Jak jsem potkal dezoláty - zpět na článek

Počet komentářů: 454

Přidat komentář
  1. Máte je ta licoměrná stbátka tam! Užijte si je.

    Nashle v Řecku.

    1. Val, val val.

      1. Už šetříš na Burešovy dluhy? Ne? Tak val, val a šetří!

        1. Uz mazes facebook? Bacha, aby te nevyhmatli.

          1. Aha, pan shitty bude domovní duvernik/ dezurnaja. Teď se zase chytíš. Špiclové a udavači budou mít pré.

            1. Tady v CR si muzes psat co chces. Zatim. Stan nevyhral, tak to asi chvili jeste vydrzi. Na „zapade“ typu GB, DE, FR, uz moc ne. Tak chapu, proc radsi lezes sem, trapaku. Tam si nepokecas, vid?

        2. A to si myslíš, že by Nutellák nedělal dluhy? V demokracii nikdo nic splácet nebude, příliš velká část koláče je rozdána předem, pak je třeba uplácet voliče, přihrávat kamarádům, platit tribut „spojencům“…

          1. Nutelák se celkem držel. I když to mohlo bejt lepší. Ale Babiš nic jinýho neź rozhazovat neumí a jeho voliči ho kvůli ničemu jinýmu nevolej. Teď to teprv bude fičák.

            1. A treba nebude. Nutellak sliboval a delal pravej vopak. Dej i Buresovi sanci

              1. Nutellákovým voličům, těm údajně vzdělaným a přemýšlivým, to vůbec nevadí, což je jedna ze mnohých záhad liberální demokracie.

              2. Mi nic jinýho nezbude. Rád se nechám příjemně překvapit, ale Andy už nás obšťastn̈uje dost dlouho na to, abych s touhle variantou moc nepočítal. Průser je, že konjunktura skončila a nová hned tak nebude. Hlavně se modlím, aby v příštích letech nepřišla nějaká nečekaná krizovka. To bysme byli v prdeli definitivně. Pokud je jakžtakž klid, tak to Babiš docela zvládá. Teda až ty finance.

                1. By mel kluk pech, kdyby si zrovna vyzral Nemoc X, nebo jaxe to dalsi ma jmenovat.

            2. Už za ty trapný demagogický žvásty o proruskejch silách a demokratických silách a za jejich ostatní věčný lhaní si zasloužil jít do prdele. Doufam že už ho nikdy neuvidim, vocase.

              Babiš je Babiš, co umí už předved, tam žádný iluze nemám. češi jsou holt blbci, bude se muset hrát jako v mariáši s kartama jak jsou rozdaný.

              1. To je asi to jediný, v čem si polepšíme. Tak snad bude čtyři roky klid, aby mikromanažer nemusel nic složitýho řešit, takže nenapáchá velký škody.

                1. Uvidíme no. Jestli to povede k tomu, že politici začnou dělat s čim je lidi zvolili, tak asi dobrý.

                  1. Sem se ted ptal souseda, kterej volil Burese, proc to udelal. Prej, ze Bures nedovoli dalsi buzeraci Brusele.

                    Se pak nedivim, ze ten vysledek takhle vypada.

                    1. No však. Nebudeš smět buzerovat Brusel! Disciplína musí být.

                    2. Sakrys, tak to jsem souseda blbe pochopil. Dik.

                      ;-)

                    3. To byl ten nesvéprávnej?

          2. (A krom toho Babiš v kampani nic jinýho neź rozhazovánì nesliboval. Kromě zavedení EET)

            1. Ještě vysaje 1000 miliard každý rok z šedé ekonomiky. Za to bude jednq školka a jedna nemocnice pro každého občana.

          3. Dělal také. To bylo největší zklamání, že Spolu pripustili deficity v takové výši a neredukovali úřednický aparát. Stát se za jejich působení se příliš nezefektivnil.

            Snad jedině legislativa kolem liniovych staveb se trochu zlepšila, funkce ŘSD také lepší.

            1. Státních úředníků je 70 000. Kdyby vyhodili všechny, tak ušetřej pár miliard. To je prd. To by nepokrylo ani důchodový deficit. Drtivá většina státních zaměstnanců jsou učitelé, zdravotníci, hasiči a law enforcement.
              Nepleť si státní úředníky a zaměstnance státu a samosprávy.

              1. Ono to nejsou jen státní úředníci(tech se uvadi 75k). Ale i úřednický aparát samospráv. I formálně pedagogické síly jsou často úředníci, dtto hasiči (tam to mam z první ruky v rámci širší rodiny)…
                Ale není to jen o počtu lidí, ale o efektivitě aparátu. Kdo měl co do činění se stavebním úřadem, tak ví (to si v zásadě nemohu stěžovat na lidi a jejich jednání, ale ta doba…).

                Ale důchody až půjdou husakovy děti do penze, bude výdaj na důchody zdrcující a to se jede teď bude zcela mimo realitu.

    2. Tvůj pocit triumfu mě těší, stejně jako vědomí, že ty jsi do toho Řecka (nejspíš) už vypadnul. Kdybys tady zůstal, tak by to možná nebylo horší (škodolibých závistivých budižkničemů tady máme statisíce, jeden sem nebo tam…), ale určitě by to nebylo lepší. BTW, jak už jsem psal jinde, tví již zmínění rodiče volí koho?

      1. Lidé co vyčítají závist, aniž by to mohlo být čímkoliv podloženo, sami závidí.

        ANO ti nezávidím, ale přeji. :-D

  2. Koukam, ze rozlozeni hlasu v nasi prdeli prakticky, az na drobne odchylky, odpovida celorepublikovemu prumeru.

    Ach jo.

    1. Lidi jsou nepoučitelní. Tady na Jihu aspoň SPD předběhlo bukanýry, i když Budějovice samotné…

    2. Čím to je, že ve velkých městech žije tolik zaslepených tupců? V raném novověku se říkalo „Stadtluft macht frei“, ale v dnešní době tam inhalují asi něco úplnš jiného:
      https://www.seznamzpravy.cz/clanek/volby-do-poslanecke-snemovny-2025-vysledky-mapa-obce-282379#dop_ab_variant=0&dop_source_zone_name=zpravy.web.nexttoart

      1. Kde bereš tu jistotu, že zaslepený tupec nejsi ty? Víš jak je to v tom vtipu o tom řidiči v protisměru?
        Jestli vono to třeba nebude tak, že různí lidé mají různé zájmy.
        Btw, pokora už byla vyškrtnuta ze seznamu křesťanských ctností, Cassandro?

        1. Jistotu samozřejmě nemám, ale budoucnost ukáže, kdo měl pravdu. Různí lidé mají různé zájmy, ale někdo je umí hájit a jiní moc ne…

          1. Právě. Budoucnost. A jak je to s prognoʻzama budoucnosti víme, pionýre, čtenáři.

        2. shane

          Jaký důvod podle tebe má nezaslepený tupec aby volil SPOLU, Stan a Piráty?

  3. Na, ja Bureš to nebude mít jednoduché. Buď šestislepenec, nebo menšinová vláda.

  4. Tak to nedopadlo zle.
    Největší spodina vyfičela, vlády se chopí levice (Bureš, který vsál socany jaxi en bloc), korigovat ho budou ve vládě Motoristi a zezadu jistit hlasy SPD, kde se taky dostali z poloviny ti rozumnější, uvidíme, jaká bude cena za toleranci.
    Fiala se půjde stydět a postupně by s obrozenou ODS mohli hlasovat lidé jako Štastný, duo Pikora a Šichtářová (třeba je to dá dohromady) a vonDráček.

    Not bad, not beautiful.

    1. Chtěl bych být muškou v místnosti, kde se bude dohadovat cena za hlasování o nevydání Bureše spravedlivmému :-) soudu.

    2. Jo, jsem vcelku spokojen. Na tu bídu… jinak je teda zajímavý, že bývalá pětikolka dostala stejně procent jako v roce 2021. Tehdy 43,41 dneska něco málo přes 43 procent, naopak SPD pár procent oproti roku 2021 ztratila. Letošní vysledek zpusobilo to, že propadlo jen velmi málo hlasů a dostali se tam motoráci. Kdyby motoráci vypadli, tak sestavuje Fiala.

      1. Ono je to logický, napravo prostě není koho volit (KČ nemá leadership a Svobodní se zdezolátili) a nakonec i nalevo je podobná situace; komanči jsou úplně totálně mimo, ČSSD zanikla a Piráti jsou pro levičáckou konzervu nepřijatelní. Takže ANO.

        1. Češi pravici ve skutečnosti nechtějí a nikdy nechtěli. Ani za prvnì répy. Češi jsou sice poměrně konzervy co nemají rádi změny, ale ekonomicky jsou to levičáci. I slavná Klausova ODS v 90. letech byla v evropském měřítku taková spořivější socdem.

          1. Reálně si to myslím taky a proto jsem v podstatě eurofederalista. Tvrdé jádro Německo + Benelux je v tomhle více napravo než my.

            1. Voni i ti Francouzi. Takovej sociální stát jako máme my nemá v úhrnu snad nikdo.

              1. A zdravotnictví kompletně „zdarma“ (zdánlivě) už vůbec nikdo. Ale to se změní nejspíš i za Bureše, anžto Vojtěch má celkem rozum a nechává odborníky pracovat.

                1. Vojtěch bude šlapat brázdu, nebo půjde velvyslancovat do Zanzibaru. Jak moc si Babiš láme hlavu názory svých ministrů už jsme viděli. Tůdle. Reformy nebudou. Budem rádi, když to ještě víc nedokurví, aby se zavděčil našimlidem.

                  1. +1 Pořád má Bureš dost oporou ve starší generaci a ta konzumuje nemálo lékařské péče.

                    Jinak si myslím, že to nedopadlo špatně. Netěším se na EET, ale třeba to ještě chvíli potrvá.

              2. jasný pyčo, žabáci s tim jejich hypermegaultraextra socanismem s 90% zdaněním…že seš debil víme, ale poslední dobou až tak?

            2. Dissenter: Ty máš hlavně guláš v makovici, když jsi eurofederalistický libertarián.

              1. Musíš rozlišovat mezi ideály a pragmatismem. Taky bych chtěl, aby byli lidi chytrý a ne jako hupert.

                1. Dissenter 410.2025 v 19:42

                  Přesně.
                  Ing.Tlustý před lety na otázku svého členství v KSČ řekl skoro totéž.

      2. Tak ted jeste, co na to skunk.

        1. Tchoř je zeman, ale kdo je skunk?

          1. Soudruh Pávek.

          2. Starý Komunista U Nového Koryta. Zajímavý akorát je, že nejvíc sere ty současný komunisty. Holt není problém źe vstúpil, ale že vystúpil. A pak to, že bývalý komunista Pavel je sere, ale bývalé komunisty Babiše a Zemana volí.

            1. Zkuste se zamyslet nad mírou zapletení se s komunistickým režimem u Pávka a na druhé straně například u Zemana.
              Namátkou: Pávek – souhlas s okupací v ’68; Zeman – vyhozen kvůli nesouhlasu.
              Pávek – školen na to, aby škodil na tehdejším Západě; Zeman – absolovent VŠE, část kariéry v Prognosťáku, kde přemýšlí nad zavedením trhu..
              atd.
              atd.

              JE TO NESROVNATELNÉ.

              1. dritchie 4.10.2025 v 19:06

                Slyšel jsem, že Zemanova kariéra v Prognosťáku začala v roce 1990, kdy nad zavedením trhu přemýšlel kde kdo.

              2. Jednou komunista, vždycky komunista, ne? A ti komunisté ke kterým Zeman lez byli ti samí lidé, co měli na rukou krev z 50. let. Bylo ani ne 20 let po únoru. Když tam lez Pavel, tak už byla glasnosť, perestrojka a režim už zahníval. A z velký časti proběhla generační obměna. A v tom kursu byl v letech 1989 až 1992, takže většinu absolvoval až po plyšáku.

                1. Pavel mel ale naprosto jasno, ze pro rezim udela cokoli. Ja osobne jsem mel jasno, ze do KSC nikdy ani omylem. SSM dobry, tam slo o hovno a plynuly z toho vyhody. Ale automatickej vytah ke KSC to nebyl, pokud se clovek sam nehrnul, nebo se nenechal soudruhama nekde chytit za koule.

                  Pavel byl a je slizkej prospechar. Ten by udelal politickou karieru uplne v kazdym rezimu.

                  1. To je vo hovně. Polehčující okolnosti ti najdu i u Gottwalda. Nuð je to tak, že komouši jsou svině bez rozdílu a pak nemá cenu hledat nějaký výmluvy, nebo a priori svině nejsou, pak ale nemá cenu řešit, jestli ten nebo onen byl v KSČ (a tím myslím i Babiše)

                    1. Buď je to tak…

                    2. No ja osobne v nich rozdily delam, protoze jsem znal jak ty zaryty, tak ty donuceny. A prave proto, ze partajniku bylo tehda tolik, tak bylo jasny, ze nemohli byt vsichni kovani. Pokud clovek nevi, proc dotycnej vstoupil, je lepsi ho nejprve neodsuzovat.

                      V nasi rodine byl partajnik strejda. Jinak nikdo. A strejda byl ten presvedcenej. Nikoho neudal, neshodil, proste veril tomu, ze praci je cesta k lepsi spolecnosti. Rediteloval v jedny maly fabrice, nikdy tam nic neslohnul, strasnej poctivec. Po kotrmelci v partaji zustal, prislo mu smesny nekde demonstrativne vracet knizku, kdyz proste cely roky tomu veril. A Rudase cetl jeste cely devadesatky. Pak zacal bejt vic a vic nasranej, kam ta republika kraci a ve finale umrel kratce po padesatce na mozkovou mrtvici, protoze se proste pretahl.

                      Byl to komar? No byl. Byl svine? Nebyl. Tak co s tim?

                    3. Mě je to taky fuk. 16. listopadu všichni líbali komunistům prdele a za měsíc byl každej děsnej odbojář a antikomunista.

                    4. Na nas rval kovanej komar celej tejden od 20. listopadu. Respektive, on rval toho dvacatyho, bo to byl prvni pracovni den, ze. Druhej den prisla uz jen pulka lidi a pak uz se mu na to vysrali vsichni. Co vim, tak vyletel az v lednu 90.

                      Chapu, jak to myslis, ale co si pamatuju, tak dost lidi v tom litalo az do Mikulase. Pak uz to bylo lozeny.

                  2. Táta se kdysi vyjádřil, že lézt ve 2. polovině osmdesátek ke komunistům bylo něco podobnýho, jako vstupovat ve 45. do NSDAP. Ale našli se nadšenci obého druhu.
                    V SSM mohlo bejt i kolektivní členství třídy na gymplu, kde tě prostě přehlasovali. Do KSČ se musel člověk i v těch 80. letech snažit, byli kandidáti, ti se museli „osvědčit“, dostat se tam bez vlastního přičinění neexistovalo.

                    1. No jasne, i sebevetsi nadsenec do KSC byl nejprve par let kandidat cekatel. Nekdo i celej zivot.

                    2. Bahnak: V druhém odstavci nemáš pravdu. V polovině 80. let mi v práci nabízeli členství v partaji, což jsem nechápal, když jsem nebyl ani v ROH, při volbách chodil za plentu, škrtal kandidáty a v úředních dopisech používal oslovení pane/paní, za což mě chtěl jeden bolševický firemní právník nechat vyhodit ze zaměstnání – ještě mám ten jeho dopis schovaný. Mimochodem, ten se stal posléze zastupitelem města za ODS. Jinak průmku i VŠ jsem prošel bez členství v SSM. Možná za to vděčím i tomu, že jsem VŠ dokončil, když za mnou jako nečlenem SSM socani nedorazili pro podpis Anticharty, poněvadž mě neměli v seznamu. Lidi mají možnost zvůli a teror omezit nebo i eliminovat, jen se nesmí hned posrat a přidat se k němu pro malý, z nespravedlnosti nabytý, vlastní zisk.

                    3. A mohl bys tam vstoupit bez kandidatury?
                      Mně taky nabídli kandidaturu, jenže já se vykroutil tak rychle, že ani nevím, co by to obnášelo.
                      VŠ se bez SSM udělat dala, to vím :o) Dostat se na gympl bez členství v pionýru u nás nešlo, tam byli hodně rudý. Jinde to prej šlo. Jasně, mohl jsem bejt hrdej a dojíždět 30 km. Nebyl jsem.
                      Že se z leckterejch kovanej komančů stali kovaný odeesáci a pak úplně stejně kovaní antiklausovci topáci, je bez debaty.

                    4. Na nas gympl se bez clenstvi v PO dostat dalo, s jednim jsem sedel v lavici. Pritom to byl vyberovej gympl, tehda jeden ze dvou nejlepsich v Brne. Nevim, jak to bylo mozny. Rodice toho stastlivce pritom nebyli komari a on sam byl spis trojkar.

                    5. Ona soudružka ředitelka u nás byla fakt hodně pevná soudružka. Jinak toho v hlavě moc neměla.

                    6. My jsme na gymplu meli mega kovanyho soudruha, jistej PhDr. Josef Kolomaznik, CSc. Donutil tehda o nem udelal jednu povidku. Barvu mozku tezko odhadnout, protoze to byl nejakej cas profi vojak a brutalni komunista. Mel jsem ho na ON, jak jinak.

                2. shane: Proto jich je ODS plná resp. byla, když do ní po sametu nalezla většina kariérních bolševiků – viděl jsem v okolí. Dnes tam jsou nejspíš jejich potomci, když fotrové pošli.

                  1. To jsou podle „vzdělaných“ „inteligentních“ pravičáků ti hodní dobří komunisti. Jako PePa.🤣🤣🤣

                  2. Mezi nama, kdepa by se vzalo tolik lidi, co prolezli pres OF do ruznych partaji, kdyby nesmeli byt puvodne komari?

                3. shane 4.10.2025 v 19:13

                  Měli na rukou krev.
                  Na jaře 1968.
                  V tehdejší euforii zažila KSČ opravdový vstupní uragán, pravé Pražské jaro.
                  Důvodem pro houfné vstupování (následovaná velmi záhy houfným „vystupováním“) byla nadějná vize socialismu s lidskou tváří, obrodného procesu…
                  Dotyčné novočleny je možné vinit z naivity, jistě, ale ze sdílení krve na rukou, to dokáže jen opravdový mozek.

            2. Jakou antikomunistickou bitvu tu chceš vybojovat, když komunismus byl pro všechny jen výtahem v kariéře?

              1. Jeden příbuznej přes exmanželku byl celoživotní komanč a dělňas. K ničemu mu to nebylo, ani dětem ne – nestudovaly. Jako děcko byl dost chudej, tak tomu věřil.
                A osobně jsem znal výbornýho lékaře, kterej tomu taky věřil. Možná by bez členství nebyl primář, ale já myslím, že spíš jo, byl nejlepší ve špitále.

            3. 2 Shane, bývalý komunista, to je něco jako bývalý vrah? Jednou komanč dycky komanč, jak to říkal ten lihovec vyBorny.

  5. Nejdůležitější výsledek voleb je, že nakonec postoupila jak Šichtařová tak Pikora. Bulvár bude mít čtyři roky pré.

  6. Ono to nejsou jen státní úředníci(tech se uvadi 75k). Ale i úřednický aparát samospráv. I formálně pedagogické síly jsou často úředníci, dtto hasiči (tam to mam z první ruky v rámci širší rodiny)…
    Ale není to jen o počtu lidí, ale o efektivitě aparátu. Kdo měl co do činění se stavebním úřadem, tak ví (to si v zásadě nemohu stěžovat na lidi a jejich jednání, ale ta doba…).

    Ale důchody až půjdou husakovy děti do penze, bude výdaj na důchody zdrcující a to ce jede teď bude zcela mimo realitu.

    1. Vláda ovšem jaksi nemůže vyházet zaměstnance samosprávy. Takže v tomhle štěkáš na špatný strom. A taky je celkem blbost vyházet lidi, aniž bys zrušil agendu co vykonávají. Pak by to na těch úřadech bylo ještě větší peklo, žáno.

      1. Jsem svědkem jak se komerci během 10 let zredukovalo 60% míst v jedné funkci (finance). Převážně tažené IT změnami, redesignem procesů a méně, ale také změnami (redukcemi) agend.

        Pokud chci na malém městě (10k duší) pokácet na svém pozemku strom, nechci vidět komisi o pěti lidech. Vše zaměstnanci města. Hodinové jednání. V devadesátých letech bylo městských úředníků jedno patro. Teď tři.

  7. Tak jsem nevolil zbytečně… 6.8% není na úplně novou malou stranu tak špatné. 109 nebo 108 mandátů na terminování Fialy snad stačí i když to mohlo být lepší.

    K neúspěchu Stačilo mám poněkud rozporuplný vztah. Na jednu stranu jsem rád, že analogoví bolševici v parlamentu nebudou, na druhou je jasné, že by se jejich hlasy proti eurobolševikům někdy možná hodily.

    Relativní neúspěch SPD mě mrzí. Ne kvůli Kanimůrovi, ale tajně jsem doufal, že by se do vlády mohl dostat i Libor Vondráček. Teď je to nereálné.

    Voliči (ti původní, dlouholetí) ODS by měli slavit. Mají teď možnost se zbavit Fialy a jeho party.

    Dnes večer si po delší době doma v sobotu pustíme televizi. Ty kyselé ksichty „liberálních“ jElit jsou k nezaplacení.

    1. No Fialovi slo pry o vsechno, tak uvidime, kde skonci.

    2. dritchie 4.10.2025 v 18:57

      Zajímavé. V parlamentu tedy nebudou bolševici, kteří by byli ve výrazné menšině a navíc by většina z nich nebyla členy komunistické strany?

      1. @ygorek
        herdek, zase ta umlčovaná většina netrefila do volební místnosti…
        Kačenka nemusí být smutná, zůstala ji sesle v satanském doupěti v Bruseli, chudáci Vidlák, Bobo, Venezuela a zaOrálek.

        1. Dachsmeister 5.10.2025 v 9:29

          Jsem jen prostý vidlák, takže je asi logické, že souvislost vaší reakce na mou otázku nevidím žádnou.
          Možná jste si jen spletl vlákno, stane se.

    3. Odmítám to kompletně komentovat.Všichni to respektujou a bude pořád klid na opravdovou práci.

      Tady pouze upustím, že jsem zažil malý šok:
      Piráti tolik?
      Projel jsem si mapu a i v Horní-Dolní Prdeli měli 7?
      Kde to jsme?

      1. Hodně hlasů mají Piráti od mladejch. Prvovoliči si nepamatujou, co všechno Piráti posrali, dokonce ani nevědí, že fetku Fiala vyhodil z vlády. Plus jim to naházeli různý alternativci, aktivisti…
        Oni teda měli dost voličů i minule, jenže je SaTANisti vykroužkovali.

        1. Měl jsem za to, že mladý jedou extrémy:Buď na to pérděj anebo volí to, co rodiče.

          1. Nevím, jak jinde, ale u nás v práci je to prakticky ideovej monolit. 90+ % pro vládu a Piráty.
            Vymejvárna hlavně na sociálních sítích, mají to propagandisticky zmáknutý. Částečně i školy, ale ty nejsou tak silný, jako vrstevnická skupina na instáči atd.
            Oni fakt věřej těm kecům o ruskejch tancích atd., takže šli volit.
            Co se týká rodičů, myslím, že většina z nich se s polodospělejma dětma nebaví, a už vůbec ne o politice. Většinou čuměj každej do svýho mobilu. Výjimky jsou uvědomělí rodiče a naopak rodiče naladěni řekněme dýfensovsky, ale to je IMHO menšina.
            No a Bartoš má ty dredy, žejo.
            Pár holek volí Osmana kvůlivá mokrýmu spodnímu prádlu.

            1. Bahnak:
              Tak to máš práci !snů!
              Nesnáším uvozovky.

              Co tě tam drží?

              1. @Forge
                Dobrý podmínky. A netahám do toho politiku.
                Ovšem pokud do toho politiku začnou tahat oni (náznaky už jsou), budu muset jít.

              2. Jinak jinde je to plus mínus stejný.

                  1. K těm mladejm – lišej se gymply (silně provládní) a podobný školy od průmek a učňáků. Ty druhý na to prý převážně dlabou, psali známí.
                    Vejšky nemám zprávy, ale tipuju, že humanisti to těm Pirátům asi naházeli.

                    1. Možná se spíš lišej rodiny…

                1. Sorry, 20:46 patřilo jinam.

          2. No, moje mladá asi volí něco zelenýho, má vymytej mozek šetrností, klimatem a tak ….. nějak se mi nepodařilo jí kloudně vysvětlit, že všechny tyhle levárny vymysleli geronti, páprdové, asociálové, kterým je planeta u prdele, jen jim jde o okrádání lidí.

  8. Pražáci opět nezklamali😕

    1. Brno taky ne. A evergreen Marek Benda.

      1. Ze superdebaty s premiérem:

        R. Koranteng, NOVA: „Vzpomínáte si, jak jste mi po volbách říkal, že v žádném případě nebudete zvyšovat daně?“

        Petr Fiala: „Ano a já se k tomu stavím jako chlap čelem… a právě proto nechceme už sahat do daní.“

        RK: „Aby si v tom voliči udělali jasno. Vy nechcete zvedat daně ani firmám, ani fyzickým osobám, ani DPH, ale pouze spotřební daň?“

        PF: „Tak to je, ale všimněte si, že taky neslibuju snižování daní.“

        RK: „Na to jsme se ani neptal, pane premiére. To by mě opravdu nenapadlo.“

        Uznejte sami, že něco takového ani sebezkušenější scénárista nikdy nevymyslí. Jak napsal Jaroslav Hašek: „V životě lidským jsou takoví věci, že i vůl pláče.“

        A voly volí voli.

        1. Je zbytecny se rozcilovat, ze vetsina lidi je hloupa. Kdyby nebyla, davno bychom nemeli zastupitelskou demokracii.

          1. bingo

Napsat komentář

D-FENS © 2017