Libtardí red alert: Turek jel 200 km/h a to se nesmí - zpět na článek

Počet komentářů: 393

  1. Jeden z důvodů takovýho kvikotu kolem krátké jízdy 200km/h je, že ve skutečně prémiovém voze jel málokdo, aby pochopil ten rozdíl v kvalitě. Zvlášť u MB to bude značné.

    I moje dvacetiletý Audi a6 zabublá je tam 200. Co takovej super prémiovej MB 600 SEL?
    A co se týče brzd, tak to bude podobné.
    I moje dvacetiletý Audi a6 má 4 kotoučový v super stavu s abs a esp. Co teprve prémie MB 600 SEL že?

    Kdo z vás jel někdy ve skutečné prémii? Je to dost jiné.

    99% hejtrů pana Turka to vidí v kontextu Octávek a jiných nižších středních.

    To auto zachrochtá a je tam 200 hned a když potřebuje, je tam zas hned 50. Že existují limity u nás nemá na tyto vlastnosti vliv.

    A proč máme dnešní obsoletní limity stále? Počet aut se od roku 1995 zdvojnásobil a v provozu je značná část aut dvacetiletých. Množství silnic se zvýšilo, ale okrajově.
    Pravděpodobnost, že potkáváte sebevrahy na silnicích v starých silných autech je taky velice vysoká.Bohužel.

    1. 200 jsem jel ve čtyřkové oktávce. Ne furt a ne v ČR. Kde jinde než v Německu. Fotku nemám.

      V ČR bych si 200 jet nedovolil, protože na každý mýtný bráně je kamera, sem tam policejní auta, prostě by to bylo na papíry do čistírny hned…

      1. Jak rikam – zkusit to z hecu, proc ne. Taky jsem na masine jel 316 (namerenych radarem) na letisti.

        Ale dve kola ani jako cestovni rychlost nejsou. Jo, rekneme, v dobry kare 160 je tak nejak ok, pokud cloveku neni 80 a nema druhou signalni na sracky. Kazdej sam by mel nejlip vedet, ktera rychlost vyhovuje kombinaci on-jeho auto-konkretni silnice. Problem pouze je, ze to hodne lidi proste neumi spravne vyhodnotit.

        1. A jak to dělaj ti Němci, že to uměj vyhodnotit i když kolem nich frčí Turci, Poláci, Francouzi a kdejaká východní svoloč?

          1. Nerozumim, jak to myslis.

            1. No jak to dělají, že na neomezeném autobahnu plném těch samých řidičů které potkáme o hodinu později kolem Plzně, že se tam bez té značky nepovraždí. Jaktože to tam všechno vyhodnocují nějak líp při stejném provozu.

              1. Taxi to nekolikrat projed a uvidis. Vetsina Germanu jede vpravo, napriklad. I ti, co jedou rychle, po nejake dobe prejedou doprava. Malokdy nejake pako jede konstantne vlevo. V Cesku je to zcela opacne. Najdes i experty, co jedou vlevo proste porad. No a vtip pak je v tom, jaxe resi pripadna ucpavka. V Nemecku se jezdi vic ohleduplne, takze koukas, jestli mas volno pro najeti tam a tam, pokud je tam debil, tak pockas, atd.

                V Cesku ne, tam ‚mas pravo‘ a ‚on jede jako prase‘, no ‚tak ho vychovas, debila‘, coz pak casto pokracuje v oblibenem vybrzdovacim sportu.

                Ergo, problem neni ta rychlost jako takova (pokud nenastane nejaka vyjimecna situace typu ‚divocak‘, ‚upadlej naklad‘, etc.), ale chovani vsech ridicu na te stejne silnici. Cesi ma tendence vychovavat a mstit se. Nemci na to castecne serou (asi vychova) a castecne vedi, ze jestli je nekdo natoci, tak taky muzou skoncit v kriminale a ne jen s pokutou. V Cesku je to lalac, tady se bud vylzes, nebo vykroutis, tak jakepak copak a hura do toho.

                Ten rozdil proste existuje.

                Ostatne nemalo kamionaku se v Nemecku divilo, jake brutalni flastry a postihy dostali za praseni. Ja treba vidim, ze kdyz jedu za tahacem s kulatinou (prakticky kdykoli jedu do prace), tak po Cesku si to sype, co to da (to mi nevadi, aspon nezdrzuje), ale prejede v Eisensteinu hranici a je jak beranek. Cim to?

                1. je fakt že pakáž třeba doteď tady nechápe, jak funguje zip (lezou jenom do knoflíků bo co?), ve vobou pruhách, a že sou povinní se řadit nastřídačku (a to na koncu žúžení, né na začátku, ani uprostřed – na koncu) a né že tady kunda se sere a vodmítá pustit zařazujícího se, támdle zas dement stojí a nechá tam najet dva najednou, apod., naprosto nečitelnej maglajz

                  1. Jiste, ta tupost ma celkem klasickej algoritmus:
                    – hele, nejaka znacka, ze se to tam vpredu zuzuje. No, zaradim se radeji uz ted doprava.
                    – pica, sune se to kurevsky pomalu, sem se nedival, kolik set metru to do toho zuzeni bylo
                    – kurva, zleva mne berou, sem pica, mel jsem se zaradit pozdejc
                    – A! Tady je to zuzeni, konecne jsem tady! A vy vlevo si naserte, ja jsem taky cekal!!!

        2. Sysop> Kazdej sam by mel nejlip vedet, ktera rychlost vyhovuje kombinaci on-jeho auto-konkretni silnice.

          Cítil jsem, že to auto na to má (zánovní oktávka), počasí bylo hezký, provoz malej, byl jsem odpočinutý. Tak jsem chvílema s plynem na podlaze dosáhl těch 200.

          Naproti tomu, jindy jsem stejnou trasu asi 5-6 hodin, přestože se to dá za 3,5 (říká plánovač tras). Tehdy byla mlha jako mlíko, takže jsem se půl cesty coural, navíc jsem byl unavenej, tak jsem dost často zastavoval.

          1. Ale jo, ja nerikam, ze je to fujky. Ja taky nejezdim jako svatej. Jen odmitam poslouchat, ze 200 je v pohode, pokud je rovna silnice, slunicko, supr auto a kdesicosi a ze se nic nemuze stat. Nebo k tomu jeste dodat argument ‚kdyz vyjdu z baraku, muze na mne spadnout rimsa‘. Hovno.

            Kdyz jedu jako prase (a nekdy ve me bouchnou saze a jedu), taxem proste prase, priznam si to, nemam to nikdy plne pod kontrolou a proste se muze stat, ze nekoho zmrzacim, nebo zabiju, protoze nikdy, proste nikdy nevim, co necekaneho se stane.

            Jenze ja si to aspon priznam. A pokud to jde, jezdim rozumne. Tzn. mimo obec +10-20, v obci max 60. Po dalnicich v Cesku nejezdim. Radeji jedu okreskou a mam lepsi zazitek. Nepotrebuju moc po Cesku jezdit velky streky, tak doba je pryc.

            1. mi to bylo jasný, žes viděl dialnicu naposled eště dyž Žižka viděl na vobě voči, proto furt meleš cosi vo divokáčách a podobný naprostý hovadiny?

              1. No to vidim obcas v Germanii. Tam teda hodne frcej labute, zabanti a dravci. V praci maji na dilne nastenku, kde si davaj fotky, co sejmuli a jak to dopadlo. Vede labut ve 160. Vysledek je pekny kabrio. Ridic prezil, mladej borec, tunning xichtu ala Joffrey de Peyrac, ale babam to prodava, jako ze se porval v hospode.

                1. shit happens; ve 130 by střecha neulítla do prdele? no možná dyby jezdil se Saabem a ne nejakým sráček z kartonu…:)

  2. „Řeknete si, tohle přece není normální, někdo se musí postavit, zvednout ruku a říct stop, tohle musí skončit.
    Ale jak vidíte, nic takového se nestane, protože zdegenerovaná veřejnost má úplně jiné priority.“

    Jó to jsem si říkal už za otce zakladatele mafiánské zlodějské ODS – Klause, kdy se vesele rozkrádal stát.
    Všechny vlády ODS byly jen o tom vymyslet další zlodějny a nejvíc času jim zabralo zametání stop a žehlení průserů, které vyplavaly na povrch.

    1. jj, a voni tě, šmejdi jedni, k porcování nigdy nepřivzali, a tys tak chcel…proto je z tebe zastydlej komouškej dement?

  3. mnohem více, než nějaké překročení nejvyšší dovolené rychlosti (kdy se navíc a priori o přestupek vůbec nejedná!), mě dokáže zvednout ze židle například:

    • zastavení vpravo při odbočování vlevo
    • domnělá souběžná jízda místo předjíždění (typicky ve městech při více pruzích)
    • svícení mlhovkami při jakkoli snížené viditelnosti bez ohledu na situaci (například v koloně)
    • neponechání prostoru pro předjíždění za autem před sebou

    všechno výše uvedené jsou potenciální přestupky, ač si to málokdo uvědomuje. a dokonce to spousta řidičů považuje za správné chování (typicky mlhovky nebo „souběžnou jízdu“), jinak by to nedělali. lidé jsou u nás intenzivně a systematicky trénováni, aby je zajímal jediný ukazatel: rychlost.

    1. Tak ona ta rychlost pro nevyjezdene ridice je vice rizikovym faktorem nez to, ze pri vyjizdeni z jednosmerky vlevo cumi vpravo. Jasne, jsou to vsechno veci, ktere obtezuji a serou, nicmene mlhovky nebudou pricinou tolika nehod, jako nezvladnuta rychlost, ze.

      Vychazim z toho, ze kokot spatne sviti, spatne jede, spatne parkuje, ale to mne neohrozi tolik, jako kdyz pojede dve kola jednou za rok a neumi to.

      1. domnívám se, že nemáte pravdu. primární příčina zvýšené nehodovosti u nás je špatné povědomí řidiče o jeho okolí. pod což spadá i výčet výše. řidič, který nesleduje, nedá přednost, nevšimne si cyklisty, někoho oslní nebo zablokuje předjížděcí. všechno to mohou být dost nebezpečné přestupky.

        ta mantra o rychlosti, kterou do vás násilím tlačí, je součást tohoto problému. člověk hypnotizující tachometr nesleduje okolí.

        1. Většina příčin nehod* nejde dokázat natož pokutovat, dokud se nehoda nestane, tak budeme prudit za rychlost dovolenou, protože ta se změřit dá, dokonce i automaticky. Dokazování, co je rychlost přiměřená (doba,datum,stav vozidla, stav řidiče) taky nejde, tak rozhodíme cedule a pošlem fízly do křoví.

          *
          Nevěnování se řízení vozidla
          nepřiměřená rychlost
          nedání přednosti
          nesprávné předjíždění
          nepřizpůsobení jízdy stavu vozovky

          1. Ano. Pokud se zjisti, ze drtivou vetsinou pricin nehod je neprizpusobeni rychlosti, pak je potreba vic pokutovat za spatne lekarnicky.

            Takhle, neprimerena rychlost je pricinou zhruba ctvrtiny nehod an bloc. Ovsem neprimerena rychlost ma nejtragictejsi nasledky, take statistika. Takze pokud chceme resit urazena zrcatka, je potreba vic kamer na parkoviste. Pokud chceme resit smrtaky, je potreba vic radaru.

            A nyni krucialni otazka – chceme to resit?

            Odpoved je jednoducha: no samozrejme, ze nechceme! Protoze nas sere, kdyz jsou nekde nejaky zkurveny kamery, nebo pojebany radary a clovek trhne hruzou, jestli neprekrocil rychlost o posrany dva kilaky za hodinu, takze cuci na tacho, hovno sleduje silnici a modli se, aby uz minul radar, nebo vyjel ze zkurvenyho merenyho useku.

            Ovsem, pokud mne nekdo sesmelcuje proto, ze jel jako prase a v zatacce ho to vyneslo do myho pruhu, ja skoncim na kriplkare a on v penalu, tak budu samozrejme jecet jak prokopnutej, ze se proti tem prasatum nic nedela, kde jsou ty radary a jakej je to bordel.

            A takhle si tady zijeme.

            1. Neprimerena rychlost se ovšem radarem změřit nedá. Tu musí stanovit ten kus mezi ušima.
              Bývalý závodník v dobrém autě na prázdné dálnici má přiměřenou někde jinde než já ve svém autě tamtéž nebo my oba v noci v zimě tamtéž. Těmi plechovými cedulemi potlačujeme vliv toho kousku mezi ušima a nahrazujeme ho porovnáním tachometru s plechovou cedulí. Je v souladu = jedu dobře i kdyby trakaře padaly.

              1. Ano, to je samozrejme pravda.

                A jak to tedy vyresit, aby nam ti, co maji mezi usima nasrano, nejezdili rychleji, nez samo zvladaji a neohrozovali tim ty, kteri jezdi slusne?

                Uz jsem se na tohle jednou ptal Urzy a on mi odpovedel, ze jestli mi nekdo neco udela, nebo nekoho z rodiny zabije, mam se s nim paxoudit. Kdyz jsem mu ale rekl, ze mi nezalezi na tom, jestli vinika zavrou, nebo rovnou dekapituji, ze proste chci, aby mi nikoho nezabil, nezranil a neposkodil, taxe odmlcel. Skoro jsem nabyl dojmu, ze na to nema reseni.

                A mame tedy reseni jine, nez to pitome a otravne mereni rychlosti? Co takhle automaticke omezovace – to chceme? Nebo jine reseni, ktere nas, slusne, nebude obtezovat?

                1. Né, na to vopravdu Urza řešení nemá, na to totiž nemá řešení nigdo.
                  Vono totiž žádný neexistuje.

                  1. Ale jo, existuje. Uplny zakaz jezdeni autem. Jenze to nechceme. Takze namisto toho se aplikuje chemoterapie – omezovani rychlosti.

                    1. Ale to omezování rychlosti dopadá zase a jen na ty, co pravidla dodržují. Je to jako se zbraněma. Nikdy nikdo mi nezaručí, že mě někdo nezastřelí zbraní, kterou mít legálně nemůže nebo mě nesestřelí rychlostí, kterou se jezdit nesmí, nebo mi nedá přednost, nebo pojede nastřelenej protisměrem jako Kočka nebo na mě shodí nedbalostí kladivo z lešení i když ho má mít na šňůře. I když zůstanu radši doma, může mě někdo zabít tím, že v továrně na pračky vyvedl fázi na kostru i když se to nemá nebo se zadusím špatně zakřiveným banánem i když EU definovala jak to má být zahnutý.

                    2. Ví Turek, kolik se jezdí na dálnici? Ví. Jel tam víc? Jel. Přitom je to zakázaný, máme značky, máme kamery, máme fízly, máme mýtné brány, máme drony, fízlové nám lezou až do telefonu a stejně se to stalo a stát se to může kdykoli, kdekoli znova.

                    3. Ada: Je to přesně jak píšeš. Ve společnosti máme nějaké poměrně nízké procento velkých blbů, takže kvůli pár blbům budeme otravovat život úplně všem. Naprosto logické. A blb pak stejně půjde a udělá to, co podle nějakých velesvatých lejster udělat nesmí.

                    4. Ada
                      25.4.2025 v 14:32

                      Zatim nigdo nemůže prokázat ani že to je reálná fotka, natož že to je vocáď. Ale je krásný, jak vám všem může rupnout žilka. Škoda že aspoň tem největším libtardskejm kokotům nepraskne, by byl klid :o)

                    5. No, ne tak docela. U nas v SSK je chlap, co mel uz dvakrat papiry za rychlost v cistirne a ted, konecne, jezdi pomalu. A ten fakt jezdil jako prase a navic to neumel. Takze zrovna u nej to zafungovalo dobre. Je to sice kolega z klubu, ale jeho styl jezdeni se mi nikdy nelibil a nekolikrat jsem mu rekl, at tak nelita, kdyz to neumi a jeste ma sracku auto.

                      Nikdo nikomu zadny zaruky neda. Jediny, co mame zaruceny je, ze zemreme. Ale pokud existuje zpusob, jak debily aspon trosku zkrotit, paxe neda nic delat, zijeme holt ve spolecnosti.

                      Ja pamatuju, kdyz se fakt jezdilo bez blembaku na masine, bez pasu v obci, na glajde dalo skakat kdekoli, k potapeni nebyly papiry, s obytnakem jsem mohl do centra Rima… jenze curaci to dokurvili, protoze nekdo mel v hlave nasrano a nekdo jinej to odsral. To tak bohuzel je. Na svem ostrove, pokud tam budu zcela sam, si muzu delat svoje pravidla. Jinak, holt, tezko.

                2. Ano, řešení to zdánlivě nemá. Život je riskantní věc a dá se vydat se jen dvěma cestami – buď trestat opravdu způsobenou škodu a ne dopředu rizikové chování a tím v lidech posilovat zodpovědnost. Druhá možnost je vše policejně sešněrovat, vytvářet zločiny a přestupky bez obětí, živit na tom celý ten správní aparát a stejně významně neubyde nevinných obětí, neboť ti, kdo chtějí riskovat za každou cenu, budou riskovat stejně, ale nepojedou napřed 140, pak 160 a po pár letech 200, ale když už na to šlápnou, tak to rozjedou ad maximum. Protože se to bude stávat vzácně a budou sledovat spíše měřící bavoráky než provoz.

                  Prohibice do háje nefunguje nikde a kriminalizuje především nerizikové uživatele, aniž by řešila problémy a sekundární oběti.

                  1. Tenhle narod uz par stoleti jen kouka, jaxevsim vymrdat. Tady je vychova k zodpovednosti minimalni a jeste se nam do toho sere woke agenda a dalsi picoviny, takze situace je spis horsi, nez lepsi. Kazdej ma plnou hubu prav a naroku.

                    Je zajimavy, ze treba na benzince zakaz koureni lidi dodrzujou a nijak o tom neremcaji. Pritom je to take omezovani, ne? Proc bych si kurva nemohl hulit pri tankovani benzinu, co je komu do toho? At se neco stane, tak holt pujdu xoudu, no. A co.

                    1. S prvním odstavcem nejsme ve při. Ale řešením není prvky nezodpovědnosti, dohledu a chovu v bavlnce, z níž se postupně stala svěrací kazajka, posilovat.

                    2. A národ k odpovědnosti nejlépe vychováme tak, že mu budeme všechno do poslední maličkosti lajnovat. Určitě.

                    3. Kdyby byla rychlostní omezení umisťována trochu rozumně, určitě by to věci prospělo. Ale když vidím značku s omezením v dnešním bordelu, můžu jen odhadovat, jestli tam skutečně hrozí průser (blbá zatáčka, příkop na silnici, východ ze školky) nebo jestli chce pan starosta prostě doplnit obecní kasu. A vše výše uvedené jsou důsledky.
                      Přitom řešení je jednoduché – ať jsou pokuty z radarů příjmem státu (nebo v nejhorším kraje).

                    4. Ale no jasne, radarova mafie je na hony vzdalena puvodnimu ucelu. Ted uz jde jen o prachy. A kdyby lidi zacali jezdit slusne, tak nejakej curak prijde s tim, ze kdo ma 2. nebo 3. auto, bude za nej platit v obci dan. Vzdycky se najde nejaka vymrdavka, jak lidi okrast.

                      To vubec nezpochybnuju.

                    5. Sysop: Kde jsou příčiny? Co bys čekal, je-li národ po staletí utlačován, ponižován a obelháván grázly, lháři a pokrytci, které si i dnes, neschopný včas odhalit a posléze i jen zapamatovat jejich pravou tvář, dokola volí. Kdy byly či jsou ti, kterým byla svěřena správa státu, vzory hodnými následování a ne kriminálníky, ať to byli prezidenti z kriminálu vyšlí nebo poslední vlády, které tam až na individuální výjimky celé patří? Co katolíci rozbili Jednotu bratrskou není v Čechách instituce s potenciálem kultivovat národ bez skryté špíny a smradu jako z Vatikánu. Bach, Bretschneider, agenti Gestapa https://www.abscr.cz/data/pdf/sbornik/sbornik1-2003/agenti_upr.pdf, komouši za socíku s PSVB a uličními výbory, Foltýn nebo Rakušan k ničemu jinému, než k vymrdávání lidí se systémem přispět nemohli a nemohou, natož tři prdele zákonů a nařízení kriminalizujících kdejakou věc, do které by mělo být státu úplné hovno.
                      Pokud se chce Turek namísto uvážlivostí a moudrostí prezentovat pubertálním exhibicionismem, vzorem hodným respektu se stane těžko a možná tím mimoděk pohřbí leccos rozumného, co hlásá např. ve věci grýndýlu, ale třeba jen nechápu, že dnešního voliče zaujme právě takový adept. Blbečci na silnici, co nerozlišují jízdu v plném provozu od prázdné dálnice, nemají zodpovědnost za nikoho jiného, nevzrušuje je řev člověka zašprajcovaného v hořícím autě nebo jen chrčení totálně skalpovaného rozlámaného kluka, co má místo hlavy krvavou kouli, protože jeho kámoš si hrál na mistra světa, ale mají kým se inspirovat.

                    6. Tuhle jsem prohlasil, ze nemecti politici aspon maji nejakou sebereflexi a uz nevim kdo mi to vyvratil, ze jsou to stejne svine, jako ti nasi.

                      Zda se, ze na politiky se tedy vymlouvat nemuzeme.

                    7. Sysop: Jestli si kromě politiků neidealizuješ i německého občana, který vymrdává se systémem jen nepatrně méně než náš kvůli nákladnějším důsledkům postihu, většímu strachu nebo skrblictví a kdo ví, čeho se ve své bublině můžeš dopátrat.

                    8. A to ne, ty nemecke ovcany mam v kontaktu, politiky ne.

                    9. Tak to máš štěstí. Slušná společnost by mohla napravit i našince, ne?

                    10. Naprava musi zacit v rodine. Cokoli jineho je spatne.

                    11. Sysop: To je nějaké heslo?

                    12. Dej si voraz, začínáš být naprostá kunda vole. Ale totální. Opakovaně sem potkal přímo pyčo VOBSLUHU TÉ PUMPY TAM FOUKAT a dyž sem se ptal esli si jako nedělajou prdel, tak se eště šklebili jak dementi a měli blbý hemzy. Toliko k tvýmu dodržování a podobnejm sračkám.

                    13. Eh? Jaka pumpa?

                    14. Jo, uz jsem to dohledal. Tak hul, kdyz tankujes, uvidime :-) Vsak mas pravo, ne?

                    15. myslim že to snad bylo vono, Štěrboholy

                    16. Behemot: S hulící obsluhou u dveří pumpy OMV jsem měl stejnou zkušenost.

                    17. A to bylo v cene cepovani?

                    18. Ne, i s čepováním gratis, když jsem ukázal na tu zákazovou cedulku na dveřích.

                    19. Uzasny. Jestli byla hezka, tak 2v1.

                    20. Už si ten sen přesně nepamatuju…jestli to nakonec nebylo 1 ve 2? To zapálený retko ve vchodu do benzínky ale reálný bylo.

                    21. Ona ale, než jsem přijel, stejně jako Turek nikoho cizího neohrožovala, neboť její kolegyně nebyla jistě s jejím jednáním v rozporu(jako Turkův spolujezdec) a nikdo další tam nebyl. Ostatně, pokud bych měl pocit kritického ohrožení, mohl jsem místo diskuze frčet k další pumpě, nejvýš bych před odvážnou brigádnicí ztratil jen svůj hrdinný profil. Turkovi předjezdci jsou tak v horší pozici, protože před ním mohou strachy vyjet z dálnice až na nejbližším sjezdu.

                    22. Hupert
                      26.4.2025 v 9:27

                      blbý ovšem dyž si natroubíš a deš platit, a ta píča, eště v parným létě, vyleze a začne foukat až potom; mysliš že dyby to blaflo, tak stihneš dost rychle zdrhat, aby tě to neroztrhalo na cucky, ale jenom ses proletěl a byl trochu připečenej? a ztráta wágna taky cajk, žádnej problém? na kom si to pak vemeš, na pizdě kerá bude spálená na škvarek?

        2. Nevim, jak ty, ale ja napriklad tacho nesleduju prakticky vubec. Za ty roky mam plus minus v merku, kolik jedu a kdyz nahodou si nejsem jistej, no tam mrknu na HUD. A ono pokud se bavime o tech ‚lepsich‘ autech, se kteryma je ‚200 v pohode‘, pak tam obvykle byva vybava, ktera umoznuje necumet porad na tacho (HUD, pipnuti pri prekroceni,…). Presto ale je nebezpeci prave v tom ridici.

          Ja se nejcasteji setkavam s tukancem na parkovisti u hytlermarketu, kde fura lidi, z mne neznameho doovodu, nerespektuje prednost zprava a pak nehody se zveri. Proc jsou ty tukance na parkovistich prakticky bez zraneni?

          Do toho ‚nevsimnuti si‘ samozrejme krome prehlednuti pumpickare take patri prosty fakt, ze i kdyz si ridic treba te ztracene pneumatiky ve 200 km/h vsimne, ta uz nema dost casu zareagovat. Bud to proste neubrzdi, protoze fyzika, nebo udela prudke cuknuti volantem a vyleti ze silnice, protoze fyzika.

          Rychlost je problem, ne ze neni. Zvyssuje miru skod a riziko zraneni/zabiti. Jak rikam – pokud si to pan ridic napacha sam, je to jeho valka (vynecham, ze treba rodina prijde o zivitele – muze mu pak manzelka nachcat na hrob). Jenze on caso s sebou vezme jine. A to mi proste vadi, takze to je vec, kterou netoleruju.

          1. „A to mi proste vadi, takze to je vec, kterou netoleruju.“
            A kdo nám tu netoleranci k vysoké rychlosti garantuje? Že bych byl klidnější, když někam jedu.

            1. Nikdo nic negarantuje. Nikdo ti negarantuje zivot, zdravi, nic. Jen dane a smrt, to jsou jedine jistoty, ktere mas.

    2. Co s mám představit pod pojmem „neponechání prostoru pro předjíždění za autem před sebou“?
      To jako já, řidič jedoucí v bezpečné vzdálenosti (řekněme 2s odstup) za vozidlem před sebou, mám mít tedy odstup 6s, abych mohl být bezpečně kýmkoliv předjet?

      1. omlouvám se za přílišnou stručnost, je to přesně tak. za určitých okolností, samozřejmě – například jste li předjížděn, umožníte zařazení předjíždějícího.

        delší vozidla nad 3,5 t to mají dokonce přikázáno zákonem č. 361/2000 Sb., §19, odstavec 2.

        1. Jo, to je ten system, jak ve ‚vlacku‘ postupne probublat az na konec, protoze mne postupne vsichni predjedou, ackoli jedu konstantne maximalni dovolenou rychlosti v danem useku.

          Jako… chapu, ze kdyz nekdo ma fakt duvod extremne spechat (rodicka v aute, hovno v zatacce,…), tak proste potrebuje se pri predjizdeni nekam vejit. Ale kdyz napriklad takhle jedu z Budejc po statnicce na Vodnany max dovolenou rychlosti, tak mne predjizdi co minutu nejake auto s ‚A‘ nebo ‚S‘. Nechapu pak, kdo fixluje ty porodni statistiky.

          1. já zde mluvím o umožnění předjetí. o čem mluvíte vy, netuším.

            1. Já Vám klidně umožním předjetí, ale pak jsem zvědavý, jak se postavíte k tomu, když Vám nabourám zadek, protože těsně po dokončení předjížděcího manévru k něčemu před Váma došlo, plus jste mne připravil o bezpečný odstup, který jsem udržoval od jiného auta.
              Budete chlap a přiznáte to? Nebo to necháte policajty uzavřít klasicky podle toho, kdo má nabořený zadek a kdo předek? Já to neříkám jen hypoteticky. Byl jsem jako svědek, když nebohá holčina takhle zrušila vytuněnou 205 GTi a jejího padesátiletýho řidiče v kšiltovce. Ten se totiž po předjetí zařadil před ní a hned na to musel hamstnout, protože za pravotočivou zatáčkou byl konec kolony. Nedrcla do něj moc, ale poslala ho tím do protisměru, kde se ta francouzská piksla rozpůlila o Alfu 75.

              1. pokud jste se připravil o bezpečný odstup bráněním předjíždění, je chyba u vás. pokud jsem vás ohrozil při předjíždění, chyba u mě.

                ale opravdu není třeba zde probírat veškeré eventuality. jádro sdělení bylo jinde.

                1. Vubec nemusi jit o zadne braneni predjizdeni. Problem situace je v tom, ze clovek by mel jet tak padesat, aby ho uplne vsichni predjeli a nikdy nedoslo xituaci, ze se se jeden dostane za auto, kdy ackoli drzi bezpecny odstup, se mu do te mezery ihned nekdo narve a tim padem porad a donekonecna bude vytvaret bezpecny odstup, cimz snizuje porad svoji rychlost a tim motivuje ridice za sebou, aby ho predjeli. Kladna z5na vazba, perpetuum debile.

                  Pomerne dobre je toto videt napriklad ve vlacku, kde vpredu jede nalozenej kamion, nebo uplne nejlepe nejakej zemedelec, co ma sice moderni trachtor, ale taky za nim treba dvacet baliku sena. To pak on jede 80, za nim dva tri, co si netroufaji ho predjet a uz je dilo hotove. Pak je vlacek jako krava a ten, co si mysli, ze vzdy dodrzi bezpecny odstup, je neustale posouvan na nove vznikly konec, nebot zezadu prjizdeji dalsi ridici, co by radi aspon tech 90, nejlepe 100.

                  1. Jak už jsem psal, jednotlivé konkrétní případy tu rozebírat nehodlám. já tu hlavně vidím člověka, co si racionalizuje hloupé a nezákonné chování.
                    o adaptabilních tempomatech se také bavit nebudu. je to jednoduché zařízení a řidič mu nemůže přenechat zodpovědnost za složitější situaci. příběh od Panka níže beru jako poučnou anekdotu, ne jako důvod bránit předjíždění.

                    1. Nejde o to, nekomu umyslne branit. Ale jak to resis ty, kdyz jedes lepe, nez adaptivni tempomat? Pustis predjizdece, aby ses posunul vic ke konci vlacku, nebo na prase predjedes, nebo co delas?

                      Necham se poucit, treba to ma nejake jednoduche reseni.

                    2. nechám předjet a udržuji rozumnou vzdálenost, samozřejmě. jestli je to slušný řidič, nebude přede mnou dlouho. jestli je to nějaké hovado, není v ničím zájmu situaci jakkoli komplikovat. propadání se vláčkem je naprosto marginální problém.a pokud jsou vaše řidičské schopnosti nad úrovní onoho tempomatu, výsledek propadání nebude nijak významný.

                    3. No oni takto postupne predjedou skoro vsichni. Takze zatimco na pocatku byla treba sance, ze ze treti pozice onen trachtor predjedu, z dvacate uz se to nepodari. Nemalo tech hrdinu predjede mne, mozna i ty prede mnou, ale pak uz ne ten trachtor.

                      Konkretne usek Budejce-Vodnany, je na toto uplne super a stava se mi to tam casto.

                      Myslel jsem, ze mas nejake reseni, ale nemas.

                      Cili skoncit nekde vzadu vidis jako marginalni problem. Mam takovy pocit, ze ale nepatris k te skupine, co tam na ocase skonci a vidi to jako marginalni problem, ba naopak mi prijde, ze spis predjedes jak jen se da a ten marginalni problem vidis jen pro toho druheho.

                      Ale treba se pletu.

                    4. vy vážně v internetové diskuzi očekáváte, že někdo bude řešit váš problém s předjížděním? nebo si jen vědomě chodíte pro urážky?

                      pokud hodláte z té vaší třetí pozice předjíždět, je to poznat a nikdo rozumný vás předjíždět nebude. ale jestli vám to pomůže, tak si mě klidně zařaďte, jak potřebujete.

                    5. Ten problem neni jen muj, Panek ho tady zminil take a je to celkem znama vec. Proto jsem myslel, ze mas reseni. Ale nechme to plavat, zadne reseni nemas, takze je zbytecne to s tebou rozebirat.

                      ‚Nikdo rozumny mne predjizdet nebude‘. No, jasne. Problem bude asi ale v tom, ze nam po silnicich nejezdi jen rozumni lide. Jinak by nebyly problemy a nehody.

                    6. Panek tu psal, že jeho tempomat předjela koza. celkem pochopitelně.

                    7. Ano, slo o ten algoritmus, jak k tomu doslo. Ale on neni zasadni rozdil mezi dobrym tempomatem a dobrym ridicem. Ve finale ten odstup musi zajistit tak nebo tak. Jestli tempomatu reknu ‚udrzuj 35 metru‘, nebo tech 35 metru drzim ja, vyjde nastejno. Problem neni v tempomatu. Problem je v situaci, kde pokud chci dodrzet vsechny regule zakona, tak s nejvetsi pravdepodobnosti skoncim na konci chvostu a pak se do kazdeho kopce, ktery ten trachtor vpredu nezvlada, potahnu jako sopel.

                    8. rodiče, jehož styl jízdy pokryje algoritmus, který hlídá pouze rychlost a odstup, za dobrého považovat opravdu nelze.

                    9. Mas v aute pilot asistenta? Jde o to, jestli vis, o cem mluvis.

                      Navic, tento problem je zcela nezavisly na tom, jestli je ridicem clovek, nebo stroj. Pokud udrzujes bezpecny odstup, nekdo ti tam vjede a postupne skoncis na konci. Mas dve moznosti – neudrzovat bezpecny odstup a nebo prekrocit max povolenou rychlost a sam predjet.

                      Pokud znas jine reseni, sem s nim. Zatim jsi ho nenapsal, jen chodis okolo toho a ruzne popisujes veci, ktere dany problem nijak neresi.

                    10. snažíte se pěkně, brzy ta urážka možná i přijde ;⁠-⁠)

                    11. Myslis, ze jsi inteligent?

                  2. Trachtor vosumdesát? Ty seš dneska facht mimo, ne? Dyž dojedu ten kaminout jedoucí 60-80, za ním pár kreténů co to neumijou předjet, tak skutečně musím se starou popelnicou co je ráda že má 60 koní, to předjíždět jednoho po druhým, a dyž se podaří, tak nakonec ai kamijouna a všem ujedu vo nekolik kilometrů, na celkem krátké trase. Holt dyž sem tam chvílu projížděl vochfácku fdvoulitru, tak sem fpohodě předjel kamijouna a eště štyry dementy navrch. Takle bohužel, nemůžu, na předjetí s tímdle ty placy nejsou dost dlouhý a eště je tam celkem provoz.

                    Chyba rozhodně není u mně, že kreténi co majou dvakrát větší výkon (a rozhodně né dvakrát těžší auto) nedokážou předjet kamiouna a táhnou se zatím jak pýče. Dtto vosobáci. Tudle sem měl dokurvený palivový vedení, byl sem rád že dokážu na rovině udržet vosumdesát, všem sem uhejbal až pomalu do trávníku. Jedinej další kdo to tam dělává je pyčo ten tvůj „moderní trachtor“ co s prázdným vlekem na plnej knödl jede 45. Stejně za ním je štrooodl, pže dementi naproti majou problém zajet ke své krajnici a uvolnit tím prostor, kde by se mohla prohánět letadlová loď. Sem opět v asi 10 % těch, kteří dyž se neco takovýho děje v protisměru, tak toto dělá.

                  3. BTW todle by řešilo, kdyby nekdo myslel a ty silnice široký na přistání USS Enterprise.E načmáral tak, že by tam na střídačku byly 2+1 pruh, aby se pomalý kamijouny předjíždět dalo. Takle tam je kunda, dvojitá plná a na boku ve vobou směrech za čárkou eště jeden a půl metru zkurvenýho nevyužitelnýho místa. Pokud počítám správně, je to dohromady přesně minimálně 9 metrů, což sou pohodový tři pruhy. Ale já sem jenom vobyčejnej vesničan, tomu určitě nerozumím a bláblá.

              2. Panek 25.4.2025 v 10:54

                Domnívám se, že kolegu tcdd chápu velmi dobře. Dnes ráno jsem to zažil – za nákladním automobilem jel nalepený řidič, který z nějakého důvodu nechtěl předjíždět. Na silnici jsou úseky, kde se pomalé vozidlo (jedoucí mezi 50 a 70 km/h) bezpečně předjet dá, ale dvě jsou riskantní a pokud nevíte, že ten druhý předjíždět nehodlá… A pokud se za vedoucí dvojicí seřadí více než deset vozidel, je riziko ztráty nervů někoho z nich značné a jsou to ty nejhorší ranní situace.

                1. To znám. A že se někdo přískoky přes dvě auta dostane těsně za náklaďák a pak odfrčí dopryč, to toleruji. Ať si jede. Já mám problém s tím, že tenhle, když se zařadí přede mne, tak mi vezme prostor pro bezpečné zabrzdění. Jak se pak bude řešit, když mu přistanu v kufru?
                  A dalším vedlejším produktem je bohužel to, že když ti zamnou vidí, že tenhle se přede mne v klidu zařadil a pak dalším předjetím úspěšně opustil kolonu, tak si dodají odvahy a najednou předjíždí. Jenže ti už nemají ten skill, ti už mají jen tu odvahu, protože to okoukali. A tam už to fakt smrdí. U nich si dávám fakt pozor a často jsem jim zachránil prdel. Mám vypozorováno, že první, co dojede ke koloně, „proskáče“ jí a zmizí fakt problém není. Ten nastavá až tak o u třetího, co se několik minut táhl v koloně a pak se nechal vyhecovat.

                  1. Ja nevim, asi ta videa zacnu stahovat nekam na server a pak muzeme diskutovat o konkretnich situacich, zazivam toho docela dost. Predpokladam, ze pak ale neuslysim narek ‚nojo, ale to je neco jinyho, to se bezne nestava…‘ a podobne.

                    Taky nemam problem, kdyz nekdo proskace az dopredu a predjede i toho prvniho. Delam to taky, pokud to situace dovoli. Bohuzel ale, jsou situace, kdy to dle meho nazoru je zbytecny risk a to mam zrychleni prakticky za 5 s 0-100. Proste tam nevidim, tak nejedu. Je ale hodne tech, co nevidi, ale jedou, protoze si mysli, ze vidi.

                    A to je i pripad tech zavodniku na dalnici. Oni si mysli, ze vidi, ze vsechno je v klidu. Ano, vetsinou i treba je. Ale pokud je sance jedno blby procento, ze se to posere, tak to znamena, ze v jednom pripade ze sta se to proste posere. Pro takoveho zavodnika je to pak treba otazka pul roku, nez se zadari.

                    1. tak eště že to je (na dialnisi) nanejvejš desetina promile, a to pro ty, co valívajou 160+ běžně…jako tvl přenášet zkušenosti vod vás z lesa, kde ten chlupatej bordel nedokážete vystřílet, s dialnisama, ty nás zkoušíš a máš z toho strašnó prdel, přizné se!! :D

          2. a ty ses dal na pámbíčkářství a menoval ses samodeitou, že komu určuješ důvod, jak jede? nebo se z tebe na starý kolena stává zapšklej senil?

            1. No pokud quliva kretenovi nemusim brzdit, protoze on si blbe spocital, jak rychle jede nekdo v protismeru (a, svete div se, on v protismeru jede podobnej expert treba kilo dvacet), nacez se rychle potrebuje nekam zaradit a nevychazi mu to pred muj cumak, ackoli jsem treba tricet metru za jinym autem, pak je vsechno cajk a rikam si, at jede hlavne do prdele.

              Jenze ja si obvykle nastavim autopilota, nastavim si nejaky odstup v metrech od predchoziho auta a najednou mi tam prileti prase, ktere se ve sto triceti rychle narve prede mne a brzdi, aby to nenarval do auta prede mnou. Na okresce. Takze pak mi autopilot bimba a prudce brzdi taky. Ostatne kdybych ridil bez nej, musel bych udelat to same. Pouze bych o debilovi vedel o neco driv, nez autopilot (ten ho registruje az tak deset metru za mym autem vlevo, driv ne).

              Takze ja mu na duvody seru, ale at mne neohrozuje. O tom prece tato debata je, o neohrozovani, ne?

              1. Esli tamáš třicet metrů a negdo do nich zapluje, tak to je s velkou bídou omezení; pokud to považuješ za ohrožení, běž si požádat na soud vo vopatrovníka a rovnou tam vodevzdat všecky papíry, ale fofrem, todle je vážný.

                1. píčo zase zkunděnej tag, no mně ho vyndej:

                  Esli tamáš třicet metrů a negdo do nich zapluje, tak to je s velkou bídou omezení; pokud to považuješ za ohrožení, běž si požádat na soud vo vopatrovníka a rovnou tam vodevzdat všecky papíry, ale fofrem, todle je vážný.

                2. To brecis dobre, ale na spatnym hrobe.

                  Psal jsem, ze jedu za trachtorem na rovince 80. Co na to PCR?

                  https://policie.gov.cz/clanek/dodrzujte-bezpecnou-vzdalenost-mezi-vozidly.aspx#:~:text=Vozidla%20by%20m%C4%9Bla%20mezi%20sebou,na%20such%C3%A9%20vozovce%20p%C5%99i%20rychlosti%3A&text=50%20km%2Fh%20%E2%80%93%2028%20m%2C&text=90%20km%2Fh%20%2D%2050%20m%2C&text=130%20km%2Fh%20%E2%80%93%2072%20m.

                  Pri osmdesatce se bavime o nejakych 45 metrech. Kdyz ja nastavuju 30, tak uz je to min, nez ma byt. Co delam spatne? Podotykam, ze v Nemecku by mi pri 80 km/h a 30 m odstupu uz dali flastr.

                  1. Navic, frajer, o kterym jsem psal, se mi narval primo pred rypak, aby stihl uhnout protijedoucimu autu. Takze auto slo na brzdy dost tvrde (ostatne zaznam z kamery se zamkl pro velke G). To fakt o omezeni zvanit nelze, sorry.

                  2. že sou dojčlandi dementi víme, jakej to má souvis? :o)

                  3. 45 m při osmdesátce? No, teorie dobrá, v praxi zcela mimo mísu a pokud člověk nekouká všude jinde než na silnici, tak je to dost nadhodnocené. To bys ani ten traktor nikdy nepředjel.

                    1. UF7
                      26.4.2025 v 18:48

                      navíc trachtor jedoucí vosumdesát, von asi myslí náklaďák zhomobuznovanej na pracovní stroj samojízdnej (aka trachtor)

          3. Jo. To je přesně to, jak jsem s adaptivním tempomatem nastaveným na 140 na D35 bez kamionů (neděle) zjistil, že místo původních 140 jedu 70. Sem si povídal se spolujezdkyní (Italka), takže jsem to neřešil.
            A celé je to o tom, že tempomat udržuje bezpečný odstup. Do té mezery se těsně před mé auto zařadí předjíždějící a můj tempomat reaguje zpomalením, aby si vytvořil odstup. Zpomalení má za následek reakci řidiče, který jel stejnou rychlostí za mnou. Takže ten nezpomalí, ale raději mne předjede, načež se opakuje „zkrácení“ mého odstupu a tempomat opět reaguje. Takže zpomalí ještě více a to už mne dojede a předjede další auto, které původně nejelo ani 100. A cyklus se opakuje. Pak mne z rozhovoru vyrušil na šestku podtočený motor a tachometr ukazoval cca 75, protože mne předjela už i felda, co táhla na vleku klec s kozlem. „Una kapra!“, pravila.

            1. Jojo, to je presne ten model. A na dalnici je to jen vopruz, ze clovek nakonec zjisti, ze je na konci vlacku.

              Ja to mam kolikrat horsi v tom, ze je to v noci na horskych uzkych silnicich. Hodne tech, co delaji venku, jsou mladi kluci, co maji otriskanej kram z bazaru, aby to co nejlevnejc jezdilo a do te prace jedou jako prasata (nechapu, proc radeji nevyjedou o deset minut driv). Na benzince v Rude se trumfujou, kdo ma na tom useku do prace prumer osmdesat, nebo i vic. Takze to jedes treba devadesat, plna cara, sama zatacka a terenni vlna, pred tebou auto a najednou zleva prase, ktery nevidi, neresi, predjizdi a v protismeru se vyloupne auto. No jasne, ze nechci mit rozmrdany svoje auto, protoze z te predjizdejici socky vyrazim tak akorat hovno a jeste mi zkazi den. Takze brzdy. No neujedu pet kilaku a dalsi ‚expert‘. Jedine dny, kdy jezdi vsichni slusne, jsou ty, kdy Bundespolizei vyhlasuje 24hodinove fizlacke mereni. Oni nesdeluji, kde budou (na rozdil od Ceska). Tak to najednou jedou vsichni jak posrany.

            2. Co je to ‚kapra‘?

              1. „kapra“ je capra, což je asi koza. To nebyla nadávka, ona se podivovala tomu nákladu.

                1. Ach tak. Jo, zensky maji nekdy zajimave reakce. Stalo se mi, ze mi do kancelare prisla jedna mlada buchta, sedla, kouka okolo a uvidela fikus, na kterej mi kolegyne na vetvicku pricvakly umelyho fogla, vypadal jako sykora. A buchta naprosto spontanne ‚ptacek!‘ jako male dite. Ne, ze by se stihla zamyslet, jestli neni pitomost, aby mi v kancelari na fikusu sedela sykora. Mile zpestreni.

                  1. @Sysop: ..uměláka, co vypadal jako sykora? Takovyho zřejmě jeste neviděla, tak byla překvapená..

                    1. …to by ale nerekla ‚ptacek‘ ;-)

                    2. Měls zapnuto?

                    3. To by rekla neco uplne jinyho a sla na ocni ;-)

            3. Čili máš pyčí bednu, resp. ju neumíš adekvátně používat (nastavovat odstupovou vzdálenost, rychlost reakce, atd., to uměla už troiková šáde) tak, že tě předjíždí ai felina s vlečkou, a můžou za to vostatní. A eště se bez uzarění přiznáš, že se VŮBEC nevěnuješ provozu a kafráš do kundy vedle. To je přesně to vono.

              Dybys tam kundí sračku neměl, tak taky uděláš todle? Nebo by ses věnoval řízení a reagoval jak bílej?

              1. No, pokud by se striktne drzel toho, co chce PCR (dvousekundovy odstup), tak skonci uplne stejne, jako to dela ta elektronika.

                Prave proto, ze se na to sere, taxe nejak jezdit da a nekoncime vetsinou na konci vlacku. Pokud nejakej ceskej curak prosadi do zakona tohle dvousekundovy doporuceni, ktery v Nemecku v Gesetz je (bacha pri ceste na dovcu), tak nastanou pokutovy zne.

                1. Dodatek: nemecko nechce 2 se-kundy, protoze to by se blbe pocitalo, Getzt je halbes Tacho:

                  https://blog.driveto.cz/pozor-na-bezpecnou-vzdalenost-nemci-jeji-nedodrzeni-pokutuji/#:~:text=Bezpe%C4%8Dn%C3%A1%20vzd%C3%A1lenost%20se%20v%20N%C4%9Bmecku,mezi%20v%C3%A1mi%20nejm%C3%A9n%C4%9B%2040%20metr%C5%AF.

                  ‚V Německu je nedodržování bezpečné vzdálenosti správním deliktem, za nějž hrozí pokuta 25 až 400 eur, dva trestné body a případně i ztráta řidičáku na tři měsíce. Pokuty za nedodržení vzdálenosti hrozí řidičům například i na Slovensku nebo v Rakousku.‘

                  1. myslim že v rajchu se zas doprogesetzujou do prosperity, a jako obvykle to s nima vodnese půlka kontinentu…možná by pomoholo je vodsunout do novýho lébensrojmu na ukravíně?

          4. Jo tak to jsi ty. :-) Z Písku na Budějky jezdím (autem s „A“ :-)) a míchají mě ty těsně sevřené kolony za traktory; člověk by to nadvakrát předjel, ale nemůže. Taky někdy jedu na pohodu za předjezdcem na adaptivní tempomat, ale v tu chvíli ho nastavuju na delší vzdálenost tak, aby mě předjela i bílá dodávka a reálně to problém není – při rychlosti 25m/s tě každé auto, které tě předjede, stojí zhruba dvě sekundy. Nikdy tě jich na té cestě nepředjede víc než 30.
            Maximální dovolenou rychlost si na silnici tohoto kalibru dovoluju definovat jako tachometrických 64 ve městě, 115 mimo město a 156 na dálnici, kdyby tam byla, vše km/h, to jen tak na okraj.

            1. No jestli to byl XC90 s nemeckou znackou, taxem to mohl bejt ja. Ted naposledy minulou nedeli, jel jsem s obema psama, mladej v aute bleje. Takze musim jezdit slusne. Lepsi, jak radar. Kinedryl nepomaha, jede hladnej a stejne vybleje aspon stavy. Starsi chrape, i kdyz jedu rallye.

    3. zapomněl na neblikání (případně nekdy uprostřed manévru, kdy je to ale už naprosto k hovnu), celkově totálně zmatená, nečitelná, neplynulá, zbytečně pomalá jízda, nechopnost se rozjíždět nejen v křižovatkách… …

  4. Vysvětlení této kauzy je pravděpodobně následující: Turek se nehodí jako politická konkurence, tak by ho rádi vyštípali. Podle současných preferencí jsou motoristi někde na 6%, tzn. do sněmovny by se dostali. A to se současným vládním stranám (a pirátům) nehodí. Akorát zapomínaj, že antiBabiš taky moc nezabírá, spíš naopak. U posledních voleb to bylo s odřenýma ušima, ale porazili ho, hlavně proto, že si voliči pamatovali jeho chaotické vládnutí v době covidu. Následná Babišova kampaň antiPavel taky příliš nefungovala. Zkusila to i Danuše = „aféra účetní“ a jenom se střelila do vlastního kolena.

    Pokud je stěžejní bod politické kampaně útok na konkurenci, voliče to spíš nasere.

    Vysvětlení číslo dvě: Turek má velký anti-fanklub, asi že mu záviděj sbírku veteránů, byznys jakej dělá, stovky tisíc followerů na sítích a kdesi cosi… takže každá záminka se hodí k dalším útokům. Tak blbci rozebíraj, že ten medvěd neměl dálniční známku, technickou, určitě to nebylo v Německu atd. atd… V reálu: auto je pravděpodobně v kategorii veterán (i když nemá véčkové značky) a známku mít nemusí, technickou pravděpodobně má, jen mu nesundali tu emisní zelenou známku, jo a ta fotka, kde někdo z odrazu v zrcátku (20×20 pixelů) bezpečně poznal most někde u Plzně, je ve skutečnosti určitě v Německu. Přiznala to i fejsbůková detektivní kancelář, kdy musela dementovat své předchozí tvrzení.

    A pak zas někdo vytahuje Írán, protože „z dobře ověřených tajných zdrojů máme záznam schůzky, kde Turek domlouvá s Íránem nákup obilí, které Rusko ukradlo Ukrajině…“ – ona to sice není pravda, ale mohla by být…

    1. Samozrejme, ze v pripade Turka jde jen o medialne-politickou senzaci. On je jeden z mala tech, co ty dve kila jet fakt umi a pokud by nenastala nejaka extremne blba situace (treba ten divocak), tak je mira ohrozeni druhych z jeho strany minimalni.

      Sel se zviditelnit, no tak musi pocitat s tim, ze je videt a dobre se do nej trefuje.

      1. tvl nechceš se nechat vyšetřit ty divočáku?

        1. Posledne jsem byl s ocima, vsechno cajk. Se zubama pujdu nekdy v lete.

          1. zkus ty přes hlavu :)

            1. To mu nemuzu udelat. I kdyz… prej existuje i cvokar pro cvokare.

    2. Vysvětlení číslo tři: Já, mít za zadkem Václava Klause, bych taky pěkně šlapal na plyn.

      1. Nikdo ti prece nebrani ho tam mit, ne?

    3. Piráti jsou v píči. Na nich je přesně vidět, že jak „někdo“ řekne tak média prostě vypnou zájem a ze včerejšího miláčka je dnešní outsider. Kdy naposled bylo něco o Pirátech, kromě informace, kdo od nich zas odešel, vidět?
      Krysy už opustily loď, dávní rebelové pro změnu vyrostli a jsou z nich buď podnikatelé (hledající konzervativní hodnoty), loseři (který hledají sociální podporu), nebo si vyhulili mozek a jsou z nich nenávistný dementi, co volí Zelené.
      Pokud na podzim přelezou 5 procent (v což moc nevěřím), tak velmi těsně.
      Nejnebezpečnější stranou dneška je STAN a korupční klika v podobě dvou velkých právních kanceláří, podnikatelů v petrochemii a skrytých developerů, kteří stojí v pozadí masivně to dotují.

      1. Piráti maj 6-8%, v některých průzkumech jsou až za Motoristama (a za Stačilo!). Takže se cítí ohrožení, že po volbách zůstanou mimo sněmovnu…

        Takže udělali video, kde sdílej konspiraci o tý schůzce s íránským velvyslancem –> útočej na Turka a Konečnou. Akorát to jejich video vypadá jako by ho natočily tři smažky…

    4. Je to daleko prostsi, Turek dostava ted nalozino v afere okolo Iranu a Ruska a to se mu nehodi, tak odlakava pozornost.

      1. Jako, ze brnknul presstitutum, aby vyhrabali to stary video a zacali prudit?

  5. Jenže jedna věc je reálnej život, druhá, úplně jiná věc je politika.
    Pokud se chci profilovat jako pravicový konzervativní politik, co by se chtěl dostat do pozice zákonodárce a oslovovat pravicové konzervativní voliče, tedy ne agresivní revoluční debily s černobílým viděním, které si navíc rozebrali progresivisté, pak je nutné se podle toho chovat. Tedy platné zákony dodržovat, i když se mi nelíbí (a mohu si o tom myslet co chci). A když už to dělat nechci, tak krutí brko si na správu socek najmu někoho, kdo zvládá alespoň nějakou základní damage control a krizovou komunikaci – protože tam to dojebal úplně. Přitom z toho mohl něco málo vytěžit.
    Došli k té externí správě všichni zmrdi, tak není důvod to dělat jinak. To je realita dnešní politiky.
    Tohle sice může vypadat jako reklama, ale není. To platí možná v byznysu. Tady ale ne, nebo ne v této podobě. Tady, pokud už to někoho přitáhlo, tak to je šul nul s těmi, co to odradilo. A ti, co to přitáhlo, jsou extrémně nestabilní částí základny a není u nich jistý vůbec nic. Motoristé naopak potřebují tu stálou část, která sdílí hodnoty a dělá to „voličské jádro“.
    Teď to vypadá, že se Motoristé dostanou do PSP. Takže jsou regulérním cílem současné koalice. Ti, co u této aféry nejvíc řvali a co nic neodpustí, mají za sebou opravdu mimořádnou částku černých peněz. Jde jim o hodně. Těch 6 procent, které by volilo (podle posledního odhadu) Motoristy je volí proto, že si nic jiného nedovedou vybrat. Pokud Motoristi vypadnou, tak větší část z nich nepůjde volit vůbec, část půjde volit SPOLU a menší část STAN. Pro SPOLU a STAN je to víc poslanců v PSP, i kdyby jejich preference zůstaly stejné! Cíl je proto nedovolit motoristům (ani Stačilo a pokud možno ani Okamurovi) překročit 5 procent a na to konkrétně STAN vynakládá opravdu mimořádné částky do „influencerů“ a bude se to zhoršovat. Během května vypukne peklo, protože v zásobníku je letos 200mega, co se bude nosit v igelitkách. Třeba imbecil ex-„datový vědec“ Ludwig se hned po této aféře zfetoval, poblil a jebnul tam obhajobu STANu, takže je úplně jasné, odkud vítr fouká.

  6. Ak bolo Turkovým cieľom urobiť humbug a poukázať na svoju existenciu aj u tých, čo inak politiku ani autá nesledujú, tak to sa podarilo dokonale.

    Ale v diskusii o rýchlostných limitoch (či pravidlách cestnej premávky a ich vymáhaní všeobecne) to pomohlo tak, že keby ho za to platili „Znepokojené matky“, nevyzerali by jeho činy veľmi odlišne…

  7. No- pokud by chtěli „macinkovci“ přispět hlasy části svých voličů seskupení „SPD-PRO-Svobodní“ tak to možná geniální marketingový tah je : o)
    Jináč mi to připadne jako takovej projev „majk je pánovství“
    Prej ho už ale „šetří“ PČR – no nejsem si jistej, kamera ho nezměřila, radar ho nezměřil, takže jaképak porušení zákona? Voni soudruzi už něco vymyslej (takovýty sračky že v jeho pozici europosrance tím činem může/mohl navádět vetší než malý počet lidí k nedodržování zákonů atp. – no, budou se s ním tahat po soudech jako s Babišem a „orlím hnízdem“)

    1. no, byt to v rumunsku nebo francii, tak mu napari domaci vezeni a zakazou kandidovat na 5 let dopredu

  8. Ta fotka z dálnice vypadá jako fotomontáž. Jede skoro po svodidlech a natočení auta neodpovídá směru silnice. I kdyby byla pravá, tak nechápu, proč to Turek udělal, jak to udělal. Chlubí se naprosto bezvýznamným činem, pak se trapně vykrucuje a ještě se dětinsky omlouvá tím, že zákon je zastaralý. To je nějak moc hloupostí najednou, než aby to byla náhoda. Ale proč to udělal a co tím sledoval – nechápu.

    P.S. já se vůbec necítím ohrožený bývalým závodníkem, co jede na poloprázdný dálnici 200. Zato se bojím brzdičů, co místo 50 bez důvodu jedou 40 nebo místo 90 jenom 60-70. Tyhle individua musím nepřetržitě bedlivě sledovat, protože absolutně netuším, proč se tak chovají a co jsou schopni udělat. Je to vyčerpávající, protože takových jsou od jistý doby plný silnice. To by se mělo trestat resp. takový dřeva ani za volant nepouštět.

    1. Turek takhle blízko svodidlům jezdí. On se těch svodidel nebojí a auta v levým pruhu ho v levém zrcátku vidí dřív. Zbytek je perspektiva.

    2. Co pomali ridici aut. Ze silnic by se meli vykazat vsichni, kteri jedou o chlup pomalejc, nez je nejvyssi dovolena rychlost! Ja mam 4×4 velky babovky a kdo jezdi sumavsky vracecky jinak, nez driftem, na nich nema co delat! Takovy dreva ani za volant nepoustet.

      1. Jet o 20% pomaleji *bez důvodu* není chlup. Autem by se mělo jezdit na horní hranici dané stavem silnice, počasím, provozem a předpisama (dřív také výkonem auta). Kdo toho soustavně není schopen, měl by sedět doma nebo jezdit vlakem. Vtip automobilový dopravy je pružnost a svižnost, která je vykoupená poškozováním krajiny, obětmi autonehod a pod. Pokud se ty výhody ztratí v koloně za nějakým brzdičem, tak to nedává smysl.

        1. cocoqq 25.4.2025 v 17:44

          Tyy joo!
          Příspěvek jak z časů, kdy zde Root zmiňoval svou cestu Praha – Bratislava za 120 minut.
          Jistě, zmiňoval i cestu Praha – Bratislava za 45 minut, ale to bylo mimo pozemní komunikace.

          Pokud mohu přidal svůj názor, tak autem jako na bicyklu by se mělo jezdit hlavně pod hranicí schopností a aktuální kondice řidičovy.

          1. Na bicyklu je pro mě limitující výkon motoru, což v autě nehrozí. Každopádně srovnávat sportovní náčiní a dopravní prostředek je ošidné.

            1. Dissenter 26.4.2025 v 16:36

              Mám dojem, že zřizovatelé, příslušníci a velitelé Cyklistického praporu 1 by s vámi nesouhlasili a já s vámi také nesouhlasím.
              Na bicyklu jsem najel ve smíšeném režimu více než 250 tis.km a domnívám se, že moje zkušenost je dostatečná.
              Můj prapředek jel svého času na bicyklu potlačovat Slovenskou republiku rad a za sportovní výkon to co živ byl nepovažoval.
              Dnešní úvahy o biatlonu svého druhu – jízda na bicyklu a střelba na cíl – mi připadají hloupé (ale slýchám je jen zřídka).

              1. smíšenej režim, jako že ses prdelil ve wágnu/vlku a büzyckl jel vedle?

    3. Nikde jsem nedohledal, v cem by mel spocivat ten problem, pokud by nekdo z nami volenych zastupcu jednal s iranskym zastupitelem.

      Jedine info mam tady: https://www.parlamentnilisty.cz/arena/monitor/Tajne-sluzby-Slonkova-a-kluk-z-internetu-I-na-zdejsi-pomery-neuveritelny-skandal-772896

      Ja nevim, ale ukolem politika je jednat s jinymi politiky, ne? Nebo s Iranskymi zastupiteli nikdo krome Lavrova nesmi jednat? Proc?

      1. Jako nařčení Turka „co dělal na íránské ambasádě“, je jedno velké WTF. Nikdo nemá žádné důkazy o tom, co tam s íránským diplomatem probírali. Přesto opakovaně někdo něco naznačuje a obviňuje Turka div ne z vlastizrady.

        Pokud by existovala třeba nahrávka z odposlechu, provalilo by se, že česká tajná služba (nebo někdo jiný) má na íránský ambasádě štěnici.

        Ono se nejspíš do voleb nic nedokáže a pak to vyšumí. Ale spekulace a obviňovaní, to jistě do těch voleb vydrží.

        1. Turek je v EP členem jakéhosi výboru pro vyjednávání a styky s Íránem, takže to má přímo v popisu práce.

          1. Ještě ke všemu. Proto jsem řekl „jedno velké WTF“.

            Delegace pro vztahy s Íránem:

            https://op.europa.eu/cs/web/who-is-who/organization/-/organization/EP_MEPS/EP_DPPED14

            A v tý delegaci je i Danuše NERUDOVÁ, která Turka za tu návštěvu íránskýho diplomata napadá… To se snad ani nedá vymyslet. :-/

        2. To je klasika od užitečného – Slonková.
          Už to udělali před volbami 2017 – Kauza KM Plus.
          Pak to udělala před volbami 2021 – Pandora pappers a nemovitosti
          2025 – Iránská kauza
          Ostatně, že Slonková řadu let disponuje zdroji, které jsou v režimu Vyhrazené, nikoho nezaráží. NBÚ na to vehementně sere. Že je to napojené na lidi kolem Redla z Dozimetru se šušká, ale nic víc.
          Že tady lidi, co nemaj ani Véčko mávají informacemi, co jsou v režimu Déčka, to už je fakt vrchol.
          Když se pak podíváme perspektivnou peněz. Kdy „novinář/ka“ s produktivitou 2-4 články ročně na serveru, který má jen jeden stupidní reklamní banner od Googlu, má svoji životní úroveň v řádech, které si může dovolit možná vrcholný manažer, tak se musíme ptát. Kde ti novináři peníze berou?

          1. Hlavně nechápu, co nejaká vypatlaná děvka co blekotá vo nákéch bleklistech, ať si to ai s celou pjetydemolycou a tím bolševickým zkurvencem na hradě vetknou do prdele a naskáčou do vysoké pece, svině jedny špinavý. Jenom ať dou pazourama hrabat před každý vrata každýho stádu na planetě, dokud jim tam nevodevřou, kurva!!!

          2. CIA-Skonková ještě někoho překvapuje ?
            Poté co pracuje dekády výhradně na kauzách co mají potopit výhradně toho kdo jde proti americkým zájmům s nikdy nejde proti mafiánům a gaunerům co pracují pro američany a jejich zájmy, i kdyby tito zcela ohrožovali existenci České republiky ?

      2. No mě by třeba zajímalo, o čem mnou placený zástupce Ataturek s problematickým islámským Íránem jednal.

        Vzhledem k tomu, že před volbami ani nekváknul o tom, jakou bude prosazovat zahraniční politiku.

        Zatím jen vím, že ze zahraniční politiky hlasoval pro prachy pro Ukrajinu na válčení a teď jedná kdoví o čem s muslimským Íránem ?

        Vzhledem k tomu že se jako správný multikulti pražák nechal slyšet že má kamarády mezi černochy i muslimy…

        Ale český vohnout bude ucvrkávat do textilu z toho že jel „dvěstě v městě“ – rebel vole !
        Ikdyž zjevně český vohnout byl jen prostředek jak se dostat ke korytu.

        Kde si Ataturek bude dělat svoji pochybnou neprůhlednou politiku kdoví v čím zájmu.

        Co bych od něj očekával je diplomacie s Ruskem, protože za chvíli k nám nepoteče ani ta ropa z Ruska, aby měl benzín do těch svých aut.

  9. Voe bordel, vsude samy kamery, GPS todlencto, slusnej clovek se ani nemuze projet na vypujcenym kole:

    https://www.novinky.cz/clanek/krimi-majitel-odcizeneho-bicyklu-s-gps-lokatorem-navigoval-v-olomouci-policisty-ke-zlodeji-40518568

    Policejni staaaaat!

Komentáře jsou uzavřené.

D-FENS © 2017