Geniální výdělek nabízely dvě společnosti:
TOP Credit https://www.youtube.com/watch?v=xuSrEVX3FNw&t=97s (pan Zdechovský ve své nepříliš známé roli)
Fast Hypo
U obou to znamenalo ztrátu nemovitosti a navýšení původního dluhu o násobky.
Panek
V MLM funguje tzv. motivace dluhem. Vysvětluje se to na manažerských školeních těch, co už pod sebou mají jakž takž stálé podřízené. To se ověřuje tím, jaký podíl mají z rozdílových provizí vůči své přímé produkci.
— Pokud je Vaše rozdílová provize z Vašich podřízených 20% tak je motivujte dluhem. Řekněte jim, že peníze z nich musí být cítit, musí být vidět. Tak ať si koupí lepší auto, kvůli representaci. Třeba Superba za milion. Ať si ho vezmou na leasing, když nemají milion. To je splátka 25tis. a hmatatelná věc, to auto! Takže už se nebudou flákat, oni budou muset vydělat každý měsíc 25tis, jinak o to auto přijdou. Tak makaj, aby jim nesebrali auto. Že jsou o rohlíkách je putna, ale vydělaj těch 25! A vy máte z jejich 25 provizi 20%! Takže, když takhle zmáknete pět svých podřízených, máte svých 25 jen za to, že pět lidí maká, aby nepřišli o auto.
Nebyl Zazu zajíc? To je parodická stránky, nebo to myslej vážně? Dneska si jeden nemůže bejt jistej už ničím.
Sysop
Ze ten kun byl zmizen je fakt, ale ta vomacka okolo taky muze bejt uplnej zvast ve snaze kopnout si do PCR.
Dissenter
Článek formou otřesný, k obsahu jen tolik:
Pokud budeme mladé lidi (a lidi vůbec) neustále odstiňovat od běžného lidského společenství, kde se každý snaží na každém vydělat, uděláme z nich nesvéprávné idioty. Zkušenost je nepřenositelná. Naopak v dnešní době děti držíme v bezpečné kolébce příliš dlouho, i z biologického hlediska: neumožňujeme vyvíjejícímu se mozku kontakt s protivným, nebezpečným a hnusným. Simulované náhražky v kyberprostoru nejsou to pravé.
Zajímavé je, že titíž lidé, kteří by nejraději vše omezovali, zakazovali, atd., jsou obvykle největšími příznivci svobodných voleb.
Knihovničky VH nejdete také v těchto Českých centrech:
Tbilisi
Kyjev
Paříž
Moskva (?)
.
.
Někdo něco zapomněl vymazat…???
:OD
Alan.Cox
Chybí New York.
Já klidně otevřu doma další knihovnu Volského Hovnivála, když mi na to budou dávat štědré dotace. I web té knihovně udělám.
corona
Tomu páchači škod se tvoří kult osobnosti. Možná se budou děcka jednou učit, jak byla vcelku bezvýznamná figurka vynášena…
.
Alan.Cox
Bohužel nebudou. Historie prostě vytvoří kult osobnosti. Je vcelku v historii běžné, že schopní a prospěšní lidé jsou vynášeni coby záporné postavy. A že svinské, škodící osobnosti coby největší pozitivní osobnosti.
Osotatně právě na propagandě jsou založeny mnohé nepravdivé výroky, jako třeba, že „stát je nejhorší hospodář“, nebo že „neregulovaný trh dokáže vše nejlépe“, nebo že „doba před 1989 byla dobou největšího útlaku českého národa“, a mnoho dalších totálních pitomostí, které nepřežijí kontakt s tvrdými daty a fakty.
Možná, že historie bude vyzdvihovat Petra Fialu coby nejlepšího prezidenta, který proslul slušností a jasnou komunikací s občany, a osvobodil Čechy od tyranie Andreje Babiše, Miloše Zemana a dalších Čechům škodícím politiků. A nastolil cestu k pravé americké demokracii. Nazval bych to Pražské jaro 2024.
Sysop
Az prijde generace, ktera ty typky nepamatuje, bude jim na nejaky kulty srat jak na placatej kamen.
Alan.Cox
Na tvorbu kultů a idolů potřebuješ generaci, která už ty týpky nepamatuje. Jinak ti do toho pořád hází vidle očití svědci nebo písemné záznamy událostí.
fatdwi
Článek otřesný, jak stylem, tak obsahem. Takhle to vypadá, když dítě s očima navrch hlavy, vymleté jůtůbem, potká realitu. Závidí autor? Nikoliv „asi“ ano. Určitě ano. Nicméně je to prý nemorální. Je tak jednodušší svou lenost/neschopnost schovat a ještě si mileniálsky zanálepkovat, jako správný hlupáček.
Autore, být úspěšný v poradenství není žádná sranda. Sám jsem byl kdysi na školení (pokus mě zverbovat), nezaujalo mě to, šel jsem dělat něco jiného. Že bych z toho měl osypky a potřebu někam křičet, že je práce těch lidí nemorální, to mě ani nenapadlo. Ale byla jiná doba, nebyli jsme ufňukaní sráči ani snowflakes.
Znám lidi, kteří v tom jedou a jsou úspěšní. Podobně jako jakýkoliv jiný business, i zde je hlavní tíha zodpovědnosti na jejich úspěšnosti v tom, zda dokážou prodat. Když ne, žádná hitparáda jejich podnikání není.
MLM není z principu letadlo, ale spíš něco jako sport, třeba fotbal. Jsou hromady těch, kteří to hrají. Je pár těch, kteří z toho mají miliony. A jsou pánové v pozadí, kteří z toho mají ještě víc, ale samotné hry se neúčastní. Je tedy fotbal nemorální?
corona
fatdwi:
„…MLM není z principu letadlo…“
– – –
Pokud pod pojmem „letadlo“ rozumím pyramidovou hru (Ponziho schema), pak MLM je právě šméčko zvané „letadlo“.
.
fatdwi
corona: to bude ten problém, že je to zas něco, čemu vůbec nerozumíš. Nejdřív použij google a podívej se, jak funguje Ponzi a jak funguje MLM, třeba ti to docvakne. Pokud ne, ale z otázky bude zřejmé, že ses aspoň snažil, osvětlím ti to.
corona
fatdwi:
MLM je pyramidovka s produktem.
.
fatdwi
corona: ne. V letadle je funkčnost hry závislá na vkladech účastníků. MLM na ničem takovém závislé není, peníze tečou od zákazníků. Tedy MLM není a nemůže z principu být letadlo a letadlo nemůže být MLM.
corona
fatdwi:
„…MLM na ničem takovém závislé není, peníze tečou od zákazníků….“
– – –
Ano, to „zboží“ prodávané zákazníkům je ten „produkt“ v pyramidovce.
Pyramida bez produktu:
– naval prachy a sám si sežeň dva hejly podobný tobě, ošul je stejným způsobem (samozřejmě máme „herní plán“, název hry, „pan zakladatel“ a blablaba…)
Pyramida s fiktivním produktem:
– prodávám Trimlock za svělou cenu, objednejte, zaplaťte XX na adresu ***, sežeňte dva další hejly jako prodejce a pak dostanete zboží…
(neexistující zeštíhlovací pásek Trimlock, jen 6 mm široký, podvod z 90.let)
Pyramida s nehmotným produktem:
– skvělé vouchery ETRAC blabla, (vše jak výše, ale přijdou jakési poukazy, za které lze cosi kdesi pořídit)
Pyramida s hmotným produktem:
– Amway a jejich předražené srágory. Vytváří se pyramidové schéma prodejců, dokud trubky platí a jiné trubky si nechávají dodávat přes zprostředkovatele ve vyšší vrstvě pyramidy. MLM…
.
fatdwi
corona: znovu pro blbečka:
– letadlo: žije z vkladů nově vstupujících. Přísun nově vstupujících končí, letadlo padá. Zákonitě jednou padnout musí.
– MLM: žije z peněz zákazníků. Není závislé na přísunu nově vstupujících a pokud skončí, může fungovat dlouhá léta dál, je-li co a komu prodávat
Tvůj název „pyramidovka“ sice popisuje obě schémata, ale z pohledu „šméčka“ je to jako když se díváš na sádru a koks a říkáš, že je to obojí droga a 20 let do basy jen proto, že je to obojí „bílé“.
Tedy naposled: MLM není letadlo. Letadlo není MLM. Není to z principu fungování možné zaměnit. Obojí je možné zaměnit za „pyramidovku“, podobně, jako o sádře a koksu lze říct, že obojí je „bílé“, ale z toho, že je to „pyramidovka“/bílé nelze dovozovat vůbec nic dalšího.
corona
fatdwi:
Výraz „letadlo“ já používat nezačal, vždy jen „pyramida“ s příslušnou podkategorií. A ano, hore jsem napsal „Ponziho schema“ v závorce, obvykle ten výraz nepoužívám.
MLM pyramida je, má reálný produkt.
A jako taková funguje, dokud trubky (zákazníci) solí prachy za předražený šunt a jiné trubky (kšeftaři) shání ty svoje podtrubky (kšeftaře a zákazníky).
Pokud si každý zájemce o produkt dojde na nějaký ten „hauptstelle“, bo jak to nazvat, pyramida nebude, jen prodejce a zákazník. Takže ani MLM.
*
Mezi námi je dost rozdíl – já vidím šméčko hned, nezajímá mi nějaký balast kolem, podvodníka pošlu rovnou do P.
Tvoje kvalifikace je nejspíš kšeftařská, živí tě šméčka a blamáže, proto věc vidíš jinak (součástí tvé profese je zřejmě oblbovat tou různou „vatou“…).
:OD
fatdwi
corona: nedivím se, že hlupáček z gender studies nerozumí, jak funguje business. Největší MLM prodávají pojistné a finanční produkty. Provizní systém funguje tak, že kdo si dojde na „hauptstelle“, dostane s největší pravděpodobností horší cenu než když udělá kšeft přes prostředníka.
Jen debil s velmi nízkým IQ si může myslet, že je to jinak a přesto tady MLM kvete. Pokud se ti to nelíbí, běž si stěžovat na tu „hauptstelle“, protože jejich pravidla jsou ta, která dělají z MLM dobrý business jak pro prostředníky, tak pro zákazníky. Businessů, které fungují na podobném principu je víc a s MLM nemají nic společného, jsou to normální firmy, zvlášť takové, které vyrábí kde co. Jejich vlastní „hauptstelle“ cena je stejná nebo vyšší, než za kolik to lze koupit u prostředníka. Má to své logické důvody, které by normální člověk s průměrným IQ pochopil. Od bonzáka z komančské vojny to ale čekat nelze.
Občas holt nějaká perla zbude a pak se nabízí zřejmá aktivita, s obvyklým výsledkem (sorry shifty).
corona
fatdwi 23.1.2024 v 15:56:
– – –
1.
Che, „…do si dojde na „hauptstelle“, dostane s největší pravděpodobností horší cenu než když udělá kšeft přes prostředníka.“
– jo, to jsem poznal už při pitomým povinným ručení, že lacinějc na pobočce, než přes kšeftaře, kterej má provizi za kunčofta.
2.
„… MLM dobrý business jak pro prostředníky, tak pro zákazníky…“
– jo, určitě – a čím víc vrstev, tím víc jahoda, že …?
:OD
fatdwi
corona: opět, nepřekvapuje mě to. Jen jaksi facepalm, že si myslíš, jak jsi s nimi vyběhl, když přitom vyběhli oni s tebou a ještě si čvachtáš, tohle fakt nejde vymyslet, takoví fakt existujou:-)))
Ad 2 bych ještě mohl napsat, že čím víc prodejců, tím víc zákazníků, ale nemyslím, že bys to pobral, na to jsi prostě moc blbej a nechápeš, jak to funguje a tak se na to díváš způsobem, který je přinejmenším úsměvný (na jazyk se dere „debilní“, něco jako když stojím u stojanu s „kabelem tlustým jak noha, který neexistuje“;-)
Alan.Cox
fatdwi:
ad 1) Takže corona pořídil levnější povinné ručení – což znamená, že s ním vybehli. Kdyby byl chytrý, zřejmě si pořídí to nejdražší co existuje, a ještě si to povinné ručení koupí pětkrát, aby udělal dobře dle fatdwi.
ad 2) MLM je špatný byznys pro zákazníky. Nevzpomínám si vůbec na nic, co by nebylo přes MLM horší a dražší než to koupit bez této pyramidové gamesy.
fatdwi
A.C:
ad 1) když neumíte číst, bude lepší nereagovat.
ad 3) Prakticky všechno, co jste kdy koupil mimo fabriku výrobce, s tou „pyramidovou gamesou“ bylo. Jen méně inteligentní si myslí, že MLM je ve svém důsledku něco jiného, než jiná forma zprostředkování, třeba Bauhaus nebo Alza.
Alan.Cox
fatdwi:
ad 1) Když neumíte argumentovat, bude lepší nereagovat.
ad 3) Prakticky všechno, co jste udělal z laskavosti a zadarmo je komunismus. Prakticky… To k těm analogiím.
Nebo prakticky, když jste dal sousedovi s bolavou hnátou prášek proti bolesti – tak jste se stal distributorem drog.
A neprakticky všechno, kde provize všech prodejců neurčuje centrála (ve vašem pitomém příklady výrobce) – není MLM.
corona
fatdwi:
1)
Byla nižší cena na pobočce než u zprostředkovatele, tehdy cca o 250-300 Kč.
Jakpak se mnou vyběhli?
2)
Jasně, že čím víc trubek to někomu cpe, tím víc jiných trubelínů by to mohlo i koupit.
A CO JAKO?
Pokud je někdo hňup a nechá se přivěsit do nějaké „MLM větve“ pyramidy, jeho blbost. Může si odebírat zboží rovnou z velkoskladu, bo co to mají za centr.
*
Podívej se, já nejsem přitroublý řadový konzument. Když mi cpali v bance jakési „zlaté karty“ a podobné sračky, vždy jsem to ignoroval, stejně jako hromady jiných pseudoslužeb…
@Sysop: Někde nedávno žbleptal, že se pořád připravuje na přespříští kadidaturu na hrat.. Měl bys pomalu přejít z redbula na smárty nebo jak rika ty jehho brečce..
No jestli by byla volba mezi Haskem a Pavkem, tak musim rict, ze rozhodovani bych mel hodne, hodne tezky.
corona
Sysop:
„..mezi Haskem a Pavkem..“
– – –
Hodil bych Haška. Hadrfous je horší.
Tím nemíním, že Hašek má nějakou hodnotu. Kromě jeho pukaření je nula. Ale z týhle dvojice mi připadá o něco míň nebezpečnej.
.
Sysop
Jenze kdyz Hasak otevre hubu, tak to je neskutecnej prujem sracek. To u toho Pavka je aspon videt, ze ho ti komanci naucili mluvit.
corona
Průjem to je. Pávek spíš čte, nebo mektá ee-e. Ale stejně radši Haška. Mám pifku právě na gumy typu Pávka.
.
fatdwi
Sysop: je fajn, že na něj jeho vlastní jednání dopadá jak třeba na Feriho. Holt schopnost chytat a ještě mít štěstí, že se zadaří na „turnaji století“ má velmi málo společného s osobností. Pravý opak Jágra, který naopak snahám o jeho manipulaci udělat z něj covid games panáka a poster child na píchání s přehledem odolal. Hokejově jsou na tom podobně, coby lidi pravý opak. Nihil novum.
tcdd
Hašek, to je opravdu morální mrzák. možná právě proto ho Jourová doporučuje jako svého nástupce :-(
Sysop
Presne.
IS250-3GR-FSE
Ja si teda servitky brat vubec nebudu a prejdu rovnou k veci.
Fakt,ze tu vzdelani stoji za hovno neni tim,ze by tu byli naprostou hloupy lidi(prave naopak), ale tim,ze je tu lidem naprosto vsechno uprdele; Ze mlada generace je to nejdulezitejsi,protoze muze neco po nas prevzit a budovat pochopilo i militantni hnuti Hamas, ze to nechapou lidi 30+ v CR natoz pak vladouci garnitura je tristni.
Moderni zapadni demokracie tenhle ten vyprazdneny pojem neni o tom, ze by tam pili latte z Brazilie nebo co, ale prave to, ze mladi maji moznosti jako ABIZU, Hochschule/Universitat, Stadtmeister, Apprenticeship, City&Guilds atd. Ze u nas je hovno ramec po 30 letech; ze tu vlastne vypade clovek v 18ti ze skoly a krome vejsky vubec nema Ahnung co delat nebo jak vlastne zacit, kdyby aspon nekdo zminil,ze existuje vyssi odborna a ze by takove skoly mely nejakej vyznam?
Ne dopracovali jsme to do toho, ze kokoti, co nevytvarej zadne hodnoty jdou vymyvat mozek lidem +-17letym a ucitelskej sbor u kteryho bych neco cekal jim vtom jeste sekunduje. Nehlede na to,ze jeste donedavna kdyz jste jim nejaky takovyhle papiry podepsali tak z toho nebyla cesta ven a znamenalo to vysazet 35000 do 14 dnu apod. sracky za me je to to same jako prodavat hrnce duchodcum takze zakazat!!!
fatdwi
IS250-3GR-FSE: zareaguju jen na ten konec: za mě sebrat svéprávnost komukoliv, kdo to podepsal, a pak si stěžuje a domáhá se zákazu. TO je skutečná cesta do pekla. Přenesení zodpovědnosti za vlastní neschopnost a šlendrián někam jinam, nejlépe na stát (kdo jiný by to taky mohl zakázat, že) – a pak se všichni divíme, co vlastně ten stát řeší. Buzeraci, píčoviny, sračky. Jen kvůli debilům, co si neumí přečíst, co podepisují. Za mě no mercy.
A coming out: sám jsem kdysi dávno naletěl. Nikoliv na prodej pojištění, ale skutečné letadlo. Stálo mě to pár tisíc. Chvíli jsem nadával na zmrdy, pak jsem si uvědomil, že jsem debil sám. Bylo to nejlevnější školení, za které jsem dal peníze. Ale chápu, že pro moderního debílka je lepší vřískat o tom, jak „by se to mělo zakázat“. Co by se vlastně mělo zakázat? Podepisovat nevýhodné smlouvy? Jak se to pozná? Proč ochraňovat kretény? To je primární příčina např. veškeré buzerace při sportu nebo na silnicích. Každá šikana začíná fňukáním hlupáka, že „by se s ostatními mělo něco dělat“. Stát to rád udělá. A podle toho to tady vypadá.
Takže fajn, chceš ochranu před svou debilitou? Na oplátku přijdeš o svéprávnost. Easy. Jsi svéprávný? Přečti si, co podepisuješ. Když tomu nerozumíš, vem to právníkovi. Když to nechceš brát právníhovi, nepodepisuj to. Když to podepíšeš, uvědom si, že jsi kokot, neukazuj své kokotsví na veřejnosti, zpytuj svědomí a příště se pouč. Hlavně proboha nechtěj, aby tě chránil stát tím, že „to zakáže“.
IS250-3GR-FSE
Klasicky jste zareagoval na ten konec a ten zbytek Vas nechava chladnym. Takze vlastne vsichni si musime natriskat hubu na tyhle sracky misto toho, aby byl vyber neceho produktivniho, kde clovek opravdu dela karieru a nejen, kde sbira ovecky. Verim,ze jste natolik inteligentni, aby jste chapal, ze pokud je to vec, ktera se siri mezi lidi kterym je 17-19let je to docela problem, protoze tito lide o nejakych pravnicich nemaji ani potuchy, nemaj potuchy co to je OZ, co podepisuji, jestli tim neztracej cas apod.
Ja vim,ze jste proponent ty slabsi at chcipnou a do jiste miry s Vami souhlasim, kdyz se ale podivam, ze to vede pouze tam,ze je tu potom x tisic lidi, kteri nevi co se sebou, protoze se vlastne nemaji, kde zeptat nebo jak pokracovat tak je to prave tenhle pristup, kterej z dlouhodobyho hlediska vede ktomu,ze v mezinarodnim srovnani my jdeme doprdele a zeme jako UK, ktere nebyvaly lepsi na jednou nahoru jdou.
Maji system my mame hovno pro Vas https://unibritannica.com/wp-content/uploads/2020/06/Education-Levels-UK_BIG.jpg
A jeste jedna vec v obou zemich je „free market“, ale v obou zemich je struktura firem, ktery zamestnavaj naprosto odlisna a to az do takove miry, ze tam se tomu prizpusobil system tady je to poser se.
Alan.Cox
Moje žena si pozvala domů známou, a ta jí nahecovala do poyramidové hry. Jen 30 tisíc Kč by to stálo, ale výdělky budou prý vyšší.
Vzal jsem telefon, zavolal známé. Řekl jsem ji, že jestli moje žena se zapojí a vrazí tam ty peníze, přijdu jí osobně rozbít hubu. A že bude první žena na světa, na kterou kdy v životě vztáhnu ruku. Známá se už neodvážila to dokončit.
Moje žena si stěžovala v širokém okolí, jaké jsem hovado. Jen jí mátlo, že všichni stáli za mnou.
A tak jsme u nás vyřešili pyramidové hry. Ženě za pár let docvaklo – po příkladech z okolí, o co se jedná.
IS250-3GR-FSE
Me ale nejde specificky o ty pyramidove hry nebo tyhle sracky me jde o to, ze lidi ve svych 17-19letech kteri nevi poradne o nicem nic maji dostavat informace o svem potencialnim curicullum, nabidky z vysokych skol, staze ve firmach, olympiady matematiky nebo jazykove pobyty(ja vim, ale furt je to k necemu) atd. ve skole.
Komercni produkty z firem a jinych spolku tam nemaji co delat, protoze to prostredi(skola) ma byt apoliticke, sekularni a uz vubec nema slouzit k prodeji produktu nebo sluzeb.
Jeste pochopim kdyz jde o nalepky, chipsy nebo let balonem, ale upsani se, kde tomuhle cloveku nemuze byt jeste jasne co podepisuje a jeste ke vsemu je u toho ucitel? je skandalni…
Alan.Cox
IS250-3GR-FSE:
Jenomže školství už si dávno pohlídaly neziskovky. Musel bys je odsud vypráskat. Tam už je přisátých cecků, a děti to odnesou.
On by stačil tlak na znalosti, pak by nebyl čas politiku, úchyláctví, pedofilii, lásku k USA bombám, ekoterorismus, a já nevím co všechno do nich rvou.
Hele, já jsem chtěl zorganizovat domácí školu, kterou bychom si dělali po svém. Byl jsem ochoten pokrýt matiku, fyziku, chemii svou osobou. Ale nedomluvili jsme se. On je větší tlak na nadávání než něco dělat.
corona
AC:
„..pyramido..“
– – –
Když se tahle šméčka masově rozjížděla po nástupu V. Havla, zkoušel to na mě starší kolega v práci. Byla to For You, nášup 500 DM. Jsem se mu vytlemil. Chytal se ještě na další až byl -40 000 Kčs.
Pamatuju, že jeden vypatlaný příslušník VB/Policie se z toho „zachránil“ skokem z 8. podlaží…
britannistán de do prdele furt pryč, akorát asi momentálně jsme rychlejší :D
IS250-3GR-FSE
Dobre ja se nebavim o nejakym „celkovym“.
Specificky perspektiva po stredni skole nebo behem stredni skoly pripadne vyssi odborne.
Takhle de do kopru je diskuze Zero
fatdwi
IS250-3GR-FSE: budete-li se zabývat profesním vzděláváním a andragogikou, zjistíte jako jednu z prvních věcí, že zkušenosti jsou nepřenosné. Na tom, že někdo začne makat pro OVB, Herbalife nebo něco podobného nevidím nic špatného, naopak. Buď se chytne (a lidí, schopných v tomto uspět není zas tak moc), nebo bude mít aspoň velmi dobrou představu, co dělat nechce (taky jsem toho kdysi dělal poměrně dost a bylo to právě dělání, nikoliv „myšlení si“, co mi velmi pomohlo se zorientovat).
Zbytek Vašeho příspěvku jsem ignoroval, protože jste tam o MLM psal jako o letadle, řeči o slabších kusech a chcípání vůbec nechápu. Nebavíme se přece o letadle a o tom, že Vás někdo de facto okrade, ale o tom, že si vyzkoušíte určitý druh práce, která může být velmi výnosná.
Nicméně ano, i ta účast na letadle může být velmi přínosná, podobně, jako byla pro mě. Za život jsem dal několik set tisíc za vzdělávání. Proti tomu těch pár tisícovek, které zmizely z mladické nerozvážnosti u šmejda, kterého jsem pak viděl v televizi, jak v nějaké zpravodajské relaci ujíždí ve svém mercedesu před štábem, byly naprosto směšné. Přitom ale velmi, velmi účinné. Myslíte, že jsem se ještě někdy nechal napálit? Myslíte, že je nějak velká šance, že půjdu do „businessu“, kde vstupní poplatek je v řádu desetitisíců s příslibem, jaký vydělám balík?
Jsem si téměř jistý, že kdyby podobnou zkušeností jako já prošel každý z těch, co na podobné nabídky naletěli, nestalo by se jim to. Současně nevidím nic chvályhodného ani hodného omluvy na hrabivosti a touze bezpracně zbohatnout. I toto je dobré na sobě vypozorovat a následně s tím něco dělat. Čím dřív, tím líp. Ne ve čtyřiceti, nejlépe v rámci školní docházky, tj. řekněme u VŠ do 25 let věku. Člověku to dá jinou perspektivu.
Takže s Vámi vůbec nesouhlasím a nevidím v MLM nic, co „by se mělo zakazovat“ ani co by znamenalo „chcípnout“. Tím méně, že by něco takového snižovalo úroveň vzdělávání (uvědomujete si vůbec, že toto je pro dospělé?). Příčiny problémů ve školství vidím úplně jinde, především v inkluzi a soustavné snaze zasírat vyučování sračkami a snižovat znalosti dětí. To je dávno před tím, než se v 18 setkají s nabídkou MLM.
alfonz19
Mít ‚vydělat velký prachy‘ jako životní cíl je celkem nešťastná věc. Jukněte na lidi, kterým se to povedlo nějakou náhodou, jako kupř. výhra, dědictví, herectví, kurvení se. Většinou se začnou velmi nudit a mega fetovat. Skončí jako sheen, culkin, candy, belushi, perry, jackson mohli bychom psát ještě hrozně dlouho. Proč? Těžko říci. Všechno ostatní je příliš všední a běžné? Žádný skutečný cíl a nutnost? A pokud by se vám povedlo vydělat opravdu hrozně moc, asi byste ještě musel začít mít sex s děckama [černý vtípek, ačkoliv…] Jednoho dne vás naštíví mlm specialist, a dá vám vidinu, že když teď budete pro něj mega, ale opravdu mega dřít (12h+) za pár let se stanete oblastním managerem [ehm. s šancí na úspěch 0.005], vyděláte strašnej randál a v padesáti pudete do důchodu a už budete jen chlastat u bazénu! Zní to mocně, ale jak dlouho to bude fungovat než se zcvoknete? A hlavně, toto je životní filozofie vágusů. Kteří ale našli trik a dělají to lépe, protože se válí vožralí už ve dvaceti. Není to úplně u bazénu(jakkoli letní plavečák si nevybírá), ale když jste dostatečně na sračky, a po 2h u bazénu a 5 drincích bude každej, je to vlastně jedno, kde jste na sračky. Nač čekat do padesáti! Nebo budete vlastně cestovat? OK, tak pokud tam budete něco dělat (lozit, potápět se, cokoli) ± to můžete dělat i relativně chudí, nepotřebujete půl míče a víc měsíčně, ale pokud jen plánujete chlastat/masírovat si prdel na různých místech planety, vyčpí to velmi rychle. Pokud máte ksicht 10/10, z nějakého důvodu můžete a chcete poslouchat a klátit 17tky i v 50 letech, baví vás trávit čas s mlm lidma/oběťmi a není vám to žinantní, dává vám to pořádný prachy na to co opravdu máte rádi a tím je něco jiného, např. nákladnější motosport, je to asi skvělá volba. Chce to ale extrémní sebekontrolu, aby vás to nezlomilo. Pro všechny ostatní je to extrémně špatná volba.
fatdwi
alfonz19: obecně souhlasím, ale nevidím rozdíl mezi MLM a čímkoliv jiným. MLM je jen jednou z mnoha cest, jak svůj nezdravý přístup k životu realizovat. Je to v mnoha ohledech naopak „čestnější“, protože v jiných formách businessu se dá „vydělávání velkých peněz“ schovat za různé líbivé fráze, zvlášť, pokud např. ředitel firmy nemá žádný přímý vztah k přinášení peněz do ní. Tedy hrabe, hrabe a ani sám nic nepřinese. Oproti tomu každý, kdo chce uspět v MLM, musí především uspět sám a žádná jiná cesta není.
A k těm výhrám – kdysi jsem četl studii, která říkala, že na extrémy si člověk zvykne do cca 6 měsíců. Tj. vyhrajete-li 200 mega v loterii nebo ztratíte-li nohu při autonehodě, za půl roku jste zpátky tím, kým jste byl předtím. Tedy třeba věčně nasraným milionářem nebo usměvavým vozíčkářem. Nakonec, to, že peníze nikoho nikdy neudělají šťastným sami o sobě ví každý, kdo někdy nějaké měl. Moje heslo je, že peníze člověka nemůžou udělat šťastným, ale jejich nedostatek ho může udělat nešťastným.
alfonz19
@fatdwi mlm rozumím; pokud má někdo charisma/vizáž na max, jsou to asi strašně lehké prachy. Výše IQ pak určí, jak moc si jedinec uvědomí, co přesně všechno je za jeho úspěchem a jak moc se odlišuje od slušného zloděje. Předpokládám, že 99% by touto cestou šlo, kdyby mohlo. Jediná má skutečná výtka proti mlm je lhaní. A to jak klientům, tak zejména podřízeným. Vystajlovanej ‚top mgmt‘ říká borcovi s pleškou, hrbem a celkově odpudivého vzhledu, že úplně klidně může zaskórovat jako on! Fakt nemůže. A borec bude makat jak blázen a hnát se za snem, který logicky nepřijde. A všichni to celou dobu ví a fakticky ho zneužijí. To se mi příčí, ale ano, např. co se týče výplat je to rozhodně významně férovější než většina jobů, zejména v korporátech.
Peníze jsou enabler(≈“umožňovač“). Ukáží, kým doopravdy jste, protože vám odejmou veškeré bariéry. Je velmi málo lidí, které ‚prachy nezlomí'(čti, kteří nejsou svině od počátku věků).
fatdwi
alfonz19: by mě zajímalo, proč u MLM řešíte vizáž…? Ač jsem tehdá do financí nešel, vizáž se tam nijak neřešila a „lhaní“ si neuvědomuju. Jasně, že nám vykládali bludy o „pasivním příjmu“ a pomalu milionech na kontě do roka a do dne, ale to není žádné specifikum MLM plus v jejich případě to chápu jako určitý filtr. Ono to totiž není vůbec jednoduché, abyste byl úspěšný, musíte umět věci, které většina lidí neumí. A bez dřiny, hlavně na začátku, se nechytnete. Takže pokud nemáte motivaci začít, nemá smysl s Vámi ztrácet čas, je lepší se věnovat těm, kteří ji mají a při představě milionů jim svítí očka nadšením.
Jak dojde „zneužití“ dotyčného mi není jasné – může toho kdykoliv nechat. Podle mě zneužití je mnohem častější v běžných firmách, kde z Vás vytáhnou informace, melou sračky o loajalitě a jakmile je problém, letíte. To je podle mě mnohem horší, tohle přesvědčování lidí, že na ně firma myslí, bla bla. Ale je tu covid a celé oddělení na dlažbě ze dne na den (mám v okolí jeden takový případ, kde ředitel v prosinci 2019 cintal právě o tomto a v březnu už ta „rodina“ a „to nejdůležitější, co firma má“ bylo bez práce). Ale i toto bylo samozřejmě pro zúčastněné slušným tréninkem pro budoucnost, každý se z toho mohl poučit a zařídit se dle toho. Tedy obecně špatné zkušenosti nevnímám jako nic špatného, je to naopak nutná podmínka k cestě za těmi dobrými.
Ad lámání a prachy – nevidím to tak jednoznačně, znám hodně bohaté lidi, kteří jsou v pohodě. Můžete s nimi sedět u jednoho stolu a pokud je neznáte, vůbec by Vás nenapadlo, že mají za rohem zaparkované Ferrari. Pochopitelně ale úspěch v businessu jde často ruku v ruce s různými poruchami osobnosti, takže když se takový psychopat či sociopat dostane k moci, není to zrovna dobré pro ty okolo. Stačí se podívat do naší politiky…
alfonz19
s firmama jsem to psal sám výše, vidíme to stejně. Férovost co-za-co v mlm je určitě ok. Co se týče vizáže. Hodně věcí v mlm je o přesvědčování či rovnou lhaní, viz obecně známé případy o nesmyslných životkách. Nepodstatné. Obecně pohlednější lidé a lidi s velkým charisma působí na druhé důvěryhodněji, chytřeji, snadno strhnou dav na svou stranu. Myslím, že žádná pupkatá pětačtyřicítka s věšákama a česnekovým dechem v mlm kariéru neudělala. Dvacetiletá rozpustilá blbka s uměláčema určitě s borcama v krizi středního věku uzavře ‚životek‘ sdostatek.
Geniální výdělek nabízely dvě společnosti:
TOP Credit https://www.youtube.com/watch?v=xuSrEVX3FNw&t=97s (pan Zdechovský ve své nepříliš známé roli)
Fast Hypo
U obou to znamenalo ztrátu nemovitosti a navýšení původního dluhu o násobky.
V MLM funguje tzv. motivace dluhem. Vysvětluje se to na manažerských školeních těch, co už pod sebou mají jakž takž stálé podřízené. To se ověřuje tím, jaký podíl mají z rozdílových provizí vůči své přímé produkci.
—
Pokud je Vaše rozdílová provize z Vašich podřízených 20% tak je motivujte dluhem. Řekněte jim, že peníze z nich musí být cítit, musí být vidět. Tak ať si koupí lepší auto, kvůli representaci. Třeba Superba za milion. Ať si ho vezmou na leasing, když nemají milion. To je splátka 25tis. a hmatatelná věc, to auto! Takže už se nebudou flákat, oni budou muset vydělat každý měsíc 25tis, jinak o to auto přijdou. Tak makaj, aby jim nesebrali auto. Že jsou o rohlíkách je putna, ale vydělaj těch 25! A vy máte z jejich 25 provizi 20%! Takže, když takhle zmáknete pět svých podřízených, máte svých 25 jen za to, že pět lidí maká, aby nepřišli o auto.
Částky a slovník je poplatný době (rok 2007).
Kdybyste nekdo nahodou potrebovali odnekud privezt kone, tak prej jsou na to dobri Cesi – super sluzby za lidove ceny: https://cz24.news/najit-odebrat-a-vratit-domu-putin-vydal-rozkaz-vzit-anglosasum-vse-co-za-poslednich-500-let-rusku-ukradli/
Nebyl Zazu zajíc? To je parodická stránky, nebo to myslej vážně? Dneska si jeden nemůže bejt jistej už ničím.
Ze ten kun byl zmizen je fakt, ale ta vomacka okolo taky muze bejt uplnej zvast ve snaze kopnout si do PCR.
Článek formou otřesný, k obsahu jen tolik:
Pokud budeme mladé lidi (a lidi vůbec) neustále odstiňovat od běžného lidského společenství, kde se každý snaží na každém vydělat, uděláme z nich nesvéprávné idioty. Zkušenost je nepřenositelná. Naopak v dnešní době děti držíme v bezpečné kolébce příliš dlouho, i z biologického hlediska: neumožňujeme vyvíjejícímu se mozku kontakt s protivným, nebezpečným a hnusným. Simulované náhražky v kyberprostoru nejsou to pravé.
Zajímavé je, že titíž lidé, kteří by nejraději vše omezovali, zakazovali, atd., jsou obvykle největšími příznivci svobodných voleb.
Nejen lavičky, i knihovničky:
https://edu.vaclavhavel.cz/cs/knihovnicky
:OD
Z odkazu:
Knihovničky VH nejdete také v těchto Českých centrech:
Tbilisi
Kyjev
Paříž
Moskva (?)
.
.
Někdo něco zapomněl vymazat…???
:OD
Chybí New York.
Já klidně otevřu doma další knihovnu Volského Hovnivála, když mi na to budou dávat štědré dotace. I web té knihovně udělám.
Tomu páchači škod se tvoří kult osobnosti. Možná se budou děcka jednou učit, jak byla vcelku bezvýznamná figurka vynášena…
.
Bohužel nebudou. Historie prostě vytvoří kult osobnosti. Je vcelku v historii běžné, že schopní a prospěšní lidé jsou vynášeni coby záporné postavy. A že svinské, škodící osobnosti coby největší pozitivní osobnosti.
Osotatně právě na propagandě jsou založeny mnohé nepravdivé výroky, jako třeba, že „stát je nejhorší hospodář“, nebo že „neregulovaný trh dokáže vše nejlépe“, nebo že „doba před 1989 byla dobou největšího útlaku českého národa“, a mnoho dalších totálních pitomostí, které nepřežijí kontakt s tvrdými daty a fakty.
Možná, že historie bude vyzdvihovat Petra Fialu coby nejlepšího prezidenta, který proslul slušností a jasnou komunikací s občany, a osvobodil Čechy od tyranie Andreje Babiše, Miloše Zemana a dalších Čechům škodícím politiků. A nastolil cestu k pravé americké demokracii. Nazval bych to Pražské jaro 2024.
Az prijde generace, ktera ty typky nepamatuje, bude jim na nejaky kulty srat jak na placatej kamen.
Na tvorbu kultů a idolů potřebuješ generaci, která už ty týpky nepamatuje. Jinak ti do toho pořád hází vidle očití svědci nebo písemné záznamy událostí.
Článek otřesný, jak stylem, tak obsahem. Takhle to vypadá, když dítě s očima navrch hlavy, vymleté jůtůbem, potká realitu. Závidí autor? Nikoliv „asi“ ano. Určitě ano. Nicméně je to prý nemorální. Je tak jednodušší svou lenost/neschopnost schovat a ještě si mileniálsky zanálepkovat, jako správný hlupáček.
Autore, být úspěšný v poradenství není žádná sranda. Sám jsem byl kdysi na školení (pokus mě zverbovat), nezaujalo mě to, šel jsem dělat něco jiného. Že bych z toho měl osypky a potřebu někam křičet, že je práce těch lidí nemorální, to mě ani nenapadlo. Ale byla jiná doba, nebyli jsme ufňukaní sráči ani snowflakes.
Znám lidi, kteří v tom jedou a jsou úspěšní. Podobně jako jakýkoliv jiný business, i zde je hlavní tíha zodpovědnosti na jejich úspěšnosti v tom, zda dokážou prodat. Když ne, žádná hitparáda jejich podnikání není.
MLM není z principu letadlo, ale spíš něco jako sport, třeba fotbal. Jsou hromady těch, kteří to hrají. Je pár těch, kteří z toho mají miliony. A jsou pánové v pozadí, kteří z toho mají ještě víc, ale samotné hry se neúčastní. Je tedy fotbal nemorální?
fatdwi:
„…MLM není z principu letadlo…“
– – –
Pokud pod pojmem „letadlo“ rozumím pyramidovou hru (Ponziho schema), pak MLM je právě šméčko zvané „letadlo“.
.
corona: to bude ten problém, že je to zas něco, čemu vůbec nerozumíš. Nejdřív použij google a podívej se, jak funguje Ponzi a jak funguje MLM, třeba ti to docvakne. Pokud ne, ale z otázky bude zřejmé, že ses aspoň snažil, osvětlím ti to.
fatdwi:
MLM je pyramidovka s produktem.
.
corona: ne. V letadle je funkčnost hry závislá na vkladech účastníků. MLM na ničem takovém závislé není, peníze tečou od zákazníků. Tedy MLM není a nemůže z principu být letadlo a letadlo nemůže být MLM.
fatdwi:
„…MLM na ničem takovém závislé není, peníze tečou od zákazníků….“
– – –
Ano, to „zboží“ prodávané zákazníkům je ten „produkt“ v pyramidovce.
Pyramida bez produktu:
– naval prachy a sám si sežeň dva hejly podobný tobě, ošul je stejným způsobem (samozřejmě máme „herní plán“, název hry, „pan zakladatel“ a blablaba…)
Pyramida s fiktivním produktem:
– prodávám Trimlock za svělou cenu, objednejte, zaplaťte XX na adresu ***, sežeňte dva další hejly jako prodejce a pak dostanete zboží…
(neexistující zeštíhlovací pásek Trimlock, jen 6 mm široký, podvod z 90.let)
Pyramida s nehmotným produktem:
– skvělé vouchery ETRAC blabla, (vše jak výše, ale přijdou jakési poukazy, za které lze cosi kdesi pořídit)
Pyramida s hmotným produktem:
– Amway a jejich předražené srágory. Vytváří se pyramidové schéma prodejců, dokud trubky platí a jiné trubky si nechávají dodávat přes zprostředkovatele ve vyšší vrstvě pyramidy. MLM…
.
corona: znovu pro blbečka:
– letadlo: žije z vkladů nově vstupujících. Přísun nově vstupujících končí, letadlo padá. Zákonitě jednou padnout musí.
– MLM: žije z peněz zákazníků. Není závislé na přísunu nově vstupujících a pokud skončí, může fungovat dlouhá léta dál, je-li co a komu prodávat
Tvůj název „pyramidovka“ sice popisuje obě schémata, ale z pohledu „šméčka“ je to jako když se díváš na sádru a koks a říkáš, že je to obojí droga a 20 let do basy jen proto, že je to obojí „bílé“.
Tedy naposled: MLM není letadlo. Letadlo není MLM. Není to z principu fungování možné zaměnit. Obojí je možné zaměnit za „pyramidovku“, podobně, jako o sádře a koksu lze říct, že obojí je „bílé“, ale z toho, že je to „pyramidovka“/bílé nelze dovozovat vůbec nic dalšího.
fatdwi:
Výraz „letadlo“ já používat nezačal, vždy jen „pyramida“ s příslušnou podkategorií. A ano, hore jsem napsal „Ponziho schema“ v závorce, obvykle ten výraz nepoužívám.
MLM pyramida je, má reálný produkt.
A jako taková funguje, dokud trubky (zákazníci) solí prachy za předražený šunt a jiné trubky (kšeftaři) shání ty svoje podtrubky (kšeftaře a zákazníky).
Pokud si každý zájemce o produkt dojde na nějaký ten „hauptstelle“, bo jak to nazvat, pyramida nebude, jen prodejce a zákazník. Takže ani MLM.
*
Mezi námi je dost rozdíl – já vidím šméčko hned, nezajímá mi nějaký balast kolem, podvodníka pošlu rovnou do P.
Tvoje kvalifikace je nejspíš kšeftařská, živí tě šméčka a blamáže, proto věc vidíš jinak (součástí tvé profese je zřejmě oblbovat tou různou „vatou“…).
:OD
corona: nedivím se, že hlupáček z gender studies nerozumí, jak funguje business. Největší MLM prodávají pojistné a finanční produkty. Provizní systém funguje tak, že kdo si dojde na „hauptstelle“, dostane s největší pravděpodobností horší cenu než když udělá kšeft přes prostředníka.
Jen debil s velmi nízkým IQ si může myslet, že je to jinak a přesto tady MLM kvete. Pokud se ti to nelíbí, běž si stěžovat na tu „hauptstelle“, protože jejich pravidla jsou ta, která dělají z MLM dobrý business jak pro prostředníky, tak pro zákazníky. Businessů, které fungují na podobném principu je víc a s MLM nemají nic společného, jsou to normální firmy, zvlášť takové, které vyrábí kde co. Jejich vlastní „hauptstelle“ cena je stejná nebo vyšší, než za kolik to lze koupit u prostředníka. Má to své logické důvody, které by normální člověk s průměrným IQ pochopil. Od bonzáka z komančské vojny to ale čekat nelze.
Občas holt nějaká perla zbude a pak se nabízí zřejmá aktivita, s obvyklým výsledkem (sorry shifty).
fatdwi 23.1.2024 v 15:56:
– – –
1.
Che, „…do si dojde na „hauptstelle“, dostane s největší pravděpodobností horší cenu než když udělá kšeft přes prostředníka.“
– jo, to jsem poznal už při pitomým povinným ručení, že lacinějc na pobočce, než přes kšeftaře, kterej má provizi za kunčofta.
2.
„… MLM dobrý business jak pro prostředníky, tak pro zákazníky…“
– jo, určitě – a čím víc vrstev, tím víc jahoda, že …?
:OD
corona: opět, nepřekvapuje mě to. Jen jaksi facepalm, že si myslíš, jak jsi s nimi vyběhl, když přitom vyběhli oni s tebou a ještě si čvachtáš, tohle fakt nejde vymyslet, takoví fakt existujou:-)))
Ad 2 bych ještě mohl napsat, že čím víc prodejců, tím víc zákazníků, ale nemyslím, že bys to pobral, na to jsi prostě moc blbej a nechápeš, jak to funguje a tak se na to díváš způsobem, který je přinejmenším úsměvný (na jazyk se dere „debilní“, něco jako když stojím u stojanu s „kabelem tlustým jak noha, který neexistuje“;-)
fatdwi:
ad 1) Takže corona pořídil levnější povinné ručení – což znamená, že s ním vybehli. Kdyby byl chytrý, zřejmě si pořídí to nejdražší co existuje, a ještě si to povinné ručení koupí pětkrát, aby udělal dobře dle fatdwi.
ad 2) MLM je špatný byznys pro zákazníky. Nevzpomínám si vůbec na nic, co by nebylo přes MLM horší a dražší než to koupit bez této pyramidové gamesy.
A.C:
ad 1) když neumíte číst, bude lepší nereagovat.
ad 3) Prakticky všechno, co jste kdy koupil mimo fabriku výrobce, s tou „pyramidovou gamesou“ bylo. Jen méně inteligentní si myslí, že MLM je ve svém důsledku něco jiného, než jiná forma zprostředkování, třeba Bauhaus nebo Alza.
fatdwi:
ad 1) Když neumíte argumentovat, bude lepší nereagovat.
ad 3) Prakticky všechno, co jste udělal z laskavosti a zadarmo je komunismus. Prakticky… To k těm analogiím.
Nebo prakticky, když jste dal sousedovi s bolavou hnátou prášek proti bolesti – tak jste se stal distributorem drog.
A neprakticky všechno, kde provize všech prodejců neurčuje centrála (ve vašem pitomém příklady výrobce) – není MLM.
fatdwi:
1)
Byla nižší cena na pobočce než u zprostředkovatele, tehdy cca o 250-300 Kč.
Jakpak se mnou vyběhli?
2)
Jasně, že čím víc trubek to někomu cpe, tím víc jiných trubelínů by to mohlo i koupit.
A CO JAKO?
Pokud je někdo hňup a nechá se přivěsit do nějaké „MLM větve“ pyramidy, jeho blbost. Může si odebírat zboží rovnou z velkoskladu, bo co to mají za centr.
*
Podívej se, já nejsem přitroublý řadový konzument. Když mi cpali v bance jakési „zlaté karty“ a podobné sračky, vždy jsem to ignoroval, stejně jako hromady jiných pseudoslužeb…
.
Ted jsem si poplakal…
https://www.sport.cz/clanek/hokej-nhl-pokrytec-hasek-me-osobni-a-tezko-omluvitelne-selhani-kaje-se-za-svou-ucast-na-nhl-5021154
@Sysop: Někde nedávno žbleptal, že se pořád připravuje na přespříští kadidaturu na hrat.. Měl bys pomalu přejít z redbula na smárty nebo jak rika ty jehho brečce..
mrk, mrk.. https://www.extra.cz/galakticka-erekce-a-miluji-lidi-i-zvirata-9-nejlepsich-recenzi-na-haskova-lisaka
X-D
No jestli by byla volba mezi Haskem a Pavkem, tak musim rict, ze rozhodovani bych mel hodne, hodne tezky.
Sysop:
„..mezi Haskem a Pavkem..“
– – –
Hodil bych Haška. Hadrfous je horší.
Tím nemíním, že Hašek má nějakou hodnotu. Kromě jeho pukaření je nula. Ale z týhle dvojice mi připadá o něco míň nebezpečnej.
.
Jenze kdyz Hasak otevre hubu, tak to je neskutecnej prujem sracek. To u toho Pavka je aspon videt, ze ho ti komanci naucili mluvit.
Průjem to je. Pávek spíš čte, nebo mektá ee-e. Ale stejně radši Haška. Mám pifku právě na gumy typu Pávka.
.
Sysop: je fajn, že na něj jeho vlastní jednání dopadá jak třeba na Feriho. Holt schopnost chytat a ještě mít štěstí, že se zadaří na „turnaji století“ má velmi málo společného s osobností. Pravý opak Jágra, který naopak snahám o jeho manipulaci udělat z něj covid games panáka a poster child na píchání s přehledem odolal. Hokejově jsou na tom podobně, coby lidi pravý opak. Nihil novum.
Hašek, to je opravdu morální mrzák. možná právě proto ho Jourová doporučuje jako svého nástupce :-(
Presne.
Ja si teda servitky brat vubec nebudu a prejdu rovnou k veci.
Fakt,ze tu vzdelani stoji za hovno neni tim,ze by tu byli naprostou hloupy lidi(prave naopak), ale tim,ze je tu lidem naprosto vsechno uprdele; Ze mlada generace je to nejdulezitejsi,protoze muze neco po nas prevzit a budovat pochopilo i militantni hnuti Hamas, ze to nechapou lidi 30+ v CR natoz pak vladouci garnitura je tristni.
Moderni zapadni demokracie tenhle ten vyprazdneny pojem neni o tom, ze by tam pili latte z Brazilie nebo co, ale prave to, ze mladi maji moznosti jako ABIZU, Hochschule/Universitat, Stadtmeister, Apprenticeship, City&Guilds atd. Ze u nas je hovno ramec po 30 letech; ze tu vlastne vypade clovek v 18ti ze skoly a krome vejsky vubec nema Ahnung co delat nebo jak vlastne zacit, kdyby aspon nekdo zminil,ze existuje vyssi odborna a ze by takove skoly mely nejakej vyznam?
Ne dopracovali jsme to do toho, ze kokoti, co nevytvarej zadne hodnoty jdou vymyvat mozek lidem +-17letym a ucitelskej sbor u kteryho bych neco cekal jim vtom jeste sekunduje. Nehlede na to,ze jeste donedavna kdyz jste jim nejaky takovyhle papiry podepsali tak z toho nebyla cesta ven a znamenalo to vysazet 35000 do 14 dnu apod. sracky za me je to to same jako prodavat hrnce duchodcum takze zakazat!!!
IS250-3GR-FSE: zareaguju jen na ten konec: za mě sebrat svéprávnost komukoliv, kdo to podepsal, a pak si stěžuje a domáhá se zákazu. TO je skutečná cesta do pekla. Přenesení zodpovědnosti za vlastní neschopnost a šlendrián někam jinam, nejlépe na stát (kdo jiný by to taky mohl zakázat, že) – a pak se všichni divíme, co vlastně ten stát řeší. Buzeraci, píčoviny, sračky. Jen kvůli debilům, co si neumí přečíst, co podepisují. Za mě no mercy.
A coming out: sám jsem kdysi dávno naletěl. Nikoliv na prodej pojištění, ale skutečné letadlo. Stálo mě to pár tisíc. Chvíli jsem nadával na zmrdy, pak jsem si uvědomil, že jsem debil sám. Bylo to nejlevnější školení, za které jsem dal peníze. Ale chápu, že pro moderního debílka je lepší vřískat o tom, jak „by se to mělo zakázat“. Co by se vlastně mělo zakázat? Podepisovat nevýhodné smlouvy? Jak se to pozná? Proč ochraňovat kretény? To je primární příčina např. veškeré buzerace při sportu nebo na silnicích. Každá šikana začíná fňukáním hlupáka, že „by se s ostatními mělo něco dělat“. Stát to rád udělá. A podle toho to tady vypadá.
Takže fajn, chceš ochranu před svou debilitou? Na oplátku přijdeš o svéprávnost. Easy. Jsi svéprávný? Přečti si, co podepisuješ. Když tomu nerozumíš, vem to právníkovi. Když to nechceš brát právníhovi, nepodepisuj to. Když to podepíšeš, uvědom si, že jsi kokot, neukazuj své kokotsví na veřejnosti, zpytuj svědomí a příště se pouč. Hlavně proboha nechtěj, aby tě chránil stát tím, že „to zakáže“.
Klasicky jste zareagoval na ten konec a ten zbytek Vas nechava chladnym. Takze vlastne vsichni si musime natriskat hubu na tyhle sracky misto toho, aby byl vyber neceho produktivniho, kde clovek opravdu dela karieru a nejen, kde sbira ovecky. Verim,ze jste natolik inteligentni, aby jste chapal, ze pokud je to vec, ktera se siri mezi lidi kterym je 17-19let je to docela problem, protoze tito lide o nejakych pravnicich nemaji ani potuchy, nemaj potuchy co to je OZ, co podepisuji, jestli tim neztracej cas apod.
Ja vim,ze jste proponent ty slabsi at chcipnou a do jiste miry s Vami souhlasim, kdyz se ale podivam, ze to vede pouze tam,ze je tu potom x tisic lidi, kteri nevi co se sebou, protoze se vlastne nemaji, kde zeptat nebo jak pokracovat tak je to prave tenhle pristup, kterej z dlouhodobyho hlediska vede ktomu,ze v mezinarodnim srovnani my jdeme doprdele a zeme jako UK, ktere nebyvaly lepsi na jednou nahoru jdou.
Maji system my mame hovno pro Vas https://unibritannica.com/wp-content/uploads/2020/06/Education-Levels-UK_BIG.jpg
A jeste jedna vec v obou zemich je „free market“, ale v obou zemich je struktura firem, ktery zamestnavaj naprosto odlisna a to az do takove miry, ze tam se tomu prizpusobil system tady je to poser se.
Moje žena si pozvala domů známou, a ta jí nahecovala do poyramidové hry. Jen 30 tisíc Kč by to stálo, ale výdělky budou prý vyšší.
Vzal jsem telefon, zavolal známé. Řekl jsem ji, že jestli moje žena se zapojí a vrazí tam ty peníze, přijdu jí osobně rozbít hubu. A že bude první žena na světa, na kterou kdy v životě vztáhnu ruku. Známá se už neodvážila to dokončit.
Moje žena si stěžovala v širokém okolí, jaké jsem hovado. Jen jí mátlo, že všichni stáli za mnou.
A tak jsme u nás vyřešili pyramidové hry. Ženě za pár let docvaklo – po příkladech z okolí, o co se jedná.
Me ale nejde specificky o ty pyramidove hry nebo tyhle sracky me jde o to, ze lidi ve svych 17-19letech kteri nevi poradne o nicem nic maji dostavat informace o svem potencialnim curicullum, nabidky z vysokych skol, staze ve firmach, olympiady matematiky nebo jazykove pobyty(ja vim, ale furt je to k necemu) atd. ve skole.
Komercni produkty z firem a jinych spolku tam nemaji co delat, protoze to prostredi(skola) ma byt apoliticke, sekularni a uz vubec nema slouzit k prodeji produktu nebo sluzeb.
Jeste pochopim kdyz jde o nalepky, chipsy nebo let balonem, ale upsani se, kde tomuhle cloveku nemuze byt jeste jasne co podepisuje a jeste ke vsemu je u toho ucitel? je skandalni…
IS250-3GR-FSE:
Jenomže školství už si dávno pohlídaly neziskovky. Musel bys je odsud vypráskat. Tam už je přisátých cecků, a děti to odnesou.
On by stačil tlak na znalosti, pak by nebyl čas politiku, úchyláctví, pedofilii, lásku k USA bombám, ekoterorismus, a já nevím co všechno do nich rvou.
Hele, já jsem chtěl zorganizovat domácí školu, kterou bychom si dělali po svém. Byl jsem ochoten pokrýt matiku, fyziku, chemii svou osobou. Ale nedomluvili jsme se. On je větší tlak na nadávání než něco dělat.
AC:
„..pyramido..“
– – –
Když se tahle šméčka masově rozjížděla po nástupu V. Havla, zkoušel to na mě starší kolega v práci. Byla to For You, nášup 500 DM. Jsem se mu vytlemil. Chytal se ještě na další až byl -40 000 Kčs.
Pamatuju, že jeden vypatlaný příslušník VB/Policie se z toho „zachránil“ skokem z 8. podlaží…
:OD
‚Chces zhebnout? Zeptej se me jak!‘
britannistán de do prdele furt pryč, akorát asi momentálně jsme rychlejší :D
Dobre ja se nebavim o nejakym „celkovym“.
Specificky perspektiva po stredni skole nebo behem stredni skoly pripadne vyssi odborne.
Takhle de do kopru je diskuze Zero
IS250-3GR-FSE: budete-li se zabývat profesním vzděláváním a andragogikou, zjistíte jako jednu z prvních věcí, že zkušenosti jsou nepřenosné. Na tom, že někdo začne makat pro OVB, Herbalife nebo něco podobného nevidím nic špatného, naopak. Buď se chytne (a lidí, schopných v tomto uspět není zas tak moc), nebo bude mít aspoň velmi dobrou představu, co dělat nechce (taky jsem toho kdysi dělal poměrně dost a bylo to právě dělání, nikoliv „myšlení si“, co mi velmi pomohlo se zorientovat).
Zbytek Vašeho příspěvku jsem ignoroval, protože jste tam o MLM psal jako o letadle, řeči o slabších kusech a chcípání vůbec nechápu. Nebavíme se přece o letadle a o tom, že Vás někdo de facto okrade, ale o tom, že si vyzkoušíte určitý druh práce, která může být velmi výnosná.
Nicméně ano, i ta účast na letadle může být velmi přínosná, podobně, jako byla pro mě. Za život jsem dal několik set tisíc za vzdělávání. Proti tomu těch pár tisícovek, které zmizely z mladické nerozvážnosti u šmejda, kterého jsem pak viděl v televizi, jak v nějaké zpravodajské relaci ujíždí ve svém mercedesu před štábem, byly naprosto směšné. Přitom ale velmi, velmi účinné. Myslíte, že jsem se ještě někdy nechal napálit? Myslíte, že je nějak velká šance, že půjdu do „businessu“, kde vstupní poplatek je v řádu desetitisíců s příslibem, jaký vydělám balík?
Jsem si téměř jistý, že kdyby podobnou zkušeností jako já prošel každý z těch, co na podobné nabídky naletěli, nestalo by se jim to. Současně nevidím nic chvályhodného ani hodného omluvy na hrabivosti a touze bezpracně zbohatnout. I toto je dobré na sobě vypozorovat a následně s tím něco dělat. Čím dřív, tím líp. Ne ve čtyřiceti, nejlépe v rámci školní docházky, tj. řekněme u VŠ do 25 let věku. Člověku to dá jinou perspektivu.
Takže s Vámi vůbec nesouhlasím a nevidím v MLM nic, co „by se mělo zakazovat“ ani co by znamenalo „chcípnout“. Tím méně, že by něco takového snižovalo úroveň vzdělávání (uvědomujete si vůbec, že toto je pro dospělé?). Příčiny problémů ve školství vidím úplně jinde, především v inkluzi a soustavné snaze zasírat vyučování sračkami a snižovat znalosti dětí. To je dávno před tím, než se v 18 setkají s nabídkou MLM.
Mít ‚vydělat velký prachy‘ jako životní cíl je celkem nešťastná věc. Jukněte na lidi, kterým se to povedlo nějakou náhodou, jako kupř. výhra, dědictví, herectví, kurvení se. Většinou se začnou velmi nudit a mega fetovat. Skončí jako sheen, culkin, candy, belushi, perry, jackson mohli bychom psát ještě hrozně dlouho. Proč? Těžko říci. Všechno ostatní je příliš všední a běžné? Žádný skutečný cíl a nutnost? A pokud by se vám povedlo vydělat opravdu hrozně moc, asi byste ještě musel začít mít sex s děckama [černý vtípek, ačkoliv…] Jednoho dne vás naštíví mlm specialist, a dá vám vidinu, že když teď budete pro něj mega, ale opravdu mega dřít (12h+) za pár let se stanete oblastním managerem [ehm. s šancí na úspěch 0.005], vyděláte strašnej randál a v padesáti pudete do důchodu a už budete jen chlastat u bazénu! Zní to mocně, ale jak dlouho to bude fungovat než se zcvoknete? A hlavně, toto je životní filozofie vágusů. Kteří ale našli trik a dělají to lépe, protože se válí vožralí už ve dvaceti. Není to úplně u bazénu(jakkoli letní plavečák si nevybírá), ale když jste dostatečně na sračky, a po 2h u bazénu a 5 drincích bude každej, je to vlastně jedno, kde jste na sračky. Nač čekat do padesáti! Nebo budete vlastně cestovat? OK, tak pokud tam budete něco dělat (lozit, potápět se, cokoli) ± to můžete dělat i relativně chudí, nepotřebujete půl míče a víc měsíčně, ale pokud jen plánujete chlastat/masírovat si prdel na různých místech planety, vyčpí to velmi rychle. Pokud máte ksicht 10/10, z nějakého důvodu můžete a chcete poslouchat a klátit 17tky i v 50 letech, baví vás trávit čas s mlm lidma/oběťmi a není vám to žinantní, dává vám to pořádný prachy na to co opravdu máte rádi a tím je něco jiného, např. nákladnější motosport, je to asi skvělá volba. Chce to ale extrémní sebekontrolu, aby vás to nezlomilo. Pro všechny ostatní je to extrémně špatná volba.
alfonz19: obecně souhlasím, ale nevidím rozdíl mezi MLM a čímkoliv jiným. MLM je jen jednou z mnoha cest, jak svůj nezdravý přístup k životu realizovat. Je to v mnoha ohledech naopak „čestnější“, protože v jiných formách businessu se dá „vydělávání velkých peněz“ schovat za různé líbivé fráze, zvlášť, pokud např. ředitel firmy nemá žádný přímý vztah k přinášení peněz do ní. Tedy hrabe, hrabe a ani sám nic nepřinese. Oproti tomu každý, kdo chce uspět v MLM, musí především uspět sám a žádná jiná cesta není.
A k těm výhrám – kdysi jsem četl studii, která říkala, že na extrémy si člověk zvykne do cca 6 měsíců. Tj. vyhrajete-li 200 mega v loterii nebo ztratíte-li nohu při autonehodě, za půl roku jste zpátky tím, kým jste byl předtím. Tedy třeba věčně nasraným milionářem nebo usměvavým vozíčkářem. Nakonec, to, že peníze nikoho nikdy neudělají šťastným sami o sobě ví každý, kdo někdy nějaké měl. Moje heslo je, že peníze člověka nemůžou udělat šťastným, ale jejich nedostatek ho může udělat nešťastným.
@fatdwi mlm rozumím; pokud má někdo charisma/vizáž na max, jsou to asi strašně lehké prachy. Výše IQ pak určí, jak moc si jedinec uvědomí, co přesně všechno je za jeho úspěchem a jak moc se odlišuje od slušného zloděje. Předpokládám, že 99% by touto cestou šlo, kdyby mohlo. Jediná má skutečná výtka proti mlm je lhaní. A to jak klientům, tak zejména podřízeným. Vystajlovanej ‚top mgmt‘ říká borcovi s pleškou, hrbem a celkově odpudivého vzhledu, že úplně klidně může zaskórovat jako on! Fakt nemůže. A borec bude makat jak blázen a hnát se za snem, který logicky nepřijde. A všichni to celou dobu ví a fakticky ho zneužijí. To se mi příčí, ale ano, např. co se týče výplat je to rozhodně významně férovější než většina jobů, zejména v korporátech.
Peníze jsou enabler(≈“umožňovač“). Ukáží, kým doopravdy jste, protože vám odejmou veškeré bariéry. Je velmi málo lidí, které ‚prachy nezlomí'(čti, kteří nejsou svině od počátku věků).
alfonz19: by mě zajímalo, proč u MLM řešíte vizáž…? Ač jsem tehdá do financí nešel, vizáž se tam nijak neřešila a „lhaní“ si neuvědomuju. Jasně, že nám vykládali bludy o „pasivním příjmu“ a pomalu milionech na kontě do roka a do dne, ale to není žádné specifikum MLM plus v jejich případě to chápu jako určitý filtr. Ono to totiž není vůbec jednoduché, abyste byl úspěšný, musíte umět věci, které většina lidí neumí. A bez dřiny, hlavně na začátku, se nechytnete. Takže pokud nemáte motivaci začít, nemá smysl s Vámi ztrácet čas, je lepší se věnovat těm, kteří ji mají a při představě milionů jim svítí očka nadšením.
Jak dojde „zneužití“ dotyčného mi není jasné – může toho kdykoliv nechat. Podle mě zneužití je mnohem častější v běžných firmách, kde z Vás vytáhnou informace, melou sračky o loajalitě a jakmile je problém, letíte. To je podle mě mnohem horší, tohle přesvědčování lidí, že na ně firma myslí, bla bla. Ale je tu covid a celé oddělení na dlažbě ze dne na den (mám v okolí jeden takový případ, kde ředitel v prosinci 2019 cintal právě o tomto a v březnu už ta „rodina“ a „to nejdůležitější, co firma má“ bylo bez práce). Ale i toto bylo samozřejmě pro zúčastněné slušným tréninkem pro budoucnost, každý se z toho mohl poučit a zařídit se dle toho. Tedy obecně špatné zkušenosti nevnímám jako nic špatného, je to naopak nutná podmínka k cestě za těmi dobrými.
Ad lámání a prachy – nevidím to tak jednoznačně, znám hodně bohaté lidi, kteří jsou v pohodě. Můžete s nimi sedět u jednoho stolu a pokud je neznáte, vůbec by Vás nenapadlo, že mají za rohem zaparkované Ferrari. Pochopitelně ale úspěch v businessu jde často ruku v ruce s různými poruchami osobnosti, takže když se takový psychopat či sociopat dostane k moci, není to zrovna dobré pro ty okolo. Stačí se podívat do naší politiky…
s firmama jsem to psal sám výše, vidíme to stejně. Férovost co-za-co v mlm je určitě ok. Co se týče vizáže. Hodně věcí v mlm je o přesvědčování či rovnou lhaní, viz obecně známé případy o nesmyslných životkách. Nepodstatné. Obecně pohlednější lidé a lidi s velkým charisma působí na druhé důvěryhodněji, chytřeji, snadno strhnou dav na svou stranu. Myslím, že žádná pupkatá pětačtyřicítka s věšákama a česnekovým dechem v mlm kariéru neudělala. Dvacetiletá rozpustilá blbka s uměláčema určitě s borcama v krizi středního věku uzavře ‚životek‘ sdostatek.