České eurovolby plné příběhů – na co se těšit a čeho se bát - zpět na článek

Počet komentářů: 391

  1. Výborný článek s nadsázkou a s myšlenkou. Vy co tady melete o sračkách si zkuste napsat něco z politického prostředí obsahujicí vaše myšlenky… K téma dodám, že volby do EU jsou odkladištěm politiků (větších stran). Např. Lubka, pořád se nám někdam cpe do televize, kandiduje na předsedu strany pošleme ho raději do Bruselu. Že nechce? to má blbé, zajistíme mu nominace z krajů a bude muset poslechnout.

    1. Vopravdu je tam ? Myšlenka? Jedna? Kde?

      1. hledej Šmudlo :DDD

  2. Turek velkej úspěch, vod Tetuše, která mu udělala kampaň zadarmiko, to navíc vypadá bude konečně pokoj, i když fakt nechápu, jak mohla taková blbá a zlá ženská, která je jen věšák na cizí názory dostat 60 000 preferenčních hlasů.
    Celkově je vidět, že se kotel začíná tlakovat a že i mladí už nejsou z té zelené vítací a progresivistické politiky nijak nadšení a reálně se pak setkávají s důsledky této politiky.
    Piráti pohořeli, zelení pohořeli napříč evropou, levice oslabila. Za mě víceméně spokojenost a na Turka jsem zvědavej.

    1. Turek asi zmizí z radaru jako Mach onehdá, ale každej hlas proti elektrodebilismu dobrej a víc od něj nečekám. Takže cajk.

      1. Turek nazorove neni spatnej, puvodne jsem mu to i chtel hodit. Mezi jeho drobny, ale neskodny neduhy patri drobnej exhibicionismus, takze o nem urcite uslysime. To pozitivni u Xavera, to negativni v mainstreamu.

        1. Turkovi asi nesmrdí nic, co nese prachy a lidsky bude asi pěknej píčus, ale ten motorismus asi myslí upřímně, takže soudím, že svou práci odvede. A nic víc od politika nečekám.

          1. To mam stejne. Zajima mne, aby politik plnil to, na co dostal mandat, kterej dostal prave vyhlasenim sveho volebniho programu. Jestli huli pulmetrovy doutniky, nebo si doma honi nad fotkama malejch holcicek, je mi fakt Wurst.

            1. Naopak. Turek je špičkový marketingový produkt za kterým je někdo extrémně schopný a zkušený.
              A nejde jen o Xavera a jeho tým, či Kykynu, ale o někoho kdo stojí hodně nad nimi.
              Navíc ještě chodí na školení k někomu přímo z FF UK z katedry politologie. A tam jsou jiní profíci, než na Fialovo fuckultě politologie.

              Ostatně, před půl rokem o nějakém Turkovi nikdo nevěděl a teď najednou porazil i SPD a zkončil na neuvěřitelném 3. místě .

              Že by „39 letý cucák“ co v devadesátkách maximálně tahal kačera dokázal něco takového sám,je prakticky vyloučeno.
              Ani ty prachy mu moc nevěřím, ale na „povolání:dědic“ je ještě docela dost schopný a má tah na branku.

              Hlavně je to schopný žvanil, kterého cvičí super-profíci v tom co má zrovna žvanit.
              Ale ne jako Fialovo cvičenou opici, tihle ho učí i samostatně myslet a improvizovat. Ikdyž ještě nemá takový tréning aby si rutinně namazal na chleba Blbuši Retardovou.
              Která absolvovala snad nějaký MkUltra politologický tréning.

              No prostě mu nevěřím ani nos mezi očima, ale věřím tomu, že ti mocní co za ním stojí a kteří ho školí a směrují tím správným směrem , si nepřejí shořet v jaderné válce, takže aspoň v tomto může být v Euroreichstagu užitečný.

              Tím se liší od těch amerických retardů co stojí za Fialou a celým jeho loutkovým cirkusem, co si myslí že jadernou válku s rusem přežijou a ještě na tom vydělají vagóny chechtáků.

              1. Já si také myslím, že Turek toho mnoho nedokáže. Ale rozhodně udělal dobrý dojem, a marketinkový tým Danuše Nerudové mu udělal nečekanou popularitu.

                Ti čistě pravicoví černobílí poslanci většinou nedokáží nic. Ať se jmenují Mach, Turek, (většina ze Svobodných). Svět jednoduše není černobílý, nedá se zdrcnout na pravicová hesla. Chce to spousty drobné mravenčí práce, sociální inteligence (což často právě tito nemají), a rychle se učit a chápat jak na to.

                I proto jsem Turka nevolil.

                1. To jsem neřekl. Naopak, já myslím že Turek toho dokáže hodně.
                  Ale ne ani tak díky sobě, jako díky tomu utajenému týmu, který ho řídí a školí.

                  Představ si jen mezi těmi scvrklými zdegenerovanými ichtyly, když se tam u řečnického pultu postaví dvoumetrová hranatost s blond hárem.
                  Toho si brzo začnou všímat i v zahraničí. Ukaž mi tam někoho mezi těmi vyplešlými pupkatými vyžírky, kdo se mu může v tomto rovnat.

                  Přidej si k tomu ten jeho hřmotný, ale zároveň příjemný baryton, a zase srovnej s těmi pisklavými degeneráty okolo.

                  Ten jeho profi tým z něj dělá takového „českého Trumpa“ ve všech ohledech. A to fakt kvalitně.
                  Vlastně bych se klidně vsadil, že to mocní co stojí za ním, mají vazby na ty co stojí za Trumpem.
                  Stejný profesionalizmus a stejné výsledky.

                  Emerické válečné mašinerii v EU bude ještě hodně horko.

                  1. To je úplně jedno, jestli se k EU pultíku postaví hranatá obluda s barytonem.

                    Filip Turek nedokáže nic. Filip Turek je pro Šlachtu analogicky totéž jako Švarcenberg pro Kalouska.

                    Mám spíše dojem, že Filip Turek si katastrofálně neuvědomuje síť lidí, mezi které zapadl a jejich role. A dokonce si myslím, že si msylí, že lidské sítě a jejich vztahy hrají jen marginální roli a nic v životě ani politice neurčují. On je sice chytrý, ale jeho sociální EQ není zrovna zářivé.

                    1. Zcela ti uniká způsob, jakým se řídí masy lidí.

                      Možná ti dokonce uniklo, že v Trumpově projevu je pečlivě vybrané každé slovo, aby to zapůsobilo na vohnouty.

                      A Turek bude časem něco podobného. Jen je potřeba sledovat tu červenou nit, ze které si člověk odvodí, jakou agendu prosazují jeho skrytí loutkovodiči.

                    2. Ja tenhle model ‚nema smysl se tomu branit, protoze vsechno je dany‘, kterej tak nejak pronasleduje cloveka uz od jeho slezeni se stromu, proste neberu.

                      Je to jak v te bajce, kde chlapek sedi na brehu reky a z ni se hrabe ven krokodyl. Chlapek na to ‚jestli je v mem osudu, ze mne sezere, tak to stejne udela‘. A sedi dal. Co myslis, jak dopadl?

                    3. Já tento model ale neprosazuji. Jen píši, že ke změně něčeho jsou potřeba schopnosti, ke kterým patří především prokouknout kudy chodí rozhodovací toky. A pak do nich případně zasáhnout.

                  2. Hele, kablbáku, a kdo řídí tebe? Tolik let sem píšeš a furt ještě nejsi zmizelej. To není samo sebou.

                  3. Hele kaBrnaku, a proč nám sem nikdy ti tvoji opěvovani komousi nikdy neinstalovali někoho takhle (dle tebe) vystajlovanyho? Mladej, pohlednej, nezakeca se, baryton jak Tatra….hovno. celý osmdesátky přehled krematoria na spagatech jak loutka s mokrým flekem v rozkroku, plinou a hatmatilkou v hubě. Sebekritika, Halík !!!! Furt kritizujes amiky za aranžmá a sami umíte houby.

                    1. „Turka“ z prognosťáku ti nabídli západní imperialisti v roce 1990 v mnoha variantách, když udělali ten jejich sametový imperialisticko-buržoazní převrat řízený CIA.

                      Tehdy blbci volili přesně takové „svěží čtyřicátníky s tahem na branku“. Pružinského s jeho thatcherizmem, Ovara, Kalvodu, Rumla.
                      A po 30 letech jejich působení země v totálním rozvratu, ekonomicky krachující, na pokraji války.
                      Svěží čtyřicátníci už sice došli, ale vystajlovaný PePa či Fiala taky zjevně pořád zabírají.

              2. Turek si tu kampaň odmakal. 3 měsíce a skoro denně 3 – 4 debaty na různejch místech. Pls dlouhodobě se profiloval na sítích takže byl docela vidět. VOX TV, Xaver atd….

              3. Jako, ze tem superprofikum v pozadi unikla uplne zasadni skolacka vec, a sice, pripravit ho na prani spinaveho pradla?

          2. mě na Turkovi smrdí spousta věcí. Mám z něj pocit jako z trojskýho koně. Ale snad se mýlím.

            1. Trojskej kůň nebude, ale jako člověk nebude nic moc. Už to, jak se snažil napakovat na ezopičismu a prodával ten léčivý generátor hranatých vln, či co to bylo. Prostě takovej trochu šmejd, ve smyslu prodavačů předraženejch hrncům důchodcům. A k tomu narcis.

              1. Ezo prodávala jeho matka, jinak by to asi šlo úplně mimo něho.

                1. Co jsem tak zaznamenal, tak firma mu patřila asi šest let. Pokud se ty roky nezajímal a nevěděl, co jím vlastněná firma dělá, tak je ultrablbej a může bejt rád, že nemá exekuce i na exekuce.
                  Ale spíš to bude tak, že prachy nesmrdí, hlavně když to sype. Ale co, jeho věc.

                  1. Mně je to tak nějak u zadele.

                    Když šarlatánsky Pfiter slibuje účinnou vakcínu proti koronaviru – za které si nechá královsky zaplatit, ale ručit musejí státy, klinické testy to nemá – nakonec se ukáže, že zabila nebo zmrazačila spousty lidí – to evidentně šarlatánské není. To je věda, to je vrcholem serióznosti.

                    Proti tomu je placebo nějakého plazmového zapperu, který nikomu neškodí. Není povinné zapperování, ale povinné očkování proti covidu byla snaha zavést, a pro některé profese (lékaři, záchranáři, vojáci) zavedeno bylo.

                    Mě více zajímá výsledek než nálepky.

                  2. přectav si vole že dyž vlastníš firmu, tak se nemusíš starat vůbec vo nic, firma si žije svým životem, možná z toho nekdy vypadnou prachy, možná ne, no vodpovědnej je statutární vorgán, né podílník :o)

              2. Simtě si to určo četl, tak proč píšeš „léčivý generátor hranatých vln, či co to bylo“ gdyž víš?

                1. Kdo ví, ten ví.

                  1. No právě. Budíš dojem že víš hovno, ale máš jasno.

            2. Obcas mrknu na Xavera, jestli tam nema nekoho zajimavyho a na Turka jsem tam uz nejakou dobu narazel. Proti exhibovi Macinkovi mi prisel docela stravitelnej a prijde mi, ze cely je to jeho vlastni aktivita. Tak nejak mi prijde, ze ta Brusel zapada do jeho portfolia – Rolexy, poradny bouraky, dobry piti, dobry kurivo a ted jit hazet pisek do soukoli tem curakum, co mi na to sahaji. Ja myslim, ze za nim nikdo nestoji.

              1. Musí vyhlásit válku Číně, co mu chce nahradit Rolexky lacinými, stejně vypadajícími hodinkami.

                1. Stejně fakt nevypadaj. Ale klidně si mysli dál, že je vyráběj v rolexu tajně na noční směně.

                  1. shane: Zatím nevypadají. Ale všeho do času.

                    1. Až budou vypadat jako rolády, tak budou stát stejně jako ony. Proč je prodávat pod cenou, když je můžeš prodat za ranec jako originály

                    2. Tak nejak. Kdyz si najdes kvalitni cinskej vyrobek, tak stoji prakticky stejne, jako v Evrope. Cinan je dobrej obchodnik.

                    3. Ono totiž vyrobit kvalitní výrobek není jednoduchý ani levný. Třeba výrobky Louis Vuitton jsou solidní řemeslná práce z kvalitních materiálů. Můžem se bavit o tom, jak moc dobrej poměr cena/výkon nabízí, ale je fakt, že stejně kvalitní no name kabelka bude stát třeba 5-10 000. Ale to nikdo z těch kupců fejků nedá. Takže výrobce fejků vyrobí nějakou levnou mrdku za ťiťa pade a prodá jich vagón lidem, kterejm je u prdele, že ten fejk poznáš i periferním viděním.
                      Nevylučuju, že se vyrábějí i dokonalý fejky. Ale ty se neprodávaj po tržnicích za pár tisíc jako dokonalý fejky, ale za pár desítek tisíc jako originály.

                    4. Vyrobit kvalitní výrobek je někdy levné někdy drahé. Případ od případu.

                      Jestli lze prodat kvalitní no-name kabelku za 5-10 tisíc, tak okamžitě kupuje šicí stroj a jdu do toho. Protože vejvat by byl obrovský a já bych si žil velmi ve vatě.

                    5. Sysop: Rolexky budou v háji už jen tehdy, pokud je půjde těžko rozlišit od čínských (i méně kvalitních) hodinek.

                    6. Sysop
                      10.6.2024 v 13:53

                      i blbejch 10 % nejsou špatný prachy a pokud rejžák dodá rychlejš a spolehlivějš, tak vostatní můžou zhasnout

                    7. shane: Protože pokud je vyrobíš za setinu ceny, a prodáš je levněji než originál – máš ve výsledku mnohem vyšší zisky. V Číně ještě umějí počítat.

                    8. Zisky z rozsahu. Na to nemusí bejt obchodník číňan.

                    9. Btw, zase je s tím sraní. Je pohodlnější a jednodušší vyrobit sto hodinek po milionu, než dvěstě tisíc po pětikile.

                    10. shane: Někdy je jednodušší (a sakra levnější) vyrobit těch milión kusů, než 100 kusů. Výroba malého počtu hodinek musí být z principu mnohem dražší než větší série.

                    11. To je otázka. Pokud bude jedna firma komplet vyrábět kvalifikovanejma dělníkama na drahejch špičkovejch strojích mechanický hodinky do posledního kolečka a v druhý bude stovka desetiletejch dětí montovat koupený laciný quartzový strojky do koupenejch pouzder, tak ano. Pokud budou mít stejný výrobní postupy, tak bude určitě levnější montovat to sám doma po večerech u televize místo žehlení, než provozovat fabriku a platit zaměstnance.

                    12. (Bavíme se, doufám, o celkové ceně produkce. U ceny za kus je to jasný, bo úspory z rozsahu)

                    13. shane: Nějak s tou poslední větou nemůžu souhlasit.

                    14. Njn. Co nadělám.

                    15. Re: Alan.Cox 10.6.2024 v 14:28
                      Resili jsme u nas jeden jehlovej ventil. Proste konusova jehla o prumeru 0,25 mm v pate, ktera zalejza do sedla prumeru 0,25 mm a tim se reguluje prutok. Presnost opracovani v mikrometrech. Neskutecnej problem na to sehnat masinu. Nakonec jsme od Japoncu koupili CNC, na kterem Svycari delaji osicky do hodinek. Ta masina stala peknych par melounu ojro.

                      Podobne mame frezku na ozubena kolecka do pump. Taky raketa.

                      On jen ten strojovej park neni zadna prdel a podotykam, ze Cinani tyto stroje nenabizeji, protoze je to tak kusova vyroba, ze se jim nevyplati se tim zabejvat. Radeji hrouti levny stroje po desetitisicich.

                      Dale pak mas know-how ohledne materialu, teplotni stability a hlavne – mechanicke tolerance. Jen tolerance pro ten ventil se u nas v laboratori ladily pres dva roky. A umim si predstavit, ze takovych mechanickych vuli je v tech hodinkach habakuk.

                    16. Sysop, 7:34: Já jsem si toho všeho vědom.

                    17. shane
                      10.6.2024 v 14:19

                      fabrika zaměstná celou ulicu, dílnička zaměstná hovno, rejže mají jasno

                    18. Účelem podnikání je tvorba zisku, ne zaměstnání obyvatel přilehlého územního celku. To naposledy zkoušeli komouši za socíku a dopadlo to neslavně.

                    19. shane
                      11.6.2024 v 6:43

                      rejžáckejm komoušům ty jejich staletý plány zatím docela vychází, asi to dělají špatně no :o)

              2. Taky si myslím, že ať je jakej je, tak to s tím motorismem myslí doopravdy. Auta jo berou a Motoristi taky existujou už pár let. Pochybnosti mám spíš o Fízlovi. Ten mi přijde asi tak věrohodnej jako třicetikoruna.

                1. Re: shane 10.6.2024 v 13:46
                  Turek potreboval dobrej vytah. A uprimne – ono moc nebylo s kym, pokud chce v budoucnu vic vyniknout.

                  1. Jo, nic proti tomu. Je to koneckonců koaliční partner, ne parteigenosse.

              3. Také by měl zatočit s Rusy, protože Kuba se s nimi začíná moc paktovat – doutníčku jsou ohroženy.

                1. Tipnu si, ze do techto vod se on vubec nebude poustet.

                  1. Já si myslím, že se do žádných vod nebude pouštět. Že výsledek jeho euposlancování bude čistá nula.

                    1. Pokud bude 0 a u toho bude zařizovat protáhlej ksicht Blbuši a preVítkovi pak za mne cajk.
                      Za čitou 0 bych vděčný i dotekistovy Zdechlovskému, Sášovi PRO-MO-PRO/mám-tu-dopis, jeho Vonuci Vrecko-nové, Zrzavému bojovníkovi s ricinem a sochama, Nýdr-majerovi, Ja-si-odskocim-do-USA-Farskému a mnoha dalším. Pokud by vůbec všichni zvládli čistou 0 bylo by to fajn.

                    2. To je fakt.

                    3. Vysledek je problem, protoze chcije proti vetru. Ale nemyslim si, ze tam bude jen chrapat, nebo ze ho tam, jako spravneho stredoskolaka, uvidej jen ve stredu.

              4. Problém je, že Turek nechápe, že v debatách a kláních – a to i v EU – bude mít vedle sebe podpásovky, jaké dostával s Wolfovou a Nerudodou na CNN Prima.

                1. Myslim, ze ted uz to chape. Je vsechno mozny, ale neni blbej.

                  1. Blbej není v technických a věcných věcech. Ale v tomto blbej je. A tipnu si, že i bude.

                    1. No, uvidime. Ono soucasti pracovniho tymu je i to, ze mu nekdo vysvetli, jaxe klikou toci.

                  2. Já jsem mu to hodil. Ta mediální hysterie která se okolo něj strhla poslední tři dny, ta mě přesvědčila.

                    1. Childeater: Jestli se rozhodujete podle hysterie, která je kolem osoby, tak jste už roky volič Babiše.

                    2. No, Babiše tady volí pokud vím jen Corona.
                      Okolo Báby se točí mediální pozornost stále, ale on jí řídí. To je něco trochu jiného – tady proběhl evidentní pokus Turka zakleknout.

                    3. Childeater
                      10.6.2024 v 14:59

                      No, Babiše tady volí pokud vím jen Corona.
                      Okolo Báby se točí mediální pozornost stále, ale on jí řídí. To je něco trochu jiného – tady proběhl evidentní pokus Turka zakleknout.

                      – – –

                      Ne, pseudointeligente, opravdu jsem Babiše nevolil. Toho jsem vhodil pouze v prezidentských volbách, pro klid vlastního svědomí, že jsem proti válečnému zločinci udělal vše, co jsem udělat mohl.

                      .

                    4. Mne ta hysterie právě odradila. Zakroužkoval jsem Konečnu a Dostála a teď do mne… :D

                    5. Obávám se, že tady takhle pitomě flame nezažehneš…

                    6. Re: No 0ne10.6.2024 v 16:15
                      V klidu, tohle je presne to dilema, ktere jsem mel ja: Turek nebo Konecna. Na kazdem mne neco sralo, ale oba tahnou mym smerem.

                    7. Já jsem to Turkovi nehodil, protože Šlachta.

                    8. Jj, taky se to ve mě pralo…

              5. Pokud někoho (opakovaně) pustí na CNN (Prima), tak si buď jistý, že za ním někdo opravdu stojí. Sám jsem ho nevolil, ale doporučoval nerozhodnutým vohnoutům, kteří to jinak hází stranám typu SPOLU nebo ANO. A pokud na jeho obranu natočí video i postavička, která si říká Aaron Günsberger, tak to taky poskytuje určité indicie :)

                1. Asi mu opravil ferrari.

                  1. nebo sehnal nejaký pěkný sběratelský

                2. na primu šel asi pětkrát Gregor, Vondráček, jednou tam dokonce blbě žvatlal ten ňouma co se hlásil na prasezidenta, a jako co? tam zvou spoustu lidí, nejlíp z vopačnejch názorovejch spekter, ať je prča

                  1. Filip Turek šel na Primu proto, že ho k diskusi vyzvala sama Danuše Nerudová. A pozvala ho.

        2. Je to prý projekt tuneldědka, jak se to říká čert je vem a zlé pryč?
          https://www.youtube.com/watch?v=ae8qGjDlqP8

          1. Abych vás nešidil. ctrl
            Není to pro děvčátka z heřmánkového předměstí do čajovny. Tak to případně nečtěte s tím že jsem vás nevaroval.

            Helena 10.6.2024 08:17:45 Odpovědět
            Klasika – volby byly opět zfalšované…

            Je zbytečné jakkoli komentovat zmanipulované volby…

            Tak či tak – budoucnost bude jenom plnění dlouho naplánovaného plánu:

            – rozdmýchávání bratrovražedné války. Slovan proti Slovanu
            – znepřátelování dětí vůči rodičům
            – znepřátelování mladých vůči důchodcům
            – další úpadek zdravotnictví, školství, zemědělství, průmyslu, ekonomiky
            – zdražování – vyvolávající další schudnutí obyvatel
            – vyvolávání různými způsoby ve všch úzkost, tíseň, beznaděj, bezmoc, zoufalství – vedoucí k apatiii
            – ohlupování mládeže
            – strašení obyvatel různými variantami virů, bakterií
            – zvyšující se počet teroristických útoků na BÍLÉ obyvatele
            – útoky pod falešnou vlajkou – s cílem probudit nenávist vůči určité skupině obyvatel (Slovanů – ČECHŮ, SLOVÁKŮ PROTI Slovanům – RUSŮM)
            – prohlubování úsilí připravit lidstvo o přírodu, vodu, zdravé potraviny, vzduch, půdu
            – atd.
            Nechápu Vidlákovo nadšení. Jeho i s rodinkou tohle semele také a jestli si myslí, že bude výjimka, tak to jedině v jediném případě, že je žid.
            Takže my gojim se připravme na sešup směrem bída, zmar, smrt. Pařáta USA a Londýna začala tvrdě mačkat. A zazvonil zvonec a čecháčků je konec!

            Poklona máte to tam. :heart:

            ctrl ..nerad se opakuji
            Já jo, to sem dostanu. :scratch:
            9.6.2024 v 10:36 A lexikon
            https://dfens-cz.com/zatceni-v-cizine/?show=comments#comment-411975

            Znovu a lépe s €araboafrikou ECB podbilderbergu bruseladonů dědičných kolonialistů výměny obyvatel evropy kalergi globálních lichvářů soukromé tiskárny FED. A budete to znát zpaměti jak když bičem mrská, do příště jestli nějaké budete mít. :yes: trubky
            https://www.facebook.com/photo/?fbid=7104734989576141&set=a.928137913902577

            No, už jsem se vyjádřil. ctrl
            Mikelo 9.6.2024 23:29:29 Odpovědět
            No, víc posrat už to skoro nešlo.
            Na tupé tschechische ojroovce je spoleh.

            cool 9.6.2024 23:37:50 Odpovědět
            Brzy zapomněli na kovid chuntu s “fimrou ANO. Výše odkaz 22:06:27. Třídenní pamět akvarijních rybiček?

            Odkaz jsem šoupnu.
            22:06:27 Odpovědět
            Dejte mňamku
            https://www.facebook.com/obcan.bily/videos/1140347390620052

            1. Mýlíš se, milý s ctiteli Vogonské poezie.

              Těch 9% vymaštěných androidů co to znovu hodí Pětikolce, se v populaci podle mě zkrátka najde.

              I dalších 10% co to hodili Koblihovi.

              Podle mě kdyby volby nějak masivně falšovali, tak by tam nepustili Turka, jakožto hlavního odpůrce americké války na Ukrajině. Stačí se kouknout jakou brutální hysterickou špinící kampaň proti němu rozjeli. Tušili že on jim tam může pěkně zatopit.

              A teď ještě LePenová vyklepla Buzcróna, zkrátka dost problémů pro americkou válečnou mašinerii.

              1. Mne se to taky nelíbí a poezií to nenazývám. Jestli se nerozptyluješ „dojmy. re
                Znovu a lépe s €araboafrikou ECB podbilderbergu bruseladonů dědičných kolonialistů výměny obyvatel evropy kalergi globálních lichvářů soukromé tiskárny FED. A budete to znát zpaměti jak když bičem mrská, do příště. Jestli nějaké budete mít.

              2. Brutální hysterickou kampaň proti Turkovi? Vždyť ho grilovali jen pár dní. To byl jen čajíček.

                Kdyby Turek dostával takovou sodu co Babiš, nebo nedejbože co Fico – to by byla jiná.

                Koneckonců Nerudové se ta kampaň vyplatila, a Turkovi nakonec také.

                1. Oni Turka podcenili a ve finale uz ho nestihli dostatecne tema srackama nahodit. Fakt ale je, ze Turek je pomerne jednoduchej podnikavec ve srovnani s protrelym zlodejem Buresem. To je jina liga.

                  1. S tím souhlas.

        3. @Sysop
          Já mu to hodil abych vysl(r)al signál.
          Konečná taky majstrštyk, SPD a Piráti prohra zejména pro Macha a Kolaju, ANO nevýhra, Spolu remíza, zaOrálek a Rajchl a Svobodní krásné 2%, celoevropsky taky víceméně vyslán signál zejména ve Francii, Německu a Itálii, inu uvidíme.

          1. Jj. Výsledek v zásadě dobrej.

          2. Jo, chtel jsem mu to na zacatku hodit. Paxem zvazoval Stacilo!, protoze jsem tusil, ze ma plus minus podobnej potencial. Rozhodoval jsem se mezi tema dvema a ve finale jsem skejsnul pres vikend neplanovane v Rakousku a volby prosral. Sice to, nastesti, dopadlo podle predstav, ale sere mne, ze jsem neprilozil ruku k dilu :-(

            1. Sysop: Tak ono by se stejně fakticky na tom výsledku nic nezměnilo, jen bys z toho měl možná tak dobrej pocit, nic víc :)

              1. Je fer do neceho kecat, kdyz sam prilozim ruku k dilu. Takhle jsem jen za rozumbradu, co sam pro to udelal hovno :-(

            2. tak hlavně že sis to nakonec nehodil :o)

      2. shane – jo tak nějak to taky vidím. Ohledně aut mu věřím. Já ho sleduju už leta.

  3. Pane domaci nejak ztracim motivaci sem chodit a doufat ze najdu neco smysluplneho ke cteni. frekvence publikovani se nejak prodluzuje a misto clanku blaboly jako je tento. nashle v pristim zivote

    1. ? 🔴 🔥
      https://www.youtube.com/watch?v=NZNn3zpjT6U
      https://www.youtube.com/watch?v=nBvuy0MkXrc

      🙏 ségra si pořídila dítě, holku modrovokou
      https://cz.pinterest.com/pin/3166662222521963/
      Ěšťě ta moje teleporťačka, to je psinec. 🤣🙋‍♂️ zvířata

      1. Ale je drsňačka jamník po světové šampiónce s evropským, je to tam. Je chytřejší jak „vjedecký team.
        https://www.youtube.com/watch?v=Qvf1a4SbZPk

    2. Dža pale la dake andre mindž, khatar avľal!

    3. Kodle, prispej taky do mlejna a neco napis, hned budes mit lepsi pocit, kdyz se sam angazujes.

  4. Fiala už si zametá cestičku do EPP:
    https://www.ceskenoviny.cz/zpravy/2530105

    1. Má páru přirozeně, ostatní budou muset koksovat o106t aby udrželi krok a nastavenou laťku. 😀. ..

      1. Orchestrión je trhley, ignoroval uživatele jak jsem ho probral ze spánku.
        https://www.youtube.com/watch?v=ZXZOPpsdxos
        nespamuite

    2. Já si umím velice dobře představit Petra Fialu na místě nejvyššího führera Evropské unie.

      1. A je ta představa radostná nebo děsivá?

        1. Od té doby, co jsou na místě lídrů EU i českých lídrů / ministrů jen přizdisráči a beta samci a samice, je to jedno.

          Beta samci a beta samice – a je jedno, jestli se to jmenuje Havel, Lipavský, Fiala, Černochová, Nerudová, Kolář, Pavel, … – přinesou vždy jen zaprodanost a otroctví. Beta samci umějí z principu jen sloužit páníčkovi a dávat pac.

          Nejhorší pro beta samce pak je, když páníčkovi sebere Ruská federace to, co si chtěl páníček sebrat sám.

          1. A taky jsem zaznamenal, jak se před páníčkem za nás stydí, jakéže to nácky a extremisty jsme vyslali jako naše zástupce do EP…

            1. Oni se stydí za Ukrajince?

            2. Pak je na místě se ptát, kdo a kde je páníček.

              Protože pokud se někde množí beta samci a beta samci, musí existovat také páníček, který jim velí sedni, lehni, aport.

              1. Je v nich – velí jim lokajství, velí jim strach. Strach, říct od plic, co je opravdu tíží, co mají na srdci. Možná, že už tu odvahu v sobě tak udusili, že už ji nemůžou ani najít.

                Jak říká klasik:

                „Běžná populace nemá ponětí o tom, co se děje. A nemá ani ponětí, že nemá ponětí.“

                1. Noam Chomsky

                  To je ten týpek, co zkoumal gramatiky a jazyky – což mu nikdy nezapomenu! To přehnal!

        2. Jsem prolítnul, jak volila Praha a Brno.Okrsky v centrech.Piráti kolem dvaceti procent.Zelení kolem šesti, někde i deseti.

          1. A gdo že jsou dneska ti Pražáke? Polovina Praglu je náplava z Ovy!!!, zatáčky před Vídní, toho města na jihu, gde by chtěl žít každý!?? A taky tam je tak 250 tis Ukrajinců…
            Tak koho tam vlastně můžou volit? :)

            1. Já bych Prahu nechal vybombardovat. Nesmírně by to budoucnosti Česka a Čechů prospělo.

              1. Vybombardovat kaskádu. A augiášův chlév bude vyplaven a vyčištěn.

                1. Na to by se daly získat i dotace. Boj proti suchu a nedostatku vody v Praze.

                  1. Jako, ze sbirka na „narodni divadlo“? Divadlo by to bylo a cucel by celej narod, to jo.

                2. To chce každej Brňák, co se ještě nepřestěhoval. Já nevím, co vám to metro tak leží v žaludku.

        3. Podle mne radostna. Celej ten boj s tou hydrou by mel rychlejsi prubeh. Zejmena, pokud by nasadil svoje ekonomicke figle pri rizeni CSR rovnou na celou EU. To by vytrel zrak Rusakum i Amikum, jaky otacky by to tady dostalo. Samozrejme by se nesmelo hledet na nejaky mrtvoly v kampelickach a podobny collateral damages. Za dobrou vec je potreba davat obeti.

  5. Jak to tu tak čtu, tak váš optimismus bych chtěl mít. Jo, bukanýři šli do prdele, zelení Khmérové oslabili (ale nezmizeli), janže kdo je nahradil? Lidovci, kteří třeba v Německu zavírali jaderky a vítali migranty (a šikanovali opravdovou opozici) úplně stejně, jako socani. Lumíci si svůj pochod k moři nedají vzít, tak doporučuji shánět plovací vestu, anebo se držet někde na kraji a zkusit se nenápadně vytratit.

    1. Ale houby Lumíci! Víš jako voní fet prachů a moci? A po nás potopa. Co bude zejtra se bude řešit až zejtra.

  6. Přestěhujte se do hrdého Albionu, je to ráj na Zemi !

    https://www.badatel.net/supermarkety-v-britanii-zacinaju-predavat-jedle-hmyzie-supravy-aby-pomohli-rodinam-prekonat-globalnu-potravinovu-krizu/

    Britské supermarkety začínajú do predajného sortimentu zavádzať „jedlý hmyz“ ako súčasť kampane, ktorá má pomôcť rodinám prežiť „krízu životných nákladov“ a nadchádzajúci „globálny nedostatok potravín“.

    Bill Gates a jeho kolegovia zo Svetového ekonomického fóra (WEF) už dlho vyhlasujú, že ľudstvo bude čoskoro jesť hmyz, chrobáky a cvrčky, pretože tradičné zdroje výživy, vrátane hovädzieho a kuracieho mäsa, sa považujú za príliš „uhlíkovo náročné“ pre plnenie cieľov Agendy 2030 a trvalo udržateľného rozvoja (SDG).

    Teraz sa zdá, že svetová elita presvedčila veľké európske supermarkety, vrátane populárneho britského reťazca ALDI, aby predávali hmyz masám spotrebiteľov v Európe.

    1. Někde jsem zahlédl že po světě už shořelo jako z udělání na 1 500 velkých potravinářských provozů. A nikde nic okolo, cože? Vepře, drůbež, skot vybíjejí 100pičkáři s kovid chuntou podpory výpalníků. To jsou ale náhodičky. A ta geneze šla odkud? Přeci z ruska nebo ne, jo pardon. Business plán?
      https://otevrisvoumysl.cz/jp-sears-zpusobuji-nedostatek-potravin/
      https://otevrisvoumysl.cz/jp-sears-co-milujici-elity-planuji-dal/

      1. když už jsi zmínil Searse, tak má skvělé video: „dealer ilegálních slepičích vajec“

        https://www.youtube.com/watch?v=sjD1EJzmctM

        Pravda je, že naši hy-hyenici se začali opičit po těch emerických a všude viděli „ptačí vírus“ a likvidovat chovy. Neštěstí ty psychopaty někdo trochu umravnil ,takže u nás nehoří celé drůbežárny.

        Jsem zvědav, kdy covidová „hrdinka Peková“ vyjde na světlo s tím, že žádné viry neexistují. Ale obávám se že asi nikdy, když si z virologie dekády obstojně žila.

        1. Viry existují. Můžete je vidět v elektronovém mikroskopu, můžete se podívat na jejich fotky. Můžete mít izolát virů.

          Každý, kdo popírá existenci virů, toho přestávám brát vážně, protože není důvěryhodný.

          1. Kdo jsi a co jsi udělal se skutečným původním Alanem Coxem ?

            A) Zamozřejmě že žádný izolát virů neexistuje a nikdy neexistoval.
            Zatímco bakteriální kmen si můžete objednat libovolný u spousty biotech společností, virus se žádný nikdy nepodařilo izolovat.
            To je prostě fakt.

            B) „Fotky“ virů jsou taky velmi pochybné, protože to rozmazané cosi co vydávají za fotky virů, samozřejmě viry nejsou.
            Přesněji, oni se ani nesnaží tvrdit že jsou to fotky virů, oni tvrdí, že jsou to viry vystupující z buněk. Což taky není žádný důkaz. Prostě jen jakési rozmazané bublinky okolo jedné velké bubliny.

            C) To co se většinou prezentuje jako viry, jsou ve skutečnosti jen barevné 3D modely z počítače. Ale chápu že zblblý ajťák to může považovat za realitu.

            D) Jediný „důkaz“ jsou pochabné PCR švindltesty a jakési záhadné útržky DNA. Vzhledem k tomu že je takto možné otestovat pozitivitu na „covid“ i u avokáda či úplně zdravého člověka bez jakýchkoliv příznaků, je to spíš k pláči, než seriózná vědecká metoda.

            1. Jsou to fragmenty detoxikace otrávených buněk.

              1. Tak třeba „viróza“ je jen očistná reakce organizmu na totální přetížení toxiny, stresem a život v nepříznivém prostředí.
                Proto logicky „propuká“ po pár měsících podzimu a zimy, kdy nejsou přírodní vitamíny, zato je roční účetní podniková uzávěrka, vánoční obžerství a silvestrovská chlastačka.

                To už organizmus nevydrží a v lednu, nejpozději únoru se jaksi odporoučí do detoxikační horečky, nechutenství, pocení a dalších očistných procesů.
                Které mu ztěžujeme požíráním farmaceutických jedů, srážením horečky, případně dalším chlastem, v nejhorším případě stachanovstvím, kdy chodíme do práce i s horečkou.
                Takoví experti zkončí někdy s poškozením srdce či na částečné invaliditě.

                1. Takže třeba vzteklina – je vlastně detoxikace a podvod. Mělo by se to nechat bez lékařského zásahu, on se organismus sám očistí.

                  Podobně třeba rbola je také očista organismu. Mělo by se to nechat bez lékařského zásahu, on se organismus sám očistí.

                  Poliovirus způsobující dětskou obrnu. Dětská obrna je vlastně očista organismu.

                  Helejte, já nevím, kde a odkud přišla ta kokotina o neexistenci virů. Ale toho debila bych chtěl znát.

                    1. cool: Milý zlatý, my se tu nebavíme o koronavirové hysterii 2019-2021. Téma je, že nějací slabomyslní lidé šíří nesmysl, že viry neexistují.

              2. Je to až k smíchu ty jejich formulace v zmatení jazyků. Slovenští vojenští lékaři a bylo v mainsteamu že nalezli protijed na covid. :-))) Ty otravy buněčnými jedy jsou na bázy stopovžch prvků kdy běžné analýzy to nejsou schopné zachytit,možná plynová chromatografie a jedná tedy se až po dotykové jedy /vy nákazy/ a třeba i radiační zátěž od wifin po 5-6G a tam záleží na disharmonizaci křížových modulací a interferencí. Taky jsem viděl letadélko letící přes vesničku kde volně pobíhající drůbež měla v mžiku hrabáky nahoře a hned byla epidemie „ftačí chřipky.
                https://stop5g.cz/stop5g-videa/
                https://stop5g.cz/wp-content/uploads/2020/05/cropped-The-Truth-is-no-longer-Hidden-Now-People-are-Hiding-from-the-Truth-they-Became-so-conditioned-by-lies-to-a-point-where-the-truth-confused-them-Stop-ID2020-Monarch-RFID-Mind-Control.png

                1. cool: Ezoblbiteriku si uplatňujte na jiných webech. Obávám se, že alternativní myšlení tohoto typu je už diagnóza

                  1. Bleskem se zrychtuj a zklidni hormon, ezoterika je když odborník snad řekne že 5G s přenosem přerušováním modulací užitečného signálu je vlastně na mnohem vyšší frekvenci a s charakterem se rovná kosmickému záření? Nevím, pravda nejsem odborník ale vím že normálně to vychyluje magnetická cívka země van allenovými pásy.

                    1. 5g jsou staré dobré známé rádiové vlny. Do kosmického záření mají velice daleko, protože energie fotonu rádiových vln je nepatrná.

                    2. 5G patri do uplne stejne kategorie, jako kazde jine vlneni. Kdyz bude na ulici kraval 90 dB, taky to ve finale muze mit zdravotni dopady na lidi okolo.

                      Ergo, neni to o zadnych zazracnych vlnach, ale o intenzite pole, pripadne interferenci. Cely ten problem se resi nejak nastavenymi hygienickymi normami, ktere jsou vycucane z prstu.

                      Takze jestli je to 5G, 3G, nebo FHSS ISM 900 MHz je uplne fuk, je proste lepsi se tem vecem co nejvic vyhnout. Nenosit mobil v kapse kalhot, nemit doma deset repeateru po 100 mW na WiFi, nemit nejsilnejsi BT v kazde kravine, atd.

                    3. Jasně :-) mám i orgonity na kompu na eliminaci škodlivých kladných iontů. Jsem proutkař i bez virgule a mne nikdo přesvědčovat ani nemůže.
                      A je tedy takový fiškuntál že hází jen žádaný signál na spojení a na druhé strany místnosti to nejde. A když to ladím u orchestriónu BT nebo i wifinu tak pod stolkem aby to šlo za zeď, 2-3.
                      https://www.youtube.com/watch?v=pllRW9wETzw / Wilhelm Reich
                      https://www.youtube.com/watch?v=EoDpWHy0Q9U

                    4. 5g se charakter zcela jistě nevyrovná kosmickému záření. Protože jeho pranepatrná energie fotonu neumožňuje ionizaci jako to má kosmické záření ve zvyku. U těchto věcí rozhoduje čistě částicový charakter fyzikálních jevů.

                      5g samozřejmě škodlivé je, protože intenzita mikrovln už je poměrně dost vysoká v celém prostoru, 24 hodin denně, 365 dní v roce.

                      Frekvence není úplně fuk, protože třeba není náhoda, že mikrovlnná trouba pracuje v psámu 2,5 GHz a ne třeba těch 900 MHz.

                    5. 5G su aj milimetrove vlny (25 GHz a viac).. maju vyznam iba pri velkom pocte ludi na malej ploche (napr. na stadione), neviem, ci v EU su niekde spustene.

                    6. Re: Alan.Cox 11.6.2024 v 11:27
                      Ale no jasne, ze mikrotrouba ti jede v pasmu, kde jednak udelas rezonanci molekul vody a druhak je to jeste cenove prijatelna konstrukce pri potrebnem vykonu. Ale kdyz vohulis tech 900 MHz, tak mas treti harmoniku 2,7 GHz, napriklad. Nizsi frekvence lip pronikaji matrijalem, vyssi zase napachaji vetsi skody, atd.

                      Jak rikam – je to komplexni zalezitost, ne se jen upnout na nejaky 5G, protoze to ‚kdesi psali‘ a par mudrlantu se toho chytlo. Celkem s prehledem das dohromady davku skodliveho zareni i z toho, co mas doma ted.

                      Je to podobnej model, jako treba azobarviva. Na pytlicku bonbonu samozrejme bude v popisce vsechno cajk, vsak je tam te sragory jen mala davka. A je tam taky napsano, kolik gramu tech bonbonu za den muze dite sezrat? Ne? A tak jakym konkretnim zpusobem se stanovi, ze ta azobarviva jsou v bezpecne davce? Atd.

                    7. Sysop: Nejsme v rozporu.

                      Máš několik rezonancí pro různé kmitočty a běžné látky.

                      Pak máš další rezonance dané vlnovými délkami. Třeba aorta ti udělá krásnou anténu na nějaké frekvenci dané její délkou. A jiné věci v těle rovněž.

                      U mikrovln nižších frekvencí (řádově GHz, možná desítky GHz) se snižuje permitivita vody, a tedy mění fyzikální vlasnosti vody. Toho se hodně využívá v chemických provozech. Ale zcela to mění chování elektrolytů v těle a tělních tekutinách.

                    8. Co máš proti tartrazinu a dalším barvivům? Ty chceš mít komoušsky mdlého sejra namísto krásně žlutého? Nebo nanuky či zmrzky nezářící krásnou žlutí? Nebo chceš chroupat brambůrky a čipsy nemající předpisovou žluť? Nebo krásné nažloutlé nudle a těstoviny?

                      Na něco se umřít musí. :-)

                    9. Tak to ja radeji umru na sex, alkohol, nebo nikotin. Ja jsem jeste stara skola. Tydlencty novoty pres skrytou chemiji mne neberou… ;-)

                    10. Beztak je to všecko otázka míry…
                      Každý žije od počátku/etí do konce b prostředí plném škodlivin – fyzikálních, chemických a biologických…
                      Vždycky tomu tak bylo, je a bude…
                      Akorát u některých víme, jak moc škodí zdraví, u jiných máme aspoň nějakou představu a u dalších ani netušíme…
                      A navíc se ty účinky různě ovlivňují navzájem…
                      A hlavně pocitově to riziko vypadá jinak než reálně hrozí…

            2. Ono je to v praxi vlastně ještě horší. Prakticky je to mičurinství na steroidech.
              Asi jako: blecha po utržení všech nohou ztratí sluch.

              Takže třeba naženeme přešlechtěné zdegenerované kuřátka do nějakého drůbežího koncentráku, kde jsou namačkané na sebe a válí se ve vlastních výkalech, šlapou po sobě a prostředí je celkově naprostým opakem tohom kde přirozeně žijí kurovití hrabaví ptáci.
              A oni nám ty kuřátka kupodivu začnou hromadně chcípat či projevovat podobné zdravotní neduhy.

              A tu přiběhne dobře placený šarlatán v bílém atombordelu a začne tvrdit na základě jakýchsi PCR švindl testů, že jde o strašlivý virus přenosný na člověka.

              Co asi udělá takový farmář-drůbežář ? Podepíše mu to aby mu pojišťovna za tuto „nepředvídatelnou epidemii“ vyplatila milionovou náhradu a dostal ještě další odškodné ze státního fondu ?
              A nebo ho pošle do prdele, drůbežárnu zavře a půjde žebrat na sociálku a na pracák ?

              1. Ukrajinské kuře je vždy zdravé.

            3. A) Samozřejmě, že izolát virů existuje. A můžeš si ho objednat a koupit i ty.

              Viry lze dokonce vyrábět velmi na míru. Můžete si dokonce objednat složení jeho DNA nebo RNA.

              B) Fotky virů jsou velmi dobré.

              C) Znovu, viry jsou běžně foceny elektronovými mikroskopy.

              D) Pleteš si viry a testy DNA / RNA.

              1. Je vypsaná slušná cena v německu pro toho kdo přinese seperovaný izolát H5N2 covid z nákazy, nějak to ignorují a nebyla vyplacena. Kdoví proč? Pocintat všude papíry /displaye může kde kdo, kde všude a mohou čímkoliv.

                1. Tak odkaz, ať vidíme, kde je drobná nesplnitelná podmínka, kterou už neuvádíte.

                  Izoláty virů H5N2 se běžně používají v očkování.

                  1. Neposloužím jelikož jsem měl za to že se to obecně ví a nemám uložené odkazy.
                    Virus covid nikdy nebyl nalezen a co? A hlavně nikdo s kapacit to s důkazy nepopřel a nevysmál se tvrzení, proč asi. Jo s PCR ho nalezli v mléce, banánech, batátech, pepsi cole a benzínu a vlastně najdou vždy kdekoliv. Což řekl i jeho vynálezce že záleží jen na počtu znásobení citlivosti. Ale jen jako zlomový výsek z vzorce na počítači, cože?

                    1. SARS-Cov-2 je samozřejmě nalezen a můžete si snadno nalézt i popis struktury mnoha jeho mutací.

                      Znovu, pletete si virus s testem DNA.

                      Vlastně ani netušíte, co to je PCR. Oba vynálezci PCR zemřeli již před koronavirovou pandémií, tak jste asi mluvil pomocí spiritismu s dušemi mrtvých. A nebo, což je podle Occamovy břitvy nejpravděpodobnější – bohapustě lžete a cucáte si z prstu.

                    2. „Ftipné s takovou argumentací, DNA sice rozebrali ale zjistili že na to jak funguje se jim otevřela knihovna otázek a vlastně zjistili že ví mnohem méně s těmi „poznatky než začali odhalovat „tajemství. To nikam nevede dej si meloun, nebo puč si. :-)

                    3. Vynálezci PCR testu pěkně prosím DNA nerozbrali. On ten PCR test byl vynalezen až několik desetiletí po rozebrání DNA.

                      Je naprosto zřejmé, že vůbec netušíte o co go. Jen jste mistr světa po vzoru Danuše Nerudové. Pokud s vámi někdo nesouhlasí, je to zcela nepochybně proto, že jste mladý a krásný a to nemohou ostatní skousnout.

                      Nijak se nenechte odradit tím, že nevíte a nemáte ani tušení, co DNA je. To přeci pro vás není potřeba. Stejně jste nejchytřejší.

                    4. Mimochodem, pro vaši informaci – jak koronavirus, tak virus ptačí chřipky – nepoužívají pro svou genetickou informaci DNA, ale RNA. Takže vaše mrskání o DNA v těchto případech jen osvěcuje jak reflektor na jevišti vaše kulové s přehazovačkou, které víte o virologii, molekulární biologii a navazujících oborech.

                      On si každý hejhula představuje, že si selským rozumem vydedukuje jak to funguje ve světě nanometrových rozměrů. A že je mistr světa amoleta.

                      Hele, víte o tom, že atom v podstatě (skoro) nikdy nikdo nevyfotil. Nechcete popřít rovnou existenci atomů?

                      Elektron nevyfotil už vůbec nikdo, a dokonce je fyzikálně dokázáno, že je to nemožné. Nechcete rovnou popřít existenci elektronů?

                      Prostě jste vůl, který má sebevědomí Markéty Pekarové Adamové, ale znalosti máte ještě menší než ona. A to je tragédie, se kterou bohužel budete muset žít.

                    5. Toč kolotoč si sám s ego démony seberealizace nebo destrukce, edizone.

                    6. Alan.Cox
                      11.6.2024 v 0:55

                      nemožný, no…soudím, že škvarky mají budoucnost!

                    7. Behemot, 11.6.2024 v 1:39:

                      Kdybychom zjistili přesně polohu elektronu, porušili bychom tímto počinem fyzikální zákony: (https://cs.wikipedia.org/wiki/Princip_neur%C4%8Ditosti)

                      Pokud někdo zjistí, co je elektron zač – Nobelova cena je zaručeně jeho. Věda to totiž neví.

                      Zajímavé je, že elektron žádní ezoblázni nezpochybňují, přestože ho nikdy nikdy nevyfotil. Protože se nenašel zatím žádný kokot, který by to ezobláznům jako téma nadhodil. Ale u virů se takový kokot našel, a teď je každý alternativně ezoterický Čech špičkový odborník na nanometrové světy.

                    8. Alan.Cox
                      11.6.2024 v 10:56

                      a protona už negdo vyfotil

                      votázky samý votázky

                    9. Alan Cox: Hele ajťáku, drž se svého IT kopyta a nepleť se do toho lidem, co mají nějaké vzdělání v přírodních a biologických vědách.

                      I ta slavná Peková se zmínila, že ta její práce ve virologii spočívala výhradně v jakýchsi PCR hrátkách s nějakým DNA sekvencemi.

                      Aspoň by jsi nemusel být takový ignorant a mohla by jsi vědět, že v buněčné drti se kterou „viropodvodníci“ pracují, se nachází hromada DNA/RNA bordelu kdovíjakého původu.

                      Z nosu ti klidně vyšťourají DNA nacházející se v potkaním , psím čí holubím trávícím traktu.
                      Pokud se pohybuješ po městě.

                    10. kaBrnak: A jaké máš ty a cool vzdělání v přírodních a biologických vědách? Ven s tím, ať je sranda.

                      Dám vám oběma malý test. Pokud neznáte odpovědi, víte kulové – a nemá smysl se s vámi vůbec bavit.

                      1) Jaký je rozdíl mezi DNA a RNA?

                      2) Proč se používal u PCR testu na covid enzym reverzní transkriptáza?

                      3) Co dělá enzym RNA fosfatáza? (Odpověď na to, proč se všude nenachází hromada RNA bordelu bůhvíodkud.)

                      4) Kde všude je v lidské buňce DNA?

                      5) Jaký je princip PCR testu?

                    11. Mohla by jsi vědět?
                      Ale ale…

                    12. Když i Corona umí demystifovat pohlaví, což to taky nezkusit.

                2. H5N2 je krásný kulatý až elipsovitý virus o průměru asi 100 nm. Ale mají tendenci se shlukovat do hroznů o velikosti až desítek mikronů, takže zrovna izolace H5N2 je směšně triviální a levou zadní.

                  1. Fragmenty detoxikace. Mimo jiné víš že buňky umí prokazatelně dematerializaci vody na energii? A kdo tomu rozumí, no nikdo. Ani se v tom rejpat nebudou aby se jim nevysmáli do alchimystů. S popření klasické „vjedy.
                    Tady je kacíř. 😀
                    https://www.youtube.com/watch?v=F1obf0TnPdU

                    1. A převibrování do osmé dimenze a setkání s Aštarem Šeranem už jsi absolvoval?

                    2. Jsi už bez argumentace tak bavíš.

                    3. cool: Na tohle opravdu argumenty nemám. Od týpků, kteří nevědí co je to DNA, RNA nebo enzym – ale zato jsou mistři světa ve virologii a molekulární biologii – tam nebudu ani ztrácet čas.

                    4. Nevíš o čem bys. Jenom mi to trochu smrdí tím jak si nuklearní hovada pardon vědci přidávají tituly s tím jak když začli měřit misto v rentgenech alfa beta gama v bekerelech a remech a v každé jednotce naměří něco jiného na tom samém, aha. A samozřejmě tomu rozumí nejověšenější. Zkoušíš styl?
                      https://www.youtube.com/watch?v=KIVPH6-ahR8

                  2. A vybrali si cenu, nebo mají prašule na háku? Už by juchali jak nositelé nobelovky. O to nemusíš mít strach že by si nečechrali „peří. 🤣

                    1. Nebyl jsi schopný dát ani odkaz. Takže žádná cena neexistuje. Protože v tu chvíli by tam někdo přílitl se zkumavkou a cenu by měl.

                    2. Hledej azore. 😊 Dostaneš balík s cancy z ranečku s protroublými „tvrdiči.
                      https://www.youtube.com/watch?v=C3GouGa0noM

                  3. Tak jsou i odborníci co se dušují že koronavirus je naprosto nepřenosný z člověka na lidi, natož z ptáků ale čeká snad někdo že od covid chunty na vývar businessmanů že dostanou snad z oficialit prostor veřejně?
                    https://cz24.news/?s=fauci

                    1. Neříkám že virologii nevěří, já tedy ne. Na vojně jsme měli co by polochemici na poplach s chp na plejády jedů a bakterologických a intenziometrem fakt kapacitu co jel jak kniha knih a fakt varoval předtím co mohou zkoušet v biolpgické válce a přesně popsal vlastně kovid tůru i bigpharmu vývaru až jsem nechápal že byl jasnovidec.

                    2. Před 46. lety cucáci. :-)

                    3. Jsou i odborníci, co se dušují, že je 200 pohlaví. Nebo jsou i odborníci, kteří tvrdí, že už sto let se planeta otepluje každý rok o 2 °C. Nebo jsou odborníci, kteří tvrdí, že Rusko už mele z posledního a Ukrajina ho porazí a pak anektuje Moskvu. Také jsou odborníci, kteří tvrdí, že všichni chtějí elektromobily a po ničem jiném netouží než zahodit auta se spalovacím motorem.

                    4. Tak vidíš to. :-)

            4. Kabrnaku, to je debata stylem „atomy neexistuji, protoze je nikdo nevyfotil a to, co vidime jako atomy, je jen mira pravdepodobnosti vyskytu elektronu atomu“. Holt je to dano modelem, kterym atom definujeme. Napriklad existenci elektronu prokazujeme jen projevy jeho chovani, protoze elektron sam je taky jen model, jak tuto energii prezentujeme.

              Obavam se, ze u viru to bude neco podobneho.

              1. To jsi mi připomněl jednu debatu s velmi inteligentním technikem-výzkumákem, jaké v této republice napočítáš na prstech jedné ruky. I ti tví slavní číňani „potenciální investoři“ chodili krást do podniku jeho nápady, díky debilnímu řediteli.

                No tak jsem jsem s ním měl jednou debatu na biologické téma. Kde prohlásil že „obávám se že to je podmínka nutná, ale nikoliv dostačující“. Což je sice smysluplné a platné v mnoha, zejména techničtějších oborech.
                Jenže ne v biologii, kde prostě jediný limitující faktor postačuje na smrt orhganizmu či vychcípaní jedné populace.
                Můžeš si to aplikovat na vodu nebo kyslík, kde jejich nedostatek je podmínkou nutnou a zároveň dostačující na to abys zdechl.

                Jiný obor vyžaduje jiné myšlení. A taky jsem se přesvědčil o pravdivosti tradované poučky v mém tehdejším oboru, že když výzkumák z vedlejšího oddělení vezme v mé laboratoři za kliku, tak ho hned majznout přes prsty pravítkem.
                Protože té specializaci co dělám já rozumí jak koza petrželi, zato je přechytralý a pyšný, díky znalostem v jeho specializaci. A když se mi bude motat po laboratoři, tak mi akorát znečistí vzorky.
                O čemž jsem se přesvědčil záhy, a následující debata u piva na téma čistoty vzorků mi to jen potvrdila.
                (jaképak s tím medle sraní, nebuď tak zbytečný puntičkář)

                A podobný styl „koza petrželi“ tady uplatňuje přechytralý Koks. (i ten Brutopýr je víc v obraze)

                1. Ja biologii rozumim pouze do te miry, ze podle barvy plisne posuzuju pozivatelnost chleba. Myslel jsem to tak, ze vir je povazovan za kus bilkoviny, DNA, coz, pokud vim, je detekovano a modelovano stejnymi zpusoby, jako molekuly latek.

                  1. Virus je buněčný parazit. Obsahuje RNA nebo DNA, a nějakou tu sadu proteinů / enzymů, aby se dostal do buňky a donutil ji vyrábět své kopie.

                    Virus je v podstatě molekulární, tedy chemický stroj. Dá se dokonce rozebrat na komponenty, pak složit a zase bude fungovat, což by třeba s rostlinou, zvířetem nebo člověkem nešlo.

                    1. Oponenti tvrdí že zaměnili příčinu a následek stylem co bylo dřív „slepice nebo vejce.

                    2. Ve svém příspěvku nemluvím o příčinných souvislostech. Pak námitka, že není jasné co bylo dřív je mimoňovitá.

                    3. Je to o principu následných dějů – spor o příčinu či podstatu a tam vítězí vlivové vztahy, žel. Tedy ad absurdum až religiozita s vyžádanými torturami kacířů s inkvizicí.
                      .. nedají si zkurvit kšeft či vývar, nedej bože živobytí, aha.

                  2. Potíž je v tom že je to jen „virová teorie“ , velmi rafinovaná a velmi složitá.

                    V praxi se z té virové teorie nedokázalo skoro nic prokázat.
                    Aspoň ne nějak průkazně.
                    Třeba infekční přenos nebyl spolehlivě prokázán ani u bakterií.
                    A tento pokus se naposledy dělal před víc jak 100 lety, od té doby nic.
                    Prostě tehdy podávali zdravým lidem chrchle tuším tuberáků a oni ti šmejdi ne a ne onemocnět.

                    Jenže mezitím se do virologie nalili miliardy a rozjel se bambiliardový byznys s vakcínama, tekže ten podvod je už tak astrononicky výnosný, že kdo by ho zpochybňoval, toho by brzy našli oběšeného s pěti kudlama v zádech.

                    A dochtorské hyeny to celé legalizují a legitimizují v očích prostého vohnoutstva.
                    Taky si za to všichni postavěli baráky sobě i svým dětem. Na těch hromadách trpících pacientů a mrtvol „uléčených k smrti“.

                    To máš stejný princip jam s podvodem s globálním oteplováním, na který jsou navázaní už solárni baroní, výrobci větrníků, elektromobilů a státy po celé zeměkouli je dotují zase bambiliardami dotací.
                    Takže to nidko nezpochybní.

                    A nebo jako u multikulti a LGBT neziskovek. Kde se přiživují miliony parazitů které by jinak nevzali ani na opékání hranolek do mekáče.
                    Jen u nás do toho tečou desítky miliard a zavšivení dreďáci a narcistní bukvice si z toho už roky slušně žijí, ředitelé těch nadací pak z toho postavili baráky sobě i svým dětem a vnoučatům.
                    A už tato agenda má vlastní politické strany, hnutí, už se ta rakovina tak rozrostla že to prakticky nejde zastavit.
                    Leda nástupem Islámského chalifátu.

                    Tak takhle to máš nejen ve virologii, klimatologii, sociologii, ale v řadě dalších oborů.
                    Věda není dnes žádnou vědou, ale prakticky modloslužebnictvím, kde se uctívají různé nedotknutelné modly a na jejich uctívání se vypisují granty za stovky milionů.
                    Stačí o té modle trochu zapochybovat a do pár měsíců jsi nezaměstnaný, protože nedostaneš žádný grant, ze kterého ale tvůj ústav žije.

                    1. 1) Jaký je rozdíl mezi DNA a RNA?

                      2) Proč se používal u PCR testu na covid enzym reverzní transkriptáza?

                      3) Co dělá enzym RNA fosfatáza? (Odpověď na to, proč se všude nenachází hromada RNA bordelu bůhvíodkud.)

                      4) Kde všude je v lidské buňce DNA?

                      5) Jaký je princip PCR testu?

                    2. Na co si tu hraješ ?
                      To se snažíš udělat dojem tím že nás zkoušíš z něčeho co se učí v posledním ročníku gymnázia a v jednosemestrálním kurzu biologie pro prváky na leckteré, třeba i technické škole ?
                      Na mě si teda moc dojem neudělal s tou středoškolskou biologií, to má být jako tvoje odborná znalost v rámci biologie a virologie ? :-)))))))))))

                      Princip je ten, že se na odstředivce extrahuje nějaký bordel z buněčné drti (z dalšího bordelu) a v tom se pokouší něco najít.
                      A to tím trapným způsoben že to musí pomnožit pomocí PCR polymerázové reakce, jinak by tam našli úplný hovno.
                      A to je ještě považováno za „pozitivní výsledek“ jen na základě počtů cyklů té polymerázové reakce.

                      Prostě nepřímý důkaz odvozený nepřímo z nepřímé metody odvozené z nějaké teorie.
                      Šarlatánství jak řemen.
                      Už proto že v té buněčné drti lze nalézt kdeco, třeba i suché z laborantova nosa.

                      Ona i samotná „buněčná teorie“ má povážlivé díry (ano, vidíte dobře, to co se učí o buňce je buněčná teorie!) a o regulačních funkcích DNA víme úplný hovno, slavný soude !

                    3. kaBrňák: Buď odpověz na těch 5 otázek, který jsou zcela primitivňoučké. A nebo jsi podvodník a kecal.

                      Teď se zkoušíš vykecat z toho, že tvoje sebevědomí předstihlo tvou soudnost – v oblasti virologie, bakteriologie i molekulární biologie.

                      Buď máš aspoň základní znalosti, a nebo si jen plácáš játra.

                    4. „Ona i samotná „buněčná teorie“ má povážlivé díry (ano, vidíte dobře, to co se učí o buňce je buněčná teorie!) a o regulačních funkcích DNA víme úplný hovno, slavný soude!“

                      Největší díry mají znalosti kaBrňáka o oborech, ze kterého se nám kaBrňák právě snaží dávat přednášky.

                    5. Ale v závěru se stejně shodnete, může za to CIA. Tak proč ty žabomyší pře o znalostech.

                    6. misaka:
                      Byl jsi rychlejší.Právě jsem chtěl jsem pana AC poprosit, aby neblokoval pravé oddělení.

                    7. Forge, misaka: AC je v šoku poté, co dostal ezovýplach o virologii a fungování buněk. Právě uvažuji o celoživotní změně. Já jen doufám, že tyto nesmysly o virologii šíří CIA. :-)

                      Přemýšlím, jestli nezačnu podporovat evropské hodnoty, jestli nezačnu bojovat proti ruské a čínské agresi. Začnu podporovat feministické hnutí, diverzitu, dekolonizaci a stanu se fanouškem Klause Schwaba a Uršuly Lejenové. Budu bojovat proti dálnicím a stavbám, protože to ohrožuje biotopy křečka džungarského.

                      Zítra se objevím na demonstraci za zavření uhelných elektráren. Budu bombardovat vládu dopisy, kdy konečně zakáží maso a zavedou povinné přidávání cvrčků do každé mouky, do každého potravinářského výrobku.

                    8. No, pokud zde nesmysly šíří prostřednictvím kaBrnaka právě CIA, pak je to gól, sada, hra a majstrstyk.
                      Chudák, je nástrojem toho, co dávno prokoukl.

                    9. Dotační business od chudých k bohatým a s lobysty na zaháčkované poblitiky zadorovali konkrétně podporu fotovoltaiky výroby jednoho procenta energie kterou ovšem musí zálohovat 80% běžící klasikou mrhači jalovou energií kvůli možnému blekautu kdyby se zamračilo. A výsledek? Vrazili do nich prostředky na ono jedno procento a navíc nevyžádané s žádným pojetím logiky a tedy i nepotřebné, prodávané kamsi se ztrátou že by za to postavili dva temelíny a ještě takhle vyhlížejí jasné dny z jitra kouzelníků. 🤣 ježkovi voči

                    10. Kabrnaku, teorii je, na kterych svet celkem uspesne stoji… od evolucni pres kvantovou po tu s relativitou.

                      Stara znama vec je, napriklad, chovani fotonu na mrizce. Teorie pravi, ze k mrizce prileti coby castice, mrizkou projde jako vlneni a za mrizkou pokracuje jako castice. Nikdo to nevidel, primy dukaz neexistuje, ale celkem v pohode se na tom stavi fyzika i prumysl. A sere to nekoho? Ne. Zrovna v tomhle jsem dostal pojeb o fyzikare, kdyz behem jeho vykladani o tom, jak foton ve forme elmag vlneni prochazi dvema otvory v plechu jsem se zeptal, co to vlneni udela, kdyz mu ja na konci jednu tu diru ucpu a ono na konci zjisti, ze se neprovlni. Jestli jako da reverz. Tak prej poznamka za vyrusovani v hodine. Kreten. Ale odpovedet nedokazal.

                    11. Z fyziky jakž takž chápu rumpál, pajcr a šikmý svah…
                      Nicméně tvrdím, že foton se nechová ani jako částice, ani jako vlnění…
                      Foton se totiž chová jako… no přece jako foton…
                      Akorát my to neumíme popsat komplexně a taxi pomáháme tím duálním popisem…
                      A ono nám to zatím pro praktické aplikace stačí…

                    12. No jasne, ale chtel jsem tim rict, ze my to popisujeme nejakym matematicko-fyzikalnim modelem. Tudle jako castici, protoze se nam to hodi a lip popisuje a tudle jako vlneni, protoze se nam to hodi a lip popisuje.

                      Podobne je to s tim virem. Chova se jako vir, proste je to vir. A my jsme si na nej vymysleli nejaky model, kterym ho popisujeme.

                    13. Na viry jsme žádný model nevymýšleli, protože se jeho chování dá docela dobře pozorovat. Některé viry jsou vidět i pod obyčejným mikroskopem , svojí velikostí se blíží bakteriím a napadají například měňavky. Malé viry jsou vidět pod elektronovým mikroskopem a chovají se úplně stejně jako ty obří. Kvantové modely do toho netřeba zatahovat.

                    14. Nemyslel jsem to tak slozite. Ale pokud vim, tak viry byly popsany drive, nez fakticky objeveny mikroskopem.

                      Ergo, ta kabrnakova debata o jejich neexistenci je mimo.

                    15. Viry ,jejich existence, byly objeveny na přelomu devatenáctého a dvacátého století. Popsaný a pozorovány byly podstatě později. Tady nelze říci že popis předcházel pozorování mikroskopem. Do pozorování se pouze vědělo, že některé infekce jsou způsobeny agens daleko menším než je bakterie.

                    16. Že viry neexistují je samozřejmě nesmysl z důvodu, který jsem uvedl výše. Tedy, že některé jsou viditelne světelným mikroskopem a je dobře vidět i jak napadají hostitele a množí se v něm.

                    17. Asi viry napadat nemohou, jsou sami o sobě neživé a s procesy se spouští paraziticky v „mediu, jak i převzato +- dotykové jedy ? sofistikované.

                    18. Chová se tak i tak ale nikdo zatím neurčil, nebo nepoznal kdy se uráčí jak projevit.

                    19. Na jizlivec 12.6.2024 v 6:09
                      Z fyziky jakž takž chápu rumpál, pajcr a šikmý svah…
                      – mám to podobně ale jako karbaník mastím každou hru, ne pořád a všechny. / se ztracenými :-)

                2. kaBrnak 11.6.2024 v 10:16
                  „obávám se že to je podmínka nutná, ale nikoliv dostačující“.
                  Můžeš si to aplikovat na vodu nebo kyslík, kde jejich nedostatek je podmínkou nutnou a zároveň dostačující na to abys zdechl.

                  Obávám se, že v tomto případě je tomu právě naopak…
                  Nedostatek vody nebo kyslíku je přece podmínkou dostačující, ale naprosto nikoliv nutnou…
                  Je nepřeberně stavů a situací, kdy zdechneš i při dostupnosti vody i kyslíku…

                  1. jizlivec: Řada menších zvířátek nezdechne při nedostatku vody či kyslíku. Pouze se zaspórují či hibernují, aby přečkali období nedostatku.

                    (https://cs.wikipedia.org/wiki/%C5%BDelvu%C5%A1ky#Anabi%C3%B3za)

                    1. No a když bude období nedostatku delší než překonají, zhebnou.

                    2. Nebo se přizpůsobí.

                      Taková ryba, žijící i v Čechách, karas žije ve stojatých vodách s nedostatkem kyslíku. Nedokáže se ubránit dravým rybám, tak žije tam, kde se normální ryba udusí.

                      Jak toho dosáhla, že žije v místech s minimem kyslíku? Jednoduše žene metabolismus cukrů přes dráhu glykolýzy (to dělají i jiní živočichové) a pak nasadí alkoholovou fermentaci, kterým recykluje pyruvát a NADH z glykolýzy. Karas následně jako odpadní produkt zpracování cukrů vypouští žábrami do vody ethanol, tedy chlast. Teoreticky můžete z vody, kde žije mnoho karasů, destilovat alkoholické pití.

                      Glykolýza nepotřebuje kyslík. Kyslík potřebuje až oxidativní fosforylace v mitochondriích (konkrétně cytochrom oxidáza, na které dochází k přenosům elektronů na kyslík). Když karas nepoužije oxidativní fosforylaci, jeho potřeba kyslíku je mizivá.

                    3. Takže se tu snažíš zastoupit místo „profesora Google“ a „docentky Wikipedie“ což tu dělal předtím Mrcasík ?

                      Tak mi ještě tedy vygoogluj, jakou má efektivnost anaerobní glykolýza s tvorbou různých fujtajbl alkoholů či karboxylových kyselin, oproti aerobní glykolýze.
                      A kolikanásobně si tímto neefektivním způsobem karas zkrátí život.

                      Protože vyčtené to máš hezky, ale chybí ti komplexní náhled a celkový obraz který na wikipedii nezískáš.

                    4. Glykolýza má menší účinnost než oxidace. Proto je taky karas malá čudla – 10 až 30 cm. Protože neefektivně využívá energii v cukru.

                      Život to nezkracuje, protože glykolýzu používá každý živočich včetně lidí. Když běžíte sprint na kyslíkový dluh, člověk to dělá zrovna tak. Jen namísto na alkoholou fermentaci běží na laktát.

                      Já to nemám vyčtené, já tyto znalosti mám. Mám za sebou x univerzitních zkoušek z biochemie. Proto jsem byl také v šoku z toho, co jsi psal. Nedokážete si ani představit, jak jste mě vyděsil, jaké kraviny jsou dnes v ezoterice.

                    5. ze 30 čísel už se dá nakrmit celkem obstojně…

                    6. Alan.Cox
                      11.6.2024 v 18:28

                      takže je permanentně v lihu!! :D

                    7. Behemot: I tak se to dá napsat. :-)

                    8. A on vytáhne želvušky…njn

                  2. jizlivec 11.6.2024 v 10:49

                    Dovolím si k probíhající diskusi poznamenat, že i v biologii může ledacos být podmínkou nutnou, ale nikoliv postačující, stejně, jako něco jiného může být podmínkou nutnou a zároveň postačující.
                    Ten člověk umí jazyk, v kterém se snaží prezentovat víru pravou, jen povrchně.
                    Bez znalosti předmětu sporu se diskutovat nedá a předvedená praktická ukázka je smutná.

    1. 🤣🙋‍♂️ Není náhodou že mají postiženého autistu p.. píp v zemi inkluzek. Klidně nedávejte.
      https://www.svobodny-vysilac.cz/2024-06-09-komentovane-zpravodajstvi/

    2. Pěkný, človek by si skoro myslel, že je vyhráno…

  7. Tak jsme třetí, no a co?

    1. hovno hovno, co tím míní ten blázen?

      (François Rabelais – Gargantua a Pantagruel, přel. Jihočeská Theléma, Praha, 1953; 1962; 1968.)

Komentáře jsou uzavřené.

D-FENS © 2017