Proč měli rusové eminentní zájem o Mariupol, Cherson, přímořskou oblast ?
Protože Ukrajinci tam od roku 2014 pilně kutali, bagrovali a zaminovávali. Rozsáhlé podzemní pevnosti is podzemními nemocnicemi, několik řad příkopů a minových polí v hloubce desítek kilometrů. Plus neprodyšná PVO.
To měla být zeď o kterou se měli rozbíjet rusové a umírat v tomhle masovém mlýnku ve velkých počtech.
Jenže oni tuhle linii obešli dobytím krajních a klíčových bodů/pevností jako Mariupol či Bachmut.
A v masomlýně jsou tak šrotovaní Ukrajinci v poměru 10:1. Brání se uprostřed polí a v mizerně obrněné lehké až středně těžké západní technice.
To byl docela majstrštyk z ruské strany.
Alan.Cox
Mariupol byla hlavní základna nejpsychopatičtějších nacistů paramilitární vojenské skupiny Azov. Bohatě zálévána židovskými penězi skrze mediálního magnáta Ihora Kolomjského. Název Azov dostala od Azovského moře, u kterého Mariupol leží.
Dobýt Mariupol znamená udělat 90 % práce na denacifikaci Ukrajiny. To je jako dobýt Hitlerův stan ve 2. světové válce.
Skupina Azov byla založena už 2014, a podílela se na genocidách a masových vraždách v občanské válce na Ukrajině. Pokud nejste strategický idiot, a to Rusové nejsou, tak první rozprášíte a vymetete právě ty špičky – můžete-li. Vždy je lepší nejdříve zlikvidovat ty nejzkušenější vrahy a zabijáky.
Azovští nacisté hodně spoléhali na nedobytnost ocelárny Azovstal v Mariupolu, kde bylo asi šest betonových pater podzemí s velmi rozsáhlými chodbovými systémy.
Azov má na rukou obrovské potoky krve už v době před vstupem Ruska na Ukrajinu. Všichni jsou váleční zločinci. Ještě v Mariupolu jen pro svou zábavu mrzačili lidi. Nezdála se jim ukrajinská výslovnost nějakého slova kolemjdoucího? Šup střela do ramene, kolena či kyčle – a kolemjdoucí byl doživotní mrzák.
Jantar
Vpád do Kursku ukazuje, že těch nácků a banderovských batalionů mají ještě docela dost. Co se tam děly za zvěrstva na civilistech, které zabíjeli ve velkém ve sklepích (kde se schovávali před zimou, když jim ukropi v bytech kladivama vymlátili okna, záchody, celý interiér) když je hnala ruská armáda zpátky na Ukrajinu.
Ono to v Kursku bylo vůbec zajímavé. Napřed do ukropy obsazených vesnic přijela ukrajinská televize a natáčela jak jim ukrajinská armáda rozdává potraviny a jak jim za to všichni děkují (z povzdálí na ně mířili samopalníci).
Pak televize odjela a přijeli náckové s bouracími kladivy a rozmlátili v domě úplně všechno, od kotle ústředního topení po koupelny, okna a dveře aby se dům stal neobyvatelným.
A letos při osvobozování ruskou armádou ty civilisty vraždili kde mohli. Do sklepů kde žili naházeli granáty, jiné popravili už dřív a hodili do studny, některé odvezli neznámo kam, včetně dětí.
U koho našli nějaké vojenské/policejní uniformy, metály, vlastenecké věci toho většinou ještě před smrtí mučili.
Kdo chce, ten si může najít autentické videa s důkazy. Ani YouTube se je nepodařilo všechny vymazat. Ale nejvíc je jich na Telegramu.
Třeba takhle našli mrtvolu 80letého staříka, bývalého vojáka, s odřezanou hlavou, krev všude okolo na stěnách i podlaze.
Takže banderovských šmejdů je na ukrajině ještě zjevně dostatek.
O co neschopnější jsou v bojí, o to schopnější jsou v mučení a vraždění civilistů.
servisdok
Myslím, že u toho byl z ruské strany i Patrick Lancaster. Zdokumentováno toho má dost na to, aby po skončení války nezůstalo chochlům vůbec, ale vůbec nic.
Všechno, co potenciálně zbyde, půjde na reparace Rusům, za kurskou oblast…
Jantar
Myslíte jak se pokoušeli vlézt do toho sklepa v kurské oblasti, kde ležely už delší dobu mrtvoly původních obyvatel co je zavraždili banderovci, a jak se tam dva drsní chlapi z toho vyzvrátili a museli si nasadit plynové masky, aby to vůbec mohli zdokumentovat ?
A to jsou na YouTube záživnější videa od rusů co to dokumentují a chodí pátrat do oblasti po nezvěstných lidech.
Jinak ekonomice se daří fakt sqěle, v malym rajchu bankrotuje Kika, ve vobou Pepco, tady mlikárna co dělala sejry, pže korporát to stěhuje do rajchu (aby to tam zanedlouho padlo taky). Samý jistoty a sociální pozitíva.
Vo hnilík se už ale nemusime být, arabáči zněkolikanásobujou produkci hnilíku s eletrikou z Barakhu. Tamten, zelenobuznokundo hnilík, s patřičnou přirážkou pro zelený buzeranty, samozřejmě.
Alan.Cox
Bude třeba ovšem rozlousknout ideologický oříšek. Je arabský hliník dostatečně uvědomělý, ideově čistý, a podporuje evropské hodnoty? Přináší arabský hliník správnou politickou linii?
eště sem zapomněl, s tím, jak upadá proomysl na všech stranách, tak samozřejmě jde do prdele ai doprava, takže stádní nákladní dročkárna má už 4. kolo propouštění a zdaleka to nebude poslední :)
Sysop
Hlinikovy lzicky po prababce budou cennejsi, nez stribrny.
Jantar
3) wagnerovci a vlastizrádci v ruské armádě
Tohle téma trochu potěší ukrofily a latentní banderovce.
Wagnerovci byli nasazováni na místa nejtěžších bojů a do bojů v městské zástavbě kde jsou světovou špičkou. Zvlášť v počátcích ruská armáda a hlavně bigoši nebyli cvičení na tyto boje v zástavbě (dnes už se situace změnila, mobíky cvičí i na boje ve městech).
Tedy rozhodně to nejsou žádní vlastizrádci. Naopak Prigožin si stěžoval, že mu generalita v nejtěžších bojích brzdí dodávky munice a jeho špičkoví bojovníci umírají zbytečně.
A to byl taky nakonec důvod proč se rozhodli táhnout na Moskvu vyřídit si účty s vlastizrádci jako Šojgu, Gerasimov apod.
Bohužel se velení Wagnerovců dopustilo zásadní chyby a sedli si společně do jednoho letadla. Takže atentát z rukou vlastizrádců byl pak velmi snadný.
A podařilo se jim tak ochromit aktivity Wagnerovců.
Jako důsledek pak bylo obsazení ruské kurské oblasti banderovci. Protože vlastizrádný generál tam nechal úmyslně masivní díru v obraně.
Za což byl sice zatčen, ale ihned omilostněn moskevskými nadřízenými. Taky vlastizrádci.
Generálové co udělali kariéru ještě za ožraly Jelcina, co mají celou rodinu ubytovanou v luxusních bytech v centru londýna, se zkrátka činí aby toho co nejvíc zasabotovali, rozkradli a nedodali na frontu.
Kupříkladu odvolali Surovikina, jemuž nemůžou odpustit tu jeho linii, která šetří životy vojáků.
Oproti tomu jsou tu vlastenečtí generalové jako Surovikin.
Takže v reálu je to boj na dvou frontách: s banderovci a s vnitřními zrádci.
Ukrofilové se ale teď radují zbytečně, protože rusové měli stejný problém i do roku 1941, který se jim však tehdy podařilo vyřešit a zrádce postavit ke zdi.
Putin třeba jmenoval nového ministra obrany a řadu dalších povýšil mezi vysokou generalitou, takže vlastizrádci začínají tahat za čím dál kratší provaz.
Dokonce našli i náhradu za poněkud paralyzované wagnerovci, tedy kadyrovův Achmat.
Kam se masivně hlásí i ortodoxní křesťanští rusové a ti kterým vyhovuje atmosféra která tam panuje (tam když se objeví nějaký zrádce tak se s ním velmi rychle vypořádají).
Alan.Cox
Prigožin dostal výjimku, protože v Ruské federaci je zakázáno mít soukromé oddíly nepodřízené ruské armádě. Po čase to Prigožinovi vlezlo do hlavy. Bylo potřeba udělat pořádek. Zbytek Wagnerovců byl poté klasicky zařazen pod ruské velení.
Prigožin měl ve vojsku většinou kriminálníky, kteří po určité době v bojích dostali zahlazený trest. Namísto třeba 10 let vězení za vraždu si odsloužili třeba rok v bojích na Ukrajině. Prigožin si tuto možnost pro kriminálníky prosadil a na tom to povětšinou fungovalo.
Ohledně Surovikina to raději nekomentuji. Šlo o to, že generál měl bordel v účtech, a tak mu formálně dali účtaře nad sebe. Aby nebyl zatěžován tím, co není jeho práce a génius.
Jantar
Pod ruské velení = pod vlastizrádné generály a tím pádem jsou poněkud paralyzovaní.
Od té doby o nich slyším jen sporadicky až vůbec.
To velení nebyl jen Prigožin, ale i pár velmi zkušených bojovníků a velitelů.
Achmat je tak trochu „simply clever“ oproti Wagnerovcům. Třeba ty americké, britské a francouzské důstojníky obklíčené v Kursku vyháněli zpět na Ukrajinu do bezpečí, místo aby je obklíčili, zajali a postavili před vojenský soud.
Takovou blbost by Wagnerovci pod bývalým velením neudělali.
Tím netvrdím, že tažení Wagnerovců na Moskvu bylo v pořádku.
Spravedlivé a logické jistě. Jenže tím mohli destabilizovat zemi a pak by toho mohl využít nepřítel KoZá k rozpoutání občanské války.
Což je scénář o který se KoZá snaží zuby nehty všemi způsoby. Prostě Rusko „majdanizovat“.
Sysop
Pokud si vzpominam, tak problem Prigozina byl, ze nesplnil termin, na ktery byl najat, takze Kreml mu mesic po dedlajnu prestal lifrovat zbrane a munici. Taxe Prigozin nasral a vyrazil smerem Kreml si to vyrikat. Vovka mu nechal vzkazat, ze je nespolehlivej dodavatel a taxe Prigozin zase uklidnil.
dubraro
„Na Ukrajině došlo za 4 roky války asi k 13 000 civilních obětí…“
Hmmm … jsou tam započítaní i civilisté, náhodně odchycení na ulici a vzápětí bez výcviku, vybavení a výzbroje vhození na frontu rovnou před hlavně nepřítele? Asi v tom počtu bude pár nul chybět, že?
BTW nacismus se bude hodně těžko odstraňovat z nebohé země, po staletí ovládané a vykořisťované Židy. Včetně této války, jimi vyvolané.
Tenzor
Takže to byl pejzatý žid, kdo způsobil ruzzkou válku? Váňa putlerkunda chtěl jen žrát boršč a popíjet kvas. Tu přišel žid a do války ho donutil…
dál nic, dokud máš na krku valoun plnej sraček, tak je veškerá diskuse marná
Tenzor
Ty tvoje hovna nazýváš diskusí?
Parasjonok diskutirujet s pomoščou givjon. Pak to zase dává smysl.
Fatso
Cituji z článku: “ Předluženost povede k výrazné inflaci a resetu ekonomiky a k ceně, kterou již dnes v čekoprasečáku všichni rádi zaplatí: astronomické ceny nemovitostí, které se nepochopitelně šplhají výš a výš, astronomické ceny cost of living – především topení, elektřiny, dopravy, vody – prostě těch komodit, které si neumí nikdo odepřít.“
Já toto vím, uvědomuji si to už cca dva roky. Jen nevím, jak rychle ten propad bude probíhat…
Nějaký peníz utracen na rekonstrukci domu. Fajn.
Co teď se zbylým likvidním cca milionem? Utíkat do banky, vyřídit si hypotéku na cca další 1.5mil (v tomto čase samých ekonomických jistot a světlých zítřků), a koupit aspoň nějaký starší, slušně stavěný dům na Svitavsku či podobném vidlákově?
záleží, co chceš? dycky mužeš koupit pár cihliček, že
cocoqg
Zlato sice dlouhodobě roste, ale funguje v ČR obchod s ním? Jako koupit není problém, ale kde ho prodat? Předpokládám ne vetešnictví, kde mají napsáno, že vykupují i zlato.
úplně kdekoli, kdyby šly tlustý do tenkejch, tak ai ty vetešnictví sou poslední varianta (zlatnictví snad berou taky, ne?)
Sysop
Pokud to zlato nemas ve forme zubu po pradedovi, ale bud certifikovany zlomky, nebo nejlepe mince, tak je normalne prodas za vykupni cenu u obchodniku se zlatem. Samozrejme, pokud pujde z tlustejch do tenkejch, muze ta vykupni cena spadnout.
cocoqg
Ti prodejci mají speciální podmínky, jako že musí být orig. obal, taky prodávají údajně jenom nové zlato, takže vykoupený posílaj do hutí nebo zubařům? Taky jsem už nějaký koupil, ale zatím neprodával. A popravdě se mi moc nechce kupovat další, dokud výkup neprověřím. Vidím to tak, že v nějaký krizi i cena zlata spadne, výkup bude nemožný (kdo by chtěl bezcenný papírky?). Význam bude mít jenom přímá výměna za potraviny nebo za život. Čili radši kupovat co nejmenší slitky.
Sysop
Tchan prodaval nejaky mince, protoze potreboval cash a nerikal, ze by s tim byl nejakej problem. Pravda, prodal je tam, kde je puvodne koupil.
servisdok
Jihovýchodní Morava je asi přívětivější a asi i levnější.
Zbytek volných financí naval na střechu, cca 10-12kWp čistý ostrov.
cocoqg
Pokud se úplně neodpojí od stabilní sítě a příležitostně z ní nesosá, tak to žádný čistý ostrov není.
fatdwi
Takže jsme se na 20 normostranách dozvěděli, že stejně jako ostatní místní sráči nemá vrchní pičulín, hafík Challenger, rád západ a obdivuje Rusáky a Putina. Wow, to teda bylo překvapení:-))
mykovec
Sis z toho úplně ukáknul, a Propos, jak bylo na pravdu?
CBATbI CTOKOKOTOB
Ďábel nosí pravdu!
Jihočech Honza
Putin je nepochybně největší státník naší doby. Není dokonalý, není světec, ale je někdo, koho je možno obdivovat – anebo proti kterému je čest bojovat.
A Západ si za to, čím se v naší době stal, nezaslouží nic jiného, než nenávist a pohrdání – a strategickou porážku v Malorusku.
Tenzor
A Hitlera, Stalina, Polpota také obdivuješ?
Strategický vítěz války na Ukrajině je Čína.
Ruzzko již brzy v letácích s výprodejem.
mykovec
Kví,kví,kví. Pláč a mrskání nožičkama na zádíčkách v rozkopaných bábovickách. Zavolejte něgdo Bangů, bů, bů, ať je všechny vymažé, bů
CBATbI CTOKOKOTOB
Spletl jste si umístění komentáře. To se v tomto systému stává, chcete napsat refkexi autorovi článku, pohnete trošku stránkou a lup – omylem je to pod něčím komentem.
Dachsmeister
@JH
inu když je to taková čest, tak to bychom měli začít.
Zatím jen přicmrndáváme tak aby to nás i největšího státníka moc nebolelo.
Samozřejmě nejlepší by bylo se na to vysrat úplně, aby se Gosudar konečně uspokojil, neb brzy doba trvání jeho SVO přesáhne i Velkou Vlasteneckou, ale to nám jistě zdejší Putinofilové nějak objasní.
Misogynský věštec co se trošilinku spletl v únoru 2022, polní maršál Behemot von Kramatorsk, velký křesťan a křižák Südböhme Hans a ostatní.
Jihočech Honza
DM: vždyť jo. Ko-Za dodal banderovcům tolik výzbroje, aby vykrváceli, ale ne dost, aby vyhráli. To je cynismus příliš hrubého zrna i na mne. Pomáháme UA (do hrobu), nebo škodíme Russsssssssku?
A ano, pro všechny by bylo lepší, kdyby Zelenského v II/22 odvezli v klepetech do Moskvy jako Dubčeka blahé paměti.
fatdwi
Dachsmeister: kdo by to byl řekl, že chcimírům nakonec tak hrábne, že z nich budou hlavní váleční štváči a ještě v tom uvidí čest (facepalm).
Dachsmeister
@fatdwi
no pro vyváženost, byli tu onehdy i atomoví myslitelé z druhé strany, ale míra obhajoby zpackané operace ze strany Putinofilů je zarážející…
Sysop
Budme radi, ze je zpackana. Nechci si ani predstavit, jak by to probihalo, kdyby to Rusakum slo podle jejich planu.
Alan.Cox
Ono to ale Rusům jde podle plánu.
Sysop
Ted uz jo, ale start prosrali.
Alan.Cox
Což je u Rusů naprosto obvyklé. Poserou start, následně udělají čistky a vyčistí zkorumpované a neschopné generály a lídry, a pak jedou jak raketa. To je jejich modus operandi.
cool
Dlouho sedlají a jsou pohodáři. Ale potom když se rozhodnou že takhle ne je to jízda. Důsledně, kozáci s avatarem.
souhlas. už dávno před akcí ukrajina jsem říkal, že evropa by na tom byla 1000x líp, mít vláďu místo merkelové
cool
Je to česky pro egotautology – gramatiky :-) – není raubíř. Jako maňasové mamona nenažraných hovad od pozvratu záhub 89. ..víc takovýchých kožených skořápkáře instituta odrážení ode na blahobyt šíleného vodníka co rozbil finanční stavidlo bylo možný asi jenom s fanynkami tenisové rakety a lyžařského kloubu, pravda konkurovali s druhým vašíkem vytahaného svetru, :-) úžasná „sametofka nablblých. https://www.youtube.com/watch?v=Q9BhtEniYM4
Pravda ve finále dával srdíčka a i na hrad a chtěl občanskou společnost a ne korprátní nestvůry typu prezidenta blekroku že mu na planetě stačí 200. miliónů lidí. brrr
fatdwi
JH: to je zajímavé, že tady na účet Američanů pořád poslouchám, jak jsou fuj v tomhle, fuj tamhle, ale jeden kágébáckej zmrd začne válku, které zbaběle neříká válka, porazit čtvrtinovou zemi mu trvá (zatím) tři a půl roku a hned je to „největší státník naší doby“? To teda i ten Odumbo byl větší „státník naší doby“. Ale že bych viděl jako čest proti němu bojovat? No, nevidím. A nevidím ani žádnou čest bojovat s Putinem, nakonec toho se tady nejvíc bojíte, ale zřejmě si to v případě, že na to dojde, aspoň užijete. Snad tam tedy budou prioritně posílat ty, co ve válce se zmrdem vidí čest.
Klidně se můžete křesťansky pronenávidět až do pekla, to je Vaše volba a (další z mnoha) důkaz(ů), že ta maškaráda, co se jí účastníte, není k ničemu.
Zajímalo by mě, kolik takovejch Honzů tohle tvrdilo před WW2, že je čest válčit proti Hitlerovi. Něco mi říká, že taková dekadence tady tenkrát nebyla.
Pohodar
čest bych neříkal účasti na žádné válce. za mně ale je vládík fakt vysoce inteligentní a schopný. porazit ukrajinu by dokázal svižně, ale jde na to přes všechna tvrzení dost ohleduplně a jen se zlomkem svých možností. co by dělal na jeho místě bombama? to, co amíci vždycky, bombardoval by tam cokoliv, žádný velký pozemní operace. amík je prostě zmrd, který vysává celý svět, když se někdo nepodvolí, holt tam jde demokracii šířit vojensky, někdy black ops, někdy otevřeně, většinou kombinací. ty vojenské základny po celé zeměkouli nemá z dlouhé chvíle. představa amíka, potažma západu v tomto případě je vydrancovat ruské zdroje co nejlevněji. k tomu klidně obětuje zmrdizem jako ukrajina. ono to totiž už nevychází jako dříve, kdy měl prakticky neomezenou nadvládu, teď vyrostly další země, rusko, čína, indie a defacto celý brics a ty mají schopné vůdce co potřebné zdroje pro svou zem pragmaticky vyšmelí s majiteli (typicky afrika, rusko, jižní am). a celá hegemonie, podložená dolarem, tedy fiat měnou předluženého státu, se začíná bortit, nic kupovat nechtějí a spíše ani nemohou. žádné impérium v historii nevydrželo. aneb jak říkal tuším oberjude kissinger, země nemají přátele či nepřátele, ale zájmy. a zájem ruska prostě není, mít raketové základny cizí mocnosti kousek od moskvy (což byl reálný plán, žádný fake) ani rozdat veškeré suroviny. kdyby rusák mohl, tak by neměl ani čínu či indii hned za prdelí. takže jediná šance dalšího fungování světa je, že nebude 1 hegemon, ale několik podobných, tedy multipolární svět. avšak netroufnu si odhadovat, jak stabilní to bude
Jihočech Honza
Jenže on musí porazit nejen čtvrtinovou zemi, ale i Ko-Za, který lam lifruje zbraně, peníze i zpravodajské informace. Bez Amíků by bylo dávno po válce, přesněji řečeno, ani by k ní nikdy nedošlo.
A Hitler před válkou byl nepochybně velký muž. Viz Curchillovo „kdyby se Británie dostala do podobného průšvihu jako Německo, doufejme, že by našla svého Hitlera“.
Vlastimil
Pro „Tenzora“: lidé tohoto typu mě jako přímého svědka 21. srpna 68 v Praze (Vinohradská ul., museum atd.) pěkně ser…Znovu a znovu opakuji: okupovali nás Rusáci, Ukrajinci (přesněji sověti), vých. Němci, Poláci, Bulhaři a Maďaři. Pravdu o Rusech a Ukrajincích má pan J. Mašín, jeden je za 18, druhý bez dvou za 20. Neprosto nechápu, proč bych si měl jedny idealizovat a na na druhé kydat hnůj!
Tenzor
Ukrajinci jsou také azbukové. A idealizovat si je není třeba.
Stále si myslím, že bylo správné jim pomoci, i je zde přijmout. I se všemi negativními důsledky, které masová migrace přináší. I přesto, že někteří šli za lepším a nebyli bezprostředně ohrožení válkou.
Nebýt ruzzáků hnuzzáku a jejich hloupé války, tak je tady v těch počtech nemáme.
Ruzzák je prostě mohl nechat být. A klasicky si je podmanit ekonomicky. Ruzzák má Lebensraumu mnohem více, než stačí rozumně využít.
Hloupá ruzzká válka nikomu nepomohla. Nejméně 2 miliony mrtvých a zmrzačených lidí určitě demografický trend neotočí. Ruské fondy bohatství rozpuštěné. Dlouholeté obchodní vztahy v prdeli. Ze slepice snášející zlatá vejce operujicím pod jménem Gazprom pripravena, sežrána, vychcána a vysrána polévka.
Putlerkunda o sobě rád šířil zvěsti, jaký je stratég a šachista. Teď připravil zemi k výprodeji pro žluté zlo za hrst renmimbi.
Celé ruzzké počínání mi nedává smysl.
Jihočech Honza
A západní počínání ti dává smysl? Proč lákat do EU totálně prohnilou, nefunkční, zkorumpovanou a chudou zemi s obrovským zemědělstvím a neekologickým průmyslem, a k tomu si rozesrat obchodní vztahy se spolehlivým dodavatelem ropy, plynu, uranu i čehokoli dalšího podle výběru?
Tenzor
Soudruhu, tak se zeptám ještě jednou. Pokud vidíš Putlerkundu jako největšího státníka, tak proč? Co ta zrůda udělala statického? Já vidím jen lži, loupeže, nenávist, zradu… a moc zla i pro vlastní lidi.
Pohodar
takových keců znám, však poradím. jeď se podívat do ruska, jak tam chudáci strádají a pak to srovnej s tím, jak to jde do hajzlu napříč evropou. a když nevíš, co udělal pozitivního pro rusko, tak jseš buď idiot, nebo ignoruješ fakta. stačí začít stavem ruska co skončil wodkaboris, kterýho tam přes koupený oligarchy nainstalovali. totální rozklad, rozkradení země, a do toho vnesl docela slušný pořádek, růst, vznikla slušná střední třída atd. kdyby pokračovalo, co začal boris, byl by tam asi reálně hladomor a to v extrémně bohaté zemi. a západní mocnosti by tam rabovali jak černá ruka. což byl cíl.
jj, tady to je úplná nádhera, všecko rozmrdaný roky v kuse, nic nefunguje, ale že si vodložíš těžký krámy co táhneš na chvílu na římsu vedle chodníku, ať si vodpočneš, a blbě na tebe u toho čumí tlustá cigánská kunda, co houmlessákuje ve stanu vo tři metry dál, rozvalená na měchu za plotem tvl…to mě teda dostalo, a přitom na dohled vod centra…ale samozřejmě u toho šmrdlá na šmrdlofénu, to není problém žejo
vo tom jak se zlití smradlavci povalujou po lavečkách ani nemluvim a šervůd snad netřeba zmiňovat
ovšem nejdůležitější co má pjetydemolyca na starost je povyměňovat cedule podzemky za černý (asi aby se venku vůbec nedalo najít, kde to je, pže kontrastnost té sračky ve slunečním světle je naprosto ubohá), páč na 98% pokrytí barvou mají zkorumpovaný tiskárny věčí vejvar, jak na 10 %, žánop
ModrýKlokan
@ TenZZor
Trhej SSoudruhu ZZrůdy, nenech SSe odradit. FŠŠechno je to ZZrada poctivých SSoudruhů. ZZůSStaň bdělý a roZZtrhej ty SSvině na kuSSy.
vymaštěná fetko, dyby pjetydemolyca takle rozglábila vrata dokořán kdykoli jindy, tak tech vychcanéch hajzlů tady je eště třikrát víc, páč kdykoli jindy by neměli zákaz vycestování (a nemuseli by tolik uplácet na hranicích) a hrnuli by se sem po milionech, kokote pitomej
Tenzor
Koukám, že nazvat tě čelavjekem-parasjonkom nebylo správné. Z čelavěka nezbylo skoro nic.
ModrýKlokan
@ TeZZor
Ty kluku uŠŠatá, hlavně SSe ZZ toho nepoSSer!
servisdok
Z tebe bude kolaborant jak vyšitej, senzore.
V osmašedesátém jsem jich potkával desítky, přímo na ulici a nijak se tím převráceným kabátem netajili.
Ruštinu už začínáš zvládat slušně. Budeš to ty a tvoje rodina, která bude jako jedna z prvních nosit ruským tankistům vodu, jestli sem zas přijedou.
Jestli jim to vůbec bude stát za tu projetou naftu…
Akorát mám obavy, že ruští tankisti budou oproti těm sovětským kapánek informovanější.
Až tě zmerčí s kýblem a napřaženou rukou k pozdravu, tak tě rovnou odstřelí.
Jak píšu – jestli jim bude stát aspoň za tu projetou naftu, dělat tady pořádky s místními vlastizrádci.
Tenzor
Hele tavaryšč, jsem trochu staršího data. Ročník nejspíše totožný s dfensem.
Ruštinu jsem měl na asnavnoj i na gimnaziji. Svého času jsem měl ruské klasiky dost načtené i v originále. A třeba Bulgakov super. V důchodu se na ty knížky zase rád mrknu (snad jen na Dostojevského se vyseru, to bych snad začal chlastat). Poslední větší kontakt s rustinou jsem měl na Alma mater – sbírka příkladů Landau Lifšic. (Velmi zdařilá).
Ruština mi dost okorala a dnes čtu zprávy v ruštině jen s nepohodlím.
Osud mi dopřál si vybudovat zázemí a nemusím sklánět hřbet. Na ČR jsem ze značné části nezávislý. Haranti beztak zůstanou bei uns in Bayern (jo už má každý svůj třípokoják na kraji Mynšenu).
Kolaboruji lidé, kteří nemají na výběr. To už delší dobu není můj případ.
Ruzzák hnuzzák do Bavor svým vlivem nedoleze. Ruzzák má z Němce vítr. Když tak zbytek liquidni globální assets, ale to zatim není na styl privatier (Když by nemovitostni portfolio v CR ze dne na den zmizlo a byty v DE také f prdeli).
Alan.Cox
Cha chá!
Německo bez ruských surovin zajde na úbytě. Německo je bez Ruska v zadeli.
A to nemluvím o dobročinných akcích prováděných ve prospěch Alláha po celém germánském kraji, v Berlíně nevyjímaje.
Mně se strašně líbí, jak si někdo myslí, že uteče své blbosti a své nenávisti.
corona
Tenzor:
„… jsem trochu staršího data. Ročník nejspíše totožný s dfensem.“
– – –
Ano, jsi typický „Y“, kolem 1975. Co se týká osudu, ten se může otočit snadno. Já bych taky v září 1989 nevěřil, co bude za čtvrt roku. A vůbec nemusíš tušit, odkud bude foukat…
Alan.Cox
Tragédie Západu je, že se objevuje spousta jednotlivců / rodin, co si myslí, že se jim nikdy nemůže nic stát. Že jsou nad osudem, nad geopolitikou, nad plebsem, nad fyzikálními zákony. A tedy mohou libovolně devastovat a ničit své okolí, a ještě se jich nic nedotkne.
Naposledy si to coby velká skupina Západu mysleli nacisté ve 40. letech.
A teď dochází k rehabilitaci nacismu, rehabilitaci pocitu ředitelů vesmíru, rehabilitaci pocitu nadlidí a nadras. Koneckonců ten český, polský, ruský, židovský, slovanský a jiný ksindel už nebude existovat a smrdět nacisticky smýšlejícím osobám pod jejich pyšný frňák. Oni jsou zajištění, v suchu, jich se už nic netýká.
Tenzor
V tom úplný souhlas. I když jsem na pár katastrofických scénářů jakž takž připraven. Samozřejmě ne na všechny.
Alan.Cox
Tenzor: Nejlepší je na scénáře se připravit nenávistí a nadáváním okolí i dalšího. Bude to mít obrovskou výhodu pro Tenzora a jeho příbuzné. Až budou na cestě dolů z vrcholu své lepšoidní existence, tak všechny tyto lidi budou potkávat.
servisdok
Mimochodem – sami Němci už na demonstracích projevili zájem, nechat se od těch hnusných ruzzzzáků znovu osvobodit.
Já jen doufám, že až k tomu dojde (a schází velmi málo), tak senzorova rodina i on sám budou jako jedni z prvních na řadě.
Za takovými, jako je senzor, se totiž táhne digitální stopa jako za tím obrovským hnědým slimákem, viditelná, ulepená a smradlavá.
Ano senzore – Německo je momentálně, tváří v tvář nasranému Rusovi, bez plynu a bez surovin, tou nejbezpečnější destinací na planetě :D
servisdok
Jen pro opakování:
Kdo že to Němce během 2.SV zahnal ze Svazu až zpátky do Berlína a rozbil jim ho na cimprcampr? Byli to Němci, nebo ruzzzzáci? Nebo – žeby se Němci ze Svazu snad vypakovali dočista sami?
:D
Tenzor
Jestli von nemá vzdělání jenom z učebnic schválených v SSSSSSSR.
Rozhodování města po bombardování jdou především na vrub US(FB). Ruzzák by německou ofenzivní stopl až někde na Urale, nebýt silné materiální pomocí v rámci programu L&L.
I díky 2.sv válce jsou ruzzohnídy méněpočetné jako kdejaka muslimská země.
Nesmí se zapomenout, že 2.sv válku zahájil SSSR spolu s Německem napadením Polska.
Jihočech Honza
Rusové zastavili Barbarossu na podzim 1941 bez pomoci ze Západu. Ani v roce 1942 nehrála větší roli. Až u Kurska měli větší množství západní techniky a skutečně, díky západním konzervám a náklaďákům došli do Berlína.
Poláci dostali, co si zasloužili. Tak dlouho chytračili, až je přechytračili.
servisdok
Senzor nechápe, že kdyby Rus nevyhrál (což ho stálo 27M lidí), tak by se možná i narodil, ale už jako slovanský untrmenš, určený jen na práci.
Dnes by mluvil německy a makal na německé ýbrmenše tady doma.
V pobočce AEG, Siemensu či Bosche by skládal kuchyňský roboty pro německý paničky.
Jako už narozený untrmenš by byl pochopitelně vymiškován, aby se jako Slovan už nemohl množit.
Senzor je typická libtardská píča, kvůli kterým pan doktor tenhle článek napsal – a baví se jejich kvičením.
Tenhle kus je tak slabý, že po vyčerpání mozkové kapacity na základní funkce těla, už mu nezbývá kapacita na sebemenší přemýšlení.
Třeba právě o tom, co by bylo bez Rusů a jejich vítězství ve válce. Kdyby nebylo těch 4%, která tvořila celou tu slavnou a dnes směšně přeceňovanou L-L, tak by to Rusy zbrzdilo možná o měsíc-dva. Výsledek války by to nijak neovlivnilo.
Nebo možná tak, že po Plzni a okolí by nepobíhali bastardi senzorova typu..
Tenzor
Služební psisko (servis dog), jako vždy vedle.
Nuda na dovolené končí. Otázka je, proč bych debila jako jsi ty měl vůbec řešit?
Je to divný. Píšeš nahoře jak seš za vodou, úspěšnej člověk ve vatě, jak si kvasíš s rodinkou ve Fritzlandu. A máš potřebu si přivydělávat cinklou rusofobní provládní českou propagandou. Nezní to nijak věrohodně, ty tvoje blitky.
Hlavně nezapomeň, že zrádce, kolaboranty a naplavený aktivistický lháře, nemají rádi nikde na světě. Až se znovu pootočí kolo dějin, budeš mezi prvníma na řadě. Když budeš mít štěstí, pohoupou tě na kandelábru. Uslintanej liberální debile.
corona
ModrýKlokan 10.8.2025 v 13:31
„TenZZor…“
– – –
Jeden z mnoha. Obvykle Y, často humanitní obor. Vysoce mediálně přesvědčený, konzumní typ.
Tenzor
Tvoje schopnost odhadnout lidi je blízko nule. Všechny gigy, kde je třeba dělat s lidmi nech raději být.
corona
Tenzor:
Ano, sám jsi zde psal, že seš někde cca *1975, netřeba teď mlžit…
Tenzor
Jasně, rok narozeni jsem o sobě víceméně napsal. Když jsi se pokusil o něco jako profilovaní a dedukci, tak jsi byl vedle, jak ta jedle.
Ale proč to řešit, že…
corona
Tenzor:
Ano, jsi mediálně přesvědčený Y.
Tenzor
Trhej modrý kloako.
To je modus komunikace, kterému rozumíš.
ModrýKlokan
@ TenZZor
Neboj, rozumím i tvé komunikaci. Svěř se mi se fším, co tě trápí, určitě existuje cesta, jak tvou trudnomyslnost stabilizovat.
Alan.Cox
ModrýKlokan: Ono je tu pár provládních smejdů z politických neziskovek. Nejlepší je to dát do ignore. Jejich jediný projev je dehonestace neFialovských a neEU názorů.
ModrýKlokan
@ Alan
Rozumím, jen se tím nehodlám nechat nijak rozhodit. Zásadně nikoho do ignore modu nedávám. Z jejich vydávených natrávenin mozkového myšlení mám třeba jen morbidní zábavu, či palivo na reakce.
leon
Že 2.sv válku zahájil SSSR spolu s Německem napadením Polska je jen další lež proti Rusku s cílem vyvolávat a šířit nenávist mezi jednoduššími individui, kteří ať už z lenosti nebo nedostatečné mozkové kapacity si nejsou schopni najít fakta.
brum
Zajímavý, kam až to může dojít…asi by si měl najít ženskou (nebo chlapa), tohle už je hraniční…
Líbí se mi ta oslava chrabrého a dokonalého Ruska, Indie, apod., přitom odtud ale všichni utíkají na ten hnusný a zákeřný západ, a odsud se tam někdo hrne? Máte pro to v notách nějaký vysvětlení, nebo se o tom mlčí? :-) Žít pod hrdinou Putinem musí být přece pohádka…
Jihočech Honza
Ale prd, z Ruska sice spousta lidí odešla, ale pořád jich tam 140 milionů zůstalo. Západ pořád má spoustu bohatství a prestiže a pořád je tam možno uspět na globální úrovni.
Pro určitou skupinu lidí to může být atraktivní a chytrý Putin se těhle kosmopolitů rád zbavil.
A Rusko je také významnou imigrační zemí, především pro Rusy z okrajových republik bývalého SSSR, miliony z Ukrajiny, ale také pro spoustu Turků a Tatařínů ze střední Asie, což působí jisté problémy.
Ze všech stánů, minimálně za prácou jich tam proudijou miliony – a spousta by ráda zůstala, kdyby to šlo, pže životní úroveň je tam furt výrazně vyšší než tam, vodkud přimigrovali.
Tenzor
Vetsina těch zemi, ze kterých se migruje do ruska jsou muslimské.
Ruzzák už má muslimů 20% s velmi nepeknym trendem.
Přespříští Putlerkunda bude nahrazovat hvězdy a kříže i ve stalíci půlměsíci.
Jihočech Honza
To byl taky jeden z hlavních důvodů SVO – posílit evropský a slovanský charakter multi -všechno Ruska. Silné slovanské a přátelské Rusko je v našem zájmu, ale my se chováme stejně dementně jako křižácké státy ve 12. století.
Tenzor
Tak ten cíl se určitě nepodaří splnit. Těžko se najde v nedávné historii větší důvod k nenávisti mezi národy. Ukrajinci nenávidí ruzzoidy jako pest. (Asi jako všichni sousedi nenáviděli Němce po druhé světové)
Za ta zvěrstva, co jim ruzzak provedl se nelze divit.
Alan.Cox
Ta nenávist je uměle pěstovaná. Je potřeba dát přes pracky Anglosasům, a důvod k nenávisti okamžitě pomine.
Sysop
Hele, muj soukromej tip je, ze se jeste budeme hodne divit, jaxe v Rusku rozrostou nemecky exklavy. Davam tomu deset let, vic nebude potreba.
Jihočech Honza
Někteří lidé si nedají říct…
Být nepřítelem SSA může být nebezpečné, ale být přítelem SSA bývá smrtící.
2) obejítí „banderovy linie“
Proč měli rusové eminentní zájem o Mariupol, Cherson, přímořskou oblast ?
Protože Ukrajinci tam od roku 2014 pilně kutali, bagrovali a zaminovávali. Rozsáhlé podzemní pevnosti is podzemními nemocnicemi, několik řad příkopů a minových polí v hloubce desítek kilometrů. Plus neprodyšná PVO.
To měla být zeď o kterou se měli rozbíjet rusové a umírat v tomhle masovém mlýnku ve velkých počtech.
Jenže oni tuhle linii obešli dobytím krajních a klíčových bodů/pevností jako Mariupol či Bachmut.
A v masomlýně jsou tak šrotovaní Ukrajinci v poměru 10:1. Brání se uprostřed polí a v mizerně obrněné lehké až středně těžké západní technice.
To byl docela majstrštyk z ruské strany.
Mariupol byla hlavní základna nejpsychopatičtějších nacistů paramilitární vojenské skupiny Azov. Bohatě zálévána židovskými penězi skrze mediálního magnáta Ihora Kolomjského. Název Azov dostala od Azovského moře, u kterého Mariupol leží.
Dobýt Mariupol znamená udělat 90 % práce na denacifikaci Ukrajiny. To je jako dobýt Hitlerův stan ve 2. světové válce.
Skupina Azov byla založena už 2014, a podílela se na genocidách a masových vraždách v občanské válce na Ukrajině. Pokud nejste strategický idiot, a to Rusové nejsou, tak první rozprášíte a vymetete právě ty špičky – můžete-li. Vždy je lepší nejdříve zlikvidovat ty nejzkušenější vrahy a zabijáky.
Azovští nacisté hodně spoléhali na nedobytnost ocelárny Azovstal v Mariupolu, kde bylo asi šest betonových pater podzemí s velmi rozsáhlými chodbovými systémy.
Azov má na rukou obrovské potoky krve už v době před vstupem Ruska na Ukrajinu. Všichni jsou váleční zločinci. Ještě v Mariupolu jen pro svou zábavu mrzačili lidi. Nezdála se jim ukrajinská výslovnost nějakého slova kolemjdoucího? Šup střela do ramene, kolena či kyčle – a kolemjdoucí byl doživotní mrzák.
Vpád do Kursku ukazuje, že těch nácků a banderovských batalionů mají ještě docela dost. Co se tam děly za zvěrstva na civilistech, které zabíjeli ve velkém ve sklepích (kde se schovávali před zimou, když jim ukropi v bytech kladivama vymlátili okna, záchody, celý interiér) když je hnala ruská armáda zpátky na Ukrajinu.
Ono to v Kursku bylo vůbec zajímavé. Napřed do ukropy obsazených vesnic přijela ukrajinská televize a natáčela jak jim ukrajinská armáda rozdává potraviny a jak jim za to všichni děkují (z povzdálí na ně mířili samopalníci).
Pak televize odjela a přijeli náckové s bouracími kladivy a rozmlátili v domě úplně všechno, od kotle ústředního topení po koupelny, okna a dveře aby se dům stal neobyvatelným.
A letos při osvobozování ruskou armádou ty civilisty vraždili kde mohli. Do sklepů kde žili naházeli granáty, jiné popravili už dřív a hodili do studny, některé odvezli neznámo kam, včetně dětí.
U koho našli nějaké vojenské/policejní uniformy, metály, vlastenecké věci toho většinou ještě před smrtí mučili.
Kdo chce, ten si může najít autentické videa s důkazy. Ani YouTube se je nepodařilo všechny vymazat. Ale nejvíc je jich na Telegramu.
Třeba takhle našli mrtvolu 80letého staříka, bývalého vojáka, s odřezanou hlavou, krev všude okolo na stěnách i podlaze.
Takže banderovských šmejdů je na ukrajině ještě zjevně dostatek.
O co neschopnější jsou v bojí, o to schopnější jsou v mučení a vraždění civilistů.
Myslím, že u toho byl z ruské strany i Patrick Lancaster. Zdokumentováno toho má dost na to, aby po skončení války nezůstalo chochlům vůbec, ale vůbec nic.
Všechno, co potenciálně zbyde, půjde na reparace Rusům, za kurskou oblast…
Myslíte jak se pokoušeli vlézt do toho sklepa v kurské oblasti, kde ležely už delší dobu mrtvoly původních obyvatel co je zavraždili banderovci, a jak se tam dva drsní chlapi z toho vyzvrátili a museli si nasadit plynové masky, aby to vůbec mohli zdokumentovat ?
A to jsou na YouTube záživnější videa od rusů co to dokumentují a chodí pátrat do oblasti po nezvěstných lidech.
Jinak ekonomice se daří fakt sqěle, v malym rajchu bankrotuje Kika, ve vobou Pepco, tady mlikárna co dělala sejry, pže korporát to stěhuje do rajchu (aby to tam zanedlouho padlo taky). Samý jistoty a sociální pozitíva.
Vo hnilík se už ale nemusime být, arabáči zněkolikanásobujou produkci hnilíku s eletrikou z Barakhu. Tamten, zelenobuznokundo hnilík, s patřičnou přirážkou pro zelený buzeranty, samozřejmě.
Bude třeba ovšem rozlousknout ideologický oříšek. Je arabský hliník dostatečně uvědomělý, ideově čistý, a podporuje evropské hodnoty? Přináší arabský hliník správnou politickou linii?
to nevim, ale zelený kurvárny – s patřičnou přirážkou – dokážou splnit…takže vostatně jiná možnost ani není
Vzhledem k tomu, že materiál sám se k politice nevyjadřuje, může být soudruhy ideově očišťován či špiněn dle libosti, pardon dle rozhodnutí ÚV EU.
eště sem zapomněl, s tím, jak upadá proomysl na všech stranách, tak samozřejmě jde do prdele ai doprava, takže stádní nákladní dročkárna má už 4. kolo propouštění a zdaleka to nebude poslední :)
Hlinikovy lzicky po prababce budou cennejsi, nez stribrny.
3) wagnerovci a vlastizrádci v ruské armádě
Tohle téma trochu potěší ukrofily a latentní banderovce.
Wagnerovci byli nasazováni na místa nejtěžších bojů a do bojů v městské zástavbě kde jsou světovou špičkou. Zvlášť v počátcích ruská armáda a hlavně bigoši nebyli cvičení na tyto boje v zástavbě (dnes už se situace změnila, mobíky cvičí i na boje ve městech).
Tedy rozhodně to nejsou žádní vlastizrádci. Naopak Prigožin si stěžoval, že mu generalita v nejtěžších bojích brzdí dodávky munice a jeho špičkoví bojovníci umírají zbytečně.
A to byl taky nakonec důvod proč se rozhodli táhnout na Moskvu vyřídit si účty s vlastizrádci jako Šojgu, Gerasimov apod.
Bohužel se velení Wagnerovců dopustilo zásadní chyby a sedli si společně do jednoho letadla. Takže atentát z rukou vlastizrádců byl pak velmi snadný.
A podařilo se jim tak ochromit aktivity Wagnerovců.
Jako důsledek pak bylo obsazení ruské kurské oblasti banderovci. Protože vlastizrádný generál tam nechal úmyslně masivní díru v obraně.
Za což byl sice zatčen, ale ihned omilostněn moskevskými nadřízenými. Taky vlastizrádci.
Generálové co udělali kariéru ještě za ožraly Jelcina, co mají celou rodinu ubytovanou v luxusních bytech v centru londýna, se zkrátka činí aby toho co nejvíc zasabotovali, rozkradli a nedodali na frontu.
Kupříkladu odvolali Surovikina, jemuž nemůžou odpustit tu jeho linii, která šetří životy vojáků.
Oproti tomu jsou tu vlastenečtí generalové jako Surovikin.
Takže v reálu je to boj na dvou frontách: s banderovci a s vnitřními zrádci.
Ukrofilové se ale teď radují zbytečně, protože rusové měli stejný problém i do roku 1941, který se jim však tehdy podařilo vyřešit a zrádce postavit ke zdi.
Putin třeba jmenoval nového ministra obrany a řadu dalších povýšil mezi vysokou generalitou, takže vlastizrádci začínají tahat za čím dál kratší provaz.
Dokonce našli i náhradu za poněkud paralyzované wagnerovci, tedy kadyrovův Achmat.
Kam se masivně hlásí i ortodoxní křesťanští rusové a ti kterým vyhovuje atmosféra která tam panuje (tam když se objeví nějaký zrádce tak se s ním velmi rychle vypořádají).
Prigožin dostal výjimku, protože v Ruské federaci je zakázáno mít soukromé oddíly nepodřízené ruské armádě. Po čase to Prigožinovi vlezlo do hlavy. Bylo potřeba udělat pořádek. Zbytek Wagnerovců byl poté klasicky zařazen pod ruské velení.
Prigožin měl ve vojsku většinou kriminálníky, kteří po určité době v bojích dostali zahlazený trest. Namísto třeba 10 let vězení za vraždu si odsloužili třeba rok v bojích na Ukrajině. Prigožin si tuto možnost pro kriminálníky prosadil a na tom to povětšinou fungovalo.
Ohledně Surovikina to raději nekomentuji. Šlo o to, že generál měl bordel v účtech, a tak mu formálně dali účtaře nad sebe. Aby nebyl zatěžován tím, co není jeho práce a génius.
Pod ruské velení = pod vlastizrádné generály a tím pádem jsou poněkud paralyzovaní.
Od té doby o nich slyším jen sporadicky až vůbec.
To velení nebyl jen Prigožin, ale i pár velmi zkušených bojovníků a velitelů.
Achmat je tak trochu „simply clever“ oproti Wagnerovcům. Třeba ty americké, britské a francouzské důstojníky obklíčené v Kursku vyháněli zpět na Ukrajinu do bezpečí, místo aby je obklíčili, zajali a postavili před vojenský soud.
Takovou blbost by Wagnerovci pod bývalým velením neudělali.
Tím netvrdím, že tažení Wagnerovců na Moskvu bylo v pořádku.
Spravedlivé a logické jistě. Jenže tím mohli destabilizovat zemi a pak by toho mohl využít nepřítel KoZá k rozpoutání občanské války.
Což je scénář o který se KoZá snaží zuby nehty všemi způsoby. Prostě Rusko „majdanizovat“.
Pokud si vzpominam, tak problem Prigozina byl, ze nesplnil termin, na ktery byl najat, takze Kreml mu mesic po dedlajnu prestal lifrovat zbrane a munici. Taxe Prigozin nasral a vyrazil smerem Kreml si to vyrikat. Vovka mu nechal vzkazat, ze je nespolehlivej dodavatel a taxe Prigozin zase uklidnil.
„Na Ukrajině došlo za 4 roky války asi k 13 000 civilních obětí…“
Hmmm … jsou tam započítaní i civilisté, náhodně odchycení na ulici a vzápětí bez výcviku, vybavení a výzbroje vhození na frontu rovnou před hlavně nepřítele? Asi v tom počtu bude pár nul chybět, že?
BTW nacismus se bude hodně těžko odstraňovat z nebohé země, po staletí ovládané a vykořisťované Židy. Včetně této války, jimi vyvolané.
Takže to byl pejzatý žid, kdo způsobil ruzzkou válku? Váňa putlerkunda chtěl jen žrát boršč a popíjet kvas. Tu přišel žid a do války ho donutil…
Konečně tomu rozumím.
Nesnaž se něco pochopit, na to je třeba mozek…
To už ti řekli. A dál?
dál nic, dokud máš na krku valoun plnej sraček, tak je veškerá diskuse marná
Ty tvoje hovna nazýváš diskusí?
Parasjonok diskutirujet s pomoščou givjon. Pak to zase dává smysl.
Cituji z článku: “ Předluženost povede k výrazné inflaci a resetu ekonomiky a k ceně, kterou již dnes v čekoprasečáku všichni rádi zaplatí: astronomické ceny nemovitostí, které se nepochopitelně šplhají výš a výš, astronomické ceny cost of living – především topení, elektřiny, dopravy, vody – prostě těch komodit, které si neumí nikdo odepřít.“
Já toto vím, uvědomuji si to už cca dva roky. Jen nevím, jak rychle ten propad bude probíhat…
Nějaký peníz utracen na rekonstrukci domu. Fajn.
Co teď se zbylým likvidním cca milionem? Utíkat do banky, vyřídit si hypotéku na cca další 1.5mil (v tomto čase samých ekonomických jistot a světlých zítřků), a koupit aspoň nějaký starší, slušně stavěný dům na Svitavsku či podobném vidlákově?
záleží, co chceš? dycky mužeš koupit pár cihliček, že
Zlato sice dlouhodobě roste, ale funguje v ČR obchod s ním? Jako koupit není problém, ale kde ho prodat? Předpokládám ne vetešnictví, kde mají napsáno, že vykupují i zlato.
úplně kdekoli, kdyby šly tlustý do tenkejch, tak ai ty vetešnictví sou poslední varianta (zlatnictví snad berou taky, ne?)
Pokud to zlato nemas ve forme zubu po pradedovi, ale bud certifikovany zlomky, nebo nejlepe mince, tak je normalne prodas za vykupni cenu u obchodniku se zlatem. Samozrejme, pokud pujde z tlustejch do tenkejch, muze ta vykupni cena spadnout.
Ti prodejci mají speciální podmínky, jako že musí být orig. obal, taky prodávají údajně jenom nové zlato, takže vykoupený posílaj do hutí nebo zubařům? Taky jsem už nějaký koupil, ale zatím neprodával. A popravdě se mi moc nechce kupovat další, dokud výkup neprověřím. Vidím to tak, že v nějaký krizi i cena zlata spadne, výkup bude nemožný (kdo by chtěl bezcenný papírky?). Význam bude mít jenom přímá výměna za potraviny nebo za život. Čili radši kupovat co nejmenší slitky.
Tchan prodaval nejaky mince, protoze potreboval cash a nerikal, ze by s tim byl nejakej problem. Pravda, prodal je tam, kde je puvodne koupil.
Jihovýchodní Morava je asi přívětivější a asi i levnější.
Zbytek volných financí naval na střechu, cca 10-12kWp čistý ostrov.
Pokud se úplně neodpojí od stabilní sítě a příležitostně z ní nesosá, tak to žádný čistý ostrov není.
Takže jsme se na 20 normostranách dozvěděli, že stejně jako ostatní místní sráči nemá vrchní pičulín, hafík Challenger, rád západ a obdivuje Rusáky a Putina. Wow, to teda bylo překvapení:-))
Sis z toho úplně ukáknul, a Propos, jak bylo na pravdu?
Ďábel nosí pravdu!
Putin je nepochybně největší státník naší doby. Není dokonalý, není světec, ale je někdo, koho je možno obdivovat – anebo proti kterému je čest bojovat.
A Západ si za to, čím se v naší době stal, nezaslouží nic jiného, než nenávist a pohrdání – a strategickou porážku v Malorusku.
A Hitlera, Stalina, Polpota také obdivuješ?
Strategický vítěz války na Ukrajině je Čína.
Ruzzko již brzy v letácích s výprodejem.
Kví,kví,kví. Pláč a mrskání nožičkama na zádíčkách v rozkopaných bábovickách. Zavolejte něgdo Bangů, bů, bů, ať je všechny vymažé, bů
Spletl jste si umístění komentáře. To se v tomto systému stává, chcete napsat refkexi autorovi článku, pohnete trošku stránkou a lup – omylem je to pod něčím komentem.
@JH
inu když je to taková čest, tak to bychom měli začít.
Zatím jen přicmrndáváme tak aby to nás i největšího státníka moc nebolelo.
Samozřejmě nejlepší by bylo se na to vysrat úplně, aby se Gosudar konečně uspokojil, neb brzy doba trvání jeho SVO přesáhne i Velkou Vlasteneckou, ale to nám jistě zdejší Putinofilové nějak objasní.
Misogynský věštec co se trošilinku spletl v únoru 2022, polní maršál Behemot von Kramatorsk, velký křesťan a křižák Südböhme Hans a ostatní.
DM: vždyť jo. Ko-Za dodal banderovcům tolik výzbroje, aby vykrváceli, ale ne dost, aby vyhráli. To je cynismus příliš hrubého zrna i na mne. Pomáháme UA (do hrobu), nebo škodíme Russsssssssku?
A ano, pro všechny by bylo lepší, kdyby Zelenského v II/22 odvezli v klepetech do Moskvy jako Dubčeka blahé paměti.
Dachsmeister: kdo by to byl řekl, že chcimírům nakonec tak hrábne, že z nich budou hlavní váleční štváči a ještě v tom uvidí čest (facepalm).
@fatdwi
no pro vyváženost, byli tu onehdy i atomoví myslitelé z druhé strany, ale míra obhajoby zpackané operace ze strany Putinofilů je zarážející…
Budme radi, ze je zpackana. Nechci si ani predstavit, jak by to probihalo, kdyby to Rusakum slo podle jejich planu.
Ono to ale Rusům jde podle plánu.
Ted uz jo, ale start prosrali.
Což je u Rusů naprosto obvyklé. Poserou start, následně udělají čistky a vyčistí zkorumpované a neschopné generály a lídry, a pak jedou jak raketa. To je jejich modus operandi.
Dlouho sedlají a jsou pohodáři. Ale potom když se rozhodnou že takhle ne je to jízda. Důsledně, kozáci s avatarem.
Je v každém slovanovi. Ale oni anglosasové „soplí slavs – otroci.
Ne že by neuměli nahromadit ale… :-))) geny nevychčiješ
http://www.youtube.com/watch?v=oVWEb-At8yc&list=RDNxFE5YOErcg&index=18
https://www.youtube.com/watch?v=Z-vmrIbbqKc&list=RDZ-vmrIbbqKc&start_radio=1
souhlas. už dávno před akcí ukrajina jsem říkal, že evropa by na tom byla 1000x líp, mít vláďu místo merkelové
Je to česky pro egotautology – gramatiky :-) – není raubíř. Jako maňasové mamona nenažraných hovad od pozvratu záhub 89. ..víc takovýchých kožených skořápkáře instituta odrážení ode na blahobyt šíleného vodníka co rozbil finanční stavidlo bylo možný asi jenom s fanynkami tenisové rakety a lyžařského kloubu, pravda konkurovali s druhým vašíkem vytahaného svetru, :-) úžasná „sametofka nablblých.
https://www.youtube.com/watch?v=Q9BhtEniYM4
Pravda ve finále dával srdíčka a i na hrad a chtěl občanskou společnost a ne korprátní nestvůry typu prezidenta blekroku že mu na planetě stačí 200. miliónů lidí. brrr
JH: to je zajímavé, že tady na účet Američanů pořád poslouchám, jak jsou fuj v tomhle, fuj tamhle, ale jeden kágébáckej zmrd začne válku, které zbaběle neříká válka, porazit čtvrtinovou zemi mu trvá (zatím) tři a půl roku a hned je to „největší státník naší doby“? To teda i ten Odumbo byl větší „státník naší doby“. Ale že bych viděl jako čest proti němu bojovat? No, nevidím. A nevidím ani žádnou čest bojovat s Putinem, nakonec toho se tady nejvíc bojíte, ale zřejmě si to v případě, že na to dojde, aspoň užijete. Snad tam tedy budou prioritně posílat ty, co ve válce se zmrdem vidí čest.
Klidně se můžete křesťansky pronenávidět až do pekla, to je Vaše volba a (další z mnoha) důkaz(ů), že ta maškaráda, co se jí účastníte, není k ničemu.
Zajímalo by mě, kolik takovejch Honzů tohle tvrdilo před WW2, že je čest válčit proti Hitlerovi. Něco mi říká, že taková dekadence tady tenkrát nebyla.
čest bych neříkal účasti na žádné válce. za mně ale je vládík fakt vysoce inteligentní a schopný. porazit ukrajinu by dokázal svižně, ale jde na to přes všechna tvrzení dost ohleduplně a jen se zlomkem svých možností. co by dělal na jeho místě bombama? to, co amíci vždycky, bombardoval by tam cokoliv, žádný velký pozemní operace. amík je prostě zmrd, který vysává celý svět, když se někdo nepodvolí, holt tam jde demokracii šířit vojensky, někdy black ops, někdy otevřeně, většinou kombinací. ty vojenské základny po celé zeměkouli nemá z dlouhé chvíle. představa amíka, potažma západu v tomto případě je vydrancovat ruské zdroje co nejlevněji. k tomu klidně obětuje zmrdizem jako ukrajina. ono to totiž už nevychází jako dříve, kdy měl prakticky neomezenou nadvládu, teď vyrostly další země, rusko, čína, indie a defacto celý brics a ty mají schopné vůdce co potřebné zdroje pro svou zem pragmaticky vyšmelí s majiteli (typicky afrika, rusko, jižní am). a celá hegemonie, podložená dolarem, tedy fiat měnou předluženého státu, se začíná bortit, nic kupovat nechtějí a spíše ani nemohou. žádné impérium v historii nevydrželo. aneb jak říkal tuším oberjude kissinger, země nemají přátele či nepřátele, ale zájmy. a zájem ruska prostě není, mít raketové základny cizí mocnosti kousek od moskvy (což byl reálný plán, žádný fake) ani rozdat veškeré suroviny. kdyby rusák mohl, tak by neměl ani čínu či indii hned za prdelí. takže jediná šance dalšího fungování světa je, že nebude 1 hegemon, ale několik podobných, tedy multipolární svět. avšak netroufnu si odhadovat, jak stabilní to bude
Jenže on musí porazit nejen čtvrtinovou zemi, ale i Ko-Za, který lam lifruje zbraně, peníze i zpravodajské informace. Bez Amíků by bylo dávno po válce, přesněji řečeno, ani by k ní nikdy nedošlo.
A Hitler před válkou byl nepochybně velký muž. Viz Curchillovo „kdyby se Británie dostala do podobného průšvihu jako Německo, doufejme, že by našla svého Hitlera“.
Pro „Tenzora“: lidé tohoto typu mě jako přímého svědka 21. srpna 68 v Praze (Vinohradská ul., museum atd.) pěkně ser…Znovu a znovu opakuji: okupovali nás Rusáci, Ukrajinci (přesněji sověti), vých. Němci, Poláci, Bulhaři a Maďaři. Pravdu o Rusech a Ukrajincích má pan J. Mašín, jeden je za 18, druhý bez dvou za 20. Neprosto nechápu, proč bych si měl jedny idealizovat a na na druhé kydat hnůj!
Ukrajinci jsou také azbukové. A idealizovat si je není třeba.
Stále si myslím, že bylo správné jim pomoci, i je zde přijmout. I se všemi negativními důsledky, které masová migrace přináší. I přesto, že někteří šli za lepším a nebyli bezprostředně ohrožení válkou.
Nebýt ruzzáků hnuzzáku a jejich hloupé války, tak je tady v těch počtech nemáme.
Ruzzák je prostě mohl nechat být. A klasicky si je podmanit ekonomicky. Ruzzák má Lebensraumu mnohem více, než stačí rozumně využít.
Hloupá ruzzká válka nikomu nepomohla. Nejméně 2 miliony mrtvých a zmrzačených lidí určitě demografický trend neotočí. Ruské fondy bohatství rozpuštěné. Dlouholeté obchodní vztahy v prdeli. Ze slepice snášející zlatá vejce operujicím pod jménem Gazprom pripravena, sežrána, vychcána a vysrána polévka.
Putlerkunda o sobě rád šířil zvěsti, jaký je stratég a šachista. Teď připravil zemi k výprodeji pro žluté zlo za hrst renmimbi.
Celé ruzzké počínání mi nedává smysl.
A západní počínání ti dává smysl? Proč lákat do EU totálně prohnilou, nefunkční, zkorumpovanou a chudou zemi s obrovským zemědělstvím a neekologickým průmyslem, a k tomu si rozesrat obchodní vztahy se spolehlivým dodavatelem ropy, plynu, uranu i čehokoli dalšího podle výběru?
Soudruhu, tak se zeptám ještě jednou. Pokud vidíš Putlerkundu jako největšího státníka, tak proč? Co ta zrůda udělala statického? Já vidím jen lži, loupeže, nenávist, zradu… a moc zla i pro vlastní lidi.
takových keců znám, však poradím. jeď se podívat do ruska, jak tam chudáci strádají a pak to srovnej s tím, jak to jde do hajzlu napříč evropou. a když nevíš, co udělal pozitivního pro rusko, tak jseš buď idiot, nebo ignoruješ fakta. stačí začít stavem ruska co skončil wodkaboris, kterýho tam přes koupený oligarchy nainstalovali. totální rozklad, rozkradení země, a do toho vnesl docela slušný pořádek, růst, vznikla slušná střední třída atd. kdyby pokračovalo, co začal boris, byl by tam asi reálně hladomor a to v extrémně bohaté zemi. a západní mocnosti by tam rabovali jak černá ruka. což byl cíl.
jj, tady to je úplná nádhera, všecko rozmrdaný roky v kuse, nic nefunguje, ale že si vodložíš těžký krámy co táhneš na chvílu na římsu vedle chodníku, ať si vodpočneš, a blbě na tebe u toho čumí tlustá cigánská kunda, co houmlessákuje ve stanu vo tři metry dál, rozvalená na měchu za plotem tvl…to mě teda dostalo, a přitom na dohled vod centra…ale samozřejmě u toho šmrdlá na šmrdlofénu, to není problém žejo
vo tom jak se zlití smradlavci povalujou po lavečkách ani nemluvim a šervůd snad netřeba zmiňovat
ovšem nejdůležitější co má pjetydemolyca na starost je povyměňovat cedule podzemky za černý (asi aby se venku vůbec nedalo najít, kde to je, pže kontrastnost té sračky ve slunečním světle je naprosto ubohá), páč na 98% pokrytí barvou mají zkorumpovaný tiskárny věčí vejvar, jak na 10 %, žánop
@ TenZZor
Trhej SSoudruhu ZZrůdy, nenech SSe odradit. FŠŠechno je to ZZrada poctivých SSoudruhů. ZZůSStaň bdělý a roZZtrhej ty SSvině na kuSSy.
vymaštěná fetko, dyby pjetydemolyca takle rozglábila vrata dokořán kdykoli jindy, tak tech vychcanéch hajzlů tady je eště třikrát víc, páč kdykoli jindy by neměli zákaz vycestování (a nemuseli by tolik uplácet na hranicích) a hrnuli by se sem po milionech, kokote pitomej
Koukám, že nazvat tě čelavjekem-parasjonkom nebylo správné. Z čelavěka nezbylo skoro nic.
@ TeZZor
Ty kluku uŠŠatá, hlavně SSe ZZ toho nepoSSer!
Z tebe bude kolaborant jak vyšitej, senzore.
V osmašedesátém jsem jich potkával desítky, přímo na ulici a nijak se tím převráceným kabátem netajili.
Ruštinu už začínáš zvládat slušně. Budeš to ty a tvoje rodina, která bude jako jedna z prvních nosit ruským tankistům vodu, jestli sem zas přijedou.
Jestli jim to vůbec bude stát za tu projetou naftu…
Akorát mám obavy, že ruští tankisti budou oproti těm sovětským kapánek informovanější.
Až tě zmerčí s kýblem a napřaženou rukou k pozdravu, tak tě rovnou odstřelí.
Jak píšu – jestli jim bude stát aspoň za tu projetou naftu, dělat tady pořádky s místními vlastizrádci.
Hele tavaryšč, jsem trochu staršího data. Ročník nejspíše totožný s dfensem.
Ruštinu jsem měl na asnavnoj i na gimnaziji. Svého času jsem měl ruské klasiky dost načtené i v originále. A třeba Bulgakov super. V důchodu se na ty knížky zase rád mrknu (snad jen na Dostojevského se vyseru, to bych snad začal chlastat). Poslední větší kontakt s rustinou jsem měl na Alma mater – sbírka příkladů Landau Lifšic. (Velmi zdařilá).
Ruština mi dost okorala a dnes čtu zprávy v ruštině jen s nepohodlím.
Osud mi dopřál si vybudovat zázemí a nemusím sklánět hřbet. Na ČR jsem ze značné části nezávislý. Haranti beztak zůstanou bei uns in Bayern (jo už má každý svůj třípokoják na kraji Mynšenu).
Kolaboruji lidé, kteří nemají na výběr. To už delší dobu není můj případ.
Ruzzák hnuzzák do Bavor svým vlivem nedoleze. Ruzzák má z Němce vítr. Když tak zbytek liquidni globální assets, ale to zatim není na styl privatier (Když by nemovitostni portfolio v CR ze dne na den zmizlo a byty v DE také f prdeli).
Cha chá!
Německo bez ruských surovin zajde na úbytě. Německo je bez Ruska v zadeli.
A to nemluvím o dobročinných akcích prováděných ve prospěch Alláha po celém germánském kraji, v Berlíně nevyjímaje.
Mně se strašně líbí, jak si někdo myslí, že uteče své blbosti a své nenávisti.
Tenzor:
„… jsem trochu staršího data. Ročník nejspíše totožný s dfensem.“
– – –
Ano, jsi typický „Y“, kolem 1975. Co se týká osudu, ten se může otočit snadno. Já bych taky v září 1989 nevěřil, co bude za čtvrt roku. A vůbec nemusíš tušit, odkud bude foukat…
Tragédie Západu je, že se objevuje spousta jednotlivců / rodin, co si myslí, že se jim nikdy nemůže nic stát. Že jsou nad osudem, nad geopolitikou, nad plebsem, nad fyzikálními zákony. A tedy mohou libovolně devastovat a ničit své okolí, a ještě se jich nic nedotkne.
Naposledy si to coby velká skupina Západu mysleli nacisté ve 40. letech.
A teď dochází k rehabilitaci nacismu, rehabilitaci pocitu ředitelů vesmíru, rehabilitaci pocitu nadlidí a nadras. Koneckonců ten český, polský, ruský, židovský, slovanský a jiný ksindel už nebude existovat a smrdět nacisticky smýšlejícím osobám pod jejich pyšný frňák. Oni jsou zajištění, v suchu, jich se už nic netýká.
V tom úplný souhlas. I když jsem na pár katastrofických scénářů jakž takž připraven. Samozřejmě ne na všechny.
Tenzor: Nejlepší je na scénáře se připravit nenávistí a nadáváním okolí i dalšího. Bude to mít obrovskou výhodu pro Tenzora a jeho příbuzné. Až budou na cestě dolů z vrcholu své lepšoidní existence, tak všechny tyto lidi budou potkávat.
Mimochodem – sami Němci už na demonstracích projevili zájem, nechat se od těch hnusných ruzzzzáků znovu osvobodit.
Já jen doufám, že až k tomu dojde (a schází velmi málo), tak senzorova rodina i on sám budou jako jedni z prvních na řadě.
Za takovými, jako je senzor, se totiž táhne digitální stopa jako za tím obrovským hnědým slimákem, viditelná, ulepená a smradlavá.
Ano senzore – Německo je momentálně, tváří v tvář nasranému Rusovi, bez plynu a bez surovin, tou nejbezpečnější destinací na planetě :D
Jen pro opakování:
Kdo že to Němce během 2.SV zahnal ze Svazu až zpátky do Berlína a rozbil jim ho na cimprcampr? Byli to Němci, nebo ruzzzzáci? Nebo – žeby se Němci ze Svazu snad vypakovali dočista sami?
:D
Jestli von nemá vzdělání jenom z učebnic schválených v SSSSSSSR.
Rozhodování města po bombardování jdou především na vrub US(FB). Ruzzák by německou ofenzivní stopl až někde na Urale, nebýt silné materiální pomocí v rámci programu L&L.
I díky 2.sv válce jsou ruzzohnídy méněpočetné jako kdejaka muslimská země.
Nesmí se zapomenout, že 2.sv válku zahájil SSSR spolu s Německem napadením Polska.
Rusové zastavili Barbarossu na podzim 1941 bez pomoci ze Západu. Ani v roce 1942 nehrála větší roli. Až u Kurska měli větší množství západní techniky a skutečně, díky západním konzervám a náklaďákům došli do Berlína.
Poláci dostali, co si zasloužili. Tak dlouho chytračili, až je přechytračili.
Senzor nechápe, že kdyby Rus nevyhrál (což ho stálo 27M lidí), tak by se možná i narodil, ale už jako slovanský untrmenš, určený jen na práci.
Dnes by mluvil německy a makal na německé ýbrmenše tady doma.
V pobočce AEG, Siemensu či Bosche by skládal kuchyňský roboty pro německý paničky.
Jako už narozený untrmenš by byl pochopitelně vymiškován, aby se jako Slovan už nemohl množit.
Senzor je typická libtardská píča, kvůli kterým pan doktor tenhle článek napsal – a baví se jejich kvičením.
Tenhle kus je tak slabý, že po vyčerpání mozkové kapacity na základní funkce těla, už mu nezbývá kapacita na sebemenší přemýšlení.
Třeba právě o tom, co by bylo bez Rusů a jejich vítězství ve válce. Kdyby nebylo těch 4%, která tvořila celou tu slavnou a dnes směšně přeceňovanou L-L, tak by to Rusy zbrzdilo možná o měsíc-dva. Výsledek války by to nijak neovlivnilo.
Nebo možná tak, že po Plzni a okolí by nepobíhali bastardi senzorova typu..
Služební psisko (servis dog), jako vždy vedle.
Nuda na dovolené končí. Otázka je, proč bych debila jako jsi ty měl vůbec řešit?
@JH
https://www.valka.cz/13455-Ekonomicka-situace-SSSR-v-prubehu-1941-42-a-spojenecka-pomoc-Lend-Lease-dil-9
@ TenZZor
Je to divný. Píšeš nahoře jak seš za vodou, úspěšnej člověk ve vatě, jak si kvasíš s rodinkou ve Fritzlandu. A máš potřebu si přivydělávat cinklou rusofobní provládní českou propagandou. Nezní to nijak věrohodně, ty tvoje blitky.
Hlavně nezapomeň, že zrádce, kolaboranty a naplavený aktivistický lháře, nemají rádi nikde na světě. Až se znovu pootočí kolo dějin, budeš mezi prvníma na řadě. Když budeš mít štěstí, pohoupou tě na kandelábru. Uslintanej liberální debile.
ModrýKlokan 10.8.2025 v 13:31
„TenZZor…“
– – –
Jeden z mnoha. Obvykle Y, často humanitní obor. Vysoce mediálně přesvědčený, konzumní typ.
Tvoje schopnost odhadnout lidi je blízko nule. Všechny gigy, kde je třeba dělat s lidmi nech raději být.
Tenzor:
Ano, sám jsi zde psal, že seš někde cca *1975, netřeba teď mlžit…
Jasně, rok narozeni jsem o sobě víceméně napsal. Když jsi se pokusil o něco jako profilovaní a dedukci, tak jsi byl vedle, jak ta jedle.
Ale proč to řešit, že…
Tenzor:
Ano, jsi mediálně přesvědčený Y.
Trhej modrý kloako.
To je modus komunikace, kterému rozumíš.
@ TenZZor
Neboj, rozumím i tvé komunikaci. Svěř se mi se fším, co tě trápí, určitě existuje cesta, jak tvou trudnomyslnost stabilizovat.
ModrýKlokan: Ono je tu pár provládních smejdů z politických neziskovek. Nejlepší je to dát do ignore. Jejich jediný projev je dehonestace neFialovských a neEU názorů.
@ Alan
Rozumím, jen se tím nehodlám nechat nijak rozhodit. Zásadně nikoho do ignore modu nedávám. Z jejich vydávených natrávenin mozkového myšlení mám třeba jen morbidní zábavu, či palivo na reakce.
Že 2.sv válku zahájil SSSR spolu s Německem napadením Polska je jen další lež proti Rusku s cílem vyvolávat a šířit nenávist mezi jednoduššími individui, kteří ať už z lenosti nebo nedostatečné mozkové kapacity si nejsou schopni najít fakta.
Zajímavý, kam až to může dojít…asi by si měl najít ženskou (nebo chlapa), tohle už je hraniční…
Líbí se mi ta oslava chrabrého a dokonalého Ruska, Indie, apod., přitom odtud ale všichni utíkají na ten hnusný a zákeřný západ, a odsud se tam někdo hrne? Máte pro to v notách nějaký vysvětlení, nebo se o tom mlčí? :-) Žít pod hrdinou Putinem musí být přece pohádka…
Ale prd, z Ruska sice spousta lidí odešla, ale pořád jich tam 140 milionů zůstalo. Západ pořád má spoustu bohatství a prestiže a pořád je tam možno uspět na globální úrovni.
Pro určitou skupinu lidí to může být atraktivní a chytrý Putin se těhle kosmopolitů rád zbavil.
A Rusko je také významnou imigrační zemí, především pro Rusy z okrajových republik bývalého SSSR, miliony z Ukrajiny, ale také pro spoustu Turků a Tatařínů ze střední Asie, což působí jisté problémy.
Ze všech stánů, minimálně za prácou jich tam proudijou miliony – a spousta by ráda zůstala, kdyby to šlo, pže životní úroveň je tam furt výrazně vyšší než tam, vodkud přimigrovali.
Vetsina těch zemi, ze kterých se migruje do ruska jsou muslimské.
Ruzzák už má muslimů 20% s velmi nepeknym trendem.
Přespříští Putlerkunda bude nahrazovat hvězdy a kříže i ve stalíci půlměsíci.
To byl taky jeden z hlavních důvodů SVO – posílit evropský a slovanský charakter multi -všechno Ruska. Silné slovanské a přátelské Rusko je v našem zájmu, ale my se chováme stejně dementně jako křižácké státy ve 12. století.
Tak ten cíl se určitě nepodaří splnit. Těžko se najde v nedávné historii větší důvod k nenávisti mezi národy. Ukrajinci nenávidí ruzzoidy jako pest. (Asi jako všichni sousedi nenáviděli Němce po druhé světové)
Za ta zvěrstva, co jim ruzzak provedl se nelze divit.
Ta nenávist je uměle pěstovaná. Je potřeba dát přes pracky Anglosasům, a důvod k nenávisti okamžitě pomine.
Hele, muj soukromej tip je, ze se jeste budeme hodne divit, jaxe v Rusku rozrostou nemecky exklavy. Davam tomu deset let, vic nebude potreba.
Někteří lidé si nedají říct…
Být nepřítelem SSA může být nebezpečné, ale být přítelem SSA bývá smrtící.
https://www.idnes.cz/zpravy/zahranicni/lidri-armenie-a-azerbajdzanu-podepsali-v-bilem-dome-mirovou-dohodu.A250808_232117_zahranicni_hejj
Ale což, medovník po nich zůstane, i pár tklivých písní.