Kraken - zpět na článek

Počet komentářů: 83

  1. Článek je strašná slátanina bez hlavy a paty. Jednak proto, že autorka zapomněla na základní detektivní poučku – pokud chcete postavit případ, musíte mít v první řadě motiv a také proto, že očividně nepochopila, co se v Sýrii stalo a děje. Ve skutečnosti se jedná jen o další z řady „proxy wars“ mezi USA a Ruskem. Od té doby, co máme atomovky, si to velmoci naštěstí nelajznou rozdat napřímo, pročež se přetlačují o moc v dalších zemích. To je skutečným a zásadním motivem jejich jednání. Mno a jak se to dělá, když se s nimi daná země nechce kamarádit dobrovolně?

    Vzhledem k tomu, že SSSR/Rusko tradičně straní totalitním režimům, je modus operandi USA v těchto případech už desítky let víceméně stejný: v každé totalitě najdete opozici, která vám ráda půjde na ruku výměnou za to, že jí pomůžete tu totalitu svrhnout. Takže stačí opozici podpořit (dodávkami zbraní, výcvikem, zpravodajskými operacemi, někdy i přímo vojensky…), nechat ji svrhnout současný režim a s její pomocí dosadit „svůj“ nový. A poměrně snadno si to obhájíte, protože jste přeci pomohli lidem vyhrát svobodu proti totalitě. Nepotřebujete složitě vytvářet umělé nepřítele. V Sýrii se nestalo nic jiného, IS a destabilizace celého regionu je pouze důsledkem toho, že na rozdíl třeba od středo a jihoamerických států nejsou tamní lidé schopni rozumně naložit s mocí, která se jim po pádu totality dostane do rukou a spadnou do kolotoče kmenových a sektářských válek. Stejně tak migrace je pouze důsledkem, neexistuje motiv něco takového způsobovat cíleně.

    Modus operandi Ruska/SSSR je trochu jiný, nicméně výsledek je totožný. Za dob SSSR to bylo povětšinou jednoduché a přímočaré, pod vzletným názvem šíření socialistické revoluce podporovali komunistické/bolševické puče proti legitimním vládám. Rovněž většinou postranními cestami, někdy (Afghánistán…) i přímo vojensky. Od pádu SSSR už se za tohle schovávat moc nejde, pročež přešli na to, co použili už nacisté u nás – jejich „spřízněnou“ skupinou se stane národnostní menšina v té dané zemi. Pak stačí v té dané menšině trochu podpořit separatistické tendence, následně jednoduše prohlásit, že menšina je utiskována, je potřeba ji chránit a „just cause“ pro finální vojenskou operaci je na světě.

    Long story short, obě velmoci dělají totéž, jen trochu jiným stylem. Zásadní rozdíl je v tom, že pokud spadnete pod vliv USA a nejste zrovna neschopní pouštní lidé, povede se vám vybudovat funkční, prosperující a víceméně svobodnou zemi. Pokud spadnete pod vliv Ruska, sto let u vás tráva neporoste.

    1. SSSR/Rusko tradičně straní totalitním režimům …. zatimco v USA je tomu prave naopak, ti podporuji slunickovou demokratickou opozici, jmenovite Mudzahedy, Taliban, Al Kajdu, ISIS a momentlane stoji za hnutim bratru rucnikaru v Evrope, za jejich „neintegrovani“ nam hrozi tucne pokuty.

      Vis co, bez s tim do hajzlu.

      1. Běž do hajzlu sám, když neumíš diskutovat bez argumentačních faulů. Podsouváš mi tvrzení, že opozice podporovaná USA je vždy sluníčková a demokratická, což jsem nikdy nenapsal. Navíc jediný, koho z tvého výčtu kdy USA prokazatelně podporvaly, byli Mudžáhidi (tedy pokud myslíš ty afghánské), a to v době, kdy bojovali proti sovětské invazi. Zrovna Afghánistán byla funkční, bezpečná a na poměry regionu velice svobodná země, dokud to tam Sověti nerozesrali. Co tam vzniklo potom jde na jejich účet, USA můžou tak maximálně za to, že tam zůstalo spousta dobře vycvičených bojovníků, z nichž se následně spousta samozřejmě přidala k Talibanu a pár zbylejch Stingerů.

        1. Ale hovno priteli. formulace SSSR/Rusko strani je hned zkraje tvoje zumpoidni sracka, zaprve spojeni SSSR – Rusko je totalni hovadina, to je jako bych rekl, ze CR / CSFR / CSSR / Protektorat / Ceskoslovensko za prvni republiky necemu strani, protoze SSSR je zhruba v soucasnem Rusku tak mrtvy jako prvni repuiblika u nas.
          Jasna picovina z tvoji strany.
          Zadruhe ze nekomu strani je taky zumpoidni sracka.
          Neobhajis, protoze nestrani. Delaji tam velmocenskou politiku, to ano, ale delaji ji uplne stejne, jako vsichni ostatni, jako uz to delala spanelska inkvizice, Velka Britanie, Napoleon, nacisticke Nemecko a ted samozrejme USA. Tento proces neni o straneni zadnemu rezimu, je to proste princip rozdel a panuj, pokud ti to neco rika. Vzdycky se tezite tohodle bordelu presouvalo, ale princip na kterem to funguje je porad tentyz. Momentalne je epicentrum bordelu v USA, coz je bez debat. Proto formulace, ze Rusko strsani totalitnim rezimum je picovina, ktera me nadzvedne ze zidle.

          Krom toho v Syrii jsem byl, jeste nez Assadovi spachali barevnou revoluci, zeme to byla pohodova, bezpecna, lidi pohostinni, spokojeni, o politice se nemluvilo. Totez Lybije, kde jsem sice nebyl, ale znam to z doslechu. Pak prisli mistri sveta s citem pro demokracii, i kdyz to maji kurva pres pulku zemekoule daleko a ted nemuzu udelat po evrope krok, abych nenarazil na islamistu s bombou v turbanu a turek Erdogan si hraje na Hitlera2, pricemz EU nevi, jak mu nalezt do prdele.
          Kdyz jsme u tech totalitnich rezimu.

          1. Jasně, protože víc než třetina Rusů vůbec nepovažuje za největší historickou osobnost Stalina (http://zpravy.idnes.cz/nejvetsi-historicka-osobnost-putin-stalin-pruzkum-levada-pao-/zahranicni.aspx?c=A170626_094923_zahranicni_hro), Putin vůbec neprohlašuje, že rozpad SSSR byla katastrofa a tragédie (https://zahranicni.ihned.cz/rusko/c1-64774630-putin-rozpad-sovetskeho-svazu-byl-katastrofou-a-humanitarni-tragedii-miliony-rusu-se-ocitly-mimo-vlast) a tak vůbec. Přestaň prskat a prober se, současné Rusko se samo hrdě považuje a prohlašuje za přímého následníka/pokračovatele SSSR a na svojí sovětskou minulost je hrdé namísto toho, aby odsoudilo tehdejší zločiny, před kterými i náckové bledli závistí, případně se z nich inspirovali.

            Dále se namísto toho, aby ses zvedal ze židle a vztekal na všechny strany kvůli jednej formulaci, laskavě uklidni a pokus chápat psanej text, protože jsi de facto opsal přesně to, co jsem napsal já, tedy že všechny velmoci dělají totéž, jen pokaždý jinym stylem. Nicméně to, že spojenci SSSR/Ruska tradičně byly především totalitní režimy, které často sami vytvořili, je prostě historickej fakt. Ukaž mi jedinej demokratickej a svobodnej stát, kterej by kdy měl za spojence SSSR/Rusko. Že se Amíkům někdy ten export demokracie moc nepovede a namísto fungujícího svobodnýho státu vyroběj něco stejnýho/horšího než předtim je věc druhá.

            1. Odkazovat na LziIdnes jako na relevantni zdroj je ponekud… ehm… zabavne. Zrovna ten vyrok o tom, ze rozpad SSSR byl tragedii pro furu Rusu jsem si poslechl v ramci debaty se Stonem a naprosto jasne vyplynulo, ze narazel napriklad na osud Donbasanu. Ale hlupak si to samozrejme prebere presne tak, jak to LziDnes potrebuje.

              Ano, my jsme pokracovatele protektoratu, jsme pokracovatele socialistickeho Ceskoslovenska, jako Rusko je pokracovatelem SSSR. A zebychom my nejak vyrazne odsoudili fury komancu za zlociny pred rokem ’89, to jsem tedy take nikterak nepostrehl. Mozna by bylo dobre nejprve si uklidit bordel doma a pak koukat xousedum.

              1. Chápu, že toho svýho pošukanýho proroka musíš pořád hájit, ale tady jsi mimo, tyhle informace se dají dohledat i jinde a argumentace zdrojem je tedy dost mimo. Ten zbytek už s tím o čem se pánové baví nesouvisí už vůbec. Zrg bude stejně za magora jako vždy, ať mu pomáháš jak chceš a takhle v tom pojedeš s ním.

                1. Nepomaham Zrg. A rozhodne nechci patrit ani do party k Losnovi, nebo do party k Maznakovi.

                  Co se LziDnes tyce, tak podstatny je zpusob prezentace, to si snad nemusime vysvetlovat.

                  No a co se totalit tyce, tak snad vime, jak bolsevici prisli k financim. Je to uplne stejny model, jako s IS. Z pocatku snaha o hyckani si opozice a ve finale chut tam hodit atom. Co mi nejvice vadi, jsou kecy ve stylu, ze vlastne zapad se poucil, je ruzovej, vsechno super, ale Rusove se nepoucili a vlastne jsou to porad bolsevici. Rusove jsou vsechno mozne. Lini, obcas hloupi, dost sverazni, globalne chudi,… ale bolsany maji 25 let fpici. Pokud se nekde rysuje nova totalita, tak muzeme byt v klidu, protoze jsme jeji soucasti. To je na tom to nejsmutnejsi, ze zatimco hlupaci maji tridniho nepritele v Rusku, tak ten skutecny jim dava opratku okolo krku.

                  Zrg jde do vseho az moc prsama, ja veci az tak cernobile nevidim.

              2. Informaci si lze samozřejmě ověřit z dalších zdrojů včetně originálního, lžidnes bylo první, co po mně vyskočilo, když jsem to hledal. Pokud to někoho uráží, tak se omlouvám. A ano, pro Donbasany bylo jistě strašlivou tragédií, že namísto totalitního SSSR najednou žili na Ukrajině, která sice nebyla a není zrovna ideálním místem k životu, ale alespoň člověku už nehrozí, že skončí v gulagu a taky odtamtud třeba může vypadnout.

                Zásadní rozdíl mezi zločiny „našich“ komančů a těch ruských je to, že ti naši páchali zločiny „jen“ na nás. To, že jsme se nevypořádali s lidma, co šlapali po nás, je samozřejmě blbě, ale je to náš interní problém. Oproti tomu ti ruští páchali zločiny na celé řadě okolních zemí – na Ukrajině, v Pobaltí, Polsku, u nás atd. atd.

                1. To mate tak Griffone, sovetsti, eee rusti soudruzi nikdy nic nikomu zleho neudelali, a kdyby nahodou ano, tak vy zase bijete cernochy a humanitarne bombardujete.
                  Kdyz se parta drogovych dealeru zmocni kusu Srbska je to spatne a mezinarodni zlocin.
                  Kdyz se jina parta za pomoci turistu zmocni casti Ukrajiny, je to spravedlivy boj proti fasismu.
                  Kdyz se uplne jina parta chtela zmocnit kusu Ruska, byli to zli separatisti a byli humanitarne vybombardovani.
                  Kdyz se parta zelenych muziku zmocni jednoho polostrova, kde udajne vetsinu sikanovali a zacne sikanovat tamni mensiny, je to v poho.
                  Kdyz do lidu strili ve Visnove RU cetnictvo je to nedorozumeni.
                  Kdyz do davu strili dva vojaci cerstve vznikleho statu kde se mensiny chteji odtrhnout a pripojit ke statu ke kteremu nikdy nepatrili, je to zlocin.
                  Kdyz se vyzene obyvatelstvo, ktere z 90% touzilo Heims in Reich je to zlocin.
                  Kdyz se vyzene obyvatelstvo z stareho nemeckeho uzemi a vybuduje se tam obrovska zakladna, je to vysledek valky a ten neni mozno menit.
                  Uz jen cekam na myslenky, kterak je lepe a radostneji v Severni Koreji v protikladu s nelidskym kapitalismem v te Jizni…

                  1. To bych podepsal, hlavně tu poslední větu….

                2. Problem Donbasanu je uplne stejny, jako Krymcanu: Kijev hlasa, ze puda, na ktere ziji, neni jejich, ale Ukrajiny. O tom je cele jadro prazskeho krysarika. Zatimco my jsme v roce 1918 rikali, ze ceska puda je nase a tedy jsme chteli, aby Anglie, Francie a Japonsko nas uznaly jako stat, tak ted zase rikame, ze souhlasime s tim, ze puda pod nohama Donbasanu neni jejich. Trosku schiza, ne?

                  Ze rusti komaci byli hovada, s tim samozrejme souhlasim. A jak to souvisi s RF?

                  1. Ad: Ze rusti komaci byli hovada, s tim samozrejme souhlasim. A jak to souvisi s RF?
                    No proste spousta lidi si ulehcuje zivot tim, ze nejdriv zaujme nejake stanovisko a pak se na to snazi naroubovat realitu , hlava nehlava.
                    Kampak na ne s argumenty.
                    Treba mam dotaz, v cem jsou USA a konkretne jejich milacek publika Hillary Clintonova lepsi, nez Severni Korea a jejich milacek publika Kim Cong Un ?

                    Tak si to srovnejme. USA jsou demokraticke a proto mohou mit jadernych bomb a pokusu na ne kolik chteji, moratorium nemoratorium, zatimco Severni Korea neni demokraticka a bomby mit nesmi. Az na to, ze SK nikoho nenapadla, zatimco USA v prumeru tak 4 zeme rocne a je to jediny stat na zemekouli, ktery kdy shodil jadernou pumu na civilisty, dokonce hned dvakrat, takze by mel jit s tim jadernym odzbrojenim prvni prikladem.

                    A v cem jsou vlastne USA demokraticke ? Kima drzi u moci armada, policie a statni propaganda, elity USA drzi u moci armada, policie a statni propaganda.
                    Nevidim rozdil. Teda vidim. Kim buzeruje vlastni lidi, USA buzerujou vlastni lidi plus cely okolni svet jako bonus, humanitarnim bombardovanim pocinaje a barevnymi revolucemi konce. Tedy jsou USA z meho pohledu horsi, protoze mi je Severni Korea u zadele a skodi leda sama sobe, zatimco americke napady tahat do EU rucnikare a zakazovat zbrane se me dotykaji naprosto bytostne a skodi mi dnes a denne.
                    Co se tyce formalni demokracie, tak i severni Korea ji ma v nazvu, ackoliv ma volby totalne zfalsovane. USA maji demokracii v nazvu taky, volby maji zfalsovane jeste hur, jak Severokorejci a i kdyz se masova vrazedkyne, psychopatka a dementni troska Clintonova pres veskere neomezene prostredky na kampan (puvodem ze Saudske Arabie, Ciny a dalsich teroristickych a pochybnych rezimu celeho sveta) nedostane k moci, ani za Rothschildovo zlate tele, protoze i polodebilni Billy Bob vidi, ze je ta baba zla, zakerna, kriva jak savle a jeste ma pokrocileho Parkinsona a na rukach krev Kaddafiho, tak aspon v USA Trumpa obklopi svymi lidmi a totalne ho zneutralizuji.
                    Z toho, co mel v programu a proc ho Billy Bob zvolil, Trump neudelal vubec nic, ovsem nevaha dronit a bombit hur, nez jeho neslavne proflakly predchudce Obumba z Keni, se zfalsovanym rodnym listem, ktery ani nemel byt dosazen za US prezidenta, protoze je to Kenan jako poleno a US obcanstvi ziskal podvodem. To Kim Con Un je aspon z proverene korejske dynastie, i kdyz o sobe necha tvrdit, ze je polobuh a nema konecnik a nevymesuje hovna.

                    Coz mi pripomina nase prezidentske volby a poloboha Schwarzenberga, ktery neprosel, kdyz se verejne pomocoval a take jak se elity u nas snazily za prezidenta CR dosadit Zida zele Fishera, k cemuz nedoslo jen proto, ze mistni PR poradci z US firem neznaji mistni pomery a nepochopili, ze kampan v CR a kampan v USA je nebe a dudy a ze u nas lidi maji prumerne IQ nekde trochu jinde, nez v USA.

                    Takze slavni PR poradci z USA rozdali sva moudra, utratili miliony a odtahli jako zpraskani psi, coz jim ovsem vubec nebrani, aby snili sve vlhke sny o tom, jak odstani Zemana, v Kalouskovizi se dnes a denne natrasa nikym nevolena a nevolitelna Prazska kavarna a americky ambasador Schapiro (mimochodem opet Zid) poucuje naseho prezidenta, kam smi a nesmi jezdit na statni navstevu. Neuveritelne. Udelat to Kim COn Un, tak srackomety asi zacnou silet.

                    No nic, to je jen k te problematice, ze si nekdo nejdriv utvori nazor a pak na neho roubuje realitu. To je jako v matematice, kdyz vidim dve mimobezky a tvrdim, ze maji nekde prusecik a jako dukaz ukazu 2D projekci do jedne roviny.
                    Blbcovi fotka jako dukaz pruseciku dvou mimobezek postaci a blbcu je v kazde demokrature vetsina. Kdo ma aspon trochu mozek, dokaze aspon trochu nezavisle ziskavat , tridit a analyzovat informace, toho musi ty konspiracni vyblitky zprostredkovane nasimi srackomety urazet a odmita se tim zabyvat. Zejmena, kdyz skutecna realita a medialni obraz reality je aktualne ve vetsim rozporu, nez realita sociku a zarna budoucnost svetlych komunistickych zitrku, jak nam to malovala KSC.
                    A komunisti si aspon nepletli SSSR a carske Rusko.

                    1. Technické poznámky:
                      1. KLDR jaderné zbraně mít nesmí ze stejného důvodu, jako např. Korejská republika, Japonsko, Španělsko, Nový Zéland, Austrálie či Nizozemí. Tím důvodem je Smlouva o nešíření jaderných zbraní, kterou podepsalo 189 zemí v r. 1968 a je platná od r. 1970. KLDR ji podepsala v r. 1985 a vypověděla v r. 2003 poté, co se provalilo, že smlouvu porušuje.
                      2. Srovnejte právní řád USA a KLDR. Pro začátek stačí porovnat možnosti občanů USA a KLDR, pokud se svojí vládou nesouhlasí a chtějí žít kdekoliv jinde. Občan USA si koupí letenku a odletí do země svých snů. nemá-li na letenku, variantou je odjezd autem do Mexika či Kanady. Možnosti občanů KLDR popisuje např. film Crossing z r. 2008.
                      3. Barack Obama své americké občanství získal naprosto legálně po matce, jeho havajský „rodný list“ se objevil až v souvislosti s jeho kandidaturou na presidenta. Do té doby neměl potřebu prokazovat své narození na americké půdě, nicméně alespoň sedí datum narození. Otec Kim Čong Una má dvě rozdílná místa a data narození také – záleží, zda se opíráte o sovětské či severokorejské prameny. Ale máte pravdu, severokorejští genetičtí vědci prokázali, že Kim Ir Sen je potomek prvního mytologického korejského krále Danguna, jde tedy o více 4000 let prověřenou dynastii ;)

                    2. Ja nevim,ale proc my mame lidu KLDR vnucovat svuj pohled na zivot? Kdyz se jim ten komunisticky skanzen libi, at si tam ziji. Kdyz se to vetsine libit nebude, tak vladu svrhne. Je snad neco demokratictejsiho? Jednotlivec se vzdy musi prizpusobit vetsine. To je princip demokracie. Argumentovat tim, ze muze jit jinam, neni uplne spravne. I tam „jinde“ se jednotlivec bude muset prizpusobit vetsine a nebo zase jit jinam, a jsme zase na zacatku. Vsude se jednotlivec bude muset prizpusobovat nejake vetsine. Co je ovsem pravda je to, ze z KLDR ani nema moznost vytahnout paty. Jestli je to spatne pro nej, nebo pro nas, tot otazka.

                      Co se porusovani smluv tyce, tak zrovna USA mohou soupat nohama. Kteroukoli smlouvu porusi bez mrknuti oka, pokud to pro ne bude vyhodne. Delali to, delaji to a delat budou. Samozrejme predpokladam, ze jine mocnosti (RF, Cina, Indie) na tom nejsou jinak.

        2. GriffonCZ: bež do hajzlu ty, protože Ukrajinu rozesrali USA, to že tam vznikla separisická organizace, která tam bojuje doteď o nezávislosti na evropské unii je výsledek zdravého rozumu, místo ruské podpoře. Nebýt podpory ruska Asadovi tak máme v evropě desetkrát tolik připrchlenců. Neříkám že lézt rusku do prdele je dobré, ale také není dobré žrát západní media a průsery vytvořené západem svádět na východ.

  2. Jeste nekdo pochybuje, ze na vrcholku pyramidy sedi velky tlusty Zid, ktery taha za dratky ?

    https://www.youtube.com/watch?v=3LOOE0FcBnw

    Syrian War Report – June 26, 2017: Israel Supports Militant Advance In Quneitra

    1. Dejme tomu, že je to pravdivá informace. Co to říká o nějakém vrcholku pyramidy?

      1. O vrcholku pyramidy to vypovida uplne vsecko. Aneb pokud bych ted nakrasne zalozil „demokratickou opozici“ a sel na Hrad zabit Zemana a postrilet vladu, protoze to jsou henti diktatori, co nedodrzuji evropske hodnoty nikym nevolenych uredniku z Brusele, k tomu bych dostal od Saudske Arabie budget na nakup americkych zbrani, ktere by se do CR propasovvaly pres Turecko a jeste bych byl takovy matlak, ze by mi to pres veskere prachy a podporu nevyslo, tak by mi nakonec priletela vzdusna podpora ze samotneho Izraele…

        Tomu se rika vyhrat Jackpot aneb ta demokraticka opozice ma fakt strasnou shodou nahod desnou kliku, ze ji tolik zmrdu tak dojemne a v souladu podporuje, od ISIS az po IsraHell. O americkych novinarskych stetkach a tajnych sluzbach krmicich verejnost zkazkami o udajnych chemickych zbranich v rukou Assada ani nemluvim. Co mi to jen pripomina … ze by Irak a jeho udajne ZHN ?

        1. Kouknou, zrg1, von je to hlavně kšeft. Věděj, že kšeft se musí dělat s tím, kdo je po ruce a ne čekat, jestli s nima půjde kšeftovat někdo vysněj. A konkurence je velká, ne že ne, támhle Omar a támhle Saudii, člověk se musí votáčet, aby si uhájil svoje. Už takhle na tý vojně tratěj, to musej uznat :-)

          1. Ciste teoreticky. Rok 1900, spousta technickych prulomu, prvni kulomety, samonabijeci pistole, letadla… bylo to treba vyzkouset. Jako prvni militarizovali – kdo asi? Svycari, Nemci … pricemz(zidovska) firma DWM byl jeden velky megapodnik a prodavat stovky pistoli na civilnim trhu byl pro takoveho molocha houby kseft, kdyz se daly prodavat po desitkach tisic ve vojenskych kontraktech. Prvni valka skoncila, lidi si rekli, uz nikdy vice .. no a za tricet let to same, protoze bylo treba vyzkouset tanky, novou generaci letadel, ponorky, letadlove lode a dalsi udelatka a opet Zidi, tentokrat v Poruri.
            Potom zase par let klid, protoze atomovka se ukazala byt super hrackou, mozna az moc super, takze se na ni radeji udelalo moratorium a vrhlo se na chytre zbrane, to je panecku kseft zase o level jinde, na kazdeho hadrare s kalasnikovem poslat super neviditelne letadlo s laserove navadenou pumou za za milion dolaru letova hodina a puma deset milionu dolaru kus. To se ty ksefty hybou. Bohuzel, Amerika je na mizine a dobyvani surovin a ostatnich zdroju nejak vazne, ani v Afghanistanu, ani v Iraku, ani Lybiji ani Syrii ani Ukrajine uz to NATO nema ve svych rukou, kdyz ty jejich pretechnizovane hracky nestaci ani na hadrare z Talibanu, pokud jim za prdeli sedi rusky poradce.

            Takze jsou dve moznosti. Bud USSA+EU+Israhell zkolabuji zevnitr, anebo se rozhodnou zlikvidovat ruskeho poradce. Z meho hlediska clovicka ztraceneho uvnitr CR neni ani jedno zadna vyhra. Pokud USA zkolabuji hospodarsky a nebudou moct sat jine kolonie, protoze je tam Rusi proste nepusti, tak budou ekonomicky tyranizovat nas. Coz uz se deje, kuprikladu migrantama, VW dieselgate atd. Tady si neni treba nic nalhavat, soucasny globalni kapital z USA se chova jako terorista No1. Nicmene tohle si osefuje Cina, ktera ma k tomu take co rict, ne ze bych je pokladal za neco lepsiho, nez USA, ale s Cinou za prdeli si USA moc nemohou vyskakovat, jinak je jednoho krasneho dne cela EU posle nekam a koalice se rozpadne.

            Moznost dve, valka s Ruskem, uz de facto probiha, viz posun NATO az na samotnou ruskou hranici a okupace Ukrajiny, prevrat v Gruzii, probihajici prevrat v Makedonii a samozrejme vlna barevnych revoluci v ruske sfere vlivu, od Jugosky az po Syrii. Tady si opet moc nepomuzeme, protoze nase ochabla armada neni ani tak bojeschopna, jako Taliban, natoz, aby predstavovala nejaky problem pro plnotucne vyzbrojeneho Ivana. Do deseti minut je po nas, pokud to Ivani vezmou prestizne.

            Takze porad doufam, ze se EU a USA rozlozi samy zevnitr a to pokud mozno co nejdriv a co nejrychleji, nema cenu tuhle trapnou agonii prodluzovat.

            1. Neomezujte se rokem 1900, třeba zkouška jehlovek 1866, Napoleonské války (novinka granát a konzervy), Rusko-Japonská válka (moderní bitevní loď a torpéda) Jestli voni někdy byly nějaké války z jiných než experimetnálních důvodů…

              1. jeste jeden aspekt se tahne dejinama jako cervena nit, snaha o svetovaldu, coz uz od dob starovekeho Rima vedlo vzdy k tomu, ze naklady udrzet imperium pokupe presahly vynosy, ktere imperium bylo schopno zajistit.
                USA s vojenskyma zakladnama v kazdem prdelakove a doktrinou preventivnich valek proti vsem, vcetne vice ci mene nedobrovolnych „spojencu“ jsou typickou ukazkou imperia v posledni fazi.

                1. S první větou souhlas, u druhé věty si nejsem jistý, ale zdaleka to nevylučuji.

            2. Židovská lobby v Porůří samozřejmě pro své kšefty potřebovala vyvolat druhou světovou válku, takže pronikla do NSDAP a do čela třetí rise dosadila Adolfa Hitlera. No jasně :-)

              1. Mas hodne naivni predstavy o historii. Kdopak nam to vydelal na WW2 tim zpusobem, ze britska libra prestala byt svetovou rezervni menou ve prospech dolaru? Jakpak se nam Goldman Sachs stala globalni bankou a je ji dodnes? Jakpak skoncili bohati Zidi, kteri to pres Svycarsko protahli catecne do Izraele a castecne do USA, pokud uz tam davno nebyli, jako Rothschild s Rockefellerem? Na jejich chude pribuzne zplynovane v Osvetimi haze Bily Tesak .. vis co.

                https://www.quora.com/How-did-the-Rothschild-family-escape-the-Nazis-during-World-War-II-given-they-were-such-a-prominent-family

                Most of the prominent Jewish families in Europe fled in advance of the Nazis beginning racial laws in Germany or their invading other nations. Almost no multimillionaires lost their lives during the war or because of the Holocaust.

                1. Skutečnost je mnohem složitější. Ve skutečnosti holocaust zorganizovali (a koncentráky v Osvětimi) postavili sami Židi, aby zplynovali sami sebe. Jsou totiž velice zákeřní! :-)

                  1. zrg1 píše o prominentních/bohatých židovských rodinách versus ostatních Židech.

                    Víte o tom, že starozákonní Židé si úzkostlivě hlídali rodokmen? Až tak, že měli národní rodokmenový archiv. Museli, poněvadž ze Starého zákona věděli, že Hospodinem slíbený Mesiáš vzejde z rodu Davidova, z kmene Judy. Cítili za příchod Mesiáše zodpovědnost a tak vrozenou národní zarputilostí přesně evidovali rodové a kmenové záznamy.
                    Tento archiv vzal po pádu Jeruzalema Římany v roce 70 po Kristu za své.
                    (v této debatě je to podružné, ale neodpustím si: Taktéž starozákonní židovské náboženství vzalo s Kristovou smrtí na kříži za své – Hospodin přestal přijímat v jeruzalémském chrámě oběti. V roce 70 byl chrám samozřejmě zbořen a přes usilovné snahy doposud nebyl obnoven. Ti Židé, co nehodlali přijmout Kristovu nauku, se upnuli ke kabalistickému popřípadě talmudickému judaismu – Kabala i Talmud pochopitelně vznikly až po Kristově ukřižování, čili jde oproti starozákonní víře o zcela jiná náboženství, která nepřinášejí Hospodinu oběť – nemají chrám, v kterém by tak mohli činit).

                    Po vyplenění Jeruzalema se zbytek Židů rozprchl na různé světové strany. Bez archivu je samozřejmě těžké určit, kdo dnes je a kdo není potomkem tohoto etnika. Odhady jsou takové, že tvoří 10% lidí hlásících se k judaismu. Zbytek jsou Chazaři – ano tušíte správně, je to národ typický svým velkým nosem. Jak na toto etnikum pohlíží původní Židé, nechám na dedukci každého soudruha.

                  2. Jojo, zidi jsou strasne mazani.
                    Nastehujou se mezi hromadu arabskych netahel a aby se nenudili, tak je ani nevyhladi.
                    To radsi znici cely svet…

                    1. heh. to je hodne slaby pokus. spise bych rekl, ze jsou specificti. vynalezavi, zabejceni, chladne kalkulujici, protreli, s mesiaskym komplexem a samozrejme uchylne fixovani na penize.
                      Tato souhra typickych vlastnosti pak nevyhnutelne vede k dejinym paradoxum, jakoze nejbohatsi z nich permanentne vydelavaji na valkach a utrpeni, specialne na holokaustu, at uz jde o prvovalecne Parabelly anebo druhovalecny CyklonB a dalsi legracky.
                      Ja s tim nemam nejmensi problem, at si hraji, nekde v Palestine a USA, tam to je jejich domena. Jakmile zacnou mistri Soros a spol volat na koberecek Junckera a Makrelu, ze je treba postavit do late Visegrad a prosadit priprchlenecke kvoty do katolickeho Polska, protimuslimskeho Madarska, ktere si s najezdy Osmanu, Tataru a spol uzilo svoje a mimo jine i do nasi bezvyznamne CR, tak proste jdou veskere ohledy stranou.
                      Jeste k tomu zidozednarska proticeska televize vysila sracky, jakoze treba Mnichov 38 byla politicka dohoda a politicke reseni krize (ano, to jsem skutecne zaslechl).
                      No proste bolsevik hadra.

                    2. p.s. jen otevru wiki a na prvni pokus to tu je …

                      World War II overview
                      IG Farben factory in Monowitz (near Auschwitz) 1941 50.036094°N 19.275534°E
                      Woman with OST-Arbeiter badge at the IG Farben plant in Auschwitz concentration camp.
                      Zyklon B labels

                      During the planning of the occupation of Czechoslovakia and the invasion of Poland, IG Farben cooperated closely with Nazi officials and directed which chemical plants should be secured and delivered to IG Farben.
                      In 1941, an investigation exposed a „marriage“ cartel between John D. Rockefeller’s United States-based Standard Oil Co. and I.G. Farben

                      Jeste ma nekdo nejaky problem ?

                    3. O jednom co má problém bych věděl…zrg

  3. Meanwhile / dalsi darecek z USA

    http://www.zerohedge.com/news/2017-06-27/petya-ransomware-cyber-attack-goes-global

    WannaCry jeste neutichl a mame tu dalsi pandemii zalozenou na leaknutych hackerskych toolech mistru sveta z USA.

  4. Tentokrát nevidím, že by autor se nějak pletl.
    A zrg1 daleko od pravdy není, on ten restart už započal…
    O to hůře pro nás.
    Za většinu problémů, která má současná Evropa si může Evropa sama, částečně pak i laxní a nejednotné obyvatelstvo.
    Koneckonců správná konspirace má být udělaná tak aby si řadová ovce řekla: To je jen konspirace!
    “ .. It was a misile not a plane…“ Videa se jaksi připravila předem, kdo jen trochu dělá s fotkama ví co je pixelizace…
    Ostatně s platem 17 Tkč hrubého v montovně můžete věřit čemu chcete a stejně to je jedno.
    Žádný systém není na věky, ale chaos věčný je.
    Další vývoj je nepředvídatelný, ovšem největší hrůzou zůstává zajišťování reálných příjmů
    a reálného vlastnictví. By se dalo říct, že přibude hodně chudých.
    Luxus, který zatím máme, nemusí trvat věčně.
    Další průser, dohledný už v dnešní době je pitná voda…
    Představa, že za pár desetiletí zde bude poušť není nijak lákavá…

    Největší ja ta fiktivní svoboda ekonomických otroků, kteří si většinou ani svoje zotročení neuvědomují.

    1. Ja bych ten problem definoval takto.
      Bezny smrtelnik ma fokus na kratko, vyplata, barak deti, sem tam nejaka dovolena, auto, zahradka, to je vsecko.
      Dokud tohle ma, nebo ma aspon sanci si to obstarat, anebo aspon prislib, ze to dostane ve svetlych zitrcich,
      tak to neresi, i kdyby hen ten vedle v Osvetimi plynoval Zidy CyklonemB.
      Takze tato ovce bude do posledni chvile verit svym sefum a ideologum, ze jsou kompetentni, mysli to s nim dobre a kdyz bude hen tam nejaky zrg1 vykrikovat, ze cela ekonomika je jedna letadlova hra, ze jsme na hrane kolapsu a ze z vyjimecneho stavu a ad hoc jednorazovych reseni na odvraceni bezprostredni ekonomicke katastrofy se stal zlaty standard,
      tak ho budou mit za blazna, protoze jen blazen muze mit fokus nekam dal, nez na spicku vlastniho nosu.
      protoze to je prece ztrata casu, misto toho si muzu okopat kedlubny na zahradce.
      V tomto ohledu se prilis nevyplaci nebyt ovcan a spise se vyplaci mit fokus nastaven ma kratko a byt debilni Skret s mozkem v prdeli.

      Situace se obrati az kdyz system lidem sahne na penize, baraky, zacne jim zabavovat decka atd. Coz uz EU dela.
      Pak musi elity nasadit tezky kalibr, profachat system zastrasovani, fizlovani a donucovacich prostredku, v cemz je EU mistr, ktery si nezada s bolsevikama.
      Pak dojde nevyhnutelne k situaci, kdy i pro bezneho blbecka s fokusem nakratko se system stane neunosnym a je treba reset systemu.
      Tedy vyhubit blbecka a zacit odznova, idealni prostredek je valka.

      V tomto ohledu se prilis nevyplaci byt ovcan a spise se vyplaci mit fokus nastaven trosku vic do dalky.
      Je to proste exisatencni strategie. Co je lepsi je na vyberu kazdeho soudruha.

  5. D-FENS jde do sraček. Aneb jak malý krok je od kritiky systému ke zvastum, které oslavují úplně stejný systém, jen jinak pojmenovaný.

    1. Myslíte anarchokretenismus?

  6. Nemam to kam prdnout, tak sem.

    NATO Chief Says Recent Cyber Attacks Are A Call To Arms

    http://www.zerohedge.com/news/2017-06-28/nato-chief-says-recent-cyber-attack-could-spark-mutual-defense-response

    Predpokladam, ze ne kazdy je ajtak, takze drobny background.
    Uz pred dvema roky jsem upozornoval na fakt, ze nove verze OS Windows jsou plne malwaru primo z fabriky.
    Viz
    http://aeronet.cz/news/analyza-windows-10-ve-svem-principu-jde-o-pouhy-terminal-na-sber-informaci-o-uzivateli-jeho-prstech-ocich-a-hlasu/
    Nyni chce NATO podle clanku 5 vest vojenskou „akci“ kvuli posledni epidemii ransomware mutaci viru , ktery leaknul z NSA (ano, to je ta vladni organizace v USA, ktera nahrava cely obsah internetu real time a na kazdeho z vas si vede vlastni slozku) a ktery je znam na internetu pod nazvem WannaCry.
    Pikantni na tom je, ze to Stoltenberg oduvodnuje virem tezce postizenou Ukrajinou (ktera ovsem neni clenem NATO a clanek 5 se tedy na ni nevztahuje). Jeste by me zajimalo, jestli ta vojenska „akce“ bude namirena proti Rusku, ale myslim, ze netreba hadat dvakrat.
    Predstava, ze kuklaci NATO vystrileji centralu NSA a zapali jim servery se mi sice libi, ale to je asi utopie.

Komentáře jsou uzavřené.

D-FENS © 2017