Navzdory absurdním předpovědím všech dezolátů, že Trump vyhraje – Trump vyhrál! - zpět na článek

Počet komentářů: 179

Přidat komentář
  1. Orbán a Fico jsou jen proruský svině, kterým je Rusko přednější než vlastní země…

    1. Cas ukaze. Od pristiho roku se zacne lamat chleba s prerozdelovanim priprchliku. Uvidime, co Fico, Orban, Rakusan…

      1. Hlavně Babiš. To bude jeho Rhodos, tak jsem zvědavý, jak bude skákat.

        1. …to Ti mohu říci naprosto přesně…

      2. Už máš Sysope aspoň zhruba načrtnuté plány přesunu vaší fabriky za Ural ? :-))))))

        Všichni už jsou v Mexiku !

        Každý kdo může, z Evropy zdrhá. A rus přijmě funkční technologickou německou firmu s otevřenou náručí.

        (a na sibiři si místo těch miniaturních šumavských latifundií můžeš pořídit 100x větší jačí farmu :-D )

    2. Jeste ze my mame prezidenta, kterej misto trikolory nosi na saku ukronackovske symboly.
      A vladu, ktera se nechava fotit v mikinach a tricka „vsechny prachy na munici pro ukrajinu“.
      Tem vsem je vlastni zeme urcite prednejsi, takze muzem bejt v klidu.
      Hajl Bandera! Hajl Zelenski!

    3. Čím se ta proruskost vyznačuje?

      1. Ochotou blábolit v ruských propagandistických pořadech. Co za ten kretén dostal mě nezajímá, snad mu to za to stálo.

        1. Očividně pro rusofoba jako ty není podstatné co tam říkal.
          Hlasatelé a moderátoři české televize by si měli vzít příklad jak se vede nezaujatý nemanipulativní rozhovor.
          Orbán a Fico patří právě k těm mála politikům, kterým na jejich zemí záleží na rozdíl od vlastizrádné hrůzovlády Fialy.

          1. Ano, Rusko a Rusy skutečně nemám rád. Navzdory tomu rozumím tomu co dělají a proč a Rusko považuji za čitelné.
            Nikterak to nemění můj názor a to, že Fico i Orbán jsou svině, které prodají vlastní matku když jim nabídnou dost a za prachy podrazí nebo prásknou kohokoliv. Jako ostatně celá ta parta zmrdů, která tady na Hluboké zajela oslavovat Zemanovy narozeniny. Je to všechno jedna pakáž, která byla aspoň vidět pohromadě.

            1. Childeater: Pozři sám sebe a dospěješ https://www.bible.com/cs/bible/15/MAT.5.43-45.B21.

                1. Ovšem ty nejsi Hospodin, uč se tedy.

                  1. Bůh je v každém z nás.

                    1. Možná. Ale zda celý? Jsme Boží hologramy?

                    2. A co jiného bychom byli ? V tomhle fraktálním vesmíru, který je sám o sobě hologramem. Byť rafinovaným a realistickým.

                      Říkal to Budha, že hmota je jen iluze – Májá
                      A říkal to i Kristus, jen to z Bible jaksi vytrhli a seškrtali.

                    3. Všechno ve vesmíru, včetně lidí, jsou jen vlnové funkce…

                    4. To je jasné.
                      Mně by zajímalo, co je za hranicemi vesmíru, jsou-li jaké a zdali jsou postřehnutelné našimi primitivními smysly.

                    5. Childeater: Tak to ti řeknu přesně – nic, konec vesmíru. Ostatně každá jiná odpověď by tě jen přivedla k zacyklení.

                    6. Alan.Cox: Nevím odkud se na to díváš, ale od nás z návsi to vypadá úplně opačně, takže vesmír a vše se nám odtud jeví jako výsledek funkce vln a vlnovou funkcí se tu jen pár šťourů zkouší dopočítat pravděpodobnosti stavu věci.

            2. Childeater 11.11.2024 v 21:08

              – – –

              Jo jo, jsi naprosto správně. Vzorový mediálně přesvědčený „Y“, humanitní a manažerská kvalifikace, nikoliv technický či na tvrdých znalostech postavený obor.

              1. Musíš si vyžebrat svojí dávku ponížení jinde. Já tě odměním až přijdeš s něčím novým, zajímavým.

                1. Childeater 11.11.2024 v 22:14

                  – – –

                  Pokoušel ses blamovat, že máš krom humanitního i technické vzdělání. Školička Auto-Škoda byly jen managerské kurzy.

                  1. Musíš vyskočit vejš, Pepku.

                    1. Childeater 12.11.2024 v 6:35

                      – – –

                      Já nikam skákat nemusím. Cílem bylo zjistit, kdo je ten žvástal, co se začal navážet.

                    2. Ale musíš.

                      Vyskočíš, kdykoli písknu.

                      Hop!

                    3. Childeater 12.11.2024 v 10:32

                      – – –

                      Ne, nemusím – zato ty si budeš muset dát další fangličku na FB fotku xichtu, až to bude mediálně aktuální.

                    4. No vidíš.
                      A ještě jednou.
                      Hop!!!

            3. Childeater: možná že právě jen Orbán a Fico pochopili do jakých sraček se tu v Evropě řítíme a tak lezou do análu velmocem co mají zdroje, moc a prachy čistě už z pudu sebezáchovy a záchrany vlastního národa.

              Zatímco čeští „zfetovaní pivní šmoulové“ ztratili zbytky pudu sebezáchovy, potáci se na vratké děravé kocábce na vlnách, podpalůbí do půlky zaplněné vodou, ale hlavně že jsou „fpohodě woe“.

              Kdo pochopil v jakých jsme sračkach a do jakých se nevratně řítíme, tomu je jasné, že jediná možnost záchrany je podlézat rusům jak jen to jde, a doufat že budeme mít zase plyn za levno, ropu za levno, uran za levno a dostaví další bloky Temelína a Dukovan za těch 20% ceny co to staví Westinghouse.

              Ale hlavně že se nám podaří najít v Rusku odbytiště pro ty ubohé zbytky nezkrachovaného českého průmyslu. Což je asi už nereálné, bo všichni výrobci od nás prchají do Indie, či USA či kamkoliv jinam, včetně Zetoru, Škodovky, Otisu a v dalším roce to budou desítky takových firem.

              Protože další možnost, a to o dost horší, je podlézat rafinovaným krutým asiatům – číňanům.

              1. Nechci Ti kazit radost, ale určitě nebyla náhoda, že kouřit Zemanovi na Hluboké byli kromě Orbána a Fica právě čínský velvyslanec s chotí.
                Číňan se chová vždycky, ehm, pragmaticky…

              2. Dneska už jo. Ještě před pár lety jsme mohli s Rusy jednot férově, jako +- rovný s rovným. Teď nám nezbývá než než čekat, až se to fialovému hnusu rozsype pod rukama a pak se snažit zachránit, co jen půjde.

                Vsázím se o basu piv, že jestli tu někdo postaví jadernou elektrárnu, tak to bude Rosatom.

                1. Nemyslím si, že by s námi někdy Rusové, nebo jakákoliv jiná velmoc jednali jako rovný s rovným.
                  Co se tak proslýchá, tak jestli někdo úkoloval Hrad opravdu arogantně, tak Zmejevskij.

                  1. Alespoň na čas zachovávali dekorum. Jasně, že nemáme a nikdy nebudeme mít potenciál SSA, VB, Německa, Ruska či Indie. Ale taky nemáme v rukou úplně plonkové karty. Máme strategickou polohu, schopné lidi, dobré vztahy s Jihem, průmysl a schopnost improvizace.

                    1. JH:
                      Uvidíme.Trump chce obnovit „zlatý věk“ ameriky.
                      To bylo naposled po válce.Pokud nebude válčit, bude muset krást.A je jasný koho vykrade.
                      Krize v Evropě bude jak prase, ale my to nějak ošvejkujem.Nikdo tady nebude chcípat hlady a čmoudi sem nepolezou.Je vám jasný, že myslím je nás?

                    2. Jen dodám, že s Kamalou by nás možná čekalo to samý, ale mnohem déle…
                      Ne vždy je nejrychlejší řešení nejlepší.Evropa potřebuje rychlej průjem.Zácpu má už dlouho.

                    3. To co zmiňuješ je sice hezké, ale Rus se na to může vykašlat. Úplně stačí, když si koupí pár Zemanů, Nejedlých, Orbánů a Ficů. Je to jednoduché a účinné. Navíc má díky tomu Rus přístup k aktuálním evropským informacím.
                      Jak jsem psal výše, Rusko chápu a přijde mi čitelné, i když ho nemám rád. Vždycky se chovalo podobně a tvrdě jde po svých zájmech.
                      Ta parta kolem Zemana, naprosto evidentně Ruskem financovaná, pro ty už dobrého slova nemám.

                    4. Ánžto pro Kolářovic partu s partou Dona Pablba, tam bys dobrého slova našel?

                  2. Childeater:
                    To asi JH myslel jako, že před Bohem jsou si všichni rovni…

            4. Childeater
              Tvoje ničím neopodstatněná nenávist ti zatemnila mozek a brání tak logickému uvažování a správnému úsudku.

              1. Zas až tak moc mi to tlak nezvedá. Sviní je spousta, co se dá dělat…

                1. Když je sviní spousta, chce to řezníka. Jen si dej bacha, aby se nevyměnily role, protože svině maj sílu a sežerou tě i s mantlem.

                  1. Jak jsem psal, svině mi tlak zase tolik nezvedaj, takže i když se vymění role, já ho zase nebudu tolik zvedat jim.
                    Svině nespadly z nebe, stvořili jsme si je sami.
                    Nemá smysl očekávat, že si je tvořit přestaneme, rozhodně v rámci našeho demokratického zřízení.

                    1. Souhlas, ale uznej, že svině jsou v určitým množství potřeba. Kdyby svině nebyly, museli bychom si je vymyslet.
                      Tvořit je určitě nepřestanem, ale už je konečně potřeba začít je transformovat na vhodnou formu – proč bychom jima třeba nemohli krmit masožravá zvížátka v zoo? Nebo ještě lépe jejich příbuzné, svině? Nebyl by to hezký pohled, jak čtyřnohé svině požírají dvounohé svině? Jedem das seine!

                2. Akorát kvůli své nenávisti a zaslepenosti je vidíš kde nejsou.

                  1. To si nemyslím.
                    Nadto, slovo „nenávist“ je příliš silné, takového citu bych nebyl schopen jen kvůli tomu, že je někdo úplatná svině, když mi přímo neškodí.
                    Kdybych byl zaslepen, spíše bych neviděl svině tam, kdy by byly.

                    1. Vzhledem k tomu jaké výrazivo používáš k osobám, které ti můžou být ukradené pokud nejsi Maďar nebo Slovák, je to jasná nenávist co tebou cloumá.
                      Jaký máš důvod nenávidět Slovensko, Maďarsko, Rusko?

                    2. Duvod nema. Ale ma to narizeno shora nebo vmyto do hlavy propagandou. Cert vi, co je horsi.

                      Petiminutovky nenavisti jsou pro jednodussi jedince unik z reality.
                      Jen mandelinka byla nahrazena uhlikovou stopou, vrah z volstrytu je ted Putin. Tupci s vyplachnutym mozkem stejni, je jim vymenili noty.

                      Poznat se daji jednoduse. Vidi jen cernou a bilou. Takze kdyz nekdo nehajluje a neklani se svastice, jako vsichni ostatni, je proruska svine. Nic mezitim neexistuje. Ty se snazit s jednim z nich beznadejne diskutovat. Nemas sanci. Hystericti fanatici jsou rozumne diskusi nepristupni.

                    3. Ne uhlíkovou stopu, dezinformacemi.
                      Ale jak se ta historie opakuje:
                      https://www.youtube.com/watch?v=4GjQ4piS2d4&ab_channel=videoarchive

            5. Tak ono, zcela uprimne, maloktery politik neni prodejna svine, ze. Bud se prodava vychodu (Fico), nebo zapadu (FonLejno), nebo vlastni oligarchii (Biden),… takhle by se dalo pokracovat hodiny.

              Podle meho nazoru, zejmena u malych zemi, clovek musi pocitat s tim, ze pokud nedrzi svet necim za koule, tak proste nejakou prdel lizat bude. Za jistou formu vlastenectvi pak povazuju, pokud to lizani prinasi narodu nejakej vzestup. Nema cenu si neco nalhavat, Zeme vetsi nebude a nesedime na svetovych loziscich ropy, plynu, titanu, lithia, whatever, takze muzeme tak akorat drzet hubu a tu vhodnou prdel k lizani si snazit vybrat.

              I to ale neni jednoduche, nebot vlastnici tech prdeli se o nas jazyk budou pretahovat.

              1. Asi celkem trefně shrnuto…

              2. Kdyby byl Fico jak říkáš prodejná svině, tak líže prdel válečným štváčům KoZa, bude poslušně bučet se stádem a ekonomicky likvidovat Slovensko a zatahovat ho do války KoZa – Rusko jako to dělá vlastizrádná Fialová vláda.
                Že chce mít Fico a Orbán dobré vztahy s Ruskem a obchodovat s ním jako s každým jiným státem nepovažuji za něco, co by se dalo nazvat prodejná svině.

                1. Ty obchody nikdy nejsou jen za prachy. BRICS je krasny pozlatko, ale Rus uz se taky naucil obchodovat. Ano, jsem take toho nazoru, ze s Rusem je ferovejsi obchod (mam vlastnich zkusnosti az az), ale nejsem naivni. Bohatnout chce kazdej.

                  1. a férovým vopchotem se nebohatne? jenom šméčkama a pojebávkama? nevypovídá to náhodou neco vo té tzv. civilizaci, co tady je?

                    1. Z ferovyho obchodu se bud nebohatne, nebo hodne pomalu. Kurvarnama a zlodejnama to jde vyrazne rychleji.

                2. leon: zatímco lízat prdel válečným štváčům Ruska, to je terno! 40 let jsme to tady měli a byla to paráda, kdo by to nechtěl zpátky (facepalm)

                  1. Rusko není SSSR stejně jak Česko není ČSSR. Měli jsme za co být vděčni SSSR. Za co máme být vděčni Západu a obzvláště Německu, že se k němu tak lísáme? Za to, že nás dnes vysává jako svou kolonii?
                    Ti tví „váleční štváči Ruska“ 8 let čekali, že KoZa dostane rozum a ukončí občanskou válku na Ukrajině. Marně.
                    40 let jsme díky SSSR žili v klidu bez válečných hrůz v Evropě. Jen co se díky naivnímu Gorbačovovi SSSR rozpadl, tak Američani dostali nápad zaválčit si v Evropě a užiteční evropští idioti s tím souhlasili. Neuvěřitelné!

                    1. leon: neuvěřitelní jsou evropští idioti, kteří rusácký útok na Ukrajinu označují za „nápad Američanů zaválčit si“.

                      I když, u Vás by mě nepřekvapilo, kdybyste si myslel, že Putin dělá, co mu Biden přikáže. Když si myslíte, že to tady bylo „bez válečných hrůz díky SSSR“, možné je všechno (facepalm)

                    2. Hele, facepalme – kdo pustil evropské impérium – SSSR nebo SSA? Kdo krok za krokem ustupoval celá devadesátá léta i první desetiletí 21. století? Kdo se snažil po dobrém spolupracovat a nedělal problémy, dokud se nedošlo až na tu nejzazší linii?

                      Novgorod otec, Kyjev matka, Petěrburg hlava a Moskva srdce ruské říše. Sídlo Olega, svatého Vladimíra či Jaroslava Moudrého Rusové Amerikánům nikdy nedají.

                    3. JH: pořád to stejné dokola, holt jste věřící a nic než to svoje nevnímáte, resp. co se nehodí obratem překrucujete místy až komickým způsobem. Můžete se zeptat v LLR-DLR, jak tam Rusák „nedělal problémy“, nicméně tam už mají, co chtěli (teda oni to asi úplně nechtěli, sehráli roli užitečných idiotů a teď se možná jen diví stejně jako sudeťák na frontě).

                    4. fatdwi: banderovci taky mají, co chtěli, doufám, že jim kinžály, gerania a iskandery chutnají, však jsou to gerojové. A FABy a KABy. To divení ještě nastane, kdo byl užitečný idiot a jaké jsou velmocenské zájmy.

                    5. JH: jasně, že je potřeba Ukrajince onálepkovat na „banderovce“, aby Vám to vyšlo, křesťane:-) Viděl jste někdy nějakého vůbec?

                      Nemyslím, že Ukrajinci „mají, co chtěli“, když Vás napadne nepřítel, holt se musíte bránit.

                    6. fatdwi12.11.2024 v 20:27
                      JH: jasně, že je potřeba Ukrajince onálepkovat na „banderovce“,

                      …to nejsou žádné nálepky ale fakt. Ještě řekni, že na Ukrajině nestaví zločincům banderovcům sochy a nepojmenovávají po nich ulice.

                    7. Tak řekněme, že u nás jsou ulice a kasárna pojmenovávaná po Janu Žižkovi a dalších husitských osobnostech, máme i jejich sochy, dokonce jednu rekordní. Je to důvod proto, aby na nás nějaká sousední země, která trpěla spanilými jízdami, zaútočila, nebo proto, aby případný útok byl tolerován? Nebo abychom byli jako husisti označováni?

                    8. LWG
                      13.11.2024 v 10:14

                      husiti tady dávno nejsou a nikdo je fanaticky neadoruje, nepořádá vymejvací tábory už pro malý děcka a neplánuje žándný masakrování kohokoli, gdo se mu nehodí do krámu…

                      a voni taky zrovna nepořádali žádný loupeživý výpravy přes hranice, jak vo tom píšeš, a plánovaně nevyvražďovali konkrétní národnosti/etnika, ne?

                    9. fatdwi12.11.2024 v 19:27
                      leon: neuvěřitelní jsou evropští idioti, kteří rusácký útok na Ukrajinu označují za „nápad Američanů zaválčit si“.

                      Území Donbasu přestalo být Ukrajinou v tom okamžiku, kdy ho Putin připojil k Rusku na základě vůle obyvatel Donbasu vyjádřené v referendu.
                      Že se to někomu (USA) nelíbí není podstatné. Proč by mělo být určující co řeknou v bílé chatrči??
                      Logicky tedy k žádnému rusáckému útoku na Ukrajinu nedošlo. Naopak Putin vyhání banderonacisty a žoldáky KoZa ze svého území.
                      Že KoZa vede proti Rusku válku v zastoupení už ví i malé dítě.

                    10. re: leon

                      Asi máme jiný náhled na mezinárodní právo, ale vezmu to tak: pokud se najde nějaká část území ČR, ve které bude většina obyvatel pro připojení k nějaké cizí zemi a ta řekne fajn, tak od teď je to naše, tak tady bude enkláva (třeba Sýrie?). Nevyžadují tyto změny například uznání?

                    11. LWG: beru to tak, že dneska máte perly Vy, tak házejte:-)

                    12. LWG
                      13.11.2024 v 10:19

                      neproběhlo už náhodou kdysi, velmi dávno (nejak před dekádou to bylo, ne?), vyhlášení samostatnosti dotyčnejch území?

                      co následně samostatný stády udělají je snad jejich věc…

                    13. LWG

                      Ohánět se mezinárodním právem když se podle něho neřídí ani vzor demokracie USA (ironie) je absurdní.
                      Mezinárodní právo už neplatí, jelikož Amíci rozhodli, že se má svět řídit řádem založeným na pravidlech, kteréžto samozřejmě určí USA a bude se samozřejmě měnit podle toho jak se to bude USA zrovna hodit.

                      A koho uznání by to jako mělo být?? KoZa, který provedl na Ukrajině puč a svrhl demokraticky zvoleného prezidenta nebo snad Ukrajiny, která začlenila polovojenské banderovské oddíly do armády a vedla válku proti vlastním lidem?
                      Určitě mají větší právo rozhodnout o sobě obyvatelé Donbasu, než aby se měli řídit rozhodnutím rádoby četníka světa USA.

                    14. Re: LWG 13.11.2024 v 10:19
                      Mezinarodni pravo… mezinarodni pravo… co to je?

                      To je takovy to, jaxi mocni delaji co chteji a ti mali maji poslouchat to mezinarodni pravo, ktery oni vytvorili?

                      Tak to jo.

                    15. leon:
                      Je vidno výhledově, že to do smrti nepochopíš.
                      A tím nemám na mysli fatdwiho.

                    16. leon 12.11.2024 v 19:17

                      – – –

                      Komunikuješ s tzv. „redaktorem“. Vyskytuje se jich na místních diskusích několik (Zamazal, Siloton).

                    17. Jo, je to tak. Je fakt, ze jsem se tenkrat behem rozpadu Jugoslavie nechal ovlivnit propagandou, jakoze Srbsko spatneeee, vsechno ostatni dobreeee. Pritom se pozdeji jasne ukazalo, ze to rozhodne takhle cernobile nebylo. No, byl jsem holt mladej a ne takovej skeptickej cynik jako ted.

                      S Ukrajinou to tu mame zas. Propaganda se snazi vymyvat naplno a celkem uspesne. Mladi a nezkuseni (nebo stari a tupi) dnes opravdu maji umele natlaceno do hlav, ze ruska specialni operace na Ukrajine je prej nejaka nevyprovokovana agrese. A ti nejdebilnejsi opravdu srovnavaji SSSR s dnesnim Ruskem, jak muzeme videt i zde.
                      A je opravdu ostuda, ze si to americke valceni v Evrope, at uz tenkrat v Jugoslavii nebo ted na Ukrajine, nechavame libit a jeste ho podporujeme.
                      Scenar byl v obou pripadech stejny. Zahranicni tajne sluzby za pomoci milionovych investic rozesraly verejne mineni a vyeskalovaly nenavist. Pak uz to jelo samo.

                      V Americe se stal opravdu zazrak (neveril jsem, ze se zase nepodari volby tak extremne zmanipulovat jako minule). S republikany hrozi podobne prusery jako Jugoslavie nebo Ukrajina vyrazne mene.
                      Ted se jeste zbavit tech vlastizradcu u nas ve vlade a na hrade a mozna bude lip. A to doslova s kymkoli jinym nez s tou bandou grazlu, co tam je ted.

                    18. Praetorian 12.11.2024 v 19:41

                      „.. propagandou, jakoze Srbsko spatneeee, vsechno ostatni dobreeee..“

                      – – –

                      Ano, tahle propaganda jela hned od počátku konfliktu. Taky jsem hned netušil, že tam posloužili ustašovci.
                      A o tom svinstvu „Tango 23 Repetitor“ se za současného režimu taky povídat nesmí, většinou to z veřejných stránek zmizelo…

                    19. Praetorian: máte pravdu, že ruské tajné služby za pomocí milionových investic rozesraly veřejné mínění a vyeskalovaly nenávist, pak už to jelo samo. V LLR a DLR.

                      Stejný model nám tady svého času ukázali Němci v Sudetech.

                      V obou případech pak dotyční dobrodinci Hitler a Putin „museli přijet zachránit své utlačované soukmenovce“. Ale Vy furt vidíte někde jen toho Američana. Holt padesát odstínů šedi není nic pro Vás, Vy jste schopen rozeznat ještě tak černou a bílou (možná).

                    20. „…ruské tajné služby za pomocí milionových investic rozesraly veřejné mínění a vyeskalovaly nenávist,…“

                      – – –

                      Jasně, a používání RJ zakázal kdo…? Putin, že…?

                      Typický příklad pokusu o manipulaci, příznačný pro tzv. „redaktory“…

                      .

                    21. Projekce.
                      Americké tajné služby i netajné neziskovky a velvyslanectví vyhecovaly maloruské veřejné mínění a vyeskalovaly jak naděje v Západ, tak nenávist vůči Rusku. Kdo střílel na Majdanu?

                      Ale špatné je samozřejmě Rusko, které dělá tak čtvrtinu toho, co slovutný Západ, ale oni jsou zlo a my dobro, a tím etalonem morálky jsme MY!

                    22. corona: přesně tak, zase se snažíš manipulovat, ale jde ti to asi jako s granátem nebo kabelem na superchargeru.

                      Nevím o tom, že by Putin zakazoval RJ, ale vím něco o tom, kdo na Ukrajinu zaútočil s armádou a to Putin byl. Můžeš to omlouvat, vysvětlovat, maskovat…prostě manipulovat jak chceš, nic na tom nezměníš.

                    23. Kopíruju příspěvek typického tzv. „redaktora“:

                      fatdwi 12.11.2024 v 20:21


                      Nevím o tom, že by Putin zakazoval RJ, ale vím něco o tom, kdo na Ukrajinu zaútočil s armádou a to Putin byl. Můžeš to omlouvat, vysvětlovat, maskovat…prostě manipulovat jak chceš, nic na tom nezměníš.

                      Každý nechť si udělá obrázek sám, jak zde zmetek s nickem „fadtwi“ reaguje na skutečnost, že ruský jazyk byl zakazován ukrajinskými úřady…

                      .

                    24. corona: napiš to někam do seznamu, vumle:-)

                      Sudeťákům to taky znepříjemňovaly československé úřady. Byl bys skvělej apologeta hitlerovců a možná by sis i přišel na nějakou tu marku, teda ojro. Zkus Posseltovi napsat, třeba tě vezme.

                    25. fatdwi 12.11.2024 v 20:38

                      – – –
                      O tvých ulítlých konstrukcích se sudeťáky nehodlám vést debatu, zmetku.

                      .

                    26. corona:
                      Kopíruju příspěvek typického tzv. „vylízaného debila“:

                      —-
                      O tvých ulítlých konstrukcích se sudeťáky nehodlám vést debatu, zmetku.
                      —-

                      Každý nechť si udělá obrázek sám, jak zde vylízaný debil s nickem „corona“ reaguje na výzvu k argumentaci.

                      Dobrou, brouku, víc perel už ti dnes nehodím ;-)

                    27. f:
                      Hysterka!

                    28. Forge: to on je, tak ho nevyplaš, ať je sranda i dál ;-)

                    29. f:
                      To je fofr dneska.
                      Nestíhám vedlejšáky.
                      Ale těma emocema směrem k c. jsi se automaticky přejmenoval na f.

                    30. fatdwi: pokud je lid spokojený, milionové investice nestačí. Semeno se musí sázet do připravené, zkypřené půdy.
                      Proč asi nacistická propaganda fungovala v Sudetech a totálně selhala ve Švýcarsku?

                    31. JH: a tu půdu je možné si vcelku snadno připravit a zkypřit. Těmi investicemi.

                      Švajc je hezký úhybný manévr, zkuste vysvětlit, jakou relevanci má k tomu, co Rusák dělal v DLR-LLR (a dělá v Podněstří, třeba).

                    32. Fatdwi:
                      Hitler a Putin?
                      Asi máš na mysli tu moderní zkratku Putler?
                      To pak jo.
                      Zdravím tě, kočkopse!

                    33. Hitler je smutná postava, zkrachovalý bakrotář. Co na tom, že měl v létě 1942 na povel Evropu od Atlantiku po Volhu? Na konci se krčil ve vydýchaném bunkru v Berlíně. Puti je vítěz. Snad mu to nestoupne do hlavy a uspořádá ruské země k obrazu svému i k dobrému.
                      A kam by jinam mělo patřit Podněstří, než do Ruska? Proč tam asi tu rebelii v devadesátkách udělali?
                      A vy fakt věříte, že EU je pro Moldavsko nějaký přínos?

                    34. @JH
                      mno, myslím, že s vypětím posledních sil a rezerv by banderovci zvládli to Podněstří taky.
                      Akorát nač plýtvat silami a pak to odevzdat Moldavanům…
                      I když trocha te poctivé k civilistům ohleduplné speciální operace v ruském stylu by jim prospěla.
                      Kdyby měli Rumuni koule, tak to vezmou z obou stran a je vymalováno za 3 dny.
                      Pak už jen stanné právo, referendum a mezinárodní jednotky.

                    35. To nejde, hrají LM.
                      Zvláštní svět…

                    36. Jihočech Honza: není náhoda, že klerofašistů bylo poměrně dost. Máte k nim velmi blízko. Úplně to vidím – Hitler je vítěz (po té, co připojil Rakousko, Československo a převálcoval Polsko), snad mu to nestoupne do hlavy. Nepochybuji, že takových Honzů bylo všude možně dost. Ono mu to ale do hlavy stouplo a dopadlo to o dost jinak, než kdyby (třeba) Lebensraum rozšiřoval primárně jihovýchodním směrem. Mohli jsme teď mluvit německy a mít přístup až k moři, to by byla paráda, ČSR byl beztak umělý stát a neměl nikdy existovat, fuj, stydíme se za naše předky (povinně, ve školách by o tom kapitola jistě byla).

                      Myslím, že pro Moldavsko není žádný přínos vojenská přítomnost Rusáků, stejně, jako nebyla 40 let pro nás. Jak by Podněstří mělo patřit do Ruska, když je mezi ním a Ruskem Ukrajina? No jo vlastně, Rusákovi to patří všechno, i když od nejbližší hranice to tam má 600 km (facepalm)

                    37. To nepochybně, třeba Salazarův režim v Portugalsku či Francův režim ve Španělsku by mi nijak nevadil, rozhodně byli lepší než to, co bylo na Pyrenejském poloostrově dřív nebo co se nabízelo jako alternativa. A ČSR prostě byla umělý stát, taky se při první vážnější krizi rozpadnul, nakonec hned dvakrát. Neměla zaniknout Svatá říše římská, nemělo zaniknout podunajské císařství, ale bohužel prohráli války Francií.

                      A jestli to takhle půjde dál, tak se i té společné hranice Ruska s Podněstřím dočkáme.

                    38. Jihočech Honza: proč zase ty úhybné manévry s diktátory kdesi v tramtárii? Neumíte diskutovat k věci? Bohmen und Mahren vedl který z těch dvou?

                      Každý stát je „umělý“, to není důvod je jen tak z plezíru zabírat.

                      Současně je sranda, jak se na jedné straně tetelíte radostí, že „umělý stát ČSR se rozpadnul“ a v další větě smutníte po tom, že se rozpadl umělý slepenec, který ani nebyl státem (tentokrát facepalmy dva)

                      Ano, jestli to tak půjde dál, je klidně možné, že se nejen dočkáme společné hranice Ruska s Podněstřím, ale třeba taky Ruska a nás a pak třeba zase budeme součástí těch sraček. Je vás tady dost, kterým by se to líbilo, bohužel.

                    39. A vy nepřejete Slovákům samostatnost? Myslím, že si vedou docela dobře.

                      A ne, netetelím se radostí na tím, jak ČSR zanikla poprvé. Vidím to stejně jako někteří pravicoví či katoličtí intelektuálové té doby – nikoli radost, ale vztek z toho, že na jejich slova došlo.
                      A Svatá říše římská je mi sympatická právě tím, že to nebyl stát, ale spíš kultura či civilizace, a tak své poddané nechával na pokoji.

                    40. Re: Jihočech Honza 13.11.2024 v 10:54
                      CSR vubec nemela vzniknout. Mely zustat Cechy, Morava, Slezsko a ujasnit si vztahy s okrajovymi Sudety (ty vnitrni holt smolik). Nemuseli jsme dotovat Coboly a budovat jim za nase prumysl, mohli nam klidne dal exportovat zincicu a korbacky. Naopak Sudetaci se mohli dal venovat prumyslu, kterymu rozumeli. Protektorat by prisel tak jako tak a velmi pravdepodobne by na Jalte tehda ta cara cucavou tuzkou byla mezi Moravou a Slovenskem.

                    41. Sysop 13.11.2024 v 11:07
                      České země bez okrajových Sudet nebyly a nejsou životaschopné. To bylo hezky vidět ve 38. – nové hranice mj. přeřezaly strategické trati, např. tu z Jaroměře na Liberec. Taky si Germán dal setsakra záležet, aby veškeré opevnění bylo u něj. Moc se s tím nemazal.
                      Navíc třeba v Liberci to bylo 50:50, než Němci začali Čechy vyhánět.
                      No a samozřejmě Němec by se určitě nespokojil s tím, že „německý ostrov“u Svitav má smolíka. Chtěl by ho taky, smolíka by měli Češi žijící severně od něj.

                    42. JH: jsem myslel, že jste mladší, Svěrák se Smoljakem si ze zabíhavého myšlení dělali srandu coby nešvaru stáří. Nově tedy Slovensko, bez toho by ta diskuse vlastně vůbec neměla smysl.

                      Jasně, nechávala je na pokoji, ale byli to poddaní. Hele já chápu, že potřebujete sloužit, ale nenuťte to ostatním. Kvůli Vám a podobným by nakonec i ta islamizace mohla být fajn, možná až s hubou na koberci byste konečně pochopil. Nebo možná ne, to už byste se oháněl Mohamedem, protože byste měl svého diktátora, svou poslušnost a stále mohl beztrestně směřovat svou nenávist k těm, co nejsou jako Vy. Každé organizované náboženství je špatně.

                    43. Já nikomu nic nenutím. Nikdy jsem nikoho neudal, nezkanceloval ani nedeplatformoval, ani mne to nikdy nenapadlo. Svým způsobem jsem větší liberál než mnozí oficiální liberálové.
                      A organizovaná náboženství jsou možná špatně, ale některá jsou docela snesitelná i jiná mnohem, mnohem horší. A stejně jako v leckteré diktatuře může mít člověk víc svobody než v dnešní „liberální demokracii“.

                    44. JH: lžete, není to tak dávno, co jste tady psal, že Hus měl držet hubu a nic by se mu nestalo. Zrcadlo koukám nejste stále schopen pochopit. „Kancelování“ Vám zjevně problém nedělá.

                      Ano, v diktatuře „těch vašich“ máte „svobodu“, protože sloužení je pro vás „svoboda“. Bylo dost Vašich soukmenovců, kteří tady budovali totalitu komančskou a taky jim bylo fajn. Měl byste se přihlásit do brusele a budete mít svobod habakuk, stačí přece držet hubu a krok, ne? A to Vás zatím žádnej JH nevraždí, takže můžete být v klidu.

                    45. Já nehořím žádnou láskou k Ukrajině (proti útoku na Srbsko jsem byl již tenkrát), ale obávám se, že přes veškeré výhrady vůči Ukrajině mám větší výhrady proti SSSR (jakkoli si jeho zbytek momentálně říká jinak). Když nic jiného, tak Ukrajina prostě nemá na to, sem roztáhnout zónu vlivu. Na rozdíl od jiných se neobávám přímé okupace, ale pamatuji si, když tady z Moskvy šéfovali a prostě ne. (A chápu Pobaltí, které se musí obávat – to má jistotu).

                    46. Jenomže bolševivi se přemístili z Moskvy do Brusele a šéfují nám ještě horším způsobem. Komunisté nás jako nárrd neohrožovali fyzicky.

                    47. To, co provádí úředníci EU ovládaní globalisty nemá s bolševismem nic společného. To jen ožil starý známý fašismus a nacismus. Lidí je hodně a pro záchranu „jejich“ planety s tím musí něco udělat.

                    48. Opakuji, nezastávám se Brusele. Nezastávám se ani Ukrajiny nad míru, že reálně byla napadena. Jenom spatřuji pro své zájmy menším zlem samostatnou Ukrajinu, než Ukrajinu přímo nebo nepřímo řízenou z Moskvy.

                      Na národy moc nehraju, ale jak nás fyzicky ohrožují z Brusele? Jestli něco fyzicky ohrožuje národ, potom je to především skutečnost, že se zmenšuje počet těch, kteří se k němu hlásí (ať proto, že se jich méně rodí, nebo proto, že odpadají).

                    49. LWG: masová migrace a islamizace.

                    50. Svatá říše římská byla geopolitický mocenský projekt. Něco jako NATO a EU dohromady, byť to skrývali za hezky znějící slovíčka.
                      Ale cílem bylo ideologické zpacifikování slovanů Vatikánem (zde podobnost s neomarxizmem EU), později případně i vojenské zpacifikování nezávislých východních pravoslavných slovanů.

                      Vždyť Řezno bylo svého času druhým centrem západního křesťanství. Takovou „předsunutou ideologickou hlídkou“ bo z Vatikánu to na sever ke slovanům bylo poměrně daleko.

                      Ovšem co je ta slavná „Svatá říše římská národa německého“ zač, se naplnou ukázalo až v její finální verzi – Tisícileté hitlerově říši.
                      Která měla být celým vyvrcholrním tohoto projektu, tedy definitivně se vypořádat jak s pravoslavným ruskem, tak obecně s bílým slovanským obyvatelstvem Evropy.
                      Ke kterému lze řadit i německy mluvící slovany mylně označované za germány.

                      To vyvrcholení mělo spočívat v tom, že se rusové a bílí evropané vymlátí navzájem ve finální válce. Tak jako to pozorujeme dnes na Ukrajině.

                    51. Tvl to je jízda dneska. Kolik lidí v politických procesech popravila EU a kolik že komunisté?

                    52. shifty: to byli dezinformatori a odpad, dobře jim tak, měli držet hubu a krok a nic by se jim nestalo. Už aby to tady bylo zpátky a kdo vede zástupnou válku proti Rusům tím, že jim neleze do zadku jak leon, s tím soudruzi samozřejmě po bolševicki zatočí. Putin si to svoje pobaltské území zabere a nebude to agrese Ruska, bude to osvobození ruského území od mandelinky bramborové a jiných imperialistickych štváčů.(větší počet facepalmů)

                      Jo jo, kdysi to tady bylo jinak, dnes se nestačím divit, jaké komančské kreatury sem nalezly.

                    53. Re: LWG 13.11.2024 v 10:23
                      Ja osobne jsem se nikdy neobaval UA, ale obaval jsem toho, co z ni vzejde, az ji celou skoupi KoZa. Uz dneska tam Ukrajincum patri jen minimum veci, modelem ‚vodarny zapadu, ale trubky, co se serou, Ukrajincum‘. Momentalne jsme pod vlivem vetsich sibru, nez jsou Ukrajinci.

                      Co bych ale nepodcenoval, je klasicka predposranost ceskych vlad, neco ve stylu nemecke predposranosti pred islamskyma imigrantama. Snadno se muze stat, ze nikdo nebude smet proti mistnim Ukrum ani ceknout. Neco ve stylu ‚popirani ukrajinskeho holokaustu‘.

                    54. Sysop: Celou UA už Zápaďáci neskoupí, 20% je ruských a nejspíš těch procent bude ještě víc. A budeme moci srovnávat moskevské a bruselské úspěchy při obnově země, jako to můžeme pozorovat v Koreji či kdysi v rozděleném Německu.

                    55. https://www.novinky.cz/clanek/zahranicni-ani-jeden-dum-mrazive-zabery-z-osvobozeneho-vuhledaru-40497119

                      Pro UA je prostě nejlepší, když jí dobrotivý rus osvobodí. To je hned na první pohle jasné…zlej západ, zlej! Za to může koza!

                      bože vy jste fakt banda debilů.

                    56. shifty

                      A teď si představ že k tomu vůbec nemuselo dojít, stačilo neorganizovat puč na Ukrajině a dodržet Minské dohody.
                      Ale hlavně že je zlé to Rusko, protože klade odpor a nechce se stát kolonií Západu.

                      Opakování matka moudrosti (pro tebe to neplatí): http://www.janyr.eu/116-byt-pritelem-ameriky
                      https://www.infokuryr.cz/n/2022/03/11/christopher-black-zakonnost-valky/
                      https://ceskylist.cz/historie/john-pilger-umlcovani-jehnatek-aneb-jak-funguje-propaganda/

                      V letech před svou smrtí v roce 2008 pronesl dramatik Harold Pinter dva mimořádné projevy, které prolomily mlčení.

                      „Zahraniční politika Spojených států,“ řekl, „je nejlépe definována takto: polib mi prdel, nebo ti rozkopu hlavu. Je to tak jednoduché a hrubé. Zajímavé na ní je, že je tak neuvěřitelně úspěšná. Ovládá struktury dezinformací, používání rétoriky, překrucování jazyka, které jsou velmi přesvědčivé, ale ve skutečnosti jsou snůškou lží. Je to velmi úspěšná propaganda. Mají na to peníze, mají na to technologie, mají všechny prostředky, aby jim to prošlo, a také to dělají.“

                      Při přebírání Nobelovy ceny za literaturu Pinter řekl:
                      „Zločiny Spojených států byly systematické, neustálé, kruté a nemilosrdné, ale jen velmi málo lidí o nich skutečně mluvilo. Americe se to musí nechat. Prováděla zcela klinickou manipulaci s mocí po celém světě a přitom se tvářila jako síla pro všeobecné dobro. Je to brilantní, dokonce vtipný a velmi úspěšný akt hypnózy.

                      Vymývání mozku je tak důkladné, že jsme naprogramováni, abychom spolkli snůšku lží. Pokud propagandu nerozpoznáme, můžeme ji přijmout jako normální a uvěřit jí. To je ta submisivní prázdnota.

                      V našich systémech korporátní demokracie je válka ekonomickou nutností, dokonalým spojením veřejných dotací a soukromého zisku: socialismus pro bohaté, kapitalismus pro chudé. Den po 11. září ceny akcií válečného průmyslu prudce vzrostly. Blížilo se další krveprolití, což je pro byznys skvělé.

                      Dnes mají nejvýnosnější války svou vlastní značku. Říká se jim „věčné války“: Afghánistán, Palestina, Irák, Libye, Jemen a nyní Ukrajina. Všechny jsou založeny na snůšce lží.

                      Nejproslulejší je Irák se svými zbraněmi hromadného ničení, které neexistovaly. Zničení Libye NATO v roce 2011 bylo ospravedlněno masakrem v Benghází, který se nestal. Afghánistán byl vhodnou pomstou za 11. září, která neměla s afghánským lidem nic společného.

                      Dnes se zprávy z Afghánistánu týkají toho, jak zlý je Taliban – a ne toho, že krádež 7 miliard dolarů z bankovních rezerv Joe Bidena způsobuje rozsáhlé utrpení. Nedávno věnoval National Public Radio ve Washingtonu dvě hodiny Afghánistánu – a 30 sekund jeho hladovějícím lidem.

                      Na červnovém summitu v Madridu přijalo NATO, které je řízeno Spojenými státy, strategický dokument, který militarizuje evropský kontinent a stupňuje vyhlídky na válku s Ruskem a Čínou. Navrhuje „boj ve více oblastech proti rovnocennému soupeři s jadernými zbraněmi“. Jinými slovy, jaderná válka.

                    57. shifty: to je zrovna doněcko, ti skutečně mají, co chtěli – jsou konečně součástí Ruska a tam je, jak každý ví, nejlíp. Na záběrech chybí hromady nadšených domorodců, vitajicich své osvoboditele od těch straslivych ukrajinských hrdlorezu. Jestli ona to není nějaká provokace CIA, takhle to přece vypadá v New Yorku, ne v Rusku.

                    58. Re: fatdwi 13.11.2024 v 14:16
                      Ja myslim, ze ti lidi v Donecku budou radi, ze je chvili nekdo nezabiji. Bolsevik, nacek, bolsevik, banderovec,… tam se to toci jak na orloji.

                    59. Sysop: ti, co přežili už jsou jinde a můžou přemýšlet, jestli hajlovani za Putina byla tak dobrá věc. Třeba Sudetaci dopadli dočasně docela dobře, protože na rozdíl od Ukrajiny jsme se vzdali bez boje a tak do nich nikdo nestrilel. Kdybychom se nevzdali, tak jsou taky první na rane, až by je přijel Hitler osvobodit od Čechů. Nicméně z celkového pohledu je to nakonec dohnalo taky, na rozdíl od donecaku ale aspoň mohli slavit. V donecku nevím, jestli na to mají místní „henleinovci“ naladu.

                    60. Tak třeba Krym docela oslavoval, a po unoru 2022 ještě více, že Rusové přijeli včas, než začal západ vyzbrojovat ukrowehrmacht. A bez západní chuti válčit cizíma rukama na cizím území by dávno bylo dobojováno.

                    61. JH: však ano, takové Sudety, prakticky bez boje.

                    62. Re: fatdwi 13.11.2024 v 15:16
                      Ceske sudety nebyly autonomni oblast. Bohudik pro nas.

                    63. JH: tak určitě. Nebo se holt Ukrajina poučila a po rusáckém lhaní, manipulacích a dovolenkářích, co vůbec nebyli vojáci, na to holt už šli jinak.

                    64. Re: fatdwi 13.11.2024 v 14:26
                      Nevim, jak to vypada v Donecku ted. U nas v praci tam Ukri meli kontakty, ale ty jsou ted prej v Rusku. Mozna se vrati, az bude klid.

                      Lidi na Ukrajine vzdycky meli smulu, ze je to velka zem, malo lidi na ni, hodne zdriju a hodne zajmu okolo. Takovy Lvov, tam se to v historii tocilo, ze jeden pomalu nestihal prehazovat vlajky. A verim tomu, ze Polaci by se dvakrat nezinyrovali tam znova naburacet a mit plnou hubu starejch krivd. Vocpoda by se zase tlacil Madar, mozna i ten Turek by si rek, ze Severni Kypr je fajn, ale Krym je Krym, atd.

                    65. Sysop: Sudety nebyly autonomní oblast, ale v praxi to žádný významný rozdíl neznamenalo, Hitler i Putin přijeli „zachránit soukmenovce“.

                      Ad jak to vypadá v Doněcku – o tom je tu řeč, výše od shiftyho link na záběry z Vuhledaru, ruský ráj to napohled.

                    66. Uvidíme 5-7 let po konci války. Vidím to tak, že Rus do dobytých území napumpuje takový prachy, i kdyby na druhé straně širé matičky ostatní chcípali hlady. Prostě z toho udělá výkladní skříň na truc.

                    67. Re: Panek 13.11.2024 v 14:34
                      O tom ani nedejcham. Nutno ovsem dodat, ze nemalo tech prachu si vytaha primo z mistni zeme. Od antracitu po lithium.

                    68. Sysop
                      13.11.2024 v 15:31

                      no vostatně, doník si to pravděpodobně hodí s RF půl napůl, ukrošům zůstanou nejaký ty železárny atd., aby mohli valit do uhnije levnou ocel (a zlikvidovat tak zbytek místních železáren), ale nebudou mít uhlí, nic, to budou sourcovat dílem z Donbasu (teda RF :D) a dílem ze Stádů (go figure :D)

                    69. Jo jo, 10 z 10 obyvatel je nadšených, když jím město včetně všech domů v rámci osvobození od zlé Kozy srovná hodný Putin se zemí. To je paráda. Očekávám, že se láskyplně vrhnou do armády a budou nadšeně bojovat za velkou ruskou skvělou věc(za něco svýho už těžko, když to lehlo popelem).

                      To ty blbečci na západě ua, ty chtěli jenom vylízt z ruský bídy a svrabu a čekali peníze od západu(které dostávají tak jako tak, akorát to teď jde holt do zbraní a ne do infrastruktury). Debilové pitomý… mohli mít ruskej ráj na zemi. Bez buzerantů a neziskovek!! co nevidět začnou z EU odcházet další a další země do láskyplné ruské náruče… jako předvoj bych navrhoval několik lízačů ruské prdele z místní diskuze… :-)

                    70. shifty: zase je fakt, že na někoho to svést musí a když vidím třeba JH, tak by mě zas tak nepřekvapilo, kdyby někteří skutečně došli dojmu, že Rusák za nic nemůže. Až budou vstupovat do armády, protože nic jinýho jim nezbylo. Nějak si to zracionalizovat musí.

                      „Blbečci na západě“ si za to můžou sami, z ruskýho svrabu se přece nikam neodchází, v tom se rochníš a užíváš si to a vzhlížíš ke svému páneškovi Putinovi jak servisdok. Navíc byli tak blbí, že začali proti Putinovi bojovat se zbraní v ruce. Sice na svém území, poté, co jim tam tem zmrd vlezl, ale kdo by se zabýval takovými detaily. Když ti vlezu do baráku s kvérem a ty se bráníš, tak jsi útočník, to je přece jasný. A určitě v cizím žoldu, jinak by ses nebránil.

                      Nemyslím, že to těm místním tragédům někdy dojde. Třeba JH jede v kognitivní disonanci prakticky permanentně a není schopen si nesmyslnost vůbec uvědomit, jako covidioti, co tvrdili, že vakcína funguje a za nemocné očkované můžou neočkovaní. Těm to taky nikdy vysvětlit nešlo. Válka je mír, svoboda je diktatura, obránce je útočník.

                    71. Oni takoví Normanďané taky nebyli moc nadšení, když je Spojenci přišli osvobozovat kobercovým bombardováním…
                      A třeba v Belgii po první válce se hodně přemýšlelo, jestli stálo za to udělat ze svojí země střelnici.

                    72. JH: tak jistě, to je úúúúúplně stejná situace jako doněcko nebo sudety, to jo (facepalm)

                    73. Ale no tak, svaté nadšení je pěkné, ale chtělo by to brát alespoň přibližně ohled na fakta. Při rozpadu SSSR převzala RF veškeré finanční i jiné závazky na sebe, Ukrajina začínala s čistým stolem, vybudovaným průmyslem, energetikou a zemědělstvím. V rámci bývalého SSSR na tom byla spolu s Estonskem daleko nejlíp.
                      V roce 2021, po 30 letech budování a snažení, měla HDP/obyv. v paritě kupní síly 18.000 USD oproti ruským 28.000 USD. I tehdy ta „ruská bída“ připadala Ukrajincům jako ráj na zemi. Taky do Ruska houfně zdrhali – cca 4 miliony ještě před válkou, stejně jako do všech ostatních zemí dohromady.
                      S Ukrajinci se bavím denně, všichni do jednoho jsou nasraní na Zelenského a jeho partu. Ti západní by už nejraději k Polsku nebo k Maďarsku, těm východním a jižním by vůbec nevadilo připojení k Rusku. A všichni jednotně říkají, že pitomci v Kyjevě měli dát Donbasu v roce 2014 klidně autonomii, za ty další průsery to v žádném případě nestálo.
                      A hlavně je víc serou lokální mafie než to, jestli jim vládne Kyjev nebo Moskva. To je jim celkem u zadku, zažili obojí.

                    74. Pobaltí stejně jako všichni kdo vedou zástupnou válku proti Rusku se mají proč obávat.
                      Když budu strkat klacík do úlu plného včel, tak se taky budu právem obávat. A jen idiot by dával vinu včelám za to, že schytal desítky žihadel.
                      Ono to není poprvé že, kdy Západ vede válku proti Rusku. Zrovna například pobaltské státy stály za II. světové po boku Hitlera. Takže jejich nenávist Ruska je dána tím, že utrpěli od SSSR porážku.

                    75. Re: leon 13.11.2024 v 13:22
                      No, ony to nejsou ani tak vcely, jako spise vosy. Takze je to takove to postuchovani nad miskou medu, kdo ze na ni ma vetsi narok. A kazda strana si to argumentuje po svym, coz pak konci ohnem a zihadlama.

                    76. Praetorian
                      12.11.2024 v 19:41

                      největší dementi jedou klačenku že žádnej Svaz vlastně neexistoval, za všecko zlo už vod počátku věků může russssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssko :oD

                    77. Historicky se každá mocnost snaží rozšiřovat a každé impérium se z povahy věci chová víceméně stejně (a nakonec se stejně rozpadne)…
                      Je úplně jedno, jestli v čele rozpínavé říše stojí car, gensek nebo prezident, jestli je to Rus, Ukrajinec, Gruzínec nebo Čukča…

                    78. Re: jizlivec 13.11.2024 v 14:06
                      Presne tak. Delaly to vsechny rise, delaji a delat budou.

                      Ted jsem manzelce na skok poryl vyvyseny zahony. Bylo tam docela dost mechu. Proste se to rozlejza a rozlejza. Poreju to, provapnim a za dva roky je to tam zas.

                    79. Na mech funguje modrá skalice. Nebo radikálně ošetřit roundupem.

                    80. Glyfosaty nikde v okoli baraku nechci, ale skalici mam, respektive obe. Chystam se vzit kmeny stromu a mozna trosku spricnu hlinu pred setim. Troska medi vadit nebude.

  2. Hm, no, tak uvidime. Ruska ofenziva zrejme behem par dni zabere lithiove doly, kde je jedno z nejvetsich lozisek na svete a Nemecko s nim pocitalo ve svem zelenem planu. Vzhledem k tomu, ze se tim padem toto lithium stane fuj fuj ruske, tak bude potreba sehnat nejake jine lithium. To uz ale nebude tak levne, coz zrejme bude dalsi hrebik do raqe evropskeho prumyslu aut na baterky.

    1. Víš, jak rozesmát Pánaboha?

      1. Mluvit o budoucnosti?

      2. Tím že si budu myslet, že tu něco řídí a že něco zařídí za nás.
        A my budeme sedět na zadku jako poslušné ovečky a čekat na zázrak.

      1. Model Babica, když nemáte lithium, tak tam dejte natrium…

        1. Wen haben wir kein lithium, so nehnem wir natrium, es kommt danach bumbum und wir haben utrum.
          So drinkem wir RUM und aussehen fluidum. Wer jemand sagt wir gehen zugrund dan haben wir fůr ihm plumbum. Alle leute wissen wass? Das wir immer shaffen Das!BIS zum bittere ende. Bum-bum, bum,bum.

          1. Jawohl, mein beliebteste Führer!

  3. Paul Craig Roberts: Může dojít k americko-ruskému resetu?

    https://kispep.wordpress.com/2024/11/10/7524/

  4. Pokud by nahodou americkej zdravotni system zacal jednat ve jmenu obcanu nikoliv velkejch zvirata byla by to uleva. Zrovna dnes jsem se nas…rozkohoutila, kdyz jsem si vyslechla bohapustou olezly ohledne dostupnosti vakciny na Hep B. Vzhledem k tomu, ze ji nas zamestnaval vyzaduje, vydala jsem se do pharmacy HEB kde mi bylo medove sdeleno, ze nemaji a uz je trimesicni odstavka,ale muzou mi dat kombinaci A a B, kterou maji. Ta je sice o 240 USD drazsi a zada si preockovani, ale kdo by to pocital, ze? Protoze jsem ale na ty lokalni omrdy zvykla,chladnokrevne jsem podekovala a odjela do nejblizsiho mestecka, kde svete div se, zadna odstavka nevladne a hep B mi pichnou treba hned. Za nepomerne nizsi cenu. Inu, chtelo se mi zvracet

    1. Stran nejakeho cisteni chlevu bych si od Roberta Kennediju moc nesliboval. Ne, ze by byl tluchuba, ale v jejich rodine je tak nejak tradici, slapnout do neceho, co je moc velky a pak…

      1. Sysop: tak což o to, čištění chléva by Bobby jistě zvládnul. Problém byl jen v tom, že on nešel čistit chlév, ale pavilon šelem. Na což fakt nestačí vidle, smeták a kolečko.

        Viděl/četl jsi The Big Short? V knížce v doslovu Lewis píše, jak byl překvapen. Že ti, kteří finanční krizi způsobili a navíc na ní ztratili nejvíc (cizích) peněz, odešli stejně bohatí – nebo bohatší – než ti, kteří ji dokázali předpovědět a s nemalým rizikem na ní nakonec vydělat. Že soudruzi bankéři za zavřenými dveřmi vytáhli s kámoši politiky z Američanů stovky miliard skrze záchranné balíčky a dál se nedělo v podstatě nic.

        Pár let zpátky jsme to měli u nás – nějakej vojcl šel proti proudu. Zhaftli ho i s manželkou, nechali nahé někde čekat, nebyla to pěkná story. Jeho cílem bylo zastavit nějaké desítky milionů, tekoucí ke spřáteleným firmám, skončil jako obviněný. Netuším, jak to dopadlo, nejspíš ho pustili, nakonec cílem nebylo ho věznit, stačilo, že šel od válu a miliony mohly plynout dál.

        Vždycky, když vidím nějakého podobného bojovníka, co jde „čistit chlívek“, je pro mě těžko pochopitelné, proč si na to bere čajovou lžičku a leze přitom do baráku s nápisem „šelmy“.

        1. Nevidel, necetl, ale umim si predstavit. Ja jsem zvedavy, jak to bude vypadat, az Donny sestavi svoji administrativu, jak to bude odpovidat jeho predvolebnim recem. Uz to bude takove antre pred jeho velkolepym nastupem.

          Na velky svine se musi jit chytre a neni to zadna prdel. Nejaky sliby nekde u kecpultu nestaci. V nasem malym zaplivanym rybnicku uplne stacilo, jak tehda zamachlovali Sladka a to je to pravnik. Nadelal uplny hovno, protoze i kdyz mel v ledascem pravdu, jeho jedinou zbrani byla huba a vira.

          1. Když jsou dnes média schopna (protože mají tu moc) udělat padoucha i z Mirka Dušína, protože od někoho dostanou zadání, není šance na změnu k lepšímu.

            1. Sance je vzdycky. Media jsou jen jednim z nastroju. Drive byly jiny metody, dneska se jim rika nehumanni. Jednou prijde zmena a media budou oznacena za nehumanni. A prijdou zase jine metody zotrocovani.

          2. Sysop: jak říkal Navrátil v Basnicich, „politik slibuje, volič volí“. Cílem hry přece není dělat, co jsem slíbil, ale vyhrat volby a pak si jet svoje. Čas uvidíme, co to bude. Babiš vyhrál stejným lhaním, dtto Fiala. Stále stejný scénář, v demokracii jiný být ani nemůže.

            1. No s Fialou si prej tydlifenovali, tak snad od Fialy ty moresy nepochytil. I kdyz… dost pochybuju, ze Donny vubec tusil, kdo je na druhe strane dratu.

              1. Sysop: Babiš a Fiala se naopak učili od Američanů, jak se to dělá (vyhrocené „my vs. oni“ kampaně bez jakékoliv vazby na aktivity po zvolení). Takže nemyslím, že se od Fialy mohl Trump něčím nakazit, maximálně servilností a předposraností a vůči těm je řekl bych zcela imunní.

                1. Mel jsem na mysli to lhani. V USA maj takovej pitomej zvyk, ze kdyz preza lze, tak ho za to zenou xoudu. U nas je lhani legalni a plne tolerovane.

                  1. Sysop: volební sliby přece nejsou lhaní, to je jen marketing. Když pak v úřadě lže a je chycen, to je něco jiného a ano, u nás je to bráno jako normálka, bohužel. Nicméně si nedělám iluze o tom, jak se bude dařit těch 100 věcí, které v kampani nasliboval:
                    https://www.politifact.com/article/2024/sep/30/donald-trumps-2024-campaign-promises-heres-his-vis/

                    1. Moje logika rika, ze kandidat prohlasi, co presne bude delat ve funkcnim obdobi a pokud se mi to libi, tak mu dam svuj hlas, aby mne v teto cinnosti zastupoval, ergo mame zastupitelskou demokracii. Tim ziskava politik na svoji praci mandat svych volicu.

                      Paklize ale nasledne dela neco jineho, pak dela neco, na co mandat nema, coz jednak znamena, ze pred volbami lhal a druhak by mel o svoji praci prijit.

                      Ale prave proto, ze nemame zadnou zastupitelskou demokracii, ale pouze volebni divadlo a saradu, tak muj pohled na problem neni relevantni…

                    2. Stran Donnyho… inu… je to narcis, ale koule ma, tak uvidime, co svym volicum splni. Pro mne osobne je asi tak dulezity, jako obyvatele Windsorskeho skanzenu. Byl bych naopak velmi rad, kdyby mnou voleni zastupitele v EU nebrali ohled na to, co chce nejaka mocnost v casti Severni Ameriky, ktera ma mene obyvatel, nez EU.

                    3. Sysop: myslím, že tvůj pohled na zastupitelskou demokracii zhruba odpovídá tomu, co se učí v občance:-) Pak člověk narazí na realitu a zjistí, že je to jinak, na to už ho škola nepřipraví.

                      Ta mocnost v Severní Americe má možná míň obyvatel, ale mnohem větší vojenskou sílu, o to už se postarala. My máme ovšem drtivou převahu v růžových elektrotancích s vybavením pro nebinární těhotné tankistko. Hodnotu na bitevním poli to moc nemá, ale na poli politických zmrdů a neziskovkářských woke kokotů to má převahu takovou, že bude potřeba další vydání Sun Tzu doplnit o celou kapitolu, možná dvě.

                    4. No me v ovcance ucili vedouci ulohu strany, nehynouci zasluhy soudruha Husaka, musel jsem povinne brecet u bedny pri pohrbu Brezneva a o demokraticnosti NDR jsme se taky ucili :-)

                      Vcera byli kolegove na vystave elektroniky a prisli s ocima na vrch hlavy, ze krome mnozicich se Cinanu uz tam bylo i ndost Indu. Taxem jim rekl, ze brzo tam bude i Jihoafricka republika a prdele z Jizni Ameriky. Ze by meli brnknout do Bundestagu, jestli nemecko nerajtuje na spatnym koni…

                    5. proč JAR? tam zrovna eletronika nák nefrčí ne?

                    6. Re: Behemot 14.11.2024 v 11:26
                      To mne jen tak napadlo jako napoveda k brics. Jim to ale docvaklo i tak, nemam v tymu blby lidi.

                    7. On ten oř je výborný, ale už před časem uhynul…

                    8. Německo už rajtuje jen na kostech.

  5. Damn -clovek nema psat na mobilu, hergot

    1. *lez

  6. Navzdory proklamacím a vyhlášeným sankcím část Evropy (a samozřejmě my) odebírá z Ruska ještě víc plynu než před dvěma lety. Například my máme z Ruska 70% plynu, pro letošek. Nějaké americké LNG se bere jen sporadicky. A hlavně, jak bylo zmíněno, jeho těžba pomocí rozrušování břidlic představuje takový ekologický průser, že v podstatě nelze udělat horší. Jde o masivní kontaminaci spodních vod v obřím rozsahu a to na tisíce let.

    1. V místech, kde se těží klasický zemní plyn, taky asi nebude moc zachovalá příroda…

      1. … ale určitě na tom bude lépe, než u těch břidlic… ;-)

      2. Nojo, jenže to bývá dost často v poušti.

  7. Mně se docela líbí, jak se v osobě Trumpa spojily sympatie proruských komoušů a pravičáků.

    Ta první skupina se bude, počítám, ještě dost divit. :-)

    1. Dissenter:
      Důležitý asi je, jak to tady lidi pojmou.
      Apropo, i cigoši už instiktivně čujou nejistotu a chtějí bojovat:

      https://www.top-fight.cz/diego-kotlar-profil-kandidata-do-snemovny-ktery-sedel-10-let-za-zabiti-vyhrozoval-a-kradl/

      1. To kvituju. Třeba se tím společenská smlouva posune k jinému typu dávek.

    2. Já se zase bavím, jak nejen proameričtí komouši převlíkaj kabáty a mají mrzení. Zklamala to nedala a Kolářovo mladicky nerozvážné čtecí zařízení korouhvičkuje ostošest, pardon, ostosedum.

      1. Gorgussien 17.11.2024 v 7:56

        – – –

        Hlava toho vpravo mi připomíná nějaké zvíře…

        https://ibb.co/bQrD94h

        .

Napsat komentář

D-FENS © 2017