Útok náklaďákem a obrana se zbraní - zpět na článek

Počet komentářů: 179

  1. Ja vubec nesdilim obavu, ze mne nekdo v tomto state odebere zbran na zaklade rozhodnuti EK.
    Magor Juncker pujde od valu jeste do konce tohoto roku.
    EU ma uz ted obrovsky problem (brexit a eventuelni nasledovnici), a z toho problemu je legalne drzeni zbrani malichernost.
    Davam ctvrte risi maximalne 10 let.

    1. Deset let je dlouhá doba. Za tu dobu se dalo dojít od kecání v pivnici na post říšského kancléře nebo za dalších šest let rozmrdat evropu do doby kamenné.

      EU má unikátní schopnost vybrat ze všech problémů ten nejokrajovější nebo nejdebilnější a ten pořádně rozpitvat za ignorování skutečných problémů

      1. Omyl. EU primárně a se značným nasazením řeší ty problémy, jež jsou pro socany nejdůležitější.

        Ostatně nejen EU. Nedávno jsem kdesi narazil na takovou… hm, anekdotu ze života hmyzu:
        Představte si následující situaci:

        * Váš čistý měsíční příjem činí 12 000 Kč.
        * Vaše měsíční výdaje činí 13 000 Kč.
        * Právě jste si koupili na splátky novou televizi: pokud budete splácet, nezbude vám na nájem a půjdete na ulici. Pokud nebudete splácet, seberou vám televizi + penále.
        * Vaše čtrnáctiletá dcera je těhotná.
        * Váš patnáctiletý syn je na odvykačce pervitinu.
        * Manžel(ka) vás opustil(a) kvůli podstatně mladší ženě/zajištěnějšímu muži.
        * Vzhledem ke své nízké kvalifikaci budete mezi prvními, kdo bude propuštěn z práce při příští redukci zaměstnanců.

        Který problém začnete řešit jako první?
        ..
        ..
        ..
        Negra v letáku.

        1. Při správně nastaveném hodnotovém klíči asi začnou priority EU dávat smysl.

          1. Sjednotit zakřivení a žlutost banánů.
          2. Zakázat teploměry.
          3. Harmonizovat názvosloví sýrů parmezánového typu.


          10567 Krach Eura
          10568 Kontrola hranic
          10569 Rozpad EU

          Nějak podobně to měli v Konstantinopoli

          1. vyřešit kolik andělů se vejde na špičku jehly

          365. Vymyslet co s invazním vojskem na hradbách

    2. chtěl bych mít tvůj optimismus

      naopak, do deseti let tu vidím totalitu jak prase, která už tu mimochodem je

      1. Tak je tu tá totalita jak prase, alebo bude až za 10 rockov. Bo z tvojho príspevku to neviem zistiť.

      2. A povedzte mi, Kefalin, co vy si predstavujete pod takym slovom totalita?
        Nvm co ses zac, jestli mladej cucak nebo zapskly dedek, ale rict ze dnes je tady totalita, je malinko utazene za vlasy. Nejspis si nezazil…

        Ano, mozna ten nas system ve kterem tady zijeme neni uplne to prave co by si kazdy z nas predstavoval (kolik lidi, tolik chuti), ale kdyz to srovnas s KoC, nebo Reichem, pisu ti bud rad za Czechii! Zatim se nas establishment jevi, co se tyce zbrani, ze Czechia je osinou v riti EU.
        A ze je EU rit, nebo v riti, to musis uznat i ty sam.

        1. Slovníková definice zní mocenskými prostředky a podle jednotného měřítka násilně zavedená jednota, a je, myslím, velmi smysluplná.

          To, že míra této násilné jednoty (a tedy totality) je někde menší, jinde větší, je snad nesporný fakt. Přesto jde o totalitu i tam, kde ta míra je poměrně malá (ale nenulová), stejně, jako rýma je neoddiskutovatelně nemocí, byť existuje také AIDS.

          Ano, současná česká totalita je relativně menší, méně špatná než totalita mnohde jinde v Evropě, to je taky fakt. Který ovšem pořád neznamená, že by nestála za ekskremento :(

          1. „Totalitní stát může dělat velké věci, ale jednu věc udělat nemůže: nemůže dát dělníkovi v továrně pušku a říct mu, aby si ji vzal domů a měl ji v ložnici. Puška visící na zdi dělníkova příbytku nebo farmářovy chýše je symbolem demokracie. A je naším úkolem dohlédnout, aby tam zůstala“. –George Orwell

            a zatim to neplati…

            1. ad: a zatim to neplati…

              A hlavně, bude to platit čím dál tím míň, až nakonec vůbec.

              Dokud nebudou lidé uvědomělí, nebudou se bouřit, a dokud se nevzbouří, nemohou se stát uvědomělými. (G. Orwell)

            2. On ten Orwell je především bonmot, nikoli definice.

              Jinak velmi silně totalitní stát právě mnoha dělníkům v továrnách pušky dával, aby mohli vesele střílet buržousty; vizte prosím „Lidové milice“. A demokracie je docela dost velké zlo, a s totalitou není vůbec v rozporu, naopak, vytváří ji.
              ___
              Po vzoru Katona staršího ostatně soudím, že registrace zbraní musí být zrušena.

              1. no jak chcete, tak tady mate dalsi bonmot teda:
                Totalita je zkratka politologického pojmu totalitární režim nebo totalitní režim, což je druh diktatury, který neponechává žádný veřejný prostor pro svobodnou aktivitu individuí a soukromý prostor minimalizuje nad přípustnou mez.

                Mate opravdu pocit, ze soucasna vlada Vam upira Vas prostor? – ja teda ne.

                Mimochodem, zatim velice hezky projev pana Presidenta. Vypada to tak, ze se obraci ke svemu lidu. Baba Merkel a politbyro EK ztrati podporu jak od negra. A verte, ze verim ze bude lip i tady. Nekdo zrovna vytahnul spodni kartu domecku…

              2. a nezlobte se na mne ocs, ale ten clanek od Halbrooka je mimoradne nevhodny, pokud ho chcete pouzit k argumentaci, ze vlada chce ozdzbrojit svuj narod.
                Pokud jsem to spravne pochopil, tak Hitler sice zneuzil registraci zbrani k odzbrojeni, ale zapomnel jste dodat, ze NE sve lidi, ale sve NEPRATELE (nemecky Zide a anektovane zeme).
                Coz je vlastne pochopitelne…

                1. Šmarjá, to snad… no dobrá, tedy polopaticky: naše současná vláda (ostatně zrovna v současnosti velmi výslovně a velmi explicitně) nechce „svůj“ „národ“ odzbrojit.

                  Nicméně bohužel stále chce, aby ty zbraně byly registrovány.

                  A to je neakceptovatelné svinstvo, neboť vinou té registrace onen „národ“ odzbrojí někdo jiný, kupříkladu vláda cizí (v tomto případě nejspíše nikoli z Berlína, nýbrž z Brusele), nebo vláda pozdější místní.

                  1. ad: naše současná vláda

                    Čistě pro orientaci, čemu (komu) tak říkáte? Kdo to je? Ta parta udržbářů, bláznů, udržující neudržitelné?

                  2. co by kdyby: moc o tom premyslite -odpocinte si, otevrete lahev dobreho vina a uzivejte si.

                    Kdybych videl za kazdym stromem bubaka, tak nevytahnu paty z protiatomoveho krytu.
                    Zatim nam nic nehrozi a „vyhledovy trend“ podporuje nas zajem. Ano, ostrazitost je na miste, paranoia vsak ne…

                    1. ad: Zatim nam nic nehrozi

                      To je stejně zvláštní a paradoxní. Přesně takhle se utěšovali, uvažovali a mluvili židi, dokonce ještě nějaký čas po zvolení a nástupu nacistů a Hitlera. A těm několika málo, kteří říkali – je to v prdeli – stejně nikdo nenaslouchal.

                    2. ale no taak,
                      Ta myslenka mela pokracovani. Takhle jak jste to napsal je to vytrzene z kontextu, a neprijde mi to moc fer.

                    3. ad: Takhle jak jste to napsal je to vytrzene z kontextu

                      Pro Vás možná. Mně to Vaše – Zatim nam nic nehrozi – natolik praštilo do očí, že jsem zkrátka neodolal. Pocukrovaná realita není nic pro mě. A jestli je to fér, nebo nefér, na to seru.:-)

                    4. Ze mne na to serete je fer, a to beru :)
                      Ovsem za celym svym nazorem si stojim a opravdu nemam pocit, jak jsem ovsem napsal na zacatku vlakna, ze mne neco ohrozuje v tom co chci a co mi vyhovuje. Momentalne je trumf na moji strane a neni duvod vyvijet jakoukoliv kreativni aktivitu.
                      Spat s jednim okem pootevrenym je taky mozne :)

                    5. ad: Ovsem za celym svym nazorem si stojim

                      Ano, to jsem pochopil. Taky se mi ještě líbí „úhel pohledu“, nebo „opravdu nemám pocit“, to je taky pěkný. Zdůrazňovat pak, že na tohle na všechno seru, je asi zbytečný, že.:-) O něco výš jste zmínil – moc o tom premyslite – prosím, zkuste to taky někdy. Třeba už jenom proto, že mezi myšlením a řazením představ, je propastný rozdíl.

                      Člověk je zjevně stvořený k tomu, aby myslel. V tom spočívá všechna jeho důstojnost a celá jeho přednost. Veškerou jeho povinností je, aby myslel správně. (Blaise Pascal)

                    6. nene, tady v te filosoficke casti diskuze opravdu neminim pokracovat a ukoncim me vlakno absolutne neprustrelnym prislovim :)

                      Nac stahovat kalhoty, když brod je jeste daleko

                      …priste

                    7. ad: tady v te filosoficke casti diskuze opravdu neminim pokracovat

                      Ale vždyť filosofujete imrvére, celou dobu…:-)

                    8. Racionalne ano, ale iracionalne, kam se mne snazite hrube dokopat, ne.

              3. ad: On ten Orwell je především bonmot, nikoli definice.

                On ten Orwell je především realita. Realita, kterou – v nej(h)různějších podobách – každý z nás zakouší dnes a denně. Orwell měl být varovaním, ale SYSTÉM si z něj udělal návod.

                „Jestli chceš obraz budoucnosti, představ si vysokou botu, která dupe po lidské tváři – navždycky.“ (G. Orwell)

                1. Ne, není. Pokud si z někoho systém udělal návod, pak z Huxleye. Tady to máte rozebrané s ilustracemi.

                  1. No dobrý, no fajn. K tomu abych viděl v čem žiju (protektorát a území s názvem ČR) zaplaťpámbu nepotřebuju ani english, ani doublethink, ani ilustrace. Nevím jak momu, ale mně stačí mít otevřené oči.

  2. Co by se asi stalo, kdyby za to napálení autem do lidí mohlo místo Islámu GTA?

    1. To co normálně. Zakázali by GTA a zostřili kampaň proti počítačovým hrám.

      1. Ale kampaň proti Islámu je neprůchozí, protože…

        1. … je to víra.

          Kampaň proti libovolné víře je od základu pitomá a kontraproduktivní, neboť ortodoxní věřící ponechá nedotčené, a ty vlažné antagonisuje, radikalisuje a vžene mezi ortodoxní.

          1. ad: Kampaň proti libovolné víře je od základu pitomá a kontraproduktivní, neboť ortodoxní věřící ponechá nedotčené, a ty vlažné antagonisuje, radikalisuje a vžene mezi ortodoxní.

            Prosím pěkně, a to se domníváte, nebo to skálopevně víte? Né že bych apriori proti Vám chtěl vést jakoukoli kampaň, chraňbůh a proboha ne, ale jen pro pořádek, když už je řeč o pitomosti a ortodoxii.

          2. jednak a druhak pokud si chceme zachovat alespoň fasádu právního státu, stejného metru a rovnosti před zákonem, tak zakázat islám nejde, protože to bychom na základě úplně stejných argumentů museli zakázat i křesťanství.

            1. Já tyhle argumenty „rovností před zákonem“ nemám rád, protože (a) případů, kdy něco zakázáno je (třeba taková marihuana nebo svastika) a něco jiného, srovnatelného nebo spíše mnohem horšího, zakázáno není (třeba takový alkohol nebo srp s kladivem), je spousta už teď a jeden další by nikoho nepřekvapil; a navíc (b) se samozřejmě uměle (absurdně, pitomě, nesmyslně, ale technicky vzato zcela funkčně) dají sestavit taková kritéria pro „povolenou víru“, aby skrze ně křesťanství prošlo, ale islám (a třeba ještě pastafariánství, aby se neřeklo, že je zakázán sám jediný) nikoli.

            2. Aaaale prd. Fasada uz je cela opadana. A staci si precist

              > Čl. 15 (1) Svoboda myšlení, svědomí a náboženského vyznání je zaručena. Každý má právo změnit své náboženství nebo víru anebo být bez náboženského vyznání.

              a jak se k tomu stavi nesvata kniha. Veselych pasazi je v bibli tez hafo, ale realne riziko je v jednom pripade zcela evidentni a v jednom neexistujici.

              Pak mame jeste

              > (4) Výkon těchto práv může být omezen zákonem, jde-li o opatření v demokratické společnosti nezbytná pro ochranu veřejné bezpečnosti a pořádku, zdraví a mravnosti nebo práv a svobod druhých.

              ktery sedne jak brusel na hrnec. Netreba aplikovat kolektivni vinu, staci se malinko poucit ze zkusenosti
              jinych.

              1. To je rychlost; ja neco napisu a oni mi to hned jeden momentalne vysinuty jedinec potvrdi :(

                Uz cekam az mi nekdo vysvetli proc bylo potreba zakazat DDT (coz vedlo k rozsireni malarie), bojovat proti pasivnimu koureni (jehoz skodlivost prokazana neni), ale vrazedna IDEOLOGIE (s prichuti nabozenstvi) se proste zakazat nesmi.

                1. A co ze Vam to ten jedinec potvrdil, zvlaste pak, pokud k tomu byl dopomahan a dochranen?

                  1. rikal to Zeman. Ze prej kazdej terorista je muslim.

                2. jak souvisi reckej magor s islamem asi vis jen ty sam.

                  1. Wow! Ze by tentokrat nejaky jiny druh magora nez obvykle?

                    Police have asked me take down this video of man speaking to journos at scene. They’re concerned it makes ppl believe it was a terror event.

                    Nebo ze by „pomahat a chranit“ zahrnovalo ochranu pred pravdou i v teto mire? Nebudu to zkoumat, mozna to byl vazne kafir magor. Stejne bude brzy dalsi. :(

            3. Nacismus a komunismus je zakázán stejně. Dávat na stejnou úroveň křesťanství a islám může jen neobolševické hovado.

              1. Ále, di s těma nálepkama do prdele.
                Ve jménu víry vražděj jedni i druhý, jedni i druhý maj svatý texty plný netolerance k nevěřícím, jedni i druzí vnucují svoji víru i těm co o ni nestojí. Jedni i druzí jsou schopni vytvářet nesnášenlivé teokracie. Zbytek jsou jen kosmetické detaily. Hlavní rozdíl je v tom, že křesťanští fanatici jsou u nás momentálně v citelný menšině a že křesťanský mainstream je v současnosti poměrně dost tolerantní k nevěřícím a homosexuálům a že se skřípěním zubů jakžtakž přijali ideu rovnosti pohlaví, což si odůvodnili poněkud kreativním výkladem bible, resp. kreativním opomenutím pasáží co tvrdí opak. Nicméně kupříkladu i ty tolerantnější církve zastávají názor, že ta homosexualita už teda jako není hřích, akorát k tomu vzápětí dodají, že homosexuální sex je smrtelnej hřích furt, takže si homosexuálové moc nepomohli :)

                1. Za explicitní zmínku asi stojí to, že islám v historii býval relativně tolerantnější vůči jinověrcům než křesťanství.

                  To, proč tomu tak v současnosti není, je dost hodně složitá otázka; může za to spousta různých faktorů, mezi nimiž je text Koránu asi tak zhruba na místě předposledním, a za ním už je akorát barva prádla paní Merkelové.

                  Šance, že by se v budoucnosti mohl islám stát řekněme podobně tolerantním, jako je křesťanství dnes, samozřejmě existuje (netroufám si hodnotit její výšku, není moc velká, jen je jistě nenulová). Nicméně každá „kampaň proti islámu“ tuto šanci, ať je jakákoli, zcela spolehlivě ještě zmenší :(

                  1. nojo, maloco aktivizuje lidi tolik jako pocit ze to v co veri je v ohrozeni. Snad jen to kdyz jsou za svoji viru opravdu pronasledovani.

                  2. Jako celkem slušný znalec historie, jste na důvod mohl přijít sám. V době, kdy byl islám „tolerantnější“ (ve skutečnosti nebyl, islámské zákony jasně mají pro nemuslimy jediný osud, buď je zabít hned, nebo jhe nechat „tolerantně“ vymřít), islám ovládl skoro celý známý svět, křesťané ztratili 2/3 nejbohatších území, ztratili vládu nad středozemním mořem a obchodem a neustále se bránili výbojům muslimů a ještě divokých evropských kmenů. V takové situaci opravdu není místo na nějakou toleranci.

                2. islám hlásá podřízenost celé společnosti Bohu, křesťanství podřízenost jedince. Islám netoleruje sekulární, či jinověrnou vládu, křesťanství ano. To jsou jen malé příklady. Mohamed je pravý, čistý opak Ježíše.

                  1. dyk rikam, kosmeticky detaily.

  3. Šrouby se teď utahují docela rychle. Vezměte si, kolik se jen přijalo zákonů omezujících svobodu občana za poslední rok, či dva. Mám dojem, že i s tím protizbraňovým zákonem budou muset setsakra spěchat. I ta hovadina s návrhem zákazu padla snad do pár hodin po Bataclanu. Jediné, co nám hraje do karet je to, že než se EU k něčemu rozhodne, trvá jim to roky. Což ovšem v případě legálního držení zbraní nemusí být stejné. Viz rychlost toho návrhu po Bataclanu, která vypadala, jako kdyby to měli nachystané předem a ty kozomrdy s TATP vestami a ákáčky tam poslali snad sami :-).

    Já bych to viděl tak, že mnoho času není. Rok, maximálně tři, než se utáhnou šrouby natolik, že na současný „orwellistán“ budeme vzpomínat se slzou v oku a budeme-li si chtít něco ukrojit, budeme pro kudlu chodit na náměstí ke špagátu a použití zapisovat do bumážky tužkou.
    Co s tím? To je ovšem úplně jiná otázka.

    1. ad: Šrouby se teď utahují docela rychle. Vezměte si, kolik se jen přijalo zákonů omezujících svobodu občana za poslední rok, či dva.

      Nürnberger Gesetze 2.0

      1. Troufnul bych si napsat, že proti tomu, co se děje nyní, jsou Norimberské zákony jen takovým paběrkováním. Pokud k nim přičtu snahy různých neziskovek i politiků jako celku o totální demografickou změnu rozložení obyvatelstva, neváhal bych použít slovo genocida.

        1. Melete hlouposti L.C.
          Ja bych Vam pral byt polovicnim zidem v roce 1939 v risi.
          Mozna i jen zidovska manzelka by stacila.
          A nejakou mensi genocidu ve Vasem meste.
          Stacili by muzi od 13 do 93 let.
          At na Vas Vase zeny, popr. deti muzou vzpominat, jaky jste byl vizionar na netu…

          1. Hlouposti? Ani bych neřekl. Také zatím nejsme v situaci roku 1939. Dokonce ani v noci z 9. na 10. listopadu 1938 ne. Nicméně se k oběma těmto datům velmi rychle blížíme.

            Likvidovat země i jejich lid můžete i bez toho, abyste bombardoval jejich města a přeživší zavíral do koncentráků a střílel do týla. Můžete to dělat mnohem méně tupě třeba tak, že budete všemožně zvýhodňovat různé přitečence a netáhla, která v životě nesáhla (a taky nesáhnou) na práci a dřít kůži z těch, co to všechno platí.

            1. Konecne zacinam chapat relativitu vcetne casovych paradoxu. Vzdalujeme se, a pritom blizime.

          2. Ještě bych napsal, že jedna vlaštovka jaro nedělá, ale já z ní nemám zrovna dobrý pocit. Narážím na ten rozsudek z Německa, který prohlásil, že zapálit synagogu a vyjádřit tak formu protestu je vlastně v pohodě. U nás je zatím klid, i když např. v Havířově již běhají přitečenci, kteří na Vás již dnes ukazují, jak Vám podříznou krk a to je vlastně taky v pohodě. Do toho tu vzniká jediné ministerstvo pravdy, které nám bude říkat, co je a co není pravda a parta neomarxistů v Bruseli se již nemůže dočkat, až zakáže vše od praku nahoru.

            Ne, dnes opravdu nemusíte nikomu rabovat kšeft, stačí, když mu tam pošlete komando od kobliháře a ti budou znepříjemňovat život tak dlouho, až to zabalíte sám.

            Mimochodem, já opravdu nechci být vizionářem na netu. Já jen chci, aby se to tady dalo alespoň trochu do pucu.

  4. Měl bych dotaz pro odborníky z oboru. Kolem toho útoku v Berlíně šlo info, že náklaďák zastavil automatický systém. Vzhledem k požadavkům EU na všelijaké čidla (nyní u osobních automobilů), katalyzátory a pračky spalin proto, aby z výfuku lezly konvalinky. Otázka je, zda mají současné náklaďáky nějaký armádní mód, kterým se tyto blbosti dají vypnout či vystříhat? Představa, že zrekvírovaný náklaďák vypoví poslušnost zrovna ve chvíli, kdy projíždí fosgenovým mrakem, nebo se dostane do hledáčku půl palcového strýčka Browninga, a to jenom proto, že si automatika něco vymyslí.

    1. Automatika byla vyvinuta plně v souladu s unijní legislativou a ví tedy nejlépe, co je pro všechny dobré. I zemřít ve fosgenovém mraku může být při opuštění sobeckého řidičova pohledu něčemu prospěšné. Sníží to emise a odlehčí důchodovému systému. A vytvoří pracovní místa v oboru likvidátorů zamořených vraků.

      1. I když jedna vlaštovka jaro nedělá, a s přihlédnutím na nemálo Vašich předchozích blábolů, které jste ze sebe vyplodil, tak za tenhle počin Ado, máte (alespoň u mě) prima primissima.

    2. D-fens to zmiňuje, já jsem viděl spíš takové nerozhodné komentáře, jakože „mohl“, „možná“. Multikolizní brzda funguje tak, že pokud je aktivován zádržný systém (řídící jednotka vyhodnotí signál snímačů zrychlení jako náraz) a vozidlo se nadále pohybuje, ABS ho zabrzdí. Takže mrak fosgenu to asi nespustí a pro jistotu lze vyndat pojistku ABS z pojistkové skříně.

      1. Dnešní auta ještě jezdí když nějaká sebemenší cypovina nefunguje? Já myslel, že se to vypne a odmítá fungovat…i kdyby to mělo zachránit jedinej život přece né.

        1. No jooooo. Teraz sa hrkám po cestách-necestách na Ducate Fiate r.v.2013 a tomu ani nevadí, že motorová kontrolka je vysvietená resp. sa sama vypne a opäť zapne ako sa jej chce – podľa diagnostiky je to snímač teploty výfukových plynov, ktorý blbne (vraj u takýchto áut bežná vec). No a minule som išiel s aktívnou kontrolkou motora cca. 850km domov z Nového chalifátu na staršom X-Traily (2007) v dechtu – zasralo sa tlakové čidlo niekde okolo turba tak som išiel de facto hladkým dízlom domov. A už som zažil aj jazdy s aktivovanou kontrolkou ABS – po čistení kolies vysokotlakým čističom a nič sa nestalo.
          Ale je možné že s novou EURO6 normou príde aj predpis, že vozidlo (akékoľvek) musí okamžite zastať a viac sa nikam nepohnúť keď sa detekuje v systéme akákoľvek chyba – EU je toho schopná. Budeme jazdiť do obchodu na rožky tak, že budeme nosiť diagnostiku v kufri – a chyby budeme mazať z remanentnej pamäte na počkanie aby sme došli domov :(

  5. Tohle je opravdu hodne povedeny clanek. Diky za nej.

  6. Ale, ale, podívejme se na kverulanta militantního, ošklivého, skoro vraha!!!! Zbraňová prohibice funguje!! Třeba takové Mexiko!!! V ústavě sice mají něco o tom, že lid Mexika si nějakou tu flintičku , ale pouze nevojenského charakteru, může pořídit, ale protože v zemi existuje pouze jeden jediný obchod se zbraněmi, někde na utajeném místě na vojenské základně, tedy pod kontrolou profesionálů, kteří jsou také pod kontrolou některého z drogových kartelů, tak si prakticky nikdo nemůže zbraň oficiálně koupit. Podobné je to i se střílením. Střílet sice můžete, ale pouze na vyhrazených místech. Což jsou buďto oficiální střelnice, nebo pro lovce honitby. Oficiální střelnice jsou v Mexiku asi dvě, a lovecké revíry tam jsou pouze soukromé a na ty vás stejně nepustí, pokud nejste místní narkobaron. Proto jsou Spojené státy Mexické, naprosto mírumilovnou a bezpečnou zemí, kde vás oficiálně nemůže nikdo zastřelit, tedy kromě policie a armády, tedy profesionálů.

    1. A proto na černým trhu se dá koupit naprosto cokoli, že, a když zrovna gangy nesoutěží o to, kdo zvládne těm ostatním uřezat víc hlav, tak po sobě střílí z AKček. Na ja.

      1. Ano, řežou si tam hlavy motorovou pilou, ale nikdo z nich nebyl zabit střelnou zbraní. Jde o statistiku. Ta je nejdůležitější.

        1. To vo těch AKčkách ste tak nějak jako minul? Hele mám s váma zbytečně ztrácet čas, nebo si najdete sám jenom třeba na NDR v archívu materiály jak tam gangy na tvrdo prováděj s armádou přestřelku (protože policajti už jsou dávno mimo hru, už nějakej pátek je povolaná armáda)? Že se střílej běžně mezi sebou je tam na denním pořádku. Tudle zrovna byla nějaká střelba s .22LR ve škole.

  7. Reknu to velmi jednoduse. Zitra se ma ujmout prezidentskeho uradu Trump. Volila ho vetsina volebnich okrsku, krom Kalifornie, Washingtonu , New Yorku a dalsich bast pravdolaskaru a velkych mest.
    Levicove snezenky neunesly tihu volebni prohry, hodlaji protestovat, vyhrozuji Trumpovi smrti a dokonce se snazi samy sebe nesikovne upalovat. Pokud Trump nastoupi do uradu a nezastreli ho rovnou pri inauguraci, bude to mit neskutecne tezke, protoze den co den bude muset resit impeachment, vymyslene sexualni skandaly a udajnou vlastizradu, protoze se chova racionalne k vlastni zemi i Rusku a bere na hul oligarchy, globalisty a vojenskoprumyslovy komplex.
    Nedelam si iluze, ze ho borci z CIA nezastreli, jako Kennedyho. Na Infowars k tomu dali anketu a celych 20% z cca 10.000 hlasujicich ma stejny nazor, dokonce si mysli, ze Trumpa zastreli primo pri inauguraci.
    USA ma proti nam nesporne jednu vyhodu. Pokud Trumpa zastreli obzvlast nesikovne a okate, bude z toho obcanska valka. Spousta Americanu je nasranych a tohle by byla posledni kapka.
    To u nas jsme asi tak naivni, jako v USA v roce 1963, kdyz zabili Kennedyho.
    My si tu porad myslime, ye nas ochrani nejake zakony a politici a ze Soros, Rothschild, Rockefeller a dalsi globalisti jsou jen pohadka na straseni deti, ze jsou od nas daleko a nemuzou nas ohrozit.
    No tak hlavne Nemecko zavinilo 2 svetove valky a Mutti Angela ma nakroceno, ze Evropu dotlaci do treti, vsak uz si tu Americani delaji vojenske predpoli a rozmistuji tisice novych vojaku a stovky tanku a obrnene techniky.
    Situace mi ze vseho pripomina predvecer Gliwic. Situace je tak napjata, ze staci, aby si nekdo hlasite prdl a uz to jede.
    Dneska mimochodem Dow Jones na 19 700 a klesa, kdepak jsou ty pindz o jeho prekroceni 20.000 ? Kdepak je cena zlata kolem %800, jak predvidal FED loni v prosinci ?
    Kdepak je ekonomicke ozdraveni ? Kdepak je HDP Indie, ktera bojovala proti „korupci“ tim, ze skrtli 85% penezni hodnoty v ekonomice ?
    A to same chteji udelat i v USA a Evrope, zrovna se o tom bavili pani hlavouni v Davosu…

    Predvidal jsem, ze rok 2016 bude ve znameni krize a ekonomicka krize je zcela zjevne tady a ukazuje drapky.
    Rok 2017 bude ve znameni majdanu, politicke nestability, vyjimecnych stavu, rozpadu EU a ozbrojenych stretu mezi levicovymi „demokratickymi“ pojasenci a rodicim se protih´globalistickym hnutim odporu.
    Postupne, jak inflace sezere lidem jejich uspory a spousta lidi se dostane na pokraj osobniho bankrotu a socialni system zkrachuje, dojde k vlne populismu a hledani vinika a vsichni vime, jak to vzdy skoncilo…..

    Lidi je moc a globalisti se royhodli, ze je pocet lidi treba snizit o 8 miliard, jak nam blahosklonne prozradil brepta Kcharl po jednom z jejich bildeberskych majdanu.
    A uz se vezem.

    1. Ahaaa, tak ono to ekonomicke zhrouceni uz je tu? Super, a jak ho prosim mam identifikovat? Je to pro me, obycejneho laika, velmi obtizne….Dozajiste nastalo jeste koncem minuleho roku, ale potreboval bych prosim poradit, kde ho mam hledat…dik predem za pomoc

    2. Hm… mel jsem vcera setkani s kamarady od fochu a zda se, ze prace je dost a dost. Staci jen delat tu spravnou. Tak nejak za hovno stalo vzdycky neco. Clovek se asi musi vice orientovat na to, co na hovno jeste zatim neni.

      1. Tak. Když chce člověk řemeslníka, tak je to samej debil, kretén, debil, kretén, jenom támhle dva debilové vedle sebe.

        A jedno jestli to fakt je trochu slušnej člověk, nebo něco z toho, všichni maj čas tak za pár měsíců…

        1. To je v poradku. Treba aspon mlada generace pochopi, ze je lepsi jit k nekomu do uceni a naucit se poradny remeslo, nez mit vysokoskolsky titul a pak cpat v Kauflandu zbozi do regalu.

        2. no to nevím, zrovna jsem realizovala poměrně náročnou rekonstrukci celkem bídné pastoušky a nemůžu si stěžovat. Dílem se na rekonstrukci podíleli známí řemeslníci a dílem úplně cizí joudové z ulice. Přijelo pár blbů, kteří se domnívali, že celkem snadno odrbou tu „bankéřku“ z Prahy, těm jsem ukázala dveře a ten zbytek fungoval bez problémů a dosud funguje. Jen prostě bezproblémový řemeslník neroste na každém rohu a když je ochoten přistoupit na to, že bude pracovat prakticky zadarmo, tak to také není to pravé ořechové. Za práci je prostě třeba zaplatit, ani já nepřistupuju na kšefty, kdy mi odběratel tvrdí, že to lze dělat prakticky zadarmo, tak proč za to chci prachy, nechci, ať si to klidně udělá sám. :-)

      2. Ano Sysope, jeste vsecko neni na hovno, ale neni dulezity stav, dulezity je trend. Podivej se na cele IT, modelovy priklad. Po 89tem v tomhle oboru lezely penize na chodniku, jen je sebrat. Milionove zakazky se jen hrnuly, vznikalo spoustu malych firmicek, ktere nemely problem upichnout se na trhu. Podivej se dneska. Vsude korporace, vsude Indi, kteri srazili ceny o 85procent dolu, platy v IT stagnuji uz 15 let a pokud si chces zalozit malou firmicku o 15 lidech, tak to good luck.
        S ostatnim podnikanim to neni tak markantni, protoze zasrani globalisti a Indi neumi na dalku treba resit odvoz odpadku anebo zatepleni fasady, ale jak vidno na ANOFertu, tak vseho jen do casu. Ze nejsou mladi lidi, kteri by chteli pracovat, ale vsecko by se to nejradeji do 26 let flakalo na davkach, vystudovalo to VS humanitniho zamereni a pak se to po zbytek zivota zivilo v neziskovkach a spekulacemi je take krasny priklad, jak tento system funguje. To je jak fotbalovy team, kde by nikdo nechtel delat obrance a brankare, ale tretina by delala hrotoveho utocnika, tretina trenera a tretina vlastnika klubu nebo hlavniho managera. Kdyby nebyly ty zkurvene dotace EU, tak by to vyresil treh. Jenze kvuli dotacim a kurveni trhu tenhle mechanismus nefunguje.
        Tak to pak chapu, ze par tech zbylych obrancu z oboru nestiha a maji prace dost a dost. Ale vydavat to za dukaz, ze ten system je zdravy ? No nevim nevim.

        1. Ale piču, programátorů nebo solidních *nix adminů je furt nedostatek ve všem. A bodejť by to nedělali Indi, když si každej myslí jak dostane bůra jenom za vodevření dveří, tak to ať jdou do prdele. Kdykoli sem něco poptával na web, tak ty ceny co sem dostal, to se museli posrat. No tak holt hlasuju peněženkou a jdu jinam.

          Navíc tomu ani výsledek nevodpovídá. Asi bych to měl začít dělat taky, stáhnout a nainstalovat WordPress umím, vyštrachat nějakou free šablonu, dát tam tři stránky a zkásnout deset litrů. Todle je příklad ze života, to sem si nevymyslel. A ještě brečet jak se mám špatně a takový. No tak se neska vydělává.

          Jo kdyby to bylo co k čemu, tak se můžem bavit, tam ovšem taky očekávám, že si řeknou pár hodin práce (byť za víc), protože profík ty drobnosti za pár hodin zvládne. Ne že si každá nula řekne ranec za hodinu a ještě že to bude dělat tejden, no to určitě.

          1. Tak stými programátormi máš pravdu. Zažil som to na vlastnej koži, keď som sa zúčastňoval na oživovaní nami vymyslených a postavených mašín. To, že niekto ovláda C++ Builder a všade vykrikuje, že Java je kokotina a že kto nevie programovať v OOP jazykoch je idiot ešte stále neznamená, že vie naprogramovať mašinu tak aby fungovala a nepadala ako Windows95. No a „výroba“ modernej, slušne fungujúcej, jedinečnej a intuitívnej web stránky je pre drvivú väčšinu „výrobcov web stránok“ neriešiteľný problém. A nedaj boh ešte chceš nejaký atypický ovlácí prvok či fičúrku – to ani nebudú skúšať, lebo vedia, že by to nedali. Zas na druhú stranu ak chce niekto unikátny firemný web a jeho limit je 50 000Kč s DPH tak nech sa nečuduje, že dostane produkt ako má väčšina e-shopov.

            1. Za ty ceny co sem dostal by plnohodnotnej e-shop na míru (ovšem na základě existujících kódů, ne vývoj od nuly) se vším všudy včetně platebních bran a spojení na sklady dodavatelů vyšel tak na čtvrt mega+. To se to radši naučím a napíšu si to za půl roku sám, nejsem magor abych živil takový příživníky. Člověk hned chápe, proč větší obchody mají vlastní interní programátory, co se jim o to staraj, dělat to externě, tak přijdou na buben.

              1. To, že niekto nieje ochotný zaplatiť danú sumu (250 000+Czk čo je asi 9300Eur) je pochopiteľné. Ale potom tie e-shopy aj tak vyzerajú – ako cez kopírak kde je len farba a údaje zmenené. Ak niekto má na to aby živil interného programátora tak potom má kľud a má postarané aj o servis a všetky updaty pre svoj e-shop.
                Ja som riešil podobnú situáciu ale pre priemyselný softvér na naše mašiny – starý externý programátor sa už tomu prestal venovať, môj bývalý kolega a spoločník odmietol pôvodný sofvér na ktorom mohol stavať (vraj daný programovací jazyk nebol OOP a to bolo pod jeho úroveň) a postavil svoj paškvil, ktorý teraz beží na 2 mašinách a potom sme sa profesne rozišli, lebo to ďalej nemalo zmysel. Tak som proste zobral pôvodný softvér (teda 2 lebo bola vizualizácia oddelená od ovládacej časti) a po školení u pôvodného programátora som to proste naklepal (upravil) sám a takto mi vydržalo na 8-mych mašinách. Potom som si povedal, že jebem na to ja nebudem programovať zvlášť v dvoch softvéroch ale že chcem mať vizualizáciu urobenú v tom istom programovacom jazyku ako je ovládací softvér. A na tento krok som ja proste nemal čas a skúsenosti. Našiel som firmu, ktorá sa venuje takýmto veciam a oni (2 osoby) mi na základe môjho ovládacieho softu postavili (upgradli) vizualizáciu s tým, že pôvodná logika a jadro ovládania ostalo, len boli pomenené potrebné veci a zrealizovaná vizualizácia (na základe mojej starej vizualizácie). Spoločne sme nový softvér odladili na reálnej mašine a všetky ostatné zmeny a napasovania na mašinu si robím sám pretože zdrojový kód je mojím majetkom. Tá externá firma to urobila za tých cca. 9000Eur – pre niekoho nepredstaviteľná suma, ale pre mňa plne akceptovateľná, pretože viem koľko času a nervov mi to ušetrilo.

                1. Ze je nedostatek programatoru je ovsem chyba stavu, ze v roce 2008 byl plat senior SW architekta klidne 100.000 Kc a ted je pri vsi te inflaci s bidou kolem 75.000 Kc , tak se nedivte, ze ti lidi nejsou a nebudou a serou na to za tyhle penize ajdou radeji delat manazery do neziskovek.
                  Najmete si borca z Indie za 15.000 Kc, ktery vam spolehlive jakykoliv system znici do nepouzitelne a neopravitelne podoby do roka a do dne. Muzete to leda zahodit a zacit znova. Ale dela to tak cely svet. Taky to podle toho vypada.

                  1. Kolik podle Vás má běžně (!) manager neziskovky?

                    1. je to debil. Manažer ve střední nebo větší neziskovce je rád, když má dvacku čistýho. Ve velký může mít asi tolik jako městskej strážník, takže tak kolem 25k čistýho. V malejch neziskovkách jsou rádi za 15 kolíků čistá ruka. Teda manažeři v těch fujkovejch charitativních neziskovkách. Manažer ve velkym fotbalovém nebo hokejovém klubu (což je taky neziskovka) klidně těch pětasedmdesát litrů mít může, tam nikoho neznám a každopádně se tam točej prachy o kterejch se nikomu v charitě ani nezdá.

                  2. Programátorov je plná prdel – pretože každý kto vie napísať nejakú rutinu, alebo cyklus či podmienku s IFELSE a zadefinovať 4 premenné tak si myslí, že je na čase dostávať 50 000 mesačne v čistom.
                    Nedostatok je dobrých, poriadnych a zodpovedných programátorov a ľudí (najlepšie bývalých či aktívnych programátorov), ktorý by vedeli ukočírovať veľké projekty so súčinnosťou viacerých programátorov či nebodaj oddelení.
                    A je nedostatok poriadnych skúsených programátorov, ktorý dokážu prekonať svoje ego a už pri návrhu softvéru napr. pre nejakú mašinu sa poradia s konštruktérom či vývojarom daného zariadenia a prejdú si všetky nuansy danej mašiny. Nehovoriac o tom aby boli schopný tí programátori opustiť bublinu svojho jedného uctievaného softvéru či návykov a nechali sa inšpirovať aj niečim zvonku.

                    1. tak samozrejme. Protoze blby koder v roce 2008 bral 30tisic a tedka bere 25 tisic a je rad, ze je rad. Pokud je nekdo SW architekt senior, nemuze byt asi zadny blbec a jen blbec by delal v teto republice za 50.000 – 75.000 Kc, kdyz odjede 100 kilometru na Zapad a dela za 30tisic, ale Euro.
                      Podekujte intervencim CNB a Sobotkovi….. Sehnat ochotneho seniora, ktery by to delal odpovedne, s nasazenim a pritom by byl tak blbej, aby to delal za petinu platu ? To je jako hledat blondatou modrookou Japonku. Se nedivte, ze ty profese nejsou. A specialne mladi talentovani nam utikaji v prvni rade. A jelikoz trh skurvili Indi, tak ti bezni, resp. podprumerni se ani neuzivi. Za chvili to tak bude komplet ve vsech oborech, viz podivejte se, v jakem stavu je treba skolstvi nebo zdravotnictvi.
                      Se nedivte, ze nejsou.

                    2. Ak ten kóder z 2008 ostal kóderom do dnešných dní tak je ozaj blbý a patrí mu to. Jeho šikovnejší a po seba-zdokonaľovaní sa túžiaci kolega je teraz buď to už niekde za hranicami a poberá tam západnú mzdu a platí si z toho západné náklady na život, alebo je doma na nejakej úplne inej pozícii.
                      To že sme si my ako aj Vy nechali postaviť montážne závody nad-národných firiem na zelených lúkach a urobili zo seba otrokov pásovej výroby je už naša chyba. A vývoj ostal na západe, lebo je dobre platený – tak tam proste odchádzajú šikovný ľudia lebo proste chcú zarobiť.

                    3. tak tak. A ti co u nas zustali jeste doplaceji na bandu vyzirku na socialnich davkach, kteri misto aby chodili do prace s platem 15 tisic mesicne, tak radeji sedi doma na socialnich davkach a ve volnem case bud kradou zelezo anebo v lepsim pripade smeli nejakou vetes a cinske hadry na Aukru.

                      Trend je jasny a vyhlidky do budoucna dle me znacne neradostne.

              2. Čtvrt milionu vám připadá na e-shop hodně? Fíha. Tak jo, no.

                1. Teda samozřejmě je e-shop a e-shop, že, ale představa že „jen chci něco jako Mall/Alza a mám na to max. 250k“ je nereálná. Pokud předpokládáte nějakou analýzu konkurence, má na tom zapracovat UXák, grafik, kodér a programátor, tak spíš lížete tak nejnižší možný okraj, a ještě si nemůžete s těmi sklady a placením kartou moc poskakovat.

                  Ono samozřejmě pokud dostanete nějaký děravý freeshop do kterého už nikdy nikdo nic nedodělá tak je to drahé. Ale při práci „na míru“ je představa, že se tohle všechno naučíte a uděláte si to sám docela mimo. Ono ne nadarmo tu práci dělá 3-5 lidí, a jsou to lidi se zkušenostmi za X let (kteří logicky nemají ambice konkurovat studentovi, ale pokud neseženete lemply tak taky dostanete adekvátně jinou práci).

          2. „Asi bych to měl začít dělat taky, stáhnout a nainstalovat WordPress umím“ – a co brání? Já jsem něco podobného za podobnou cenu dělal (neživím se tím – byla to ad hoc služba pro známého). Zkusím to popsat jinými slovy – třeba ten poměr cena výkon bude přijatelnější:
            Zadání proběho dosti vágně a verbálně v hospodě během dvou piv (dělal jsem si poznámky). Co to má umět, jaké tam asi mají být stránky, že to jako nemá být moc světlý, šablona nevím co je – nějakou vyber.
            Zřízení domény a hostingu (první rok v ceně).
            Stažení, instalace a konfigurace WP, výběr a instalace šablony (druhá verze akceptována), instalace pluginů.
            Vytvoření struktury (menu, stránky…), naplnění základním obsahem (fotky, texty…).
            Vytvoření uživatel a rolí, cca 2 hodiny ladění se zákazníkem a zaškolení obsluhy (opět u piva, platil zákazník).

            Jo, tohle dneska svede každej studentík, kterej se ještě neholí a plete si y/i. A má bejt?

            1. A ještě ad „To se to radši naučím a napíšu si to za půl roku sám“: to už je poněkud násilné. pokud někomu stačí, když dostane e-shop za půl roku, tak ať se to klidně naučí (třeba se pak tím bude taky živit, aby to nebyla taková jednorázovka). Jenže já takových věcí potřebuju víc – vyměnit tlumiče u auta, vyvložkovat komín, natáhnout elektriku, položit podlahu… já se to tedy za půl roku naučím…

              1. Tak jestli garážníkovi nebo elektrikáři dáte za jedno odpoledne práce desítku, vaše věc. Já teda ani omylem.

                1. Máte pravdu v tom, že je naše věc, jestli někomu něco dáme nebo si to uděláme sami, je naše věc. Každý to máme jinak. Nicméně myslím, že to mé poselství ohledně vašeho „naučím se to za půl roku“ bylo srozumitelné: plošně aplikováno je to blbost. Je.

                  1. Sorry, nějak se mi ta cosa nostra pomnožila.

                    1. Coto?

                      Řek sem někde že to dělám plošně? BTW elektriku budu zrovna dělat, tak si můžete škrtnout.

                      A esli platíte takle, tak příště dejte vědět. Sice sem původně neměl v úmyslu dělat rozvody, ale když se tam válí tolik peněz, tak možná eště přehodnotím plány.

                    2. „Tak jestli garážníkovi nebo elektrikáři dáte za jedno odpoledne práce desítku, vaše věc. Já teda ani omylem.“
                      Ok, tak ne plošně – zatím tedy jen garážník, elektrikář a programátor. Nějaké další profese, které zvládnete za půl roku nebo končéte?
                      Kde přesně píšu, kolik za co platím?
                      Tohle je ten místní folklór. Budete analyzovat definici plošnosti, vytvářet bizarní konstrukty o mém mecenášství a točit se na píčovinách, abyste se nemusel vracet k mé původní myšlence, že stát se specialistou v každém oboru, ve kterém něco potřebujete podělat, jen abyste někomu nemusel rvát své prachy, je kravinium. Pokud stále cítíte potřebu polemizovat, držte se aspoň tématu.
                      Jestliže ovšem máte holou prdel natolik, že ty prachy prostě nikomu dát nemůžete, tak z toho aspoň nedělejte přednost a raději přemýšlete, jestli se vám váš přístup ve skutečnosti neprodraží.

                    3. Re: Behemot 20.01.2017
                      Já rozvody dělám a je to takový střední kšeft – žádný zázračný zisk, ale zase si na to nejde ztěžovat.

                    4. *stěžovat, sakra práce.

                2. Pokud za to odpoledne udělá práci, kterou si cením na desítku, tak proč mu ji nedat?

                  Tebou naznačený přístup „to se to raději naučím a udělám si to sám“ praktikuju ve dvou typech situací:
                  1. Nemohu sehnat nikoho, komu bych tu práci mohl s důvěrou svěřit
                  2. Je to zajímavá věc, takže k užitku z toho, že se něco udělá, připočítávám užitek z toho, že se něco naučím

                  1. …jeste jsou veci,ktere proste sam neudelam, bo to neni ono… ;-)

    3. Ano trošku mi to přípomíná tu ruskou pevnost Brest nebo tak nějak. Všichni byli v pohodě, řešili jídlo a hry, tancovačky, lásky, a druhej den ráno, bum, bum, bum a už byli v prdeli, rozbombardovaní a hlavně v šoku.
      V šoku z toho že NEČEKALI ŽE VÁLKA PŘIJDE TAK RYCHLE. Včera řešili pohodičku a druh den bojovali o svůj vlastní život.
      Dneska je to stejné, řešíme hypotéky, trumpha, sobotku a babiše, ale klidně zítra můžeme řešit co se dá postavit za provizorní ubytování z našeho rozmbombardovaného domu na kterou máme hypotéku, kterou asi už nebude potřeba splácet.

    4. Hele, jdi už s tím doomsayerstvím do prdele. V říjnu měl bejt shutdoww, v listopadu krize, v prosinci konec všeho a měnová, ekonomická, atomová a asi i krupicová smrt a teď v lednu při korunovaci muší bejt atentát na nějakýho blonďáka. Že tě pořád baví věštit a hovno z toho. Ze začátku to vypadalo, že je to zajímavé a vaříš víc než z vody, teď už nudíš, trubko. Tyhle konce bez konce nemaj konce. Zajdi.

      1. Nechaj ho jehovistu, nech sa realizuje. Aspoň sa človek zasmeje resp. keď vidí jeho príspevky tak ich ani nečíta.

  8. Inu jak je psáno zde http://www.parlamentnilisty.cz/zpravy/kauzy/Je-to-debil-vedle-debila-Neskutecna-zlotrilost-opruz-a-buzerace-Uz-aby-se-Unie-rozpadla-Babis-Kalousek-Gazdik-ci-Okamura-nam-okomentovali-novy-navrh-Bruselu-471994 Naši skvělí ochráncové z Bruselu by nás chtěli chránit před všemi těmi zlými ozbrojenci a nejraději i před námi samotnými. Vždyť přece co občan, to nesvéprávný pitomec. Proto honem honem je třeba když už ne úplné odzbrojení, tak alespoň podchytit každou dětskou pistolku, abychom si náhodou neublížili. I tak jde o dočasné opatření, neboť až zavládne v našich končinách konečně šaríja, nebude už třeba si s takovou prevencí lámat hlavy, žádné už totiž nebudeme mít. Já sám dosud vlastním na svoji obranu toliko plynovou pistoli, jestliže však dojde k prosazení téhle bezprecedentní pitomosti a nějaký byrokrat mne začne nutit, abych ji šel registrovat na fízlárnu a přitom si nezapomněl zažádat o zbrojní průkaz (který mimochodem vlastním již asi 18 let), pak mi nezbude, než dotyčnou plynovku prodat ve frcu a místo ní zakoupit nějakou ostrou ráži, budu to totiž mít, takříkajíc, za jedny peníze. Čeho tím pánové dosáhnou? Pouze toho, že pokud se již stanu majitelem ostré zbraně, pak s ní také zákonitě začnu navštěvovat střelnice a trénovat, aby doma jen tak zbůhdarma neležela, když už jsem do ní musel investovat. Tím pádem až jednou na mne zpoza rohu náhle vyletí nějaká vopice s řevem Alláhu akbar, j*bat, j*bat, naval prachy! Tak namísto toho, abych ji dočasně oslepil, rovnou jí ustřelím palici! Bravo pánové, jen tak dál miluji eurozákonodárce!

    1. A divis se? Vzdyt ti debilove maji neskutecnou podporu u vofci! Ted je na Hovinkach clanek, ze nejaka holka na lyzich se rozsekala vyjetim z trati do lesa. Minimalne polovina vofci beci, ze pry mely byt vsude okolo trati site a ze za to muze provozovatel sjezdovky. No neuveritelna tupost. Neznam sjezdovku, na ktere by nebylo varovani, ze se smi lyzovat pouze po trati.

      Je fura lidi, kteri budou jasat, ze ty fuj fuj zbrane se priskrti a ze konecne s tim nekdo neco dela. Kdyby byl odpor naroda rekneme 90%, tak by si kazdy politik rozmyslel otevrit hubu.

  9. Zdravím. Ač s vyzněním článku v zásadě souhlasím, dfens se dle mého názoru dopustil jisté nepřesnosti v citaci tohoto článku http://pravniradce.ihned.cz/c1-65560230-pokuta-i-vezeni-evropsky-soud-rozhodl-o-dvojim-trestu-za-danove-uniky. Zde se mluvím o rozsudku Evropského soudu pro lidská práva, což NENÍ soud spadající pod EU (viz vysvětlení např. zde https://cs.wikipedia.org/wiki/Evropsk%C3%BD_soud_pro_lidsk%C3%A1_pr%C3%A1va). Proto dfens v tomto případě napadá EU trochu neprávem. Pokud je však pravda, co je v článku napsáno, tak to popírá jednu ze základních zásad trestního řízení (ne bis in idem-ne dvakrát ve stejné věci-viz § 11 odst. 1 písm. f), g), h) a k) trestního řádu) a i předchozí rozhodovací praxi téhož soudu. Jako právníkovi se mi z toho ježí všechny vlasy na hlavě, protože to může mít důsladky i třeba do interakce mezi přestupkovým a trestním řízením. Při současném výkladu, pokud je pachatel pravomocně postižen za skutek v přestupkovém řízení, nelze jej za stejné jednání stíhat v trestním řízení a naopak. Tohle ten rozsudek do jisté míry popírá. Budu si ho muset sehnat a prostudovat, protože pisálkům není co věřit.

    1. Hele, ve Vidni za jedno blby parkovani uplne v pohode je mozne vyfasovat flastr jak od mestaku, tak od statni. A nikdo se tam tomu nedivi.

      1. No a napríklad v Novom chalifáte (BRD+DDR) dostaneš pozdrav za zlé parkovanie aj od takých poriadkových poskokov (Politesse resp. Politeur – https://de.wikipedia.org/wiki/Politesse ), ktorý vlastne patria pod obecný (mestský) úrad a starajú sa o kľudnú (stojacu, parkujúcu) dopravu. Ja som dostal pozdrav za stierač za 15Eur v bývalom DDR zato, že som zaparkoval na opačnej strane cesty v jednosmerke (platný parkovací lístok som mal). Ani som im to debilom nezaplatil (firemné auto), lebo to bolo tak na hlavu postavené že až.

        1. Jojo, Politeur je svinstvo. Manzelka to pri lesteni nabytku v obyvaku rozlila po koberci a doted je tam cervenej flek. Znam.

          1. Ano, to je velké risiko. Proto se při leštění nábytku má pít suché bílé, případně sekt.

            1. Pravda. Politura by se musela přefiltrovat. Jinak by obarvila zuby.

              1. Mně se vždy vybaví velmi roztomilý film City Heat (kdo nezná, vřele doporučuji!), a Clint s šálkem, jak říká zhruba něco ve smyslu: „To snad je opravdu leštěnka. To je neuvěřitelné, co prohibice člověka donutí pít za svinstva.“

            2. Presne. Sekt jsme jako lesteni nabytku take zkouseli. Nojo, mladi, dychtivi…

Komentáře jsou uzavřené.

D-FENS © 2017