Babiš rozhodně není můj šálek čaje. Nikdy dříve jsem ho volit nehodlal, ovšem nenadál jsem se, že mu jednou někdo postaví násobně toxičtějšího protikandidáta, proti kterému může Bába (se skřípěním zubů) racionálně vyjít jako menší zlo. Tím netvrdím, že Babiš by byl lepší než generál; horší ale být určitě nemohl.
Diskusi o konkrétních pravomocech prezidenta, kterou někteří vedou, považuji za vcelku jalovou. Jde o celkové politické směřování, vč. zahraničně-politického kursu. Jak píše Jihočech Honza, je to signál. U generála je očividná jistota, že ochotně podepíše cokoli, co Fiala legislativně protlačí přes 108 poslušných. Je-li válka za humny, vojáka za prezidenta může volit snad jen ten, kdo ji chce mít doma na dvorku.
Koukám, kolik zdejších diskutujících, které považuji za inteligentní lidi (i s tím, že plně chápu jejich alergii na Babiše) neprohlédlo, jaká hra se tu hraje. Babiš možná byl spolupracovníkem (nevíme, soudy nedoběhly, ale v PZO vyžadovala StB spolupráci prakticky ve 100%). Zato generál, s jistotou, byl příslušníkem VKR, s hodností a platem. (Ostatně třeba Bobošíková v ABJ přinesla informací pro kritické lidí sdostatek). Přeběhl-li generál z jedné strany na druhou, pak už je těžko si představit ohyb, který by jeho páteř nezvládla. Vybrán NATO do vysoké funkce, vybrán na U.S. ambasádě jako kandidát na prezidenta mezinárodním lobbistou PhDr. Kolářem… co dodat.
Zatímco Babiš, i se svými chybami (a že jich není málo), chce kšeft, generál byl a je (podobně jako česká vláda) kandidátem globalistů, kteří mají své zájmy v ukrajinském konfliktu.
Zatím (a to ještě není ani inaugurován) si stačil padnout kolem krku s Čaputovou (soukromá návštěva ve volebním studiu ještě před oficiálním výsledkem je docela faux-pas, link je výše), naplánovat si s ní návštěvu u Zelenského a telefonátem s Tchajwanskou prezidentkou nasrat Čínu. (Mimochodem, Tchajwanec Vystrčil má téhož poradce, čti loutkovodiče, Dr. Koláře. A které je, kromě Ukrajiny, další ohnisko světového napětí s potenciálem zažehnutí další války ? Náhoda ?) Dále slíbil generálské hvězdičky plk. Koudelkovi (rovněž residentovi), asi za úspěšnou režii zpravodajské hry s Vrběticemi, Čukem a Gekem. To je v krátké době úctyhodný výkon. Po ovoci poznáte je.
kundohlav: „Přeběhl-li generál z jedné strany na druhou, pak už je těžko si představit ohyb, který by jeho páteř nezvládla.“
Řekl bych, že po roce 89 jsme v jistém smyslu přeběhli na druhou stranu všichni.
A docela by mě zajímalo, jak by sis to představoval, aby lidem jako Petr Pavel zůstala rovná páteř: zůstat v KSČ do teď? Udržovat Varšavskou smlouvu? Bylo by to jako lepší?
„mě jako komunistovi nevadí, že jsi vstúpil, ale žes vystúpil!“
kundohlav smrduty
to mjfox
Docela slušná demagogie.
My ostatní jsme „přeběhli na druhou stranu“ z pozice nasraných s režimem nesouhlasících občanů. Pávek z pozice vysoce postaveného s režimem kolaborujícího soudruha agenta. Vskutku nechcete vidět rozdíl ? (nemístná generalizace)
O zachování Varšavské smlouvy jsem nikdy nehovořil (podsunutí netvrzeného; nemluvě o tom, že naopak zachováno zůstalo NATO). Je mi putna, k jaké politice se páteř soudruha přikloní. Jen je holt diskvalifikován po zbytek života kandidovat za opačnou stranu do vysokých funkcí. Neví-li to on sám, měli by to vědět voliči.
Pokud byste chtěl argumentovat, že Babiš taky, předejdu tomu, že generál se omočil oproti Babišovi násobně více; jak tenkrát, tak i se svými nynějšími loutkovodiči. Zbytek je už jen hledání menšího zla (pokud vůbec existuje v dané situaci).
Jihočech Honza
Pávek nebyl s režimem kolaborující soudruh, Pávek byl režim.
shifty
Byl součástí režimu, stejně jako Babiš. Babiš se pak stal nejmocnějším lobbistou v dějinách ČR, ovládl neskutečné množství českého průmyslu, protlačil Biopaliva, měl prsty v Unipetrolu s Orlenem…Soc dem skálala jak von pískal. Nevim, kde se pořád bere to přesvědčení, že t sím jeho psychicky labilním chováním a patologickým lhaním, kdy tváří v tvář trvdí, že neudělal něco, na co hledí, že dělal, nevim, kde se ve vás bere tak neochvějný přesvědčení, že je to nějaký menší zlo. Jasně no, šel by víc proti vládě. S tím souhlas. Dejme Pavlovi 100 dní a uvidíme. Ze začátku si vyskakovat nebude.
corona
shifty
31.1.2023 v 15:27
Byl součástí režimu, stejně jako Babiš. Babiš se pak stal nejmocnějším lobbistou v dějinách ČR, ovládl neskutečné množství českého průmyslu, protlačil Biopaliva, měl prsty v Unipetrolu s Orlenem…Soc dem skálala jak von pískal. Nevim, kde se pořád bere to přesvědčení, že t sím jeho psychicky labilním chováním a patologickým lhaním, kdy tváří v tvář trvdí, že neudělal něco, na co hledí, že dělal, nevim, kde se ve vás bere tak neochvějný přesvědčení, že je to nějaký menší zlo. Jasně no, šel by víc proti vládě. S tím souhlas. Dejme Pavlovi 100 dní a uvidíme. Ze začátku si vyskakovat nebude.
– – –
Ten hajzl si vyskakuje už teď, aniž by převzal funkci prezidenta:
Tak na tohle se těším. To, že si tam Zemanovo loutkovodiči jeli svoje prasárny a kšefty je celkem jasné. Bylo by fajn vidět třeba Mynáře, jak si konečně nabije tu svoji nadutou vyžranou držku. Vážně doufám, že do tohohle se bude šťourat naopak co nejvíce.
A tady v principu nejde o Zemana. Tomu podle mě nic nehrozí. Ale tý jeho partě hrozí dost.
Jan Mrcasik
To spíše Nejedlého. Ale může být, že mám jen iracionální alergii na lidi, co jezdí G-wagenem. Pro mě je to prostě symbol mafiánství v kombinaci s určitými… Parametry… Řidiče.
kiv61
Dneska jsem měl rozhovor s paní, která bydlí v nájmu, tedy spíš bydlela, v Mynářově „rodinném domku“ na Jánském vršku.
Prý osobně přišel aby mu podepsala papír, že tam nikdy v podnájmu nebyla … Poslala ho do pryč a od zítřka je bezdomovec …
Suma sumárum: ti hajzlové už tuší, že nastává doba zúčtování. Krytí z Hradu či od AB odchází pomalu do historie a krysy zdrhají jak mohou …
Pořád však věřím, že na každé prase se vaří voda a najde se řezník, i když to bude holt nějaký čas trvat :)
shifty
Řezník se vždycky najde, na svině obzvlášť :) To se neboj :)
Tý bandě zmrdů kolem Zemana to jenom přeju.
shifty
Ty používáš přihlášenej seznam se seznam zprávama jo? Koukám, email na seznamu a poznej svého nepřítele :D
corona
shifty
31.1.2023 v 16:06
Ty používáš přihlášenej seznam se seznam zprávama jo? Koukám, email na seznamu a poznej svého nepřítele :D
– – –
Opět blitka. Jaký „…email na seznamu a poznej svého nepřítele …“,co to třepeš za chujoviny…?
:OD
shifty
No dej si bacha. To vo tobě budou vědět všechno.
corona
shifty:
Někde jsi cosi zaslechl a ječíš nějaký bludy a konspirace.
:OD
shifty
To spíš ty by jsi měl ječet, pomalu :))
mjfox
kundohlav: Nepodsouvám, ptám se.
Rozhodně tu nebyl jeden Petr Pavel a 10 milionů (se Slovenskem 15) nasraných a s režimem nesouhlasících občanů. Celá řada „kolaborovala“ s režimem více či méně a v roce 89 bylo ve Straně asi 2 miliony lidí (o rok později už to bylo jen 300 tisíc).
(Babiše neřeším, protože to mělo smysl před volbama, kdy se lidi vymezovali proti generálovi, protože „nebudu volit komunistu“ a bylo na 100% jisté, že nějaký „komunista“ na tom hradě skončí v každém případě.)
shifty
Všichni ve státním byli ve straně. A další miliony lidí tam byli taky. Vsadím se, že i půlka místní Pavlobijců.
To že byl Babiš ve straně ještě před půl rokem tady nikomu z nich nevadilo. Z Pavla se teď můžou posrat.
mjfox
Ano, i všichni profesionální vojáci byli ve Straně, asi těžko jsme po revoluci mohli rozpustit armádu a začít školit nové lidi úplně od nuly… a vybrat nějaké kádry, co nebyli ani v SSM a pro jistotu ani v pionýru.
Když skončila 2. světová válka, Němci si taky nechali své generály (kromě těch, co šli před soud), přestože byli všichni v NSDAP.
A někteří němečtí prezidenti taky mají za sebou minulost v NSDAP. A to se za Hitlera, potažmo za rozpoutání 2. světové války do dnes styděj.
corona
mjfox
31.1.2023 v 15:35
Ano, i všichni profesionální vojáci byli ve Straně, asi těžko jsme po revoluci mohli rozpustit armádu a začít školit nové lidi úplně od nuly…
– – –
Samozřejmě, že všechny gumy ČSLA v KSČ nebyly.
.
corona
shifty
31.1.2023 v 15:29
Všichni ve státním byli ve straně.
– – –
Opět výblitek primitivní plzeňského řezníka…
:OD
mjfox
corona: Zalez. My tady trolly nekrmíme.
corona
mjfox
31.1.2023 v 15:35
Ano, i všichni profesionální vojáci byli ve Straně,…
– – –
Ano, primitiv mjfox, který za starého režimu leda tahal kačera, dobře ví, co jak bylo…
NE. Neexistovala podmínka, aby voják z povolání byl členem KSČ.
.
mjfox
corona: Řekl jsem to už několikrát: trolly nerkmíme.
corona
mjfox
31.1.2023 v 16:30
corona: Řekl jsem to už několikrát: trolly nerkmíme.
– – –
Ano, primitivní pubertální tele s nickem „mjfox“ zde vypustilo kravinu „Ano, i všichni profesionální vojáci byli ve Straně,…“ a po upozornění, že skutečnost taková nebyla, soustavně mele další nesmysly…
:OD
mjfox
corona: Zmiz, zmrde. Děláš tu ze sebe jenom kreténa.
Trolly nekrmíme!
corona
mjfox
31.1.2023 v 16:49
corona: Zmiz, zmrde. Děláš tu ze sebe jenom kreténa.
Trolly nekrmíme!
– – –
Dokonale jsi ty ze sebe udělal blba výrokem „Ano, i všichni profesionální vojáci byli ve Straně,…“.
.
mjfox
corono, ty jsi stejnej zmrd jako Babiš, vůbec bych se nedivil, kdybys byl nejen v KSČ, ale i v STB. Dneska to samozřejmě budeš popírat.
corona
mjfox
31.1.2023 v 17:03
corono, ty jsi stejnej zmrd jako Babiš, vůbec bych se nedivil, kdybys byl nejen v KSČ, ale i v STB. Dneska to samozřejmě budeš popírat.
– – –
Babiš…?
Aha, asi ten, co kandidoval na prezidenta kontra tomu zmetkovi, co se ohání červeným baretem a v 80. letech hnal kariéru někam vysoko, s krycím jménem Pávek a s funkcí šéfa základní oragnizace KSČ…
Mimochodem, jak jsem již psal, nebyl jsem nikdy ani kandidát jakékoli politické strany.
Zkratka složek SNB se psala StB, ale to ty nemůžeš vědět, tahals tehdy kačera a proto píšeš nesprávně „STB“, bambulko…
:O)
mjfox
corono, Babiš taky všecko popírá a ještě tvrdí, že vyhrál tři soudy. Můžeš tu pindat, co chceš, je ti to prd platné.
corona
mjfox
31.1.2023 v 17:25
corono, Babiš taky …
– – –
Nezajímá mě Babiš.
Do volební schránky jsem vhodil poslední možnost proti bělofousatýmu zmetkovi, o kterým toho vím víc, než průměrný občan ČR.
.
mjfox
corona: Jasně, Baštu, co odvolá vládu. Že máš v hlavně nasráno, dokazuješ každý den, tak proč ne u voleb.
(A už dost. Trolly nekrmíme.)
corona
mjfox
31.1.2023 v 17:39
corona: Jasně, Baštu, co odvolá vládu. Že máš v hlavně nasráno, dokazuješ každý den, tak proč ne u voleb.
(A už dost. Trolly nekrmíme.)
– – –
Nevím, cos mínil větou „Jasně, Baštu, co odvolá vládu.“
Nikdy jsem nikoho takového nevolil.
.
shifty
Jdi si radši házet krikeťákem
corona
shifty:
Ano, ty primitive, „Všichni ve státním byli ve straně.“.
Protože jsi někde něco slyšel, tak bude zvracet nesmysly – kdo byl „ve státním“ je zcela neohraničitelný pojem.
.
shifty
Příslušníci silových složek tam z většiny byli. Uznávám, že ne všichni. Nebuď hysterickej :)
corona
shifty
31.1.2023 v 16:22
Příslušníci silových složek tam z většiny byli. Uznávám, že ne všichni. Nebuď hysterickej :)
– – –
Víš naprostý kulový, co jak bylo a proč to bylo.
Sežereš z médií kdejaký hoax a pak ho vykřikuješ do prostoru.
.
shifty
bla bla bla
Gorgussien
Ja krasne jak se tady dohadujete. Fakta jsou tato: Na hrade bude lampasak, komanč, preceda zo ksc, rozvedcik a agent se svou choti politrukem. Stale ještě bez mandatu ale s velkým.apetitem.
Co se týká té matrace, školičkou cílila na upíchnutí se v ČSLA v politické sféře, takže o jejím obsahu hlavičky nelze pochybovat. Kariéristka stejného ražení, jako bělofous.
Zmíním ale jednu skutečnost – u mnoha útvarů za starého režimu byli i politruci bez patřičné politické kvalifikace. Např. pokud nebyl vhodný absolvent se školou politického směru, funkce byla obsazena třeba VZP s technickou kvalifikací, který pozbyl zdravotní způsobilost. Takový obvykle příliš politicky neprudil.
.
fatdwi
shifty: zapomínáš na jednu důležitou věc. Možná nějací místní Pavlobijci ve straně byli (nevím, netuším, ale tipuju, že třeba corona ano). Nicméně oni nekandidují na prezidenta, takže diskusní faul.
V roce 2000 by se dalo argumentovat tím, že holt žádné kandidáty na prezidenta nemáme. Byla by to blbost (ve straně bylo tak 2M lidí, jak píše mjfox), ale aspoň by to mělo nějakou logiku. Pořád bych tam ale nechtěl protekčního komanče-rozvědčíka a ještě před 20 lety by to bylo naprosto nemyslitelné, že by nějaký v té době šedesátiletý rozvědčík z ČSLA kandidoval.
V roce 2023 je to ale už úplná blbost. Prezident musí mít 40 let. Někdo, komu je 40 se narodil v roce 1982 a takový člověk ve straně nebyl a kariéru v ČSLA fakt nebudoval. A to se týká všech lidí do 50 let, protože ti mohli být tak maximálně v pionýru nebo možná ti nejstarší ve Svazarmu. To je sakra daleko k rudé knížce a prominentům v PZO nebo rozvědce.
A teda nevím, ale nikdy jsem si nevšiml, že by tady lidem nevadilo, že byl Babiš estébák, tj. nejen komanč, ale ještě o level vejš.
Jinými slovy, jsou to miliony lidí, kteří ve straně nebyli. Dokonce i hned v roce 1989 takových byla většina (z 10M lidí 2M ve straně, takže z dospělých tak 6M mimo stranu). Takže z toho fakt nedělej něco jako „o nic nejde, však tam byl každej“. Nebyl a nebyla takových dokonce ani většina, dokonce ani polovina.
corona
fatdwi
31.1.2023 v 16:37
shifty: zapomínáš na jednu důležitou věc. Možná nějací místní Pavlobijci ve straně byli (nevím, netuším, ale tipuju, že třeba corona ano)
– – –
Pod nickem „corona“ zde píšu pouze já a jak jsem již několikrát uváděl, nebyl jsem nikdy ani člen, ani kandidát jakékoli politické strany, za starého ani za nového režimu.
Co a jak byl v PZO víš ty leda z doslechu, protože jsi za strého režimu mohl nejvýše tahat kačera.
.
fatdwi
corona: tak jistě, když tady de facto usvědčenej lhář a kádrovácká svině bude psát, že nebyl ve straně, tak je to určitě pravda. Možná je, ale sorry, je mi to šumák a to už víc věřím třeba Behemotovi, ať je jakej chce, než Vám.
corona
fatdwi
31.1.2023 v 16:49
corona: tak jistě, když tady de facto usvědčenej lhář a kádrovácká svině bude psát, že nebyl ve straně, tak je to určitě pravda. Možná je, ale sorry, je mi to šumák a to už víc věřím třeba Behemotovi, ať je jakej chce, než Vám.
– – –
Čemu věří nebo nevěří hloupý kecka s nickem „fatdwi“ je mi celkem fuk.
Jsi jen jeden další v řadě naivních hlupáků, neorientujících se v současném dění a velmi snadno manipulovatelných mediálními výkřiky.
.
fatdwi
corona: když o mě ulhaná kádrovácká špína napíše „hloupý kecka, snadno manipulovatelný mediálními výkřiky“, tak je svět zcela v pořádku. „Lidi“ jako Vy jsou důležití, protože umožňují lidem, jako jsem já získat okamžitou zpětnou vazbu, zda se z nich náhodou pomalu nestávají stejní režimní zmrdi. Zatím si vedu dobře.
corona
fatdwi
31.1.2023 v 17:02
corona: když o mě ulhaná kádrovácká špína napíše „hloupý kecka, snadno manipulovatelný mediálními výkřiky“, tak je svět zcela v pořádku. „Lidi“ jako Vy jsou důležití, protože umožňují lidem, jako jsem já získat okamžitou zpětnou vazbu, zda se z nich náhodou pomalu nestávají stejní režimní zmrdi. Zatím si vedu dobře.
– – –
Milý blbounku, já nebyl nikdy ani kádrovák, ani jakákoli podobná funkce.
A že jsi velmi snadno manipulovatelný médii vím od té doby, co jsme měli debatu na téma „reklama a její vliv na spotřebitele“…
:OD
fatdwi
corona: tak to je góóóóóól :-)))) Koukám, že tu diskusi, ve které jste totálně propadl a prokázal, že jste snadno manipulovatelný dement jste si během času upravil tak, že jsem ten manipulovatelný vlastně já:-D
Hele mě málokdy překvapí, že mě někdo, o kom mám fakt špatné mínění překvapí tím, že je ještě blbější, to už se spíš stane, že si musím poopravit názor opačným směrem. Ale Vy jste teda třída, to se jen tak nevidí.
PS: nikde nepíšu, že jste kádrovák byl, ale že jste jím dnes. Prostě špína.
corona
fatdwi
31.1.2023 v 18:02
corona: tak to je góóóóóól :-)))) Koukám, že tu diskusi, ve které jste totálně propadl a prokázal, že jste snadno manipulovatelný dement jste si během času upravil tak, že jsem ten manipulovatelný vlastně já:-D
– – –
Nevím, co tu zkoušíš žvanit.
Na mě reklama nepůsobí, umím ji odfiltrovat tak, že se míjí účinkem.
Ty ovšem nikoliv – ta debata byla právě o tom, že jsem reklamu označil za nepotřebnou.
.
fatdwi
corona: :-)))))))
To se musí zažít, to bych sám nevymyslel, možná by to napadlo nějakýho hodně dobrýho scénáristu sitcomů. Málokdy se dá říct „made my day“ na něčí debilitu, ale ta Vaše je prostě svým způsobem kouzelná a roztomilá.
corona
fatdwi
31.1.2023 v 18:13
corona: :-)))))))
To se musí zažít,…
– – –
Ano. Já reklamu opravdu nepotřebuju. Je otravná, zabírá prostor, zvyšuje ceny.
Ty jsi jiná generace – na reklamu máš vytvořen návyk.
.
Lojza
Jen technicka – ti, co nejvice krici, jak na ne reklama nepusobi, tak na ty presne pusobi nejvice…
corona
Lojza
31.1.2023 v 18:57
Jen technicka – ti, co nejvice krici, jak na ne reklama nepusobi, tak na ty presne pusobi nejvice…
– – –
Předloni na podzim – čínský elektromobil s fantastickými parametry a tvoje prohraná sázka.
Sežrals tehdy reklamu, kterou jsem já označil za blaf, ani jsem ji vidět nemusel, stačily jen údaje, které jsi vytáhl.
:OD
Lojza
Ooo nikoliv.
Napriklad, nebyla to reklama.
Ale chapu, ze nekdo s IQ 85, jako ty, to nedokaze rozpoznat.
fatdwi
corona: když už jste se zase rozhodl vstřelit další vlastní góóól, tak k té elektromobilitě: jednou tady jedna kádrovácká špína psala, že není možné nabíjet ten krám 100 kW nabíječkou, protože „víš, jakej by to musel být tlustej kabel? Haha, fyzika, haha“ a to všechno ten hlupec psal téměř ve chvíli, kdy jsem u toho krámu stál a tou neexistující haha-hadicí to nabíjel:-)
Takže když si pak soudruhu děláte srandu z jiných, je to poněkud úsměvné. Ale jen tak dál.
mjfox
A potrefená husa zakejhala…
Dachsmeister
@fadtwi 31.1. 16:37
Já byl v SČSP.
A v SSM.
A v Pionýru.
Jiskry si nepamatuji.
Obavám se, že by nejen Vám jakýkoliv jiný kandidát nekomunista také nevyhovoval.
A popravdě kandidovali všichni kdo chtěli a kdo na to měli.
fatdwi
Dachsmeister: nebýt za totáče ve straně nijak neimplikuje, že by mi dotyčný kandidát vyhovoval. Jen je pro mě záhadou, že ač většina lidí, kteří by formálně a teoreticky mohli o prezidentsví usilovat za totáče ve straně nebyla, kandidáti ano a ti dva poslední dokonce takovej level, že by mi musela pracka upadnout, abych to jednomu z nich hodil.
Mě z toho vyplývá, že plyšák nejen, že byl organizované předání moci (což už dnes víme), ale že to byl i dočasný ústup do předem připravených pozic a za 30 let už kádry zase lezou ven zcela v pohodě a nejen, že jsou v politice, ale rovnou nám tu vládnou. Holt soudruzi tehdy měli moc a taky věděli, jak si ji v „demokracii“ udržet (o tom bohužel něco vím, tady v Brně by Sysop jistě věděl, kdo točil klikou a minulost temnější než Babiš).
mjfox
fatdwi: V zásadě stačí věk nad 40 let, abys mohl kandidovat na prezidenta, to je asi 6 milionů lidí v ČR. Proč jsme si z tolika lidí vybrali zrovna generála? Protože nikdo jiný na to neměl nebo to nechtěl dělat.
Že to není taková prdel, je vidět třeba na Fischerovi, toho dávám za příklad hrozně rád. Ten byl úplně ideální kandidát, zkušenosti v politice, je to senátor, v KSČ nikdy nebyl, úplně blbej taky není… akorát je tam to „něco“, proč na generála prostě nemá. Upřímně, Pavlovi stačilo se v debatě na Babiše zle podívat a ten se rozklepal jak školák před učitelem, kterej ho přistihnul, že rozbil okno. Umíte si představit, že by to dokázal Fischer?
Danuše je ženská, „Čaputová z wishe“, ta na to taky nemá, Babiš je kreatura a zbytek je hvězdná pěchota. Josef Skála nesesbíral podpisy, samotnýho by mě zajímalo, kolik hlasů by získal (a nejspíš by dostal odstupné stejně jako Středula) a Janečka je taky velká škoda, čím víc exotů, tím větší sranda.
Plácej se přes ruce jak chceš, ale Petr Pavel je po všech stránkách ze všech těch kandidátů nejlepší. Až se koblihy za pár měsíců přestanou bát, že je pošle do války, vezmou ho taky za svého.
fatdwi
mjfox: vážně věříte, že je tady jen soudruh generál a ta „hvězdná pěchota“, co mu dělala křoví? Vážně věříte, že mezi těmi cca 6M lidmi není nikdo, ani jeden, kdo by byl lepší?
Pokud ne (doufám, že máte nějakou tu soudnost), pak se můžete sám sebe zeptat: proč se teda někoho takové nebyli zeptat a neudělali z něj marketingovej produkt jako z generála? Nepřipadá Vám tak trochu, že loutkovodiči věděli velmi dobře, kde lovit? A že tedy – abych navázal na diskusi v jiném vlákně (nebo pod jiným článkem, teď nevím) – to bylo tak nějak předem připravené?
Protože ti loutkovodiči potřebují někoho s tou správnou kádrovou prověrkou. Někoho, kdo má páteř přesně takovou, jakou potřebují. Někoho, kdo bude plnit jejich zájmy a nebude u toho blbě kecat.
Ne proto, že „nikdo lepší nebyl“ (tedy, pro ně skutečně ne). Pro nás, resp. pro ČR by se takových určitě našlo dost. Ale proto, že ti, kteří o tom rozhodují, na tom nemají zájem. Kdyby měli, tak to bude jinak.
mjfox
Vem si slovník, najdi si spojku „nebo“ a pečlivě prostuduj její význam.
mjfox: „Protože nikdo jiný na to neměl nebo to nechtěl dělat.“
fatdwi: „Vážně věříte, že mezi těmi cca 6M lidmi není nikdo, ani jeden, kdo by byl lepší?“
Mezi těma 6M lidí, kteří by dle zákona mohli dělat prezidenta, by se jistě našlo třeba 100 000 dobrých prezidentů, problém je, že nikdo z nich nechtěl a jen hrstka skutečně kandidovala a i v tom výběru bylo několik vyloženě slabých kusů.
Tvoje konspirační teorie o loutkovodičích je moc pěkná. Nejspíš budeš vědět i kdo vodil Havla, Klause nebo Zemana… resp. každého prezidenta na světě jistě někdo vodí. A kdo asi vodil Masaryka?
fatdwi
mjfox: míjíme se, zkusím to znovu:
„na to neměl nebo to nechtěl dělat“ – a já říkám „měl by na to, i by to třeba dělat chtěl, ale ti, kteří o tom rozhodují, se ho prostě neptali“.
Fakt si myslíte, že jednoho rána se soudruh generál probudil a řekl si „hmm, zkusím příště kandidovat na prezidenta, to půjde“? Ale pokud považujete mou „teorii o loutkovodičích“ za „konspirační“, tak asi nemá smysl dál něco řešit. Jen bych nadhodil otázku k zamyšlení jistého poraženého prezidentského kandidáta a jedné mimořádné schůze rozpuštěného parlamentu, která dotyčnému zajistila miliardy na náš účet díky schválení lití sraček do benzínu. Můžete si říct, že ty „konspirační teorie o loutkovodičích“, kterým ten pán tehdy byl, jsou kravina. Tak jo. Je to konzistentní s tím, že je kravina, že by si Pávka někdo vybral a dobře věděl, co dělá.
Nic takového se nestalo, kdepak. Nikdo si Pávka nevybral a ti poslanci se tenkrát sešli z dobré vůle, protože i když už měli volno, každý z nich cítil svou občanskou povinnost do toho parlamentu ještě jednou zajít, zrovna v jeden konkrétní den a odhlasovat jeden důležitej zákon. Kdepak nějakej estébák v pozadí, to je konspirační teorie pro blbečky.
mjfox
fatdwi: Byl bys vůbec někdy spokojený? Kohokoliv, kdo by kandidoval, měl za sebou sponzory a tým a nakonec vyhrál volby, bys označil za „loutku“.
O tom, jak to probíhalo, mám jen kusé informace, resp. představy, Pavlovi a Kolářovi jsem u jejich schůzky nesvítil. Můžu se jen dohadovat, že se tak zamysleli, kdo bude příští prezident a proč zrovna Babiš a jestli nemáme někoho jiného, kdo by se mu postavil. Možná i probrali pár lidí, který kandidovali minule (Hilšer, Fischer, Drahoš, Horáček…) i nějakejch novejch koní. Myslím, že jsem někde četl, že uvažovali i že by to byl Kolář. Nakonec vybrali Pavla a cesta na hrad začala.
BTW, že Pavel bude prezident, jsem tak nějak tušil už dávno, resp. mi bylo jasné, že to je člověk, který by Babiše mohl porazit. (Mezi další moje tipy patřil i Vít Rakušan, ale ten měl úplně jiné starosti…)
AB byl pro ČR čím dál tím větší problém, voliči mu to ukázali před rokem a půl. Z představy AB jako prezidenta se většině lidí ježej chlupy. PP se dostal do pozice, že byl jediný, kdo ho mohl porazit a staré přísloví říká „když je někdo jedinej, kdo to může udělat, tak to musí udělat“.
starter25
mjfox: „Byl bys vůbec někdy spokojený? Kohokoliv, kdo by kandidoval, měl za sebou sponzory a tým a nakonec vyhrál volby, bys označil za „loutku“.“
Promiň, ale tobě začala perioda?
Kdokoliv, kdo si přečetl o (dvojitých) agentech a jejich vlastních zkušenostech ať už z dob železné opony nebo i ze současnosti tak nikdy nemůže napsat, že není pochybnost o nezávislosti rozvědčíka. Zejména v méně rozvinutých zemích CIA byla schopna naverbovat vysoké šarže či dokonce hlavy bezpečnostních složek i politiků. I komunistické rozvědky ČSSR nebo svazu byly dost úspěšné. A to je řeč o agentech. Byly pochopitelně i měkčí formy spolupráce.
Komouš a zelená guma ČSLA překabátěná do vysokého ouředníka NATO – z pohledu jeho nezávislosti (nebo spíše důvěře, že bude hájit zájmy ČR) je to jako věřit kurvě na hlaváku, že nemá žádnou nemoc. Bohužel u rozvědčíka se to, že se kurvil s kdekým, prezentuje naopak jako „zkušenost“.
Ostatně i jeho prozápadní fanatické kroky, kdy ještě není ani prezident to jen potvrzují a slibují, že tohle bude velká show.
fatdwi
mjfox: jestli bych byl spokojený těžko říct, to by záleželo na tom, kdo by tam byl. Ale že bych byl spokojenější, kdyby to nebyl prověřený kádr, to je prakticky jisté.
„Většině“ se skutečně z představy AB prezidentem chlupy neježí, protože „většině“ je to šumák, který komanč tam bude, nebo tam AB chce. Jak se můžete snadno přesvědčit, když nahlédnete do počtů voličů a jejich (ne)účasti na divadle.
O tom, že „byl jedinej“ už jsme mluvili, netřeba se opakovat, Váš fatalismus nesdílím.
ygorek
fatdwi 1.2.2023 v 16:26
Nikdo si Pavla nevybral a nikdo ho nepřepracovává.
Včera odpoledne ČR plus:“…je bytostně zodpovědným hospodářem a kdyby se nestal presidentem, byl by pravděpodobně lesníkem.“
fatdwi
ygorek: :-D Jasně, a první dáma je se svým studijním backgroundem něco mezi selkou, co miluje život v ústranní jihočeského statku a skromnou živnostnicí, kterou by jistě byla, nemuset paníprezidentovat.
Paradoxní je, že je to jako kdyby se vymazalo těch 30 let od sametu – kdyby nebyl, klidně jsme mohli mít zasloužilého rozvědčíka s jeho soudružkou politručkou první dámou v čele úplně stejně jako dnes. Není to krásný?
lesníkem, jo? možná už to má v makovici domotaný a myslel zrovna na todle, jak vykládal ty historky vo plazení v blátě?
ygorek
Behemot 3.2.2023 v 15:24
Říkala to ta paní, co čte komentáře do mikrofonu, jméno jsem nezachytil a po hlase poznám jen B.Tachecí a Z.Senkovou. Pochybuji, že předmětný text psal pan generál v.v. a nedivil bych se, kdyby o takovém textu nevěděl.
jizlivec
Jasně že lesníkem…
Čím jiným ve flanelové košili?
ygorek
jizlivec 3.2.2023 v 15:37
Děkuji za postřeh, to mi nedošlo.
Je fakt, že často vídaná zelená fleecová mikina nebo bunda pro imič použita být nemohla, tam je nika obsazená.
Karkulka
Čaputovou nemohu posoudit, zase tak moc Slovensko nesleduji, ale nemohl jsem se ubránit dojmu, že Nerudová byla 2. nejhorší kandidát, a to jen díky tomu, že Bašta je již několik let „jinde“, a v těch diskuzích to bylo zoufale vidět. Její jediná deviza byl fakt, že „je žena“ (takže to logicky hrála na to, že kdo volí Nerudovou, je progresivní, protože nevolit ženu je samozřejmě hřích), a peníze, patrně od manžela.
Jo, a taky fakt, že měla štěstí a je jí 43, protože jako správná progresivní kariéristka by v té straně byla taky, ale vzhledem k věku to mohla dotáhnout tak maximálně do Jiskřiček.
Suverénní stát, voláme si, s kým chceme…
Ale jezdit nemůžeme, v čem chceme, elektřinu nemůžeme vyrábět, z čeho chceme, dokonce nemůžeme ani číst weby, které chceme. Za co stojí taková „suverenita“ by nejlépe vyjádřil hostinský Palivec.
kdo za to tak asi může, kdo tady 30 let vytrvale kurví trh všema možnejma prostředkama, takže všichni zdrhají do hajzlu – jenom loni skončilo několik firem co dodávaly desítky procent spotřeby surovin nutnejch pro výrobu léků – zatímco na druhé straně si vymejšlí utopický hovadiny, do kterejch leje stamiliardy ojro? tady ten sovětskej svaz západu začíná byt pěkně v prdeli
ale konec příde už brzo, už to sami vzdávají, talijánůj už prej z brusele vzkázali, že žádný posílání prachů na jih už nebude, teď budou desítky miliard ojrů do ukravíny, takže během pár let talijáni odejdou z ojra, a pokud jim na jihu Afriky wágnerovci rozstřílí, nebo přátelky převezmou ty plynový naleziště a tankovací terminály, tak ten úpadek asi vyvrcholí i odchodem z uhnije jako takové, aby si mohli vést svůj vlastní obchod nezávisle na diktátu buzerantů
přesně, hlavně to, že doposud JE PLATNÝM PREZIDENTEM dědek na hradě, ale zmrdovi eště nezaschly všecky hlasy a už potentátuje po světě a prakticky všecko špatně a prooser, jak se dalo čekat
deacon
Ty pravomoce jsou dulezity prave proto, ze prezident ma nejake zajimave pravomoci a podpisove pravo na zakonech to neni a uz vubec nema zajimave pravomoce v tom, cim se strasi nejvic. To je tim, ze bude valka a mobilizace. Jo, prezident uredne vyhlasuje mobilizaci, ale on ji muze vyhlasit az v dobe, kdy je po krk ve srackach.
Tzn. ten nejvetsi strasak voleb je ten nejmin dulezity a je uplne u prdele, jestli Fialovi prezident vsechno podepise, nebo ne. Protoze z hlediska zakonu jde o hovno, prezidentovo veto se prehlasuje bez ohledu na duvody prezidenta, protoze poslanci hlasuji podle sve prislusnosti a nikoliv podle sveho nejlepsiho svedomi a vedomi.
Jinak receno, je uplne jedno, jestli bude na hrade Pavek, Bures, nebo epic fail Nerudova, protoze je to UPLNE JEDNO.
Ty nejvetsi problemy soucasnosti prezident nema sanci vyresit. Inflaci nevyresi, protoze do rady CNB bude novy prezident nominovat jednoho cloveka. Pripadnou valku nevyresi, protoze ji prevezme po hlasovani obou snemoven a nemuze ji vetovat. A mimovalecnou pomoc Ukrajine nema sanci ovlivnit, protoze ji vysila vlada.
Fakt je to uplne jedno, kdo je na Hrade. A kdo si mysli, ze by Babis nepodepsal mobilizaci, je znacne naivni, nebo totalne blbej. Mobilizaci je mozne vypsat jenom ve valecnem stavu. A ten bud je, nebo neni. Pokud neni a existuje, pak byl zneuzit a v tu chvili predpokladam, ze to posvetil i US, cimztopadem mame daleko vetsi pruser v tom, ze US ted bude resit ustavni zalobu na prezidenta. Sakra, ja bych se nedivil ani puci v te chvili. Tzn. prezident bude mit moznosti: podepsat a zustat prezidentem, nebo byt vyhozen a ignorovan. Realne tedy nebude mit vliv. Ach ne, KDO BY TO BYL CEKAL.
Brundibar
+1 díky za skvělé shrnutí
Gorgussien
Koudelka… To je ten šéf české tajné služby, vyznamenaný šéfem cizí tajné služby za akci čuk&gek, kdy v Langley políbil prsten i Bureš? Muhehé… já se bavím.
To v Reportérech, 168 hodinách či hlavních zprávách asi neuvidíme, že?
Já viděl zase měsíc zpátky ukrajinský batalion Řím a batalion Miláno. Zajímavé, že mají bataliony stejnou taktickou výbavu, nejčastěji Bentaygy a Géčka.
Fiala: Jsme ve válce.
Černochová: Jsme ve válce.
(Baerbocková: Jsme ve válce.)
Pavel: Trvalý mír je iluze.
Babiš: Nechci válku.
Média: Babiš vyhrožuje válkou.
;-)
IS250-3GR-FSE
Baerbockova nevi co mele. Jeji nemcina je na urovni te moji…
Gorgussien
To ji jako omlouvá?
mjfox
kundohlav: OMG, Babišova děvka Tünde Bartha to ofiko přiznala, že vyvolat u voličů strach z války byl jejich cíl.
Babiš mlel furt dokolečka „generál chce válku“ a kdesi cosi, přitom to nebyla pravda, ale proč to neopakovat až do zblbnutí, že?
Babiš mlel o válce i když byl v nějaké debatě sám, prostě bylo potřeba ten strach z války udržovat a obviňovat z toho generála, tzn. na něj naplivat.
Ale samozřejmě, děda Babiš zařídí mír, jen co si ho zvolíte, protože má na všechny telefon… přitom jenom prachsprostě okopíroval billboard Baštovi.
Torm
Ta maďarská děvka je prý tak neskutečně otrlá, že se neštítila ani vzít do ruky propisovačku, kterou měl Babiš v přední noze.
Gorgussien
Babiš, to je ten co ho pětikaola dala na bilboard s Pučinem?
Fiala: Jsme ve válce.
Černochová: Jsme ve válce.
(Baerbocková: Jsme ve válce.)
Pavel: Trvalý mír je iluze.
Babiš: Nechci válku.
Média: Babiš vyhrožuje válkou.
mjfox
Babiš: Já mluvím o míru.
Skutečnost: v každé debatě řekl slovo „válka“ s kadencí jednou za minutu a to i když v té debatě byl sám.
Kdo si dal slovo „válka“ na billboardy:
Bašta a Babiš.
Co si dal na billboard generál Pavel:
Řád a klid.
Koblihy: „když vyhraje volby Petr Pavel, pošle naše děti bojovat na Ukrajinu“
Štěstí pro tuto republiku je, že je tu asi tak o jeden milion blbců míň, než by Babiš potřeboval.
RMick
Fascinuje mne, jak tu svobodníci v záloze – ČVO 760 – poučují člověka, který velel armádám 1 miliardy lidí :-) :-) :-)
Už to tady není ani směšné…. Jste tragičtí idioti, kteří se hrají na disidenty v demokratickém státě a onanují se nad státem, který by je během minuty odsoudil na 15 let vězení…….
už tisíce řití
https://www.youtube.com/watch?v=9efwAf72aO0
Gen. Pavlovi ke zvolení přál m.j. Miroslav Macek
https://viditelny-macek.cz/public/kapitola.phtml?kapitola=141347
a také Zuzana Čaputová (i s komentářem)
https://www.youtube.com/watch?v=U5juHw1Fow8
;-) Baf vaf, ko(na)stěstěnka a kostěy
https://www.youtube.com/watch?v=RHNbkBNbrr8
…skočil do prdele generálovi, tyjadáda dýda dá :-) ..hihihihi hihinka traktáti
https://www.facebook.com/pavel.zitko.prezidentem/videos/685370413329532
To šlo rychle:
https://www.novinky.cz/clanek/domaci-pavel-jmenuje-koudelku-generalem-40421527
A tohle mne taky pobavilo – plynová Julča bojuje za euroatlantické hodnoty v Dubaji:
https://echo24.cz/a/HNdFR/zpravy-svet-batalion-dubaj-emiraty-stahuji-politici-kolaboranti-ukrajina
Koudelku tam chtěl Babiš i Fiala stejně. To zase byla jenom nějaká Zemanova jedovatost, stejně jako jeho kecy na Bisku. Co je na tom špatnýho?
Nic, ale je to, jak říká náš ministerký předseda, signál.
Nějakou dobu jsem se pro nedostatek času nedostal k diskuzi na tomto webísku, a teď se nestačím divit.
Naprosto ctím právo každého na jakoukoli volbu (i nevolbu), nicméně z úvodních volebních článků pana domácího https://dfens-cz.com/soudruh-general-nema-chaos-rad/ i PAKA https://dfens-cz.com/a-kdy-uz-budeme-v-tom-komunismu/ mám slušně řečeno smíšené pocity. Vím, že volba mezi morem a cholerou je nesnadná, nicméně když se nabízejí dvě zla, pak nevolba se z etického hlediska rovná připuštění toho většího.
Babiš rozhodně není můj šálek čaje. Nikdy dříve jsem ho volit nehodlal, ovšem nenadál jsem se, že mu jednou někdo postaví násobně toxičtějšího protikandidáta, proti kterému může Bába (se skřípěním zubů) racionálně vyjít jako menší zlo. Tím netvrdím, že Babiš by byl lepší než generál; horší ale být určitě nemohl.
Diskusi o konkrétních pravomocech prezidenta, kterou někteří vedou, považuji za vcelku jalovou. Jde o celkové politické směřování, vč. zahraničně-politického kursu. Jak píše Jihočech Honza, je to signál. U generála je očividná jistota, že ochotně podepíše cokoli, co Fiala legislativně protlačí přes 108 poslušných. Je-li válka za humny, vojáka za prezidenta může volit snad jen ten, kdo ji chce mít doma na dvorku.
Koukám, kolik zdejších diskutujících, které považuji za inteligentní lidi (i s tím, že plně chápu jejich alergii na Babiše) neprohlédlo, jaká hra se tu hraje. Babiš možná byl spolupracovníkem (nevíme, soudy nedoběhly, ale v PZO vyžadovala StB spolupráci prakticky ve 100%). Zato generál, s jistotou, byl příslušníkem VKR, s hodností a platem. (Ostatně třeba Bobošíková v ABJ přinesla informací pro kritické lidí sdostatek). Přeběhl-li generál z jedné strany na druhou, pak už je těžko si představit ohyb, který by jeho páteř nezvládla. Vybrán NATO do vysoké funkce, vybrán na U.S. ambasádě jako kandidát na prezidenta mezinárodním lobbistou PhDr. Kolářem… co dodat.
Zatímco Babiš, i se svými chybami (a že jich není málo), chce kšeft, generál byl a je (podobně jako česká vláda) kandidátem globalistů, kteří mají své zájmy v ukrajinském konfliktu.
Zatím (a to ještě není ani inaugurován) si stačil padnout kolem krku s Čaputovou (soukromá návštěva ve volebním studiu ještě před oficiálním výsledkem je docela faux-pas, link je výše), naplánovat si s ní návštěvu u Zelenského a telefonátem s Tchajwanskou prezidentkou nasrat Čínu. (Mimochodem, Tchajwanec Vystrčil má téhož poradce, čti loutkovodiče, Dr. Koláře. A které je, kromě Ukrajiny, další ohnisko světového napětí s potenciálem zažehnutí další války ? Náhoda ?) Dále slíbil generálské hvězdičky plk. Koudelkovi (rovněž residentovi), asi za úspěšnou režii zpravodajské hry s Vrběticemi, Čukem a Gekem. To je v krátké době úctyhodný výkon. Po ovoci poznáte je.
Shrnuje např. Kulhavý:
http://www.infokuryr.cz/n/2023/01/29/jindrich-kulhavy-mame-pro-vas-dve-zpravy-jednu-dobrou-druhou-mizernou/
https://pravyprostor.net/?p=155652
kundohlav: „Přeběhl-li generál z jedné strany na druhou, pak už je těžko si představit ohyb, který by jeho páteř nezvládla.“
Řekl bych, že po roce 89 jsme v jistém smyslu přeběhli na druhou stranu všichni.
A docela by mě zajímalo, jak by sis to představoval, aby lidem jako Petr Pavel zůstala rovná páteř: zůstat v KSČ do teď? Udržovat Varšavskou smlouvu? Bylo by to jako lepší?
„mě jako komunistovi nevadí, že jsi vstúpil, ale žes vystúpil!“
to mjfox
Docela slušná demagogie.
My ostatní jsme „přeběhli na druhou stranu“ z pozice nasraných s režimem nesouhlasících občanů. Pávek z pozice vysoce postaveného s režimem kolaborujícího soudruha agenta. Vskutku nechcete vidět rozdíl ? (nemístná generalizace)
O zachování Varšavské smlouvy jsem nikdy nehovořil (podsunutí netvrzeného; nemluvě o tom, že naopak zachováno zůstalo NATO). Je mi putna, k jaké politice se páteř soudruha přikloní. Jen je holt diskvalifikován po zbytek života kandidovat za opačnou stranu do vysokých funkcí. Neví-li to on sám, měli by to vědět voliči.
Pokud byste chtěl argumentovat, že Babiš taky, předejdu tomu, že generál se omočil oproti Babišovi násobně více; jak tenkrát, tak i se svými nynějšími loutkovodiči. Zbytek je už jen hledání menšího zla (pokud vůbec existuje v dané situaci).
Pávek nebyl s režimem kolaborující soudruh, Pávek byl režim.
Byl součástí režimu, stejně jako Babiš. Babiš se pak stal nejmocnějším lobbistou v dějinách ČR, ovládl neskutečné množství českého průmyslu, protlačil Biopaliva, měl prsty v Unipetrolu s Orlenem…Soc dem skálala jak von pískal. Nevim, kde se pořád bere to přesvědčení, že t sím jeho psychicky labilním chováním a patologickým lhaním, kdy tváří v tvář trvdí, že neudělal něco, na co hledí, že dělal, nevim, kde se ve vás bere tak neochvějný přesvědčení, že je to nějaký menší zlo. Jasně no, šel by víc proti vládě. S tím souhlas. Dejme Pavlovi 100 dní a uvidíme. Ze začátku si vyskakovat nebude.
shifty
31.1.2023 v 15:27
Byl součástí režimu, stejně jako Babiš. Babiš se pak stal nejmocnějším lobbistou v dějinách ČR, ovládl neskutečné množství českého průmyslu, protlačil Biopaliva, měl prsty v Unipetrolu s Orlenem…Soc dem skálala jak von pískal. Nevim, kde se pořád bere to přesvědčení, že t sím jeho psychicky labilním chováním a patologickým lhaním, kdy tváří v tvář trvdí, že neudělal něco, na co hledí, že dělal, nevim, kde se ve vás bere tak neochvějný přesvědčení, že je to nějaký menší zlo. Jasně no, šel by víc proti vládě. S tím souhlas. Dejme Pavlovi 100 dní a uvidíme. Ze začátku si vyskakovat nebude.
– – –
Ten hajzl si vyskakuje už teď, aniž by převzal funkci prezidenta:
https://www.seznamzpravy.cz/clanek/domaci-politika-pavel-zvazuje-trestni-oznameni-kvuli-deni-v-prezidentske-kancelari-224816#dop_ab_variant=0&dop_source_zone_name=zpravy.sznhp.box&source=hp&seq_no=1&utm_campaign=abtest203_personalizovany_layout_varA&utm_medium=z-boxiku&utm_source=www.seznam.cz
.
https://www.novinky.cz/clanek/domaci-hrad-provadel-aktivity-v-sede-zone-pavel-zvazuje-trestni-oznameni-40421605
Tak na tohle se těším. To, že si tam Zemanovo loutkovodiči jeli svoje prasárny a kšefty je celkem jasné. Bylo by fajn vidět třeba Mynáře, jak si konečně nabije tu svoji nadutou vyžranou držku. Vážně doufám, že do tohohle se bude šťourat naopak co nejvíce.
A tady v principu nejde o Zemana. Tomu podle mě nic nehrozí. Ale tý jeho partě hrozí dost.
To spíše Nejedlého. Ale může být, že mám jen iracionální alergii na lidi, co jezdí G-wagenem. Pro mě je to prostě symbol mafiánství v kombinaci s určitými… Parametry… Řidiče.
Dneska jsem měl rozhovor s paní, která bydlí v nájmu, tedy spíš bydlela, v Mynářově „rodinném domku“ na Jánském vršku.
Prý osobně přišel aby mu podepsala papír, že tam nikdy v podnájmu nebyla … Poslala ho do pryč a od zítřka je bezdomovec …
Suma sumárum: ti hajzlové už tuší, že nastává doba zúčtování. Krytí z Hradu či od AB odchází pomalu do historie a krysy zdrhají jak mohou …
Pořád však věřím, že na každé prase se vaří voda a najde se řezník, i když to bude holt nějaký čas trvat :)
Řezník se vždycky najde, na svině obzvlášť :) To se neboj :)
Tý bandě zmrdů kolem Zemana to jenom přeju.
Ty používáš přihlášenej seznam se seznam zprávama jo? Koukám, email na seznamu a poznej svého nepřítele :D
shifty
31.1.2023 v 16:06
Ty používáš přihlášenej seznam se seznam zprávama jo? Koukám, email na seznamu a poznej svého nepřítele :D
– – –
Opět blitka. Jaký „…email na seznamu a poznej svého nepřítele …“,co to třepeš za chujoviny…?
:OD
No dej si bacha. To vo tobě budou vědět všechno.
shifty:
Někde jsi cosi zaslechl a ječíš nějaký bludy a konspirace.
:OD
To spíš ty by jsi měl ječet, pomalu :))
kundohlav: Nepodsouvám, ptám se.
Rozhodně tu nebyl jeden Petr Pavel a 10 milionů (se Slovenskem 15) nasraných a s režimem nesouhlasících občanů. Celá řada „kolaborovala“ s režimem více či méně a v roce 89 bylo ve Straně asi 2 miliony lidí (o rok později už to bylo jen 300 tisíc).
(Babiše neřeším, protože to mělo smysl před volbama, kdy se lidi vymezovali proti generálovi, protože „nebudu volit komunistu“ a bylo na 100% jisté, že nějaký „komunista“ na tom hradě skončí v každém případě.)
Všichni ve státním byli ve straně. A další miliony lidí tam byli taky. Vsadím se, že i půlka místní Pavlobijců.
To že byl Babiš ve straně ještě před půl rokem tady nikomu z nich nevadilo. Z Pavla se teď můžou posrat.
Ano, i všichni profesionální vojáci byli ve Straně, asi těžko jsme po revoluci mohli rozpustit armádu a začít školit nové lidi úplně od nuly… a vybrat nějaké kádry, co nebyli ani v SSM a pro jistotu ani v pionýru.
Když skončila 2. světová válka, Němci si taky nechali své generály (kromě těch, co šli před soud), přestože byli všichni v NSDAP.
A někteří němečtí prezidenti taky mají za sebou minulost v NSDAP. A to se za Hitlera, potažmo za rozpoutání 2. světové války do dnes styděj.
mjfox
31.1.2023 v 15:35
Ano, i všichni profesionální vojáci byli ve Straně, asi těžko jsme po revoluci mohli rozpustit armádu a začít školit nové lidi úplně od nuly…
– – –
Samozřejmě, že všechny gumy ČSLA v KSČ nebyly.
.
shifty
31.1.2023 v 15:29
Všichni ve státním byli ve straně.
– – –
Opět výblitek primitivní plzeňského řezníka…
:OD
corona: Zalez. My tady trolly nekrmíme.
mjfox
31.1.2023 v 15:35
Ano, i všichni profesionální vojáci byli ve Straně,…
– – –
Ano, primitiv mjfox, který za starého režimu leda tahal kačera, dobře ví, co jak bylo…
NE. Neexistovala podmínka, aby voják z povolání byl členem KSČ.
.
corona: Řekl jsem to už několikrát: trolly nerkmíme.
mjfox
31.1.2023 v 16:30
corona: Řekl jsem to už několikrát: trolly nerkmíme.
– – –
Ano, primitivní pubertální tele s nickem „mjfox“ zde vypustilo kravinu „Ano, i všichni profesionální vojáci byli ve Straně,…“ a po upozornění, že skutečnost taková nebyla, soustavně mele další nesmysly…
:OD
corona: Zmiz, zmrde. Děláš tu ze sebe jenom kreténa.
Trolly nekrmíme!
mjfox
31.1.2023 v 16:49
corona: Zmiz, zmrde. Děláš tu ze sebe jenom kreténa.
Trolly nekrmíme!
– – –
Dokonale jsi ty ze sebe udělal blba výrokem „Ano, i všichni profesionální vojáci byli ve Straně,…“.
.
corono, ty jsi stejnej zmrd jako Babiš, vůbec bych se nedivil, kdybys byl nejen v KSČ, ale i v STB. Dneska to samozřejmě budeš popírat.
mjfox
31.1.2023 v 17:03
corono, ty jsi stejnej zmrd jako Babiš, vůbec bych se nedivil, kdybys byl nejen v KSČ, ale i v STB. Dneska to samozřejmě budeš popírat.
– – –
Babiš…?
Aha, asi ten, co kandidoval na prezidenta kontra tomu zmetkovi, co se ohání červeným baretem a v 80. letech hnal kariéru někam vysoko, s krycím jménem Pávek a s funkcí šéfa základní oragnizace KSČ…
Mimochodem, jak jsem již psal, nebyl jsem nikdy ani kandidát jakékoli politické strany.
Zkratka složek SNB se psala StB, ale to ty nemůžeš vědět, tahals tehdy kačera a proto píšeš nesprávně „STB“, bambulko…
:O)
corono, Babiš taky všecko popírá a ještě tvrdí, že vyhrál tři soudy. Můžeš tu pindat, co chceš, je ti to prd platné.
mjfox
31.1.2023 v 17:25
corono, Babiš taky …
– – –
Nezajímá mě Babiš.
Do volební schránky jsem vhodil poslední možnost proti bělofousatýmu zmetkovi, o kterým toho vím víc, než průměrný občan ČR.
.
corona: Jasně, Baštu, co odvolá vládu. Že máš v hlavně nasráno, dokazuješ každý den, tak proč ne u voleb.
(A už dost. Trolly nekrmíme.)
mjfox
31.1.2023 v 17:39
corona: Jasně, Baštu, co odvolá vládu. Že máš v hlavně nasráno, dokazuješ každý den, tak proč ne u voleb.
(A už dost. Trolly nekrmíme.)
– – –
Nevím, cos mínil větou „Jasně, Baštu, co odvolá vládu.“
Nikdy jsem nikoho takového nevolil.
.
Jdi si radši házet krikeťákem
shifty:
Ano, ty primitive, „Všichni ve státním byli ve straně.“.
Protože jsi někde něco slyšel, tak bude zvracet nesmysly – kdo byl „ve státním“ je zcela neohraničitelný pojem.
.
Příslušníci silových složek tam z většiny byli. Uznávám, že ne všichni. Nebuď hysterickej :)
shifty
31.1.2023 v 16:22
Příslušníci silových složek tam z většiny byli. Uznávám, že ne všichni. Nebuď hysterickej :)
– – –
Víš naprostý kulový, co jak bylo a proč to bylo.
Sežereš z médií kdejaký hoax a pak ho vykřikuješ do prostoru.
.
bla bla bla
Ja krasne jak se tady dohadujete. Fakta jsou tato: Na hrade bude lampasak, komanč, preceda zo ksc, rozvedcik a agent se svou choti politrukem. Stale ještě bez mandatu ale s velkým.apetitem.
Gorgussien:
Fakta jsou taková, že 3,3 Mega lidu volilo produkt „Zelená hlava, fousy a hadry“ (© M.Koller).
Já znám situaci trochu lépe a volil jsem tedy kontra. Už jen pro klid vlastního svědomí.
Co se týká té matrace, školičkou cílila na upíchnutí se v ČSLA v politické sféře, takže o jejím obsahu hlavičky nelze pochybovat. Kariéristka stejného ražení, jako bělofous.
Zmíním ale jednu skutečnost – u mnoha útvarů za starého režimu byli i politruci bez patřičné politické kvalifikace. Např. pokud nebyl vhodný absolvent se školou politického směru, funkce byla obsazena třeba VZP s technickou kvalifikací, který pozbyl zdravotní způsobilost. Takový obvykle příliš politicky neprudil.
.
shifty: zapomínáš na jednu důležitou věc. Možná nějací místní Pavlobijci ve straně byli (nevím, netuším, ale tipuju, že třeba corona ano). Nicméně oni nekandidují na prezidenta, takže diskusní faul.
V roce 2000 by se dalo argumentovat tím, že holt žádné kandidáty na prezidenta nemáme. Byla by to blbost (ve straně bylo tak 2M lidí, jak píše mjfox), ale aspoň by to mělo nějakou logiku. Pořád bych tam ale nechtěl protekčního komanče-rozvědčíka a ještě před 20 lety by to bylo naprosto nemyslitelné, že by nějaký v té době šedesátiletý rozvědčík z ČSLA kandidoval.
V roce 2023 je to ale už úplná blbost. Prezident musí mít 40 let. Někdo, komu je 40 se narodil v roce 1982 a takový člověk ve straně nebyl a kariéru v ČSLA fakt nebudoval. A to se týká všech lidí do 50 let, protože ti mohli být tak maximálně v pionýru nebo možná ti nejstarší ve Svazarmu. To je sakra daleko k rudé knížce a prominentům v PZO nebo rozvědce.
A teda nevím, ale nikdy jsem si nevšiml, že by tady lidem nevadilo, že byl Babiš estébák, tj. nejen komanč, ale ještě o level vejš.
Jinými slovy, jsou to miliony lidí, kteří ve straně nebyli. Dokonce i hned v roce 1989 takových byla většina (z 10M lidí 2M ve straně, takže z dospělých tak 6M mimo stranu). Takže z toho fakt nedělej něco jako „o nic nejde, však tam byl každej“. Nebyl a nebyla takových dokonce ani většina, dokonce ani polovina.
fatdwi
31.1.2023 v 16:37
shifty: zapomínáš na jednu důležitou věc. Možná nějací místní Pavlobijci ve straně byli (nevím, netuším, ale tipuju, že třeba corona ano)
– – –
Pod nickem „corona“ zde píšu pouze já a jak jsem již několikrát uváděl, nebyl jsem nikdy ani člen, ani kandidát jakékoli politické strany, za starého ani za nového režimu.
Co a jak byl v PZO víš ty leda z doslechu, protože jsi za strého režimu mohl nejvýše tahat kačera.
.
corona: tak jistě, když tady de facto usvědčenej lhář a kádrovácká svině bude psát, že nebyl ve straně, tak je to určitě pravda. Možná je, ale sorry, je mi to šumák a to už víc věřím třeba Behemotovi, ať je jakej chce, než Vám.
fatdwi
31.1.2023 v 16:49
corona: tak jistě, když tady de facto usvědčenej lhář a kádrovácká svině bude psát, že nebyl ve straně, tak je to určitě pravda. Možná je, ale sorry, je mi to šumák a to už víc věřím třeba Behemotovi, ať je jakej chce, než Vám.
– – –
Čemu věří nebo nevěří hloupý kecka s nickem „fatdwi“ je mi celkem fuk.
Jsi jen jeden další v řadě naivních hlupáků, neorientujících se v současném dění a velmi snadno manipulovatelných mediálními výkřiky.
.
corona: když o mě ulhaná kádrovácká špína napíše „hloupý kecka, snadno manipulovatelný mediálními výkřiky“, tak je svět zcela v pořádku. „Lidi“ jako Vy jsou důležití, protože umožňují lidem, jako jsem já získat okamžitou zpětnou vazbu, zda se z nich náhodou pomalu nestávají stejní režimní zmrdi. Zatím si vedu dobře.
fatdwi
31.1.2023 v 17:02
corona: když o mě ulhaná kádrovácká špína napíše „hloupý kecka, snadno manipulovatelný mediálními výkřiky“, tak je svět zcela v pořádku. „Lidi“ jako Vy jsou důležití, protože umožňují lidem, jako jsem já získat okamžitou zpětnou vazbu, zda se z nich náhodou pomalu nestávají stejní režimní zmrdi. Zatím si vedu dobře.
– – –
Milý blbounku, já nebyl nikdy ani kádrovák, ani jakákoli podobná funkce.
A že jsi velmi snadno manipulovatelný médii vím od té doby, co jsme měli debatu na téma „reklama a její vliv na spotřebitele“…
:OD
corona: tak to je góóóóóól :-)))) Koukám, že tu diskusi, ve které jste totálně propadl a prokázal, že jste snadno manipulovatelný dement jste si během času upravil tak, že jsem ten manipulovatelný vlastně já:-D
Hele mě málokdy překvapí, že mě někdo, o kom mám fakt špatné mínění překvapí tím, že je ještě blbější, to už se spíš stane, že si musím poopravit názor opačným směrem. Ale Vy jste teda třída, to se jen tak nevidí.
PS: nikde nepíšu, že jste kádrovák byl, ale že jste jím dnes. Prostě špína.
fatdwi
31.1.2023 v 18:02
corona: tak to je góóóóóól :-)))) Koukám, že tu diskusi, ve které jste totálně propadl a prokázal, že jste snadno manipulovatelný dement jste si během času upravil tak, že jsem ten manipulovatelný vlastně já:-D
– – –
Nevím, co tu zkoušíš žvanit.
Na mě reklama nepůsobí, umím ji odfiltrovat tak, že se míjí účinkem.
Ty ovšem nikoliv – ta debata byla právě o tom, že jsem reklamu označil za nepotřebnou.
.
corona: :-)))))))
To se musí zažít, to bych sám nevymyslel, možná by to napadlo nějakýho hodně dobrýho scénáristu sitcomů. Málokdy se dá říct „made my day“ na něčí debilitu, ale ta Vaše je prostě svým způsobem kouzelná a roztomilá.
fatdwi
31.1.2023 v 18:13
corona: :-)))))))
To se musí zažít,…
– – –
Ano. Já reklamu opravdu nepotřebuju. Je otravná, zabírá prostor, zvyšuje ceny.
Ty jsi jiná generace – na reklamu máš vytvořen návyk.
.
Jen technicka – ti, co nejvice krici, jak na ne reklama nepusobi, tak na ty presne pusobi nejvice…
Lojza
31.1.2023 v 18:57
Jen technicka – ti, co nejvice krici, jak na ne reklama nepusobi, tak na ty presne pusobi nejvice…
– – –
Předloni na podzim – čínský elektromobil s fantastickými parametry a tvoje prohraná sázka.
Sežrals tehdy reklamu, kterou jsem já označil za blaf, ani jsem ji vidět nemusel, stačily jen údaje, které jsi vytáhl.
:OD
Ooo nikoliv.
Napriklad, nebyla to reklama.
Ale chapu, ze nekdo s IQ 85, jako ty, to nedokaze rozpoznat.
corona: když už jste se zase rozhodl vstřelit další vlastní góóól, tak k té elektromobilitě: jednou tady jedna kádrovácká špína psala, že není možné nabíjet ten krám 100 kW nabíječkou, protože „víš, jakej by to musel být tlustej kabel? Haha, fyzika, haha“ a to všechno ten hlupec psal téměř ve chvíli, kdy jsem u toho krámu stál a tou neexistující haha-hadicí to nabíjel:-)
Takže když si pak soudruhu děláte srandu z jiných, je to poněkud úsměvné. Ale jen tak dál.
A potrefená husa zakejhala…
@fadtwi 31.1. 16:37
Já byl v SČSP.
A v SSM.
A v Pionýru.
Jiskry si nepamatuji.
Obavám se, že by nejen Vám jakýkoliv jiný kandidát nekomunista také nevyhovoval.
A popravdě kandidovali všichni kdo chtěli a kdo na to měli.
Dachsmeister: nebýt za totáče ve straně nijak neimplikuje, že by mi dotyčný kandidát vyhovoval. Jen je pro mě záhadou, že ač většina lidí, kteří by formálně a teoreticky mohli o prezidentsví usilovat za totáče ve straně nebyla, kandidáti ano a ti dva poslední dokonce takovej level, že by mi musela pracka upadnout, abych to jednomu z nich hodil.
Mě z toho vyplývá, že plyšák nejen, že byl organizované předání moci (což už dnes víme), ale že to byl i dočasný ústup do předem připravených pozic a za 30 let už kádry zase lezou ven zcela v pohodě a nejen, že jsou v politice, ale rovnou nám tu vládnou. Holt soudruzi tehdy měli moc a taky věděli, jak si ji v „demokracii“ udržet (o tom bohužel něco vím, tady v Brně by Sysop jistě věděl, kdo točil klikou a minulost temnější než Babiš).
fatdwi: V zásadě stačí věk nad 40 let, abys mohl kandidovat na prezidenta, to je asi 6 milionů lidí v ČR. Proč jsme si z tolika lidí vybrali zrovna generála? Protože nikdo jiný na to neměl nebo to nechtěl dělat.
Že to není taková prdel, je vidět třeba na Fischerovi, toho dávám za příklad hrozně rád. Ten byl úplně ideální kandidát, zkušenosti v politice, je to senátor, v KSČ nikdy nebyl, úplně blbej taky není… akorát je tam to „něco“, proč na generála prostě nemá. Upřímně, Pavlovi stačilo se v debatě na Babiše zle podívat a ten se rozklepal jak školák před učitelem, kterej ho přistihnul, že rozbil okno. Umíte si představit, že by to dokázal Fischer?
Danuše je ženská, „Čaputová z wishe“, ta na to taky nemá, Babiš je kreatura a zbytek je hvězdná pěchota. Josef Skála nesesbíral podpisy, samotnýho by mě zajímalo, kolik hlasů by získal (a nejspíš by dostal odstupné stejně jako Středula) a Janečka je taky velká škoda, čím víc exotů, tím větší sranda.
Plácej se přes ruce jak chceš, ale Petr Pavel je po všech stránkách ze všech těch kandidátů nejlepší. Až se koblihy za pár měsíců přestanou bát, že je pošle do války, vezmou ho taky za svého.
mjfox: vážně věříte, že je tady jen soudruh generál a ta „hvězdná pěchota“, co mu dělala křoví? Vážně věříte, že mezi těmi cca 6M lidmi není nikdo, ani jeden, kdo by byl lepší?
Pokud ne (doufám, že máte nějakou tu soudnost), pak se můžete sám sebe zeptat: proč se teda někoho takové nebyli zeptat a neudělali z něj marketingovej produkt jako z generála? Nepřipadá Vám tak trochu, že loutkovodiči věděli velmi dobře, kde lovit? A že tedy – abych navázal na diskusi v jiném vlákně (nebo pod jiným článkem, teď nevím) – to bylo tak nějak předem připravené?
Protože ti loutkovodiči potřebují někoho s tou správnou kádrovou prověrkou. Někoho, kdo má páteř přesně takovou, jakou potřebují. Někoho, kdo bude plnit jejich zájmy a nebude u toho blbě kecat.
Ne proto, že „nikdo lepší nebyl“ (tedy, pro ně skutečně ne). Pro nás, resp. pro ČR by se takových určitě našlo dost. Ale proto, že ti, kteří o tom rozhodují, na tom nemají zájem. Kdyby měli, tak to bude jinak.
Vem si slovník, najdi si spojku „nebo“ a pečlivě prostuduj její význam.
mjfox: „Protože nikdo jiný na to neměl nebo to nechtěl dělat.“
fatdwi: „Vážně věříte, že mezi těmi cca 6M lidmi není nikdo, ani jeden, kdo by byl lepší?“
Mezi těma 6M lidí, kteří by dle zákona mohli dělat prezidenta, by se jistě našlo třeba 100 000 dobrých prezidentů, problém je, že nikdo z nich nechtěl a jen hrstka skutečně kandidovala a i v tom výběru bylo několik vyloženě slabých kusů.
Tvoje konspirační teorie o loutkovodičích je moc pěkná. Nejspíš budeš vědět i kdo vodil Havla, Klause nebo Zemana… resp. každého prezidenta na světě jistě někdo vodí. A kdo asi vodil Masaryka?
mjfox: míjíme se, zkusím to znovu:
„na to neměl nebo to nechtěl dělat“ – a já říkám „měl by na to, i by to třeba dělat chtěl, ale ti, kteří o tom rozhodují, se ho prostě neptali“.
Fakt si myslíte, že jednoho rána se soudruh generál probudil a řekl si „hmm, zkusím příště kandidovat na prezidenta, to půjde“? Ale pokud považujete mou „teorii o loutkovodičích“ za „konspirační“, tak asi nemá smysl dál něco řešit. Jen bych nadhodil otázku k zamyšlení jistého poraženého prezidentského kandidáta a jedné mimořádné schůze rozpuštěného parlamentu, která dotyčnému zajistila miliardy na náš účet díky schválení lití sraček do benzínu. Můžete si říct, že ty „konspirační teorie o loutkovodičích“, kterým ten pán tehdy byl, jsou kravina. Tak jo. Je to konzistentní s tím, že je kravina, že by si Pávka někdo vybral a dobře věděl, co dělá.
Nic takového se nestalo, kdepak. Nikdo si Pávka nevybral a ti poslanci se tenkrát sešli z dobré vůle, protože i když už měli volno, každý z nich cítil svou občanskou povinnost do toho parlamentu ještě jednou zajít, zrovna v jeden konkrétní den a odhlasovat jeden důležitej zákon. Kdepak nějakej estébák v pozadí, to je konspirační teorie pro blbečky.
fatdwi: Byl bys vůbec někdy spokojený? Kohokoliv, kdo by kandidoval, měl za sebou sponzory a tým a nakonec vyhrál volby, bys označil za „loutku“.
O tom, jak to probíhalo, mám jen kusé informace, resp. představy, Pavlovi a Kolářovi jsem u jejich schůzky nesvítil. Můžu se jen dohadovat, že se tak zamysleli, kdo bude příští prezident a proč zrovna Babiš a jestli nemáme někoho jiného, kdo by se mu postavil. Možná i probrali pár lidí, který kandidovali minule (Hilšer, Fischer, Drahoš, Horáček…) i nějakejch novejch koní. Myslím, že jsem někde četl, že uvažovali i že by to byl Kolář. Nakonec vybrali Pavla a cesta na hrad začala.
BTW, že Pavel bude prezident, jsem tak nějak tušil už dávno, resp. mi bylo jasné, že to je člověk, který by Babiše mohl porazit. (Mezi další moje tipy patřil i Vít Rakušan, ale ten měl úplně jiné starosti…)
AB byl pro ČR čím dál tím větší problém, voliči mu to ukázali před rokem a půl. Z představy AB jako prezidenta se většině lidí ježej chlupy. PP se dostal do pozice, že byl jediný, kdo ho mohl porazit a staré přísloví říká „když je někdo jedinej, kdo to může udělat, tak to musí udělat“.
mjfox: „Byl bys vůbec někdy spokojený? Kohokoliv, kdo by kandidoval, měl za sebou sponzory a tým a nakonec vyhrál volby, bys označil za „loutku“.“
Promiň, ale tobě začala perioda?
Kdokoliv, kdo si přečetl o (dvojitých) agentech a jejich vlastních zkušenostech ať už z dob železné opony nebo i ze současnosti tak nikdy nemůže napsat, že není pochybnost o nezávislosti rozvědčíka. Zejména v méně rozvinutých zemích CIA byla schopna naverbovat vysoké šarže či dokonce hlavy bezpečnostních složek i politiků. I komunistické rozvědky ČSSR nebo svazu byly dost úspěšné. A to je řeč o agentech. Byly pochopitelně i měkčí formy spolupráce.
Komouš a zelená guma ČSLA překabátěná do vysokého ouředníka NATO – z pohledu jeho nezávislosti (nebo spíše důvěře, že bude hájit zájmy ČR) je to jako věřit kurvě na hlaváku, že nemá žádnou nemoc. Bohužel u rozvědčíka se to, že se kurvil s kdekým, prezentuje naopak jako „zkušenost“.
Ostatně i jeho prozápadní fanatické kroky, kdy ještě není ani prezident to jen potvrzují a slibují, že tohle bude velká show.
mjfox: jestli bych byl spokojený těžko říct, to by záleželo na tom, kdo by tam byl. Ale že bych byl spokojenější, kdyby to nebyl prověřený kádr, to je prakticky jisté.
„Většině“ se skutečně z představy AB prezidentem chlupy neježí, protože „většině“ je to šumák, který komanč tam bude, nebo tam AB chce. Jak se můžete snadno přesvědčit, když nahlédnete do počtů voličů a jejich (ne)účasti na divadle.
O tom, že „byl jedinej“ už jsme mluvili, netřeba se opakovat, Váš fatalismus nesdílím.
fatdwi 1.2.2023 v 16:26
Nikdo si Pavla nevybral a nikdo ho nepřepracovává.
Včera odpoledne ČR plus:“…je bytostně zodpovědným hospodářem a kdyby se nestal presidentem, byl by pravděpodobně lesníkem.“
ygorek: :-D Jasně, a první dáma je se svým studijním backgroundem něco mezi selkou, co miluje život v ústranní jihočeského statku a skromnou živnostnicí, kterou by jistě byla, nemuset paníprezidentovat.
Paradoxní je, že je to jako kdyby se vymazalo těch 30 let od sametu – kdyby nebyl, klidně jsme mohli mít zasloužilého rozvědčíka s jeho soudružkou politručkou první dámou v čele úplně stejně jako dnes. Není to krásný?
ygorek
3.2.2023 v 11:58
lesníkem, jo? možná už to má v makovici domotaný a myslel zrovna na todle, jak vykládal ty historky vo plazení v blátě?
Behemot 3.2.2023 v 15:24
Říkala to ta paní, co čte komentáře do mikrofonu, jméno jsem nezachytil a po hlase poznám jen B.Tachecí a Z.Senkovou. Pochybuji, že předmětný text psal pan generál v.v. a nedivil bych se, kdyby o takovém textu nevěděl.
Jasně že lesníkem…
Čím jiným ve flanelové košili?
jizlivec 3.2.2023 v 15:37
Děkuji za postřeh, to mi nedošlo.
Je fakt, že často vídaná zelená fleecová mikina nebo bunda pro imič použita být nemohla, tam je nika obsazená.
Čaputovou nemohu posoudit, zase tak moc Slovensko nesleduji, ale nemohl jsem se ubránit dojmu, že Nerudová byla 2. nejhorší kandidát, a to jen díky tomu, že Bašta je již několik let „jinde“, a v těch diskuzích to bylo zoufale vidět. Její jediná deviza byl fakt, že „je žena“ (takže to logicky hrála na to, že kdo volí Nerudovou, je progresivní, protože nevolit ženu je samozřejmě hřích), a peníze, patrně od manžela.
Jo, a taky fakt, že měla štěstí a je jí 43, protože jako správná progresivní kariéristka by v té straně byla taky, ale vzhledem k věku to mohla dotáhnout tak maximálně do Jiskřiček.
premiér perlí:
https://www.novinky.cz/clanek/domaci-jsme-suverenni-stat-vzkazuje-fiala-cine-40421576
Suverénní stát, voláme si, s kým chceme…
Ale jezdit nemůžeme, v čem chceme, elektřinu nemůžeme vyrábět, z čeho chceme, dokonce nemůžeme ani číst weby, které chceme. Za co stojí taková „suverenita“ by nejlépe vyjádřil hostinský Palivec.
už i oficiální uhnijní plátek potvrzuje, že lidi umírají, protože nemají základní léky https://www.politico.eu/article/health-care-pharma-why-is-europe-running-out-of-medicines-and-whats-being-done-about-it/
kdo za to tak asi může, kdo tady 30 let vytrvale kurví trh všema možnejma prostředkama, takže všichni zdrhají do hajzlu – jenom loni skončilo několik firem co dodávaly desítky procent spotřeby surovin nutnejch pro výrobu léků – zatímco na druhé straně si vymejšlí utopický hovadiny, do kterejch leje stamiliardy ojro? tady ten sovětskej svaz západu začíná byt pěkně v prdeli
ale konec příde už brzo, už to sami vzdávají, talijánůj už prej z brusele vzkázali, že žádný posílání prachů na jih už nebude, teď budou desítky miliard ojrů do ukravíny, takže během pár let talijáni odejdou z ojra, a pokud jim na jihu Afriky wágnerovci rozstřílí, nebo přátelky převezmou ty plynový naleziště a tankovací terminály, tak ten úpadek asi vyvrcholí i odchodem z uhnije jako takové, aby si mohli vést svůj vlastní obchod nezávisle na diktátu buzerantů
Ve finále by to pomohlo ne? Tak co.
Zůstanou jen nejsilnější švábi a štíři!
přesně, hlavně to, že doposud JE PLATNÝM PREZIDENTEM dědek na hradě, ale zmrdovi eště nezaschly všecky hlasy a už potentátuje po světě a prakticky všecko špatně a prooser, jak se dalo čekat
Ty pravomoce jsou dulezity prave proto, ze prezident ma nejake zajimave pravomoci a podpisove pravo na zakonech to neni a uz vubec nema zajimave pravomoce v tom, cim se strasi nejvic. To je tim, ze bude valka a mobilizace. Jo, prezident uredne vyhlasuje mobilizaci, ale on ji muze vyhlasit az v dobe, kdy je po krk ve srackach.
Tzn. ten nejvetsi strasak voleb je ten nejmin dulezity a je uplne u prdele, jestli Fialovi prezident vsechno podepise, nebo ne. Protoze z hlediska zakonu jde o hovno, prezidentovo veto se prehlasuje bez ohledu na duvody prezidenta, protoze poslanci hlasuji podle sve prislusnosti a nikoliv podle sveho nejlepsiho svedomi a vedomi.
Jinak receno, je uplne jedno, jestli bude na hrade Pavek, Bures, nebo epic fail Nerudova, protoze je to UPLNE JEDNO.
Ty nejvetsi problemy soucasnosti prezident nema sanci vyresit. Inflaci nevyresi, protoze do rady CNB bude novy prezident nominovat jednoho cloveka. Pripadnou valku nevyresi, protoze ji prevezme po hlasovani obou snemoven a nemuze ji vetovat. A mimovalecnou pomoc Ukrajine nema sanci ovlivnit, protoze ji vysila vlada.
Fakt je to uplne jedno, kdo je na Hrade. A kdo si mysli, ze by Babis nepodepsal mobilizaci, je znacne naivni, nebo totalne blbej. Mobilizaci je mozne vypsat jenom ve valecnem stavu. A ten bud je, nebo neni. Pokud neni a existuje, pak byl zneuzit a v tu chvili predpokladam, ze to posvetil i US, cimztopadem mame daleko vetsi pruser v tom, ze US ted bude resit ustavni zalobu na prezidenta. Sakra, ja bych se nedivil ani puci v te chvili. Tzn. prezident bude mit moznosti: podepsat a zustat prezidentem, nebo byt vyhozen a ignorovan. Realne tedy nebude mit vliv. Ach ne, KDO BY TO BYL CEKAL.
+1 díky za skvělé shrnutí
Koudelka… To je ten šéf české tajné služby, vyznamenaný šéfem cizí tajné služby za akci čuk&gek, kdy v Langley políbil prsten i Bureš? Muhehé… já se bavím.
Tak proruští nalezli do Dubaje a nacionalisti zase do Monaca.
Batalion Monaco
https://www.youtube.com/watch?v=P2ZOBFFvXFw
To v Reportérech, 168 hodinách či hlavních zprávách asi neuvidíme, že?
Já viděl zase měsíc zpátky ukrajinský batalion Řím a batalion Miláno. Zajímavé, že mají bataliony stejnou taktickou výbavu, nejčastěji Bentaygy a Géčka.
Vzácný závan zdravého rozumu a chladné hlavy:
https://cnn.iprima.cz/komentar-nejvetsim-porazenym-voleb-jsou-fandici-novinari-199427
to JČH
Fiala: Jsme ve válce.
Černochová: Jsme ve válce.
(Baerbocková: Jsme ve válce.)
Pavel: Trvalý mír je iluze.
Babiš: Nechci válku.
Média: Babiš vyhrožuje válkou.
;-)
Baerbockova nevi co mele. Jeji nemcina je na urovni te moji…
To ji jako omlouvá?
kundohlav: OMG, Babišova děvka Tünde Bartha to ofiko přiznala, že vyvolat u voličů strach z války byl jejich cíl.
Babiš mlel furt dokolečka „generál chce válku“ a kdesi cosi, přitom to nebyla pravda, ale proč to neopakovat až do zblbnutí, že?
Babiš mlel o válce i když byl v nějaké debatě sám, prostě bylo potřeba ten strach z války udržovat a obviňovat z toho generála, tzn. na něj naplivat.
Ale samozřejmě, děda Babiš zařídí mír, jen co si ho zvolíte, protože má na všechny telefon… přitom jenom prachsprostě okopíroval billboard Baštovi.
Ta maďarská děvka je prý tak neskutečně otrlá, že se neštítila ani vzít do ruky propisovačku, kterou měl Babiš v přední noze.
Babiš, to je ten co ho pětikaola dala na bilboard s Pučinem?
Fiala: Jsme ve válce.
Černochová: Jsme ve válce.
(Baerbocková: Jsme ve válce.)
Pavel: Trvalý mír je iluze.
Babiš: Nechci válku.
Média: Babiš vyhrožuje válkou.
Babiš: Já mluvím o míru.
Skutečnost: v každé debatě řekl slovo „válka“ s kadencí jednou za minutu a to i když v té debatě byl sám.
Kdo si dal slovo „válka“ na billboardy:
Bašta a Babiš.
Co si dal na billboard generál Pavel:
Řád a klid.
Koblihy: „když vyhraje volby Petr Pavel, pošle naše děti bojovat na Ukrajinu“
Štěstí pro tuto republiku je, že je tu asi tak o jeden milion blbců míň, než by Babiš potřeboval.
Fascinuje mne, jak tu svobodníci v záloze – ČVO 760 – poučují člověka, který velel armádám 1 miliardy lidí :-) :-) :-)
Už to tady není ani směšné…. Jste tragičtí idioti, kteří se hrají na disidenty v demokratickém státě a onanují se nad státem, který by je během minuty odsoudil na 15 let vězení…….