Vohnout z Řeporyj I.: Lide ruský poslyš - zpět na článek

Počet komentářů: 310

  1. Novotny byl dobry, ocenil jsem ho. Nesral se s nimi a rekl jim to na plnou hubu.

    Co bychom my meli rozebirat, jsou ta silenstvi, ktera tam padala z Rusu. Vite treba, ze obcanskou valku v Rusku nerozpoutali bolsevici, ale belocesi z legii? Kurva o tomhle a dalsich vazne minenych blabolech na velke ruske televizi bychom se meli bavit!

    1. …a ceho jako myslis, ze bychom dosahli? Zkousels nekdy presvedcit o sve pravde sestnact Cikanu? Ja jen, ze zhruba v takovem pomeru si stojime.

      Rusaci maji svoje pravdy a nemas sanci si nekde neco vykricet. Nemas ji ani proti Nemcum, a tech je jednou tak min, nez Rusaku.

      Takze kecat o tom je uplne a zcela zbytecny.

      Naopak mi prijde, ze lit jim olej do toho jejich zkurvenyho stroje je proste picovina. A to je presne to, co ten pitomec z Reporyj udelal. Udelal ruske propagande neskutecnou radost. Prave proto, ze na tu svoji hubu naplno rekl presne to, co chteli, aby rekl.

      Nikdy se nedivej tam, kam kouzelnik chce, aby ses dival.

      1. Že mám malou šanci něčeho dosáhnout je jedna věc, druhá je ale že kvůli tomu nezačnu říkat, že s tím souhlasím. Co se mě týká, tak je pořád lepší slabým hláskem reptat a odmlouvat, než pokrčit rameny a mlčet.

        1. To nepopiram, ale Novotny mel jedinecnou sanci to tem Rusakum natrit a ne to prosrat a pak uz jen paberkovat. On tu sanci mel a zahodil. Proto je dalsi debata o cemsi naprosto zbytecna. Tam, kde je holhl rozdupat, to posral. A jinde ho ke slovu nepusti.

          1. Ta aférka je neskutečně trapná a zbytečná. Činy jsou víc, než slova. Celý průser na Ukrajině vznikl proto, že si Ukři nechali zemi rozkrást pod rukama, a pak se upnuli k EU jako k poslední záchraně. Kdyby Ukrajina byla dobře fungující, stabilní, bohatnoucí zemí s budoucností, Rusové z Krymu či Donbasu by možná byli vlastenci, ale do Putinovy náruče by se nijak nehrnuli. Ukrajina nepředstavovala lepší alternativu, než Rusko, proto to takhle dopadlo. A tohle je podobné. Kdyby se Západ nezměnil v clown world, žádná hybridní válka či ruská propaganda by nikoho nezajímala. A tenhle trotl by neměl potřebu exhibovat.

            1. Vidis ale sam, proc prave ti nejvychcanejsi a pritom debilni politici maji na zapade ve volbach vzdy sanci. Protoze vedi, ze lidi jsou zkratka blbi a hodej jim to zadara. Zatimco o neco mene blbym Rusakum se musi sehrat vetsi divadlo, jinak by to ten rozvedcik priste nemel doma s takovou prevahou.

              Smejeme se Rusakum, ale pritom nas si politici kupuji mnohem levneji.

              1. Jak do toho zapadá Trump? Teď ho chudáka chtějí zbroskvovat.

                1. Upřímně doufám, že jim ten impeachment nevyjde. Je to kokot a nemyslím že ho bude velká škoda, ale zrovna v týhle aféře je on ten good guy a rodina Bidenova jsou ty svině.

                  1. No je to spíš jaký šel takového potkal…

          2. Můj skromný názor je, že nemohl nikoho rozdupat, i kdyby říkal cokoliv. Lidi kteří nechtějí slyšet pravdu ji neuslyší :-) Dělal co uměl a kdo mu vyčítá, že to dělal špatně, klidně mohl sám promluvit v nejsledovanější ruské televizi v prime time a všem vytřít zrak :-)

            1. To je falesne tvrzeni. Kdokoli mu to muze a musi vycitat, protoze jen on je voleny zastupce Reporyji, ne kdokoli jiny. Oni ho nesebrali s kamerou na ulici, oslovili ho jako voleneho politika. To je kurva rozdil.

    2. jenyk: Bělogvardějci byli fašisti, říká Vám něco armáda Kolčavova, Juděničova, Semjonova či Wranglerova? Víte, co to bylo bělogvardějské křížové tažení? Nebo termín „bělogvardějská kontrarevoluce“? Víte, co je to tzv. „sanitní kordon“, který bývá vytvořen z nepřátelských loutkových států a tím je pak odříznuta ta určitá země od normálních politických a obchodních styků s ostatním světem? Tak vidíte, nevíte, tak tu nemluvte o blábolech v ruské televize, protože víte o historii hovno.

      1. A co teprve Běločeši!?
        Ty kurvy nejdříve zradily císaře pána.
        Pak sloužili carovi.
        A pak se postavili dokonce proti slunci jasnému Leninovi a jeho kolegovi Trockému a blokovali vlaky s propuštěnými zajatci, co mohli blahoslaveného Karla I.a velikášského Viléma II. udržet u moci až do jara 1919.
        A nakonec terorizovali celou Sibiř a ještě ukradli Rusům zlatý poklad, až jim ani na zuby nezbylo…

        1. A rozpoutali ruskou obcanskou valku. Na to nezapomen, rikal to ruskej prominentni historik.
          Cloveku je tech Rusaku malem lito. Tolik sveta obsadili a furt jim nekdo ublizuje.

          1. Kognitivní disonance, no.

            1. Toa kde kdo. Jenze zatimco u malych národů je to celkem pochopitelný, tak u národa co dobyl a dodnes udrzel sestinu sveta je to spis trapny. Sem si nevsim ze by treba Britove fnukali jak jsou na ne vsichni zli.

  2. No, tak šašek z Řeporijí se jen coby klasický komediant potřeboval jen zviditelnit …
    Stejně jako jeho fotr prostě nepřekročil svůj stín ..

    1. O neho az tak nejde. Tam kazdy vi, s kym ma tu ‚cest‘. Smutno je mi spis z hloupych lidi, kteri vubec, ale bubec nepochopili, o co v te show vlastne slo. Skocili na prvni tucnou navnadu, kterou jim Rusaci predhodili.

      Sere mne, ze jsme za kreteny a Rusakum to vyslo. Vytreli si s nama paradne prdel a muzeme si za to sami, protoze debily Novotneho formatu volime jako svoje zastupitele.

      1. Zas to tak neprozivej. Pro Rusaky jsme za debily uz davno, protoze jsme je zradili a utekli z jejich bratrske naruce k dekadentnim zapadnim fasistum.
        A nejt tebou, tak neprecenuju vliv jednoho vocasa na veřejný mínění. Kolik ruskejch kretenu s funkci si za posledni roky videl v mediich a furt se za ne bijes ;-)

        1. Chodim na ruske diskuse. Tak, jako sem, jen min casto. Vyteznost informaci je tam vyrazne nizsi, ale i tak jako alternativa dobry. Utek z bratrske naruce nam vycitaji tak maximalne dedci 60+. Mladi to vidi jinak, protoze zadnou vlastni zkusenost nemaji. Prave na ne cili televize a Internet. Dnesni mladej prumernej Rusak o nas vi asi tak to, co mladej prumernej Amik. Jen to, co kde cetl. A televizni show, to je prece pravda, tam by nelhali, zejo.

          1. Jestli jsou mlasi Rusove aspoň trochu podobni nasim mladým, tak berou oficiální hlasnou troubu rezimu silne s rezervou, pokud ho vubec sledujou. Ofiko zpravodajství je stejně jako u nás cileny na vohnouty co potrebujou aby jim nekdo dal zábavu a rikal jim veci co si mysli a co si maji myslet.
            Tak bych to zas tak nehrotil, inteligentni Rus vi ze nelze soudit cely nazor podle jednoho z tisicu starostu malých obci a ti tupejsi Rusaci si stejne budou myslet co jim verchuska rekne. To je stejna bouře ve sklenici vody jako kdyz Kikina cajznul v Chile popisku. Nejvic to prožívali Cesi, zbytku sveta to bylo fuk nebo z toho meli prcu.

            1. Celý narod, ne názor…

              1. Kdyby gosudar nemel takovy volebni uspech, tak bych veril, ze mladez to vidi jinak. Podle mne jen mensina to ma v hlave cajk.

                1. O svobodnosti a reprezentativnosti voleb v Rusku bych si iluze nedělal. Co si pamatuju, i v ČSSR komunisté dostávali přes 98 procent hlasů, ale že by to tu byl samej nadšenej komunista, o tom bych si dovolil pochybovat.

  3. Za mne dobrý. Novotný se sice vítačský trotlík, nicméně tady ťal do živého a jen ty vzteky vypoulené bulvy putlerovy hlásné prasnice Skabejevové za to stály. O lecčems ostatně napovídá i aktivita Zmejevského placeňáků zde v komentářích.

    1. Putler? Kdo to je? Nějaký zaměstnanec České televize?

      1. Tady to nefunguje :-)

      2. A, pan to ma rad politicky korektni? Pan je kavarna?

      3. Ehmm.
        Mám-li si vybrat mezi ČT1 a Rossija 1, pak za svých 135 Kč měsíčně přece jen zvolím debatu u buzny Moravce anebo herdekbaby Jílkové.
        Když pominu poněkud specifické vystoupení pana Novotného v tom pořadu, tak nějak vy všichni chytrolíni zapomínáte, že v tom pořadu vystupoval seriózně a s odbornou znalostí tématu jeden Rus, jistý Nikulin a byl ukřičen a dehonestován jako Novotný.
        To jen k té variantě, že by tam vystupoval Novotný „normálně“.
        A vůbec, dejte si tu debatu celou od začátku, ať si uděláte úplný obraz o tom pořadu.
        Třeba se časem dočkáte podobných pořadů v češtině, Soukup na to v Zeman TV asi nemá prachy, ale Kellner by to na Nově mohl rozjet.
        Já osobně bych to vystoupení také pojal jinak, suše bych jim sdělil, že my křesťané odpouštíme hříchy a že by Rusové také měli zvážit pomník Vlasovovi, neb v 1941 bránil Lvov a Kyjev a ubránil Moskvu.
        Vlasov byl tak na úrovni Pauluse, neměl odvahu vyčistit si hlavu kulkou a zůstat hrdinou.

    2. Trochu mala utecha, ze nejaka kunda je na par sekund naoko nasrana, kdyz ted jsme za blbce vsichni na dlouho. Je to, jako kdyz si schuti flusnes na Cikana, zatimco jeho bracha ti za zady ukradne auto.

      1. Ale hovno. Ty taky rusaky furt hajis i presto ze rusky kreteny vidas každou chvili a to i ty s funkci. Ono to funguje tak, ze ten komu jsme u prdele nebo nas ma rad si rekne ze debilove jsou vsude nebo ze je to Putinova propaganda a dal to neresi a ten kdo nas nesnasi by nas nesnasel i bez toho.

        1. Ja je nehajim, to zcela spatne chapes. Ja je vubec neresim. Mne sere, ze pro mnoho desitek milionu Rusaku jsme za kreteny, co takovymto debilum daji zastupitelstvi. Takze pak, kdyz nekde na diskusi posles Rusaka i s jeho gosudarem do prdele, on ma nabito na trumfovy eso.

          1. To je Sysope stejná logika jako, že pro milion Čechů jsou kreténi obyvatelé Samary co si zvolí takového pičuse Kalašnikova gubernátorem, kromě toho, že je to bolševický nok, tak si ani zuby čistit neumí a zlaté mít nemůže, bo zlato ukradli před 100 lety Běločeši.

            1. A kam se hrabou Reporyje na Samaru. To uz je nejakejch kretenu :)

              1. Jojo Samara ex Kujbyšev je skoro tak velké město kak Praga, tak až to Novotný vezme za Hřiba, který nasral jen 1.4 miliardy Číňanů, tak to bude fifty fifty s tím kokotem Kalašnikovem, co blokuje pomník legionářům v Samaře.

            2. Jenze ja nevim, kolik Cechu je tak pitomych. Zato vidim, jake volebni preference ma gosudar a Rossija 1 je jeho hlasna trouba.

              Stojim si za tim, ze Novotnej z toho mohl vytezit mnohem, mnohem vic. Jenze on nic jinyho nez toho obecniho saska holt neumi.

              1. Když si vezmu jaký volební preference mělo KSČ, tak tu pro zapálený nadšený komuisty nebylo kam plivnout. 2 procenta disidentů a zbytek kovaní komunisté, to bylo ČSSR.

      2. Jinymi slovy, Zirinovskyj nebo ten debil co rek ze legie v Rusku rozpoutali obcanskou valku ti nevadi a dal mas Rusy rad a lidi jako ja co je radi nemaj je nemaj radi ze zcela jinejch duvodu nez jsou ti dva.

        1. Zirinovskij, rozpoutaly…

        2. Hovno. Neblbni, prece uz nejsi na urovni ‚a vy taky bijete cernochy‘. Samozrejme, ze ty rusky sracky jsou lzi a demagogie. Ale prave, ze ten snupajici kreten mel jedinecnou moznost tohle vsechno jim s gracii a v saku vpalit. Namisto toho jejich argumenty jen chabe odrazel a ze sebe udelal duverynehodneho kretena. Muzes mit stokrat pravdu, ale kdyz ji neumis prosadit, tak mas smolika.

          1. No tak to ani omylem.
            V Rusku nema pravda a kriticka diskuse ani tu sebemensi sanci.

            Rusak nikdy nepoznal svobodu a ani pravdu.

            Jedine, co muze mit nejaky impakt je prave jurodiva peeformance tohoto stylu.
            A samozrejme cilem neni ta vlaatni performance, cilem se vyvest rusaky z konceptu, aby se odkopali a vylezli ven s tim, co si doopravdy mysli.

            1. @vasek
              https://www.thesun.co.uk/news/10592038/who-is-maya-forstater-and-what-was-jk-rowlings-tweet-about/
              Tuhle ženskou vykopli z práce za názor, že chlap se nestane ženskou pouze svým prohlášením a odnesla to i rowlingová, která se jí zastala.
              Někdy si říkám,čím to je, že všichni ti naši demokraté bojují za demokracii v Rusku a ta mizející západní je jim u prdele.

              1. Jojo, bijou cernochy, to je zname.

                1. To už není oni zase bijou černochy. To už je ve stavu, že obě strany bijou černochy naprosto stejně, ale Vás zajímá jen ta druhá strana.

                  1. Stejne?
                    Jakysi podivny vyhazov z kdovijakych realnych pricin z nejake priposrane korporace je to same, jako vyjadreni oficialnich predstavitelu statu na hlavnim TV kanalu?

                    Nemyslim.

                    Apropos, tavaryšč, tady se vyskytuji i lidi s IQ nad 100, ktere tak prostinkym trikem, jako je false dilemma, neozeres.

                    Polopate, zmrdi jsou to v obou pripadech.

                    1. A že jsem tak smělý vaše vysoce inteligentní blahorodí, který že to z ruských decision makerů to s Novotným diskutoval?

                1. Ehmm, takže tu máme plánování podpálení kostela, je to recidivista a hrozba byla reálná, tak 15 let je tak akorát.
                  Beztak to chtěl podpálit s lidma, aby to mělo nějaký smysl.
                  U nás je za dokonaný čin podpálení prázdného kostela tuším 9 let.
                  A osm když tam kámoše s kanystrem jen svezete…

                  1. To mi připomíná toho kulaka, který přivázal kozu ke staré flintě zapíchlé do země. Zrezlý to bylo, ohnutej lauf, ale stejně dostal nedovolené ozbrojování, diverzi a sabotáž.

                    1. A tak je to správné, na chudý lid muší bejt přísnost, jinak se domlouvaj proti vrchnosti, dnes přes tydlencty internete a vótsapy a dopadne to tu jako v Honkongu.

                  2. No ale on to dostal za hate který projevil spálením vlajky.
                    https://eu.desmoinesregister.com/story/news/crime-and-courts/2019/12/19/lgbtq-flag-burning-iowa-man-sentenced-church-banner-fire/2697139001/
                    I když netvrdím, že novináři nezapomněli napsat, že ho chytli se sirkama a kanistrem v kostele.

                    1. Ne pouze za buzi vlajku to nebylo.
                      Bylo to za vyhrožování, že vypálí strip club „Nebezpečné křivky“.
                      Pak by šel vypálit kostel a pak by vyhodil do vzduchu federální budovu.
                      Takové je třeba utnout hned ze startu. ;-)

                    2. V klidu, monday je certifikovanej kremlobot. Sam tu priznal ze po nem jde Maca a ten se nezatezuje joudama co semtam nasdilej nejakej ruskej hoax. Ten se zajímá o vetsi ryby.

                    3. Já jsem pouze konstatoval, že v konkrétním popisu jeho činu stojí za zmínku pouze spálení vlajky a dokonce jsem připustil, že mohl chtít zapálit kostel, jen o tom novináři zapomněli napsat. Jak vidíte, informace jsem si snažil ověřit, takže jen ocením, pokud vypíšete seznam konkrétních činů, kterých se dopustil.
                      Co se týče Mácy, on pro ten boj s nebezpečnými třídními nepřáteli má nějaké zákonné pověření, nebo se nám tady neziskové organizace míchají do něčeho co odporuje minimálně zásadám GDPR?
                      V každém případě bych dal přednost tomu, abyste jako ideologický dozor dal přednost konrétní argumentaci před nálepkami typu kremlobot.
                      Neděláte to kvůli mě, já jsem samozřejmě ztracený případ placený Putinem ve zlatých rublech, nicméně konkrétní argumentací bez nálepek byste třeba mohl zabránit tomu, aby nějaký mladý naivní člověk upadl do tenat ruské propagandy.

                    4. Maca to ma jako koníčka,no. Nekdo se bije za rusaky v diskuzich a nekdo bije ty co se biji. Pohoda jazz, tak uz se holt svet toci.

                    5. Jo Máca to má jako koníčka, maká na tom, když se vrátí z Evropských hodnot udřenej domů.

                    6. Nejsem ideologicky dozor, jsem jen nekorektni. Jako pan prezident, Tomio nebo VKMl. Vy do nas kavarnou, my do vas kremlobotama. Znas to. Jak se do lesa volá a tak.

                    7. monday
                      23.12.2019 v 11:38

                      Mají někde rozepsaný tabulky kolik dávají za co těch zlatejch rublů?

                    8. @Behemot
                      Tak za připomínku, že kromě roku 68 byl i rok 39 mám půl zlatýho ruble. Za konstatování, že i u nás na Západě se zavírá za špatný ideologický názor tu druhou půlku. Z občasnou připomínku kolik životů stál boj proti terorismu a jakej je výsledek to přineslo, se platí nejvíc, tři zlatý ruble. Pětadvacet zlatých kopějek se platí za připomenutí, že to s těma Asadovejma chemickejma zbraněma bylo zase jinak, než se před čvrt rokem tvrdilo.
                      Popravdě řečeno, vždycky když BISka vydá výroční zprávu, mám strach že ke mně vlítnou a všechny ty zlatý ruble mně seberou a udělají ze mě exemplární příklad a budu v novinách častěji než Novotný, aby ukázali, že vopravdu nějakýho ruskýho agenta chytili a nejsou to žádní čučkaři. Koneckonců, jak už konstatoval shane, nejsem žádnej řadovej užitečnej idiot, ale elita po který jde samotnej Máca. Myslím, že až se po Vánocích shane s Mácou a Pepkem Vyskočem sejdou v těch svejch Hodnotách, tedy za předpokladu, že jsou to tři různé osoby, určitě na mě uvalí zostřený dohled.

                    9. To nic moc teda. Zlatej rubl co svet nevidel. Ale rusaci byli vzdycky holy prdele s velkou hubou. Dej se k nam, Soros plati lip, na to ze je to Zid. A chanukovy premie byly letos fakt pekny. Minule to bylo horsi, ze mu Zeman skoro prohral s Drahosem nam vycita dodnes.

                    10. @shane
                      Myslel jsem na to. Ale od Rusáků to mám nezdaněný, ani čučkaři v tandemu s Mácou ty prachy neumí vystopovat i když o nich furt melou. Kdežto všechny ty prachy tekoucí od Sorose, aby Máca a další paraziti nemuseli dřít v Amazonu, jsou moc na očích.

                    11. Máca & spol. jsou sračkaři, co si musí pomáhat blogama a podobnýma píčovinama.
                      To takový Bohumilové z Eduinu, to je jiná liga. Ti si nenápadně zajistili přímý přístup do základního vzdělávacího systému. Už dnes jsou děcka odmala očkovaný.

                    12. @servisdok
                      Klid bolševici měli stejný možnosti a taky jim to bylo hovno platný. Halt se zase doma naučíte říkat a hlavně to neříkej ve škole.

                    13. Nemáte ani tušení, co to dá práce, vysvětlit vnukům zásadní rozdíl mezi hovnem a výkalem.

                    14. Všichni blili, jen pan starosta v koutku tiše zvracel.

                    15. Srandičky. Vy to budete mít s vnuky ještě složitější. Přijdou jednoho dne ze školy a na první dobrou buď nebudete rozumět. Nebo je budete chtít přizabít, nebo něco mezi tím.
                      Anebo zase trpělivě vysvětlovat, že věci ve skutečnosti nejsou tak, jak jim ve škole říkají. Déja vu, se tomu říká?

                    16. Déjà vu

                    17. shane
                      23.12.2019 v 13:23

                      A báťuška Choroš, teda pardon, Soroš, ten platí jak?

                    18. Dostal to za nebezpecne vyhrozovani, navic to byl recidivista a ma pech ze zrovna v tomhle státě plati třikrát a dost. Kdyz v Humpolci teb recidivista ubodal servirku, tak vox populi celkem zurive volal po zavedeni teze doktriny i u nas. A to v USA v rwmci třikrát a dost padly i tresty typu dozivoti za kradez chleba. Holt kdyz prisnost, tak prisnost.

                    19. shane
                      23.12.2019 v 11:02

                      A to v USA v rwmci třikrát a dost padly i tresty typu dozivoti za kradez chleba.
                      Pics or didn’t happen.

              2. „Někdy si říkám,čím to je, že všichni ti naši demokraté bojují za demokracii v Rusku a ta mizející západní je jim u prdele.“

                Občas si nějaký citát uložím, jako obzvláště cenné shrnutí pravdy. Tenhle si uložím taky.

            2. Ten porad by jim shodit sel. Minimalne tak, ze by Novotneho utnuli. Pak by ta vahajici ruska mensina mela dalsi kousek pochybnosti.

              Uprimne… nevim zcela urcite, kdo vlastne svobodu a pravdu kdy poznal. Pokud se budeme koukat na Ameriku, Evropu a Asii.

              On se svet dost globalizuje a vyjma Ciny maji mladi pomerne moznost si dohledat ledasjake informace ruzne po svete. Rusaci umi slusne anglicky, pokud jde o mladez. A mladez ma sanci si ten system udelat jinak. Kdyz uz se otevre informacni kanal do te jejich uzavrene spolecnosti, je skoda to posrat, ne?

          2. Nikulin to v tom pořadu taky dělal špatně Sysope?

            1. Priznam se, ze uz nevim. Znovu se mi to poustet nechce. Soustredil jsem se hlavne na Novotneho a jeho predstaveni. To mi v palici zustalo.

        3. shane: Tak tohle mně hlava nebere, jak můžete „nemít rád“ nebo „mít rád“ nějaký národ nebo „rasu“? Co to je za podivné emoce? Jak můžete mít jakýkoliv emoční vztah k celému národu, který se navíc neustále obměňuje jak plynou dějiny?

          1. Muj deda nemel rad Polaky. Muj stryc nemel rad Nemce. Fura mladejch v Cesku nema rada Rusaky. Fura starejch v Cesku nema rada Amiky. V tom jsou casto jen emoce. Nic divneho.

    3. Torm: kdysi jsem rád četl Vaše snuff povídky z Ruska, myslel jsem, že se Vám tam líbí :-). Ad Putler, fakt nevím, jak tahle debilita vznikla, máte dojem, že za Jelcina bylo v Rusku lépe? Já ne. A kdo je Zmejevského placeňák tady?

  4. Ježiš jak nečtu blesk a aha!, tak mi úplně uniklo, že si tohohle brutálně vyfetovaného schizofrenika a krále pičusů II., (syna krále pičusů I.) zvolili někde za starostu.

    Jim solidně jebe. Co to je ty řeporyje? To je někde u prahééééééé?

    1. To je mestska cast Prahy a Praheee se u nas nerika. Praha je v Cechach a ne na Hané. (i kdyz teda te zkorvené naplavy…)

      1. Zkorvené náplavE. Sorry.

        1. :-) Spravne!

      2. ne já to jen neumím napsat, to nemá být hanácké é, to má být takové to zpívané bizarní jakože ý, které je přetvořeno v é a je to mééga dlouhé

        naše kolejbába takhle mluvila

        oka, tak ale místo řepy tam dneska už asi pěstujou námel, ale spíš něco mnohem hustějšího, protože kde jinde se může taková bizarní kreatura dostat na radnici

        1. Asi už tam byli voliči zoufalí z uhlazeně působících zlodějů a tak si řekli, hodíme to magorovi, aspoň bude sranda.
          A je! :-D

          1. já jsem na něj úplně alergický, jen vidím jeho ksicht, zježí se mi chlupy i na prdeli, ten jeho kokainovo-pervitinový projev mi leze ale příšerně na nervy

            a tak sranda musí být, freak show táhne

            jo žloutek pozdravy vyřídil, že zdravím tež !

            1. Jojo, svět je malý, tak pěkné vánoce!

              1. Tež tak !

        2. Prazstina (tedy stredocestina aka obecna cili hovorova cestina, Prazstina jako takova neexistuje) koncovky neprotahuje. To delaj spis moravaci a v mensi mire plzenaci. Prazaci meni – y na -ej (zelenej kapesnik) nebo -é na -ý (zelený vrata). Krom toho obvas meni k na g (gdyby), v na f (fčela, vofce) a typicky na zacatku slova pred o davaji v (volověnej plech). Krom toho twm jsou takové lingvisticke perly jako
          „Šimsisi?“
          „Co?“
          „No esi si si šim.“
          No a samozrejme „vole“ nebo „voe“.

          1. jj, však to známe. Ještě jste zapomněl všudypřítomné „viď“ a „přijdu dýl“

            je to sranda, protože mi se žena snaží občas středočeštinu objasňovat, a je třeba jí vždy připomenout, že my to jaksi známe, protože to do nás sype televize a rádio už mnoho desítek let a i osoby úřední či profesionální moderátoři mluví vlastně nespisovným nářečím, což by jaksi tady neprošlo, bo by temu žaden cizokrajny nerozumněl

            když na středočecha vybalíte slova jako „rožni“, „bečka“ , „půlka“, „cukle“, „farat“, většinou je vedle

            1. Viď neni prazstina. U nas se voluje. Viď je podle myho nejaky krajovy nářečí, ale určitě ne stredocestina.
              Prijdu dyl si nejsem jistej. U nas se pouzivalo prijdu pozdejc. To prijde dyl muze bejt nejaka generační varianta nebo tak.
              Rožni je správně cesky pokyn kuchari aby rožnil maso. To na Moravě je akorat zkomolena ceskeho slovesa rozžhni nebo rozžehni které se v cechach prestalo pouzivat s rozsirenim elektrickeho osvetleni.
              Bečka je shora otevrena drevena nadoba a s chlastackou nebo sudem piva nena spolecneho zhola nic.
              Farat je profesni hantyrka a zna ji snad kazdej.
              Cukle nevim, tipuju opet profesni slang. Co jsou flachcangle, platle nebo lérka vis, moravaku? :)
              Pulka muze byt kde co, treba pulcihla, zavod na 800 nebo kolik metru, kus prdele nebo lidove polovina.

              1. Jinak bohuzel zjistuju, ze co jsem obklopenej naplavama tak ztracim cit pro jazyk, krome vylozenejch moravismu. Dneska uz je v praze normalni skoro vsechno.

              2. nevím, žena i švagr jsou z Dobříše a „viďujou“ a „dýlujou“ jak vzteklí, tak se to tam asi dotáhlo z VČ, kde zase místo děkuji říkají „hodnej“ jak vlčákovi, s čímž mě docela srali

                ne, farat, cukle ani půlka nejsou profesní hantýrka, normální slova.

                Pulka = panák, pamětníci ještě ví, že to kdysi bylo 0,5 dcl a ne 0,4 případně 0,3, jak už jsem taky někde viděl
                Fárat = přemýšlet nad něčím, vymýšlet něco
                Cukle = papuče

                1. U bezďáků fárat znamená hrabat se v kontejnerech. Přenesený významy moc neberu, to bych moh začít bramboře říkat závitník a radovat se, že mi nikdo nerozumí co po něm chci.

                2. Pospec: Že řeč (okolo)Pražáků bude někomu z F-M (a nejen jemu) znít směšně, je přirozený a těžko se s tím něco nadělá. Buď si ale kurva jistej, že je to vzájemný. A je to pořád daleko míň směšný, než když se někdo trapně snaží vloudit do přízně místním tím, že zkouší mluvit „po jejich“. Každej by měl mluvit tak, jak mu zobák narost. Jinak to, co jsi chtěl někde výš napsat, je „z Prahe“. Zkus to vyslovit a jsi „doma“. A „přijdu dýl“ by Pražák nebo Středočech nikdy neřek – já to znám z Uherskohradišťska, tam to říká každej, takže typický to bude spíš pro Moravu.

                  1. Přijdu dýl je od Plzně, i Pospecovu Dobříš bych věřil, slyšel jsem i na Pardubicku.

                    1. Ono z Dobříše na to Plzeňsko zas tak daleko neni

                    2. ‚prijdu dyl‘ jsem slysel i na Ceskobudejovicku celkem bezne. Plzensko je ‚tutim, tuten,‘ a podobne ‚tutani‘.

                      Echt cesky je treba ‚sejra‘. Pritom ale podle zenskych vzoru to pak nesklonuji (jdu tam se sejrou).

                      Na UH mam zkusenost s hodne spisovnou cestinou, az to rve usi „takove male, pekne, zelene…“.

                    3. Jj tydlety dýle a jiný lepenky sou z jihu a JZ Čech, ale na pardubicku je to infikovaný taky, a trochu se to bude šířit na vysočinu (hodně lidí vod tama pendluje na Pardubicko za prací).

                    4. Aneb poslal vejra pro kus sejra a von přines tvaroh…

                    5. Ha, ze by slovencina bola najblizsie „hodne spisovnej cestine“? Lebo male, pekne, zelene by sedelo :D

                    6. Vsak mozna i proto Slovacko a Slovensko melo obcas problem najit spolecnou statni hranici :-)

        3. Jinak on je Novotnej podle vsecho schopnej a raznej starosta co se neboji jit s kůží na trh. Coz v dnesni dobe opatrnyho alibismu neni vubec spatny. Ostatne, Reporyje jsou presne ten typ prdele kde kazdej kazdyho zná a vi co je zac.
          Osobně jsem toho názoru ze Novotnej magora akorat hraje, protoze mu to usnadnuje zivot. Taková okresni varianta Nixonovy Mad strategy.
          A ty jeho nazory na cinnost bulvaru jsou krute uprimny a bez predstirani, coz je to co o smrti sere ostatni bulvarni novinare co si to nechteji priznat a sere to i ctenare bulvaru, protoze ti taky neradi slysej ze jsou hyeny co se pasou na cizim nestesti.

          1. tak to teda hraje dobře, protože mi se to ekluje fest

          2. Tuhle jsem ho videl u Xavera a ty jeho tiky by se daly zapsat do Wiki. Neco v ty hlave hapruje, o tom zadna.

    2. Pospec: Pozor, Novotný starší je/byl chytrej člověk, a lidi bavit uměl. Cimrman nebo Monty Python to nebyl, ale na odlehčení po těžkém pracovním týdnu…

      1. no … byl to takový ten druh zábavy, jakože po 7 pivech se to dá přežít, někdy, snad.

        Blbý on nebyl, byl docela mazaný byznysmen, uměl zarábět vatu, ale jelo to na takovém tom divném postkomunistickém laciném nevkusu.

        Prostě jak jednou člověk vyrost právě na mixu Pythonů, Cimrmanů, České Sody, Červeného Trpaslíka ale třeba i klasického Menšíka, Wericha, Horníčka, Sováka a dalších tak už se taková blbost požvýkat nedá.

        Třeba Izer má scénky a skeče většinou hodně slabé, ale vtipy umí vyprávět pořád skvěle. Podobně Genzer se Suchánkem jsou většinou trapní, ale občas se jim to podaří a vypotí dobrou věc.

        1. Já v tom nejsem úplně nezaujatý, protože o Novotném mi vyprávěla vlastní zkušenost … elfka.

          A i ti Pythoni, i Cimrmani mají slabší chvíle, zdaleka to není geniální zábava od začátku do konce, i ten Trpaslík je občas natahovaný. Na Novotném bylo vidět, že je sice rád středem pozornosti, ale taky má rád lidi a je rád, když se smějou a baví. A rád vařil a jedl, jak jednou vyprávěl, že si s chutí ukrojí čerstvou patku chleba, i když mu manželka vyčítá, že mají ještě půlku starého…
          Přiznávám, jsem prase. Když je chleba čerstvý a dobře upečený, ukrojím si OBĚ patky.

          1. tak jistě, třeba poslední série Pythonů (TV seriál) už nebyly směšné skoro vůbec, nakonec humor je ta nejtěžší disciplína ze všech. Tvářit se dramaticky u hamleta umí každý ochotník z horní dolní, ale zrobit pořádnou srandu … :)

            V podstatě by stačilo, kdyby se u toho pořád tak blbě neřehnil, když se humor podává stoicky jako to uměl třeba Mládek nebo Šimek, vyzní mi to líp.

            Čerstvý chleba, kurňa už je před obědem, dostal jsem na něj chuť

            1. Já tež.
              Teď frčím na Dolno Domaslavickém, ale patku už zblajzla manželka…

              1. doma žeru chleba jen já a mladší syn, u nás mají fryčovický a pino, oba fajné

                nechápu proč do superhyper markošů se dodávají jen nepoživatelné sračky a nic jedlého

                1. Spousta lidí nedocení dobrej chleba. K nám do Billy dováží Cais, když je čerstvý pecen, tak někdy okrájím i tři patky, a pak jdu radši pro nový.
                  Čerstvej chleba, kus sejra a žejdlík černýho piva, je nějaká delší definice štěstí?

                  1. je tak, já to rád i se špekem a cibulí

            2. Novotnej mel klasickej problem vsech televiznich bavicu. V prvnich deseti letech vyplejtval vsechno dobry co za predchozi karieru vytvoril a pak uz musel varit z vody aby vyplnil vysilaci cas. Mensil nebo Dvorak s Bohdalkou meli dve vystoupeni do roka, Skupa jezdil roky se stejnym predstavenim s Hurvajsem, Simek s Grossmanem meli par pásem co tocili furt dokola a par desitek povidek. Novotnej musel nasekat desitky hodinovejch poradu a nesmel se moc opakovat. To samy Mladek nebo Suchoš s Geňou.

              1. V prvnich deseti dilech, ne letech

              2. Za mě Mládek furt dobrý, i ty jeho bizarní „sitcomy“ měly cosi do sebe, líbilo se mi vždycky, že se vlastním vtipům nikdy nesmál a přecházel i smích publika a šel plynule na další frk

                1. Mládek se dá. On i ten Novotnej. Mě třeba nikdy nebavilo Tele Tele, ale Runway párty od Vrtulníka Michaela V která byla na stejnym principu jsem měl rád. Záleží jak to kdo podá. Červenej Trpaslík mě nikdy nechyt a Suchej se Šlitrem mi vždycky přišli jako trapáci. Od Monty Pythonů jak co. Něco bylo výborný a něco těžká debilita (oni hlavně neuměli konce, tak to obvykle nějak rozplizli do ztracena aby se z těch volovin nemuseli vymotávat).
                  Hodně záleží jakej typ humoru komu sedne. Já jsem třeba ke stáru začal velmi oceňovat Holzmanna. Ty jeho slovní hříčky místy hraničej až s genialitou.

                2. Mládka jsko jediného snesu. Asi proto, že to není ten typický „bavič“, jak tuhle škatuli nazývají.
                  Obecně se mi už po pár měsících zajídalo úplně všecko, co na lidi hrnula Nova radlicí.
                  Dodnes ty držky, skoro všecky původně z Novy a bulváru, nesnáším.
                  Česká v té době uměla bohužel být pěkně nezajímavá.
                  Nikdy jsem nebyl ten typ člověka „zapnu si bednu a teď mě bavte“, ale občas je prostě dobrý, odfrknout si u něčeho míň náročného. Jenže ten odporný, typicky česko-novácký styl už na mě byl moc.
                  Venkoncem všecko trapný hnusy, anebo naopak sedm let staré pičoviny, s vysílacími právy skoro zadáčo.
                  Pro pobavení si najděte původní znění vysílací licence Novy. Fakt se pobavíte, už jen na tom znění :D

                  1. Teď jsem koukal co dávaj v televizi na Štědrej den. Děs běs a hnus fialovej, snůška starejch tisíckrát omletejch vykopávek, který sice svýho času nemusely bejt ani špatný, ale to by se nesměly dávat pětkrát do roka.

                    1. No vidis, to mas z toho ze si zostal doma :-P Pre nas tuto su tisickrat okukane veci fajn. Vcera som si napriklad s chutou kukol „S certy nejsou zerty“
                      A ked sa ti zda ze to bolo z mojej strany infantilne, so be it :-)

                    2. Jo, a v sobotu som si na CT2 kukol taky troska drsnejsi film s Jeanom Gabinom v hlavnej ulohe

                    3. S čerty nejsou žerty je jedna z mála vyjímek. Starý filmy nejsou a priori špatný, bejvaj i lepší než ty nový. Průser je, že televize maj ze všech těch starej filmů tak stovku oblíbenců co je točej furt dokola a zbytek jako by neexistoval.

                    4. Občas se něco objeví. Loni někdy touhle dobou jsem po ránu na nějakým čétéčku narazil na Darounickou poudačku. Ze čtyřiašedesátýho. Jako je to blbina, ale krásnej oddych u toho. Nevím o tom, že by to dávali někdy v historické době, ale třeba, jak loni, někdy kolem sedmé ráno jo. :-)

                    5. to shane
                      Musíme Vás se Sysopem trochu zgramatizovat. ;-)
                      Výjimka!

                    6. Já dnes dal Anděla na horách.
                      Prvoplánově kvůli Tatrám.
                      V druhém plánu kvůli té mazané propagandě a zkopírování Heydrichovy rekreace pro dělníky…

  5. Ze strany Novotneho naprosto skvela performance a rusaky si namazal na chleba.

    Rozjel mystifikaci ve stylu pravoslavnych jurodivych, rusackou verbez totalne vyvedl z konceptu, donutil je se odkopat a vylezt ven s jejich opravdovym diskursem.
    A tak jsme se dozvedeli obsah tech rusackych vymazanych hlav. Ze Cesi rozjeli obcanskou valku, pred nedavnem Putler dokonce natvrdo zalhal, ze by snad nekdy spolecne s Hitlerem prepadli Polsko.

    Prave proto byl prvni televizni rozhovor prerusen, muzici maji jurodive radi a tento styl je prakticky jediny mozny zpusob, jek se dostat do jejich tupych ozralych hlav.

    Mistrovske dilo mystifikace, kazdy videl rusaky, jak se odkopali.

    1. Ale houby, Rusáci si melou ve svých médiích svou propagandu, my zase tu naší a odkopávají se maximálně troubové, kteří na to skáčí.

      1. Ale houby, vse dulezite, co bylo sdeleno, rekli rusaci svyma vlastnima hubama.
        Novotny byl jenom katalyzator, obdoba stakanu vodky, po kterem se da z rusaka dostat pravda.

        1. No a co, my se zase svejma hubama tváříme, že šedesátejosmej je stotisíckrát větší problém než třicátejdevátej. Každá propaganda si mele svou. Ta ruská, že je nenávidíme a ohrožujeme, ta naše, že Rusové ohrožují nás no a Pavlík jim dobře posloužil a ukázal, že nejenom že je nenávidíme, jestě u nás vládnou vyfetovaní šílenci, od kterých je možný se dočkat naprosto všeho.
          Mně by to bylo u prdele, ale až si tím vzájemným provokováním vykoledujete nějakej konflikt, laskavě mě do něj netahejte.

          1. Osibně bych rád viděl alternativní vesmír, ve kterém by Sověti v srpnu vyčkávali, a někdy v dubnu 1969 by si bratrskou pomoc vyžádal sám Dubček, že se mu to vymyká z rukou…

            1. A proc by to Dubcek mel delat?
              CSLA byla v nejakych revolucnich naladach?
              To mi neni znamo.

              1. Dubček byl komanč jako řemen, stačí si přečíst jeho životopis. V 68 zvedala hlavy sociální demokracie, KAN… Dříve či později by akční program KSČ přestal stačit. Možná by se objevil nějaký český Jaruzelski, možná by tu špinavou práci nechali udělat Rusy, Bůh suď.

              2. Myslíte ten oficiální z Wikipedie? Bez úplného kontextu té doby, je takový životopis dobrý leda do písemky z dějepisu na základce, aby tam aspoň něco bylo.

                1. Nene, tuten:
                  https://www.databazeknih.cz/knihy/nadeje-umira-posledni-vlastni-zivotopis-a-dubceka-89106
                  Hodně toho tam je a hodně se dá vyčíst mezi řádky.

          2. A opet false dilemma, nemas moc rozsahlej repertoar.

            1968 bylo svinstvo
            1939 bylo svinstvo
            1620 bylo svinstvo
            1415 bylo svinstvo

            Nenene.
            Kdyz me okrade gangster, tak jiny gangster, co s nim valci o uzemi, opravdy neni fasa chlapik.

            1. 1620 byla regulérní bitva. Stavové se vzbouřili proti legitimnímu panovníkovi, nechtěli pustit chlup a dostali přes držku. Cuius regio, euis religio, na tom trvali hlavně protestanti, tak dostali, co chtěli.

              1. 1621, kdyz uz. Nakonec jsme paradoxne dopadli lip pod katolickejma Habsburkama nez bysme dopadli pod protestanama. Zásada „čí vlada toho vira“ platila i tam a protestanti byli jeste horsi fundamentalisti nez katolici.

                1. Vida, že se shodneme :-)
                  Jinak Bílá Hora byla opravdu 1620. Ale pokud bereme za hodnotu, že jsme zůstali Čechy jazyka slovanského, tak to bez císařova vítězství nešlo. Pokud by vyhráli stavové, protestanti by si zvolili svého císaře a Češi by dopadli jako Lužičtí Srbové.

                  Když už se nad tím tak zamýšlíme, Němci nás musí strašlivě nenávidět. Kdyba se Češi poněmčili, ovládli by Němci Evropu a a pak i svět.

                  1. Se shodujeme celkem dost, co jsem si vsim.

                    1. Jo, asi bychom skončili pod stejnou vlajkou s Francem.
                      A konec by vypadla asi takhle: Tak už je po všem, vyhráli jsme. Hurá. Tak jdeme domů.

                  2. Nojo, kurde, 1620. 1621 byla poprava.

            2. Ale hovno false dilema. Já jen poukazuji na to, že srpnové výročí se přimomíná s mnohonásobně vyšší intenzitou. Koneckonců 21. srpen je nyní památný den, zatímco výročí březnové okupace s následkem 360 000 mrtvých nikoliv.
              Já pouze požaduji, aby se všem měřilo stejně. Zatímco vy máte potřebu měřit je u Rusáků.

              1. Tak pomalu monday při pondělku.
                Jakých 360.000?
                270.000 je osvětimská lež, ti prostě zemřeli přirozenou smrtí upracováním bo židi neuměli robit, jen šmelili a v Buna Werke na směny nestíhali.
                Pak tu máme 30.000 lidí co porušovali zákony a jak říkají komunisti s Horákovou, byla taková doba a holt za války za to byl v německé kolonii trest smrti, koneckonců v koloniích je třeba udržovat pořádek a na domorodé obyvatelstvo nic než síla neplatí.
                A pak tu máme 8.000 uprchlíků co zcela zbytečně bojovali za cizí zájmy v různých cizích armádách, ač mohli poklidně pracovat pro říši.
                4.000 obětí angloamerického zbytečného bombardování + 3.000 gastarbeiterů v říši.
                8.000 cikánů což je otázka, zda počítat mezi minusy.
                30.000 zbytečných obětí partyzánů z toho 2/3 SNP.
                A to nepočítám cca 200.000 čsl. občanů německé národnosti co padlo za vůdce na všech frontách.
                Dohromady půl mega mrtvých kteří si za to z 95% mohli sami.
                A Vy se tím dojímáte a vůbec Vám nevadí, že kdyby Sověti zavedli v 68 bodový systém, tak těch autonehod mohlo být o 13% méně.

                1. Díky pane Dachmaistere,
                  a já si říkal, proč v srpnu vzpomínáme na oběti invaze a v březnu jenom na Komenskýho.

                  1. Komenský, ten věčný emigrant co se mu furt někde nelíbilo a rajzoval se svými bludy po celé Evropě?
                    Kdyby tehdy byly kvóty tak neskončil v Naardenu, ale v nějakém uprchlickém táboře pro nebezpečné protestanty.
                    Ten se nějak nehodí do Vaší uprchlíkofobie…

                    1. @Dachmeister
                      Drobný rozdíl tam je, Komenskýho furt někam zvali a když už on výjimečně nějaké pozvání přijal, nezačal hostitel najednou vymýšlet, že už těch vzdělanců má moc a ať si Komenskýho vezme někdo, kdo ho nezval.

                    2. Učitel národů, který toho zase tolik nenaučil. Možná toho nejvíc naučili jezuiti, používající jeho Orbis pictus.
                      Tak už to chodí ve střední Evropě.

                    3. Obrys pičus, Brána jazyku otevřená :) (sem si vzpomněl na Opráski, no)

                    4. @Dachmeister
                      i když jak tak koukám do Wiki, tak podruhý už by ho Poláci do Lešna asi nevzali..

  6. Řekl bych, že Novotný je všechno, jenom není blbej. Jeho hlavní cíl je pokud možno nezmizet z médií ani na chviličku a tím, že začal trollit Rusáky narazil na zlatou žílu a dosáhl proslulosti přímo světové. Jestli pozitivní nebo negativní je mu zcela u prdele. No ve skutečnosti si nikoho jinýho než Rusáky si ani vybrat nemohl, protože snad ještě s výjimkou Číňanů, je to jediná grupa ,která se smí beztrestně hejtit od rána do večera a kdyby chtěl Pavlík věšet někoho jinýho, asi by rychle narazil.

    Kdo je ovšem v tomto příběhu blbej je Fiala z ODS, nechal si od markeťáků nakecat, podívejte se, vy jste takovej neslanej nemastnej, dáme trochu prostoru tomu Novotnýmu, to je borec co dokázal uklidit z ulic pár autovraků, zajeďte za nim a poplácejte ho po zádech a to Vám dodá trochu toho chybějícího charizma.

    Jenže Novotný je něco jako Gréta, úplně neregulovatelný element, momentálně opilý svým mediálním úspěchem a tak se rozhodl, že přitlačí a pověsí Lavrova. Jo pro Novotnýho super, zase celý den v headlinu, ale pro Fialu katastrofa, protože voliče, který přitahuje Fialův image neslanýho, nemastnýho, hodnýho trouby musí Novotný odpuzovat, zvláště při schizofrenním přístupu VKml/Novotný. Jo je možný, že by to ODS mohlo přinýst pár hlasů od vypitých hlav, co si řeknou, že Novotný je borec, ale k tomu bude stačit připomenout pár vět, který Novotný pronáší v souvislosti s potřebou nahradit český debily africkejma doktorama.
    No abych jim nekřivdil u pár rusofobů to může způsobit přesun od TOPky k ODS, no alespoň bude TOPka definitivně pod 5.
    Rozbor pana domácího je řekl bych dost povrchní a jediný s čím se dá bezvýhradně souhlasit je to, že ani mně nebylo moc příjemný, že se pan Novotný rozhodl v ruské TV mluvit za všechny Čechy.
    Kdyby byl Novotný blbej, jistě by pan Filip neměl problém tuhle sázku přijmout: https://twitter.com/pavelnovotnak/status/1198792482311544833
    https://eurozpravy.cz/domaci/politika/komunista-chtel-sestrelit-novotneho-ten-s-nim-vymetl-podlahu.63c5321d/

    1. +1

      Mně tohle machrování na Rusy připadá, jako chalupník, který odešel do města, vydělal si na boty a teď se pošklebuje v hospodě vesničanům, že chodí bosky, a myslí si, že je velký pán.

    2. Novotneho jurodive extempore na rusaky samozrejme muselo byt na rusaky.
      Protoze ma v jadru pravdu a vsichni vcetne rusaku to vi.

      Pokud by rozjel neco podobneho smerem treba k USA, nestalo by se naprosto nic. Skoncilo by nekolika tweety.

      1. Máte pravdu, že by se nic nestalo. Kdyby si Novotný takhle vyskočil na Američany, třeba kdyby spočetl počty obětí války proti terorismu a shrnul by praktický výsledek téměř dvacetiletého boje proti terorismu, vymlčeli by ho dokonale a rozhodně by týden v headlinu nebyl. Ale já vím, nepíšu o Rusákách, takže je to false dilema.

        1. Což válka proti terorismu, ale válka proti drogám, to je teprve sukces.

          1. No tak ono to úzce souvisí, v důsledku boje proti terorismu dealerská multikulturní síť v Evropě značně zhoustla.

          2. Nahodou, mel se Rusakum vysklibnout treba s Afganistanem. Amici tam konecne udelali tu trvalou svobodu. To mel Rusum vomlatit vo hlavy. A palcovy titulky by mel taky.

    3. Mě prostě sere, že si dovoluje mluvit za ostatní Čechy, Slezsko i Moravu.
      Skončit tohle může všelijak. Od naprosté vzájemné ignorace až po nenápadnou pomstu, co nás bude ve výsledku stát balík, co ale zatáhneme všeci, ne Novotný.
      Kdyby jim zrovna tu Katyň a další věci, třeba berlínské-německé baby, naservíroval s úplně vážným ksichtem, mělo by to úplně jiný dopad. Zvlášť, kdyby to nezapomněl několikrát zdůraznit live. Takhle si Rus udělal rovnítko mezi Novotným a Čechy.

    4. Amící a Angláni vždycky říkali, že je potřeba mít třídního nepřítele, takže je Rus – někdo to bejt musí, jinak by mentalita anglo-americká postrádala smysl.

  7. 1. 27% Babiš
    2. 18% Trikolora
    3. 13% Piráti
    4. 5,2% SPD
    ______________________
    zbytek z poslanecké sněmovny ven.

    1. Vy musíte ve Fortuně vydělat majlant.

  8. Ani netušíte Dfensi, jak moc jste s tím pomníkem Heydrichovi blízko pravdě:

    https://aeronet.cz/news/oslava-a-obdiv-k-nacistum-uz-i-na-twitteru-americkeho-ministerstva-obrany-americti-generalove-na-vyroci-bitvy-v-ardenach-pouzili-fotografii-joachima-peipera-osobniho-asistenta-heinricha-himmlera/
    … Heinricha Himmlera, člena Leibstandarte SS Adolf Hitler a válečného zločince odsouzeného za podíl na Malmedském masakru amerických válečných zajatců! Už není pochyb, jsme svědky návratu k nacismu na globální úrovni, symbol otevření Heydrichova hrobu spustil novou kampaň s cílem přepsat dějiny a z vítěze učinit agresora! Proces oživování nacismu a glorifikace esesáků povede k jedinému cíli, k válce a tažení do Ruska!

    1. Z vítěze dělate agresora uz desitky let. (USA jsou taky vitezi WW2)

      1. No tak pochopitelně že USA jsou vítěz války. Kdo financuje obě strany konfliktu, je vždy jediným vítězem války.
        Nechceš se člověče, třeba realizovat u novodobých revizionistů 2.světové, sudeťáky počínaje a Chvilkaři konče? Slyšel jsem, že to prý dost vynáší, jezdit po mítincích a všude oblbovat lidi, že agresorem bylo Rusko a chudáčci po zuby ozbrojení náckové že se jen bránili.

        Ostatně 2. světovou zcela oficiálně vyhlásila Británie a Francie, ne Německo ani Rusko. Což předpokládám že taky nevíš, při své nevzdělanosti.

        1. Zas tak moc to nevynasi. Ale nestezuju si. Chlap se musi umet otacet.

        2. A to máte velkou pravdu kaBrnaku s těmi britsko-francouzskými válečnými štváči, ještě že Vůdce měl podporu od Vašeho guru, miláčka ruského lidu a tak se jim ubránil s heslem, že nejlepší obrana je útok.
          Pak se to trochu zvrtlo v tom 41, ale nakonec Rusové finančně i materiálně pomohli těm Britům a Američanům Němce porazit, i když by to zvládli sami.
          A ještě za 3 dny porazili Japonce, co se s nimi Američani a Briti srali skoro 4 roky.
          A ti nevděčníci jim ani patent na atomovku nechtěli dát, ještě že se našli pokrokoví soudruzi, jako třeba Němec Fuchs, co to napravili.

          1. „britsko-francouzskými válečnými štváči!
            Zcela správně, Přitom toho chtěli tak málo jak říká Kamerad Heydrich:
            https://www.youtube.com/watch?v=_ieNljcjx2o#t=10m35s

          2. A fakt Heydrich ve špitále doslova řekl „Proč by mě moji Češi chtěli zabít?“

            1. Však to taky byli parašutisté/emigranti. On prý hodně českou historii studoval a měl kotlinku docela rád, jako se stává všem dobyvatelům. Ještě nějakou živočišnou kyprou Máňu do postele, a byla by z toho romance jak Rozamunda Pilčer.

  9. Lepší jeden dementní starosta, než D-Fens, který staví svou kritiku na premise, že v ruské variaci Máte slovo s M. Jílkovou uspějete s fakty a suchým konstatováním.

    1. Což tamtéž předvedl jistý Rus Nikulin, a byl ukřičen a dehonestován, že se Čechům chce zalíbit.
      To ovšem DF nepostřehl nebo cudně opomenul.

Komentáře jsou uzavřené.

D-FENS © 2017