– A „strašidlo Vidlákismu“ vosračkovali teda festovně (aspoň, co jsem slyšel).
Co se na to podívat realisticky? Je to populista? Může si za to sám? Zvládá mediální sebepropagaci?
No moc ne. https://youtu.be/Bp-IsLw3B8w?t=1266
Co to je? Video v 720p, někde v kanceláři s podivným textem v pozadí na YT kanále, kde je „doma“ stalinista Skála?
Plus nemoderní web. https://www.vidlakovykydy.cz/clanky/mea-culpa
Jako „fan“ stránka dobrý, ale pro oslovení voličů napříč věkovými kategoriemi naprosto nedostačující.
Do TV se nedostali – neosloví voliče 65+
Na YT vysílání jak před 10 lety čili neosloví ani 45 – 65.
To fakt nemají v partaji kilopade na pořádný vybavení a dekorace ve studiu? https://youtu.be/5Pm3r6a7Muk?t=1818
Kdesi v podkroví, bez klimatizace.
No a na moderních sociálních sítích asi taky nula, protože memeček moc nebylo a ještě si z nich dělali legraci.
Tady někde ve videu https://youtu.be/mZPmxKn7tfc?t=9286 se baví o Stropnickém jako o hrobaři, který už pohřbil druhou stranu.
A to teda nejsou žádní docenti politologie či jiní kandidáti věd.
– „facka Klause Fialovi“
Voliči děkují. Ironie. Další rozmnělnění, nic víc. Devadesátkoví politici by už měli konečně zmizet v propadlišti dějin.
Jak by asi vypadala „facka“ Gottwalda s Novotným vůči Husákovi se Štrougalem? Že vyměkli a stříkaj disidenty studentou vodou a hlídaj Havla jako oko v hlavě?
Celej ten kočkopes. Místo, aby trochu ohnuli hřbet, zavřeli na rok pusu, „jeli“ mírnější notu, konečně udělali za komunismem tlustou čáru, domluvili se a přidali pod křídla SPD, doučili se marketing, sociální sítě a v klídku se nechali kroužkovat na úkor starých espéďáků viz. Rajchl, Ševčík, Vondráček, tak šlápli na plyn a projeli to.
Pokud teda někdo někde nefixloval s počítáním. Mě to přijde, že nepochopili jak funguje průměrný volič a sociální sítě.
A když už promluví, tak mluví o předminulém století. https://youtu.be/9fjBiI91hpI?t=2633
Pokud chci někoho porazit, tak ho musím prvně poznat a pochopit jak přemýšlí a co chce.
A jedinej, kdo jakž takž zvládá marketing je Babiš.
I přesto, že si z něj pak dělají legraci. https://youtu.be/SxDOUJCjkgY?t=2363
– Já se obávam, že tuta země už je dokonale infiltrovaná všelijakejma probruselskejma a vůbec prozápadníma mrdkama.
Ano, posledních 25 let. Halóóó, je někdo doma? Kde jste byl posledních XY let?
Vidím to minimálně od roku 2012 a nástupu ANO Bude Líp. To sem si říkal, že takto hloupý národ přeci po všech těch kauzách není.
A bum, skoro dekáda s Babišem a nebýt kofydgejms, tak jede dál. Včetně Faltýnka, tancující hranolky, a Vojtěcha.
Kdo soudný je mohl znovu zvolit?
Ještě pár let (10 – 15) a budou tady články o zahradničení?
A k třicátému výročí založení auto-truc-polit-blogu budou i notifikace a lajkování komentářů? Jupííííí.
ukatoto ukulele
No nevim, no. Článek mi přijde lehce sračkoidní. Samozřejmě že vím, že když se mi to nelíbí, tak to nemám číst, ale já furt bojuju s tím, jak zjistit, že se mi to nelíbí, aniž bych to četl?
Mám fakt těžkou alergii na každýho, kdo se ohání vlastenectvím. Žiju tady taky, už docela dlouho, dívám se kolem sebe a to jako fakt? Co vypovídá volební účast a výsledky o vlastenectví v Čechii? Podle mě úplný hovno. Dokonce ani o inteligenci voličů to nic moc nevypovídá. Každej má totiž svojí vlastní motivaci pro to, co dělá, a soudit motivaci lidí o kterých vím úplný kulový, spíš něco vypovídá o mě, než o nich. Sto lidí, sto názorů a jediná jistota: z tý stovky jich bude celkem dost, co se mi nebudou líbit. O státu, o národu ani o vlastenectví se z toho ale nedozvíte nic. Tak už s tím přestaňte kolem sebe mávat jak praporem na barikádě.
SAVP
„Samozřejmě že vím, že když se mi to nelíbí, tak to nemám číst, ale já furt bojuju s tím, jak zjistit, že se mi to nelíbí, aniž bych to četl?“
To je motto, co?
Zkuste přijít do Kauflandu k pultu se sýry a řekněte, že chcete ochutnat nějaký lepší sýr, než si teda koupíte. :-D
–
„Sto lidí, sto názorů a jediná jistota: z tý stovky jich bude celkem dost, co se mi nebudou líbit.“
To jako vážně? A voni se jako nesejdou ani na základech? https://cs.wikipedia.org/wiki/Maslowova_pyramida
Kde to žijete?
–
Ale jinak souhlas. Článek je taková místní klasika posledních několila měsíců, možná let.
Samej generál co by po bitvě vyhrál s prstem v nose.
Ale aspoň už uměj popsat realitu. Teď ještě, aby zkusili zapřemýšlet na rok či dva dopředu. To bude teprve výzva. ;-)
ukatoto ukulele
Vy kolem sebe nemate lidi, který maj jiný názory než Vy? A na to jste přišel sám, nebo Vás o tom převědčují sami ti lidé při ranním a večerním nástupu? V rámci této diskuze je Vámi odkazovaná pyramida silně mimo mísu. Že vy pracujete v nějaké té frikulínské firmě, pořádající ta oblíbená firemní školení, zaměřená na henten osobnostní rozvoj, na které sedí jak prdel na hrnec to, co tady kdysi dfens napsal: v každým normálním režimu by žrali trávu u cesty.
cool
Kluci minulost nebo budoucnost …aktuálně jiné ráže!
Nedivím se že chytrá horákyně pindostan genocidy nejen indiánů $tržníků korporací úžer dělá svatého navedeného za bukem jako ostatně vždymže si to EUlani zaplatí nakoupenými trupely zdebiliriátu za drobky z hodovacího stolu ometači pinglů, hladových vyžraného malými blbci, ne. https://www.youtube.com/watch?v=RuOQNaHmdyo
cool
https://www.rodon.cz/print/clanek.php?id=3886
Jste nepoučitelní, tam si čechral peří i pa „intelektuál klaun institut skořápkář a jste tam kde jste kdyby jste nežili z toho co vytvořili poválečné generace pro děti které garnitura okradla a zařídila jim dluhové otroctví a kreténi inkluzek směrnic debilů jim nepoví. To je pátá kolona úpadku země i lidí. Prostě hovada.
cool
Jste doma? Porcovaní labužníky. Tradicionalisty „industriálu už mistry? ,, VAU, samozřejmě bez pobídek zaprodaným sráčům zdebilirace obětí a to jste no kdo jiný – vy. https://www.youtube.com/watch?v=zK87uDviI7M
Mimo jiné otlemek byl notně vystříhaný aby to i běžným naivům nedošlo že se jim upřímně tlemí se založením mustru vykuků úžer koorporátníků. https://www.youtube.com/watch?v=ms2DDtXH9bs
Co baštíš? Nějaký spešl matroš? :-D
A proč tě většina ignoruje?
cool
To je intelektem, ti co se nezorientují se prostě urazí bé a bé bébébé bé BÉÉÉÉÉ. Ostentativní moulo s kapitálkami. Nevlísávám se na rozdíl od tebe s primitivismem jak hovno košili s rádoby učenými keci a s balastem „béčkových zdrojů stafáží populismu. A stačí, stejně než to rozluštíš vytečeš vocasi. :-)
cool
No? Je mi i divný co je to tu za mánii či deviaci že si lidé neprotlačili nikoho jiného do parlamentu než nohsledy globalistů, takže jste jim de facto šumák no a ano i když jimi nevysloveně s postoji na póvl. Podle mne je to děsný deficit voličstva který jim opravdu ten „peklát dá. https://www.facebook.com/ladislav.vrabel.2025
princdrson
pěkná analýza. Ještě přidám postřech. Burešovci už nasazujou na své potenciální koaliční partnery, zesměšňujícími komentáři a vzkazy ve sračkometech. Budou-li takhle pokračovat, tak by Autaři i SPD udělali nejlépe, ukázat Burešovi zdvižený ukazováček. A trvat na svých programech.
Adanedhel
Antifiala není to samé jako antibabiš, alias Váš artikul je nemocný. Mě potěšilo hnutí motorusistů na vesnicích, ale elektromotor je také motor. Miluju qičení starých fosilních boomers po ránu! Teď se těším jak se nerovnice ano a spd navzájem servou o světské panování! Řekl bych, že Pitomyo zase uplácá nějakou jinou srajdu, nebo prozře a změní strany. Vlastenech není chlastenec nebo ublafaný boomer.
asi je ten tvůj elekromotour vole nejakej polámanej, dyž poměrně značná část tech tupejch dementů se v tom táhne jak smrad ai ve městech tak, že vyloženě zdržujou provoz a tvořijou kolony
Sysop
Elektroauta jsou klasickej politickej vymrd. Nadava se na motor, ktery pritom vubec neni problem, ba dokonce jeho kroutak „vocpoda“ je primo uzasnej. Problem je samozrejme v bateriich a distribuci energie an bloc. Letos v zime jsem v zacpe na E53 na Mnichov videl postupne tri vybity Tesly a za svodidlama nadseny majitele ve svitivejch vestach, na ktery padaly bily sracky. Bez ohledu na vyhrivanou sicnu a volant mne tento pohled vzdy zahral.
vinicius
A jak se to liší od situace, kdy dojde benzín nebo nafta? Elektřinu v kanystru nedoneseš
corona
vinicius:
„Elektřinu v kanystru nedoneseš“
– – –
Baterkofanatik Jan Staněk (Electro Dad) již prezentoval těžkou přenosnou bedničku, ze které lze takto zdechlou Teslu dokrmit.
Panelákovej Pičus
Nevěřím že Volvo dojede až do Mnichova. Byls na Oktoberfestu?
Sysop
Letos ne, oblezl jsem festy tady v okoli, navic jsem tam dostal zradlo a pivo zadara, tak co v zajebanym Mnichove. Uplne mi staci mnichovske zacpy a to jsou jen dopravni.
Panelákovej Pičus
Já mám Mnichov rád. Chodím docela často na Bayern.
Sysop
By me mohlo prdel polibit se prodirat autem Mnichovem. Pumpickari kam se podivas, Hanoi hadr.
leon
Piráti nejsou levicová strana a mladí uvědomělí jsou indoktrinování mýty, polopravdami cpanými jim do hlav ve škole, a všudypřítomnou Západní propagandou. Ani náhodou nejsou levicoví. Levice je pro ně fuj jelikož ji mají spojenou s komunisty.
Sysop
To uz se tu probiralo a tvuj nazor je, bohuzel, v prikrem rozporu s realitou. Piratsky bolsevismus smrdi na hony daleko. Jejich kecy o svobode jsou jak v sovetske hymne.
leon
To není názor, to je fakt.
Bohužel většina lidí včetně tebe není schopna pochopit co znamená levicovost.
Bylo zde jiným diskutujícím dokonce vloženo video kde je to vysvětleno, ale je to marné, je to marné, je to marné!
Piráti jsou banda převážně mladších prospěchářů – chtějí získat koryta. Škodlivá pakáž, nic víc.
RomanL
Škodlivá LEVIČÁCKÁ bolševická PAKÁŽ. Nic víc, nic míň. :-P
Challenger
Hajzlík rozvědčická to má jen na 2 roky, do března 2028. Pak půjde, jak doufám, hezky do hajzlu, svině jedna neomarxistická. Jen proti němu musí postavit kandidáta, který by za to stál. Turek mi přijde docela v pohodě, proti rozvědčické blbé gumě značka ideál. Za 2 roky bude splňovat i věkový limit. Jako největší problém vidím SPD – je nestabilní, doufejme, že poslanci za Svobodné budou mít příležitost se ukázat a prokázat svůj vliv.
Je zajímavé, že všichni, kdo se preztentovali přes XTV uspěli: Gregor, Turek, Macinka, Pikora, Rajchl, Ševčík bez ohledu na stranu. Vidím velký potenciál. Ale článek má v mnohém pravdu. Bábovi by pravděpodobně neuškodil politicky Dozifert (event. s podporou Pyjátů), pokud do toho smradlavý gumácký prezidentčík hodí vidle, vidím Dozifert jako most likely scenario.
Sysop
Turkovi daji media ty jeho pubossky manyry nekolikrat sezrat a kdyby kandidoval na Hrad, tak urcite vytahnou i to, kolika detem ve skolce rozslapal hrad na piskovisti. Neni to milasek medii.
Foundryman
Pokud Motoristi protlačí Turka na zamini, může si nahnat značnou popularitu.
Sysop
Kdyz mohl narod odpustit skunkovi bolsevickou zapalenost, tak by nad tim Turkovym hajlovanim taky moh’ primhourit ucho. Ale musi si to chlapec odpracovat a hlavne – media musi z toho, kdo za jim bude stat, cejtit profit. Pak jo.
corona
Sysop:
„media … cejtit profit.“
– – –
O tom to je – vždy prachy v pozadí. Pak budou tlačit kohokoliv…
Sysop
Holt, nemame nezavisla media. Vsechna jsou zavisla na penezich.
Ada
Český národ nebude nikdy milovat někoho, kdo jezdí v Bentley.
fatdwi
Ada: tak. Na to poctivej člověk totiž nikdy nevydělá.
V Bentley může jezdi meruna, hokejka nebo nějaká serebrita, ale ne politik. Resp. ten může taky, ale nesmí to být součástí jeho image. P
cyklista
Mě fascinují sny dementních dezolátů, jak se teď už budou mít skvěle. Přitom podobná vláda na Slovensku obyvatelům Horních Uher zajistila, že už nemusí emigrovat jen do Brna, vyšší životní úroveň už mají v Rumunsku a Bulharsku a zanedlouho se budou mít lépe než na Slovensku i v Albánii. Maďarsko má průměrnou mzdu o 16k Kč nižší, než ČR, a levný ruský benzín i přes státní dotace u pump výrazně dražší než ČR.
Takže gratulki.
Sysop
Co Madari, ale vem si, jaxou nemecti doochodci uplne blbi, ze do Madarska jdou. U Balatonu maji docela velkou exklavu a ta se porad rozrusta. No blbci, jak jinak.
Ano, do Ceska jdou Nemci taky, to je pravda. A i do rozvojovych zemi JA, nebo Afriky. Ale madarsti nacionaliste vypadaji spokojene, tak co nam je do nich? Jejich zeme, jejich levidla.
Jihočech Honza
Někdo teď psal, že popularita Maďarska stoupá i u Francouzů.
RomanL
Jaké překvapení… ;-)
Panelákovej Pičus
Brzo se dočkáš. Taky budeš Německej důchodce a budeš moct machrovat na Balatonu.
Sysop
Proc ne, ja gulas rad. Mozna to pak rovnou vezmu do Ruska, tam bude jidlo i benzin.
fatdwi
Sysop: nerozumím logice motání ekonomických migrošů do hodnocení úrovně země. Je spíš smutné, že německý důchodce nemá na život doma, na straně druhé je vidět, jak je to budování kolonií důležité, protože jejich systematickým vysáváním a udržováním v nižší cenové hladině vytváří pohodlné místo k dožití.
Současně je z toho vidět další úpadek v Německu, protože přecejen když už bych důchodově migrošil, tak mnohem radši do Španělska nebo třeba Chorvatska. Ale na to už důchodce nemá, tak buduje enklávu u Balatonu (nic proti němu, ale to radši brněnská přehrada).
Osobně nevidím žádné výhody Orbána, kromě hromady keců o tom, jakej je to národní geroj a euroodbojář. Nevím o něm dost a nezajímá mě natolik, abych vědět chtěl, ale s ohledem na to, že je často v jedné větě s Ficem, tak potěš koště. Při pohledu na ty dva si myslím, že myšlenka V4, kterou jsem sám poměrně dlouho a ještě nedávno i zde propagoval, naprostá blbost. Servilnost vůči Rusákovi nikdy nic pozitivního nepřinesla a přinést nemůže.
Jinak řečeno, myšlenka V4 je mi stále sympatická, ale s ohledem na materiál ne. Něco jako že mám rád steaky, ale když v kuchyni steak housu uvidím děcko z mekáče, tak si prostě radši steaka nedám. To neznamená, že bych ho přestal mít rád, jen to znamená, že když není vhodný kuchař, tak radši nic.
Sysop
Ja osobne mam na Orbana neutralni nazor. Ze kope do EU, za to ma u me body, ze blokuje migrose, LGBTPSVZ a woke sracky, za to ma dalsi bod, ale jinak jeho vedeni statu uplne neprozivam. Ono holt kazdej je nejakej a ja nejsem Madar, takze mi to muze byt u prdele.
Idealni by bylo, kdyby V4 s Rusem jednala jako Donik. To neni servilnost, to je obchodni cuch. Rusaku, budeme xeftovat, ale jinaxe sem a do nas neser. V tom nevidim problem. Od Cinana taky bereme produkty a pritom si od nej kecat do statu nechceme nechat. Prilisna rusofobie nahrava jen sibrum, co chteji nas stat rozkrast z nejruznejsich duvodu, at uz dalsi zbytecne horecne zbrojeni, nebo nakup drahych surovin. Ta mira potencialniho nebezpeci z Ruska je mnohem nizsi nez jistota, ze zapad nas vybere jak mlady vrany.
Tu uroven zeme jsem nastinil s tema doochodcema jen proto, ze Nemec fakt nepujde nekam na Balkan, i kdyz je to levne. Nejake standardy si neozeli. Takze pokud je to nekde dobre pro nemeckeho doochodce, zit se tam nejak da. O te mire urovne se pak muzeme dohadovat do aleluja a nemusime ani do Madarska, muzeme treba srovnavat Sokolov, Prahu a Trinec.
fatdwi
Sysop: řekněme, že ač jsem zcela proti woke, v poslední době si všímám toho, kdo to pouze používá jako líbivý argument a jinak jede vojnu jak řemen (Fico) a kdo skutečně hodlá tyhle sračky potřít s nějakým smysluplným plánem, co místo nich (Trump). Orbán mi zatím přijde být více Ficem. Ale jak říkám, nevím toho dost a vědět zatím nechci, nicméně jeho častá glorifikace na D-F mi přijde jako významně se míjející s realitou.
Ano, ideální by bylo, kdyby V4 jednala s Ruskem jako Doník, jenže je-li V4 Babiš, Fico a Orbán (PL neřeším), tak už jen tihle 3 jsou zárukou servility. Tedy za mě v tuto chvíli fakt V4 nechci, protože by to s velkou pravděpodobností vedlo k mnohem horším výsledkům než setrvání v bruseli a z V4 by brzo byla zase jen gubernie, tentokrát zase ruská, díky, nechci, to už radši bruselská.
PS: s ohledem na Babišovu existenční zaraženost do bruselního análu není ale V4 s orientací na Rusko vůbec reálná. Servilita je Babišovo druhé já, ale jeho peníze plynou ze Západu a tak nemá vůbec zájem měnit teplý a přínosný anál za kremelský.
V důchodu je nejdůležitější zdravotní péče, takže se určitě shodneme v tom, že migrace důchodců do nějaké lokality obvykle podporuje myšlenku, že zdravotnictví je tam celkem cajk.
Sysop
Jasne, ze alfa a omega pro doochodce musi byt zdravotnictvi v dane lokaci. To beru jako samozrejmost. Ale pak taky, aby clovek zaplatil mistni dane, energie, zradlo a tak, ze.
Ja osobne jen vim, ze nektere Madarky jsou docela pekny (coz mi v doochode asi fakt bude fuk), jinak mne ta zeme, kde nejvyssi kopec ma snad 600 metru, vubec nic nerika. Nejsem lazenskej typ a madarstine nerozumim. Doporucit bych to nikomu neumel.
V4 s Buresem coby strategicka zachrana je samozrejme blbost. Polaci si jedou svoji lajnu, s Bruseli to dost umi. Madari si jedou svoji lajnu, s Bruseli to neumi. Fico v tom lita jak spunt pod splavem a u nas se proti Bruseli nepujde. Takze tam nevidim nic, co by tu partu melo nejak stmelovat. Jo, mozna az se FonLejno podari konecne prosadit vetsinove hlasovani bez veta, pak V4 jeste muze najit nejaky smysl, pokud ovsem najde spolecny zajem.
fatdwi
Sysop: ale to je vše až druhé – tj. místo, kde je zdravotnictví fajn, ale je tam draho samozřejmě žádnou zásadní enklávu průměrných důchodců nepřitáhne, tam bude úplně jiná klientela.
Taky nejsi Němec a asi to poslední, co bys zrovna ty potřeboval, je hledat nějakou extra levnou zemi na důchod:-) Předpokládám, že se svým platem bys dokázal důchodcovat tam, kde odpovídající příjmová kategorie, tím spíš nemusíš řešit alternativy Šumavy, to vůbec nedává smysl. Milionář z Bukurešti taky nejspíš neřeší, kde bude na důchod levněji než v Rumunsku, protože nemá důvod. To je právě to smutné, že Germán tohle řešit musí. Nakonec, u nás má na důchod prakticky každej, žádný exodus Čechů do levných lokalit jsem nezaznamenal.
Poláků je skoro 2x tolik, co zbytku hypotetické V4 a mají armádu, které nevládlo lejno, takže ti nás nepořebují a v EU si prosadí, co chtějí i bez nás. Podle mě Polák poslední, co potřebuje, je paktovat se s Ficem nebo Orbánem (případně Babišem). Polák by měl důvod jít do V4 až pokud by tady byla reprezentace, která nechce jen z brusele utéct do Kremlu, ale chce budovat něco mezi. To zatím nikde nehrozí, Babiš je bruselní loutka, Fico taky, Orbán zase moc leze do Kremlu. Já být Polákem, V4 je to poslední, co bych s tímhle materiálem chtěl rozvíjet. Radši bych se soustředil na vydojení maxima z brusele, což dělají.
Ad právo veta – ano, to by mohlo být impulsem, ale podle mě bohužel nebude. Naopak PePa to prosazuje pomalu od začátku nástupu do úřadu, takže my partnerem nebudem, naopak. Co by udělali Fico s Orbánem je otázkou, Fico podle mě vůbec nic, Orbán těžko říct.
Sysope, nemůžeš přitom přehlížet slabost maďarského forintu.
I vůči ČR se to dost pohnulo, před deseti lety cca 1:11, dnes 1:16.
Německý důchod má u Balatonu solidní kupní sílu.
Sysop
To je mi jasny, samozrejme. Pro ty, co nejake penize maji, Madarsko neni peklo.
Jasne, jina vec je, byt tam ve stredni tride.
Dachsmeister
@Sysop
když jsem by v osmdesátkách u uherského moře, už tam Němci byli, a nejen východní. Naposledy l.p. 2009 cestou z Daruvaru mě tamní koncentrační kemp plný ekonomických migrantů ze Severního chalifátu zaujal natolik, že jsme prchli po 6h do termálných Horných Uher, kde sice taky mluvili maďarsky, ale uřvaných übermenschů tam bylo poskrovnu…
Sysop
Nojo, ja jsem si Germany uzival v Brne pri Velke cene neurekom. Kdyz se jeste jezdil okruh pres Kohoutky, Pisoarky, Liskovcem na Veselku, taxem musel ze skoly z Mendlplacu peskobusem, bo tykadlo nejezdilo. A taxem se prodiral Germanama vsude okolo cesty. Zlity jak prasata. Vychodnari obvykle zapichly Trabi a Warbecy nekde po zahradkarskych koloniich v okoli, zapadaci srovnany masiny BMW okolo Voroneze a pak tagem pekne k okruhu.
Brno si vzdycky po skonceni motoradovanek oddechlo, nejvic pak, kdyz se udelal za Zebalem okruh.
Patricius54
si mimo ako ten mimoň bratku 😁neber drogy ale športuj
Challenger
To si pletete pane. Dezoláti vědí, že to, že to zda se budou mít dobře, záleží na jejich úsilí nikoli snad na neomarxistických dotacích. My dezoláti chceme jen setřást parazity jako jsou třeba zkurvení pumpičkáři, nebo Kartouz nebo feministické sprosté prasnice, co berou dotace z našich daní a za inflaci můžou. Já se měl vždycky dobře, jen za Fialy mi někdo ukradl třetinu úspor, protože natiskl bilion dvěstě miliard mimo jiné pro zasraný pumpičkáře. Dál tady zaváděl cenzuru a omezoval svobodu projevu. Za to musí jít ta sprostá neomarxistická kurva jednou provždy do hajzlu i se všema pirátama. Já pro to udělám maximum.
Nevím, co sem pletete Maďary a Slováky, ale klidně proti zmrdifialovi půjdu i s čertem. Je mi jedno, kdo mu ufikne koule a pověsí ho do průvanu.
Panelákovej Pičus
Já volil ODS jako vždy a Fialu jsem zakroužkoval. Myslím si že Fiala Ti třetinu úspor nevzal. Kdybys nebyl přizdisráč a úspory investival, tak už je máš minimálně dvojnásobné. Vidím chybu ve vzdělávání lékařů. Dal bych jim alespoň dva semestry ekonomie. Nestáli by pak s nataženou rukou, žebráci.
RomanL
Jasně, takže ty jsi na Fialovy ještě vydělal, co? No co, seš fakt Pičus. :-P
Panelákovej Pičus
Když máš prachy tak Ti je fakt jedno kdo tu vládne. ODS volím celý život a měnit to nebudu. Jsem prostě trošku konzervativní.
Challenger
No každý má právo volit koho chce a každý má právo patřit do těch 33% kriplů, co volí ODS a Pyjáty.
Víte co, já myslím, že moje ekonomické vzdělání několikanásobně převyšuje to vaše, byl jsem i jednatelem sročka. Mimochodem jak víte, že nemám zainvestováno? BTW: vy znáte nějakou investici, která v příštích letech v tříletém období ponese 35% výnos s nulovým rizikem? Bude to zlato, akcie, obligace státní, energetické futures nebo snad komodity?
Já žádnou takovou investici neznám, ale oblažte mě svým ekonomickým potenciálem, třeba se pletu, když si myslím, že jste jenom panelákovej píčus, jak sám sebe titulujete a víte naprostý hovno o tom, kolik ponese investice, kterou si zvolíte a jenom tady blbě po vzoru svých bližních idiotů děláte ramena. Asi tak v 90% případů s váma vyjebou, to je stará zkušenost investiční – nakonec budete rád, když dostanete aspoň něco. Rozhodně tedy ne 35%.
Jako náhradní otázku se táži, v čem konkrétně převyšuje vaše ekonomické vzdělání to moje? Investice, makroekonomie, daně, firemní cashflow, odhad hodnoty firmy (DCF nebo jiná metodika), daňové zákony včetně zahraničí a DTA, nebo podvojné účetnictví? Oblažte mě svojí chytrostí, otázky budou následovat. Já neříkám že jsem expert, ale informovaný laik jsem určitě už s ohledem na svoji anabázi.
No a nyní k meritu věci. Nebavme se o vzdělání ekonomickém. Bavme se o vašem významném deficitu v oblasti znalosti práva a morálky. LZPS říká, že majetek je nedotknutelný. Peníze jsou samozřejmě likvidní majetek a další zákon – jmenovitě ten o ČNB stanoví, že ČNB má právní povinnost pečovat o stabilitu cen. Nemá tedy Fiala a další zmrdi (jako kupříkladu zmrd Michl) ctít zákony a ústavu a tudíž netisknout bilion 200 miliard, když je i ekonomickému laikovi zcela jasné, že to spustí danou inflaci?
Panelákovej Pičus
Pane doktore, jsem bohužel natolik zaneprázdněný otázkami a pracovními povinnostmi z celkem jiné oblasti, že vám nemohu zodpovědně slíbit spolupráci na tématu.
Challenger
Ale ne, já byl jen zvědavej, takže k té ekonomii a investicím ani v čem jste lepší, že vám inflace 35% nevadí, to mi neřeknete. Mohl jste aspoň říct, že jste panelákovej hypotékář a Fiala má hrozně moc pomohl splatit tu jistinu vaší půjčky. To abych mohl obdivovat vaše ekonomické strategické myšlení. Taky jsem si mohl vzít hypotéku – svého času mi nabízeli 1,88% na 5 let. To bych se dnes měl dobře. Ale z nějakého důvodu jsem zůstal konzervativní, že dluhy se nedělají.
fatdwi
Challenger: de facto státní zaměstnanec řve něco o tom, že z JEHO daní je někdo placen? Tak ten byl dobrej:-)
By mohl za chvíli fňukat i fízl, že „platí“ vysoký daně:-)
Úspory Vám začal brát Babiš, prozatím nedostižný rekordman v hloubce roční sekery a rozhazovač (nakonec Vy jste taky profitoval, jak moc dobře víte, ale to asi bylo cajk, když inflaci táhly Vaše platy, co?)
Že jste se měl vždycky dobře o tom nepochybuju, já zatím chudýho doktora taky neviděl. Jednoho ale znám, co svýho času pořád nadával, že by měl brát dvojnásobek. Ale to byla „hypotekářská svoloč“, tak to bylo asi tím, neuměl s penězi nakládat jako ti chytří, co je mají na účtu a „krade jim je Fiala“ :-D :-D
Challenger
Já jsem státní zaměstnanec, ty parazitní zmrde? Víte vůbec, co to je?
Já jsem zaměstnanec subjektu fungujícího v tržním prostředí (narozdíl od fízlů, úředníků, soudců nebo centrálníách bankéřů), kdy si tržně nemůže zvýšit cenu, jak by chtěl, protože mu ji zmrd jako Fiala reguluje. Shodou okolností je nemocnice monopolně vlastněná složkou státu (což je ovšem pro tržnbí prostředí irelevantní), aby tupej kretén, jako jste bezpochyby vy, musel stát poslouchat. Na rozdíl od fízlů, soudců a jinech státních kriplů já nemám možnost si monopolně určovat, a přikazovat, kdo mým pacientem bude a kdo ne, nestojím za bukem, abych na takovýho nějakýho kripla jako jste vy vybafnul a řekl – dnes půjdete k doktorovi a zaplatíte 4 litry. Je to přesně naopak. Musím se postarat o zmrdy jako ty, kdo za mnou lezou s nihilitidama a ještě si zmrd myslí, kdovíjak mu nebylo ublíženo (podle neomarxistického narativu podobně jako cikáni a feministky), když musí čekat půl hodiny spolu s ostatníma zmrdama, kteří systém zneužívají.
To, že stát reguluje cenu mojí práce pod tržní hladinou, je výhoda pro ksindly jako jste vy, aby mohli tupě blábolit o věcech, které jejich kognitivní systém nechápe a aby mohli zneužívat zdravotní péči. Hele pokud teda pracuju pro stát a nevytvářím žádnou hodnotu, tak za doktorama nelez, ty kreténe parazitní.
Já bych chtěl, abychom se měli jako zubaři. Tam už monopson státu selhal a čuráčci jako jste vy hezky přijdou s prosíkem, hezky se pokloní aby dostali termín za měsíc a cálujou za jeden zub 10 klacků a hezky prašule vypláznou na dřevo, aby neměli zuby jako noty na buben. A taky, kdyby bylo všechno tržní, mohl bych říct někomu jako jste vy – ty blbej idiote tady léčenej nebudeš, protože jsi tupý volič ODS – vlastně ne, tak bych to neřekl. Řekl bych, že nemůžeme vyhovět abundantním požadavkům na služby z důvodu kapacitního přetížení, insolvence a nedostatečného pojistného krytí, protože máme lepší klienty, kteří se umějí lépe chovat.
Panebože viděl někdy někdo něco tak sprostýho a blbýho jako je tenhle neomarxistickej parazitní debil? Vím proč jste volil ODS. Protože na rozdíl od všech ostatních se vám zalíbilo neplatit daně – s normálními daněmi jste nekonkurenceschopný, protože jste neschopa, takže vás pobouřilo EET, a to i přesto, že daňový systém výrazně zvýhodňuje OSVČ proti zaměstnancům i kdyby OSVČ zaplatil vše do pětníku. Taky bych chtěl být OSVČ, abych některé věci nemusel řešit, můj zaměstnavatel kupodivu nechce. Jste parazit a neschopa, co se veze. Pro vás tady ODS vytvořila skanzen, o který nechcete přijít, takže se není čemu divit, když neschopní zoufalci volí neschopné zoufalce.
A já jsem si řekl – ano, EET je svinstvo protože umožňuje nekalé obchodní praktiky a presumuje, že co podnikatel, to neplatič. Ale jenom čistě kvůli vám si to užiju, až Bába ten systém vrátí zpět – a to vrátí, to si pište. A až to vrátí, už nebudu proti, budu se smát, protože si vždycky vzpomenu na blbýho kripla, jako jste vy, jak vzteky kvičí, jako když malýmu frackovi na písečku seberou kyblíčky a lopatičky.
Na vaši nemoc žádnej lék není.
fatdwi
Challenger: koukám, že hysterii máte již v první větě, takže si připočítávám dobrej zásah, ty hafíku ;-)
„Shodou okolností je nemocnice monopolně vlastněná složkou státu (což je ovšem pro tržnbí prostředí irelevantní)“
A „tupej kretén“ jsem já? :-D
„Musím se postarat o zmrdy jako ty, kdo za mnou lezou“
To jen tak, stojí to za vypíchnutí, co si „člověk“ Vašich „kvalit“ myslí o svých zákaznících. Podobně hysterických arogantních zmrdů je dost, nejste v tom sám, ale to není polehčující okolnost ;-) Současně Vaše představa, že ve skutečně tržním prostředí byste si mohl dovolit být takováhle špína a ještě si přitom určovat, kdo Vám co bude platit a že to bude víc, než dnes… Tady je vidět, že vůbec netušíte, co je to „trh“. Měl byste být rád, že můžete být takovejhle lidskej odpad a přesto se máte dobře.
PS: komu jste adresoval stať o ODS netuším, neb nejsem jejich volič. Že by zase ten samonasírací rituál, co Vám zatemnil (nevím co přesně, mozek těžko), jako když jste si myslel, že na letenku do Koreje, kde jste nebyl a já ano, nevydělám ani za tisíc let? ;-)
Souhlasím, že na moji „nemoc“ žádný lék není, zdravé není třeba léčit. Ale chápu, že jako vopíchanej srab si myslíte, že je nutné „léčit“ všechno, což je ale v příkrém kontrastu s tím, že jste zatím na svůj mentální stav odbornou pomoc nevyhledal. Hedepy.cz, zkuste to (ale podle mě už je pozdě, rozpad osobnosti je už příliš pokročilý, nicméně nejsem profík, marcusant by to odhadl líp, třeba se zastaví).
Challenger
Víte reciprocita je základem každého vztahu. Proto se nesmíte divit, když sklízíte, co zasejete. Vaše nemoc se jmenuje narcistní psychopatie a tu opravdu léčit nelze. Jinak vidím rozpor v tom, že sám sebe označujete za mého „zákazníka“, ovšem na druhou stranu pohrdáte tím, komu svěřujete své zdraví – inu dobrá, takové rozpory jsou narcistního psychopata vcelku běžné. Asi bude nejlépe, když k doktorům chodit nebudete a budete se samoléčit. Je to výhodné pro obě strany.
1) Zákazník budete, milej zlatej, až budete platit, pak budete taky poroučet. To vy nejste. To je stará pravda, co svět světem stojí. Vy jste takovej ten „zákazník“, snědé pleti, co přijde do krámu a bere si bez placení, normálně takového ksindla vyvede ochranka rovnou na fízlárnu, ale ve zdravotnictví je to dovoleno, a tak si to užíváte víc než oni „zákazníci“ snědé pleti podobně jako si udavači užívali protektorát.
2) Jedna z mnoha věcí, co je na vašem chování bizarní a patologická, je lehkost s jakou jiné okradete nebo jim upřete jejich práva ve prospěch sám sebe. Já vím, ostatní jsou blbí a to vám dává právo je okrádat. To potvrzuje diagnózu.
3) A co jste dělal v Koreji? Učil jste se u Kima demogracyji, nebo jste byl na výpravě za Korejkama, když vám v čechách už žádná nedá ani když se chováte jako pičulín?
4) vy jste volič ODS a Pirátů, to je vcelku jasné jako slunce, protože takovej neomarxistickej behaviorální bizár to se jen tak nevidí. Prostě takovej malej parazitní ksindlík. Inu dobrá i s takovými dýcháme jeden vzduch.
Ale máte pravdu s pychopatickým zamindrákovaným trollem není třeba ztrácet čas. Tak zas někdy, blbe.
fatdwi
Challenger: jste se v tom trochu ztratil, já rozhodně nepohrdám tím, komu svěřuji své zdraví. Pohrdám Vámi coby sobeckým arogantním zmrdem, co nezvládl rozvod, sesypal se z toho a místo vyhledání odborné pomoci se rozhodl ničit vyhlídky na slušný život i vlastním dětem.
ad 1) že pacient neplatí Vám ale tomu, kdo platí Vás z něj nedělá zloděje, máte to špatně. Pokud se Vám nelíbí plat, můžete si zkusit vyfňukat lepší u zaměstnavatele. Proč byste měl chtít prachy po pacientovi víte jen Vy, asi jako kdyby po mě chtěla prachy pokladní v Tesku. Pokud chce víc, musí si říct u vedení, ne u zákazníků. A ani si na nich nemůže léčit mindráky.
ad 3) zase ty Vaše projekce:-) (ta přítelkyně, co jste tuhle chlapsky capkal pro botky a hustě funěl a pak o tom napsal článeček, už Vás nechala, že si myslíte, že ani nikdo jinej nemá sex?:-) Psal jsem tu víckrát, že jsem v Asii nějakou dobu žil, v Koreji jsem tedy byl pracovně (mi za to dokonce platili, považte). Zase jste tedy úplně mimo realitu, což i jakékoliv už tak dost úsměvné pokusy o mou diagnosu dělají ještě směšnější. Jestli takhle ovládáte i svůj medicínský obor, pak doufám, že se Vám do spárů nikdy nedostanu.
ad 4) já vím, že byste rád, abych byl lůzr jako Vy, opíchanej, žádnej sex, a nadto ještě žádný prachy (to jediný máte, ale co s tím, když Vám to k ničemu nepomáhá), volič Vámi neoblíbené strany, ale máte smůlu. Komické je, že z mých příspěvků zde musí být i hodně hloupému člověku zřejmé, že poslední, komu bych to hodil, jsou komanči (Piráti, Stačilo), ale protože Vám pak nezapadám do škatulky, nedokážete to překousnout:-) (tahle obsese určitě bude mít nějaký název, marcusant by to dal snadno a pak byste se mohli léčit spolu s coronou, který trpí tím stejným, třeba dostanete množstevní slevu) ;-)
Dissenter
Nonono, vy jste se nějak rozjeli.
Challenger má pravdu v tom zestátnění; cena lékařské péče je (minimálně v případě složitějších věcí) držena státem uměle nízko a monopolizována. Bez tohoto monopolu by poptávka příliš (trochu ano, zadarmo se zneužívá) neklesla, tudíž se lze dohadovat, že by cena šla nahoru. Přisvědčují k tomu i ceny ve státech, kde monopol není (třeba USA, nakonec i někdejší Ukrajina a její černý trh, teď už je to samozřejmě jiné.
V ničem jiném pravdu nemá, včetně pitomostí o inflaci a jejích hybatelích, a po tvrzení moje ekonomické vzdělání několikanásobně převyšuje to vaše, byl jsem i jednatelem sročka si lze pouze pomyslet něco o klice z nesprávné strany, nikoli politické.
Nenechte ale emoce cloumat vaším majestátem. :-)
Arnold J Rimmer
Umněle nízko je podle všeho držena i cena jizdenek MHD, přesto kdyby vyklez z budky řidič a začal nadávat ccestujícímu že málo platí a hodně jezdí, byl by za vola.
Dissenter
Nikdy bych se neodvážil tvrdit, že Challenger není vůl.
Arnold J Rimmer
opravy: uměle, vylez
fatdwi
Dissenter: naopak, emocemi s sebou nechám cloumat rád, smích prý prodlužuje život:-) (ano, uznávám, že je laciné se smát postiženým, ale když jsou tak agresivní, tak proč se nepobavit)
Pokud jde o cenu péče: já teda nejsem žádný odborník na péči v USA, sice jsem tam střednědobě pobýval, ale nic zásadního nepotřeboval. Nicméně řekněme, že s ní i tak mám slušné zkušenosti, byť ne svoje. A co Vám můžu říct je to, co jsem napsal Challengerovi: protože se tam žádný doktor nechová tak odporně jako on, může být velmi rád, že s tímto mindsetem žije v systému, ve kterém je sice možná cena jak píšete „uměle držena nízko“, ale taky umožňuje podobným kreaturám se velmi hezky živit na úkor té pacošské lůzy.
Tedy, já netvrdím, že by cena péče nešla při demonopolizaci nahoru, ale že by rozhodně nešla nahoru pro Challengera, pokud by své jednání nezměnil. Pokud už totiž musíte platit adresně, pak stejně jako v čemkoliv jiném, podobným individuím se vyhýbáte a pokud něco takového chce navíc ještě příplatky za své přebujelé ego, tak holt finger. Zkuste si představit, že ty příspěvky výše nepíše doktor, ale třeba majitel stavební firmy, co Vám chce stavět barák nebo prodejce auta. Vybral byste si ho a nota bene ještě za něj připlatil oproti jiným, slušným?
Dissenter
Vtip je v tom, že jakmile by si mohli pacienti vybírat a to i dle koupěschopnosti, začali by se i lékaři chovat mnohem vstřícněji, než když „nový klient“ znamená jen mrzení a často prodělek. Jinak viz výše odpověď Arniemu.
fatdwi
Dissenter: ale fuj, jakože by si vybíral pacient? To snad ne, vybírat si přece bude akorát doktor, pacoš bude jen platit, a to pořád a hodně :-)
Vím, jak to myslíte, ale tak lze argumentovat úplně vždycky – on je zmrd, ale určitě by nebyl, kdyby. To neberu. Je to jako argument „já na firmu seru, dokud mi nepřidá“. Velký omyl, přidává se těm, kteří nejdříve ukážkou, že neserou. Zmrdi s nekritickou představou o své dokonalosti či nepostradatelnosti dříve či později zhrzeni končí. Jsou to holt zmrdi. Dlouhodobě se takovým v tržním prostředí příliš nedaří. Že existují výjimky, někdy dost viditelné, to nijak nepopírá. Je mnohem méně těch, kterým to prochází než těch, kteří si myslí, že jim to taky projde, akorát o nich už není tolik slyšet.
Dissenter
Já mám taky představy o vlastní nepostradatelnosti, k tomu nemusí být člověk ještě zmrd. :-)
Ale chápu i Vaši pozici, profesionál se chová profesionálně i když zrovna zákazník platí málo. Nadto ve zdravotnictví, kde je vlastně pacient „objektem“ a zákazníkem je pojišťovna, za to ani pacient úplně nemůže.
fatdwi
Dissenter: máte pocit, že zákazník platí málo? Z čeho ten pocit pramení? Chápu, že když k Vám přijde fízl, můžete si říct, šmejd jeden, ten do toho nedal ani korunu a u pana ředitele zase uznale pokývat nad sumami, co do toho systému nasypal. Ale z pohledu Vaší výplaty je to nějak poznat? „Zaplatili“ přece oba stejně, protože peníze máte od kusu, výkonu atd., nikoliv dle bonity pacienta.
Opět jsme u té pokladní, které je fuk, jestli někdo nechá za měsíc na krámě litr nebo dvacet, pořád je nutné ho zkasírovat a peníze má za hodinu (úvazek), ne za počet obsloužených nebo obsahu jejich košíků. Že by tedy toho šmejda, co si bere jen rohlíky a mlíko měla vyvést ochranka?
Přiznám se, že v tomto Vám vůbec nerozumím, ale třeba jen špatně chápu, co píšete. Pokud se náhodou cítíte dotčen analogií s pokladní, klidně si tam představte kohokoliv jiného v pozici zaměstnance-experta, třeba raketového inženýra. Můžete klidně podnikat a pak si říkat o co chcete nebo jste zaměstnanec a makáte na tom, co se Vám řekne a jestli zákazník zaplatil tohle nebo tamto Vám může být buřt, Vaše práce se očekává stále stejně kvalitní. Představa, že jako zaměstnanec určujete, pro koho budete pracovat dobře a pro koho ne dle toho, kolik kdo zaplatil je dost hrozná a rozhodně byste nechtěl, aby se tak chovali jiní (třeba ten z té stavební firmy, co si řekne, že se na to může vysrat, protože Dissenter má jen chaloupku za 10 mega, snažit se bude u toho s haciendou za 30 – sakra, pokud dělá vodoizolaci na základové desce, asi je buřt, kolik jste zaplatil, izolace by měla být kvalitní, ne?).
Challenger klidně proti zmrdifialovi půjdu i s čertem
Jo, právě tak to Fiala posledně vyhrál.
A právě tak to Babiš vyhrál neska. Babiš, keré za kovidu skurvíl na co šáhl.
Eště že to mám za pár do truhle. A s takovó pudu do té truhle hubené.
fatdwi
vltava: na hloupost lidí je možné spoléhat. Posledně „hlavně ne Babiš“, tentokrát „hlavně ne Fiala, klidně Babiš“. Průměrný volič, jedno, jestli v nemocnici ordinuje, operuje nebo uklízí, je prostě blb.
leon
Tolik sebekritiky bych od tebe nečekal.
Každá vláda ODS byla katastrofa a přesto se najde dost hlupáků kteří je stále volí. Pozor, hlupákem není momentálně zaostalý jedinec ale je jím i vzdělaný člověk s diplomem. Důkazem je Praha plná vzdělanců a inteligentů😃
Kdo není ideologicky zaslepený nebo nenávistný fanatik ví, že Babišova vláda byla ekonomicky úspěšnější než kterákoliv vláda ODS.
A vyčítat Babišovi covidovou hysterii může jen dutohlav.
„vzdělaný člověk s diplomem. Důkazem je Praha plná vzdělanců a inteligentů“
– – –
Obvykle jde o typy „mléko roste v supermarketu a elektřina v zásuvce“. Zde diskutující voliči oněch zlodějských band jsou zhusta totéž…
fatdwi
corona: no vidíš, jak ses konečně přiznal, coming out pěknej. My sice tak nějak tušili, že jsi volič zlodějských band, když si myslíš, že nemůže existovat 150 kW nabíječka, protože by k ní musel „vést kabel tlustej jak noha“. A jak se cítíš, dobrý? Ulevilo se ti? ;-)
corona
fatdwi:
Ano, 400 A = 185 mm2. Nic o chlazení jsi nepovídal.
fatdwi
corona: proč bych měl, že to nemůže existovat byly tvoje hloupé pindy, kterými jsi se odkopal v rámci svého údajného „vzdělání“ ;-) Já na tom tenkrát nabíjel, hodně jsem se tehdá nasmál, že to neexistuje:-))
Podobně ses odrovnal krikeťákem v rámci svých bludů o armádě, kde jsi nakonec byl jen ten zkurvenej bonzák, co tak akorát zvládl lézt do prdele veliteli a psát mu seznamy závadových osob.
Prostě, generace XY, nic neumí, bonzák, volič zlodějských band. Abys tomu rozuměl, tak jsem to zkusil po tvým (ale nejsem tak „dobrej“, tak mě omluv, že to nebylo dost ubohý).
Dachsmeister
@fatdwi
já bych člověka který hodí krikeťákem dál než Jan Železný nepodceňoval, i když ho už léta ignoruji.
A to jsem byl léta rekordmanem v hodu krikeťákem na ZŠ, ještě po 7 letech se mým výkonem bratr chlubil před spolužáky…
Něco přes 60m, už si to nepamatuju kolik přesně.:-(
Sysop
Slusny.
Ja, coby volysovej smecar, jsem hazel nejdal ve tride.
Kdyz jsem ted v zari hecoval potomstvo u more, ze kdo hodi griml az za bojku, ktera byla upocenych snad 30 metru od brehu, tak mi v rameni tak krupalo, ze jsem mel o tu ruku fedry. Nejak uz to nejni, co to bejvalo, ci co.
Dachsmeister
@Sysop
házím s dětmi kameny do Polska.
Jsou o něco lehčí než krikeťák.
Taky rozběh je někdy omezený.
Řeka (koryto)má dle mapy.cz 37m. Dcera už jednou hodila tak 28m, bylo míň vody, tedy delší rozběh a blíž na druhý břeh. https://ucsecesky.cz/karel-capek-rekord/
Arnold J Rimmer
AŽ vám to Řečpospolita sundá, tak nechoďte brečet do OSN!
Sysop
To je zbytecne moc. Pokud je kabel rozvinuty pro chlazeni prirozenim, pak bohate postaci tretina tohoto prurezu.
Panelákovej Pičus
Jakým přirozením se chladí kábl?
Sysop
Normalne. Rozmotas ho na zem tesne vedle kabelu.
Arnold J Rimmer
sorry ale tak velkej kabel asi neprodávají.
princdrson
však je to zdravé a ekologické
Jihočech Honza
No ak dobře, ale odtud snad nikdo na DFENS nepíše:
cyklista: Maďarsko má průměrnou mzdu cca 42k kč, to fakt není o 16k míň než tady. Myslím, že jste nedával pozor a nevšiml si, že těch cca 30k, které se občas v souvislosti s HU uvádí, je čistá mzda.
Benzín mají o něco dražší, to ano, v Budapešti okolo 38 Kč/l. To zas taková tragédie – vzhledem k průměrnému platu – není a slovo „výrazně“ bych s ohledem na to, že jde o cca 10 % nad cenou v Praze (34.50), nepoužil.
Uvidíme, kolik peněz zase Babiš rozhází, uplácení důchodců, doktorů, fízlů, učitelů a úředníků mu šlo za covid games náramně a jak je vidět i tady, má to mnohé příznivce. Že jsou to dementi je zjevné z toho, že současně nechápou, že právě tohle vedlo k brutálnímu zadlužení a inflaci, takže průměrně tupý dezolát si nevidí ani na špičku nosu a myslí si, že když dostane přidáno z peněz na dluh, tak za inflaci může něco jiného. Úroveň ekonomického vzdělání je v ČR naprosto katastrofální a tak vládnou populisti. My ostatní se holt adekvátně zařídíme a necháme tyhle hloupé hafíky poštěkávat a fňukat, sráčům nic jiného nepatří.
Jihočech Honza
Ono si nevyberete, jedni rozhazovali za navyšování platů a důchodů, druzí zase bezhlavě nakupovali zbraně….
Covid byl specifická situace. Nedá se někde přehledně dohledat, kolik z těch deficitů šlo na konto kompenzací za zavřené podniky, výpadky daní, a kolik na vyšší výdaje na populistická opatření?
fatdwi
JH: nakupování zbraní mi dává mnohem větší smysl než zadlužení se proto, abych si koupil něčí hlasy. Nakonec, investice to byla výborná, tohle je jedna z věcí, se kterými Fiala nic moc udělat nemohl a když to u důchodců přecejen pro zjevnou neudržitelnost zkusil, pořádně mu to v pátek a sobotu spočítali. Bohužel, zaplatíme to všichni my ostatní, co holt mezi preferované skupiny nepatříme, ale naopak je platíme.
Mimochodem, četl jsem Hegsethův projev? Je to samozřejmě plné amerického patosu, ale nemyslím, že z takových věcí má Váš oblíbenec v Kremlu radost.
Jihočech Honza
Nakupování použitelných, funkčních zbraní, ideálně takových, které vyrábíme u nás nebo v zemích nejbližších spojenců. Nakupovat F-35 je vyhazování peněz do kanálu, a projev servility vůči USA.
fatdwi
JH: jistě, nejsme ve sporu. Nakupování F-35 bych neřekl, že je projev servility, ale projev vychcanosti a upřednostnění vlastního zájmu před zájmem občanů. Případně projev debility, ale nepředpokládám, že by z toho nikdo nic neměl. U těch nahoře člověk podle mě udělá mnohem líp, vsadí-li si na to, že jsou to svině než na to, že jsou to idioti. To neznamená, že se tam dočasně idioti nedostanou, ale ti nemají dlouhého trvání (pirátský poslanec Tomáš Vymazal, topící v přiděleném bytě počítačem při těžbě kryptoměn, protože mu bylo zima a nešlo topení, třeba).
Bařenky a zhýralci tak už jste si to s „výkonnými nalajnovali? co
https://www.youtube.com/watch?v=XsmokuJOx0M&list=RDXsmokuJOx0M&start_radio=1
😀
– A „strašidlo Vidlákismu“ vosračkovali teda festovně (aspoň, co jsem slyšel).
Co se na to podívat realisticky? Je to populista? Může si za to sám? Zvládá mediální sebepropagaci?
No moc ne. https://youtu.be/Bp-IsLw3B8w?t=1266
Co to je? Video v 720p, někde v kanceláři s podivným textem v pozadí na YT kanále, kde je „doma“ stalinista Skála?
Plus nemoderní web. https://www.vidlakovykydy.cz/clanky/mea-culpa
Jako „fan“ stránka dobrý, ale pro oslovení voličů napříč věkovými kategoriemi naprosto nedostačující.
Do TV se nedostali – neosloví voliče 65+
Na YT vysílání jak před 10 lety čili neosloví ani 45 – 65.
To fakt nemají v partaji kilopade na pořádný vybavení a dekorace ve studiu?
https://youtu.be/5Pm3r6a7Muk?t=1818
Kdesi v podkroví, bez klimatizace.
No a na moderních sociálních sítích asi taky nula, protože memeček moc nebylo a ještě si z nich dělali legraci.
Tady někde ve videu https://youtu.be/mZPmxKn7tfc?t=9286 se baví o Stropnickém jako o hrobaři, který už pohřbil druhou stranu.
A to teda nejsou žádní docenti politologie či jiní kandidáti věd.
– „facka Klause Fialovi“
Voliči děkují. Ironie. Další rozmnělnění, nic víc. Devadesátkoví politici by už měli konečně zmizet v propadlišti dějin.
Jak by asi vypadala „facka“ Gottwalda s Novotným vůči Husákovi se Štrougalem? Že vyměkli a stříkaj disidenty studentou vodou a hlídaj Havla jako oko v hlavě?
– Klíčová byla reinkarnace Pyjátů
Ano, ti se poučili a levičáky vyházeli.
Kousek dál to říká. https://youtu.be/mZPmxKn7tfc?t=11103
– propad KSČ
Celej ten kočkopes. Místo, aby trochu ohnuli hřbet, zavřeli na rok pusu, „jeli“ mírnější notu, konečně udělali za komunismem tlustou čáru, domluvili se a přidali pod křídla SPD, doučili se marketing, sociální sítě a v klídku se nechali kroužkovat na úkor starých espéďáků viz. Rajchl, Ševčík, Vondráček, tak šlápli na plyn a projeli to.
Pokud teda někdo někde nefixloval s počítáním. Mě to přijde, že nepochopili jak funguje průměrný volič a sociální sítě.
A když už promluví, tak mluví o předminulém století.
https://youtu.be/9fjBiI91hpI?t=2633
– Může za to i mimořádně vysoká volební účast.
Cože?
2025 – 68,95 % – https://www.volby.cz/app/ps2025/cs/home
2021 – 65,43 % – https://www.volby.cz/app/ps2021/cs/home
2017 – 60,84 % – https://www.volby.cz/app/ps2017nss/cs/home
2013 – 59,48 % – https://www.volby.cz/app/ps2013/cs/home
2010 – 62,60 % – https://www.volby.cz/app/ps2010/cs/home
2006 – 64,47 % – https://www.volby.cz/app/ps2006/cs/home
2002 – 58,00 % – https://www.volby.cz/app/ps2002/cs/home
1998 – 74,03 % – https://www.volby.cz/pls/ps1998/u4
1996 – 76,41 % – https://www.volby.cz/pls/ps1996/u4
Průměr: 65,58 %
31 % nepřišlo.
Ty 3% navíc se asi pouze „přelili“ z ODS, SPD, KSČM do ANO a k SOBĚ.
– Mejnctrýmový mrdyja to prostě brutálně vyhrotily.
Tak to asi autor ještě nezabrousil na socky.
https://youtu.be/SxDOUJCjkgY?t=2143
Pokud chci někoho porazit, tak ho musím prvně poznat a pochopit jak přemýšlí a co chce.
A jedinej, kdo jakž takž zvládá marketing je Babiš.
I přesto, že si z něj pak dělají legraci.
https://youtu.be/SxDOUJCjkgY?t=2363
– Já se obávam, že tuta země už je dokonale infiltrovaná všelijakejma probruselskejma a vůbec prozápadníma mrdkama.
Ano, posledních 25 let. Halóóó, je někdo doma? Kde jste byl posledních XY let?
Vidím to minimálně od roku 2012 a nástupu ANO Bude Líp. To sem si říkal, že takto hloupý národ přeci po všech těch kauzách není.
A bum, skoro dekáda s Babišem a nebýt kofydgejms, tak jede dál. Včetně Faltýnka, tancující hranolky, a Vojtěcha.
Kdo soudný je mohl znovu zvolit?
Ještě pár let (10 – 15) a budou tady články o zahradničení?
A k třicátému výročí založení auto-truc-polit-blogu budou i notifikace a lajkování komentářů? Jupííííí.
No nevim, no. Článek mi přijde lehce sračkoidní. Samozřejmě že vím, že když se mi to nelíbí, tak to nemám číst, ale já furt bojuju s tím, jak zjistit, že se mi to nelíbí, aniž bych to četl?
Mám fakt těžkou alergii na každýho, kdo se ohání vlastenectvím. Žiju tady taky, už docela dlouho, dívám se kolem sebe a to jako fakt? Co vypovídá volební účast a výsledky o vlastenectví v Čechii? Podle mě úplný hovno. Dokonce ani o inteligenci voličů to nic moc nevypovídá. Každej má totiž svojí vlastní motivaci pro to, co dělá, a soudit motivaci lidí o kterých vím úplný kulový, spíš něco vypovídá o mě, než o nich. Sto lidí, sto názorů a jediná jistota: z tý stovky jich bude celkem dost, co se mi nebudou líbit. O státu, o národu ani o vlastenectví se z toho ale nedozvíte nic. Tak už s tím přestaňte kolem sebe mávat jak praporem na barikádě.
„Samozřejmě že vím, že když se mi to nelíbí, tak to nemám číst, ale já furt bojuju s tím, jak zjistit, že se mi to nelíbí, aniž bych to četl?“
To je motto, co?
Zkuste přijít do Kauflandu k pultu se sýry a řekněte, že chcete ochutnat nějaký lepší sýr, než si teda koupíte. :-D
–
„Sto lidí, sto názorů a jediná jistota: z tý stovky jich bude celkem dost, co se mi nebudou líbit.“
To jako vážně? A voni se jako nesejdou ani na základech? https://cs.wikipedia.org/wiki/Maslowova_pyramida
Kde to žijete?
–
Ale jinak souhlas. Článek je taková místní klasika posledních několila měsíců, možná let.
Samej generál co by po bitvě vyhrál s prstem v nose.
Ale aspoň už uměj popsat realitu. Teď ještě, aby zkusili zapřemýšlet na rok či dva dopředu. To bude teprve výzva. ;-)
Vy kolem sebe nemate lidi, který maj jiný názory než Vy? A na to jste přišel sám, nebo Vás o tom převědčují sami ti lidé při ranním a večerním nástupu? V rámci této diskuze je Vámi odkazovaná pyramida silně mimo mísu. Že vy pracujete v nějaké té frikulínské firmě, pořádající ta oblíbená firemní školení, zaměřená na henten osobnostní rozvoj, na které sedí jak prdel na hrnec to, co tady kdysi dfens napsal: v každým normálním režimu by žrali trávu u cesty.
Kluci minulost nebo budoucnost …aktuálně jiné ráže!
Nedivím se že chytrá horákyně pindostan genocidy nejen indiánů $tržníků korporací úžer dělá svatého navedeného za bukem jako ostatně vždymže si to EUlani zaplatí nakoupenými trupely zdebiliriátu za drobky z hodovacího stolu ometači pinglů, hladových vyžraného malými blbci, ne.
https://www.youtube.com/watch?v=RuOQNaHmdyo
https://www.rodon.cz/print/clanek.php?id=3886
Jste nepoučitelní, tam si čechral peří i pa „intelektuál klaun institut skořápkář a jste tam kde jste kdyby jste nežili z toho co vytvořili poválečné generace pro děti které garnitura okradla a zařídila jim dluhové otroctví a kreténi inkluzek směrnic debilů jim nepoví. To je pátá kolona úpadku země i lidí. Prostě hovada.
Jste doma? Porcovaní labužníky. Tradicionalisty „industriálu už mistry? ,, VAU, samozřejmě bez pobídek zaprodaným sráčům zdebilirace obětí a to jste no kdo jiný – vy.
https://www.youtube.com/watch?v=zK87uDviI7M
Mimo jiné otlemek byl notně vystříhaný aby to i běžným naivům nedošlo že se jim upřímně tlemí se založením mustru vykuků úžer koorporátníků.
https://www.youtube.com/watch?v=ms2DDtXH9bs
Tý kráso. To je produktivita jak na webu https://www.michalapetr.com/
Akorát ta češtin je horší jak od AI. :-D
Co, harwerstor :-))
Co baštíš? Nějaký spešl matroš? :-D
A proč tě většina ignoruje?
To je intelektem, ti co se nezorientují se prostě urazí bé a bé bébébé bé BÉÉÉÉÉ. Ostentativní moulo s kapitálkami. Nevlísávám se na rozdíl od tebe s primitivismem jak hovno košili s rádoby učenými keci a s balastem „béčkových zdrojů stafáží populismu. A stačí, stejně než to rozluštíš vytečeš vocasi. :-)
No? Je mi i divný co je to tu za mánii či deviaci že si lidé neprotlačili nikoho jiného do parlamentu než nohsledy globalistů, takže jste jim de facto šumák no a ano i když jimi nevysloveně s postoji na póvl. Podle mne je to děsný deficit voličstva který jim opravdu ten „peklát dá.
https://www.facebook.com/ladislav.vrabel.2025
pěkná analýza. Ještě přidám postřech. Burešovci už nasazujou na své potenciální koaliční partnery, zesměšňujícími komentáři a vzkazy ve sračkometech. Budou-li takhle pokračovat, tak by Autaři i SPD udělali nejlépe, ukázat Burešovi zdvižený ukazováček. A trvat na svých programech.
Antifiala není to samé jako antibabiš, alias Váš artikul je nemocný. Mě potěšilo hnutí motorusistů na vesnicích, ale elektromotor je také motor. Miluju qičení starých fosilních boomers po ránu! Teď se těším jak se nerovnice ano a spd navzájem servou o světské panování! Řekl bych, že Pitomyo zase uplácá nějakou jinou srajdu, nebo prozře a změní strany. Vlastenech není chlastenec nebo ublafaný boomer.
asi je ten tvůj elekromotour vole nejakej polámanej, dyž poměrně značná část tech tupejch dementů se v tom táhne jak smrad ai ve městech tak, že vyloženě zdržujou provoz a tvořijou kolony
Elektroauta jsou klasickej politickej vymrd. Nadava se na motor, ktery pritom vubec neni problem, ba dokonce jeho kroutak „vocpoda“ je primo uzasnej. Problem je samozrejme v bateriich a distribuci energie an bloc. Letos v zime jsem v zacpe na E53 na Mnichov videl postupne tri vybity Tesly a za svodidlama nadseny majitele ve svitivejch vestach, na ktery padaly bily sracky. Bez ohledu na vyhrivanou sicnu a volant mne tento pohled vzdy zahral.
A jak se to liší od situace, kdy dojde benzín nebo nafta? Elektřinu v kanystru nedoneseš
vinicius:
„Elektřinu v kanystru nedoneseš“
– – –
Baterkofanatik Jan Staněk (Electro Dad) již prezentoval těžkou přenosnou bedničku, ze které lze takto zdechlou Teslu dokrmit.
Nevěřím že Volvo dojede až do Mnichova. Byls na Oktoberfestu?
Letos ne, oblezl jsem festy tady v okoli, navic jsem tam dostal zradlo a pivo zadara, tak co v zajebanym Mnichove. Uplne mi staci mnichovske zacpy a to jsou jen dopravni.
Já mám Mnichov rád. Chodím docela často na Bayern.
By me mohlo prdel polibit se prodirat autem Mnichovem. Pumpickari kam se podivas, Hanoi hadr.
Piráti nejsou levicová strana a mladí uvědomělí jsou indoktrinování mýty, polopravdami cpanými jim do hlav ve škole, a všudypřítomnou Západní propagandou. Ani náhodou nejsou levicoví. Levice je pro ně fuj jelikož ji mají spojenou s komunisty.
To uz se tu probiralo a tvuj nazor je, bohuzel, v prikrem rozporu s realitou. Piratsky bolsevismus smrdi na hony daleko. Jejich kecy o svobode jsou jak v sovetske hymne.
To není názor, to je fakt.
Bohužel většina lidí včetně tebe není schopna pochopit co znamená levicovost.
Bylo zde jiným diskutujícím dokonce vloženo video kde je to vysvětleno, ale je to marné, je to marné, je to marné!
Tak. Domluva s nemocnejma fanatikama je marná. Na to sou prášky, a pokud nepomáhá ambulantní, tak ústavní „péča“.
Jo, pro blbce tvého stylu je to holt fakt. Vysvětlovat to ale můžeš jak chceš, protože pravda to nikdy nebude. :-P
no a jaký je překvápko, že vobloukem dospěli k ÚPLNĚ TĚM SAMEJM LEVIČÁCKEJM SRAČKÁM :o) ty seš stejnej dement jak voni… https://www.youtube.com/watch?v=Ly1cPYSqgR4
Piráti jsou banda převážně mladších prospěchářů – chtějí získat koryta. Škodlivá pakáž, nic víc.
Škodlivá LEVIČÁCKÁ bolševická PAKÁŽ. Nic víc, nic míň. :-P
Hajzlík rozvědčická to má jen na 2 roky, do března 2028. Pak půjde, jak doufám, hezky do hajzlu, svině jedna neomarxistická. Jen proti němu musí postavit kandidáta, který by za to stál. Turek mi přijde docela v pohodě, proti rozvědčické blbé gumě značka ideál. Za 2 roky bude splňovat i věkový limit. Jako největší problém vidím SPD – je nestabilní, doufejme, že poslanci za Svobodné budou mít příležitost se ukázat a prokázat svůj vliv.
Je zajímavé, že všichni, kdo se preztentovali přes XTV uspěli: Gregor, Turek, Macinka, Pikora, Rajchl, Ševčík bez ohledu na stranu. Vidím velký potenciál. Ale článek má v mnohém pravdu. Bábovi by pravděpodobně neuškodil politicky Dozifert (event. s podporou Pyjátů), pokud do toho smradlavý gumácký prezidentčík hodí vidle, vidím Dozifert jako most likely scenario.
Turkovi daji media ty jeho pubossky manyry nekolikrat sezrat a kdyby kandidoval na Hrad, tak urcite vytahnou i to, kolika detem ve skolce rozslapal hrad na piskovisti. Neni to milasek medii.
Pokud Motoristi protlačí Turka na zamini, může si nahnat značnou popularitu.
Kdyz mohl narod odpustit skunkovi bolsevickou zapalenost, tak by nad tim Turkovym hajlovanim taky moh’ primhourit ucho. Ale musi si to chlapec odpracovat a hlavne – media musi z toho, kdo za jim bude stat, cejtit profit. Pak jo.
Sysop:
„media … cejtit profit.“
– – –
O tom to je – vždy prachy v pozadí. Pak budou tlačit kohokoliv…
Holt, nemame nezavisla media. Vsechna jsou zavisla na penezich.
Český národ nebude nikdy milovat někoho, kdo jezdí v Bentley.
Ada: tak. Na to poctivej člověk totiž nikdy nevydělá.
V Bentley může jezdi meruna, hokejka nebo nějaká serebrita, ale ne politik. Resp. ten může taky, ale nesmí to být součástí jeho image. P
Mě fascinují sny dementních dezolátů, jak se teď už budou mít skvěle. Přitom podobná vláda na Slovensku obyvatelům Horních Uher zajistila, že už nemusí emigrovat jen do Brna, vyšší životní úroveň už mají v Rumunsku a Bulharsku a zanedlouho se budou mít lépe než na Slovensku i v Albánii. Maďarsko má průměrnou mzdu o 16k Kč nižší, než ČR, a levný ruský benzín i přes státní dotace u pump výrazně dražší než ČR.
Takže gratulki.
Co Madari, ale vem si, jaxou nemecti doochodci uplne blbi, ze do Madarska jdou. U Balatonu maji docela velkou exklavu a ta se porad rozrusta. No blbci, jak jinak.
Ano, do Ceska jdou Nemci taky, to je pravda. A i do rozvojovych zemi JA, nebo Afriky. Ale madarsti nacionaliste vypadaji spokojene, tak co nam je do nich? Jejich zeme, jejich levidla.
Někdo teď psal, že popularita Maďarska stoupá i u Francouzů.
Jaké překvapení… ;-)
Brzo se dočkáš. Taky budeš Německej důchodce a budeš moct machrovat na Balatonu.
Proc ne, ja gulas rad. Mozna to pak rovnou vezmu do Ruska, tam bude jidlo i benzin.
Sysop: nerozumím logice motání ekonomických migrošů do hodnocení úrovně země. Je spíš smutné, že německý důchodce nemá na život doma, na straně druhé je vidět, jak je to budování kolonií důležité, protože jejich systematickým vysáváním a udržováním v nižší cenové hladině vytváří pohodlné místo k dožití.
Současně je z toho vidět další úpadek v Německu, protože přecejen když už bych důchodově migrošil, tak mnohem radši do Španělska nebo třeba Chorvatska. Ale na to už důchodce nemá, tak buduje enklávu u Balatonu (nic proti němu, ale to radši brněnská přehrada).
Osobně nevidím žádné výhody Orbána, kromě hromady keců o tom, jakej je to národní geroj a euroodbojář. Nevím o něm dost a nezajímá mě natolik, abych vědět chtěl, ale s ohledem na to, že je často v jedné větě s Ficem, tak potěš koště. Při pohledu na ty dva si myslím, že myšlenka V4, kterou jsem sám poměrně dlouho a ještě nedávno i zde propagoval, naprostá blbost. Servilnost vůči Rusákovi nikdy nic pozitivního nepřinesla a přinést nemůže.
Jinak řečeno, myšlenka V4 je mi stále sympatická, ale s ohledem na materiál ne. Něco jako že mám rád steaky, ale když v kuchyni steak housu uvidím děcko z mekáče, tak si prostě radši steaka nedám. To neznamená, že bych ho přestal mít rád, jen to znamená, že když není vhodný kuchař, tak radši nic.
Ja osobne mam na Orbana neutralni nazor. Ze kope do EU, za to ma u me body, ze blokuje migrose, LGBTPSVZ a woke sracky, za to ma dalsi bod, ale jinak jeho vedeni statu uplne neprozivam. Ono holt kazdej je nejakej a ja nejsem Madar, takze mi to muze byt u prdele.
Idealni by bylo, kdyby V4 s Rusem jednala jako Donik. To neni servilnost, to je obchodni cuch. Rusaku, budeme xeftovat, ale jinaxe sem a do nas neser. V tom nevidim problem. Od Cinana taky bereme produkty a pritom si od nej kecat do statu nechceme nechat. Prilisna rusofobie nahrava jen sibrum, co chteji nas stat rozkrast z nejruznejsich duvodu, at uz dalsi zbytecne horecne zbrojeni, nebo nakup drahych surovin. Ta mira potencialniho nebezpeci z Ruska je mnohem nizsi nez jistota, ze zapad nas vybere jak mlady vrany.
Tu uroven zeme jsem nastinil s tema doochodcema jen proto, ze Nemec fakt nepujde nekam na Balkan, i kdyz je to levne. Nejake standardy si neozeli. Takze pokud je to nekde dobre pro nemeckeho doochodce, zit se tam nejak da. O te mire urovne se pak muzeme dohadovat do aleluja a nemusime ani do Madarska, muzeme treba srovnavat Sokolov, Prahu a Trinec.
Sysop: řekněme, že ač jsem zcela proti woke, v poslední době si všímám toho, kdo to pouze používá jako líbivý argument a jinak jede vojnu jak řemen (Fico) a kdo skutečně hodlá tyhle sračky potřít s nějakým smysluplným plánem, co místo nich (Trump). Orbán mi zatím přijde být více Ficem. Ale jak říkám, nevím toho dost a vědět zatím nechci, nicméně jeho častá glorifikace na D-F mi přijde jako významně se míjející s realitou.
Ano, ideální by bylo, kdyby V4 jednala s Ruskem jako Doník, jenže je-li V4 Babiš, Fico a Orbán (PL neřeším), tak už jen tihle 3 jsou zárukou servility. Tedy za mě v tuto chvíli fakt V4 nechci, protože by to s velkou pravděpodobností vedlo k mnohem horším výsledkům než setrvání v bruseli a z V4 by brzo byla zase jen gubernie, tentokrát zase ruská, díky, nechci, to už radši bruselská.
PS: s ohledem na Babišovu existenční zaraženost do bruselního análu není ale V4 s orientací na Rusko vůbec reálná. Servilita je Babišovo druhé já, ale jeho peníze plynou ze Západu a tak nemá vůbec zájem měnit teplý a přínosný anál za kremelský.
V důchodu je nejdůležitější zdravotní péče, takže se určitě shodneme v tom, že migrace důchodců do nějaké lokality obvykle podporuje myšlenku, že zdravotnictví je tam celkem cajk.
Jasne, ze alfa a omega pro doochodce musi byt zdravotnictvi v dane lokaci. To beru jako samozrejmost. Ale pak taky, aby clovek zaplatil mistni dane, energie, zradlo a tak, ze.
Ja osobne jen vim, ze nektere Madarky jsou docela pekny (coz mi v doochode asi fakt bude fuk), jinak mne ta zeme, kde nejvyssi kopec ma snad 600 metru, vubec nic nerika. Nejsem lazenskej typ a madarstine nerozumim. Doporucit bych to nikomu neumel.
V4 s Buresem coby strategicka zachrana je samozrejme blbost. Polaci si jedou svoji lajnu, s Bruseli to dost umi. Madari si jedou svoji lajnu, s Bruseli to neumi. Fico v tom lita jak spunt pod splavem a u nas se proti Bruseli nepujde. Takze tam nevidim nic, co by tu partu melo nejak stmelovat. Jo, mozna az se FonLejno podari konecne prosadit vetsinove hlasovani bez veta, pak V4 jeste muze najit nejaky smysl, pokud ovsem najde spolecny zajem.
Sysop: ale to je vše až druhé – tj. místo, kde je zdravotnictví fajn, ale je tam draho samozřejmě žádnou zásadní enklávu průměrných důchodců nepřitáhne, tam bude úplně jiná klientela.
Taky nejsi Němec a asi to poslední, co bys zrovna ty potřeboval, je hledat nějakou extra levnou zemi na důchod:-) Předpokládám, že se svým platem bys dokázal důchodcovat tam, kde odpovídající příjmová kategorie, tím spíš nemusíš řešit alternativy Šumavy, to vůbec nedává smysl. Milionář z Bukurešti taky nejspíš neřeší, kde bude na důchod levněji než v Rumunsku, protože nemá důvod. To je právě to smutné, že Germán tohle řešit musí. Nakonec, u nás má na důchod prakticky každej, žádný exodus Čechů do levných lokalit jsem nezaznamenal.
Poláků je skoro 2x tolik, co zbytku hypotetické V4 a mají armádu, které nevládlo lejno, takže ti nás nepořebují a v EU si prosadí, co chtějí i bez nás. Podle mě Polák poslední, co potřebuje, je paktovat se s Ficem nebo Orbánem (případně Babišem). Polák by měl důvod jít do V4 až pokud by tady byla reprezentace, která nechce jen z brusele utéct do Kremlu, ale chce budovat něco mezi. To zatím nikde nehrozí, Babiš je bruselní loutka, Fico taky, Orbán zase moc leze do Kremlu. Já být Polákem, V4 je to poslední, co bych s tímhle materiálem chtěl rozvíjet. Radši bych se soustředil na vydojení maxima z brusele, což dělají.
Ad právo veta – ano, to by mohlo být impulsem, ale podle mě bohužel nebude. Naopak PePa to prosazuje pomalu od začátku nástupu do úřadu, takže my partnerem nebudem, naopak. Co by udělali Fico s Orbánem je otázkou, Fico podle mě vůbec nic, Orbán těžko říct.
Sysope, nemůžeš přitom přehlížet slabost maďarského forintu.
I vůči ČR se to dost pohnulo, před deseti lety cca 1:11, dnes 1:16.
Německý důchod má u Balatonu solidní kupní sílu.
To je mi jasny, samozrejme. Pro ty, co nejake penize maji, Madarsko neni peklo.
Jasne, jina vec je, byt tam ve stredni tride.
@Sysop
když jsem by v osmdesátkách u uherského moře, už tam Němci byli, a nejen východní. Naposledy l.p. 2009 cestou z Daruvaru mě tamní koncentrační kemp plný ekonomických migrantů ze Severního chalifátu zaujal natolik, že jsme prchli po 6h do termálných Horných Uher, kde sice taky mluvili maďarsky, ale uřvaných übermenschů tam bylo poskrovnu…
Nojo, ja jsem si Germany uzival v Brne pri Velke cene neurekom. Kdyz se jeste jezdil okruh pres Kohoutky, Pisoarky, Liskovcem na Veselku, taxem musel ze skoly z Mendlplacu peskobusem, bo tykadlo nejezdilo. A taxem se prodiral Germanama vsude okolo cesty. Zlity jak prasata. Vychodnari obvykle zapichly Trabi a Warbecy nekde po zahradkarskych koloniich v okoli, zapadaci srovnany masiny BMW okolo Voroneze a pak tagem pekne k okruhu.
Brno si vzdycky po skonceni motoradovanek oddechlo, nejvic pak, kdyz se udelal za Zebalem okruh.
si mimo ako ten mimoň bratku 😁neber drogy ale športuj
To si pletete pane. Dezoláti vědí, že to, že to zda se budou mít dobře, záleží na jejich úsilí nikoli snad na neomarxistických dotacích. My dezoláti chceme jen setřást parazity jako jsou třeba zkurvení pumpičkáři, nebo Kartouz nebo feministické sprosté prasnice, co berou dotace z našich daní a za inflaci můžou. Já se měl vždycky dobře, jen za Fialy mi někdo ukradl třetinu úspor, protože natiskl bilion dvěstě miliard mimo jiné pro zasraný pumpičkáře. Dál tady zaváděl cenzuru a omezoval svobodu projevu. Za to musí jít ta sprostá neomarxistická kurva jednou provždy do hajzlu i se všema pirátama. Já pro to udělám maximum.
Nevím, co sem pletete Maďary a Slováky, ale klidně proti zmrdifialovi půjdu i s čertem. Je mi jedno, kdo mu ufikne koule a pověsí ho do průvanu.
Já volil ODS jako vždy a Fialu jsem zakroužkoval. Myslím si že Fiala Ti třetinu úspor nevzal. Kdybys nebyl přizdisráč a úspory investival, tak už je máš minimálně dvojnásobné. Vidím chybu ve vzdělávání lékařů. Dal bych jim alespoň dva semestry ekonomie. Nestáli by pak s nataženou rukou, žebráci.
Jasně, takže ty jsi na Fialovy ještě vydělal, co? No co, seš fakt Pičus. :-P
Když máš prachy tak Ti je fakt jedno kdo tu vládne. ODS volím celý život a měnit to nebudu. Jsem prostě trošku konzervativní.
No každý má právo volit koho chce a každý má právo patřit do těch 33% kriplů, co volí ODS a Pyjáty.
Víte co, já myslím, že moje ekonomické vzdělání několikanásobně převyšuje to vaše, byl jsem i jednatelem sročka. Mimochodem jak víte, že nemám zainvestováno? BTW: vy znáte nějakou investici, která v příštích letech v tříletém období ponese 35% výnos s nulovým rizikem? Bude to zlato, akcie, obligace státní, energetické futures nebo snad komodity?
Já žádnou takovou investici neznám, ale oblažte mě svým ekonomickým potenciálem, třeba se pletu, když si myslím, že jste jenom panelákovej píčus, jak sám sebe titulujete a víte naprostý hovno o tom, kolik ponese investice, kterou si zvolíte a jenom tady blbě po vzoru svých bližních idiotů děláte ramena. Asi tak v 90% případů s váma vyjebou, to je stará zkušenost investiční – nakonec budete rád, když dostanete aspoň něco. Rozhodně tedy ne 35%.
Jako náhradní otázku se táži, v čem konkrétně převyšuje vaše ekonomické vzdělání to moje? Investice, makroekonomie, daně, firemní cashflow, odhad hodnoty firmy (DCF nebo jiná metodika), daňové zákony včetně zahraničí a DTA, nebo podvojné účetnictví? Oblažte mě svojí chytrostí, otázky budou následovat. Já neříkám že jsem expert, ale informovaný laik jsem určitě už s ohledem na svoji anabázi.
No a nyní k meritu věci. Nebavme se o vzdělání ekonomickém. Bavme se o vašem významném deficitu v oblasti znalosti práva a morálky. LZPS říká, že majetek je nedotknutelný. Peníze jsou samozřejmě likvidní majetek a další zákon – jmenovitě ten o ČNB stanoví, že ČNB má právní povinnost pečovat o stabilitu cen. Nemá tedy Fiala a další zmrdi (jako kupříkladu zmrd Michl) ctít zákony a ústavu a tudíž netisknout bilion 200 miliard, když je i ekonomickému laikovi zcela jasné, že to spustí danou inflaci?
Pane doktore, jsem bohužel natolik zaneprázdněný otázkami a pracovními povinnostmi z celkem jiné oblasti, že vám nemohu zodpovědně slíbit spolupráci na tématu.
Ale ne, já byl jen zvědavej, takže k té ekonomii a investicím ani v čem jste lepší, že vám inflace 35% nevadí, to mi neřeknete. Mohl jste aspoň říct, že jste panelákovej hypotékář a Fiala má hrozně moc pomohl splatit tu jistinu vaší půjčky. To abych mohl obdivovat vaše ekonomické strategické myšlení. Taky jsem si mohl vzít hypotéku – svého času mi nabízeli 1,88% na 5 let. To bych se dnes měl dobře. Ale z nějakého důvodu jsem zůstal konzervativní, že dluhy se nedělají.
Challenger: de facto státní zaměstnanec řve něco o tom, že z JEHO daní je někdo placen? Tak ten byl dobrej:-)
By mohl za chvíli fňukat i fízl, že „platí“ vysoký daně:-)
Úspory Vám začal brát Babiš, prozatím nedostižný rekordman v hloubce roční sekery a rozhazovač (nakonec Vy jste taky profitoval, jak moc dobře víte, ale to asi bylo cajk, když inflaci táhly Vaše platy, co?)
Že jste se měl vždycky dobře o tom nepochybuju, já zatím chudýho doktora taky neviděl. Jednoho ale znám, co svýho času pořád nadával, že by měl brát dvojnásobek. Ale to byla „hypotekářská svoloč“, tak to bylo asi tím, neuměl s penězi nakládat jako ti chytří, co je mají na účtu a „krade jim je Fiala“ :-D :-D
Já jsem státní zaměstnanec, ty parazitní zmrde? Víte vůbec, co to je?
Já jsem zaměstnanec subjektu fungujícího v tržním prostředí (narozdíl od fízlů, úředníků, soudců nebo centrálníách bankéřů), kdy si tržně nemůže zvýšit cenu, jak by chtěl, protože mu ji zmrd jako Fiala reguluje. Shodou okolností je nemocnice monopolně vlastněná složkou státu (což je ovšem pro tržnbí prostředí irelevantní), aby tupej kretén, jako jste bezpochyby vy, musel stát poslouchat. Na rozdíl od fízlů, soudců a jinech státních kriplů já nemám možnost si monopolně určovat, a přikazovat, kdo mým pacientem bude a kdo ne, nestojím za bukem, abych na takovýho nějakýho kripla jako jste vy vybafnul a řekl – dnes půjdete k doktorovi a zaplatíte 4 litry. Je to přesně naopak. Musím se postarat o zmrdy jako ty, kdo za mnou lezou s nihilitidama a ještě si zmrd myslí, kdovíjak mu nebylo ublíženo (podle neomarxistického narativu podobně jako cikáni a feministky), když musí čekat půl hodiny spolu s ostatníma zmrdama, kteří systém zneužívají.
To, že stát reguluje cenu mojí práce pod tržní hladinou, je výhoda pro ksindly jako jste vy, aby mohli tupě blábolit o věcech, které jejich kognitivní systém nechápe a aby mohli zneužívat zdravotní péči. Hele pokud teda pracuju pro stát a nevytvářím žádnou hodnotu, tak za doktorama nelez, ty kreténe parazitní.
Já bych chtěl, abychom se měli jako zubaři. Tam už monopson státu selhal a čuráčci jako jste vy hezky přijdou s prosíkem, hezky se pokloní aby dostali termín za měsíc a cálujou za jeden zub 10 klacků a hezky prašule vypláznou na dřevo, aby neměli zuby jako noty na buben. A taky, kdyby bylo všechno tržní, mohl bych říct někomu jako jste vy – ty blbej idiote tady léčenej nebudeš, protože jsi tupý volič ODS – vlastně ne, tak bych to neřekl. Řekl bych, že nemůžeme vyhovět abundantním požadavkům na služby z důvodu kapacitního přetížení, insolvence a nedostatečného pojistného krytí, protože máme lepší klienty, kteří se umějí lépe chovat.
Panebože viděl někdy někdo něco tak sprostýho a blbýho jako je tenhle neomarxistickej parazitní debil? Vím proč jste volil ODS. Protože na rozdíl od všech ostatních se vám zalíbilo neplatit daně – s normálními daněmi jste nekonkurenceschopný, protože jste neschopa, takže vás pobouřilo EET, a to i přesto, že daňový systém výrazně zvýhodňuje OSVČ proti zaměstnancům i kdyby OSVČ zaplatil vše do pětníku. Taky bych chtěl být OSVČ, abych některé věci nemusel řešit, můj zaměstnavatel kupodivu nechce. Jste parazit a neschopa, co se veze. Pro vás tady ODS vytvořila skanzen, o který nechcete přijít, takže se není čemu divit, když neschopní zoufalci volí neschopné zoufalce.
A já jsem si řekl – ano, EET je svinstvo protože umožňuje nekalé obchodní praktiky a presumuje, že co podnikatel, to neplatič. Ale jenom čistě kvůli vám si to užiju, až Bába ten systém vrátí zpět – a to vrátí, to si pište. A až to vrátí, už nebudu proti, budu se smát, protože si vždycky vzpomenu na blbýho kripla, jako jste vy, jak vzteky kvičí, jako když malýmu frackovi na písečku seberou kyblíčky a lopatičky.
Na vaši nemoc žádnej lék není.
Challenger: koukám, že hysterii máte již v první větě, takže si připočítávám dobrej zásah, ty hafíku ;-)
„Shodou okolností je nemocnice monopolně vlastněná složkou státu (což je ovšem pro tržnbí prostředí irelevantní)“
A „tupej kretén“ jsem já? :-D
„Musím se postarat o zmrdy jako ty, kdo za mnou lezou“
To jen tak, stojí to za vypíchnutí, co si „člověk“ Vašich „kvalit“ myslí o svých zákaznících. Podobně hysterických arogantních zmrdů je dost, nejste v tom sám, ale to není polehčující okolnost ;-) Současně Vaše představa, že ve skutečně tržním prostředí byste si mohl dovolit být takováhle špína a ještě si přitom určovat, kdo Vám co bude platit a že to bude víc, než dnes… Tady je vidět, že vůbec netušíte, co je to „trh“. Měl byste být rád, že můžete být takovejhle lidskej odpad a přesto se máte dobře.
PS: komu jste adresoval stať o ODS netuším, neb nejsem jejich volič. Že by zase ten samonasírací rituál, co Vám zatemnil (nevím co přesně, mozek těžko), jako když jste si myslel, že na letenku do Koreje, kde jste nebyl a já ano, nevydělám ani za tisíc let? ;-)
Souhlasím, že na moji „nemoc“ žádný lék není, zdravé není třeba léčit. Ale chápu, že jako vopíchanej srab si myslíte, že je nutné „léčit“ všechno, což je ale v příkrém kontrastu s tím, že jste zatím na svůj mentální stav odbornou pomoc nevyhledal. Hedepy.cz, zkuste to (ale podle mě už je pozdě, rozpad osobnosti je už příliš pokročilý, nicméně nejsem profík, marcusant by to odhadl líp, třeba se zastaví).
Víte reciprocita je základem každého vztahu. Proto se nesmíte divit, když sklízíte, co zasejete. Vaše nemoc se jmenuje narcistní psychopatie a tu opravdu léčit nelze. Jinak vidím rozpor v tom, že sám sebe označujete za mého „zákazníka“, ovšem na druhou stranu pohrdáte tím, komu svěřujete své zdraví – inu dobrá, takové rozpory jsou narcistního psychopata vcelku běžné. Asi bude nejlépe, když k doktorům chodit nebudete a budete se samoléčit. Je to výhodné pro obě strany.
1) Zákazník budete, milej zlatej, až budete platit, pak budete taky poroučet. To vy nejste. To je stará pravda, co svět světem stojí. Vy jste takovej ten „zákazník“, snědé pleti, co přijde do krámu a bere si bez placení, normálně takového ksindla vyvede ochranka rovnou na fízlárnu, ale ve zdravotnictví je to dovoleno, a tak si to užíváte víc než oni „zákazníci“ snědé pleti podobně jako si udavači užívali protektorát.
2) Jedna z mnoha věcí, co je na vašem chování bizarní a patologická, je lehkost s jakou jiné okradete nebo jim upřete jejich práva ve prospěch sám sebe. Já vím, ostatní jsou blbí a to vám dává právo je okrádat. To potvrzuje diagnózu.
3) A co jste dělal v Koreji? Učil jste se u Kima demogracyji, nebo jste byl na výpravě za Korejkama, když vám v čechách už žádná nedá ani když se chováte jako pičulín?
4) vy jste volič ODS a Pirátů, to je vcelku jasné jako slunce, protože takovej neomarxistickej behaviorální bizár to se jen tak nevidí. Prostě takovej malej parazitní ksindlík. Inu dobrá i s takovými dýcháme jeden vzduch.
Ale máte pravdu s pychopatickým zamindrákovaným trollem není třeba ztrácet čas. Tak zas někdy, blbe.
Challenger: jste se v tom trochu ztratil, já rozhodně nepohrdám tím, komu svěřuji své zdraví. Pohrdám Vámi coby sobeckým arogantním zmrdem, co nezvládl rozvod, sesypal se z toho a místo vyhledání odborné pomoci se rozhodl ničit vyhlídky na slušný život i vlastním dětem.
ad 1) že pacient neplatí Vám ale tomu, kdo platí Vás z něj nedělá zloděje, máte to špatně. Pokud se Vám nelíbí plat, můžete si zkusit vyfňukat lepší u zaměstnavatele. Proč byste měl chtít prachy po pacientovi víte jen Vy, asi jako kdyby po mě chtěla prachy pokladní v Tesku. Pokud chce víc, musí si říct u vedení, ne u zákazníků. A ani si na nich nemůže léčit mindráky.
ad 3) zase ty Vaše projekce:-) (ta přítelkyně, co jste tuhle chlapsky capkal pro botky a hustě funěl a pak o tom napsal článeček, už Vás nechala, že si myslíte, že ani nikdo jinej nemá sex?:-) Psal jsem tu víckrát, že jsem v Asii nějakou dobu žil, v Koreji jsem tedy byl pracovně (mi za to dokonce platili, považte). Zase jste tedy úplně mimo realitu, což i jakékoliv už tak dost úsměvné pokusy o mou diagnosu dělají ještě směšnější. Jestli takhle ovládáte i svůj medicínský obor, pak doufám, že se Vám do spárů nikdy nedostanu.
ad 4) já vím, že byste rád, abych byl lůzr jako Vy, opíchanej, žádnej sex, a nadto ještě žádný prachy (to jediný máte, ale co s tím, když Vám to k ničemu nepomáhá), volič Vámi neoblíbené strany, ale máte smůlu. Komické je, že z mých příspěvků zde musí být i hodně hloupému člověku zřejmé, že poslední, komu bych to hodil, jsou komanči (Piráti, Stačilo), ale protože Vám pak nezapadám do škatulky, nedokážete to překousnout:-) (tahle obsese určitě bude mít nějaký název, marcusant by to dal snadno a pak byste se mohli léčit spolu s coronou, který trpí tím stejným, třeba dostanete množstevní slevu) ;-)
Nonono, vy jste se nějak rozjeli.
Challenger má pravdu v tom zestátnění; cena lékařské péče je (minimálně v případě složitějších věcí) držena státem uměle nízko a monopolizována. Bez tohoto monopolu by poptávka příliš (trochu ano, zadarmo se zneužívá) neklesla, tudíž se lze dohadovat, že by cena šla nahoru. Přisvědčují k tomu i ceny ve státech, kde monopol není (třeba USA, nakonec i někdejší Ukrajina a její černý trh, teď už je to samozřejmě jiné.
V ničem jiném pravdu nemá, včetně pitomostí o inflaci a jejích hybatelích, a po tvrzení moje ekonomické vzdělání několikanásobně převyšuje to vaše, byl jsem i jednatelem sročka si lze pouze pomyslet něco o klice z nesprávné strany, nikoli politické.
Nenechte ale emoce cloumat vaším majestátem. :-)
Umněle nízko je podle všeho držena i cena jizdenek MHD, přesto kdyby vyklez z budky řidič a začal nadávat ccestujícímu že málo platí a hodně jezdí, byl by za vola.
Nikdy bych se neodvážil tvrdit, že Challenger není vůl.
opravy: uměle, vylez
Dissenter: naopak, emocemi s sebou nechám cloumat rád, smích prý prodlužuje život:-) (ano, uznávám, že je laciné se smát postiženým, ale když jsou tak agresivní, tak proč se nepobavit)
Pokud jde o cenu péče: já teda nejsem žádný odborník na péči v USA, sice jsem tam střednědobě pobýval, ale nic zásadního nepotřeboval. Nicméně řekněme, že s ní i tak mám slušné zkušenosti, byť ne svoje. A co Vám můžu říct je to, co jsem napsal Challengerovi: protože se tam žádný doktor nechová tak odporně jako on, může být velmi rád, že s tímto mindsetem žije v systému, ve kterém je sice možná cena jak píšete „uměle držena nízko“, ale taky umožňuje podobným kreaturám se velmi hezky živit na úkor té pacošské lůzy.
Tedy, já netvrdím, že by cena péče nešla při demonopolizaci nahoru, ale že by rozhodně nešla nahoru pro Challengera, pokud by své jednání nezměnil. Pokud už totiž musíte platit adresně, pak stejně jako v čemkoliv jiném, podobným individuím se vyhýbáte a pokud něco takového chce navíc ještě příplatky za své přebujelé ego, tak holt finger. Zkuste si představit, že ty příspěvky výše nepíše doktor, ale třeba majitel stavební firmy, co Vám chce stavět barák nebo prodejce auta. Vybral byste si ho a nota bene ještě za něj připlatil oproti jiným, slušným?
Vtip je v tom, že jakmile by si mohli pacienti vybírat a to i dle koupěschopnosti, začali by se i lékaři chovat mnohem vstřícněji, než když „nový klient“ znamená jen mrzení a často prodělek. Jinak viz výše odpověď Arniemu.
Dissenter: ale fuj, jakože by si vybíral pacient? To snad ne, vybírat si přece bude akorát doktor, pacoš bude jen platit, a to pořád a hodně :-)
Vím, jak to myslíte, ale tak lze argumentovat úplně vždycky – on je zmrd, ale určitě by nebyl, kdyby. To neberu. Je to jako argument „já na firmu seru, dokud mi nepřidá“. Velký omyl, přidává se těm, kteří nejdříve ukážkou, že neserou. Zmrdi s nekritickou představou o své dokonalosti či nepostradatelnosti dříve či později zhrzeni končí. Jsou to holt zmrdi. Dlouhodobě se takovým v tržním prostředí příliš nedaří. Že existují výjimky, někdy dost viditelné, to nijak nepopírá. Je mnohem méně těch, kterým to prochází než těch, kteří si myslí, že jim to taky projde, akorát o nich už není tolik slyšet.
Já mám taky představy o vlastní nepostradatelnosti, k tomu nemusí být člověk ještě zmrd. :-)
Ale chápu i Vaši pozici, profesionál se chová profesionálně i když zrovna zákazník platí málo. Nadto ve zdravotnictví, kde je vlastně pacient „objektem“ a zákazníkem je pojišťovna, za to ani pacient úplně nemůže.
Dissenter: máte pocit, že zákazník platí málo? Z čeho ten pocit pramení? Chápu, že když k Vám přijde fízl, můžete si říct, šmejd jeden, ten do toho nedal ani korunu a u pana ředitele zase uznale pokývat nad sumami, co do toho systému nasypal. Ale z pohledu Vaší výplaty je to nějak poznat? „Zaplatili“ přece oba stejně, protože peníze máte od kusu, výkonu atd., nikoliv dle bonity pacienta.
Opět jsme u té pokladní, které je fuk, jestli někdo nechá za měsíc na krámě litr nebo dvacet, pořád je nutné ho zkasírovat a peníze má za hodinu (úvazek), ne za počet obsloužených nebo obsahu jejich košíků. Že by tedy toho šmejda, co si bere jen rohlíky a mlíko měla vyvést ochranka?
Přiznám se, že v tomto Vám vůbec nerozumím, ale třeba jen špatně chápu, co píšete. Pokud se náhodou cítíte dotčen analogií s pokladní, klidně si tam představte kohokoliv jiného v pozici zaměstnance-experta, třeba raketového inženýra. Můžete klidně podnikat a pak si říkat o co chcete nebo jste zaměstnanec a makáte na tom, co se Vám řekne a jestli zákazník zaplatil tohle nebo tamto Vám může být buřt, Vaše práce se očekává stále stejně kvalitní. Představa, že jako zaměstnanec určujete, pro koho budete pracovat dobře a pro koho ne dle toho, kolik kdo zaplatil je dost hrozná a rozhodně byste nechtěl, aby se tak chovali jiní (třeba ten z té stavební firmy, co si řekne, že se na to může vysrat, protože Dissenter má jen chaloupku za 10 mega, snažit se bude u toho s haciendou za 30 – sakra, pokud dělá vodoizolaci na základové desce, asi je buřt, kolik jste zaplatil, izolace by měla být kvalitní, ne?).
Pod bilderberkátem kalergiády výměny obyvatel evropy za jejich prostředky bruseladony největšího hnízda ve vesmíru parazitace lobystů globálních lichvářů to půjde do píp dřív než si myslíte, no a oni do toho ruska prostě chtějí rabovat suroviny a energie a co myslíte budete mašírovat? Jedno stran na vlastní zisk jste si nad sebe nasáčkovali pouze nádeníky globalistů a ti vám už předvedou kleroneofeudální absolutisickou šlechtu inkvizic. Covid tour$ chunty vám nestačil, že jo. Udělat chybu je malér ale ještě je opakovat vlastně je na trest boží. brrr
https://www.instagram.com/reel/DJO_a0RTb0Q/?igsh=MWVjeGVmdWkyczQ3dQ%3D%3Dz&fbclid=IwY2xjawNILhNleHRuA2FlbQIxMABicmlkETBUdDNIMEdTRzQ5Zjk2ckdUAR6R-PlacVB0fJrn44RKkcuS5t1QIW9w_mfMP8NBpVodHWiFLEAKwyriCDbxww_aem_JC-gR5egD-MpJWVpupTqtg
https://www.svobodny-vysilac.cz/2025-10-04-otazky-a-odpovedi-v-vv-pjakina-ze-dne-29-09-2025
Challenger
klidně proti zmrdifialovi půjdu i s čertem
Jo, právě tak to Fiala posledně vyhrál.
A právě tak to Babiš vyhrál neska. Babiš, keré za kovidu skurvíl na co šáhl.
Eště že to mám za pár do truhle. A s takovó pudu do té truhle hubené.
vltava: na hloupost lidí je možné spoléhat. Posledně „hlavně ne Babiš“, tentokrát „hlavně ne Fiala, klidně Babiš“. Průměrný volič, jedno, jestli v nemocnici ordinuje, operuje nebo uklízí, je prostě blb.
Tolik sebekritiky bych od tebe nečekal.
Každá vláda ODS byla katastrofa a přesto se najde dost hlupáků kteří je stále volí. Pozor, hlupákem není momentálně zaostalý jedinec ale je jím i vzdělaný člověk s diplomem. Důkazem je Praha plná vzdělanců a inteligentů😃
Kdo není ideologicky zaslepený nebo nenávistný fanatik ví, že Babišova vláda byla ekonomicky úspěšnější než kterákoliv vláda ODS.
A vyčítat Babišovi covidovou hysterii může jen dutohlav.
„Bil osvýcen
https://www.idnes.cz/zpravy/zahranicni/andrej-babis-bill-gates-setkani-humanitarni-projekty.A181018_101046_zahranicni_baje/foto/DTT76c08a_P201810180471401.jpg
„vzdělaný člověk s diplomem. Důkazem je Praha plná vzdělanců a inteligentů“
– – –
Obvykle jde o typy „mléko roste v supermarketu a elektřina v zásuvce“. Zde diskutující voliči oněch zlodějských band jsou zhusta totéž…
corona: no vidíš, jak ses konečně přiznal, coming out pěknej. My sice tak nějak tušili, že jsi volič zlodějských band, když si myslíš, že nemůže existovat 150 kW nabíječka, protože by k ní musel „vést kabel tlustej jak noha“. A jak se cítíš, dobrý? Ulevilo se ti? ;-)
fatdwi:
Ano, 400 A = 185 mm2. Nic o chlazení jsi nepovídal.
corona: proč bych měl, že to nemůže existovat byly tvoje hloupé pindy, kterými jsi se odkopal v rámci svého údajného „vzdělání“ ;-) Já na tom tenkrát nabíjel, hodně jsem se tehdá nasmál, že to neexistuje:-))
Podobně ses odrovnal krikeťákem v rámci svých bludů o armádě, kde jsi nakonec byl jen ten zkurvenej bonzák, co tak akorát zvládl lézt do prdele veliteli a psát mu seznamy závadových osob.
Prostě, generace XY, nic neumí, bonzák, volič zlodějských band. Abys tomu rozuměl, tak jsem to zkusil po tvým (ale nejsem tak „dobrej“, tak mě omluv, že to nebylo dost ubohý).
@fatdwi
já bych člověka který hodí krikeťákem dál než Jan Železný nepodceňoval, i když ho už léta ignoruji.
A to jsem byl léta rekordmanem v hodu krikeťákem na ZŠ, ještě po 7 letech se mým výkonem bratr chlubil před spolužáky…
Něco přes 60m, už si to nepamatuju kolik přesně.:-(
Slusny.
Ja, coby volysovej smecar, jsem hazel nejdal ve tride.
Kdyz jsem ted v zari hecoval potomstvo u more, ze kdo hodi griml az za bojku, ktera byla upocenych snad 30 metru od brehu, tak mi v rameni tak krupalo, ze jsem mel o tu ruku fedry. Nejak uz to nejni, co to bejvalo, ci co.
@Sysop
házím s dětmi kameny do Polska.
Jsou o něco lehčí než krikeťák.
Taky rozběh je někdy omezený.
Řeka (koryto)má dle mapy.cz 37m. Dcera už jednou hodila tak 28m, bylo míň vody, tedy delší rozběh a blíž na druhý břeh.
https://ucsecesky.cz/karel-capek-rekord/
AŽ vám to Řečpospolita sundá, tak nechoďte brečet do OSN!
To je zbytecne moc. Pokud je kabel rozvinuty pro chlazeni prirozenim, pak bohate postaci tretina tohoto prurezu.
Jakým přirozením se chladí kábl?
Normalne. Rozmotas ho na zem tesne vedle kabelu.
sorry ale tak velkej kabel asi neprodávají.
však je to zdravé a ekologické
No ak dobře, ale odtud snad nikdo na DFENS nepíše:
https://www.idnes.cz/volby/usti/volby-2025-vyloucene-lokality-ghetta-chanov-becov-babis.A251005_090452_usti-volby_grr?zdroj=sph_hp
Babišův elektorát. Měl by se s nima vyfotit.
Nejseš na té fotce taky?
Nene já su z Brna
cyklista: Maďarsko má průměrnou mzdu cca 42k kč, to fakt není o 16k míň než tady. Myslím, že jste nedával pozor a nevšiml si, že těch cca 30k, které se občas v souvislosti s HU uvádí, je čistá mzda.
Benzín mají o něco dražší, to ano, v Budapešti okolo 38 Kč/l. To zas taková tragédie – vzhledem k průměrnému platu – není a slovo „výrazně“ bych s ohledem na to, že jde o cca 10 % nad cenou v Praze (34.50), nepoužil.
Uvidíme, kolik peněz zase Babiš rozhází, uplácení důchodců, doktorů, fízlů, učitelů a úředníků mu šlo za covid games náramně a jak je vidět i tady, má to mnohé příznivce. Že jsou to dementi je zjevné z toho, že současně nechápou, že právě tohle vedlo k brutálnímu zadlužení a inflaci, takže průměrně tupý dezolát si nevidí ani na špičku nosu a myslí si, že když dostane přidáno z peněz na dluh, tak za inflaci může něco jiného. Úroveň ekonomického vzdělání je v ČR naprosto katastrofální a tak vládnou populisti. My ostatní se holt adekvátně zařídíme a necháme tyhle hloupé hafíky poštěkávat a fňukat, sráčům nic jiného nepatří.
Ono si nevyberete, jedni rozhazovali za navyšování platů a důchodů, druzí zase bezhlavě nakupovali zbraně….
Covid byl specifická situace. Nedá se někde přehledně dohledat, kolik z těch deficitů šlo na konto kompenzací za zavřené podniky, výpadky daní, a kolik na vyšší výdaje na populistická opatření?
JH: nakupování zbraní mi dává mnohem větší smysl než zadlužení se proto, abych si koupil něčí hlasy. Nakonec, investice to byla výborná, tohle je jedna z věcí, se kterými Fiala nic moc udělat nemohl a když to u důchodců přecejen pro zjevnou neudržitelnost zkusil, pořádně mu to v pátek a sobotu spočítali. Bohužel, zaplatíme to všichni my ostatní, co holt mezi preferované skupiny nepatříme, ale naopak je platíme.
Mimochodem, četl jsem Hegsethův projev? Je to samozřejmě plné amerického patosu, ale nemyslím, že z takových věcí má Váš oblíbenec v Kremlu radost.
Nakupování použitelných, funkčních zbraní, ideálně takových, které vyrábíme u nás nebo v zemích nejbližších spojenců. Nakupovat F-35 je vyhazování peněz do kanálu, a projev servility vůči USA.
JH: jistě, nejsme ve sporu. Nakupování F-35 bych neřekl, že je projev servility, ale projev vychcanosti a upřednostnění vlastního zájmu před zájmem občanů. Případně projev debility, ale nepředpokládám, že by z toho nikdo nic neměl. U těch nahoře člověk podle mě udělá mnohem líp, vsadí-li si na to, že jsou to svině než na to, že jsou to idioti. To neznamená, že se tam dočasně idioti nedostanou, ale ti nemají dlouhého trvání (pirátský poslanec Tomáš Vymazal, topící v přiděleném bytě počítačem při těžbě kryptoměn, protože mu bylo zima a nešlo topení, třeba).