Schöne Grüße aus Deutschland! Eh, Multikultiland! - zpět na článek

Počet komentářů: 146

  1. A vidite dake skurvene riesenie? Odjebat sa stadeto!

    Uz i do oficialnich nemeckych medii pres tezkou cenzuru pronikly informace o desetitisicich Nemcu beroucich i s rodinami kramle a stehujicich se nejcasteji do Madarska, ale i v Cesku pomalu vzrusta zajem o nemovitosti. Je ovsem otazka, jestli je to unik dostatecne daleko.

    Ta podobne predvidava cast Zidu, ktera takhle vzala kramle z Nemecka okolo roku 1933 a skoncila hned vedle ve Francii, se o 7 let pozdeji nestacila divit. A nedelam si iluze, ze by se vychodni Evropa dokazala postavit zmultikulturnene zapadni Evrope. Krome toho i treba v Cesku existuje pata kolona ruznych anarchoislamistickych zkurvencu, ktery budou porad dokola omilat mantru o tom, ze „islam je jen nabozenstvi a nic vic“, nez jim nejakej posel toho „nabozenstvi miru“ urizne hlavu.

    Zpravodajstvi bez cenzury, ale bohuzel jen o spice ledovce, podava treba http://www.pi-news.net. Ovsem to je cteni jen pro ty, kteri ovladaji nemcinu a nemysli si, ze Veskrna nebo muslimsky opicak byli nejlepsi prezidenti. Je opravdu s podivem, ze ten web jeste nesestrelili.

    1. Slunickari, kteri jsou zvykli se ze vseho vykecat, si tak nejak nepripousteji myslenku, ze by mohli jit diky nasranym domorodcum do penalu drive, nez pripadni slimaci.

  2. Problém je v tom, že socioinženýři nechtějí migráčky poevropštit. Oni chtějí Evropu poafričtit. Ptáte se proč ? Odpověď je, že vám Evropa nepatří a nikdy nepatřila, že tu sice žijete už pár set let, ale to nikoho nezajímá. Evropa patří nadnárodním korporacím a desítkám , maximálně stovkám lidí, vy ji máte jen v pronájmu a potřebují vás jen natolik, kolik sami uznají za vhodné. Je to to samý, jako by bílé myšky v labáku tvrdily, že tam žijí už tolik generací, že jim ten labák patří. Labák nepatří myším, patří doktorům, co na těch myších dělají pokusy….

    Evropa je to samé. Německý důchodce sedí na usporách a nechce je vracet do ekonomiky ? Multikulti Allahu Akbaru na něho, barák mu vypálit, dědka podřezat, aspoň se zaměstnají hasiči a policajti, soudci, advokáti, sociální pracovníci, filmaři, imagologové, televizní hlasatelé, neziskovky, bachaři .. všecko za peníze toho podřezaného dědka. A tak to má být. Hurá, vstříc multikulti.

  3. Osobně jsem přesvědčen, že Itálie, Francie, Španělsko, (Portugalsko nevím, nemám INFO), Anglie, Německo a možná Švédsko, jsou již odepsány. Překročily Rubikon a není cesty k návratu. Jedinou cestou by byla válka, ale ne nějaká válka Evropa x Migranti. K takové válce nikdy nedojde. Jednak Evropa nemá s čím bojovat a vytvoření nějaké „evropské armády“ je sen a blbost. NATO je v područí USA a ty nemají žádný zájem pro řešení migrace v Evropě, naopak tuto podporují a je pro ně výhodná.

    Proč si myslím, že shora jmenované státy skončí? Je to jednoduchá matematika. Vezměme příklad Německo.

    1) Dnes u nich odborníci odhadují přítomnost cca 10% ne německého obyvatelstva, což je cca 5,5 Mega. To jsou odhady z registrovaných osob. K tomu je nutno přidat, dle mého odhadu další 1 Mega těch, o kterých se vůbec neví kde jsou a kdo jsou.

    2) Průměrná německá rodina dnes má 1,4 dítěte, což nestačí ani na doplnění úmrtnosti. Průměrná muslimská rodina má 6-8 dětí. Jestliže vezmeme jen ideální stav, že z těch 6 Mega je polovina žen a že žádný muslim nebude mít děti s Němkou, tak rok co rok se v Německu narodí 21 Mega muslimských dětí. OK, některé pomřou, bude také úbytek starých muslimských usedlíků atd., ale za jednu generaci se původní němečtí občané stanou minoritou, (alespoň v mnoha městech). No a koho budou volit muslimové do městských rad (Viz Londýn), zemských rad, Bundestagu a tím i do vlády? Kdo pak zabrání změnám Ústavy a zákonů z klasických evropských norem na muslimskou Šárií? Kdepak, tyto státy jsou již vyřízeny a je irelevantní, jestli to bude v rámci EU, nebo bez ní.

    3) My, tzv. střední Evropa, (ČR, SK, možná Rakousko, Maďarsko, Polsko, přibral bych Srbsko), máme šanci na přežití. Jednak zde těch musulmanů ještě nemáme moc, druhák máme všichni bohaté zkušenosti s různými druhy okupací. Bohužel naši slabinou jsou, kromě Maďarska, naše vlády + celý aparát. V Česku trošinku malinkou šanci vidím u voleb 2017. Jenomže to by se musela udělat pořádná propagace stran, které jsou ne proti EU, nebo NATO, ale proti migraci jako takové. Naši chybou je, že se lidé pořád štěkají a válčí mezi sebou kvůli hovadinám, jako je pravicový směr, levicový směr, jedni nadávají a nejraději by pobili všechny socany, druzí zase buržousty a společně všichi komunisty. Nikdo nevidí, že to hlavní nebezpečí je u muslimáků. Tak kurva, jednou zapomeňte na všechny křivdy, kdy kdo komu co zlýho udělal a spojte se dohromady a jedině tak můžeme těm šmejdům nakopat jejich prdele. Když to neuděláme, dopadneme jak Němci. Rozhlídněte se každý kolem sebe a hledejte lidi o kterých víte, že by do toho šli. Hledejte a najděte lidi jež mají organizační schopnosti, dokážou přesvědčit ostatní o tom, co je potřeba a tyto lidi dejte na kandidátky do voleb a propagujte jejich zvolení. Je to možná naivní myšlenka, takže pokud má někdo lepší, sem s ní. Přejí všem hezký den.

    1. Odepsány nejsou, islámočmoudi jsou soustředěni především ve velkých („krajských“) městech. Srbové ukázali že to jde i navzdory celýmu slavnýmu NATO, pár přehrazenejch silnic a islámočmoudi budou žrát vlastní děti. Evropani nejsou žádný ořezávátka, každej evropskej národ minulejch tisíc let vedl průměrně jednu válku za dva roky, máme to v sobě a dovedli jsme to k dokonalosti. Ještě pár let na podobnym kurzu a budem je práškovat jak mšice.

      1. Nebudem, vyjde na to smernice EU. A my budeme jen v hospodach nadavat, jakej je to bordel, nic vic.

        1. Libila se mi tahle veta, ktera obiha po internetu ….

          Ako povedal Frank Zappa, „Ilúzia slobody bude pokračovať tak dlho, ako dlho bude ziskové túto ilúziu udržiavať. Keď sa stane príliš drahé túto ilúziu udržať, jednoducho strhnú kulisy, odhrnú závesy, odsunú stoličky a stoly a ľudia uvidia len tehlovú stenu na konci divadla.“ Avšak niktorí ojebabraní ľudia v divadle majú ešte stále flinty a divadelníkov preženú dole dedinou.

          Takze lide skutecne povstanou, ale az tehdy, kdy zapadni elita prestane s hrou na demokracii (reknete mi, jaka je asi pravdepodobnost, ze v 300 milionovych USA vladne uz pres sto let jedna a ta sama dynastie financniku skrze mozna 5 nebo sest rodinnych klanu Bushu, Clintonu, Kennedyu a spol. To neni demokracie, to je v lepsim pripade skryta monarchie, v horsim pripade Cosa Nostra).
          By the way. Pri brexitu zastrelili nejakou medialne proflaklou pravdolaskarskou MP Coxovou, aby zmanipulovali referendum. V Rakousku zmanipulovali prezidentske volby korespondencnimi hlasy. Clintonova zmanipulovala primarky a vysoupla Sanderse a ted manipuluji vysledky s Trumpem a pokud vyhraje, tak uz predem oznamili, ze to je jen tim, ze „Rusove hackli system“.

          Dovoluji si tvrdit, ze ti, co chteji informace uz je davno maji a za chvili bude obtizne drzet i iluzi o demokracii pro ty nejskalovernejsi pravdolaskarske slunickove ovce. Opona uz ma spoustu trhlin a cihlova zed je davno videt. Zapad bude brzo muset strhnout masku a pak pujde o uplne jine problemy, nez ze 50% mladych Reku a 35% Italu a Portugalcu je dlouhodobe nezamestnanych bez sance najit praci a do toho frau Merkel pozve do EU pulku Afriky.

          Az to zacne, tak 50% lidi v EU bude mit problem s tim , jak prezit, ne, jak se zamestnat…

          1. Hitlery vyhraje. Jak to nechutny divadlo sleduju, tak jsem presvedcen, ze uz je ve hre prilis mnoho na to, aby nechali Trumpa vyhrat.

            1. Jestli ono to spis nebude tak, ze holt Trump je „jeste vetsi buran, nez jsme doufali“ a tak nejak si to prohraje sam…
              Cetl jsem hezkou uvahu na tema, ze ti 2 se tam nutne navzajem potrebuji, protoze kdyby kohokoliv z nich postavili proti komukoliv normalnimu, tak nemaj nejmensi sanci. Ale takhle jsou oba tak moc spatni kandidati, ze vubec neni jiste, jestli vyhraje ten spatnej, a nebo ten druhej spatnej :-)

              1. Problém s touto hypotézou spočívá v tom, že tam nejsou sami. Tedy kdyby tomu tak skutečně bylo, měl by vyhrát Gary Johnson… což (stokráte bohužel) nehrozí :(

              2. Lojzo, o údajné Trumpovo buranství vůbec nejde. Jde o to, že ti, kdo Americe (a do jisté míry i světu) vládnou, chcou Hillary. Přestože ta paní je válečný zločinec, asociál, naprosto neempatický tvor, notorický lhář a zloděj, zaprodanec tomu nejhoršímu, co se „nahoře“ za posledních třicet let dělo. Již to samo o sobě by mělo být mementem – jak je možné, že je „oficiálně“ tlačena, protěžována, za cenu manipulace mediií, zastrašování voličů, za cenu křičení lží …. a přesto je Trump stále pro dost lidí přijatelný. Hmmm, asi proto, že přecjen představuje naději, prostě něco jiného, než tu špínu, ve které část Ameriky už nechce žít.

                1. +1

                  USA maji uplne stejnou Sofiinu volbu, jako my se Zemanem a Schlafenbergem. Jeden je krupan a druhej je pokrevni debil. Tak daleko ta zastupitelska demokracie dosla, az do uplne prdele.

                  1. Vyjimecne zcela souhlasim :-) A jak pisu nize, tak i v CR se resilo, jaky soubor spatnosti se zvoli. Zeman je spatny jinym smerem, nez byl jeho oponent a v ty Americe to ted maji uplne stejne. Oba kandidati jsou extremne spatni, jen kazdy jinym smerem…

                2. A za vsechno muzou trpaslici…

                  Uprimne receno – manipuluji vsichni, kazdy svym zpusobem. Lzou vsichni, strasi vsichni…lidi nakonec stejne pujdou a hodej to tomu, kdo jim bude z nejakeho duvodu sympatictejsi, vubec v tom nebude hrat roli, jestli je nekdo valecnej zlocinec a podobne. To resi par procent lidi…Ostatni pujdou a hodej to Trumpovi, protoze rekl, ze vyzene ty Mexicany a postavi velkou zed, coz je strasne super…a nebo pujdou a hodej to ty babe, protoze ona je slunickova a neni rasistka jak ten Trump, kterej by urcite deportoval pulku americanu, vcetne moji rodiny a to teda ne…
                  Takze se leje spina na toho ci na onoho – jako to, co dela Trump vuci Clintonovy, je taky sila. To uz nejsou pomluvy, to uz je na presdrzku. Ale samozrejme on vi co dela a na koho cili. A uplne stejne to dela ona…
                  On vsadil na neco, na co tady vsazel Zeman, podle toho, co obcas zahlednu. Zemanovi to tu vyslo, trebas to vyjde i jemu tam…

                  Uprimne receno, at vyhraje kdokoliv z tech 2, bude to spatne. A obavam se, ze to bude spatne „stejnou velikosti“ – pouze se bude jednat o ruzne spatne veci. Z hlediska toho, jake spatne veci bych radsi, bych preferoval Trumpa, ale jak rikam, spise na tom ani moc nezalezi, protoze spatne to bude tak jako tak.

                  1. Ja vidim mezi Hitlery a Trumpem jedinej rozdil: Hitlery ma svoje lidi v Pentagonu a Langley, Trump ne. Oba jsou jen sasci pro divadelko, protoze ty skutecne veci se deji za nimi, za podiem. Hitlery pujde vic na ruku zbrojarskemu lobby, protoze je leta zna, viz jeji prace na ministerstvu.

                    Trump se bude muset vice obchazet a protoze je to krupan, tak si nikdo nemuze byt jistej, koho shodi, nebo co kde provali. Mozna by dopadl jako JFK (i kdyz mu charakterem nesaha ani po podrazky bot).

                    Myslim si ale, ze Trumpa pred volbama potopi. Pro zbrojare je to vabank. Daji do toho jakekoli prachy, jen aby prosla Hitlery. Neverim tomu, ze Trump vyhraje. Proste tomu ted uz neverim, kdyz vidim, jake kalibry uz se tahaji.

                    1. To by mne zajímalo, co na charakteru JFK je tak svaté. Fakt, že jej zastřelili, tomu socanovi svatozář nenamontuje.

                    2. To ne, ale byl takovou osobnosti, ze ho jeho vlastni generalove aspon poslechli. To uz by se dnes nestalo. Byt stejny problem Turecko/Kuba, tak ta valka proste je.

                      Btw, slysel jsem hezkej vtip:

                      Obama v atomovem bunkru natrasa peri pred Merkelovou: „Kdyz zmacknu tento cudlik, vyleti Kreml do vzduchu. Kdyz zmacknu tento cudlik, tak vyleti do vzduchu cela Moskva i se stokilometrovym okolim. A kdyz zmacknu tento treti cudlik, tak vyleti do vzduchu cele Rusko!“

                      Merkelova na to kouka, uznale pokyvuje hlavou a povida: „no,babka moji sousedky byla z bohate rodiny. Mela zlatej hajzlik u loznice, smaragdovej u kuchyne a diamantovej u koupelny. Kdyz prisli v ’45 Rusove, tak se posrala na chodbe“.

                    3. Já bych Trumpa tak špatně nehodnotil. Je to debil, bezesporu, ale ze všech možných debilů, kteří tam vůbec mají šanci se dostat, je on nejpřijatelnější z možných. Takoví, jako je Ron Paul, jsou diskvalifikováni snad už od kolébky, v ty doufat nemůžeme.

                    4. Nojo, ale kam jsme to kurva s tim vyspelym kapitalismem dosli, kdyz lidmi voleni zastupitele jsou jeden vetsi curak, nez druhej? Chapu, ze tech predeslych cca 50 prezidentu USA take nebyl zrovna vyqet inteligence, ale byli mezi nimi osobnosti. Rok od roku je to horsi. Predpokladam, ze v dalsich volbach to bude indicka lesba proti mexickemu transvestitovi.

                    5. To není problém kapitalismu, nýbrž demokracie. Dokud v USA aspoň trochu ctili Ústavu, fungoval jim tam ten kapitalismus docela slušně. Nejinak docela slušně fungoval zde, dokud jsme tu měli starýho Procházku — ono je vcelku jedno, co tu kdemohkradickou absurdní svévoli davů omezuje, dokud to funguje.

                    6. Problémem demokracie je obecně to, že postupně vynáší nahoru spodinu společnosti – psychopaty, dosebezahleděné asociály, neempatické narcisy. Prostě Šmejdy. Demokracie je sebedestruktivní systém ze své podstaty, není trvale udržitelná.

                    7. Tak vcelku dobrý byl snad Thomas Jefferson, Andrew Jackson, Warren Harding, proti své vůli také Jimmy Carter. Tedy nijak velká podmnožina. Ty slavné osobnosti jako Lincoln, Teddy Roosevelt, F.D.R. a Reagan byli váleční zločinci, vlastizrádci (Lincoln, F.D.R.) a totální kokoti (například pevně věřící v astrologii).

                      Jinak s kapitalismem to nemá nic společného, je to demokracie. V praxi totiž funguje tak na vesnicích do 1400 obyvatel za podmínky, že tam nedošlo v nedávné době k masivní imigraci.

                    8. Jedním z nejlepších presidentů USA docela určitě byl Grover Cleveland — nechápu, proč se na něj tak zapomíná. Tedy, chápu, proč na něj zapomínají mainstreamová média; nechápu však, proč tak činí normální soudní lidé.

                      Mimochodem, stran tohoto byl před časem také excelentní článek v Backwoodshome… zkusím, zda jej náhodou nenajdu, momentík… ha! http://www.backwoodshome.com/who-were-the-best-and-worst-u-s-presidents/

                    9. Ale hovno, lincoln a fdr rozhodne patrej mezi nejvyznanejsi prezidenty. Lincoln proto, ze vyresil stoletej rozpor mezi statama a udrzel (resp. znovu spojil) USA. Bez nej by tam meli dva imrvere rozhadany statni utvary s fdr zachranil prdel Britanii a SSSR a diky vitezstvi ve valce se z USA stala supervelmoc. I kdyz teda chapu,ze presne z techto duvodu ty dva amerikobijci nenavidej az za hrob.

                    10. Lincoln nic nevyřešil – on ten stoletý sport rozdmýchal v době, kdy už to docela slušně vyhnívalo samo, protože otroctví se přestávalo ekonomicky vyplácet. Kdyby se do Jihu nenavážel a nesnažil se jim za každou cenu ukázat, kdo je ten silnějíš pes, otroctví by tak do 10 let samovolně zaniklo a USA by si odpustily ty problémy, které přinesla okupace Jihu, rekonstrukce apod. a které se místy táhly dalších sto let.

                      S tím zachráněním Evropy před nácky, potažmo bolševiky (socan jako socan…) sice souhlasím, ale proč myslíš, že někdo jiný by to neudělal? Rooseveltův protikandidát z roku 1940 Willkie také patřil k zastáncům pomoci bojujícímu UK, ačkoli s tím měl problémy ve vlastní straně. Oproti tomu hospodářská a sociální politika FDR USA docela dost poškodila na dlouhé desítky let.

                    11. ad 2 – wilkie by to zvlad taky, ake kdyby byly v prdeli ryby… to nic nemeni na tom, ze to byl fdr :-)
                      ad 1) obavam se, ze ten spor zas tak moc neuvadal, spis naopak eskaloval po cela 50. leta az k takovym taskaricim jako byl Bleeding Kansas. Navic on Lincoln nebyl nijak zvlast zurivy abolicionista, tam byly jiny kadry.

                    12. ad 2 – ano FDR tedy nebyl v tomto směru nijak výjimečný či dokonce nepostradatelný, o což mi šlo

                      ad 1 – tak jistě, že těm, jejichž podnikání bylo založeno na otrocké práci, se vývoj moc nelíbil a pokoušeli se zachytit právě v těch nově osidlovaných hraničních oblastech. Lincoln samozřejmě nebyl žádný John Brown, ale proti otroctví se zasazoval dlouhodbě (což samo o sobě je samozřejmě ok) a hlavně prosazoval používání federálních prostředků k násilnému potlačování těch, kdo věci viděli jinak (což už ok není).

                    13. Ono by k secesi pravdepodobne doslo i bez Lincolna.problem byl v tom, ze i kdyz si na Jihu uvedomovali dlouhodobou neudrzitelnost otrokarstvi, tak nikdo nevedel jak z toho ven, aby to co nejmin bolelo. Napady sice byly, lecktery i rozumny, ale srsatci na obou stranach to vzdycky uspesne pohrbili.cesta k obcansky valce je pekna ukazka demence, fanatismu a zarputilosti.

                    14. Ano, někteří extremisté na jihu se cukali, ale většině asi bylo jasné, že dlouhodbě se otroctví udržet nedá a že čím déle to budou protahovat, tím méně výhodný ten konec pro ně bude. Takže každý stát si hledal nějaký všeobecně přijatelný kompromis dle místních podmínek (počet otroků, práce ke které byli typicky používáni apod.) A do toho jim z DC začnou prosazovat nějaký one-size-fits-all plán stylem „okamžitě to zrušte, nebo se do toho vložíme“ – odpor proti tomu pak jižní státy stmelil a dopadlo to jak to dopadlo.

                      Jinak těžko říct, jak velkou relativní důležitost to otroctví mělo (samozřejmě to asi také bylo různé v různých místech). Dalším velkým problémem byla samozřejmě (federální) cla a jejich výrazně odlišný dopad na ekonomiku Severu a Jihu.

                    15. Re: shane
                      26.10.2016 v 8:08

                      Tak přesně takovýhle budovatele impéria jsme tady potřebovali. Několik faktů, abyste viděl, jak hrubý je Váš pohled na věc.

                      i) Lincoln nevyřešil problém otroctví, Konfederace by otroky také s koncem války osvobodila. Jednak otroctví ztrácelo na významu a za druhé je to poměrně snadné, stačí otroky pouze vyplatit majitelům. Mimochodem, otroky na Jihu vlastnilo méně než 10% populace, většina bílých (tedy většina voličů) neměla ani jednoho.

                      ii) Kdyby Lincoln chtěl něco vyřešit, tak by býval mohl pro Jižany snížit cla, anebo alespoň část z tohoto dominantního federálního příjmu neodklánět na Sever. To byl pravý důvod války.

                      iii) Jako casus belli posloužil incident u Fort Sumter, kde se fakticky nikomu nic nestalo, jen Jižanům vytekly nervy, že pevnosti mají být dodány zásoby, takže bude déle vzdorovat. Velitel zásobovacího konvoje měl od Lincolna příkaz právě takový incident vyprovokovat. Za druhé, proč vůbec Jižané tu pevnost obklíčili? Snad proto, že všechny pokusy o diplomatické vyjednání rozdělení majetku a odchod federálního vojska z jejich území selhaly? Že by s nimi Lincoln snad nechtěl mluvit a doufal ve válku?

                      iv) Lincoln tedy vysokými cly a redistribucí federálního příjmu válku nepřímo vyvolal. Poté ji přímo vyprovokoval, aby nakonec za cenu 600 tisíc životů svých spoluobčanů (a to byla slušná část tehdejší populace USA) triumfálně Jih podrobil dvěma desetiletím diktátu eufemisticky nazvaného rekonstrukce. Ergo to byl lhář, vrah a vlastizrádce. Ostatně jedině takovým se dostanou sochy v nadživotní velikosti.

                      v) F.D.R. to samé v bledě modrém. Jeho první velký zářez byl pokus o fašizaci nazvaný N.R.A.

                      vi) Poté vyhrál volby se slibem, že do války se nepůjde. Ovšem do války chtěl vstoupit a dělal všechno proto, aby Němce vyprovokoval. Když se to nepodařilo a na základě rozkrytí německého slibu, že v případě Japonska vstoupí i Německo po jeho boku do války, se zaměřil na Tichomoří. Půl roku před Pearl Harborem poslal tichomořskou flotilu do tohoto přístavu, který byl NE-vhodný pro její rozmístění. Fakticky polovina flotily tam musela být pořád v přístavu, nebylo dost tankerů. Ve třicátých letech přitom sami Američané vyzkoušeli v rámci cvičení přesně ten typ přepadu, který se tam Japoncům podařil (ti se také tím nechali inspirovat). Lidé kolem F.D.R. o tom nemohli nevědět. Současně torpédoval veškerá jednání s Japonci, kteří si logicky přáli mír, protože tahali za podstatně kratší konec provazu. A konečně ignoroval vědomě veškerá hlášení rozvědky o blížící se válce. Když pak přišel úder, tak se s lidmi kolem sebe zmohli jen na zděšení, že tak drtivý úder nečekali. V nějaký ovšem samozřejmě doufali.

                      vii) ergo F.D.R. magor (pevně věřící v astrologii), lhář, vrah a vlastizrádce

                      Pro Američany by bývalo bylo lepší nemít ani Lincolna, ani F.D.R. Na seznam kreténů bychom také měli přidat Wilsona, protože nebýt tohohle profesůrka, tak nebylo ani Hitlera.

                    16. O válce v Tichomoří se samozřejmě po letech ví, jak byla. FDR hrál s Japončíky špinavou (čti: diplomatickou) hru – zahnal je do kouta, protože klidně obětoval ten přístav a pár lodí a docela dost lidí, aby bylo Japonsko viník války. Jiná věc je ta, že Japonci se chovali ve svém regionu opravdu hrozně, a volalo to po intervenci jakéhokoliv druhu pod jakoukoliv záminkou. Nelze prostě nechat dlouhodobě jednu zemi mučit, znásilňovat a vraždit miliony dalších lidí, chovali se tam jako Hitler v Evropě. Japonci nestáli ani tak o nějaký mír, jako spíše o uznání a legitimizování svého imperialismu.

                    17. Re: h72
                      26.10.2016 v 13:41

                      A snad jsme už dospělí a nemusíme si nasazovat nějaké růžové brýle. Říše jsou vždycky postavené na masových hrobech. Ty ekonomicky silné a mocné menší měrou, dokud síla a moc trvají, o to pak ale bývá krvavější přeskupení do nového systému. Američané na Filipínách a Britové v Indii také nejednali v rukavičkách. O nic lepší nebyla svoboda Číny pod Maovou vládou.

                      Neodvažuji se hodnotit, co kdyby byly v prdeli ryby. Jde mi jen o to, že z pohledu Američanů a toho, co vlastním voličům američtí prezidenti slíbili, byli Lincoln, Wilson a F.D.R. neskutečné svině, lháři a zrádci. Kdyby ty sochy raději stavěli Jeffersonovi nebo Jacksonovi!

                    18. RE: shane
                      26.10.2016 v 8:08

                      To je fakt zvláštní, že všude jinde se otroctví podařilo zrušit bez potíží. Že by Jižané neuměli číst?

                    19. Takhle, ono je potřebí si uvědomit, že v Americe se teoreticky může stát prezidentem kdokoliv, kdo má dost peněz na to, aby si udělal náležitou reklamu, utáhl ty meetongy, kampaně, prezentace, billboardy, clipy, atd. Ty peníze buď máš svoje, nebo od sponzorů. Sponzorem může být každý jednotlivý američan nebo třeba pár firem nebo třeba jedna velká forma. Je jasné, kam to vede. Nakonec jsi (pokud to nefinancuješ sám) zavázán určitým skupinám lidí. A dále, stále ještě jsou proti tobě mocné skupiny lidí, kteří mají zmanipulovaná media, mají celé PR teamy, jsou napojeni na přísně tajné informace, mají k disposici státní instituce a ještě mnohé jiné možnosti, a ti tě kdykoliv odstřelí, ve smyslu mediálním. Dokáží tě doslova protáhnout stokou (protože oni sami jsou stoka, odpad společnosti, byť vládnou). Takže riskuješ, že tvých několik set milionů dollars doslova vyhodíš oknem.
                      V Čechách je to ovšem přece to samé, jen je to strašně malé, i finančně i úrovní noblesy i žumpy. Což je dobře.

                    20. Významný americký právník Clarence Darrow (1857-1938) prý kdysi řekl: „Ve škole mě učili, že prezidentem USA se může stát kdokoliv. A teď vidím, že je to pravda…“

                    21. S tím buranem to docela hezky rozebírá tady Dave Duffy (anglicky): http://www.backwoodshome.com/sure-ill-vote-for-trump-what-have-i-got-to-lose/

                    22. Cely ten problem neni ani tak politicky, jako spise ekonomicko-vojensky. Zacalo to nekdy za Kennedyho, ktery zjistil, ze US „demokracie“ neni zadna demokracie, ale militaristicka diktatura s prvky kryptooligarchie, korporatokracie, plutokracie a mediokracie a chtel to resit a pronesl svuj pamatny projev o tom, ze hodla tyto veci dat pred soud, zverejnit a jit dal cestou demokracie. Kennedyho zavrazdili a ekonomicka moc se nadale koncentrovala v rukou vojenskoprumysloveho komplexu, par nadnarodnich spolecnostech a par super bankeru v pozadi, kteri dohromady tvori dnes tzv. Globalni Elitu se zastupy jejich pricmrndavacu a medialnich devek.

                      Tim, ze maji pristup k rotackam na dolary a tisku, maji libovolne ekonomicke a (dez)informacni moznosti, vcetne financovani barevnych revoluci a likvidaci potencionalnich oponentu, uvnitr nebo vne USA, medialne nebo vojensky, to nehraje zadnou roli. Ty penize pochazeji z letadlove hry, kdy mozna 80% veskere svetove financni aktivity je ciste spekulativniho razu, kdy velke penize lakaji dalsi velke penize, ktere jsou vazany formou akcii a dluhopisu umelou poptavkou centralnich bank, ktera udrzuje ziskovost vsech tech dluhopisu a akcii tistenim dalsich penez. Je to pripad klasicke bubliny, ktera by se dala prirovnat k narkomanovi, ktery zpocatku bere drogy, aby mu bylo dobre, pak aby mu nebylo blbe, pak aby neumrel a nakonec umre, at si picha, nebo ne. V tomto terminalnim stadiu globalniho financniho kolapsu se nachazime nyni. Ekonomika uz neroste navzdory brutalnimu kvantitativnimu uvolnovani, kdy centralni banky tisknou na rotackach penize a kupuji za ne vlastni dluhopisy, ktere, kdyby je trh mel sanci ocenit, by okamzite implodovaly. Vsak kdo normalni by drzel dluhopisy se zapornymi uroky, kdy dnes pujcite statu penize, aby vam za nekolik let vratil jen cast z nich ? To ty penize muzete strcit pod matraci a vyjde vam to lepe… – odtud tlak ne bezhotovostni financni systemy, evidenci financnich toku a vsecko to smirovani Velkeho Bratra po internetu do vasich mobilu, platebnich karet, pocitacu a bankovnich vypisu.

                      Mezitim nad Zapadem visi jako Damokluv mec rekneme nejakych 80biliónů dolarů nesplatitelného dluhu, ktery, aby se tvaril splatitelne, rocne sezere dalsich rekneme 100 miliard doalru a eur v kvantitativnim uvolnovani. Nakonec ani USA se svymi rotackami nebudou schopny udrzet tu dluhopisovou kouli v levitovani v casoprostoru a ona dopadne zpet na zem a vzblije veskere velke penize, ktere naakumulovala do velice krehke a uzke ekonomiky realnych surovin, vyrobku a sluzeb, coz znamena hyperinflaci, nepokoje, rabovani, kriminalitu, radikalizaci ovci a nastup fasismu v libovolne dodnes zname forme.

                      Jedina cesta pro elity jak toto ustat je spachat valku, brainwashing proti Rusku jiz probehl, ted jde jen o to dosadit za US prezidenta Hitlary a jatka mohou zacit…., protoze az ten kolaps nastane, staci rict, ze za vsecko muze samozrejme Putin.

                    23. Re: zrg1
                      26.10.2016 v 12:05

                      Nemyslim si, ze museji cekat na Hitlery. Staci, kdyz se odinstaluje Obama a bude chvili vakuum. Nevim to presne, ale mam ten pocit, ze novy prezident bude instalovan nekdy v lednu, ne? Takze do te doby mohou pripadne soudruzi v Langley udelat, co budou potrebovat.

                      Trosku je zacina tlacit cas, protoze diky Internetu je oficialni medialni propaganda cim dal mene ucinna.

                    24. Pár lidí v Americe znám a jsou všichni velmi smutní, z toho, co se děje. Pravděpodobně je prostě vůle zbrojit a zbrojit a vraždit, rozvracet země, a doma lhát a lhát a lhát a dál okrádat obyčejné lidi a brát jim nějakou smysluplnou perspektivu rozvoje jejich vlastní země. Takový předvoj Evropy, však se to tady také v menším provozuje …. a bude hůř.

          2. To je zo slovenského ekonomického webu NEMESIS.SK

    2. V Italii ted meli slimaci megaakci cuchani prdeli u Kolosea. Ja myslim, ze makaroni nevychazeli z uzasu. Meli by si pomalu zacit shanet koberecky.

      1. Anebo se poohlednout po know-how od izraelskeho strycka Uziho..

        1. Strejda je na toto moc malej.

          1. Na Zeleném sportu prodávají za necelých 900 papírů AGS-17 i s plničkou pásů :-)

            1. …hmm, ale chce to dalších min 900 papírů na střelivo, aby s tím bylo aspoň na okamžik trochu srandy… ;-)

              1. Pravda ;-).

                Budeme tedy muset vystačit s tím, co máme, abychom se výhledově dostali k něčemu podobnému. Na zteč proti tomuto bych jít nechtěl, ale třeba to půjde i jinak. Jak se říká, drobnými krůčky k nejvyšším metám :-).

                Nejhorší na tom je, že jednoho dne se třeba nestačíme ani rozhlédnout a všude kolem budou najednou jezdit Toyoty s podobným vybavením na korbě. Pořád věřím, že jako Evropani máme alespoň nějakou výhodu v poněkud vyšším IQ a tedy k postupu: „jak zlikvidovat kozomrda s granátometem snadno a rychle“.

                1. https://www.youtube.com/watch?v=RqyY5VeuB4w

                  je treba poucit se z chyb nepritele :D

            2. Hezka vec. Myslim, ze zpev tohoto muezzina bych akceptoval. :-)

              1. Ono dost záleží na tom, ze které strany člověk zrovna stojí ;-).

                1. No… z jedné strany je spokojený. A z druhé není nespokojený!

    3. V Nemecku je situace mnohem horsi, protoze nelze na pocty imigrantu hledet bez zohledneni genderoveho slozeni a take vekoveho zastoupeni. Problem je, ze cca 80 % jsou muzi a dale pak, ze jsou v drtive vetsine ve veku 20-30 let max. Uz si nepamatuju ty presna cisla, musel bych to hledat, ale v soucasnosti je to tak, ze na jednoho migranta okolo 25 let veku pripadaji ctyri nemecke Trudi. Pokud bude imigrace postupovat alespon soucasnym tempem, pak behem velmi kratke doby budou na jednoho plodneho nadrzeneho migrantskeho jinocha pripadat dve Trudi, coz uz je trosku problem, protoze to by echt nemecky Fritz nemusel zvladnout obhajit. No a v dalsi generaci, pocitejme za bratru 20 let, to mame uplne v jinych cislech. Takove Kosovo ve vetsim formatu.

    4. No. V první řadě tento můj příspěvek nechápejte tak, že s vámi nesouhlasím. Ale nějak jsem se zamotal do těch vašich výpočtů. 5,5 mega muslimů a 21 mega muslimských dětí za rok? Ano, muslimská rodina asi skutečně má 6-8 dětí (nebo třeba 3-4, 16-20, to je v tuhle chvíli jedno). Ale tvrzení, že průměrná muslimka rodí 6-8 za rok je pro mne až příliš revoluční. Když vezmu v potaz ideální koedukaci pak to tedy může být 5,5/2 ročně.

      1. ale ale ale, prece jak uz pripomnel Sysop, drtiva vetsina priprchlencu je samcu a to nadrzenych samcu 20-30 let. Ze by islamsky rozsevac nestihl spachat v prumeru 7 AllahuAkbaru potomku za rok, notabene v prostredi, kde RapeFugees jsou oficialne beztrestni dokonce i za sex s patnactkama (ktere v EU tak nejak by the majorita neberou antikoncepci)? Kdo tu mluvi o muslimskych samicich ? Ty prece sedi doma, protoze ty nasi globalni Elitni Svetovladci nevyhodnotili jako vhodne pro prvni invazni vlnu. Ze to CR, SLovensko, Madarsko a Srbsko maji potencial prestat ? Leda bychom se pridali k Rusku a Cine. Evropa je ztracena od doby, co Brusel je jen nesvepravna devka Washingtonu. Ani Britanie to neustoji a to maji Brexit a kanál.
        Globální elity, které si dají do programu jako první bod genocidu inteligence a střední třídy a následně globální válku totiž nezastaví nikdo a nic.

      2. Pokud to zde začne být bezvýchodné, bez jakýchkoli problémů já dožiju a moje děti budou rovněž bez jakýchkoli problémů žít v RF.
        Byli jsme tam společně několikrát, já o mnohokrát více pracovně. Je to prostředí charakterem nám důvěrně známé, ve kterém se umíme velmi dobře pohybovat, alespoň tedy já a moje rodina. Totiž, i města střední velikosti /na ruské poměry tedy něco okolo 150-200.000/ dnes ještě pořád připomínají funkcí i lidmi a jejich chováním naše, raná devadesátá léta a v mnohém i léta osmdesátá, věřte nevěřte.
        Je to systém a prostředí, který máme my Češi ozkoušen, víme, jak se v něm pohybovat, jak a s kým komunikovat, specifičnost prostředí je pouze v některých málo dávných a některých nedlouhých tradicích, na které si snadno lze zvyknout a v pohodě je akceptovat.
        Nevěřící, resp. ateisté tam nejsou vůbec nijak perzekvováni, vůbec nikdo vám nedává denně sežrat ani „inostránce“, ani Váš původ či vyznání. Pokud se tam nezačnete chovat a počínat si při tom, jako Krejčíř v JAR, tak není vůbec žádný problém přímo tam začít opatrně soukromničit. Papírování není mnoho, příslušný počet razítek se po určité době a vhodném chování dá přes spoustu nových známostí opatřit i bez korupce. Rusové jsou velmi družní, pohostinní a přímí lidé, úplně neuvěřitelně. Šikovným a „obrychtovaným“ lidem, co se v něčem velmi dobře vyznají a zároveň jsou majiteli značné schopnosti účinně improvizovat, tam jdou všichni na ruku. Takoví lidé jsou tam vítáni, ceněni a požívají velké obecné úcty i mnoha privilegií. Že něco dobře umíte se ve čtvrti i městě roznese velmi vysokou rychlostí a pokud to zvládnete několikrát po sobě reprodukovat, máte živobytí i kariéru zajištěny.
        Není větším problémem tam za příjemné ceny /na naše poměry/ sehnat i celkem pěkné bydlení – pokud si jej pochopitelně uvnitř přestavíte z ruských zvyklostí na naše. Pořád je řeč o městech se 150-200.000 obyvateli a malými periferiemi, v menších městech je to všechno ještě jednodušší a levnější, ale už pod cca 50.000 klesá obecná dostupnost mnoha služeb, zužuje se i rozsah nabídky bydlení a naopak prudce přibývá nám tam důvěrně známé bratříčkování a strýčkování, téměř každý tam téměř každého už nějak zná. Na druhou stranu neochota místních zajišťovat spoustu běžných služeb tam celkem příjemně zakládá možnost začít v příslušném oboru zajišťovat službu vlastním podnikáním, třeba na jiné úrovni. Je ale potřeba si dávat ukrutně dobrý pozor na to, abyste s nějakou lepší službou „nevlezli do zelí“ některému z místních, který ji třeba zajišťuje mizerně a dle místních „zvyklostí“. Pak přestává veškerá sranda, reakce místních jsou mnohem prudší a radikálnější, nežli u nás. Štráf na pověsti v povědomí místních tam získáte snadno, už téměř natrvalo a nikdy se jej nezbavíte, pokud se Vám nepovede nějakou náhodou spáchat opravdu nějaký hrdinský čin, za který by si Vás lidé začali znovu vážit a kterým by to snad šlo smáznout. Stejně jako se případně nezbavíte nálepky agresivního vetřelce-navíc inostránce, co chtěl zničit podnik místního občana. Tohle se tam trestá stylem oko za oko, nikdo se s ničím moc nesere a jediným řešením je vypadnout a usadit se o 500-1000km dál.
        Opravdu, mám to z vlastních mnohonásobných zkušeností z cest do SSSR i do současné RF a nikoho nenutím, aby tomu věřil.
        Ale já, na rozdíl od mnohých Čechů opravdu vím, kam bych v případě nesnesitelných podmínek v ČR vrtnul rodinu i sebe. Pravděpodobně by mne to mrzelo, narodil jsem se tu, dlouho žil, mám to tu rád – je to moje domovina. Ale života svých dětí, vnuků a i zbytku svého si přece jen vážím o něco víc a chci, aby moje rodina mohla v budoucnu v klidu, snad spokojeně a bez buzerací žít a abych já dožil aspoň trochu důstojně.

        1. I Vy Brute? Eee servisdoku?
          Nu coz, otec Sasi Dubceka mel takove idealy uz pred 90 lety, ti co odesli na Volyn pred 150 lety take.
          Popreji Vam tedy hodne stesti.
          A az vas jako spiona NATO zavrou na dvacet let, bude o vas postarano do konce zivota…

          1. Ale tak on v něčem pravdu má – Rusko je velké, státní správa efektivitou naoplývá, ono se tam opravdu asi dá leckde zašít a žít si po svém. Jen člověk neví dne ani hodiny, kdy si na něj stát vzpomene a nějaká předvidatelnost stran postupů státní moci je spíše ilusí, stejně jako dodržování nějakých zákonů. O tom, že člověk vlezl někomu do zelí se taky může dozvědět až v okamžiku, kdy dostává v lepším případě jen nakládačku. Také mi přijde, že servisdok poněkud přeceňuje tu vstřícnost vůči nově příchozím.

            Já si sice také dovedu představit, že bych v ruském prostředí dokázal dost dobře prosperovat, ale že bych z té představy byl nějak odvázaný, to fakt ne. V případě nějakého většího průseru bych spíš volil Kanadu nebo nějakou zemi v Latinské Americe.

            1. Chile? Argentina? Kostarika?

              1. Skoro. Chile určitě, v Argentině už by člověk musel pečlivěji vybírat, ale dalo by se. Na třetím místě bych uvažoval spíš o Belize.

                Ale beru to opravdu jako nejzazší možnost pro případ, že by Evropa a severní Amerika šly totálně do háje a neexistovala žádná reálná naděje na zlepšení.

            2. Ze spousty zdrojů (jistě, mohou kecat) mám spíš to, že rusáci jsou velice družní co se týče toho nechat si koupit chlast. Ti ještě o něco slušnější i nalejvaj sami. Jakmile se ožerou tak ovšem velice rádi provokují konflikt (obě skupiny) a v mnoha se otevřeně ukáže, že to jsou nacionalistický hovada, který nesnesou ani svoje vlastní, natož cizince jakýhokoli druhu, klidně bílý co jen pochází o pár tisíc kilometrů vedle. A jak říkáš, riskovat kdy přijde nějakej místní boss (ať už legální, nebo mafián), hm. Jako přes někoho místního tam dělat byz proč ne, ale přestěhovat se tam a začít od píky, eh, ne, sorry, na to nemám žaludek ani já teda.

              1. tak to jsi asi jeste nevidel ozrale Brity, je uplne jedno, jake vekove kategorie..

                1. Ja ano.Suverenne nejvetsi vozralove, ale pozor – s fakt brutalni vydrzi. Ruskej muzik by se uz motal po tom, co da Anglan jako „starter“.

          2. Ale já opravdu nemám žádný důvod cokoliv zkreslovat či si něco namlouvat. Jestli dobře počítám, tak mezi lety 2000 a 2014 jsem tam byl celkem 22x, sice ± ve stejných lokalitách, v rozptylu asi 50km, což je na místní poměry předměstí..
            Oni opravdu byli a jsou velmi vstřícní a přiznávám, že je to možná tím, že se hned napoprvé dověděli, kdo jsem a hlavně odkud jsem. Možná i tím, že věděli, že se tam nehodláme usadit nějak trvaleji, o čemž ale dva z nás opravdu vážně uvažovali.
            A možná to bylo i tím, že jsme nikdy, opravdu nikdy, ani v silné opilosti nezaváděli řeč na politiku, na válku, rok 1968, Brežněva, Gorbačova a podobně – pokud o věcech blízkých tomuhle nezačali oni sami.
            A i tehdy bylo potřeba být velice ostražitý a odpovídat ještě ostražitěji, spíše neutrálně, protože někteří zvídavější mají ve zvyku Vás takhle „testovat“.
            A vůbec – na nás všecky Čechy, resp. Moraváky /většinou nás pracovně létalo 6-8/ byli Rusové fakt příjemní. Když bylo něco neobvyklého potřeba, snesli by nám i modré z nebe, kdyby to bylo možné – vždycky pro nás udělali naprosté maximum a zvlášť to bylo markantní v porovnání s Francouzi, kteří bydleli vedle nás a které ti samí Rusové nemohli ani vystát.
            Jak jsem napsal – stran státní správy je to tam o konci našich 80. a začátku 90.let a dá se v tom zorientovat, není to pro našince nic cizího a pro mne osobně ani mé, o cosi mladší kolegy nebyl ani jazyk velký problém – něco ze škol v paměti přece jen uvízlo a jste-li v daném prostředí, na spoustu dalšího si rychle vzpomenete.
            A velmi kvitovali, že s nimi mluvíme rusky, přestože většina našich ruských spolupraovníků uměla dobře anglicky – a nejvíce ruštinu kvitovali lidé, v jejichž domě jsme byli těch pár týdnů vždycky ubytovaní.
            Při tom počtu návštěv a počtu kontaktů s nimi – pracovních i osobních – to už není jenom dojem, jako si uděláte na týdenní dovolené. Když se pár let po sobě vracíte na stejné místo a ke stejným lidem a pokaždé Vás přivítají jako ztracené syny, během roku si s nimi mejlujete a skajpujete, je to už takový trochu vztah, poznáte členy jejich rodin, vidíte jak a kde žijí – není to už nic povrchního.
            Netvrdím, že se mi podařilo proniknout úplně do všeho, ale přeci jen do hodně věcí, což mne opravňuje si po tolika letech udělat na ty lidi nějaký názor.
            Jsou to lidi, ke kterým bych odešel a „v pohodě“ žil s nimi, vedle nich bez nejmenších obav.
            Směju se a jsem nasraný zároveň, když občas musím číst některé zakořeněné, vyslovené nesmysly o ruské povaze apod. Rusové jsou úplně ti poslední, kterých by bylo třeba se bát.

            1. A to chovani k tem Francouzum, to Vam nic nenaznacuje?
              Ja s nimi pracovne prijdu obcas do styku a jsou furt stejni uz 30 let.
              Maji o sobe vysoke mineni a neumi prohravat.
              Jsou druzni, ale nesnesou jiny nazor na cokoliv. Neslo o politiku, ale sport, auta, iphone, modu, liceni svych krasavic atd., atp.

              1. Hodne zalezi, kam clovek jede. Byl jsem v Baku a to uz je spise Arabie. Zenska ma hodnotu predlozky u dveri a clovek si musi sakra davat pozor na to, co rika, kde to rika a jak to rika. Naopak cim vice na sever, tim vice normalni lidi.

                Rusove nejsou zadna parta svatych. Ale kdyz vezmu sebe, ze cast zivota jsem prozil na dedine na Morave, pak cast ve velkomeste na Morave, pak cast v malomeste v Jiznich Cechach a ted par let v maloprdeli v Zapadnich Cechach, tak vsude jsou uplne jini lidi. Co na Morave bylo normalni, to tady v Zapadnich Cechach nefunguje. Naopak, co na Morave byl sousedsky problem, to tady vubec nikdo neresi. A to se bavim o vzdalenosti bratru 300 km vzdusnou carou. Tak co bychom pak chteli po Rusech?

                Mimochodem – hodne podobne je to i v Kanade, nebo NZ. Strasne zalezi, kam a mezi jake lidi clovek prijde. Proste obyvatele bych moc neresil, dulezitejsi spise je, v jake fazi zakukleni je v dane zemi fasismus ve state.

            2. Rusové jsou úplně ti poslední, kterých by bylo třeba se bát.
              Beneš to taky vždycky říkal.
              Akorát ta mrcha historie nějak vždy ukazovala a dodnes ukazuje pravý a dokonalý opak; ale oni už ji srovnají.

              1. Ano, proč se bát Francouzů?
                Vždyž zahnali Rusy i od Slavkova!
                Včera jsem jel kolem a ten památník to stále připomíná.

            3. No právě, že naznačuje a vím i proč tomu tak bylo.
              Francouzi se chovali i na naše české, natož tak ruské poměry neuvěřitelně povýšeně, arogantně a dávali snad každým druhem gesta najevo, jak Rusy a Ruskem pohrdají. Chovat se takto někde na Moravě, podobného „přijetí“ a zacházení by se jim dostalo asi i zde.
              Zatímco my, Češi/Moraváci jsme s Rusy jednali přátelsky, jako s nám rovnými kolegy, prostě jsme je brali bez jakýchkoli povyšovacích manýrů jako svoje, třebaže méně zkušené kolegy.
              I o babách byla řeč, pár našich ruských kolegů z branže v Čechách bylo a sami konstatovali uznale, že holky máme hezké. A my zas na to, že nám se zase líbí ruské typy holek, že mají přirozeně hrozně hezké tváře, hezké nohy a že nejsou furt tak napajcované jako naše.
              Načež Oleg do toho zamrmlal něco jako „jen kdyby nebyly ty naše baby takové kurvy prodejné“, načež jsme na to všeci vytřeštili oči a Oleg to upřesnil : „Jak to všude ukazujou ve filmech, že všecky ty krásné prostitutky a luxusní kurvy jakože z východního bloku jsou většinou Rusky a Ukrajinky, tak to je doprdele pravda!“
              Jako, na to se nedalo nic říct, fakt nic. Tak jsme to nějak chtěli přejít jakýmsi fórem o babách a Oleg zas /byl střízlivý/: „Prostě to tak je a zavinili jsme si to sami. Ruští chlapi byli věčně naložení ve vodce a na všecko srali, na práci, na ženské, rodiny živořily, baráky zanedbané, všecko drahé a peněz málo, protože třetinu utratili za chlast. A tak jim dcery po skončení státních středních škol poutíkaly za prací do Evropy. Jenže naše ruské maturity ani výuční osvědčení skoro nikde v Evropě neuznávají, myslím ani u Vás v Čechách ne. Tak co tam měly zdravotní sestry s maturitou asi tak dělat, když je k práci nepustili?“
              Já na to, že ale hodně Ukrajinek tu opravdu maká ve zdravotnictví i v pečovatelských službách a že se jich tu i hodně vdalo /to je pravda, jen u nás v městečku jsou Ukrajinky tři, možná i víc/ a tak nějak jsem to okecával.
              A on na to : „Hele, Ukrajinky nejsou Rusky, ani omylem. Mladé Rusky nejsou zase tak skromné, mají o sobě trochu vyšší mínění a chtěly si vydělat víc, jenže byl problém trochu slušně placenou práci vůbec sehnat, protože Ukrajinky posadily laťku tak nízko, že za tohle žádná Ruska dělat nebude – tak skončily tak, jak skončily, protože jako luxusní prostitutky si vydělaly padesátkrát tolik, co v nemocnici – za peníze, co posílaly rodičům a sourozencům sem, se tady staví baráky!“
              Tož na toto už nebylo zase co říct. Nepamatuju si pochopitelně úplně všecko, o čem šla řeč.
              Naše pravidelná paní domácí /ročník 63-65/ byla hrozně hodná, pracovitá taky a z těch z mladší generace, co jsme viděli v provozu se nepodařilo nějak víc mluvit.
              A na nikoho z nás se nikdy Rusové nevytahovali, nikdy, v ničem a s ničím.

              1. Jako kluk jsem od sesti let jezdil po taborech. Pionyrskych, i fabrickych. I byl jsem na jednom mezinarodnim, kde byli i Rusove, Nemci a Francouzi. Jak se tam Frantici dostali, to se mne neptejte.

                Rusove byli nejvetsi a nejpohodovejsi kamaradi. Nebyl s nimi problem a byli evidentne z chudsich pomeru, i kdyz si myslim, ze rodice museli byt tezci komanci, aby dite dostali „na zapad“ do tabora. Tyto deti byli z okoli Voroneze.

                Nemci byli nejvetsi hajzlici. Kradli nam jidlo, penize, veci, delali prepadove party na slabsi, porad byl s nimi nejaky problem. Sralo je, ze jim rozumim vsechno, i hovorovou nemcinu.

                Frantici byli za noblesu. Mluvili vyhradne francouzsky, vsem davali najevo, ze oni jsou o level vejs, pritom kazdy sportovni zapas dostali totalne na prdel a kdyz se delala bojovka, tak se i nekteri ztratili.

                Na druhou stranu, ve vesnicich okolo Zurane je fura francouzskych jmen, takze pred temi 200 lety mozna nebyli vsichni francouzsti vojaci takovi curaci.

      3. Jestli on ten zrg1 nebude mít v kupě věcí pravdu.
        Začíná se jim to srát pod rukama a debilní talijáni to furt tahají z moře jako nějaké drahocenné ryby.
        https://www.novinky.cz/zahranicni/evropa/418496-migranti-se-bouri-v-bulharsku-i-v-recku.html

        1. Makaroni „jen delaji svoji praci“. Cela Evropa „jen dela svoji praci“, zatimco financnik v pozadi se chechta.

        2. mam od detstvi bohuzel dve postizeni. Jedno jsou ultimatni analyticke schopnosti a druha vec je, ze funguju jako totalni rozptylka, takze vidim veci davno v souvislostech, nez ostatni stihnou preslabikovat zadani. Oboji je v realnem zivote celkem k prdu, protoze doba si zada uzce zamerene specialisty s klapkama na ocich, kteri nevidi vlevo vpravo, 10 let stravi uzce zamereni na jednu titernou drobnost a pro trisku nevidi les. Na tohle jsem nikdy nemel trpelivost a nebavi me to. Celou dobu jsem vicemene kaslal na politiku a na svet okolo, akorat jak Rusove poprve dodali S300 do Syrie USA navzdory, to bylo v roce 2013, davno pred Ukrajinou a Majdanem, tak jsem promesl pamatnou vetu, ze z toho bude treti svetova.
          Tehdy se na me vsichni divali jako na vola. Ted je rok 2016 a co nevidim, na polovine zahranicnich webu se doctete jako ukrutnou novinku to, co jsem davno tvrdil uz pred tremi roky. Ovsem na ceskem, uzce sebestrednem internetu, ktery je sto let za opicemi zamrzly v roce 68, ktery pamatuji jen obyvatele domovu duchodcu a zbytek jen z doslechu, jsem porad za vola.
          Na jare me vyprovokoval clanek na DFens o nekonecnem rustu bohatstvi napsat kritiku a vse, co jsem tehdy tvrdil, se plni. Uz v dubnu jsem psal o problemu zapadnich bank a jmenovite o Deutsche, kdyz srackomety mely plnou hubu ekonomickeho ozdraveni, rekordniho rustu ekonomiky, nulove inflace a nizke nezamestnanosti.
          Staci se podivat na OFICIALNI zpravu o ekonomice z rijna 2016 zde,
          https://www.imf.org/external/pubs/ft/gfsr/
          a ono to najednou je vsecko jinak a mluvi se o hrozicim kolapsu celeho bankovniho sektoru….
          Weak profitability could erode banks’ buffers over time and undermine their ability to support growth. A cyclical recovery will not resolve the problem of low profitability. More deep-rooted reforms and systemic management are needed, especially for European banks. The solvency of many life insurance companies and pension funds is threatened by a prolonged period of low interest rates.
          Ale lidi proste neuveri, dokud ten domecek z karet nespadne . Vsecko to do sebe zapada. Otevrete si treba ucet v bance a do tydne mate v mejlu super nabidku na pujcku 40.000 Kc s jednoprocentnim urokem jen proto, aby ta banka nemusela parkovat cash a platit z ni zaporne uroky ECB. Pritom o vas vi uplne hovno a daji ty prachy klidne i bezdakovi. Viz pamatna Bernankeho rec o vrtulnikovych penezich. Ekonomika EU je v takovych srackach, ze se budou klidne rozdavat prachy bezdakum, aby se jeste aspon na par mesicu udrzela spotreba, nez se v USA poresi volby. Zlato je +20 procent za pul roku navzdory chvastavym recem FEDu o silnem dolaru a rustu urokovych sazeb a pul mesice nazpet nekdo hodil na trh dalsich tisic tun papiroveho zlata, aby srazili cenu, procemz tech tisic tun s pravdepodobnosti hranicici s jistotou fyzicky vubec neexistuje. Je to mimochodem vice zlata, nez dodaji tezebni projekty Ruska a Ciny dohromady za rok, tak kde by je Zapad asi tak nabral. Ani kdyby roztavili vsecko zlato ve Svycarsku a Vatikanu, tak to neposbiraji. A navzdory takto brutalni manipulaci trh toto mnozstvi vstrebal jako nic a cena je zase nazpet. Jestli toto neni zoufalost bankovniho sektoru v posledni fazi krece pred smrti, tak co je to tedy zoufalost ? Mozna mi to uzce zamereni specialiste nejak objasni, ale vazne o tom pochybuju.

          1. Bohatství klidně dál růst může furt pryč.

            Nikdo ale neřekl, že aktuální situace, kdy si bankéři od malejch po největší ryby rozkrádaj banky pod rukama, zatímco daňovej poplatník to se 60-90% zdaněním celý platí několikátým bailoutem, je zrovna ten moment, kdy může ještě něco růst (mimo dluhy). Občas si zkusil nasadit spojky a podíval se i blíž, áááno?

            1. Tuhle teorii jsem proveroval jako uplne prvni a zjistil jsem, ze realna ekonomika nesaha te virtualni ekonomice podlozene rotackami centralnich bank ani po kotniky. Tezko poplatnik se 60% zdanenim muze zafinancovat letadlovou hru bankeru, kdyz na kazdy dolar v realne ekonomice je 25 dolaru ve virtualni ekonomice akcii, dluhopisu, natistenych doalru a jednicek a nul. Lidi tak nejak veri, ze ty vytvorene penize maji nejakou vahu, ze je opravdu maji na uctech a mohou je treba v pripade nouze pouzit jako sve uspory. Tato TUPA DEBILITA stada naivne verici tomu, ZE BANKERI TOMU PRECE ROZUMI umoznuje bankerum prubezne nafukovat bublinu na globalnich financnich trzich. Bankeri veri, ze pokud s tim budou pokracovat donekonecna a od toho odvodi HDP a dalsi sve modly, tak pokud to bude v plusu, tak ovcan bude happy, jak mu roste ekonomika. Akorat ze rust akcii a HDP ma mozna co delat s zivotni urovni manazera hedge fondu, ale uz asi tezko ma co delat s zivotni urovni 9milionu Cechu, kteri se zivi normalni praci ve stagnujici normalni ekonomice, tj. nikoliv smelenim s financnimi produkty. Ty penize z kvantitativniho uvolnovani totiz nikdy do realne ekonomiky nepronikly. Nemame nove cesty, zeleznice, fabriky, high tech obory, lekarskou peci, skolstvi a spickove sluzby. Nenene. Mame mega banky a mega sporitelny s mega administrativnimi budovami, ktere pravidelne tak co 8 let potrebuji zachranne balicky statu, prestoze jsou „STABILNI JAKO SLUNCE“.
              Tech 9 milionu beznadejne zdanenych lidi v realne ekonomice az spadne hovno do vetraku ztrati mozna 50%, mozna 75% a mozna 99% uspor, protoze teprve pri padu virtualni ekonomiky se natistene penize projevi v realne ekonomice, ovsem s totalne destruktivnim ucinkem. Financni tsunami je podle me jeste dost slaby vyraz, kdyz se ze dne na den do obehu dostane 20x vice penez, nez jich obihalo vcera. A ta chvile je uz za dverma.

              1. Co je to ten „dolar v reálné ekonomice“? Dolar přece je ten papírek nebo ty jedničky a nuly. Alespoň já žádný jiný neznám. Samotné množství zase takový problém není – pokud by šlo jen o něj, tak se prostě hladina posune výš či níž.

                Problém s naprostým odtržením finančních trhů a nástrojů od reálné ekonomiky je primárně v tom, že dochází k zamlžování a deformaci poměrů cen různých výrobků a služeb. To narušuje, či zcela likviduje informační hodnotu cen a následně vede k neefektivním rozhodnutím a alokaci zdrojů.

                Nutno říci, že bankéři sice rozhodně nejsou svatí a o jejich inteligenci si také velké iluse nedělám, nicméně hlavním viníkem té situace jsou státy – prostřednictvím měnového monopolu, přerozdělování desítek procent HDP a přímých zásahů do trhu (např. zvýhodňování určitých typů investic, daňové odpočty hypoték, kecání fondům do toho, kam smějí a kam nesmějí určité části peněz vložit a tak. Ona i ta hypoteční krise v USA začala tak, že politici něco nařídili, aniž by to domysleli a finančníci začali vymýšlet nesmyslné instrumenty, jak se těm státním nesmyslům vyhnout nebo alespoň přehodit risiko na někoho jiného.

                Kdyby se normální prací živilo 9 milionů Čechů, bylo by to ještě dobré. Hrubý kvalifikovaný odhad je, že reálnou tvorbou nějakých hodnot se živí možná tak 3 miliony lidí*. Těch, kteří z daní táhnou rozežraný stát bude pak ještě méně.
                ___
                * k nim počítám i lidi sice nominálně zaměstnané veřejným sektorem, ale jen z toho důvodu, že jejich odvětví je zcela nebo téměř kompletně postátněné – hasiči, učitelé, doktoři.

                1. Mam kamarada, ktery vlastni jednu nemalou investicni spolecnost. Jeste tak pred dvema lety vtipkoval „dobrej banker je ten, ktery tvoje penize investuje a tobe pak udela dobrej uver“. Potkal jsem ho pred cca dvema tydny a uz tak veselej nebyl. Ja zadne pujcky, uvery, leasingy ani jine dluhy nemam, ale kdybych je mel, tak po debate s nim bych byl zasmusilej taky. Zda se, ze ten humor nejak dochazi. Nechapu ale, proc za pomerne tak kratkou dobu. No, nezivim se tim, tak o tom moc nevim.

              2. Dobře, já třeba z rozhovorů s bankéři vím, že tomu bankéři (co by jednotlivci) často nevěří, nicméně jít s proudem je pro ně (často jediné) přijatelné (a často i reálně představitelné) řešení sitauce.

                Jinak pokud by ekonomika a životní úroveň stagnovali na dnešní úrovni, myslím, že bychom si neměli na co stěžovat, takže pokud bude mít manager fondu úroveň rostoucí každým rokem o 5% a já se budu mít pořád stejně, bude mi tak trochu líto, že nejsem managerem fondu a lehce mu budu závidět ty hračky, co může mít, na druhou stranu i tak budu mít spousta zábavy.

                Pokud peníze z kvantitativního uvolňování do reálné ekonomiky nikdy nepronikly (což určitě neplatí v celém rozsahu), je rozumnou obranou nemít moc peněz, kdo je trochu více hráč, může vsadit na dluhy – neboť pokud se stanou bezcennými peníze, je třeba vzít v úvahu, že dluhy jsou jen jinak vyjádřenými penězi.

                Pokud předpokládáte vylití peněz ještě tento rok, předpokládám, že jste se zadlužil po uši – to by totiž bylo racionální jednání.

                1. ne, neni to tak jednoduche. Pruvodnim jevem toho kolapsu bude zcela jiste hyperinflace. Coz se samozrejme zpetne promitne do veskerych financnich produktu a pujcek. Ti co si ted nabrali s prijmem 40tKc hypoteku na barak za 4 miliony si budou dost mozna rvat vlasy, protoze az to bouchne, tak bublina na hypotekach splaskne mozna o 30 procent, takze barak uz nebude prodejny za 4 miliony, ale jen za tri, ale puvodni uver bude porad na 4 miliony a k tomu urokove sazby vyskoci kvuli hyperinflace klidne z 1,5 procenta na 15procent a vice. Neco podobneho se stalo v Rusku mimochodem, ale ti se z toho uz oklepali.

                  Neni zadne jedine rozumne vychodisko , jak z toho ven. Naposledy se neco podobneho stalo strasne davno, uplne v jinem civilizacnim levelu a nikdy to nenastalo globalne po cele planete a s jadernym arzenalem za prdeli. Neni zadny relevantni precedens, jak z toho ven. Kdybych to vedel, jak z toho ven, byl bych prvni, ktery by s prisel s resenim.

                  1. Hyperinflace byla kdysi ve dvacátých letech v Německu a víme, jak to dopadlo …

                    1. rozhodne ne tak jak si myslis. Vysledkem byl potlacenej pokus o puc,goering s prustrelem pandera, hitler v lochu a partaj v troskach.to co nacky vyneslo k moci byla totiz az ta dalsi krize, ta Velka v roce 1929.hyperinflace byla 1923.

                  2. Re: zrg1

                    Dobře, ale řekněme, že minimálně u delších fixací může být pořádná hyperinflace docela zajímavá – tak co s dnešním výdělkem – koupím brambory a nějaké dříví na podpal, nebo splatím dluh mimořádnou splátkou a každý budeme žvýkat jen půlku rohlíku :-)

                  3. Vítejte v klubu, milý zrg1. Taky jsem všechny známé varoval v roce 2006 před kasínovým bankovnictvím a nafouknutým realitním trhem. Všichni se mi smáli a brali si hypotéky (vždyť mi hodnota baráku roste o 10% ročně). Za dva roky čuměli jak vyjevení.
                    A co myslíte dnes? Zase všechny varuju, že jejich úspory jsou bezpečnější pod matrací než v bance, kde vlastně ani nejsou jejich. A ti samí lidé se mi smějí, že panikařím.

                    Na vašem místě se analytickým a holistickým myšlením moc veřejně nechlubím (když už tak aspoň anonymně jako tady). Napřed se vám budou posmívat. Pak od nich dostanete přes držku, že pomlouváte jejich spasitele a jeho skvělou novou stranu, díky které budou už jen samé světlé zítřky. Nakonec dostanete přes držku od tajné policie toho spasitele, kterému dotyční napráskají, že jste ho prokoukl už dávno.
                    Vsaďte se, že ty co jste teď varoval budou stát u vašich dveří s nataženou rukou, až jim zkonfiskují všechny jejich úspory. Protože jim dojde, že vy jste o ty svoje nepřišel.

                    Za lži se platí, za pravdu dostanete přes držku. Lidé chaytří a hloubaví byli terčem perzekuce v každém totalitním režimu, protože jsou, na rozdíl od tupých a poslušných vohnoutů, každému zločinnému režimu opravdu nebezpeční. Jsou si moc dobře vědomí, jak by to s nimi dopadlo kdyby se někdo jako vy dostal na místo šéfredaktora v kterémkoliv médiu.

                    1. Re: kaBrnak
                      27.10.2016 v 13:04

                      Jako brnak asi znas (aspon od videni) Petra Cibulku. Mozna jsi ho potkal nekdy v Jundrove. To je dost podobny model. Mozna trosku mene chytry, nez zrg1 a vice emotivni. Ale podobny zaklad: on v zasade ma v hodne vecech pravdu (tedy az na ty ruske agenty v kazdem rohu misnosti). Dokonce si mohl i vydavat Rude Kravo a tam ty svoje nazory prezentovat. Zverejnil seznamy StB, obcas do neceho fakt zive riznul a jak dopadl? Pockali, az parkat slapne hodne vedle a pak ho v tom uvarili, znemoznili, udelali (a on sam ze sebe timto taky) debila. Urady mu hazly klacky pod nohy, ve vydavatelstvi vecne nejake kontroly (ukazte nam pane Cibulko, jakpak mate vysoke stropy, ze voni nam nesplnujou hygienicke normy? Hele! Mate strop o ctyri centimetry niz!!). Kde je dneska?

                      Zrg1 je na dobre ceste jist stejnym smerem. Kdyby mu dali nekde flek sefredaktora, tak ho behem kratke chvile bud zavrou za sireni poplasne zpravy, nebo alespon ho na necem totalne uvari a znemozni.

                      Tento system ma dost penez a prostredku na to, aby sestrihaval vsechny hlavy, ktere z nej moc trci. Je to porad stejne, jako za bolsevika, jen se pouzivaji jine metody. Rekneme… humannejsi.

    5. Tady by bylo vhodné zdůraznit, že žijeme v blahobytu a nemáme pro své AKTUÁLNÍ děti teď práci(což teprve pro ty budoucí). Protože vysoká úroveň mechanizace(či ako sa ten termit volá, myslím to, že už ořeme traktorem a tak) a automatizace. Logicky se rodí méně dětí, toto není na škodu, na škodu to začne být ve chvíli, kdy nebudeme mít koho zaměstnat. Lidi by se měli podívat do zahraničí, fakt tam je problém mladé zaměstnat. Zjednodušeně řečeno, zase tolik těch služeb poskytovat nemůžeme.

      Takže bití na poplach toho, že Evropa vymírá je předčasné, protože vymírání potřebujeme. Stejně jako když země trpí nedostatkem potravin ze sucha, tak vymírání tento problém spraví. (ano, je to velice cynické přirovnání)

      Hlavní a jediný průser vymírání jsou důchody, resp. důchodový systém.

      Samozřejmě může se objevit nový business, který tyto lidi bude potřebovat, nemám křišťálovou kouli a nemohu to odhadovat stejně, jako demografové, kteří mají zálibu v trefování přesných čísel, případně jiní futuristé(už máme tu pravidelnou linku Země – Měsíc?).

      1. Jojo demografie, to je veda.
        O5 doporucuji Thilo Sarrazin: Nemecko pacha sebevrazdu.
        Kniha je z roku 2010, posledni vyvoj jen urychli trendy v ni nastinene.
        Pravdu ma Urza, dabel se skryva v socialnim systemu.
        Bez nej by ta holota odtahla jinam.
        Dale pak v pomylenosti cele te silene multikulti teorie.
        Pro me je treba opravdove multietnicke mesto Dubaj. Potkate tam uplnou kuzelku, hezke holky v satku, hezke holky bez satku a hezke holky v kratasech do pul zadku a v topu model: dobry den, kozy ven.
        Chlapi chodi od prosteradel pres obleky az k dzinum a kratasum.
        To se toleruje.
        Ale zadne krizky, bible, nedejboze kostely. Zde je Allahovo a pokud nechces ani to minimum respektovat, nejsi vitan a muzes byt popotahovan.
        V Saudske Arabii je ponekud prisneji, napr. tam baba nemuze nejen ridit, ale ani sedet vpredu a beda kdyz neni zaatkovana.
        Takze my tady v Evrope jsme sice takovi tolerantni, modlete se ve sve mesite, ale zadnou sariu, halal skolni jidelny, nechozeni do telocviku, mnohozenstvi atd., atp. Nelibi se Vam to, jedte jinam, treba do zemi sveho civilizacniho okruhu… Nechteji vas tam? My vas take nechceme, vam se tady taky nelibi, tak sup s vami do nejakeho padleho statu.
        Ta Libye mi pripada idealni.
        Okupovat, oplotit, zivit tu rezervaci z prodeje te ropy a postavit tam nejake montovny. Se mzdou dolar na hodinu to bude win win jak pro cmoudy tak pro zamestnavatele vykoristovatele.
        Skoda, ze to je utopie.

        1. Utopie je to z jednoho důvodu: Dolar na hodinu za práci v montovně v nějakém protektorátu nebude pro „čmoudy“ win, protože povzbuzení levicovými šmejdy to nebudou porovnávat s živořením v chatrči bez dolaru, ale v lepším případě s prací v německé montovně za deset dolarů na hodině a v horším pak s neprací a německými dávkami :-(

          A mimochodem (pro ostatní, Vás bych si tak samozřejmou věcí urážet nedovolil): opět to nemá co dělat s rasou či místem původu. Úplně stejně se na to dívá leckterý domácí a zaručeně árijský volič ČSSD nebo KSČ(M).

          1. O tom je prave ta Sarrazinova kniha. Porovnava mj. integraci ruznych skupin obyvatelstva a zivot na socialnich davkach i arijskych socialu. Je tam mj. i jidelnicek s klobasou, ze ktereho se mohli slunicka posrat.
            Ale i u nas se sockam plati najem v libovolne vysi, nejaka kacka k tomu, chcipnout hlady a mrazem vas nenechaji. A donutit k praci nedokazi. Furt se nekdo rekvalifikuje a jediny kdo z toho ma prospech jsou ty rekvalifikacni agentury. Firmy se o5 pri 5% nezamestnanosti perou o praceochotne obyvatele.
            V jizni casti EU je udajne mladych nezamestnanych kolem 50%. Predpokladam, ze umi cist, psat a pocitat a basic English.
            Uznavam, ze takovy nekvalifikovani pracovnici nemaji co nabidnout proti lekarum (gynekologum) a inzenyrum (expertum na zbrane a vybusniny). A te spouste pracovitych zen v satcich co rozhodne nezustanou s 5 detmi v domacnosti.
            Jo a je taky divne, ze najednou ten pracovni trh neni treba chranit jak bylo jeste nedavno nutne pred ost untermenschen.
            Myslim, ze pokud by treba Svobodni to tema uchopili s jasnymi hesly: ne Euru, uprchlikum, Schengenu, EU, tak by se z toho dalo 10% vytriskat. TOP 09 uvada, ODS jede ze setrvacnosti a lidovci pri vetsi volebni ucasti nebudou tak silni.
            Jesitneho mstiveho lhare z Hradu pak porazit jeho vlastnimi zbranemi. Populismem. Bez toho arogantniho papalastvi a vseznalkovstvi.
            Kdo se toho ujme nemam tucha. Ten Horacek je asi prilis kavarensky slunickovy. Ale jestli se kluci socansti a lidovi a agroferovi neshodnou, tak to Zeman bude mit snadnejsi a tech poslednich 5 let jeho prezidentury bude jeste zabavnejsich.
            Teda mozna to bude mene protoze prijde ta 3.svetova jaderna, ze…

            1. 10 % by se z toho sice vydojit dalo, ale má to háčky. Osobně vidím jako hlavní tyto dva:

              – takový populismus by byl IMHO popřením toho, za co se Svobodní od svého vzniku označují. To by pravděpodobně vedlo k úbytku části hardcore voličů, ale i členů a sympatisantů, které strana dlouhodobě potřebuje pro svoje fungování.

              – takový populismus sice umožní krátkodobě shrábnout nějaké hlasy, ale ne dost na zásadní změny trvalého charakteru. Dokud nebude nějaká výrazná poptávka po svobodnějších poměrech, tak následující volby Svobodní projedou a jejich nástupci případné změny k lepšímu obratem zruší.

              V současné době je potřeba hlavně osvěta a vzdělávání. zaměřené na to, aby lidé dokázali kriticky přemýšlet, nenechali se před volbami (tak snadno) oblbnout a podporovali svobodnější uspořádání, než je to současné. Až bude existovat tato poptávka, má cenu přemýšlet o politických stranách, vítězství ve volbách a zásadních změnách. Proto se kloním k názoru, že existence Svobodných jako politické strany a jejich účast v soupeření s ostatními stranami jsou poněkud předčasné, alespoň pokud se jedná o celostátní úroveň. (Něco podobného si ostatně myslím i o KČ a restauraci monarchie.)

        2. Ženská v Dubaji se možná může pohybovat někde po veřejnejch lidnatejch místech a to na ni stejně budou zírat jak na vetřelce. Vsadím boty že zalézt někam mimo tak ji někde zatáhnou do prvního vchodu, znásilněj a za to ji ještě zavřou. Nebylo náhodou pár takovejch případů?

          1. O velmi se mylite.
            I ve vnitrozemi Emiratu je mozne spatrit spore odene devy nejen v hotelovych resortech ale i vsi verejnosti pristupnych nakupnich centrech.
            Korzovani v temnych ulickach se tam moc neprovozuje, vetsinou se jezdi autem, taxi, metrem.
            Ostatne i v nasich koncinach se sem tam takova vec prihodi nejen v temnych ulickach…

      2. Když jste takový fanda potřebného vymírání, nechtěl byste laskavě vymřít co nejdřív i s celou svojí rodinou, aby zbylo víc prostředků pro mě a moji rodinu?
        Já totiž nehodlám vymřít jen kvůli tomu, že by se to některým globálním bankéřským zmrdům velice hodilo. A že za tím účelem najali různé pisálky, kteří ekonomicky, ekologicky, nebo sociologicky obhajují masivní redukci populace a dost idiotů jim tyhle kecy žere (ať už jde o ekonomické neoliberály nebo ekofilní pomatené milovníky přírody a zvířátek).

        Zajímavé je, že fandové masivní redukce populace zcela neopodstatněně předpokládají, že se vymírání bude týkat zásadně těch druhých, zatímco oni i jejich rodiny zůstanou naživu.
        Rovněž vaše ztotožňování s gottwaldovským heslem „Dědeček a babička nám ujídají chlebíčka“ moc nechápu. Protože hned poté, co dědečky a babičky odvezou do „táborů důstojného stáří“ kde dostanou svoji kyanidovou injekci někdo může prohlásit, že i Deacon a jemu podobní ujídají chlebíčka a zase jsme u toho proklatého Niemöllera.

        ps: ptát se někoho ze zmrdí bankéřské elity (Thilo Sarrazin) na cokoliv související s lidmi má asi takový význam jako ptát se kanibala co si myslí o zákazu pojídání druhých lidí.

    6. Vaše matematika není příliš v souladu s realitou. 6-8 dětí na rodinu je totální nesmysl. O 21 milionech dětí každý rok nemluvě – tušíte vůbec, jak dlouho trvá těhotenství? :-O Já nebydlím v Německu, ale v Holandsku a v mém okolí (pravda, žádné ghetto a netvrdím, že representativní vzorek populace) mají muslimské rodiny typicky stejně nebo spíš méně dětí než rodiny křesťanské.

      Velký problém je míchání problematiky islamismu a běžné kriminality. Ano, různí pouliční kriminálníčci v současném Německu či Holandsku jsou velmi často (matrikoví) muslimové. Většina z nich nejspíš neví, jak vypadá mešita zevnitř a kdyby se je podařilo vymýtit, tak jejich místo zaujme nějaká jiná skupina, definovatelná třeba etnicky (Ukrajinci, Srbové, Albánci) nebo i jinak (např. příznivci nějakého sportovního klubu či motorkářského gangu napříč etnickými skupinami)

      Další věc, kterou zanedbáváte, je velmi nerovnoměrné rozdělení té přistěhovalecké populace – většina je koncentrována ve velkých městech. A aniž bych sdílel páně Hitlerovu představu o zdravém venkovském jádru národa, tak pro větší část území (a asi i výrobních zdrojů) ty these o převaze imigrantů neplatí. Pokud by imigranti neměli na své straně stále silnější státy a jimi organisované přerozdělování, buď by byli okolnostmi donuceni k bezproblémovému zařazení, nebo by splakali nad výdělkem. Primární problém je současná podoba států – imigrace je jen dílčí záležitost, na které se ty průsery dobře zviditelňují. Ono je výrazně snažší, svalovat něco na „pár čmoudů“ než žít s myšlenkou, že desítky procent lidí, které každý den potkáváme, jsou ochotny hlasovat pro levičácké svině. A nenechte se okecat – kdyby nebylo imigrace, ty svině by si našly jiné skupiny jako záminku pro neustálé utužování své moci.

      ad 3 – Souhlasím s tím, že střední Evropa má pořád slušné šance, ale definoval bych ji jinak*. Chce-li se Srb (stejně jako třeba Hotentot) přistěhovat do vedlejšího domu a normálně tu žít, nic proti. Ale Srbsko jako stát do středoevropského kultruního okruhu nepatří. To už do něj daleko víc patří Bosna a Hercegovina. Srbové ať se bratříčkují s Rusy a do střední Evropy se nes..ou. Doporučuji vyhledat jak se vstřícný postup vůči srbskému státu před více než sto lety vyplatil Rakousku-Uhersku. U Poláků také existují značné kulturní rozdíly dané historickým rozdělením, i když je pravda, že transfery obyvatel po druhé světové válce a přece jen vyšší celková úroveň to dost rozmělnily.

      ____
      * takto: https://krabice.wordpress.com/2016/05/03/ani-zapad-ani-vychod-svobodna-mitteleuropa-mezi-extremy

  4. > prosím zamyslete se, o kolika stabilních státech v Africe či arabských vynálezcích jste slyšeli.

    Co třeba Abú Abd Alláh Muhammad Ibn Músá al-Chórezmí Abú Dža’far?

    1. (Ono hlavně zní celkem komicky, když se občan České Republiky výsměšně táže na dlouhodobou stabilitu Egypta…)

      1. Prijde vam Egypt, ve kterem jen v poslednich par letech probehl islamsky a vojensky prevrat jako stabilni? Navic je tato 90-ti milionova zeme na pokraji hladomoru, coz pridelava vrasky dokonce i Izraelcum a ackoliv tyto dve zeme spolu jiz nevalci, rozhodne nejsou best-friends-forever. To si myslim vyrazne dokresluje vaznost situace, ve ktere se Egypt nachazi..

        A co koptska mensina, myslite si, ze by s vasim nazorem o stabilite souhlasila?

        1. Spis mi dela vrasky to, ze egyptskemu prezidentovi Mubarakovi na stara kolena nepomohlo ani to, ze byl vlezdoprdelka USA, ktera se ujala moci „zahadnou“ politickou vrazdou, stejne jako nepomohlo na stara kolena Kaddafimu usmireni se Zapadem a vyplaceni odskodneho za Lockerbee anebo Hussajnovi nepomohlo, ze se zeptal napred americke velvyslankyne, jestli USA nebude vadit, kdyz obdari Kuvajt pratelskou navstevou a dostal ujisteni, ze to vadit nebude. Hussajn Velkemu Bratrovi uveril a nasledne se pohoupal na sibenici.
          Problem Egypta neni tak ani vnitrni problem Arabu, jako spise vnejsi problem Zapadu, tj. ze se jeho rezim se znelibil Velkemu Bratru a ze prodelali barevnou revoluci ne nepodobnou te na Ukrajine…
          Pokud se vytahujes nad Egypt jen proto, ze oni maji obcanskou valku za sebou amy ji mame pred sebou, tak at ti ten optimismus vydrzi dlouho…

          1. Re: zrg1
            24.10.2016 v 13:20

            Ja do Egyptske kuchyne vidim jen malilinkaty kousek. Ale pamatuju se, ze na podzim 2010 delal Egypt pomerne velke nakupy vojenskeho materialu. Taky jsem se k tomu chloupek nachomytl a co cert nechtel, americane s temi svymi nabidkami byli odsouvani na druhou kolej.

            No, a pak takova nahoda v lednu 2011 se to tam cele prevratilo…

            1. a ted se to tam prevraci znovu, Egyptani se slavnyma francouzskyma Mistralama, co USA zakazali prodat Rusum, delaji s Ruskem spolecna vojenska cviceni a neni vyloucena stala ruska vojenska posadka a vojenske letiste.

              http://www.strategic-culture.org/pview/2016/10/23/russia-egypt-hold-military-exercises-expanding-middle-east-foothold.html

        2. A já si zase myslím, že ač to nebude po chuti zbytku nevymlácených, nepostřílených a nepověšených kryptosluníčkářů, libertariánů a kryptoneomarxistů, tak budeme muset jako střední Evropa /netvrdím, že zrovna V4 a spřízněné státy/ postupovat cestou a dle příkladu Izraele – do našich podmínek upravenou formou.
          7,5M stát, obklopen arabskou divočinou, primitivy a netáhly, se poměrně úspěšně brání neustálým výpadům z jejich strany a ještě k tomu zvládá velký technický vývoj, pokrok a výstavbu prakticky na všech polích lidské činnosti. Při tom všem je ale zajímavé, že si do své země /na práci/ spoustu arabů pouští, obchodují s nimi a ještě zvládnou realizovat spoustu věcí po světě, myslím tím Mossad a další složky, o kterých ani nevíme.
          Máme jen jeden problém a to ten, z čeho cosi podobného, jako praktikuje Izrael, v naší demografické a hospodářské situaci financovat. Musela by jít kompletně do prdele celá vláda a nastoupit krizová, někdy zvané úřednická a složená z lidí bez větších vazeb – z prostého důvodu, aby po pár měsících otrkání a zjištění, jak je na tom tento stát finančně dobře, nezačala krást ve stovkách miliard jako tihle.
          Kromě toho by museli být do jednoho a dlouhou dobu uvězněni všichni „podnikatelé“ typu Babiše, Bakaly a dalších, kteří zajišťují spolehlivý odtok biliónů korun směrem ven a zajištěn veškerý jejich majetek, který je výsledkem rozkrádání bohatství tohoto státu a okrádáním pracujících – v malém podnikajících lidí, oněch dolních, cca 9,99 miliónu lidí.
          Ano, já vím, že je to utopie, která by se dala snad mírně zreálnit dalším, velmi velmi krvavým a radikálním vojenským převratem s armádou, stojící na straně toho 9,99M lidí, převratem ne nepodobným roku 1973 v Chile. Dodnes si pamatuju, jak Pinochet nechal nahnat pozatýkané komunistické předáky, funkcionáře i přímo Allendovy lidi na nějaký, opravdu velký stadión, připraven tam měli improvizovaný soudní tribunál, velmi mnoho dokumentů a popravčí četu. Prezidentský palác rozstřílel palbou tanků a zřejmě počítal, že tam zařve i Allende, což se šťastnou náhodou stalo. Naše média tehdy psala, že zahynul se samopalem v ruce při obraně prezidentského paláce, ale pravda byla taková, že ho po jednom tankovém výstřelu zabil kus betonu, resp. urval mu hlavu, co se nikdy nenašla. Sledoval jsem tenkrát útok i další dění v přímém přenosu, převzaté od CNN/BBC na zde zachytitelné ORF1/ORF2, běželo to v podstatě synchronně. Redaktor ORF tenkrát, po asi 3h úseku live podotkl, že jen za ty 3h bylo přímo na místě hromadně popraveno několik tisíc lidí. Byly tam i záběry velkých vojenských nákladních valníků, plných mrtvol. Později, cca asi po dvou týdnech od nástupu Pinocheta, jsem se dověděl z téže televize, že přímo na místě, jen na tom stadiónu bylo popraveno okolo 30.000 vysoce postavených lidí, funkcionářů strany a další popravy probíhaly na několika dalších místech.
          Pinochet se s tím tehdy opravdu nesral a vypálil tam to komunistické hnízdo do základů, vymlátil je až na několik tisícovek ukrytých jedinců úplně všechny. Okolní země měly takový strach, že se nikdo neodvážil intervenovat či cokoli namítat. Organizace celého převratu byla údajně do detailu připravena už dlouho předem v CIA, proběhlo tehdy i jméno toho dobrého člověka a sekce, co to tak dobře naplánovali. Socialistická vláda v relativně bohatém Chile hrozila infikovat další latinskoamerické země, s odstupem času možno napsat, že bohužel úspěšně..
          Jedině tato, napohled krvavé opatření Pinochetovi umožnila vrátit té zemi, bohaté např. na měď a další žádané komodity její status a hospodářskou prosperitu, která za necelé tři roky vládnutí Allendovy komunistické kliky značně utrpěla.
          Vyvolal tehdy atmosféru trvalého strachu lidí o život, minimálně těch, kteří by snad měli jen myšlenky na návrat socialismu. Ta atmosféra mu umožnila v klidu, bez vynakládání značných prostředků realizovat všechno to, co Pinochet potřeboval.
          Pamatuju si poměrně přesně, že náš tehdejší normalizační režim Pinochetovi logicky nemohl přijít na jméno – dokonce náš režim bojkotoval nákup chilské mědi od Pinochetovy vlády a halasně do v médiích deklaroval.
          Toto nakonec vyústilo v jeden z největších průserů československého elektrotechnického průmyslu – nahrazování elektrovodné mědi hliníkem, kde se jen dalo. Měď byla díky dobrovolnému „embargu“ z naší strany na její dovoz tak úzkoprofilová, že si to neumíte představit. Za krádeže, či jen pokoutní shánění měděných kabelů ze staveb, kde nutně musely z technických důvodů být, případně technicky nezdůvodněné montáže do bytových jednotek sázela tehdejší justice hodně vysoké tresty. Pokud v novostavbě revizní technik objevil měděnou instalaci a byl to zároveň hajzl, tak do revizní zprávy místo hliníku doopravdy napsal měď a tím majitele baráku v podstatě odsoudil k nepodmíněnému trestu odněti svobody v délce nejméně 3 let.
          Dokonce vymysleli i způsob lakové „smaltované“ izolace pracně, na malé průměry tažených hliníkových drátů pro vinutí menších motorů, transformátorů, cívek magnetických ventilů a např. i větších vzduchových tlumivek s nutným větším průřezem drátu do reprosoustav i jinam, do výkonové elektroenergetiky. Do výhybek reprosoustav, vyráběných v Tesle ValMez nějaký „zlepsšovatel“ vymyslel ještě i pro úsporu HLINÍKU tlumivky na běžných, ale průřezem malých trafojádrech. To se při vyšším příkonu magneticky přesytilo, protože to byly ty nejlevnější trafoplechy a výsledkem bylo slyšitelné, specifické a ohavné zkreslení, po jehož původu občas servisáci marně pátrali, protože zákazník zpravidla do opravny přinesl zesilovač, o kterém se domníval, že zkreslení způsobuje. Opravář ale shledal zesilovač zcela v pořádku a to, že by původcem zkreslení mohly být samotné výhybky tehdejších soustav /mimochodem s poměrně kvalitními reproduktory, na tu dobu!/, to absolutně nikoho dlouho nenapadlo. Až po nějakém čase /po asi desáté podobné stížnosti/ jeden hloubavější opravář z firemní záruční opravny Tesly Eltos z Kroměříže:-), jemuž byla nf elektronika a elektroakustika zároveň koníčkem:-) požádal pána, co přinesl opravit domněle zkreslující zesilovač AZS217, aby laskavě přivezl i reprosoustavy, které k němu připojuje. A ejhle, nejenomže pánovi v prodejně doporučili třípásmové soustavy s poloviční impedancí, ale i zbytečně trojnásobným příkonem, než bylo pro zesilovač doporučeno, ale naštěstí to AZS217 díky předimenzovanosti příliš nevadilo /4R vs. 8R/. Ale soustavy skutečně po připojení k AZS217 slyšitelně zkreslovaly už při příkonu okolo 10W a současně bylo jisto, že je zesilovač v pořádku. Po otevření soustav ještě v záruce to bylo naprosto jasné. Šlo o zvukově poměrně dobrý, povedený i prodejně dost úspěšný model, který se vyráběl už asi jednu pětiletku /ARS940, nebo ARS945, cca 30L třípásmovka charakteru studiového monitoru/. Podle podrobné dokumentace, co jsme v opravně měli od T-VM k dispozici i podle toho, jak jsem tyto soustavy z dřívějška znal, měla být třípásmová výhybka 12dB/okt. osazena svitkovými krabicovými MP bloky na 160V a vzduchovými tlumivkami. Ty měly být v originálu na pozici basové tlumivky vinuty silnějším měděným drátem Ø1,4mm /než bylo obvyklý Ø 0,8-1mm/ proto, aby nedocházelo ke ztrátám na citlivosti již tak málo citlivého hloubkového systému /ARN664-88dB/W/ a potažmo vlastně i „rozhození“ kmitočtové charakteristiky celé soustavy.
          Věděl jsem už z dřívějška, že měď 1,4 byla v tlumivkách celkem bez vlivu nahrazena pracně připojovaným hliníkovým smaltovaným drátem Ø 2mm. Ale tady, v tomto konkrétním případě a asi i celé velké sérii byly „inovovaně“ MP bloky nahrazeny ne bipolárními, ale obyčejnými polarizovanými elektrolyty a místo vzduchové tlumivky na basech a jedné středové seděly ve výhybkách tlumivky na malých trafojádrech EI20 a ještě skládané bez bezpečnostní mezery proti přesycení. Čuměl jsem na to jak blázen, bedny v záruce, majitel nasraný jak brigadýr a co včil. Originál původní výhybky ve skladě nikdy nebyly, na co taky, poruchové to prakticky není. A samostatné vzduchové tlumivky jako ND byly permanentně nafasovány personálem opravny k soukromým účelům – včetně mě…Nakonec hodně pomohlo pracné rozebrání trafojader, jejich přeskládání tak, aby bylo možné vytvořit mezi E a I plechy vzduchovou mezeru a bylo také nutno doplnit na každou z nich dalších asi 40 závitů téhož drátu, protože po přeskládání klesla indukčnost asi o třetinu, ve prospěch odolnosti jádra proti přesycení. Drát naši nákupčí sehnali přímo ve VM. Pájet jsme to uměli, byla na to speciální kapalina. Dělalo se to asi tak na 50-70 párech beden – těch majitelů, co nebyli tetřevi a to zkreslení slyšeli. Hned po asi 10. upravovaném páru se psalo do VM, že jsou na to příšerné stížnosti a už o tom věděli z jiných opraven, prý to budou řešit většími jádry s mezerou…mezitím se to kvůli pracnosti a normohodinám muselo rozepisovat na jiné zakázky, jinak jsme si nevydělali ani na teplou vodu. Část nám pak z VM refundovali hromadou ND navíc. Hrozný oser a jen kvůli jednomu iniciativnímu, stranickému blbovi /kromě Pinocheta, žeano/.
          Tak vlastně „Pinochet“ nepřímo ovlivnil pokurvení výrobků jednoho z oborů elektroniky v ČSSR, který jsme asi jako jediní z RVHP uměli dobře :-). Ve skutečnosti jsme si to pokurvili sami, díky soudruhům, vlastní blbosti a díky „zlepšovatelům“, které jsme měli vyznamenat, odměnit a ihned poté zastřelit k zábraně dalších škod. Vymysleli i extra způsoby připojování, svařování a lisovací mechanické spojování takového drátu, jeho chemické odizolování, pájení jinak nepájitelného hliníku i jiné způsoby vinutí – byl to celý samostatný výzkumný obor.
          Několik takových kuriozit – zmíněných výhybkových tlumivek a pár transformátorů od asi 300VA nahoru a dva motory mám schované na půdě, jako odstrašující příklad pro další generace. Ty průsery, co byly s vyhořelou elektroinstalací díky „tekoucímu“ hliníku, co uhýbal pod tlakem svorek, přechodovým odporům a korodujícím galvanickým článkům při neodborném spojení se stávající mědí – dnešní starší i střední generace to ještě pamatuje, jak se to pod rukama lámalo po dvojím ohnutí o 180°. Tisíce těchto pochybných instalací jaksi funguje ještě dodnes a v tisících bytů hromadné výstavby. Staré hliníkové instalace /ale i odfláknuté nové/ jsou dodnes nejčastějšími příčinami požárů, úrazů, poškozených vytavených vedení, svorek, jističů atd.
          Dokonce, v případě nahrazování „vlastně nepotřebné“ mědi u vnitřních, nástěnných plochých PVC kablíků, používaných pro natloukaná vnitřní telefonní vedení RPD i místního rozhlasu /tedy malá napětí 30-100V, malé výkony do cca 5W a zanedbatelné úbytky/ šli až tak daleko, že byl Cu drát Ø 0,5mm nahrazen pocínovaným železným drátem Ø 1mm..
          Omlouvám se..

          1. Krasne. Sice jsem tomu vubec nerozumel jak jste presel z toho stadionu, ale zajimave pojednani o tom jak dobu medenou nahradila doba hlinikova a jake to melo nasledky.

          2. Obavam se, ze pilire na kterych stoji Izrael nejsou prenositelne na zadny jiny narod. Jejich mix militaristicky-socialne-nabozensky-centralistickeho statu s celosvetovou diasporou, ktera ho brutalnim lobbingem a astronomickymi dotacemi drzi pri zivote je naprosto neopakovatelny.

            Mi by uplne stacilo, kdyby se nam podarilo odstavit Sobotku a spol. presvedcit lidi, ze musime okamzite z EU a NATO a okamzite dat do poradku vztahy s Cinou a Ruskem, pricemz sice kratkodobe ztratime par dotaci a klepani po ramenu od Merkelove, ktea jde stejne do pici, ale dlouhodobe se nam otevrou globalni trhy a Cina, ktera ma 1000x vetsi potencial nez cele USA+EU dohromady. Bohuzel, Cesko je geopoliticky neustale 50-100 let pozadu. To mame od doby Husitske, kdy vsude ve svete kvetla renesance, obdiv k Antice, v hudbe nadherne polyfonie, uzasna literarni dila a obrazy a u nas Taboriti umeli akorat tak unisono ktoz su bozi bojovnici a nahazet civilisty v Kutne Hore do stol zaziva. Porad zijeme v dobe SSSR a porevolucniho opojeni, akorat nam zpetne nedochazi, ze Samet nebyl zadna :ukradena revoluce:. ale jedna z mnoha barevnych revoluci,, ktera byla pozoruhodna snad jenom tim, ze vladnouci komanci se az na par dedku typu Jakes a Stepan okamzite zorientovali a poslouzili po prevratu Americanum jako zaklad pro budouci elity naseho statu, spolu s ozralym breptou Havlem, ktery byl po smrti Olgy najednou desetinovy – proste prazdna vyhorela loutka, jako vsichni politici Zapadu.

            Jen pro pripomenuti – Vaskova pamatna rec 89:

            Připravujeme koncept důkladné ekonomické reformy, která nepřinese sociální stresy, nezaměstnanost, inflaci a jiné problémy, jak se někteří z vás obávají.
            Svádět všechno na předchozí vládce nemůžeme nejen proto, že by to neodpovídalo pravdě, ale i proto, že by to mohlo oslabit naši povinnost samostatně, svobodně, rozumně a rychle jednat…
            Všichni chceme republiku, která bude starostlivě pečovat o to, aby zmizely všechny ponižující přehrady mezi různými společenskými vrstvami, republiku, v níž se nebudeme dělit na otroky a pány.
            Toužím po takové republice více než kdo jiný.
            Náš stát by už nikdy neměl být přívažkem či chudým příbuzným kohokoliv jiného. Musíme sice od jiných mnoho brát a mnohému se učit, ale musíme to po dlouhé době dělat zase jako jejich rovnoprávní partneři, kteří mají také co nabídnout. Jsou lidé, kteří kalí vodu a panikaří, že se bude zdražovat. Dávejte si na ně pozor!
            Ptáte se s údivem, jestli bude inflace, jestli bude zdražování? Mnohokrát a jasně tato vláda řekla ve svém programovém prohlášení, včetně dalších dokumentů a ministři na tiskových konferencích, že jejich úsilím je, aby přechod od neekonomiky k ekonomice byl pokojný, bez sociálních aspektů, bez návaznosti nezaměstnanosti, bez jakýchkoliv sociálních krizí nebo podobně.
            Jestli se sem tam pohne cena cigaret nebo něčeho, to v téhle chvíli nevím, zatím je snaha, aby se nehýbalo nic, alespoň v nejbližších měsících.
            Žádné gigantické zdražování nebo dokonce nezaměstnanost, jak to panikáři systematicky šíří, nic takového nepřipravujeme.
            Již nikdy do žádného paktu nepůjdeme. Podle mého mínění nesmí náš stát šetřit na investicích do školství a kultury…
            Také náš mnohokrát deklarovaný úmysl provést reformu tak, aby nevedla k velkým otřesům, velké inflaci, nebo dokonce ke ztrátě základních sociálních jistot, musí naši ekonomové přijmout prostě jako úkol, který jim byl zadán.
            Zde neplatí žádné NEJDE TO.
            Komunisté vás budou strašit nezaměstnaností, není to pravda, ničeho se nebojte.
            Dvacet let tvrdila oficiální propaganda, že jsem nepřítelem socialismu, že chci v naší zemi obnovit kapitalismus, že jsem ve službách imperialismu, od něhož přijímám tučné výslužky, že chci být majitelem různých podniků… Byly to všechno lži, jak se záhy přesvědčíte, protože tu brzy začnou vycházet knihy, z nichž bude zřejmé, kdo jsem a co si myslím.
            Slibuji vám, že funkci prezidenta vezmu na jedno funkční období, ale pak bych se chtěl věnovat práci dramatika. Také vám slibuji na svou čest, pokud se za mého volebního období nezlepší životní úroveň v ČSFR, sám odstoupím z funkce.
            V budoucnu se podle mého mínění musí prezidentský úřad vymezit. Prezident nemůže mít tak velké pravomoci, jaké má dnes. Pro mě není rozhodující, s jakým slovem jsou sociální jistoty spojovány, ale to, jaké jsou. Já si představuji, že by měly být daleko větší, než jaké poskytovalo to, co mnozí nazývají socialismem. Možná se ptáte, o jaké republice sním.
            Odpovím vám: O republice lidské, která slouží člověku, a proto mám naději, že i člověk poslouží jí.
            Za svůj třetí úkol považuji podporu všeho, co povede k lepšímu postavení dětí, starých lidí, žen, nemocných, těžce pracujících, příslušníků národních menšin a vůbec občanů kteří jsou na tom z jakýchkoliv důvodů hůře než ostatní.
            Žádné lepší potraviny či nemocnice nesmí být výsadou mocných, ale musí být nabídnuty těm, kteří je nejvíce potřebují.

            1. S tim optimismem ohledne cinskeho trhu to nevidim tak jednoduse. Mam s Cinou jednu vlastni exportni zkusenost a tak nejak – nikdy vice. Cinani nejsou blbi, jsou sverepi, pracoviti a je jich jako sracek, takze jakoukoli technologii jim dodat, je jako krmit v obyvaku tygra. I blba CocaCola mela nekolik desitek let problem presvedcit Cinany, aby misto debilnich caju zacali pit cernou sracku. Musela cekat na celou novou generaci, ktera teprve tu sracku zacala konzumovat a i tak je to za uplne jine ceny, nez by si Cola predstavovala. A to je kurva velka company. Dneska uz Cina vyrabi temer vsechno a co ji vice zajima, nez nejake produkty, jsou spise platformy. Fabriky, puda, zdroje. Venku.

            2. pico, v kutny hore naopak nahazeli civilisti do sachet tabority. Proto se ty sachte rikalo Tabor, debile.

          3. Jo.
            Po dvojtečce za číslovkou 89 text vytesat do mramorové desky, pozlatit a nerozebíratelně přimontovat na současnou desku toho zmrda, jestli nějakou má, ten „skromný pán“, co jezdil „do práce v pivovaru“ Mercedesem.
            A ještě jednou pak vygravírovat do popravčího meče a tím stínat hlavy současných i minulých, takzvaných politiků.

      2. Nekde jsem cetl, ze geneticky vyzkum v Egypte odhalil, ze soucasne obyvatelstvo nema s puvodnimi z doby faraonu nic spolecneho. Zrejme soucasne obyvatelstvo vymlatilo to puvodni. Takze pokud jde o Egypt, pak je asi vhodne si ujasnit, jestli se bavime o narodu, nebo o uzemi.

    2. Jo, to byla takova doba v arabskych statech, kdy smela veda na chvili existovat… On zil nedlouho pote, co si muslimove jeste byli ochotni vyzdobit lazne obrazkama polonahych zenskych… https://en.wikipedia.org/wiki/Qasr_Amra

      Pak prisel pokrok a se vsemi takovymi vystrelky bylo nalozeno podle islamskeho prava. No, jeste, ze se zachranily alespon nejake historicke spisy a pamatky.

      Jo a on nebyl arab, ale Persan.

    3. Abú Bakr Muhammad ibn ‚abd al-Malik ibn Muhammad ibn Tufajl al-Qaísí al-Andalusí? :) Je docela pozoruhodné, že jeho kniha Živý, syn bdícího je docela zajímavá i po těch stovkách let.

      1. Syn Tufajlův byl vynálezce?

        1. Nevím jestli považuješ tehdejší medicínu za vědu.

    4. Pockejte, vy opravdu vytahujete ucence z 9. resp. 12.stoleti? Nehlede na to, ze v techto dobach Islam cerpal ze vsech kultur, ktere si podmanil.. jakmile jejich zdroje poznatku dosli, vyvoj skoncil.

      1. Já vytahuju ty, na které si vzpomenu, což chtěl autor.

  5. > zazobaná německá rodinka se rozhodne páchat dobro a adoptuje si migráčka

    Pokracovani jako tady?
    Migrant foster mum reveals her horror at discovering ’12-year-old refugee’ in her care is actually a 21-year-old Jihadi

    1. Ten pocit byt ‚lepsi-clovek‘ (terminus technicus) musi byt proste extaticky raus, jinak si nedokazu vysvetlit, co ty lidi vede k tomu delat takovy voloviny v perspektive ‚ja jsem lepsi clovek a ucet za to vse soupnu svym vlastnim detem a vnukum‘.

  6. Zkuste tenhle film – http://www.csfd.cz/film/398799-uz-je-tady-zas/prehled/

    Mohlo to být ještě drsnější, ale i tak se mi celkem líbil. Knihu jsem zatím nečetl, počítám, že ta bude ještě lepší, jak už to tak bývá.

  7. a) nic by neprasklo proto, že soukmenovci (Murdoch a spol.) vlastní drtivou většinu velkých vydavatelství a televizí na celé zeměkouli. Tudíž pravda se nemá jak dostat mezi prostý lid. Média jsou od svého vzniku určené k ohlupování a manipulování, což většina lidí nebyla schopná doposud prokouknout a nechali si namluvit, že po pádu komunistů už je v televizi jen čirá pravda.
    Tu hrstku lidí kteří se snaží šířit pravdu alternativními cestami (a neustále čelí trestním oznámením na popírání a hanobení) pak označí za konspirativní blázny, čemuž uvěří 99% ovčanů bez ohledu na inteligenci a vzdělání. Takže vám v klidu projdou celoplanetární zločiny jako Válka proti „terorizmu“ nebo genocida Evropanů pomocí importu výborně vycvičených žoldáků z ISIS, tzv. „uprchlíků“. Jen doufám, že jim neprojde ta 3. světová.

    b) vyšlechtit nadčlověka samozřejmě nelze, ale zkurvit vyspělou společnost smícháním původního kvalitního genofondu s podřadnějším ze třetího světa, lze naprosto úspěšně. Takže Kalgeriho plán funguje, zvlášť když v rámci inkluze budou zbylí inteligentní jedinci vychováváni spolu s primitivy v jedné třídě. Stačí jen pár nevzdělatelných hnědočechů nebo arabáčů a ti zcela rozvrátí výuku ve třídě a zničí jakoukoliv snahu těch posledních snaživých žáčků o dosažení vzdělání. Neslyšeli jste nikdy termín „bílý cikán“ ?
    Výsledkem výchovy chytrých dohromady s primitivy není polepšení primitivů (jak nám nalhávají), ale proměna chytrých v primitivy. Viz americké školství, podkud tam nechcete mít z potomků bílé gangsta negry závislé na drogách tak je nutné dát vaše děti do drahé soukromé školy. Čili systém primitivizace bílé populace v inkluzivních školách byl úspěšně vyzkoušen v USA, teď ho jen importují do Evropy a ČR.

    c) S izraelci si nedělejte iluze. Ti naopak velice jásají nad přílivem snásilňujících a vraždících džihádistů do Evropy, protože tímto se z jejich problému s araby stane i náš problém s araby, takže kromě sionistických USA získají dalšího mocného spojence v boji proti původnímu obyvatelstvu kterému izraelci ukradli území. Podle některých alternativních zdrojů dokonce izrael masivně podporuje uprchlickou vlnu do evropy.
    Taky je zvláštní, že tzv. „Islámský stát“ vraždí výhradně muslimy a křesťany v poměrně sekulární Sýrii a ačkoliv je na hranicích Izraele, tak přes hranice od nich nepřelétla jediná kulka. Čímž se ISIS naprosto nepochopitelně odlišuje od ostatních arabských sousedů, kteří do Izraele vždy s radostí importují rychle letící olovo, kdykoliv k tomu mají příležitost.

    1. 99% ovčanů bude duverovat elitam presne tak dlouho, dokud jim elity zajisti chleb a hry.

      Je pro me s podivem, ze lidi, kteri jsou ochotni vrazit tolik usili do kokotin, typu kariera, barak, auto, dovolena, hypoteky, uvery a podobne nejsou schopni zkontrolovat, kdou ze to vlasnte jsou ty elity u kormidla a kdo ze to dovedl ekonomiku do stadia sklonku pyramidove hry, kdy kazdy den iluzorniho blahobytu je podminen chrlenim dalsich a dalsich penez do uz tak nafouknute hyperbubliny na dluhopisech a cennych papirech.

      Kazdy s inteligenci vetsi nez dite materske skoly musi vedet, ze kazda pyramidova hra krachne a cim je ta hra vetsi a trva dele, tim vetsi je vysledna skoda. A tahle hra se hraje 30 let a za tu dobu do sebe vtahla celou zemekouli lidi!!!

      Proste lidi tomu neuveri, i kdyz to vidi dnes a denne primo pred ocima. Dokud uvidi kostelecky parek v akci v Lidlu, tak neuveri. Az ho uz neuvidi, ani v akci, ani bez akce ani v Lidlu, ani nikde jinde, a nepujde sehnat, ani na cernem trhu za 1000 Euro, tak to uz bude trosku pozde.

      Ale kazdy kdo neco vi o letadlovych hrach musi vedet, ze ta chvile musi zakonite nastat.

  8. ještě že náš balkánistán je tak zbídačený a chudý, že se sem kozomrdi nepohrnou :)

    na druhou stranu, ať si to němčouři pěkně vyžerou, byla to jejich volba, makrelu si zvolili sami, i když věděli že je to vyjebaná neschopná soudružka z DDR (pamatuju před 15 lety, když byla ještě ministryní zdravotnictví, jak si z ní ve wochenshow dělali němci prdel, jaká je to blbá píča)

    a panevropani nebudou, pokud přišlo kozomrdů 2 miliony a řekněme ještě 5 jich přijde, bude to celoevropsky stejně početná menšina, jako jsou u nás morgoši a to je ideál, protože to nemá být nic jiného , než bubák na dělníky a střední třídu, odporný hnus na který se ukazuje před dětmi prstem a říká „když se nebudeš učit, dopadneš jako oni“ případně „myj se ať nesmrdíš jak cigánské děcka“ :)

    to je cíl „elity“

    morgoši taky serou každého, každý normální člověk ví, že lidi z toho udělat nejde, ale nikdo se nesebere a nenažene je tam kam patří, protože v téhle míře se to dá ještě přežít

    1. Já bych ani neřekl, že v tomto případě jde o samotnou makrelu u vlády. Ten problém je daleko širší a dotýká se řadu let celé Evropy. Je smutné, že se doposud neoznačuje ten hlavní viník. Tudíž, kdo za to opravdu může. Tu a tam někdy se někdo někde prokecne, ale to je tak vše. Přestože jde o problém, který propukl už dávno, tak se mi začíná zdát, že podle médií tím hlavním viníkem bude Rusko s Putinem.

  9. NACHRICHTEN AUS KHALIFAT GERMANIA.
    Nepůjde vaše 13-leté dítě povinně do mešity?
    Tak vás učitel udá u místního Blockleitera a úřady vás opálkují mastnou pokutou.
    Příště už vám úřady dítě seberou.
    Wir schaffen das!

    Schüler lehnt Moschee-Besuch ab: 300 Euro Bußgeld
    LINK: http://www.mmnews.de/index.php/politik/86430-moschee-300

    1. Ovšem ten flastr by mu hrozil i kdyby dítě neposlal třeba co já vím, na školní exkursi do fabriky VW.

      Tohle nemá s islamismem nic společného, to je prostě průvodní projev státem nařízené školní docházky. A zrovna Německo je v tomhle jeden z nejhorších států v Evropě. Např. home schooling, který je jinde státem trpěn a „jen“ se mu hází klacky pod nohy, je v Říši natvrdo zakázán.

      1. Tak to je vážně k zblití :-(

        1. Jistě. Však já taky dlouhodobě tvrdím, že existence jednotného německého státu je nejhorší průser, který Evropu v historii potkal. Nebýt křesťan, tak asi doufám, že se za to Bismarck smaží v pekle v nejroztopenějším kotli ;-)

Komentáře jsou uzavřené.

D-FENS © 2017