Marshallův plán EU pro Ukrajinu – lež kam se podíváš - zpět na článek

Počet komentářů: 627

  1. Tak my budeme s Finy a Švédy prý opravovat Luhansk. Tak estli nás tam Rusové pustí, tak OK.

    1. :-) // brutopýrace
      Prostě čarodějové trhu s kejklíři poblitiky.
      :-) Tak v pindostanu se chlubí že s hurikánovým kšeftem bussinesmanů podporují růst HDP a pracovních příležitosti. Což o to, to jistě ano ale postaví pouze znovu dřevěné boudy s vykazováním hospodářských výsledků i když udělají jen to co bylo. Prostě je to system „duvenblit. °!° °!°
      https://www.youtube.com/watch?v=bGrttVRfkgo
      ..mimochodem je tam zmínka že jde ledovou planetu na nejzažší dráze obyvatelnosti od slunce s krátkými obdobími meziledovými vymrazit na „vjeky.
      A tohle je zprostředkovaně, no ano až přes mrtvoly na zisk (sebe)“vyvolených a bezkskrupulózních šmejdů s pomahači korupčního systému arogancí moci. Tydýtov v synonymu zapřažených psů v řeznické kárce na smrad z buřta na klacku. :-)) Mmj. kanadský „kastrol nechal prý nechal vyházet všechny zdravotníky ze zaměstnání co se nechtěli „samosebe odpíchnout kovidovkou. Big pharma a zisky molocha prioritou, jestli tohle není totalita neberoucí ohled životů obětí derivátní války o zisky určených tak co?
      6.7.2022 20:01:43
      https://pravyprostor.net/covidova-opatreni-jednim-slovem-katastrofa/#comments

      1. A odkaz na 1000 zemřelých sportovců po šmakuládě covid. RIP A zase pokud nahlásilo 24% lidí v německu zdravotní potíže po spíchanci tak mne nikdo nepřesvědčí že za „bordelisty šli všichni. To je systémový lapsus si jít stěžovat těm samým dárečkům, že neví co dělají a i to je možný u mnoha hýkavých.
        https://www.bitchute.com/video/2jKuSdFkGviI/

  2. Ohledně Marshallova plánu:
    To přece nebyl plán obnovy Německa, ale plán obnovy Evropy. Největším příjemcem byla Británie.
    Nebyl to plán vítězů pro poražené, ale plán vítězů primárně pro spojence a sekundárně pro ty ostatní.

    Čili podle mě není pravda, že ekvivalentem by bylo kdyby Ukrajinu obnovovalo Rusko.
    To spíš by ekvivalentem byl plán zaměřený i na pomoc Rusku, akorát že jednak válečné škody na území Ruska jsou minimální a jednak by Rusko muselo nejdřív kapitulovat, což se nejspíš nestane.

    1. Proto jsem výslovně psal „Marshallův plán pro Německo“. Když se řekne „Marshallův plán“, 99% lidí má na mysli území Říše, nikoli UK a Francie.

      A UK sice dostala na jednu stranu Marshallův plán, ale na stranu druhou splácela USA válečné dluhy až někdy do 70. let, takže takový blahodar to rozhodně nebyl. Oproti tomu Ukrajina ty zbraně sice dostala jakože na půjčku, ale společně s tím dostala i darem peníze na splacení a účetně je v černých číslech.

      1. Jenže to prostě nebyl plán vítězů pro poražené, možná když vypíchnete zrovna Německo, jenže toho se týkalo jen asi 11 % prostředků.

  3. Norští těžaři chtějí stávkovat za inflační zvýšení platů, takže ceny PHM asi opět vyletí. Načerpejte plnou.

      1. Lol, stará informace. Protože jsem ji bral z českého zdroje.

        Dva dny zpoždění, to je neskutečné.

        1. Tady to máte i v češtině
          https://www.idnes.cz/ekonomika/zahranicni/zamestnanci-ropnych-plosin-v-norsku-zahajili-stavku.A220705_145948_zahranicni_indr

          Byl jsem zvědavý jak na dotaz zareagujete, ego opravdu až ve stratosféře, přitom taková banalita.

          1. Uznat svou chybu = že jsem měl zastaralé informace, je ego až ve stratosféře? Aha.

            https://echo24.cz/a/SEiJj/norsti-tezari-stavkuji-produkce-plynu-snizeni-o-ctvrtinu

            1. Ano, to vidím jak jste uznal chybu, proto ta má odpověď.

  4. Tedy pánové, jestli je tahle informace pravdivá… tak je to na Ukrajině mnohem šílenější než jsem si dokázal představit:

    „Z obou linií se ozývá střelba, ale to není v důsledku ofenzívy, ta ještě nezačala. Střelba pochází z ukrajinských obranných linií, kde probíhají popravy stovek vojáků denně, kteří se pokusili utéct na druhou stranu k Ruské armádě a vzdát se. Situace je tak dramatická, že Volodymyr Zelenský od 1. července nařídil na celé Ukrajině zákaz opouštění bydliště pro všechny muže ve věku od 18 do 60 let a oddíly SBU střílí Ukrajince na okrajích měst po celé zemi. Lidé přesto utíkají a míří do Polska s pomocí převaděčů.“

    „Zhroucení ukrajinské armády tak v podstatě již probíhá, protože už není koho odvádět dobrovolně, k odvodům jsou už přiváděni lidé jen násilím, ale o ty armáda samozřejmě nestojí, protože pro bojové operace jsou nepoužitelní, protože mají nulovou motivaci k boji, a dokonce je u nich navíc vysoká motivace k dezerci. To potvrzují každodenní popravy v ukrajinských zákopech mezi Slavjanskem a Kramatorskem.“

    A zelenského zase odklidili do bunkru někde v Polsku, protože opět vysíla odtud.

    1. Jasně, UA popravují stovky vojáků denně, ale jediný kdo o tom ví jsou Rusové.
      Jasně, UA popravují přímo v zákopech stovky svých vojáků denně, ale Rusové, kteří si tam jinak všechno natáčí na drony, žádnou takovou popravu nedokázali nahrát. Asi výpadek spojení.
      Jasně, UA popravují stovky lidí přímo na okrajích měst, ale obyvatelé paneláků se smartphony, kteří si nahrávali všechno včetně vzdušných úderů, to záhadou nenatočí a neuploadují.
      Jasně, UA armáda se zhroutila, ale Rusové si dávají operační pauzu a poprvé po 116 nehlásí žádný zábor v území čistě ze solidarity.

      Já si taky asi začnu cucat z prstu šílené nehoráznosti, které uvedu „Jestli je tohle pravda“. Bude to alespoň zpestření.

      1. To je přání, nebo ivestigativní samoinstalující se proroctví? Pokud existovala tady blokace webů není nic jednodužšího jak to filtrovat jako na „fake buicku a tam v tom mají praxi korekcionisty možná bussiness záměru od počátku cílových kšeftu s formanty. To že ruská media nesmí v eu provozovat zpravodajství je vypovídající až dost.

      2. Jan Mrcasík: Ono bohatě jako důkaz stačí každý ukrajinský muž ve věku 18 až 60 let, který se objeví v Česku, Polsku či jinde mimo Ukrajinu. To se ti ovšem nehodí, Jane Mrcasíku, do tvého vyfabulovaného krámu.

        Každý muž ve věku 18 až 60 let má být na Ukrajině a bránit svou vlast. Je to dané jednak zákonem na Ukrajině. A druhak nám naše média tvrdí, jako Ukrajinci jsou celí žhaví bojovat proti Rusům a natřít jim frak.

        Každý ukrajinský muž, kterého kdokoli mimo Ukrajinu vidí – je důkazem toho, co psal kaBrnak. A důkazem toho, že Jan Mrcasík je zase mimo mísu se svými ideopohádkami.

        Česká média dokonce před časem vysílala, že ukrajinští muži mají nařízeno se na Ukrajinu vrátit a bojovat za její svobodu.

        A kdyby to, Janu Mrcasíkovi, nestačilo, může se podívat na časový vývoj obyvatel na Ukrajině za posledních 10-20 let. Tam je moc jasně vidět, co si Ukrajinci myslí o své vládě, zemi, a její perspektivě. Rusové za to nemohou.

      3. jo, kupodivu si dávají, z velké části, pauzu, a postupy hlášený jsou (jistě, ne vod armády, ale vod nějakejch dalších informátorům)

    2. Nepojedou tam zas gogolejáčkem s mašinkou černokněžníka zababy do kijewa? Zas by se mohli fotit v hemlách paintbolu a někde v podkroví vily. To fakt nejde / brutopýrace. :-))

      1. Chystejme se na podzimní nové kolo covid kšeftu apartheidu závisláků a užívaných, tj. maršalův plán big pharmy.
        https://otevrisvoumysl.cz/dr-carrie-madejova-o-metaversu-depopulacni-agende-transhumanismu-a-planu-globalistu/

        1. ctrl
          dedek
          Pfizer zcela překroutil a zfalšoval výsledky “testování” dětí ve skupině 6 měsíců – 4 roky. Z celkového počtu 4520 dětí nepřežilo 3000 což jsou 2/3. Toto číslo má být NULA.
          (Dr. Clare Craig patolog, kratší video angl)
          https://rumble.com/v18s66i-bombshell-dr.-clare-craig-exposes-how-pfizer-twisted-their-clinical-trial-d.html

          2 OdpovězČvc 7, 2022 17:15

    3. A taky Rusové tvrdí, že už zničili asi o polovinu víc techniky než vůbec Ukrajinci celkem měli.

      (Např. podle ruského ministerstva obrany bylo k 26. červnu zničeno 216 z celkem 152 ukrajinských letadel. A přesto na ně Ukrajinci pořád dělají nálety.)

      1. Hlavně že nesestřelili ty lítadla z anglle co létali pode radarů nad mořem do kijeva. Zlé jazyky tvrdí že tak létají jen jaderné nosiče aby to nedopatřením nevyklopili kde nemají.

      2. Joker: Zaregistroval jste drobný fakt, že Západ posílá na Ukrajinu vojenskou techniku? Nebo že jen Joe Biden uvolnil 40 miliard dolarů na vojenskou pomoc Ukrajině?

        Zaregistroval jste, že na Ukrajině běžně bojují a velí americké, britské, francouzské osoby.

        Možná byste mohl začít tím, že byste si našel, co poslalo na Ukraninu za vojenskou tehcniku Česko, Polsko, USA a další státy.

        1. tak tak, lifrujou tam starou techniku včetně sovětskejch vrtulníků a letadel

          1. Jako že pro politiky a novináře je téma pomalu každý jeden kus těžší techniky dodané na Ukrajinu,
            ale přesto tam někdo bez povšimnutí dodal 70+ letadel a 1400+ obrněnců (= násobně víc než třeba výzbroj AČR)?
            Tak to jo.

            1. ty seš fakt vůl

              pokud vím, vrtulníků tam poslaly bývalí členi VS desítky, stíhačky nejspíš potichu taky a obrněnců určitě minimálně desítky, plus nikdá neslyšel vo kořistních? a co ty tisíce kusů co měli ukroši v zálohách?

              mimochodem, zajatý neporušený T-64ky i další zbraně a municu (třeba v těch obsazenejch muničních skladech, že) samozřejmě i spojenci přemalovali a používají, nevidím důvod, proč by jako ne, to je naprosto normální strategia

              1. *poslali

                a vo vopravě lehčejc poškozenejch a následným návratu na frontu asi taky neslyšel co

                to už jako armády nemají ženisty a jiný podpůrný a servisní jednotky, nebo co?

                1. Akorát tohle není význam slova „zničili“.

                  1. asi neznáš armádní terminologii, že? vyřazenej voják je i zraněnej, nejenom mrtvej, stejně tak u tanka zastřelenej pás je sice vyřazení, ale že se to pak vodtáhne a vymění…

              2. Však já to nebudu rozporovat!
                Fajn, pokud Západ proti Rusku dokáže každé 3 měsíce postavit novou armádu o síle té ukrajinské, za mě v pohodě :-)

                1. západ nepostaví vůbec nic, natož každé 3 měsíce. takže to v pohodě moc nebudete.

                2. Good one!

        2. Voni jim hlavně došli piloti, zhruba před dvěma měsícema.
          Ukro-nácka potetovaného hakenkrojcama můžeš vybavit flintičkou, nacpat do něj pervitin, a s pěnou u huby ho poslat na jatka.
          Ale kvalifikovaného pilota, byť stařičkého migu, z něj neuděláš ani za 8 let.

          I tak mají ti ukro-náckové odvahu jen když jde o vraždění civilů, nebo jejich používání jako živé štíty. Případně ostřelování nemocnic z minometů. Ale jak se přiblíží kadyrovci, tak mají bláto v gatích a zdrhaj jak zajíci.
          Ty videa pěšky zdrhající ukrajinské armády fakt stojí za to.
          Zelenského bandě feťáků ani nestojí za to je evakuovat náklaďáky. Prostě jsou jen spotřební materiál s jehož návratem se jaksi nepočítá.

          1. Hele kabrňáku, pokud Ukrajině „před dvěma měsícema došli piloti“, koho tedy tak úspěšně sestřelují Rusové nad Ukrajinou podle ruského MO? ;-)

            Ta schizofrenie dostává už docela grády, co?

            1. Vědí Mrcasíkové, že na Ukrajině působí cizí žoldáci a armády?

            2. žeby právě proto, že nemají piloty a cpou tam rychlokvašky, tak je sestřelujou jak pouťový balónky?

              1. Rychlokvašky létají konsistentně 15m nad zemí (Mi-8) nebo 100m nad zemí (Su-25), podle jejich vlastních dashcamů?

                Tyjo, tak to pro tebe mám špatnou zprávu. V tom případě Rusové nesestřelili vůbec nic, protože všechno to mohly být jedině havárie rychlokvašek, které to napálily do země. Protože rychlokvaška by se tímhle stylem nikdy nedostala ani poblíž frontě.

                Schizofrenie roste…

            3. Poláci? Gruzínci? Bulhaři? Rumuni?
              Britové? Francouzi ? Američtí profi žoldáci ?

              O tom už štěbetají vrabci na střeše, že tam přes měsíc slouží cizí piloti, co se tam dostávají z černého moře, zejména ze státu s loutkovými proamerickými vládami a NATO přítomností, dříve patřící do východního bloku a mající zkušenosti se sovětskými letadly.

        3. A zaregistroval jste objemy těch dodávek?
          Jinak ano, Rusové ten rozpor v číslech zdůvodňují dodávkami ze Západu.

          Ale v první řadě, chápete, že to je naprosto evidentní lež?
          Ostatně, kdyby to byla pravda a Západ dokázal Ukrajinu vyzbrojovat tímhle tempem, porážka Ruska je jen otázka času.

          „Zaregistroval jste, že na Ukrajině běžně bojují a velí americké, britské, francouzské osoby.“

          Ani ne.
          Jestli tam ty osoby „běžně“ bojují, podivuhodně málo umírají nebo upadají do zajetí.

          1. Joker: Nechme vaše domněnky a vlhké sny, a vraťme se do reality. Takže podle vás Rusko to na Ukrajině projíždí na plné koule, chcete naznačit. Ukrajinská armáda drtivě vítězí na všech frontách. Krym už je zcela ukrajinský. A právě teď Zelenskij velí k útoku na Petěrburg. Rusko sestavuje exilovou vládu.

            Aneb bavit se s lidmi typu Joker, které žene tupá nenávist a neobjektivita – je nesmyslným počínáním.

      3. Rusi si tie údaje o ničení ukrajinskych cieľov cucajú z palca. Vystrelia raketu a tá ešte ani nedopadne a už si do kolonky píšu, že zničili sklad západných zbraní a zabili pri tom najmenej 250 ukronacistov.:-)
        To sa najlepšie ukázalo, keď napriamo trafili svojimi „vysoko presnými raketami“ obchoďák v Kremenčuku.

        1. …a trefili ho opravdu? Nebo ho ani, jako obvykle, netrefili a spis blbci trefili ty skladovaci haly za nim? Ja jsem tam nebyl, urcite ocenim zpravy od nekoho, kdo je na DF uz nejakej patek a byl primo na miste, abych tomu mohl verit.

            1. Bellincat skrtam. Ti Anglani to maji sice domotane predek/zadek, ale evidentne se jedna o stejnou budovu. Jediny, co nevim, je, jestli ten obchod opravdu jel, nebo ne.

              Cili – ano, Rusaci evidentne trefili budovu obchodaku. Verim tomu.

              1. Trefili vlečku do fabriky vedle. Videí je k tomu dost. Kdyby tunová raketa trefila obchoďák s 1000 lidí a bylo při tom 20 mrtvejch, bylo by to jak zázrak v Káni Galilejské.

                1. Pokud jde o ten Kremenčuk, tak to nebyla vlečka, ale sklad zbraní a munice od NATO, možná i nějaké ty HIMARS a další dalekonosné svinstvo.
                  Vyloženě inteligentní nápad udělat si sklad munice v opuštěné továrně uprostřed husté městské zástavby, hned vedle nákupního centra a autobusového nádraží, viz video:

                  https://rumble.com/v1alvmd-kremechug-resident-explains-what-happened-with-destroyed-shopping-mall-in-u.html

                  Předpokládám že to tam ti blbouni vozili přímo vlakem, a rusové jim to přes satelity vysledovali.

                  1. Proc blbouni? Ukri prece jasne rekli, ze presne takhle se hodlaji branit, protoze jinak nemaji sanci.

                    1. Brání se tak, protože je to standardní obrana, kterou vyučuje CIA a US army cizí armády. Přesně takto to učila Islámský stát, ukrajinskou nacistickou armádu, a všude kam USA strčí čumák.

                      Šanci by samozřejmě měli i jinak – stačilo neblokovat mírové rozhovory. Nemuseli dříve třeba zakazovat neukrajinské jazyky na Ukrajině (ruský, maďarský, …). Nemuseli upalovat lidi v Oděse. Mohli zapracovat na dohodách Minsk I a Minsk II. Mohli si sednout k mezinárodnímu jednacímu stolu mimo jiné s Rusy.

                      Stejně to Ukrajinci projedou na plné čáře. A Evropani také.

                      Nenávistné troubení k Babišovi (jakkoli toho chlápla nemám ráda) nám nadělilo Fialu a jeho pětikoalici. Nenávistné troubení k Rusům nám nadělí totální rytí náš držkou v zemi.

                    2. Zatimco my mame plne hlavy spravedlnosti na Ukrajine, v Bruseli makaji jako cmelicky: https://www.parlamentnilisty.cz/arena/monitor/-Zapamatujme-si-ta-jmena-Zatimco-vsichni-resili-jadro-v-EP-prosla-jina-hruza-I-hlasy-z-Ceska-708041

                      Tu evoluci v CR bych videl na nekolik fazi:
                      – nebude dost plynu pro Cechy
                      – nebude dost prace pro Cechy
                      – a ty zbrane vam sebereme taky

                    3. Molon labe!

                    4. A hlavně aby Ukravína zůstala suverénní!

                    5. A soudružka předsedkyně KSČM se zdržela. Nevěděla, zda to je, či není pro ČR dobré.
                      Ke svým – z pohledu čs. občana – sporným poslaneckým výkonům přidala další. Jak chce nalákat voliče strany, pohřbené existencí pana Dolejše a dalších? Stačí si připomenout svazek s ANO, líp už bylo a v něm třeba všechna „lidumilná“ kovid-hlasování.
                      Viděl bych to na nahatý kalendář, ten by mohl zabrat. Neb počet gerontů, kterým z nostalgie stačilo slovo „komunistická“, se již blíží nule.
                      Kdyby se ti jakokomunisti zrušili, nejlépe by udělali.

                    6. Z pohledu občana byli komouši posledních pár let solidní, slušného člověka neobtěžující, strana.

                    7. Máte pravdu, nás neobtěžovali, ve zdejším místním úřadu nejsou. Ani jinde jsme se se současnými „komunisty“ naživo nesetkávali.
                      Ale členové strany trapně zvané KSČM, zvolení zástupci nějakých našich spoluobčanů, se v parlamentu podíleli na kovidkurvení života společnosti. A to se nezapomíná.

                    8. Je to kuriozni, ale KSCM v EP voli vetsinou velice rozumne. Evidentne jsou konzervativnejsi, nez ostatni neomarxiste tamtez.

                2. kdyby v obchoďáku bylo 1000 lidí, pak by na parkovišti u něj stála auta. leda by v ukrošově už pokročili v boji s CO2 a chodili všude pěšky nebi mastnou tyčí.

                  1. Mozna ta auta prekazela rezii pri porizovani obrazoveho matrijalu, tak lidi dokoupili, zaplatili a odjeli. Co je na tom divneho?

              2. Obvykle se můj pohled na věc příliš neliší, ale tentokrát si dovolím nesouhlasit. Prohlížel jsem to video několikrát a nenašel jsem jakékoliv stopy po dopadu, které by uváděný projektil nepochybně zanechal (kráter). Naopak, střecha nákupáku vykazuje vcelku typické znaky poškození požárem… Netvrdím nic, ale jen popisuji, co vidím.

            2. Z videa je vidět, že zásah byl opravdu velmi blízko centra, pravděpodobně jen pár metrů.

              1. Proč nebylo na obrovském parkovišti řádově vyšší stovky aut, ale jen dvě?
                Když tam údajně mělo být „až 1.000 lidí“?
                Kde ty stovky mrtvých, po tak obrovském výbuchu (okolo 850-900kg nálože) a po masivním požáru jsou?
                Kde bereme tu jistotu, že když úkáčka spolehlivě věděla, že ten market je zrovna zavřený, tak tam poslali nějakou šunku to zapálit, aby měli klacek na Rusáka?

                1. Odpovídal jsem jen ohledně místa zásahu.

            3. A kde jsou ty satelitní snímky zničeného obchoďáku a nezničeného skladu zbraní za ním? Já vidím jen množství obrázků ze satelitních map nejasného stáří, kde jsou oba objekty intaktní a pak nějakýho neomarxistickýho novinářskýho zkurwysyna jak mi něco vysvětluje.
              Tak sem s tou hard evidence.
              Zrvna Belingcat, což je novinářská propagandistická verbež napojená na americké tajné služby bych vynechal.

            4. Další mimoň. Sám seš kráter, nejdeš ho? https://t.me/stranaua/49271

          1. Sysop: trefili a přiznali. Ono se není co divit, když na to použili prehistorické protilodní Ch-22 s kruhovou odchylkou půl kilometru. Ale přesných zbraní mají dostatek a Kalibry nedocházejí, ty Ch-22 použili protože, protože, no pro legraci!

            Byl na to i pěkný mem. Rusové tvrdili, že jejich Tu-22 mířily na fabriku údajně skladující vojenskou techniku – ale omylem zasáhli obchoďák plný lidí.
            Ale zároveň Rusové tvrdili, že Ukrajinci v Doněcku mířili na obytnou budovu – ale omylem zasáhli muniční sklad :D

            1. Ne. Natocili pekny video ako tam pekne zacuval Grad po akci a bolo vidno , ze ich tam parkuje viac. A nasledne, kedze je to tymto padom legitimny vojensky ciel, co potvrdia aj odpornici mrcasny, tam vletele rachejtle. A je uz fakt jedno aka.

            2. Já bych taky napřed vyházel staré Ch-22, než bych začal používat modernější munici. Takováto munici je úplně na nic. Skladování stojí prachy, koupit to nikdo nechce, unesou to jen 3 typy letadel. Tak co s tím?

              1. Jasne, ale tady to uplne splachli do hajzlu. Co meli trefit, to netrefili a naopak trefili neco, co propaganda protistrany strci do vykladni skrine. To je proste spatne uplne ze vsech stran. Kdyz minule trefili tu zakladnu zoldaku, tak to aspon melo nejkou logiku.

                1. Po Fialovsku vyslali signál. Že na shromaždiště „západních“ zbraní budou útočit nepřesnou municí a bude docházet ke ztrátám na civilním obyvatelstvu. Po chvíli se civilové budou raději vyhýbat blízkosti objektů, o kterých se jen šuškne, že jsou napěchované zbraněmi. A Rusáci podle toho poznají, kde jsou ty zbraně zašitý a bum.

              2. U neřízené dalekonosné raketové, minometné ale i dělostřelecké munice se slovo „přesné“ značí něco poněkud jiného než lidi znající dělostřeleckou techniku znají pouze z TV předpokládají. Zde vysvětlení pro ty co neabsolvovali ZVS:
                Dráhu granátu po balistické křivce ovlivňuje mnoho faktorů vnějších(tlak vzduchu, corolisovy síly..), tak ale i vnitřních (celková „kondice“ výmetné náplně, opotřebení hlavně… ). Některé faktory/korekce/ měříš, jiné odhaduješ.
                A slovo přesný znamená, že dělovod je schopen nastavit opravu, ne že přesně ví kam mu hned ta první rána padne. Ta obvykle padá jen „tam-někam“. Pozorovatel zahlásí, dělovod si nastaví opravy, velitel zavelí a celá baterie společně a přesně zasáhne poblíž prvního „nepřesného“ dopadu shromážděnou vojenskou techniku.
                Pak bleskem sbalíš cajky, nepřítel nikdy nespí, najedeš na nové skryté stanoviště a opakuješ postup. Hodinu za hodinou, den za dnem.
                Proto tu a tam osamocený dělostřelecký granát dopadne do kina, do sídliště, do obchoďáku. Prostě potřebuješ výrazný, na mapě přesně umístěný objekt pro nastavení korekcí. Občas ho si nedopatřením i poboříš a pro příště si musíš najít něco jiného, tak aby se to tvému pozorovateli dobře hodnotilo.
                A to: „Jen tak z nudy si vystřelit do civilistů“, tak jak nám to naši novináři často prezentují…
                Už jediný výstřel prozradí tvoji polohu. Aby si nějaký zkurvený ruský záklaďák-desátník od třetího minometu zbytečně poslal granát na ukrajinskou školku. Vyloučeno. To mu strach prostě nedovolí. Za úmyslný bezdůvodný výstřel je trest smrti bez soudu. Buď tě smázne nepřítel, protože nejsi připraven na rychlý přesun, nebo tě k smrti umlátí přeživší spolubojovníci.

                1. Dneska nejaktivnejsi jsou ti aktiviste, co ZVS neabsolvovali. A tem muzes namlatit do hlav cokoli.

                  1. Kdyby aspoň měli zbroják. Jednou si jel koupit přes inzerát švédského mausera rok výroby 1900. Moc pěkný kus oceli i dřeva. Přespával jsem u kamaráde z Prahe a ten se hrozně podivoval, co jsem si to koupil. Potěšení z nádherného kousku strojírenství nesdílel, taj jsem to zkusil pragmaticky: „Kdyby přišel lump, tak budu připraven…“ „I kdyby se k Tobě někdo vloupal, tak ho přece nemůžeš zastřelit?“

                    1. To mas z toho, ze prespavas u desetiletych kamaradu.

            3. Vždy ma pobaví, ako Rusi vo svojich reportoch zdôrazňujú „vysoko presné“ údery. Akurát, že občas trafia panelák, školu, obchoďák, obilné silo… Hoci pri tých obilných silách to bude zrejme zámer.
              To, ako majú vyzerať vysoko presné údery, im teraz ukazujú ukrajinské HIMARSY – muničáky v ľudovodemokratických republikách bafajú pekne každý deň.:-)

              1. Obe strany si porad pomerujou pindiky, my fandime te spravne strane a mezitim nebudeme mit plyn. Jako jo, taky mam rad tyhle sportovni utkani. Jen je dobry, kdyz se potom clovek muze vratit domu do tepla.

                Jako v kazde valce, curaci jsou na obou stranach, lze se, jen to hvizda a odserou to nevinni. Vsude.

                1. „Jako v kazde valce, curaci jsou na obou stranach, lze se, jen to hvizda a odserou to nevinni. Vsude.“
                  Škoda, že to pred vojnou nevidel ten prťavý ruský zakomplexovaný imperátor, ktorý vojnu začal a ktorý sa po nástupe rozhodol, že Ukrajina bude buď patriť do ruského sveta, alebo nebude existovať vôbec. Biznis frčal a on mal všetky peniaze sveta, lenže to mu nestačilo a chcel sa zapísať do histórie.

                  1. Ale on to věděl, samosebou že to věděl. Jen si myslel, že tam, kam se přijede s tanky tak se nikdo moc nezmůže na odpor…to je ale jen pár tahů na šachovnici jinak.
                    Jemu jsou lidi ukradení, cizí i svoji. Prostě dosáhne svého, whatever it takes.

                    1. A jsme zase u toho, ze se spletla Nullandova s dotacema, nasledne Vovka se zbranema, ted se pleteme i my s financovanim. Je nekde v okoli nekdo, kdo se do Ukrajiny nesral, nebo se nespletl?

                      Tezko.

                      Cely to posuzovani ukrajinskyho prooseru je postaveny na referencnim bodu hodnotitele. Jeden to bere z pozice, ze vlastne 8 let tam byl klid a mir a Russssak tam ted udelal peklo na Zemi, druhej to bere tak, ze dokud tam byl Janukovyc, tak tam neumrel vubec nikdo a treti skonci u vzniku toho statu nekde pred sto lety, ze vlastne ta chyba byla uz tam.

                      Nekonecna debata. Ja bych se, s dovolenim, drzel toho, ze mam uplne fpici, kdo to tam rozmrdal driv. Ale vim presne, kdo to rozmrdal tady u nas diky sankcim, vrtulnikovym penezum, apod. Jestli by fakt nebylo lepci pro reseni nasich problemu hledat priciny u nas.

                    2. Nejhorší je, že ti idioti nejsou schopni sehnat alespoň ten blbej plyn, protože v topné sezoně už bude pozdě. Až budou zásobníky plné, můžeme dělat ramena,ale s holým zadkem…

                    3. U nas (SK) ze plyn na zimnu sezonu zohnali.

                      To ze zasobniky nie su statne a plyn v nich asi tiez sa moc neriesi. Ergo v zime dostane z nasich zasobnikov plyn ten kto da viac, imho. A neviem ci to budu nase prdele, co sa budu na nom hriat.

                    4. No, světlem na konci tunelu je, že jsme si pronajali kapacitu údajně na 1/3 spotřeby v plovoucích LNG terminálech v NL.

                      Samozřejmě otázka je, zda odněkud seženeme tanker co by do těch terminálů něco dovezl…

                      …A další otázka je, zda se nestane zajímavá nehoda. Jako teď v Kazachstánu, když prezident oznámil zvýšení dodávek do Evropy – a hned jako na potvoru vypukl požár.

                      Kurnik, jak jsem tu dříve odkazoval „Obchodní válku“ od Larryho Bonda, tady se rozehrává v přímém přenosu. Akorát stafáž je trochu jiná. Tam také horká fáze zapojení USA začne tím, že v Polsku vyhodí francouzské sabotážní komando do vzduchu LNG tanker.

                    5. Mozna by i nebylo spatny, kdyby ty plny zasobniky v Cesku taky patrily Cesku. Ale nevim, jen se ptam…

                    6. Spíš vyfasujeme fazole, černé pivo a rouru do prdele.

                    7. Ono by vůbec bylo psychologicky zajímavé řešit, proč lidem vadí válka na Ukrajině, když jim nevadily desítky válek nedávných a cca pět až deset válek současných kolem Ukrajiny. Komu trhá žíly nějaká Sýrie, Jemen, Írák, a další – kde se teď dějí mnohem horší válečná zvěrstva.

                      Ale souhlasím s tím, že bychom si měli řešit domácí problémy. Máme jich víc než dost.

                      Ukrajinu by si měli řešit Ukrajinci. Ale oni je řešili stejně jako naše domácí problémy řeší Fialova pětikoalice, takže jsou jen mírně napřed proti České republice.

                    8. Čo je na tom psychologicky zaujímavé? Ľudia viac vnímajú problémy blízke než vzdialené a viac problémy bližších ľudí než cudzích. Ukrajinci sú kultúrne aj geograficky blízko, omnoho bližšie než nejakí arabáši…

                    9. grg
                      8.7.2022 v 22:47

                      no strašně

                    10. grg: Takže problémy osm let občanské války na Ukrajině – to je geograficky vzdálené. Stejně jako upalování lidí v Oděse, apod.

                      Zatímco ruský útok na východní Ukrajině je geograficky blízké.

                      Kdyby ty vaše výmluvy měly aspoň hlavu a patu! A neurážely ostatní hloupostí a nedomyšleností „argumentů“!

                  2. Jedna strana byla varována druhou, už v roce 2008 varovali, že otázka Ukrajiny a NATO může přejít v konflikt na Ukrajině a oni by pak řešili otázku vojenské intervence. Za zavřenými dveřmi měl Putin Bushovi říct, že jestli Ukrajina vstoupí do NATO, tak to bude bez východních území a Krymu, že se Ukrajina prostě rozpadne. A můžeme pokračovat dál. Když na taková varování někdo kašle, tak ať se pak nediví a nepláče, to platí hlavně pro plebs, ti nahoře nepochybně věděli co činí a pláčou tak maximálně radostí.

                    1. Což ovšem potvrzuje, že se „zabráněním NATO u hranic“ to nemá nic společného. Nýbrž že jde o ruskou pomstu stylu „když s námi nechcete kamarádit, tak si za trest šlohneme to, co si u vás nárokujeme!“

                    2. Mimochodem citovaný výrok pochází z knihy Všichni Putinovi muži. Něco mi říká, že místní Team Russia ji zrovna v úctě nemá.

                    3. Zkusil jste si, někdy, Jane Mrcasíku, umístit ruské rakety a ruské vojenské základny do Mexika?

                      Jednou se tak stalo na Kubě – a viděl jste v reále americkou pomstu.

                      Dvojí metr Jana Mrcasíka už v praxi vidíme.

                    4. USA umístily rakety v Itáli a Turecku, zbabraly invazi v Zátoce Sviní a když tam Sověti se souhlasem Kuby dali rakety, byl z toho průšvih a Kennedy s Eisenhowerem dokonce řešili další možnou invazi na Kubu a riziko nukleární války. Méně známou krizí bylo „objevení“ brigády sovětských vojáků na Kubě na konci 70. let, z čehož měly USA zase záchvat. V takové situaci se nabízí jen mlčení, protože z toho lze sotva vyjít jinak než jako pokrytec s dvojím metrem, kterému jde ve skutečnosti o něco jiného než o ty deklarované morální principy.

                    5. Výrok potvrzuje, že o NATO šlo a jedna ze stran byla varována a upozorňována. Váš kreativní výklad z toho nevyplývá.

                    6. qwertyz 8.7.2022 v 18:16

                      Přesně.

                    7. @odborníci na tvrzení jednoho z čuráků za zavřenými dveřmi
                      Chápu to správně, že až specielní operatéři dokončí operaci s tajnými a proměnnými cíli, může zbytková Ukrajina v klidu vstoupit do NATO?

                    8. Proto jsem tu nedávno psal o tom, že když mají proběhnout nějaké rozhovory „za zavřenými dveřmi“, bývají u toho už z principu jen ty čtyři oči a čtyři uši, ani o jedno navíc.
                      Taky jsem psal, že pana Putina podezírám z perfektní angličtiny (a možná i němčiny – ale s Merkelovou mluvil rusky, protože to je vzorná svazačka a rusky umí) – je to v jednom z dílů seriálu režiséra Olivera Stone-a „Svět podle Putina“. Podle mého skromného názoru je tam záměrně nevystřižený okamžik, kdy VVP režisérovi na něco odpovídá rusky, režisér se na chvíli odmlčí – a VVP dodá jednu středně dlouhou větu perfektní angličtinou.
                      Je mi naprosto jasné, proč to vystřiženo nebylo. To je ta vrozená ruská skromnost, nedávat na odiv zbytečně moc informací, ale semtam si moci dovolit výstřelek (doslova) ala 21 Kaliberů z Kaspického moře až do Sýrie, nějakých 1.700km při oficiálně udávaném a uznávaném doletu max.300-400km. To Rusové udělají jen tehdy, až když jsou si 100% jistí, že už mají ve skladech další generaci, co toho umí ještě víc, dál, rychleji, neviditelněji atd.
                      Já tuhle mentalitu na vlastní kůži a dvakrát poznal, vážení a myslím si, že se v tom vůbec nic nezměnilo. Kdo v SSSR/RF pobýval, ať hodí šutrem, nebo potvrdí.
                      Mne nemusíte zkoušet ukecávat, nebo opíjet propagandistickými žvásty, že to byly fakt účelové, nějaké bondovské superspeciální Kalibery, protože zrovna jako z udělání měl VVP narozky. Leda hovno. Ty raketky tu možnost a vlastnosti mají standardně, záleží jen na účelu použití.
                      Na UA použili Kaliberů jen pár a to ještě dvě generace nazpět, to nejstarší, co jim zbylo ve skladech.
                      Proč kurva ukazovat světu, jaké mám zbrojařské a technologické možnosti, nebo dokonce jaké vlastnosti mají aktuální generace jejich zbraní?
                      Proč používají na UA staré generace a T-62? Protože jim to na ty ua hňupy bohatě stačí. Netřeba tam plýtvat raketami s dostřelem třeba 500km, ve kterých jen ty tři radary a elektronika stojí půl miliónu dolarů, nebo snad ne?

                    9. „Proč používají na UA staré generace a T-62? Protože jim to na ty ua hňupy bohatě stačí.“

                      Tu by som sa dovolil zastaviť a spýtať sa, čo je teda vlastne aktuálnym cieľom tej ich slávnej operácie? Ak posun o pár kilometrov cez totálne rozstrieľané mestá za mesiac, aj to na území, ktoré už z väčšej časti mali pod kontrolou, sa berie že „im to bohatě stačí“, tak môže byť. Ale nemám ten dojem že takto má vyzerať tá slávna „pobeda“. Nebolo by lepšie mať tú vojnu pomocou modernej techniky už dávno vyhranú, keby to išlo?

                    10. grg: Cílem ukrajinské operace je udělat si pořádek s USA, NATO, Západem. Ukrajina byla jen tak blbá, že se nabídla jako hřiště.

                      Cílem ukrajinského konfliktu jsou neukrajinské záležitosti.

                      A zbytek: Podívejte se, co udělalo USA, když na Kubě byly ruské rakety. A teď se historie opakuje, jen v opačném garde.

                    11. Dachsmeister
                      8.7.2022 v 18:52

                      zbytek vstoupí tak leda do prdele, bude to díra chudší než Bangladéš, až si to rozeberou pšonci s paprikášema, tak to bude už taková jako z nouzectnost

                    12. Ja bych s tema hodnocenima Ukrajiny zatim pockal. Momentalne, podle odborneho hodnoceni zapadnich partneru, to vypada, ze Cesko ma vyssi inflaci, nez Rusko. Tesne, ale prece. Takze, aby nakonec ta povalecna a rozkradena Ukrajina na tom na konci tohoto roku nebyla lepe, nez Cesko.

                    13. Jsem si naprosto jist, že na Ukrajině se nic nezmění. Oligarchové, především Achmetov a Kolomojskij, i další příštipkáři budou stále bohatnout. A zbytek obyvatel pod kyjevskou správou bude stále chudnout. Vzhledem k občanské válce možná současný rusko-ukrajinský konflikt nebude ani změnou (nebo změnou k lepšímu) proti předchozím osmi rokům.

              2. Ukrajinskí HIMARSy? Jako polské koncentrační tábory?

                1. A u nás tedy létají Švédi? O to více, že nám Gripeny nikdo nedaroval, ale dokonce pronajal a vlastníkem zůstává SW?

                  1. Jan Mrcasik 8.7.2022 v 10:58

                    Ukrajinské HIMARSy jsou analogií českých Gripenů.
                    Je lhostejné, kdo v nich létá.
                    Je lhostejné, zda jsou darované nebo pronajaté.

              3. Tady je to pěkně zdokumentované ze satelitu – zatím 14 ruských muničních skladišť:
                https://threadreaderapp.com/thread/1543944760167202820.html

                Zdá se, že se UA snaží strategicky replikovat úspěch od Kyjeva – zlikvidovat rusům železniční překladiště, donutit je tahat munici náklaďáky na delší trasu, než mají kapacitu, zhroutit rusům logistiku a tím je zastavit a vyhladovět:
                https://threadreaderapp.com/thread/1544472420484091905.html

                A paralelně s údery HIMARSů a Toček se činí i partyzáni na jihu a vyhazují do luftu železniční síť v Chersonské:
                https://threadreaderapp.com/thread/1545220341903097856.html

                Logistika je totiž absolutně nejslabší, možná jediné, slabé místo ruské armády. Nejenže jsou šíleně závislí na vlacích kvůli nedostatku náklaďáků – navíc ruské náklaďáky nejsou vybaveny autojeřáby ani manipulačními rameny, takže neumí využívat paletizované nákladové systémy ani kontejnery. Rusové fakt tahají munici ručně v dřevěných bednách:
                https://threadreaderapp.com/thread/1544495879884886017.html

                Někdo to glosoval hláškou, že Rusko má armádu ze 20. století a logistiku z 19. století. Kvůli tomu trpí i jejich ekonomika – ani ruské fabriky prý velmi málo používají ISO kontejnery. Oproti tomu Čína se právě vrhla na kontejnerizované a paletizované systémy a proto jak prosperuje její ekonomika (celý global shipping je na tom založen), tak jí skvěle funguje logistika.

                1. Už zase čtu příspěvek na téma: Rusové to prohrávají, Rusové jsou slabí, Ukrajinci jim to nandají.

                  A pak se probudí s rukou mokrou od nočníku…

                  1. Ale to je prece dobra taktika. Ja rikam, ze pocita se vysledek. Nase propaganda rika, ze je dulezity optimisticky nastup.

                    Uz v karate mne ucili, ze to uplne nejblbejsi, co muzu v kumite udelat, je podcenit nepritele. Takze pokud ten mi na plac nabehne s bilym pasem a ja se zelenym se poradne nepripravim, protoze ‚toho si na tatami namazu na prsa‘, tak skoncim s rozbitym rypakem, protoze ‚on‘ mel druhy kyu, jen si proste pro prdel vzal bilej pas…

                    Zatim od unora uz jsem cetl fury scenaru, povetsinou stylem ‚Rusove chteji‘, ‚Rusove si mysli‘, ale nevim, jak nekdo vubec muze vedet, co si mysli ta trojka, co tuhle valku rozjela. Vime vsichni lautr uplny hovno, co Rus chce, co udela, na co ma. A hlavne – vic bychom se meli zajimat o to, co nas to stoji a jaky to cele ma dopad na nas. Zatim prohravame, kam se podivame.

                    1. Já si myslím, že Rus už válku na Ukrajině prohrál. Ukrajinské síly drtivě vítězí, a momentálně dobývají Voroněz a táhnou na Moskvu.

                      Podělal to, Putin. Postupně tak – silou ukrajinské armády – zanikne celé Rusko. Bude dobyto hrdinnou ukrajinskou armádou.

                    2. To jsou stare informace. Touhle dobou ukrajinske sily pod zastitou rodiny Kaganu tahnou na Peking. Do tydne jsou v Taiwanu. Hlavne musime poslat dalsi desitky miliard Kolom… eh… Zelenskemu.

                    3. Sysop: Takže ukrajinská armáda bude řešit zapeklitý problém, kam pohřbí 1,5 miliardy mrtvých Číňanů. No, nechtěla bych být v jejich kůži! A mít jejich starosti!

                    4. Re: Jesterka 10.7.2022 v 1:49

                      WHO furt vyrvava, ze je potreba nakrmit Afriku. Ja bych napad mel…

                    5. Sysop:
                      „… je potreba nakrmit Afriku. Ja bych napad mel…“
                      – – –
                      Já taky – třeba obnovit Rhodesii…

                      :OD

                    6. Bezpochyby, dukazem je, ze nemohli zaplatit dluh. Tak jakepak copak. Uz je mame na lopate.

                    7. …bylo na JH

                    8. Vidím to na znárodnění Kremlu a Putinovy jachty.

                    9. Uz vidim na Kremlu plakat od M&M s Zelenskeho xichtem a napisem ‚mimoradna operace!‘

                    10. Sysop: To mi nedělej! Poprskala jsem si monitor!

            4. Jistě, ty mimoňu: https://t.me/stranaua/49271 hledej kráter šmudlo.

  5. Ukrajina nepochybně žádnou pomoc nepotřebuje, protože území, kterým prošla válka se přičlenilo k Rusku a Putin si to tam opraví bez Uhnije. Zbytek Ukrajiny je v pořádku, takže fakt nevím, co by tam chtěli obnovovat…

    1. Dotace na penězovod? Kolik že plánují – tisíc miliard €araboafrické měny ECB v bruselu? Pokud to popadne čt orwell tak vám fakt nevím, vlastně jo. :-) Může nás patrně zachránit možná jen volání aláhu dej nám vláhu, pro úrodu kobylek.

  6. tak nevím, kdy už panu Mrcasíkovi a některým dalším konečně docvakne, že o Ukrajinu tady vůbec nejde. Vždyť je to tak evidentní, že se hraje úplně jiná hra. francouzi i němci ukrošům pomáhat nehodlají, johnson asi chtěl a proto dnes vyfičel, takže jedinej kdo to furt nechápe je ten blb Fiala a půlka Čechů s mindrákem z 68.

    1. Ale Jan Mrcasík na to nemá zdroj!

    2. Mrcasik ma svoje limity a rozlisit les od stromu v nich nie je. A ze Ukrajina je iba divadlo, hocjako to znie, a deje sa miliarda veci pomimo, ovela dolezitejsich napr zo zatvarania holandskych fariem kvoli limitom na dusikate zluceniny je tu gonzalo lira uplne paf. Vo vysledku zatvaraju farmy kvoli dusiku???? akoze zatvaraju???? https://www.youtube.com/watch?v=m2HYnbs02Vs

      1. Přesně tak, Ukrajina je jen divadlo. Skutečné události a problémy se hrají jinde.

  7. P. Mrcasík tu před nedávnem dělal detailní rozbory a najednou se diví, že je třeba „to zaplatit“. :-)
    No může jej hřát u srdce, že to za něj zaplatí opět občané ze soukromé sféry.

  8. Douglas MacGregor 80% of the AFU military that existed in the beginning of this war is destroyed,killed or wounded….hadam netreba preklad.
    a ine tu : https://www.bitchute.com/video/1ghxwaXDAMvT/

    1. Ruská armáda na tom nebude oveľa lepšie. O najlepšie jednotky, ktoré mali pochodovať na víťaznej prehliadke v Kyjeve po troch dňoch invázie, prišli hneď na začiatku. Plošnej mobilizácii sa vyhýbajú, tak rôznymi fintami lákajú chudákov z okrajových republík, prípadne aj kriminálnikov. A v lietadlách im lietajú aj rôzni vyslúžilci a pôvodne degradovaní stroskotanci. A aj tí majú strach preletieť ukrajinskú líniu, aby neschytali stingera.:-)

      1. No, zdá se že jsi v špatném pohlaví :-) a chybí ti růžová křivolína.
        https://www.youtube.com/watch?v=E-H0jvWosC8
        Lotři neprat!! Ani na soutoku divoké a tiché Byečwi.

      2. Ukrajinské i ruské Su-25 létají podle helmetcamů z kokpitů na frontovou linií stále ještě pořád, bez ohledu na ztráty. Těsně u země a množstvím světlic.

        1. bez ohledu na ztráty, no, to bude asi vono :o) proto sestřelujou každej den minimálně jednoho, stejnak s vrtuljotama, že

      3. Byl by nejakej odkaz na prohlaseni mluvci, nebo nekoho z Kremlu, ze Rusaci meli pochodovat v Kijeve? Ja netvrdim, ze ne, jen proste bych rad oddelil fakta od ‚my si myslime, ze oni chteli‘. Dekuji.

        Prijde mi, ze je vhodnej cas zacit tridit propagandisticky sracky a to obou stran. Nejakej patek uz ubehl, leccos je uz videt.

Komentáře jsou uzavřené.

D-FENS © 2017