Nepřítele plány zhatí naše nebinární toalety - zpět na článek

Počet komentářů: 254

  1. K poslednímu odstavci článku – to nekritické a nadšené přejímání věcí ze západu funguje tak nějak zvláštně – vždy, když by se našinci mohla tak trochu „povolit uzda“ převzetím něčeho západního (nějaká ta tolerance hladiny alkoholu za volantem, vyšší povolená rychlost na dálnici), je nám politiky a experty vysvětleno, že toho nejsme hodni, protože bychom to určitě zneužívali. Co se ale týče „nebinárních“ hajzlů, tak tam, vypadá to, máme plnou důvěru těch, co je navrhují a prosazují. Nebo tuhle Piťa, když vyhlašoval nutnost zvýšení daně z nemovitosti s argumentací, že jí oproti zbytku Evropy máme neúměrně nízkou – nikdo z přítomných novinářů a následně ani ekonomických expertů mu neotloukl o palici, že by tím pádem, logicky, měl ale zároveň snížit daňové zatížení práce, protože ho přece, oproti zbytku Evropy, máme neúměrně vysoké… Takže přejímání věcí z okolí ano, ale jen, když se to zrovna hodí.

  2. Ptal se někdo dětí, jaký mají názor na nebinární toalety?
    Chtějí děti nebinární toalety?

    1. Pokud vláda ratifikuje Istanbulskou úmluvu, tak je děti chtít budou. Genderová výuka na školách a GREVIO se o to už postarají.

      1. Jeste, ze mam potomstvo co ucit. Vymrdavat se Systemem se za nas muselo taky. No, kdyz to chteji…

        1. Doufal jsem, že když teď tyhle ideologické indoktrinace tlačí na školách na sílu, mladí proti tomu budou přirozeně v opozici, jako to bývalo. K překvapení nejen mému to naprosto nefunguje. Přesně naopak. Dekarbonizace, gender, LGBT „práva“, údajný rasismus a vykořisťování námi (!), všechny ikony Progresivismu internalizovány, jásavě adoptovány a nesmiřitelně vyžadovány. Viděl jsem takhle ca. 11letá děcka napomínat spolužáka za „homofobní názor“ projevující se tím, že nebyl pro.

          Zajímalo by mě, čím to je. Jestli sociální sítě automaticky vynucují názorovou konformitu, nebo je dneska na školách ta agitka tak dokonalá a přesvědčivá, nebo co.

          1. V padesatkach taky nebyli proti indoktrinaci vsichni. Ono se to musi nejprve zavest, aby se to zadrelo pod kuzi. Vem si, jak zapadni Nemci jasaji pri kdejakym levicovym napadu a vychodnari lomi rukama. Proste zkusenost je nade vse. Bohuzel je to vzdycky hodne drahy.

            Ostatne to je ten duvod, proc vlady chteji cim dal tim mladsi volice. Ti stari je posilaji do prdele s „to uz tady bylo, jen se to jmenovalo jinak“.

            1. Sysop
              Vláda chce mladší voliče asi jen v Německu, ne?

              Poslouchal jsem teď rozhovor s tou vyžranou zelenou funkcionářkou Lang. Tu bych řezal, až by měla jelita na prdeli, kráva tlustá, netahavá.
              Kdysi byla dokonce mluvčí za Grüne Jugend.

              To je ta esence německého levicového mládí v celé jeho obludné nechutnosti.

              1. Tahle?
                https://de.wikipedia.org/wiki/Ricarda_Lang
                To teda potěš koště. Tady rodiče bolestně selhali.

                1. Jo, to je vono…🤮

                2. Tady by pomohly rodiče snad jedině ve státě Sparťanském…

              2. Volební právo od 16 u nás navrhl Pávek:
                https://www.idnes.cz/zpravy/domaci/petr-pavel-prezident-volby-prvovolici-16-let-moravskoslezsky-kraj-gymnazium-bezruce.A230328_184716_domaci_klf

                Jó to jsem si hned pogratuloval, že jsem tu existenci nevolil. A s gustem jsem tu zprávu šel předat těm, kteří jej volili a tlačili na mě, že nemůžu přece házet prázdnou obálku když tenhle je tak Důstojný a Slušný kandidát a co když by jen kvůli mému propadlému hlasu vyhrál Babiš :)

                1. JM
                  To je taky debil, ten generál.

                2. Přesto je spousta dospělých, kteří by s volebním právem od 16 souhlasili. Na to jim vždy kontruji argumentem, že když aktivní právo, tak i pasivní. Jinými slovy, když můžou volit, můžou i kandidovat a být zvoleni. Bohužel nikdo z nich názor nezměnil a chtěli by volební právo od 16, ale volitelnost od 18. A argumentují dost často senátory a prezidentem. Volit prezidenta jde od 18, ale kandidovat od 40.

            2. Příslušníci Hitlerjugend taky nevzpomínají nijak ve zlém na třicátá léta. Po nástupu nacistů se všechno zlepšilo, navíc měli pěknou uniformu, ve které najednou nebyl rozdíl mezi chudým a bohatým, chodilo se do přírody, sportovalo, táboráky, písničky, řízné pochody s píšťalami a bubínky…

              1. JH 14:49

                Údajně i spousta pracujících v továrnách prý se slzou v oku vzpomínala na tatíčka Heydricha, který podle hesla „cukr a bič“ dopřával dělnictvu nejen vyžití v rámci lokální svalové zátěže, ale i různé benefity a sociální programy. Do té doby nevídané.

          2. JM
            Současná generace středoškoláků je nejkonformnější, jakou pamatuju. Vzpoura? Leda tak proti učitelce, která po nich něco chce. Názorově ovšem 100 % poplatní vládě a ještě se tím chlubí.
            Myslím, že to je skutečně těmi sociálními sítěmi. Tlak na konformitu ve virtuálním prostředí je strašlivý, vymývání mozků efektivní.
            Školní agitace je v principu míň účinná. Učitelka je tady a má chyby, tudíž se proti ní lze postavit. Ale vláda je tam, dokonalá, a píší se o ní jen hezké věci. Marketingové metody v praxi.
            Docela by mne zajímalo, zda ti, co nosí trička s Havlem, někdy četli třeba Moc bezmocných. Dám 10:1, že ne.

  3. Náhodou, s nebinaritou bude ještě sranda. Je jen otázka nepříliš dlouhého času, než se naserou feministky a pustěj se do křížku s transaktivistama. Ono se to už začíná rozjíždět, viz případ Rowlingová, kde se transky hrdlej s TERF (Trans Exclusionary Radical Feminist). A feministky rozhodně nejsou žádný ořezavátka.
    No a pro nás už jen popcorn a kávičku.

    1. Ted jsem zaznamenal nejaka videa, podle kterych se LGB zacina aktivne oddelovat od zbytku abecedy. Posledni kapkou podle vseho byly vsechny ty transfobni L, ktere nechteji spat s T :) Nekdo to rekl vic lapidarne – lesbicky proste nemaji zajem o penisy…

      1. Nejen lesby. Ono totiž (nejen) feministkám začíná docházet, že tahle nebinární rovnost a transgenderismus dost brutálně znevyhodňuje ženy. Počínaje profisportem, kde transky válcují původní ženy ve všech disciplínách, přes vězení kde se drbani prohlašují za ženy a znásilňují vězeňkyně, až třeba po ty hajzly, kam lezou úchyláci a šmíráci s tím, že se identifikují jako ženy.
        Nám chlapům to potíže nepřinese, přešitý ženský nás ve sportu neporazí, ženská do mužskýho lochu nepůjde a když vleze na pánskej hajzl, tak jí ty péra klidně ukážeme. Naopak nám to přináší životní šanci jít do ženských sprch v plném provozu. A ať mi zkusí vyvrátit, že se momentálně nebinárně identifikuju jako lesba a proto mi stojí.

      2. (Nejde o sex. Oni ani ti G nemají zájem spát s L. Jde o ty praktické dopady transgenderismu na ženy)

      3. Jinak ono to má samozřejmě snadné řešení, o pohlaví (sex) se nebude rozhodovat na základě toho, jak se kdo momentálně cítí, ale jaké má kdo momentálně pohlavní orgány, ať už vrozené nebo zhotovené chirurgicky a ve sportu se zavede kategorie transmuži a transženy.

        1. To je ovšem ve fundamentálním rozporu s Genderovou ideologií. Gender je celý založen na tvrzení, že pohlaví a pohlavní identita je pouhý duševní konstrukt, který se může kdykoli jakkoli změnit zcela nezávisle na fyzické/biologické realitě. Proto také Gender lobby tak šíleně lobbuje proti povinnosti Trans se přešít jako podmínce změny pohlaví v občance. I u nás:

          https://radiozurnal.rozhlas.cz/proces-zmeny-pohlavi-se-v-cesku-mohl-zmenit-zatim-plati-podminka-operace-8961834
          https://blog.givt.cz/2021/07/18/nutnost-operace-a-sterilizace-pri-zmene-pohlavi-je-to-nehumanni-upozornuje-organizace-transparent/

          „„Pro spoustu lidí je mnohem důležitější sociální role a přechod z jedné sociální role do druhé, bez toho aniž by museli prodělávat operativní zákroky. Ale stát nás k tomu nutí,““

          „„Jedinou podmínkou pro úřední změnu pohlaví by měla být lékařská diagnóza genderového nesouladu podle nové mezinárodní klasifikace nemocí WHO a úředníky na pohlaví,“ říká vládní zmocněnkyně pro lidská práva Klára Šimáčková Laurenčíková.“

          1. Mozna by misto operace pohlavi stacila lobotomie. Ta by byla univerzalni pro vsechny gendery.

          2. Lidi toho nakecaj. Počkej, až se do toho vložej feministky a hnutí za práva žen. To to bude lítat.
            Ze zkušenosti – lidi se celkem neradi hádaj o každý píčovině, takže pokud se jich to nijak netýká, tak nechávaj ostatní pindat. Nějaký teoretická diskuze o binaritě nebo coming out zjevně narušených pošuků jim slouží hlavně jako téma k hovoru.
            Ale běda, jakmile se ženská nebude moct ani v klidu vychcat, aniž by ji u toho šmíroval úchyl, co se nedá vyhodit, protože tvrdí, že se identifikuje jako žena.
            Úchyláci celou tuhle transgender sebeidentifikační agendu spolehlivě pohřběj, na to se spolehni.

            1. Taky si myslim, ze to chce jen trosku casu. Viz sporty, kde uz se svita na racionalni casy. Presijes se – mazej do kategorie presitejch a nazdar.

              1. Samo. Jak to začne sahat na prachy, budou se dít věci. Ve sportu se točej bambiliardy a nikdo nechce zařezávat zlatou slepici a tohle by ženský sport spolehlivě zničilo.
                Jo, ideály jsou ideály, ale běda jak kazej kšefty. Vem si Anheuser Bush. Nebo Gilette. Nebo teďka toho tranďáka v reklamě na ženský plavky. Nic proti dámským plavkám s futrálem na pinďoura. Svý kupce to zcela jistě najde. Ale rozhodně mezi ně nepatří průměrná žena, což je pro firmu vyrábějící masovou konfekci celkem malér, když je tím nasere. Což se taky podařilo.
                Anheuser Bush kvůli zisku pár tisíc liberálů co vycucaj jednoho Buda tejdně nasral statisíce norků, co vychrupnou sixpack za večer.

                1. shane
                  3.7.2023 v 14:12

                  cotoe za názvy tvl, a proč by to mělo nekoho vůbec zajímat? :D

                2. Ten AB to opravdu přehnal. Prodeje se dodnes nevzpamatovaly.A ještě si z toho lidi dělají srandu, třeba že ten tranďák vyhrožuje různým společnostem, že když mu nezaplatí, bude propagovat jejich produkty…
                  Anebo tohle: https://i.redd.it/ofzngjtuu1ca1.jpg

              2. Jen bych opravil, že v těch sportech není podmínkou přešití. Jde tam o gender (sexuální identitu), nikoli o sex (pohlaví). Oni se prohlásí ženou a mají nadále penis a zachovalou schopnost se rozmnožovat jako muži. Jedinou podmínkou je hladina mužského hormonu.

                1. To už je celkem jedno, i přešitej chlap má furt lepší fyzickej fond než původní žena, i když s tím hormonální terapie během tranzice trochu zamává.

                  1. Rozdíl je hlavně v tom, že ten plavkyně prý má skoro pokaždé erekci, když je s kolegyněmi ve sprše.

                    1. Asi to bude lesba :)

            2. Jo? Tak se podívej na Británii a na Skotsko. Lid je už regulérně pobouřen – a co z toho? Policie furt šikanuje ty, kteří se ozvou moc nahlas, za „hate crimes“. A politici furt prosazují stále extrémnější legislativu pro gender.

              1. Podle mýho se zacyklili stejně, jako se u nás zacyklili v „boji proti dezinformacím“ a rusofobii. To se v týhle fázi vývoje dá jen stupňovat, nedá se to korigovat, byli by za zrádce. Nějakej plebs je už nezajímá, zpětná vazba není, stejně poslouchají jen sami sebe a servilní tisk.

              2. Policie a politici šikanují jen ty, kteří se nechají šikanovat. Stačí se podívat na bubáky ve Francii nebo Prigožina v Rusku.
                Západ chce jen svůj konzum, ale zapomněli, že bez násilí tj. drancování zbytku necivilizovaného světa to nepůjde. Sluníčkářství prostě není evolučně stabilní strategie.

            3. sáms prokázal, že se jich to týká, ale z nejakýho důvodu na to obvykle serou, až dokud si nenabijou držku vo zeď, a pak se hrózně divijou

          3. Kupodivu by to „jak se kdo cítí“ mělo jednu výhodu.
            Teď už někde (Británie) přešívají i děti. Když si to holka za měsíc rozmyslí, protože vidí, že být kluk není tak absolutně super, jak si myslela, už se nedá nic dělat – děti mít už nikdy nebude. takže deprese a kdovíco ještě.
            Pokud by ji nepřešili ani do ní nervali kvanta hormonů, je cesta zpět.

            1. Tohle a na dětech, by mělo být na celé planetě bráno, jako zločin proti lidskosti.
              Vidíme to neustále kolem sebe, jak se děti mění, doslova před očima a týden po týdnu.
              Proč by proboha mělo -nebo odkdy- dvanáctileté děcko, u kterého se ještě ani nerozjela puberta, rozhodovat o tom, jaká stvůra z něj nakonec bude??
              Za mého mládí, se dobré kamarádky ve škole, ale i mimo školu, naprosto běžně vodily za ruce, ale nikdo z toho nic nevyvozoval, ani se nad tím nepohoršoval. U holek to bylo bráno, jako naprosto normální.
              Co to je za lidi, rodiče těch malých adeptů na přešití – tedy jestli je to pravda?

    2. Terfka je v současné době každá žena, která u genderové ANTIFY upadne v nemilost. Například protože si myslí, že pohlaví je biologická kategorie, když nemá zájem o “ženský penis“, nebo když je feministicky aktivní, ale zabývá se jen tématy spojenými s reprodukčním zdravím žen a trans lidi opomíjí.
      Vzhledem k tomu, že ty Terfky prý patří znásilnit ženským penisem a nějak hnusně zabít, asi máme tu čest s něčím ještě horším, než ta antifa.

      Ty malé feministické textíčky a každodenní kecy těch “terfek“ a detrans (bývalých trans lidí) mají moc genderovou víru podkopat a zbořit, protože zasahujou do živýho a říkají nahlas nepohodlný věci – což není zrovna dobrý, když už jste si třeba nechali rozřezat penis a obrátit ho naruby a dovnitř. Proto taky tyhle především ženy schytávají mnohem větší nenávist, než ideoví vůdci, kteří by trans lidi rovnou poslali do koncentráku nebo do plynu.

      Mimochodem, genderová ideologie se mnoha i konzervativním státům hodí. Dnes už totiž nemůžou poslat duševně nemocné a problematické lidi na nucenou sterilizaci. Ale když je někdo přesvědčí, že jsou trans, tak si pro tu chemickou kastraci sami přijdou a ještě se jí budou velmi nahlas dožadovat. A odloží se tím problém s nedostatečnými kapacitami v řádné psychiatrické péči. Aspoň na nějakou dobu.

      1. btw., jeden z důvodů, proč Rowlingová tak moc leží genderistům v žaludku je to, že se nenechává nachytat na švestkách a nenapíše nic cancellovatelnýho. Například řekne: “Muži (men) nemají v dámských šatnách co dělat“. Proti tomu nikdo nic nemá, nedá se proti tomu nic říct. Všichni vědí, koho má na mysli, ale kdyby proti tomu někdo něco řekl nahlas, tak sám přizná, že trans ženy nejsou ženy.
        Takže aktivisti vědí, že ona je fuj transfobní a zaslouží si upálit na hranici, ale kontroverzní citaci od ní nenašli ani jednu.

    1. …a ptal se nekdo toho kone, jestli se treba neciti jako ryba? Protoze to by bylo tyrani!

    2. To bude jednou nejspíš ideální sport pro dnes 2 letou vnučku mého známého. Od útla si nevědí rady s tím, jak jí odnaučit, aby si při každé příležitosti nemastila frndu.

      1. Jojo, kamaradova trileta dcera taky doma vykenklala skoro vsechny kliky na dverich, jaxe na nich rada obkrocmo vozi.

        1. Jak tam vyleze?

          1. Ty nejsi technik, že? Pověsí se oběma rukama za kliky. Dveře si předtím otevře.

            1. Obkročmo???

              1. Ano. Ty by si zena byt nemohol ani keby si chcel.

  4. Hodně lidí, kteří dnes brečí, tyto věci kdysi podporovalo a ještě měli řeči, když je někdo varoval, kam to spěje. Samozřejmě jsou nepoučitelní, takže stále podporují např. tzv. „manželství pro všechny“ a zároveň u toho stále brečí, že společnost upadá. Tohle jde jen těžko vymyslet.

    1. Nechápu, jak by můj život jakkoli ovlivnilo to, že Petr a Pavel budou mít pro svůj společný život stejnou možnost smlouvy, jako má Petr a Pavla.

      1. Jak by tvůj život ovlivnilo, kdyby Moskva ovládla stepi kolem Dněpru?

        1. Ptáš-li se vážně, pozitivně nijak. Negativně zásadně taky nijak, nicméně pár negativních aspektů tu je – 1) vyšší riziko válečných konfliktů obecně, protože „projde“ narušení státní suverenity a to vždy inspiruje, tedy pokles bezpečnosti. 2) snížení moci a autority Západu, protože prohrál válku a ježto jsem součástí Západu, míchalo by mě to. 3) snížení obchodu s touto částí Ukrajiny, ať už vývozu technologií nebo dovozu surovin, tedy peníze.
          Ale tohle jsme už dávno probrali, i před válkou (a s okresním hejtmanem).

          1. Přesně jak píšeš. Vliv 0. Negativní aspekt teploušských svateb je především snížení úcty a respektu k té instituci, která už teď není valná. Je to paradox, kulturní a sexuální revoluce nezačala potraty, ale rozvody. A teď, když se polovina dětí rodí mimo manželství a hodně (většina?) lidí to vidí jen jako „papír“, tak je strašně moc potřeba otevřít tenhle ouřad pro všechny?

            1. Když si odmyslím tu hlavní příčinu častějšího rozpadu manželství, tedy to, že lidé současně více mění a rozrůzňují své životní dráhy a současně jsou méně tolerantní k jiným (vyžadují lepší kompatibilitu než např. v 19. století), pak stejně nechápu, proč by umožnění manželství pro homo páry nějak snížilo atraktivitu pro hetero páry? Hetero párům se ani neusnadňuje, ani neztěžuje.

              Do jisté míry si myslím, že úctu a respekt k manželství by posílilo jeho znesnadnění. Nevážíš si věci, pro kterou nemusíš nic udělat. Podobně jako to dříve bylo u církevních sňatků, ale ostatně církev jde tou mylnou cestou zjednodušování a laicizace už minimálně od 2. vatikánského koncilu, takže se ani není kde učit. Ale to je zase jiná pohádka, homo/hetero si nijak nekonkurují.

              1. Ale houby. Ty jsi presne ukazka toho, proc se systemu tak dari. Protoze ty se koukas na to co je ted (bukev-svatby), misto abys videl, co to znamena do budoucna, kdyz uz neplati ze svatba je muz & zena, tak proc ne 2 muzi & zena. Muz & koza, atd….. tohle je klasicky Overton. O nic jineho tu nejde.
                Z svatebniho ritualu udelas saskarnu, klauniadu a freak show.

                Za par let zapadni spolecnost nepozname, perverzni, tupa a prejemnela (presto bezcitna vuci ostatnim) spolecnost.

            2. Ztráta respektu k čemu? Ke společnému soužití dvou sexuálních partnerů opačného pohlaví ve společných prostorách? To jistě ne, tenhle model je stále hit.
              K manželství jako úřednímu úkonu? To asi ano, ale to je především způsobeno tím, že onen úřední akt vlastně nic mimořádného nepřináší a spousta lidí prostě nevidí smysl v tom, aby si pořizovali certifikát k tomu, co už dávno dělají. Pokud by byla možnost pořídit si za tisíc korun certifikát „Majitel psa“, tak by se do toho taky spousta lidí nehrnula a ještě by se pošklebovali těm, co si ho pořídili.
              K uzavření manželství coby rituálu? Asi ano, ale ne každý má potřebu rituálů a když už ano, tak to nemusí být úřední úkon.
              Paradoxně manželství coby rituál má asi největší význam právě pro ty homosexuály, protože jim dává pocit rovnoprávnosti.
              Prostě pro tradiční manželství je největší úskalí, že právně vlastně nic nepřináší a pokud nemá člověk touhu po slavnostním rituálu, tak co by se ženil/vdávala.
              Homomanželství naopak může tradičnímu manželství prospět, protože si heteropáry uvědomí jeho symbolický význam. Ale spíš ne, Češi na symboliku a rituály moc nejsou.

              1. Plus pragmatismus. Svatba jako úřednì úkon stojí pár šupů, ale je to asi takový symbolický rituál jako jako check-in na hotelu.
                Svatba coby rituální manifestace společného soužití vyjde v pohode na šestimístnou sumu bez velkého rozhazování. Takže si to lidi dvakrát rozmyslej.

              2. Manželství jako úřední akt přináší spoustu právních následků…
                Možná je problém v tom, že „ne-manželství“ je pro někoho výhodnější…
                Certifikát „Majitel psa“ za tisíc korun snad existuje, či?
                Že Češi na symboliku a rituály moc nejsou, je fakt – netroufám si soudit, zdali je to dobře či špatně…

                1. Jaký, oproti žití na psí knížku? Že ve špitále má automaticky právo znat tvůj zdravotní stav? A že v případě rozvodu má právo na půlku majetku? Že má změnu příjmení grátis? Nebejt SJM, tak je rozvodovost tak dvojnásobná, to jo. Zbytek jsou prkotiny.

                  1. „A že v případě rozvodu má právo na půlku majetku?“

                    Ano, například…
                    Je to snad málo?

                  2. nemělo by to byt na půlku společně nabitýho majetku?

                    1. Behemot 3.7.2023 v 21:45
                      „nemělo by to byt na půlku společně nabitýho majetku?“

                      Jí si nabíjím radši sám…
                      Je to takňák jistější…

                2. Můj brácha se ženil proto, že jim bylo ve školce blbý, že maj děti jiný příjmení než maminka. S dvěma dětma a společnou hypotékou by byl rozchod komplikovanej i bez manželství. Žili spolu bez osvědčení asi 10 let.

          2. Určitou míru komplexity a setrvačnosti chápeš. To je pozitivní.
            Mám na tebe dva dotazy. Auto má tak 30 000 součástek. Začnu jednu po druhé vyměňovat za výrazně méně kvalitní.
            Po výměně kolika kusů poznáš snížení kvalitativního užitku?
            Jsi schopen poznat výměnu pouze jedné součástky?

            1. U některých součástek po jedné výměně. Co to má společného s tématem, netuším.

              1. A u několika tisíc to nepoznáš vůbec. Poznáš to až v dlouhodobém horizontu. To je manželství pro všechny.

      2. Stejnou možnost smlouvy celkem nijak.

        Stejné slovo „manželství“ ovlivní život všech ostatních tím, že kdo si dovolí nesouhlasit že soužití muže s mužem je „man-želství“, ten dostane od policie a nejlépe zároveň i padáka ze zaměstnání a zrušený bankovní účet za hate speech, nelegální diskriminaci a hnutí směřující k potlačení práv. Viz Velká Británie.

        1. Já pořád nechápu, proč by možnost manželství bez rozdílu pohlaví měla vzbuzovat jakoukoli emoci. Nešel bych asi tak daleko s bujnými představami jako ty, ale jistá nezralost to je.

          1. Ale tady nejde o naprosto praktické věci. Jakmile to odsouhlasí, stane se z toho morálně správná věc (co je legální, je i správné) a s odpůrci zameteme po židobolševicku.

            1. Furt se míjíme. Nevidím důvod (morální, jakýkoliv) proč M+M (Ž+Ž) nedopřát stejnou možnost uspořádání vztahů jako M+Ž. Nijak to nesnižuje vztah M+Ž, nebere jim to žádná práva… Trochu to pomůže M+M (Ž+Ž). Málo rozhodnutí je tak nekontroverzních.

              1. To je kurva kontroverzní.

                Lidi jsou obecně líní a pohodlní. Kluci chtějí šukat, holky trochu taky, ale nechtějí být použity jako kapesník a dřív či později chtějí mít rodinu, chtějí mít děti a k nim otce. Všechny rozumné civilizované společnost za posledních 5000 let poskytovaly speciální privilegia párům muže a ženy, kteří zajišťovali budoucnost. Manželství bylo něco exkluzivního, váženého, důležitého. A teď to má být postaveno na roveň teploušům a jejich libůstkách, kdy se dneska strašně milujou, a zítra se k sobě neznají a radši si najdou někoho jiného?

                1. Jihočech Honza 3.7.2023 v 20:01

                  Manželství není nic exkluzivního, nepřináší žádná speciální privilegia.
                  Manželství je ekonomický svazek zajišťující dědění majetku v pokrevní linii.
                  Vzhledem k tomu, že výše uvedené lze nyní zařídit jednoduchým legislatvivním aktem, nemá požadavek na manželství homosexuálních párů jiný smysl, než uzákonit zdání rovnosti.
                  V praxi se nestane nic, ale demontáž tradičního manželství započatá umožněním občanského rozvodu bude ukončena.
                  Je to jen další krok k rozpadu křesťanské kultury a jejímu nahrazení kulturou jinou.
                  Následná kultura nebude zcela jistě vyhovovovat většině(?) aktuálně žijící populace, ale potrvá to vlastě jen chvilku.

                  1. ygorek 4.7.2023 v 17:04
                    „Manželství není nic exkluzivního, nepřináší žádná speciální privilegia.
                    Manželství je ekonomický svazek zajišťující dědění majetku v pokrevní linii.“

                    Tato dvě tvrzení se z mého pohledu vylučují…
                    Manželství je přece exkluzivní ekonomický svazek, zajišťující speciální privilegia jako dědění majetku v pokrevní linii…

                    1. jizlivec 4.7.2023 v 17:12

                      Manželství je přece exkluzivní ekonomický svazek, zajišťující speciální privilegia jako dědění majetku v pokrevní linii…, kterýžto svazek mohou uzavřít v rámci zákona všichni plnoprávní občané, a to s možností takový svazek s jednou osobou zrušit a uzavřít ho s osobou jinou.
                      Zdá se, že exkluzivita je zde trichu klouzavá.

                    2. Trochu dost…
                      Samozřejmě možnost sukcesivních manželství do toho vnáší jistou nejistotu…

                  2. Mně to vadí spíš ohledně těch dětí.Dvě lesby vychovávají potomka.Teď jsem slyšel, že i dvě bukvy chtěj dítě.To už hodně zavání.
                    Každopádně je to druh deviace a tím to hasne.

                    1. Ale nehasne…
                      Že je to druh deviace, nijak neurčuje způsob řešení…
                      Dokonce se domnívám, že různé deviace vedou k odlišným problémům, a vyžadují tedy specifická řešení…
                      A nikde není řečeno, že některé z teoretických řešení bude reálně možné, natož uspokojivé*…

                      * Všeobecně (nebo aspoň většinově) uspokojivé zcela jistě nebude žádné…

                    2. jizlivec:
                      Zdravím hvězdičkáře!
                      Deviace nemají řešení.Pokud ti někdo namlouvá něco jiného, jedná se zcela nepochybně o devianta.

                    3. Shodneme se, že deviace an sich nemají řešení…
                      Ostatně ani mě nenapadá, co by se na nich mělo/dalo řešit…
                      Já akorát nevěřím, že deviace nevyvolávají vůbec žádné problémy…

                    4. Jaký problémy?Akorát se o tom víc píše.Je to v kurzu.Tím to hasne.

                    5. Zde na sebe naráží Úmluva o právech dítěte („Zájem dítěte musí být předním hlediskem při jakékoli činnosti týkající se dětí“) a nároky homolobby, koupit si dítě jako věc-domácího mazlíčka k uspokojení jejich nároků

                      Takový článek 7 – „pokud to je možné, právo znát své rodiče a právo na jejich péči“… To se homopárečkům opravdu, ale opravdu nelíbí.

                      Jenže halt Úmluva o právech dítěte je 1989, a to ještě lidskoprávní agenda nebyla unesená, otočená o 180° a zneužitá přesně proti svému původnímu účelu.

              2. Dissenter: buď provozujete demagogii, nebo fundamentální nepochopení. Nikdo jim neupírá tzv. „rovná práva“ soužití. Půlka společnosti jim upírá označení „manželství“, protože soužití muže s mužem prostě etymologicky, tradičně, kulturně ani vůbec nijak „manželství“ není a nikdy nebude.

                Samotná LGBT lobby ale vehementně a agresivně odmítá model „práva ano, jméno ne“ s tím, že jim jde právě a hlavně jen o ten název a nikoli o práva. Model „práva ano, název ne“ ve sněmovně potopili už jednou a chystají se na to zase.

                Proč tedy vy – stejně jako LGBT lobby – neustále odvádíte pozornost k právům, když o práva nikdo spor nevede a jde o ten název?

                Proč se na jednu stranu tváří, že název je jen nepodstatný detail – a přitom je pro ně ten detail tak zásadní, že v jeho jménu se raději vzdají práv?

                Protože jde právě o to, co jsem popsal a podrobně doložil názornými příklady z empirie v
                https://dfens-cz.com/americke-empirie-jak-manzelstvi-homosexualu-za-9-let-zakazalo-opozici-rozestvalo-spolecnost-a-stvorilo-trumpovce/

                O násilné, represivní vynucení si souhlasu s jejich svazky i všemi uzurpovanými nároky, totální zákaz nesouhlasu, a jeho vynucení si násilím.

                1. Souhlas. Za vším ční snaha vykopat dosud základní stavební kámen společnosti a pohodit ho na ulici, kde bude k dispozici k úlevě kdejakého psa. Dissenter tu onanuje nad jedním atributem z komplexu, jehož hlavním posláním je ochrana úplné rodiny, sestávající z matky, otce a jejich ideálně biologických potomků. Rodina je zároveň obranou před rozvratem společnosti a pro udržení její kontinuity už proto, že děti z úplných rodin mají v životě nejméně problémů jak psychických, tak se seberealizací.

                  1. Jinak nemám naprosto nic proti tomu, aby M+M či Ž+Ž uzavírali nějaký zákonný spolek pro vzájemnou ochranu, ale ne manželství.

          2. Taky si myslim, ze ‚pivo‘ se da rikat takove te bile vode s tukem a bilkovinama, co se doji z kravy. Prece pivo muze byt jakykoli napoj bez rozdilu obsahu.

            1. No dyk jo…
              „Nápoj“ je přece kapalina, kterou mě někdo „napájí“…
              To, co „piju“ vlastní silou, je přece „pivo“…
              Logice jazyka to neodporuje, a že se to zaužívalo jinak, není důležité…
              Holt pokrok* nezastavíš…

              * Ani ten retrográdní…

          3. man_žel-ství pro dvě buzny je oxymoron, budou si muset naít jiný méno

            ale ouvej, to nebude to správný rozesírání sterejotypů

      3. Dissenter
        3.7.2023 v 17:24

        Takovou otázku si kdysi určitě kladla spousta těch, kteří dnes naříkají nad LGBT+ a nechápou co se okolo děje.

    2. Jsou to všechno průvodní jevy. Žádná společnost nevyrostla a nezbohatla na podpoře homopárů, které nemohou mít děti.
      To stejné vítačství. To provázely stejné kecy o humanitě, právech a slušnosti.

      1. Ale cíl je jiný, rozbít homogenní bělošskou v zásadě konzervativní společnost.
        Přečti rozhovor s německým „dezolátem“:
        https://vlkovobloguje.wordpress.com/2023/06/26/1001013/

      2. Homopáry jsou mi lhostejné, ale s tou migrací pozor – naše společnost vymírá a nechceš-li platit podstatně vyšší částky za zajištění základních nekvalifikovaných prací (od kopáčů po donášky), migranty potřebujeme. Otázka je rozumnost výběru a preference migrantů z kultur kompatibilních (typicky UA) nebo neškodících (typicky Vietnam, Indie) před zbytkem.
        Ale po pravdě, poslední dobou se mi nalézá řeč snadněji se zatvrzelým Saudem než s českým dezolátem s nekoherentním myšlením.

        1. Nalézá se ta společná řeč snadno i o statusu dhimmi, tedy podřízenosti nevěřících ďaurů a jejich postavení lidí třetí kategorie?

          1. Jo, mě jako agnostika dotyčný celkem uznává. :-)

            1. Se docela divím. Většinou muslimové celkem respektují křesťany, coby Lid knihy, ale ateisty vesměs pohrdají. Podobně to mají i ortodoxnější židé.

              1. Časy se mění. Jistě, na vsi v nějakém islámském státě bych agnosticismem nemával, nadto když i celkem civilizované monarchie (Katar, SAE, SA) stále proselytismus a opovrhování náboženstvím trestají dlouhým vězením.

                1. On je asi taky dost rozdil, z jaké společenské vrstvy je ten, s kým se bavíš. Vzdělaní a zámožní kosmopolitní muslimové z velkých měst jsou rozhodně tolerantnější než burani z nějaký diry, s hlavou zaraženou ve vlastní prdeli.

                  1. To je fakt, s buranem se v arábii ani nedomluvím. :-)

                  2. Jen se zkus těch těch vzdělaných a kosmopolitních muslimů zeptat na pouštního lupiče a pedofila.

                    1. K základům slušného vychování patří neurážet to, na čem druhému záleží. Ale diskusi o náboženstvích jsme vedli, překvapivě smírnou a chápající všechny nuance, nakolik angličtina (pro oba cizí) dovolila.

                      Je mi zcela proti mysli umanutě trvat na svém přesvědčení/světonázoru/náboženství/whatever a přesvědčení druhých urážet. Radši pohlížím s respektem na „divná“ přesvědčení ostatních a chci se o nich spíš něco dozvědět. Totéž očekávám a dostávám z druhé strany. Podle mě je to funkční strategie.

                    2. To je jistě pravda, jedna věc je zdvořilá, kulturní, vědecká diskuse, druhá věc je přesvědčení. Je velmi rozdílná diskuse mezi lidmi, kteří věří v objektivní realitu, v objektivní pravdu, a mezi lidmi, kterým je všechno jedno. Kde jsme my a kde jsou muslimové?

                    3. Mimochodem zrovna stran té homosexuality muslimové absolutně nechápou, proč se tak bráníme zrovnoprávnění homo svazků, když dovolujeme homo chování (což je dle jejich postoje to nejhorší zvěrstvo). Z jejich pohledu stojí povolení homo manželství mnohem „níže“ v nutnosti tolerance než povolení homosexuálního chování nebo dokonce homo pornografie. To je taky zajímavý pohled.

                    4. Muslimové se smějí. V popisu muslimského ráje jsou nejen hurisky, ale i chlapci ochotní ke všemu. Většina perské milostní poezie je věnována chlapcům, viz fenomén https://cs.wikipedia.org/wiki/Ba%C4%8Dabazi

                    5. Muslimové sami dobře vědí, že homosexuálnímu chování reálně zabránit nejde, neboť ani kriminalizace v jejich zemích na to nestačí. Mnozí jsou tomu jistě rádi. Pokud používají v debatě uvedený způsob argumentace, lze uvažovat nad tím, proč.

            2. Ještě, že korán mohamedánům přikazuje jednat s káfirem vždy na férovku, pak o tom, že máš Saudovu úctu, nelze pochybovat.

              1. Káfir musí mít na své straně sílu, nejlépe hospodářství a zbraně, pak se s čmoudy dá vyjít.

                1. JH 20:46
                  Situace v Jihoafrické republice mě utvrzuje v tom, že to nestačí, když je káfir přečíslen.
                  Pak ho horda machometánů stejně podřízne.

        2. Tak hlavně ať Saudové zůstanou u Saudů a necpou se nám do střední Evropy.

        3. To je právě ta nelogičnost. Místo podpory vlastních dětí řešíme podporu homopárů a jejich funkci (vlastních dětí) chceš nahradit outsourcingem lidí z chudší části světa (což je svým způsobem pouze modernější verze otroctví). Lze si snadno vygooglit jak silná je tu mafie u šikmáčů i ukáček.
          A že nalézáš řeč se Saudem je poměrně děsivé.

          1. Snahy zvýšit porodnost a tím se vyhnout potřebě imigrace jsou jednak bláhové (nikdy a nikde to nefungovalo, ekonomický rozvoj způsobuje pokles porodnosti), jednak zdlouhavé (nepotřebuješ ty lidi za 18 let) a jednak neekologické (to by mi až tak nevadilo).

            1. Každý si maluje, že teď nabere migranty a za 18 let, až je nebude potřebovat nebo budou oni v důchodovém věku, se jich zbaví a oni s úsměvem odejdou domů. Jak takové představy dopadají v praxi je vidět na Německu a nejnověji teď na Francii. Líbí?

              1. To ovšem není problém migrace ale legislativy. V 19. století nebo v první polovině 20. století bylo v Británii (a ostatně i ve Francii) hodně cizinců, kteří se ale museli chovat slušně, neboť se státní moc nebála slušné chování vymáhat silou.

                Takže ano, líbí. Násilnosti povedou k tomu, že se demokratický volič přestane rozněžňovat nad kdejakým zastřeleným grázlíkem a silnou ruku a pořádek umožní. A lepší správa věcí veřejných než demokracie se nedá očekávat.

                1. Jenže ta společnost měla poměrně silné názory na to, co je považováno za správné a kulturní. Co má dnešní společnost? Jen strach, že se nezachová dostatečně korektně, bez ohledu na pravdu.

                2. To je pouze polovina problému. Takže se zeptám přesněji: Německo si v 50. letech nabralo „Gastarbeitery“, přesně dle vašeho receptu „přivézt imigranty na práci, odvézt imigranty po práci.“

                  Povedlo se Německu gastarbeitery po práci odvézt dle původního plánu, nebo jsou tam již 3 generace a jsou s nimi (resp. jejich potomky) stále větší problémy?

                  Proč by to zrovna u nás mělo dopadnout jinak?

                3. No zatím to vypadá, že EU i ČR vláda rozvíjí snahy spíš směrem k rozšiřování problémů s migranty, jak geografickému, tak věcnému. Ono přešívání práva kvůli odchylnosti kdejaké minoritní skupiny jen inspiruje další „znevýhodněné“, co chtějí z odlišnosti profitovat a vymoci si výhody na úkor ostatních i za cenu jejich kriminalizace za nesouhlas s podobnými formami parazitismu.

                4. Tvoje představa o moderním otroctví je sice schematicky hezká, ale v žádné civilizované zemi (tj. se současnými svobodami) není aplikovatelná. Použití silné ruky historicky a empiricky ukazuje, že dopadá i na vlastní občany.
                  Pokud tu vzýváš VB v 19. století tak se tam sice možná chovali k cizincům jako lidem třetí kategorie, ale ani vlastní občané neměli v silně třídní společnosti na růžích ustláno a ty tvoje homopáry by tam nepřežily ani minutu.
                  Kde to funguje jsou ty různé arabášovy. Tam ale jsou lidé z chudých zemí regulérní otroci. Opět se nedá mluvit o svobodách západního střihu ani pro vlastní občany. Tvoje homopáry by tam nepřežily ani minutu.
                  Pak tu máme pokusy jako třeba Austrálie a NZ (v rámci možností asi nejsympatičtější), kde sice drží přistěhovalce velmi zkrátka, ale co dělali vlastním občanům za covidu opět jen ilustruje, že silná ruka prostě dopadne na všechny. To jim ale zcela jistě nevydrží, protože i tam woke a LGBT+ ale zcela jistě neprosazují vládu silné ruky a rozhodně ne držet připrchlíky zkrátka.

                  Je tak zvláštní, že bys ocenil vládu silné ruky, ale nevadí ti hnutí a kroky vedoucí k jejímu odstranění. Také si odvážím tvrdit, že většina občanů západu (včetně tebe) ve skutečnosti netouží po výsledcích vlády silné ruky z 18.století.

                5. Ted na obede kolega nadhodil, ze Frantici uz zase delaji bordel. Druhej povida, ze je to kvuli zastrelenymu Arabovi. A treti na to, ze Frantici delaji stavky a bordel kvuli kdejake kravine.

                  1. Voni Frantíci zase vystydnou. Vždycky vystydli. Od doby kdy se ve Francii tříbily názory pod gilotinou už uplynula spousta času.

                    Za pár desítek let tu sladkou Francii Arabové převezmou.
                    A šmahem se vyřeší LGBT, prosperita, důchody i právo stávky.

        4. Dissenter 3.7.2023 v 17:42
          „nechceš-li platit podstatně vyšší částky za zajištění základních nekvalifikovaných prací (od kopáčů po donášky), migranty potřebujeme“

          Alternativní možnost je snížit práh komfortního života pro domorodce…
          Ještě docela nedávno byl běžný výskyt entity „nádeník“ nebo venkovských děvčat, fungujících ve městech jako služky za stravu a byt…

          1. Přeju příjemnou zábavu při uvádění téhle alternativy do politické praxe.

            Nezlobte se na mě, ale takový mix naivity ohledně praktického chodu společnosti a ortodoxních přesvědčení jsem neviděl ani u libertariánů. :-)

            1. Tak. Doba nadeniku a devecek byla nutna v dobach, kdy jeste penize byly podlozeny nejakou realnou hodnotou. V dnesni dobe staci sekat dluhy a neni nutne lidi nutit do prace. A az bude digitalni mena, to bude teprve parada.

          2. Donedávna ještě bylo možné uvažovat o tom, že řadu profesí v rámci technického pokroku ve společnosti zastanou stroje. Politikům u koryta se tato alternativa, nevyžadující masovou migraci ani návrat otroctví, pravděpodobně zajídá, tak hodili vidle do školství a ovčanům vtloukají do hlavy, že i když se pokusí budoucí středověký svět zachránit přívalem lidí na něj zvyklých, na důchody z 50% daní se vydělat nedá.

        5. Dissenter 3.7.2023 v 17:42

          Vymírání společnosti, ve které začíná přebírat vládu UI již od tvorby a přísunu informací, je zákonité a žádní migranti nejsou potřeba, protože destrukci a zánik naší společnosti využijí k vybudování té své.
          Z UA lze preferovat migranty jen v případě, že budou asimilováni. Jde o kulturu kompatibilní s naší jen zdánlivě nebo vnějškově. Vždycky si to uvědomím, cestuji-li s UA občany ve veřejném dopravním prostředku, sdílím-li s nimi čekárnu, přijdou-li k nám na oběd, případně jeich houfy musím cestou do samoobsluhy obcházet, protože se rozhodli na parkovišti uspořádat grillpárty.
          Pokud někdo požije sousloví „český dezolát“, měl by v rámci běžné zdvořilosti vysvětlit, co tím míní, proto že je výraz „dezolát“ ve veřejném prostoru aktuálně využíván jako prostá nadávka bez obsahu.

          1. Už jsem zaregistroval náznaky něčeho, jako je označení „no, jak to říct-takový trochu zvířátka to jsou“. S následným vysvětlením chování, oblékání či hygieny.
            Pro toto a jiná, vesměs osobní poznání, se mi jeví asimilace být obtížnou.
            Kdysi se posměšně říkalo, že být Rusem, to je buď životní styl, nebo diagnóza. Ať velkorus či malorus, co týče chování jejich „dezolátní“ části, tak si vůbec nemají co vyčítat. I se započtením té mírné nerovnováhy, ve prospěch těch velkorusů, ale to je čistě zase jen osobní zkušenost.

            1. Ukrajinců mám kolem sebe celkem dost a těch anonymních na ulici ještě víc. Kulturní rozdíly tu srovná vzdělávací systém a pracovní trh. Narozdíl od mohamedánů si nemyslí, že jsou něco víc, že potřebují nějaká extra práva a že nás mají vyhladit a nahradit. Většinou koukají makat, chodit do školy a mít se materiálně dobře a posílat prachy domů příbuzným. Slovák nebo Polák bude asi ještě kompatibilnější, ale to je tak na planetě asi všechno.

              1. Zajimava bublina, ze takovou prakticky nigdo dalsi nema. Naka pravdolaskova?

  5. Přestat rozdělovat toalety na pány a dámy je logickým vyústěním situace, kdy je umožněno lidem se nehlásit k pohlaví; přece jen je obtížně představitelná třídvéřová toaleta: páni, dámy a hybridi (blázni).
    I když motivace vypadá jako zjevně woke, byla i v tom, aby malá školička mohla mít jen jedno wc, jaksi sdílené (sukcesivně, nikoliv souběžně!).

    Spíš by mě zajímal praktický aspekt celé změny; ve školách (a klubech, stadionech) mužská WC zajišťují díky pisoárům rychlejší provoz a nezřídka dámy stojící ve frontě před svými wc jdou na pánské; jak to bude vypadat na WC koedukovaných? Nepředpokládám, že ředitel povolí okukování močících kluků děvčaty procházejícími do kabinek (to už by naplnilo pár paragrafů), takže skončíme u místnosti s kabinkami označené D (jako Do mísy) a místnosti označené P (jako Pisoáry)? Tohle by bylo vcelku fajn a představovalo by nejbližší přiblížení realitě.

    Dodatečně požádám svou ZŠ, aby naše tajné zdržování v jedné kabince na dámských záchodcích a sledování dění přes zídku zpětně kvalifikovala jako progresi a ne jako lumpárnu.

    1. „místnosti s kabinkami označené D (jako Do mísy) a místnosti označené P (jako Pisoáry)“

      Přesně tak je to třeba na LKPR v pánském oddělení*…
      Vlezeš dovnitř a máš před sebou vstup do dvou oddělení: v jednom je řada pisoárů a v druhém řada kabinek…

      * Jak je to uspořádáno na dámách netuším…
      Měl bych se jít podívat? Pisoáry bych tam nečekal…

      1. jízlivec 3.7.2023 v 18:25

        Proč ne?
        Je jednadvacáté století, emancipace dosahuje vrcholu, ženy zvládají vše, co muži, a leckdy mnohem líp, řídí auta, stojí v čele prosperujících firem, zastávají politické funkce, nebojí se tvrdé práce, umí si samy opravit pračku, utáhnout těsnění a taky přibít hřebík ke stěně. Až do teď existovalo na světě pouze jedno privilegium, kterým disponovali pouze muži – čůrání ve stoje! Jenže i tomu je odteď konec! S tímto novým a průlomovým vynálezem se už ženy nenechají zahanbit a budou i v téhle činnosti směle konkurovat chlapům.
        https://www.zbozi.cz/vyrobek/innovagoods-peepezy-damsky-pisoar/
        E pluribus unum…

        1. Nový a průlomový vynález, který v různých modifikacích manželka využívá už dobrých deset let:D.

        2. ygorek:
          Proč bych nečekal pisoáry na dámách?
          Přece proto, že letiště řídí tlupa maskulinních supremacistů…
          Dozorčí rada 6:0, představenstvo 4:0, výbor pro audit 2:1 (aspoň něco)…
          A nikdo z nich se zatím neprohlásil ženou…

        3. Curokap!

        4. A kam u toho jde poslední kapka?

        5. moc těch co si umijou neco spravit nebo aspoň přibít sem neviděl, vo tvrdé práci taky nechcou moc slyšet a řízení je v 19 případech ze 20 katastrofa, má cenu se na tu sračku vůbec dívat, dyž čtu tu propagandu a to sem pomalu eště nedošel k tomu, cotoe? :D

    2. Nebo.M a Ž. Madáme a Žentlmáni :)

  6. Tak Kubík Jandů je prý ve finanční tísni :o)))) Tak snad se nám nevypapkal a ještě zvládne hluboký předklon ke svému „údu“ :o)))) Třeba mu za to ještě někdo zaplatí ;) Ale konkurence je značná ………

    1. Někde jsem četl, že možnost provozovat autokuřbu, jak je provozoval třeba Marilyn Manson, vyžaduje snad i nějakou operaci páteře :D

    1. Jo, sologamie bude vrcholem manželství pro všechny, zvlášť možnost nechat se pohřbít s veškerým majetkem zděděným po sobě samém.

  7. Já teda slyšel, že ty hybridní hajzly budou povolenou možností, nikoliv předpisem.Stejně tak umývadla ve třídách.Že nebudou muset být, což si tedy neumím představit.Otázka je nasnadě: Kolik škol toho využije a jak?

    1. Forge
      Už postavené školy samozřejmě umyvadla mají, za těch ošklivých komunistů to bylo automaticky, i před nimi, vybourávat je nebudou. Jde o baráky, které původně školami nebyly a teď se s nimi narychlo má záplatovat nedostatek míst, protože radnice/kraje si nedokázaly spočítat, že narozené děti půjdou za 6 let do školy a za 15 na střední. Plus Ukrajinci, i když u těch je to loterie, protože nikdo neví, kolik jich v září nastoupí a kolik se vrátí na UA. Někteří se už vrátili.
      Samozřejmě jsou tu budovy, které bývaly základkami a před 10+ lety z nich uddělali něco jinýho, tam by byla rekonstrukce nejlevnější (nebo žádná, jako kousek od nás, kde ze základky udělali ZUŠ, která ale takový ratejny nepotřebuje), ovšem to by nebyl správnej vejvar.
      Mimo Prahu je míst na středních školách celkem dost. Jasně, na gympl nemůže každej dement, což některý Feřteky přivádí k nepříčetnosti.
      Hlavní argument proti umyvadům je, že se už nepoužívá křída, což 1) není pravda a 2) nebere v úvahu, že si děti třeba chtějí umýt ruce.
      Vidím to spíš jako příznak úpadku, demonstrativní snížení standardu. Praktický dopad ve většině škol velký nebude.
      Co se týká hajzlíků, ukáže se, jaký bude prováděcí předpis. Vzhledem k tomu, kdo za Plagy ovládl MŠMT, mne nepřekvapí nic.
      Další okotina je, že mají zrušit normy „x dětí => y kubíků prostoru“ a nahradit to větráním podle měření CO2. To vymýšlel někdo, kdo s praxí nemá společného vůbec nic.

      1. Takže otázka trvá.Uvidíme.

        1. Tak.
          Ve školství probíhá destrukce cíleně a značným tempem, ale hajzlíkový problém není nejdůležitější.

Komentáře jsou uzavřené.

D-FENS © 2017