Kapesní průvodce bílého muže po vlastním rozvodu - zpět na článek

Počet komentářů: 579

Přidat komentář
  1. Pane doktore. To co řešíte se stává ale není to pravidlo. Daleko větší masakr je rozvod buzerantů. Tam je to nevyhnutelné protože s chlapem je obtížné žít když člověk není ženská.

    1. To PP

      Vim, ze si za svou dobrotu budu pozdejs nadavat, ale ja bych se vas zas teda jako zastala :). Tedy jako muzu. No kdo umi dobrej gulas, postelovy prostocviky nebo opravit protejkajici wc? My? Ani prd! Vy! Souziti s vama je nelehky, ale zas se rentuje :). Plus ten humor a spousta konicku, co mate a naucite…Neni to uplne zabitej cas jako… :-))) A navic vas milujem, jste sexy a pekny :-).

      1. Jo a taky jste vetsinou hodny…Tim nemyslim mekejsi, proste hodny. ale psst, nebo me nektery zhrzeny vecne zklamany sestry ukamenujou :-).

        1. Jo to jsem si všiml že ženy nejsou vůbec vtipné. Většinou mají chlapy na to aby je rozesmály.

          1. To PP

            Je to tak :-). Ale zas nekdy se pochlapime a umime vyrazit dech :-) Tuhle jsem si koupila takovou sik kabelku a prvni reakce doma byla, ze ta cena je snad vtip :-) Nepodcenuj blondynky ti rikam:))) !

            1. To se dá vydržet. Kabelky jsou až na výjimky levnější než auta a podobné hračky.

            2. Já jsem nejvíc rozesmál manželku, když jsem jí k narozeninám koupil Poršku. Říká: Co s ní jako budu dělat, když nemám řidičák? Pak následovala pointa: To nech na mně.

              1. No dyt to je znacka ideal! Stylova kara a jeste se ridicem! Za me na pusu a roztomile nestoudnej vecer v pradle barev toho Porsatka! Dobres to proved! Jen buh vi, jak nerada ridim a ta zasrana Amerika nic jinyho nez dalnice nema!!!! Brachu nemas? Potrebovala bych nekoho takovyho pro kamosku.

                1. Mám jenom švicu

  2. Doktore, gratuluji, zrajete. A vlastně znám velmi podobný případ. Úspěšný chlapík, pracovitý, v oboru uznávaný, vybudoval respektované firmy z nuly. Leč před 25 lety si vzal nevhodnou ženu. Zplodili dva kluky. A pak nastalo, přesně co popisujete. Výsledek je, že on ji nemůže přijít na jméno, neodvážím se ptát, kolik ho to stálo. Kluci zůstali na jeho straně, pomalu přebírají nástupnictví v jeho firmách, ale on to odnesl zdravotně. Opakovaně se mu vrací rakovina. Nedávno si pořídil gaučového psa a trápí se, že se synové nemají k ženění, a nemá tak vnoučata.

  3. Pro slečnu Lingovou
    V článku jsou obsaženy zhru tyto myšlenky:
    1) Když ten z partnerů, který žádá o rozvod, zažádá formálně, už to má emocionálně vyřešeno a je rozhodnut.
    2) Nemá smysl se pokoušet zvrátit rozhodnutí rozvádějícího se partnera.
    3) Rozvádějící se partner racionalizuje svoje rozhodnutí, prezentuje expartnera jako lidsky vadného.
    4) Ten, kdo rozvod iniciuje, je po rozvodu v pohodě.
    5) Ten, kdo rozvod neinicioval, zažívá trauma.
    6) Rozvod iniciují mnohem častěji ženy.
    7) Děti pozorují chování rodičů i po rozvodu a hodnotí je.
    8) Nemá smysl se litovat.
    9) Vztah jednou rozvedeného už nikdy nebude takový, jako byl ten předtím.
    10) Když expartnerce daruješ vše, nečekej, že ti bude vděčná nebo se dokonce vrátí.
    11) Je třeba začít nový život.
    12) O to, co si myslí a jak se prezentuje expartneka, se nestarej.

    Zajímalo by mne, co z těchto myšlenek je špatně, a proč. Zajímá mne pohled ženy.
    Prosím věcně. Hodnocení osobnosti autora mne nezajímá.

    1. …zhruba… Pardon. A díky za odpověď.

      1. To Bahnak

        Ahoj,

        ja se nad tim zamyslim a zkusim behem zitrka nebo nedele odpovedet. Ten dotaz je docela obsahlej, ale uz z prvni vody nemohu souhlasit s trojkou, ctyrkou a devitkou. A taky si nejsem jista, jestli jsem idealni zenskej zastupce. Uz jsme spolu jednou hovorili o tom, ze treba nemam rada nektery jakoze tradicni holcici ritualy.

    2. Které ženy? Kolik jich tu pravidelně píše komentáře?
      Slecna Ling a Mngwa?
      .
      Jestli chcete názor žen, tak to bude možná lepší tady: https://www.emimino.cz/diskuse/alimenty/
      https://youtu.be/yWFoDVi4Mcs?t=2005

      Anebo k profíkům.

      1. No ale zrovna ty nejlepší, typově jediné, o které stojí za to usilovat. Kvalita nad kvantitou! Buď se zeptáte na mimibazaru a zjistíte, jak si udržet mimibazarového mamíska, nebo tady a zjistíte, jak si udržet babu jako Slečna Ling

        1. No, informaci, jak se zbavit chlapa, tedy pardon, „chlapa“ jako je Chalík, vlastně už máme, stačí ho tahat na nákupy, zařizovat s ním kuchyň a celkově se prostě chovat, jako byste byli partneři…

          1. To Nitus

            No, ja ti nevim…Chlap je na nakupech pritez spolecnosti. Ja z toho pak teda uplne pozitek nemam a normalni chlap, pokud nejde o nakup kytar, knih, vina nebo naradi taky ne. Muze na nakupy nebrat. Jeste jsem nevidela chlapa, co by radostne nakupoval lodicky, kabelky a porcelan. A s kuchynema to mame taky rozdeleny. V USA zarizuje Hank, v CR ja. A jak to klape.

            1. „a normalni chlap, pokud nejde o nakup kytar, knih, vina nebo naradi taky ne.“
              A jéje, zase něčí definice normálního chlapa. :-D

        2. No dobre rano, ja jsem tvor po hrichu jednoduchej :-) Mne staci nechat varit a nekecat mi do toho, umet me rozesmat, bejt dobrej v posteli, bejt laskavej a velkorysej a nemit hlavu jen na klobouky. Jo a mit me rad i pres vsechny ty moje drzosti :-)))). No a prosim, nasel se udatny, co to se mnou dava, sice az v Seattlu, ale nasel :-) A bude taky prej jednou svatorecen:-).

          1. Tak ja to zkusim na Vaše dvojče;-)

        3. To SAVP
          Můžete klidně i Vy, cítíte-li se ženou.

        4. „jak si udržet babu jako Slečna Ling“
          To bude chtít definici. :-D

    3. Nejsem ženská, ale i tak:

      1) Často ano a je to dobře. Zásadní rozhodnutí není dobré dělat v emocích.
      2) Ano, většinou. Jistě to nepůjde skrze pláč a podbízení se.
      3) Ne. Jen ten, kdo si neuvědomuje, proč k rozvodu došlo, vnímá každou kritickou poznámku jako osobní útok („lidsky vadný“). Obvykle nelze říct, na čí straně byla chyba. Prostě se k sobě nehodili (možná od začátku, možná proto, že se jeden z nich změnil víc).
      4) Ne. Absolutně.
      5) Ano.
      6) Ano, protože žena není schopna tak dlouho tolerovat reálně neexistující vztah, v němž chybí blízkost, sex, whatever.
      7) Ano, logicky, lidé se pozorují. Nechápu smysl tvrzení.
      8) Ano. :-)
      9) Ne. Absolutně. Vztahy se nedají vzájemně poměřovat.
      10) Člověka si nekoupíš. Podbízení se vyvolává odpor. Darovat vše je nefunkční, kromě toho, že je to blbost.
      11) Ano, co nejdřív.
      12) Ano. Nebuď second-hander. Kvalita tvých činů není závislá na hodnocení ostatních. Nežijeme pro druhé.

      1. Takže s tím článkem ze 75 % souhlasíte.

        1. Určitě jsou tam i věci, s nimiž souhlasím, ale převládá nesouhlas, už kvůli jazyku, emocím, urážkám.

          1. A vulgarity, urážky atd. vaděj u všech, nebo jen u Challengera?

    4. To by se šlo stejně zeptat, co je v článku dobře a proč. Protože to píše Challenger? Nebo proto, že to odpovídá zkušenostem některých dalších komentátorů zde? Sorry, mojí ne, takže sorry, error :-)

      1. Nevidím problém – pokud ty body nejsou špatně, tak jsou dobře. Tady se dá napsat „ano, ale…“. S Dyzentérem např. se hodnotově zcela míjíme, ale vypsal to a já to beru, je to jeho pohled.
        V odpovědi se dá vyjít z vlastní zkušenosti a pozorování, případně z vyjádření jiných.

        1. Základní problém je, když se z vlastní, případně několika dalších zkušeností, začne generalizovat.

          1. Nikdo nepotkal všechny lidi na světě, a přesto nějaký obecný úsudek máme. Prostě názor.

            1. tak, ja bych urcite negeneralizoval, treba cikani jsou slusni, pracoviti, nekradou a zijou zasadne z toho, co si vydelaji praci. Jednoho takoveho znam, takze to tak musi byt. Generalizace je spatna, aaaano.

    5. 1) Když ten z partnerů, který žádá o rozvod, zažádá formálně, už to má emocionálně vyřešeno a je rozhodnut.
      Ano má. To je poslední štace.
      .
      2) Nemá smysl se pokoušet zvrátit rozhodnutí rozvádějícího se partnera.
      Asi „kus od kusu“. Určitě jste šlyšel, že si někdo někoho vzal podruhé. :-D
      .
      3) Rozvádějící se partner racionalizuje svoje rozhodnutí, prezentuje expartnera jako lidsky vadného.
      Jak kdo. Někdo vztah, někdo personu. Zajímavější by byl dotaz: Proč to dotyčné osobě trvalo tak dlouho.
      .
      4) Ten, kdo rozvod iniciuje, je po rozvodu v pohodě.
      Záleží na časovém úseku od rozvodu. https://youtu.be/yWFoDVi4Mcs?t=2005
      .
      5) Ten, kdo rozvod neinicioval, zažívá trauma.
      Spíš všichni zůčastnění.
      .
      6) Rozvod iniciují mnohem častěji ženy.
      Statistika ČSÚ?
      .
      7) Děti pozorují chování rodičů i po rozvodu a hodnotí je.
      NONSTOP. Myslet si, že bude vztah na oko flikovat a rozvede se až bude dětem XY let a že to na nich nic nezanechá může jen naiva.
      Ale je to běžná praxe. Někteří dokonce čekají dokud děti nedostudují VŠ. Bizár.
      .
      8) Nemá smysl se litovat.
      Dlouhodobě nemá. Sebereflexe a posun.
      .
      9) Vztah jednou rozvedeného už nikdy nebude takový, jako byl ten předtím.
      Vztah s kým? S bývalou? Nebo novou?
      Dva rozvedení naopak už vědí co chtějí.
      Teda ti vědomí. :-D Ti nevědomí ne.
      .
      10) Když expartnerce daruješ vše, nečekej, že ti bude vděčná nebo se dokonce vrátí.
      Najdou se i tací. :-D
      .
      11) Je třeba začít nový život.
      Jak jinak?
      .
      12) O to, co si myslí a jak se prezentuje expartneka, se nestarej.
      Záleží na situaci. Nelze paušalizovat.

  4. Problem je ze takovy „muz po rozvodu“ by ve skutecnosti mel byt „muz pred svatbou“ – kluky by mel nekdo naucit v cem jsou holky odlisne, ze je nesmi stavet na pedestal, a uctivat je a slouzit jim protoze zena neda pokoj dokud to nedostane, muz se musi naucit rikat „ne“… Kluci pred svatbou by meli vedet, ze vztahy, kdy chlap pracuje 3 mesice v zahranici, a pak je mesic doma, jsou predem odsouzene k zaniku (cest vyjimkam, ja znam pouze jednu takovou solidni vyjimku, jinak se vsichni rozvedli nebo rozesli…) A tak dale.

    Misto toho se dneska kluci na skolach, v „sexualni vychove“ uci picoviny o curacich a picach, a to nejdulezitejsi – skutecne zivotni osudove vztahy muzu a zen zcela vynechavaji, nebo popiraji ze je to dulezite…

    (a to same plati taky pro holky. nejlepsi zpusob jak zbalit kluka je byt na nej mila, uvarit mu treba a delat mu prijemnou spolecnost a sem tam vypomoct… Jenze co myslite ze se dnes holky uci, ze je etalon „dobreho zenskeho vychovani“? – uprimne, nevim, ale podle me to budou samy picoviny ktery absolutne nepripravi holky na zivot ve vztahu s opravdovym muzem s pateri, na vztah plny prace a odrikani… ovsem s potencialem vybudovat rodinu se kterou zena do duchodu nezustane sama, v panelaku, plna litosti ze je sama…)

    1. Já to mladýho naučil, a taky jej to naučilo chování jeho matky k němu. Výsledek je, že je stále svobodný. Po montážích nebo tak nejezdí.
      Poslední odstavec – ano, to, co společnost dnes učí holky, kam je tlačí, je zrůdnost.

      1. Šach Mat.

        Já mám rád konspirační teorie. Jestli má Juri Bezmenov pravdu, potom Hippies a volná láska byl produkt KGB. A Jirka Bezejména vyšel do světa jako agent KGB – jako indický hippík.

        Indie… Před tisíci lety počítali s nulou a měli univerzity a krásné stavby a rytmickou melodickou hypnotickou muziku, kterou obdivovali například Beatles („…back in the U.S.S.R
        You don’t know how lucky you are“) – tak tahle sladká Indie, před tisíci lety, nějak vymřela. A KGB se o to docela zajímalo, o celou Indii…

        A vrcholem této konspirační teorie je, že to co se na západě šíří jako MGTOW nebo Red Pill, to co píše Challenger, odstartovali youtubeři Barbarossa a SpetsNaz což by taky mohli být nějací Rusové, podle jména – jako takový polibek smrti, od Sovětského Svazu, na věčné časy…

        Protože to co se dnes děje bylo vyzkoušené v Indii, před tisíci lety, včetně té muslimské invaze.

        Když už se dneska na Rusáky hází všechno…? :-)

        1. Barn Swallow: sráčosféra je produkt internetu, kdy zhrzení lůzři všeho druhu hledají důvody, proč je chyba v těch okolo a především v ženách. Proč je asi fenoménem až tak posledních 15-20 let? Protože předtím bylo možné fňukat akorát v hospodě u piva a nebylo dost souvěrců, schopných spřádat teorie o spiknutí systému a ventilovat svou nenávist bez toho, že by dotyčný byl označen za sráče a poslán do háje. Internet umožnil najít mnohem více lůzrů a dát je dohromady, takže je možné hlouposti např. o alfách atd., dávno vyvrácené, přiživovat, „vylepšovat“ a nikdo tam nikomu neřekne, že je sráč a měl by začít u sebe.

          Proč hledat konspirace tam, kde je k dispozici logické vysvětlení?

          1. Souhlas, nicméně si zahraju na ďáblova advokáta.

            Ony poslední dobou ženy obecně jsou opravdu trochu „drzejší“ a sebevědomější, protože jsou jednak pobízeny médii, jednak se pro ženu stala snazší samostatná existence finančně i z pohledu okolí.
            Na druhou stranu muži se přestali snažit budit alespoň dojem, že situaci zvládají, a začali fňukat. Pod dojmem psychologů typu nebožtíka Ptáčka (kdybych chtěl být krutý, řekl bych cosi o zacházení a scházení) přestali klást důraz na fyzickou i duševní sílu.

            1. Dissenter: to máte jak mládí. Mrkněte do Japonska, kde to tak funguje pořád – pěkně hierarchie, málokde to tam funguje jinak, v „black companies“ (jestli znáte) už vůbec ne. V USA se to otočilo, hledat práci v 60 good luck. Ženský získaly ekonomickou nezávislost a teď se s tím učí žít (prachy nejsou všechno, jak zjistí kdejaká fňukající manažerka za zenitem bez dětí a perspektivy), ono se to zase zhoupne, všechny společnosti, kterou vedly ženy, skončily. Bohužel ten způsob cesty zpět se nám (chlapům) líbit nebude.

              Problém je v chlapech, přesně, jak píšete v posledním odstavci. Vždyť je to vidět tady v diskusi úplně extrémně, neuvěřitelný story. Z toho důrazu na „fyzickou a duševní sílu“ bych vypíchl jednu věc a to „schopnost přijmout zodpovědnost“. Challenger není jediný sráč neschopný toho základního, co se od chlapa čeká, proto taky není chlap, že.

              1. „všechny společnosti, kterou vedly ženy, skončily. Bohužel ten způsob cesty zpět se nám (chlapům) líbit nebude.“
                .
                Společnosti, myšleno firmy a korporace anebo třeba Starý Řím, Německou třetí říši a tak? Do příchodu VDL byla EU / EK pánským klubem.
                Jaká bude cesta zpět? A co bude cílem?

            2. A co teprve duchovní síla, Dissentere. To je jářku něco. :-D
              .
              Co je tedy lepší? Domácí puťka odkázaná na muže anebo sebevědomá čili žena vědoma si sebe samé? Hm…
              .
              Žijeme v novém tisíletí a ne v roce 1850.
              .
              I ti indiánští náčelníci přijdou z porady domů do Tee-Pee, kde na ně čeká žena a stejně se s ní nejspíš poradí.

          2. fatdwi – třeba jste to zase špatně pochopil vy? jejich stesky odseknete tím že je to fňukání, a že jsou to sráčové… jaké asi z takové vaší reakce plyne pochopení? Podle mě žádné. Nehledě na to že tady nejde o spiknutí systému ale fakt, že svátost manželství byla zrušena, ženské nechtějí být manželky a mužům se dnes manželství prostě nevyplatí. Za to se nám dostalo málo dětí, a zdá se že nás obsadí muslimové, kteří si stále jedou tu svojí starou písničku… A já jen poukazuju na to že je to takový historický kolovrátek. Vy v tom hledáte losery a sráče a nějakou nenávist…

            1. Ale neci deti nejsou zadnej statni majetek, ze ne…Ono se vam muze lehko stat, ze sice budete mit potomky, ale treba odejdou uplne jinam. Jestli nas, to hadam asi CR, obsadi muslimove, tak jen proto, ze to pro ne bude vyhodne…Nedostatek deti bych v tom nehledala. Spis nedostatek fotru a matek s nepodlejzavym nazorem. Takze jak spravne rika fatdwi, sracu…Cca ctvrtku CR vidim jak radostne kolaboruje a hejka, ze okupace bude obohaceni. Se svatosti manzelskou to nema, co delat. To je proste narodni naturel, vlezt kazdymu do prdele, sorry not sorry.

              1. Co je to fotr nebo matka s nepodlejzavym nazorem?

                Puvodni smysl manzelstvi byl ochranit zenskou pred tim aby ji chlap udelal dite a odesel.. Puvodni smysl manzelstvi byla „spolecna vychova deti“. Ono se totiz ukazuje, ze deti z kompletnich rodin, kde maji otce a matku, jsou psychicky odolnejsi a v zivote uspesnejsi, pachaji mene zlocinu.

                Nicmene, dnes je manzelstvi jen velmi nevyhodna smlouva, prave protoze ji dnes lze tak snadno zrusit, a do rodinnych vztahu zatahne „stat“, a „rodice“ zacnou bojovat o majetek a prospech ditete se zacne zhorsovat a dite zacne delat bordel…

                Problem podle me je, ze az se chlapi naserou, tak hromadne prejdou na Islam, protoze ten je pred osudem, jaky popisuje Challenger v clanku, ochrani… Kdysi to v Evrope nebyl problem, kdysi se v Evrope manzelstvi aspon na oko ctilo – ale dneska je to jeden velkej bordel, a bordely, a haremy, to Muslimove umi, skoro by se dalo rict ze oni jsou na takovy „upadek mravu“ pripraveni ;-)

                1. „Puvodni smysl manzelstvi byl ochranit zenskou pred tim aby ji chlap udelal dite a odesel..“
                  .
                  A proto byla žena a děti podle zákona majetkem muže? Tý kráááso, ne-éééé.
                  .
                  „Anglické ženy měly až do roku 1923 méně důvodů k rozvodu než muži. Muži kontrolovali většinu osobního majetku svých manželek až do vydání zákona o majetku vdaných žen z roku 1870 a zákona o majetku vdaných žen z roku 1882.“
                  – Děti byly majetkem manžela.
                  – Znásilnění v manželství bylo právně nemožné.
                  – Manželky postrádaly zásadní znaky právní subjektivity, protože manžel byl brán jako zástupce rodiny, tím odpadla potřeba volebního práva žen.
                  https://cs.wikipedia.org/wiki/%C5%BDensk%C3%A1_pr%C3%A1va
                  .
                  A v té samé době zrušení otroctví a nevolnictví. https://cs.wikipedia.org/wiki/Otroctv%C3%AD
                  Rasová segregace až v letech 1965-1966.
                  O čem je tedy řeč? Rovnoprávnosti nebo rovnocennosti?
                  .
                  Takže jak? Výchova dětí nebo udržení rodu a protože nebyli technologie, tak těch dětí muselo být 5 – 10, aby se prací na poli uživili?
                  Manželství v roce 2025 je něco jiného než manželství v roce 1825 či 1980 nebo 2000.
                  I státem řízené sociální systémy byly jiné. Z toho je potřeba vycházet. Při tempu 10 dětí na ženu by byla planeta přelidněná.
                  .
                  „z kompletnich rodin, kde maji otce a matku, jsou psychicky odolnejsi a v zivote uspesnejsi, pachaji mene zlocinu.“
                  To taky není 100% pravda. Kompletní rodina není záruka.
                  .
                  A co se týká harémů, tak je provozoval kde kdo. Právo první noci nevyjímaje.
                  Jedna věc je „mít“ x manželek, druhá vlastnit a finančně „utáhnout“ x domů / domácností.
                  Tudíž by se dalo říci, že kdo je 3x rozvedenej a 3x přišel o byt /dům, tak je na tom hůř. :-D

            2. Barn Swallow: nemám pro sráče, hlavně ty ufňukané jako autor, pochopení, takže to jste identifikoval zcela správně, gratuluji.

              Nenávist nikde nehledám, ta z Challengeových textů nestříká, ale teče proudem Amazonky, takže se divím, že zrovna tohoto jste si nevšiml.

              Ženské chtějí být manželky asi tak často, jako je muži požádají. Co nechtějí je sloužit sráčům. Dřív to tak bylo, prostě se to čekalo, dnes jsou tito překvapení, že se od nich čeká víc. Místo, aby na sobě zapracovali, fňukají. Holt sráči.

              Osobně si nemyslím, že je reálné, že se sráči dobrovolně stanou silnými, to by sráči vůbec nebyli. Donutí je k tomu jednou okolnosti.

              1. No tak je Vyzyvatel trošku frustrovanej no. A dostává se mu prostoru, aby se vypsal a ukázal dalším co se může stát.
                Nevidím v tom problém. Subjektivně popíše realitu.
                Víte kolik takových chodí po světě? Roky vše běželo jak po drátkách a bum? Rána jako, když…
                .
                „Ženské chtějí být manželky asi tak často, jako je muži požádají.“
                Vážně? V roce 2025? Taky psal ČSÚ? Nebo se bavíte denně s 1000 lidmi?
                .
                „Co nechtějí je sloužit sráčům.“
                Jako mamánkům? Víte kolik je tatánků? Co neumí ani vařit, protože donáška do domu na kliknutí?
                .
                „Dřív to tak bylo, prostě se to čekalo, dnes jsou tito překvapení, že se od nich čeká víc. Místo, aby na sobě zapracovali, fňukají. Holt sráči.“
                Mno, dřív mladejm leda tak ujeli nohy někde na diskotéce nebo vesnické zábavě a tím jim vzniknul onen závazek a protože se držel Status Quo, tak spolu drželi i když to skřípalo. Ale asi žijete v nějakém paralelním vesmíru, kde není 50% rozvodovost už od Husáka a zbytek drží pospolu jenom kvůli dětem, které ani nepočali aktem lásky, ale chvilkovým chtíčem.

        2. youtubeři Barbarossa a SpetsNaz což by taky mohli být nějací Rusové, podle jména – jako takový polibek smrti, od Sovětského Svazu, na věčné časy…
          Protože to co se dnes děje bylo vyzkoušené v Indii, před tisíci lety, včetně té muslimské invaze.
          .
          A nějakej odkaz se najde? Vono se toho v konspiračkách dost často smíchá do kupy a je z toho pak eintopf. :-D

    2. kluky by mel nekdo naucit v cem jsou holky odlisne, ze je nesmi stavet na pedestal, a uctivat je a slouzit jim protoze zena neda pokoj dokud to nedostane, muz se musi naucit rikat „ne“…
      .
      Co třeba otec? Nastavení pevných hranic. Žena je jako voda.
      Ale neznamená to, že to nebude zkoušet 24/7 dalších 20 let.
      Některé si až po šedesátce řeknou, že už teda stačilo. :-D
      .
      .
      „Misto toho se dneska kluci na skolach, v „sexualni vychove“ uci picoviny o curacich a picach, a to nejdulezitejsi – skutecne zivotni osudove vztahy muzu a zen zcela vynechavaji, nebo popiraji ze je to dulezite… “
      .
      A co, že se to učilo před XY lety na školách? Kluci chodili do dílen a holky se učily péct buchty?
      A výsledek je ten, že má být milá, umět vařit a dělat mu milou společnost? Ty kokso. To je nějaká ozdoba? Doplněk?
      A on bude co? Nosit vejplatu a bude z něj kutil-všeuměl?
      .
      Nejsem zastáncem na sílu tlačeného feminismu cepovaného emanem, ale to znělo jako definice „manželky-služky“ z konce předminulého století.
      Se pak nedivím, že se mladý holky aktivizují a nadávají na patriarchát. Páč možná doma viděly služky.
      Druhej extrém je tohle. https://youtu.be/UMH4eWvR3hA
      .
      Už chybí jen definice pravého muže. https://ografologii.blogspot.com/2012/12/david-deida-cesta-praveho-muze.html

  5. To je vyloženě reklama na manželství. Neznám jediný pár, kde by to fungovalo tak, že bych si řekl: „jo, manželství je skvělá věc, to chci!“. Je to jen o dětech a majetku. A zajímalo by mě, proč do toho vlastně lidi vstupují. Osobně mám podezření, že je to jen tlak společnosti (společenské očekávání a prestiž) a obava být sám. U ženských pak asi taky finanční stránka, fyzická ochrana, zajištění bydlení, psychická podpora…. no jo, manželství je nadesignované tak, aby sloužilo ženským.

    1. Nepřirovnávalo se manželství k obležené pevnosti?

      1. JH 25.10.2025 v 6:24

        Nepřirovnávalo se manželství k obležené pevnosti?
        Myslim to znelo takto: Kdo je venku,chce dovnitr,kdo je uvnitr,chce ven.
        Vlastne to ilustruje celkem beznou lidskou vlastnost,nezavisle na pohlavi.
        Nespokojenost s tim,co mame ted,s presvedcenim,ze to musi jit jinak,lépe.(Nebo hur,zaslouzim si mit se lip,a tamle za plotem je trava zelenejsi.Optickej klam je mrcha.)
        A prave to „lépe“ casto hapruje,no to je ale ten pokrok,a jak je znamo,zastavit jej nelze.

        Myslim,ze to rceni uvadel i Mudr Plzak v nejake sve literature.

    2. Ale ne. Člověk je v mládí zblblej hormonama, o nějakým strachu nebo tlaku společnosti vůbec nepřemýšlí.

      1. Pokud to mladejm necpou 24/7 do hlavy. :-D
        Putin, Rusko…

  6. Challenger, promiň ale ta Tvoje bývalka (nebo bývalky?) musela být megaultrapíča. Jsi toho tak plný že to jiným způsobem než VLASTNÍ zkušeností vysvětlit nejde. Nejsem psycholog ale řekl bych že Tvoje články o ženách jsou Tvojí psychoterapií a taky že sám ještě z průseru co Tě potkal venku nejsi. Na to jsi toho ještě moc plný. A ne, nejsou všechny stejný. Stejně jako chlapi ne. Já měl štěstí a 35 let mám vedle sebe ŽENSKOU! A i po těch letech jsme spolu rádi a těšíme se na sebe. Co ale uznávám je prvek ŠTĚSTÍ. To musíš mít. Já ho měl , vím to a jsem za to vděčný. 😈

  7. Podle mého skromného názoru, zatím nejlepší článek autora. Zajímavý je hlavně to rozebírání duševní stránky, asi z vlastní zkušenosti. Zní to dost drsně…na jednu stranu si říkám, že jsem rád, že jsem osobně nic takového nezažil, na druhou stranu to může být zkušenost doslova k nezaplacení (na všechno ostatní je tady Master Card). Mám referenci o jedný terapii, podle popisu by to možná někomu v týhle situaci mohlo pomoct. Zajímavý je, že to údajně nevymyslel žádný doktor, ale námořní kapitán který chtěl vědět, jak funguje mysl, jmenoval se myslím John Mace.
    Mně osobně na psychiku fungují dlouhé procházky v přírodě, ideálně někde kde člověk nepotká živáčka. Střelci můžou procházku spojit s použitím vhodných psychotropních látek, to je pak jízda.

    1. Je to tak, na mizernou náladu jsou lysohlávky zázrak.

  8. Nebudu komentovat emocionalitu, vulgaritu a repetitivnost textu. Naučení bych viděl docela jinde.

    1) Komunikuj se ženou. Nemělo by se ti stát, abys přemýšlel proč s tebou už měsíce nespí, tohle musíš řešit a ne na ženu a sebe kašlat a nechat vás dojít až k rozvodu za pár let. Vztah bez lásky je neexistující vztah a je docela možné, že rozvod bude jediným řešením. Nejsnažší je k rozvodu dojít ve chvíli, kdy jsi již citově orientován jinam a prostě domluvíte rozdělení manželské firmy.

    2) Je rozumné, aby všechna tvá aktiva nebyla součástí SJM. Na to mysli už před manželstvím, důvodem není jen jeho případný krach.

    1. 3) Vykašli se na zármutek a nesmyslné řeči o hormonech; volnost využij ke hledání nového vztahu, který bude nutně krátkodobý, „převoznický“. Vyplatí se ti to, protože úspěšnost muže v sexu zlepšuje jeho psychickou stabilitu i mimo sex. Tvoje identita není a nikdy nebyla založena na manželce, to je žvást.

      4) Udržuj vztahy se společnými přáteli, ale jakmile před nimi budeš brečet, nebo ještě hůře na manželku nasazovat, nediv se, že si už pravděpodobně vybrali stranu.

      Ještě pár postřehů z vlastního života – sex s bývalou manželkou po rozvodu není o nic horší, než byly ty před rozvodem. Opouštějící partner trpí psychicky podobně intenzivně, jako opouštěný, i když se to opouštěnému nezdá. Dokonce i když se dva v zásadě dohodnou, rozpadu dobrého vztahu (každý vztah, přežil-li měsíce, byl dobrý) želí oba.

      1. Dissenter:
        1) souhlas, 3x podtrhnout a tesat do kamene. Jenže ublížený sráč toho není schopen, protože nadává u piva „na tu krávu, co mu už tři měsíce nedala“ a tím se dostává do stavu nasranosti, kterou pak ventiluje doma a „krávě“ ukazuje, proč mu už dát nemá nikdy. Vicious cycle, zhoršující se s každým takovým Challengerovským brekem místo řešení.

        2) to se jednodušeji řekne, než udělá, začínají-li dva spolu relativně od píky. Pro nerovný vztah naopak velmi snadné.

        3) mezi přístupem „no tak to byla kráva, narazím si lepší“ a „fňuk fňuk, všechny jsou to svině“ je jak vidíte i z těch článků propastný rozdíl. V případě sráčů je identita založená na externí validaci normální, takže to žvást není. Jen to máte logicky jinak a jako žvást se to tedy jeví (mě taky, v poho, to není útok proti Vám)

        4) ještě bych to rozšířil – udržuj vztahy se společnými přáteli tam, kde ti to i bez ní dává smysl. O tom, že jakýkoliv brek a snaha získat ostatní na svou stranu a naopak poštvat proti té druhé je špatně netřeba diskutovat. I ten výsledek bývá předvídatelný a relativně konzistentní (odvržen je sráč). Můžou to ale zvládnout hodně patologické osobnosti, které jsou dobré v manipulaci.

        Dovětek: s tím nesouhlasím minimálně do té míry, že by to mělo platit univerzálně.

    2. „Nebudu komentovat emocionalitu, vulgaritu a repetitivnost textu.“
      Takže se komentáře zdržuješ :-) No, to je asi beztak to nejlepší, co se dá dělat.

    3. Ad 1)
      Žena nekomunikuje! Žena lže, manipuluje, převrací, vydírá, obviňuje, vyčítá…
      Je prakticky nemožné se se ženou na čemkoliv racionálně dohodnout a spoléhat se, že to platí.
      Ženské myšlení se pohybuje v zásadně jiných drahách, než mužské.

      1. Jiste se takove najdou. Ale panove taky.
        Ono to nebude jen pohlavim,skoro verim,ze nekdy to muze byt uz skoro vrozene,odmala.
        Mam vnucku 5 let,a dalo by se rici,ze se ji snazime (dospelaci a bracha 15) preonacit.
        Jeji moresy,co a jak si ke komu dovolit,realne znamky citoveho vydirani a pomerne obratne manipulace. A ne,nema to ani od mamy,ani nikoho z rodiny.Proste se to z ni nejak vynorilo,a nezbyva nez verit a pracovat na tom,aby se to vytratilo.
        Dovedu si ale predstavit,kam by to mohlo vest,kdyby se to nechalo bejt,ze z toho sama vyroste.Moc bych tomu neveril,protoze kazda strategie,co je uspesna,se nakonec zafixuje a pretrvava. Rozpoznavani etiky a vhodnosti je v tom veku jeste v plenkach.

        1. No, ale pánů méně. Výrazně. Na druhou stranu je výrazně více pánů s jinými chybami.
          Ona ta ženská „komunikace“ často probíhá dost specifickým způsobem, jde o proud emocí, které se muž má snažit chápat. Že by se mu to žena snažila nějak usnadnit, se ale říct nedá.
          Mužský pohled je „pokud chci někomu něco sdělit, použiji formu, které dotyčný rozumí“ ženy zpravidla nesdílí. Patrně jim vůbec nedochází, že ženský mód zmateného proudu nesouvisejících, často i protikladných výroků muž není schopen dekódovat tak, jak žena požaduje.
          Některé ženy to následně chápou (cit. z jakéhosi blogu či čeho) „muži žádné emoce nemají“.
          Zajímavé je, že ženy, tedy aspoň ty, s kterými jsem žil/žiji já, jsou řeči s logickou strukturou plně schopné. Jen nesmí jít o ně samé v hovoru s blízkou osobou.

          1. „Jen nesmí jít o ně samé v hovoru s blízkou osobou.“
            .
            :-D Muž přemýšlí a mluví až dospěje k řešení.
            Žena mluví a po domluvení začne přemýšlet co vlastně říkala.
            https://youtu.be/i4YLNguSu1o?t=795
            https://youtu.be/cq81iGWhYMM?t=1851

        2. „Jeji moresy,co a jak si ke komu dovolit,realne znamky citoveho vydirani a pomerne obratne manipulace.“
          Tak vás trénuje no. :-D

  9. Sme svedkami rozkladu našej civilizácie. Prečo sa neschopné súdružky dostali do najvyšších funkcií? Typický príklad sú Ursula a Kaja. Viac než neschopné sú všehoschopné. U nás v Progresívnom Slovensku majú tieto sudružky svoje nasledovníčky. Vždy keď otvárajú ústny otvor, nevychádzam z údivu. Chlap robí najväčšiu chybu vo svojom živote, keď očakáva od ženy racionálne správanie. Alebo dokonca milosrdenstvo. Aj keď skončí ako bezdomovec.Môže si za to sám blbeček. Žena za nič nemôže, ale chlap môže za všetko. Tak to vždy bolo. Lebo ženy sú krehké stvorenia a musíme ich chrániť. Chlap ktorý dá žene všetko a dúfa že si ho začne vážiť a dokonca milovať si nezaslúži žiadny súcit. Je to ako vzťah parazita a hostiteľa:

    Parazit získava výhody (napr. potravu, ochranu, miesto na rozmnožovanie).
    Hostiteľ utrpí ujmu – môže stratiť živiny, oslabiť sa, ochorieť alebo dokonca uhynúť.
    Parazit zvyčajne neusiluje o rýchlu smrť hostiteľa, pretože od neho závisí jeho prežitie.

    Rozvod je vlastne posledná fáza parazitického vzťahu, keď hostiteľ nie je schopný naplniť všetky potreby parazita. Parazit odchádza a hľadá si novú obeť.

    Naša spoločnosť dospela do fázy, kedy je parazit viac cenený a má väčšie práva ako hostiteľ.

    1. Co když si hostitel podvědomě parazita hledá, protože tak byl vychován a viděl vzorce chování u svých rodičů? Hm…

      1. Určite funguje niečo ako autopilot. Sám som sa dokonca pristihol, že v mnohých situáciach sa správam a reagujem ako môj otec. Vzorce správania máme v sebe zakódované.

        1. Váš předchozí příspěvek „autopilota“ reflektuje?
          Nebo popisujete jevy ex-post, kdy jste již autopilota přeprogramoval?
          To je totiž vyšší dívčí.

          1. Človek je homo sapiens. Ale naše správanie a emócie sú ovplyvňované a riadené limbickým systémom, ktorý v evolúcii pomáhal jedincom prežiť a rozmnožovať sa. V kritických situáciach preberá úlohu. Homo sapiens nemusí byť vždy sapiens. Podľa Maslowovej pyramídy musia byť nižšie potreby človeka naplnené, aby sa mohol venovať vyšším potrebám, osobnému rastu.

            1. Jo, vo tom sem něco málo slyšel i četl.
              .
              Zuzana Hozhoni – Limbický odtlačok https://youtu.be/33HV5S35ddo?t=728
              Zuzana Hozhoni – Limbický otisk aneb Jak neopakovat vzorce svého chování https://youtu.be/jzMdiGQ9jv0?t=26
              KOMUNIKACE S MUŽEM – https://youtu.be/nBdWoYtFPBA?t=8
              KOMUNIKACE S ŽENOU – https://youtu.be/q9ZvbCsoBsQ?t=8
              .
              A pak taky ještě vo epigenetice, psychosomatice a dalších.
              https://youtu.be/_EGwFsLHzSE?t=3719
              .
              SOCIÁLNÍ DĚLOHA a SOCIÁLNÍ POROD https://youtu.be/z6erW4riVbo?t=31

              Ale to je právě ona „vyšší dívčí“ na pyramidě, kdy se musí prvně „porychtovat“ Ego, aby se mohlo nahlédnout do nitra.
              Existuje i lehce inovovaná verze. http://imagizer.imageshack.com/img923/2677/Fm9br9.png

              Kdo zná RAGBY ví. :-D
              https://youtu.be/IWtqMeYD_dQ?t=2409

    2. Politiku do toho tahat nechci, konkurenti Ursuly a Kaji nejsou o nic menší paraziti, ba naopak.

      Ale proč by měl uzavírat chlap vztah s někým, koho vnímá jako parazita.

      1. Záleží čo chlap očakáva od vzťahu. Nebudem si brať alkoholičku alebo rozvedenú, ani slobodnú matku, kde je vysoké riziko patologického vzťahu.

    3. Protože pochod neomarxistických židozednářů institucemi. Zejména školstvím.

      Že je školství katastrofálně přefeminizované od základních škol až po střední, ženami co měly být u sporáku a ne se cpát do škol, se vědělo už v 80. letech.
      (je na učení úplně blbá, tak aspoň tu maduridu na pajdáku aby měla…)

      V současné době ženy co si odseděly těch 5 let na vejšce obsazují hromadně místa ve státní správě.
      To nejhorší teprve přijde.
      Židozednáři bouchají šampaňské a slaví.

      1. Židozednář je nějaký opak plochozemce? :-)

    4. Holá pravda!

Napsat komentář

D-FENS © 2017