teď jsme ho tam na 5 let pracně instalovali, a už byste ho vyháněl?
shane
5 let? Bývalý člen KSČ nám dělal presidenta posledních 10 let a předtím nám nějakou dobu premiéroval.
Jihočech Honza
Ovšem mezi lety 68 a 70, kdy ho vykopli. Te trošku rozdíl proti kovanému bolševikovi z lampasácké rodiny.
treb
to jste tak hloupý doopravdy?
jungvoj
checht checht, 6mega čechů , tedá českých občanů , cca 35 let od revoluce volilo znovu komunisty, Husák s Dubčekem se musí v hrobě dusit smíchy,
misaka
Já ne. Můj volební lístek zůstal na podpal. Směje se jenom debil.
Slecna Ling
To Misaka : ja si volby taky odpustila. To proste neslo. Ale kdyz vidim na fotkach z Vaclavaku, kolik lidi je stastnejch…Krcim rameny ( a to ale rozhodne neznamena, ze bych tam chtela radeji Motyla, to tedy fakt ne) . Holt nejak to dopadlo a hlavni je, ze uz je ta pitomost za nami. Jen mi mrzi, kolik lidi si dokaze nadavat kvuli takovy frasce.
shifty
Plzeň zdraví júesej :-)))
Já jsem dnes chtěl jít, ale včera jsme měli pánskou jízdu u mě doma. Naložil jsem asi kilo a půl krkovice a bůčku na kostky, klasika koření plus něco na grilčo, masalu a sambal oelek…3 dny to leželo a včera jsem udělal masovej pekáč. Hodku a půl pod alobalem, pak na dvakrát na kůrčičku… no rozpadalo se to a pikantní akorát. S chlebem, okurkou, křenem, hořčicí, no co kdo chtěl, žrádlo. Samozřejmě jsme u toho i něco vypili… no protáhlo se to. Objev je, že na takhle kvalitním jídle se dá pít až do kuropění. No a volby jsem regulérně prochrápal. Vstával jsem v půl druhý a taxíka jsem si kvůli tomu fakt nevolal.
Taková veselá historka :))
Jinak už jsem se dal do vaření a super. Vývar jsem udělal z kostí a zeleniny opečený, poprvý a pecka. A dál a dál si rád hraju… ale stejně mě baví prostě to jednoduchý. Kámoši chrochtali, vo tom to je. Žena se zejtra vrací z hor, tak jsem měl pré…
Co ty, jak to šlape v tý svobodemo baště? :-)))
grg
A hlava čo, bolela po zobudení či nebolela? Ja som začal podľa tohto posudzovať kvalitu alko nápojov, najmä vína. Po fľaši kvalitného vína ma síce motá, ale ráno ma nič nebolí. Láme sa to zhruba pri 5-6 € za fľašu (neakciová cena).
shifty
Nebolela. Pila se i voda, jedlo se… Jsme se neopili. Jen se to protáhlo, žvanili jsme, bylo o čem… Pili jsme plzeňský pivo, dvandu a rum byl taky slušnej. Kámoši na víno nejsou, což je škoda, ale co už. To si zejtra vynahradím s paní.
Na víno jsem úplně úchylnej. Tak živí mě to a držku tím mám propitou. Nedovedu říct cenovej strop, nic levnějšího než lahev za cca 12 éček ani neprodávám, ale o ceně to nutně být nemusí. Jsou i levný a dobrý vína, ale rok od roku je to jiný a je těžký nebo spíš náhodný to trefit. Kvalita stojí prachy, ale je to jistota. To jsme tak 20 E a vejš. Taky prodávám třeba Chateau Petrus nebo Romanée Conti, ale o tom to není. Je to o poměru cena výkon. Když nejsi propitej drahejma vínama, je skvělý, když tě dejme tomu víno kolem 600 – 1000 kč pošle do kolen. To pak potěší :))
Dachsmeister
@shifty
Sakra jsem o polovinu levnější, mě neurazí ani patoky za 10€, včera k oslavě Cava sekt za 3 kila.
shane
Cywe, ste nějaký rotšíldi ne? :) sem se včera nalil bohemkou. Holt mám furt ty dělnický chutě, no.
shifty
Já se předevčírem nalejval lahváčema. Plzeň stojí jedna 26 kaček u čonga… :D
Píšu jasně, že to není o ceně. Jen že u těch prověřenejch je ta kvalita kontinuální. Zrovna třeba Španělsko je dost levný a přitom hodně pitelný.
shane
Co se týče chlastu (a kafe), tak mám dost plechovou držku. Drahý pití jsou pro mě vyloženě vyhozený prachy, od určitého stupně už ten rozdíl nevnímám.
Jo, takhle sejry a maso, to je jiná.
shifty
Já jsem držka na chlast i na jídlo. Tak vono i to plzeňský je skoro nejdražší. Ale taky je kvalitní.
S vínama je to v prdeli, protože to je jednosměrka. JAk se propiješ vejš, už se blbě pak vrací. Krabičák bys dneska taky už nevypil. Mě se křivý držka po bohemce nebo habánech. Samozřejmě u bílejch je fajn možnost mít doma sodastream a dělat si pěkně střik. To mi neva, to mam rád.
shane
Jo, krabičáky a podobný odčervovače taky nedám. I když ve dvaceti jsem to chlastal. (Jak říkal jeden můj moravský spolubojovník – To jsou všecko sračky. Kupte to nejlevnější). Plzeň mi nechutná. Má takovou sortu nahořklosti, co mi nesedí. A to jinak nejsem na piva moc vybíravej, s výjimkou takovejch těch Grešláků, Lahváčů a podobných výplachů z trubek.
Ale ono platí o všem, že jak si zvykneš na lepší, tak dolů už to nejde.
shifty
Nicméně z FR se daj vozit fajn pitelný vína co začínaj kolem 4, 5 E za lahev. Blbý je, že aby jsi to sem dotáh kamionem a zaplatil zaměstnance, tak se pak nedostaneš pod 10 E. Ale tak to je. Vono je to z toho jihu dálka no.
shane
I v tý Itálii maj dobrý levný vína. Holt vinařský země a dobrou polohou. Tam jsou pitelný i špatný ročníky.
Dachsmeister
@shane
tak já znám jednoho strašně úspéšného kandidáta na rezudenta v Kocourkově co ma chateau ve Francii a doma mlsá vaječňák…
To Viktor Kožený, to byl jinej frajer jak nechal pinglovi tu láhev červeného za 10000 liber, neb bylo nevyzrálé…
sergej
To je blbě, bohatýři se umí prochlastat do střízlivosti ale to i trvá po šedesátce i tři dny. :-)))
Slecna Ling
To Shifty : Teda, ty vis, jak zit :-) Mirne zavistive polykam sliny, pac nekdo krkovicku a vyvarek a nekdo pizzu mrazenku z Wallmartu, ale na nic vetsiho uz fakt dneska nemam silu. Jsem po sestihodinovyn letu a je sice cool bejt zas na jihu, ale jsem urvana jak cokl. Zejtra to ale rozjedu uplne jinak, pac se tu slavi Mardi gras, takze nahodim fesnej karnevalovej kostym a pujdem nekam kvalitne pojist a popit. A to vis, takovej cerstvej seafood ma taky neco do sebe. Myslim ze chobotnicka s nejakym prima bilym nebo bublinama, nebude vubec blba. Jinak zdehle link co je Mardi Gras, ja to taky dlouho neznala. Tak uzivej vecera a snad o sebe nekdy v Plzni zakopnem. V lete se tam s polovickou chystame a moc se tesime :-)
Slecna Ling
Zacali datumove drobet drive, ale no to je nejspis jak Vanoce v Praze. Taky tam blbnou se stromeckama a dekoracema uz od rijna :-) https://en.wikipedia.org/wiki/Mardi_Gras
shifty
Ty jo, cool… super, tak užívej… jo bublin a bílýho by tu v Plzni bylo dost(minimálně u mě .)), ale ten seafood čerstvej… závist. No tak my tady holt holdujem pivku a bůčku taky občas, co holt zbejvá.
Dej včas vědět s tou Plzní. Rád ti ukážu, že i kvalitním vínem může být v Plzni člověk živ :)
shane
Čerstvej seafood upřímně závidím. V Čechách žiju rád, ale tohle mi fakt chybí.
shifty
To jsi zpět v Texasu? Na jihu? Sorry, já už si to úplně nepamatuju, vím, že teď žiješ v Seattlu(grunge baště legendární).
Jako když na to vždycky čumim na mapě, tak mi ty vzdálenosti hlava nebere. Je to nářez.
Slecna Ling
Jj. Jsem na vikend v Houstonu :-) A jinak s tou Plzni se urco ozveme a dekuju moc. Mas nejakou predstavu, co by te potesilo, jako jedlej nebo tekutej darek?
shifty
No to si nezasloužim :D Hele to se vůbec netrap, prostě dovalíte na sklenku a bude dobře, to stačí. Ale kdyby to muselo bejt, tak bych třeba rád ochutnal nějaký suchý chardonnay. Co jsme se teď koukali na vývoj, ceny US vín šli docela strmě nahoru, takže třeba Bordeaux se loni prodalo o asi 20% na americkým trhu, protože už zřejmě i amíky ty ceny serou.. Je to teď prej trošku přepálený…vůbec se kvůli mě netrap. Ale pak dej vědět, nějak to spíchnu. Sem to psát nebudu :)
Slecna Ling
Jasny. Rozumim. Ale to chardonnay teda bude, to se nezlob a to bys mi jinak urazil. S prazdnejma prackama se na pokec nechodi, to by ani polovicka neprezila:-)
shifty
O 20% víc, ceny šly…
S prázdnejma prackama se na víno chodí, naopak se do vinárny přece nenosej lahve :-))) Oplatím, buď FR cokoliv, nebo mám i jednoho super vinaře z AOC Pálava, není problém.
Beru za slovo. Pak to spíchnem přes mejl nebo tak. Měj se krásně… a od května do října lepší, btw…
shifty
Teda pardon, jeto asi VOC pálava. Vono to na Moravě vymysleli jen proto, aby byli zajímavý, ale to je jedno. Je to kvalitní vinař a vína má dobrý každej rok. Celkem unikát moravskej. Všeho dočasu :)
Ach so, takže vlašák VOC Pálava. Nečetl jsem celou větev, jen ten jeden s voc pálava, nabyl jsem dojmu, že je řeč o víně (lahvi) a tak mne to voc pálava kapku rozdrazdilo.
Gorgussien
Jinak vlašák od Mikulova/Pálavy (Ořechová Hora) je dobrá volba. Obecně z obcí Dolní Dunajovice, Mikulov, Sedlec, Perná, Klentnice.
shifty
Souhlas. Zkus Gala vinařství. Ten je nej.
Jan Mrcasik
jungvoj: přesně, je to tristní. A má to daleko zásadnější následky. Na starého Kocába se sesypali jak vosy, jak si dovoluje být antikomunista když Generál je přeci tak slušný člověk, antikomunismus vymírá – a spolu s ním vymírá i ta polistopadová reflexivní zhnusenost a nepřijatelnost neskrývaně po bolševicku:
– šmírovat StBácky
– umlčovat opozici
– omezovat svobodu slova
Halt historická paměť je neúprosně generační věc. Jedné, dvěma polistopadovým generacím se podařilo ji předat, dalším bohužel už ne :(
shifty
Kdo se na něj sesypal? Na Kocába? Ten jeden článek na prima ccn news je sesypání? Nějak jsem si toho v mainstreamu nevšim, že by to někdo řešil.
co jsem četl, tak se na něj jeho druzi sesypali tak, že se z toho sám sesypal, až je kárala jeho dcera. Kocáb se nakonec z toho zesral, že to svým částečným pokáním uhrál alespoň na plichtu.
Ko-za
I Kocáb poznal, co to znamená dostat dávku pravdy a lásky od kriplů na soc. sítích. Asi nepochopil, že jeho dřívější nepřátelé jsou teď jeho nadřízený.
Dachsmeister
@JM
a to jste zapomněl na budoucí první dámu, taky komunistka.
Vy prostě nevěříte v obrácení některých Pavlů na víru pravou.;-)
Což mimochodem včera zmínil v rozhovoru ten servilní redaktor ČT Kubal.
Antikomunismus po 33 letech opravdu poněkud slábne, ale komunistických kurev a jejich obdivovatelů a milovníků starých pořádků je pořád dost.
Pro jsem smířlivý s těmi, co prozřeli více než s těmi co se jim po těch časech stýská.
A citlivý na různé debilní srovnávání ala padesátá léta, cenzura jak za bolševiků a to by se za komunistů nestalo…
shane
Co se týče KSČ, tak ve straně byli oba, ale KSČM podpořilo jenom jednoho, zatímco druhého zcela zavrhlo.
Gorgussien
Přeceda ZO byl jen jeden.
shane
A spolupracovnik StB taky jenom jeden. A co?
Ko-za
Zkrátka jsou horší komunisti a lepší. Doublethinková doba si to žádá. A tak pokroková média a jejich věrní čtenáři strávili předchozích 10 let výčitkama Zemanovi, že v roce 1968 vstoupil do KSČ, ze který ho zanedlouho vyhodili za nesouhlas s okupací vojsky Polska, Ukrajiny, NDR a SSSR. To je hnusný komunista.
Babiš, který byl v KSČ proto, aby se dostal ven a nahrabal si co nejvíc prachů a pracoval pro bolševickou tajnou policii je taky hnusný komunista.
Ale soudruh generál Pavel, který byl v KSČ proto, aby se dostal v hierarchii co nejvýš a nahrabal si co nejvíc prachů, ten ne. S okupací souhlasil a dokonce se vytahoval, že se mu kvůli tomu ve škole ostatní smáli. K tomu aspiroval na post u kontrášů, což byly svině non plus ultra. Ale to nevadí. To je hodný komunista, který symbolizuje nového evropského socialistického člověka.
treb
a ještě jaksi opomíjí fakt, že v době, kdy Bureš jezdil po světě a Pávek věrně sloužil socialismu, sepsal Zeman ostrou kritiku režimu, za kterou byl perzekvován. Něco tak absurdního by ani Ferda Vaněk nenapsal.
Dachsmeister
@treb
TVL ostrou a perzekvován?
Tak zčásti vycucanou z prstu jak je u Lihoše zvykem a ta perzekuce byla strašná, sebrali mu cíga a chlast a šel kopat kanály s cikánama, že?
shane
Ta persekuce má bejt to, jak ho vyhodili na lepší flek než předtím? Tu Zemanův ostře kritický článek z roku 1968 taky nikdo nikdy nedohledal. a že byl ten jeho článek z roku 1989 vycucanej z prstu přiznal po letech sám Milda
treb
zajímavý, že o tom píše třeba i web aktuálně, dlouholetý to příznivec Zemana. jste vtipný :-)))
LD
Spíš jsou oba kurvy prodejné.
shane
No, pokud někdo u dvou ZCELA odlišných kandidátů bere jako základní hodnotící kritérium to, že přes 33 lety byli členy KSČ, tak se nemůže divit, že s tím názorem dost lidí nebude souhlasit. Škoda že se Kocába nezeptali, jestli by Babiše volil, kdyby nebyl v KSČ a Pavel jo.
Ostatně, jakkoliv respektuji právo nevolit z jakéhokoliv důvodu, třeba i z důvodu barvy saka, tak bych rád upozornil, že členství v KSČ byla jediná špína z minulosti, kterou odpůrci na Pavla vyhrabali či vykonstruovali.
Gorgussien
To nebylo jen řadové členství, byl přeceda ZO. Ten rozvědčičký kurz byl taky cajk? V 87 vyznal straně lásku vlastním písmem ve svém životopise ( https://www.youtube.com/embed/_xqIFeVFBR8 ). Buď byl stále tak blbej a věřil tomu co píše nebo tak bezpáteřní a psal to jen kvůly kariéře. Ani jedno z toho mi nezní jako cajk.
shane
Ten kurs co dokončil v roce 1991? Jo, je to cajk.
Gorgussien
No to je totiž to, že jaksi u gumáků to plyšákem neudělalo kotrmelec. Ti jeli svou linii ještě dlouho potom. Zkuste si dohledat. https://cs.wikipedia.org/wiki/Var%C5%A1avsk%C3%A1_smlouva, U nás 30.6. 1991 ukončeno. Studium dokončit stihnul.
Jeho kličkování VLASTNÍMI SLOVY:
23.5.2022 9:51 twitter: Nebyl jsem žádný Bond, ale výsadkář průzkumník, který se plazil blátem, mrznul ve sněhu…….v týlu nepřítele hledal odpalovací zařízení.
září 2016 XANTYPA: „kontrarozvědná služby – to byla taková vojenská obdoba STB, zatímco já jsem byl nasměrovaný na externí zakryté zpravodajství. Všechny zpravodajské služby mají svoje lidi v zájmových oblastech. Někteří jsou tam v oficiální funkci, jiní po nějakýmm krytím. A tam jsem směřoval i já. Prošel jsem náročným výběrem a pak nastoupil na postgraduální studium. 89 mě zastihl přibližně v polovině.“
Nojo, jenže to ještě nevěděl že si pro něj přijde Kolář :-) Takhle se prokecnout.
Stejně tak první madam studovala RSDr. na Vojenské Politické Akademii Klementa Gottwalda v Blavě (obor politruk/propagandista). Škola připravuje v duchu požadavků KSČ, úkolů velení a hlavní politické správy ČSLA vysokoškolsky vzdělané kádry, důstojníky – politické pracovníky pro ČSLA. 4 roky studia, po absolvovaní rigorozní zkoušky titul RSDr.
To že jí RSDr nestihly dát, protože přišel kotrmelec pul roku před koncem a dostala mgr. nic nemění na tom, kam lezla a co studovala. Obory: Marx.-Leniská filisofie, vědecký komunismus, dějiny mezinárodního dělmického a komunistického hnutí a Sovětskjé svazu, dějiny válek.
Hele dost mě překvapuje kolik toho o „hrdinovy z Kosova“ nevíte.
treb
mě přijde, že to někteří vidět nechtějí, protože něco tak do očí bijícího nelze nevidět.
shifty
To budou dlouhý potoky slz co?
treb
nevím. stát se může cokoliv komukoliv. nerad bych něco provolával, poněvadž karma je zdarma.
Gorgussien
Nějak jsi přeskočil. Je to cajk, ten kurz ty poplyšáku?
quadra
V slovenskych mediach o sudruzke politrucke pisu, ze studovala na vojenskej pedagogickej skole.. akurat ziadny zo skrabakov neuviedol, ze studovala v casoch, ked to bola politicka akademia Klementa Gottwalda.
Dachsmeister
hrdina z chorvatské Krajiny…
LD
třeba o tom ČT brzy natočí epický velkofilm…
hellfire
Třeba něco takového? Mimochodem doporučuji ke shlédnutí.
Naše etnické čistky jsou správné a spravedlivé, zato ty srbské jsou nehumánní a zločinné.
Quod licet Iovi…
treb
neptali se, on to de facto řekl sám, že jo.
treb
vojenská rozvědka, předseda místní buňky KSČ, obhájce 1968,manzelka politruk RSDr. To je málo? Jako člověk je mi ukradenej a pokud je v profesi dobrej, je mi to jedno. Na pivo s ním nechodím. Ale řeč je o prezidentovi. to fakt nevnímáte jako problém?
Jeho kličkování VLASTNÍMI SLOVY:
23.5.2022 9:51 twitter: Nebyl jsem žádný Bond, ale výsadkář průzkumník, který se plazil blátem, mrznul ve sněhu…….v týlu nepřítele hledal odpalovací zařízení.
září 2016 XANTYPA: „kontrarozvědná služby – to byla taková vojenská obdoba STB, zatímco já jsem byl nasměrovaný na externí zakryté zpravodajství. Všechny zpravodajské služby mají svoje lidi v zájmových oblastech. Někteří jsou tam v oficiální funkci, jiní po nějakýmm krytím. A tam jsem směřoval i já. Prošel jsem náročným výběrem a pak nastoupil na postgraduální studium. 89 mě zastihl přibližně v polovině.“
Nojo, jenže to ještě nevěděl že si pro něj přijde Kolář :-) Takhle se prokecnout.
Stejně tak první madam studovala RSDr. na Vojenské Politické Akademii Klementa Gottwalda v Blavě (obor politruk/propagandista). Škola připravuje v duchu požadavků KSČ, úkolů velení a hlavní politické správy ČSLA vysokoškolsky vzdělané kádry, důstojníky – politické pracovníky pro ČSLA. 4 roky studia, po absolvovaní rigorozní zkoušky titul RSDr.
To že jí RSDr nestihly dát, protože přišel kotrmelec pul roku před koncem a dostala mgr. nic nemění na tom, kam lezla a co studovala. Obory: Marx.-Leniská filisofie, vědecký komunismus, dějiny mezinárodního dělmického a komunistického hnutí a Sovětskjé svazu, dějiny válek.
Ko-za
RSDr = Rozhodnutím Strany Doktor
quadra
Na druhej strane – sudruzke politrucke sa vzdelanie moze este zist, marxizmus a vedecky komunizmus sa celkom uplatnia v Bruseli, mozno aj dejiny MRH (boze, to boli sr*cky, ked si na to spomeniem na VS).
Gorgussien
Pravda, pravda. Teď už jenom tu lásku a bude to komplet :-)
to je co, mírový revoluční hnutí, tzn. jak když to nevyšlo pokojně podporou těch správnejch stran ze zahraničí, tak soldateska dělala v ulicích bordel, dokud nesvrhla vládu, třeba Che Guevara a další Fidelovci?
quadra
dejiny medzinarodneho robotnickeho (po vasom delnickeho) hnutia :-)
Lojza
Napriklad obhajce 1968…
treb
a ne snad? anebo jako že dnes mluví jinak? tak to jo… :-)
Lojza
No…pokud tohle tvrdis, mel bys to umet prokazat. Mas nejak toto tvrzeni podlozene?
starter25
Lojzo, my nejsme inkluzivní asistenti. Je to citované a ozdrojované i na wiki. Když umíš napsat sem tak si to umíš i vyhledat.
starter25
shane: Bylo to dávno tak je to v pořádku? Zajímavý důvod.
Horáková by asi nesouhlasila.
Navíc je řeč o elitní profesionální gumě ozbrojené pěsti lidu s komunistickou rodinnou tradicí (a protekcí) věrnému režimu, straně a Kremlu, schvalující tu láskyplnou invazi v roce 68, z které máš mindrák dodnes nejen ty.
Bylo tak bizarní poslouchat v rozvědčíkově štábu ty známé radikální antikomunisty zejména z kulturní fronty jako Marhoul či Hřebejk jak si doslova nasrali do vlastní huby.
Každopádně to spíše vypovídá o hodnotách a morálce příznivců a voličů takové bezpáteřní osoby.
Stačilo říct, že volíš proti stbákovi, protože to je taky velká kvalita. To jako se zavřením obou očí lze nějak chápat, že někdo volí proti stbákovi či proti rozvědčíkovi.
Jakákoliv kladná preference stbáka či rozvědčíka je ale pro mě nepochopitelná, obhajování a bagatelizace profikomouše morální dno.
treb
přesně tak. že Hřebejk, Svěrák a spol jsou koprofágové, to je patrné už leta, ale teď se k nim přidalo spousta dalších. Halt Praha a láska zvítězila nad vsí a nenávistí.
Gorgussien
Hutka taky.
CNN
treb 29.1.2023 v 10:34
Ing Babiš dostal rychtu v naprostý většině okresů, tak nekňuč vo Praze, trdlo.
treb
přišel jste zase trousit moudra? :-)))
mě je u zadnice, jestli Babiš dostal rychtu nebo ne, což vy stále nemůžete pochopit. ani se nedivím ;-)
CNN
Přišel jsem se podívat jestli tady všichni frustráti spořádaně kňučej a vidím, že jsi potřeboval podrbat, vole.
treb
s primitivem debata postrádá smysl, přeji vám vše dobré ;-)
shifty
V 68 mu bylo 7 let, to z toho asi ještě rozum neměl. V armádní rodině jiná možnost, než bejt ve straně nebyla. Stejně jako v zahraničním obchodě, když chtěl člověk šmelit jezdit sám.
Ale tak čekal jsem tady slzavý údolí. Je vám to hovno platný. Lidem už to strašení, negativita a lži lezly krkem, tak šel Babiš zaslouženě od válu. O milion hlasů. Milion.
Polovina jeho voličskejch bašt se na něj vysrala a když jsem slyšel projevy obou po volbě, zaplať pánbůh, že tam ten asociální magor neni. Tak se třeba poserte.
treb
kvůli tomu, že kritizuji Pavla jsem příznivec Babiše? Jste na stejným levelu jako „kdo nejde s námi, jde proti nám“. smutné.
Ko-za
Takoví jsou všichni. Jako Gottwaldovy akční výbory.
ygorek
shifty 29.1.2023 v 10:41
Geniální argument.
Z praxe sice znám lidi, kterým bylo v roce 1968 pět let, ale ve schvalování „bratrské pomoci“ jim to nijak nevadilo.
Slyšel jsem i o lidech, kteří se narodili po roce 1990 a byli souzeni za schvalování šoa.
V posledních letech poslouchám pouze ČRo plus a souhlasím, že to strašení, negativita a lži mi už lezly krkem. Teď, když Babiš nebyl zvolen, ten tlak snad poleví.
Ko-za
Tak tu radost rozdvojené osobnosti shifty/shane neber. Jejich komunista zvítězil a tak to holt potřebuje vykřičet do celého světa. Tady sice žádný burešovci nejsou, ale jemu to nevadí. On si je udělá sám.
hellfire
Nevím, zda jsou tu přímo burešovci, nejspíš ano, ale určitě jsou tu silní antipavlovci, kteří to šli raději hodit burešovi. V globále je to stejně fuk. Vyhrál kandidát, kterého někdo zcela NEnáhodně vybral dávno před volbami a dal si sakra záležet, aby hod lid podpořil a nikdo mu do toho nehodil vidle. Přítomnost nejsilnějšího Slovensko-českého protikandidáta je už jenom takový úsměvný závěr celé tragikomedie.
Ko-za
Když se mohla stát prezidentkou vedlejšího protektorátu zcela neznámá svobodná matka z Pezinku, je možná všechno. Ta aspoň nebyla v KSČ (snad).
jediná bludička na konci tunelu je, pokud pávek, údajně prej neuvěřitelně pasoucí po kariéře a povyšování, začne luxovat i burešovce s tím, že si bude budovat vlastní mocenský centrum (zvlášt když ví, jak slabá pětidemolica je a zhoršuje se to) a pude občas proti fialce, to by bylo velkýho divení a upocenejch prdelí ve strakovce :D
Ko-za
Nepůjde. Pávek byl vládní kandidát.Tedy přesněji řečeno. Fialova tlupa dostala nařízeno svého kandidáta vůbec nestavět, aby nekomplikoval cestu předem vybranému soudruhovi generálovi. Fiala se ho bude bát. Ví, že když se s ním dostane do konfliktu, dopadne jako Nečas.
starter25
Jsou to tradiční „hoši co spolu mluví“. Sice táhnou za jeden provaz, protože současné krátkodobé cíle mají velmi podobné, ale třeba nezapomínat, že jeden má zaraženou hlavu v prdeli šlechty, která nám vládne z EU a druhý zase v prdeli zelených gum amerického vojenského paktu.
Jihočech Honza
Výhodou je, že můžeme být pouze pozitivně překvapeni.
LD
naivní optimismus myslet si, že je tak zle, že hůř už být nemůže :-)
Gorgussien
Bububu ty malá pičo. Už si to konečně poslechneš? https://www.youtube.com/embed/_xqIFeVFBR8 To bys totiž nyvpustil to tvé moudro z huby: „V 68 mu bylo 7 let, to z toho asi ještě rozum neměl.“
Agent guma Pávek tam to schvalování návštěvy bratrských vojsk vysvětluje.
starter25
shifty: Tak netušil jsem, že to potřebuješ napsat jak pro malé dítě. Samozřejmě jse měl na mysli, že to schvaloval jako dospělý a svéprávný člověk.
Přesně to jsem psal, plno lidí volilo proti stbákovi, pochopitelná věc. Nepochopitelná věc je být papežštější než papež a snažit se rozporovat to, co sám rozvědčík veřejně přiznal i komentoval.
shane
Popravdě, je mi to fuk. V roce 1989 mi bylo dost na to, abych se nad tímhle porevolučním zásadovým antikomunismem akorát ušklíb. Před plyšákem byla drtivá většina národa v nějaký komunistický organizaci, v KSČ, ROH, SSSM, Svazarmu, držela poslušně hubu a krok, poctivě dodržovala všechny povinný manifestace loajality a s elánem, alespoň navenek, zadupávala všechny, co se tomuhle podřídit nechtěli. A po revoluci byli najednou všichni děsný antikomunisti, trpitelé a odbojníci. Jako ta úča, co v listopadu vyhrožovala ředitelskou důtkou, když nás s kámošem chytla, jak zdrháme z lampioňáku. Za tři neděle na nás ta samá řvala, že není žádná soudružka, ale paní učitelka.
A takovejch pozdních hrdinů byly všude tři prdele. Každej druhej byl po revoluci připosranej, že mu spočítaj BSP, Fučíkův odznak a mávátka, takže byl najednou děsnej rudobijec.
shane
Až na pár výjimek v sedmdesátkách a osmdesátkách poslušně kolaborovali všichni. A i z těch výjimek k tomu nemalá část přišla jak slepej k houslím, panč holt v roce 1968 podporovali jiný křídlo KSČ.
Ko-za
Hm, slušnej provar. Takhle to vypadá, když se multinickař vodkope.
Dachsmeister
@shane
tak abych trochu nahrál pičusům na smeč, Pavlův fotr byl u vojenské kontrarozvědky jako agent.
Ale matka byla z buržoazní rodiny a děda horník…
ovšem cestičku mu přes nějaký kontakty očividně umetal fotr, viz jak nadřízení ho na přijetí ke kontrarozvědčíkovskýmu studiu nedoporučili, ale i tak, záhadně, byl přijat a na studium narukoval
starter25
Tak samozřejmě, jakmile byl zvolen rozvědčík jako kandidát pravdolásky tak antikomunismus mávnutím proutku zázračně mizí a začíná, u těch stejných lidí, opačná hysterie, a to že se útočí nebo alespoň zesměšňuje kdokoliv komu kariérní komunismus není po chuti. Jak příznačné a jak nechutné, protože lidé, na které komunismus reálně negativně dopadl budou antikomunisti dál a teď je budou zesměšňovat do dneška antikomunističtí pozéři. Máš smůlu, že seš tu roky a všichni pravdoláskaři tady v diskuzi včetně tebe jste byli děsní rudobijci. Moc dobře si tady pamatuji diskuze, když do politiky nastoupil stbák.
V jednom se shodneme, že byla poměrně velká část komunistů, kteří neměli na nic vliv a nikomu neškodili. Tohle ale opravdu není případ rozvědčíka, který byl připravován do skutečné elity režimu.
Jan Mrcasik
Kdyby se jednalo o členství nikoli v KSČ a předsednictví místní organizace, nýbrž o členství v NSDAP a velitelování v SA, také bys byl tak smířlivý, že to nemá vypovídací hodnotu – nebo bys to vnímal jinak?
Ko-za
Jakékoli vybočení z cesty a provinění proti eurosocialismu se trestá i když se jedná o původně zasloužilého soudruha. Kdysi se takoví popravovali a mizeli z fotek, dnes jsou jenom ostouzeni na Twitteru.
shane
U Babiše zjevně soudruzi udělali výjimku. Zřejmě z té cesty sešel jen málo.
Bych řek, že Pavlovi ty voliče zmobilizoval hlavně Babiš, protože se ukázal jako mnohem větší kretén než obyčejně.
Hupert
Že volba prezidenta? Snad referendum k zřejmě hlavní otázce kampaně 2. kola:
„Má ČR mobilizovat a vyslat vojsko na pomoc některému východnímu sousedu z NATO proti Rusku, jakmile bude napadený?“ Asi nejnovějším typem rakety GLSDB se zpátečkou. Ta se řadí přepnutím na značku FF(false flag – je třeba řadit přímo a ne postupně jako v žigulíku – odín, dva, tri, četýre – rakéta). Je na to článek 5., který každého člena zavazuje k tomu, aby udělal, co uzná za vhodné, leč to nám soudruzi stále nějak překrucují. Referendum skončilo. 3,36 mil. občanů sdělilo, že půjdou bez váhání, 2,4 mil. nakonec taky, aby se neřeklo a ti již svéprávní ze zanedbatelného 5 mil. zbytku by chytráky s implementovanými cizími ideály poslali zřejmě nejraději někam. Nazdar soudruzi.
czechstoic
Demokracie produkuje vetsinova, nikoliv spravna rozhodnuti. Toto uz ovsem ne tak zcela plati. Za slovo demokracie si je treba dosadit jine slovo, ktere zni media. Na to, ze po boku PP staly vesmes vsechny medialni domy (dokonce i MAFRA), tak vysledek pro AB neni tak strasny, jak se nam snazi nekteri radoby politologove (cti politrukove) podsunout. Na druhou stranu bezmala 60% spolecnosti je ochotna prevzit nastolenou agendu medialnimi domy ve spojeni s vladnoucimi elitami a byznysovymi zajmy velkych korporaci, ktere maji dnes jiz srovnatelnou moc s nekterymi staty.
Nejvetsi hrozbou zapadniho sveta je ono vyse popsane splynuti politickych, medialnich a byznysovych zajmu, kde ustredni roli hraje konzument – obcan. A tyto volby do jiste miry nastavily zrcadlo pro obcana – konzumuje informace z medialnich domu nikoliv za ucelem, aby se priblizil pravde o sobe samem a samotnem kandidatovi nebo politicke strane ci hnuti, ale za ucelem nasytit svuj hlad po „informaci“, jako kdyz ma hlad skutecny, na jidlo.
Agenda se nastavila hned po vysledku 1.kola. „Nechci valku“ vs. „Rad a klid“. Prazdne a pokrytecke fraze. Ve skutecnosti, se dle meho skromneho nazoru jednalo o nasledujici. Zda budeme v kridle NATO hajit zajmy USA nebo v NATO budeme hajit stredozapadni proud, ktery predstavuje Francie a Nemecko. Je treba si uvedomit, ze Francie je v zapadni Evrope atomovou velmoci a z geopolitickeho hlediska predstavuje pro USA urcitou hrozbu (ne valecnou, ale ekonomickou). No a zvolenim Petra Pavla (Petra Kolare) jsme se hrde pridali do kridla NATO, kde prim hraji zajmy USA nikoliv Evropy.
treb
otázka, co Fiala. ten jede podle německých not. Pavel vždy zdůrazňoval, že není vládní kandidát a ani teď si s Fialou nepadají okolo krku. Čuju mezi nima problém a Fiala bude tahat za kratší konec lana
czechstoic
Nemyslim si. Ze zacatku valky na Ukrajine jela EU vesmes politiku ve prospech USA. Nyni se EU polarizuje, byt se nam medialni domy snazi vnutit prijmuti teze, ze nikoliv. Z vladnouci vrstvy ocekavam na zakleknuti vsech jinych nazoru, nez toho vladniho. PF si v tomto ohledu jiste bude s PP notovat. Pan Klima bude „moderator“ diskuse o geopolitickych zalezitostech.
Ko-za
Prasae Rakušan už připravuje na konec svobody slova příslušné zákony. Za potlesku stáda blbců.
kaBrnak
Den po volbách už začíná úřadovat gestapo a udavači.
Jako za Hitlera.
„Začnu barvotiskovou příhodou. Včera ráno jsme si picli prasátko, pěkně si ho paříme, škrábeme štětiny… a najednou telefonát. Policie. Prý abych se dostavil v příštím týdnu na stanici, protože moje psaní už natolik leží někomu v žaludku, že se to dostalo až k nim. Ne, žádné detaily nevím a asi se je ani nedozvím. Ale je to taková pěkná symbolika. Prezidentem se stal generál a nad blogery se smráká. To vše v jeden den.“
„A to je první výsledek voleb. Generál Pavel se nijak netajil, že bude klidu a řádu dosahovat zasahováním proti těm, kteří dělají problémy, kladou nevhodné otázky, mají pochybnosti o směřování naší země a chtěli by to jinak. Fialova vláda chce přesně to samé. Jedna a jedna jsou dvě. V tomto ohledu zřejmě Pětikolka nebude na nic čekat a generál také ne. Brzy už si policie nebude zvát blogery na stanici, ale dojde si pro ně se zatykačem.“
shane
Už máš sbaleno?
Honza2130
A ty? :) Vážně si myslíš, že to není v plánu? Že instalace „Sluhy lidu 2.0“ je náhoda a že se voleb opravdu opravdicky, ale vopravdu, účastnilo 80% lidů? Ne, nebude to zítra, ani za 2 měsíce. I když neoficiální kontingent dobrovolníků, kteří nemají nic společného s NATO :), dost možná vyrazí už brzy.
jj, v rajchu prej už 80 % lidí je proti zbrojení a navopak pro mírový jednání, nějak se jim to tam sype
a to UŠAndi požadujou aby ojvropa dál zbrojila (rozuměj: nakupovala zbraně a bezplatně je darovala ukravíncům) až na 3 % HDP, protože jim na to docházijou prachy a pokud okamžitě neomezí výdaje, v léte začnou bankrotovat, anžto republikáni s věčinou v kongresu nehodlají opět znova zvednout dluhovej strop, a volný love nejsou :o)
jungvoj
zdravím.
doplnění komentu: Bych řek, že šefem sněmovny, senátu, ustavního soudu, generálního štábu, národní banky, a samozřejmně prezidentem by neměl být ani řadový komunista , natož stbák či komančský rozvědčík, jinak ostatní funkce jsou zcela jedno , kdo tam je jako bývalý, tedá po těch letech od revoluce.
V této souvislosti připomenu, že zatím si nevzpomínám a ani nevím , že by někdo byl jakkoliv souzen za schvalování hlavne polsko-ukrajinské invaze v 1968 do československa, ale je několik desítek zatím obviněných za schvalování invaze na ukrajinu, což tedá kurnik šopa je naprosto šokující,
Tak nějak podvědomě nyní očekávám větu : Právě jsem se dostal na hrad, mohu vám sdělit, že jsem přijal všechny podmínky Bidena, Zelenského, Fialy.
A mají to co chtěli.
https://www.pi-news.net/2023/01/george-soros-und-die-herrschaft-der-kakistokraten/
Když tak si tam pro překlad naklikněte naši vlaječku.
Teď už máme co jsme chtěli,bolševika vyženem!?
teď jsme ho tam na 5 let pracně instalovali, a už byste ho vyháněl?
5 let? Bývalý člen KSČ nám dělal presidenta posledních 10 let a předtím nám nějakou dobu premiéroval.
Ovšem mezi lety 68 a 70, kdy ho vykopli. Te trošku rozdíl proti kovanému bolševikovi z lampasácké rodiny.
to jste tak hloupý doopravdy?
checht checht, 6mega čechů , tedá českých občanů , cca 35 let od revoluce volilo znovu komunisty, Husák s Dubčekem se musí v hrobě dusit smíchy,
Já ne. Můj volební lístek zůstal na podpal. Směje se jenom debil.
To Misaka : ja si volby taky odpustila. To proste neslo. Ale kdyz vidim na fotkach z Vaclavaku, kolik lidi je stastnejch…Krcim rameny ( a to ale rozhodne neznamena, ze bych tam chtela radeji Motyla, to tedy fakt ne) . Holt nejak to dopadlo a hlavni je, ze uz je ta pitomost za nami. Jen mi mrzi, kolik lidi si dokaze nadavat kvuli takovy frasce.
Plzeň zdraví júesej :-)))
Já jsem dnes chtěl jít, ale včera jsme měli pánskou jízdu u mě doma. Naložil jsem asi kilo a půl krkovice a bůčku na kostky, klasika koření plus něco na grilčo, masalu a sambal oelek…3 dny to leželo a včera jsem udělal masovej pekáč. Hodku a půl pod alobalem, pak na dvakrát na kůrčičku… no rozpadalo se to a pikantní akorát. S chlebem, okurkou, křenem, hořčicí, no co kdo chtěl, žrádlo. Samozřejmě jsme u toho i něco vypili… no protáhlo se to. Objev je, že na takhle kvalitním jídle se dá pít až do kuropění. No a volby jsem regulérně prochrápal. Vstával jsem v půl druhý a taxíka jsem si kvůli tomu fakt nevolal.
Taková veselá historka :))
Jinak už jsem se dal do vaření a super. Vývar jsem udělal z kostí a zeleniny opečený, poprvý a pecka. A dál a dál si rád hraju… ale stejně mě baví prostě to jednoduchý. Kámoši chrochtali, vo tom to je. Žena se zejtra vrací z hor, tak jsem měl pré…
Co ty, jak to šlape v tý svobodemo baště? :-)))
A hlava čo, bolela po zobudení či nebolela? Ja som začal podľa tohto posudzovať kvalitu alko nápojov, najmä vína. Po fľaši kvalitného vína ma síce motá, ale ráno ma nič nebolí. Láme sa to zhruba pri 5-6 € za fľašu (neakciová cena).
Nebolela. Pila se i voda, jedlo se… Jsme se neopili. Jen se to protáhlo, žvanili jsme, bylo o čem… Pili jsme plzeňský pivo, dvandu a rum byl taky slušnej. Kámoši na víno nejsou, což je škoda, ale co už. To si zejtra vynahradím s paní.
Na víno jsem úplně úchylnej. Tak živí mě to a držku tím mám propitou. Nedovedu říct cenovej strop, nic levnějšího než lahev za cca 12 éček ani neprodávám, ale o ceně to nutně být nemusí. Jsou i levný a dobrý vína, ale rok od roku je to jiný a je těžký nebo spíš náhodný to trefit. Kvalita stojí prachy, ale je to jistota. To jsme tak 20 E a vejš. Taky prodávám třeba Chateau Petrus nebo Romanée Conti, ale o tom to není. Je to o poměru cena výkon. Když nejsi propitej drahejma vínama, je skvělý, když tě dejme tomu víno kolem 600 – 1000 kč pošle do kolen. To pak potěší :))
@shifty
Sakra jsem o polovinu levnější, mě neurazí ani patoky za 10€, včera k oslavě Cava sekt za 3 kila.
Cywe, ste nějaký rotšíldi ne? :) sem se včera nalil bohemkou. Holt mám furt ty dělnický chutě, no.
Já se předevčírem nalejval lahváčema. Plzeň stojí jedna 26 kaček u čonga… :D
Píšu jasně, že to není o ceně. Jen že u těch prověřenejch je ta kvalita kontinuální. Zrovna třeba Španělsko je dost levný a přitom hodně pitelný.
Co se týče chlastu (a kafe), tak mám dost plechovou držku. Drahý pití jsou pro mě vyloženě vyhozený prachy, od určitého stupně už ten rozdíl nevnímám.
Jo, takhle sejry a maso, to je jiná.
Já jsem držka na chlast i na jídlo. Tak vono i to plzeňský je skoro nejdražší. Ale taky je kvalitní.
S vínama je to v prdeli, protože to je jednosměrka. JAk se propiješ vejš, už se blbě pak vrací. Krabičák bys dneska taky už nevypil. Mě se křivý držka po bohemce nebo habánech. Samozřejmě u bílejch je fajn možnost mít doma sodastream a dělat si pěkně střik. To mi neva, to mam rád.
Jo, krabičáky a podobný odčervovače taky nedám. I když ve dvaceti jsem to chlastal. (Jak říkal jeden můj moravský spolubojovník – To jsou všecko sračky. Kupte to nejlevnější). Plzeň mi nechutná. Má takovou sortu nahořklosti, co mi nesedí. A to jinak nejsem na piva moc vybíravej, s výjimkou takovejch těch Grešláků, Lahváčů a podobných výplachů z trubek.
Ale ono platí o všem, že jak si zvykneš na lepší, tak dolů už to nejde.
Nicméně z FR se daj vozit fajn pitelný vína co začínaj kolem 4, 5 E za lahev. Blbý je, že aby jsi to sem dotáh kamionem a zaplatil zaměstnance, tak se pak nedostaneš pod 10 E. Ale tak to je. Vono je to z toho jihu dálka no.
I v tý Itálii maj dobrý levný vína. Holt vinařský země a dobrou polohou. Tam jsou pitelný i špatný ročníky.
@shane
tak já znám jednoho strašně úspéšného kandidáta na rezudenta v Kocourkově co ma chateau ve Francii a doma mlsá vaječňák…
To Viktor Kožený, to byl jinej frajer jak nechal pinglovi tu láhev červeného za 10000 liber, neb bylo nevyzrálé…
To je blbě, bohatýři se umí prochlastat do střízlivosti ale to i trvá po šedesátce i tři dny. :-)))
To Shifty : Teda, ty vis, jak zit :-) Mirne zavistive polykam sliny, pac nekdo krkovicku a vyvarek a nekdo pizzu mrazenku z Wallmartu, ale na nic vetsiho uz fakt dneska nemam silu. Jsem po sestihodinovyn letu a je sice cool bejt zas na jihu, ale jsem urvana jak cokl. Zejtra to ale rozjedu uplne jinak, pac se tu slavi Mardi gras, takze nahodim fesnej karnevalovej kostym a pujdem nekam kvalitne pojist a popit. A to vis, takovej cerstvej seafood ma taky neco do sebe. Myslim ze chobotnicka s nejakym prima bilym nebo bublinama, nebude vubec blba. Jinak zdehle link co je Mardi Gras, ja to taky dlouho neznala. Tak uzivej vecera a snad o sebe nekdy v Plzni zakopnem. V lete se tam s polovickou chystame a moc se tesime :-)
Zacali datumove drobet drive, ale no to je nejspis jak Vanoce v Praze. Taky tam blbnou se stromeckama a dekoracema uz od rijna :-) https://en.wikipedia.org/wiki/Mardi_Gras
Ty jo, cool… super, tak užívej… jo bublin a bílýho by tu v Plzni bylo dost(minimálně u mě .)), ale ten seafood čerstvej… závist. No tak my tady holt holdujem pivku a bůčku taky občas, co holt zbejvá.
Dej včas vědět s tou Plzní. Rád ti ukážu, že i kvalitním vínem může být v Plzni člověk živ :)
Čerstvej seafood upřímně závidím. V Čechách žiju rád, ale tohle mi fakt chybí.
To jsi zpět v Texasu? Na jihu? Sorry, já už si to úplně nepamatuju, vím, že teď žiješ v Seattlu(grunge baště legendární).
Jako když na to vždycky čumim na mapě, tak mi ty vzdálenosti hlava nebere. Je to nářez.
Jj. Jsem na vikend v Houstonu :-) A jinak s tou Plzni se urco ozveme a dekuju moc. Mas nejakou predstavu, co by te potesilo, jako jedlej nebo tekutej darek?
No to si nezasloužim :D Hele to se vůbec netrap, prostě dovalíte na sklenku a bude dobře, to stačí. Ale kdyby to muselo bejt, tak bych třeba rád ochutnal nějaký suchý chardonnay. Co jsme se teď koukali na vývoj, ceny US vín šli docela strmě nahoru, takže třeba Bordeaux se loni prodalo o asi 20% na americkým trhu, protože už zřejmě i amíky ty ceny serou.. Je to teď prej trošku přepálený…vůbec se kvůli mě netrap. Ale pak dej vědět, nějak to spíchnu. Sem to psát nebudu :)
Jasny. Rozumim. Ale to chardonnay teda bude, to se nezlob a to bys mi jinak urazil. S prazdnejma prackama se na pokec nechodi, to by ani polovicka neprezila:-)
O 20% víc, ceny šly…
S prázdnejma prackama se na víno chodí, naopak se do vinárny přece nenosej lahve :-))) Oplatím, buď FR cokoliv, nebo mám i jednoho super vinaře z AOC Pálava, není problém.
Beru za slovo. Pak to spíchnem přes mejl nebo tak. Měj se krásně… a od května do října lepší, btw…
Teda pardon, jeto asi VOC pálava. Vono to na Moravě vymysleli jen proto, aby byli zajímavý, ale to je jedno. Je to kvalitní vinař a vína má dobrý každej rok. Celkem unikát moravskej. Všeho dočasu :)
Tak tu VOC Pálavu bych rád viděl. Asi by ji ráda viděla i inspekce. https://www.vocznojmo.cz/
http://www.voc-palava.cz
dozvdělej se :)
Ach so, takže vlašák VOC Pálava. Nečetl jsem celou větev, jen ten jeden s voc pálava, nabyl jsem dojmu, že je řeč o víně (lahvi) a tak mne to voc pálava kapku rozdrazdilo.
Jinak vlašák od Mikulova/Pálavy (Ořechová Hora) je dobrá volba. Obecně z obcí Dolní Dunajovice, Mikulov, Sedlec, Perná, Klentnice.
Souhlas. Zkus Gala vinařství. Ten je nej.
jungvoj: přesně, je to tristní. A má to daleko zásadnější následky. Na starého Kocába se sesypali jak vosy, jak si dovoluje být antikomunista když Generál je přeci tak slušný člověk, antikomunismus vymírá – a spolu s ním vymírá i ta polistopadová reflexivní zhnusenost a nepřijatelnost neskrývaně po bolševicku:
– šmírovat StBácky
– umlčovat opozici
– omezovat svobodu slova
Halt historická paměť je neúprosně generační věc. Jedné, dvěma polistopadovým generacím se podařilo ji předat, dalším bohužel už ne :(
Kdo se na něj sesypal? Na Kocába? Ten jeden článek na prima ccn news je sesypání? Nějak jsem si toho v mainstreamu nevšim, že by to někdo řešil.
I ostatní účastníci Salonu:
https://echoprime.cz/a/HuyPP/konec-antikomunismu-v-cechach
Nevidím to přes paywall.
co jsem četl, tak se na něj jeho druzi sesypali tak, že se z toho sám sesypal, až je kárala jeho dcera. Kocáb se nakonec z toho zesral, že to svým částečným pokáním uhrál alespoň na plichtu.
I Kocáb poznal, co to znamená dostat dávku pravdy a lásky od kriplů na soc. sítích. Asi nepochopil, že jeho dřívější nepřátelé jsou teď jeho nadřízený.
@JM
a to jste zapomněl na budoucí první dámu, taky komunistka.
Vy prostě nevěříte v obrácení některých Pavlů na víru pravou.;-)
Což mimochodem včera zmínil v rozhovoru ten servilní redaktor ČT Kubal.
Antikomunismus po 33 letech opravdu poněkud slábne, ale komunistických kurev a jejich obdivovatelů a milovníků starých pořádků je pořád dost.
Pro jsem smířlivý s těmi, co prozřeli více než s těmi co se jim po těch časech stýská.
A citlivý na různé debilní srovnávání ala padesátá léta, cenzura jak za bolševiků a to by se za komunistů nestalo…
Co se týče KSČ, tak ve straně byli oba, ale KSČM podpořilo jenom jednoho, zatímco druhého zcela zavrhlo.
Přeceda ZO byl jen jeden.
A spolupracovnik StB taky jenom jeden. A co?
Zkrátka jsou horší komunisti a lepší. Doublethinková doba si to žádá. A tak pokroková média a jejich věrní čtenáři strávili předchozích 10 let výčitkama Zemanovi, že v roce 1968 vstoupil do KSČ, ze který ho zanedlouho vyhodili za nesouhlas s okupací vojsky Polska, Ukrajiny, NDR a SSSR. To je hnusný komunista.
Babiš, který byl v KSČ proto, aby se dostal ven a nahrabal si co nejvíc prachů a pracoval pro bolševickou tajnou policii je taky hnusný komunista.
Ale soudruh generál Pavel, který byl v KSČ proto, aby se dostal v hierarchii co nejvýš a nahrabal si co nejvíc prachů, ten ne. S okupací souhlasil a dokonce se vytahoval, že se mu kvůli tomu ve škole ostatní smáli. K tomu aspiroval na post u kontrášů, což byly svině non plus ultra. Ale to nevadí. To je hodný komunista, který symbolizuje nového evropského socialistického člověka.
a ještě jaksi opomíjí fakt, že v době, kdy Bureš jezdil po světě a Pávek věrně sloužil socialismu, sepsal Zeman ostrou kritiku režimu, za kterou byl perzekvován. Něco tak absurdního by ani Ferda Vaněk nenapsal.
@treb
TVL ostrou a perzekvován?
Tak zčásti vycucanou z prstu jak je u Lihoše zvykem a ta perzekuce byla strašná, sebrali mu cíga a chlast a šel kopat kanály s cikánama, že?
Ta persekuce má bejt to, jak ho vyhodili na lepší flek než předtím? Tu Zemanův ostře kritický článek z roku 1968 taky nikdo nikdy nedohledal. a že byl ten jeho článek z roku 1989 vycucanej z prstu přiznal po letech sám Milda
zajímavý, že o tom píše třeba i web aktuálně, dlouholetý to příznivec Zemana. jste vtipný :-)))
Spíš jsou oba kurvy prodejné.
No, pokud někdo u dvou ZCELA odlišných kandidátů bere jako základní hodnotící kritérium to, že přes 33 lety byli členy KSČ, tak se nemůže divit, že s tím názorem dost lidí nebude souhlasit. Škoda že se Kocába nezeptali, jestli by Babiše volil, kdyby nebyl v KSČ a Pavel jo.
Ostatně, jakkoliv respektuji právo nevolit z jakéhokoliv důvodu, třeba i z důvodu barvy saka, tak bych rád upozornil, že členství v KSČ byla jediná špína z minulosti, kterou odpůrci na Pavla vyhrabali či vykonstruovali.
To nebylo jen řadové členství, byl přeceda ZO. Ten rozvědčičký kurz byl taky cajk? V 87 vyznal straně lásku vlastním písmem ve svém životopise ( https://www.youtube.com/embed/_xqIFeVFBR8 ). Buď byl stále tak blbej a věřil tomu co píše nebo tak bezpáteřní a psal to jen kvůly kariéře. Ani jedno z toho mi nezní jako cajk.
Ten kurs co dokončil v roce 1991? Jo, je to cajk.
No to je totiž to, že jaksi u gumáků to plyšákem neudělalo kotrmelec. Ti jeli svou linii ještě dlouho potom. Zkuste si dohledat. https://cs.wikipedia.org/wiki/Var%C5%A1avsk%C3%A1_smlouva, U nás 30.6. 1991 ukončeno. Studium dokončit stihnul.
Jeho kličkování VLASTNÍMI SLOVY:
23.5.2022 9:51 twitter: Nebyl jsem žádný Bond, ale výsadkář průzkumník, který se plazil blátem, mrznul ve sněhu…….v týlu nepřítele hledal odpalovací zařízení.
září 2016 XANTYPA: „kontrarozvědná služby – to byla taková vojenská obdoba STB, zatímco já jsem byl nasměrovaný na externí zakryté zpravodajství. Všechny zpravodajské služby mají svoje lidi v zájmových oblastech. Někteří jsou tam v oficiální funkci, jiní po nějakýmm krytím. A tam jsem směřoval i já. Prošel jsem náročným výběrem a pak nastoupil na postgraduální studium. 89 mě zastihl přibližně v polovině.“
Nojo, jenže to ještě nevěděl že si pro něj přijde Kolář :-) Takhle se prokecnout.
Stejně tak první madam studovala RSDr. na Vojenské Politické Akademii Klementa Gottwalda v Blavě (obor politruk/propagandista). Škola připravuje v duchu požadavků KSČ, úkolů velení a hlavní politické správy ČSLA vysokoškolsky vzdělané kádry, důstojníky – politické pracovníky pro ČSLA. 4 roky studia, po absolvovaní rigorozní zkoušky titul RSDr.
To že jí RSDr nestihly dát, protože přišel kotrmelec pul roku před koncem a dostala mgr. nic nemění na tom, kam lezla a co studovala. Obory: Marx.-Leniská filisofie, vědecký komunismus, dějiny mezinárodního dělmického a komunistického hnutí a Sovětskjé svazu, dějiny válek.
Hele dost mě překvapuje kolik toho o „hrdinovy z Kosova“ nevíte.
mě přijde, že to někteří vidět nechtějí, protože něco tak do očí bijícího nelze nevidět.
To budou dlouhý potoky slz co?
nevím. stát se může cokoliv komukoliv. nerad bych něco provolával, poněvadž karma je zdarma.
Nějak jsi přeskočil. Je to cajk, ten kurz ty poplyšáku?
V slovenskych mediach o sudruzke politrucke pisu, ze studovala na vojenskej pedagogickej skole.. akurat ziadny zo skrabakov neuviedol, ze studovala v casoch, ked to bola politicka akademia Klementa Gottwalda.
hrdina z chorvatské Krajiny…
třeba o tom ČT brzy natočí epický velkofilm…
Třeba něco takového? Mimochodem doporučuji ke shlédnutí.
https://plus.rozhlas.cz/chorvatska-vlada-financovala-kontroverzni-film-velebici-generala-gotovinu-8039743
Naše etnické čistky jsou správné a spravedlivé, zato ty srbské jsou nehumánní a zločinné.
Quod licet Iovi…
neptali se, on to de facto řekl sám, že jo.
vojenská rozvědka, předseda místní buňky KSČ, obhájce 1968,manzelka politruk RSDr. To je málo? Jako člověk je mi ukradenej a pokud je v profesi dobrej, je mi to jedno. Na pivo s ním nechodím. Ale řeč je o prezidentovi. to fakt nevnímáte jako problém?
Njn, 100x opakovana lez se stava pravdou , co….
a co z toho je lež?
Lojzíčku. Vlastnoručně psaný životopis agenta Pávka: https://www.youtube.com/embed/_xqIFeVFBR8
Jeho kličkování VLASTNÍMI SLOVY:
23.5.2022 9:51 twitter: Nebyl jsem žádný Bond, ale výsadkář průzkumník, který se plazil blátem, mrznul ve sněhu…….v týlu nepřítele hledal odpalovací zařízení.
září 2016 XANTYPA: „kontrarozvědná služby – to byla taková vojenská obdoba STB, zatímco já jsem byl nasměrovaný na externí zakryté zpravodajství. Všechny zpravodajské služby mají svoje lidi v zájmových oblastech. Někteří jsou tam v oficiální funkci, jiní po nějakýmm krytím. A tam jsem směřoval i já. Prošel jsem náročným výběrem a pak nastoupil na postgraduální studium. 89 mě zastihl přibližně v polovině.“
Nojo, jenže to ještě nevěděl že si pro něj přijde Kolář :-) Takhle se prokecnout.
Stejně tak první madam studovala RSDr. na Vojenské Politické Akademii Klementa Gottwalda v Blavě (obor politruk/propagandista). Škola připravuje v duchu požadavků KSČ, úkolů velení a hlavní politické správy ČSLA vysokoškolsky vzdělané kádry, důstojníky – politické pracovníky pro ČSLA. 4 roky studia, po absolvovaní rigorozní zkoušky titul RSDr.
To že jí RSDr nestihly dát, protože přišel kotrmelec pul roku před koncem a dostala mgr. nic nemění na tom, kam lezla a co studovala. Obory: Marx.-Leniská filisofie, vědecký komunismus, dějiny mezinárodního dělmického a komunistického hnutí a Sovětskjé svazu, dějiny válek.
RSDr = Rozhodnutím Strany Doktor
Na druhej strane – sudruzke politrucke sa vzdelanie moze este zist, marxizmus a vedecky komunizmus sa celkom uplatnia v Bruseli, mozno aj dejiny MRH (boze, to boli sr*cky, ked si na to spomeniem na VS).
Pravda, pravda. Teď už jenom tu lásku a bude to komplet :-)
to je co, mírový revoluční hnutí, tzn. jak když to nevyšlo pokojně podporou těch správnejch stran ze zahraničí, tak soldateska dělala v ulicích bordel, dokud nesvrhla vládu, třeba Che Guevara a další Fidelovci?
dejiny medzinarodneho robotnickeho (po vasom delnickeho) hnutia :-)
Napriklad obhajce 1968…
a ne snad? anebo jako že dnes mluví jinak? tak to jo… :-)
No…pokud tohle tvrdis, mel bys to umet prokazat. Mas nejak toto tvrzeni podlozene?
Lojzo, my nejsme inkluzivní asistenti. Je to citované a ozdrojované i na wiki. Když umíš napsat sem tak si to umíš i vyhledat.
shane: Bylo to dávno tak je to v pořádku? Zajímavý důvod.
Horáková by asi nesouhlasila.
Navíc je řeč o elitní profesionální gumě ozbrojené pěsti lidu s komunistickou rodinnou tradicí (a protekcí) věrnému režimu, straně a Kremlu, schvalující tu láskyplnou invazi v roce 68, z které máš mindrák dodnes nejen ty.
Bylo tak bizarní poslouchat v rozvědčíkově štábu ty známé radikální antikomunisty zejména z kulturní fronty jako Marhoul či Hřebejk jak si doslova nasrali do vlastní huby.
Každopádně to spíše vypovídá o hodnotách a morálce příznivců a voličů takové bezpáteřní osoby.
Stačilo říct, že volíš proti stbákovi, protože to je taky velká kvalita. To jako se zavřením obou očí lze nějak chápat, že někdo volí proti stbákovi či proti rozvědčíkovi.
Jakákoliv kladná preference stbáka či rozvědčíka je ale pro mě nepochopitelná, obhajování a bagatelizace profikomouše morální dno.
přesně tak. že Hřebejk, Svěrák a spol jsou koprofágové, to je patrné už leta, ale teď se k nim přidalo spousta dalších. Halt Praha a láska zvítězila nad vsí a nenávistí.
Hutka taky.
treb 29.1.2023 v 10:34
Ing Babiš dostal rychtu v naprostý většině okresů, tak nekňuč vo Praze, trdlo.
přišel jste zase trousit moudra? :-)))
mě je u zadnice, jestli Babiš dostal rychtu nebo ne, což vy stále nemůžete pochopit. ani se nedivím ;-)
Přišel jsem se podívat jestli tady všichni frustráti spořádaně kňučej a vidím, že jsi potřeboval podrbat, vole.
s primitivem debata postrádá smysl, přeji vám vše dobré ;-)
V 68 mu bylo 7 let, to z toho asi ještě rozum neměl. V armádní rodině jiná možnost, než bejt ve straně nebyla. Stejně jako v zahraničním obchodě, když chtěl člověk šmelit jezdit sám.
Ale tak čekal jsem tady slzavý údolí. Je vám to hovno platný. Lidem už to strašení, negativita a lži lezly krkem, tak šel Babiš zaslouženě od válu. O milion hlasů. Milion.
Polovina jeho voličskejch bašt se na něj vysrala a když jsem slyšel projevy obou po volbě, zaplať pánbůh, že tam ten asociální magor neni. Tak se třeba poserte.
kvůli tomu, že kritizuji Pavla jsem příznivec Babiše? Jste na stejným levelu jako „kdo nejde s námi, jde proti nám“. smutné.
Takoví jsou všichni. Jako Gottwaldovy akční výbory.
shifty 29.1.2023 v 10:41
Geniální argument.
Z praxe sice znám lidi, kterým bylo v roce 1968 pět let, ale ve schvalování „bratrské pomoci“ jim to nijak nevadilo.
Slyšel jsem i o lidech, kteří se narodili po roce 1990 a byli souzeni za schvalování šoa.
V posledních letech poslouchám pouze ČRo plus a souhlasím, že to strašení, negativita a lži mi už lezly krkem. Teď, když Babiš nebyl zvolen, ten tlak snad poleví.
Tak tu radost rozdvojené osobnosti shifty/shane neber. Jejich komunista zvítězil a tak to holt potřebuje vykřičet do celého světa. Tady sice žádný burešovci nejsou, ale jemu to nevadí. On si je udělá sám.
Nevím, zda jsou tu přímo burešovci, nejspíš ano, ale určitě jsou tu silní antipavlovci, kteří to šli raději hodit burešovi. V globále je to stejně fuk. Vyhrál kandidát, kterého někdo zcela NEnáhodně vybral dávno před volbami a dal si sakra záležet, aby hod lid podpořil a nikdo mu do toho nehodil vidle. Přítomnost nejsilnějšího Slovensko-českého protikandidáta je už jenom takový úsměvný závěr celé tragikomedie.
Když se mohla stát prezidentkou vedlejšího protektorátu zcela neznámá svobodná matka z Pezinku, je možná všechno. Ta aspoň nebyla v KSČ (snad).
jediná bludička na konci tunelu je, pokud pávek, údajně prej neuvěřitelně pasoucí po kariéře a povyšování, začne luxovat i burešovce s tím, že si bude budovat vlastní mocenský centrum (zvlášt když ví, jak slabá pětidemolica je a zhoršuje se to) a pude občas proti fialce, to by bylo velkýho divení a upocenejch prdelí ve strakovce :D
Nepůjde. Pávek byl vládní kandidát.Tedy přesněji řečeno. Fialova tlupa dostala nařízeno svého kandidáta vůbec nestavět, aby nekomplikoval cestu předem vybranému soudruhovi generálovi. Fiala se ho bude bát. Ví, že když se s ním dostane do konfliktu, dopadne jako Nečas.
Jsou to tradiční „hoši co spolu mluví“. Sice táhnou za jeden provaz, protože současné krátkodobé cíle mají velmi podobné, ale třeba nezapomínat, že jeden má zaraženou hlavu v prdeli šlechty, která nám vládne z EU a druhý zase v prdeli zelených gum amerického vojenského paktu.
Výhodou je, že můžeme být pouze pozitivně překvapeni.
naivní optimismus myslet si, že je tak zle, že hůř už být nemůže :-)
Bububu ty malá pičo. Už si to konečně poslechneš? https://www.youtube.com/embed/_xqIFeVFBR8 To bys totiž nyvpustil to tvé moudro z huby: „V 68 mu bylo 7 let, to z toho asi ještě rozum neměl.“
Agent guma Pávek tam to schvalování návštěvy bratrských vojsk vysvětluje.
shifty: Tak netušil jsem, že to potřebuješ napsat jak pro malé dítě. Samozřejmě jse měl na mysli, že to schvaloval jako dospělý a svéprávný člověk.
Přesně to jsem psal, plno lidí volilo proti stbákovi, pochopitelná věc. Nepochopitelná věc je být papežštější než papež a snažit se rozporovat to, co sám rozvědčík veřejně přiznal i komentoval.
Popravdě, je mi to fuk. V roce 1989 mi bylo dost na to, abych se nad tímhle porevolučním zásadovým antikomunismem akorát ušklíb. Před plyšákem byla drtivá většina národa v nějaký komunistický organizaci, v KSČ, ROH, SSSM, Svazarmu, držela poslušně hubu a krok, poctivě dodržovala všechny povinný manifestace loajality a s elánem, alespoň navenek, zadupávala všechny, co se tomuhle podřídit nechtěli. A po revoluci byli najednou všichni děsný antikomunisti, trpitelé a odbojníci. Jako ta úča, co v listopadu vyhrožovala ředitelskou důtkou, když nás s kámošem chytla, jak zdrháme z lampioňáku. Za tři neděle na nás ta samá řvala, že není žádná soudružka, ale paní učitelka.
A takovejch pozdních hrdinů byly všude tři prdele. Každej druhej byl po revoluci připosranej, že mu spočítaj BSP, Fučíkův odznak a mávátka, takže byl najednou děsnej rudobijec.
Až na pár výjimek v sedmdesátkách a osmdesátkách poslušně kolaborovali všichni. A i z těch výjimek k tomu nemalá část přišla jak slepej k houslím, panč holt v roce 1968 podporovali jiný křídlo KSČ.
Hm, slušnej provar. Takhle to vypadá, když se multinickař vodkope.
@shane
tak abych trochu nahrál pičusům na smeč, Pavlův fotr byl u vojenské kontrarozvědky jako agent.
Ale matka byla z buržoazní rodiny a děda horník…
ovšem cestičku mu přes nějaký kontakty očividně umetal fotr, viz jak nadřízení ho na přijetí ke kontrarozvědčíkovskýmu studiu nedoporučili, ale i tak, záhadně, byl přijat a na studium narukoval
Tak samozřejmě, jakmile byl zvolen rozvědčík jako kandidát pravdolásky tak antikomunismus mávnutím proutku zázračně mizí a začíná, u těch stejných lidí, opačná hysterie, a to že se útočí nebo alespoň zesměšňuje kdokoliv komu kariérní komunismus není po chuti. Jak příznačné a jak nechutné, protože lidé, na které komunismus reálně negativně dopadl budou antikomunisti dál a teď je budou zesměšňovat do dneška antikomunističtí pozéři. Máš smůlu, že seš tu roky a všichni pravdoláskaři tady v diskuzi včetně tebe jste byli děsní rudobijci. Moc dobře si tady pamatuji diskuze, když do politiky nastoupil stbák.
V jednom se shodneme, že byla poměrně velká část komunistů, kteří neměli na nic vliv a nikomu neškodili. Tohle ale opravdu není případ rozvědčíka, který byl připravován do skutečné elity režimu.
Kdyby se jednalo o členství nikoli v KSČ a předsednictví místní organizace, nýbrž o členství v NSDAP a velitelování v SA, také bys byl tak smířlivý, že to nemá vypovídací hodnotu – nebo bys to vnímal jinak?
Jakékoli vybočení z cesty a provinění proti eurosocialismu se trestá i když se jedná o původně zasloužilého soudruha. Kdysi se takoví popravovali a mizeli z fotek, dnes jsou jenom ostouzeni na Twitteru.
U Babiše zjevně soudruzi udělali výjimku. Zřejmě z té cesty sešel jen málo.
:-)) Není dobrý a špatný vlk. Jen komunisti co navlékli blbey kabát. (jsou stejní nebo horší)
https://www.youtube.com/watch?v=7E8DZYeMMiA
https://www.novinky.cz/clanek/volby-prezidenta-sazka-na-babise-se-nevyplatila-40421374
Schválně, jestli jim to bude líp vrátí, ty prachy… :-DDDDD bože muj, to snad už ani nejde vymyslet, jak je to dementní
Zvířata? No tohle °!° °!°
https://rumble.com/v27ildj-pvku-pro-koho-pracuje-dsiv-probuzen-budoucho-prezidenta-esk-republiky.html
https://www.idnes.cz/volby/prezidentske-volby-paq-research-vyzkumna-organizace-volici-druhe-kolo-hlasy.A230129_072621_volby_vank
Bych řek, že Pavlovi ty voliče zmobilizoval hlavně Babiš, protože se ukázal jako mnohem větší kretén než obyčejně.
Že volba prezidenta? Snad referendum k zřejmě hlavní otázce kampaně 2. kola:
„Má ČR mobilizovat a vyslat vojsko na pomoc některému východnímu sousedu z NATO proti Rusku, jakmile bude napadený?“ Asi nejnovějším typem rakety GLSDB se zpátečkou. Ta se řadí přepnutím na značku FF(false flag – je třeba řadit přímo a ne postupně jako v žigulíku – odín, dva, tri, četýre – rakéta). Je na to článek 5., který každého člena zavazuje k tomu, aby udělal, co uzná za vhodné, leč to nám soudruzi stále nějak překrucují. Referendum skončilo. 3,36 mil. občanů sdělilo, že půjdou bez váhání, 2,4 mil. nakonec taky, aby se neřeklo a ti již svéprávní ze zanedbatelného 5 mil. zbytku by chytráky s implementovanými cizími ideály poslali zřejmě nejraději někam. Nazdar soudruzi.
Demokracie produkuje vetsinova, nikoliv spravna rozhodnuti. Toto uz ovsem ne tak zcela plati. Za slovo demokracie si je treba dosadit jine slovo, ktere zni media. Na to, ze po boku PP staly vesmes vsechny medialni domy (dokonce i MAFRA), tak vysledek pro AB neni tak strasny, jak se nam snazi nekteri radoby politologove (cti politrukove) podsunout. Na druhou stranu bezmala 60% spolecnosti je ochotna prevzit nastolenou agendu medialnimi domy ve spojeni s vladnoucimi elitami a byznysovymi zajmy velkych korporaci, ktere maji dnes jiz srovnatelnou moc s nekterymi staty.
Nejvetsi hrozbou zapadniho sveta je ono vyse popsane splynuti politickych, medialnich a byznysovych zajmu, kde ustredni roli hraje konzument – obcan. A tyto volby do jiste miry nastavily zrcadlo pro obcana – konzumuje informace z medialnich domu nikoliv za ucelem, aby se priblizil pravde o sobe samem a samotnem kandidatovi nebo politicke strane ci hnuti, ale za ucelem nasytit svuj hlad po „informaci“, jako kdyz ma hlad skutecny, na jidlo.
Agenda se nastavila hned po vysledku 1.kola. „Nechci valku“ vs. „Rad a klid“. Prazdne a pokrytecke fraze. Ve skutecnosti, se dle meho skromneho nazoru jednalo o nasledujici. Zda budeme v kridle NATO hajit zajmy USA nebo v NATO budeme hajit stredozapadni proud, ktery predstavuje Francie a Nemecko. Je treba si uvedomit, ze Francie je v zapadni Evrope atomovou velmoci a z geopolitickeho hlediska predstavuje pro USA urcitou hrozbu (ne valecnou, ale ekonomickou). No a zvolenim Petra Pavla (Petra Kolare) jsme se hrde pridali do kridla NATO, kde prim hraji zajmy USA nikoliv Evropy.
otázka, co Fiala. ten jede podle německých not. Pavel vždy zdůrazňoval, že není vládní kandidát a ani teď si s Fialou nepadají okolo krku. Čuju mezi nima problém a Fiala bude tahat za kratší konec lana
Nemyslim si. Ze zacatku valky na Ukrajine jela EU vesmes politiku ve prospech USA. Nyni se EU polarizuje, byt se nam medialni domy snazi vnutit prijmuti teze, ze nikoliv. Z vladnouci vrstvy ocekavam na zakleknuti vsech jinych nazoru, nez toho vladniho. PF si v tomto ohledu jiste bude s PP notovat. Pan Klima bude „moderator“ diskuse o geopolitickych zalezitostech.
Prasae Rakušan už připravuje na konec svobody slova příslušné zákony. Za potlesku stáda blbců.
Den po volbách už začíná úřadovat gestapo a udavači.
Jako za Hitlera.
https://www.vidlakovykydy.cz/clanky/po-prohrane-bitve
„Začnu barvotiskovou příhodou. Včera ráno jsme si picli prasátko, pěkně si ho paříme, škrábeme štětiny… a najednou telefonát. Policie. Prý abych se dostavil v příštím týdnu na stanici, protože moje psaní už natolik leží někomu v žaludku, že se to dostalo až k nim. Ne, žádné detaily nevím a asi se je ani nedozvím. Ale je to taková pěkná symbolika. Prezidentem se stal generál a nad blogery se smráká. To vše v jeden den.“
„A to je první výsledek voleb. Generál Pavel se nijak netajil, že bude klidu a řádu dosahovat zasahováním proti těm, kteří dělají problémy, kladou nevhodné otázky, mají pochybnosti o směřování naší země a chtěli by to jinak. Fialova vláda chce přesně to samé. Jedna a jedna jsou dvě. V tomto ohledu zřejmě Pětikolka nebude na nic čekat a generál také ne. Brzy už si policie nebude zvát blogery na stanici, ale dojde si pro ně se zatykačem.“
Už máš sbaleno?
A ty? :) Vážně si myslíš, že to není v plánu? Že instalace „Sluhy lidu 2.0“ je náhoda a že se voleb opravdu opravdicky, ale vopravdu, účastnilo 80% lidů? Ne, nebude to zítra, ani za 2 měsíce. I když neoficiální kontingent dobrovolníků, kteří nemají nic společného s NATO :), dost možná vyrazí už brzy.
jj, v rajchu prej už 80 % lidí je proti zbrojení a navopak pro mírový jednání, nějak se jim to tam sype
a to UŠAndi požadujou aby ojvropa dál zbrojila (rozuměj: nakupovala zbraně a bezplatně je darovala ukravíncům) až na 3 % HDP, protože jim na to docházijou prachy a pokud okamžitě neomezí výdaje, v léte začnou bankrotovat, anžto republikáni s věčinou v kongresu nehodlají opět znova zvednout dluhovej strop, a volný love nejsou :o)
zdravím.
doplnění komentu: Bych řek, že šefem sněmovny, senátu, ustavního soudu, generálního štábu, národní banky, a samozřejmně prezidentem by neměl být ani řadový komunista , natož stbák či komančský rozvědčík, jinak ostatní funkce jsou zcela jedno , kdo tam je jako bývalý, tedá po těch letech od revoluce.
V této souvislosti připomenu, že zatím si nevzpomínám a ani nevím , že by někdo byl jakkoliv souzen za schvalování hlavne polsko-ukrajinské invaze v 1968 do československa, ale je několik desítek zatím obviněných za schvalování invaze na ukrajinu, což tedá kurnik šopa je naprosto šokující,
Tak nějak podvědomě nyní očekávám větu : Právě jsem se dostal na hrad, mohu vám sdělit, že jsem přijal všechny podmínky Bidena, Zelenského, Fialy.
Může mi někdo vysvětlit sčítání/odečítání hlasů na Primě? Čas od cca 4:37:30 Děkuji https://www.youtube.com/live/rnvDwsGM6M0?feature=share
Napřed sčítá a pak odečííítááá, když si tě Bůh nechce k sobě vzít ……