Tak nám zastřelili demokracii, paní Millerová… - zpět na článek

Počet komentářů: 306

  1. Taky jsem Zemana volil. A necítím se chudý duchem (i když ti jsou prý blahoslavení)…:-)
    Jednoduše bych řekl, že je vzdělání v určitých momentech spíš handicapem. Vede totiž a) k neopodstaněnému pocitu, že všemu rozumím lépe než ostatní. b) ontologickému redukcionismu = neumím to vysvětlit, tedy to neexistuje.
    Obojí jsou kognitivní omyly, které vedly k frustraci spoustu Drahošových voličů.
    VĚŘIT VLASTNÍ PROPAGANDĚ SE NESMÍ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    1. Nepřekvapivě se vyjádřím v tom duchu, že to zasrané povýšenecké a nenávistné rytí do mlčící většiny tu donesla pravdoláskářská havlistická klika, která sama sebe buhvíproč považuje za středobod vesmíru a míru věcí minulých, současných i budoucích.
      Aneb jen 3 prezidenti v naší historii si nechali sloužit Te Deum, Hácha, Gottwald a Havel.
      A co se týče jejich morálního kreditu, řekl bych, že odpovídá chronologickému seřazení.

      Hácha to měl těžké a stal se smutným hrdinou událostí, kterým neměl sílu zabránit, Gottwald byl uberzmrdík s kultem osobnosti, který se snažil dohnat a předehnat Stalina, což se mu v některých ohledech dokonce povedlo, třeba památník na Letné byl větší, než cokoliv vyprodukovali v SSSR.
      Ovšem Havel, to je ještě jiná liga, to už ani nebyl uberzmrdík, ten to dotáhl ke zbožštění svého alkoholického ega během svého života, což mu nebránilo chovat se jako uberzmrd, podvádět manželku, soudit se se sourozenci, rozdávat trafiky svým kámošům a zkurvit politické dění v naší zemi na dalších 50 let.

      No, nakonec, Boží mlýny melou. Jsem moc zvědavý, co řekne historie o Havlovi, Albrightové, Schwarzenbergovi a spol. za pár let, až se Amerika posere a globální štafetu převezme Čína a Rusko.

      1. Amerika se pomžná „posere“, ale troufám si tvrdit, že Rusko globální štafetu nepřevezme.
        Soudit o Číně si netroufám nic, její vývoj závisí na tom, jak dlouho a jakým způasobem bude odolávat vlivu facebooku, zda desítky měsíců, nebo let.

    2. +1

    3. S těmi kognitivními omyly opatrně. Za prvé mohu namítnout – dokaž blbci, že je blbec. Za druhé hlubší vzdělání naopak potvrzuje kognitivní zkreslení těch méně vzdělaných. Vzdělanější člověk si totiž více uvědomuje, že svět je komplikovaný. Tím více, čím je člověk vzdělanější.
      Vaši volbu nekomentuji, pouze obsah příspěvku.

  2. Je mi smutno, že zrovna tady nacházím ovarovy voliče… Nejde ani tak o toho pomstychtiveho geronta, ale o tu skvadru Mynář a Nejedlý kolem. Prudič Ovčáček je pouhý bonus a „ústa Sauronova“. Ta vaše absence vhledu do pozadí je tragický omyl kterého budeme litovat 5 let nebo dokud Ovar nepojde a na hradě se nevyvětrá. Škoda…

    1. Co kdybys pošel ty, ty namyšlený eurobolševický hlupáku…

      1. co kdyby ses choval slušně, kokote.

      2. Tak vám nevím.. Já jsem Eurofederalista. Se stávajícím stavem a směřováním EU nejsem happy. Ovšem vím, že na východ nechci. A vim, že bez EU (v nějaké podobě) jsme v řiti. Jako montovna EU jsme v případě odchodu v řiti úplně. Ale to vy asi nechápete. Pro vás je EU jen plná nesmyslných směrnic a nechápete myšlenku. Nicméně opakuji, stávající stav považuji za špatný. Ale mimo pro nás není místo. A tam nás táhne sebranka kolem Ovara. Kšeftíčky Mynářů (zapomněl jste hydroelektrarnu? :)), Nejedlých atd. Voliče Zemana ve většině považuji za diváky TV Nova, Barrandov a čtenáře Blesku. Sáhněte si do (s)vědomí, na co koukáte a co čtete?

        1. A voliči Drahoše jsou diváci čeho?

          1. Domacnosti.

          2. Bio Illusion

          3. Jo vidíte… Zapomněl jsem,že voličům Ovara je třeba vysvětlit, že také existovala skupina voličů, kteří volili apriori proti Ovarovi. A jediny případ, kdy bych třeba já osobně vynechal 2. kolo by byla situace Ovar x Topolánek.
            Jinak místo bulváru, my kavárníci asi sledujeme různá zpravodajství a dokumentární pořady NG, History, Discovery, Zoom najde se tam spousta zajímavostí a pořadů ukazující historické souvislosti a tak. Ale to se bohužel polonáckům a kryptofašistům co si pomýleně myslí, že jsou vlastenci nedá vysvětlit. Je to o tom házení perel a o tom, že velká část národa je svým rozhledem a znakostmi hodně blízko „Daliborkovi“. A podle mě by dlouhodobě nezaměstnaní, konzumenti dávek apod. neměli mít právo volit. Pak by se přesně ukázalo jak to vlastně je a odkud se kdo rekrutuje :)

            1. LOL,
              mame tu vysoce informovaneho Kavarnika, dokonce to sleduje tak tezky underground, jako Sorosuv Reader’s digest: NG, History, Discovery, Zoom ….

              To je v pici, ja se fakt picnu.
              Hele, ty blbecku mainstreamovej, nauc se anglicky a prelouskej si neco z WikiLeaks, je uplne jedno co a az si tam neco prelouskas, tak se pojd bavit o Ovarovi a znalostech „nezamestnanych“.

              1. Vidíte? Už jen vaše agrese a neschopnost reagovat bez vulgarit a urážek dokazuje, že mám pravdu :) Prosím, dám vám ještě šanci mě zaujmout – co z WikiLeaks doporučujete konkrétně?

              2. kdyz ti rikam blbecku, je to jeste takova umirnena lichotka.
                Nastuduj si, pouc se, ziskej si informace a pakl si nasypej aspon tak sto kilo popela na hlavu.
                Mozna ti ty pindy jeste prominu, blahosklonne.

                1. :) tak teď děkuji za reakci. Právě jsem na vás dokázal, jak jste snadno manipulovatelný :D Děkuji, přesně jste potvrdil voliče Ovara a SPD. Vulgární, hloupý, manipulovatelný ve dvou komentářích a tedy zcela zjevně bez vlastního názoru. Opravdu děkuji. :))))

                  1. Na hrubý Ovar hrubá záplata.
                    Ale děkovat za ni jsem ještě neslyšel, pořád se něco děje.

                    Jinak: dlouhodobě nezaměstnaní, konzumenti dávek apod. neměli mít právo volit, zlatá slova!
                    Někde poblíž je odkaz na hezké video vytvořené páně Drahošovým plačícím voličem.

                    1. Tak zase – já jsem vokil antizemana. Nadávky na Drahoše me nedojimaji, byl prostě menší zlo. A vy už pls nic nepište. Argumentovat neumite, kdyz se ptam na Wiki tak odpovíte blabol. Ten server sam znáte akorát z filmu WikiLeaks…

                    2. Koho jste volil je mi jedno.
                      Nadávky na Drahoše jsem nikdy a nikde nepoužil, ani na ně neodkazoval.
                      Na nic jako Wiki jste se mě neptal a já vám tedy na nic k Wiki neodpovídal.
                      Odkud co znám, nemáte ani tušení.
                      Pokud si myslíl, že vy argumentovat umíte, poč to neděláte?

        2. To abychom snad zatloukli do země nějaké stanové kolíky, abys nás to nikam neodtáhlo.
          Pokud jsme montovna Evropy a veškerý náš obchod se odehrává tam, pak vidím jako smysluplné dělat něco pro to abychom jednak nebyli jen montovnou a pak abychom se vrátili na trhy, kde o nás kdysi někdo slyšel a stál. Stavění plynovodu v Mongolsku, elektrárny v Turkmenistánu nebo cukrovaru v Indii mi přijde jako rozumná věc, aniž by to kohokoli kamkoli táhlo. čím pestřejší vztahy, tím líp pro firmy i pro nás ostatní. Krize v Německu pak nebude pro nás kolosální galaktický průser, ale jen velký nebo dokonce i jen malý průser.

          1. Principiálně souhlasím. Problém je kdo, jak a za jakou cenu nás tam táhne

        3. Ano, myšlenku skutečně nechápu. Možná proto, že vy eurobolševici máte myšlenku jednu, tvořit si další říši, kde budete papalášit na úkor druhých…:D

          1. Plácáte o Eurobolševismu ve vztahu ke mě? Četl jste co jsem psal? Pokud ne, dokazuje to jaký jste hlupáček a ignorant. Pokud ano, dokazuje to to samé. Buď nevnímáte nebo nechápete nebo nerozumíte. Vše jasně koreluje s mediánem elektorátu SPD a Ovara

        4. Za co koho považujete je irelevantní.
          My to chápeme.
          Jen na okraj: jakou hydroelektrárnu ráčíte připomínat?
          Tu v té zemi, kde kamkoli přijdete, je na pokročilejším zařízení štítek USAID a nyní vedle lepí štítky zástupci Evropské Banky po Rozvoz Demokracie?

            1. Po pořádek:
              Předpokládáte, že jste můj příspěvek vyvrátil, nebo podpořil?
              Upřesňovat nebylo nutno, případ je známý.
              Spíš jsem předpokládal, že vysvětlíte, proč vám tolik vadí, že nás někdo táhne tam, kde se angažují*) USA a státy EU, když tedy již jste ten Eurofederalista.
              Možná jako Eurofederalista nevidíte rád, když se státům EU do kšeftíků míchá ČR, to je pak ovšem pochopitelné.
              __________
              *)Jistě, státy EU paběrkují tam, odkud se USA již stáhly, respektive charakter angažmá je založen na jiném finančním a vztahovém modelu.
              __________
              To, že celý případ je založen na tom, že Mynář je špatný člověk na špatném místě, je zřejmé, ale vzhledem k diskutovému problému irelevantní.

              1. Pardon, tak to je opravdu nepochopení. Na dálku smrdí, že Mynář se svými podivnými kšefty, jménem ČR, podporuje firmu s podivnou historií, minimálním obratem a zcela jiným předmětem podnikání. Jestli tohle nestačí jako vysvětlení, už prosím nereagujte, protože s lidmi co musí být v opizici za každou cenu nebudu ztrácet čas. Prostě na tomto příkladu ikustruji ty dobytky. A tohle je jen špička ledovce.

                1. Nesouhlasím.
                  Nejedná se o nepochopení, ale o neochotu nebo neschopnost odpovědět na přímo položenou otázku.
                  Nicméně se nemýlíte v tom, že s diskutujícím neschopným odpovědi na přímo položenou otázku netřeba ztrácet čas.

                  1. Já Vám yorku trochu času věnuji.
                    Vrátím se k Mynářovi.
                    Má hradní kancléř písemně dávat dobrozdání podobným firmám na podobné projekty?
                    Pokud odpovíte ano, již se Vás zde na nic nikdy ptát nebudu.

                    1. 1) Velmi pravděpodobně nemá (neznám protokol a pravomoci, proto si nechám zadní vrátka).
                      2) V příslušné době jsem své pochybnosti na tomto webu vyjádřil.
                      3 Druhá věc je, kdo mohl/měl onen bezcenný elaborát akceptovat.
                      4) Co vám není jasné na: „To, že celý případ je založen na tom, že Mynář je špatný člověk na špatném místě, je zřejmé, ale vzhledem k diskutovému problému irelevantní.“
                      5) To je mi lhostejné.

                    2. Takže ne.
                      No aspoň něco.
                      Ta omáčka kolem o Vás vypovídá více než možná chcete.

                    3. Možná jste z povinné četby vynechal Povídky z jedné a druhé kapsy.
                      Ale to se dá doplnit.

              2. Nějak nevím, jaký váš příspěvek jsem měl podporovat či vyvracet – prosím tedy o připomenutí, rád se vyjádřím.
                Upřesňovat bylo nutno, protože jste se ptal -cituji „Jen na okraj: jakou hydroelektrárnu ráčíte připomínat?“
                Mě vadí, když nás někdo táhne mimo snažení EU. Jako součást EU máme participovat na „kšeftech“ EU, ovšem Mynářovy kšefty (potažmo podivného Liglassu) nepovažuji za business ČR – vy zřejmě ano. Vadí mi, když se někdo smíří s anexí Krymu a řekne, že to je de facto hotovo tak to budeme ignorovat (to je stejné jak protektorát – taky to AH dokonal, tak se to tak zřejmě mělo nechat). Sankce proti Rusku jsou morální věc, reálně k ničemu. Ale to je ten rozdíl mezi západem (morálka) a východem (absence morálky). My jsme tak malí a nevýznamní, že vždy budeme pod někým EU, USA, Rusko. A já budu VŽDY raději pod USA i jako kolonie, než pod Ruskem. Mentalita typu – dokažte mi, že jsem to udělal jinak nic nepřiznám – což je ruská specialita je mi vrcholně odporná.
                O (ne)vyváženosti vztahu EU/US nemusíme diskutovat. Tam se shodneme – a proto opět opakuji, jsem pro zásadní změnu stávající EU nicméně pro zachování myšlenky a benefitů z ní plynoucích. Stávající realizace je zoufalá, Mogherini, Juncker, Schulz a další by měli odejít.

                Věřím, že jsem na vaše dotazy znovu odpověděl – tentokrát k vaší spokojenosti.

                Argumentovat můžeme i dále, ale to už je skoro na to uspořádat nějaké face 2 face sezení v rámci diskusního fóra DFENS-CZ než se donekonečna rozepisovat tady :)

                1. Rozdíl mezi (morálka) a východem (absence morálky). Poslyšte, Kefalín a čo je hen toto ta morálka?

                  Ne vážně, pane Losk, zajímala by mě vaše definice morálky. Nejspíše to bude něco jiného, než píšou na hen tej wikipédii.

                2. Prosím Vás, k závěru:
                  „…nepovažuji za business ČR – vy zřejmě ano..“
                  jste dospěl jakým postupem mozkového myšlení?

                  1. Vidíte? Diskuse s vámi je bezpředmětná. Napíšete hlouposti, ja vám je vyvrátím či zodpovím a vy se zastydíte a reagujete omezeným stylem „vymyslím si jiné téma a odvedu pozornost od své zaslepenosti, potreby být z principu v opozici a nedostatku argumentů. Nebudu s vámi pokračovat v téhle diskusi, nemáte zájem a ja nebudu ztrácet čas s hlupáky

    2. Skoda, ze nam svuj ancabl nestihl predstavit Drahos, mozna by ti sly oci sejdrem.

      1. Lidé kterým vadí Zeman víc, než Drahošovi loutkovodiči mají s odpuštěním v hlavě pěkně nas*áno. Je tu ovšem i druhá možnost: jsou jsou to prostě jen špinaví zmrdi, vychcané kolaborantské kurvy, pro které Bruselský bolševismus není žádnou překážkou naopak prostředkem…

        1. Ano jsou to zmrdi.

        2. Tak taky by se dalo oprávněně napsat, že takhle mluví Zemanův volič a tohle je jedna z podob lůzokracie, nicméně to by bylo příliš laciné. Co je mnohem větší problém, možná, že přímo pro psychiatra, je kolik lidí bylo ochotno přestat vnímat realitu a zcela nekriticky přijímat myšlenky, které jsou v naprostém rozporu se skutečností a jsou logickými nesmysly, a ještě na základě těchto nesmyslů odvozovat bludy, které byli ochotni přímo hystericky šířit a dožadovat se uznání „své“ reality. Nikdy v životě jsem to v takové míře nepozoroval. Nechápal jsem, co se děje, když mi od blízkých lidí, kteří byli dosud normální a o veřejné věci se moc nezajímali, začaly chodit hysterické SMS a maily, psané jakoby přes kopírák, které vypadaly, jako když právě nastává konec světa. Nevím, zda to mohla být třeba tzv. mocenská posedlost podle Koukolíka, každopádně vypadalo to hrozně. A ano, všechny ty hysterické maily a SMS bohužel přicházely výlučně od šílících voličů Zemana. Jak velký mohl být jejich procentuální podíl na oněch 2,7 mil. hlasů nedokážu odhadnout, to asi nikdo, ale byl to dost výrazný jev.

          Pro pořádek dodávám, že na patologické výlevy reagovat nebudu, jejich autoři nechť se označí sami.

          1. Dostal jsem řadu hysterických e-mailů a sMS, bohužel od lidí, jejichž adresy trvale přesměovat do spamu nemohu.
            Všechny tyto aktivity byly potizemanovské, namátkou uvedu kampaň „Nevolte zombie, volte Drahoše!“, která byla, co do použití obrazového materiálu, většinou opravdu hloupá.
            A máte pravdu, nikdy v životě jsem to v takové míře nepozoroval a souhlasím s vámi, že to je problém možná přímo pro psychiatra.

            1. Neviděl jsem, nemůžu tedy hodnotit. Ale míra hysterie mi v tom připadá dost nízká oproti tomu, co chodilo mně.
              (zlomyslně bych podotknul, že je v tom jen jeden vykřičník :-) )
              Pokus o kontakt s odesílatelem jsi zkusil?

              1. … pardon, snad je jasné, co jsem na konci chtěl napsat :-)

              2. Pokus o kontakt s odesílatelem jsi zkusil?.
                Pokud vás to skutečně zajímá, pak pozvánku do sboru Drahošových dobrovolníků jsem odmítl slušně a neprodleně.

                1. Spíš mě zajímá, jestli se někdo pokusil od těch druhých zjistit, proč chtějí volit jiného kandidáta :-)

                  1. Zajisté.

            2. Já nedostal lautr nic ani od jedné strany. Cítím se odstrčen.

      2. O tom to je, Sysope. Zemana a tu láji kolem něj už známe. Pokud jde o Drahoše, tak by nám možná…
        Volím ďábla, kterého znám, protože ten druhý by mohl být taky ďábel.

        1. Ja to vidim tak, ze sice Z-mana a jeho ancabl znam, ale pro moje potreby neni tak nebezpecny, jako ta parta, ktera tam cpala Drahose a po prvnim kole stala za nim. To, co mne na Z-manovi sere, jsou spis kosmeticke veci, ktere moji existenci nijak vyrazne neohrozuji. Jo, je blby, ze vypada jako zombie, jo, je blby, ze mluvi jako dobytek, jo, je blby, ze obcas lze o nejakych clancich v nejakych novinach, apod. Ale ty nazory, ktere od presidenta ocekavam, ma takove, jake chci ja. Drahos bud nema zadne, nebo je ma zcela opacne.

          Takze ja to nevidim na znameho dabla a hypotetickeho dabla. Ja to vidim na znameho certa a figurku s dably v pozadi. Drahos sam mozna nebude uplne spatnej chlap, ale na tu praci, kterou od nej chci se v mych ocich nehodi.

    3. Ono moc na výběr nebylo,ale kolem Drahouše by se zase motal Bakala s Kalouskem a jeho Demagogickým blokem.Jelikož Zemana znám na rozdíl od (ne)čitelného protikandidáta,tak sem mu to radši hodil

      1. Co byste si bez toho Kalouska počali? Byste si ho snad museli vymyslet.

        1. Ještě je tam Parkanová, Sobotka, Bakala, Ritig, Nagyová-Nečasová…

          1. Parkanová a Sobotka jsou politický mrtvoly, Parkanová už hodně odleželá. Nečasová byla sekretářka co vorala svým nabíječem. Bez nabíječe je to nicka a Nečas už je taky politická mršina. Těma už nikoho nevystrašíte. Bakala, Rittig… To spíš, ale zrovna tihle dva jsou zaháčkovaní na všech stranách, takže bacha, aby vám to nebouchlo do ksichtu. Bakala navíc byl dost propojenej s ČSSD a jeho spojenectví se socanama se táhne až k Zemanovi.

            1. Muj dojem je, ze co Baki zacal delat do novin, uz ho Zeman tak nezboznuje. Ale mozna jen muj pocit.

              1. Ony tyhle obchodní kamarádšofty vydržej většinou jen dokud z toho kouká nějakej kšeft. A Zeman už je z ČSSD pryč hodně hodně dlouho. Samozřejmě je otázka nakolik měl Zeman prsty v těch levotách co se za jeho éry staly. Myslím si, že osobně v tom moc nejel, ale zase mu nikdy nevadilo když se lidi kolem něj nakapsovali. Zemanovi nikdy o prachy nešlo, jen o moc.

                1. Jo, to vidim stejne.

                  1. Za nasranou menšinu příliš nechápu jak na stejné pozici může být Zemák neškodný a jiný kvůli loutkářům nebezpečný. Ale pokud někdo bere prezidentský úřad jako zábavnou buraniádu je Zeman bezpochyby skvělá volba. Nasraná menšina má prostě jiné požadavky než pravidelný poslech narcisitní show hradního lihovaru.

                    1. Ano, takovou nazorovou ruznorodost nam zatim ta nase demokracie umoznuje.

                    2. V tom je ta potíž. Dva monology nejsou dialog. Odmítnutí diskuze a nahrazení argumentace nasertivními technikami (např. prasklá deska) může vypadat kultivovaně. Prohlášením své pravdy, konstatováním, že je nás většina, si autorovi připadá dostatečně sexy. Obě skupiny přestaly komunikovat a hrají přetlačovanou. Jedna parta vyhrála takže kišky lišky?

              2. Sysop: občas sem jen nahlídnu – přestalo mě to tu bavit zhruba ve stejné době, co se sem po „optimalizaci“ webu přisralo strašně moc cizejch.
                Naposledy jsem se tady před léty bavil – není asi náhodou, že právě s Váma – na téma psi; tenkrát jste mě hrozně sral, neboť – aniž by jste o tématu věděl alespoň to kulový – měl jste potřebu pindat úplně do všeho. Navíc mě neuvěřitelně točila ta Vaš potřeba všude srát ta cool instagramová a fejsbůková prznění slov (taxem, apod.).

                Občas sem jen nahlídnu a co nevidím – u všech aktuálních komentů je jeden z pěti pod nickem Sysop.
                Nejste Vy Urza?

                1. sysop má něco proti psům?

                2. damp: Hehe, tohle mě skutečno pobavilo, pindat do všeho, od toho jsou tyhle netový diskuze a vy máte možnost argumentovat, když se vám něco nezdá košér.. jako nevím, jestli je Sysop nějakej Urza, je mně to v celku u systému, ale jedno vím jistě, Sysop je stochasticky ryze svůj, je to starej pardál, někdy skutečně hustej, zapšklej, kolikrát takovej nepříjemnej svéráz, ale když máte logický argumenty a nemelete hovna, tak si vás přečte a určitě nad tím přemýšlí, což je skutečný plus pro něj, dá se s ním pak rozumně diskutovat.. jasně, že není žádnej stoik, ovšem to tady není většina diskutérů.

                  1. „Stochasticky ryze svůj“, to se mi líbí, to bych s dovolením občas použil jinde. :-)

                3. Re: damp
                  29.1.2018 v 23:21

                  Psi? Pred lety?? Tak to bude zcela jiste error. Ja psy sice mam, ale jejich vycviku se ani zdaleka nevenuju, figuranta jsem delal nekdy pred 25 lety a rozhodne to slo spis mimo mne,pomahal jsem kamaradovi. Nevzpominam si, ze bych se o tom kdy s kym bavil, nehlede na fakt, ze to neni ani muj konicek. Psi jsou u nas doma domena me zeny.

                  Instagram, Tweet, FB ani jine skupiny nepouzivam, registrace tam nemam, zpusob komunikace neznam a ani mne nezajima. Ja prznim cestinu pro zabavu a delam to uz od stredni skoly, kdy jsme se tim bavili coby pubertaci, coz bylo v hluboke totalite (med od cmelicek, pocitacova pazmet, konzerva lansrotu, jaxem taxem, apod.)

                  Ja osobne si vubec nick ‚damp‘ nevybavuju, nic mi nerika. Pokud s nekym tlacham, celkem si ty nicky pamatuju. Sorry jako.

                  Jinak byva zvykem, ze v diskusni skupine se diskutuje, takze pokud mam cas a naladu, kecam tady s lidma, kteri o kecani maji zajem. Pokud vas to rusi, pak existuje snadne reseni. Chapu, ze nekdo jde do hospody jen poslouchat druhe, ja si spis rad pokecam.

                  1. Omlouvám se za těžký OT, ale vzhledem k tomu, že se, jak jsem pochopil, zabýváte i zabezpečením, mohl bych Vás poprosit o tip na kvalitní trezorové dveře do trezorové místnosti (zbraně, střelivo, munice vše až do kat. A)? Rád bych se vyhnul elektronice. Ideální by byla kombinace manuálního zámku na klíč s číselným kódem. Elektronické zabezpečení by se týkalo okolních místností.
                    Nebude-li Vám vadit odpovědět, učiňte tak prosím na: lastcrusaderprotonmailch

                    1. Poslal jsem e-mail,snad dorazi,kdyby ne, pak okayatpostcz. Jinak ano, do trezorovych mistnosti samozrejme dvere nejsou problem, delame od vyhradne mechanickych, pres kombinace mechanika/elektronika az po plne automaticke, zpravidla posuvne, 3. i 4. trida. Kvalita je relativni vec. Spise jde o tridu odolnosti, jestli pozadujete provedeni certifikace po instalaci, vsechno se to odviji od ceny, kterou jste ochoten za to dat, aby to melo pro vas smysl. Umime i dvere, pres ktere se da dostat jedine hodne tezkou technikou a to vede k destrukci obsahu chraneneho prostoru. Eventualne vrata, ktera umozni pouzit trezorovou mistnost i jako unikovy prostor, atd… drtiva vetsina techto veci je zakazkova vyroba prave proto, ze kazdy klient ma jine moznosti a jine predstavy.

        2. já bych bez Kalouska klidně počal a klidně bych se bez něj obešel,jenže s tím on souhlasit nebude,tak ještě vydržet max. 4 roky

    4. Voni jsou hlava, poslouchaj.
      Rekl bych, ze prave zde jsou si toho pozadi vedomi. Jenze nejen u MZ.

    5. poslyšte, není ten článek o Vás?

  3. Za tu dobu, co podnikam, ac jsem jen maly flus a nijak necitim potrebu se zviditelnovat, mel jsem tu moznost poznat par lidi, kteri v tehle zemi tocili klikou. S nekterymi jsem se poznal pracovne, nektere jsem poznal diky svym kamaradum na ruznych zajimavych mistech. A mohu celke s cistym svedomim prohlasit, ze drtiva vetsina tech, kteri jsou ve vrcholne politice plus ti, kteri je placaji po zadech, jsou ten nejvetsi moralni odpad, jaky jsem kdy poznal. O prachy a moc jde az na prvnim miste. Chlastaji prakticky vsichni, jen nekoho u toho jeste nechytili. Kdyz se sejdou, uz vymysleji nejake svinarny na ty druhe.

    Jako posledni tabor jsem poznal CSSD nekdy pred peti lety, to se jeste vezli na vlne blahobytu. Jejich naprosta fobie z pravicaku byla obdivuhodna. Jak byl nejaky soused „modrej ptak“, tak uplnym minimem bylo vychcat se mu pri vecerni gardenparty na zahradu.

    Ja jsem rad, ze jsem pod tu poklicku nahledl a rozhodne se nemam cim chlubit. Nikdy jsem se s zadnym z techto lidi nefotil a jen velmi zridka priznam, ze jsem s tim, ci onim mluvil, protoze je to spise ostuda. Je to neskutecny povl.

    Na lokalni urovni to jeste jde, protoze lidi se znaji a tak nejak se ukociruji. Starosta male prdele si nemuze dovolit hejhulovat, protoze by ho lidi sezrali a to i mnoho let po konci mandatu. Cim jde clovek vyse, tim vetsi anonymita nastava, tim vice roste ego zmrda a take vetsi svinstva si dovoli pachat.

    Ja osobne s clankem souhlasim, protoze Drahos i kdyz ma nejake mouchy, tak ale na jeho miste by se hodne z nas posralo. Tlak poradcu, sponzoru, medii… soukromi fprdeli, jistota vitezstvi zadna, osobni riziko velke. Jenze kdo chce s vlky byti, musi s vlky vyti a na to, podle mne, Drahos nemel. Za provazky by tahal nekdo jiny vzadu. I proto jsem mu to nehodil.

    Kazdopadne, je to takova derniera, priste uz bude po zizalkach. Neni kde brat, z tech vyraznejsich se na Hrade uz vsichni otocili. Ja si nemyslim, ze je konec demokracie. Kdepak. Demokracie bude zrejme dal, jen se na konci Zemanova mandatu zase o dalsi velky krok priblizi k totalite.

    1. Zase muzes brat pozitivne, ze Klaus byl lepsi prezident nez Havel a Zeman je lepsi nebo prinejmensim srovnatelny prezident, jako byl Klaus.

      Pokud by nahodou Zeman nezapomnel ty svoje vyroky o pokore a zvysene ochote naslouchat nazorove protivniky ve svem druhem prezidentskem obdobi, tak by mohl byt jeste nasobne lepsim prezidentem, nez byl dosud.

      Ale neco mi rika, ze se bude chovat jeste vice narcisticky a sebestredne a demagogicky, nez doted, protoze ho proste Kavarna a pisalci nenechaji ani minutu na pokoji a budou se ho snazit dostat pod tlak, stejne jako dostali pod tlak Trumpa vybajenou zkazkou „Russian dossier“, coz se nakonec ukazalo byt jednou velkou fake news, ale ucel to splnilo a Trump pred volbama byl uplne jiny Trump, nez ktery ted uraduje ve whitehousu.

  4. Ono to je právě naopak, nejvíc kejhá potrefená husa.

    Máme tu 2.900.000 lidí, kteří k volbám z nějakého důvodu nešli.

    Pak tu máme 2.800.000 lidí kteří jsou slušní pracovití a zkušení, že dokáží rozeznat falešný produkt, nenaletí podomním prodejcům a v obchodě čtou ty nejmenší písmenka na etiketách a vybírají si jen to kvalitní. Jak pravíte starají se o sebe a svou domácnost a dobré bidlo. Mají přehled a díky použití svých znalostí a svých limitů si našli své místo na zemi a jsou se sebou vyrovnaní.

    A pak tu samozřejmě máme 2.700.000 lidí, kteří jsou neslušní, sprostí a vulgární a agresivní když není po jejich. Všichni jsou troubové a blbci, jen oni jsou páni světa. Lidé co se neštítí ničeho aby dosáhli funkce na které nemusí nic dělat, dělat různé ty brifingy, být manažeři, kravaťáci a vůbec lézt cizím lidem po zádech. Jsou to lidé nezkušení a bez zájmu pracovat. Neboli nevyzrálí puberťáci, co s snaží bouřit proti konvencím. Malé děti nebo spíš velcí nevychovaní spratci na které byli rodiče málo přísní. Kurvy a zloději.

    Tyhle volby byly s knížkou Dfense: „Zmrdi, vohnouti a my“ naprostou srandou a lépe od sebe oddělit slušné, pracovité lidi a zmrdy už nejde. Tak jak Dfeens popisoval zazmrdovanost firmy Bosch, nebo jakékoliv jiné firmy, tak v makroekonomickém měřítku i republika může trpět zazmrdovaností. A řekl bych že se blížíme někde z bodu 2 do bodu 3.

    Tady je jasně vidět že třeba francie je v bodu č.4 kdy zmrdi najímají jen další zmrdy a slušný poctivý občan nemá šanci. Jediné co firmě pomůže je totální úpadek a likvidace. To my na prahu třetího stadia ještě máme šanci zařadit zpátečku. Horší je, že nám slušným pořád po zádech lezou zmrdi kam nemají a není nainstalován nějaký auto-zmrdobijský systém ve státní správě.

    Vrchol všeho pak považuji, když stařešina mé rodiny prohlásí, že by chtěla dožít na novém zélandu a pobyt tam samozřejmě nedostanou a zkurvená černá čůza tam azyl dotane a ještě k tomu určitě i královský dávky. Další část mé rodiny utekla do Nebrasky a já si říkal, proč když tam skoro nic není? Možná že ta zazmrdovanost je tam na levelu 1. Nevím, třeba se někdy dostanu do Nevady, mě se líbí to teplo tam. Fuj to jsem se rozepsal.

    1. Zavidim ti ten optimismus, ze nekde je lip. Ono se vzdy rikalo porekadlo o chlebu a o kurkach, plati to podle mne dodnes.

      Mam v USA kamarada, rodily Amik, ktery tam pracuje pro leteckou spolecnost. Dela profika na urcitou vec, casto se stehuje. Nevim, jak moc je z toho rodina urvana, ale zase vaty maji dost, takze asi drzi hubu a krok. Za poslednich 12 let uz je na ctvrtem miste, pricemz pracovne lita prakticky cely svet. Je to prave ten clovek, o kterem jsem tuhle rikal, ze jsme spolu debatovali o tom, kam by stalo zato utect, az se to zacne hodne srat a ve finale jsme nevymysleli zhola nic. Prosli jsme fakt hodne zemi, nerikam, ze vsechny, ale vsude bylo neco nahovno. NZ byl favorit, ale pomer efekt/namaha nebyl zadny zazrak.

      1. 1) Nevada, i když je tam problém s Area 51, ale teoreticky by tě tam mohli nechat žít. Bombardování mě nepříjde efektivní a migračci by se tomu místu vyhli obloukem. Probém je že pro mladou rodinu trošku overkill.

        2) nový zéland, je celkem daleko odevšaď a má vlastní pravidla.

        3) tibet, náhorní plošina, pro mě je tam moc chladno a žádný ženský.

        4) mongolsko, ti se srát s muslimama nebudou, dají počuni muslim/nemuslim. Nezničená divoká příroda a ženská ti tam vykuchá medvěda. (teda kdyby jsi tam nějakýho medvěda našel)

        5) https://www.google.cz/maps/@-15.968086,-5.7034253,10970m/data=!3m1!1e3

    2. si děláš prdelky, žejo? Zrovna velkou část Zemanova elektorátu tvořej ti, co naletěj kdejakejm šmejdům, přečíst etiketu je nikdo nedonutí a domu přitáhnou kdejakou sračku, hlavně když je levná.

      1. až zmoudříš a dostaneš se z puberty tak to pochopíš.

        1. chachá.

      2. At shane 29.1.2018 v 23:13

        velkou část Zemanova elektorátu tvořej ti, co naletěj kdejakejm šmejdům, přečíst etiketu je nikdo nedonutí a domu přitáhnou kdejakou sračku, hlavně když je levná

        Ano, tuhle říkanku havlérka opakuje jako děti Kolo kolo mlýnský ve školce. Docela by mně zajímal původ této urban legend, případně konkrétní data o té údajně „velké časti Zemanova elektorátu“.

        1. Puvod? Treba tahle diskuse. Ta je dokonala.

        2. Průzkumy který si zadávaj jednotlivý politický strany a uskupení. Ono ti to možná přijde divný, ale i politický strany potřebují vědět kdo jsou jejich voliči, protože potřebují vytvořit cílenou kampaň. To co zabere na venkovskou chudinu nezabere na městskou střední vrstvu, co zabere na maloměstskou honoraci nezabere na podnikatele atd. takže zrovna tyhle průzkumy elektorátu jsou poměrně přesný. To, že se necítíš být průměrným voličem toho či kterého uskupení nebo jím dokonce nejsi nic neznamená.
          Ostatně, o složení Zemanova voličstva vypovídají i volební výsledky v jednotlivých okrscích. Typicky chudší oblasti, menší města a venkov. Dost často starší lidé, manuálně pracující, nižší vzdělání, typicky vyučený. na tom neni nic špatnýho ani urážlivýho, na těch lidech enni nic podřadnýho. jen je to holt jiná společenská skupina.

          1. Konkretne pro CSSD delal predvolebni pruzkumy jeden pan z Brna. Kdyz jsem videl, jak se to pytlikuje, tak jsem dost klidnej, ze z toho vylezou nejaky relevantni udaje. Delal a dela predevsim marketingove a politicke pruzkumy. To bys cucel.

            Co se te „dediny“ tyce, tak jsem se po spocteni 100 % hlasu schvalne podival, jak to bylo v te nasi prdeli. Obec 200 obyvatel v horach. Drahos pres 60 %. A proc? No protoze tady jsou 2/3 vericich a v nedeli pred volbama jim to na msi svate bylo vysvetleno. Docela mne to preqapilo. I podival jsem se na prdel, odkud byla moje babka (Podkrkonosi) a svete zbor se – Drahos 53,5 %. Vesmes sedlaci.

            Pravidlo se na to tedy zrejme najit neda. Ale statistika rika, ze… ja vim.

            1. …ted jsem se jeste podival na tu minulou prdel, kde jsem bydlel. 209 volicu, 63 % Drahos.

            2. Sysop: Shane je presvedceny o vlastni pravde a statisticke metody dokazujici pricinne souvislosti ci statisticke overovani jsou pro nej nejspise sproste slovo.
              „Vim, ze nic nevim.“ nejspise taky neslysel. Jak tu kdosi psal, kdekdo kdo ma vysokou nebo se povazuje za vzdelaneho ma dojem, ze ma patent na pravdu. Tak jsem si jsem si udelal test kritickeho mysleni ve svoji bubline. Pravnici, ekonomove, technici, soukromi podnikatele. Dotaz znel, kolik umis jazyku. Odpoved vetsinou 1-2, nekdo 3. Dalsi otazka znela, kdy si o necem zjististovali informace v jakemkoliv z tech jazyku. Odpovedi byly bud nikdy nebo nepamatuju se. Bohuzel ani v ceskem prostredi to neni velka slava. Vevodi mainstream jako seznam, bakala, babis, ct, prima. Na dotaz, zda si cilene vyhledavaji alternativni zdroje informaci nez ty, ktere zminili tak vevodila odpoved ne. Vyskytly se i exemplare s protidotazem „to jsou ty fake news?“. Takze volici drahose se mozna stylizuji do role vzdelanych (zajimave, ze lopaty volily i drahose, ale o teto casti drahosova elektoratu se taktne pomlcuje), jejich manipulovatelnost je mozna o neco mensi, ale nijak vyrazne.

              1. Umíš jazyky, tak ti posílám odkaz na pár Fejk News. Zrovna včera jsem pročítal komentáře v německých novinách. Na rozdíl od novinářů se internetoví diskutéři vyrovnávají dost dobře se Zemanovým vítězstvím a vypadá to, že Zemana by chtěli snad všichni. Pod článkem, který vyjmenovává různé Zemanovy nedostatky, je několik desítek reakcí typu: super, gratulujeme sousedům, aspoň u nich to je ještě v pořádku. Trochu tam funguje i cenzura. Když tam jeden Čecháček napsal, že Zemana volili nevzdělaní důchodci z vesnic, tak ten komentář velmi rychle zmizel. Admin asi není sluníčkář. https://www.welt.de/politik/ausland/article172920935/Tschechien-Migrations-Hardliner-Milos-Zeman-als-Praesident-wiedergewaehlt.html#Comments

                1. U našich jižních sousedů je situace podobná, namátkou http://www.krone.at/1624784#comment-list

              2. To je sranda, všude na malých vesničkách volby vyhrál Drahoš, ale přesto celkové volby vyhrál Zeman. No to je srandy kopec. Takže zemanovi to vlastně nehodili malé vesničky.

                1. No vsude asi ne. Ale vzhledem k faktu, ze to vitezstvi Z-mana bylo hoooodne tesny, tak mas treba dedinu, kde je 55 % pro Drahose a pak zase dedinu, kde je 52 % pro Z-mana. Nicmene, tato cisla motajici se okolo poloviny nekomu staci k tomu, aby prohlasil, ze na dedine jsou proste jen krupani, kteri voli krupana. Takove cernobile videni sveta miluju.

                  CSU jiste ma fundovane statistiky a kdo to zboznuje, muze se v tech cislech hrabat a pak onanovat nad ruznymi krivkami. Verim tomu, ze ve vetsine vesnic vyhral Z-man. Proc ne. Ale delat z toho bipolarni ‚pravdu‘?

                  1. No dobře, ale voliči Drahoše nadávají že právě ti hloupí vesničani to hodili Zemanovi.
                    A naopak jsem neviděl žádné škatulkování od Zemanovců směrem k Drahošovcům. Tam jsou to zmrdi napříč celým spektrem od bezdomovců po lobbisty.

          2. At shane 30.1.2018 v 0:03

            Průzkumy který si zadávaj jednotlivý politický strany a uskupení
            Tedy původ Vaší domněnky je podložen nějakým „průzkumem“? Bylo možné uvést konkrétní data, ideálně neinterpretovaná?

            Druhá část Vaší úvahy je ryze manipulativní. Používáte pejorativní termíny tam, kde chcete naznačit určitou méněcennost (vesnická chudina vs městská střední třída), maloměstská honorace vs podnikatel). Kam patří např. městská chudina nebo střední vrstva žijící na vesnici, protože jí život ve městě nevyhovuje?

            Ostatně, o složení Zemanova voličstva vypovídají i volební výsledky v jednotlivých okrscích. Typicky chudší oblasti
            Pokud jde o závislost volebních výsledků na „chudosti“ okrsku, nechce se mi jít příliš do hloubky. Nicméně podíváte-li se na volební výsledek měřítkem krajů a průměrné mzdy, zjistíte, že Královéhradecký a Liberecký kraj mají nižší průměrnou mzdu než Plzeňský nebo Jihomoravský kraj, a srovnatelnou s Moravskoslezským, Ústeckým nebo krajem Vysočina. Dominance Prahy a Středočeského kraje v průměrné mzdě není podle mých zkušeností dána tím, že by se zde soustředila intelektuální elita, ale spíš koncentrací lukrativnějších pracovních příležitostí způsobená blízkostí hlavního města a centrálních úřadů. Rozhodně se mi nezdá, že by byla evidentní korelace mezi průměrnou mzdou a volebním výsledkem Drahoše/Zemana.

            Úvahu, kterou zde předkládáte, by bylo vhodné doložit nějakými ověřitelnými údaji, jinak je její věrohodnost přinejmenším sporná.

            1. Strany a ucastnici nejruznejsich voleb si opravdu nechavaji pracovavat pruzkumy. Ale ty se plebsu do ruky nedostanou, protoze to stoji docela dost prachu a mohlo by se to dostat do spatnych rukou.

              1. At Sysop 30.1.2018 v 1:00

                Tak o tom nepochybuju. Spíš bych viděl problém v interpretaci dat a její komunikaci směrem k veřejnosti. Aneb věřím jen těm statistikám, které jsem si sám zfixloval :-)

                1. S agenturama, ktere se statistikami zivi, zadne osobni zkusenosti nemam. Mam zkusenosti jen s temi pruzkumy. Je to osemetna vec, protoze ten, co to pise, je placen jako odbornik, pritom si hodne veci cuca z prstu. Jenze se tim zivi, takze pokud vycuca blbe, priste nebude xeft. Takze nastupuje intuice, prirozeny cuch… nekdy mi tito lide prijdou jako hledaci s virguli. Jeden umi a dalsich deset je blamaz.

                  Napriklad znamym odbornikem na pruzkumy je pan Petr Styx. Mozna budou nejake jeho prace i verejne dostupne.

                  1. jeden hezký přísppěvek z diskuse na idnes

                    Klíč je v tom, že Zemana volili mnohem mladší voliči a vzdělání se „měří“ počtem vysokých škol či maturit. Za komunistů nastupovalo na VŠ cca 12% lidí z ročníku. Dnes je to 60%. Takže vždy pokud jsou pro něco mladí, tak vyjde i to, že jsou pro to Ti vzdělaní, protože je tam četnost titulů cca 4x větší.

                    Všechny agentury pro průzkum to ví a také se podle toho průzkumy objednávají.

                    Když chcete vychválit Váš výrobek a víte, že jen kupují mladí tak se k tomu přiřadí průzkum o vzdělání. A vyjde, že ho kupují vzdělaní.

                    Když naopak chcete vychválit výrobek nebo službu, kterou kupují staří oproti mladým, tak k tomu přidáte třeba průzkum o počtu dětí. Mladí ještě nemají rodiny (protože jsou mladí) a pak o Vašem výrobku můžete psát, že jej kupují rodinné typy, kdežto konkurenci kupují Ti divní bezdětní.

                    Když Váš výrobek kupují třeba programátoři, tak uděláte průzkum podle příjmovosti a samozřejmě vyjde, že Vaše výrobky kupují lidé s vysokými platy. Protože programátoři mají vysoké platy.

                    Když víte, že Váš výrobek kupují sportovci tak se udělá průzkum podle fyzické kondice a samozřejmě vyjde, že zrovna Váš výrobek kupují fyzicky zdatní.

                    Když Váš výrobek kupují flákači, tak se udělá průzkum podle míry volného času a vyjde, že Váš výrobek kupují pohodoví lidé se spoustou volného času.

                    Prostě na většinu otázek se zná odpověď už před „průzkumem“ a jen je potřeba položit správnou otázku, podle toho jestli chcete aby průzkum vyzněl pozitivně či negativně. Jsou tak strašně profláklé marketingové triky, že bych nikdy nepředpokládal, že je někdo použije ve volbách.

                    A tady už o tom píší třetí den. Fakt směšné. Proč někdo neudělal průzkum voličů třeba podle počtu dětí nebo podle vlastnictví nemovitostí? No protože se to v tomto případě nehodilo. Bylo by fakt trapné, kdyby vyšlo, že Drahoše hodně volili bezdětní (protože mladí) a Zemana vlastníci nemovitostí (starší lidé vlastní více nemovitostí než mladí), kteří bydlí zodpověďně ve svém.

                    1. byl jsem členem TNS aisa panelu. Když se začli objevovat volební výzkumy tak jsem se divil, jak je to možné když mě se nezeptali? To protože mají členy už roztříděné dopředu podle předchozích odpovědí a ví o mě víc než já sám.

                    2. Ovsem to je presne to, cim si zami pod sebou podrezali vetev. Nikdo uz jim neveri. Jediny, kdo pouziva „vysledky“ pruzkumu, je propaganda, a tu zere taky cim dal tim min lidi.

                      Jsem zvedav, jak to bude dal, rekneme za 20 let. To uz pomalu generace, ktera pamatuje minulou totalitu, nebude a nova generace co? Uz bude fakt zmasirovana do potreby Bilderbergu, a nebo naopak to bude nova generace, kterou ty kidy budou srat uplne stejne, jako moji generaci ty normalizacni? Skoro se bojim, ze se to dozvim.

                    3. zeptej se muslimů těch tady bude 20-30%… rozumní lidé utečou z evropy, zbytek bude podřezán, a zotročen. Pak všichni muslimové pochcípaj protože na ně nikdo nebude dělat. A někdo je pozve zas jinam…

      3. Pramen vašich znalostí je tajný, nebo se dokážete podělit?

  5. „Závěrem si dovolím polemizovat se sociálními inženýry, kteří postavili model voliče Miloše Zemana tak, že jde o důchodce, či člověka chabého rozumem, člověka bez zaměstnání či blbečka na sociálních dávkách. Jste vedle. Jsem vysokoškolsky vzdělán, živí mne produkty mé hlavy, vlastním dům, vychoval jsem dva vysokoškolsky vzdělané daňové poplatníky (kteří volili profesora Drahoše a já je kvůli tomu nepřestal mít rád – a věřím, že ani oni mne), rodina užívá dva automobily, jejichž stáří dohromady není ani osm let, dovolím si pěknou dovolenou. A to všechno prosím za své.“
    ———————————-
    musel jsem si tuhle hyperinteligentní pasáž pro jistotu přečíst několikrát, jestli mi tam neunikl nějaký hlubší breakpoint, ale neunikl. pán tedy sociálním inženýrům sděluje, že model voliče Zemana je vysokoškolsky vzdělaný majitel dvou automobilů, jejichž stáří nepřekročí 8 let, který jezdí za své na pěknou dovolenou.
    ———————————-
    Dvousettisícový rozdíl ve prospěch Zemana naskočil hned na úvod, nic proti největším prdelím světa (tedy míst, kde mají početně nejmenší volební elektorát) a od sečtení těch prdelí se ten percentuální poměr pouze a jen srovnával, až na konci dělal těch 150 000. tyto volby Zemanovi vyhrála vesnice, pro niž je nejvrcholnějším exotickým cestovatelským zážitkem návštěva okresního města jednou za deset let a pochopitelně se právě tam nejvíc bojí, že se zrovna do té jejich prdele žene nadržená tlupa migrantů a všechny je tam sní.

    1. Koukám, že kopání do oponentů mají Drahošovci v lásce :)

      1. nene, Drahoše, Drahoše mám rád ještě míň, než Zemana, protože prosral neprosratelné. Jsem čistokrevný ANTI Zemannovec.

        1. neboli zmrd a vohnout.

    2. ono je velmi vtipné si k (prakticky každým v poslední době) volebním výsledkům vzít mapu sčítání lidu 1930 a k tomu mapu pomnichovské republiky, a volební výsledek v čechách velmi pěkně koreluje s jazykovou hranicí (čili modrý šíp od Náchoda ku Mělníku, přes Prahu na Příbram a dolů k Třeboni), vyhnané a bezzemky a zlatokopy osídlené sudety bez vlastních prababiček na hřbitovech jsou rudé, I po sedmdesáti letech je to tam a nedá se nic dělat. Morava a Slezsko jsou složitější (nebo spíš trochu jednodušší, žánop), to jsou holt slované, ti to mají jinak.
      ostatně volební heslo vítězství sprostého ožralého lháře by se nejlépe dalo shrnout do lakonického „ať jim taky chcípne koza“.

    3. vesnice, pro niž je nejvrcholnějším exotickým cestovatelským zážitkem návštěva okresního města jednou za deset let
      Dovolím si upozornit, že doba národního obrození již uplynula.
      I ten obraz JZD První máj na desce Pocem moje stará (Bluesberry, Praha, 1990) byl ve své době již překonán.

    4. To moje tvrzení, jak jsem chytrý a dokonalý není o tom, že bych se tím chlubil. Jen mě sere, jak někdo pět let tvrdí, že toho vepře na hradě může volit jen nýmand na sociálních dávkách. Dospěl jsem ke svému volebnímu rozhodnutí na základě svých osobních zkušeností. Vy také. Nebudu polemizovat, kdo z nás má „lepší“ či „kvalitnější“ zkušenosti. Vy jste při volbě dospěl k jinému názoru, já také, a já Vaše rozhodnutí nijak nezpochybňuji a už vůbec nezesměšňuji. Ale zkuste si prosím najít BAKtuálně.cz a přečíst si posledních deset článků pana Fendrycha. A jestli si myslíte, že pro mě byla selanka poslouchat v práci, že jen absolutní kokot volí Zemana, tak to teda nebyla. Jen mě to mrzelo, že lidi, kteří jsou mi jinak sympatičtí, můžou být tak „nadřazení“ názorům druhých. Ani dnes se nechlubím, koho jsem volil, protože bych s kolegy nevydržel. Je to normální stav demokracie? Přitom statisticky je mezi nimi i spousta voličů MZ, jen se to stydí říct. Reakce psychicky labilnějších lidí, kteří se teď Drahošovcům posmívají, jsou mi cizí. A jestli Vám nevadí to, co produjuje Václav Moravec na ČT, tak mě teda hodně.

      1. Zkuste překliknout na Technet. Je tam nějaká statistika. Výklad je na vás a uvědomte si, že když z něčeho vyleze průměrný rakouský voják neznamená to, že průměrný rakouský voják je každý.

      2. svou neuvěřitelnou frustraci z výsledku jsem nikdy neprojektoval do vyčítání či zesměšňování (možno dosadit libovolnou dehonestaci) lidí v mém okolí, kteří Zemana volili. na druhou stranu je pravda, že v mé sociální bublině je jich minimum (někoho se mám strach zeptat :-) ani vám volbu nevyčítám, jen jsem měl jemný problém s tím, že nám vnucujete myšlenku, jak kvalitně vybavení a vzdělaní lidé volili Zemana a dáváte tomu atribut většiny, což prostě OBJEKTIVNĚ není pravda.

        a teď vás asi překvapím. mně Zeman nijak zvlášť nevadí, je to klasický zapšklý a jemně zamindrákovaný socan, zdůrazňuju socan (jeho podpora na tomhle serveru mě šokuje právě z tohoto důvodu), takže ho odjakživa beru jako mého směšného třídního nepřítele. ale co mi teda vadí nepředstavitelně je ten obskurní ansábl, který kolem něho a vedle něho spokojeně existuje, počínaje obrzmrdem Nepoživatelným a konče obrvohnoutem Velebou, vše proloženo stovkami podobných postav. přesně tohle nejsem absolutně schopen vydýchat. vy ano?

        1. Ja dneska vzal v praci do ruky Babisuv platek a tam prave tvrdili, ze cim vetsi procento VS vzdelanych, tim vic procent pro Drahose a dokladovali to na jednotlivych mestech. A ted pozor. V Praze je pry nejvetsi procento VS vzdelanych, nejakych 35%. Ale pri 71% ucasti dostal Drahos vic nez dvakrat tolik hlasu nez Zeman, nejakych 49% hlasu opravnenych volicu. Vubec nepochybuju, ze tech 35% VS vzdelanych nemelo 100% ucast. A uz vubec nepochybuju, ze ne vsichni z nich volili Drahose. Kdyby ano a plebs volil jen Zemana, tak by porad Zeman vyhral. Tzn. je naprosto jasne, ze v absolutnich cislech dostal Drahos vic hlasu prazskeho plebsu nez Zeman. Zemana rozhodne neprehlasovali vysokoskolaci…

          1. Ale kdyz to psali v novinach, tak to prece musi byt pravda, nu ni…?

            Je to uplne klasicka pohadka Cisarovy nove saty, jen ve volebni verzi.

    5. to Indianapolis

      Dvousettisícový rozdíl ve prospěch Zemana naskočil hned na úvod, nic proti největším prdelím světa (tedy míst, kde mají početně nejmenší volební elektorát) a od sečtení těch prdelí se ten percentuální poměr pouze a jen srovnával, až na konci dělal těch 150 000. tyto volby Zemanovi vyhrála vesnice, pro niž je nejvrcholnějším exotickým cestovatelským zážitkem návštěva okresního města jednou za deset let a pochopitelně se právě tam nejvíc bojí, že se zrovna do té jejich prdele žene nadržená tlupa migrantů a všechny je tam sní.“

      Jelikoz se zivim mimo jine analyzou dat, tak te mohu ubezpecit, ze strach z nadrzene tlupuy migrantu byl mozna faktor, ale asi jinak, nez si to predstavujes.

      Aneb temer 100% hlasu ze zahranici, ktere se tradicne vyhodnocuji naposled, byl jeden Drahos vedle druheho.
      Podobny efekt se projevuje i ve velkych mestech, snad krom razoviteho Ostravska, protoze vsude ve velkych mestech mohou reklamni specialisti levneji oslovit velke mnozstvi lidi a vyplachnout jim mozek.
      A samozrejme, ze protizemanovska kampan jede ve velkych mestech uz pet let nonstop, takze se ten efekt musel statisticky vyznamne projevit.
      Kapitolou samou pro sebe je Praha, coz jsou v podstate uz napul zahranicni mimoni, kteri nemaji v CR co pohledavat a meli by se odjebat nekam na Mars, aby zase zpet hupsli do reality.

      1. „Jelikoz se zivim mimo jine analyzou dat, tak te mohu ubezpecit, ze strach z nadrzene tlupuy migrantu byl mozna faktor, ale asi jinak, nez si to predstavujes.“
        ——————————————–
        tu analýzu, pls, moc se na ni těším.

        1. Analyzuje data indy.
          Ale data nemá, ergo kladívko nemá co analyzovat.
          „Analyzoval“ jsem data v Jablunkově.
          JD tam ve druhém kole získal o cca 200 hlasů více oproti prvnímu.
          Zeman více než 300.
          I tento malý vzorek mi stačil k povrchní analýze.
          Myslím, že je to složitější než umět s Excelem a Minitabem.

  6. Mám na přítomné diskutující jeden specifický dotaz k tomuto tématu a vzhledem k jeho povaze se domnívám, že tento web je jako jeden z mála vhodný k jeho položení. Ten dotaz se týká prezidenta Zemana a jeho údajných proruských tendencí. Jeden můj známý je zcela přesvědčený, že kvůli Zemanovi obsazenému na postu prezidenta (a kvůli lidem, kterými se Zeman obklopuje) dosáhla míra negativních ruských aktivit v ČR tak daleko (a kvůli Zemanově znovuzvolení prý ještě plně dosáhne), že existuje jakýsi seznam nepohodlných lidí (odpůrců Ruska) vedený ruskými tajnými agenty na našem území. Lidé zapsaní na onom seznamu mají být údajně zastrašováni či jim dokonce hrozí fyzická likvidace. Můj známý prý dokonce ví, jaké číslo v seznamu má přiděleno. Mně se to celé zdá od počátku naprosto šílené, nesmyslné a fanatické. Jenomže když vám někdo neustále a s plným přesvědčením opakuje sebevětší nesmysl, začnete pochybovat…Myslíte si tedy někdo, že toto je opravdu možné? Máte podobnou zkušenost s nějakým známým, který toto tvrdí? Může těm lidem skutečně hrozit nebezpečí, nebo je to jen jedna velká lež a dezinformace ze sociálních sítí? Díky.

    1. Co by ne. Pokud vím, komunisti si taky dělali seznamy nepohodlných mnoho let před tím, než získali moc. Poznamenat si sem tam nějaké jméno přece nedá žádnou práci a v případě získání moci to pak dotyčnému už jen stačí pořádně osolit. Považuju za jistotu, že podobní psychopati existují i dnes, viděl jsem třeba už seznamy sluníčkářů a multikulturalistů atp. Teď už jen záleží na tom, která z těch skupin a zda-li vůbec získá moc. Pak se asi lidé na těch seznamech mají na co těšit…

      1. marek28: Komunisté měli jasně specifikované zákony, pro ně i takové trenky na Hradě by neznamenalo umělecký akt performera, nýbrž akt hanobení hlavy státu a jeho sídla. A to nemluvím o tom, že takový perfomák by se na tu střechu ani nedostal, protože by padaly hlavy všem okolo, kdyby jo. Tudíž i trest by byl daleko vyšší, neboť systém měl jinak nastavené Zákony a ideologie byla taky jasná. Demokracie v podstatě nemá, nezná termín politický vězeň, může definovat pouze co je bráno jako deviace a co není deviace, její normy jsou úplně jiné, takže pokud se s politickým vězněm setkáte tam, kde tvrdí, že je demokracie, není to demokratický systém ve smyslu demokratických Zákonů a Ústavy.

        1. Ježkovy voči, člověče, co to plácáte?!?

          Bolševik měl naopak zákony tak extra gumové, že se o tom ještě — ani přes veškerou snahu dohnat a předehnat — nezdá ani eurokomisařům v jejich nejvlhčích snech. Věci jako „příživnictví“, „rozkrádání majetku v socialistickém vlastnictví“ či „pobuřování“ umožňovaly dokonce ještě daleko širší a překvapivější výklad, než zákon 292/2004 Sb .

          Akorát to s tím padáním hlav je pravda, to zase jo; srážet hlavy bolševik uměl mnohem lépe, než Čtvrtá Říše.

          Ale to s těmi politickými vězni už zase ne; demokracie jsou jich plné — namátkou třeba Zündel. Nebo Lacina.

          1. Tohle by asi nejlip posoudili mistni fachmani pres paragrafy. Z fleku mne napadaji treba soucasne vyklady mnozstvi drogy vetsi, nez male, ruzne vyklady FU na tema, co je a co neni nakladova polozka a dalsi a dalsi.

            Takovi, jako 100lejn by za minule totality ani nevylezli z lochu.

            1. Nemusíme ani chodit do trestního práva – dokonalou ukázkou gumovosti je proslulé české dopravní právo s jeho presumpcí viny a dopovodnými jevy typu co dopravní policajt, to právní expert nebo správní orgány a jejich názor na materiální aspekt přestupků atd. atp.

              1. Ale jistě; v současnosti je možnost obrany proti policejní a státní zvůli špatná a zhoršuje se to (ostatně stačí připomenou třeba aktuální drogy, Moniku Sysalovou, atd. atd. atd…)

                Nicméně „špatná“ je pořád něco jiného než „žádná“ — a „žádná“ bývala zcela přesně možnost obrany proti policejní a státní zvůli před rokem 1989*. Namátkou třeba takový Pavel Wonka nebo Jan Patočka by mohli vyprávět… kdyby mohli vyprávět.
                ____
                * Tedy, úplně přesně, jedna možnost byla — patřit mezi přátele přátel, mít dostatečně silného zastánce ve stranickém aparátu. Na tom se ovšem nezměnilo nic.

                1. Pokud bychom dnes udelali stopstav veskere EUevoluce, pak by zcela jiste bylo mozne rict, ze minula totalita byla horsi, nez je soucasny stav co do vymahatelnosti prava a obrane proti statni zvuli.

                  Ale ja jsem optimista a verim, ze soucasny system ten minuly nejen dozene, ale i predezene. Kdyz si poslechnu takoveho Sulce, tak uz to neni jen vira, ale jistota.

                  1. Dokonce mám vážné obavy, že by se jim to mohlo podařit ještě v době mého života :(

                    1. Za každými mraky svítí slunce a každá učebnice má svojí poslední stránku.

                      Pokud nikoliv, pak už zbývá jen otevřít láhev. In eventum, krabičku.

                    2. Kdyz se tak koukam, co vsechno uz stihli od doby naseho vstupu do EU, tak se bojim uplne stejne.

    2. factory95: Různých „seznamů“ z různých důvodů je po světě hromada, zrovna tak má třeba CIA seznam osob, kteří se vyjadřují, řekněme to kulantně, skepticky k jejich politice. Mohu vás uklidnit v tom smyslu, že pokud napíšete, že císařpán je vůl, nikdo vás likvidovat nebude. Likvidují se jen lidé, kteří by eventuálně skutečně mohli přímo ohrozit něčí budoucí záměr, a dokonce ani v tom případě se nelikvidují fyzicky, jenom se na čas zavřou, pak mohou posloužit vyšší věci v rámci budoucí ideologie (viz historie např. Hitler).
      Jak vidíte, třeba Navalnyj (když je řeč o té likvidaci v Rusku) pořád ještě žije, takže rozhodně nebude člověkem, který by mohl někoho nebo něco ohrozit natolik, že by byla potřeba jeho fyzická likvidace. Prostě ho na chvíli zavřou a pak zase pustí. Dnes si o vás mohou zjistit naprosto všechno, takže likvidace, myslím fyzická, je spíše koloritem u mafie, v politice vás zničí úplně jinými prostředky, a když vás budou potřebovat, tak vás spíše využijí, ale to bystě musel přijít se skutečně originální ideologií, která by změnila běh dějin a tím i společnost a politiku.

    3. Pokud ten tvuj znamy je nejak vyrazne exponovana osoba, pak samozrejme figuruje na ruznych seznamech. Jak ruskych, tak francouzskych, anglickych, nemeckych, americkych, atd. Tusim v Evrope jsou v tomto smeru sberu informaci nejaktivnejsi Francouzi. Bojovat moc neumi, ale rozvedku maji dobrou.

      Tyto seznamy povetsinou slouzi jen jako informace. Takze az ten znamy bude zadat o vizum, bude vice proklepnut, pripadne mu vizum bude bez udani duvodu zamitnuto. Nebo se bude angazovat v nejakem velkem zahranicnim businessu a podle toho seznamu muze byt bud lanaren, nebo vydiran.

      Fyzicka likvidace je pitomost. A pokud ten tvuj znamy neni minimalne reditelem v nejake fabrice, ktera ma brutalni export/import sledovaneho materialu (staci seznam Zbozi dvojiho uziti), tak bud bohapuste keca, nebo by s tim mel vcas jit za odbonikem, nez se jeho stav zhorsi.

      1. sledovani jsme vsichni, cislo v seznamu je kokotina, svet je jedna velka relacni databaze a zrovna ID neni z tech nejzajimavejsich parametreu.
        Skoro bych rekl, ze dnes uz ani nejde rozlisit, jestli jste na seznamu Amiku nebo Rusu nebo CInanu, protoze oni si navzajem sve informace navzajem uspesne kradou, takze pro bezneho ovcana to vyjde vylej nalej.

        Spise je problem, ze se cloveku, ktery se zacne politicky projevovat a sirit svoje „non compliant“ nazory zacnou dit „drobne“ naschvaly.
        Tuhle mu nekdo hackne mejla, tuhle mu zadrzi nejake veci na celnici, tuhle si na neho doslapne bernak, tadyhle mu prijdou zkontrolovat zbrane atd atd atd.

        A s tim, ze nikoho, nevrazdi bych se taky moc neohanel.
        Zrovna nedavno mainstream prohlasil, ze zakladatel informacniho kanalu RT spachal sebevrazdu v hotelovem pokoji opakovanymi pady na podlahu, cimz se umlatil k smrti.

        Stejne jako Litvinenko byl inside job MI6, stejne jako Nemcov byl inside job CIA, kdyz se ukazalo, ze ma tak malou podporu, ze americkym zajmum pomuze vic mrtvy nez zivy.

        A asi neni od veci, proc ma Snowden v Rusku takovou ochranu a proc se Assange neodvazil ani vystrcit nos z ekvadorske ambasady, kdyz je v hen te demokraticke a slunickove United Kingdom of Kondom protipravne stihan, coz uz jen tak mimochodem zohlednila i OSN.

        (V únoru 2016 se komise Rady OSN pro lidská práva usnesla, že je Assange ve Velké Británii svévolně zadržován v rozporu s mezinárodním právem.)

    4. Taky diky. Pobavilo. Trollit ale racej nekam jinam.

    5. Za současného stavu lze jen těžko určit, kde je ještě realita (možnost) a kde už je to patologie. Spíš to v našich podmínkách působí nereálně, ale u autoritativního režimu nelze nic vyloučit, je-li dostatečně šílený. Doba je těžká a může pomáhat rozvoji podobných myšlenek, vzpomeňme článek D-F po incidentu v Uherském Brodě. Každopádně uplynulých několik let bylo velmi příhodných pro působení služeb jedné větší země.

  7. Kdyz se Vam nelibi, ze na sebe lidi plivou, proc se nevyjadrujete slusne?

  8. Autore, kdybyste si misto sledovani tech dvou zoufalcu radeji (napriklad) prosel The Intercept, udelal byste lepe. Pak byste mozna zjistil, ze ve skutecnosti o nasich osudech rozhoduje nekdo uplne jiny a smeruje nas do pruseru, o jakych vetsina ani netusi, ze by mohly nastat.

  9. Sorry, ale akonáhle niekto cíti nutkavú potrebu vypisovať podrobne, aký je bohatý, koľko má áut, dovoleniek, detí s titulmi a podobné veci, neverím mu nič z toho, ani nič pred tým a potom.

    1. Bohatý?
      S čím srovnáváte?

Komentáře jsou uzavřené.

D-FENS © 2017