Americké volby – Debata, střelba a co bude dál - zpět na článek

Počet komentářů: 545

  1. Jsem zvědav, co z toho vyleze:

    https://www.youtube.com/watch?v=C_du16gEtOs

    ?

  2. Dám ctrl a asi budete vědět koho tím myslí ale …
    Ladislav 25.7.2024 19:02:24 Odpovědět
    Podobný cirkus už byl v Moskvě, takže je jisté že se tahle zkorumpovaná zločinecká sekta rozpadne, jen doufám že se to stane co nejdříve. Že tam nominují takovýto materiál je naprosto jasné a nepřekvapující.
    Dám to takto na řádek.
    http://www.facebook.com/camillo.paja/videos/522800796846932
    Stačí i konec / jiné než mRNA vakcíny podle něj nebudou a Bíly dal že očkování se migrantů netýká.
    A zpráva z kanady
    https://www.facebook.com/watch/?v=457862437171668
    cool 26.7.2024 00:14:07 Odpovědět
    Cca. 5:25
    https://www.youtube.com/watch?v=fiMQo37uc3Y
    No brrrr, mají to asi „ošetřené ze všech stran a asi i tušíte kde ty prašule vyšaší.

        1. „-nasilne naockovat-“ ,
          to je absolutny hoax. Predsa dve tretiny oviec na Zemi sa dali nedávno napichnúť absolutne s radosťou, a ešte aj podpísali svoju úžasnú radosť z napichnutia.
          Myslím, že väčšina napichnutých dostala pri prvom napichnutí orgazmus, a ušetrili za prostitutku.

          1. Donald Trump:

            „Dodáváme miliony dávek bezpečné a účinné vakcíny, která brzy ukončí tuto hroznou epidemii a zahrání miliony a miliony lidských životů. Jsme vděčni všem vědcům, výzkumníkům, pracovníkům ve výrobě, kteří nepřetržitě pracovali, aby se tento průlom. podařil. To je pravý vánoční zázrak,“ prohlásil Trump.

            „Za několik let budeme mluvit o velkolepé práci, která se nám s vakcínami podařila. O v pravdě bezpříkladném medicínském zázraku. Za normálních okolností trvá vývoj vakcíny přibližně 10 let. Díky operaci „warp speed“ jsme vyvinuli vakcínu přibližně za 9 měsíců. Zahájili jsme už celostátní očkovací program a posíláme vakcínu do celého světa. Benefitovat z toho bude svět i my a celý svět nám bude děkovat,“ prohlásil v jiném projevu.

            Česká alternativní média mezitím vědomě a cynicky lhala, že Trump bojuje proti očkování.

  3. kdopak eště plánuje válet prdel na pláži do náckovska? https://www.michalapetr.com/map-2049-sok-zeme-nato-vcera-zacala-vyhrozovat-druhe-zemi-nato-kvuli-prijeti-rezoluce-o-nacisticke-genocide-v-koncentracnich-taborech-vaznymi-dusledky-za-narusovani-jednoty-eu-a-zakazala-jejim-polit/

    su zvědavé kdo první požádá RF o intervenci v rámci jejich pravomoce (či dokonce povinnosti) potírat nácky, kterou mají od založení OSN, přímo v ojvropě, dyž očividně uhnija a minimálně nekterý členský státy otevřeně adorujou nejhorší řeznický prasata vůbec…

    1. Podpalili to novicokem.

      Inu, tak co s tim, soudruzi? Samozrejme dalsi sankce na Rusko. Tim bych zacal. Pak, pripadne, muzeme zahajit nejake vysetrovani, aber kein Stress bitte.

      No a zavery toho vysetrovani, no to udelame jako s tim Nordstrymem, zejo, to pak uz ani nebude nikoho zajimat.

      Plan mame. Je snad nekdo proti???

      1. Sysop
        Ještě že to podpalili tím novičokem. Nikomu se nic nestalo, akorát se pár baťůžkářů přidusilo a výpravčímu shořely trenýrky.

        1. To je prave tak, ze kdyz se nasadi ten megahustoprisnej novicok, tak to ve finale vsichni v pohode preziji. Bez nej by to byl masakr.

    2. A kabelovej přenos je v háji. To je tak, když Francouzi nečtou komentáře vizionáře Corony a nejdou s kabelama do země.

      1. Hupert: Budoucnost je v telepatii!

        1. V nemoci šílených krav?

  4. Česká televize: „Rusko v první polovině letošního roku proti ČR podnikalo hybridní operace, cílem je oslabit důvěru ve stát, uvedlo ministerstvo vnitra ve zprávě o extremismu.“ (https://x.com/CT24zive/status/1816443861994012970)

    Tak je to oficiálně potvrzené: Česká vláda včetně Petra Fialy, Víta Rakušana, Petra Pavla, Ivana Bartoše, Jany Černochové, Jana Lipavského a dalších – jsou agenti Kremlu!

    1. tak teď, už jen zbývá postavit odhalené zrádce ke zdi a zastřelit :-)

      1. To nestaci. Jeste bych jim u toho rozvinul eurounijni zastavu!

  5. Je úplně jedno, před jakou fanglí člověk hajluje, podstatné je, že hajluje. Symboly se změnily, lidi se nezměnili ani trochu. A nikdy se nezmění. Je to vlastně prokletí. Táhne se to od doby, kam až sahá lidská paměť. Jestli někdo tvrdí, že lidi na tomhle nenesou žádnou vinu, že to všechno dělaj nějaký „voni“, jako Šváb, Choroš nebo podobný kreténi, tak je na omylu. Veškeré zlo je v lidech. Jen a pouze v lidech. Tohle nemá v živočišné říši obdoby.

    1. Byl jsem si ted pokecat s nasim nemeckym sousedem. Umi jen par slov cesky, tak je rad, ze za nim zajde bud nejakej jinej Nemec, co tady v okoli bydli, nebo nekdo, kdo se nemecky domluvi. Dali jsme nejaky maso, pivko, fajn vecer (musel jsem to utnout, mam doma stene a ted jsem ctvrt hodiny uklizel jeho trihodinovou nudu) a povypravel, jak jeho nemecti kamaradi z Heilbronnu ho lanari, at se vrati z5. Staci, kdyz jim ukaze, kolik tam maji imigrantu (jak je oni nazyvaji ‚Alibabas‘) a co s tim chteji delat, tak kamaradi dal uz mlci. Pritom o soucasnem Cesku prakticky nic nevedi. Ukazal jim fotky z vesnice, z blizkeho mesta a rekl ‚a ted mi tady najdi aspon jednoho Alibabu‘. Neverili.

      Celkem pekne popsal, jak se to tam vyvijelo. Po valce Nemcum rekli ‚je to tady rozflakany, tak musite pracovat, abyste se meli dobre‘. A tak Nemci pracovali. Pak jim tam soupli Alibaby a rekli ‚musite pracovat jeste vic, abyste je uzivili‘. A tak Nemci pracuji jeste vic. ‚A hlavne drze huby, kdo neco rekne, pujde do lochu‘. A tak drzi huby, aby nesli do lochu.

      A on se tomu jen smeje. Veri tomu (v tom se neshodneme), ze Polsko, Cesko, Slovensko a Madarsko udela nejakou formu separatismu, ze sem Alibabas nepujdou. Dokonce si mysli, ze se treba jednou znovu udela zelezna opona. Ale ne proto, aby odsud nemohli lidi ven. Obracene.

      1. Mimochodem mi rekl ‚Nemci moc nevedi, jak to tady vypada a funguje. Kdyby to vedeli, tak je tady minimalne ctvrtina Nemecka. Ihned‘.

        Je fakt, ze i moji kolegove v praci toho o Cesku moc nevedi. Par jedincu sem jezdi na dovolene, ale fakt jen par. Kdyz jsem je vytahl na paintball do Susice, tak si pri rojizdeni Susici temer polovina myslela, ze jsou jeste v Nemecku. Nechteli mi verit, ze to je Cesko. Obycejnej Nemec moc casto paty do Ceska nevytahne.

        1. Ale to neví ani teď tady lidi jak to tam mají, docela jsem se zasmál když jeden v putice vykládal jak po sametu vyjel za příbuznými do němec a jako vejslužku mu tetka dala tam podpultové sardinky. :-) A tady ryby a sýry byli nejlacinější jídlo pro fakt chudáky. Ale je to jinak a svíčková a knedlo zelo vepřo už taky není klasikou a zkazili maso ne že ne. Protože mezi domácím a obchodem člověk nepoznal rozdíl a dnes je to nebe a dudy.

        2. co to je, to, Cesko? to je takový to plastový jak se to zbírávalo?

          1. Behemot: Hodně se to plete s CISCO. (https://cs.wikipedia.org/wiki/Cisco_Systems)

      2. Do Visegrád Alibabas cíleně nepudou (zatím). Visegrád se taktak vzpamatovává ze socialistického blahobytu, sami mají málo a i za to jsou rádi, sousedovi kůrku nedají, černý pasažér (sic!)je stále navýsost nežádoucí element, takže žádné královské dělení s mouřenínem. Navíc, slovanské jazyky okořeněné maďarštinou jsou celkem obtížné i pro Alibabas lingvisty. Alibabas inženýři to vzdali hned a přešli radši na imperiální jednotky.

        1. Hele, nech bejt. Tady je sice zradlo drazsi, nez v Nemecku, taky plyn, elektrika, mobilni operatori a cert vi, co jeste, ale v Nemecku za poslednich par let tak brutalne vzrostly ceny nemovitosti, ze to zpusobilo propad ve stavebnictvi o ctvrtinu a fura mladejch dneska nejen, ze nema na hypo na barak (to nemeli uz pred ctyrmi lety), ale oni uz nemaji ani na najem. Pritom Alibabove v pohode na najem maji, protoze maji Förderung a Sozialunterstützung. Jakmile nam tohle naridi Usi z Lejna, tak tady mame Alibaby taky.

          1. Konkretne jsem cetl v novinach o Regensburgu, ze v centru tam dneska bydli jen velsi prachaci a Alibabove, protoze beznej Nemec na to proste nema.

          2. Však nejsme vepři. Přes všechnu tu bídu tady si pořád užíváme Alibaba a altruismus free socík a brůsel s tím nic nenadělá, páč může něco nakazovat nám, ale Alibabum né, těm maximálně ukazují směr k blahobytu. K nám ty šipky ale tak nějak pořád ty moureniny nevedou. Tak snad nám to ještě nějaký ten pátek vydrží.

            1. No oni se mnozej jeste vetsim koeficientem, nez Cikani, takze par patku to sice jeste bude, ale nase decka ten problem asi resit budou. Alibabove v okamziku, kdy zmaknou Francii, Belgii a Nemecko, budou koukat i na vychod.

              1. Já tak nějak pořád věřím, že těch „pár pátků“ nám poskytne dostatek času a prostoru k pozorování neblahých důsledků Alibabismu a provedení následných opatření tak, abychom se vyhnuli západnímu scénáři (byť v současné light podobě) a naše děcka budou řešit maximálně tu tebou zmiňovanou (směrově obrácenou) železnou oponu (boj západu o vlastní kulturní přežití v tuto chvíli neuvažuji, i když v něj pevně doufám). V ideálním případě budeme mít za zády východní státy, které neprošly Alibaba transformací a budou se jí chtít aktivně bránit.

                1. hellfire: Dokud bude platit heslo patříme na Západ, učte se arabsky a turecky. Budete to potřebovat.

                2. Kolik jich k obraně zbyde proti spojenému jihu, západu a severu Evropy, až jim tam všude předají armádu? My nebojujeme, Slováci papulou. Takže Polsko, Maďarsko, Slovinsko, Srbsko, Rumunsko a 3 malí Pobaltové. Ukrajinci už mají válčení plný zuby. Zda k dosídlení povolají zkušené genocidátory ze země zaslíbené, až jí budou muset z obklíčení vyklidit bude na schválení náckovského velení. Rusko je rádo za příměří se svou alibabí menšinou, asi největší v Evropě. Takže co, když jsme léta letoucí už na hranicích Evropy nedali každému zdatnému invazistovi možnost vybrat si, do které země půjde pomocí osvědčené formule “ Stůj nebo střelím. “ Boj je dnes ztracený, když většina včas nepochopila, o co jde a nechala se z rádia obalamutit plánovači toho všeho. Ti mají dnes pod kontrolou prakticky už všechny naše prachy….tak přijmeme islám. Místo PŠM (politického školení mužstva pro neznalí) poťukáme čelem 5x denně na podlahu. Bude to dost na klidné přežití? Co holky? Poznají alibabí hřebce i z jiné strany, než když jejich mysl při pohledu na vyčerpané, vyblité, ale urostlé neplavce těkala mezi spasitelstvím a něžnou exotickou romantikou? Tu jim včera připomněli i v zahajovacím tyátru OH. Myslím, že jsme propásli příležitost. Jak bude i celá Evropa navlečená do alibabího mundůru, budou mít skrz přečíslení velké starosti i konfuciáni, hinduisti a poslední křesťani v Americe, a v jižní zvlášť, pokud mohamedáni zakážou biofet a nebudou mít odbyt. Na islámu ale nemůže být nic špatného, když s ním v hlavě spokojeně žije miliarda lidí. Není nad něj, když člověk nepozná nic lepšího.

                  1. Střílejte první ty domorodce, kdo mluví o islamofobii a toleranci k islámu, nebo islámu podkuřují. Jedině tak máte ještě šanci. Když hrozí nebezpečí, je třeba jako první odstranit vlastizrádce.

                    1. Proč hned střílet? I vlastizrádce může být k užitku.

                    2. Jako mrtvý a nabodnutý na kůl coby odstrašující příklad je velmi užitečný.

                    3. Proc mrtvy?

                    4. Sysop: Protože živý déle než 3 dny nevydrží. Aspoň podle zkušeností Vlada Napichovače zvaného Drákula.

                3. hellfire :
                  “ V ideálním případě budeme mít za zády východní státy, které neprošly Alibaba transformací a budou se jí chtít aktivně bránit.“

                  – budete mít za zády Rusko, pokiaľ sa vám ho nepodarí zničiť pod fialovým vedením. Takže sa neraduj.
                  Arabština je istota.

        2. Jinak ano, cestina je pro nemce brutalni orisek (tuhle jsem je skoro pul hodiny ucil ‚dekuji‘ a vzdal jsem to. Nikdy to neznelo ani zdanlive cesky). Jenze, madarstina taky a pritom dneska Blatoton prakticky patri nemeckym duchodcum. Proste si udelali exklavu, kde mluvi nemecky a co se deje okolo je jim dost Wurst. Mluvil jsem s jednim Nemcem, co tam primo bydli a ten mi rekl ‚v beznym krame se domluvim platebni kartou a pokud potrebuju neco s uradem, tak poslu sto ojro nasemu pravnikovi, co tady taky bydli, ten jedinej madarsky umi a zaridi to‘.

          1. Maďarština je podstatně jednodušší než čeština.

            Ale čeština není složitá. Na příkladu řadu cizinců jsem zjistil, že se jí naučili v případě potřeby celkem rychle. Čeština má jen velmi strmou křivku učení: učíš se, neumíš nic; učíš se, neumíš nic; učíš se, neumíš nic; a najednou umíš velmi dobře česky.

            Angličtina je zase mnohem složitější. Ale má velmi mírnou křivku učení: učíš se, už se trochu domluvíš; učíš se, domluvíš se víc. Akorát k tomu, abys uměl velmi dobře anglicky, potřebuješ asi 1000 x více času a úsilí než k tomu, abys uměl velmi dobře česky.

            Čeština je logická, pravidelná. Angličtina je nepravidelná, je to jen kupa přísloví, idiomů a frází. Češtinu musíš pochopit. Angličtinu se musíš naučit nazpamět, a jen ládovat encyklopedické znalosti, ale proboha moc nad ní nepřemýšlet, to jen ztěžuje situaci.

            1. Cestina je logicka a pravidelna? No jasne…Muj manzel treba nejvic obdivoval,ze lednicka je ta, ale nuz uz je ten, wc je to, ale toaleta je ta…atp.atp…

              1. Gramatická stavba češtiny vychází díky abbé Dobrovskému z němčiny. Krom toho byla ve značné míře uměle kodifikována, nevyvíjela se až do začátku 19. století samospádem, takže z těchto důvodů je systematičtější než třeba angličtina.

                1. A ze s tim ti ucni cestiny maji takovy obtize? Ja to teda nechapu , asi budou dramaticky.

                  1. Ono to bude hodně individuální – znám Němce, kteří tu jsou 20 let a nedomluví se a taky takové, kteří po 3-4 letech v Čechách mluví česky velice slušně.

                    1. Foundryman: Ono je potřeba opustit německou sociální skupinu – tam je problém.

                      Ověřil jsem si opakovaně, že v zahraničí se dá naučit cizí jazyk téměř od nuly do úrovně blízké rodilého mluvšího za 2 roky. Ale nesmíte mít možnost mluvit česky.

                    2. Je to tak. Kdysi jsem vyslal juniora do Německa do spřátelené firmy, aby se trochu otrkal a neseděl pořád jen v kotlince. Neuměl německy ani slovo (tímto pozdrav jeho učitelům ze střední školy), po půl roce mluvil bez problémů a po roce už chytil i místní přízvuk.
                      Stejně se velo i kdysi mně v Rusku. Začátek byl náraz, se školní ruštinou jsem moc nepochodil, po půl roce už mi ani nepřišlo, že mluvím rusky. Když dnes mluvím třeba s Ukrajinci rusky, ptají se mě, odkud z Ruska jsem a jak už jsem dlouho v Čechách :-)

                    3. Foundryman: Jak tě napadlo jít do Ruska? Jestli to tedy není tajné.

                    4. Práce, dalo se tam slušně vydělat.

                    5. Ja se zeptam takhle, francouzsky nemluvim, az na par zakladnich frazi, ale polovicka mi tvrdila, ze francoustina pro nej byla snazsi nez cestina. Je teda vyrazne snazsi, anebo si to sedlo, podle prirozenych preferenci? Mne treba Anglictina,italstina a spanelstina taky lezla do hlavy sama, zato takova hebrejstina a arabstina ani smykem, a ze jsem se snazila. Neni to proste jen o tom,jak to sedne?

                    6. Jinak je to také o rodném jazyce.

                      Ohledně Západu: Polovina západního (i afrického) světa mluví románskými jazyky, a pak se bleskurychle naučí jakýkoli jiný románský jazyk. Od prudce jednoduché italštiny a španělštiny. Přes nijak složitou francouzštinu, ba i tu rumunštinu do sebe nasáčkují, kdyby chtěli.

                      Druhá polovina Západu mluví z většiny buď slovansky nebo germánsky. Slovanská část se rychle učí slovanské i jiné flektivní jazyky. Germánské jazyky jsou tak očesané, že dávají špatný základ pro učení se téměř jakémukoli jazyku.

                      Drobky Západu mluví ugrofinskými jazyky, nebo řecky nebo tak nějak.

                2. Ale slovanským jazykům dáš spíš vědět než propaganda nebo co chceš zmást?
                  ..Hmmm, nahlédnul jsem povolené na YO že co se týče požárů jsou 7x bezpečnější elektromobily které to umí samosebou. Fakt nevím že by ropáci hořeli třeba i po havárii, aha. Z těch displayů musí být asi i vědmy a sibyli, nebo jak.
                  Arkona byla po labi až k moři.
                  https://www.youtube.com/watch?v=5QpWwTtX5sI

                3. Čeština je gramaticky standardní flektivní jazyk. Podobá se gramaticky v logice většině slovanských jazyků (snad až na bulharštinu), stejně jako latině nebo řečtině.

                  Angličtina je naopak gramaticky šílená. Má minimum gramatiky, a i v té má bambilióny výjimek. Ať vezmu jakýkoli gramatický jev, všechno je nepravidelné. Třeba jen blbé množné číslo:

                  1) Množné číslo se nepoužívá u množných situací: „two million dolars“ (ne millions). Ono to vypadá, jako kdyby se angličtina množného čísla štítila.

                  2) Množné číslo je často nepravidelné: mouse/mice man/men person/people.

                  3) Řada podstatných jmen nemá množné číslo vůbec: data, information.

                  4) Množné číslo znamená úplně něco jiného a jiný objekt než jednotné číslo: hair/hairs, damage/damages.

                  Angličtina je na to udělat jednoduché věci složité.

                  1. Nemluvě o slovní zásobě, která je napůl germánská a napůl románská :-)

                    1. Angličtina je jazyk na exkrement. Mám dojem, že je dělaná stylem, jako když Šimek a Grossman psali báseň: „Když jsem jednou po ránu, točil klikou lanovky.“

                      V angličtině je všechno nepravidelné. Úplně všechno. I to co nejde, a co byste nečekali. Ten jazyk je víc zprněný, než směrnice Bruselu.

                      Anglosaské standardy jsou stejně blbé. Zkuste porovnat metrický systém jednotek versus imperiální. Zkuste třeba porovnat cokoli – třeba průměry drátů v mm2 v celém světě a debilní AWG systém v USA.

                      Já se třeba nedivím, že v USA je nízká vzdělanost. USA se podařil husarský kousek. Nekonzistentní jazyk a nekonzistetní standardy všeho v celém americkém státě i životě. Celou kapacitu mozku člověk vytříská jen na nekonzistence a nic už nezbude.

                    2. Zapomínáš na jednu velkou výhodu angličtiny.
                      Umožňuje složitou správu velkého impéria, ale zároveň i úkolování primitivů a otroků (nouplísáků) ve zjednodušené angličtině.

                      Zkus nějakému lidojedovi v češtině vysvětlit že má odvádět daně královské koruně a posílat každý rok stanovaný počet otroků ?
                      Nemožné.
                      To z toho primitiva musíš napřed udělat vzdělaného civilizovaného člověka aby se naučil základy skloňování a trochu tomu porozuměl.

                      Ztímco v britském impériu může zůstat primitivem a rozumět jednoduchým rozkazům. Případně ho naučit trochu víc a udělat z něj „domácího negra“ co dozoruje a kontroluje negry na plantáži.
                      S češtinou a slovanskými jazyky obecně se nutně dotyčný stává pokročilým člověkem. Což by bylo v otrokářském impériu nežádoucí !

                      A proč je angličtina složitý nesmyslný systém vyjímek, místo průhledného systému s jednoznačnými pravidly ?
                      Protože jde o složitý systém židozednářského zasvěcení. Zasvěcenec musí ovládat složité nesmyslné rituály a techniky, které ho na prvni pohled odliší od těch níže postavených. Třeba v seriálu Červený trpaslík to bylo poměrně jasně vysvětlené.

                      Američani se tu například ani po 10 letech nejsou shcopní naučit aspoň obstojně česky.
                      On taky jazyk není jen dorozumívací prostředek ,ale v podstatě i systém myšlení a přemýšlení o světě.

                    3. To byl příspěvek pro Coxe.

                      Mimochodem číňani jsou na tom ještě podstatně hůř s jejich rozsypaným čajem.
                      Kteréžto šílené obrázkové písmo ZCELA odřízlo široké masy od vzdělání či prostého čtení nápisů. A mnohem efektivněji s spolehlivěji než u té angličtiny.
                      A to byl i účel.

                      On tenhle židozednářský způsob řízení místních domorodců uplatňovali všude. Třeba i v R-U. Kde elita mluvila spisovnou němčinou a podkoní a služky (=češi) jakousi zpitvořenou zkomolenou poloněmeckou hatmatilkou. Stačí se podívat na „tradiční“ nářečí třeba na moravě. Minimálně polovina z toho jsou německé zkomoleniny.

                      Pak je ovšem otázka, jak je možné, že číňan používá v principu podobný jazykový systém židozednářského zasvěcení, který spolehlivě odděluje ten plebs dole od vládnoucí třídy nahoře a neumožňuje mu vzestup nahoru, jako používá anglosas v británii ?

                    4. kaBrnak: Obrázkové písmo čínštiny naopak umožnilo Číňanům se mezi sebou dorozumět. Protože bylo jednotné a standardní na rozdíl od mluveného slova. Číňan ze severu nerozuměl tomu z jihu – museli si spolu psát, i když seděli vedle sebe.

                      To, že určité vrstvy mluví jednoduchoučkou formou jazyka, zato jiní bohatou a rozvitou – je normální. Je to praktické přizpůsobení nátuře a situaci. Prostě namísto „obávám se, že jste mě úplně nepochopil“ prostě jiný řekne „hovno“.

                    5. kabrnak: „Stačí se podívat na „tradiční“ nářečí třeba na moravě.“

                      Tradiční nářečí na Moravě se jmenuje spisovná čeština. Jestli o tom navíte, tak když byl založen Ústav pro jazyk český – tak se pohádali sekce Prahy a Brna. Brňáci si vydupali na just, že spisovná čeština bude odvozena nikoli od většinové mluvy, ale od moravského nářečí. Konkrétně z Blanska.

                      Proto také máme ty debilní koncovky „je to dobrÉ“ nebo „máte to, šéfe, zařízenÉ“, ačkoli kromě Moravy tak nikdo nemluvil a reálně ani dnes nemluví.

                      Češi jsou jeden z nejdebilnější przničů svého jazyka. Protože si za základ spisovné češtiny zvolili okrajové nářečí kdesi v prdeli namísto středu státu / národa jako všichni ostatní lidi. I ti slováci si za základ slovenštiny zvolili středoslovenský dialekt.

                    6. kaBrnak: Já jsem hlavně chtěl demonstrovat, že to s domněnkou o složitosti češtiny lidé přehánějí. Čeština je pravidelný a vcelku jednoduchý jazyk. Má standardní civilizovanou gramatiku, relativně malý počet slov, a má obrovskou vyjadřovací schopnost. Poměr vyjadřovací_síla / složitost je u češtiny o několik řádů lepší než u angličtiny.

                      Mám dojem, že i ta čínština se zbytečným množstvím psaných znaků a slabičným systémem, spolu s obrovským nánosem artefaktů za tisíce let – je logičtějším a lépe postaveným jazykem než angličtina.

                      Jinak mi je angličtina u zadele. Pragmaticky beru angličtinu jako nutnost pro určitou komunikaci, ale nijak k ní emocemi netrpím. Když mě zítra navštíví Si-Ťin-Pching, a nabídne mi pohádkově placenou práci, začnu se klidně zdokonalovat v čínštině. Když budu mít dobrou práci pro Rusko, klidně budu psát rusky. A když mě zaměstnají dostatečně, klidně i angličtinu zcela zapomenu.

                    7. kaBrnak 27.7.2024 v 7:08

                      Složitou správu velkého impéria docela dobře umožnila daleko dřív i latina, ne?

                    8. ygorek: Ona ta stará angličtina byla dost jiná. Měla více gramatiky než dnešní, a byla bližší normálním jazykům s flexí. Moderní angličtina je relativně mladé tele, které existuje několik století. To předtím byste nepoznali a ani tomu nerozuměli.

                      Angličtina byla vícekrát zjednodušena. Byla to často soukromá iniciativa jedinců.

                      Například Samuel Johnson byl takovým prvním samozvaným měničem angličtiny. Coby ředitel zeměkoule vydal vlastní slovník angličtiny se svými novotvary a slovy – a ustanovil tak nový standard angličtiny. (https://cs.wikipedia.org/wiki/Samuel_Johnson)

                      Noah Webster byl druhý takový. Angličtina mu připadala přespříliš složitá. I přes totální zjednodušení Samuela Johnsona. A tak ji ještě pořádně zkrouhnul. Vydal svůj slovník. I když se mu podařilo jen napůl, některá slova se neuchytila. Ale od té doby Noah Webster slovník przní angličtinu jak je mu libo, a co se tam napíše je správně anglicky. Když vydají v roce 2025 slovník, kde bude psáno, že pussy se bude psát pussi a vagina jako vagyna, tak to bude standard angličtiny a vše ostatní bude chybně.

                  2. 5) Ještě jsem si vzpomněl na další kreativní zprznění množného čísla v angličtině. Zkuste odhadnout, jaký je rozdíl ve významech vět:

                    a) I see five fish.

                    b) I see five fishes.

                    1. A.C:

                      a) Rybář rybářovi, tam u vody.

                      b) Vhodné do učebnice či románu.

                      Jak je to…?

                      .

                    2. a) Vidím pět jedinců ryb stejného živočišného druhu.

                      b) Vidím pět jedinců ryb více živočišných druhů.

                    3. A.C:

                      Pak tedy:

                      a) Hele, pět čudel… (možno rybář rybářovi…)

                      b) Vidím pět ryb… (učitel přírodopisu žákům…)

                      .

                    4. corona: Ne, tak mluví všichni. I uklízečky.

                    5. a) Vidím pět stejných ryb.

                      b) Vidím pět různých ryb.

                    6. A.C:

                      OK, rybář viděl pět stejných čudel, kdežto učitel chtěl ukázat třeba pět různých sladkovodních. Každopádně tohle čeština pohou dvoupísmenou koncovkou nerozliší…

                      .

                    7. Mimochodem, angličtina zprznila i svobodu.

                      „Liberation“ znamená v podstatě nikoli svobodu, ale osvobození od někoho.

                      Proto liberální demokracie je vlastně – v anglickém významu fakticky obsahově totéž co třídní boj v pojetí Marxe.

                      Je-li někdo liberál a opisoval-li své myšlenky od anglicky píšících autorů, je de facto revolucionář bořící všechny autority – nikoli pro svobodu.

                      Je dobré vědět, že slova nelze přesně překládat do češtiny.

                      Proto liberalismus v anglosaském pojetí zcela logicky skončil kulturou ničení. Tak jako skončily revoluce komunistů. Významově je to totéž.

                4. Ještě dám co jsem dal kdysi na vlastní bulvy v v telce kdy K. Gott tam řekl že němci byli židi kterým zakázali mluvit jidiš a dali jim otrocký jazyk – němčinu, podobně jako „věrozvěrové tady primitivní abecedu místo místo mnohem pokročilejšího rozvinutého znakového písma run a hlaholice a vlastně provedli privatizaci jelikož nebyl problém u nich podstrčit nějaký svitek kacířům na jejich tažení za vzdělaností mečem a křížem i když jeden z nich musel utéct před zákonem ale to vatikánu nevadilo. Vlna křesanů tu byla a teď jede pindostan musulmany euál s nekonečnými kartami western union $=€ jakousi swapovkou soukromé tiskárny (černé šlechty?), však není problém narvat žabí kůže jak si vzpomenou, nebo se teď arabové s petroholarem cukli? A asi semité ač stejná rasa židy arabové nemusí, nevím nevyznám se. V knížkách oficialit na debilizacea učebnic už vůbec ne, ne nehledejte, lžou. Spíš se dozvíte z dobových románů, politikáříčci lžou od jak živa.

                  1. Měl jsem jít spát nevidím na to ale nedalo mi to. :-)

            2. Jinak dodám, že píši o mnoha případech (několik desítek lidí různého pohlaví, národů, států), kdy jsem viděl cizince učit se česky. Sami mi po roce jako jeden muž říkali, že čeština je jednoduchý jazyk. Vždy ale šlo o případy, kdy se potřebovali naučit česky. Ne kdy se tím zabývali ze zájmy hodinu u píva a pak toho nechali.

              Největší problém měli cizinci se správným používáním zvratných zájmem „se“ a „si“. To jsem jim vysvětloval potom jako, že je to zkratka za „sebe“ a „sobě“. A že slova „se“ a „si“ patří z hudebních důvodů, aby věta zněla hezky harmonicky a rytmicky, jako druhé slovo v české větě nebo podvětě. Pak už to používali dobře.

              Arabové měli tendenci vynechávat „když“ a říkat „jaký já byl“ nebo podobné patvary. Jinak to byla dobrá čeština.

              Černoši mluvící francouzsky mluvili česky bez chybičky.

              Ještě mi říkali, že čeština jim zněla napoprvé jako syčení a cinkání ve výškách. Takové „cs…c…s“.

      3. Ale vždyť my tady taky máme svoje Alibaby. A taky si je pěkně hýčkáme. Dneska byl na seznamu krásnej článek (škoda, že už se tam nedostanu) o tom, jak dva lidi dostali za smrtelnou nehodu s jedním mrtvým a totožnými okolnostmi rozdílné tresty. Jeden půjde sedět, druhý dostal podmínku. U toho druhýho se státní zástupce nějakým nedopatřením jaksi pozapomněl odvolat, takže mu mohli trest jenom zmírnit.

        1. Jojo, cetl jsem to. Jenze Ukri jeste porad nejak makaji. Chlap nekde na stavbe, matka nekde za kasou a dcera v bordelu.

          1. že by tam managorovala leštění podlahovejch krytin?

          2. Na rozkvětu Ukrajiny od 90. let je to makání Ukrajinců velmi znát.

            1. Aha a zase takhle asi ne, kanadský fóry si nechte že jo. Tak že jim rusové rozstřelili poslední největší letadlo na světě mriju? Nevím no, ale viděl jsem jak tady ji tady nakládali tančíky po, cože? Vrběticích, to snad ne?

            2. Az u nas vzejdou mistni oligarchove, bude to vypadat stejne.

              1. Sysop: To je bohužel naprostá pravda. A nebude to dlouho trvat.

              2. Jedině Pyráťi s oligarchy zatočí…
                https://neviditelnypes.lidovky.cz/politika/autoritari-kdo-je-liberal-a-kdo-proticesky-patriot.A240726_183306_p_politika_nef
                Takhle jsem se už dlouho nepobavil. A stejně tak mě těší, že jim evidentně teče do byt, jinak by nebyli tak hysteričtí.

                1. Jo, angazovany politruk Lipavsky je tiez od nich, nie?

                2. V Rudým právu by to líp nenapsali.

                  1. Hupert:

                    „V Rudým právu…“

                    – – –
                    Piráti jsou stejný materiál, jako byli za KSČ velkohubí angažovaní svazáci.

                    .

                    1. Na svazaky platil UV a na ten zase UV KSC a na ten zase Kreml. Na Pyjaty neplati nikdo, je to takova zajimava sebranka, ktera osciluje mezi levici a pravici podle aktualni potreby. Anarchisticti fasiste.

                      Kdyby to aspon byli Korzari, tak bych pochopil, ze makaji pro nejakou autoritu. Ale jako Pyjati proste makaji jen pro sebe.

                    2. Sysop: Na Piráti platí CIA.

                      Už před vznikem Pirátů mnohokrát sedával Ivan Bartoš v pražské restauraci s chlapíkem z USA ambasády a nechával si dávat rady a notičky.

                      Množí se tu organizace a subjekty, které řídí přímo USA tajné služby. To se nevyřeší, dokud „budeme patřit na Západ“ a USA ambasáda v Praze spolu s centrem CIA ve Virginii v Langley bude základní centrála mnoha politických stran, neziskovek, médií, a dalších českých organizací.

                  2. Rudé právo bylo seriózní médium proti dnešnímu Neviditelnému psovi, Deníku N, Respektu, České televizi či rozhlasu, Fóru24, nebo Aktuálně.cz.

                    Blouznivci po míru jsou proti Evropě – píše článek. Já bych všechny ty uvědomělé poslal s plnou polní vlakem na Ukrajinu.

                    1. Rudas mel tu vyhodu, ze jeho sobotni vydani v pohode stacilo na chate mensi rodine k utirani prdele na celej tejden.

                      Vyjmenovane deniky bohuzel neumoznuji ani to.

                    2. Ten papír byl velice příjemný na tento účel.

                      Ovšem nikdy bych netušil, že ty komoušské kecy budou jen slabý čajíček proti západním demokratickým kecům v roce 2024.

                    3. A.C:

                      „..budou jen slabý čajíček..“

                      – – –
                      Kdyby mi někdo jen před deseti lety řekl, co bude, nevěřil bych. V současné době nevylučuju situaci, že za 3 roky budou kontingenty AČR pifpafkovat na UA a do ČR občas přiletí rachejtle.

                      .

                    4. corona, 21:25: Nebudou. Ruská federace si to pořeší tak, že Západ bude maximálně provokovat a psát štvavé články o utlačování LGBTQ úchylů v Rusku, nebo o nehumánním trestání menšin v Rusku za drobnost jako je znásilnění nebo vražda nějaké bílou heterosexuální holku.

                      Ostatně olympiáda v Paříži 2024 vám ukazuje směrování a schopnosti Západu dostatečně.

                    5. A.C:

                      „…olympiáda v Paříži 2024 vám ukazuje směrování ..“

                      – – –
                      Díky, ani jsem netušil, že ta světová událost probíhá. Ale podíval jsem se na úvodní „ceremoncl“ a fangle hore nohami stačila…

                      .

                    6. Alan.Cox
                      27.7.2024 v 23:08

                      vocogo

                    7. Behemot: Ty jsi zase sto let za vopicema!

                      Ty snad netušíš o skvělé olympiádě v Paříži! Zloději už vykradli půlku olympijských družstev. Družstva jsou ubytovaná v kartónových postelích z papíru, a bez klimatizace – aby uhlíková stopa netrpěla.

                      Zahajovací ceremoniál byl dokonale buzerantsky teplý a úchylný. A satanistický, samozřejmě. Ježíše dělala 200 kilová machna, která sama sebe označuje za židovskou lesbičku.

                      Francouzi se za svůj ceremoniál tak stydí, že ho mažou a cenzurují.

                    8. Alan.Cox
                      28.7.2024 v 11:18

                      furt tady eště, překvapivě, nemám idiotbox

                      a volymp-pyj-áda mě tak nejak nezajímá vůbec, to už je pomalu tak zprofanovaná habaďůra jak nobelofka míru

                    9. Re: Behemot 28.7.2024 v 21:26
                      Tentokrat jsi o hodne prisel. Takova koncentrace evropskych hodnot, to uz zase dlouho nebude. Hele, cekal jsem ledacos, ale Frantici preqapili. Proste, tohle jsem necekal. To uplne prerazilo veskerej sport a v podstate po uvodnim ceremonialu uz ani dal nic delat nemuseli. Ostatne, podobny dojem ma i nemalo divaku, prej jsou tribuny dost prazdny. Ve finale jim deste splachly vsechny hovna a sracky Parize do Seiny, takze to ma grady.

                    10. Sysop
                      28.7.2024 v 22:01

                      tesem neco četl na echo, no, vono to taky bude podobný jak tady, lupeny za totální nesmysl a normální pracující bílej (ti co tam zbyli), co je rád, že sotva výde, nebude vyhazovat vagón prachů za takovou maškarádu

                    11. Behemot, Sysop: V Paříži to byla olym-pyjáda. Příště bude olym-pedofilijáda.

                    12. Alan.Cox 27.7.2024 v 20:59
                      No, ruďas dostával nejlepší papír, takže taky pěkně barvil kancelářskou černí. Babička to měla zmáknutý a pro daný účel kupovala Lidovou demokracii, kterážto jako list katolických bratrů lidovců dostávala nejšuntovější papír, a tudíž dobře sála.
                      Taky Sport se dal použít.

                    13. Takhle, uplne, ale suverenne uplne nejlepsi byly ty barevny listy z jizdniho radu CSD. Predek byly vnitrostatni, bily, tvrdy, ale za nim byly ruzovy, zluty a bledemodry a ty byly supr jemnounky.

                      Vzhledem k tomu, ze je toto rozkradani majetku v socialistickem vlastnictvi je promlceno, pak mohu klidne pustit, ze tatik obcas z prace prikulil zbytek kotouce z rotacky prave s timto papirem. To se proste tak stane, ze tiskar na rotacce dojde k zaveru, ze ‚na ty spulce uz nic neni‘ a pak tu spulku za tvrdy Sparty pusti nekomu dal v podniku…

                    14. Hroch_bahenní: Já člověče nevím. Pamatuji si komunistický hajzlpapír ve formě skládaných malých obdélníčků papíru. Nebyla to role, ale čtvercová halda přehnutých obdélníčků papíru. Mám dojem, že komunista chtěl zničit lidem zadky do krvava.

                      Když pak vypadla na chvíli výroba toaleťáků, byl jsem za to rád.

                    15. Re: Alan.Cox 28.7.2024 v 0:11
                      Ty skladany papirky byly z jedny strany jak Schleifpapier a ze druhy leskly hladky. Tou prvni stranou sis tu prdel rozedrel a tou druhou sis to rozsudlil po zadech. Nicmene… tohle kupoval malokdo, ale kdyz vyhorekl Harmanec, tak jak napotvoru to vzalo masiny na rolicky, ne tuhle sracku.

                    16. Alan.Cox 28.7.2024 v 0:11
                      Ty taky pamatuju, ale u nás doma se to nekupovalo.
                      Existoval výrobek jménem Harmasan. Normální papír v rolích.

                    17. Hroch_bahenní: Ale ten čtvercový toaletní papír byl na všech veřejných WC včetně na školách.

                      Je pravdou, že komunista zařídil, že nebyl vcelku nikde problém dojít si na WC. Síť veřejných WC byla hustá a byla většinou zdarma. Takže to už dnes také padá.

                    18. Re: Alan.Cox 28.7.2024 v 19:56
                      Ono to bejvalo husty i na tom hajzlu, co se pamatuju. Pokud tam sedela baba a brala padesatihajzlir, tak tam bejvalo relativne cisto. Jinak moc ne.

                    19. Re: Alan.Cox 27.7.2024 v 20:59
                      To vis, jablko nepada daleko od stromu. Tak, jako Nacionalsocialistische Arbeiterpartei mela svoji Mutter Deutsche Sozialdemokratie, tak tyhle socialni levice jsou korenem pro Prvni, druhou, treti i ctvrtou risi. Nasi komari taky jeli podle nemeckych not. A rusti bolsevici koneckoncu taky. Lenin k tomu sice jeste neco malo sesmolil, ale na nemecke myslitele nemel.

                    20. Sysop, 22:14: Jenomže ty sociální levice byly noty plánované vyšší vrstvou, a také mohutně hnojeny penězi vyšších vrstev. Ona ta sociální levice by se bez podpory shora ani nezorganizovala.

                      Ten zdroj není v žádné ideologii. Ten zdroj je prostě plán korporátů a miliardářů něco ovládnout. A používají stále stejné prostředky. A mohutně to hnojí penězi, podporou médií, a dalšími organizacemi.

                      On ten Hitler byl psychopatický pošuk. Ale to slovo „židobolševismus“ nebylo lží ani výmyslem.

                    21. Z ideologických keců svazáckých ksichtů mi bylo na blití tenkrát a je mi zrovna tak dnes, když slyším ty samé fráze od jejich zaprodaných harantů. Porovnávat a známkovat tu chamraď nepotřebuju. Po krátké odbočce jsme opět na přímé cestě do prdele.

                    22. Tehda jsme se v tom ale placali ctyricet let. Ted je to s turbem.

                    23. Taky jde o to, že my zažili komanče už vyměklýho. Teď jsme ve fázi, kdy jízda k diktatuře nabírá na obrátkách.
                      Další věc je, že komanč se nedokázal dostat do rodin. Když ale čtu nebo slyším, jak má někdo strach promluvit před svejma dětma…

                    24. Hroch_bahenní: To tak není. Ale Rus prostě nebyl až tak velká svině a psychopat jako je Amík nebo Brit.

                      Rus navíc nebyl ani taková svině, aby natíral svou propagandu nějak moc na andělskou bělobu. Anglosas a Žid dokáže vzít největší ďáblovinu a natřít to propagandou na nejlepší věc na světě. Proti čemuž jsou nejzranitelnější právě děti a mladí lidé. Já se obávám, že brzy propaganda bude vysvětlovat lidem ve školách, že zabít své rodiče či prarodiče je ctnost a dobro – zvláště pokud mají dezolátské či proruské názory.

                    25. Dedecek a babicka, ujidaji chlebicka. A prdi CO2 s CH4.

                    26. Mádl, Issová: Přemluv bábu, přemluv dědu.

                      To byla taková první trendy progresivní vlaštovka.

                    27. Alan.Cox: Zevšeobecňování zbožňuju. Ti z Dolní Lhoty nejsou takový svině jako Horní. Určitě je znáš všechny, co? Tak mi je vyjmenuj. Nebo se prober.

                    28. To mělo být ke komentáři 27.7. ve 23:21.

                    29. Hupert, 1:32:

                      Ne, ale na rozdíl od Huperta znám historii.

                      Vím třeba, že Indie nebo USA udělala cokoli, jen aby se osvobodila od Velké Británie. Cokoli! Protože být kolonií VB bylo něco tak šíleného a strašného, že to nechtěli ani za cenu velkého propadu.

                      Nebo třeba vím, že Adolf Hitler nevymyslel koncentrační a vyhlazovací tábory. Ty vymysleli dávno před tím Britové.

                      Také vidím, že pod Sovětským svazem Československo vzkvétalo, budovalo se, nikdo nechtěl ničit národy nebo rodiny, či přivést za každou cenu ke krachu. A také nás nikdo nechtěl vědomě přivést do světové války. Nebo se nepěstovala kultura ničení pro ničení jako teď. Nikdo nechtěl probouzet nacismus a nacistické řádění jako nyní. Ano, dělaly se blbosti, ale spíše z blbosti. A také vidím, co se děje v roce 2024 pod knutou Anglosasů a Židů – takže je jasné, kdo je mnohem větší svině.

                    30. Alan.Cox
                      28.7.2024 v 3:31

                      český země naposled vzkétaly za mocnářství, pak eště v první répě to jelo setrvačností, dál už jenom do prdele; vzkvétalo třeba Rakousko bez komoušskejch svazů, RVHP tady zkurvila takovejch věcí, který nás měly eště furt šanci vyšvihnout mezi průmyslovou jedničku na světě, místo toho to zašlapala do prdele, pže by to ponechalo vostatní členy ve středověku, a to přece nejde, soudruzi

                    31. Behemot: V první republice to stálo dost na pytel. Kdybyses zeptal dnes už nežijících svědků, potvrdili by ti to.

                    32. Hupert:

                      Jeden africký prezident řekl Západ (nemůžu teď dohledat, google už je ideologický vyhledávač): Když přijeli Britové, dali nám morální kázání. Když přijeli Číňané, dali nám nemocnici.

                    33. Alan.Cox 27.7.2024 v 23:21
                      To nemá s Rusama co společnýho. V 50. letech tu byli leda tak poradci, když se dělaly největší sviňárny, prováděli je Češi.
                      S tím zabíjením prarodičů – jo, taky je to otázka času. Zatím teda jen zabíjení starejch, ale… Overtonovo okno se už dalo do pohybu.

                    34. Hroch_bahenní, 10_27:

                      Současný režim je jen čirá nenávist, jak jsem napsal výše. Je potřeba jen zvyšovat nenávist a ničení, a rozšiřovat počet nepřátel, čemuž se říká pokrok (progrese). O ničem jiném současný režim není.

                      To je jediné, co současnému režimu v ČR, EU či Západě, jde a jediné co zařizuje. Vyšší a vyšší grády nenávisti. Neumí vyřešit jediný problém, všechno jde do kopru – s výjimkou nenávisti a ničení.

                      Nenávidění budou časem i zabíjeni, nelze přeci přestat v půlce. Nenávist, kde jednou nepoteče krev, je taková polovičatá a nedomrlá.

                      Pokusili jsme se nenávidět a zabíjet Rusy, ale oni se nedali. Jsou silnější. Tak jsme si aspoň ulevili pokusem o atentát na Fica a Trumpa. Bude třeba prostě zabíjet slabší, aby se to povedlo. Nejen staré, prostě slabší.

                    35. Hroch_bahenni: Fotr co se bojí promluvit před dětma je prostě posera, nic víc. S tátou jsem měl coby mladej vůl občas prudké diskuze. Rozdíl mezi tehdejším socialistickým režimem a dnešním liberálfašismem vidím hlavně v tom, že tenkrát bylo proklamovaným cílem budování a lepší život pracujícího člověka a dnes je to údajná záchrana planety a přírody, kde je běžný člověk coby invazní druh škodná. Za bolševika měla strana milion a půl členů a byť součástí budování byl i boj s vnitřním nepřítelem, což způsobovalo někomu nesvobodu a pomáhalo to zdůvodnit i neplnění těch závěrů sjezdu, které byly smysluplné a k prospěchu. Byly taky pod kolektivní kontrolou straníků, co nechtěli v životě přijít zkrátka, čímž se jim nešlo snadno zpronevěřit. Nešlo pak ani příliš okatě rozkrádat společné vlastnictví. Dnešní strany s pár členy jsou spíš mafiánské spolky v područí velko a globálního kapitálu. Před volbami slibují, po volbách rabují a legalizují rabování pro své poručníky, čímž dál posilují jejich bohatství a moc. Interní kontrola plnění programů nula, veřejná je potlačená a mediálně přehlušená.

                    36. Hupert, 3:03: Rozdíl mezi tehdejším režimem a současným je ten – že tehdy chtěli něco budovat, byť v tom byla častá neschopnost a ideologie a mocenské hrýtky; dnes chtějí všechno rozbít a zničit, přivést všechny do bády, chudoby a zoufalé situace a mocenské hrátky provádějí psychopaté přímo od satana.

                    37. Alan.Cox 28.7.2024 v 3:34
                      Opakuješ co jsem napsal, tedy rozdílnost deklarovaných cílů obou společností. Háček je ale v tom, že srovnáváme tehdejší socialismus s dnešním globálním „kapitalismem“ a před těmi 40 či 50 lety šlo budování rychleji a radostněji západu, byť kromě vlastní práce i vytěžováním kolonizovaných zemí. Dnešní globální korporátní fašizmus západu má již většinu bohatství v rukách a díky tomu i moc, kterou na úrovni státu už prakticky nemá obyvatelstvo možnost redukovat či směrovat ani volbami. Pokud k tomu dojde, jako v Maďarsku či na Slovensku, globální fašisti to páčí zpět do stanovené lajny.
                      S rozvojovým světem jednali komunisti jinak než západ, v rámci internacionalismu a se snahou získat především uvědomělé spojence. Možná je dnešní přístup Číny či Ruska podobně soudružský, ale hůl bych o to neopřel.
                      Pokud jde o mou znalost historie, je myslím taky průměrná, takže co uvádíš ve 3:31 je mi známo, jen se mi zdá, že ideovým výběrem jen některých skutečností jednu ze stran přikrášluješ. Faktem ale je, že komunisti se tak jako západ vůči vnějším národům dokázali provinit zpravidla podobně vůči vlastním občanům. Mělo to více individuální charakter než formu hromadných masakru, ale
                      stálo to taky dost životů. Taková Maova kulturní revoluce, gulagy v Rusku, u nás v malém uranové doly, Severní Korea dnes….možná ale, že třeba Pol Pota instalovali francouzští globalisti v komunistickém převlečení.

                    38. Hupert:

                      Bereš v úvahu to, že se všichni snaží režim před 1989 malovat na černo jak se dá? Zatímco Západ je malován na růžovo už mnohem delší dobu? Na dobu před 1989 se nadává asi tak stejně jako na Babiše, na Rusko, nebo na kohokoli, koho je třeba dehonestovat. Objektivita nula – i od tebe.

                      Současný režim je mnohem horší než ten před 1989. Současný režim je infekční hnilobná baktérie, která rozkládá a zničí cokoli, na co narazí. Nic nebuduje, nic nevytváří, jen rozkládá a ničí.

                      Současný režim je čirá nenávist ke všem a ke všemu – nenávidí lidstvo (ty mrchy generují CO2), nenávidí sochy, nenávidí průmysl, nenávidí stát, národy, rodiny, nenávidí vzdělanost, nenávidí svobodu, nenávidí mír, nenávidí chytré lidi, nenávidí muže, nenávidí heterosexuály, nenávidí bělochy, nenávidí konzervatice, nenávidí všechno. Úplně všechno nenávidí.

                    39. To, že ti Alane.Coxi v něčem oponuji dělám v zájmu vyvážení. Nevidím zcela černě ani život v či výsledky minulého režimu, ale ani toho následujícího, který se nyní bohužel transformuje do zvrácené totality. Ano, děsí mě ten vývoj kvůli dětem a vnoučatům i kvůli tomu, že můj ideál spravedlivé společnosti pro všechny slušné lidi, kteří chtějí žít svobodně, ze své práce bez potřeby obírat druhé a neškodit jim, se opět vzdaluje.

                    40. Re: Hupert 28.7.2024 v 12:03
                      Tady asi nekde bude zakopanej ten Westik. On totiz konec sociku, rekneme poslednich pet let, uz byl docela zivacka. Co si tak pamatuju, tak se v tom dalo celkem dobre dejchat a trend byl spis k vetsimu a vetsimu uvolneni. Pry socik ztracel diky Gorbovi oprate. Inu, je mi u prdele proc, ja jsem to ovlivnit nemohl, nicmene to bylo rok od roku lepsi. Ne moc, ale postupne.

                      Dnesni trend je presne opacny. Cim dal tim vice se utahuji srouby a to, co bylo v devadesatkach novou samozrejmosti, uz je dnes zase tabu.

                      Takze, i kdyz se dnes vice rodin ma ekonomicky lepe, nez za sociku, tak ale trend je, ze se postupne budou mit hure, nez za toho sociku. Takze nadavat na komary muzeme a je to i v poradku, nicmene velebit dnesni system nelze.

                    41. Sysop28.7.2024 v 20:22
                      Tak nějak to bylo a netrénovanej gaučák Westík, co si neporadil s krysama končí jako jejich oběť.

                    42. Sysop
                      28.7.2024 v 20:22

                      vice rodin? seš si úplně jistej? bych teda neřekl, a mimochodem, kurva šupem se to posralo vod rýmičky a tempo moc neubejvá

                    43. Behemot: Posralo se to daleko dříve. V roce 2008 to začalo mít viditelné symptomy nemoci včetně ekonomické krize, a dařilo se to nějak zametat pod koberec.

                      Za covidu si toho spousta lidí všimlo, protože mainstream měl zřetelnou snahu vytvořit asociaci mezi Babišem a špatnou dobou. Takže přisypávali písek do ložisek.

                    44. Hupert, 12:03: Oponuj, to je v pořádku. To jen obohacuje diskusi. Já nejsem urážlivý na lidi, takže se nežinýruj. Vážím si diskuse, i nesouhlasné. I když spolu nesouhlasíme, dokud je to o tématu, je to ok.

                    45. Hupert:

                      1) Dřív ovšem režim neštval děti proti rodičům. A neočkoval je proti rodičům ve školách, médiích, reklamách, přes neziskovky, apod. Blbě navedené dítě klidně udá své rodiče a systém ho prohlásí za hrdinu.

                      2) Obrovská část dětí nemá vedle sebe svého tátu, protože ženy se rozhodly, že to tak bude lepší. Nebo naopak mají už pátého tatínka vedle sebe. Už je menšina dětí vyrůstá vedle táty s otcovskou autoritou – o to se ženy velmi dobře postaraly.

                      3) Velké procento žen má v životní filozofii, že muži nemají žádné právo cokoli řídit – a v rodině už vůbec ne. Muži jsou jen sluhové či zábava. Systém a neziskovky, stejně jako korporace a média – to přihnojuje kde může. V míře, jaké je to dnes, to nebylo snad nikdy v historii. Samozřejmě se to promítá i do rodin.

                      4) Mnoho žen se snaží své děti na sebe přivázat ve věku, kdy mají mít svou rodinu a být přivázáni ke své ženě a dětem. Je to mor 21. století. Maminky jsou schopni rozbít rodinu svým vnukům či pravnukům jen proto, aby jejich dcera nebo syn měli více času pro maminku. Stačí se dívat kolem sebe, je to extrémně časté.

                      Když jsem dělal klinické praxe v různých ústavech, tak jsem viděl nejrůznější situace. Maminka 17leté dcery si narazila 17letého nabíječe. 17letý kluk si vynucoval se souhlasem matky otcovskou autoritu a roli u 17leté dcery. Ta ho samozřejmě jako otce nebrala, takže maminka odvezla dceru do dětské léčebny. A odmítla ji vzít zpět. Maminka se dcery zřekla.

                    46. Ježišmarjá, zas to nepřehánějte. Reálný socialismus byl úplně stejně špatný jako liberálně demokratický socialismus dnes. Jen byl holt špatný trochu jinak.

                    47. Foundryman 28.7.2024 v 7:09

                      – – –

                      Ano, každý špatný trochu jinak. Ovšem ta současná tendence vývoje je brutální hnus – pomalu a plíživě, jen natolik, aby běžný konzumní člověk řekl „…taková maličkost nás přece netrápí…“.
                      Ještě loni neležel stálý bezďák u autobusové stanice, nebydleli dva další v roští parčíku. Nebyly nesmyslné betony v silnici, kvůli kterým delší soupravy poškozují pneu. Neřádila zde banda čmudek, co použila dřevěné ohrádky kolem pomníku padlých k zatopení v kamnech. Starostu nedělal eko-libtard, jehož hlavním záměrem jsou nabíječky elektromobilů v pouličních lampách. Obchod s potravinami a smíšeným zbožím měl normální kulturu, nikoli asijskou.
                      Jo a děcka ze SŠ si vydělala prachy za užitečnou práci, nikoli za šaškování v AČR, kterou platíme za nic:

                      https://www.seznamzpravy.cz/clanek/domaci-zivot-v-cesku-cesku-chybi-vojaci-armada-proto-plati-stredoskolakum-30-tisic-za-vycvik-256384

                      .

                    48. Panove, pokud jste videli antre olympyj-ady, zejmena tu duhovou cast, tak nemuzete pochybovat nad urovni zapadni ‚kultury‘.

                    49. Já se snažím říct, že jsme opsali historický kruh a vracíme se do stejných sraček, jen s jiným odstínem. Hospodářské důsledky budou identické.

                    50. Foundryman: Ne nevracíme se do stejných sraček. Předchozí režim se nesnažil vyhladit Čechy, tento ano.

                    51. Foundryman:
                      Neřítíme se do stejných sraček. Ona je jiná trajektorie pohybu do sraček, jiné cíle.
                      Socík byl ze začátku taky vedenej touhou vytvořit nového člověka, dost rychle to zdegenerovalo v byrokratické zabetonování elit. Na to taky socík dojel, na neschopnost inovací. Taky na to, že spolu soupeřily jednotlivé party mocensky, potíráním druhých, ne tím, že by se snažily být efektivnější než konkurence. Komančové tomu říkali „resortismus“, ale nebyli schopni to eliminovat.
                      Celkově vzato komanč chtěl, aby se lidi měli za socíku dobře, protože tím by komunismus zvítězil. Jenže byl neschopnej, neuměl to realizovat.
                      Tihle NECHTĚJÍ, aby se lidi měli dobře. Teda svazáci si asi myslí, že bude ráj, když se všechno zničí, ale ti, co to řídí, nemůžou bejt všichni úplní idioti. Třeba zrovna ten Michálek má teoretickou fyziku na matfyzu… Není to hlupák, bohužel.
                      Myslím, že je problém v psychice těch lidí. Jednou za čas se to stane, že touha ničit převládne nad vším ostatním. Bohužel jak je svět propojený, rozlilo se to po celém Západě.

                    52. Hroch_bahenni 28.7.2024 v 10:50

                      Souhlas, až na nepřesnost u korzára Michálka. Michálek „není hlupák“ možná v teoretické fyzice. To je ovšem sama o sobě diagnóza. Jeden inženýr z matfyzu mi sám o sobě říkal, že je „fachidiot“. Věděl proč a moje celoživotní skušenosti taky.

                      Akademickej pošuk jako Michálek nemá v politice a parlamentu co dělat. Je to vidět už 35 let. Čím víc „lepších akademických lidí“ v politice, novináři, „lékaři“, právníci, učitelé… tím víc je náš stát Adidassss…

                    53. MK
                      Taqoni matfyzáci jsou někdy specifický, ale hloupí nejsou. BTW když ten inža o sobě řek, že je fachidiot, tak idiot není – idiot to o sobě neví.
                      Zas znám/znal jsem matfyzáky s takovým rozhledem (historie, literatura, umění, geografie…), že smekám. Dokonce i jednoho, co závodně plaval.
                      Ovšem souhlas, že sociálně může Michálek bejt debil. Obecně největší podíl sociálních debilů dle mý zkušenosti je (pánové prominou) mezi technikama. Právníci jsou trhlý jinak.

                    54. Hroch

                      Fachidiot není idiot. Je prostě tak ponořenej do intelektuálně náročné práce, že nemá čas pobrat jak funguje okolní svět. Což není totéž jako být idiot. A je to důvod, aby se „obyčejným“ komplexním běžným lidským věcem nevěnoval na autoritativní úrovni, protože to posere.

                    55. H_b, MK: Jak to tak čtu, tak coby technik mám sice k fachidiotismu statisticky silné předpoklady, ale tím, že jsem se před časem vynořil z náročné intelektuální práce do důchodu, naděje na vyléčení z té úchylky existuje.

                    56. Hupert

                      Dexempo Huperto Metaklinex… právě jsem vyslovil mocné léčivé zaklínadlo a jsi vyléčen… pokud nemáš zdravotní připojištění tak mi za seanci na účet pošli 2.583,5O Kč

                    57. Poslyš Klokane, může být práce intelektuálně náročná i pro génia?

                    58. Hupert

                      Pro génia je práce zábavným koníčkem. Manuální práci bych se ovšem být tebou raději vyhýbal, nebo něco zkurvíš.

                    59. Milý Klokane,
                      Je to božský pocit. S idiocií navždy očištěnou od fachu jako bych se vznes. Příkaz k proplacení odešlu VZP už dnes.

                    60. Hupert 19:57

                      Vidíš jak to kvásně funguje. Dokonce jsi začal psát ve verších.

                    61. Sysop: Já jen čekám, kdy budou takto tolerantní v parodiích Mohameda (třeba Mohammed jako teplá dvěstěkilová děvka se šestkama prsama, které bude trčet z konečníku houf pavích per). A nebo kdy sae parodie tvrdě opře do Židů a židovské komunity.

                    62. Alan.Cox 28.7.2024 v 9:31

                      To ale není o musulmanech, leč o nás. Za urážky proroka Mohameda vystřílela muslimská ozbrojená frakce Čárlí Hebdo a Bataclan.

                      Pokud by křesťanská ozbrojená frakce vystřílela mešitu za urážky křesťanů a Ježíše a za vypalování kostelů ve Francii, tak muslimové přibrzdí a získají upřímný respekt, který teď nemají.

                      Jsou prostě jiní než my. U nich si respekt musíš získat. Je to podle mě i jeden z důvodů, proč zatím trochu nepochopitelně, islámské země tolerují likvidaci Gazy. Respektují jen sílu. A mají své pojetí spravedlnosti.

                    63. ModrýKlokan: Celý svět, včetně bělochů, respektuje sílu. A má přirozený respekt před skutečně schopnými. V tom jsou Arabové stejní jako my.

                      Nebo si snad myslíš, že u někoho vzbuzuje úctu chlap natřený na duhovo se slepicí v konečníku? Nebo křivácký udavač, co likviduje jiné lidi bonzováním? Nebo nějaká štětka z České televize, co hystericky štve proti Čechům? Nebo je vzorem a ideálem náčelník Fijala?

                    64. Sysop 28.7.2024 v 8:10
                      Já to viděl ze záznamu dneska.
                      Fakt by mne zajímalo, čeho tím chtěli dosáhnout. Vždyť to bylo i na pohled hnusný.
                      Jestli se jen snažej všechny nasrat…

                    65. Sysop 28.7.2024 v 8:10
                      Kdo nečte Aeronet, potřebuje alespoň základy jazyka symbolických adres. Pak se může jí na některou z nich na význam symbolů zeptat.

                    66. jít ne jí

                    67. Re: corona 28.7.2024 v 7:55
                      U tech decek nejde o brigadu, ale o upsani duse. Jakmile tohle totiz absolvuji, automaticky si tim podepisou ortel. Je to dano zakonem, kterej se ale prilis nepretrasa. Tusim na ZK to tam probiral nekdo, kdo to ma nacteny. A za tricet litru se statu zrejme vyplati mit nove dusicky.

                    68. Sysop: Pokud požádají o Dobrovolné vojenské cvičení, stávají se automaticky vojáky v záloze. Dokonce už pouhou žádostí, a ještě před vykonáním cvičení.

                      Já myslím, že 30000 Kč za 6 týdnů cvičení coby plat – to je pro stát obrovská láce. To je v podstatě za babku.

                      (https://aktivnizaloha.army.cz/dobrovolne-vojenske-cviceni)

                    69. A.C:

                      „…v záloze. “

                      – – –

                      2015 – z legrace jsem předstíral zájem o AZ a uvedl i svoje ČVO. No měli kurva zájem, až jsem se divil. Ba i vyšší funkci, než jsem na ZVS měl mi po krátkém povídání nabízeli. Že by dali i školení na nové verze a kdesi cosi.
                      Samozřejmě bych do toho nikdy nešel…

                    70. corona: Ještě že to nevědí naši rodiče. Celou mou pubertu mě přemlouvali, abych šel na vojenskou školu. Že tam bude nejmodernější technika, skvělé platy, budu se mít dobře.

                      Pak ovšem přišel náborový pracovník na gympl. A prozradil učivo a zkoušky. On prý učí mikroprocesory, a závěrečné otázky jsou typu „jak velký je mikroprocesor: a) jako náklaďák, b) jako krabice od bot, c) jiná velikost“.

                      Kdyby zjistili, že se mohu přihlásit do záloh, měl bych peklo ze života.

                    71. Ty vole, tenkrát jsme měli největší mikroprocesory na světě!

                    72. Foundryman: Ne, nebyl stejně špatný. Svět není binární, má také odstíny.

                      Už mě sere, jak jediné, na co se všichni soustředí, je dokazování špatnosti doby před 1989. Žádný pokus o objektivitu.

                      Předchozí režim se nesnažil zničit národ, stát, rodinu. Tento režim je daleko destruktivnější a nebezpečnější svinstvo než to co bylo před 1989.

                    73. Re: Alan.Cox 28.7.2024 v 9:28
                      Podle mne jde o to, ze nejvic aktivni blbci jsou prave ti 20-30leti, kteri maji dojem, ze uz proste vedi vsechno a svet jim bude lezet u nohou. Jenze… minulou totalitu nezazili. Takze ‚znaji‘ jak to bylo z medii. Rodice mozna nemaji chut se s nimi handrkovat, jsou radi, ze puberta je pryc. A ti, co minulou totalitu pamatuji, bud nad tim mavnou rukou, ze nema smysl to porad dokola omilat, nebo je jim huba zavrena nalepkama vseho druhu.

                      Je to systematicke manipulovani pozadovanym smerem.

                      Minula totalita samozrejme slapala po tech, kdo se ji snazili rozvratit. To dela kazdej System. Logicky. Prumernej ovcan se Systemem nemel problem. Makej, chod do pruvodu, zazadej si o Devizovej prislib a neprud, budes zit dobre. Byl jsi clanek Systemu. Zdroje byly okolo.

                      Soucasnej System sere na to, jak budes zit. Nalajnuje ti, ze nesmis mit emise, ze nesmis mit auto se spalovakem (a na elektro fura lidi nebude mit), nalajnuje ti, ze se mas nechat opichat cimsi, co nazve vakcinou, chce ti zrusit hotovost, zveda ti dane a nenecha te chvili byt, protoze jsi se stal zdrojem. Nejsi clankem Systemu, protoze System je nad tebou a patri do nej Schvabovi soudruzi, Gejtsove, Fonlejnove, kuci z Blekroku a dalsi a dalsi, kteri te mezi sebe nepusti, nejsi jejich soucast. Jsi pro ne jen zdroj.

                      To je uplne jiny system, tento System.

                    74. Sysop, 28.7.2024 v 10:46

                      Každý systém, každá organizace – se brání řekněme zničení mocenského centra. Úplně stejně jako se mu brání třeba vlčí smečka nebo včelí roj.

                      Nechci adorovat systém před 1989. Ale také považuji za idiotství hledat jen kompra a chyby na předchozí režim. Myslím, že hlavním účelem takového počínání je zajistit (pocitově) v lidech falešný dojem, že současný dojem není mnohem horší než předchozí.

                      Minulý režim měl aspoň nějaký racionálně pochopitelný cíl. Současný režim je jen rozplynout všechno v prázdnotě, marnosti, destrukci, zničení a nenávistných emocích. USA prostě drží pod krkem Evropu a chce ji zničit tak, aby nebyla schopna komkurovat. Aby se utrápila ve vlastních problémech, plná rozervaných, vykořeněných, své emoce nezvládajících lidí na pokraji zoufalství v bídě, bez průmyslu a s vypláchlými mozky.

                    75. Sysop 28.7.2024 v 10:46
                      Podle mejch zkušeností s mladejma je to právě takhle.
                      Plus omatlávání kolem huby, jak jsou oni ti chytřejší, lepší než důchodci v teplákách, který ničemu nerozuměj. Slyším, jak se bavěj.
                      Přitom jinak ty děti nejsou špatný. Podíl hajzlů není větší, než dřív. Rozdíl je ve vymajvání mozků propagandou.
                      Fakt je, že absence otců je znát. Maminčin x-tý přítel si nemůže dovolit vůči dítěti víc než mírný nesouhlas, jinak jede.
                      Možná i z toho pramení ta konformita vůči moci.

                    76. Co mi zatim unika je, kdo bude ten univerzalni vinik. Jednoducha reseni vyzaduji jednoduche viniky. Co vybali System, az mladi zacnou zjistovat, ze sehnat flek, jak si ho predstavovali, neni vubec jednoduchy, ze vlastne nedosahnou ani na ten barak, jak ukazoval ten vysmatej pan v televizni reklame, ze vlastne to kurva drahy e-auto, co se na nem nic neda opravit, nedojede ani na ten Jadran tak rychle, aby se na presun hin und her nespotrebovala pulka dovoleny… na Rusko tohle hodit nepujde, to ani debili nesezerou. Zachrana planety? Jako fakt ti mladi budou ochotni zivorit ve jmenu spasy planety, kdyz pak ale uvidi po ulicich flakajici se imigranty, kteri yadne starosti krome pravidelneho sexu a poceti mit nebudou? Jako fakt?

                    77. Sysop: Na klimatickou změnu a nutnost záchrany planety to hodí, jak jinak. Lidi budou chodit nahí s lopuchava namísto trenek a kalhotek, ale budou hrdí, že něco dělají pro planetu.

                    78. Jak to, že to nejde hodit na Rusko? Samozřejmě že jde. Ti mladí byli po celej život, kdy něco vnímali, vystavení intenzívní protiruské propagandě.
                      Vždycky, když je potřeba odůvodnit to, že se berou lidi u huby, je Ďábelský Nepřítel ten nejsnazší důvod. Nakonec takoví Kimové nejspíš nedělají nic jinýho.
                      Otázka je, zda to tak žerou všichni. Já mám v práci přece jen určitou sortu, převážně z dobře situovanejch rodin, tak zas úplně zobecňovat nemůžu. Na druhou stranu na VŠ je dneska kdejaký pako, a tam ideová výchova pokračuje. Teď nemyslím ani tak přímo školu, jako sociální skupinu, to je účinnější.

                    79. Hroch_bahenní: Ono je to hlavně Rusku u zadele, tak to nebude dlouho fungovat.

                      Nakonec to stejně vždycky skončí hledáním vnitřního nepřítele, politickými procesy a justičními vraždami. Následně se bude systém snažit tvářit jako největší přítel všech, co jen hledá klid na práci pro slušné lidi.

                    80. AC:
                      No vždyť jo. Ten vnitřní nepřítel bude samozřejmě ruSSácký agent. Vždycky musí bejt zrada Nepříteli, jinak příběh nefunguje.
                      Pokud bude nějaký neofeudalismus nebo tak něco, tak se systém ani nijak hezky tvářit nemusí. Tohle je taky jeden z rozdílů – pro komanče i lidi, který ho nesnášeli, byli formálně „naši pracující“. Otevřeně pohrdat většinou lidí si dovolil až tenhle systém. A říkat to nahlas.

                    81. Sysop 28.7.2024 v 10:46

                      Ty vole to je skvělej koment. Slušelo by mu to v podobě celýho článku. Ať si to každej zapíše za uši a zkusí nad tím v nestřeženým okamžiku aspoň trochu přemýšlet.

                    82. Alan.Cox
                      28.7.2024 v 5:01

                      jasný tvl, pavka morozovců je typickej příklad z vašinktonu…no ty kokso

                    83. Behemot: Pavlík Morozov je případ vycucaný propagandou, nikdy se nestal.

                    84. Alan.Cox
                      28.7.2024 v 11:36

                      aspoň vašinktonskou??

                    85. Behemot: Ne, sovětskou. Žádná propaganda diktaturní vlády, tím méně USA, by neukazovala udávání rodičů dětmi systému jako špatnou věc! Takové „hrdinské“ příběhy si každá vláda vytvářela jako vzor správného chování pro mladé kluky a děvčata!

                      I v roce 2024 Vít Rakušan se snaží, aby děti udávali své rodiče. Snaží se o to z mnoha stran, Člověk v plísni to vtlouká do hlav ve školách, a jistě již nějaké úspoěchy jsou.

                    86. Alan.Cox
                      29.7.2024 v 0:22

                      takže zase akorát velhubě lhal, cbd

                    87. Hupert 28.7.2024 v 3:03
                      Tak mám to z diskuzí.
                      U nás se mluvilo otevřeně a i když jsem se s tátou hádal jen což, stran politiky žádná pochybnost nebyla, a spor jen o dílčí věci.
                      Se svejma dětma taky můžu mluvit otevřeně, i když mladej 2021 volil SPOLU, protože ho volili všichni kamarádi a protože přece lump Babiš. Pak toho ale litoval.
                      U mladejch dneska jde o to, že tahle generace nerebeluje proti vládnoucí moci, naopak je 100 % konformní. Ti, kteří se otevřeně postaví mimo, to mají těžký. Teď to teda trochu narušuje Turek, protože z vysokýho blonďáka holkám vlhnou rodidla.
                      Jestli člověk, kterej se bojí tahání po soudech a vyhození z práce, je automaticky srab, je na jinou diskuzi.

                    88. Hroch_bahenni: V případě rodin, kde hrozí, že děti nechají tátu soudit a arestovat za názor, sraba odvolávám.

                3. Piráti už zatočili s digitalizací stavebních úřadů.

                  1. Jsem tudle koukal, ze kdyz v roce ’56 cekal minulej majitel na vyjadreni Stavebniho uradu, takze vcetne vyjadreni ONV na to cekal mesic.

                    Strasny.

                    Mesic.

                    A to tam meli psaci stroje a cucavy tuzky.

                    1. …tehda to byl tusim Odbor vystavby. Ale to je fuk. A to nechci vedet, kolik tam na to meli lidi vcetne archivare a kotelnika.

                    2. To jsou jednoduché počty. Když to ouřada vyřídil za měsíc místo jednoho roku, bylo potřeba 12x míň úředníků.

                    3. Ještě je otázka, jak složitá byla tehdy agenda…
                      Věřil bych, že tehdejší ouřada by to podle dnešních předpisů vyřizoval tři až čtyři roky…

                    4. jizlivec
                      28.7.2024 v 21:00

                      agendu nech si režim vetkne do prdele

                    5. Jaký že je přitom poměr času na krmení hydry k smysluplné činnosti? 20:1?

                    6. Na místě proletářů bych v tomto případě https://www.youtube.com/watch?v=PqNOzSxJyuI viděl radši byrokraty.

  6. Když už aktivuji klávesy tak nerad i kraviny házím do kanálu. CTRL
    rez67@volny.cz 26.7.2024 23:14:13 Odpovědět
    Lišáci, Myšáci a Šibeničák , tahle postavička je Šibeničák

    cool 26.7.2024 23:46:50 Odpovědět Váš komentář čeká na schválení.
    No nevím, klauna skořápkáře závětrovkou skoro na utahování opasků nejlepšího odrážení od dna s utaženým opaskem trhnul asi jako s tím kamala co bylo nebude, strašně se chechtal-a a buďto ji to odnaučili nebo ji to přestalo bavit. Ale dává to prý furt, geniální. ;-)
    Tedy asi trhnul, principálům. Je to i groteska tedy jak pro koho, těch mrtvých je na derivátní válku kašparů rádobyekonomik jak možná za nenažraných kokotvidů chunty big pharmy, zisku.
    Co, ego tautologu gramatiku ty se neozývej s vyhozenou edicí pominutého tiskaře i když i tvoje seberealizace sebeprojekce jsou “výživné WOLE. :mail:
    https://pravyprostor.net/od-ceho-utika-komisar-sikela/?unapproved=307912&moderation-hash=8c282592fe0cbb5a5f43a4134df47eaa#comment-307912

Komentáře jsou uzavřené.

D-FENS © 2017