měla docela problém s očko hexa svých dětí, nevím, jak to pak vyřešila, ale sralo jí, že to je vše v jednom, takže se nedá určit, s čím je případně problém a co „nesedlo“

                  1. Pohodar: nic proti lékařům, ale covid games tady byly nedávno a i místní ubermensch herr Challenger byl tak zesraný strachy z chřipky, že si šlehnul tečku a ještě napsal obhajobu do blogísku.

                    Takže jsem vůči tomu, že něco doktoři berou jako „docela jistý“ poněkud, řekněme, rezervovaný. Podobně to totiž bylo právě s chřipkou – nevím, jestli jste zažil invazi očkování proti chřipce do firem, ta naše to brala strašně nadšeně a jako super benefit. Nebral to tak ale každý a firemní maily začala plnit propaganda z obou stran. Tehdá byly dvě doktorské verze: v jedné měli doktoři jasno, že očkování na chřipku je něco jako objev století a jen debil by to neudělal a v druhé měli doktoři jasno, že je to megaprůser s mnohem vážnějšími vedlejšími účinky než chřipka. Protože na HR nebyli schopní rozlišit, kteří „doktoři“ jsou ti správní, další roky se tento benefit už nenabízel.

                    Mimochodem, já si řekl, že to zkusím, bylo to úplně k hovnu, chřipku jsem na jaře (očkovalo se říjen nebo listopad) chytil stejně, od té doby sorryjako, nezájem.

                    1. a chytil jste skutečně chřipku, nebo jen nějakou „flu like virózičku“? skutečná chřipka je poněkud masakr kterému fakt nestačí dva dny v posteli a o víkendu zůstat místo lyžování doma.

                    2. Lukas B. 26.11.2025 v 10:28

                      Chřipka hlavně není jen jedna (jeden čistý nezmutovaný virus v celé populaci) a účinnost imunitního systému kolísá člověk od člověka.
                      Z praxe: chřipku jsem měl naposled před čtvrt stoletím a souvisela s mimořádným oslabením organismu. Přechodit jsem ji nedokázal, málem jsem ji ani nepřeležel, trvala čtrnáct dní. Praktický lékař byl nadšen, takhle čistou ukázkovou chřipku prý ještě neviděl. Od té doby jsem měl sice několikrát rýmu, ale sennou.
                      Někteří kolegové dokáží skutečně chřipku vyležet za víkend nebo za týden přechodit. Ale „chytí“ ji minimálně jednou ročně.

                    3. ygorek 10:54

                      Zažil jsem to samé; po velké fyzické zátěži a intoxikaci alkoholem přišla parádní chřipka, která mě sfoukla jako svíčku.
                      Trvalo to deset dní, než jsem se vrátil na rodnou planetu. Nezabíralo vůbec nic a dokázal jsem propotit postel.

                    4. „Praktický lékař byl nadšen, takhle čistou ukázkovou chřipku prý ještě neviděl.“
                      A podle čeho ji poznal?

                    5. To velice záleží na organismu, jak se s tím vypořádá, jakej kmen, jaký má protilátky. Klidně to může prodělat, aniž by to vědomě vůbec tušil.

                      Venkovcem bych poudal, že meleš hovnaniny :)

                    6. Záleží na tom co piješ. Nejhorší je čaj. Vokeny s Alpou se lekne každej virus.

                    7. však to nepopírám. naopak. já nejsem a nebudu, navíc s ohledem na věk už jim na další očko taky jebu, ani tetanovku nebo encefalitidu. dneska člověk neví, co tam namíchají. ale k tomu co jsem psal-klinický logoped není lékař. a ta známá doktorka, který se moc nechtělo svoje děti hexovat k tomu nějaký odbornější důvody měla-byť jiný, než já(lékařsky odbornější), ale já zase mám trochu šajn o geopolitice a vím, jak vypadá manipulace. btw další případ jsem si vzpomněl-top lékař na motole, vyskytl jsem se tam ca 2022 (to už to utichalo a navíc to bylo přes rok po očko). mezi 4 očima sám říkal, že není a že se mu tam kupí případy rakovin, které u některých lidí nečekal. prý to souvislost mít může, ale zabývat se tím nehodlá…

                    8. Lukas B., Pohodar:
                      ad chřipka: mě to obvykle skolilo na týden a obvykle jsem k tomu nepotřeboval doktora. Takže potvrzení, že je to „pravá a jediná“ chřipka nemám. Nicméně očkování s tím neudělalo nic ani jedním směrem, takže mi přišlo zbytečné.

                      ad rakovina: to už jsem tu psal víckrát, rakovina po covidu v rodině, neúspěšná operace, doktor jako jednu z prvních věcí řekl něco jako „dotyčný byl očkovaný, že?“ a po souhlasu následné pokývání hlavou, jako že je mu to jasné. V papírech samozřejmě nic není, v té době byl spíš zázrak, že vůbec něco takového řekl, natož že by nějaké podezření psal do anamnézy. Dotyčný byl očkován, neb uvěřil těm zkurveným zmrdům (toho času především Blatný) o tom, že tím ochrání své rodiče. Ti mimochodem očkovaní nebyli a dotyčného přežili. Taky máme jednoho očkovaného důchodce po infarktu, který všechny překvapil a doktory nejvíc, protože dle nedávných testů mu nemělo nic být (do té doby velmi zdravý a aktivní člověk). Vzhledem k věku je to samozřejmě ale neprůkazné, stát se mohlo cokoliv. Jen je těch náhod už nějak moc.

                      Tedy tu příčinnou souvislost vidím mnohem jasněji než mezi očkováním a autismem.

                    9. ono všechno v té epidemiologii je taková duchařina. v normálních letech když je normální sezonní chřipka, tak se ve statistikách motá ta skutečná chřipka s virozama, které mají podobné příznaky jako chřipka, ale trošku slabší. no a pokud někdo neskončí na kapačkách nebo v márnici, tak se obvykle žádný test nedělá.

                    10. Lukas B.: v Americe tomu docela propadli, v rámci covid games jsem to sledoval taky – problém s chřipkou je ten, že dopředu není možné spolehlivě odhadnout, který kmen bude ten správný. Takže ve statistikách nemocných jsou vidět roky, kdy se farmafirmy netrefily a očkovalo se proti něčemu, co moc nefrčelo a naopak očkovaní padali na kmen, proti kterému to nefungovalo. I z toho bylo mimochodem zřejmé, k čemu bude tečka.

                    11. to je další věc samozřejmě. kovidoblbnutí bylo zajímavé tím, že se poprvé téměř plošně testovalo (pomiňme protentokrát že úplně diletantsky a ještě diletanštěji se to vyhodnocovalo).

                    12. „Mimochodem, já si řekl, že to zkusím, bylo to úplně k hovnu, chřipku jsem na jaře (očkovalo se říjen nebo listopad) chytil stejně, od té doby sorryjako, nezájem.“
                      1) Viry mutují. Prý. Ale nikdo je zatím neviděl.
                      2) Do očkovacího séra (vakcíny) se vybírá z těch co odchytili v minulé sezoně a ne z těch, které teprve zmutují.

              2. Sysop 26.11.2025 v 9:35

                Četl jsem, že v USA momentálně prověřují hypotézu, že pravděpodobnost početí autistického jedince roste se stářím otce.

                1. a matky ne? určitě tam klesá pravděpodobnost, že se vůbec plod sdárně uchytí, a následně že přežije až do porodu, nicméně bych tak nejak intuitivně čekal ai to, že se dožije, ale bude mít víc vad

                  1. ygorek 26.11.2025 v 10:04

                    Máte pravdu.
                    Nicméně článek pojednával o souvislosti autismu potomka se stářím otce.
                    Jiné studie se mohou zabývat vlivem stáří matky na krátkozrakost dcery nebo kazivost zubů syna, proč ne.

                  2. Se stářím matky roste p(dawnika)

              3. Sysop 26.11.2025 v 9:35

                Kdykoli se diskutuje o autismu a očkování, dojdou diskutující k závěru, že za všechno může hliník, obávané, leč široce používané adjuvans.
                Zatím jsem ale nenarazil na zmínku, kolik hliníku dostane do těla člověk obdrževší šest oddělených vakcín a kolik člověk vystavený působení vakcíny jedné, směsné. Pokud diskutuje odborní, maximálně připustí, že hliník se jako adjuvans používá hodně dlouho, a sice od roku 1926.
                Rtuť, přidávaná do vakcín také, vyvolává pozornost mnohem menší.
                Ale přou-li se odborníci, laikům nezbývá než žasnout.

                1. A co teprve kdyby zvážili vliv tohoto: https://youtu.be/LLCF7vPanrY?t=20

            2. DM: jenom poukazuji na absurdity moderní společnosti, kde zabití nenarozeného dítěte je chápáno jako lidské právo matky, zatímco kolem očividně nebezpečných a pro společnost bezcenných jedinců našlapuje po špičkách.

              1. no, lidské právo matky… okolo mé sociální bubliny samozřejmě nějaké potraty jsou, ale že by to byla nějaká pohodová radostná záležitost, toho jsem si nevšiml, drtivě zpravidla je to záležitost dost traumatizující.

                1. Tak ono se to jako radostná událost resp. „a co má jako bejt, normálka, né“ bere spíš mezi ideology.

              2. JH: vidím, že si s tím nějak nevíte rady, tak se zeptám znovu: jak řeší „očividně nebezpečné“ a „pro společnost bezcenné jedince“ katolík a jak to jde dohromady s ochranou „nevinného života“?

              3. @JH
                pořád se mi chce zvracet

                1. DM: Je-li Bůh mrtev, je vše povoleno…

                  1. Jihočech Honza:
                    A jak? Sebevražda?

            3. A co teprve dobře uvařená šmakuláda https://www.hexavakcina.cz/hexavakcina/

            4. Dachsmeister :

              Tak třeba já katolík nejsem, ale souhlasím, že umělé potraty jsou zlo a zločin, ale je tu problém, že zlo je pevně vrostlé do systému světské vlády a že jak potraty, tak i podmínky, které zvyšují riziko defektů JSOU VLÁDOU PODPOROVÁNY (!!!).

              Místo likvidace těch děcek si umím představit třeba razii na různých IVF a gyno klinikách a zatýkání všech, kdo byli jakkoli namočeni do manipulace s embryi a umělého oplodňování žen nad 40 let. Všichni, kdo tomu dělali reklamu, všichni kdo to prováděli, všichni, kdo to kryli.
              A pak takové flastry, že by dalších 500 let nikoho ani nenapadlo něco takového znovu zkoušet.

              V druhé vlně by mohla proběhnout stejná čistka ohledně umělých potratů.

              Jenže to nenastane, protože systém zlo kryje.

              1. Blbost. Klidne i starsi rodicka muze mit normalne zdrave dite. A ze nekde roste s necim riziko… inu, takova silna kuracka nebo fetacka v petadvaceti je taky riziko a to zohlednis jak presne?

                Pokud vim, tak stat neplati IVF nad 40 let veku. Takze je v tom pak kazdej za svy. To vidim jako spravne a dostacujici. Ano, kdyby tohle mela byt seriova vyroba kriplu (a je? mas data?), pak ma smysl debatovat o vyraznem omezeni statni podpory. Kdo nema pro spolecnost prinos a pritom se to dalo predpokladat, pak sorry jako. Sparta!

                1. Normální prvorodička má mít maximálně 19. Všechno vejš je zbytečný riziko.

                  1. Lepsi orosena dvanactka, nez upocena osmnactka.

                    …rikaji pivari.

                    1. Až tu bude Ahmed a šaríjá, tak se jede od devíti – viz Mohamedův vzor.

                2. sysop: Že ještě může neznamená že je to nějak extra dobrej nápad. By design je 40+ stařena těsně před smrtí. Fakt že překračujem dvojnásobně lifecycle je spíš dokladem naší adaptability.

                  1. Jo, spatne to je, ale musime hrat s kartama, ktery jsou na stole. Dneska se ti na to dvacka vysere, bo buduje karieru, ve triceti buduje bydleni a pak zjistuje, ze dobri chlapi jsou rozebrani, atd.

                    Ja bych taky rad, aby na mne v doochodu mel kdo makat a na cernej nebo zlutej zazrak fakt neverim.

                    1. Takže to pak dopadne tak, že si domů nataháme starý třicítky! Čert aby to vzal!

                    2. Je proste potreba prinaset obeti. Hlavne, aby si toho ta tricitka aspon vazila, ze o ni nejakej sedesatnik vubec chce zavadit.

                    3. Vděčnost je pro ty zatracený nacistický femiprasnice sprostý slovo! Grrrr! Jestli to takhle půjde dál, stanu se nakonec ještě za pár let incelem!

                    4. To by se ti libilo, co? Pak tady psat ukrivdeny prispevky a pak treba udelat cumming out a vyrazit na prazskej prajd. Tak to by chtel kazdej! A takhle teda soudruzi, takhle ne! Tohle neni cesta pro kazdeho.

                    5. Sysop: To by se mi asi líbilo!

                      Jestli můžu poprosit představoval bych si to jako obrovský autodafé hned na úvod, přiznal bych svý omyly a bludy ve veřejným procesu, roztrhal oddací a rozvodový papíry, hambatý fotky samozřejmě taky a poprosil bych pak odkazem na svedení femiprasnicema o shovívavost a vyznal orientaci buzerantskou.

                      Oni by mne pak mohli nemilosrdně exemplárně odsoudit k nějakýmu hrozně odpornýmu a nevýslovně nelidskýmu trestu. Třeba opíchat Salmu Hayek nebo tak něco.

                    6. Si jako myslis, ze to jsou nejaci nelidi, nebo co… nemusis mit strach, Salmu by ti nikdo nepredhodil. Naopak si myslim, ze bys jim kazdymu mohl v ramci udobreni polibit prdel. Ale jsou to jen domnenky, ja ty jejich praktiky jsem zahledl vzdy jen v televizi v kratke reportazi a to jsem ztracel prehled, kdo komu presne dela co. Omluv moji neznalost, do modernich spolecenskych ved a vztahu nedelam.

                    7. Ten trest bych taky podstoupil a co jsem koukal, tak bych neměl problém ani s aktuální paní Hayek, jen škoda těch rtů.

                      O tom božském stvoření co s bílým hadem tančilo na stole v From Dusk Till Dawn se asi bavit nemusíme…

                      https://www.youtube.com/watch?v=WICfa8Fjaj4

                    8. No. Přesně takový potrestání bych byl ochotnej v krajním případě strpět!

                      Naopak, to Sysopovo usmiřovámí mi přijte takový … jakože nadbytečný.

                  2. Arnold J Rimmer:
                    By design je 40+ stařena těsně před smrtí
                    Fakt? V rodině sme mňeli dvě co rodily 40+ a ty se dožily vobě skoro stovky.

                    1. Fakt.

              2. moravan: vidíte, já zase považuji za zlo Vás a systém aspoň v této věci funguje dobře a před lidmi, jako jste Vy, ty normální chrání. Už jen když nějaký věřící kokot začne mluvit o „likvidaci děcek“, hned je jasné, co je to zač. Co si myslíte že jste, že máte někomu kecat do toho, kdy (ne)má mít dítě? Dnes je holt normální mít děti v pozdějším věku a pokud to někomu za to riziko stojí, je to jeho riziko, ne moje. Zrovna teda kamarádka měla děti tuším ve 41 a 44, sice přirozeně, ale způsob oplodnění je fuk, možná byste ženy od určitého věku sterilizoval? Nebo pokutoval, pořádné flastry, něco jako soudruzi v Číně při politice jednoho dítěte?

                Nechcete potraty, domluvte se s tou svou. Nechcete dítě nad 40, easy, nemusíte ho mít. Potřebu se srát ostatním do života máte proč?

                Systém by „zlo“ kryl až v případě, že byste tím systémem byl Vy a Vám podobní. Snad nás to ještě nějakou dobu nečeká a zaplaťpámbůch, že je to pryč a nežijeme v tom.

          2. JH: jak to řešíte Vy katolíci, smím-li se zeptat?

            Jen ta na okraj, zase ta Vaše (již značně rozvinutá) kognitivní disonance: pokud je falešným humanismem sekulární společnosti mmj. fakt, že když se dítě narodí, je „svaté a nedotknutelné“, pak jeví se mi vcelku komické, že stejně to mají katolíci a tedy to těžko bude vlastnost sekulární společnosti. Ale třeba to v odpovědi na položenou otázku dokážete nějak vysvětlit:-)

            1. Nevinný život chráníme před narozením i po narození.

              1. JH: takže chránění po narození není faleš a už vůbec ne specifická pro „sekulární společnost“, děkuji za potvrzení.

                Řešení dané situace tedy také nemáte, nebo snad ano?

                1. @fatdwi
                  je to prostě katolík, bude se v neděli bušit v prsa, mumlat má vina, řekne v budce faráři, že zhřešil v diskusi a pojede dál Stalina, Putina a T4.
                  Některé životy pro něj cenu nemají, ale rozpor a možná ani hřích v tom nevidí…

                  1. Dachsmeister: to je ten střet s realitou, koktejl kognitivní disonance-inverzní bludy-motivované myšlení je v takových situacích vcelku běžný. Pokud jde o Putina, už prakticky není poznat rozdíl mezi leonem a JH, u kterého je vidět hodně nedobrá progrese (doporučuji 4. stránku diskuse pod Sametem na národní) i přímý vstup obou aktérů, který začíná být jak přes kopírák.

                    Ale tyhle naprosto masakrální názory na lidi, to je přecejen hodně drsné, ale zcela v souladu s osobností a výše zmíněnými neduhy. Zlá společnost umožňuje potraty, my chráníme nevinné životy, ale teda některé životy jsou bezcenné a jejich ochrana společností je fuj. To mi přijde dost silný kafe i na plešku z devadesátek s hákenkrojcem na bomberu a jen potvrzuje moje všeobecné názory na pánbíčkáře a jejich (jimi) tolik proklamovanou morálku a dobro. Opět, neliší se to od greténů a jiných fašounů, huba plná porozumění a v srdci nenávist.

              2. Je plod v děloze autonomní anebo je zcela závislý na matce?
                Dokud je plod v děloze a děloha je matčina, tak jak?
                Plod jí platí nájem?

                1. SAVP:
                  Né, plod neplatí nájem. Nemá z čeho ani čem.
                  Proč vlastně pišete takový kraviny?

                  1. protože je to dement.

            2. ono s tou sekulárností naší společnosti není tak horký. ateistů (ve smyslu zcela krutě pragmatických racionalistů kterým končí svět jejich smrtí) je minimum. a všichni ti neznabozi a nevěřící jsou něcisté žijící ve svého způsobu bázni boží a jakkoli desatero neumí oddrmolit, tak nějak intuitivně cítí, že je to dobrej nápad.

              jinak samozřejmě veškeré naše drobné průšvihy v porovnání s beznadějí situace velkého silného agresivního dítěte jsou poněkud nicotné.

              1. Lukas B.: Váš život skončí něčím jiným? S desaterem bych se vůbec nezabýval, podobná pravidla platí všude na světě, i tam, kde o desateru nic nevěděli. Je to jen součást běžné společnosti (jakékoliv), protože vraždění, krádeže a obecně to, čemu říkáme „podlé chování“ není prospěšné celku a jeho rozvoji (ke kterému je nutná spolupráce a ta funguje lépe tam, kde je na lidi spoleh než tam, kde vládne strach). Křesťané si to rádi přivlastňují jako nějaký jejich výmysl, bez kterého bysme se tady určitě všichni pozabíjeli, ale to je samozřejmě hloupost. Kromě toho, co jsem už napsal, tedy že podobná pravidla jsou všude na světě, tak podobná platila i za Kopčema s Veverčákem a ti ještě o tom, čím se budou jednou ovládat lidi, nic netušili.

                1. dobrá, asi si nepředstavujete, že budete po smrti sedět na obláčku a zpívat a radovat se s anjelíčky, ale na druhou stranu si asi přejete, aby se třeba Vaši blízcí měli dobře a aby po Vás něco zůstalo – jakkoli sobecky racionálně by Vám to mohlo bejt egal.

                  1. Lukas B.: tak to jsme si vůbec nerozuměli. Konec života pro mě znamená „můj“, není žádné peklo, ráj, Valhalla a podobné nesmysly. Jako jsem tady nebyl před narozením, nebudu ani po smrti, netuším, proč z toho tolik lidí dělá vědu. Resp. chápu, proč se ty bludy o posmrtném životě hodily kdejakému náboženství, které zaprvé potřebovalo zajistit poslušnost dost málo vzdělaných lidí (takže uvěřili kdejaké krávovině) a zadruhé život nebyl žádná procházka korporátní zahradou plnou benefitů, dostatku jídla, zákonné pracovní doby a dovolených u moře a na horách. Tedy přesvědčit ty nevzdělané udřené chudáky a naslibovat jim život po životě šlo celkem snadno. Dnes je to zbytečné, ale holt nalhávání bylo už moc dlouhé, navíc vymývání mozků v dětství je účinné a tedy se nesmysly pěstují i dál. Já s konečností své existence problém nemám.

                    To, že bych rád, aby tady po mě něco zůstalo a (třeba) děti se měly dobře za mě nemá s vírou společného vůbec nic, takže jsem tento kontext v odpovědi nijak nezohledňoval. Že nevěřím na píčoviny podle mě nijak neimplikuje, že bych byl kromě racionality taky ještě sobecký nebo že by mi mělo být fuk, co bude s dětmi. Spíš naopak, jako nevěřící vím, že se musím postarat sám, modlit se k nějakému nesmyslu, aby to udělal za mě není úplně doménou racionálních lidí, řekl bych :-)

                    1. v poslední větě jste brilantně shrnul výklad přikázání „nevezmeš jména božího nadarmo“.

        2. Vidíte jak jste si krásně odpověděl. „Takže svých starostí mám dost.“

    2. takže těžkej, totálně nepoužitelnej retard, kterej by měl být trvale v ústavu, protože je nebezpečnej sobě i okolí, už dneska není ani retard, ale autista, tak jo

      co to bude příště, blahoslavenej?

      1. Hyperaktivni jedinec?

        1. možná tak hytleraktivní…

      2. Pro takové dneska stát kupuje, od různých šmelinářů s nemovitostmi, velké podnikatelské vily z přelomu 20/30.let v běžné bytové zástavbě. Kdysi luxusní funkcionalistické vily, které už léta slouží jako ručení k úvěrům, nikdo v nich nebydlí, protože už léta potřebují zásadní rekonstrukce. A ani potom, protože jsou poměrně rozlehlé, nejsou náklady na jejich provoz zrovna nízké.
        Stát tyhle vily provizorně opraví-upraví, nastěhujou tam dvanáct až dvacet těchto řvoucích, hýkajících, kvílejících a neustále něco rozbíjejících retardů – mohou totiž volně z areálu vily ven, prý to není žádný kriminál – a vznešeně, ale spíše účelově lživě tomu říkají „chráněné bydlení“.

        Jak píšu, je to velká vila na pěkném místě, kdysi stojící uprostřed velké zahrady, ale nyní uprostřed běžné rodinné zástavby. Všichni v okolí cca ±400 metrů to všechno musejí ve dne v noci poslouchat.
        Na nový vysoký plot okolo zbytku zahrady té vily, nechal sice stát navléknout sice spolehlivě neprůhledné, ale samozřejmě běžně průzvučné sítě do výšky 2,20m – to snad proto, aby na řádění těch dementů nebylo tolik vidět, jiný důvod to asi nemá.
        Než došlo k této „realizaci“ a někdo si někde udělal fajfku, byla to jedna z nejklidnějších vedlejších ulic toho městečka, kde ani neprojíždělo moc aut, semtam balíkovka a popeláři.

        Já už začínám rozumět tomu, proč ti fujfuj zlí, předchozí komunisti umísťovali zařízení s podobnými dementy úplně mimo běžnou bytovou zástavbu. Pracující lidi, kteří by případně bydleli okolo, by se ani nevyspali do práce. V neposlední řadě bezpečnost jejich i případného okolí.
        Proto asi byla podobná zařízení „ve starých šlechtických sídlech uprostřed hlubokých lesů“. Mělo to své racionální důvody.
        Důležité je poznamenat, že takových zařízení bylo za socialismu oproti dnešku naprosté minimum, vyšší jednotky.

        RZS a často i fízlové bývají ve vile 3x do týdne, dozor nad 12-20 takovými dementy má jedna ženská, vybavená obuškem a pepřákem. Jednu „pečovatelku“ už dementi zmasili plechovou lopatkou na smetí tak, že má invalidní důchod.

        Totiž – všechny předchozí, původně plastové lopatky a smetáky, aby si s nimi prý neublížili, dementi buď rozžvýkali, rozšlapali či jinak zničili.
        Někdo pak neprozřetelně usoudil, že plechovou lopatku a dřevěný smeták ze Spojených kartáčoven, už sežvýkat nepůjde. To sice ne, ale dementi tyhle nežvýkatelné úklidové pomůcky použili k faktickému pokusu o vraždu..

        Mohl bych uvést naprosto konkrétní adresu, ale pomůže to něčemu? Změní se přístup státu, nebo přístup adorantů tohoto přístupu?

        1. Smutné je, když v takové vile nikdo nebydlí ani po zásadní rekonstrukci.

        2. Tak naštěstí jsou to ojedinělé výjimky a nikoliv pravidlo.

      3. @Behemot
        pokud to bylo na mě, tak samozřejmě je to těžce intelektuálně neschopný člověk s IQ pod 50 ne-li pod 20 a klidně i s poruchou autistického spektra.
        Není každý autista Rain Man.
        Tenhleten Péťa by měl být medikován a držen v ústavu, popř. by ekvivalent nákladů na ústavní péči měl dostat ten otec nebo jiný jeho opatrovník.

        1. je to možná kruté, ale v okamžiku, kdy má potenciál zabít svého ošetřovatele a ošetřovatel není schopen jej spolehlivě přeprat, tak jiná cesta než medikace a ústav ani není. znám z okolí podobný případ (chlapec asi o pět let starší než já). do puberty to horko těžko šlo, po pubertě se výrazně zvýšila agresivita a rodiče přerostl o desítky centimetrů a desítky kil a už to nešlo.

        2. jo vole, a to se menuje RETARDaca (po staru debilita, idiocia, kretenismus, imbecilita, podle stupně)

          seš taky hytlerkorektní libtard, nebo prostě akorát vůl? :D

  3. Nesouvisející –

    Hříbku hříbku, ukaž se mi, neschovávej se mi v zemi.

    Vystrč hlavu ze chvojí, správnej hřib se nebojí.

    Rozkopnu tě po právu, zkurvil jsi mi dopravu!

    (Herec Suchánek – komentář pražské dopravy)

    1. typyčo tak ty máš hóóóóódně dlouhou pajplajnu, néseš taky už pomalu zralej ústav?

      1. Hned bych se tam na pár dní zašil, v tomhle hnusným počasí.

  4. Problém podobných rad je v tom, že časy se nám mění. Co platilo pro tvýho dědu neplatilo pro tvého otce, a to co platilo ještě pro tvého otce už vůbec neplatilo pro tebe. A to nemluvím o dnešních nedorostlých mladých. Když si uvědomím do čeho jednou šlápne syn, fakt mu to nezávidím. Aréna znuděnek s koníčkem „doomscrolling“, a totální závislostí na mobilu.

      1. ale jo, něco na tom je. ale můžeme přemýšlet, jak moc za tím je nějaký prastarý plán rotschildů nebo koho, koluje ca 100 let starý citát, že je třeba zničit rodinu. a co dnes je vidět? tyhle klany myslí a jednají v generacích. debilizace společnosti nejde během 10 let, to musí být napříč generacemi

        1. Tak ono je celkem jedno jestli to je plán, nebo je to jen důsledek feminismu v jeho Xté vlně. Realita je jaká je. Jsem pravda ve specifické skupině lidí, ale když jsem ještě chodil pracovat do kanclu, kolegové občas nosili bábovky, cukroví nebo žrádlo, holky nic, a ještě řešily „že nechápou že se s tím někdo drbe, vždyť to jde koupit“. Jednoho dne měla jedna při sezení u buchet nepříjemný komentář na kolegu – tak jí řekl že on ví že ona si to koupí, ale že on si radši uvaří a upeče sám aby věděl co žere, a pak zaplatí za šukání, než aby si měl šukání „zadarmo“, a platil za žrádlo a bucht, potože to šukání „zadarmo“ vyjde o dost dráž.

          1. Karkulka: máte asi specifickou bublinu, já třeba patřím k těm, pro které je pauza na oběd spojená s restaurací. Ale v posledních letech si všímám, že mladší to tak často nemají a nosí si krabičky. A zrovna v jedné firmě byly s krabičkami skoro všechny holky, věk 25-30. K nim se občas přidal kolega (cca 40), ten si nosil, co uvařila manželka. Pak se v rámci hubnutí přidal ještě jeden, co chodil obvykle na obědy a zhruba půlku jich začal vynechávat ve prospěch krabiček (svobodný, vařil si sám). Běžně se v kuchyňce objevovala bábovka nebo jiná buchta k všeobecné konzumaci, pekly 2-3 kolegyně (jedna docela dost, jedna občas a jedna spíš vyjímečně).

            Takže nezoufejte, není to všude jen tragédie a zmar, akorát si to chce těchto věcí všímat a zavčasu tomu přizpůsobit život. Můj pohled je zkreslený i mou prací, firem jsem viděl fakt hodně, ale vyloženě špatných co popisujete minimum. Mezi podobnými slepicemi bych moc dlouho nepracoval, v jedné firmě se takové družily na marketingu a bylo to docela zlé, ale zrovna v jídle problém nebyl (některé z nich krabičkařily s vlastními výtvory taky, ale byly to takové ty moderní sufražetky).

            1. Tak já když jsem měl problémy s trávením, potažmo se pomalu začal trošku ozývat žlučník, podle všeho, taky jsem si nosil svačiny, protože jsem musel jíst víc dietně a hlavně třeba 3x za směnu. Každej to má taky jinak zdravotně, nejde jen o čas nebo prachy.

              U nás se běžně nosí něco na zub a když někdo cokoliv slaví, tak samozřejmě chlebíčky… miluju hlavně ty s vajíčkem a majonézou, jako jinak… Žlučník tiše úpí… :-D

            2. Nebo za směnu :oD Já nedělám směnnej provoz…už dávno ne.. Za pracovní den, řekněme. Ten je taky pokaždý jinej.. nj holt menší firma.

      2. jj, borci se přizpůsobijou, a kundy dolezou brečet :o)

  5. Víte, proč si většina chlapů myslí, že se ženskejma jsou akorát problémy, nedá se jim věřit, zlatokopky, coury atp? Protože nežijeme s chlapama :-). Jsem si naprosto jistej, že kdokoli z vás by žil se svým nejlepším kámošem, cítil k němu to samé, jako ke své ženě / přítelkyni a vychovával s ním děti, řešil kazdodenní problémy, proč došel hajzlpapír, kdo koupí mlíko a kdo půjde na třídní schůzku, tak by velice rychle zjistil, že ten nejlepší kámoš je stejná kunda zasraná jako jeho bejvalka, ne li horší ;-)

    1. Pokud tohle „proč došel hajzlpapír, kdo koupí mlíko a kdo půjde na třídní schůzku“ někdo vnímá jako problém, tak by se asi neměl pouštět do větších akcí typu vztah, nedejbože manželství a děti.

    2. No, naneštěstí existují i statistiky pro stejnopohlavní páry z nichž vyplývá, že zatím co u leseb je rozpad párů zhruba podobný či vyšší než u heterosexuálů, u gayů je asi třetinový. Přičemž důvody u leseb bývají dost podobné, jako důvody žen ukončovat heterosexuální manželství. Včetně, to bys nevěřil, té dramatické toxicity i domácího násilí. A u gayů toho domácího násilí je míň, toxicity také, rozvodovost nižší, já ti nevím, z toho se už fakt že „může za to chlap“ dělá docela blbě.

      Ne že bych kvůli tomu chtěl vyměnit manželku za chlapa, to mě fakt nebere, ale jako čistě statisticky to moc nepotvrzuje to co píšeš.

      1. Vodkáď čerpáš? já jenom že teda dycky všici tvrdili, jaká je to úplná hrooooza a majou to asi dvojnásobný…tak todleto se mně zdá poněkud divný.

      2. Naneštěstí pro tebe, můj příspěvek nebyl o homosexuálních párech. Takže děkuji za statistiky, o které nikdo nestál, a příště napiš třeba něco o akvarijních rybičkách.

        1. Soužití mezi mužem a ženou má podstatnou a nedílnou složku: sex.

          Analogie bez sexuální složky nemá příliš váhu.

    3. ukatoto ukulele 26.11.2025 v 18:34

      Ze života:
      Když se kolega (35) rozváděl, šéf (52) se zamyslel a pravil:„No, já už bych ženskou neměnil. A když, tak za chlapa.“

  6. Četl jsem jednou taký bonmot o zdravotní péči: 70% pacientů bude spokojených vždycky, 10% nikdy a těch 20% je rozdíl mezi dobrou a špatnou nemocnicí. Je zajímavé pozorovat, jak na foru plném inžinýrů ohánějících se racionálním myšlením je všechno hned jasné – jsou to kverulanti, kteří beztak hulili a přežírali se a teď si stěžují, a nikoho nenapadne, že by ve špitále mohli být nevrlí doktoři, přepracované sestry, zchátralé budovy a zastaralé přístroje.

    Přitom o nás nejde, jde o to, v jakém prostředí budou vyrůstat, žít a předávat pochodeň života civilizace naše děti a vnuci.

  7. Úplně přesně jste vystihl to, co jsem vůbec neměl na mysli. Ostatně, jako skoro pokaždé, když něco napíšete.

  8. Naneštěstí pro tebe, můj příspěvek nebyl o homosexuálních párech. Takže děkuji za statistiky, o které nikdo nestál, a příště napiš třeba něco o akvarijních rybičkách.

    1. Už jo? Že to ale trvalo.

      1. A jak to bude s přeoperovanými? A s těmi co se prohlásí za ženy? :-D

Napsat komentář

D-FENS © 2017