Německé císařství a pokusy o jeho aktuální interpretaci - zpět na článek

Počet komentářů: 178

  1. Dá se předpokládat že jak německé „prsení tak i kalergiáda výměny obyvatel evropy jsou pomocnými idiotáty agendy 2030 globalistů dýpstejtu ale za nimi je temno a může to být jak 7 000 feďáků tak třeba 7.výtečníků z černé šlechty. Zločinecké organizace jsou holt neprůhledné s falešnými derivátními bublinovými prostředky defraudantů blbcům na entou a tam se nedá jen tak říct „jak prosté milý watsone.
    Pokud holar drží víra či jen existenciální nutnost na něm eklujících parazitů nedá se oněmi systémaky dohodnou k životu protože oni sami to debilové tak nemají. Není snad někomu něco jasné? Dotazy?
    https://www.svobodny-vysilac.cz/2024-02-08-studio-jih-komentare-ans-k-aktualnimu-deni/
    🙂 Karel je i vynikající rétor.
    https://www.svobodny-vysilac.cz/2024-02-08-studio-jih-komentare-ans-k-aktualnimu-deni/

      1. Klávesa, moulové. 🤣

  2. Tahle diskuze je tak hrozně blbá a debilní, že jí krom tohoto příspěvku vynechám. Jsem moc rád, že moje predikce „Sysop“jako jasný krmič debilů se potvrdila. Gratuluju, musí vás to všecky inteligentně hodně povznášet. A anglosasové ti taky 0vyloženě zneužívají němce, což je taky jen věc co nesouvisí a kdo to nechápe…. bože… jedna věc je něčemu věřit. Druhá je dementnět a ještě se za to plácat. Gratulky.

    1. Mňa fascinuje samotný výraz „Anglosasové“ (SK: „Anglosasi“), ktorý ešte pár rokov dozadu nikto nikde nepoužíval (nanajvýš ako prídavné meno v súvise s jazykmi a národmi). Zaujímalo by ma, z ktorého prorusského žriedla to prvý krát vyvrelo, či Aeronet, Sputnik, Hlavné Správy, Zem a Vek, alebo čo (české prorusské plátky nepoznám, keďže to nesledujem…

      Asi už výraz „americkí imperialisti“ vyzeral smiešne (keďže imperialistami sú skôr tí druhí), tak bolo treba vymyslieť niečo nové.

      1. @ grgelSS

        To je tajný, keby sisa to dozvedel, musel bysi zomrieť.

        Ovšem oceňujem tvůj zájem o sebevzdělání. Je vidět, že četba alternativních informačních zdrojů, dokáže zcivilizovat i tupou liberální ovci.

        1. bohuzel ne dostatecne. Kdyby nebyl idiotem na urovni prvoka reagujici na misto svetla na slovo rusko, pak by pouhym googlovanim zjistil, ze o tomto terminu se zminuje mimo jine Příruční slovník jazyka českého, 1935–1957. Ale chapu, ze cokoli co by snad i omylem mohlo byt chapano jako haneni jeho milovaneho a uctivaneho zapadu muselo byt vymysleno v poslednich dvou letech.

          1. Ďakujem za historické okienko, ale určité vzdelanie som utrpel aj ja. Keby si nereagoval ako ženská (nevníma obsah vety, ale asociácie, ktoré sa jej k jednotlivým slovám vytvárajú), ale snažil sa pochopiť napísané, tak ja som nerozporoval samotnú existenciu toho slova, ale komentoval jeho používanie v súvislosti so súčasnou svetovou politikou.

            (ak už teda niečo o historických Angloch a Sasoch, tak potomkovia tých už v Spojenom Kráľovstve blaženého Karola tvoria snáď menšinu, a vplyv naberajú indicko-pakistanské kmene. A v USA hádam ani nikdy netvorili väčšinu, a dnes už vôbec nie)

      2. grg: Vzhledem k tomu, že pár století po Kristu dobyli germánský kmen Anglů a Sasů Británii (zjednodušeně řečeno). Termín Anglosasové se tedy používá pouhých více než 15 století.

        Proto také angličtina je germánským jazykem. A staroangličtina je v zásadě západoevropština.

      3. Tak hlavně Anglosas je asi tak stejně němec, nebo germán, jako angličan. Pokud teda přistoupíme na hru s termínem anglosas, je tak trošku hloupé(mírně řečeno, spíše dementní)tvrdit, cituji:“Anglosasové se snaží sejmout Německo od Ruska už pár staletí. Když jsou Evropané tak blbí a idiotští, že skáčí na anglosaskou propagandu ohledně nenávisti k Rusku, dobře jim tak.

        Na světě je boží spravedlnost. Dokud bude pro Evropany i pro Čechy důležitější nenávidět Rusy než řešit vlastní problémy a vlastní situaci, jen ať jdou Evropané ke dnu. Třeba na to jednou přijdou, že nenávist není řešení.“

        To je jako tvrdit, že hovno smrdí a je „ee“ a zároveň si ho mazat po ksichtě. Kablbák zřejmě zapojil všechny mozkový závity co ještě má a tak honem rychle vymyslel nový termín „anglosionisté“, tam již němci zřejmě nefigurují, asi.
        Taky velmi inteligentní čtení, cituji:“
        Německo je dojná kráva pro všechny, od pejzatců a arabášů až po USA a anglosionisty.
        A hlupákům stále nedochází, že když ta dojná kráva zdechne, tak zdechne celá Evropa.

        Německo bylo vždy tahounem Evropy, anglosionisti a další paraziti se jen vezli.

        ps: nicméně souhlasím, že by nám mohli vrátit zlato co ukradl Hitler a ty hromady cenných uměleckých děl

        Co se týče válečných reparací, tak ty by měli splácet anglosionisti z Londonistánu, kteří Hitlerovi umetali cestičku do doby než se obrátil proti nim.
        Kdo zpunktoval Mnichovskou zradu ???
        Takže i Francie by nám měla platit reparace.

        Ostatně, rusáci měli původně taky v plánu požadovat po anglosionistech reparace za 2. světovou, za rozmlácenou evropskou část Ruska, za rozmlácený Stalingrad atd…. jenže po Stalinovi tam nastoupil zrádce Chruščov.
        A tak z toho sešlo.
        A co je horší, anglosionisti nevydali rusům jediného nacistického vraha, byť prokazatelně nesl odpovědnost za smrt desetitisíců či statisíců ruských civilistů.“

        No prostě jedna velká paráda hoši. Blbý jste, až to mlátí vo zem.

        1. Anglosas neboli plným termínem „anglický Sas“ jsou historičtí potomci Sasů, co se historicky usídlili na britském ostrově. Došlo postupně ke spojení těchto Sasů s dalšími germánskými i dalšími kmeny na britském osotrově – a vznikla dnes skupina lidí, kteří nazýváme Anglosasové.

          Když už někdo má zoufalou potřebu popírat termín Anglosasové – mohl by to dělat trochu chytřejším způsobem, že áno!

          1. Já ten termín nepopírám. Jen jsem podotkl(Podotek promine), že autor tak vlastně zastává názor, který zároveň vyvrací.

            1. shifty: Škoda, že vás nenaučili na škole ani písemnému projevu, ani logice.

              1. Jsem rád, že tebe na škole tu logiku učili. Je to vidět.

                1. shifty: Když začnete už neznalostí výchozí termínu Anglosasové – tak už pak melete jako shifty jen sračky.

                  Kdykoli na mě zareagujete – mám neodolatelnou chuť poslat vás do ignore. Zatím jste se nijak inteligentně ještě neprojevil. Čert vem komunikační styl, nebo váš nezvadatelný Tourettův syndrom. Ale jaksi to nemá hlavu ani patu. Vypadá to spíše jako kdybyste si sám dělal psychoterapii, než že byste chtěl diskutovat.

                  1. Spíš si z tebe jen dělám prdel, protože jsi blbej. Lidi, co se na síti a zde v diskuzích berou tak strašně vážně jako ty, to mají zjevně problém nějak uchopit.
                    Ignore doporučuji, je to snadná cesta, jak se nikdy nezamyslet sám nad sebou a svojí prezentací tady, která je pro tebe a tobě podobné tak strašně důležitá, protože no life, že? :)

                    1. Takže shifty je prostě jen blbej jako tágo. Neschopen diskuse ani argumentů prostě jede ad hominem, protože chudáčkovi nic jiného už nezbývá jako prostředek. Ano, přesně tento dojem na shiftyho mám již několik let. Klidně pokračuj. Je hezké slyšet přímo od shiftyho, že hledat nějaký myšlenkový podnět ve shiftyho komentářích je nesmysl, protože je to nad jeho síly.

                    2. Nevím jaký podněty chceš hledat v komentáři, kde píšu, že jsi blbej. Ale zkus mě překvapit.

                    3. shifty: Zkus mě překvapit, a vyvrátit zcela zjevnou pravdu, kterou jsi tu vytapetoval, že shifty je úplně blbej! Zatím mě o tom přesvědčuješ roky, a nebyla jediná výjimka. Až jednou zvládneš věcnou argumentaci, možná bude stát diskuse s tebou zato. Ale zatím jsi to nezvládl.

          2. Ale hovno, coxi. Anglosas není žádný Anglický Sas, ale souhrnné označení pro příslušníky kmenů Anglů a Sasů, kteří zhruba od 5. století pronikali do Británie a nakonec její velkou část ovládli. Někdy od té doby se části někdejší Británie říká Anglie, Země Anglů (Englaland, později England).
            Název Anglosas se ovšem v angličtině nepoužívá, tam se používá termín saxon. Potomci keltského obyvatelstva Británie dodnes občas výrazem saxon (sassenach) označují Angličany.
            Potomci předanglosaského osídlení Británie jsou Velšané. Skotové jsou Irové smíchaní s Pikty.

            1. počkej nevyplaš mi ho …

            2. shane: Nerozumím tomu, porč chcete rozpitvávat zavedený termín Anglosasové.

              Anglové po sobě nazvali zemi Anglií. Připojili k sobě Sasy, ty anglické samozřejmě – a nazvali se dohromady ANglosasy.

              Sasové byli angličtí Sasové – ti na britském kontinentu. A staří Sasové, ti byli ze Starého Saska, neboli evropského kontinentu.

              Těším se na další šťouraly vrtající se v termínu Anglosasové a Anglosasko. Co se používá coby lokální zvláštnost za význam termínu v Británii nebo Zimbabwe nebo v Ugandě-Urundě – je pro české a světově používané termíny nepodstatné.

              Tak šťourejte, šťourejte. Nezapomeňte to doprovodit nadávkami a útoky ad hominem – to prudce zvyšuje váš pocit pravdy, kterou nemáte.

              1. Do těchto brilantních úvah se šťourat nedá. Ty se prostě musí pokorně přijmout a dát jim za pravdu.

                Coxs head – https://media.tenor.com/LPED8VlhOZIAAAAM/simpsons-monkey.gif

                1. Ano, evidentně k těm úvahám nic konkrétního nemáte, jak je vidět. :-D

                  1. Tak hlavně Anglosas je asi tak stejně němec, nebo germán, jako angličan. Pokud teda přistoupíme na hru s termínem anglosas, je tak trošku hloupé(mírně řečeno, spíše dementní)tvrdit, cituji:“Anglosasové se snaží sejmout Německo od Ruska už pár staletí. Když jsou Evropané tak blbí a idiotští, že skáčí na anglosaskou propagandu ohledně nenávisti k Rusku, dobře jim tak.

                    Na světě je boží spravedlnost. Dokud bude pro Evropany i pro Čechy důležitější nenávidět Rusy než řešit vlastní problémy a vlastní situaci, jen ať jdou Evropané ke dnu. Třeba na to jednou přijdou, že nenávist není řešení.“

                    To je jako tvrdit, že hovno smrdí a je „ee“ a zároveň si ho mazat po ksichtě. Kablbák zřejmě zapojil všechny mozkový závity co ještě má a tak honem rychle vymyslel nový termín „anglosionisté“, tam již němci zřejmě nefigurují, asi.

            3. Jinak shiftyho mám v ignore, protože ten vůl jen zasíral diskuse. Kdybyste se divili, proč neznám obsah jeho příspěvků.

        2. Ke zbytku blitku ála shitty (abych prafrázoval komunikační styl předřečníka) nemá smysl se příliš vyjadřovat.

          1. souhlas :)

  3. shifty: život je otázkou priorit, taky nemusím být u všeho :-) Na Francouze jsem se zatím nepodíval, ale Suburra slušný, díky za tip. Taky jsem dal Grand Prix (co psal Dachsmeister), Ferrari (lepší, než jsem čekal) a další letošní autohit, tentokrát z rally, Audi VS. Lancia (super námět, dobří herci, marná režie, takže trochu zklamání, je to pomalý, bez dynamiky a přitom takovej potenciál). Mezi „terminátorama“ si rozumnou kvalitu drží jak Denzel (equalizer 3), tak Statham (Beekeeper). Neviděls taky něco zajimavyho?

    1. Jo a ještě jsem přečetl Laudovy My years with Ferrari a jeste min chápu tu Integraleho averzi vůči Rush, protože prakticky vše, co v tom filmu bylo, té knížce odpovídá 🙂

      1. Já tu knížku taky četl a Integraleho v tom taky nechápu. Ale proti gustu..

        Musím říct, že Suburra byla lepší napodruhý, ale jsem rád, že se líbila. Oppenheimera jsi viděl? To vykreslení americký paranoie je tam trošku až moc, ale jinak libovka. Nula CGI. Za mě luxusní Nolan. Poctivá filmařina. Na to konto jsem objevil zajímavě vypadající norský serial – https://www.csfd.cz/film/401684-boj-o-tezkou-vodu/recenze/ taky by mohlo bejt zajímavý, ale ještě jsem neviděl.

        S tou rally jsi mě nepotěšil, těším se na to a na Ferrariho taky. EQ3 taky v zásobě…

        Co mě tak napadá, zpátky k tej válce, Blood and Gold nebo Sisu.

        https://www.csfd.cz/film/1328233-krev-a-zlato/prehled/
        https://www.csfd.cz/film/1126927-sisu/prehled/

        Takový docela zajímavý pokusy o „tarantinovku“ v evropským podání, jsou to drobet kraviny, ale proč ne. Oboje se mi celkem líbilo ale dvakrát si to pouštět nebudu.

        Pak mám ještě jednu perlu, ale asi to není pro každýho. Víly z Inisherinu. Za mě naprosto krásnej a hodně nedoceněnej film. Herecké koncerty Farrella a Gleesona, který mam oba opravdu rád. Doporučuju, ale není to akční, spíš takový přemýšlecí, zajímavý, lidský.
        https://www.csfd.cz/film/825127-vily-z-inisherinu/prehled/

        Tématicky k Subuře se super hodí serial Gomora, 5. serii sem ještě neviděl, ale první 4 vážně luxus. https://www.csfd.cz/film/361911-gomora/recenze/

        Pak se mi ještě líbil hodně Top Boy, zase mě bavilo, stejně jako u Gomory, že to neni emerika, ale pěkně Anglie, Nýdnol, slang, hodně vostrý. Taky good, ale první dvě sérky se trošku hůř shání. Kdo hledá, najde :) https://www.csfd.cz/film/306067-top-boy/prehled/

        že zdravim .)

        1. shifty: ses koukám nakonec taky nechal A.C vyprovokovat:-)

          Oppenheimer, Killers of the Flower Moon a Heat – 3x 3 hodiny (nebo víc), nějak na to není čas, ale v plánu je vše.

          Ad tipy – díky, mrknu. Seriály moc nejedu, na Top Boy se mi líbí, že toho není moc, zkusím se po tom podívat.

          1. Jsem se po ránu nudil. Top boy super. Ty kluci co tam hrajou v tom fakt vyrostli, je to fakt hodně realistický.

            1. shifty: Blood and Gold dobrý. Sice toho střídání barevných filtrů bylo poněkud přes míru, ale jinak WW2-style Reservoir dogs, trochu říznutý Inglourious Basterds jak vyšitý a koukalo se na to pěkně. Nicméně i kvůli těm barvám si to znovu nejspíš nepustím. Sisu se mi zdá v popisu taky zajímavý a ty Víly – popravdě, nikdy jsem o tom neslyšel a při přečtení popisu z toho taky nejsem chytrej. Ale mrknu na to, bez tvého doporučení bych se o tom asi ani nedozvěděl a při přečtení souhrnu bych si myslel, že je to zas nějaká ta „hora“.

              1. To rozhodně není „hora“, jestli myslíš ty dva gaye. O sex tam vůbec nejde. Ale o vztahy na odlehlým místě a nakonec se to docela zvrhne :)

          2. Mimochodem jestli myslíš Heat z roku 1995, tak na to si fakt udělej pořádnej čas, sežeň si svoje oblíbený pití či kuřivo a nenech se u toho rušit. Od toho nevstaneš. Ty dnešní 3 hodinový filmy mě tolik neberou, takže je dávám navíckrát v pohodě, ale u Heat by to byla škoda. To je naprostá bomba.

            1. shifty: ano, myslím právě tohle – popravdě si myslím, že jsem to tehdá viděl, ale neuvědomuju si to, takže to bude stejně „poprvé“.

              Ad Banshees – to jsem pochopil, že to není jako ta „hora“, ale právě jen z toho tvýho popisu, ofiko popis a obrázek na to docela vedou.

              Ad Sisu – hodně dobrý, lepší, než Blood and Gold, i když čím dál ten film šel, tím byl absurdnější a ve finále i méně „uvěřitelný“ (z toho tankového kanónu by byl jak řešeto, by mu kryt mrtvolou nepomohl, například). Nicméně výborná atmosféra a záběry spíš fotografické než filmové, místy mi přišlo, že to herci svým pohybem kazí:-) Kompozice mnoha záběrů prostě dokonalá.

      2. @fadtwi
        Integrale je zapšklý všeználek…

        1. Dachsmeister: no jo, holt v určitém věku začínají být růžovější vzpomínky než vyhlídky na budoucnost a některé z toho chytá depka.

          1. fatdwi: „holt v určitém věku začínají být růžovější vzpomínky než vyhlídky na budoucnost“. To se ti povedlo. Nebude ti vadit, když to někde použiju?

            1. Hupert: proč by mělo, naopak, jen šiřte slávu mých myšlenek.

              1. Díky Mistře.

  4. Putin moc neblafuje a nepřehání.

    Polsko samo sebe rádo stylizuje jako „nevinnou oběť války“, Hitlera a Stalina. Je to pochopitelně stylizace pokřivená a hodně falešná. Poláci navíc tehdy mohli (možná) válce zabránit. Ale nechtěli. Chtěli válčit.

    Putinovo výklad událostí sice ne jedinou, ale možnou verzí.

    Předešlu úvodem, že kdyby Beneš neuposlechnul mnichovskej diktát velmocí a zahájil proti Německu válku, byl by za viníka 2. světový celým tehdejším mezinárodním společenstvím s výjimkou SSSR označen on. Byl by tehdejšíma západníma politikama válenej špínou daleko drsnějšíma slovama, než jakýma to dneska dělá Putin vůči Polákům. Jako důvod a záminka takovýho odsudku se dalo považovat už to, že Beneš vyhlásil všeobecnou mobilizaci, což se bere fakticky jako vyhlášení války.

    A tak dále.

    (https://twitter.com/desox13/status/1756169801834136056)

  5. No jo no, to střečkování je výchovami nebo představami iluzionistů? Orientovat se ve světě lhářů s věřícími je tedy díl. Zdá se že blbost bouchá dveřmi všude. No a radši dám píp k tomu vydevastu negramoty gutlinky 5-6. demolice vystrkanými šperky kakistokracie, ale čvachtáteme si v tom o 100 šest, fuytajblát gogocourkof hrůz zrůd. Au
    https://www.svobodny-vysilac.cz/2024-02-10-otazky-a-odpovedi-v-v-pjakina-ze-dne-29-01-2024/

    1. Mír hřbitova je taky mír.

      1. ale když motor zní jako šepot hřbitovního kvítí, přináší to hluboké duchovní uspokojení

    2. Zřejmě UI někde vyštrachala ten blábol, že bomby na Hirošimu a Nagasaki pomohly ukončit válku s Japonci.

      1. @Hupert
        a přitom to byla hrdinná Rudá arnáda, která dobyla Mandžusko a půl Korejského poloostrova, že?

        1. Samozřejmě, někteří zarytí válečníci se chtěli přemístit i s císařem na kontinent a pokračovat ve válce, jiní zase chtěli kontinentální državy vyhandlovat za nějaký přijatelný mír. Což jim Stalin notně překazil.

          Samotné bomby by vládu nedonutily ke kapitulaci.

          1. Na jakej kontinent? Kwantungská armáda už byla tou dobou odepsaná a vybrakovaná. Neměla vozidla, PHM, zbraně, munici, proviant, některý jednotky už měly jen bambusový hole a důstojníci meč a pistoli. A hlavně už nebyli Japonci schopný je ani zásobovat a ani evakuovat.

            1. Asijskej :-)
              Jak daleko ty přípravy zašly, to těžko odhadovat. Asi jako plánovaná výroba tisíců stíhaček A6M7 a A7M.

          2. Nejsem expert, ale domnívám se, že Japonci mají k Japonsku zvláštní vztah, takže na emigraci doČíny bych to neviděl. Nehledě na neproveditelnost téhož kvůli naprosté americké nadvládě na moři. Z téhož důvodu by i bez sovětského zapojení byl japonský kolaps jen otázkou času. Nejdříve v Číně a pak i na ostrovech. Kdyby ty dvě první bomby nestačily, tak pár dalších už ano.

            1. Jenže těch pár dalších už právě Amíci neměli.

              1. Jistě. Ale za jak dlouho by je vyrobili?

                1. The Gadget – spálena Trinity test
                  Little Boy – Hirošima/Kokura – spálena nad Hirošimou
                  Fat Man – Kokura/Nagasaki – spálena nad Nagasaki
                  Rufus – plutoniové jádro určené do bomby na Tokio – roztaveno 1946 po dvou kritických nehodách – nepoužitelné pro Crossroad test.

                  Do roku 1949 se USA podařilo kompletovat jen 8 dalších bomb (dvě spálili při Crossroad testu). Ale kdyby Japonsko nekapitulovalo, asi by si materiálem jen „nehráli“, ale rozjeli by výrobu, jako po prvním sovětském jaderném testu. Jakmile zjistili, že Sověti mají JZ, začali zbrojit a během 19 měsíců vyrobili nízké stovky použitelných bomb.

    3. Protože to není žádná inteligence, ale fakt vymakaný online generátor textů a obrázků. Zcela nepochybně to přinese revoluci v mnoha oborech, ale do opravdové umělé inteligence to má daleko.
      Btw, na tý zprávě není zajímavýho nic, hubou odpaluje atomovky každej jouda prakticky neustále.
      Jo a v civilizaci jedničce vysírali všichni, nejen Gándhí, tam nešlo vyhrát mírovou cestou. A válčit tam atomovkama bylo v pohodě, nebyly za to prakticky žádný penalizace a počítač je používal nerad, většinou jima akorát hrozil. Pokud měl člověk atomovky a nastolil komunismus, moh vymlátit všechno a lidi ani necekli.
      Civka byla prča, ale s realitou moc průnik neměla. Můj rekord bylo přistání na Alfě Centauri někdy okolo roku 1700.
      Kurde, asi si to budu muset někde sehnat.

    4. @ Shifty

      cit. 7:40
      „https://cnn.iprima.cz/umela-inteligence-chtela-mir-ve-svete-v-simulatoru-valky-proto-odpalila-jadernou-zbran-425065

      chcimír v praxi“

      Šitty opět bezkonkurenčně, po šestsetosmdesátéprvní, vyhrává každodenní cenu D-fensova bludišťáka, za nejchytřejší příspěvek dne. A to ještě před odpolední ústavní svačinou. Gratuluji.

  6. Tuto pěknou landsmašaftskou agitku už jsem někde četl.
    Autorovi bych doporučil přečíst si dobový německý tisk, nějakou tu literatůru nebo alespoň Mein Kampf.
    Ale nevím, zda by to pomohlo a Dolfi by z toho nevyšel jako dezinformátor a ruský agent…

Komentáře jsou uzavřené.

D-FENS © 2017