Válka agentů – Pávek vs. Bureš - zpět na článek

Počet komentářů: 604

  1. Dementní soutěž o nového prezidenta alá Superstar pro dementní občany dopadla přesně dle mého očekávání – ve finále máme 33 let po „revoluci“ dva komunistické poskoky a dementní lid hýká nadšením pro jednoho nebo druhého.

    Já jsem nad tímto národem zlomil hůl již před 2 lety, kdy se naplno odkopala čirá debilita většiny společnosti a ve strachu před rýmou jsme se vrátili mentálně o 500 let dozadu a začali se chovat jako primitivní jednodušší tvorové. A ten kdo si zachoval zbytek zdravého rozumu a racionality byl tupým stádem zašlapán do země.

    Co pak chcete čekat od takových dementů, kteří chodí v lese se slintákem na hubě? Že budou volit rozumně? Chachacha!!! Já osobně ve druhém kole odevzdám obálku naplněnou vulgární vzkazem, že opravdu nechci na Hradě ani jednoho lokaje minulého zločinného režimu, který bude dál rozdmýchávat povinnou nenávist k Rusku, adoraci poklonků arcizločince Bandery a nadšené vlezdoprdelisti Bruselu, který nám do několika let zakáže jezdit auty.

    Bohužel vzhledem k rozložení hlasů je zcela evidentní, že tato země jde mílovým krokem do naprosté prdele a popravdě, je to tak dobře. Dementi musí rýt držkou v zemi hodně hluboko, aby se alespoň pár z nich rozsvítilo.

    1. Hm, mám to stejně… :-(

    2. Karman: máte k těm sebedestruktivním sklonům nějaký konkrétní důvod? Nebo se k těm dementům taky rovnou počítáte?

      Za sebe můžu říct, že doufám, že dementi v zemi držkou rýt nebudou, protože jak se můžete přesvědčit kdekoliv jinde v historii, málokdy při tom neryli i ti, kteří s tím nesouhlasili. A pokud by došlo na to, že budete v zákopu s těmi „dementy“, budete uspokojen, jak je konečně dobře, že jsou v naprosté prdeli a Vy s nimi?

      1. Právě že to dobře nebude, o tom, to je. :-P

    3. Hm, souhlas, co víc dodat. Snad jen, že s Pávkem nás čeká opravdu rychlý propad do woke degenerace. Ještě rychlejší než dosud a navíc jištěný z pozice prezidenta.
      Tak kdyby se na to mohl človek dívat například z jiné planety, hezky z klidu a bezpečí.

      Jak se zdejší komunistobijci pomalu přetransformovávají v far left pošuky.
      Jak je svatba a manželství umožněno dvěma chlapům, dvěma holkám, pouze jednomu jedinci, pak mezi jedinci s nevyhraněným pohlavím, pak pedo sňatky, že by muslimové tiše záviděli… pak sňatky se zvířaty… bude to jízda. Do toho GD, fujky auta nebudou, takže se nám trochu zadrhne dodavatelský řetězec a služby, ale to přeci nevadí. Všude dojedeme na kole, no ni? Bude třeba taky co nejlepší kondice, protože zdravotnictví už nebude v základu z plošného pojištění, ale budeme mít model, nemáš na zákrok? Chcípneš. Je to fér, přeci zdraví je záležitost bohatých a ti ostatní měli víc makat, to dá rozum.. pokud se tedy nejedná o nemakavé skupiny privilegovaných, tam samozřejmě bude nadále platit, že netřeba peněz, dávky pomohou.
      A až zestárnete v tomto duhovém světě cyklistů-proti-své-vůli, tak vás čeká, milé děti, euthanazie. Přece si nemůžete myslet, že tu bude opruzovat ve stáří mladx úderníkx(gender neutrální koncovka)!

      Tak jen vzhůru ke genderless society, bude vás třeba dokud roboti nebudou se svým AI na takové úrovni, až vás už netřeba. Pak přijde velký úklid.

      1. @Other_user 2
        představil jsem si cyklistický prapor AČR složený výhradně z LGBT komunity nasazený u Bachmutu a ta představa se mi zalíbila. :-)
        Myslím, že by to byl hit všech Twitterů, TikToků, TyTrubek a Telegramů. ;-)

        1. Ano, kdyby to nebylo tak k vzteku (či pláči), tak by to byla docela legrace :)

          Woke střapatí, s vlasy barvy ohně, či vody, písmenkoví lidé, kteří tolerantně respektují a milují kdejakého dekadenta, a nemají rádi ty fuj zbraně, se hrdě oblíknou do zelené, čapnou flintu a hrrr na arciďábla…..pravda, hned za dvacet metrů pauza a fotka na instáč… teď mě napadá, že velká část woke mobu miluje mj. satana a zlo, obrácené kříže a pentagramy … tak kde tedy budou brát motivaci čelit onomu ultimátnímu zlu na východě?
          Jak satanistu naverbovat k boji proti satanovi?
          Samé otázky….

          1. Náhodou tenhle LGBT kožený týpek vypadá docela drsně:

            https://bornova.pub/2021/vypocitejte-si-svuj-socialni-kredit/
            Toho by šlo poslat do zákopů. A rusové by vyděšeně prchali.
            A navíc s tím vousem vypadá skoro jako Petr Pavel :-)))

            1. Odkaz dobrej. Prosel jsem si svoje socialni skore a budu muset zapracovat, abych byl v zelenych cislech.
              Zacneme fuildnim genderem a tvrdym vyzadovanim neutralni koncovky x :)

              1. @ kabrnak, otheruser

                já su efektivně mrtvej Homolka… sociální skore minus 39… už mi nic nepomůže… fňuk, nebudu mít žádný kamarády

        2. Dachsmeister 16.1.2023 v 9:35

          Jo!
          Byl by to nádherný návrat k masarykovské první republice. Jen by cyklisté nejeli potlačovat Slovenskou republiku rad jako tehdy, ale museli by šlapat o pár dní déle.

        3. „představil jsem si cyklistický prapor AČR složený výhradně z LGBT komunity nasazený u Bachmutu a ta představa se mi zalíbila. :-)“

          To by nebylo nic nového pod sluncem…https://en.wikipedia.org/wiki/Sacred_Band_of_Thebes

          A ostatně, viděno dnešníma očima, spartští hrdinové od Thermopyl byli v podstatě bandou homosexuálních pedofilů…

      2. Teda ten prezident má ve vašem vesmíru opravdu nebývalé pravomoci. Tak ještě pozor, aby vám Pavel nepřišel rozvrátit rodinu.

        1. Prezident ne, ale prezident + vlada + thinktanky.
          Nevim, kdo si myslite, ze krom techto zminenych jeste rozhoduje a kdo je podle vas trend setter, ale tato 3 kombinace zajisti plynulou woke degeneraci.
          Pavek se nechal slyset, ze vsechno ochotne odsoohlasi…

          https://youtu.be/X2t4aC_gdjc

          I kdyz ne o vsem primo rozhoduje, jeho souhlas je jakymsi moralnim palcem nahoru.
          Navrhne to NGO, pripravi vlada a posveti prezos. Jednoduche mily watsone.

          1. +1

          2. Je kouzelné, jak ve vašem vesmíru neexistuje žádná moc zákonodárná, Watsone.

            1. Chapou oni, ze 5koala ma v parlamentu vetsinu, Senat na sve strane a nyni bude doma i funkce prezidenta? Zakonadarna moci? Jak presne si oni predstavujou pripadnou komplikaci temto subjektum? Soud? Nejmenuje nahodou soudce prezos?

              1. Fajn, takže nějaký názorový proud má v obou parlamentních komorách většinu, vláda má důvěru a lid se chystá zvolit i prezidenta, který podle všeho současné koalici nepůjde po krku. – Kde přesně je to spiknutí a zlo?

                1. Rovnováha moci? Proč většina amerických prezidentů prohrává kongresové volby?

                2. Jo ták! No to maj říct hned, že mají rádi moc sveřenou jen jednomu názorovému proudu.
                  Poslechnou, tak proč jsme cinkali klíči? Vládu jednoho názorového proudu už jsme tu meli.

                  O pluralitě názorů mluvil kdysi i venca flaška, jenda z mála věcí s kterými šlo soihlasit i když on to nejspíše nemyslel dobře.

                  1. +1 pluralita nazoru SE promenila v pekelnou singularitu

                  2. Protože jste mohl volit akorát tak jednotnou kandidátku NF. Nyní máte na výběr, a pokud většina zvolí jinak, než byste chtěl vy, je to pořád svobodná volba. Ale tohle chápou desetileté děti.

                    1. Nelze se bavit o rovine nazoru, pokud vetsinove media strani woke trendum (vcetne Buresovo iDnesu), kdy se spojuji strany do multikoalic ucelove tesne pred volbami, kdy se na vedoucich pozicich stran a pozdeji tak i vladnich postech vyskytuji pouze ci prevazne clenove uceloveho Aspen institutu.
                      Minimalni medialni prostor, dehonestace opozice neni pluralita nazoru.
                      To co sledujeme je pouze pozvolna totalita silovne zabalena do legalniho plaste, aby hloupejsi cast elektoratu nic nepoznala.

                      Jednolive strany z multikoalice mely doslova zalostnou podporu obyvatel s dnes jejich clenove spolurozhoduji o chodu zeme. Naopak velke mandaty pro opozici skoncily v kosi … vysmech a naproste odstaveni opozice od sance korigovat vladu.

            2. Noo po poslednych dvoch rokoch mozem smelo povedat, ze neexistuje. U nas isla zakonodarna moc na ruku vlade z skratenom legislativnom konani. Miesto kontroly moci vykonnej jej drukovala a dlazdila cestu.

    4. Je to hotovo taky na to cumim. Cekal jsem vsechno,ale tohle ne. Nejvic me zarazi ta absurdita boje proti komunismu, aby v zapeti lid volil mezi 2ma komousema.

    5. Karman 1*, bezvýhradný souhlas.

  2. @Panek
    Nechce si mi to guglit, ale pokud mě paměť neklame, rozsudek byl nepravomocný od okresního soudu v Bratislavě, kde jeho řídící důstojníci lhali o tom, jaký měli bordel v papírech a že měli mrtvé duše v zoznamoch.
    Pak to opakovaně projel u všech soudů, které ovšem taky zmateně Babišovi nesdělily, že má žalovat slovenské MV a ne Ústav paměti národa.
    Bordel a průtahy v justici jako u nás…

    1. Dachsmeister 16.1.2023 v 8:40

      Babiš žaloval ÚPN stejně, jako všichni podobně „postižení“ před ním.
      Teprve jemu sdělili, že žaluje špatnou osobu. Otázkou je, jsou-li předchozí rozsudky pravomocné, zmatečné, nebo co.

      1. @ygorek
        jo mají v tom bordel jako u nás, když Miloš četl vlevo dole a žalovat bylo nutno MF.
        Tak jsem poguglil, a 3 soudy vydaly rozsudok, že nebol agentom, až jim do toho Ústavní soud hodil vidle, že měl žalovat MV a že výpovědi řídících důstojníků maji mizivou důkazní hodnotu, zejména když jedinou údajnou mrtvou duší byl mladý nadějný Andrejko…

        1. Dachsmeister 16.1.2023 v 9:21

          Ach ne, nechtěl jsem, abyste kvůli tomu ztrácel čas, měl jsem na mysli rozsudky v téže věci vydané osobám žalujícím ÚPN před Babišem…

          1. @ygorek
            sorry na to už nemám kapacitu, možná večer.
            O nezávislosti slovenského ÚS to mnohé vypovídá.

            1. Dachsmeister 16.1.2023 v 9:37

              Proboha ne, neberte mě tak úplně za slovo. Na to bude co právník, to názor, což laikovi nic nepřinese.

  3. Nevim jestli to tady nekdo zminil,ale Armada u nas nestala na strane plysaku. Bylo mi jednoznacne receno,ze zustali „neutralni“ podle toho vypada jejich smysleni po 30 letech.

    1. Ona taky milice/odbory měla zálusk na houfnice než ji zrušili. I když byly, jak to definovat „metrosexuálové „sojovatizovaní tak ještě nebyli 123. pohlavní, rádoby slečinek z heřmánkových předměstí. A panďulákov tak nekvetl a praktikábly soustruhátů na 3 000% /zdroje jsou – všichni to říkají/ s kterými operují dnes. „Hospodáři tak moc nebrali lidi u dršek vzdělaní čt orwel od vztyčení vysílacích stožárů zběsilými pádivými workoholiky „dejte mi lidi já to udělám. :-) A o myšlení dnešních uštvaných konzumentů vývratova vyžranova bych úspěšně pochyboval.

  4. Já si od vojcla představuji, že bude držet lať a šlapat brázdu. Pavla jsem sice nevolil, ale myslím si že v prezidentské funkci to nebude žádná katastrofa. Je to člověk, který chce vyniknout v rámci současného systému, ten systém není nic moc, ale lepší než současný progres to bude. Ani Bába by nebyl fatální, na to ta funkce má málo reálného vlivu, ale hůř by se na něj dívalo. Že před tím pracoval pro ty a potom pro ty… no, není to žádný ideál, ale na druhou stranu v této převážně dekorativní funkci opravdu žádná katastrofa.

    Představa, že prezident povolá cizí vojáky, aby tu nastolili vojenskou diktaturu, nebo přímo zapojí ČR do války s Ruskem, jak jsem četl i zde, tak na ta funkce není úplně vhodná. Cizáci půjdou za „svým“, ať má funkci jakoukoliv, pokud se jim to bude pozdávat, válku prezident opravdu nevyhlašuje.

    1. A kdo je jako vrchní velitel silových resortů, ti co urvali poslance Volného s řečnickým pultem?https://www.youtube.com/watch?v=khX8DtjAwYg
      Vymění světové strany a barvu a uráááááá.

      1. Prezident je vrchním velitelem armády, nicméně bez kontrasignace premiériem nemůže ani nařídit nástup družstva. Ostatní silové složky státu (kromě vojenské kanceláře a hradní stráže) mu nepodléhají.

        1. Škoda, že tam nebude Bašta. Hýčkal jsem si představu jak odvolá protiústavně vládu a pošle hradní stráž vyklidit ten barák pro novou partu. Stará parta se nedá a povolá fízly a pak se budou 4 roky hádat a nezbude jim energie na buzeraci občanů. Kdyby u toho pár představitelů moci i padlo kulkou opozičního týmu, mohl to být trhák.

          1. Bašta by byl důstojným nástupcem současného hradního pána. Nevím koho by odvolal, ale děsím se toho, koho by jmenoval, nejspíše omylem v pyžamu při noční cestě na záchod.

            1. Mě současný prezident naprosto vyhovoval, byť jsem ho nevolil. Sral média, sral parlament, sral vládu a vlastně nic moc nedělal. Děsím se toho až jakákoli strana u nás převáží v parlamentu, vládě i soudech. To teprve bude jízda. Dokud se žerou navzájem, je nám hej.

              1. Vzhledem k tomu, že prezident má především reprezentovat, dělal Zeman celkem ostudu. Jenže při pohledu resp. spíš při poslechu Babiše to vypadá, že Miloš byl jen betaverze…

                BTW, Babiš je o 10 starší než Zeman, tzn. by se stal prezidentem ve stejném věku. Zeman za tu dobu řádně zdědkovatěl a zezmrdovatěl a to byl před těmi 10 lety celkem neškodný.

                A teď si představte Babiše, že tu dělá příštích 10 let prezidenta.

                1. Mladší… jsem to napřed nechápal :D

                  1. shifty: Jo, mladší, díky. Ročníky 44 a 54 (btw oba se narodili v září).

                2. Zeman byl zmrd a hajzl vždycky. Si vzpomeň na Olovo, Bamberk a další perličky jeho éry

        2. A to to řekl který že má funkci velitele napůl, premiéra může bez odkladu poslat do horoucích pekel a paraziti mohou houkat jak zběsilí ony „ústavní zvyklosti korytářů a brutopýrace.

    2. Stejně je to humorné. Voliči, kteří nenávidí Zemana jsou hysterickými fandy Pavla, který chce „nastolovat řád a pořádek“. Je to jak s pořádkem u fízlů, rozhodně to nebude pořádek, který si voliči představují.
      Moc nerozumím frázím o tom, že prezident sám nic nezmůže, takže je jedno koho zvolíme. Je součást soukolí, něco zvládne sám, něco vyprodukuje celý stroj. Když se zasekne tak je to pro celé soukolí přítěž. Zeman byl pro některé prvky soudnictví, exekutivy a zákonodárné moci občas koule u nohy.
      A že nás prezident do ničeho zapojit nemůže? Ještě donedávna se tu diskutovalo, že by Zeman dal milost Burešovi, dneska dává abolice žoldákům. Tato možnost vznikla již za dob Burešova premiérování. Pak si vezměme co tu probíhalo za covidu. Asi již tušíš kam mířím.
      Prezident-Vláda-NouzovýStav je sakra silný nástroj jak provádět nezákonné a dokonce protiústavní kroky.

      1. @starter25
        voliči Zemana volí Babiše.
        Až takhle jednoduché to je.
        Voličů Zemana kteří volili Pavla budou nízké jednotky procent…

        1. Asi jsi to špatně přečetl. Voliči Zemana nejspíš Bureše volí, ale o nich jsem nepsal.
          Psal jsem o tom, že když tvrdou rukou vládl Zeman tak se z toho všichni mínili posrat a když těm stejným lidem generál slibuje pevnou ruku tak skákají radostí.

          1. @starter25
            aha, sorry.

        2. Není to jednoduché. Znám spoustu lidí, kteří volili Zemana, a Babiše nesnáší.

    3. Ono spíše bude zajímavé, až tenhle PP bude jmenovat ministry. Jak bude dodržovat „ústavní pořádek“, který tak moc chtěla po Zemanovi naše pětikoalice. Protože tenhle PP se nechal slyšet, že žádného nedemokratického ministra nejmenuje a jako demokratické označil pouze současné vládní partaje. Takže, až se karta obrátí, tak tu bude vládní krize, kterou by i sám arci ďábel Zeman záviděl.

      1. Máš pro tohle tvrzení nějaký zdroj? Generál přímo v dizkusi byl dotázán, jestli by odmítl jmenovat ministra, aby si to uměl představit, moderátorka nadhodila „Okamuru jako ministra školství“. Generál odpověděl, že ve vyjímečných případech by si to odmítnutí uměl představit.

        Jenže vládu ANO+SPD tu zatím nemáme, jakkoliv je to v budoucnu celkem pravděpodobné. Takové otázky a spekulace jsou tedy dost předčasné.

        Jinak by IMHO generálovi nic jiného nezbývalo, než jmenovat Babiše premiérem a jím navržené ministry. Prostě by byl demokraticky zvolen, tak by dostal možnost sestavit vládu.

        1. Tohle se řešilo už za Bureše. Toho si Zeman vodil, protože se ho Babiš bál nasrat. Když to loni v lednu Zeman zkoušel s Lipavským, tak s ním Fiala rychle vyběh. President může vysírat, ale jmenovat musí. Teoreticky může 2x po sobě jmenovat premiéra podle libosti, ale třetí pokus už ne.

          1. shane:
            „…President může vysírat, ale jmenovat musí…“
            – – –
            Eh, kde že to píšou…?

            :OD

            1. Vlevo dole. Hledej, šmudlo.

              1. shane:
                Ne, hlupáku. Nepíšou. Je to jinak.
                Takto:

                „…na jeho návrh jmenuje…“

                Víš…?
                To není „musí“…

                :OD

                1. U nás na Slovensku sme už takýto spor mali (ohľadne rovnakej formulácie), a týkal sa nevymenovania generálneho prokurvátora (https://sk.wikipedia.org/wiki/Jozef_%C4%8Cent%C3%A9%C5%A1). Sústavný úd o tom časom rozhodol, že prezident ho vymenovať mal ale keďže miesto už bolo obsadené, tak tomu nešťastníkovi aspoň dali cenu útechy 60 000 €.

                  Ale nie je mi stále úplne jasné, čo by sa stalo, keby to nevymenovanie skúsil zase nejaký iný prezident (či by to opäť neskončilo len nejakým odškodnením, ktoré aj tak nejde z prezidentovho vrecka…).

                  1. @ grg :-D))

                    Sústavný úd… to je krásný termit

                  2. Nejde o rovnakú formuláciu…
                    V češtine aj v slovenčine je rozdiel medzi „odvolá“ a „odvoláva“…
                    Naproti tomu v slovenčine je ten istý rozdiel medzi „vymenuje“ a „vymenúva“, zatiaľ čo v češtine je jediný pojem „jmenuje“ (nedá sa rozlíšiť dokonavý či nedokonavý slovesný vid)…
                    A samotnému sa mi zdá logické, že dokonavá forma znamená že musí, a nedokonavá že môže…

  5. Babis nevyhraje,vyhral uz ten soud ted to Jen napina,aby to vypadalo jako komousske derby,ale je rozhodnuto.

    1. Tak pokud nevyhraje tak ten soud ještě projede, jasná zpráva. Výše tam v odkazu o tom mluví Petr Václav nebo zbrutopýrují kdesi cosi a kdoví co, že jo.

      1. Myslite,ze se statnak odvola a poveze to vys?

        1. Vrtošiví na něj koukají jak na drát do voka a demokradticky vysmrknpu a odhlasují blbinu co by vás nenapadla třeba ala zákon „lex rubeš. Jak prosté, ale účinné. A k porcování „medvěda si přidají další kratochvíli.

        2. Nejvyšší státní zastupitelství už dávno před soudem s Bábou vydalo stanovisko ke zneužití práva. Zneužití práva není trestným činem, protože jednání bylo v souladu s právem.
          Takže Bába z toho byl venku ještě před tím soudem.

          1. Dekuji

  6. Mně přijde, že ten boj proti komunistům měl smysl v devadesátkách, ale postupně to jde víc a víc bokem: ano, Pávek i Bureš tam byli, na stranu druhou třeba taková Nerudová by tam patrně byla taky, ale tím že jí bylo při revoluci jen 10 by na ni mohli vytáhnout tak maximálně zda byla nebo nebyla v Jiskřičkách. Pávkovi bylo při plyšáku jestli dobře počítám zhruba 28, pokud se narodil v rodině… dnešní frikulíni v té době jezdí na kole, a mají utopické představy, jak budou s rodinou jezdit do Krkonoš na kolech. Až na to, že rodinu nemají, protože „na ženské je čas“. Tím neomlouvám ani Pávka, ani Bureše, ale asi bych tomu ten význam přikládal menší, a řešil spíš těch 30 let po revoluci.

    A ano, daleko sympatičtější než Pávek by mi byl asi Bašta, ale kdyby mu bylo 60. Dnes už je to bohužel tak trochu modelový obrázek toho, jak to s chlapem jde po šedesátce do hajzlu: ztracený ve „svém“ světě, v podstatě neschopný pořádně reagovat na otázky, protože „tam u něj“ řeší něco úplně jiného.

    Jo, a taky mě úplně nerajcuje představa, že pokaždé když Bureš pojede do Francie se bude propírat jeho obvinění z zpronevěry a praní špinavých peněz, které se v případě zvolení asi zastaví, protože bude mít poslaneckou imunitu. Nebo nezastaví? No vzít do basy by ho tam nemohli, jako prezidenta…

    1. Ja bych nerek,ze de o jejich spolupraci s rezimem jako takovou,ale zpusob,kterym se kni stavi a zpetne ji hodnoti. U prezidenta bych naivne cekal sebereflexi,ale Tito DVA jsou naprosti oportunisti. Pravda taky je,ze v Cesku je lhat normalni a sebereflexi SE nenosi,protoze Vas lidi ukousou chyby SE nepripousti. Ne ze by to jinde v tehle kruzich bylo lepsi,ale prece Jen postoje jsou Jine.

    2. Jaká zpronevěra? Jaké praní špinavých peněz? Co to plácáte?

        1. Praní špinavých peněz je – legalizace výnosů trestné činnosti. Takže tam musí napřed doložit trestný čin, ze které ty výnosy pochází.
          Zpronevěra je – přisvojení si majetku, který mu byl svěřen do péče.

          Tam mi sakra napište, jaký majetek byl Babišovi svěřen do péče a on ho „ukradl“ a jaké výnosy z kterého konkrétního trestného činu tam legalizoval.
          Odkazy na nějaké na nějaké spekulace fakt nejsou zdroje informací.

          1. Tak jistě, máte pravdu.
            Bůhvíproč jsem si vzpomněl na toho směnárníka, který nanosil do banky v igelitce sto miliard. Taky se nějak nedařilo prokázat, že by ty peníze směnárník nenabyl legálně.

            1. vono se mnohdy ani nepodařilo prokázat, že vůbec něgdo nekam neco nanosil, žejo

  7. Největší riziko spatřuji v tom, že byl agent Pavel vysoká ouřednická guma v NATO.
    Že byl komoušský rozvědčík je negativum jen pro pravdoláskáře. Teda teď se jim to zrovna nehodí tak dělají, že to neexistuje či to různě bagatelizují. Jindy, třeba u Nohavici, kvičeli opět zase jak pichlé svině. My vzdělanější si to umíme na obou stranách rovnice pokrátit, protože je to u obou kandidátů spíše mediálně marketingový problém než reálný. Názor, zda-li má být otevřená lánská obora pro plebs, mě také nechává chladným.
    Nenechává mě ale chladným, že s velkou pravděpodobností NATO rozvědčík nebude hájit zájmy ČR.

    1. Bejt vojskovej rozvedcik a bejt tajnej donasec, to se krátit moc nedá.

      1. podotek:
        „Bejt vojskovej rozvedcik a bejt tajnej donasec, to se krátit moc nedá.“
        – – –
        Kariérní guma s horším odborným přístupem. Fotr StB, on měl taky někde v tom podniku prsty, nejspíš kolem zrušený čtrnáctky, ale buď jen krátce, nebo dobře zametl. Nijak zvlášť chytrý, projebe notebook a ještě se hloupě prokecne. Emoce příliš nezvládá, viz „GDPR“.
        Po otočení režimu pilně „sloužil“, možná za nějakou tu službičku (něco přehlídnem a pojedeš pro nás).

        Ten druhej – pézetka, sklony ke kšeftu. Vzhledem k povaze práce vázací akt. Co na koho donesl nevím, ale jen civilista a dost daleko k tomu, aby mi mohl škodit. Nikdy jsem jeho partaj nevolil – strana jednoho muže, politický podnikatel, po rozdělení státu cizinec (ale to bych i toleroval). Jeho kausy se mi přímo nedotýkají a jejich dopad na sebe nevidím jako nebezpečný.

        V situaci, která nastala, volím pro sebe menší zlo. Co do koho z nich hrozí lze vysledovat celkem jasně.

        .

      2. Proč ne?

      3. Ja bych rekl, ze nedodrzeni vojenske prisahy z toho dela pro Pavla horsi variantu. ALe ja jsem asi naivni. (a nesnasim oba stejne :D )

        1. Z druhého pohledu on přísahal nějaké entitě, která (ona jeho!) zradila tím, že přestala existovat…
          Tím pádem on se stal róninem (= samuraj bez pána, kdo by ještě nevěděl) a mohl nově přísahat komu libo…
          Ostatně v tisíciletých dějinách lidstva zcela běžně armády, králové či jiné státy měnily strany, a to i v průběhu bojů nebo vícekrát za sebou…

    2. Co mohl dělat bílý negr v centrále NATO?
      Maximálně jej tam naučili pořádně poslouchat.
      Chtěl jsem se na tu frašku vysrat nebo hodit prázdnou obálku, ale poté co vidím informační pole, tak to snad Agrofertu hodím, nasrání lepšolidí za rizika stojí. Mimochodem jeho Don Quichotská snaha ošéfovat penězovody napřímo obejitím dotačního kněžstva je mi skoro sympatická. Tahání po soudech jej už patrně vyškolilo, že byrokratické hydře se do misky nesahá, takže žádný velký punk to sním nejspíš nebude.

Komentáře jsou uzavřené.

D-FENS © 2017