SPD – první dojmy po volbách - zpět na článek

Počet komentářů: 546

  1. Rád bych vám pomohl, ale bohužel nevím, proč jsou voliči SPD dementi. Možná genetika, výchova, prostředí, omamné látky… – netuším, co z nich udělalo Pitomiovy následovníky. Snad to někdo dokáže uchopit.

  2. Problém Okamury je, že vytváří politickou sektu.
    .
    Nemá lidi jež by byli schopni navrhnout cokoli v budoucnu vedoucí k nějakému efektivnímu cíli. Je třeba mu přiznat schopnost ovlivňovat masy, leč jen a jen na myšlence, vůdce vše zařídí. Problém onoho vůdce je, že jen a jen tlučhuba, i když pracovitý, což v konečném důsledku musí vést ke zklamání podporovatelů a ekonomickému propadu nás všech.
    .
    Jako mouřenín pro špinavou práci, ukázat neduhy EU, dobrý. Jen a jen v tomto omezeném prostoru mu fandím.
    .
    To, že se ani Babiš nechce Okamurou ušpinit je zajímavý okamžik, jenž ho trošku rehabilituje jako politika, kterým k údivu asi všech, není.

    1. Zklamání z politiky SPD může nastat stejně jako zklamání z jiných stran a hnutí. Ekonomický propad nás všech může přijít i bez politiků. Stačí taková malá 4.0 revoluce a půlka republiky se může jít pást lhostejno koho volili.

      1. „zklamání z jiných stran a hnutí“ být může, nebo nemusí být až tak velké. U Okamury je to jistota.
        .
        Významní ekonomové tvrdí, že zánik jednoho odvětví vyvolá explozi příležitostí v jiném, nově vznikajícím odvětví, které způsobilo zánik toho zanikajícího. Já bych se toho Průmyslu 4.0 nebál. Dovedu si představit, že se všichni přesuneme do dobře placeného již zaběhlého neziskového prostoru a necháme práci strojům a pár jedincům co bez práce nemohou být. Vytvoříme si pár neziskových témat kterým se budeme dosytosti věnovat a radovat se a těšit na příchod Průmyslu 5.0 kde ani nebude třeba předstírat práci v neziskovkách. Takový náznak přechodu ke kapitalistickému komunismu. Už aby to bylo!!!

        1. ve sluzbach je prostoru k rustu dost. Zkus sehnat dobrou uklizecku. A to nejsou spatne placeny. zajed si do JV Asie a nebudes se stacit divit, cim vsim se da zivit.

          1. Jak to jen ten URZA říkal.
            .
            Už vím, nekonečné množství potřeb vyvolá nekonečné množství práce. Tak tedy jo, asi s těmi službami máte pravdu.
            .
            Dnes půjdu posloužit sousedovi já, zítra soused poslouží mně, odměnu započteme, vzroste HDP a zaměstnanost,tím i odvody soc. zdr. pojištění a daní, státu se zlepší statistika tudíž i oblíbenost, udá se tolik očekávaný růst růstů a já i soused se půjdeme pást na obecní, jinými stejně nadšenými již spasenou, louku.

            To je zase vydařenej lidskej materiálek.

        2. V čem je u Okamury jistota zklamání?

          Pěkný nápad s realizací revoluce 5.0 v tom vám fandím!

          1. závidí Okamurovi úspěch, že to dotlačil dál než D-Fens s matějkou a svobodnými.

    2. protoze pokud si odmyslime Burese a jeho osobni motivaci, tak ANO je pomerne normalni stredoleva strana s pomerne standardnim levicovym programem. Babis ve skutecnosti chce opravdu ridit Cesko a k tomu potrebuje lidi schopny zastavat ridici funkce. Sice u nich klade duraz na loajalitu a poddajnost, ale jistou, ne vylozene malou, miru schopnosti vyzaduje tez.
      Zato SPD ma jediny cil – aby Tomio zbohatl. Po zkusenostech z Usvitu kde ho nakonec vykopli si do SPD natahal kompars, na ktery klade jediny pozadavek – aby byli dostatecne blby a nekoukali mu do karet. Problem je, ze tyhle jeho snusce debilu se neda sverit ani morce, natoz vladni post. Proto jeho lidi nesmej mluvit s novinarema a novinari nesmi na stranicke schuze. Protoze kdyby to pripustil, tak by i jeho volicum casem doslo co je SPD doopravdy zac.

      1. A co Bakala? Krejčíř? Kožený? Kalousek? Pitr? Ti nezbohatli? U nich to nevadí? Jste panelákovej píčus na druhou.

        1. jakože když krade Bakala, Pitr nebo Kalousek* tak Pitomio může taky? Di do vole prdele.

          *ty vole, to je všude keců jak Kalousek krade a co z toho? Ani blbá žaloba, natož trestní stíhání. A to je Babiš ve vládě pátym rokem. Tak buď je ten Kalousek neskutečnej borec co strčí Babiše a všechny do kapsy nebo je čistej. Jinak by ho už dávno někdo trestně stíhal.

          1. „jakože když krade Bakala, Pitr nebo Kalousek* tak Pitomio může taky?“

            Ale to říkáš ty tím, že ti to u Okamury vadí, ale u ostatních ti to nevadilo. Takže laskavě jdi do prdele ty uhijní sluníčkářský pravdoláskosračko.

            1. kde říkám, že mi to u ostatních nevadilo? Řeč byla o Okamurovi. Až bude řeč o Pitrovi, budu mluvit o Pitrovi.

              1. Říká se tomu objektivita, měřit všem stejným metrem.

                1. merim. Jsou to zlodeji. Pitomio taky.

  3. SPD je dalším Okamurovým podnikatelským politickým projektem. Našel si místo na trhu uvolněné a dovedně ho zaplnil. Co se týče programu, je to podivný slepenec všeho možného a referendum. Když jednal s Babišem o vstupu do vlády, smrskl se jen na tři priority: Návrh zákona o celostátním referendu, úplný zákaz přijímání nelegálních migrantů a zákaz propagace islámského práva šaríja v ČR. Termín „zákaz nelegální migrace“ mě fascinuje, doporučoval bych ho ještě rozšířit o „zákaz nelegální činnosti“.
    Takže zbývá referendum, což je mechanismus mající plusy a mínusy. Ondřej Neff referendum skvěle popsal jako „absolutní vítězství momentální většiny nad momentální menšinou“.
    Tomio velmi dovedně pracuje s fake news, zjitil, že významné procento populace jim prostě věří. Viz npříklad jednotný sociální příspěvek ve výši 21.000 Kč měsíčně pro migranty. Diskutovat s ním v podstatě nelze, buď se nesouhlasný příspěvek záhadně ztratí nebo jste ihned zahrnut poměrně drsnými reakcemi (drsnými i na můj vkus).

    1. on i ten zakaz propagace sariji – nevsim sem si, ze by ho tu nekdo nekdy propagoval. Ostatne, ani v muslimskych statech neni saria vylozene bezna. Ze 40 statu ma plnohodnotnou sariju tusim sest statu a dalsich asi 10 ji pouziva castecne v obcanskopravnich sporech.
      Hlavni problem pri jednani s Buresem bylo IMHO to, ze Pitomio trval na vladnich funkcich, a kdyz Bures videl tu bandu debilu, tak pri predstave ze ma tohle ve vlade dostal akorat krece.

      1. Tak on bureš dobře ví, že teď už na nikoho nic moc házet nebude moct. Prostě nebyl tentokrát druhej, ale drtivě vyhrál, takže teď budou mít jeho voliči konečně tu sebereflexi(aspoň někteří, snad). Takže už to nebude to já nic, to ta fuj fuj čssd, kterou timhle zničil (Což je samozřejmě jenom dobře) :)
        I proto tam samozřejmě nepůjde s takovou bandou magorů.

      2. Co píšete i šarii se dost podstatně liší od toho mála co vím já i od toho, co o ní říkají sami muslimové. Šaría předstvuje každodení způsob žití každého muslima(pravidelné modlitby, povinná pouť bůhvíkam, 4 sloupy atd.), proto by bylo velmi překvapující, že by nebyla běžná byť v jediném muslimském státě. Populární sekání rukou (s ním by dle mých předsudků souhlasila naprostá většina okamurových voličů), kamenování atd. je součástí kmenových tradic a tyto se opravdu stát od státu liší. Škoda že už se tu neobjevuje Cover72, jistě by byl mnohem přesnější.

        1. šárija nešárija, netříštěte islám. islám by se měl zakázat stejně jako fašismus a jejich přívržence vykastrovat a poslat do uranových dolů.

        2. šaríja je právní systém. Patří mezi systémy zvykového práva. Jeden z pramenů je pochopitelně korán, další (a převládající) jsou místní tradice, zvyklosti a obyčeje.
          šaríja znamená ulice, což implikuje že jde o právo „zdola“, vycházející z tradic a lidových zvyků, čímž se liší od práva „shora“, tedy od zákonů vydávaných vládci (chalífou, králem, sultánem, parlamentem, atd). Výhodou zvykového práva je, že celkem slušně koreluje s lidovou představou o právu, nevýhodou je, že je nepružné a špatně reaguje na společenské změny. Většina muslimských států už dávno postoupila k právu vydávanému „shora“.
          Šaríja je mnohem komplexnější než pouhé náboženské předpisy. Těžištěm šaríji jsou právě ty místní tradice. Náboženské předpisy jsou sice teoreticky závazné pro každého muslima, ale nemusí nutně tvořit součást státem vymáhaného a garantovaného práva.

          1. tak ještě jednou pro generátor náhodných slov: šárija nešárija, netříštěte islám. islám by se měl zakázat stejně jako fašismus a jejich přívržence vykastrovat a poslat do uranových dolů.

      3. ad sharia – přesně tak.
        Kromě rozšíření je taky dobré kouknout se na oddělení civilního/sekulárního práva od práva zvykového;
        nebo taky uvést, že v 4 muslimských evropských státech o sharii zatím ani neslyšeli a pokud ano, tak ji striktně odmítají.
        To ale Okamurovi nebrání šířit nesmysly a strašit.

        1. Vodotesny Kapr: Lhát nemá cenu, v Anglii mají již dlouhodobě oficiální soudy aplikující právo Sharia a v ČR již máme jeden soud aplikující právo Sharia, jmenuje se Česká islámská komise pro rodinu a provozuje ji Muslimské obce v Praze a Ústředí muslimských obcí.

          1. Můžete mi, prosím, nalinkovat ČIK a její právní status (třeba link na MV). Neptám se akademicky, víte, já jsem muslim. Když jsem si bral manželku, taky muslimku, tak bylo relevantní akorát to, jestli řekne „ano“. Když někoho vybourám, tak si mně podá tady PČR a když sousedovi přejedu kočku, tak mi dá po hubě (taková ta sharia po česku).
            Že se tady nějaká instituce za něco prohlásí, nemusí mít právní relevanci.

            1. Vodotesny Kapr: Nepřekvapivě ČIK není samostatný subjekt, zatím, to by káfirové moc ryčeli, jedná se o standardní salámovou taktiku.

              Pokud se Vám právní řád ČR nelíbí, nejlépe bude opustit ČR a najít si nějakou vhodnější zemi.

              1. Psal jsem něco takového? Mě se právní úprava ČR líbí, nelíbí se mi mamrdi jako vy, kteří ji a) neznají b) překrucují v intencích omezeného Japonce, který každé ráno kouká do vysavače a vaky má jako komisař Derrick.

                1. Vodotesny Kapr: Překrucujete tady tak akorát Vy, patrně se jedná o výcvik v Takia, pravověrný islámista nikdy nemůže prohlásit že se mu líbí právní úprava ČR, tedy forma sekulárního práva.

                  1. nevím, co je takia, nevím, co je pravověrný islamista a to, co se mi líbí, je moje a jen moje záležitost, do které mi nemůže nikdo mluvit. Pokud se mi líbí první 4 alba Black Sabbath, tak se mi líbí, to se nedá zakázat.

                    1. Vodotesny Kapr: Neznalost neomlouvá a to ani ta předstíraná.
                      A až budete vysvětlovat soudci, že polygamie, pohlavní styk s nezletilými osobami a fyzické napadení manželky, je Vaše a jen Vaše záležitost, do které Vám nemůže nikdo mluvit, tak si zamlouvám místo v první řadě :-)

                    2. Soudce mě může odsoudit za polygamii etc…, ale nemůže mě odsoudit za to, že se mi polygamie líbí. Chápete ten rozdíl? To, co se mi líbí, je často vnitřní iracionální záležitost, koneckonců na „líbení“ substituce polygamie je postavena řada seznamek, pornoprůmyslu a hodinových hotelů. Jsou jakože nelegální?
                      Once more: co se mi líbí, je moje věc. Nemusím to ovšem praktikovat a propagovat, protože mám rozum a morálku.
                      Mám jinak za to, že ty uvedené zločiny podsouváte tak nějak muslimům. Jednak je to předmětem trestního sekulárního práva, ne náboženského přesvědčení a druhak to hodně vypovídá o vašem obecném přehledu, který bych odhadoval na dovolenou v Chorvatsku a nákupy vo výprodejích v Kauflandu.

                    3. Vodotesny Kapr: To jistě chápu, avšak můžete tak činit pouze ve Vaší mysli nebo v soukromí, za veřejný projev toho co se Vám líbí se vystavujete riziku celé škály ocenění namátkou § 24, § 364, § 365 trestního zákoníku. Nevím o seznamce, která by vyzývala klienty k polygamii.

                      Islámista musí praktikovat vše co je dáno v Koránu, Hadísech a právu Šária, v těchto záležitostech je jeho svobodná vůle je nahrazena zjevenou vůlí Proroka a v žádném případě v těchto případech nemá možnost volby na základě své vlastní vůle a rozumu. Tvrdíte-li opak, pácháte Takíju.

                    4. che. Vzhledem k tomu, že každá muslimská země a muslimská sekta mají odlišná pravidla a zvyklosti (díky čemž se vesele nesnášejí a hádají), tak bych to s tim povinným praktikováním zas tak žhavě neviděl. Ledaže bys přijal za svou argumentaci Islámského státu, že každý kdo doslova nedodržuje Korán není muslim.
                      A s tou šaríjou to je vůbec pitomost, šaríja vychází z koránu jen částečně, většina toho jsou místní zvyky a obyčeje. Klasický příklad je ženská obřízka. Tam kde se praktikuje se samozřejmě legitimizuje koránem, jenže ta obřízka se praktikuje v podstatě jen v Súdánu a okolí a jiné muslimské země ji nepraktikují a nikdy nepraktikovaly. Což je logické, protože jde o místní kmenovou zvyklost.
                      V Saudské Arábii ženy nesmí ani řídit auto, sousední islámské země (tuším SAE) umožňují ženám nejen řídit auta, ale i pilotovat bojová letadla. atd.

                    5. shane: Není nic jednoduššího, aby výše uvedené tvrzení veřejně potvrdily čelní islámistické špičky, to se ale nikdy v historii nestalo. Až se tak stane, tak si popovídáme co dál :-)

                    6. pilotka: https://zpravy.idnes.cz/misi-sae-proti-is-vede-zena-d0o-/zahranicni.aspx?c=A140927_162830_zahranicni_bse
                      ženská obřízka:https://cs.wikipedia.org/wiki/%C5%BDensk%C3%A1_ob%C5%99%C3%ADzka
                      s koránem nemá nic společného, praktikuje se i v židovských a křesťanských rodinách a doložena je už ve starověkém Egyptě.

                    7. shane: Žijete v hlubokém omylu :-) ‘all British girls will be circumcised when Islam rules this country.’

                      Zdroj: http://www.dailymail.co.uk/debate/article-2020693/JENNI-MURRAY-Sharia-law-Real-courage-ready-step-cultural-toes.html#ixzz538fRSgVY

                    8. koneckonců, znám lidi co prakticky polygamii nebo polyandrii provozují, akorát mají papír pouze na jednoho partnera. Mormoni to tak provozují zcela běžne. Případně mají oficiální papír od státu na jednu manželku a zbytek mají podle vlastních církevních rituálů, které ovšem nejsou ze strany státu právně závazné, takže de iure nejde o polygamii.
                      Koneckonců, na polygamii nespatřuju nic špatného, pokud jim to vyhovuje. Sice musí bejt peklo mít čtyři manželky, ale každýho věc. On i ten korán nebo The Desert Qadrilogy – Jewish Adventures IV: Jesus in Space (aka The Book of Mormon) povolují polygamii pouze v případě, že je manžel schopen ty manželky řádně materiálně zajistit.

                    9. shane: Je rozdíl ***kat dvě a více žen a být ženatý se dvěma více ženami. Rozdíly vysvětlí každý právník – začátečník.

                    10. de iure jo, de facto nikoliv. Já znám trojici, která dlouhodobě žije ve společné domácnosti. Manžel, manželka a „oficiální milenec“. Vůbec nepochybuju, že kdyby to de iure šlo, tak by to bylo Manželka, První manžel, Druhý manžel. Urza tuším něco podobného provozuje se dvěma ženskejma.
                      Mormoni zase mají sňatky podle mormonského ritu, který ale není uznáván vládou USA. Takže podle amerických zákonů o manžele (a tím i o polygamii) nejde, podle mormonských náboženských „zákonů“ ano. přičemž obvykle rozluka oficiálních sňatků bývá podsatně jednodušší než tyhle neoficiální církevní svazky.

                    11. shane: Jedná se pouze o formu spolubydlení. Rozdíly jsou zásadní, manželé mají společné jmění manželů, vyživovací povinnost na manželku, právo dědit, právo nevypovídat proti manželovi, vzájemné ručení za soukromé dluhy manžela, atd. atd.

                    12. dyk řikám, že podle zákona to bigamie není. De facto ale je. krom toho, co je zrovna na bigamii špatného? Já bych teda dvě manželky nechtěl ani omylem, ale pokud má někdo tu potřebu mít doma každej čtvrtej tejden dvě zpruzený čůzy, tak má můj plný souhlas.

                    13. shane: Ani de facto. Manželství je právní status, něco jako smlouva.
                      Bigamie je špatná protože ve společnosti vzniknou poflakující se mužové bez reálné možnosti získat ženu, což nutně vyústí v nějaký druh násilí.

                    14. neuromancer 3.1.2018 v 17:23
                      „Bigamie je špatná protože ve společnosti vzniknou poflakující se mužové bez reálné možnosti získat ženu, což nutně vyústí v nějaký druh násilí.“

                      Ano, to bude pravděpodobný důvod zákazu polygamie (či spíše jen polygynie, páč polyandrie je proti přírodě). Na druhou stranu – jeden by řekl, že boj o ženy bude výrazným hospodářským stimulem, ale opak je pravdou. Státy, v nichž není zaveden sexuální socialismus, nejsou zrovna příklady hospodářských zázraků.

                    15. Urza to provozuje tak, že sám sebe šuká do prdele a ještě se ohne a líže si koule, jako za tu třetí manželku.

                    16. A tebe sere, že tě nepřibral, nebo že má tak velký péro že se může šukat do vlastní prdele?

                    17. Mě sere jeho povýšenecké chování: „Já vím co je pro Vás dobré“…

              2. A tak právě vznikla LWGho rozhodčí kancelář ve věcech občanských, obchodních i rodinných. Za mírný poplatek, neob spíše za poplatek, rozhoduji spory v těchto oblastech a to dle vlastního pojetí spravedlnosti s příklomnem k liberálnímu pojetí osobních svobod jedince.

                Výsledkem řízení není vykonatelný titul, ani právně uznávaná změna statusu, ale je na stranách, aby se jím řídily,když si mě jako rozhodce zvolily a na ostatních, jak budou nazírat na to, pokud se strany budou mému rozhodnutí protivit.

                Tak to je asi principiální ekvivalent takové komise, i když chápu, že její řekněme společenská a morální autorita v muslimských rodinách bude o něco vyšší.

                (Eventuelně jsem připraven majetkovou věc mimo věcí spotřebitelských rohodnout v mezích zákona o rozhdočím řízení, ale to je jiná pohádka).

                1. Ano, to bylo nalinkováno někde v článku u Urzy, mám v merku. Hezký počin.
                  Nicméně hezký příklad řešení sporu jsem zažil v bezejmenné kurdistánské vesničce, kde hádku mezi sestrama řešil přivolaný imám slovy „já zdrhám, to je rodinná záležitost a ještě ženská…“ :)

                  1. Ten Urzův nejsem já, to byla jen inspirace (resp. inspirace k myšlenkovému dokončení staršího nápadu). Na druhou stranu na rozdíl od Dreeda netrvám na anonymitě.

                    K tomu kurdovi – zbabělost před nepřítelem, klasický případ.

                    1. inu, nevím, jestli zbabělost, nebo zdravý rozum :)
                      Když se chce hádat moje manželka, tak radši sedím v hospodě, nebo du načundr, to se nedá vyhrát.

                    2. jo, dlouhodobý příbuzenský a sousedský spory, z toho by se i Soudce Ti dal na pití.
                      Pár takovejch jsem zprostředkovatelně viděl a pozoruhodný na tom je, že obě strany dokážou snést kopu velmi logicky znějících a naprosto neprokazatelných důvodů, proč je ta druhá strana banda hajzlů a oni sami jsou jen nevinné oběti. Jediné řešení asi je zavřít obě strany do kůlny a kdo nakonec vyjde ven tak vyhrál.

                    3. :)

                2. LWG: Zdánlivě to vypadá jako rozhodčí kancelář, ale není to tak. Jsou tlaky na to, aby islámské záležitosti vyřizoval výhradně jen islámský soud a státní soudy se do věcí vůbec nemontovaly, čímž efektivně vznikne paralelní právní systém.

                  1. Tlaky mohou být, ale například tlaky ŘKC jsou v některých směrech obdobné a konkordát nikde. Tlaky jsou a budou. Zatím je rozhodčí kancelář. Mimochodem, nepřete se s někým? Zatím nemám co rozhodovat, neboť jsem na trhu asi tři minuty, tak to dám levně :-)

  4. SPD jsem nevolil, sice se mi líbí jejich odmítání EU, ale nelíbí se mi… všechno ostatní

    Ale rovněž nechápu ty hysterické záchvaty vůči Tomiovi. Plno lidí opakují jak kolovrátci, jak je Tomio populista. Ty vole a kdo tam populista není jako v té sněmovně? Babiš je třeba tak 10x větší populista, než Tomio.

    Dále se poukazuje na dementní projevy Roznera… Opět – sorry, ostatní politici taky moc inteligence pobrali. Podívejte se na to, jak se na sociálních sítích projevuje Sobotka nebo Šlechtová a další… Některýh jejich tweety jsou dementnější, než Roznerovo zabrušování.

    Dál se Tomio osočuje, že je extrémista. Opět sorry, ale definice extrémisty je člověk, co je proti demokracii. To Tomio obviously jakože není.

    SPD může být debilní strana, ale útoky haterů této strany jsou daleko debilnější.

    1. Tak vono neříct na kameru nějakou blbost, to by člověk musel bejt robot. V přímým přenosu se to neskreje a záznam pak sestříhaj, aby z něj udělali co největšího blbce, protože to zvyšuje sledovanost. (Tím netvrdím, že to blbec není, možná jo, ale já to moc nesleduju.)

    2. extremista neni clovek co jde proti demokracii. Extremista je clovek co zastava extremni nazory a postoje k urcite veci. Klidne muze byt i extremni demokrat.
      A ne, Tomio neni demokrat. Sice ma demokracie plnou hubu, ale nechova se tak. V jeho strane panuje cista autokracie. Staci se podivat jak zamet s predsedou plzensky SPD Mastalirem co si dovolil s Tomiem nesouhlasit v pomerne nepodstatnych vecech. Sice dobre mu tak, Mastalir byl mimoradne otravnej diskuzni opruz, ale demokrat se chova jinak. Nebo to vecny banovany neprijemnych dotazu na FB. K demokracii dialog a pluralita nazoru neoddelitelne patri.
      A ne, Babise sem netahej. Je to sice taky curak, ale ted je rec o Okamurovi.

      1. shane a mjfox: Vy jste ti Urzoví generátory náhodných slov, nebo jste za to placení západem?

        1. Ne, mě platí Babiš.

          1. A máš to. Volíš SPD a stejně to dopadne tak, že tě espéďák označí za agenta Západu. Muhehe.

        2. Mě platí kde kdo. Podle zakázky. Momentálně Oni. Ti neplatěj špatně. Velkej Žid taky neplatí zle, ale blbě se z něj vyrážej příplatky.

          1. Urzovi to programování fakt nejde, další rozbitej generátor náhodných slov.

    3. Tu definici extrémisty berete odkud? Já jsme si dodnes myslel (a myslím dále), že extrémista zastává extrémní (tedy okrajový, do maxima vychýlený, nebo jak to říci) názor. Dovedu si tedy představit i extrémního demokrata.

      1. Pokud někdo napíše:
        „Opět sorry, ale definice extrémisty je člověk, co je proti demokracii. To Tomio obviously jakože není.“,
        zdroj definice hledat netřeba.

    4. „Populista“ neznamená někoho, kdo se chce jen zalíbit lidu.
      „Populista“ znamená člověka tak dokonale bezpáteřního, že ve snaze zalíbit se dnes říká 180° opak toho, co včera.

      A to je Okamura, který osciluje od „multikulti eurohujera“ až po „anti-EU antiimigrátora“ jak vyšitý.

      1. Předložte důkaz kdy byl Okamura pro unijní.

      2. Aha, no Babiš zase sliboval mému známému Czechxit, ale jinak je to eurohujer.

        Znovu se ptám, proč je na adresu Okamury větší hysterie, než na ostatní politiky? Co dělá jinýho, co třeba podivné existence z ČSSD nedělají?

        1. Protože Okamura je, společně s Babišem, představitel „Nových Pořádků“ který se nijak netají touhou revolučně změnit pořádky v ČR změnou Ústavy a odstraněním všech zbývajících, jakkoli chatrných pojistek proti svévoli politiků a mas lůzy.

          Takové to zrušení Senátu, „zrychlování“ přijetí zákonů, Otcovského Státu ve jménu „bezpečnosti“ – a k tomu ještě závan Vůdcovského principu, protože jeho voliči vykazují ukázkový kult osobnosti jejíž kritika je zakázána a která všechny spasí a nastolí ráj na zemi.

          Jinak před volbami do PS měl Okamura na Znojemsku plakáty „Každý má právo na práci a je povinností státu mu ji zajistit“ – to je předlistopadový komunismus jak vyšitý a proto má u mne Okamura dveře navždy zavřené i kdyby se nesnažil zavést diktaturu proleteriátu tím referendem a zrušením senátu.

          1. Tak aspoň stavíte Babiše na stejnou úroveň jako Okamury, když už nic :D

            (Okamura mi celkově připadá jako primitivnější verze Babiše).

            Chápu argument, že tihle dva jsou více radikálnější, než všichni ostatní, protože chtějí velké změny (zrušení senátu). Na druhou stranu u ostatních můžeme zase kritizovat, že se zuby nehty snaží udržet status quo, i když mně osobně se status quo nelíbí (status quo je přebujelý stát, spoustu byrokracie, centrální plánování… obecně mám problém se státem jako takovým, protože jsem ankap, ale i kdybych neměl, tak spokojen bych nebyl).

            Kromě toho ČSSD se svýma progresivníma daněna jsou taky dost radikální.

            Pořád nějak nemám pocit,že by Okamura byl nějak horší, že by si zasloužil tolik hysterie. Podle mě to takový standardní zmrd politik, jací tu byli vždycky. Sere mě zhruba stejně jako Sobotka, Topolánek, Paroubek, Bělobrádek, kdokoliv..

            1. Ancap pro „Nové pořádky“ SPD/ANO? Well, okay. Tak se na to podívejte. ČSSD chce daňovou progresi, hrůza. Ale co zavedly nebo chtějí zavést „Nové pořádky“?
              – retroaktivní povinnost doložit příjmy a nabytí majetku, nebo bude zestátněn
              – KHDPH a EET nabonzují lákavé firmy, na které pak „zakleknou“ zajišťovacími příkazy
              – likvidační pokuty v řádu desítek až stovek tisíc za prodlení pár dní či byrokratické formality
              – trestní řád který de facto umožňuje z prstu vycucané blbosti SNBáka použít jako důkaz
              – zrušení připomínkového řízení a zrušení Senátu, aby si vláda tiše prosadila cokoli se jí zachce a NIKDO jí v tom nemohl zabránit
              – Big Data analytiku a šmírovací kádrování všech občanů
              – perspektivní zadrátování hranic aby zase nikdo nemohl zdrhnout za kopečky kdyby „antisociální živly“ chtěly „oslabovat budování socialismu“ svým útěkem, který jasně oslabí ekonomiku
              – postupný návrat k Národním Podnikům, resp. sjednocení Firmy, Strany a Státu jako za Komančů a likvidaci jakékoli soukromé konkurence (zemědělské podniky a kliniky co nepatří ANOfertu…)
              – povinné zvyšování inflace a dluhu neustálým zvyšováním minimální mzdy a na ni navázaných mandatorních výdajů a cen (např. restaurace ji letos zdraží o 10% kvůli růstu mzdových nákladů spojených s loňským zvýšením min. mzdy…)
              – slib o utahování šroubů a zpřísňování trestů, mj. pro „recidivisty“ – což je mmch. i každý „silniční pirát“ kterého 3x vyfotilo úsekové měření
              – postupné etablování diktatury = ničím neomezené vlády premiéra

              Dejte si to na misku vah a pak mi řekněte, zda vám fakt i ta ČSSD přijde srovnatelná s „Novými Pořádky“.

              Staré strany jsou zkorumpované, o tom žádná. Jenže alespoň nechtějí zavádět diktaturu.

              Kdežto Nové Pořádky jsou zkorumpované (Tomiova agentura a Burešovy dotace) a navrch k tomu chtějí diktaturu.

              1. jste nemocný , jděte se léčit.

                1. Tomu říkám „argument“, takový espéďácký. BRAVO! ;-) Nemocný je proč přesně? Protože si nepřeje výše uvedené, zajisté bohulibé pořádky?

                  1. Protože si vymýšlí kraviny a poté je zde prezentuje jako hotovou věc. Přitom totalitní utahování ze strany EU vynechal, jakoby se nedělo.

              2. Mám obavu, že KSČSSD (i s flanďákama, jak onehdá odhalil D-F – kteří poctivě hlasují pro kdejaký fašistický šméčko) spoustu z těch věcí docela chce taky…případně k tomu doteď umetaly cestičku. Možná se to špatně pozná takhle unavenej, ale přijde mi, že těžko takhle rozlišit, kdo je větší zmrd – celý jejich počínání doteď a předchozí zmrdoviny vedly právě k tomuto okamžiku, kdy to (klidně i někdo jinej) už může zavést.

                1. Vesměs souhlas, jen prosím, abyste tu třetí stranu také označil zkratkou: ŽDU-ČSL. Ono to bude i mnohem přesnější.

  5. Tomio je prilis hloupy a naivni, nez aby neco dokazal. Uz jednou si nechal ukrast svou vlastni stranu, nema pevne nazory, nema charisma a nema ani pozitivni program.
    Jeho plus spociva v tom, ze je porad mene hloupy a naivni nez panove Matejka, Vyvadil, Sladek, Cibulka a smele bych tam zaradil i lunatika Macha a Svobodne.
    Bohuzel, tak to uz v CR chodi. Aso nejinteligentnejsi program predvedli Robejsek a jeho Realiste a spol. , bohuzel se na poctivou stranickou praci uplne vysrali a predvedli volebni usili spise tak na pul plynu, aby se nereklo.
    Typicti intelektualove s halvou v oblacich, ktere si Soros a spol. namazou na chleba kdykoliv se jim zamane.

    Tudiz to shrnu. CR ceka velky politicky boj, pravdepodobne nejen polkiticky, ale i socialni a nevylucuju v brzke budoucnosti i obcanskou valku, podle toho, jak rychle se bude rozpadat EU a jak rychle si bude Nemecko vytirat prdel s Visegradem a nejen s nim.
    Za teto situace protiunijni politiku vezmou patrne pod sebe extremisticke strany, proti kterym bude Sladek umirneny beranek. Tipuju ze brzo vezme konec jak na Ukrajine, nejaci neonacisti, fotbalovi chuligani, trestanci a tak.

    Tomio tomu zcela jiste velet nebude, nema charisma poulicniho rvace. Na jednu stranu je to fajn, ze tak daleko ve srackach jeste nejsme. Na druhou stranu je to spatne, protoze lidi jako Tomio by nas tech sracek mohli usetrit, kdyby to nebyli takovi imbecili.
    Jenze oni takovi imbecili jsou a to, co nas ceka, nas jistojistotne nemine.

    1. přepovídal jsi krach v roce 2016, válku v roce 2017, že už to nemůže vydržet a teď zas budeš strašit občanskou válkou v roce 2018. Vzpamatuj se, za tu dobu co tady meleš hovna a přeješ si restart, ten nepřichází, místo toho Bitcoin má už 30x větší hodnotu.

    2. ze se vzdycky ozvew ten jeden kokotek. Takze shrneme rok 2017. Ekonomicke ozdraveni ? Brexit nebyl ? Zfalsovane volby po cele EU nebyly ? Merkelove se nerozpadla jeji Sorosovlada ? USA s Izraelem nedostaly nakladacku v Syrii ? Severni Korea neni krucek od rozpoutani WW3, protoze ji do toho USA tlaci a tlaci a tlaci ? Na Ukrajinu USA nedodavaji protiletadlove, protitankove strely ? V Iranu prave neni barevna revoluce, ktera muze destabilizovat cely blizky vychod tim zpusobem, ze treba uz nebude nikdy zadny Izrael, pokud se prokaze, ze v tom (opet) maji prsty ? Pakistan , Katar, Turecko – neopustily koalici s USa a nepridali se k jejim nepratelum ? EU nejde politicky a ekonomicky do prdele ? Anebo pro absolutne nechapave.. k cemu mi bude miliarda v bitcoinech, kdyz mi na hlavu poleti atomovky ? Porad nic ? tak dobrou noc a sladke sny. Jo amimochodem. V rijnu jsem objednal nejake zajiomavejsi mnozstvi investicniho stribra. Ted je leden a ja porad cekam na dodavku…. To je asi ta n akupni panika na bitcoinu.

      1. Ale ano, to vše se stalo, i na ukrajině spadl ten ztracený Boing 777, ale tady u nás žádná občanská válka nebude, ovce poslušně ohnou hřbet až volby vyhraje zfalšovanými volbami Horáček a tadá, čechii jako spolkové zemi Německé třetí říše nic nebrání.

      2. Re: zgr1

        Kde dostal Izrael nakládačku v Sýrii? Nějaká konkrétní tvrdá data, IDIF ztratil v Sýrii dne… mužů… techniky… IAF ztratilo v Sýrii dne … strojů a …. mužů posádek. Totéž by bylo zajímavé o US ARMY/USAF, ale chápu, že pokud tvrdíte, že tam ztratili desítky tisíc mužů a podařilo se jim to utajit, jenom je blbě pohřbívají tak, že to každý vidí ze satelitu, tak to bude s těmi daty dost těžké. Takže prosím s odkazy na zdroje.

        1. Ad ussrael a Syrie, tvrda data
          Faze 1. Assad must go
          Faze 2. Assad pouziva chemicke zbrane
          Faze 3. Pokud budete chranit Assada, udelame gesto v podobe Tomahawku na pozice SAA
          Faze 4. Americani prisli o cele uzemi Syrie krom pozic na vychod od Eufratu, ktere Rusove jistojitotne vycisti, az zlikviduji „umirnenou opozici“ z Al Kajdy a ISIS (vse na vyplatni pasce CIA)
          Faze 5. Iran spolu s Irakem a Syrii geopoliticky prevazi nad spolkem USA + Izrael + Saudska Arabie, pote co z tohoto spolku jiz odpadlo Turecko (ktere si jede vlastni lajnu) a Katar (ktery otevrene kolaboruje s Iranem).

          Aneb v dnesni dobe se nehraje na desitky tisic vojclu a na dobyta uzemi, ale na „sfery vlivu“ a „prosazovani zajmu“ a soucasna krecovita snaha Izraele destabilizovat Iran pomoci radoby majdanu jen ukazuje, ze Izrael je hodne bezmocny a kope v posledni kreci.

          P.S: Ad „tvrda data“. Syrska armada sestrelila „nesestrelitelny“ izraelsky F35 nad syrskym uzemim raketovym systemem S200 puvodem ze sedesatych let. Jednou to prijit muselo :D

          1. Tvrde data? Nech sa na to dovam z akejkolvek strany, pripada mi to ako rad neozdrojovanych tvrdeni.

          2. Dneska na Hovinkach probehla kachna o rozmlacene zakladne Hmeymim, hromady ruskych mrtvol a jeste vetsi hromada srotu. Co na tom, ze se nakonec ukazalo, ze to letiste ostrelovala parta rucnikaru minometem na pickupu, takze bohuzel zabili dva techniky, ale to je vse.

            Bratri Grimmove jsou caj proti propagande na Hovinkach. Pokud clovek hlta jen tento bulvar, tak je mu jasne, ze USA porazily IS, ale i presto IS dokazal vyvrazdit vsechny Rusaky v Syrii jednim nejspise naletem a tim padem je svoboda v Syrii zachranena.

  6. 1. Nevím co to je „kurva pokrok“ ale to už tu asi máme.
    2. D-fens je zřejmě ještě opojen, protože takové příspěvky degradují web.
    3. Autore, chcete nemožné – Vysvětlit dementovi, že je dement není matematicky možné, to je dokázáno.
    Je to stejné jako Cantor hledal které nekonečno je větší až se z toho zbláznil a zemřel.
    A to byl Cantor matematik. Problém spočetnosti množin byl vyřešen za 1 sekundu, problém debility ( i voličů) vyřešit nejde.
    Pro začátek snad bude stačit fakt, že každému sráči co leze do politiky je první starostí blaho osobního účtu.
    Nicméně ty sračky vokolo toho můžete baštit dle libosti, na zvýšení částky na vašem účtu to nebude mít vliv, jen se zase zvednou daně…

    1. „Vysvětlit dementovi, že je dement není matematicky možné, to je dokázáno.“
      Jak vám vysvětlit, že je možné, že všichni okolo Vás jsou normální, ale ten dement jste vy?

      1. 1. Tenhle Váš postup je příznakem demence.
        2. Autor o to vysvětlení přeci sám požádal.

    2. Mimochodem, moje dcera začala řešit otázky čísel větších než nekonečno v šesti letech a má tvrdší kořínek, je stále na živu (zblázním se z toho asi já). Například otázku různě velkých nekonečen vyřešila určením modelového „normálního nekonečna“, které se pozná podle toho, že je normální. Co to znamená, to každý ví (já tedy ne, ale co s tím nadělám). Teď tedy matematiku trochu opouští, tak snad se nezblázním.

      1. Vždyť je to jednoduché, všechna nekonečna splynou do jednoho nekonenčna.
        Dále nekonečno neexistuje, je to jen tak obrovské číslo, které si náš mozek nedokáže představit. Nedokážeme mozkem pojmout velikost 1° naší galaxie a kolik těch galaxií je…
        Normální nekonečno je myslím to nekonečno, které obsahuje všechno. Pokud bychom počítali třeba jen nekonečno bílých balónků a nekonečno černých balónků, jednalo by se o dvě nenormální nekonečna. Problém je v tom že při jakékoliv matematické operaci nekonečna splynou do nekonečna černobílých balónků.

        1. Tak jednoduché to není. Ani podle mé dcery, ani podle doktora přírodních věd z matfyzu. Například když přišla s čísly většími než nekonečno (první tři se označují mašina, kapesník, ledňák a jsou o 1,2,3 větší než nekonečno), tak mi bylo odborníkem potvzeno, že ano, i když se ordinály většinou označují omega + 1, omega + 2, atd.

          Sčítání nekonečen byla také zábava.

        2. SkReT: Problematika nekonečna není pochopitelná se znalostmi ze SŠ. Ve zkratce nekonečno není číslo ale množina, neexistuje žádné „nadnekonečno“ obsahující všechny nekonečna a nekonečna lze srovnávat pomocí tzv. „kardinality množiny“.

          1. Tady se musíte vrátit k Einstainovi, kdy záleží na tom z jaké pozice co sledujete. Pokud sledujete tady ze země nekonečno, můžete jej sčítat, odčítat, násobit, dělit, ale vždy vám splynou v jedno.

            Pokud se na to budete dívat z pohledu třeba celé galaxie (kam by se nekonečno mohlo vlézt), tak už si s nimi můžete hrát jako s množinami a je možné vnímat tu „mohutnost“.

            No co se týká VŠ tak tam je do toho ještě dost zapletena teoretivnost, kdy se jen něco „předpokládá“ a odhaduje, popřípadně kvantuje na stavy existuje a zároveň neexistuje, ale to jsou podle mě píčoviny, protože ve vesmíru buď něco je a nebo není, oboje zaráz nikdy nebylo dokázáno.

            1. SkReT: To těžko, nekonečna vymyslel Bolzano, nikoliv Einstein.
              Nekonečná množina všech přirozených čísel není „splynutelná“ (dle Vašeho názvosloví) s nekonečnou množinou všech reálných čísel a to ať se na to díváte odkudkoliv.

              1. a jak v reálném čase dohlédnete na konec nekonečné řady když nedohlédnete ani sotva do středu? Obě množiny vám splynou do jedné.

                1. SkReT: Já nikam dohlížet nepotřebuji, aplikuji bijekci. Psal jsem hned na začátku, že se znalostmi ze SŠ problematika není pochopitelná.

                  1. ne, jen se na to díváte z jiného úhlu.

  7. Samozřejmě pokud jste členem jisté strany, pak je to nadávání trochu jiné – nadáváte na všechny okolo.
    No, ztráta času nad tím dále hloubat.
    Všem přeji pohodový nový rok 2018.

  8. Ja jsem volil SPD. Spousta lidi, hlavne tech co si hraji na inteligenty me za to nema rado. Po diskusi, pokud je mozna, clovek zjisti, ze argumenty vzali z nejakych novin, nebo papouskujou CT – az tolik v hlave nemaji. Povetsinou ty nenavistne kvakoty pisou bezdetni a hloupi manazeri, co si lidi pletou s excelem a nechapu, jaky je rozil mezi autem a rohlikem.

    Skoda, ze tech stran, jako SPD neni vic, aby bylo z ceho vybirat. Chybi u nas pravice, nebo levice, nejake idealy, jak by mela spolecnost vypadat.

    1. Jaké ideály má SPD?

      1. Precti si jejich program. Tam to je.

        Jina vec je, jestli delaji, co rikaji a jestli rikaji, co si mysli.

    2. Ja jsem jim to hodil taky, protoze Ukradbura pro mne byl jako Zeman v prvnich vselidovych volbach. Proste vsichni stali za hovno a on jen napul. Chvili jsem vahal nad Matejkou, ale ten zpusob, jaky zvolil pro kampan, zdal se mi byt ponekud nestastnym.

      Ze je Ukradbura karierista, mluvka a co ja vim co jeste… takovych uz tam od devadesatek bylo. Na to jsem zvyklej. Dal jsem sanci jinym, dal jsem ji i jemu. A na soudy je zatim brzo. Nechci byt jako moje zena, ktera sice fakta o vine nekoho zadne nema, ale argumetuje „no ale udelat by to mohl“, nebo „on si mysli“. To proste miluju.

    3. Řešením chybějící levice/pravice je SPD hlásající, že pravice/levice je „lež“?

      Z programu SPD:
      „Falešné hry politických stran na levici a pravici…“

      Jinak „deprivatizace“ je skutečně nádherný SPD-eufemismus pro „znárodnění“.

      A „povinnost korporací nadpoloviční většinu zisku zpětně investovat v ČR“ by spolehlivě zabila VEŠKERÝ VÝVOJ zahraničních korporací jako Honeywell, IBM, Microsoft a dalších, které tu mají vývojová střediska ale produkty samozřejmě prodávají jinde, a poslala na dlažbu většinu inženýrů a vývojářů. Gratuluju, to je fakt terno program.

      1. Vy si myslíte že ODS je pravicí a ČSSD levicí? To je mi Vás upřímně líto a žasnu nad vaší drzostí se zúčastňovat politických debat. ODS, TOP09, ČSSD, KDU-ČSL, jsou všechno jen jedna strana a to komunistická. Jsou to převlečení komunisté a nebo děti převlečených komunistů. Tyto strany se defakto hrají na pravici a levici. Vesměs všechny pičoviny proti národu schválí obě strany vždy. Jak se zpívá v jedné písničce: „jeden shora, tož druhý musí zespoda“.

        deprivatizaci obecních vodovodů a kanalizací bych uvítal a dnes by je uvítali i starostové obcí. To co se děje s naší vodou a penězi za ní je hnus. Voda nesmí být v rukou soukromých.

        Pokud stáli firmy o to zaměstnant naše české halvy, měli by tak tedy investovat zpět do naší republiky. Co je na tom špatného? Pokud naše mozky berou jen jako levnou pracovní sílu k vykořisťování tak ať táhnou do piče.

        Navíc to je předloha zákona, SPD doslova říká: “ to je návrh, pojďme se o něm bavit, klidně to zkrouhněme na 10%, ale ať už proboha ten zákon máme a začne to tady nějak fungovat! „

  9. Já jsem před pár lety dostal od syna Okamurovu knihu – Umění vládnout. Autor měl problém udržet myšlenku i v jediné větě a dokázal v jednom odstavci popsat řešení spousty problémů, ale všechny jen ve stylu „bylo by dobré …, udělá se …, mělo by se …“. Bez jediného uceleného scénáře jak to udělat, jak to zajistit, atd. Takže pro mne je to pouze člověk, co pochopil, jak z politiky žít a k tomu potřebuje stádo, které nehledá ani náznak myšlenky, ale stačí mu jen výkřik do tmy. Když mi bylo 25, jsem byl úplně stejně blbej a volil jsem na Slovensku v roce 1990 SNS, protože slibovali, jak to všechno zlepší a jak to udělají jinak. A pak se tam objevili v parlamentu úplně stejná individua, jak teď vidíte v SPD.

    1. Nepochybne. Ja jsem pred volbama avizoval, ze to hodim tomu, kdo bude mit nejvetsi sanci protlacit referendum o Czexitu. To byl a je muj cil. Ze vsech stran ma SPD nejvetsi sanci. Jestli ji splachne do hajzlu, to netusim, ale presto lepsiho kandidata jsem nenasel. Protoze sleduju jen tento jeden cil, vic mne nezajima.

      1. Magoři jako SPD myšlenku Czexitu jedině pohřběj. Pokud budou Czexit propagovat očividní idioti, komouši, fašouni a nepokrytí ruští švábi, tak tu myšlenku akorát zdiskreditujou.
        Mimochodem, jedno referendum o členství v Unii už proběhlo a dopadlo to tak, že 77 procent hlasů pro členství. Najednou už nevadí opakování referenda dokud nevyjde jak je potřeba? :)

        1. Referendum o členství v Unii proběhlo? Jo to jo. Ale tehdy ta totalita zdaleka nepřipomínala tu hrůzu, která je už dneska realitou. Je to jako když si člověk vezme hezkou hodnou holku a za 15 let se z ní stane tlustá kráva, která akorát řve a sere. Taky jí chlap uteče, pokud to není submisivní otrok.

          1. „Je to jako když si člověk vezme hezkou hodnou holku a za 15 let se z ní stane tlustá kráva, která akorát řve a sere“

            to už se někdy stalo?

            1. Ale kdepak. Lidi se rozváděj jen tak pro nic za nic. Hlavně s hezkejma a hodnejma holkama.

        2. To myslíš referendum v roce 2003? EU byla tehdy jiná než teď. Velká Británie taky do EU chtěla vstoupit a vstoupila. Teď chtějí naopak ven.

        3. Vážně dokážete hlasování o EU po 14 letech říkat „opakování dokud nevyjde jak je potřeba“? Chápu tedy správně, že když jste během posledních 14 let na něco změnil názor (a ještě třeba kvůli takovým hloupostem, jako je střet s realitou – to ovlivní jen ty skutečně hloupé, chytrák se tím nenechá zmást), tak jste vrtošivý dědek?

          1. je tam smajlík. Ale ne, to byl jen takovej rejpanec do všech těch co hned řvou že kdyby nějaký referendum nebo hlasování dopadlo v neprospěch unie, tak že by ho unie nechala opakovat dokud by nevyšlo jak je potřeba. Pro mě za mě, ať se referenda a hlasování opakujou do aleluja. Vždycky bude někdo komu se výsledek nebude líbit.

            1. Nějak nedokážu v případném hlasování o odchodu z EU (které tu ještě nebylo, zatím bylo jen o vstupu, takže se nejedná ani o to stejné) vidět jakýkoliv prvek „opakování“.

              Jasně, když bude, většina řekne „chceme zůstat“ a poražení budou chtít nové, protože to „nedopadlo správně“, pak se můžem bavit o opakování. Ale takto?

              1. To záleží na tom, jak tu otázku postavíš. „Má ČR opustit EU?“ „Má ČR zůstat v EU?“ „Má být ČR členem EU?“ Otázka č.3 je v podstatě stejná jako v referendu v roce 2003, čiliž je do de facto opakování referenda.
                Hra se slovy, nic víc. Referendum 1 – „Má Irsko ratifikovat Lisabonskou smlouvu?“ referendum 2 – „Má Irsko odmítnout ratifikovat Lisabonskou smlouvu?“ Nejdřív „Má Skotsko získat samostatnost na UK?“ a pak „Má Skotsko zůstat součástí UK?“ A co takhle „Má UK vystoupit z EU?“ a potom „Má UK zůstat v EU?“ Je to opakování prvního referenda nebo ne?

              2. Ono to tak nějak ukazuje na výstavní demenci eurohurvínků.

        4. Už ji dávno zdiskreditovali. Všímám si toho v diskusích i v médiích. Zatímco ještě před takovými 3 lety byla kritika vůči EU vesměs konstruktivní a vedená z inteligentních pozic, dnes je to…nu jak říkáte – komouši, fašouni, ruští švábi a úplní kreténi. A rozumné kritiky je stále méně a méně (asi proto, že i rozumní euroskeptici si uvědomili, jak by to vypadalo, kdyby nás z EU vyváděli tyhle kreatury).

          1. je to tak. Momentálně si holt nemůžeme opuštění Unie dovolit a těm chytřejším euroskeptikům to došlo. Na to bychom se museli stát opravdu silnou ekonomikou. Když i euroskeptim Klaus jr. přiznává propad životní úrovně ČR o třetinu. A zrovna Klaus ml, jakkoliv ho nesnáším, nemá důvod malovat čerta na vrbu, jelikož on sám je tvrdej euroskeptik. Spíš bych u něj čekal bagatelizování dopadu opuštění Unie. I Británii bude opuštění EU dost bolet a to je ekonomicky světelný roky před náma.

            1. Presne tak. S akymikolvek snami o vystupeni z EU by som cakal na to ze ako to dopadne s UK.
              Zas z druhej strany Atlantiku sa mi dobre keca.

            2. Cili pokud se s autem ritim s kopce do propasti, je lepsi neslapat na brzdu, protoze bych treba mohl dostat smyk?

              1. Já spíš za tou propastí vidím SPD než EU.

                1. SPD mi zatim zadne problemy neudelala. EU ano. Az je udela SPD, budu se tim zabyvat. Do te doby mne SPD zajima asi tak, jako sousedovi kralici.

                  1. Zajímavá logika. Otázka pak ale je, proč se bojíte té propasti, když vám ještě nic neudělala? Nezačnete ji řešit, až budete rozsekaný na jejím dně?

                    1. Propast uz udelala jinym. Kterym jinym co udelala SPD? Logicky?

                    2. A co mohla SPD udělat, když zatím není u moci? Já nevím, mně to fakt přijde jako držet v ruce zapálenou petardu a říkat, že ji budu řešit až když bouchne a něco mi udělá.

                    3. A kde mam jistotu, ze je to petarda? Porad mi to prijde jako ono okridlene „znasilnit muzes, protoze nastroj na to mas“.

                      Ze je Ukradbura zvanil, to vime. To je tam vetsina. Ale cim mi vylozene ma uskodit vice, nez treba lidovci, nebo socani, to fakt netusim.

                    4. Já bohužel v rétorice jeho, jeho straníků a podporovatelů vidím nepříjemné paralely s historickými stranami, které byly mnohem horší než nějací lidovci.

                    5. Protože to říkali v televizi…

                    6. jste fakt ubožáci, nemáte argument, ale musíte furt něco mlít proti Okamurovi. Závidíte mu.

                    7. @SkReT

                      Argumentů tady padla řada, ty evidentně vůbec nevíš, co to je. To není jako kurva piča děvko já umím víc nadávat :-)

                    8. & Max original: myslíš těch argumentů, které jsou vymyšlené, nebo překroucené, jak na první stránce diskuze semka dával shane odkaz na to že byl Okamura promuslimských abych se tam dočetl, že to byla jen návštěva a ukázka toho jak se muslimáci chovají k ženám. LOOOOOLLLLLL piča kurva ty jsi idiot, práce v kamenolomu by tě naučila!!!!

                    9. Re: marek28
                      2.1.2018 v 22:48

                      Ja kdyz slysim mluvit nejakeho socana o podpore rodin, tak slysim Hitlera v roce ’33. Cim to jen muze byt?

                      Kecy se vedou a voda tece. Zrovna od Okamury necekam, ze ty svoje slinty nekam dotahne. Jedine, v co doufam, je aspon nejake popostrceni k Czexitu. Nic vic. Ten clovek pinda pokazdy neco jinyho, jako kdyz ve svoji firme taha Japonciky po Hradcanech.

            3. shane: Zajímavá úvaha. Ja bych spíše řekl, že poměrně velkým rozšířením EU na východ, si původní EU otevřela nové nesaturované trhy, snadné zisky, levnou pracovní sílu, atd. což posunulo krizi tohoto socanského spolku až do dneška. Jenže žádný strom neroste do nebe, ani ten socanský. Je zřejmé, že to letadlo skončí nedobře, otázka je jen jak moc nedobře, protože ekonomicky, politicky i demograficky má našlápnuto na kvalitní průser. V dlouhodobém horizontu je tak vcelku velká loterie, co dopadne pro zemi typu ČR lépe, zda vystoupit nebo ne. Ale klidně můžem dál srát při zdi, protože přinejhorším to stejně za nás někdo, tradičně nějaká velmoc, stejně vyřeší.

              1. Rozsirenim na vychod EU ziskala lacnu pracovnu silu, no tie trhy, povedzme si uprimne, boli sice hladne a nesaturovane, no chybala im kupna sila. Teda, aby som bol presny, teraz, po 28 rokoch im chyba kupna sila. Po pade cervenych rezimov bola doslova nulova a v case prijimania novych clenov tiez nestala za vela. Napokon, porovnajte si predaj aut v pomere k poctu obyvatelov v Nemecku a v CR, alebo, este lepsie, v takom Rumunsku.
                Vysvetlit oddialenie zarucenej krizy EU rozsirenim na vychod je sporne.

                1. Ale kdepak. Kupní síla v EU28 nebyla na nové výrobky – ale odkupovali ty staré z EU12, čímž vzrostla kupní síla v západní Evropě.

                  Jinak řečeno: Čech si koupil passat B5 od Němce, který tím pádem měl peníze i motivaci si koupit Passat B6.

            4. Jenže pokud „chytří euroskeptici“ budou mlčet, lid to hodí „zlým euroskeptikům“ s diktátorskými sklony.

              Oproti tomu kdyby „chytří euroskeptici“ jasně řekli:

              „EU nám škodí, protože zapleveluje náš řád mizernými regulacemi, ničí naši ekonomiku zvrácenými a zkorumpovanými směrnicemi a mrzačí charakter dotačními úplatky – ale nemůžeme vystoupit najednou a sami, musíme se připravit a zocelit tak, abychom Czexit přežili a měli do něj spojence“

              Už by to bylo o něčem úplně jiném, že?

              Jenže Fiala se prostě odmítá vymezit proti EU v hrůze, aby jej technokratické rádoby „elity“ neoznačily za „populistu“. A pak ODSce vezmou hlasy oprávněně anti-EU voličů různé SPD a ANO, čímž se začarovaný kruh uzavírá…

              1. Toho bych se nebál. Ano, hlupáci a zoufalci to hodí „zlým euroskeptikům“, ale ti nikdy nedosáhnou výš než na těch cca 10 % z těch 60 % lidí, co přisli k volbám. A i to byla, jak se říká, z prdele klika, která už se nějak začíná zadírat a to ještě ani vláda nezačala pořádně úřadovat. Přeci jen to s tím národem ještě nebude tak špatné, jak to kolikrát vypadá :-)

        5. Covece ja nechapu, proc je v Cesku 50% rozvodovost. To jako kua lidi nevedi, koho si berou?

          1. To se ptáš vážně? Berou si někoho jiného než s kým se rozvádějí.

            1. Ptal jsem se Shaneho, protoze u nej mi ta uvaha neni jasna.

              1. proc me? ja sem o rozvodech nic nepsal. Se zeptej toho kdo to sem pritah.

                1. Cituji: „jedno referendum o členství v Unii už proběhlo a dopadlo to tak, že 77 procent hlasů pro členství. Najednou už nevadí opakování referenda dokud nevyjde jak je potřeba? :)“

                  Proc srovnavas dve zcela ruzna referenda? Ja jsem to srovnal s manzelstvim. Kdyz jsme do EU lezli, byla jasna Lisabonska smlouva? Bylo jasne, jak to bude se zbranemi, etc.? Myslis, ze kdyby tehda lide vedeli, co je ceka dnes (a cert vi,co nas ceka dal), ze by to dalo tech 77 %?

                  Nebo snad muzeme rict i „proc jste v roce ’89 chteli vyhodit bolsany, kdyz jste si je v roce ’46 sami zvolili?“

                  Zrovna u tebe bych takovou blbost proste necekal.

                  1. s manzelstvim si to srovnal ty, tak nevim proc bych se k tomu mel vyjadrovat ja. K tomu zbytku uz jsem se vyjadroval vyse a celkem nevidim duvod si placat jatra. S tim referendem to byl nevhodne nacasovanej rejpanec a uz jsem ho jednou vysvetloval.

          2. 50% rozvodovost… Tam bude nekolik pricin. Krom obligatniho „clovek ma mozek i pohlavni organy, ale ne dost krve, aby mohl oboji pouzivat najednou“, pres stupidni myslenku, ze romanticka laska, tedy zamilovanost, je skvelym duvodem ke svatbe (jak nas zkousi presvedcit vetsina umeleckych del, od telenovel az po Romeo a Julie – ktere uz zdrbal Capek) az k duvodum jako materialni zisk nejake vypocitave svine. Duvody mohou byt ovsem velmi rozmanite. Zenska si mysli, ze se chlap zmeni. Chlap si mysli, ze se zenska nezmeni. Najde se nekdo lepsi. Televize zrusi porad a manzele zjisti, ze si nemaji co rict. Druha miza. Nekdo se rozhodne, ze si dostatecne neuzil (neuzila), protoze na diskotekove znamosti bylo preci jen necelych 20 let casu a to jeden (jedna) nemuze stihnout.

            Moznosti jak snizit pravdepodobnost rozvodu a naslednych problemu je najit si partnera (partnerku) z funkcni stabilni rodiny, se stabilni praci a s dlouhodobymi prateli.

            1. Nas vstup do EU byla svatba plna optimismu (pravda, predmanzelska Lisabonska smlouva se podepsala az uz byl zenich davno v chomoutu), zatimco ted se uz ukazuje, ze partner vycenil zuby a za par grosu hozenych na zem nam chce valchovat zada. Vec, ktera se stava v 50 % pripadu a lide se divi, proc tehda nekdo volil pro EU, kdyz dnes chce ven. To bylo jadro nemecke dogy.

              1. Tak odevzdat majetek do spolecne kasy a slibit si, ze se s nami muzou podle potreby vyjebavat… Inu, ano.

            2. A taky hlavně proto, že manželství už není ekonomická nutnost a rozvodem lidé neriskují žebráckou hůl či vyloučení ze společnosti.

              1. To bude jiste faktor, ale takoveto veci se drive resily ztuchym kafem.

              2. Zebrackou hul asi primo ne, pokud to neni osetreno nejakou extra smlouvou, ale ze jde o pretahovani o majetek, neni vyjimkou. Predpokladam,ze kdybychom vystupovali z EU, tak Holobradek fofrem poleti do Sudet se smutnou zpravou.

                1. cywe, sudetaci. To uz tu dlouho nebylo.

                  1. No ja to proste stravit nemuzu, sorry jako.

                    1. tak kazdej mame nejaky demony, no. Sudetaci jsou jeste dobry, ti jsou pro CR momentalne asi tak nebezpecny jako restaurace Habsburku nebo nasilna rekatolizace.

                    2. …asi takova hrozba jako…

                    3. V soucasnosti maji v ruce lejno, ale furt budou vyrvavat ty svoje pravdy. Kdyby jim radjei nase vlada rekla, ze proste dokud si oni sami neudelaji poradek u nemeckych soudu a jednou pro vzdy nezrusi svoje pripadne naroky na cesky majetek (protoze to uz je davno vyresene v ramci povalecnych reparaci) a pak teprve si muzeme dat toho tuplaka, tak to beru jinak. A zrovna lonskej rok ukazal, ze ty backdoors jsou porad rozglabeny a kdyby si Nemecko vzpomnelo, ze je potreba Cechum pristrihnout kridylka, tak zfleku mohou udelat svoji kauzu Dieselgate v sudetske verzi.

                      Se znacnym odporem jsem koukal na toto: http://www.ceskenarodnilisty.cz/clanky/Nemecka-prokuratura-je-pripravena-171222.htm

                      Puvodne Aeronet, takze sracky. Vytahl jsem si z toho jen dva odstavce, kde se pise o moznosti souzeni ceskych lidi nemeckym soudem za veci pred rokem ’89. Bavil jsem se s clovekem, co do toho vidi a potvrdil mi, ze to neni picovina a tak, jak je to postavene, to mozne je.

                      Nejsem Zrg, takze jsem celkem rezervovany vuci vizim, ze se to do roka stane. Ale uz jen to, ze stat se to muze a ze nasi lide typu Belobradka tomu pomahaji, mne proste vysostne sere.

                    4. tak landsmannschaft ma dnes v Nemecku asi stejnou politickou vahu jako u nas Klub cs. pohranici nebo jak se ten spolek bejvalejch komousskejch pohranicniku a udavacu jmenuje. V nemecku je nikdo nebere vazne a jejich skreky nikoho nezajimaj. Nejvetsi vahu maj pro cast nasich politiku co s nima radi strasej tech par Cechu co to jeste zajima. Nemecka vlada ma mnohem lepsi prostredky k natlaku na CR nez tenhle spolek starejch senilu. A to ze nic vracet nehodla rekly ruzny cesky vlady tolikrat, ze asi neni potreba to opakovat kazdy rok, jako kdyz feudalni panovnii opakovane potvrzovali udelena privilegia.

                    5. a o nejaky odskodnovani a restituce neni treba se bat. Vis proc byla hranice pro restituce stanovena na rok 1948? Protoze to, co se ukradlo po roce 1948 byla v podstate v souctu hrst drobnejch. Pole, lesy, maly firmy, cinzaky… to se dobre vracelo. Nejakou ucetni hodnotu to melo, ale chtelo to investice. Zchatraly cinzaky neopravovany od valky, obchody pred krachem… snazsi se toho zbavit nez do toho rvat penize.
                      Ale restituce od roku 1945? O nene. Kdepak. Ne kvuli Nemcum. To byly taky vesmes holy prdele jako ti Cesi po 1948. Klicovy datum je 28.10.1945. Den znarodneni. No ano. Velke koncerny. Zbrojovky. Letecky prumysl. Doly. Hute. Automobilky. Skodovka. Poldovka. AZNP. Ostravske doly. Mostecke doly. CKD. Tatra. Velke fabriky. Bata. Nehera. Palaba. MAS. Patenty, stroje, usly zisk… To uz nejsou drobne. To jsou stovky miliard, co miliard, biliony. Vratit gratis a jeste calovat odskodne… to by stat polozilo. Lepsi prodat. Proto nikdo nikdy neprolomi restitucni hranici 1948. Takze klid, ten barak po Nemcich v Sudetech ti nikdo nevezme.

                    6. Re: shane
                      3.1.2018 v 0:14

                      Ja osobne se vubec nemam ceho bat, konkretne z onoho sebranyho baraku po Nemcich zbyla jen loucka u myho baraku a na tu by se kazdej vysral. Vyjmenoval jsi furu fabrik, ale ruku na srdce – kolik z nich dneska jeste neni rozkradenejch a pokud, tak nepatri nahodou uz z nemale casti Nemcum? Tohle je za toho 1/4stoleti uz vyrizena vec. Ale dalo by se brat dal. Chapu, ze se nejedna o nejake megamajetky, ale treba tady na Sumave se Nemcum libi, radi si poridi nejakou parcelku velikosti hektaru a na ni vystreli svoje sidlo. Jen tady v okoli znam tri takove domy. Jest pravdou, ze vznikly za minuleho Stavebniho zakona, ale zrovna tady na Sumave ti roztrousenou vystavbu v UP povoli, pokud to nedela nejakej ekoproblem.

                      Obecne nemam s Nemci problem, ti, co je tady znam, jsou pohodovi, slusni, da se s nima v klidu jit na pivo, pomahame si vzajemne. Jenze zrovna tihle Landsmanschaft absolutne neberou. Otazka tedy je, jaky povl by se sem pripadne pritahl a nebo jestli by to byl podobny model, jako navraceni cirkevniho majetku. Ze by si pak nejakej Cech kupoval od Germana parcelu pod barakem, ktera mu od 50. let „patri“, aniz by German zvedl prdel a prijel se aspon podivat.

                      I kdyby nemecke soudy odsoudily jen jedineho Cecha za neco pred rokem ’89, pak by to bylo svinstvo. Pevne doufam, ze to zustane jen v hypoteticke rovine. Pokud by totiz neco takoveho melo prijit, pak jsem presvedcen, ze nase vlada se k tomu postavi asi tak, jako k novelizaci zbranoveho zakona.

                    7. rozkradený či zkrachovalý většinou jsou. Vo to je to horší. Protože místo toho, aby prostě vrátil fabriku s plnejma skladama neprodejnejch šuntů a zastaralejch mašin(ale furt s nějakou účetní hodnotou) a případně přihodil pár fuflíků, tak by stát musel zaplatit kompletní finanční odškodný. A to je mnohem větší finannční průser. A ti němečtí(korejští, francouzsští etc.) majitelé si tu fabriku museli KOUPIT. Což znamená, že ONI platili státu a ne že stát jim něco vrátil zadarmo nebo dokonce nedejbože zaplatil (leda tak v arbitráži za zmařenou investici jako za TV Nova, ale to už je jiná písnička).
                      No, třeba za tu vraždu toho německýho důchodce tou partou pohraničníků by klidně odsoudit mohli (akle tuším, že se to už soudilo). Odsouzení Karola Pazúra za masakr žen a dětí na Švédských šancích by mi taky žíly nervalo. Ale jednak je to promlčení, druhak už jednou odsouzený (byť směšně) a za třetí je ten hajzl dávno mrtvej. Takže jsou činy před rokem 1989, jejichž odsouzení by mi vůbec nevadilo.

                    8. ještě k tomu souzení. Ono jaksi není co soudit. Běžná kriminalita je dávno promlčená, i vražda má promlčecí lhůtu jen 20. let. Nepromlčitelné jsou akorát zločiny proti lidskosti. To by se teoreticky mohlo vztahovat na poválečný vyřizovačky účtů, popravy zajatců a divoký odsun, jenže… Nějaké pokusy byly v raných 90. letech, kdy ještě žili svědci co byli jakžtakž při smyslech a hovno z toho. Buď nebylo koho soudit protože viníky nikdo neznal, nebo se sice znali viníci, ale zase nebyly důkazy. Případně by se našli viníci i důkazy, jenže viníci už jsou dávno pod drnem. Komu bylo v roce 1945 20 let, tak tomu je dneska 92. Navíc se něco stíhalo ještě před rokem 1948 (třeba ta svině Pazúr) a dvojí stíhání za stejnou věc je nepřípustné.
                      Takže klid. Z tohohle fakt pršet nebude.

                    9. shane 3.1.2018 v 23:37
                      IMHO je v DE vražda nepromlčitelná a jde právě o zastřelení německých občanů československými pohraničníky, která jsou jako vraždy posuzovány. Zda hrozí yydání českých občanů do Německa, to netuším.

                    10. těch případů bylo pár. Osobně vím jen o jednom a ten se stíhal už tenkrát. A sice ten důchodce zastřelenej na německý straně a odvlečenej na českou stranu, přičemž tam vrazi ztratili zásobník do samopalu a nechali tam rejhy jak od divočáka.
                      Jestli by je vydali by musel rozhodnout soud. Obecně platí, že se nevydává za činy který nejsou trestný v tý zemi která by měla někoho vydat. Otázka jak je to s promlčením. Patrně podobně. Kdyby to bylo průchozí, tak by se to stíhalo už po revoluci. Těžko navíc obhajovat, proč se to vytahuje až po třiceti letech když ty případy jsou obecně známý, včetně osob a obsazení. Jsou o tom i knihy.
                      Na druhou stranu, tohle mě osobně fakt netrápí. Ostatně, ti pohraničníci co stříleli by se z toho stoprocentně vyvlíkli na základě „jen jsem plnil rozkazy“. Jedině že by to byly zjevný excesy jako ten důchodce nebo pohraničník zavražděnej vlastním kolegou kterej potřeboval opušťák. Takže ho nenapadlo nic lepšího, než že zastřelil parťáka na hlídce a tvrdil o něm, že chtěl zdrhnout. Tuším že dostal provaz.

                    11. pohraničníci totiž stříleli téměř výlučně vlastní spoluobčany prchající do ciziny. Ke střelbě na cizí státní příslušníky prakticky neměli příležitost. Ještě tak ve 40. a 50. letech, za časů agentů chodců a přeshraničních loupežných výpadů. Jenže tam se to zase nedá posuzovat jako vražda.

                    12. Sysop má pravdu v tom, že dnešní politická váha je irelevantní: pokud je někdo bude chtít použít jako nástroj, tak je tak kdykoli použít může a „vo tom to je“.

                      Srov. kdyby Okamura nebo Babiš pořádně pozitivně mediálně podojili právě „Spolek přátel českého pohraničí“ jako hrdinu Reka a ukázku, jak se mají chovat uvědomnělí občané.

                      V době PR není žádná organizace dost malá na to, aby se nedala využít.

                    13. může. Ale zrovna Reich má mnohem lepší možnosti jak nám zatnout tipec než vymírající folklorní spolek senilních gerontů. Vzhledem k tomu že jsme na Německu ekonomicky závislí….

                    14. Mm, jenže ta závialost je oboustranná. My jsme závislí na exportu automodílů do Němec… Ale Němci jsou zase závislí na importu levných a kvalitních autodílů od nás.

                      Jak říkají Trumpovci: „když tvůj dluh představuje dost velký podíl něčích půjček, potom máš podobně silnou vyjednávací pozici jako věřitel.“

        6. Btw, v tak dynamickem systemu, jakym EU je, bych dokonce povazoval za zcela legitimni, kdyby to vsechno fungovalo jako schuze nejakeho mistniho spolku, kde se hlasuje i o programu schuze. Proste treba kazdych 5 let nechat znovu hlasovat o setrvani v tom spolku. Vzhledem k tomu, ze se vsude hulaka po elektronizaci, tak tohle by mohlo byt jako prvni, klidne z tepla domova per Internet, aby se furt nemlelo, jaky to stoji nerestny prachy. Proste clenstvi na dobu urcitou. Kdyz mohou vlady fungovat na ctyri roky, proc by clenstvi v EU nemohlo byt jako petiletky? To by se asi nektere veci vyvijely jinak.

        7. Opakování referenda nevadí za podmínky, že se záležitost o níž referendum bylo velmi výrazně změnila.

          To se v případě EU stalo revoluční „Lisabonskou smlouvou“, která nám sebrala právo Veta a tím z nás udělala otroky „většinového“ hlasování vyšinutých motorů EU, které si s námi potom vytírají pozadí.

          Ostatně samotný Konvent vytvářející euroústavu, pardon, LS, byl pro takovou revoluci symptomatický: hlasovat se smělo až poté, co všichni odpůrci opustili jednací sál.

Komentáře jsou uzavřené.

D-FENS © 2017