Profesor T. - zpět na článek

komentářů 299

  1. „Seriál vytváří dojem, že policie smí kohokoli odchytit, zavřít do vykachlíkované výslechové místnosti a vyptávat se ho na všechno možné. Otázky mu mohou klást policejní i nepolicejní osoby. Všichni samozřejmě radostně vypovídají strýčkovi fízlovi a nikdo nemá advokáta.“

    Tak to jste Dfensi se asi hodně dlouho nedíval na žádnou zahraniční detektivku. To není totiž jen specifikum českého profízlovaného estébáckého prostředí nebo normalizačních detektivek. S policajty se žoviálně vybavují spostí podezřelí i v britských a německých detektivkách.

    A smích vás přejde když si uvědomíte, že je to jen masivní ideologická příprava ovčanstva na Evropu 2.0 ve které se obejdeme bez výdobytků sexistické machisticko-homofobní společnosti 20. století jako je advokát, obhajoba a vůbec nějaké dodržování práva. Erudovanost samosoudkyné s vystudovanou základkou, zato ideologicky uvědomělé, lesbické, klimakterické černošky, si nikdo nedovolí zpochybnit.
    A pokud vím tak v právu šaria se ke svědectví nevěřících kafirů taky nepřihlíží.

    Kinematografie od svého vzniku plnila jen a pouze roli ideologické masírky ať už šlo o to nadchnout mládež pro šaškování před lampasáky na buzerplacu (Copak je to za vojáka) nebo ji nadchnout pro utrácení celoživotních úspor rodičů v židovském burzovním kasínu (Vlk z Wallstreet).

  2. “Na dva pracovníky tak vycházejí dva nadřízení, v tomto ohledu se prostředí policie podařilo zachytit poměrně věrně.” Sqělé.

  3. Blázen s desinfekcí, to je vykrádačka Můj přítel Monk, ne? Běhávalo to tuším na Primě tak asi věčnost…

    1. Monk-a som mal celkom rád (bol prvý, ktorý mal takúto úchylku) a mám pocit, že oproti tomu T.-čku to je ozaj umenie a nie prachsprostá kopírka.

  4. Ještě jedna zajímavost, to že se nejdená o originál, ale jde o zahraniční licenci, to většina lidí tuší. Ale hlava mi nebere, že někdo vezme švédský seriál a přetočí ho 1:1 s českýma hercema. Kopie není jen název dílů, ale vše – scéna za scénou.
    Proč to někdo dělá mi je záhadou.

    1. To aby sa ušetrilo na scénaristovi, korektorovi a tak celkovo aby „el managíro“ v danej TV dostal pochvalu a drobné na účet za cost cutting v rámci výroby seriálu. A navyše pri takomto okopírovaní ani nemusíš namáhať mozog len sa to proste manuálne pretočí a prekecá po česky. Inak hľadal som „zrzavou kurvu“ a našiel som odkazy na nemeckú (abo rakúsku) verziu tohto seriálu.

      1. A nehledá ten televízor externí poradce? Já bych jim za tučnej podíl (no dobře, stačilo by 10 % z úspory) poradil, jak ušetřit ještě víc…je takovej proces, říká se tomu dabing :D

        1. Naopak, tohle je svym zpusobem genialni. Dabingem ten original zkurvis jen zcasti, zato kdyz ho pretocis, tak to zkurvis komplet. At zije Vizualni dabing.

          1. No to samozřejmě, ale hlavním cílem managora je nadělat (si) prachy, ne řešit úroveň zkurvenosti. Asi je nějakej nedostudovanej dyž mu to nedošlo, tak já bych mu poradil a trochu je podojil. Však peněz je v hentom šoubýznisu pořád dost, dyž je tam tolik netáhel, ne?

            Ostatně poněkud nechápu, z čeho jsou ty velký tisíce tzv. herců a jinejch komediantů u nás dneska živi. Člověk by čekal, že jak je henta globalízace a standardní média upadají, tak nebudou mít do čeho píchnout. Teda že jsou tady stovky obskurních divadel, rádií a podobnejch věcí, živený převážně z dotací a grantů, to vim. Když ale všichni tady ti komedianti pláčou jak jsou předření a běhají sem a tam z divadla do rádia přes televízor…no tak teď už to chápu, lidí co má televízor je stále míň, přesto stanic stále víc a točí se stále víc hoven jako tady Profesor a to jim asi dává vydělat na nejen chléb vezdejší.

            I když stejně netuším, jak se to zaplatí, s ohledem na výše uvedené musí docházet ke strašné devalvaci účinnosti televizní reklamy a s klesající sledovaností i cena reklamy. Že by taky nějaký dotace? Nejsou voni henty kinematotentononc fondy? Tak esli vítr nefouká odsud, bezpracně se přetočí no-name šmejd a podojí fond za že jako originální českou tvorbu co přispívá tomu rozvoji českýho kinematotencononc? Ale já nevim, školy na todle nemám, jsem jenom lopata od elektra :D

            1. Tu bude asi tlak na „pôvodnú“ českú tvorbu. Neviem ako u Vás, ale na Slovensku musia hrať od 1.1.2018 komerčné rádia 25% slovenskej tvorby a pre rádia pod RTVS (kde sa posiela koncesionársky poplatok) platí kvóta 35% a k tomu je tam určený čas, že kedy sa to počíta (6:00 až 24:00).

              1. Jo že to tady je na rádia to vim, z toho žijí všechny ty špinarky, davídci a jiný helenky, co kdysi něco navřískaly a doteď ten šrot točí dokola. Tuším že některý stanice s tím dlouho bojovaly (snad Beat?) a platily pokuty, většina se na to už vysrala a nějakej ten šmejd tam pustí, ať mají klid. Ale že by i na televízió?

                1. David, Gott nebo Vondrackova zadny kvoty nepotrebujou. At si o jejich tvorbe myslime co chceme, tak popularni a oblibeni zcela nepochybne jsou a Štancl je i talentovanej skladatel a textar.
                  Kvoty a tlacenky potrebuje hlavne takovej ten generickej moderni popik, jako bejvali Lunetici nebo Holki (jsem uz dinosaurus, no)

                  1. Lunatic Gods potrebujú tlačenku?

                    1. Neznas skupinu Lunetic, nebo jsem jen mepochopil vtip?

                    2. To sem neslyšel nikde tak dekádu, zatímco davídka a ostatní hrají některý stanice stále dokola každej den ten samej playlist.

                    3. To byl priklad. Jejich dnesni ekvivalenty jiz neznam, jsa dinosaurus.
                      David kvoty nepotrebuje, popularni je dost i bez nich.

                    4. Jasně, naši kluci zlatí v Naganu taky poslouchali Míšu:-).

                    5. Tak von asi hlavne rejzuje na muzikalech a ma snad i nejakou produkcni firmu, ci co.

                    6. A OSA, bych řek.

                    7. CNN
                      26.11.2018 v 22:55

                      No a OSA nás kruhem vrací na kvo-kvo-kvóty v rádiu :)

                    8. OSA zastupuje o tři řády více zahraničních autorů než domácích.

                    9. Tak voni zastupují i neexistující autory ;-) To je líheň zmrdů naprosto nevídaná.

                    10. Poměrně dlouho vlastnil a provozoval i výjimečně kvalitní nahrávací komplex, v mnoha ohledech lepší, než Jandova Propast či Smečky. Komplex se jmenoval, možná ještě pořád jmenuje Midas. Zčásti podle jména majitele a zábavnou shodou také podle výrobce jednoho z nejlepších studiových stolů, v té době jediného v Evropě.
                      Znamená to pár věcí. Vydělal nejen tím kolovrátkovým discem, ale i tvorbou a kompozicí filmové i muzikálové hudby dost na to, aby si mohl pořídit studio mnohem lepší, než v té době měl samotný Supraphon. Taky to znamená to, že není úplně blbej, ani hudebně hluchej a nevzdělanej kolotočář, třebaže rodově k nim nějak patří.
                      Kdo nechce, ať ho prostě neposlouchá – my to v 80. letech taky nedělali. Poslouchali jsme to, co nám tehdy konvenovalo a na čem jsme vyrostli my. Nikoho jsme za poslech či tancování na Davidovy odrhovačky neodsuzovali, maximálně se to zvrhlo v argumentační bitku, proč jsou to sračky :D, třeba šampóni vs. metalisti apod. Ale nepamatuju si, že by někdo ze šampónů i při hodně vyhrocené diskusi a pod vlivem dostal od rockerů/metalistů na budku :D
                      To spíš ty hodně drsný fóry o buzerantech, na adresu jejich vizáže a oblečení :D

                    11. Mě už ti kolotočáři začínají docela znervózňovat. Ze špiček šoubyznysu má snad každý kus kolotočářské krve, pokud není rovnou morgoš jako Bílá (myslím Lucinku ne Věru).
                      Ale to že kvůli kolotočářovi pražští opicajti zastaví dopravu a pomůžou zorganizovat okázalejší funus než měl prezident, to už je opravdu na pováženou.
                      Prominentní zednář Štěpánek měl proti tomu skromný a chudý funus.

                      Ty konspirační teorie se židama jsou asi vedle. Za vším je třeba hledat kolotočáře. Aspoň v ČR.

                    12. Servisdok:
                      Mám na vás dotaz když se tak vyznáte v mafiánských strukturách českého šoubyznysu.
                      Co je zač ten Jiří Štopl? Vlastní nahrávací studio Sono, postavil hudební klub za půl miliardy a dokázal poslat na 7 let do tepláků místního politika ODS.

                2. Behemote, Vy cyniku. Všechny ty Špinarky z toho nežijí.

                  1. No tak většina, no :o)

                3. Jak s timhle zachazi specializovane stanice? Kdyz mam stanici specializovanou dejme tomu na latinskou hudbu, flamenco atd., musim pro vyvazenost pustit Mistrijanku?

                  1. No, právě blbě. Buď tam něco naserou, nebo pokuty.

                4. Žádný kvoty na na české písničky u nás rádia nemaj.
                  Televize maj kvoty na vysílání evropské tvorby.

                  1. Tak možná to bylo JPP…

                  2. Ne, kvoty primo nejsou. Ale pokud chcete ziskat licenci nebo dalsi frekvence, musite nabidnout nejen uplatek, ale i neco, cim zduvodnite sve vitezstvi. Takze dost radii (nerikam, ze vsechny) dostalo licenci s podminkou na ceskou hudbu, podilem mluveneho slova ci zpravodajstvi. A to vse v primetimeu. Zpravodajstvi se bezne nahrazuje dopravnim infem, mluvene slovo treba tipy na koncerty a ceska hudba… No, i u nas se dela dost kvalitni hudby. Ze se hrajou Chinaski, Krystofove a Dykove je uz jina otazka, ktera dost souvisi s tokem penez. Mimochodem jsem pred lety v radiu delal.

              2. U nas musi byt 30% domacej hudby. Dalsi z jebnutych socanskych zakonov v Kanade.

            2. @Behemont – z čeho jsou živí? Z dotací pane, z dotací. Projděte si u strejdy Googla, jaké dotace dostávají pražská divadla a budete žasnout.

              1. Vo divadlech sem psal, řeč byla vo televízió. Na to už sou dotace taky?

              2. Jo, jeden vzdalenej pribuznej leta sedel v Pze v komisi, ktera rozdeluje vatu mezi mistni ‚umelce‘. Tvrdil mi, ze Pha ma asi 150 ruznejch scen, kam vata tece.

          2. Mimochodom, aj toto je importovany pristup. Na lavej strane Atlantiku to takto funguje uz davno. Takto boli napriklad prepracovani Traja muzi a nemluvna, Velky blondin s ciernou topankou a Navstevnici (francuzski, nie ceski). Pre Navstevnikov si dokonca pozicali aj hercov. Vysvetluje sa to tym ze tunajsi divaci nemaju radi dabing. Ale potom preco museli pretocit aj britsky serial Shameless?

    2. V tomhle byla genialni TV Barrandov – pretocili slovenskej (!) serial Profesionali, a to nejenom ze podle stejneho scenare (aspon prvni serie), ale dokonce i ve stejnych kulisach, jen napisy byly cesky a postavy se jmenovaly jinak. Druha serie se trosku odpichla a jeden ceskej dil byl poskladanej ze dvou slovenskych, aspon to, co jsem videl.

      1. To myslíš vážne s tými Profesionálmi? Ja to občas trošku zhliadnem po slovensky, ale pozerám len diely od kedy tam prišiel vychodňar Miky Hric…………

        1. Ja to s prepáčením nepozerám, a keď to (a podobné zvratky ako Susedia, Kutyil s.r.o. či jak sa to volá) beží na TV u svokra, tak sa snažím dosiahnuť prepnutie na niečo intelektuálnejšie. Pár krát som sa pár minút do toho zapozeral, a hneď som cítil, že mi aktuálne IQ kleslo asi o 25 bodov…

          1. No tie Kutyily či Susedia ma vôbec „nelákajú“, ale keď v Profesionáloch dôjde na scénu Hudák aka. Miky Hric tak to má dačo do seba – ozaj pakáreň na zabitie štvrť hodinky v režime vypnutý mozog. Ak niečo teraz v TV ide tak rozprávky pre juniora, ale aj to len tie na STV-čke inak málokedy telku zapneme.

      2. To už je opravdu odpadní systém s uzavřeným okruhem.

    3. Doktor Martin na ČT1 je to samé… ;-)

      1. Ano Doktor Martin mě napadl hned, když jsem si to přečetl, ale byl jste rychlejší. Od začátku mě v české verzi (anglickou jsem neznal) některé dialogy, souvislosti atd. nedávali v kontextu s dějem zasazeným do Beskyd roku 2015 úplně smysl, jakmile jsem viděl pár záběrů z originálu, který se odehrává na anglickém venkově roku 2004, už jsem pochopil proč mi to ten smysl nedává. Akorát mi tedy uniklo, proč se v ČT nikdo tyto věci nepokusil přizpůsobit jak do místa tak do času vzniku české verze. Například v seriálu Svět pod hlavou se „licenční“ scénář povedl skvěle.

        1. Protoze svet pod hlavou ma s Life on Mars spolecnou jen vychozi premisu, scenar je kompletne novej.

  5. Zrovna v souvislosti s tím jak zase zkurví vysílání přechodem na novou normu, která bude v ještě horší kvalitě než doposud na ještě méně koukatelných kanálech vysílat ještě horší sračky a kvůli tomu mám vypláznout 10 talířů za novou placatici, i když ta současná na té zdi visí slabé 3 roky a nic jí není, jsem uvažoval, kdo se na ty tradiční kanály vlastně dívá. Od doby co jsou internetové věci přímo v bedně a člověk nemusí čučet na miniaturní notebook nebo startovat obstaržní PC oukám fakt maximálně na ČT 24, někdy si nechám hrát písničky na TV Rebel a nebo pouštím děckám ČT D:, protože tam na ně narozdíl od youtube nevyskočí reklama na zombie seriál rovnou mezi krtečkem a štaflíkem a špagetkou. A i to jen málo. 90 % TV času je na ose Netflix-HBO-youtube-stream

    1. Jenom se neboj, ten androidí bazmeg je jenom další krám na vykurvení se, a pokud se nezadaří, tak ti přestane výrobce dodávat aktualizace bo kupsinovoubednuvoleaťnámsetrvalerostoutržby. Případně to zaříznou zmrdi u pooglu dyž zase přejdou na nějakou patnáctou verzi obskurních přehrávačů a kodeků na trubce (do té žumpy ještě někdo dobrovolně leze??).

      Řešením je, vyjma HTPC, kterýžto koncept existuje už druhou dekádu, nějaká droidí krabica externí, případně krabica s plonohodnotným OS. Co mají ty ARMy víc jak čtyři jádra, grafiku s akcelerací opravdu všeho, nebo nějaký ty Atomy/Fusion se slušnou grafikou se vejdou pod 5 W, tak nemá význam se nechávat ťamťůngama nebo jinejma eldží oblbovat a stačí jakákoli blbá levná bedna a tydle věci si zařídit ve vlastní režii, nezávisle na tom, jestli ti někdo diktuje, že už je čas na výměnu toho velkýho monitoru na té zdi.

      1. přesně to mám v plánu jako další krok, v podstatě postačí vysloužilé kancelářské miniPC odkoupené z práce za 50 Kč, které se mi vleze do skříňky pod ten velký monior

        1. No není to tak jednoduché….procesor v PC za 50 Kč nejspíše nebude zvládat FULL HD o 4K nemluvě. BUde se ti to cukat. Vím o čem mluvím, nakonec jsem taky skončil u androidí krabička za necelou tisícovku

          1. v klidu, mám 4 dioptrie a astigmatismus, celá X-K hysterie mě míjí, mi připadá dodnes CRT televizor dostatečný

            ale jo třeba bude časem androidí škatulka

            mi jde o to, abych si na tom mohl zahrát třeba staré hry, když už to tam bude viset

            1. Pokial tvoj zrak je naozaj dovod preco ta nezaujima TV s vyssim rozlisenim, radil by som najst si noveho oftalmologa. Mimochodom, ak tie 4 dioptrie su myopia a nemeni sa, si idealny kandidat na laserovu korekciu.

              1. docentka, co mi „dělá“ zrak už 32 let operaci nedoporučuje, houby by to pomohlo. Bo já navíc ještě trochu šilhám. Kolegyně to má, brejle nosí stejně a ještě je citlivá na zářivky jaxviň. Já v cynismu toho, že mám půlku života za sebou toho vlastně už tak moc vidět nechci, tak proč se trápit. Zatím trefím do futer a můžu robit a řídit :)

            2. dostatečný k čemu?

              Na outdoorovém kemping vařiči rejžu taky uvaříte, takže „dostatečné“ to určitě je, ále stejk to úplně není. A ani nic lepšího.

              Já začínal na CRT monitoru Hercules, který oplýval 4 barvami: černá, oranžová moc-středně-málo. Přechod crt(už barevnej) -> 17″ LCD byl neuvěřitelnej. Přechody až na 24″ 16:10 vždy k výrazně lepšímu. A až donedávna jsem si myslel, že tento Dell LCD za cca 10k je je pěknej. Než jsem ho srovnal s 49″ xf9005 LED TV. Panebože jak jen má ten monitor vyblitý barvy i při srovnávání rodinných videí pořízených kompaktem! (ok, FHD videí pořízených kompaktem za 20).

              2 dioptrie a astigmatismus. Jak píše wildcat: pokud nevidíte rozdíl, je čas na změnu lékaře. Ten rozdíl je propastný. Nikoli však esenciální. I na rýži člověk může přežít.

              1. nevím, mi stačil obraz na poslední generaci CRT televizí, měl jsem philipse poslední evoluci před placaticema , už s plochou obrazovkou, hrálo to moc hezky, akorát měl 50 kg !

                teď mám nějaký samsung cca 1 m, takový základní model z roku asi 2015? 2014? hraje hezky, nevidím důvod jít na 4k 5k nebo kolik těch K je teďka standard

                mám s tím strašný problém, od roku zhruba 2005-2010 musí být člověk fajnšmekr úplně na všechno, žrádlo od polrajcha, káru vod němčourů, 10 k televizor, kvalitní hadry musí taky bejt, žádný fejky vodvjetnamců ….jo taky nábytek musí být dyzajnový no a bydlení na úrovni, samosebou, jo a telefon žádnej heywej od čonga, to musí být jabko pane! atd. atd…………. a já se svým oblíbeným buřtgulášem (nebo brambory s cibulkou a kyškou na zapití, ty fakt miluju), korejským autem, lacinou televizí a hadrama z lidlu jsem hotový asociál. Prostě nejsem fajnovka v ničem a beru co mám po ruce a to je teď považováno za něco ještě horšího než být hento xenofob. A hlavně si připadám strašně sám na světě, protože mi nikdo nerozumí :)

                1. fajnšmekr asi být nemusíte, ani já nejsem. Ale radši jím dobrý jídlo než špatný. Jinak telku jsem posledních 6 let neměl vůbec a teď jsem si jednu koupil jen proto, že se mi blbě koukal z gauče na malej monitor. A koupil jsem „malou“ 49″, navzdory tomu, že 55 je minimum pane, raději 65!, protože jsem si nedovedl představit starý dvd natažený skoro na velikost „billboardu“. Ale držet se starejch věcí jako by to bylo něco apriori správnýho, protože nechci žrádlo od polrajch, káru vod němčourů atd. to asi taky není správná cesta…

                  1. ne to ne, mi prostě jen připadá, že např. ten můj samsung hraje už fakt fajn

                    staré věci jak v čem. např. používám dodnes telefon nokia 6303i, protože to mám jako komunikátor a vyhovuje mi, že je to nezničitelné, funguje to už 10 let s originál baterkou a vydrží to furt týden. Na druhou stranu notebook stejného stáří je dobrý tak do popelnice, to už tak je.

                    nebo ještě jinak, na škále 0 = nic, 100 % = top klasa pro fajnšmekry je většinou za cenu 20 % topu něco co umí 80 % toho co umí ten top, což mi např. stačí. Tak je to celkem se vším.

                    1. já na sebe klidně ukážu prstem. Já jsem late-adopter. Roky jsem používal jako telefon největší šunky, který mi někdo dal zdarma. Pak jsem zjistil, že to nedávám s plánováním času a detekcí uzávěr v českých auto-bludištích a pořídil si Note4 smartphone. Není cesty zpět. Totéž s tou telkou. Roky jsem ji neměl, než jsem si připustil, že se chci dívat na filmy pohodlněji a v co nejpěknějších barvách (oled jsem zavrhl kvůli potenciálnímu burn-inu). Skočte se někam kouknout, jakej obraz mají nejnovější telky. Neříkám, že je to potřeba, to v žádném případě. Ale třeba uvidíte, že *je* to potřeba ≈ seru na to kolik to stojí, nevadí mi, že za N peněz je to jen mírně lepší, mě se to líbí a chci si udělat radost.

                    2. → mě se to líbí a chci si udělat radost.

                      A v ten moment jste jejich.:-)

                    3. Honza777 26.11.2018 v 17:08

                      +1 touché

                    4. opakem je tedy být svůj, a zůstat nasranej s tím co (už) se mi nelíbí :D
                      To si musí každej rozhodnout sám.

                    5. → To si musí každej rozhodnout sám.

                      Svatá pravda. A věřte nebo nevěřte, ale volba „být svůj“, nemá s nasraností vůbec nic společnýho. Ba naopak:-) Odstup a nadhled který tím získáte, je jářku k nezaplacení. Třeba už jenom proto, že „vášně“ a „bažení“ typu – mě se to líbí a chci si udělat radost – jdou absolutně mimo mě.

                    6. tak to si a) lžete b) jste mrtvý, bez urážky. Pokud nemáte pro nic vášeň a po ničem netoužíte … Já jsem určitě svůj, ale když jsem zjistil, že nechci čučet na malej monitorek a chci vidět pěkný barvy, není to v žádném rozporu s „bytím svůj“. Právě naopak. Rozhodl jsem se, mám to. Jsem to já ve verzi 36.10. Na to jsem narážel. Abych si odpíral něco co chci, jen abych mohl říct, že jsem svůj, není úplně „své“.

                    7. → Rozhodl jsem se, mám to.

                      Budiž vám to přáno, verze neverze… Přece proti gustu žádnej dišputát, no ni.

                      https://www.youtube.com/watch?v=ZwxthJ2mSH8

                    8. Rozumím potřebě lepšího obrazu na filmy, ale nerozumím potřebě pořizovat si kvůli tomu kdovíjakou televizi. Na všechno stačí relativně malý monitor. Platí, že čím větší úhlopříčka, tím dál od ní musíte sedět. Když na tom monitoru krásně běží Witcher 3 na „všechno na absolutní max“ a vůbec cokoli, určitě zvládne i nejnovější hollywoodské triky. Jo, ten monitor jsem kupoval v roce 2008.

                      Tím neříkám, že velká televize je za všech okolností nesmysl. Počítám, že až děti dorostou, pořídíme si nějakou konzoli (hereze, rouhačství!) a to už je vlastně koutek, kde se bude od obrazovky sedět dál, takže větší displej není od věci.

                    9. To je len vas nazor. Ja zasa hovorim ze filmy boli tocene pre velku obrazovku, cumiet na nich na malej obrazovke je blbost. Ale proti gestu ziaden deputat. O tom ze vo svojej dielni pouzivam 42″ TV ako monitor uz ani nehovorim.

                    10. → cumiet na nich na malej obrazovke je blbost.

                      Čumět na iluze (jakou každej film bez diskuze je) je blbost v každým případě. Formát obrazovky v tom nehraje žádnou roli. Iluze zůstává za všech okolností zase a jen iluzí.

                    11. Ale ved jasne. Film je predsa umenie a umenie je co, Kefalin? Umenie je burzoazny prezitok. Uvedomely sudruh necumi na umenie ale maka. Vpred za svetle zajtrajsky.

                    12. → Wildcat 26.11.2018 v 18:08

                      Vidím, že film se na vás notně podepsal..:-D Pozor na na film, na iluze vůbec. Můžou bejt fajn, stejně jako nebezpečný. Ano, film je umění, stejně jako umění dělat z lidí blbce.

                    13. No, niektori ziju vo vlastnych iluziach. Mi co ich nemame, sa musime divat na iluzie cudzie. A vy mate navyse este aj tu vyhodu, ze z vas uz blbca nikto robit nemusi.

                    14. → :D :D

                      Věru k smíchu. Otázku „kdo?“, nechávámm v éře všudypřítomné idiocie bez komentáře. Komentář není vůbec potřeba. Kdo chce vidět, ten vidí.

                    15. → Mi co ich nemame,

                      To má být plurál? My, ve smyslu „my majesticus“? To jen pro pořádek a je-li řeč o iluzích a o blbcích. Protože nikdy není řeč „o“, ale vždy a jen jaká je realita, skutečnost a pravda.

                    16. Dobre, uz stacilo. Zazil som uz v zivote dost sraciek, takze moja tolerancia voci samozvanym majitelom a hlasatelom jedinej reality a pravdy je velmi nizka. Problem s tymi internetovymi je v tom ze na rozdiel od fararov sa im neda vyhnut tym ze clovek nepojde do kostola. Ked si chcete hlasat svoju jedinu pravdu, zalozte si blog a hlasajte si co chcete. Alebo aspon nereagujte na to co pisem. Odteraz na akukolvek vasu reakciu na svoj post budem reagovat len a vyhradne nadavkami.

                    17. → Odteraz na akukolvek vasu reakciu na svoj post budem reagovat len a vyhradne nadavkami.

                      Hmm, to je mi vás ovšem docela líto. No nic, je to vaše volba.

                    18. Svoju lutost si mozes vrazit do riti, kokot vyjebany.

                    19. → Svoju lutost si mozes vrazit do riti, kokot vyjebany.

                      Wow! Miluju slovenštinu, fakt že jo.:D

                    20. Okrem slovenciny hovorim plynule dvoma jazykmi a lamem dalsie dva, takze nemusi to byt vzdy slovencina :-P

                    21. Wildcat: +1. Holt soudruhu nemáš správný přístup k životu. Kdyby kazatel mohl, hned by s tebou zatočil a ukázal ti, jak vypadá správné umění a co je jediné správné trávení volného času.

                      PS: zajímavé, že totalita, jakou v 1984 prezentoval Orwell (a že to dnes vypadá na mnohem horší zážitky, s ohledem na vývoj technologií, o kterém tehdy netušil že nastane) byla realitou už několik století zpět. Samozřejmě vlivem církví – dobové popisy toho, jak fungoval život v takovém 17. století, to bylo jak Židi za Hitlera. Ale pořád těm sračkám budou lidi věřit a nemálo jich bude tvrdit, že tak to má být. Netuším, jestli to byl Honza777 nebo jiný Jichočech Honza, ale někdo z nich mi tady tvrdil, že upálení Husa není chybou církve, ale Husa, protože stačilo odvolat a měl by klid. Těmhle lidem skutečně nemá cenu cokoliv vysvětlovat, stejná verbež jako skalní komanči.

                    22. @ fatwi
                      1. Buďte tak hodný a dejte nějaký dobový popis, ať se pobavíme. V 17. stol., to asi myslíte protireformaci a jezuity. Ti sice nebyli neviňátka, ale takový sociální ynženýring, jako totality ve 20. století, nikdy nezavedli. Používáte pozdrav „ahoj“? Tak to vám nedoporučuji, to je od jezovitů, to aby vás z toho netrefil šlak…
                      2. Upálení Jana Husa. No, rozpor mezi Janem Husem a sezením koncilu byl výsostně teologického rázu a není možné mu plně porozumět – asi jako by v 15. století chtěli porozumět dnešní právní hantýrce. Nicméně Hus byl členem organizace a ta vyžadovala poslušnost. Per analogiam – kdybyste dnes začal hlásat třeba rasismus, tak vás společnost (organizace) taky odsoudí a zavrhne. Neexistuje naprostá svoboda slova a v rámci dogmatických struktur už teprve ne…

                    23. Vodotesny Kapr 27.11.2018 v 12:56
                      „… Používáte pozdrav „ahoj“? Tak to vám nedoporučuji, to je od jezovitů, to aby vás z toho netrefil šlak…“
                      Ale piču s rýži! Ráčili si nastudovat původ ´a-hoy´. Třeba na wiki [eng].

                    24. Vodotesny Kapr:
                      ad 1) Na co by Vám ty příklady byly, když už teď si myslíte, že to taková totalita vlastně nebyla? V mnoha ohledech to byla právě ta totalita třetí říše a 1984. Udávání za naprosté nesmysly, jen proto, že to řekl pošuk v sutaně. Nikdo si nemohl být jistý vůbec ničím. Zinscenované procesy, exorcisté, mučení. Chápu, že Vás to možná pobaví, stejně jako dnešní pošuky co volí bureše baví zaklekávání a včerejší pošuky bavilo bití mániček, ale pro normální lidi to zas taková sranda nebyla.

                      ad 2) Tak tak, poslušnost musí být. Komu se to nelíbí, basa a hranice, jakýpak copak. Pobavil jste se u toho aspoň?

                    25. → Rozumím potřebě lepšího obrazu na filmy

                      Až ještě navíc porozumíte tichosti a „obyčejnému“ koukání do mraků, vyhrajete sám nad sebou a pochopíte, že vlastně ani lepší „film“ neexistuje.

                    26. Tento film známe a koukáme na něj ± často. Ale i on se okouká; zápletka je nic moc a intelektuálně to není příliš obohacující.

                    27. → Tento film známe a koukáme na něj ± často. Ale i on se okouká; zápletka je nic moc a intelektuálně to není příliš obohacující.

                      Hmm… No třeba to bude jenom tím, že se špatně koukáte, díváte. Stává se. Nebyl byste ani první, ani poslední, kdo se neumí (nenaučil se) dívat. Nechte tomu čas… A možná uvidíte, co doposud nevidíte.

                    28. možná. Ale budete-li denně sedět a čučet na mraky na full time, což by tedy mohl být váš teoretický ideál, patrně zbytek vašeho života bude krnět. Ale možná ne.

                      Nelze házet do jednoho pytle. Záleží na co koukáte a jak dlouho. Čučení na smogovej mrak v Ostravě je po 5 minutách příliš, čučení na mrak v alpách je na pár dní.

                    29. → Záleží na co koukáte a jak dlouho.

                      Mnohem víc záleží na tom k čemu jste dozrál. Protože od toho se vše odvíjí a následuje. To dá rozum…
                      Existují jedinci (čumilové, a není jich zrovna málo), kteří můžou čumět třeba do alejůja, a stejně nikdy nic neuvidí, neuzřou. Říká se tomu: není jim dáno.

                    30. „kdovíjaká“ a „relativně malý“ — je otázka co je tím myšleno. S velkou telkou mám problém v tom, že starý „obsah“ („kontent“), kde starý znamená i DVD bude na velké telce neostrý. Proto jsem bral „jen“ 49″ 4K. Dývka jsou na tom suprově neostrý, ale ještě to ± jde, ale počítám že buster keaton v brzké době ve 4K nevyjde. Ale řekněme si narovinu, 4K nahrávky vypadají fakt dobře. A ad vzdálenost od telky. Přirozeně jsem si přitáhnul křeslo tak, že sedím tak 1.9m hlava-televize.

                    31. Buster Keaton je k dispozicii na BD a aj stary celuloid preneseny na BD vyzera prekvapivo dobre. Co viac, minule som nasiel na akomsi tytrubovom kanali Space:1999, sci-fi serial na ktory som sa dival ako cosi vyse destarocny na madarskej TV. Kvalita obrazu je na 43″ 4k prekvapivo dobra. Pravda, serial sa mi uz nezda tak dobry ako pred 40 rokmi…

                    32. Wildcat
                      26.11.2018 v 18:18

                      Prekvapivo dobrá kvalita něčeho, co má zhruba osminový rozlišení? No už chápu, proč se necháte uvrtat na tydle kolotočářský cinkrlátka. Právě s ohledem na tydle starý obsahy je stále optimální tak FullHD, maximálně 2K.

                      Ostatně, moje ach tak hrozná 22″ skleněnka s pracovním rozlišením 1920×1440 (co nemá subpixely velký jako dlažba jak ty vaše dvoumetráky) taky má tendence zobrazovat některý míň kvalitní ripy PAL seriálů docela bídně. Dybych si měl představit čumět na to na 4k, to by mi asi vybouchly bulvy.

                    33. Behemot 26.11.2018 v 21:17

                      Osminove rozlisenie? Ale kdeze. Serialy sa celkom donedavna zaznamenavali na 35 mm film. Cize profesionalne digitalizovana verzia serialu zo 70. rokov je sice uzka, ale rozliseniu nic nechyba. Rip z DVD samozrejme vyzera zle, ale takych mam malo. Vlastne jediny ktory pozeram je Celebration Day. Tam na obraze az tak nezalezi, dolezity je zvuk.
                      Co na velkom paneli vyzeralo najhorsie u mna bol Netflix tak pred 10 rokmi. Bolo to doslova nepozeratelne

                    34. Samozřejmě, přeskenované originální pásky jsou něco úplně jinýho. Většina seriálů na netu ale, aspoň z mojí zkušenosti, jsou digitalizovaný VHSky/TV visílání, a to je prostě v nejlepším PAL (576 řádků).

                    35. Sandstorm: vnutím se s nesouhlasem. Nestačí. Je skutečně obrovský rozdíl dívat se na film s úhlopříčkou cca 4-5 metrů z cca 4 metrů a zažívat to stejné na 22″ monitoru z 22″, přestože se může zdát, že poměrově je to s ohledem na vzdálenosti přece to stejné.

                      Souhlasím s tím (a z těch čísel to i myslím jasně vyplývá), že televizi, tu na to fakt potřeba není. Vhodným doplňkem je 5.1 zvuk, ideálně DTS (a lepší, případně, ale zas tak to neřeším).

                    36. alfonz19
                      26.11.2018 v 16:15

                      Ty pastelový barvy nemají nic společnýho s realitou, ani s panelem, to je všechno přepálenej post-processing. Což (různý tady ty barevný módy) mají bedy už tak dekádu. Za to je to plný kundítek, chcípe to jak pominutý a na dálku vás to šmíruje a všechno posílá do klaudu. Ale dyž to chcete, máte to mít, to je jak s Burešem u vesla…vohnout chce, vohnout má…

                    37. behemot 21:12,
                      byl to pokus, možná špatný. To ukáže čas. A jestli mě to šmíruje? No tak to už nás šmírujou i telefony, tak mám jednoho navíc, to asi velkej rozdíl neudělá.

                      Pokud je to přepálený postprocess, pak mi pošlete parametry jak to pouštět na běžných monitorech, abych viděl stejný barvy. Budu vděčen. Zvlášť za černou černou a za kontrast.

                    38. Černá černá a kontrast, to si pořiďte nevysvícenou kvalitní skleněnku, nebo S-PVA panel.

                    39. já jsem kupoval a mluvím o VA panelu s FALD(Full Array Local Dimming), kterej IIUC by měl stát v kvalitě obrazu pod OLEDem, za kterej se mi něchtělo platit 2x tolik + jsem se bál burn-inů.

                    40. Jo, von přece jenom posun v televízorech trochu je, doby TN panelů jsou dávno pryč (i když kdo ví, u těch nejlevnějších no-name jako Tesco, Tesla apod.) a dlouho už se dávají lepší (IPS, teď všechny ty možný hybridy). Proti TNku asi i technologií trochu poznáte rozdíl, to je fakt, i když nemyslím, že nějak drasticky. Dřív kdo chtěl barvy, bral plasmu, ale ty už poněkud vymřely no… Problém je, že málokdo vám nějaký pořádný údaje řekne, nějaký technický údaje pro nerdy, na to se kašle, propagace a popisy jsou zaměřený na vohnouty (a jejich odnož hipstery :D), takže pokud víte co chcete, máte docela problém.

                      Mimochodem sem po důkladným průzkumu zjistil, že modelů co jsou skutečně 200Hz+ (jako že od VSTUPU! přes scaler po panel), bylo na prstech jedné ruky a nejspíš se nikdy neprodávaly tady. Případně nějaký plazmy. Zbytek je všechno habaďůra s CMR a podobnejma dynamickejma srajdama. Hledal sem to totiž k hraní/sledování 3D z kompjůteru, kvůli hraní s vysokejma FPS. Reálně všechny bedny vzorkují se 60 (100) Hz a všechno ostatní je mezi scalerem a panelem. Takže to tam sice můžete na vstupu tlačit s vyšší frekvencí, ale scaler to ignoruje…

                    41. Není pravda. Aktuálně rozpouštím kolem dekády starý laptopy, upgradovaný na nějakej procesor blízko těch nejvýkonnějších co byly k dispozici co eště nestojí ranec (i po letech je to že nejvýkonnější stojí X, ten pod tím X/2 a ten eště pod tím třeba X/3 a výkonově je třeba jen o 20 % pomalejší), 4 GB RAM, SSDčko+disk místo mechaniky, sedmičky a běhá to jak z praku na všechny běžný činnosti. Full HD video to přehraje SW všechno co proti tomu hodíš (VLC, MPC-HC). Dnešní Pentia za deset litrů jsou na tom výkonově stále hodně podobně, jedinej rozdíl je pár instrukcí navíc (ne moc! to si furt nechávají až pro i3, hlavně i5) a teda že na beterku to dá třeba dvojnásobek. A, pravda, trochu výkonnější integrovaná grafika. Čili klasická slibotechna ojebávka, reálně rozdíl výkonově 00 prd, akorát že se těm plastovejm mrdkám po dvou letech vylámou panty.

                    42. Já už to doklepu se svým starým 100Hz Sony Trinitronem. Sice nemá úhlopříčku metr a víc, jak je dnes „obvyklé“, jen 70cm, ale při pozorovací vzdálenosti asi 2,5m je to tak akorát.
                      Zvyk je železná košile, znáte to. Taky zahřeje a o něčem vypovídá kámošky poznámka, že z tý mý starý bedny ji nebolí oči. Už to nechám tak.

              2. Pořádná skleněnka dodnes v mnoha ohledech strčí většinu placatejch mrdek do kapsy.

                1. dobře, většinu. Tak si kupte tu, kterou nestrčí a výsledek bude lepší.
                  Druhak o té většině hodlám pochybovat, já viděl i hodně drahý monitory.
                  A konečně důkaz místo slibů: nazvěme to třeba „pracháčovo ostří“. Pokud by na vašem tvrzení byl jen náznak pravdy, někde by byl nějaký video-fil pracháč, který by solil strašné peníze za „starou dobrou skleněnku“, a někde by je někdo vyráběl. Tak jako dodnes vyrábí lampové zesilovače. Ale vyrábí někdo crt? Nevyrábí (říká strýko google). To znamená, že pracháč nekupuje. To znamená, že do crt kapsy nic nestrčí. Sorry. Je možný, že low end je horší než crt. Ale tady nesrovnáváme lowend s lowendem.

                  1. CRT obrazovky se dodnes vyrábí v Rusku u firmy, co dneska taky prochází renesancí s lampama. Zatím hlavně na servisy sběratelských nebo průmyslových zařízení, ale ten čas zase přijde, toho se nebojím…je to vlastně poslední zdroj, všichni co repasovali obrazovky už skončili, část výbavy od posledních dvou koupila Early television foundation a znovu se to tam učí: http://www.earlytelevision.org/crt_rebuilding_at_museum.html

                    Vona elektronika trochu postoupila, spínaný zdroje a tak, dneska může být slušná obrazovka menší a s výrazně lepší spotřebou než ty poslední kolem roku 2000, kdy všude skončila výroba.

              3. Souhlas. 55 OLED 4k je parada. Plus bych si krabici za litr k TV nekoupil. Pokud clovek chce, aby to minimlane 5 a vice let slapalo bez zmeny a nutnosti se s tim porad zabejvat, tak jedine apple TV. Jinak v LG telkach je webos a ten je celkem fajn.

                1. Japko? To je to co instaluje uživatelům do zařízení spomalovač, aby je donutilo si pořídit novější? Checht.

                  Ta firma fakt žije z hipsterů. Tudle sem dostal stařišký jabkový storage. Pominu-li že to váží víc jak UPSka s olovem o stejné velikosti (to má střední pancéřování a NBC ochranu nebo co??), tak sem dokonce vyhrabal manuál. No, k tomu, jak to nakonfigurovat tam není vůbec nic, zato asi 30 stránek obecnejch keců včetně detailního obrázkovýho manuálu jak tu věc uchytit do racku (to fakt nekecám) a na pěti stránkách popis RAID polí. Sem měl za to, že to zná každá lopata co se prohlašuje za admina a bude tam jak se k tomu připojit a jak to nakonfigurovat, ale holt ne. Na to pravděpodobně bude eště další, 80stránkovej obrázkovej manuál…:D

                  1. Jestli ono není někdy lepší být za filozofa, než za debila…

                    1) Apple neinstaluje zpomalovač, ale omezovač maximálního výkonu. Při běžném používání je to asi tak relevantní, jako omezovač na BMW M3, kterým někdo jezdí po městě maximální rychlostí 90 km/hod. Aktivuje se to pouze, pokud je zjevné, že akumulátor už nedá při maximální zátěži potřebný špičkový proud. Chování konkurenčních produktů v podobné situaci je nedefinované. Třeba Samsung S7 se v takové situaci rád zrestartuje i když na displeji pořád ukazuje třeba 20 % kapacity a po restartu ještě poměrně dlouho běží dál, pokud se nezatíží. Prostě akumulátory berou všichni od pár dodavatelů a nikdo nemá nějak zásadně navrch.

                    2) Xserve RAID bylo slušné pole, rozměry, hmotností, funkcí ani cenou nikterak zásadně nevybočující z toho, co bylo v té době běžné. Až budeš zase někdy u jednoho našeho společného známého na náchodsku, tak si nech ukázat rack na půdě – má tam Xserve a nad tím nějakého Della či co to je. Obojí jsou těžké krávy. Tyhle RAIDy prostě neváží a nevážily dvě kila, ať už to dělal kdokoli. Pokud se dalo tomuhle železu něco vytýkat, tak to byla ta divná organizace se dvěma RAID kontrolery, které nebyly na úrovni hw redundantní. Návod na konfiguraci softwaru býval v té druhé krabici :-)

                    Apple nutí lidi kupovat nový a nový hardware? Hm, dělají to opravdu rafinovaně, když mu nejnovější systém celkem přijatelně běží i na 4 roky starých telefonech a na všechny tyhle telefony počínaje 5S je dodnes bez problémů dostupný servis. Kam se hrabou lstiví Afgánci.

                    A mimochodem, ještě k těm obrazovkám: míval jsem Trinitrony od Apple a Barco k počítačům a profi monitory od Sony pro produkci videa. Kontrastem to bylo horší než v podstatě libovolný dnešní LCD monitor, pominu-li nejhorší šunty v cenách do zhruba 2 tisíc korun. Dnešní mainstream (dejme tomu nad 5 tisíc za 27″) je v tomto ohledu úplně jinde, stejně jako v ostrosti či gamutu. Takže nějaké lkaní po skleněných obrazovkách, ha ha ha.

                  2. Zena pouzivala iphone 5s a i s nejnovejsim ios 12 to slape jak hodinky. Ted ma SE a taky to jede bez problemu. Mel sem 6, 6S a jelo to krasne. Pravda je, ze ani jeden jsem neplatil. Co se tyka kvality vystupu pro uzivatele, tak iphone jednoznacne vede. non Iphone to srovnaj nekde u cenovky 15-20k. Treba takova Huawei nova 3, kterou ma moje mamka ted novou, nedela lepsi fotky a videa nez 6s k vuli stabilizaci a hlavne k vuli tomu, ze ios dela spoustu veci na sw urovni. Takze i kdyz ciste papirove ten Huawei ma lepsi fotak, tak vystup pro me jako BFU je na fotkach a videiich horsi nez na 6s.

                    Telefon zrovna fakt pouzivam jako uplnej blbec. Nechce se mi tam nic nastavovat, resit atp. Vemu to, zapnu kameru a udelam fotku/video. Hotovo.

          2. Procesor to asi i ustoji, ale az k tomu zkusi zapojit nejakej velkej monitor, nedejboze televizi, tak se mu roztavi graficka karta :)

            1. proč? občas pouštím přes TV notebook a ani se to nezahřeje, proč by se přes TV měla roztavit grafika?

              1. No to bude asi nejaká poplašná správa takého typu ako keď v 90-tých rokoch predávali Vietnamci tie herné konzoly s milión hrami a ľudia si medzi sebou hovorili, že tie konzoly kazia televízory (tie staré dobré so sklenenou bankou vnútri).

                1. No, ale vypalovani luminoforu byl holy fakt, ne kecy. Sam jsem mel staryho Merkura, na kterym jsem honil C128 a protoze vetsinu casu tam jen blikal assembler, tak po par letech jsem mel ten ‚C:>‘ vypalenej i do beznyho obrazu, kdyz jsem to prepnul na demodulator.

                  Pokud bys dokola poustel hry, kde je nejaka (treba) bila cara, tak po nejake dobe na mene qalitni obrazovce jsi ji pohodlne videl na sede plose.

                  1. No ak by sme sa bavili o statickom obraze tak tam súhlasím, ale to bola taká fáma, že to vraj tie konzoly pošlú telku do kremíkoveho neba po elektrickej stránke. Možno to vzniklo pri nejakej oprave kde sa opravár TV prístrojov nejako obrazne zmienil o „škodlivosti“ tých konzol na TV a potom sa to šírilo pri pive ďalej – ozaj neviem.
                    Inak ten statický obraz robil fajné vzory aj na „veľkých“ plazmách cca. 12 rokov dozadu – by jeden nemenovaný „el managíro“ v jednej nemenovanej automotive fabrike v Rakovníku vedel čo-to porozprávať.

              2. Neroztavi sa, ale vysledna kvalita je nic moc. V dielni pouzivam stary 1080p televizor ako monitor k staremu laptopu a to ze TV konvertuje jeho video vystup na 1080p na kvalite obrazu poznat.

                1. no zkoušel jsem normálně hdmi z počítače do televizora a hrálo to hezky, neviděl jsem problém.

                  pamatuju jak jsem kdysi píchnul komp do CRT televize přes kabel SCART/s-video a to bylo rozmazané, že nešlo přečíst jediné písmenko

                  jinak nějaké tavení je přece pičovina, snad se jedná o prostý přenos signálu kabelem a kompu je fuk jestli je na druhém konci televizor, rádio nebo talíř špaget

                  1. Ta stará skleněnka a ostatně i SCART/S-Video všechno jedou na PAL, což je 576 řádků, navíc veký subpixely a nízká frekvence. DVD-video standardně jede rovněž podle PALu, proto to je docela bídný.

          3. Ale leda píču, vašnosti. Cokoli od Celeronu 1200 zvládne SW akcelerovat určitě level 4.1, většinou i level 5.0. Testuju Avatarem s průměrným tokem 15 Mb/s a veškerý dvoujádra (out-of-order, čili ne Atom) na který sem to zatím strčil naprosto v cajku.

            Teda řeč je samozřejmě o H.264 v normálním přehrávaču, ně nějaký ty jebky na trubce o kterejch sem psal výš.

            Na 4k video (ne 3D, 30 FPS max) stačí Q8400 určitě, nejspíš teda i Q6600 a všechno novější.

    2. Nemas jim poustet pohadky na youtube, ale na Netflix a podobne platforme. Tam je obsah kontrolovany a je to samozrejme bez jakekoliv reklamy. Je to v ANJ s ANJ titulkama pripadne. Holka na to kouka asi od 15 mesicu. Je tam toho 3 prdele. Krtka zase vyhrabnem na streamu primo v appce v TV.

      Youtube je nekontrolovana platforma z pohledu reklamy. Je tam pristup od 13 a pokud to poustim decku ja, tak musim u toho sedet a hlidat reklamy a skipovat je.
      Je to k nicemu.

      1. Já vim že všechno znáte nejlíp, ale stejně, zkuste si nastudovat Grease Monkey, force flash on youtube userscript a samozřejmě klasickej AdBlock. Žádný reklamy, blbý trochu je, že ve flašu už je většina videí jen v PALu, maximálně HD Ready. Na druhé straně to nepotřebuje 4 jádra, aby to přehrálo obyčejný Full HD, protože v pooglu jsou kundy a protlačují nějaký voprcaný kodeky.

        I když sem onehdá viděl možnost tomu taky tlačit H.264, to by pak mělo jít akcelerovat na grafice :)

        1. * uBlock Origin.. Adblock sa totizto zapredal reklame a jeho originalny tvorca odisiel a spravil prave uBlock Origin

          Reklamu som snad na YT este nevidel, mozno ak prejdu na hardcoded reklamy strcene rovno do streamu, ako mal chvilu Twitch pri zaciatku streamu. Ale aj to sa podarilo odstrelit po par tyzdnoch.

          1. Jasně, dle chuti každého soudruha. Ve stařičké opeře mám AB Plus, v PM pak AB Latitude :)

        2. Ja samozrejme netvrdim, ze znam vse nejlepe. Ja nemam cas neco nekde nastavovat a resit. Mas samozrejme pravdu (muzem si tykat ne?), ze se to resit da.
          Jenze ja mam telku, ktera v sobe ma vse co realne potrebuji a tam jakasi customizace nepripada moc v uvahu. Na to bych potreboval nejake htpc a to uz proste neni tak uzivatelsky tupe jak ten system v telce.

          Platim 300 mesicne za Netflix a vim, ze kdyz to pustim, tak se to chova v nejakem standardu. Navic kdyz si tam hodim profil „Kids“, tak mi to tam vyjede milion pohadek a serialu a mam jistotu, ze tam nebude ten plesatej picus Vasut delat reklamu na pilulku na ten nejtvrdsi klacek siroko daleko.

          Kamarad si poresil htpc opravdu do maxilani mozne formy automatizace atp (stahovnai obsahu vcetne titulku/obrazku zcela automaticky a jejich zarazovani do knihovny atd atp) a stejne se na to vyprdnul a koupil apple BFU krabici.
          Duvod je, ze porad resil ovladace, kodeky atd atp. U toho predrazeneho apple je proste zaruka, ze kdyz ti tam jede nejaka aplikace, napriklad youtube, tak to pojede vzdy.
          Ja sem mel kdysi nejakou android krabici za litr a po 2 letech udelal google upravu v youtube a proste krabice uz nebyla kompatibilni.

          Kdysi sem na to cas a nervy mel, ale ted uz se mi nechce obetovat cas, tak radsi vyplaznu nejakej cash.

  6. Pri techto serialech se mi vybavi Vratne Lahve od Sveraka. „A zehlil jsi nekdy?“

  7. Tak TV už dnes v normálních rodinách snad slouží jen jako monitor pro YouTube, Netflix, HBO, Amazon Prime apod., ne?

    1. V normalnich rodinnach v ramci nasich socialnich bublin asi ano. Bydlim cely zivot (30 let) na malem meste a kdyz obcas sejdu dolu do podhradi, tak se nestacim divit. Socialni bublina je zmetek hnusnej, kterej zkresluje vetsinovou realitu. Dneska jsem rano z auta celkem vyjimecne cumel na okolni auta za ucelem identifikace toho, co vlastne jezdi a v jakem stavu.
      No co to jezdi za vraky … to je masakr. Jenze to je pohled z moji bubliny. Pohled z jine bubliny by rekl asi to, ze je to vse cajk a „jak muze mit tolik curaku zlodejskejch mercedes/bmw/audi/whatver drazsi nez octovka“.

      1. Auta jsou dneska celkem OK…. Většina aut není horší než Octavia a Fabia první generace.

        Kde jsou ty doby, kdy bylo průměrné auto na našich silnicích Škoda 120, Wartburg a Trabant tvořící kouřové clony jako Vietcong…. :-D

        1. Jasne, neni to doom. Ale Octavi prvni generace muze samozrejme byt slusne udrzovane auto a zcela legitimni volba pro prepravu. Vo tom zadna. Jenze to je teorie a moc takovych pripadu asi neni.
          Z meho blizkeho okoli mam moznost pouze 3 pripadu vlastnictvi octovky1. A vsechno sou to vraky, protoze do toho se davaj penize jen kdyz to je zivotne nutne.
          Dokonce sem ve 2 jel a byl to zazitek :)

          Muj deda ma taky vylesteneho favorita a sednu si do toho radsi, nez do nejake utrapene rakve.

  8. Je hlavně zajímavé, jak se snažili podivně ohnout zahraniční licenci – „Zato na kriminálce se hraje běžný model včetně chápavé státní zástupkyně, jež měla s T. kdysi pletky, a naopak nevrlého šéfa, jehož však omlouvá, že prožil a tajně zapíjí osobní tragédii.
    Zdroj: https://kultura.zpravy.idnes.cz/recenze-profesor-t-pavel-reznicek-tv-nova-fgl-/filmvideo.aspx?c=A181028_140238_filmvideo_spm
    Státní zástupci zpravidla hodnosti nemají a nadžřízení vyšetřovatele také nejsou – “ kvůli genderové vyváženosti velí plk. Julia Robertová“
    Celé to tedy poněkud nedává smysl.

  9. Ty vole, tady to směřuje k nějakýmu gerontoidnímu webu nebo co?:-)
    Koho zajímá nějaká televize když existuje čsfd, edna, titulky.com a torrent, případně ulozto?
    A rádio je dobrý k tomu abys to pároval s něčím co umí hrát Spotify, ne?

    1. Jest dobré udělat občas exkurzi do světa ve kterém žije proletariát (a je lhostejno jestli jde o proletariát vyučený nebo ten otitulovaný).
      Protože pak se nestane to, že se jedno dne probudíme, vystoupíme ze své sociální bubliny a s úděsem zíráme jaký je to kolem nás svět.

      Již před lety někteří upozorňovali na buzerantskou propagandu z v každém druhém filmu co vyprodukoval emerický HolýÚd. A dnes sklízíme trpké ovoce, kdy se zblblí mladí nadšeně účastní buzerant pride pochodů, a je dnes poměrně běžné že si kamarádky zaskotačí spolu, když není zrovna k dispozici chlap.

      1. Jako kdyby tomu někdy bylo jinak…je dobrý se nespolíhat jenom na oficiální prohlášení ÚV :D

      2. A co je tobe do toho co spolu v soukromi delaj dva dospeli lidi po vzajemnym soulasu.
        Btw, homosexualita u nas prestala bejt trestna uz hluboko za komancu.

        1. Tady jde o širší souvislosti. Když se podíváme na dnešní generace mamanů tak sice můžeme konstatovat, že v soukromí si můžou dělat co chtějí, ale pokud jich bude dostatek tak své levičácké nápady budou realizovat věřejně a na tobě. A tito již tvé soukromí v realizaci svých pošahaných představ respektovat nebudou. Studenti amerických univerzit dneška nechť jsou odstrašujícím příkladem. Úplně nesdílím vizi bezbřehé a bezhodnotové společnosti jako té správné cesty, protože takovou společnost převálcuje hravě ta, která jasné hodnoty a pravidla má. Jak praví klasik, i hloupý člověk s plánem může hravě zvítězit nad chytrým člověkem bez plánu.

          1. A jak bude podle tebe toto aplikovano v sexualni oblasti? Povinne ti pridelej chlapa nebo se stanovi ze si to musis rozdat pred komisi s chlapem, jinak nedostanes povoleni k snatku?

            1. shane: Myslím, že kaBrnak a starter poukazují spíš na to, že pokud se doma budu oblékat jako motorová pila a svýho partnera obléknu jako poleno a budeme si hrát na to, že ho přeříznu, je to pořád hra, kterou dělám v soukromí a se souhlasem toho druhého. Průser nastává ve chvíli, kdy v převleku motorové pily se svým parťákem v převleku polena, vylezu na ulici do průvodu podobně smýšlejících a převlečených lidí a nutím celou společnost, aby mě viděla jako motorovou pilu, protože jsem ke všemu ještě exhibicionista a už mně nestačí jen obdiv a respekt od mýho parťáka polena. Potřebuji globální obdiv a respekt, protože jsem sexuálně „jiný“ než „nudný heterosexuál“ a obohatím společnost, svými sexuálními fantaziemi a exhibicí, které mně probíhají v hlavě, přímo na ulici. Nemám nic proti motorovým pilám ani polenům, ale nechť mají své specifické sexuální kluby, tam se scházejí, pořádají své „hrdosti“, fantazie a exhibice, tam ať uplatňují i své veškeré sexuální standardy.

            2. Čistě statisticky, jestliže je bukvic 2-3 % a mají sexuální apetýt stovek partnerů, tak je logické že budou brzy nespokojení. Jak pravil vlastník blogu Pražská buzna, tak v té dvoumilionové praze už se všechny bukvice navzájem ošukaly a nové řezivo je nedostatkové.

              Tak byla jen otázka času, než se začnou exhibovat na veřejnosti a dělat z buzerantství módu aby si zajistili přísun čerstvého masíčka, především zpitomělých dezorientovaných postpubertálních mladíků.
              Pořád vám to připadá jako soukromá věc?

              Každý rakovinný nádor má tendenci si kolem sebe budovat síť cév aby měl větší přísun živin a mohl růst dokud nezahubí celý organizmus.

            3. Sledujete Rédla? Způsob ala Hřebejk, jak zatím odmítavé veřejnosti natlačit buzeranty a všecko okolo nich.
              Zde v podobě vojenského prokurátora z devadesátek, včetně olizovacích scén z bytu a tříminutového klipu z „tehdejšího“ buzerantskýho klubu.
              Píše se tam rok 1992 /a několik dní do rozdělení ČSFR/ a já si velmi dobře pamatuju, že kromě Prahy by takovej klub nikde nikdo tehdy nepovolil. Resp. možná povolil, ale fungoval by pár dní, než by záhadně vyhořel.
              V té době to bylo něco nemyslitelného. Divím se Hřebejkovi s jeho reputací, že do takový mystifikace a zároveň propagace buzerantů šel. U scénáristy bych to ještě pochopil, psal to nějakej sopell podle údajně přesných historických fakt. Možná, ale v tomhle to šlo úplně mimo.

              1. Česká kinematografie přestala existovat rokem 1990. Od té doby tu máme výhradně kinematografii židovskou, kde si židé zprivatizovali dotovaný filmový fond a rozdělují si prachy jen mezi sebou. A pak si taky navzájem dávají různé filmové ceny a ocenění. Od Hřebejka a Vorla až po Štaindlera.
                Goj tam nemá šanci.

                A pak se divme že se točí filmy jen o buzerantech a dalších deviantech, s multikulti tématikou kde je většinou pranýřován bílý heterosexuální vlastenec a všechny patologické osobnosti a jevy jsou glorifikovány. Zkrátka super vzory pro mladou generaci která ještě není odolná propagandě.

                Pochopil jsem to díky Hřebejkovo Jedna ruka netleská, kde je scéna kdy si nezletilá dívka namaže rozkrok marmeládou a zavolá svého pejska aby ji vylízal. Skvělý vzor pro naše dcery, ne?

                A pak má člověk mít rád židy.

Komentáře jsou uzavřené.

D-FENS © 2017
Do NOT follow this link or you will be banned from the site!