Jak jsem potkal dezoláty - zpět na článek

Počet komentářů: 454

Přidat komentář
  1. Za “1”, pane domácí!

    1. Mas to marny, na pana domaciho se krome tech dvou smradlavych loseru jeste navesil loser s botem, kterej kdyby mohl naklikat 1000x za 6, tak to v tom hodnoceni udelal. Bohuzel, nabizela se jen 5, cak co uz…

      1. Mě by spíš zajímalo, kolik je u Svobodných opravdu úspěšných podnikatelů Sysopova ražení. Co se vypracovali od nuly po úspěšnou firmu.
        Obecně u všech stran co se ohání pravicovostí.

        V těchto stranách spíš pozoruju podivné existence co se tak nějak plácají ode zdi ke zdi, než úspěšné podnikatele.
        Včetně Motoklausistů.

        Možná že jižní čechy mají dobré kandidáty, ale…

        Fakt bych rád viděl pravicovou stranu co stojí za živnostníky a drobnými podnikateli a ne za estébáky, devadesátkovými mafiány a za nadnárodním americkým kapitálem jako ODS.

        1. Jako všude. Úspěšný podnikatel úspěšně podniká a nemá čas lízt do politiky. Do politikd lezou hlavně teoretici a když už je to podnikatel, tak je to obvykle nějakej hochštapler.

          1. Rozumni a schopni podnikatele vidi, jak dopadl Fischer a je jim jasny, ze by to u nich bylo to samy.

            Vyjimkou budiz nekteri mistni podnikatele v malych prdelich, co jsou i v samospravach, ktera se schazi v pondeli na dve hodiny.

        2. Jak se pozná úspěšný podnikatel? Podle obratu, zisku, počtu zaměstnanců? Oblíbenosti v obci / okrese / kraji?

          1. Musis znat jeho cil. Pak muzes posoudit uspech.

            Jantar jako cil vzal, ze nekdo z nuly postavi prosperujici firmu (mimochodem, toto neni uplne muj pripad, protoze kdyby moje firmy, byt nikdy nezkrachovaly, byly skutecne naprosto perfektne uspesne, pak z nich udelam a.s., podrzim si akcie a jdu do doochodu nekde ve 40. Namisto toho jsem odesel do Rise. Co mne k tomu vedlo, je vec dalsi, ale ja se za nejak super uspesneho nepovazuju. Rozhodne znam lepsi a uspesnejsi).

            Zacit z nuly, bez tatinku na spravnych mistech a bez kufriku penez vyvexlovanem za minule totality, nebylo uplne jednoduchy. A myslim, ze zacinat dneska uplne s cimkoli, je jeste horsi.

            1. „Zacit z nuly, bez tatinku na spravnych mistech a bez kufriku penez vyvexlovanem za minule totality, nebylo uplne jednoduchy. A myslim, ze zacinat dneska uplne s cimkoli, je jeste horsi.“
              Podepisuju.
              Začít dnes jako jednomužná firma od nuly není prakticky možné.
              Když jsem v devadesátkách začínal živnost byla to sranda. Od té doby tak přituhlo, že jsem životnost raději ukončil a lituju ty co se snaží začít. Jak se píše výše, bez bohatého strýčka se to neobejde.

              1. Můj příbuzný sedí na ourade a říká, že to není problém, že ŽL stojí litr a můžeš valit…

                1. Tak proc tam jeste sedi?

                  1. Přesně to jsem mu řekl; když to není problém, tak jeď… nj, jenže jistá sesle v ouřadě, nic ho nenutí, načež jsem mu samozřejmě sdělil, tak nekecej, že to není problém.

                2. B.W.
                  No, třeba vychovat dítě taky není problém – stačí oplodnit samičku:-)
                  Ale možná jsi to myslel jako vtip?

                  1. No zeby si to ten pribuznej za ten litr zkusil, jakej to neni problem. Ze mu ten litr klidne na to dam a at se vzda fleku na urade.

                    Ja jsem se ZL taky podnikal, bo jsem mel jednu specialitu, ktera byla vazana koncesi. A rozhodne to teda prdel nebyla, i kdyz to byla pulka 90ek.

            2. „A myslim, ze zacinat dneska uplne s cimkoli, je jeste horsi.“

              Hele, to zas není úplná pravda. Například je výrazně jednodušší udělat si malý e-shop, než udělat si fyzický krám se skladem. Máš menší fixní náklady a potenciální zákazníky z celé republiky.

              1. @ Marian Kechlibar 11:59

                Co to zase žvaníš za hovadiny? Na tvým komentu pozitivně kvituju jednu věc. Je stručnej. Oproti tvý obvyklý nekonečný grafomanii velkej pokrok. Debile.

            3. Sysop 4.10.2025 v 19:55

              „Musis znat jeho cil. Pak muzes posoudit uspech.“
              .
              No tak něčí cíl je pracovat a uživit rodinu, něčí cíl je centimilionář, něčí cíl miliardář, něčí cíl workoholismus, ale stále jsou to cíle více či méně egoistické.
              .
              Takže podle ziskovosti, podle počtu zaměstnanců?
              .
              Podle toho jak firmu vnímají ve společnosti?
              .
              Jak je firma prospěšná pro společnost?

      2. „se krome tech dvou smradlavych loseru jeste navesil loser s botem“

        O kom je řeč?

        1. No mel jsem na mysli ty dva papundeklisty plus nekoho, kdo si pohonil ego sfixlovanim pocitadla pod clankem.

          1. No, jeden, co by si mohl honit i ego, se tu nově objevuje…

            1. Bahnak, takový hezký nick. S čím to souvisí? S bahnem? Kaprem?
              Tady je to spíš teplíčko a smrádeček? Kluci, no spíš mladší senioři (60+), co spolu mluví v diskusích na dfensu?
              ;-)

              1. SAVP 6.10.2025 v 17:30

                Záleží na tom, jak zní otázka.
                Třeba:“Koho volíš? Losnu, nebo Mažňáka?“
                Ovšem nejlepší je, když nick nesouvisí vůbec s ničím.

              2. @ SAVP

                Čau Prcino, seš nějaká rozpumprlíkovaná. Chceš si zaprcat?

            2. Vedete si nějaký seznam? Jak se jmenuje? Nepřátelé našich diskusí? :-D

          2. Kdo je zas papundeklista?

  2. nesouhlasím se statí o vlajce. vlajka je symbol či nástroj. ale určitě to není jakási modla, k níž by mělo být možné se chovat pouze jediným schváleným způsobem. například se mi velice líbí americké pojetí, kdy vlajku můžete třeba spálit (ať si současný potus říká, co chce) a tím jí, a tomu co reprezentuje, klidně zároveň prokazovat úctu.

    „mesič“ pánů obalených ve vlajce české sešité s tou ukrajinskou se mi nemusí líbit, ale musím uznat, že je celkem srozumitelná. a vlajka jako taková je tím pádem k tomu vhodná.

    (je tedy klidně možné, že to byl esteticky a provedením takový provar, že kritika je na místě. ale z článku jsem si spíš vzal to, že samotná myšlenka byla kacířská.)

    1. V Americe sice vlajku muzete spalit. Pokud ale american za neco stoji, tak nedopusti aby se napriklad dotkla zeme, a pokud se tak stane, tak ji uz nepouziva a koupi si novou.

      1. to je sice docela rozšířená legenda, ale flag code nic takového neříká.

        1. Český zákon č. 352/2001 Sb. ovšem něco trochu podobného říká:

          § 9 písmeno g: státní vlajka se vztyčuje a snímá bez přerušování; při vztyčování a při snímání se státní vlajka nesmí dotýkat země,

          Je pravda, že se tam nespecifikuje, co se může dít s vlajkou v jiných situacích.

          1. @ Marian Kechlibar

            Tipuju, že ty si vlajku strkáš do prdele a rituálně ji vytlačuješ.

    2. V Americe se může pálit vlajka jo? Zřejmě v nějakých woke levičáckejch baštách typu Californie. V Texasu by sis to netrouf, tipuju.

      1. Texas není jen venkov, velká města jsou stejně liberální, jako kdekoli jinde.

      2. zajímavé, že zmiňujete zrovna ten Texas, kde se odehrálo jedno z nejslavnějších pálení vlajky s rozsáhlými důsledky:
        https://en.m.wikipedia.org/wiki/Texas_v._Johnson

      3. Říká se tomu svoboda projevu.

      4. Ale baže jo. Je možné, že by si to netroufl osamělý jednotlivec, ale ve větší demonstraci si to troufnou zcela klidně.

        Typické je to třeba při protiválečných protestech, a ty byly za Bushe ve velkých městech všude možně, i v Texasu.

    3. To ne. Státní symboly jsou důležité. Proto ty stálé útoky na ně: třeba ti vypelichaní kohouti, které kdosi vnutil hokejistům na dresy. To je hnus. Když se padouši dostali ke všem důležitým postům ve státě / Praze, poslali státní klenoty někam do Německa! Za Zemana by si to nelajsli.

    4. Ta „mesič“ je notně dvojsmyslná, asi jako „V jako Viktoria“ za protektorátu, které Češi četli jako „Vy Volové, Vy Věříte Ve Vítězství Vašeho Vůdce?“.

      Oni chtěli symbolicky prokázat nerozbornou jednotu českého lidu s ukrajinským, který brání novou Evropu před russsssskými hordami, jiný by zase viděl podobnost korupce a rozkladu státu, anebo ochotu hrát užitečné idioty anglosaským elitám…

  3. „Jako by nestačilo, že tu máme mizerné řidiče a nejnebezpečnější křižovatku na zeměkouli …“

    Ale máte Budvar. A lidi, kteří ho drží nad vodou. To je víc.

  4. No tek neblbněte kluci, rozezná bojiště ve dne i v noci.
    https://www.czechfreepress.info/images/stories/com_form2content/p2/f28666/23.jpg

  5. nemohli jit za milion chvilek, protože těm nedošli peníze od americkejch poplatníků, tak šli za drobné od FialoBureše

    1. No mě spíš přijde, že to byli zhrzeni voliči Svobodných.

  6. Rozmohl se nám tady takový nešvar – obviňovat své oponenty z toho, co dělám sám. Typicky kolaboranti s Bruselí a Washingtonem nadávají kdekomu do kolaborantů, lidé, kteří chtějí regulovat každý prd, obviňují Russsssko z toho, že chce omezit naši „svobodu“, lidé nenávidějící kohokoli se zrovna protivným názorem mluví o šíření nenávisti…

    Jsem upřímně zvědav, jak jsou letos karty rozdány.

    1. To máš fuk. Když tě tak v poslední době čtu, tak ať volby dopadnou jakkoli, tak ti to klid na duši nepřinese.

      1. Klid v duši hledám v kostelích, v modlitbě a v přírodě. Sledování politiky a veřejného života obecně je zdrojem hněvu, frustrace a deprese, i když nelze vyloučit příjemná překvapení.

        1. Maj recht, Jihočech. Znám pár lidí, co prostě přestali číst zprávy a tvrdí, že je jim mnohem lépe. Sám jsem to zatím nedokázal.

          1. LWG: Co zkusit automatickou četbu, tedy zprávy jen číst a nemyslet u toho? Osobně jsem přesvědčený, že neklid vyvolává v člověku především myšlení.

            1. Hupert 4.10.2025 v 9:01

              Zprávy číst a nemyslet u toho?
              To dělají skoro všichni, ne?

              1. To mi pak vysvětli, proč jsou při tom neklidní.

                1. Hupert 4.10.2025 v 9:13

                  Právě proto?
                  Jinak co se týče jádra pudla, mezi neklidným a nasraným (hněv, frustrace a deprese) nějaký rozdíl cítím.

  7. A teď si představte, že toto má volební právo. Také si představte, jak a jakým tempem chrlí tyto produkty dnešní školství. Hned budete mít v některých věcech jasno.
    Je zbytečné se za Č. Budějovice omlouvat. V jiných městech mimo Prahu to je ještě horší. Například na ZČU mají také filosofickou fakultu…

    O Praze už raději ani nemluvit.

    1. Copak volební právo, ale hlavně mají děti a ne jedno … Ty budou z domova tak vypatlaný že snahy školství už nebudou potřeba.

    2. No, mně stačilo, když jsem si přečetl tzv. Petici akademiků a prošel seznam signatářů. Některé z nich osobně znám… Asi u dvou mě překvapilo, že jsem je tam viděl, u těch dalších mě to nepřekvapilo vůbec… Naštěstí spousta dalších akademiků, co znám a vážím si jich, na tom seznamu nebyla, tak ta situace ještě není tak úplně špatná… Ano, sám jsem emeritní akademik…

      1. A jakej máte pocit z toho, že se akademici poměrně často potřebují povyšovat nad ostatní? Ostatně, co jinýho je cílem takovejch petic, žánop. Pokud pominu některý ty přírodovědný obory, kdy fakt makají v laborkách, většina z těch ostatních jsou tlučhubové, co sedí na židlích a hlavně nemají vůbec zkušenost, jak to vypadá venku mezi lidma, mimo jejich malou bublinku. (Jsou samozřejmě výjimky, co bádají naopak primárně mezi lidma a tráví s nima vagón času, např. různí jazykoví badatelé, historici a tak. Ale kolik jich je, a jakmile se pokusí promluvit s názorem, podloženým nejakou vědomostí, kterej není režimu po vůli, tak jim na hlavě přistane pořádná várka sraček.)

      2. Dnešní univerzity jsou baštou „progresivního“ ultralevičáctví.
        To je bohužel smutný fakt.

        Už jsou tím bohužel trochu zasaženy i technické a přírodovědné fakulty. Naštěstí ne fatálně.
        Znám například docenta – skvělý člověk i odborník – a ten si při každém rozhovoru o politice povinně musí zanadávat na toho zlého Trumpa. Jinak s tou ideologií ale nemá nic společného a být Trumpem, dělal by možná to samé co on..
        Říkám si: Dokud je to jen v téhle rovině, je to OK. Asi mu to ukládá nějaký fakultní kodex, aby byly granty. :-D

        1. Ne trochu ale hodně. Techniky berou granty na digitální koncentrák a přírodověda na green deal a globální oteplování. Pokud to nejsou rovnou tiskárny na tituly pro dětičky zasloužilých fízlů a estébáků, jako tetuše Danuše Mendlova zemědělská univerzita.

          Věda z 80% pracuje proti lidem, ne pro ně.

  8. Ja bych prave se stati o statnim symbolu v clanku souhlasil. (ostatne mame tu 352/2001 sb.)

    Je skoda ze organizator verejne akce neni na tento typ zevlounu pripraven.

    Ovsem, pripomelo mi to proc jsem kdysi prestal volit Svobodne. Byli uprimni, cestni, pracoviti a – naivni a mysleli za sama „pravda a laska zvitezi nad lzi a nenavisti“.

  9. Ti občany nelahodici dfensove oku exhibovali nesouhlas s spd na meetingu Svobodnych proto, že se stali inferiorní podrztazky SPD.

    Nic víc bych v tom nehledal.

    Svobodní spáchali vstupem do Okamurových střev harakiri. Chudáci Svobodní se tulili a jako čokl k noze Japonce. Čekají na drobeček v podobě tepleho místečka na 4 roky v parlamentu, který nepřijde.

    Po těchto volbách budou ty pidi strany definitivně vyměšeny na smetiště dějin. Pro, trikolora, Svobodní, Socdem pleskne na místo na hnojišti dejun vedle Důchodců za životní jistoty, Věcí veřejných, nebo Realistů.

    Budiž jim hnojiště lehké.

    1. S pravděpodobností hraničící s jistotou se všech 6 lídrů zapůjčenech z jinejch stran dostane a nejspíš na danejch kandidátkách eště ai spousta dalších. Tak mužeš puknout, libtardskej potrate.

    2. No, to se nestane, z jednoho naprosto jednoduchého důvodu, který všichni známe: Protože se to nestalo dosud. Pokud nehodláš spekulovat o možnosti, že Babiš protlačí nějaký zákon, zakazující malé strany, což je docela odvážná představa i u Babiše, tak skutečně není důvod, proč by se zrovna teď mělo něco měnit, když podpora malých stran naopak velmi zvolna, ale roste.

Napsat komentář

D-FENS © 2017