Manipulace filmem aneb Jak se točí dezoláti - zpět na článek

Počet komentářů: 259

Přidat komentář
    1. Na KoZa měli a mají stále dluh čehokoliv až tak že bez toho si nedovedou představit kde co. A i vyžraného intelektu tak či tak. Až na vyjímky.

    2. Z odkazu:

      „…(ale i ten „hodný komunista“ Gorbačov podváděl, po pádu komunistických režimů se na území NDR, ČSSR a Bulharska našly sovětské rakety krátkého doletu)…“

      – – –

      Co to Joch vyplodil za blud…?

    3. Joch neví, co se tehdy dělo, je líný si počíst. OTR-22 se stahovaly od února 1988.

      1. Ad corona 25.8.2025 v 20:57

        To ale nic nemění na faktu, že cituji: „Sovětská armáda disponovala na území ČSSR velkým počtem jaderných hlavic připravených k okamžitému bojovému použití. Některé hlavice byly skladovány ve speciálních depotech vybudovaných v rámci „Akce JAVOR“, ale hlavice pro 9K76B Temp-S byly k dispozici přímo v palebných postaveních a v jejich těsné blízkosti. Tyto prostředky nikdy nebyly pod kontrolou odpovědných představitelů ČSSR.“ Zdroj https://fortifikace.net/pov_nezar_122_rb_hranice.html

        1. _-0-_
          25.8.2025 v 21:14

          Ad corona 25.8.2025 v 20:57

          To ale nic nemění na faktu, že cituji: „Sovětská armáda disponovala na území ČSSR velkým počtem jaderných hlavic připravených k okamžitému bojovému použití. Některé hlavice byly skladovány ve speciálních depotech vybudovaných v rámci „Akce JAVOR“, ale hlavice pro 9K76B Temp-S byly k dispozici přímo v palebných postaveních a v jejich těsné blízkosti. Tyto prostředky nikdy nebyly pod kontrolou odpovědných představitelů ČSSR.“ Zdroj https://fortifikace.net/pov_nezar_122_rb_hranice.html

          – – –

          Ano, to jsou ty, co se od toho února 1988 stahovaly. Takže Joch mele blbosti, když píše „…po pádu komunistických režimů se na území NDR, ČSSR a Bulharska našly sovětské rakety krátkého doletu…“

          Nevím, proč máš potřebu k tomu něco poznamenávat…

          1. Na uzemi CSSR se po RA nenasly zadne rakety. Rakety jsme meli svoje, vyroba Adamov, kompatibilni s VS. Rakety, pokud tu byly, si Soveti vosefovali. Ze se jim pri stahovani ‚poztracela‘ kdejaka jina technika a munice, to uz je jina.

            1. Trochu si dohledej fakta… nebo si odpočiň někde v lese, prý to dělá dobře.

              1. Otas_58:

                Řeč byla o tom, že Joch napsal blbost. Tuhle:
                „…po pádu komunistických režimů se na území NDR, ČSSR a Bulharska našly sovětské rakety krátkého doletu…“
                Máš k tomu něco…?

            1. shifty 26.8.2025 v 11:47

              „-zahady-brdskych-lesu-“

              – – –

              V knize je psáno, že po pádu komunistických režimů se na území NDR, ČSSR a Bulharska našly sovětské rakety krátkého doletu…?

              1. A kde mas ty napsano, ze to tak nebylo? Ve vojenske knizce? My ti tu davame odkazy, ty meles pantem. Driv nez tu ze sebe udela uplnyho curacka radsi nebo validniho vypot.

                1. shifty:

                  Takže chceš tvrdit, že po pádu komunistických režimů se na území NDR, ČSSR a Bulharska našly sovětské rakety krátkého doletu. Fajn. Uvidíme dál, seš na tahu – nezkoušej se ale odkazovat na Jocha a jeho výblitek.

                  1. Ne. Ty jsi na tahu. Krome kecu jsi tu nic neukazal. Ja odkazy mam, i nula dal odkaz. Tak se bud pochlap a dej neco, nebo tahni dopice.

                    1. shifty:

                      Joch napsal „…po pádu komunistických režimů se na území NDR, ČSSR a Bulharska našly sovětské rakety krátkého doletu…“

                      Já to napadl, tvrdím, že to je nesmysl.
                      Ty tvrdíš, žes v uvedené knize nalezl informaci, že po roce 1989 nalezeny BYLY.

                      Uveď stranu knihy, krátkou citaci, já si to ověřím.

                    2. Znovu a polopate, chapu, ze jsi jednodusi. Nezalezi na tvem nazoru, ale na tom, co tvuj nazor podporuje. Mas neco?


                    3. shifty
                      27.8.2025 v 11:29

                      Znovu a polopate, chapu, ze jsi jednodusi. Nezalezi na tvem nazoru, ale na tom, co tvuj nazor podporuje. Mas neco?“

                      – – –

                      Řeč je o Jochově výroku, který zní:

                      “ po pádu komunistických režimů se na území NDR, ČSSR a Bulharska našly sovětské rakety krátkého doletu…“

                      Já říkám, že se nenašly, protože byly odsunuty v roce 1988.
                      Pokud chceš tvrdit opak, dokazuj.
                      Na rozdíl od tebe (*84) se tu událost pamatuju.

                    4. Takze nemas nic. V poho, to mi staci. Ze si neco pamatujes je validni opravdu malo.

                    5. Nebo to muzeme schrnout tak, ze tobe neco navykladal rezim rok pred smrti a kolapsem sovetskyho svazu a ja se pidim po dukazech. Ale zase, vychazis z toho jako blbecek. Na to jakyho tady hazis machra je to dost slabota, uprimne.

                    6. Opět kopíruji celé, každý nechť si zhodnotí:

                      – – –

                      „shifty
                      27.8.2025 v 12:18

                      Nebo to muzeme schrnout tak, ze tobe neco navykladal rezim rok pred smrti a kolapsem sovetskyho svazu a ja se pidim po dukazech. Ale zase, vychazis z toho jako blbecek. Na to jakyho tady hazis machra je to dost slabota, uprimne.“

                      – – –

                      Uvidíme, kdo se skutečně pídí po důkazech a kdo jen žvaní.

                    7. A ze ses nicim nepochlubil, ty dukaze? Knizku bych ti mel asi odvypravet, abys aspon neco mel. Takze jen vse potvrzujes, meles pantem, vis hovno.

                    8. shifty:

                      Tak zatím od strany 197 do konce. Nic potvrzujícího Jochův výrok…

                    9. Takze tvoje tvrzeni zde zakladas na zaklade toho, ze kdyz te vyprudim, prectes si to, co ti tady postnu? Takze jinak jsi o tom necet nic vid? Nekopej si tu diru jeste hlubsi.

                    10. „shifty 27.8.2025 v 16:17

                      Takze tvoje tvrzeni zde zakladas na zaklade toho, ze kdyz te vyprudim, prectes si to, co ti tady postnu? Takze jinak jsi o tom necet nic vid? Nekopej si tu diru jeste hlubsi.“

                      – – –

                      Ne, opravdu bych nemusel na tahle témata číst právě tuto knihu. Sám jsem spolupracoval na jiných materiálech, mapujících mj. rozmístění různých vojenských jednotek minulého režimu.

                    11. A ze se nikda nepochlubis? Se stydis, jako servisdok, ze neco vis? K tomu sem te chtel dohnat, mlho.

                    12. Sorry ze se te sral, ale vedel sem, ze kdyz te nerozpumpuju ze bude brd. Teda prd.

                    13. O tom ze jsi spolupracoval na rezimu, co tu byl pred rokem 89 ani nedejcham. Co ja z tebe jeste nevytahnu, ty vole. Ty pudes, neboj.

        2. Pokud vim, tak nikdo neprokazal, ze v tech vybudovanych skladech v Cesku Rusaci skutecne nejakou jadernou munici meli. Sledoval jsem dokument, kde to dost dukladne prosli s Geigerama a ani tuk. Takze to nikdo ani nepotvrdil, ani nevyvratil. Ostatne prave proto, ze CSLA na to nedosahla a RA mlcela jako hrob a mlci doted.

          1. Sysop:

            Ty tři sklady byly určeny pro „speciální munici“, tj. jadernou, chemickou a biologickou. Zda tam některá z těch tří druhů byla už lze těžko zjistit. Dostalo se mi informací, že nácviky příjmu, uskladňování i výdeje se prováděly. Nácvik lze provést jak se školní municí, tak s ostrou. Takže ani obsluhy prostor, ani dopravní skupiny nemusely nutně vědět, co vezou. To mohl znát jen úzký okruh lidí.

            1. Jojo, neco v tom duchu se mi doneslo take. Ale treba to ruske archivy za patnact let pusti, uvidime.

          2. Ad Sysop 25.8.2025 v 21:28

            Doporučuji přečíst „SOVIET NUCLEAR MUNITIONS IN CZECHOSLOVAKIA: 1965-1991“, začíná na str. 173 „pédéefka“, které se dá stáhnout/zobrazit na https://www.academia.edu/116666145/Soviet_nuclear_munitions_in_Czechoslovakia_1965_1991#figures

            Poslední věta závěru (str.191): „The balance of probabilities is that a very large number of Soviet tactical nuclear
            weapons were stored in Czechoslovakia between 1965 and early 1990.“

            1. takze neprokazal, diky za potvrzeni

                1. Co tam j epsáno? Že po pádu komunistických režimů se na území NDR, ČSSR a Bulharska našly sovětské rakety krátkého doletu…?

                2. No, a co jako?

                  1. RomanL:

                    On ten shifty přečetl knihu a bez ohledu na to, o čem je řeč, se snaží vyniknout.
                    V knize určitě nebude artikl dokazující nález raket krátkého doletu OTR-22 sovětské armády po roce 1988. Byly odsunuty před koncem starého režimu.

                    1. On shifty ma odkaz. Co mas ty, krome zvastu z buzerplacu? Neni vojak, jako vojak, ty nymande.

                    2. shifty:

                      Dobře, uveď konkrétní citaci z knihy, pak jsem ochoten tomu věnovat čas a někde si ji půjčit. Tím zhodnotím, nakolk je věrohodná.
                      Seš na tahu…

                    3. Ne. Ty dej jeden validni odkaz kterej podporuje tvoje tvrzeni. Ty jsi na tahu, zatim si jenom mlel pantem. Treba pravdu nemam, ale to nezalezi na nazoru kriketacka.

                    4. Kopíruju celé, názor nechť si udělá názor každý sám:

                      „shifty
                      27.8.2025 v 11:26

                      Ne. Ty dej jeden validni odkaz kterej podporuje tvoje tvrzeni. Ty jsi na tahu, zatim si jenom mlel pantem. Treba pravdu nemam, ale to nezalezi na nazoru kriketacka.“

                      – – –

                      Čekám na informaci, potvrzující, co napsal Joch:

                      „…po pádu komunistických režimů se na území NDR, ČSSR a Bulharska našly sovětské rakety krátkého doletu…“

                      .

                    5. Takze mas jen zvasty, zadny odkaz, zadny dukaz. To jiste nekterym zde staci, ale me si tim jen potvrdil, ze ses blbej jak stoudev.

                    6. shifty:

                      Čekám…

                    7. Ne. Ty jsi neco napadl, tak dej dukaz sveho tvrzeni. Knizku od pana Syrucka si muzes precist. Ja na druhou stranu tvejm zvastum verit nemusim. Jinak si cekej dal. Kazdy to tu vidi, ze jsi na dukez nebo potvrzeni sveho nazoru nevyndal nic. Me to staci, blbecka tu ze sebe opet delas uspesne.

                    8. shifty:

                      Uveď stránku z tý knihy, kde je o tom řeč. Najdu si to sám a pak to sem hodím…

                    9. Ty asi neumis cist. Konec, skoda energie na tvoje lzi a zvasty. Dej jeden dukaz, odkaz, cokoliv co potvrzuje co tu tak vehementne tvrdis. Tvoje pamet moc neslouzi, evidentne.

                    10. „shifty 27.8.2025 v 11:46

                      Ty asi neumis cist. Konec, skoda energie na tvoje lzi a zvasty. Dej jeden dukaz, odkaz, cokoliv co potvrzuje co tu tak vehementne tvrdis. Tvoje pamet moc neslouzi, evidentne.“

                      – – –

                      Napsals, že v knize „Záhady brdských lesů“ je informace, potvrzující výrok Jocha:

                      „„…po pádu komunistických režimů se na území NDR, ČSSR a Bulharska našly sovětské rakety krátkého doletu…“

                      Uveď stránku, ověřím si to sám.

                      !

                    11. To jsem nikde nenapsal. Jen sem dal odkaz, narozdil od kriketacka. Jak na clanek, tak na knihu, ktera dle meho nazoru toto potvrzuje. Ty tvrdis opak, tak svoje tvrzeni necim podloz. Ale ty nic nemas, vid? Jen si zase chtel bejt dulezitej, protoze si zazil buzerak za komara a stejne jak nekteri jino zde na to se slzou v oku vzpominas. Tak znovu, pro dementy. Ja dal dva odkazy. Ty nula. Tvejm zvastum neverim. Tak to bud necim podloz, nebo jdi doprdele.

                    12. „shifty
                      27.8.2025 v 11:59

                      To jsem nikde nenapsal.“

                      – – –

                      Ne…? A proč jsi tedy oponoval výrokem „Jake zdroje mas ty?“ a odkazem na knihu…?

                      https://dfens-cz.com/manipulace-filmem-aneb-jak-se-toci-dezolati/comment-page-2/?show=comments#comment-485804

                      Je v té knize snad něco, co potvrzuje Jochův výrok…?

                    13. Ja ti ji predcitat nebudu. Je nekde v tvoji knihovne cokolic, co potvrzuje tvoje velmi pevne presvedceni, ze nejpozdeji v roce 1988 byly vsechny rakety pryc? No ze se ptam, vid? Nemas nic. Jen kecy.

                    14. Kopíruju celé:

                      „shifty
                      27.8.2025 v 12:12

                      Ja ti ji predcitat nebudu. Je nekde v tvoji knihovne cokolic, co potvrzuje tvoje velmi pevne presvedceni, ze nejpozdeji v roce 1988 byly vsechny rakety pryc? No ze se ptam, vid? Nemas nic. Jen kecy.“

                      – – –

                      V roce 1988 byly odsunuty do SSSR z našeho území OTR-22. Takže je nesmysl, co píše Joch, tj. „…po pádu komunistických režimů se na území NDR, ČSSR a Bulharska našly sovětské rakety krátkého doletu…“

                      Oba díly knihy si přečtu; jsem zvědav, co najdu. Předpokládám, žes jen potřeboval napsat příspěvek, aniž bys měl potřebu skutečně upozornit na rozpor nějakých tvrzení…

                    15. Na zaklade ceho vis, kdy byly jake rakety kam odsunuty? Psalo to rude pravo?

                    16. V roce 1988 ten system byl vylozene na vrcholu sil, jak se za rok ukazalo, ze blbecku? Ale chapu, ze neco jako kontext je nad tvoje mentalni schopnosti.

                    17. „shifty
                      27.8.2025 v 12:21

                      V roce 1988 ten system byl vylozene na vrcholu sil, jak se za rok ukazalo, ze blbecku? Ale chapu, ze neco jako kontext je nad tvoje mentalni schopnosti.“

                      – – –

                      Zatím jsi neodpověděl, cos mínil tím „Me by zajimalo kde ty beres tu jistotu, ze to bylo az po roce 1988.“ Věta příliš nedává smysl, protože nic ve smyslu „po roce 1988“ jsem neuváděl.
                      Buď to přeformuluj, jak to myslel, nebo anuluj.

                    18. Opět kopíruji celé:

                      – – –

                      „shifty
                      27.8.2025 v 12:20

                      Na zaklade ceho vis, kdy byly jake rakety kam odsunuty? Psalo to rude pravo?“

                      – – –

                    19. Taky pro jistotu hranicici s negramotnosti kopiruju –
                      Doufam ze ted neskoncis, kaspara tu ze sebe delas primo ukazkovyho…

                    20. Doufam ze ted neskoncis, kaspara tu ze sebe delas primo ukazkovyho…

                    21. Napsals, že v knize „Záhady brdských lesů“ je informace, potvrzující výrok Jocha:

                      Ne, to jsem nenapsal, to sis opet vymyslel.

                    22. shifty:

                      Jdu si pro oba díly té knihy – a nadále se budem bavit pouze o příspěvku https://dfens-cz.com/manipulace-filmem-aneb-jak-se-toci-dezolati/comment-page-2/?show=comments#comment-485804

                      !

                    23. Ja se budu bavit jak uznam za vhodne. Ty si radsi neco dostuduj.

                    24. Odkaz NA CO, kurva? :-P

                    25. Na dukaz, ze tu ruske rakety po roce 88 nebyly a to ani jedna, nebo par? Ty neco mas, negramote?

        3. Samozrejme ze neboli, prave tak, ako nebolo 1500 americkych jadrovych hlavic pod kontrolou Nemcov na druhej strane ciary.. ziadna velmoc neda svojim vazalom take zbrane do ruky.

          A ten pocet sa tiez menil v case.. take veci ostavaju tajne aj po desiatkach rokov.

            1. Asi si nepochopil ironiu.

              a spomenul som si na stary vtip – kedy bude v CSSR prvy 32bitovy mikroprocesor? Ked prileti Pershing..

              1. Nepochopil. Ale jestli muzu odpovedet protivtipem, tak vis jak se vzdycky strasili deti v Iraku? BuBuBuBush! 😂

                1. No, ve světle množství (nejen dětských) obětí agrese USA v Iráku je to hodně blbej vtip.

                  1. Jj. Deti zabiji a unasi jen to zle USA.

                  2. Neco k tematu by nebylo?

                    1. To ty tady furt postuješ brdské lesy…

                    2. A ty meles pantem.

                    3. A ty Brdama. :-D

              2. Maminko, tatínku, já se bojím peršinků.

                Nic se neboj, milé dítě, SS-20 ochrání tě.

                1. To je smutnej vejmaz.

                2. Neco k tematu by nebylo?

                  1. To ty tady furt postuješ brdské lesy…

                  2. shifty:

                    Ty se vyjádři k tématu, konkrétně k Jochovu tvrzení, že „… po pádu komunistických režimů se na území NDR, ČSSR a Bulharska našly sovětské rakety krátkého doletu…“.
                    Pokud máš něco konkrétního, ukaž přímo text, který něco takového tvrdí – třeba z té knihy, co sem linkuješ.

                    1. Me by zajimalo kde ty beres tu jistotu, ze to bylo az po roce 1988. Knihu si jiste dokazes precist sam. Ja odkaz mam, dej mi tvuj, kdyz si si tim 88 tak jistej. Ze ti to rek porucikna buzeraku nepovazuju za validni, kriketacku.

                    2. shifty:

                      1.
                      CO bylo až po roce 1988…?

                      2.
                      Ne, knihu tu zrovna nemám, takže ji zrovna teď číst nebudu. Pokud je kniha ke stažení, dej odkaz.

                      3.
                      Jsem si jist rokem 1988, pamatuju se co bylo – stažení OTR-22 do SSSR.

                      4.
                      BEZPŘEDMĚTNÉ ŠPLECHTY SI NECH.

                    3. Takze o tom nic nevis a vyfutrovany to nemas nicim. Proste jen blabolis, jako obvykle. Super, to je teda uroven.

                    4. shifty:

                      Opakuju dotaz:

                      CO bylo až po roce 1988…?

                    5. Takze nemas nic. Proste jen meles pantem.

                    6. Pak te ma nekdo tady brat vazne. Mozna nekterym blbejsi to staci, kdyz se jim to hodi do kramu.

                    7. Mmch nenapadlo te, ze bych se treba taky neco chtel dozvedet? No nenapadlo, ze? Dulezitejsi je tve pseudo E ego. Hlavne ze tu kazdyho kadrujes ty blbe

                    8. shitfy.

                      „…nenapadlo te, ze bych se treba taky neco chtel dozvedet?“

                      – – –

                      Mimochodem, v té knize vidím řadu nepřesností a zavádějících informací. Strana 202 – MiG-16 neexistuje (možná překlep), MiG-17 VVS na našem území v souvislosti s pobytem CGV si ověřím, příliš se mi nejeví pravděpodobný.
                      Strana 118 – foto „Vjezd do depotu raket“ = nesmysl, v tomto objektu rakty vůbec nebyly. Jde o zodolněný úkryt průzkumných zařízení.
                      Strana 90 – foto „Tyhle rakety se skrývaly v Brdech“ = přinejmenším zavádějící, nebyly tam.

                    9. A mas teda neco ty, co by udaje z knihy vyvraceli? Staci clanek, nestyd se a pod taky s kuzi na trh. Neboas jen svoje stale opakovane zvasty?

                    10. Jak vis ze tam nebyly, nekdo ti to rikal?

                    11. Tak MiGy-17 zde skutečně VVS měly. Část byly verze bez forsáže.

                    12. shifty:

                      Takže z oné knihy citace, strana 107:

                      „Brigáda disponovala 29 odpalovacími zařízeními pro 26 bojových a 13 cvičných raket komplexu 9K76B Temp-S (SS-22). s dopletem 900 kilometrů…
                      První vlak s nimi odjel 25. února 1988 a poslední opustil naše území 16 března 1988. na jejich odsun dohlížela na základě dohody meu ČSSR, SSSR a NDR skupina inspekorů, pověřená k této činnosti americkou stranou.“

                      * * * * *

                      JEŠTĚ NĚCO…?

                    13. Jsi si jist ze je to ta stejna kniha?

                    14. Kopíruji celé:

                      „shifty
                      27.8.2025 v 15:42

                      Jsi si jist ze je to ta stejna kniha?“

                      – – –

                      Napiš sem identifikátor té knihy, kterou jsi odkazoval.
                      Na stole mám tohle:

                      ISBN 978-80-7425-204-4

                    15. Scan stranky by nebyl? Odkaz, co by dokazoval tvoje tvrzeni?

                    16. Ja to uz usnadnim. Corono, delal sem si z tebe a tvoji entity zde jenom brutalni prdel. Jestli si kvuli mejm zvastum fakt sel koupit knizku, ok, good for you, aspon se dovzdelas…jinak si neochvejne vyhral, kriketacku 😘

                    17. Kopíruji celé:

                      „shifty 27.8.2025 v 15:52
                      Scan stranky by nebyl? Odkaz, co by dokazoval tvoje tvrzeni?“

                      „shifty 27.8.2025 v 16:02
                      Ja to uz usnadnim. Corono, delal sem si z tebe a tvoji entity zde jenom brutalni prdel. Jestli si kvuli mejm zvastum fakt sel koupit knizku, ok, good for you, aspon se dovzdelas…jinak si neochvejne vyhral, kriketacku 😘“

                      – – –

                      Víš huvno, jak vypadám. A taky huvno tušíš, kde mi můžeš potkat. Knihu jsem si kupovat nemusel, stačilo mi kamsi zajet. Tentokrát do Plzně…

                    18. Nevim co je huvno, to ste asi melina ZVSce. Vim ze si blbej…rybaril sem…hodne a rad. Na tebe staci hacek, bez navnady. Pitomecek co se realizoval za komara. Gratuluju
                      😂🤦‍♂️

                    19. To shifty: TAKHLE se prodávají knihy, srat na reklamu :)

                    20. Vid? Nechat oponenta aby ti neco dokazal z tveho odkazu…no..spis se tak vyrabej debilove…😁

                    21. Napiš Dobrovskému, ten už zkouší triky 10 knih za petibabu…ale je to provar.

                    22. misaka 27.8.2025 v 17:18

                      „To shifty: TAKHLE se prodávají knihy, srat na reklamu :)“

                      – – –

                      1.
                      Stále nevíš, jak je dlouhý rok…?

                      2.
                      Knihu jsem ke stažení nenašel, tedy mi někdo půjčil. Náklady 0,- Kč.

                      3.
                      Bojuješ za UA…?

                    23. Si tady foukame bebi, ze jsme sami nikdy jaderny zbrane nevlastnili. A kdyby to doslo tak daleko, ze si je sem soupnou Amici, tak to bude zase to samy, jako s Rusakama. Nebudeme od toho mit ani klice, ani papiry.

                      Nechte to plavat, bez dukazu jsou to jen spekulace.

                    24. Slo o to aby se nekdo aspon dobral odkazu. Coz coronak zvladnul neskutecne rychle, to ma muj tichej obdiv. Thats all.

                    25. Jen sem mu ten odkaz a sanci neztrapnit se dal ja sam. On nemel nic. Vyuzivani mistnich blbu te nezdoby, mily Sysope.

                    26. Kopíruji:

                      – – –

                      „shifty 27.8.2025 v 17:13

                      Jen sem mu ten odkaz a sanci neztrapnit se dal ja sam. On nemel nic. Vyuzivani mistnich blbu te nezdoby, mily Sysope.“

                      Zhodnotí si každý sám…
                      – – –

                    27. To si klidne kopiruj, kapriku. Ten hacek yi z drzky jen tak nevytrhnes. Good luck kamo

                    28. „shifty 27.8.2025 v 17:25

                      To si klidne kopiruj, kapriku. Ten hacek yi z drzky jen tak nevytrhnes. Good luck kamo“

                      – – –

                      Háček v sobě nemám.
                      Ale ty si dej pozor, abys neměl v těle jiný kovový předmět…

                    29. Uuuuu… Vyhruzky jak od servisdoka. Takze mam pravdu a vitezim, 1:0 pro mi. Moc toho nechapes, zkusim jen zaklad, s Reznickym cechem si to klidne zkus. Videls nekdy velkej kutr?

                    30. Už vyhrožuje? Známá fáze.

                    31. shifty:

                      Ty jsi nějak mentálně retardovaný? 8-O

    4. Jedno jestli komunista z Moskvy nebo židák z City, pro oba jsou zdější bílí negři dobří akorát jako potrava pro děla. Tony se Moskvě aspoň cukal narozdíl od sebranky kolem toho brněnského kripla.

  1. Tak nerozkoukal jsem se určitě, to máte pravdu. Na rozdíl od těch, co se už zorientovaní narodili. Na jedné straně jsou tvůrci filmu, na straně druhé účinkující dezoláti. Hodnota filmu, ať už je jakákoli, nemá s tímto rozdělením zhola nic společného. Pokud chcete takto argumentovat, je to Vaše volba, ale s těma psychologickejma semestrama bych se na Vašem místě moc nevytahoval. A když už si nemůžete pomoct, tak aspoň ne v tom samym příspěvku. Rozkoukanej teda fakt nejsem, ale taky jsem to nezabalil v pátý třídě měšťanky.

    1. Sorry, patřilo jinam, nevím proč se to zjevilo tady :-(

  2. https://www.seznamzpravy.cz/clanek/volby-do-poslanecke-snemovny-odradila-me-procedura-zadosti-volebni-novinka-zklamala-ocekavani-284421

    V Ceskem statnim radiu rikali, ze se registrovalo 24 000 lidi. To je tak 0,25 procenta z 8,4 milionu opravnenych volicu, co muze volit v nasich volbach. Dalsi chimera padla, nemate zac.

    1. shifty: to je jedno, každý přece ví, že je důležité, kdo hlasy počítá. Je jedno, kolik dostane Nutella hlasů, protože 80 % z toho budou korespondenční. Důležitosti to nabere ve chvíli, kdy by nějakým nedopatřením prohrál Babiš a putinovské úderce by se zhroutil svět.

      Volby budou komedie, očekávám podobné lhaní putinovců jako v případě Rumunska, realita je nepodstatná, podstatné jsou pocítky Looserville Pride „alfasamců“. Kdo nelže s námi je feminacistická pičulínská prasnicoverbež!

      1. Ja sem si to myslel hned, ze sou za tim tyhlety femiprasnicky nacistky. Ostatne to da rozum. Fyjala a feminaciprasnice vladnou svetem vsech…

        1. To shifty

          Vy dva taky musite vsechno provarit, chro chro… :-)

          1. Hele, kup si radsi boty…jo?… 😁

            1. To shifty

              Tak tech moc nemam, to je fakt, stejne jako kabelek a parfemu :D. Muzu Manolky? Polovicka se furt trapne divi, co na nich mam, ze prej v trznici v Chinatownu maji krasny a jeste lepsi…A jeste by me tam ohodil do 20 dollaru i s kafickem pro nej :D

              1. Můžeš! Tovíšže můžeš! A vem rovnou dvoje, učetří! Není zač!

                1. To AJR

                  Rozvodovy papiry si mam vzit cestou do obchodu nebo az z :-D? Ja at pak Hanka nezdrzuju :D?

                  1. Kvůli takový blbosti se s tebou nerozvede! Sice bude vrčet (což musí) ale tvoje radost bude nakonec jeho radost. ;) Ale střez se děvče opakovaně připalovaný svíčkový!

                    1. To AJR

                      Ty jsi zlaticko. Dekuju. Ale s vydajema za kravoviny se zacinam popravde ucit se drzet zpatky. Chci sporovat pro sigre na skolu. Jako je to sice jeste vsechno strasne daleko, ale at ma od matinky aspon nejakej zaklad, byt Hank razi myslenku, ze tohle by si deti mely osetrit samy stypkama nebo brigadama, jako to delaval on, pac pak si vseho vic vazej. Nevim, nehadam se, neco na tom samo je, ale je to tvrdsi, vis co.

                    2. Jojo, to řikají všechny, jenom mě prej vykopat!

                      Má pravdu, poslechni ho.

                    3. To AJR

                      Ale jo, ale mozna mi nemel kdysi davno vypravet ty historky, jak se polil vroucim olejem ve fastfoodu (do dneska ma jizvy), nebo jak ho jako barmana napadl ozrala a sermoval pred nim pistoli. Jsem holt ochranitelska :D. A taky nevim, jak se da sladit studium nekterejch oboru a prace. Treba na medicine nebo farmacii je to vylozene temer nemozny.

                    4. @SL
                      nevyjdou ty španělský boty, jejda dvojsmysl, o něco levněji https://www.manoloblahnik.com/int/
                      než studium na kterékoliv VŠ v USA?

                    5. To Dach. Velmi podnetna pripominka, budu se nad tim muset zamyslet, az se prokyslicim z panickeho oznameni novy kolegynky, ze mame bejt careful a okamzite prestat servirovat vina…Ta dobra duse objevila flasky z roku 2016, 2018 a 2024, takze jsou logicky expirovany a my to bezelstne nalejvame, to taky muze zkoncit u soudu! Je nastesti akcni, uz to nahlasila, ze se vsechen ten starej sunt musi vyhazet. Diskretne! Boze, stipnete me. Je toto mozne?!

                    6. Naopak, ty flašky máte strčit do businessu a servírovat jako vzácný archiv.

                    7. Tak mne by spis zajimalo,jak prisla na to, ze rocnik rovna se exiprace :-) A muze vubec uzavreny vino expirovat? Jako otevrena flaska jasne…Oxidace, vliv svetla, tepla etc…ale tohle je trapasek :-)

                    8. Zkuste nějakou otevřít a koštnout, jestli to není zkažený :-) Nebo rovnou dvě – každá jednu :-)
                      Nicméně tady ve vinotékách vína z let 2016, 2017… běžně prodávají. A co teď koukám na francouzský Syrah Rosé, tak tam ani žádný datum expirace není (což by při EU-paranoie v případě nutnosti určitě bylo).

                    9. Devce z Alabamy evidentne ve vinotece jeste nebylo a na skoleni o servisu a jidlech taky pozor nedavalo…My s manzelem doma takovyhle prosly sunty teda mame a jeste si za nakup techto trapne priplacime, ale teprve dneska jsem pochopila, ze je to leda na svarak a stali jsme se obeti podvodu :-). No nic, uz se ji nebudu posmivat, ale pobavila me, kocka zpanikarena.

                    10. To je vono, socialni pripady, ja to rikam furt. Prosly vino, plesnivej sejr, z ryb tak akorat vajicka. To znam.

                    11. To Sysop

                      A auto bez strechy, vid :D Hele ale vtipky stranou, kdy vlastne teda vino expiruje? Skoda, ze tu neni Shifty, ten by vedel…

                    12. Nejsem Shifty, ale dle mého soudu víno neexpiruje.

                    13. Taky si to myslim, protoze bylo mnoho historickejch nalezu a pry byly v poradku, ale rada se necham poucit od odborniku, ne jen z wiki.

                    14. No to zalezi, kdy zarazis proces kvaseni. Videl jsem tu nejaky kecy ale to jsou nesmysly. Bud to zavcasu vyciris, zarazis kvaseni, nebo ne. Pak mas sice organicke bio vino, ale do cca roku je z toho stejne burcak. Neco jinyho je druhotny kvaseni v lahvi, ktery se naopak vyvolava tim, ze tam dodas cukr a kvasinky…to u sampanskyho nebo vseobecne sektu chces. Ale vsechno tohle jsou rizeny procesy, ne nejaky nahody.

                    15. Co ja mam zkusenost, tak je to o stavu pred stacenim a o zpusobu skladovani. Pokud to stocis nevyzrate, mas mizernej spunt a jeste to nechas nekde v teple, no tak to degraduje celkem rychle. V lepsim pripade jen tak, ze mas v lahvi sediment a zbytek je vic voda, nez vino.

                      Pokud se do lahve dostane vzduch, tak je to mnohem horsi. Proto se lahve s klasickym korkovym spuntem davaji mirne hlavou dolu, aby byl spunt pod hladinou, zatahl se a nepustil vzduch. U dnesnich plastaku je to prakticky jedno.

                      Roli hraje teplota. Nejsem odbornik pres skladovani vina, takze nechci vykladat kraviny, ale v tom vine stale probiha zraci proces, ktery pri vyssi teplote vede k degradaci. Po par stech letech bys v lahvi mela misto ethanolu aceton. To je prave ta debata o starych amforach nekde v mori, ze kdyz uz se podarilo najit nejakou nerozbitou nebo nevychlastanou, tak to vino bylo od totalne nepozivatelneho po pozivatelne, byt s mizernou chuti.

                      Roli hraje mnozstvi alkoholu (cim vice, tim dele vino konzervuje), mnozstvi kyselin a trislovin (silnejsi vina take vydrzi dele), atd.

                      Obecne jsou bila vina mene odolna starnuti, ale zase – kdyz bude silnejsi, muze vydrzet dele, nez slabe cervene.

                      Pokud se bavime o horizontu rekneme 20-50 let, tak pri teplote okolo 10 °C a ve tme by qalitni vino nemelo nijak zasadne degradovat.

                      Obracene, koupit si nejaky lezak nekde v cukrarne, kde je vystaveny ve vyloze par dni v lete, je koledovani si o dobry samoser.

                    16. Já bych dodal, že biochemicky není alkohol poslední instancí.

                      Ethanol dokáží mnoho breberky dále přeměmnit na kyselinu octovou. Řada vín po otevření je už do značné míry ocet než víno, pokud se něco nepovedlo.

                    17. Kdy expiruje…otazka za 100 bludistaku. Nektere da 80 let na lahvi, samozrejme, ze je to pak hnedy petrolej, ale to je prirozene. Vino s kvalitnim korkem stal dycha, zraje. Nekdy pomalu, nekdy rychleji. Vina na rychle piti v pohode muzou mit plast zatku a nebo sroub, nicemu to nevadi. Ale to se do sklepa nedava. Jak dlouho…vychazi se z historie a opakovaneho ochutnavani. Chateau Margaux je po 20ti letech stale moc mlade a je skoda to pit, je treba to dekantovat, vracet do lahve atd…Ch. Paveil de Luze je 2016 super na piti z lahve, jen to nechat nadechnout aspon 30 minut…jako vino, to je tezka pisemka. Ale krasna…

                    18. Dobre vino nenechavas na slunicku nebo v mrazaku. Ve sklepe ti jde teplota plus minus 6-10 stupnu nahodu dlou a vina jsou tam desitky let. Vadi teplotni soky, to jo. Sladkost moc vliv na vydrz nema. Spis kvalita hroznu, podlozi vinic, obsah, pak taky umeni vinare, atd
                      ..atp…

                    19. Ale sladky vydrzi dele. Ale jenom nektery. Sauternes, Tokaji, treba nektery cesky ledovy nebo slamovy…mam vo tom napsat clanek? Vim ze me tu moc nemusej a hned mi tam naserou valku, prohnilej zapad atd..tak se mi do toho moc nechce. Ale kdyby ste chteli…

                    20. https://www.modreknihkupectvi.cz/rocniky-burgundskeho-1846-2010/

                      Kdyby Vas ty rocniky fakt zajimaly. Ja ji mam jak v cestine tak ve francouzstine. A oblast od oblasti je to uplne jinak 😁

                    21. shifty: chcem :-)

                      Pro místní blbýše tam dej pár odstavců o tom, že víno se kazí kvůli feminacistkám a že alfasamec pije kvalitní krabicák a jen pičulíni kupují zbohatlické pozdě sesbírané sračky a třeba dají pokoj:-) Jo a nezapomeň, že nejlepší jsou ruský vína a za minulýho totáče byla vína lepší než dnes, když se dělají pro peníze:-)

                    22. Sysop – Co ja mam zkusenost, tak je to o stavu pred stacenim a o zpusobu skladovani. Pokud to stocis nevyzrate, mas mizernej spunt a jeste to nechas nekde v teple, no tak to degraduje celkem rychle. V lepsim pripade jen tak, ze mas v lahvi sediment a zbytek je vic voda, nez vino.

                      Pokud se do lahve dostane vzduch, tak je to mnohem horsi. Proto se lahve s klasickym korkovym spuntem davaji mirne hlavou dolu, aby byl spunt pod hladinou, zatahl se a nepustil vzduch. U dnesnich plastaku je to prakticky jedno.

                      Roli hraje teplota. Nejsem odbornik pres skladovani vina, takze nechci vykladat kraviny, ale v tom vine stale probiha zraci proces, ktery pri vyssi teplote vede k degradaci. Po par stech letech bys v lahvi mela misto ethanolu aceton. To je prave ta debata o starych amforach nekde v mori, ze kdyz uz se podarilo najit nejakou nerozbitou nebo nevychlastanou, tak to vino bylo od totalne nepozivatelneho po pozivatelne, byt s mizernou chuti.

                      Roli hraje mnozstvi alkoholu (cim vice, tim dele vino konzervuje), mnozstvi kyselin a trislovin (silnejsi vina take vydrzi dele), atd.

                      Obecne jsou bila vina mene odolna starnuti, ale zase – kdyz bude silnejsi, muze vydrzet dele, nez slabe cervene.

                      Pokud se bavime o horizontu rekneme 20-50 let, tak pri teplote okolo 10 °C a ve tme by qalitni vino nemelo nijak zasadne degradovat.

                      Obracene, koupit si nejaky lezak nekde v cukrarne, kde je vystaveny ve vyloze par dni v lete, je koledovani si o dobry samoser.

                      Tak jen kvuli tadyty hromade nesmyslu bych neco sesmolit asi mel. Aby si lidi o tom nemysleli uplny kraviny. Vono delat vino a kafe je trosku rozdil, mozna je nekdy lepe mlcet.

                    23. Vyvratim prvni nesmysl, ze nejstarsi vinoma byt tezke, cervene, snad dokonce sladke. To jsou uplne nesmysly.

                      https://www.seznamzpravy.cz/clanek/nejstarsi-vino-na-svete-je-na-prodej-neni-ani-bile-ani-cervene-je-zlute-brecka-to-neni-da-se-porad-vypit-rika-sommelier-47934

                      Z cerveneho zlute nebude nikdy. Ze?

                    24. https://www.lidovky.cz/relax/dobra-chut/drazilo-se-zrejme-nejstarsi-vino-v-cesku-vyneslo-pres-sto-tisic.A101123_074816_dobra-chut_pks

                      Opet, pokud o tom tematu stejne jako corona vo raketach vi prdel, bylo by fajn, kdyby mlcel a nerozsiroval naproste bludy. Dekuji

                    25. fatdwi 27.8.2025 v 13:17

                      Promiňte, ale nemohu s vámi souhlasit.
                      Za minulého totáče, ať už tím míníte cokoli, byla nejlepší vína ze SSSR, tichá se vyráběla s asi osmitisíciletou tradicí kdesi v GSSR, šumivá s velmi krátkou tradicí v USSR, konkrétně v oděském Závodě šampaňských vín.
                      Vyzkoušel jsem to.
                      V Gruzii produkce pokračuje, o Ukrajině si nejsem jist.

                    26. Oboje bylo vyrazne horsi neu jakakoliv ceska produkce. Na vino je precejen v Rusku zima. Vodka, to je jinej level.

                    27. Pokud Gruzii Ygnorek bere za SSSR, tak jsme samozrejme v jinejch dimenzich. Ale tam se toho vejde mraky. A ne. Puvod Cognacu neni v Armenii. Mozna Armagnac, ten je destilovanej 1x. Sudy a roky taky trosku jinak. Dabel je skryt v detailu.

                    28. To fwi:
                      To si piš, že za minulýho totáče byla vína lepší než teď. Hlavně proto, že se pila na koleji ve společnosti návštěvy z dívčích kolejí.:) To i ten svařený krabicák chutnal jako nejlepší Bordeaux.

                    29. Shifty 12:44

                      Ja bych taky hlasoval pro… Na ty sracky potom neni treba brat zretel :)

                    30. A… shifty se zrejme ozval. To je dobre, bo on vinum rozumi.

                      Predpokladam, ze s jeho standardni nabrousenosti proti moji osobe splachnul moji osobni malou zkusenost plamennym projevem :-)

                      Taxnad odpovedel Slecne Ling jednoznacne, ja to neumim.

                      Zrovna jsem na druhym baraku, sel najit nejstarsi flasku toho, co jsem jeste delal ja. Frankovka 2001. Byla dobra. Dovodit z toho ale nemuzu vubec nic, jen to, ze jsem vstaval v jedenact. Ja se ridim pravidly, co mne ucil byvaly potencialni tchan, majitel toho vincku a zatim jsem neprohloupil. Pro muj soukromy pohled na vino se mi s tim zije dobre.

                    31. Jo, shifty se na dovolenej uz nudil. Tak tu trochu pohonil coronu s raketama(chudak snad falt bezel do knihovny)a drobet rekl to co si o tvejch nazorecho vine mysli. Na amika to je cool. Blby je, ze ja sice nerozumim chemii, ale ve vine delam. V pohode. Kazdej svoje.

                    32. To shifty

                      Dekuju moc za odpoved a osvetu. Clanek urcite chci, nebo teda chceme…Henry by si prej taky rad s prekladacem pocetl, vina ma rad. Sice ne tolik co tequilu, ale dost. Ostatne kdybys videl nas domaci vyber, verim, ze bychom si ostudu neurizli.

                    33. SL: Jizvy chlapa šlechtí a na pistoli má vytáhnout ještě větší pistoli. To ženský často bývají, pozor abys nebyla záváží na noze.

                      Člověk se musí a má spolehnou na svoji šťastnou hvězdu, to funguje. Nekecám.

                      Neřeš problémy mladýho, uč ho ať si je řeší sám. Jednou bude hlava rodiny, poslední instance, za ní už není nic, tak ať to unese. I když …. kdoví jaká bude doba za třicet let :(

      2. @ Fuckwí 12:24

        Pochybuju silně, že kdokoliv z údajné entity, tebou zvané „putinova úderka“, ať už to znamená cokoliv, bude volit toho debila plutokrata Babiše.

        Zkus se resetovat, a než napíšeš další píčovinu, požádej svého řídícího důstojníka, ať nejdřív aspoň desetkrát popřemýšlí nad vašimi výtoky, pokud má čím.

        Ty to raději nezkoušej, pokus o myšlení by ti zcela jistě silně ublížil.

  3. A není to ve své podstatě předvolební reklamní spot fialovy koalice Spolu ?
    Scénář: CIA , rozpočet: daňový poplatník.

    Ale myslím že to podcenili, je to furt slabota. Seriál Sluha národa, to mělo jiné grády a dopad na populaci.

  4. Neviděl a nebudu, tuším další díl Majora Zemana.

    1. Zeman se poprvé pouštěl v TV po sametu nějak v 99 či 00, s vysvětlujícím pořadem hoďku před.
      Půlka Národního v nejistotě…

    1. Proč CR1.cz? ///brod je daleko? Tak to určitě …je tu mnoho vyžilých feťáků představ panáčků neofeudalismu – a to vážně nechceš.
      cca.10:00
      https://www.youtube.com/live/S3O9Lci9CJw

  5. Z čeho autor @Bororo došel k závěru, že se jedná o manipulaci?
    Snad to nejsou jen jeho dojmy…
    Nějaká fakta? Sem s nimi…

Napsat komentář

D-FENS © 2017