Teď jde o všechno! Všem! Fakt! - zpět na článek

Počet komentářů: 260

Přidat komentář
  1. https://www.youtube.com/watch?v=SIun6B-N-rY

    Čtvrtý díl bude dnes. Protože volby…

    1. https://www.youtube.com/watch?v=Aafgd89voNM

      Tak už včera. Protože volby dnes…

      1. Je tam něco zajímavýho nebo objevili Ameriku?

  2. sice nerad, ale hodím to šikmýmu, ač mně bytostně sere. bohužel jinou volbu nevidím. ve finále je to debil a partaji podle mně spíše škodí, je to parodie na německou afd, to je ale jiná liga. bohužel motoristi se potopili sami. pětidemolice nehrozí, hrabiš to má v kapse, ale podporovat ho v tom nebudu. akorát doufám, že jako správný oportunista hrabiš otočí proti uhniji, když uvidí, že to začlo sypat docela plusový body (minule byl pro, viz jeho covidárny, z toho byl prospěch). jinak podle mně kroužkování, o kterým se mluvilo pod jiným volebním článkem na df nepomůže, protože stejně ty rozumný jsou nalajnováni do partajního směru a nesmí moc vybočit

    1. Pohodar:

      Vidím to velmi podobně.
      Poránu jsem provedl 3. vylučovací kolo a zbyly mi tu tři lístky…

    2. v našich končinách je v čele kandidátky Ševčík, třetí pak Koudelka. Na jejich volbě nevidím nic špatného.

      1. ano, Koudelka by mi také nebyl proti srsti. škoda, že nelze kroužkovat z více archů.

      2. Už je mám zakroužkované.

      3. ševčíka znám osobně, ten člověk je na blití, takže bych si ho neidealizoval. ale přiznávám, že názorově s ním v posledních letech souhlasím…

        1. Tady se držím Číňanů – je jedno, jestli je kočka bílá nebo černá, hlavně když chytá myši. Kdybych měl ještě posuzovat osobní vlastnosti kandidátů, dopadl bych jako Buridanův osel. Vycházím z toho, že do politiky lezou jen psychopati, takže volím někoho, kdo by to alespoň teoreticky mohl kormidlovat zhruba mně žádoucím směrem.

          1. Ostatně, Hitler prý byl osobně velice příjemný člověk. Dtto Heydrich.

          2. jo, souhlas. taky to takhle vnímám

        2. „ševčíka znám osobně, ten člověk je na blití“

          Soused, rodina?

          1. párkrát z různých akcí a navíc bydlí za rohem (p-v), rodina naštěstí ne. narozdíl ode mne je z moravy a svoje konexe si drží tamtéž (hlavně miliardář kůrka, tj na počátku prosperita opf a na ně navázané firmy ještě z dob kupónovky). on se proflákl teprve poslední roky, ale jinak se zjevoval už v 90tkách různě napříč zemí na středních školách apod, coby liberální hvězda z práglu a fanoušek macka, jinak se schwarzem a dalšími zakladatel liberálního institutu, což bylo něco jako převlečený ústav marxismu leninismu…takže za mně typický převlékač kabátů jako na hradě, akorát že ševčík má poslední roky pragmaticky rozumné názory. tedy milovat ho nemusím, ale neznamená, že nesouhlasím

    3. Znovu opakuji dvě priority, které jsou existenční:
      1) žádná válka
      2) žádná migrace

      Jestli budou daně takové nebo makové a grýndýl ostrý, nebo se ho pokusíme ojebat, to může být nepříjemné, ale dá se napravit. Výměna obyvatelstva je nezvratná a totální válka jakbysmet.

      1. Tomu konci ne ale jinak *+.
        Inkluzci budou pod válečným pluhem jak myši? ..nemusí pokud si zhmotní zájem existence, jak prosté milý watsone..
        https://www.cr1.cz

      2. přidávám – zavedení referend

    4. Který z politiků od roku 1989 viděl dál než za jedno volební období?

  3. To co řádí na KoZa nemá s levicovostí nic společného a ten demokratický liberalismus je ve skutečnosti fašismus.
    Je snad ovlivňování voleb, kriminalizace opozice a lidí s „nevhodnými“ názory demokratický liberalismus??

    1. Potkal jsem cestou do obchodu známého, pana Usabombu. Takový ten military týpek, generace Y, kapku prošedivělý. Přihlásil se nedávno do aktivních záloh. Chtěl tam tahat i mne – prý by se jim moje odbornost velmi hodila.
      Pan Usabomba se mi snažil přesvědčit, abych dnes šel do obecního kulturního domu vhodit ten správný lístek. Prý je těžké vybrat, ale pro naši budoucnost je třeba volit STAN, SPOLU nebo Piráty…

    2. jo a fašismus je levičárna jak řemen vole

      1. Jak je všeobecně známo fašismus je součástí kapitalismu.
        Fašismus je protiprávní, skryté propojení soukromého kapitálu s vládou. V socialismu to logicky nejde, když je všechno státní, že.

        1. leon: všeobecně je známo, že fašismus je něco jako dvojče socialismu. To samozřejmě nevylučuje, že jsou hlupci, co to neví ;-)

          1. Jo, a proto největším nepřítelem fašistů a nacistů byli a jsou levicoví komunisté. To má logiku, že.

            1. leon: ne, proto stejně, jako největším nepřítelem jednoho náboženství je jiné náboženství, tak nepřítelem jedné frakce komančů je jiná frakce komančů (v tomto případě komanči nacionální vs. komanči internacionální). Proto taky soudruzi z KSČ zavedli zmatení pojmů, kdy začali říkat národním socanům „pravice“.

              Běžně inteligentní člověk to chápe, dement tomu samozřejmě věří, protože národní socialismus, to byl přece, soudruzi, kapitalismus, jasný!

              1. Jo, je to přesně tak jak sis to vymyslel.

                1. leon: koukám, že ti došly argumenty, když faktům říkáš, že jsem si je vymyslel ;-) Teda, nic jiného jsem nečekal, jen mě zajímalo, jak dlouho a jaké píčoviny o tom, že černá je bílá, budeš zase vymýšlet:-)

                  1. Argumenty mi nedošli, ale proč ztrácet čas s ignorantem, který argumenty nedisponuje jen svými výmysly.
                    Hoď sem odkaz na podporu tvých „faktů“.

                    1. leon: jasně, já jsem asi nějaká tvoje sekretářka, ne? I kdybych sem všechno nalinkoval, stejně budeš dál lhát a blábolit ty svoje pocítky. Víc perel už dnes nemám, takže smůla, bude ti je muset hodit někdo jinej.

                    2. To jsem čekal, logicky jak můžeš mít na ty své výmysly důkazy, že.
                      Kapitalisti fandili a podporovali Hitlera, jelikož dělal levicovou politiku, to má logiku, že.
                      Ale kam na vás, „vzdělané“ „uvědomělé“ pravičáky s logikou, že.

                    3. fatdwi – nekrm to, ať si to hladí jiný.

                    4. shifty: sorry, měl jsem tady po kapsách pár perel a on byl hned na ráně, tak mi to nedalo:-)

                    5. tys žádný argumenty nikdy neměl debile, žvaníš furt dokola ty tvoje bláboly, kterejm se akorát každej směje…

                    6. Tady je to samej intelektuál co čte po večerech kdejaká filosofická díla. :-D

            2. Leone, tenhle argument uz ti tady nekdy pred mesicem (?) vyvracel Shane, pokud vim. Dostuduj si, PROC byli komari brani nacky jako nepratele. A zkus popremyslet o matematice, jak to dopadne, kdyz jedne levicove partaji jina levicova partaj sosa volice.

              1. Hlavně když tu německou „levicovou partaj“ podporují američtí velkoprůmyslníci a britští velkobankéři.
                To je pak levice jak řemen.

                Za Benešem jezdili britští lordi orodovat za Hitlera aby ČSR přistoupila na všechny absurdní požadavky Hitlera a Henleina.

                Tito výtečníci si vyzbrojili a zasponzorovali Hitlera jako zbraň proti BOLŠEVIKŮM nikoliv komunistům ani trockistům.

                Taktéž KoZa buržoustům nevadili krvaví šílenci jako trockista Chruščov či samotný Trocký. Vadil bolševik Stalin.

                Stejně jako později tleskali zrádci Gorbačovovi a ochlastovi Jelcinovi.
                Putin pak uź zase byl „satanáš“.
                Proč ?
                Protože ve své podstatě je to opět „bolševik“. Od výrazu „bolšoj“ , tedy že podporuje zájmy většiny národa.

                1. „Hlavně když tu německou „levicovou partaj“ podporují američtí velkoprůmyslníci a britští velkobankéři.
                  To je pak levice jak řemen.“

                  To je právě ta vyšší dívčí, kterou neprohlédne i mnohý vysokoškolák s IQ nad 130.
                  Správnej velkopodnikatel a bankéř myslí na dekády dopředu a ne na jedno volební období.
                  A jen málokomu docvakne, že poválečné rozdělení na západ, východ a třetí svět bylo záměrem a ve chvíli, kdy si vyzkoušeli soutěž kapitál vs. socík, zkusili novej fígl se speciální ekonomickou zónou v PRC. A hle kapitalistický socík. :-D

              2. Sysop

                To jako že je směrodatné co si vymyslí jakýsi shane nebo fatdwi nebo sysop??
                Podle tebe je argumentem názor?

          2. fatdwi 3.10.2025 v 10:31

            Promiňte, mohl byste své tvrzení trochu rozvinout?
            Podle porovnání programů mi to tak nevychází, u fašistů nejnápadněji kvůli nacionalismu, antisemitismu, rasismu a náboženství.
            Tedy příbuzenství možné je, identita ne.

            1. Pozor, fašismus nemá s antisemitismem ani s rasismem nic společného. A nacionalismus jen ve velice krotké verzi.

              1. Foundryman 3.10.2025 v 20:09
                Osobně jsem fašismus nezažil, znám ho jen z vyprávění. Zajímá mě přednostně fašismus český, protože NOF byla za První republiky parlamentní stranou.
                Fašisté vnímali československý stát ve dvacátých a třicátých letech jako stát slabý,
                neboť se nebyl schopen vypořádat zejména s německým a maďarským iredentismem..
                Tento silný nacionalismus českého fašismu nejlépe vystihují hesla: ,,Blaho národa
                zákonem nejvyšším“, které bylo i ústředním mottem NOF.
                Marxismus a bolševismus byl spojován se Židy, kteří dle fašistů napáchali dost
                zločinů a hříchů, aby se jim dostalo zasloužené odplaty. Fašismus stvořil v podobě Židů
                nepřítele státu, používána byla i fikce Židů jako těch, kdo usiluje o světovládu.
                Prostředkem k získání nadvlády pak Židům měl sloužit kapitalismus, liberální
                demokracie, ale i socialismus a marxismus. Židé byli spojováni se všemi negativními
                jevy ve státě. Tři hlavní nepřátelé v ideologii NOF – komunisté, Židé a Němci, byli v
                chápání NOF jedním zlem: ,,Pryč se socialisticko-židovsko-německou vládou! Pryč se
                Židy a Němci! Pryč s obtížnými cizáky, kteří ubírají našim lidem práci!

                https://dspace.cuni.cz/bitstream/handle/20.500.11956/48347/DPTX_2010_2__0_322959_0_108578.pdf?sequence=1&isAllowed=y

                1. No on ten náš fašismus byl takovým křížencem italského fašismu a německého národního socialismu. Jako reference nejlépe poslouží zdroj – Fasci italiani di combattimento. Byla tam i frakce nacionalistických fašistů Fasci nazionali, s těmi ovšem Mussolini udělal krátkej proces.

                  1. K těm Fasci nazionali se sluší připodotknout, že Mussolini je spolkl a pak celou partaj přejmenoval na Partito Nazionale Fascista. Extrémní nacionalismus tam ale nikdy nebyl a antisemitismus až pod nátlakem Německa ve 40. letech, ale dost to švejkovali.

                    1. Tady to probírají, ale je to spíše takové kavárenské povídání. https://www.youtube.com/watch?v=0uxomj4t2fg

          3. Co dělá „ismus“ „ismem“? Myšlenky, ideje, cíle? Nebo to, kdo ho platí?

            Socialismus (z latinského socialis, „družný, společenský“) https://cs.wikipedia.org/wiki/Socialismus

            Fašismus (italsky fascismo, od fasces, římského symbolu moci) autoritářský, vůdcovský princip, vypjatý nacionalismus, militarismus, sociální darwinismus, kult modernity, mládí a síly jakož i silná ekonomická role státu chápaného korporativisticky, v němž soukromé vlastnictví musí sloužit kolektivnímu prospěchu. V užším a původním smyslu označuje italský fašismus https://cs.wikipedia.org/wiki/Fa%C5%A1ismus https://en.wikipedia.org/wiki/Fascism

      2. termíny jako pravice a levice dost vyčpěly a kdokoli tím označuje cokoli. podobně smutný osud aktuálně nastává u konzervatismu, taky se jím zaštiťuje každý kašpar.

        ergo ten správný starý fašismus (mussolini, fodr, baťa) nabízí jakž takž sociální smír a bere lidem část svobody osobní i ekonomické a krátkodobě ekonomicky docela funguje (více jednotek volebního období), dlouhodobě však vede k zaostávání. na rozdíl od nacionálního socialismu, který šel mnohem dál a nejméně kvalifikovanou sílu vysloveně uplácí (za jejich téměř absolutní loajalitu), výsledkem je státní bankrot, a jeden ze způsobů, jak mu čelit, je dobyvačná válka, která semkne národ, který se neptá, proč najednou nejsou mísy tak plné koláčů, jak bývaly.

        ergo kdo je tady nacista, žánop.

        1. henry ford přirozeně.

  4. Je to bída. Pětikoalice se tu už předvedla a bylo to ještě slabší než Sobotka, Nečas a Babiš dohromady. Alternativou je zase ten Babiš. To je něco jako „chcete zastřelit zleva nebo zprava“? Jako jedno malé plus Babišovi lze přiřknout – bude mít zájem o levné energie a fungující průmysl, protože tam má sám svůj interes. Fialenkovi je to úplně u prdele, a podle toho to i vypadá.

    Ale volit budu Motoristy. Z celé té bídné nabídky se mi jeví jako hlas, který donesu k urně a nepobleju ji tam rovnou, ale vydržím to až ven, před volební místnost.

  5. BIS navrhuje Čuňase na generála:

    https://www.youtube.com/watch?v=g5HuCljLR5Q

    1. Vznikají nějaké nový kulty osobností?

      Říkám si co to bylo za dobu (1989 – 1990), když se šmahem pera z disidenta či bývalého člena KSČ (béčko z roku 1968) stal zaměstaanec BIS?
      https://cs.wikipedia.org/wiki/Franti%C5%A1ek_St%C3%A1rek
      To se učili v bytových seminářích?

      I Jan Schneider se považuje za odborníka https://youtu.be/IwQ59QvTGMU?t=168
      Přitom neabsolvoval adekvátní vzdělání ani patřičné školení.
      https://www.pribehynasichsousedu.cz/media/Jan-Schneider-z%CC%8Civotopis.pdf

      Jak souvisí „Cambridge Certificate in Religious Studies“ se zpravodajstvím?
      Leda, že by je v těch bytových seminářích učili a školili v něčem jiném. Hm…

      Dokážu pochopit, že byla překotná doba, ale vzhledem k tomu, že oba dva skončili pár měsíců poté co hrad opustil Václav Havel a začala dekáda Václava Klause, tak si říkám, jestli to spíš nebyli něčí uši a oči ve službě.

      Ale možná se mýlím.

  6. Babiš odjížděl ze včerejší TV debaty na Nově ve skvělé náladě…až pan profesor projevil obavy o jeho zdraví.

    To se to blbne za peníze daňových poplatníků…ale sranda video na Seznamu, zasmál jsem se.

    1. Já se mu ani nedivim. Podle mýho tu druhou poměrně překvapivě vyhrál.

      1. Kdo kterou? To jsem trochu nepochopil…

        1. Pustil jsme si obě prolhaný zrůdy jako kulisu ať mne pobaví. Jak tu první „debatu“ na Primě, tak tu druhou na Nově. Tu první známkuju jako plichtu, tu druhou spíš jako výhru Babiše.

          Poměrně překvapivě – neni rodilej mluvčí, ani rétor a je to poměrně chaot. Tedy handicapů poměrně dost. Kdo ho briefoval, odved dobrou práci.

          1. Já furt nechápu, že se do toho sám pořád sere, že tam nenastrčí někoho schopnějšího, bez tolika hendikepů, a není spíš šedou eminencí v zákulisí. Evidentně štáb postavit umí, tak ještě potřebuje tu figuru.

            1. Asi ho to baví :-)

            2. Hanes: protože bez něj žádný štáb nebude. Lidi nevolí anofert, ale Babiše. Nebude Babiš, nebudou hlasy pro anofert. Musel by se vrátit k původnímu setupu s pasením silné strany, ale to nejde, protože ČSSD už zlikvidoval a sám zaujal její místo. Takže má smůlu, musí se v tom teď už napořád plácat sám, dokud to pro něj bude existenčně důležité, protože není koho by pásl a jeho vlastní strana bez něj nemůže existovat. Vybudovat novou ČSSD by možná i šlo, ale to už je pro něj výrazně jednodušší to řídit sám.

              Podle mě dá ještě volby 2029 a v těch 2033 už kandidovat nebude a anofert bez fuhrera zmizí v propadlišti dějin.

              1. Na Ukrajině (a v celém bývalém SSSR ostatně taktéž) to tak fungovalo od začátku, vůdce a zástup zaměnitelných šedých myší, někdy se to i tak jmenovalo, viz Blok Julie Tymošenkové. Ve své době to bylo popisováno jako úpadek, tou správnou cestou měla být soutěž profilovaných politických stran s jasným světonázorem, kde není osoba „lídra“ až tak důleitá. Ale časy se mění…

                1. JH: hodnocení, co je nebo není špatně je podle mě v této věci úplně mimo. Nemalá část obyvatelstva jsou slaboši, kteří potřebují „silné lídry“ a takoví budou přitahování podobnými šmejdy. Nakonec, místní putinovská úderka se tím netají a jedná přesně takto.

                  Na straně druhé část lidí více ocení to, co je „za tím“. Ti budou radši volit stranu, která konvenuje idejemi, i když jim aktuální repre dané strany nevyhovuje. Zde například Dissenter, který doufá, že ODS se ještě někdy vrátí k tomu, čím byla na přelomu století.

                  Tedy obojí je relevantní přístup, rozhodně je podle mě blbost tvrdit, že jeden je „zastaralý“ a druhý „správný“. Oba mají svou cílovku, ale těch co jdou po zmrdech je víc s tím, jak se hrotí emoce, protože slaboši potřebují onu silnou ruku, co je ochrání (případně pro ně okrade sousedy a tak).

                  1. s panem Dissenterem docela konvenuju. docela mě tady baví ta představa, že pukne země a vyhrnou se blaničtí rytíři. i kdyby se nakrásně vyhrnuli a byli, pracovití, schopní a neúplatní a udělali téměř polovinu křesel, tak a) v parlamentu ani nenajdou záchodky, a půl roku se v tom budou plácat než pochopí jak mluvírna procesně funguje, b) okamžitě se spolu rozhádají kdo půjde ke kterému korytu a c) stejně jim nezbyde než uzavřít nějakou hnusnou koalici.
                    to radši kroužkovat Marka Bendu (jiné okrsky si taky můžou najít někoho, kdo umí dělat koalice sice hnusné, ale ne nesmyslné)

                    1. Čili se jim zmenší možnost škodit. To je dobře nebo ne? Vaší logiku tentokrát chápu jenom s obtížemi.

                      Housenky v bramborách taky pozabíjíte dřív než se to namnoží, proč by měla mít sněmovna výjimku?

                    2. ano, doufat že se exoti ve sněmovně zcela nezkušení a neschopní uzavírat dohody navzájem vyparalyzují je pochopitelná a rozumná taktika, výborná do klidné a bezpečné doby, kdy je nejlepší, aby vláda nedělala nic, dovedeno o krok dál, prostě aby žádná vláda nebyla. obávám se však, jestli nežijeme ve významné době.

                    3. Za významnou můžete označit jakoukoli dobu, obzvlášť v situaci kdy většina rozhodnutí už je přijímána mimo ČR.

                    4. sakra telefony, nedopsal a odeslal :(

                      … mimo ČR už je to jedno tuplem.

                    5. právě i proto. i nejpitomější „rozumná“ vláda by mohla hájit nějaký národní zájem v nadnárodních orgánech. i čistě populisticky (protože tak je po tom tuzemská poptávka) v podobě „méně enviro pánbíčkářství“, na tom se snad shodne drtivá většina populace. optimisticky doufám, že většina populace by se shodla na nějakém „když už vlézt do zadnice, tak aspoň proboha ne do té ruské“.

                    6. Lukas B. Jste nenapravitelný optimista, budete muset být zastřelen jako první, lituji.

                    7. Blaničtí rytíři poslechnou rozkaz, přece.

              2. Tak já bych řekl, že tam tak dvě další mluvící hlavy má. Dokážu je dokonce říct aspoň příjmením, což je u mne asi maximum možného.

                Nicméně je svatou pravdou, co píše Rimmer níže – radši si to zkurvím sám. To je bohužel typická vlastnost české byznys sféry, akorát obráceně. Co chci mít pořádně, to si musím udělat sám. Tak to tu prostě je, tak to chodí a lepší to jen tak nebude. Pak to i chápu, že si tu politiku dělá radši sám, i když se tím obírá o hodně procent, než aby to někomu svěřil a skončil vyjebán a pojebán.

                1. Hanes: myslíte, že Havlíčka a Schillerovou by volilo dost lidí? (jiné dva anofertisty neznám, ne na celostátní úrovni, akorát Vokřála, brněnského ex-primátora, to taky bylo dílo)

                  Podle mě (pokud oba myslíme ty dva tragédy) by je dost lidí nevolilo. Ale třeba se pletu a lidi jsou ještě blbější, než si myslím.

                  Ad zkurvit sám – to je hezká floskule, ale s realitou se dokonale míjející, jak je vidět zrovna u Babiše. Politiky se mu podle mě hlavně nechtělo pást, třeba ten majstrštyk s rozpuštěnou opětovně svolanou sněmovnou, aby nám mohl kurvit benzín jeho řepkosračkama, to nejspíš byla hodně drahá sranda. Jistě Vás napadne dost jiných úspěšných podniků o nemálo lidech, což by nebylo, kdyby si člověk všechno musel dělat sám.

                  1. Havlíček byl během kampaně docela vidět, stejně tak Schillerka. Podle mne stačí, když budou mít za prdelí značku ANO a určitě to nebude horší. Možná je to proto, že nedokážu pochopit, že někomu může přijít Babiš osobně sympatický. Mně teda přijde, kdykoli ho vidím, jako směs slizského bastarda a všehoschopného „podnikatele“. Havlíček je taky slizoun, ale aspoň se ještě nemohl projevit.

                    To „udělej si sám“ se liší podle toho, jak velký podnik to má být. Když je to třeba firma o 20 lidech, tak skutečně je nezbytné, aby si šéf dohlédl na vše, jinak to prostě nebude splňovat jeho představy. Lidi tady jsou vesměs ojebávači, flákači a lemplové. U většich firem je to tak, že to šéf nemá šanci uběhat a musí to nějak delegovat. Buď má kliku a najde manažery, kteří na to umí a chtějí dohlídnout, nebo tam má ojebávače a flákače, takže neustále někde musí hasit nějaký průser a dělat příležitostný „mikromanagement“. Korporát to má už zase jinak, tam je to vesměs kolos, kde se úspěch měří spíš abstraktně a zrovna podle jedné probíhající kauzy s jedním velkým pražským korporátem management nedokázal léta letoucí poznat, že ho zaměstnanci ojebávali a přišli si na pěkné miliony.
                    Zkrátka, v ČR najít pořádné manažery na jakékoli úrovni hierarchie je nadlidský úkol. A soudě podle toho, jak často Babiš zabředával v politice do mikromanagementu, což mu jako premiérovi nenáleží, je na to zvyklej z praxe…

              3. @fatdwi
                jenom jestli Bába nezkusí 2027 volby prasedenta…

                1. Dachsmeister: to je klidně možné, to by si ještě na závěr kariéry jistě rád střihnul, podobně jako ochlasta a Klaus, taková pěkná tečka za tím naším příběhem. Ale podle mě má co potřeboval ošéfované, na tepláky to teď nevypadá a tak to spíš zkusí až 2032 s tím, že by možná ještě 2033 udržel anofert ve hře, byť by už nebyl jeho hlavním xichtem. V případě neúspěchu se na to pak vybodne úplně a dopadne to jak jsem psal. Podle mě ví, že proti SKUNKovi nemá šanci, ten na rozdíl od Nutelly lidi tak nesere a současná garnitura ho (SKUNKa) tam potřebuje, takže by zas prohrál. Ale až SKUNK skončí, šanci by mít mohl. Záleží, koho mu vyberou za soupeře (případně soupeřku, třeba najdou něco méně tupého než posledně).

            3. On bude evidentně manažerskej typ „zkurvim si radši sám“ Objektivně vzato – udělal na sobě hodně práce, češtinu má teď víc než slušnou a naučil se zvládat emoce.

              Samozřejmě že pod vší tou fasádou je zase jenom o trošku starší Babiš. Ale pozitivní zpráva snad je se ještě umí učit když chce.

            4. Někteří důchodci v rámci koníčků rybaří, zahradničí, sbírají vláčky. No a tenhle, ten nás sere.

            5. „Já furt nechápu, že se do toho sám pořád sere“

              Workoholismus, megalomamství, mikromanagement?

    1. Totalita fraškuje, nedivím se jim že prý „kakáč. 😲🤣😋
      ❤️🇨🇿

  7. S dvaceti procenty z rozpočtu pro nato to tedy bude jízda ex strašidelným hradem.
    https://www.facebook.com/reel/1482490492942644

Napsat komentář

D-FENS © 2017