Když jsem se v úterý večer vracel z akce domů, z rádia na mě vypadl další chytrý nápad z EU. Konečně nám zakázali amalganové plomby… Prý je to dobré pro zdraví a pro životní prostředí vůbec, protože rtuť. No a ty zářivky teda co…?
Tak to jen poznámka na okraj…
„Evropská unie nařídila, aby se v unijních zemích přestaly používat amalgámové plomby, které pojišťovny v plné výši proplácí. Zubní lékaři ale adekvátní náhrady k dispozici nemají a pokud ano, jsou natolik drahé, že je pojišťovny nezaplatí. Stomatologové proto navrhují, aby si náklady za léčbu zubních kazů každý hradil sám.“ http://moneymag.cz/aktuality/7837-jak-dopadne-novy-zakaz-eu-amalgamove-plomby-nic-nenahradi
Ziriath
Životní prostředí je mimo argument. Po kremaci mrtvé osoby se kovy oddělí a zpracují. I ze země se kostry po nějaké době vytáhnou – a i kdyby zůstaly, tak hřbitovy stejně bývají na místech, kde neotráví spodní vodu, nadto se rtuť tak jako tak nachází v podobě sloučenin jako těžitelný nerost, a nevím jak můžou škodit plomby, když je lidé mohou bez následků mít x let v přímo v puse.
Ziriath
…ve článku se sice píše o znečištění vzduchu rtuťovými parami asi při výrobě, ale ať mi nikdo netvrdí, že výrobní postup nejde upravit tak, aby se tyto páry a kontaminované vody zachycovaly a čistily.
pzkudk
Vše je vysvětlené v posledním odstavci článku.
qub1n
Vypravela mi jedna sestricka, ze mely v nemocnici ty novy nertutovy, ci nejdou sklepat. Tak i teploty pacientu vymysleli, neci tam prece musi napsat..
pzkudk
Zářivky mají výjimku, protože Philips si na ně postavil továrnu.
Nevím, jestli je v té normě řečeno, co se má dělat se zuby již zaplombovanými. Všichni občané se povinně dostaví se do Národního střediska ekologické rovnováhy k jejich vytrhání? A co po smrti? Pohřeb jedině na skládce nebezpečných odpadů?
SkReT
Zemřel kardinál Miloslav Vlk: Diskuze je zablokována
SkReT
Zemřel slavný americký bankéř David Rockefeller: Diskuze je zablokována
Encorex
D-Fens se v článku poněkud mýlí v hodnocení postoje Strany svobodných občanů. Referendum k vystoupení ČR z EU a czexit je stále v jejich programu! To, že to není jediný cíl je naprosto pochopitelné, protože je to pravicová strana, která má i svůj ekonomický program. Tím, že D-Fens (jak píše) odešel od Svobodných, protože czexit se nestal jediným cílem neznamená, že má právo „otrávit studnu“ a psát nepravdy o Svobodných. Matějka se prostě se svým křídlem a názory neprosadil, takže to automaticky neznamená konec Svobodných a už vůbec ne odklon od czexitu. Jen to prostě není jediné téma!
jfb
Ovšem to, že jste bohužel neschopná vykastrovaná (viz znak) banda, tak na tom nic nemění, i když vás volím.
V článku rozhodně nestojí nic o tom, že bych od Svobodných odešel proto, že neadoptovali Czexit jako jediný svůj záměr. To je nesprávná interpretace a myslím, že to ani nikdo nechtěl.
Moje důvody pro odchod ze Svobodných jsou jiného rázu a částečně jste je demonstroval sám.
Arnold J Rimmer
Když mluvil Topolánek o tom svém „rozkročení“ se nad voliči zleva i zprava, říkal jsem si, že by zasloužil kopanec rovnou do koulí. A taky jo, přiletěl téměř vzápětí. Dobře mu tak. Neměl se ideově vyprazdňovat. Něco vám řeknu, pragmatici zatracení. Dokud budete vpodstatě lavírovat a kolaborovat, zapomeňte na můj hlas. Komunikujte jasně Exit a dostanete ho, plus nějakých patnáct dalších ode mne jako bonus. Já nepotřebuju žádný plány, co bude, až ten exit bude, stejně je to nesmysl, protože to nikdo nemůže vědět. Kašlu na to, taky se neptám v letadle, jak konkrétně proletíme ty turbulence, stačí mi ujištění „udělame všechno, abysme nespadli“. Ale chci u kniplu někoho s koulema.
Nikdy jsem neměl rád tu pohádku o tý rybářce ani oblečený, ani nahý. Takovejm ženskejm já nevěřím. Je to blbá pohádka.
Sysop
Svobodni maji svuj program jako takove hezke a megadlouhe uspavani hadu, zadne „udelame“, „prosadime“, atd. Clovek nevoli stranu proto, ze si spolu pokecaji o pohledu na zivot, ale ze te strane dava zastupitelsky mandat, aby ta strana NECO DELALA. A to jsem se tam tak nejak nedocetl. Krome toho plky o NATO mi pripominaji moji pubertu a problemy v Obcanske nauce, kdyz se vyucovaly vyhody Varsavske smlouvy. Ze Svobodni souhlasi s idealy NATO je sice pekne, ale politicky boj neni o idealech, alebrz o jejich realne aplikaci. A ta v NATO kurva zaostava.
Pro mne jsou Svobodni takovi nejaci ulizani kuloarovi diskuteri, ja potrebuju fachmany. Nepotrebuju stranu, co ma bodu programu jak satelitni prijimac. Czexit by tam mel bit do oci hned na prvni strane, jeste nez udelam scroll down. Kurva jaci „svobodni“, kdyz hned na prvnim miste nervou po svobode?
pzkudk
Směrnice o pravidlech držení zbraní má první oběť. Poctivý a zákonů dbalý francouzský občan si na letišti Orly všiml, že nějaká paní drží zbraň s podezřele dlouhým zásobníkem a přepínačem režimů střelby s polohou provokativně označenou „Auto“. Přiběhl k ní, v záchvatu spravedlivého rozhořčení jí vytrhl nebezpečný předmět z ruky a křičel „Copak nevíte, že tohle se nesmí? To je zakázané, nebezpečné, odporuje to Směrnici! Takhle fuj věc se musí okamžitě odevzdat na policii!“ a rozběhl se i se zbraní k nejbližší policejní stanici, v úmyslu nebezpečný předmět předat strážcům Pořádku. Bohužel mylným vyhodnocením situace ze strany ostatních členů vojenské hlídky došlo k fatálnímu rozhodnutí, jehož důsledky jsou dostatečně známé z denního tisku.
Sysop
Jak ty politicke sliby nemam rad, taxem se jimi ted prokousaval. Nenasel jsem jinou stranu, nez SPD, ktera by ve svem programu mela vylozene bod o vyvolani referenda pro vystoupeni Ceska z EU.
I ODS tak nejak preslapuje mezi sliby o danich, ale vse v ramci EU.
Ted neresim, co rekl a udelal Ukradbura. Jeho cachry s partajni kasou jsou na knizku. Hledam partaka, ktery je s to vyvolat referendum a udelat i ten brainstorming a paperwork okolo toho jak predtim, tak potom.
U SPD je otazka, jestli proleze do snemovny. Nicmene, na vyvolani referenda je treba aktivita parlamentu a schvaleni prislusneho zakona. SPD to sice predhazuje uz ponekolikate, ale sasci ve vlade na to jako na potvoru nemeli nikdy cas…
Cili mi z toho vychazi, ze podporovat aktualni parlamentni strany je zbytecne, protoze ony na vystoupeni z EU serou z vysoka.
Takze debata do plena: „je skutecne masivni podpora SPD jedina moznost, jak postupne protlacit zakon o referendu Czexit?“ Vybiram z hnoje, ktere hovno mene smrdi, protoze k tomu mam jeden hlas.
Tak co myslite, je to schudna cesta?
Moje idealisticka predstava je, ze se tady pokusime pretrast moznosti a domluvime se pokud mozno vsichni na nejake variante, pkud nam ovsem vsem jde o totez. Necham si poradit od chytrejsich, nez jsem ja. Ale chci navrh, ne kritiku toho, ci onoho. Na to mame noviny.
Moje rešerše vydala stejný výsledek. Tč. se explicitně k vyvolání referenda přihlásil pouze Okamurka. Nejasný je pro mě postoj Realistů, kde jsem si nedokázal udělat obraz, co mají vlastně v plánu.
Momentálně je to tedy jediná cesta.
Arnold J Rimmer
To je jako vyřešit dřevomorku podpálením chalupy. Moc se mi do toho nechce. Pořád doufám, že se ztopoří někdo přijatelnější, ale férově uznávam, že je to asi marný doufání.
Sysop
Jak uz jsem nekde na pocatku napsal – Churchill se i se Stalinem proti Dolfovi sprahnul. Zatim je do voleb jeste cas, takze lze to sledovat a treba postupne sestavit nejakou hitparadu. Zatim ale SPD jasne rekla, co chce a je to to, co chci ja a tedy zatim #1. Az udela referendum, tak ji treba priste volit nebudu, kdyz se najde nekdo schopnejsi pro moje cile.
Arnold J Rimmer
Jenom aby nám ten Koba trochu nepřerost přes hlavu. Jako Winstonovi.
(Čtu si teď v takový hezký knížce o Itálii dvacátých let minulýho století. Furt se nemůžu rozhodnout, na koho to víc pasuje. Jestli na Babiše, nebo Wokamurku. Asi spíš na toho Wokamurku.)
Exit chci, o tom žádná. Priorita je pro mne žít ve svobodný zemi. Jak ucítím někde šanci evropskýmu bolševikovi zatopit, udělám to s gustem. Na druhou stranu nechci opakovat starý chyby. V 89 jsem vyprovázel bolševika na východ a ten sviňák mi sem vleze backdoorem od západu zpátky. Nechci být znovu za idiota.
Sysop
Majoritu neziska ani omylem. S temi procenty, co ma a co by eventualne ziskal, jde o jeho protlaceni do snemovny, nic vic. S tim zadnou paseku nenadela. Pri havarce je potreba zajistit dychaci cesty i za cenu tracheotomie. Pak se da resit dalsi postup.
Arnold J Rimmer
V letě se budou zas Němci zachraňovat uprchlíci, to jeho akcie zvedne. Nemá to špatně rozehraný.
Hans-Paul
Já vám do toho nechci házet vidle, ale jednak Němci už se na uprchlíky moc netváří … takovou píčovinu ani oni neudělají dvakrát … a hlavně, když se Pitomio nějak horko těžko do té PS prohrabe, tak vyhlášení referenda o vystoupení ČR z EU dosáhne jak?
To je čistě technický dotaz. Osobně si totiž myslím, že se za referendum bude bít do krve(samozřejmě ne vlastní:-) jen do doby, dokud bude jisté, že žádné nebude, protože jej s tím v PS všichni, snad krom bolšánů, pošlou do někam.
Sysop
Jedna vec je dokopat ty debily k odkyvani zakona a druha vec je, vubec ho predlozit. Myslim si, ze horsi je to druhe, tam je potreba zacit.
On, pokud vim, nyni v PS je, byt uz to neni Usvitak a tyto navrhy podaval. Pokud tam nebude, tak v tomto okamziku nevim o nikom, kdo to udela jako druhy.
Nemce vem s jejich imigracni politikou cert, jestli tam od podzimu zacne tocit klikou Schulz, tak bude fuk, kolik uprchliku prijde do Evropy, nas totiz zacnou tlacit ti, co jim Schulz da v Germanii Befehl a mapu.
Hans-Paul
Je v té PS už skoro 4 roky … a co skutečně dokázal? Krom tedy rozkladu té své pseudopartaje a evidentně docela velké:-) malé domů ze státního:-)?
Sysop
Chybelo mu presne to, co ted konecne EU dela – sere uz skoro vsechny.
Arnold J Rimmer
No to bych taky rád věděl. Jak by to jako reálně zařídil, parlamentní většiny nemaje. Na: „Sorry kluci, nevyšlo to, ale fakt jsme se snažili“, už nejsem moc zvědavej.
Když už si mám kazit den s volbama, tak bych rád vidinu nějakýho hmatatelnýho zisku. Jinak si radši natřu tu poličku, nebo zkusím ukecat nožovky, zda by se nechtěly vytřít. Čímž se kruhem dostáváme k vláknu dole. Co je pro svobodu horší zpráva? Eurobolševik, nebo zběsilej Wokamurka s hypotetickou většinou?
Hans-Paul
Ta většina je tak mimo realitu, že si tím vůbec nehodlám lámat hlavu. Ale čistě pro prdel bych Pitomia do nějaké té vládní koalice dal a k tomu ho posadil na nějaké ministerstvo. To by mu srovnalo i voči:-).
Ale třeba jej podceňuji … i to je možný.
Arnold J Rimmer
Pche. Když to (ministerstvo) může řídit úplně blbá blondýna, tak to Wokamurka dá levou zadní.
Hans-Paul
Tak vodsedět si to tam může každý …. ale ona to ani tak v reálu není taková prdel. V PS je to o hodně větší veget:-).
ocs
Mám dojem, že zatím ještě pořád nemáme žádný způsob, jak referendum vyvolat, krom přijetí účelového zákona (opravte mne prosím někdo, pokud mi něco ušlo).
To je samozřejmě dvojsečné; takový účelový zákon může menšina navrhnout a většina přijmout… nebo taky ne :)
Obávám se, že pro svobodu je horší zpráva celkem libovolná reálně dosažitelná varianta v současné situaci; ale přijde mi blbé to psát, když jsem před pár minutami nadával na defétismus :/
Sysop
Samozrejme, ze je to onanie, protoze tohle je narocnejsi krok, nez nasledne presvedceni naroda v referendu. Nicmene, pokud do voleb EU pojede stejnou lajnu, pak se muze stat, ze nektere strany si budou muset (treba i stylem Svobodnych) dat nekam pod carou do programu nejaky postoj k EU a pokud narod bude vypadat dostatecne nasrany, tak ten postoj poleze volicum do analu. To je sance, ze to ve snemovne totalne nepohrbi.
Samozrejme, pokud vyhraje NeBures, tak ten udela vse pro to, aby toto shodil. Pres to vsechno ale vidim smysl v tom, to zkusit.
Arnold J Rimmer
No asi je to tak. Budu se muset nadále držet „tygří“ strategie. Zalehnu do džungle, budu úplně neviditelnej a trpělivě čekat na příležitost. Pokud přijde. Zatím to na skok moc nevypadá.
ocs
Já mám s Pitomiem hlavně ten problém, že — dostane-li nějakou moc — ačkoli možná pomůže Czexitu, zároveň jistě zase natáhne na hranice ostnaté dráty.
Nejsem si úplně jist, co je horší průser pro budoucnost — zůstat v moci těch kreténů z Brusele, nebo muset při emigraci kličkovat mezi palbou pohraničních vrahů?
Sysop
Pro mne je momentalne lepsi vrabec v hrsti. A ze neni zarukou, ze Ukradbura referendum vyvola, je samozrejme, ale ZATIM je to jedina moznost. Vsak volby nejsou zitra.
ocs
Já bych s ptákem v hrsti i snad souhlasil, kdyby tam skutečně byl. Jenže ta implikace Pitomio → Czexit právě jeví se mi nikoli na střeše, ale ještě spíše „v letu za obzor“, nebo tak něco.
Že je to jediná možnost rozhodně pravda není. Že je to nejlepší šance, to možná pravda je — ale pokud ano, je to docela hodně děsivé :(
(Nicméně plně uznávám historické precedenty, kdy se ukázalo, že namátkou třeba s takovým Francem to sice stálo za hovno, ale bylo to pořád nekonečně lepší, než kdyby to vyhrála ta bolševická Bando republicano.)
Sysop
Rekneme, ze pri aplikaci soucasnych legalnich nastroju je to nejmekci cesta ;-)
Hans-Paul
To Sysop … a JAK to refendum jako vyvolá? To by mne fakt zajímalo.
Sysop
Re: Hans-Paul
19.3.2017 v 0:32
Popsal jsem nize. Kazda lavina zacina malym kaminkem. Ten je nutne mit.
Hans-Paul
Vy v Okamurovi ten kamínek vidíte, a současně vidíte řadu dalších kamínků, které by mohl strhnout. Já nevidím ani jedno.
Takže se přiznám, že když budu řešit koho volit, tak se budu snažit najít partaj, která by mohla Bábovi co nejvíc znepříjemňovat život.
Ne že by to bylo nějaké jednodušší a hlavně nadějnější hledání než to vaše.
Sysop
Re: Hans-Paul
19.3.2017 v 0:51
Chapu vas. Kazdy mame holt jiny cil. Ja bych rad vymyslel postup s temi, kteri maji stejny cil, jako ja. Mne totiz vic sere EU, nez NeBures. Proti nemu se umim zaridit, proti EU ne. Kdyz budeme venku z EU, mohu resit NeBurese.
Hans-Paul
No, myslím, že na to, abyste mohl EU zamávat a s dojetím se s ním rozloučit, budete muset nejdřív vyřešit toho Bábu:-). A nejen jeho …
Sysop
Re: Hans-Paul
19.3.2017 v 1:02
Bezesporu je nutne, aby se kotel udrzel ve varu. Tipuju, ze s prichozi sezonou zase bude priliv nefachcenku z Afriky a jestli nekdo jeste bude chvili srat sultana, tak tu mame dalsiho spojence. I ten NeBures je tam jen pro prachy, aby si zajistil svoje imperium. To nestoji vyhradne na dotacich, takze pokud tomu okolnosti pomohou, tak i tento slovensky vychcan treba ubere plyn, co se referenda tyce (pokud v tom samozrejme uvidi zisk). To jde ale zcela mimo as, o tom se muzeme bavit v zari.
Hans-Paul
Osobně si myslím, že žádné dosidlovaní a kulturní obohacování Reichu se už konat nebude. Na to už má Angela, ale i ten blb z SPD, moc pudu sebezáchovy.
Ale Řekové se z toho možná chudáci poserou:-).
Sysop
Re: Hans-Paul
19.3.2017 v 1:15
No vitaci akce No.1 byla prozatim ukoncena, ale bohuzel jen ze strany hostitele. Pri soucasnem antiorbanovskem pristupu nemaji jak zabranit utecencum, aby se do Nemecka nakyblovali nelegalne. Zatim je to tak, ze na davky dosahnou tak nebo tak, dokud jim nezamitnou azyl. A to nez stihnou, tak uz si kazdy Abdul vyhlidne, kde a jak bude vegetovat mimo system.
A zrovna Schulz ma plnou hubu solidarity ve spojitosti s vychodem EU, coz doposud z jeho huby zni pomerne klidne, ale pouze do okamziku, nez by se stal kanclerem. Pak teprve pozname nemeckou pohostinnost.
Rekove to maji blby, ale tim padem to budou mit blby i Nemci, kteri do Recka narvali prachy. Ani bych se nedivil, kdyby se Rekove hecli a lifrovali to lodema rovnou do Italie. Ze by zacali chranit Schengen… to po nich prece nikdo nemuze chtit.
Sysop
Btw, pokud by se mely tahat draty, ktere nebudou polopropustne, pak je vzdy dost casu vzit kramle. Krome toho, takovou moc zase Japoncik nema a konkretne proti teto veci je silny odpor. Neresim. Bude vubec boj dosahnout prosazeni zakona o pripadnem referendu. Natoz nejaky plutek.
Arnold J Rimmer
Já se obávám, že to mám úplně stejně. Ostatně tím příměrem k hubení dřevomorky požárem stavení jsem myslel přesně totéž.
Hans-Paul
Osobně si myslím, že Pitomio s nějakou mocí vůbec nepočítá a nějakou dostat, tak bude tak vyděšenej, že zapomene i jak se píše Okamura. Jemu jde čistě o to být vidět a slyšet a mít možnost si hrábnou na pár mega ze státního. Být většina ostatních stran pro vystoupení z EU, tak on bude první, kdo začne lamentovat, jaká to bude hrůza a jak tu všichni pochcípáme hlady.
Jak je vidět, na těch 5-7% mu to stačí, a o víc mu nejde ani smykem.
A kdyby i šlo, tak s ním bude Bába myslím fofrem hotovej.
Nějaké referendum o vystoupení ČR z EU je … nic ve zlém … jen hodně vlhkým snem.
Jo Bába jako premiér … to je hodně pravděpodobná realita.
ocs
No, zase… já mám trochu problém s tímhle defétismem. Hodlat to nehledám, ale skorem bych se sázel, že jste před pár lety psal „Nějaké referendum o vystoupení Británie z EU je … nic ve zlém … jen hodně vlhkým snem“ — a ne-li Vy, pak spousta jiných docela určitě.
Hans-Paul
Já to o Britanii nepsal zcela určitě.
S tím defétismem je to trochu jinak.
Já jednak Pitomiovi prostě nevěřím …. ani pozdrav. Čistě jemu jako politikovi. Nevěřím, že i kdyby mu ta pravomoc/možnost přistála shůry na hrbu(bez zásahu vyšší, hodně vyšší:-), moci se to totiž nemůže stát), že by to referendu fakt vyhlásil.
A jednak pořád nevím, jak by s tím hodně optimistickým výsledkem 5-7% mohl čistě po legislativní stránce nějakého vyhlášení jakéhokoli referenda dosáhnout. Natož referenda o vystoupení z EU … pro vyhlášení o vstupu bylo potřeba ústavního zákona.
Ale pivko nebo LWG na něco možná přijdou.
ocs
To jsou dvě různé věci.
Jedna je šance na referendum a Czexit. Ta je v současnosti relativně slušná (rozhodně největší za hodně dlouho), protože skoro každého EU v poslední době tak nějak sere. Mnozí sice vůbec nevědí proč, a jiní to mají z naprosto absurdních a špatných důvodů, ale reálně tomu tak je.
Druhá je Pitomio; můj vztah k němu je asi zřejmý z mých ostatních příspěvků tady kolem, a od toho Vašeho se nijak moc neliší.
Sysop
Re: ocs
19.3.2017 v 0:59
Nepochybne. Ukradbura neni buh a probuh at neni premierem, mozna by kradl jeste vic, nez NeBures. Ale pro mne je momentalne jedinej nastroj, o kterem vim, abych ho pouzil ke svemu cili.
Hans-Paul
Já souhlasím s tím, že pokud by už referendum o vystoupení z EU vyhlášeno bylo(!!!), tak šance nejsou vůbec marné. Problém je ale v tom, že vůbec netuším, jak by s ohledem na stav naší politické scény a naše legislativní prostředí, k jeho vyhlášení mohlo dojít.
Pro to se prostě dostatečná podpora nenajde. Navíc … pokud se pletu, tak ať mne pivko a spol. opraví … by příslušný zákon musela schválit ústavní většina a obě komory. A navíc nadvakrát. Z Hradu by se to vrátilo na 110%.
shane
V referendu je mozne prosadit kdejakou pitominu kdyz se to spravne poda, ale nejak se nemuzu ubranit dojmu, ze nejaky czexit ci czechout ma pro drtivou vetsinu populace jen marginalni prioritu a poptavka po nem je naprosto zanedbatelna. Je to videt na tom, ze neco podobneho nema v programu zadna z velkych ani vetsich stran. Nejbliz se tomu blizi okamura a i ten to ma jen jako okrajovou zalezitost. Svobodni sli do voleb s light verzi „posvitime si na euronesmysly“ a shoreli jak papirovi certi. Zbytek czexiteeru jsou vetsinou dost obskurni a nevabne osoby co pusobi akorat dojmem ze pokud uz nejsou vylozeni mašíblové tak ze jim jde akorat o prisati na statni cecek a kteri by ve finale pro czexit udelali nejvic kdyby ho odmitali, protoze jinak tu myslenku totalne zprofanuji a pohrbi.
Udelat z Czexitu tema a prosadit ho by samozrejme slo, jenze to by to musel vzit do ruky nekdo schopnej a charizmatickej, ale mezi czechoutama nikdo takovy neni. Nejvyraznejsi osobnosti tam je Pitomio a ten uz sveho limitu dosahl a na vic nema a popravde ani vic nechce, protoze by se musel zacit delit.
Sysop
Ja jiny pozadavek, nez Czexit nemam, takze muj pohled na volebni programy je jednoduchy. To, co jinak k zivotu potrebuju, mi to stavajici Humberto taky poskytne.
Pokud jsem spravne pochopil mechanismus referenda o Czexitu, tak musi byt nekdo, kdo predlozi zakon o konani tohoto referenda, nasledne ho snemovna musi schvalit a pak uz jen dobehne pres povinne tanecky do cile. A pak teprve muze byt nejake referendum s nejakym vysledkem.
Zatim jediny, kdo tento zakon predkladal, byl Ukradbura. O nikom jinem nevim. Pokud tedy do voleb nejaka dalsi strana pripusti podporu Czexitu a vsadi na to, ze on ten navrh ale stejne nikdo nepoda, pak je sance, ze ten navrh bude mit nenulovou podporu.
Ja nerikam, ze to perfektni plan. Ale o jinem zatim nevim a nic jineho od tech voleb nechci. Az podle toho, jak toto dopadne, budu resit pristi volby. Ono tech par let utece jako voda. Tohle mne pali ted a hodne. A ma to vliv na drtivou vetsinu dalsich veci v budoucnu.
Vlhky sen jsem zazil i v listopadu ’89, kdy na samem zacatku niko nevedel, co se taky muze stat. Ale kdyvby se na to lidi vysrali, tak to komanci ubalancovali jeste na par let.
ocs
(Zatímco takhle se na deset let schovali, a teď to už dávno zase vedou.)
Hans-Paul
A to abstrahujeme od možnosti, že to vedli i v tom listopadu ….
Sysop
S Petrem Cibulkou jsem pocatkem 90. let vedl dlouhe debaty na toto tema a samozrejme vim, ze to nebyla zadna spontanni akce. Jen holt nebyl komanc jako komanc. Dnes je taky klidne mozne, ze nekomu vlivnemu muze Czexit vyhovovat a tak do toho zatlaci. Ja si na tom klidne surfnu.
Arnold J Rimmer
No ona to spíš byla taková stranická čistka. Jedny soudruzi nakopali prdele jinejm soudruhům v roce 68, no a tak jim to teď ty nakopaný soudruzi tak trochu vrátili. Sametově, žádnej Jáchymov, nejsme jako oni, ani důchody jim nevzali. A pak si radostně padli kolem krku se soudruhy ze západní Evropy, jižto právě dovršili také přechod k socialismu. Po své linii, ovšem.
Mimochodem; doporučuji vzpomínkovou knihu šéfa špionáže NDR Wolfa – tuším „Špion vypovídá“, nebo tak nějak. Jsou tam poučné věci, ač to asi nebylo přímým záměrem autorovým. O čilých kontaktech mezi SPD a establishmentem NDR, jak zmínění pánové na Západě drželi NDR nad vodou, ačkoli veřejně z taktických důvodů oblbovali vlastní voliče „bojem“ proti východnímu bloku, jak ruku v ruce s východníma komunistama sabotovali začleňování NSR do euroatlantických struktur, no prostě nejeden žaludek se při četbě vyvrhne.
Sysop
Re: Arnold J Rimmer
19.3.2017 v 1:06
Myslim,ze se seslo vice motivaci. Jedni komari se chteli pomstit jinejm (a eventulne si prehodit fleky), dalsi chteji konvertovat stranicke funkce na hmotne majetky pro svoje deti a do toho boj zapadu o co nejvetsi zatlaceni Ruska, nejlepe za Ural. Gorba pustil oprate a uz to frcelo. Navic po ekonomicke strance kolaps uz neklepal na dvere, on v nich rovnou stal.
Arnold J Rimmer
„Boj západu o zatlačení Ruska“. To je dobrej fór. To si vystřihnu. Něco takovýho jsem naposled slyšel na vojně od politruka.
Ty Němci zatlačovali to ho rusáka tak vehementně, až jim chudákům museli na Vnukovu postavit extra hajzl, aby američani neviděli, jak u toho zatlačování poulej oči.
ocs
:)
Na druhou stranu ale zase, kdyby býval Patton měl o pár průserů méně a troufl si reálně udělat to, o čem si bohužel tehdy dovolil jen mluvit, to jest, zahnat mužika za Ural… to docela šance byla tehdy; akorát že promarněná, no :(
Arnold J Rimmer
To by mu Ike s Marshallem pěkně zatli tipec!
US Army nebyla pod nějakou extra tuhou kontrolou z Washingtonu, většina generality v prvních letech po válce byla silně proruská, dochovala se řada stížností na State Department z Prahy a ostatních velvyslanectví, že americká armáda neplní politická zadání, ježto ovšem končily do nikam, neboť US Army se v té době do značné míry vymkla politické kontrole.
A rooseveltovská propaganda o „hodném strýčku Joeovi“ znamenala sportovní terminologií řečeno – gól do vlastní branky. US Army by takové dobrodružství Pattonovi rychle zatrhla. Prostě by mu nedali benzín a střelivo a následně by ho uklidili na náčelníka posádky někde v Montaně.
ocs
Však píši, že promarněná :(
Nicméně nakolik je vůbec něco jisté, Patton tehdy mužika za Ural zahnat chtěl; a jakkoli to už je sporná otázka, osobně věřím, že by to byl býval dokázal — kdyby mohl.
Arnold J Rimmer
A na to zahánění by si mohl obstarat jeden výtisk Napoleonových pamětí. Rusko nelze vojensky porazit. Jediný způsob, jak porazit Rusko vymyslel nějaký Ludendorff, to když tam exportoval toho pomatence Uljanova.
(A to vůbec neuvažujeme o rooseveltově administrativě, což je taky kapitola sama pro sebe. Vlastně je s podivem, že nevytvořili se SSSR konfederaci, nebo tak něco. Myslim že se to jenom nestihlo, protože Roosevelt včas umřel. Chudák Winston, ten starej bláznivej tory měl jedinej všech pět pohromadě, ale byl na všechno sám. :( S bombou požadavku sociálního státu a obrovským válečným dluhem pod vlastním zadkem)
Bane, jakkoli to zní lákavě, ta šance tam reálně vůbec nikdy nebyla. :(
ocs
No…. já se naopak domnívám, že Rusko lze vojensky porazit; a že ačkoli Bonaparte to zoral, Adolfovi chybělo jen docela malinko. Nebýt kupříkladu jen té pitomé a nesmyslné podpory z USA, byl by to Adolf dokázal (a Evropě by bylo relativně mnohem méně špantě).
Se vším ostatním naprostý souhlas, speciálně stran Winstona.
Arnold J Rimmer
No Adolf měl …. zpět, Paulus měl dobrý plán, to zcela jistě. Kdyby se ho dokázali držet*, vsadil bych na to, že by dokázali cíl splnit. Jenomže co bylo cílem? Linie A-A , tedy ono zatlačení za Ural.
To by ale válku nejenže neukončilo, ale vedlo by to jenom ke katastrofě. Stále neporažený SSSR (zbrojovky v Čeljabinsku, podél BAM, na Dálném východě, střední Asie, funkční BAM) Němci chtěli zbrojovky na Urale eliminovat strategickým letectvem… Haha, jakým? Jakmile by německá (americká) armáda ztratila hybnost, byl by konec. Takovou frontu nelze udržet. A jak dlouho by se vlastně musela držet?
Podle mého je to bez kompletního obsazení Ruska (na tajgu je možné se vykašlat) nemožné. A na něco takového němec neměl zdroje, především ty lidské.
——
* a v tom případě by na podpoře USA vůbec nezáleželo.
ocs
Mohu se samozřejmě mýlit, ale podle mne by stačil chirurgický úder na špičky — ve 40. letech, zabít Kobu (nebo jen zajmout, ačkoli co by s ním kdo dělal?)
Mužik poslouchá vrchnost. Moc neřeší (mnohdy vůbec ani neví), kdo ona vrchnost skutečně je.
ocs
P.S. Jakkoli nepociťuji žádnou zvláštní lásku k těm mizerným zrádcům legiím, co a jak dělat na BAM, to ukázali více než dobře.
Arnold J Rimmer
To už se ale posouvá od vojenské porážky spíše směrem k porážce politické. Ano, to bezesporu možné je a bylo.
Co se týká BAM, je nutné vzít v úvahu podmínky v konsolidovaném totalitním státě a podmínky ve státě zrouceném, kde právě probíhá boj o moc.
Dachsmeister
Panove, pletete si Transibirskou a Bajkalsko-Amurskou magistralu.
Dale se domnivam, ze pod Adolfem a jeho nastupci by bylo v EU 1.0 hur nez pod Josifem, Nikitou a Leonidem, o pohodarich Michailovi a Borisovi ani nemluve.
Bylo by to v pohode jako bude pod Vladimirem, vsak uz se nekteri tesi.
Sovety, potazmo Rusy slo porazit.
O rok pozdeji zacit, spolu s Turky temi pohanskymi psy. V 41 dorazit v Africe Anglany, presvedcit Japonce, ze anglicke a nizozemske kolonie staci a nechat USA vesele izolacionovat za podpory fotra JFK.
Vyuzit banderovce fasisty a delnikum dat nazrat, jak to umel Reinhard, nez ho ti padakovi banditi zkusili zastrelit a nakonec meli stesti s trhavinou a nepancerovanym medvedem. mi
Sysop
Re: Arnold J Rimmer
19.3.2017 v 1:23
Pokud vim, tak spojenci byli nasrani uz den po kapitulaci Nemecka a taky jak to slo, hned se NATO hrnulo na vychod. Ze to bude trvat pul stoleti, to tehda nikdo netusil. Kdyby ano, mozna by opravdu ten Anglan presvedcil Amika, ze ta demarkacni cara by mela byt vice na vychod a tak by Prahu osvobozovali kuci z Plzne :-) Ale ja vim, Japonsko…
Kazdopadne o Hejvlovi s myslim svoje a ze otevrel dvere NATO, je nezpochybnitelny fakt. A nedelam si iluze, ze USA se nejak cukaly a delaly pupinky.
Sysop
Re: ocs
19.3.2017 v 0:45
Oni se neschovali, jen delali majetkovou inventuru…
S tim ale nic nenadelam, tenhle xindl tu je a bude vzdy. Je dokonce otazkou, jestli i v jejich zajmu neni udrzet si lokalni kontrolu, nez vsechno jen pustit Bruseli. Mozna take „spojenci“ ;-)
zrg1
me fascinuje, jak nejacimizerni vyslouzilci, kteri by dostali pres drzku i od tretijakostnich Allahu Akhbaru u Allepa sni vlhke sny, jak by mohli jit a dobyt Rusko.
Zaprve mi nejak nedochazi proc jit dobyvat Rusko a jakym pravem. Jako ze se nam nelibi ? Ze maji moc surovin a malou hustotu zalidneni ? Ze je co 50 let chce nekdo nahnat do plynu a uz by se to melo konecne povest ? Uz jenom uvazovani o valce s Ruskem je toxicke, protoze to je sebeznicujici.
Nejen, ze nas mohou milionkrat znicit vojensky, oni nas mohou uplne lehce skoupit jak Karlovy Vary a to take tisickrat.
Uder na spicky ? Jste blbi nebo navedeni ? Asi nevite, ze Rusko ma dead man’s switch a v pripade, ze svrhnete vedeni, automatikcy dojde k aktivaci strategickych jadernych zbrani…
Boze.
Ja vidim, ze ti dementni novinari zahlcujici EU pindama o zlem Rusku fakt tem ceskym debilum ty mozky nakonec vyplachli…
P.S> O vitezstvi komancu z roku 68, kteri to natreli Jakesum, Stepanum a Adamcum by mohl vypravet treba Dubcek, ktereho za zahadnych okolnosti zavrazdili …. anebo totez v blede modrem s Randsdorfem, taky takova zajimava nahodicka.
P.S2> Po valce v Syrii zemreli za nesmirne zajimavych okolnosti 3 velvyslanci Ruska, jeden v Syrii, jeden z Turecka a jeden z OSN. Taky nahodicka.
P.S3> jakkoliv Rusaky nemusim, tak co se tyce souteze , kdo je nejvetsi curak, tak Americani/NATO vedou minimalne o metr. Bezkonkurencne.
shane
Patton? Patton byl prumerne zdatny general s vynikajicim PR a plnou hubou silackejch kecu co by kdyby. Viz ten jeho zblebt ze na par hodin ztrati spojeni a navaze ho z budky na Vaclavskem namesti. Kdyby opravdu chtel tak z plzne dk prahy to byly dve hodinky vyhlidkovy jizdy s Nemci co by je vitali seriky. A nez by v SHAEF stacili zareagovat, tak by Pattonuv bulldog ochcaval sv. Vaclava. A v realu? ani hovno, skutek utek. Tenhle zvanil by na Rusa rozhodne netah.
zrg1
No hlavne mozna devet desetin druhovlecneho usili predvedli Rusove. To zaprve. A zadruhe, ty 2 bloky NATO / Warsz smlouva zpusobily (i kdyz jsme byli na te blbe strane), ze 40 let nebyla zadna silena 3 svetova, ze na Zapade si lidi zili, jak si zili. V momente, jak SSSR padl, tak vsichni ti Sorosove, Rockefellerove a Rotshcildove zacali srat na Zapadniho obcana, Evropu zasrali priprchlencema a teplousema a veskery kapital a pracovni mista vyvezli do Indie a Ciny. Prvni vec co udelali po padu SSR – valka v Jugosce a pak uz tojelo po celem svete jako velkoseriovka. Kurvy jedny. Jako by nestacilo, ze Rothschild a spol vyvolali prvni i druho svetovou. Ted jeste NWO, 11. zari a tak dale…
Na úsilí defekuje canis lupus familiaris, počítají se výsledky.
Na taktické úrovni dostávali Rusové od skopčáků po držce od prvního do posledního dne války. Rusové mohli válku na východě vyhrát jen kvůli tomu, že Německo ztratilo schopnost / prostředky k vedení války v důsledku námořní blokády a zejména strategického bombardování.
To, že v nejkritičtějším období SSSR bezprostředně zachránily anglické dodávky zbraní se tu nedávno probíralo. K tomu je pak vhodné připočítat i fakt, že spousta zbraní sovětské provenience byla vyrobena ze spojenci poskytnutých surovin na spojenci poskytnutých strojích.
JJ
No tak když se to srovná třeba s Montgomerym…
shane
Montgomery byl tak o třídu lepší velitel než Patton a těch vojenskejch průserů má na kontě podstatně míň než Patton a to na rozdíl od Pattona velel skupině armád, takže měl mnohem větší šanci něco velkolepě posrat. Asi jediný co se mu dá vytknout je Market-Garden a ani to nebyl zas tak dramatickej průser jako třeba neuzavření falaiské kapsy.
Oni mu Amíci dodnes nemůžou zapomenout že jim nakonec musel zachraňovat prdel v Ardenách po tom, co se američtí velitelé hromadně zesrali a různě poschovávali a protiofenzívu hodili na krk Montgomerymu.
Pravda, mezi americkejma vyššíma velitelema tý doby byl Patton rozhodně jeden z těch lepších. Když ho srovnám s Bradleym nebo Clarkem…
starter25
Ocs: A co je na tom dratu spatneho? Ty nemas kolem sveho baraku plot? Ostatne, ostraha hranic fungovala i v demokratickych statech tak nevim, co je na tom divneho. Bezpecnostni siruace se zmenila tak se meni i postoje. Zacinas mi pripominat „rychlost je spatna“ v obmene „plot je spatnej“.
A az tak bat se nemusis, emigrovaly stovky tisic Cechu naprosto bez problemu.
Pirath
Nevěřím svým očím, když tady čtu, kolik lidí najednou namísto Svobodných zvažuje volbu komunisty Okamury. Copak jste dočista zešíleli? Přestaňte s těmito nesmysly a vraťte se zase nohama na zem! Teď není čas dělat uražené nebo si léčit nějaké pocuchané ego. Celé roky různými způsoby vkládáme svou energii do podpory Svobodných a do šíření myšlenek, které tato strana stále jako jediná reprezentuje. Neříkám, že to, co píšete o Svobodných, není pravda. Nejsou dokonalí, protože jsou to lidé jako jsme my. Ale teď, pár měsíců před finále, se půlka z vás najednou zdejchne? Jste srabi! Hlavně že se oháníte bouchačkama.
Pokud Svobodní letos neuspějí, tak ok, definitivně nad nimi zlomme hůl. Ale nikoli teď. Teď je potřeba vložit veškeré dostupné prostředky a síly do toho, aby se Svobodní dostali do sněmovny. Teď nebo nikdy.
shane
a proc ne ted? Jak dlouho ta partaj existuje? 8 let? Deset? Co predvedli? Hovno predvedli. Mach se zahrabal v europarlaci, par se jich dostalo na radnice a tim to hasne. volebni reference furt stejne mizerny i po tech letech. A to jsou Svobodny praoticky jedina mala strana co se aspon obcas objevuje v oficialnich mediich.
I ten blbej Pitomio dal senatora i poslance na prvni dobrou. A dostane se tam zas, i kdyz ho jeho vlastni partaj mezitim kopla do prdele.
shane
…preference … blbej dotykac.
Pirath
Čím větší idiot nebo šmejd, tím lepší volební výsledek, protože většina národa jsou buď idioti nebo šmejdi.
A co vy? Nelíbí se vám, že Svobodní jen kecají a nic nedělají, a sám kecáte a nic neděláte. Svobodu vám nikdo nezajistí, tu si musíte vybojovat sám. Křičet, že Svobodní nic nedokázali, no omlouvám se, ale to je směšné. To, že směřujeme do sraček, není primárně vina Svobodných, ale vina každého z nás. Svobodní nejsou nic víc než lidi jako jsme my. Buď se dokážeme zformovat a táhnout za jeden provaz, pokud tedy opravdu jsme ti pravičáci, jak se tu mnozí chvászají, a nebo se staneme lovnou zvěří lůzy vedené tím estábáckým ksindlem či bolševiky z Bruselu.
Hans-Paul
Ufff …. ještě že tak. Já už se bál, že za mizerné výsledky SSO ve volbách může někdo jiný než voliči, kteří jsou moc blbí na to, aby pochopili a docenili, jak jsou Svobodní úžasní! A pokud nejsou, tak si za to mohou voliči ostatně také sami, protože tam houfně nevstupují a nejdou svorně ruku v ruce budovat republiku.
Ale jinak máte zase aspoň takový neortodoxní přístup, to zase jo. Napíšu stávajícím voličům … a že jich tu máte myslím víc, než kde jinde … jak jsou pitomí a líní lemplové k tomu, a oni se zastydí a nahází vám tam víc, než těch vašich tradičních pár(doslova) procent.
Dobrý:-))).
shane
Tohle maj svobodni asi od tatky Klause. Uz pred lety sem takhle chodil perlit Smetka. Ale abych nekrivdil, nejsou jediny. Pred minulejma volbama sem chodil nadavat nerozhodnutejm volicum do debilu sef toho hnuti Stop Dopravnim Zonam nebo jak se to jmenovalo. Taky to byla celkem sranda. Jen mi unika jestli jsou ty lidi takovy mesiassky magori nebo jestli si fakt myslej, ze tim ty volice ziskaji :-)
shane
ja si nestezuju. Ja hrabu pro sebe (a sve blizke) a jsem v zivote spokojenej. Na vas i na spolecnost obecne v zasade seru, touha menit svet me presla nekdy pred dvaceti lety a sem do diskusi se chodim bavit a obveselovat.
jfb
SVOBODNÍ JSOU NAPROSTO NESCHOPNÍ, a tento rok nemají žádnou šanci, to je realita. Kdybychom tu neměli Bábu, tak je klidně volím dál, ale ono je momentálně reálně možné, že se do sněmovny dostane jen ANO, ČSSD a KSČM!
Pirath
Nevidím žádný rozdíl v tom, jestli se do sněmovny dostane ANO, ČSSD, KSČM, ODS, KDU, TOP nebo SPD. Je to všechno stejná verbež, která buď likviduje lidi přímo nebo vytváří takové podmínky, že ten, kdo lidi likviduje, se k veslu dostane v dalším volebním období. Prašť jako uhoď, je to začarovaný kruh.
jfb
A to je chyba, Ovšem hlavní je to, že je reálné nebezpečí, že se tam dotanou JEN tyto strany, a pak by Bába s KSČM se mohl dostat na ústavní většinu.
pipe.maze
„A to je chyba,“
Chyba proč jako? Jak je pro můj život důležitej když budu rozlišovat, jestli mě o svobodu připravlo hnutí ANO, nebo ČSSD nebo KDU-ČSL nebo ODS s TOPkou?
jfb
Tak ODS obecně neprosazovala nějaká velká opatření proti svobodě, TOPka ano. A jestli neumíte rozlišovat, např. mezi Marokem a IS, jako příměr, tak je mi vás líto.
ocs
ODS také (já je přestal volit poté, co se na plakátech chlubili tím, kolik je díky nim po Praze kamer).
Ale že TOPka víc a hůř, o tom není sporu. Zda se po letech ODS opět reálně stává nejmenším volitelným zlem, to je sporná otázka (ovšem z hlediska ostatních partají je dost děsivé už jen samo to, že na ni není odpověď zjevně negativní :/ )
pipe.maze
„tak je mi vás líto.“ – no né ty pičo, to je argument jak noha.
ODS stejně jako ČSSD a stejně jako TOPka a stejně jako Hnutí ANO jen omezují mou svobodu – je to všechno jako IS. Nevidím rozdíly. Nevidím důvod vidět rozdíly.
„Tak ODS obecně neprosazovala nějaká velká opatření proti svobodě“ – wtf? Viděl jsi někdy ty věci, pro který lidi z ODS hlasovali? Na stránkách vlády se dá dohledat jak kdo pro co hlasoval a ODS jednoznačně hlasuje pro levicové kraviny.
ocs
O tom, pro co hlasuje ODS, spor není.
Otázka zní, zda náhodou úplně všichni ostatní nehlasují pro daleko víc daleko horších a ještě levicovějších kravin…
pipe.maze
možná o chlup
pointa je, že jestli je něco ve sněmovně menší zlo, je to opravdu jen o malilililinko menší zlo
je to jako třeba výběr mezitím být lámán v kole nebo rozčtvrcen za pomocí koní
Hans-Paul
“ Celé roky různými způsoby vkládáme svou energii do podpory Svobodných a do šíření myšlenek, které tato strana stále jako jediná reprezentuje.“ …. hmmmm, to je sice hezky plačtivě zhrzené, ale realita je ta, že od Svobodných si tu asi skoro nikdo nikdy nesliboval vyloženě nějaké zázraky, ale povětšinou jsme jim to tam nakonec hodili. Já teda aspoň jo. Ovšem po těch letech vámi popsaného úsilí mám silný pocit, že když ten hlas hodím do hajzlu, tak to bude úplně stejné, jako když to hodím SSO. Že varianta hajzl je pro mne pořád přijatelnější než Pitomio s tím nijak nekoliduje.
Když pominu tu nekonečnou kliku s volbami do EP(která ale nebyla zásluhou SSO, ale toho, že se na ty volby DRTIVÁ většina voličů vysrala), tak volební výsledky SSO jsou permanentní zmar následovaný nářkem nad nespravedlností světa a nepochopením ze strany voličů. Což je přístup, který časem nasere i vaše skalní voliče.
Jinak … furt existuje šance(cca 50 na 50), že vám to tam ze zoufalství nakonec hodím. Ale přes 3% se SSO nedostane ani smykem. A lepší to už nebude …
Karkulka
Problém u menších stran které by teoreticky mohly být zajímavé programem je, že jsou prostě příliš malé. Čímž pádem se do nich na regionální úrovni dostávají existence dělající všemožné prasárny, a následkem toho jsou nevolitelní.
Nemluvě o tom, že např. zjednodušení podnikání, zjednodušení legislativy či snížení počtu úředníků slibuje u voleb kde kdo a v každých volbách, a jak vypadá realita je vidět.
Když jsem se v úterý večer vracel z akce domů, z rádia na mě vypadl další chytrý nápad z EU. Konečně nám zakázali amalganové plomby… Prý je to dobré pro zdraví a pro životní prostředí vůbec, protože rtuť. No a ty zářivky teda co…?
Tak to jen poznámka na okraj…
„Evropská unie nařídila, aby se v unijních zemích přestaly používat amalgámové plomby, které pojišťovny v plné výši proplácí. Zubní lékaři ale adekvátní náhrady k dispozici nemají a pokud ano, jsou natolik drahé, že je pojišťovny nezaplatí. Stomatologové proto navrhují, aby si náklady za léčbu zubních kazů každý hradil sám.“
http://moneymag.cz/aktuality/7837-jak-dopadne-novy-zakaz-eu-amalgamove-plomby-nic-nenahradi
Životní prostředí je mimo argument. Po kremaci mrtvé osoby se kovy oddělí a zpracují. I ze země se kostry po nějaké době vytáhnou – a i kdyby zůstaly, tak hřbitovy stejně bývají na místech, kde neotráví spodní vodu, nadto se rtuť tak jako tak nachází v podobě sloučenin jako těžitelný nerost, a nevím jak můžou škodit plomby, když je lidé mohou bez následků mít x let v přímo v puse.
…ve článku se sice píše o znečištění vzduchu rtuťovými parami asi při výrobě, ale ať mi nikdo netvrdí, že výrobní postup nejde upravit tak, aby se tyto páry a kontaminované vody zachycovaly a čistily.
Vše je vysvětlené v posledním odstavci článku.
Vypravela mi jedna sestricka, ze mely v nemocnici ty novy nertutovy, ci nejdou sklepat. Tak i teploty pacientu vymysleli, neci tam prece musi napsat..
Zářivky mají výjimku, protože Philips si na ně postavil továrnu.
Nevím, jestli je v té normě řečeno, co se má dělat se zuby již zaplombovanými. Všichni občané se povinně dostaví se do Národního střediska ekologické rovnováhy k jejich vytrhání? A co po smrti? Pohřeb jedině na skládce nebezpečných odpadů?
Zemřel kardinál Miloslav Vlk: Diskuze je zablokována
Zemřel slavný americký bankéř David Rockefeller: Diskuze je zablokována
D-Fens se v článku poněkud mýlí v hodnocení postoje Strany svobodných občanů. Referendum k vystoupení ČR z EU a czexit je stále v jejich programu! To, že to není jediný cíl je naprosto pochopitelné, protože je to pravicová strana, která má i svůj ekonomický program. Tím, že D-Fens (jak píše) odešel od Svobodných, protože czexit se nestal jediným cílem neznamená, že má právo „otrávit studnu“ a psát nepravdy o Svobodných. Matějka se prostě se svým křídlem a názory neprosadil, takže to automaticky neznamená konec Svobodných a už vůbec ne odklon od czexitu. Jen to prostě není jediné téma!
Ovšem to, že jste bohužel neschopná vykastrovaná (viz znak) banda, tak na tom nic nemění, i když vás volím.
V článku rozhodně nestojí nic o tom, že bych od Svobodných odešel proto, že neadoptovali Czexit jako jediný svůj záměr. To je nesprávná interpretace a myslím, že to ani nikdo nechtěl.
Moje důvody pro odchod ze Svobodných jsou jiného rázu a částečně jste je demonstroval sám.
Když mluvil Topolánek o tom svém „rozkročení“ se nad voliči zleva i zprava, říkal jsem si, že by zasloužil kopanec rovnou do koulí. A taky jo, přiletěl téměř vzápětí. Dobře mu tak. Neměl se ideově vyprazdňovat. Něco vám řeknu, pragmatici zatracení. Dokud budete vpodstatě lavírovat a kolaborovat, zapomeňte na můj hlas. Komunikujte jasně Exit a dostanete ho, plus nějakých patnáct dalších ode mne jako bonus. Já nepotřebuju žádný plány, co bude, až ten exit bude, stejně je to nesmysl, protože to nikdo nemůže vědět. Kašlu na to, taky se neptám v letadle, jak konkrétně proletíme ty turbulence, stačí mi ujištění „udělame všechno, abysme nespadli“. Ale chci u kniplu někoho s koulema.
Nikdy jsem neměl rád tu pohádku o tý rybářce ani oblečený, ani nahý. Takovejm ženskejm já nevěřím. Je to blbá pohádka.
Svobodni maji svuj program jako takove hezke a megadlouhe uspavani hadu, zadne „udelame“, „prosadime“, atd. Clovek nevoli stranu proto, ze si spolu pokecaji o pohledu na zivot, ale ze te strane dava zastupitelsky mandat, aby ta strana NECO DELALA. A to jsem se tam tak nejak nedocetl. Krome toho plky o NATO mi pripominaji moji pubertu a problemy v Obcanske nauce, kdyz se vyucovaly vyhody Varsavske smlouvy. Ze Svobodni souhlasi s idealy NATO je sice pekne, ale politicky boj neni o idealech, alebrz o jejich realne aplikaci. A ta v NATO kurva zaostava.
Pro mne jsou Svobodni takovi nejaci ulizani kuloarovi diskuteri, ja potrebuju fachmany. Nepotrebuju stranu, co ma bodu programu jak satelitni prijimac. Czexit by tam mel bit do oci hned na prvni strane, jeste nez udelam scroll down. Kurva jaci „svobodni“, kdyz hned na prvnim miste nervou po svobode?
Směrnice o pravidlech držení zbraní má první oběť. Poctivý a zákonů dbalý francouzský občan si na letišti Orly všiml, že nějaká paní drží zbraň s podezřele dlouhým zásobníkem a přepínačem režimů střelby s polohou provokativně označenou „Auto“. Přiběhl k ní, v záchvatu spravedlivého rozhořčení jí vytrhl nebezpečný předmět z ruky a křičel „Copak nevíte, že tohle se nesmí? To je zakázané, nebezpečné, odporuje to Směrnici! Takhle fuj věc se musí okamžitě odevzdat na policii!“ a rozběhl se i se zbraní k nejbližší policejní stanici, v úmyslu nebezpečný předmět předat strážcům Pořádku. Bohužel mylným vyhodnocením situace ze strany ostatních členů vojenské hlídky došlo k fatálnímu rozhodnutí, jehož důsledky jsou dostatečně známé z denního tisku.
Jak ty politicke sliby nemam rad, taxem se jimi ted prokousaval. Nenasel jsem jinou stranu, nez SPD, ktera by ve svem programu mela vylozene bod o vyvolani referenda pro vystoupeni Ceska z EU.
I ODS tak nejak preslapuje mezi sliby o danich, ale vse v ramci EU.
Ted neresim, co rekl a udelal Ukradbura. Jeho cachry s partajni kasou jsou na knizku. Hledam partaka, ktery je s to vyvolat referendum a udelat i ten brainstorming a paperwork okolo toho jak predtim, tak potom.
U SPD je otazka, jestli proleze do snemovny. Nicmene, na vyvolani referenda je treba aktivita parlamentu a schvaleni prislusneho zakona. SPD to sice predhazuje uz ponekolikate, ale sasci ve vlade na to jako na potvoru nemeli nikdy cas…
Cili mi z toho vychazi, ze podporovat aktualni parlamentni strany je zbytecne, protoze ony na vystoupeni z EU serou z vysoka.
Takze debata do plena: „je skutecne masivni podpora SPD jedina moznost, jak postupne protlacit zakon o referendu Czexit?“ Vybiram z hnoje, ktere hovno mene smrdi, protoze k tomu mam jeden hlas.
Tak co myslite, je to schudna cesta?
Moje idealisticka predstava je, ze se tady pokusime pretrast moznosti a domluvime se pokud mozno vsichni na nejake variante, pkud nam ovsem vsem jde o totez. Necham si poradit od chytrejsich, nez jsem ja. Ale chci navrh, ne kritiku toho, ci onoho. Na to mame noviny.
Moje rešerše vydala stejný výsledek. Tč. se explicitně k vyvolání referenda přihlásil pouze Okamurka. Nejasný je pro mě postoj Realistů, kde jsem si nedokázal udělat obraz, co mají vlastně v plánu.
Momentálně je to tedy jediná cesta.
To je jako vyřešit dřevomorku podpálením chalupy. Moc se mi do toho nechce. Pořád doufám, že se ztopoří někdo přijatelnější, ale férově uznávam, že je to asi marný doufání.
Jak uz jsem nekde na pocatku napsal – Churchill se i se Stalinem proti Dolfovi sprahnul. Zatim je do voleb jeste cas, takze lze to sledovat a treba postupne sestavit nejakou hitparadu. Zatim ale SPD jasne rekla, co chce a je to to, co chci ja a tedy zatim #1. Az udela referendum, tak ji treba priste volit nebudu, kdyz se najde nekdo schopnejsi pro moje cile.
Jenom aby nám ten Koba trochu nepřerost přes hlavu. Jako Winstonovi.
(Čtu si teď v takový hezký knížce o Itálii dvacátých let minulýho století. Furt se nemůžu rozhodnout, na koho to víc pasuje. Jestli na Babiše, nebo Wokamurku. Asi spíš na toho Wokamurku.)
Exit chci, o tom žádná. Priorita je pro mne žít ve svobodný zemi. Jak ucítím někde šanci evropskýmu bolševikovi zatopit, udělám to s gustem. Na druhou stranu nechci opakovat starý chyby. V 89 jsem vyprovázel bolševika na východ a ten sviňák mi sem vleze backdoorem od západu zpátky. Nechci být znovu za idiota.
Majoritu neziska ani omylem. S temi procenty, co ma a co by eventualne ziskal, jde o jeho protlaceni do snemovny, nic vic. S tim zadnou paseku nenadela. Pri havarce je potreba zajistit dychaci cesty i za cenu tracheotomie. Pak se da resit dalsi postup.
V letě se budou zas Němci zachraňovat uprchlíci, to jeho akcie zvedne. Nemá to špatně rozehraný.
Já vám do toho nechci házet vidle, ale jednak Němci už se na uprchlíky moc netváří … takovou píčovinu ani oni neudělají dvakrát … a hlavně, když se Pitomio nějak horko těžko do té PS prohrabe, tak vyhlášení referenda o vystoupení ČR z EU dosáhne jak?
To je čistě technický dotaz. Osobně si totiž myslím, že se za referendum bude bít do krve(samozřejmě ne vlastní:-) jen do doby, dokud bude jisté, že žádné nebude, protože jej s tím v PS všichni, snad krom bolšánů, pošlou do někam.
Jedna vec je dokopat ty debily k odkyvani zakona a druha vec je, vubec ho predlozit. Myslim si, ze horsi je to druhe, tam je potreba zacit.
On, pokud vim, nyni v PS je, byt uz to neni Usvitak a tyto navrhy podaval. Pokud tam nebude, tak v tomto okamziku nevim o nikom, kdo to udela jako druhy.
Nemce vem s jejich imigracni politikou cert, jestli tam od podzimu zacne tocit klikou Schulz, tak bude fuk, kolik uprchliku prijde do Evropy, nas totiz zacnou tlacit ti, co jim Schulz da v Germanii Befehl a mapu.
Je v té PS už skoro 4 roky … a co skutečně dokázal? Krom tedy rozkladu té své pseudopartaje a evidentně docela velké:-) malé domů ze státního:-)?
Chybelo mu presne to, co ted konecne EU dela – sere uz skoro vsechny.
No to bych taky rád věděl. Jak by to jako reálně zařídil, parlamentní většiny nemaje. Na: „Sorry kluci, nevyšlo to, ale fakt jsme se snažili“, už nejsem moc zvědavej.
Když už si mám kazit den s volbama, tak bych rád vidinu nějakýho hmatatelnýho zisku. Jinak si radši natřu tu poličku, nebo zkusím ukecat nožovky, zda by se nechtěly vytřít. Čímž se kruhem dostáváme k vláknu dole. Co je pro svobodu horší zpráva? Eurobolševik, nebo zběsilej Wokamurka s hypotetickou většinou?
Ta většina je tak mimo realitu, že si tím vůbec nehodlám lámat hlavu. Ale čistě pro prdel bych Pitomia do nějaké té vládní koalice dal a k tomu ho posadil na nějaké ministerstvo. To by mu srovnalo i voči:-).
Ale třeba jej podceňuji … i to je možný.
Pche. Když to (ministerstvo) může řídit úplně blbá blondýna, tak to Wokamurka dá levou zadní.
Tak vodsedět si to tam může každý …. ale ona to ani tak v reálu není taková prdel. V PS je to o hodně větší veget:-).
Mám dojem, že zatím ještě pořád nemáme žádný způsob, jak referendum vyvolat, krom přijetí účelového zákona (opravte mne prosím někdo, pokud mi něco ušlo).
To je samozřejmě dvojsečné; takový účelový zákon může menšina navrhnout a většina přijmout… nebo taky ne :)
Obávám se, že pro svobodu je horší zpráva celkem libovolná reálně dosažitelná varianta v současné situaci; ale přijde mi blbé to psát, když jsem před pár minutami nadával na defétismus :/
Samozrejme, ze je to onanie, protoze tohle je narocnejsi krok, nez nasledne presvedceni naroda v referendu. Nicmene, pokud do voleb EU pojede stejnou lajnu, pak se muze stat, ze nektere strany si budou muset (treba i stylem Svobodnych) dat nekam pod carou do programu nejaky postoj k EU a pokud narod bude vypadat dostatecne nasrany, tak ten postoj poleze volicum do analu. To je sance, ze to ve snemovne totalne nepohrbi.
Samozrejme, pokud vyhraje NeBures, tak ten udela vse pro to, aby toto shodil. Pres to vsechno ale vidim smysl v tom, to zkusit.
No asi je to tak. Budu se muset nadále držet „tygří“ strategie. Zalehnu do džungle, budu úplně neviditelnej a trpělivě čekat na příležitost. Pokud přijde. Zatím to na skok moc nevypadá.
Já mám s Pitomiem hlavně ten problém, že — dostane-li nějakou moc — ačkoli možná pomůže Czexitu, zároveň jistě zase natáhne na hranice ostnaté dráty.
Nejsem si úplně jist, co je horší průser pro budoucnost — zůstat v moci těch kreténů z Brusele, nebo muset při emigraci kličkovat mezi palbou pohraničních vrahů?
Pro mne je momentalne lepsi vrabec v hrsti. A ze neni zarukou, ze Ukradbura referendum vyvola, je samozrejme, ale ZATIM je to jedina moznost. Vsak volby nejsou zitra.
Já bych s ptákem v hrsti i snad souhlasil, kdyby tam skutečně byl. Jenže ta implikace Pitomio → Czexit právě jeví se mi nikoli na střeše, ale ještě spíše „v letu za obzor“, nebo tak něco.
Že je to jediná možnost rozhodně pravda není. Že je to nejlepší šance, to možná pravda je — ale pokud ano, je to docela hodně děsivé :(
(Nicméně plně uznávám historické precedenty, kdy se ukázalo, že namátkou třeba s takovým Francem to sice stálo za hovno, ale bylo to pořád nekonečně lepší, než kdyby to vyhrála ta bolševická Bando republicano.)
Rekneme, ze pri aplikaci soucasnych legalnich nastroju je to nejmekci cesta ;-)
To Sysop … a JAK to refendum jako vyvolá? To by mne fakt zajímalo.
Re: Hans-Paul
19.3.2017 v 0:32
Popsal jsem nize. Kazda lavina zacina malym kaminkem. Ten je nutne mit.
Vy v Okamurovi ten kamínek vidíte, a současně vidíte řadu dalších kamínků, které by mohl strhnout. Já nevidím ani jedno.
Takže se přiznám, že když budu řešit koho volit, tak se budu snažit najít partaj, která by mohla Bábovi co nejvíc znepříjemňovat život.
Ne že by to bylo nějaké jednodušší a hlavně nadějnější hledání než to vaše.
Re: Hans-Paul
19.3.2017 v 0:51
Chapu vas. Kazdy mame holt jiny cil. Ja bych rad vymyslel postup s temi, kteri maji stejny cil, jako ja. Mne totiz vic sere EU, nez NeBures. Proti nemu se umim zaridit, proti EU ne. Kdyz budeme venku z EU, mohu resit NeBurese.
No, myslím, že na to, abyste mohl EU zamávat a s dojetím se s ním rozloučit, budete muset nejdřív vyřešit toho Bábu:-). A nejen jeho …
Re: Hans-Paul
19.3.2017 v 1:02
Bezesporu je nutne, aby se kotel udrzel ve varu. Tipuju, ze s prichozi sezonou zase bude priliv nefachcenku z Afriky a jestli nekdo jeste bude chvili srat sultana, tak tu mame dalsiho spojence. I ten NeBures je tam jen pro prachy, aby si zajistil svoje imperium. To nestoji vyhradne na dotacich, takze pokud tomu okolnosti pomohou, tak i tento slovensky vychcan treba ubere plyn, co se referenda tyce (pokud v tom samozrejme uvidi zisk). To jde ale zcela mimo as, o tom se muzeme bavit v zari.
Osobně si myslím, že žádné dosidlovaní a kulturní obohacování Reichu se už konat nebude. Na to už má Angela, ale i ten blb z SPD, moc pudu sebezáchovy.
Ale Řekové se z toho možná chudáci poserou:-).
Re: Hans-Paul
19.3.2017 v 1:15
No vitaci akce No.1 byla prozatim ukoncena, ale bohuzel jen ze strany hostitele. Pri soucasnem antiorbanovskem pristupu nemaji jak zabranit utecencum, aby se do Nemecka nakyblovali nelegalne. Zatim je to tak, ze na davky dosahnou tak nebo tak, dokud jim nezamitnou azyl. A to nez stihnou, tak uz si kazdy Abdul vyhlidne, kde a jak bude vegetovat mimo system.
A zrovna Schulz ma plnou hubu solidarity ve spojitosti s vychodem EU, coz doposud z jeho huby zni pomerne klidne, ale pouze do okamziku, nez by se stal kanclerem. Pak teprve pozname nemeckou pohostinnost.
Rekove to maji blby, ale tim padem to budou mit blby i Nemci, kteri do Recka narvali prachy. Ani bych se nedivil, kdyby se Rekove hecli a lifrovali to lodema rovnou do Italie. Ze by zacali chranit Schengen… to po nich prece nikdo nemuze chtit.
Btw, pokud by se mely tahat draty, ktere nebudou polopropustne, pak je vzdy dost casu vzit kramle. Krome toho, takovou moc zase Japoncik nema a konkretne proti teto veci je silny odpor. Neresim. Bude vubec boj dosahnout prosazeni zakona o pripadnem referendu. Natoz nejaky plutek.
Já se obávám, že to mám úplně stejně. Ostatně tím příměrem k hubení dřevomorky požárem stavení jsem myslel přesně totéž.
Osobně si myslím, že Pitomio s nějakou mocí vůbec nepočítá a nějakou dostat, tak bude tak vyděšenej, že zapomene i jak se píše Okamura. Jemu jde čistě o to být vidět a slyšet a mít možnost si hrábnou na pár mega ze státního. Být většina ostatních stran pro vystoupení z EU, tak on bude první, kdo začne lamentovat, jaká to bude hrůza a jak tu všichni pochcípáme hlady.
Jak je vidět, na těch 5-7% mu to stačí, a o víc mu nejde ani smykem.
A kdyby i šlo, tak s ním bude Bába myslím fofrem hotovej.
Nějaké referendum o vystoupení ČR z EU je … nic ve zlém … jen hodně vlhkým snem.
Jo Bába jako premiér … to je hodně pravděpodobná realita.
No, zase… já mám trochu problém s tímhle defétismem. Hodlat to nehledám, ale skorem bych se sázel, že jste před pár lety psal „Nějaké referendum o vystoupení Británie z EU je … nic ve zlém … jen hodně vlhkým snem“ — a ne-li Vy, pak spousta jiných docela určitě.
Já to o Britanii nepsal zcela určitě.
S tím defétismem je to trochu jinak.
Já jednak Pitomiovi prostě nevěřím …. ani pozdrav. Čistě jemu jako politikovi. Nevěřím, že i kdyby mu ta pravomoc/možnost přistála shůry na hrbu(bez zásahu vyšší, hodně vyšší:-), moci se to totiž nemůže stát), že by to referendu fakt vyhlásil.
A jednak pořád nevím, jak by s tím hodně optimistickým výsledkem 5-7% mohl čistě po legislativní stránce nějakého vyhlášení jakéhokoli referenda dosáhnout. Natož referenda o vystoupení z EU … pro vyhlášení o vstupu bylo potřeba ústavního zákona.
Ale pivko nebo LWG na něco možná přijdou.
To jsou dvě různé věci.
Jedna je šance na referendum a Czexit. Ta je v současnosti relativně slušná (rozhodně největší za hodně dlouho), protože skoro každého EU v poslední době tak nějak sere. Mnozí sice vůbec nevědí proč, a jiní to mají z naprosto absurdních a špatných důvodů, ale reálně tomu tak je.
Druhá je Pitomio; můj vztah k němu je asi zřejmý z mých ostatních příspěvků tady kolem, a od toho Vašeho se nijak moc neliší.
Re: ocs
19.3.2017 v 0:59
Nepochybne. Ukradbura neni buh a probuh at neni premierem, mozna by kradl jeste vic, nez NeBures. Ale pro mne je momentalne jedinej nastroj, o kterem vim, abych ho pouzil ke svemu cili.
Já souhlasím s tím, že pokud by už referendum o vystoupení z EU vyhlášeno bylo(!!!), tak šance nejsou vůbec marné. Problém je ale v tom, že vůbec netuším, jak by s ohledem na stav naší politické scény a naše legislativní prostředí, k jeho vyhlášení mohlo dojít.
Pro to se prostě dostatečná podpora nenajde. Navíc … pokud se pletu, tak ať mne pivko a spol. opraví … by příslušný zákon musela schválit ústavní většina a obě komory. A navíc nadvakrát. Z Hradu by se to vrátilo na 110%.
V referendu je mozne prosadit kdejakou pitominu kdyz se to spravne poda, ale nejak se nemuzu ubranit dojmu, ze nejaky czexit ci czechout ma pro drtivou vetsinu populace jen marginalni prioritu a poptavka po nem je naprosto zanedbatelna. Je to videt na tom, ze neco podobneho nema v programu zadna z velkych ani vetsich stran. Nejbliz se tomu blizi okamura a i ten to ma jen jako okrajovou zalezitost. Svobodni sli do voleb s light verzi „posvitime si na euronesmysly“ a shoreli jak papirovi certi. Zbytek czexiteeru jsou vetsinou dost obskurni a nevabne osoby co pusobi akorat dojmem ze pokud uz nejsou vylozeni mašíblové tak ze jim jde akorat o prisati na statni cecek a kteri by ve finale pro czexit udelali nejvic kdyby ho odmitali, protoze jinak tu myslenku totalne zprofanuji a pohrbi.
Udelat z Czexitu tema a prosadit ho by samozrejme slo, jenze to by to musel vzit do ruky nekdo schopnej a charizmatickej, ale mezi czechoutama nikdo takovy neni. Nejvyraznejsi osobnosti tam je Pitomio a ten uz sveho limitu dosahl a na vic nema a popravde ani vic nechce, protoze by se musel zacit delit.
Ja jiny pozadavek, nez Czexit nemam, takze muj pohled na volebni programy je jednoduchy. To, co jinak k zivotu potrebuju, mi to stavajici Humberto taky poskytne.
Pokud jsem spravne pochopil mechanismus referenda o Czexitu, tak musi byt nekdo, kdo predlozi zakon o konani tohoto referenda, nasledne ho snemovna musi schvalit a pak uz jen dobehne pres povinne tanecky do cile. A pak teprve muze byt nejake referendum s nejakym vysledkem.
Zatim jediny, kdo tento zakon predkladal, byl Ukradbura. O nikom jinem nevim. Pokud tedy do voleb nejaka dalsi strana pripusti podporu Czexitu a vsadi na to, ze on ten navrh ale stejne nikdo nepoda, pak je sance, ze ten navrh bude mit nenulovou podporu.
Ja nerikam, ze to perfektni plan. Ale o jinem zatim nevim a nic jineho od tech voleb nechci. Az podle toho, jak toto dopadne, budu resit pristi volby. Ono tech par let utece jako voda. Tohle mne pali ted a hodne. A ma to vliv na drtivou vetsinu dalsich veci v budoucnu.
Vlhky sen jsem zazil i v listopadu ’89, kdy na samem zacatku niko nevedel, co se taky muze stat. Ale kdyvby se na to lidi vysrali, tak to komanci ubalancovali jeste na par let.
(Zatímco takhle se na deset let schovali, a teď to už dávno zase vedou.)
A to abstrahujeme od možnosti, že to vedli i v tom listopadu ….
S Petrem Cibulkou jsem pocatkem 90. let vedl dlouhe debaty na toto tema a samozrejme vim, ze to nebyla zadna spontanni akce. Jen holt nebyl komanc jako komanc. Dnes je taky klidne mozne, ze nekomu vlivnemu muze Czexit vyhovovat a tak do toho zatlaci. Ja si na tom klidne surfnu.
No ona to spíš byla taková stranická čistka. Jedny soudruzi nakopali prdele jinejm soudruhům v roce 68, no a tak jim to teď ty nakopaný soudruzi tak trochu vrátili. Sametově, žádnej Jáchymov, nejsme jako oni, ani důchody jim nevzali. A pak si radostně padli kolem krku se soudruhy ze západní Evropy, jižto právě dovršili také přechod k socialismu. Po své linii, ovšem.
Mimochodem; doporučuji vzpomínkovou knihu šéfa špionáže NDR Wolfa – tuším „Špion vypovídá“, nebo tak nějak. Jsou tam poučné věci, ač to asi nebylo přímým záměrem autorovým. O čilých kontaktech mezi SPD a establishmentem NDR, jak zmínění pánové na Západě drželi NDR nad vodou, ačkoli veřejně z taktických důvodů oblbovali vlastní voliče „bojem“ proti východnímu bloku, jak ruku v ruce s východníma komunistama sabotovali začleňování NSR do euroatlantických struktur, no prostě nejeden žaludek se při četbě vyvrhne.
Re: Arnold J Rimmer
19.3.2017 v 1:06
Myslim,ze se seslo vice motivaci. Jedni komari se chteli pomstit jinejm (a eventulne si prehodit fleky), dalsi chteji konvertovat stranicke funkce na hmotne majetky pro svoje deti a do toho boj zapadu o co nejvetsi zatlaceni Ruska, nejlepe za Ural. Gorba pustil oprate a uz to frcelo. Navic po ekonomicke strance kolaps uz neklepal na dvere, on v nich rovnou stal.
„Boj západu o zatlačení Ruska“. To je dobrej fór. To si vystřihnu. Něco takovýho jsem naposled slyšel na vojně od politruka.
Ty Němci zatlačovali to ho rusáka tak vehementně, až jim chudákům museli na Vnukovu postavit extra hajzl, aby američani neviděli, jak u toho zatlačování poulej oči.
:)
Na druhou stranu ale zase, kdyby býval Patton měl o pár průserů méně a troufl si reálně udělat to, o čem si bohužel tehdy dovolil jen mluvit, to jest, zahnat mužika za Ural… to docela šance byla tehdy; akorát že promarněná, no :(
To by mu Ike s Marshallem pěkně zatli tipec!
US Army nebyla pod nějakou extra tuhou kontrolou z Washingtonu, většina generality v prvních letech po válce byla silně proruská, dochovala se řada stížností na State Department z Prahy a ostatních velvyslanectví, že americká armáda neplní politická zadání, ježto ovšem končily do nikam, neboť US Army se v té době do značné míry vymkla politické kontrole.
A rooseveltovská propaganda o „hodném strýčku Joeovi“ znamenala sportovní terminologií řečeno – gól do vlastní branky. US Army by takové dobrodružství Pattonovi rychle zatrhla. Prostě by mu nedali benzín a střelivo a následně by ho uklidili na náčelníka posádky někde v Montaně.
Však píši, že promarněná :(
Nicméně nakolik je vůbec něco jisté, Patton tehdy mužika za Ural zahnat chtěl; a jakkoli to už je sporná otázka, osobně věřím, že by to byl býval dokázal — kdyby mohl.
A na to zahánění by si mohl obstarat jeden výtisk Napoleonových pamětí. Rusko nelze vojensky porazit. Jediný způsob, jak porazit Rusko vymyslel nějaký Ludendorff, to když tam exportoval toho pomatence Uljanova.
(A to vůbec neuvažujeme o rooseveltově administrativě, což je taky kapitola sama pro sebe. Vlastně je s podivem, že nevytvořili se SSSR konfederaci, nebo tak něco. Myslim že se to jenom nestihlo, protože Roosevelt včas umřel. Chudák Winston, ten starej bláznivej tory měl jedinej všech pět pohromadě, ale byl na všechno sám. :( S bombou požadavku sociálního státu a obrovským válečným dluhem pod vlastním zadkem)
Bane, jakkoli to zní lákavě, ta šance tam reálně vůbec nikdy nebyla. :(
No…. já se naopak domnívám, že Rusko lze vojensky porazit; a že ačkoli Bonaparte to zoral, Adolfovi chybělo jen docela malinko. Nebýt kupříkladu jen té pitomé a nesmyslné podpory z USA, byl by to Adolf dokázal (a Evropě by bylo relativně mnohem méně špantě).
Se vším ostatním naprostý souhlas, speciálně stran Winstona.
No Adolf měl …. zpět, Paulus měl dobrý plán, to zcela jistě. Kdyby se ho dokázali držet*, vsadil bych na to, že by dokázali cíl splnit. Jenomže co bylo cílem? Linie A-A , tedy ono zatlačení za Ural.
To by ale válku nejenže neukončilo, ale vedlo by to jenom ke katastrofě. Stále neporažený SSSR (zbrojovky v Čeljabinsku, podél BAM, na Dálném východě, střední Asie, funkční BAM) Němci chtěli zbrojovky na Urale eliminovat strategickým letectvem… Haha, jakým? Jakmile by německá (americká) armáda ztratila hybnost, byl by konec. Takovou frontu nelze udržet. A jak dlouho by se vlastně musela držet?
Podle mého je to bez kompletního obsazení Ruska (na tajgu je možné se vykašlat) nemožné. A na něco takového němec neměl zdroje, především ty lidské.
——
* a v tom případě by na podpoře USA vůbec nezáleželo.
Mohu se samozřejmě mýlit, ale podle mne by stačil chirurgický úder na špičky — ve 40. letech, zabít Kobu (nebo jen zajmout, ačkoli co by s ním kdo dělal?)
Mužik poslouchá vrchnost. Moc neřeší (mnohdy vůbec ani neví), kdo ona vrchnost skutečně je.
P.S. Jakkoli nepociťuji žádnou zvláštní lásku k
těm mizerným zrádcůmlegiím, co a jak dělat na BAM, to ukázali více než dobře.To už se ale posouvá od vojenské porážky spíše směrem k porážce politické. Ano, to bezesporu možné je a bylo.
Co se týká BAM, je nutné vzít v úvahu podmínky v konsolidovaném totalitním státě a podmínky ve státě zrouceném, kde právě probíhá boj o moc.
Panove, pletete si Transibirskou a Bajkalsko-Amurskou magistralu.
Dale se domnivam, ze pod Adolfem a jeho nastupci by bylo v EU 1.0 hur nez pod Josifem, Nikitou a Leonidem, o pohodarich Michailovi a Borisovi ani nemluve.
Bylo by to v pohode jako bude pod Vladimirem, vsak uz se nekteri tesi.
Sovety, potazmo Rusy slo porazit.
O rok pozdeji zacit, spolu s Turky temi pohanskymi psy. V 41 dorazit v Africe Anglany, presvedcit Japonce, ze anglicke a nizozemske kolonie staci a nechat USA vesele izolacionovat za podpory fotra JFK.
Vyuzit banderovce fasisty a delnikum dat nazrat, jak to umel Reinhard, nez ho ti padakovi banditi zkusili zastrelit a nakonec meli stesti s trhavinou a nepancerovanym medvedem. mi
Re: Arnold J Rimmer
19.3.2017 v 1:23
Pokud vim, tak spojenci byli nasrani uz den po kapitulaci Nemecka a taky jak to slo, hned se NATO hrnulo na vychod. Ze to bude trvat pul stoleti, to tehda nikdo netusil. Kdyby ano, mozna by opravdu ten Anglan presvedcil Amika, ze ta demarkacni cara by mela byt vice na vychod a tak by Prahu osvobozovali kuci z Plzne :-) Ale ja vim, Japonsko…
Kazdopadne o Hejvlovi s myslim svoje a ze otevrel dvere NATO, je nezpochybnitelny fakt. A nedelam si iluze, ze USA se nejak cukaly a delaly pupinky.
Re: ocs
19.3.2017 v 0:45
Oni se neschovali, jen delali majetkovou inventuru…
S tim ale nic nenadelam, tenhle xindl tu je a bude vzdy. Je dokonce otazkou, jestli i v jejich zajmu neni udrzet si lokalni kontrolu, nez vsechno jen pustit Bruseli. Mozna take „spojenci“ ;-)
me fascinuje, jak nejacimizerni vyslouzilci, kteri by dostali pres drzku i od tretijakostnich Allahu Akhbaru u Allepa sni vlhke sny, jak by mohli jit a dobyt Rusko.
Zaprve mi nejak nedochazi proc jit dobyvat Rusko a jakym pravem. Jako ze se nam nelibi ? Ze maji moc surovin a malou hustotu zalidneni ? Ze je co 50 let chce nekdo nahnat do plynu a uz by se to melo konecne povest ? Uz jenom uvazovani o valce s Ruskem je toxicke, protoze to je sebeznicujici.
Nejen, ze nas mohou milionkrat znicit vojensky, oni nas mohou uplne lehce skoupit jak Karlovy Vary a to take tisickrat.
Uder na spicky ? Jste blbi nebo navedeni ? Asi nevite, ze Rusko ma dead man’s switch a v pripade, ze svrhnete vedeni, automatikcy dojde k aktivaci strategickych jadernych zbrani…
Boze.
Ja vidim, ze ti dementni novinari zahlcujici EU pindama o zlem Rusku fakt tem ceskym debilum ty mozky nakonec vyplachli…
P.S> O vitezstvi komancu z roku 68, kteri to natreli Jakesum, Stepanum a Adamcum by mohl vypravet treba Dubcek, ktereho za zahadnych okolnosti zavrazdili …. anebo totez v blede modrem s Randsdorfem, taky takova zajimava nahodicka.
P.S2> Po valce v Syrii zemreli za nesmirne zajimavych okolnosti 3 velvyslanci Ruska, jeden v Syrii, jeden z Turecka a jeden z OSN. Taky nahodicka.
P.S3> jakkoliv Rusaky nemusim, tak co se tyce souteze , kdo je nejvetsi curak, tak Americani/NATO vedou minimalne o metr. Bezkonkurencne.
Patton? Patton byl prumerne zdatny general s vynikajicim PR a plnou hubou silackejch kecu co by kdyby. Viz ten jeho zblebt ze na par hodin ztrati spojeni a navaze ho z budky na Vaclavskem namesti. Kdyby opravdu chtel tak z plzne dk prahy to byly dve hodinky vyhlidkovy jizdy s Nemci co by je vitali seriky. A nez by v SHAEF stacili zareagovat, tak by Pattonuv bulldog ochcaval sv. Vaclava. A v realu? ani hovno, skutek utek. Tenhle zvanil by na Rusa rozhodne netah.
No hlavne mozna devet desetin druhovlecneho usili predvedli Rusove. To zaprve. A zadruhe, ty 2 bloky NATO / Warsz smlouva zpusobily (i kdyz jsme byli na te blbe strane), ze 40 let nebyla zadna silena 3 svetova, ze na Zapade si lidi zili, jak si zili. V momente, jak SSSR padl, tak vsichni ti Sorosove, Rockefellerove a Rotshcildove zacali srat na Zapadniho obcana, Evropu zasrali priprchlencema a teplousema a veskery kapital a pracovni mista vyvezli do Indie a Ciny. Prvni vec co udelali po padu SSR – valka v Jugosce a pak uz tojelo po celem svete jako velkoseriovka. Kurvy jedny. Jako by nestacilo, ze Rothschild a spol vyvolali prvni i druho svetovou. Ted jeste NWO, 11. zari a tak dale…
9/10 ROFLMAO
Na úsilí defekuje canis lupus familiaris, počítají se výsledky.
Na taktické úrovni dostávali Rusové od skopčáků po držce od prvního do posledního dne války. Rusové mohli válku na východě vyhrát jen kvůli tomu, že Německo ztratilo schopnost / prostředky k vedení války v důsledku námořní blokády a zejména strategického bombardování.
To, že v nejkritičtějším období SSSR bezprostředně zachránily anglické dodávky zbraní se tu nedávno probíralo. K tomu je pak vhodné připočítat i fakt, že spousta zbraní sovětské provenience byla vyrobena ze spojenci poskytnutých surovin na spojenci poskytnutých strojích.
No tak když se to srovná třeba s Montgomerym…
Montgomery byl tak o třídu lepší velitel než Patton a těch vojenskejch průserů má na kontě podstatně míň než Patton a to na rozdíl od Pattona velel skupině armád, takže měl mnohem větší šanci něco velkolepě posrat. Asi jediný co se mu dá vytknout je Market-Garden a ani to nebyl zas tak dramatickej průser jako třeba neuzavření falaiské kapsy.
Oni mu Amíci dodnes nemůžou zapomenout že jim nakonec musel zachraňovat prdel v Ardenách po tom, co se američtí velitelé hromadně zesrali a různě poschovávali a protiofenzívu hodili na krk Montgomerymu.
Pravda, mezi americkejma vyššíma velitelema tý doby byl Patton rozhodně jeden z těch lepších. Když ho srovnám s Bradleym nebo Clarkem…
Ocs: A co je na tom dratu spatneho? Ty nemas kolem sveho baraku plot? Ostatne, ostraha hranic fungovala i v demokratickych statech tak nevim, co je na tom divneho. Bezpecnostni siruace se zmenila tak se meni i postoje. Zacinas mi pripominat „rychlost je spatna“ v obmene „plot je spatnej“.
A az tak bat se nemusis, emigrovaly stovky tisic Cechu naprosto bez problemu.
Nevěřím svým očím, když tady čtu, kolik lidí najednou namísto Svobodných zvažuje volbu komunisty Okamury. Copak jste dočista zešíleli? Přestaňte s těmito nesmysly a vraťte se zase nohama na zem! Teď není čas dělat uražené nebo si léčit nějaké pocuchané ego. Celé roky různými způsoby vkládáme svou energii do podpory Svobodných a do šíření myšlenek, které tato strana stále jako jediná reprezentuje. Neříkám, že to, co píšete o Svobodných, není pravda. Nejsou dokonalí, protože jsou to lidé jako jsme my. Ale teď, pár měsíců před finále, se půlka z vás najednou zdejchne? Jste srabi! Hlavně že se oháníte bouchačkama.
Pokud Svobodní letos neuspějí, tak ok, definitivně nad nimi zlomme hůl. Ale nikoli teď. Teď je potřeba vložit veškeré dostupné prostředky a síly do toho, aby se Svobodní dostali do sněmovny. Teď nebo nikdy.
a proc ne ted? Jak dlouho ta partaj existuje? 8 let? Deset? Co predvedli? Hovno predvedli. Mach se zahrabal v europarlaci, par se jich dostalo na radnice a tim to hasne. volebni reference furt stejne mizerny i po tech letech. A to jsou Svobodny praoticky jedina mala strana co se aspon obcas objevuje v oficialnich mediich.
I ten blbej Pitomio dal senatora i poslance na prvni dobrou. A dostane se tam zas, i kdyz ho jeho vlastni partaj mezitim kopla do prdele.
…preference … blbej dotykac.
Čím větší idiot nebo šmejd, tím lepší volební výsledek, protože většina národa jsou buď idioti nebo šmejdi.
A co vy? Nelíbí se vám, že Svobodní jen kecají a nic nedělají, a sám kecáte a nic neděláte. Svobodu vám nikdo nezajistí, tu si musíte vybojovat sám. Křičet, že Svobodní nic nedokázali, no omlouvám se, ale to je směšné. To, že směřujeme do sraček, není primárně vina Svobodných, ale vina každého z nás. Svobodní nejsou nic víc než lidi jako jsme my. Buď se dokážeme zformovat a táhnout za jeden provaz, pokud tedy opravdu jsme ti pravičáci, jak se tu mnozí chvászají, a nebo se staneme lovnou zvěří lůzy vedené tím estábáckým ksindlem či bolševiky z Bruselu.
Ufff …. ještě že tak. Já už se bál, že za mizerné výsledky SSO ve volbách může někdo jiný než voliči, kteří jsou moc blbí na to, aby pochopili a docenili, jak jsou Svobodní úžasní! A pokud nejsou, tak si za to mohou voliči ostatně také sami, protože tam houfně nevstupují a nejdou svorně ruku v ruce budovat republiku.
Ale jinak máte zase aspoň takový neortodoxní přístup, to zase jo. Napíšu stávajícím voličům … a že jich tu máte myslím víc, než kde jinde … jak jsou pitomí a líní lemplové k tomu, a oni se zastydí a nahází vám tam víc, než těch vašich tradičních pár(doslova) procent.
Dobrý:-))).
Tohle maj svobodni asi od tatky Klause. Uz pred lety sem takhle chodil perlit Smetka. Ale abych nekrivdil, nejsou jediny. Pred minulejma volbama sem chodil nadavat nerozhodnutejm volicum do debilu sef toho hnuti Stop Dopravnim Zonam nebo jak se to jmenovalo. Taky to byla celkem sranda. Jen mi unika jestli jsou ty lidi takovy mesiassky magori nebo jestli si fakt myslej, ze tim ty volice ziskaji :-)
ja si nestezuju. Ja hrabu pro sebe (a sve blizke) a jsem v zivote spokojenej. Na vas i na spolecnost obecne v zasade seru, touha menit svet me presla nekdy pred dvaceti lety a sem do diskusi se chodim bavit a obveselovat.
SVOBODNÍ JSOU NAPROSTO NESCHOPNÍ, a tento rok nemají žádnou šanci, to je realita. Kdybychom tu neměli Bábu, tak je klidně volím dál, ale ono je momentálně reálně možné, že se do sněmovny dostane jen ANO, ČSSD a KSČM!
Nevidím žádný rozdíl v tom, jestli se do sněmovny dostane ANO, ČSSD, KSČM, ODS, KDU, TOP nebo SPD. Je to všechno stejná verbež, která buď likviduje lidi přímo nebo vytváří takové podmínky, že ten, kdo lidi likviduje, se k veslu dostane v dalším volebním období. Prašť jako uhoď, je to začarovaný kruh.
A to je chyba, Ovšem hlavní je to, že je reálné nebezpečí, že se tam dotanou JEN tyto strany, a pak by Bába s KSČM se mohl dostat na ústavní většinu.
„A to je chyba,“
Chyba proč jako? Jak je pro můj život důležitej když budu rozlišovat, jestli mě o svobodu připravlo hnutí ANO, nebo ČSSD nebo KDU-ČSL nebo ODS s TOPkou?
Tak ODS obecně neprosazovala nějaká velká opatření proti svobodě, TOPka ano. A jestli neumíte rozlišovat, např. mezi Marokem a IS, jako příměr, tak je mi vás líto.
ODS také (já je přestal volit poté, co se na plakátech chlubili tím, kolik je díky nim po Praze kamer).
Ale že TOPka víc a hůř, o tom není sporu. Zda se po letech ODS opět reálně stává nejmenším volitelným zlem, to je sporná otázka (ovšem z hlediska ostatních partají je dost děsivé už jen samo to, že na ni není odpověď zjevně negativní :/ )
„tak je mi vás líto.“ – no né ty pičo, to je argument jak noha.
ODS stejně jako ČSSD a stejně jako TOPka a stejně jako Hnutí ANO jen omezují mou svobodu – je to všechno jako IS. Nevidím rozdíly. Nevidím důvod vidět rozdíly.
„Tak ODS obecně neprosazovala nějaká velká opatření proti svobodě“ – wtf? Viděl jsi někdy ty věci, pro který lidi z ODS hlasovali? Na stránkách vlády se dá dohledat jak kdo pro co hlasoval a ODS jednoznačně hlasuje pro levicové kraviny.
O tom, pro co hlasuje ODS, spor není.
Otázka zní, zda náhodou úplně všichni ostatní nehlasují pro daleko víc daleko horších a ještě levicovějších kravin…
možná o chlup
pointa je, že jestli je něco ve sněmovně menší zlo, je to opravdu jen o malilililinko menší zlo
je to jako třeba výběr mezitím být lámán v kole nebo rozčtvrcen za pomocí koní
“ Celé roky různými způsoby vkládáme svou energii do podpory Svobodných a do šíření myšlenek, které tato strana stále jako jediná reprezentuje.“ …. hmmmm, to je sice hezky plačtivě zhrzené, ale realita je ta, že od Svobodných si tu asi skoro nikdo nikdy nesliboval vyloženě nějaké zázraky, ale povětšinou jsme jim to tam nakonec hodili. Já teda aspoň jo. Ovšem po těch letech vámi popsaného úsilí mám silný pocit, že když ten hlas hodím do hajzlu, tak to bude úplně stejné, jako když to hodím SSO. Že varianta hajzl je pro mne pořád přijatelnější než Pitomio s tím nijak nekoliduje.
Když pominu tu nekonečnou kliku s volbami do EP(která ale nebyla zásluhou SSO, ale toho, že se na ty volby DRTIVÁ většina voličů vysrala), tak volební výsledky SSO jsou permanentní zmar následovaný nářkem nad nespravedlností světa a nepochopením ze strany voličů. Což je přístup, který časem nasere i vaše skalní voliče.
Jinak … furt existuje šance(cca 50 na 50), že vám to tam ze zoufalství nakonec hodím. Ale přes 3% se SSO nedostane ani smykem. A lepší to už nebude …
Problém u menších stran které by teoreticky mohly být zajímavé programem je, že jsou prostě příliš malé. Čímž pádem se do nich na regionální úrovni dostávají existence dělající všemožné prasárny, a následkem toho jsou nevolitelní.
Nemluvě o tom, že např. zjednodušení podnikání, zjednodušení legislativy či snížení počtu úředníků slibuje u voleb kde kdo a v každých volbách, a jak vypadá realita je vidět.