Proč jenom pohlaví?! (Yes, we can!) - zpět na článek

Počet komentářů: 126

  1. Víte, my se dnes starým Římanům smějeme že si zvolili za senátora koně. Taky se vysmíváme středověkým mnichům kteří se přeli o různé „nesmysly“ a pohoršujeme se nad středověkým upalováním čarodějnic a minulé segregaci černochů (a nejen jich) tam anebo onde. A pak se podívejte kolem sebe, poslechněte si lidi jak smýšlejí o svobodě a zodpovědnosti. Fakt si čím dál tím víc myslím, že elektrika, auta a podobné vymoženosti lidem do rukou snad ani nepatří. Různé svobody slouží jen k tomu, aby se zařídilo aby se k oněm nedostal někdo jiný. Veškerá zodpovědnost se hází na bedra ostatních a často ta zodpovědnost má onoho člověka rovnou zlikvidovat. Řešíme instantní změny pohlaví, nemocné čokly, nemakačenkům a lupičům se cpou peníze a různé úlevy horem dolem. Jedni odmítají platit a druzí dělat. A nad tím vším se vznáší a řehtají individua typu Kalousek, Babiš, Pospíšil, Pehe, Halík, Šabatová, Feryna, Ťok a komisaři a guvernéři. Smějí se tomu, jak se lůza rve a vyklízí pole i přes jejich očividnou lenost a škodlivost. Já nevím jak to jednoduše a nějak humánně řešit. Pokud se takhle chovala společnost v Západořímské říši těsně před rokem 476, tak se nejde divit tomu že to dopadlo jak dopadlo. No, nikdy všichni nezemřeli, tak doufám že to nebude platit ani teď.

    1. Byl by k tomu koni nejaky verohodny zdroj? Pokud me pamet neklame, tak Caligula prohlasil, ze by konzulem mohl bejt jeho kun a tim to zhaslo. Melo jit o provokaci a jeho vtip. Coz zrovna u nej je takove odvazne tema k tvrzeni. Ale jestli opravdu nejaky kun byl senatorem, milerad se poucim :)

      1. Ale prosímvás, tady nejde o to, zdali se to doopravdy stalo, ale o to, co tam píšu, že se dodnes smějeme tomu, že si koně senátorem zvolili. To je to samé jako ten stokrát omletý výrok údajně Marie Antoinetty o chudácích a koláčích.

        1. Mimochodem, v Caligulově době byl Řím na vrcholu moci. Ve středověku se upalovali kacíři, Malleus Maleficarum je až z roku 1486, tedy ze samého sklonku středověku. S těmi mnichy určitě narážíte na počet andělů na špičce jehly, což bylo ovšem cvičení v logice, nikoli v teologii.

          1. Právě. vidím že oba dva čteme Hampla. Zkrátka chci říci to, že naši předci byli v lecčems lepší než my a hlavně položili základy naší společnosti. Proto mi veškeré nynější pokusy o demontáž a dehonestaci naší společnosti přijdou hrozně hnusné. Ano, největší rozmach v upalování nastal v 17. a 18. století.

            1. Pokud nevidíte rudě, když se řekne církev a křesťanství, tak doporučuji tuhle knížku:
              https://www.ikarmel.cz/produkt/jak-katolicka-cirkev-budovala-zapadni-civilizaci
              Dále Chestertonovu Ortodoxii a všechny eseje od C.S. Lewise.

              1. Zajimavy. Diky za tip.

            2. A v leccems horsi. Zalezi ma uhlu pohledu.
              Je ti doufam jasny, ze spolecnost a civilizace nejsou vec staticka, ale dynamicka, ze se neustale meni a vyviji a ze kdyby si se dostal v case o par desetileti nebo stoleti zpet, tak by ti tehdejsi kultura, civilizace a hodnoty prisly az na par vyjimek nesmírně cizi?

              1. Jeden takový působivý obrázek dal do jedné ze svých knih Stanislav Komárek: statek někdy před průmyslovou revolucí, kde selka zároveň rodila, sedlák znásilňoval děvečku, nejmladší dítě umíralo na záškrt, jiný syn byl zase odveden a umíral kdesi na bojišti, stihnuvši ještě zplodit nelegitimního potomka…. Tedy kolotající život a smrt ve všech podobách, zatímco dnes je běžný model, kdy ona a on užívající dlouhá léta antikoncepci vychovávají vykastrovaného psa obklopeni samým pohodlím.

                1. Nj, ono je to dost nedoceneny, ale hormonalni antikoncepce je asi nejprevratnejsi objev za poslednich par set let.
                  Elektrina a stroje usnadnuji zivot, ale ucinna, prakticky stoprocentni antikoncepce zasadne zmeni lidskou spolecnost a jeji strukturu.

                  1. Jinak jeden takový nedoceněný objev je anestezie. Ale zpět k tématu: jeden taktéž bystrý Komárkův postřeh je, že západní společnost si notoricky vybírá tu nejsložitější, nejdražší a nejtechničtější cestu. Viz choroby srdce a cév, kde stačí nekouřit, nežrat a přiměřeně se hýbat, a místo toho máme kardiocentry, stenty, bypassy a antiangregaci. A antikoncepce je podobná – nejprve děvčata v nejplodnějším věku chemicky sterilizujeme 10,15 nebo 20 let a pak nastane „boj o dítě“ se všemi těmi hormonálními stimulacemi, IVF, nebo náhradním mateřstvím.

                    Pilulka je opravdu obrovská změna. C.S. Lewis napsal, že vynález bezpečné antikoncepce naprosto změnil vnímání sexuální morálky, protože jestliže předtím mohlo smilstvo dívku společensky zlikvidovat tím, že se stane matkou bastarda, nyní jsou muži vyvázáni z této nemilé zodpovědnosti. Čili padla většina praktických výhrad proti mimomanželskému sexu.A tak máme bezdětné kariéristky, svobodné matky, PUA, MGTOW, a v zákulisí se imámové pochechtávají našemu bláznovství.

                    1. Jihocech Honza: Antikoncepce jsou důsledek, nikoliv příčina. Příčinou současné mizérie jsou zvrácené státní náboženství humanismus a socialismus, kdy všechno má větší důležitost než alespoň zachování rodu.
                      Schválně se podívejte někdy na televizi a do tisku, nikde neuvidíte záběry ze spořádané slušné rodiny, všude jsou adorováni mrzáci, úmyslní bezdomovci, nefakčenci, retardanti a hlavně se jim cpe vrchem spodem. Slušným rodinám se naopak neustále něco nakládá, tuhle jim zdražily byty kvůli boji s krizí, stát jim zdražil rodinné domky předpisy na pasivní domy, zdražily auta a elektřina kvůli boji se sodovkovým plynem, prostě pořád něco.

                    2. Jo, spravne. Zadnej humanismus. Pomoz si sam a nebo chcipni.
                      Uvedomujes si, ze humanismus a pomoc bliznimu je jeden ze zakladnich piliru krestanstvi? Co podle tebe hlasal Kristus – „miluj blizniho sveho jako sebe sama“, nebo „Ser na nej, na kripla. Kazdej at se stara sam o sebe“?

                    3. shane: Uvědomuji si, že zachování rodu má prioritu nejvyšší, doufám že se na tom shodneme. Kristus nehlásal nic o sociálních dávkách a nic o socialistickém zdravotnictví, patrně jsi to špatně pochopil.

                    4. Jihocech Honza: Začněme s definicí občané státu ČR. Sice to vůbec není totéž co rod, ale podstatu problému to dobře ilustruje, systém v České Republice místní lidi pomalu ale jistě likviduje.

                    5. Že by si chtěl kapitalismus s lidskou tváří:-)?

                    6. Shane: Kristus měl protekci na nejvyšších místech a k tomu měl ještě sadu extremely rare skills, tomu se to kázalo o humanitě. Já říkám humanita ano, ale s prioritami: rodina a přátelé, blízké okolí, vlast, dloooouho nic a až potom cizáci.
                      Mne pokaždé fascinuje, jak ty největší muslimácké zmrdy pokaždé hájí příslušníci LGBT, queers, furries, smažky a podobné zjevy. Přitom je nad slunce jasné, že slimáci se jako první vypořádají právě s nimi, pak přijdou na řadu obyčejní nevěřící psi.

                    7. Jo. A taky desinfekce. Jen to ze si doktor umeje ruce snizi umrtnost o desitky procent.
                      Ale tohle s sebou nenese takovy spolecensky a moralni zmeny jako antikoncepce.

                  2. shane: Nejpřevratnější objev všech dob jsou jaderné zbraně, svět s nimi se ani vzdáleně nepodobá světu bez nich a to přes to že se použily asi jenom 2x. Pro pomalejší podávám rovnou i vysvětlení, před jadernými zbraněmi se periodicky válčilo, v intervalu několik desetiletí, dneska se už ani nechodí na vojnu.

                    1. já tedy hlasuji pro neolitickou revoluci jako nejpřevratnější objev, bez ní byste, vy kluci pitomí, dodnes lezli po stromech jako vopice.
                      z novodobých vynálezů pak jednoznačně automatická pračka, protože především ta zapříčiňuje rozvrat tradiční rodiny. anebo osvobodila ženu od břemene domácích prací. záleží na úhlu pohledu, jedná se ovšem o to samé.

                    2. Pracka je fajn. Sluzebnictvo ma vic casu na skladani uhli.

                    3. tak ono se valci dal – ale momentalne je doba, kdy se vsichni boji zacit si neco se zemi ktera ma jaderne zbrane a prislusne nosne rakety . Viz napr. jak to ze USA nejdou taky po Pakistanu, vzdyt by se duvod jiste nasel.

                    4. Iran atomovky nema a taky do nej USA nejdou. USA opravdu neutoci na kazdyho kdo s nima neni kamarad. Krom toho ma Pakistan 450 milionu obyvatel a celkem slusnou armadu. Ty atomovky maj kvuli Indii, ne kvuli USA.

                    5. tak ten Iran mne nenapadl, ale je fakt ze si o to koleduje uz dlouho a vubec bych se nedivil kdyby se tam v blizke budoucnosti neco semlelo. Kazdopadne psychologicky ucinek to vlastnictvi jadernych zbrani ma, urcite by usa mely mensi zabrany neco udelat s Iranem nez s Pakistanem

                    6. S Pakistanem pokud vim USA spory nema. Sice spolu moc nepecou, ale nijak zvlast si nevadi. Problemy maj Pakistanci tradicne s Indii.
                      Iran lezi dost lidem v zaludku, ale americanum se do dalsi valky nechce, ze tech 15 let nekonecny bezvysledny Bushovy Valky proti teroru toho uz maj dost.

                    7. tam je zajimavy ze dokud to bylo pod spravou Britanie tak Indie byla velika a nejak se darilo ta rozdilna nabozenska vyznani krotit – jakmile do hry vstoupil Gandhi tak se to muselo rozdelit

                    8. Jen technicka, Pakos ma okolo 200M ob.lyvatel, rozhodne ne 450.

                    9. Mas recht. Ted marne premejslim, s cim jsem si to splet

                    10. Zemi ktery nemaj atomvky je furt dost. Nevalci se predevsim proto, protoze dve posledni valky Evropu skoro znicily a trvalo 20 let, nez se z toho jakztakz vzpamatovala a puvodni politicky vliv a moc uz nikdy neziskala. Atomovky jsou akorat zaminka, valcit by slo i bez nich.

                    11. armády už jsou tak velké a logistika válčení je na takové úrovni, že je opravdická válka míněná opravdu vážně příliš drahej špás pro kohokoli, všechny ty velké války a bitvy minulosti od katalaunských polí přes günwald po sadovou byly z dnešního pohledu takové laciné malé šarvátky. samozřejmě by vyhrála ta bohatší a samostatnější ekonomika (jako pokaždé od velké války), pokud by se nezalekla toho, že to stojí prachy, životy a pohodlí a zatraceně to sníží ekonomickou úroveň všech zúčastněných. politika velmocí je zcela racionálně zacílená na to, aby se servali ti ostatní.

                    12. Jo. Tusim ze to byl Kissinger kdo rekl „Nejsme tak bohati abysme mohli valcit. To mohou jen chude staty“

                    13. To úplně není pravda, drahé je to pro západní státy, které již politicky nemohou obětovat velké počty svých obyvatel a ani tito obyvatelé nejsou motivovaní, vnímají již válku jako ekonomický nástroj než nástroj holého přežití. Proto se vyvíjejí drahé zbraně a systémy, aby byla účast lidské síly co nejmenší a válčení co nejefektivnější. Verze válčení Al-Knedla je poměrně levná záležitost.

                    14. Ano. To je podstata toho bonmotu. Bohate staty si valku dovoliz nemohou, protoze moderni valka je prilis draha, zatimco zebrakostany mohou valcit do zblbnuti, protoze jim staci akorat kalach a maceta.

                    15. Ono se válčí, ale jinak než jsme zvyklí za posledních řekněme 300 let, kdy se utkávaly uniformované státní armády vedené profesionálními důstojníky. Takových řekněme řádných válek je v druhé polovině 20. století málo. mnohem častější jsou občanské války mezi různými kmenovými či náboženskými milicemi, nebo guerillová válka povstalců všeho druhu proti pravidelné armádě.

                    16. nezapominal bych taky na terorismus, zvlast sebevrazedny (at uz jednotlivcu nebo skupin na cizim uzemi) coz je take fenomen ktery v drivejsich dobach nebyval – prijde mi jako takova jina forma valky kdy maly se muze utkat s velkym

                    17. Terorismus v podobe jaky ho chapeme dneska se tahne nekam do druhe poloviny 19 stoleti (typicky anarchiste), akorat se tomu nerikalo terorismus.
                      Driv nemel smysl, poddanych se nikdo na nic neptal, nicmene atentaty jako politicky nastroj jsou stara vesta – viz Vaclav III nebo Caesar.
                      Driv bylo pomerne bezne decimovat hospodarskou zakladnu protivnika (= vybijeni jeho poddanych a paleni urody), pripadne vytvareni odstrasujicich pdikladu s cilem podlomit moralku nepritele (mesto co se vzdalo zaplatilo vykupne, pokud se ale branilo, tak bylo vyvrazdeno), coz se da brat jako jista forma teroru.

                    18. Ono se takhle ve tretim svete valcilo vzdycky, nase predstava o „radne“ valce je ovlivnena evropskou vojenskou tradici. Ale Evropa uz valcit nechce a zbytek sveta ma svoje tradice,takze proto ty ruzny kmenovy putky a rebelie.
                      I v minulosti byla v naprosty vetsine tech „klasickych“ valek namocena minimalne jedna evropska zeme, pokud se rovnou nerezali mezi sebou.

  2. Na možnost úředně si změnit pohlaví se již teď těší desetitisíce mužů – zaměstnanců nejrůznějších odvětví:

    Nařízení vlády č. 361/2007 Sb.

    (2) Přípustný hygienický limit pro hmotnost ručně manipulovaného břemene přenášeného mužem při občasném zvedání a přenášení je 50 kg, při častém zvedání a přenášení 30 kg. Při práci vsedě je přípustný hygienický limit pro hmotnost ručně manipulovaného břemene mužem 5 kg.

    (3) Průměrný hygienický limit pro celosměnovou kumulativní hmotnost ručně manipulovaných břemen v průměrné osmihodinové směně mužem je 10000 kg.

    (4) Přípustný hygienický limit pro hmotnost ručně manipulovaného břemene přenášeného ženou při občasném zvedání a přenášení je 20 kg, při častém zvedání a přenášení 15 kg. Při práci vsedě je přípustný hygienický limit pro hmotnost ručně manipulovaného břemene ženou 3 kg.

    (5) Průměrný hygienický limit pro celosměnovou kumulativní hmotnost ručně manipulovaných břemen v průměrné osmihodinové směně ženou je 6500 kg.

    (7) Hygienické limity pro přípustné hodnoty energetického výdeje nebo srdeční frekvence při ruční manipulaci s břemeny pro muže a ženy jsou upraveny v příloze č. 5 k tomuto nařízení, části A, tabulkách č. 1 až 4.

    (9) Přípustný hygienický limit pro tlačné a tažné síly při manipulaci s břemenem pomocí jednoduchého bezmotorového prostředku je

    a) pro muže tlačné 310 N a tažné 280 N,

    b) pro ženy tlačné 250 N a tažné 220 N.

    1. Plati to tedy i reciprocne, ze kdyz zenska se prohlasi za chlapa, tak ji v tu ranu lze nalozit vice, ze?

      1. Sysop: Nabeton :-)

        1. Pokud ovsem nase vlada pristoupi na nemecky model uznani tretiho (prozatim, jiste prijdou i dalsi) pohlavi, nezavidim urednikum, kteri budou upravovat tyto tabulky. Zeby na tom zapracovala sama EK? Kterym smerem jim to „nalozi“? Pokud prohlasi, ze treti pohlavi lze zatezovat jeste mene, pak uz ted je jasne, jake pohlavi bude dominantni mezi imigranty.

          1. Sysop: Dle uvedeného nařízení třetí a další pohlaví limity nemají žádné, můžete jim naložit celý metrák :-) Zatím, než to novelizují …

          2. Úplně to vidím. Bude stanovený limit pro muže, ženu, a pak pro člověka…

  3. U nás to zatím není tak hrozné, ale pokud to bude takhle pokračovat, za 10 let budeme jako na západě. Politici na západě úplně zešíleli. Tahle multikulti-zeleno-gender-islám ideologie nás úplně zničí. Je potřeba zastavit tohle šílenství.
    http://www.epshark.cz/clanek/1339/zprava-o-gradujicim-silenstvi

  4. Ona je to docela prdel. Na zapade uz se jim to zacina vracet, muzsti sportovci zjistili, ze kdyz se prohlasi za zeny, tak vyhravaji a ani nemusi dopovat =)
    nejvetsi priklad zde :)
    https://www.dailywire.com/news/39158/transgender-player-dominating-womens-handball-amanda-prestigiacomo

    A treba v Texasu(tohle je hodne matna vzpominka, ale rekneme, ze v Texasu) v ramci VS ligy v recko-rimskem zapase se nejaky klucina prohlasil za divcinu a, svete div se, vyhrava vsechno, kam prijede.

    Toz tak.

    1. Hmm, asi jsem divný, ale než takové vítězství, to tam raději nepůjdu. Ale ano, je to takové švejkování a to má samo o sobě hodnotu. Minimálně v tom, že se ukáže, že to jsou úplně zcestný a blbý pravidla.

      1. Tezko rict, ja s nimi nemluvil. Mozna jsou nasrani na zeny, mozna se opravdu citi jako zeny, mozna chteji nad zenami dominovat, mozna jenom citi nejakou spolecenskou krivdu, trolling systemu, pozornost medii… moznost je a je a nikdo z nich ti pravdu nerekne(v pripade, ze to je jiny duvod, nez ze se citi jako zena). Podle toho, co jsem videl v rozhovoru s ceskym transgender obcankou(male -> female), tak podle statistik vetsina muzu nema zajem o preoperovani na zenu, nicmene citi se zenou. Coz znamena, ze zeny ve sportu stale maji smolika pacholika

        1. Oni se opravdu citi jako zeny. Teoreticky to nejakej sportovec muze udelat kvuli penezum, ale to bude jen minimum.
          Transky jsou dost nestastny bytosti a moznost ze by se k tomu nekdo hlasil jen tak z pleziru je minimalni. Ona to zas takova labuz neni. Ani bejt teplej, natoz tranďák.

          1. Potvrzuji. Díky kamarádům jsem mohl do „underworldu“ nahlédnout a většinou to fakt nejsou moc šťastný lidi. Vesměs kombinace těch horších mužských i ženských vlastností bez náležité protiváhy.

            1. Samozrejme, ze to nejsou stastne bytosti. Proto jich 10x tolik pacha sebevrazdu nez je prumer v populaci. A ja su obycejnej vesnickej krupan, ale mi prijde, ze kdyz se nekdo necha preoperovat, ohormonovat a pak spacha sebevrazdu, tak je asi nekde v te „lecbe“ chyba. Nabizi se otazka, jestli tato lecba funguje a jestli neni na case se tomuto venovat vice do hloubky. Proto mi, jako obycejnymu vidlakovi, prijde, ze transgender existuje ve 2 formach, falesny a pravy. A zatimco tem, co maji pravy trans-gender – pomuze zmena pohlavi, tem druhym pomuze jen do hrobu.

              Jinak – jste si oba jisti, ze se hlasi k zenam, protoze se opravdu zenami citi a neni to proto, ze chteji snadno vyhravat? Bavime se o Australii, US a Kanade(nejvic). A tam fakt muzi nemaji na ruzich ustlano(ona asi bude nahoda, ze v US vetsinu strileni na skolach pachaji bili kluci a kdyz uz si teto nahody vsimla i media v US… ;))

              1. Reálnou situaci neznám, nebyl jsem tam. Ty nejhorší scénáře jsem četl od vokální minority internetových warriorů, pocházejících hlavně z USA. Ale že si chlap dobrovolně nechá uříznout koule a obrátit péro narubi, jen aby to měl v životě jednodušší se neodvážil tvrdit ani jeden z nich. :) Fakt je to tam pro bílého chlapa až takové peklo?

                1. Brainfart, *naruby

  5. A to když se úředně prohlásím ženou, budu taky chodit ke gynekologovi? a na mamograf?

    1. Rakovinu prsu muze dostat i muz a v pripade, ze slo o rust diky hormonum, tak v tom rozdil neni. Me by spis zajimalo, jestli takove zene budou pravidelne kontrolovat stav prostaty :)

    2. Chcete snad tvrdit, že gynekologické vyšetření je čiště ženská záležitost?
      Sexisto! Jestli tohle zjistí sluníčkáři, budeme k tomu gynekologovi chodit povinně všichni, pohlaví nepohlaví…

      1. V ramci zachovani dustojnosti pacientu na to jiste bude vytvoreno nove oddeleni.

        1. …jako ze by se pacos citil trapne, az se dochtor pobleje?

  6. Snažím se přijít na smysl článku, ale nejde mi to? Satira na téma absurdit plynoucích z neznalosti genderu? Výsměch těm co o genderu nic neví? Zoufalství z absurdit, které aplikace genderu tupými úředníky a zákonodárci přináší? Prosím o vysvětlení.
    Celkově mi přijde že autor o genderu nic neví a ani o tom nepřemýšlí a snaží se jen výsměchem zaujmout, jak je dnes populární i u elit, protože tím elity získávají popularitu u nemyslících vohnoutů, kterých je stále více.
    Dějí se absurdity jako ve sportu, ale jsou to raritní případy, které v důsledku vedou k eliminaci takových možností, ač to chvilku trvá. Ale co je to proti věčnosti!
    Rád bych jen podotkl, co asi všichni zde vědí, že fyzické tělo, vnímání vlastní pohlavní identity a sexuální orientace jsou tři parametry, které jsou u „ideálního“ jedince v souladu a snad i harmonii. (i když je také určité procento těch, kteří i ten soulad nezvládnou a přihodí se jim, že se dopustí násilných činů.) Každopádně tyto tři parametry vytváří minimálně 8 vyhraněných kombinací a 4 nevyhraněné, jak se člověk může narodit, aniž by to mohl během vývoje v děloze nějak ovlivnit, ale narodí se s tím, a nějak s tím žít musí.
    Ty absurdity, které jsou popsány v článku nevypovídají nic o těch co nejsou „ideální“, ale ukazují na hloupost a omezenost těch, kteří se těm „neideálním“ vysmívají a ve své tuposti a lenosti nechápou, že to není nikoho vlastní volba.

    1. No moment, poslední verze tvrdí, že všechno je to vlastní volba :-)
      možná proto se tomu tolik lidí vysmívá, protože nejdřív nám tvrdili, jak je to vrozené a nezměnitelné a jak je nefér se vysmívat někomu za něco, za co nemůže… A teď zase tohle.

      1. Poslední verze čeho a koho? Islámu? Byl by nějaký zdroj na poslední verzi? Trochu argument alá Okamůra.

        1. Poslední verze uvědomělého progresivního postoje k minoritám.

        2. jak: Původně se pohlaví v občance dalo změnit jen po důkladném lékařském vyšetření, gender aktivisté to chtějí změnit na čestné prohlášení, tedy osoba si může vybrat pohlaví libovolně.

    2. Radulix: Gender je aktivismus k redefinici pohlaví ne podle fyzických atributů jedince, ale dle momentálního duševního rozpoložení jedince, to je hlavní podstata proč to vadí. To že máte 10 kombinací poruch osobnosti dospělých, kategorie F64 Poruchy pohlavní identity, je sice smutné a zasluhujete humánní přístup, ale neopravňuje Vás to chtít po majoritní společnosti, aby osobu s penisem nazývala ženou a osobu s vagínou nazývala mužem.

      1. Gender určitě není aktivismus. Aktivismus je způsob prosazování čehokoli, třeba genderové rovnosti. To bych doporučil nemíchat dohromady, pak z toho vyjde nesmysl. A už vůbec gender není redefinice pohlaví, natož dle momentálního rozpoložení. Fakt ne. Pokud si to takto někdo zamotá, tak chápu že mu to vadí. To je pak učiněná chiméra. Asi proto je kolem genderu tolik zbytečnýho povyku. Nezaznamenal jsem, že by gender chtěl zmatení názvů, ba naopak. Vysvětlovači genderu například poukazují na to, jak hloupě a zbytečně společnost znesnadňuje život těm, kteří nejsou ideální a nebojí se to přiznat. To že se kolem namotá hromada darmožroutů, kteří ale zneužívají čehokoli, co se hodí, je už jiný příběh. To patří mezi ty poruchy osobnosti a nikoli do genderu. Zjednodušení, kterého se lidé dopouští, je základ mýtického myšlení.
        Ještě si dovolím provokaci: Co je důležitější pro prožívanou identitu člověka, to co má mezi nohama, nebo to co má v hlavě? A kdo má právo rozhodnout co je pro něj správně a důležitější? Podle mě to je otázka do velmi citlivé diskuze, která snad povede k tolerantnímu společenskému konsensu. Pro někoho to rozhodl Bůh a už myslet nepotřebuje a řídí se dogmatem. Pro někoho to rozhodne jeho modla v podobě politika, nebo někoho, komu věří. Zbývá málo těch co jsou ochotni o věcech přemýšlet nezatíženi dogmaty.

        1. Stejně jako křesťanství nebo islám požaduje misii, tak ani gender (anebo marxismus) není jen tak obyčejná neutrální sociální „věda“.

          1. To je hodně divoká věta, asi si četl Gruberovu nauku manipulace :D Zní to jako moudré sdělení, ale je to úplná ptákovina. Hlavně mi vysvětli, co myslíš termínem „neutrální věda“? To může být jedině věda, která nemá výsledky, které by něco nového přinesli. Z tvé věty ale plyne, že by věda měla být neutrální, aby nebyla nějak fujky. Tedy nic nezpůsobit, neboli žádné výsledky, které by změnili dosavadní stav. Tedy zcela zbytečná věda. Vážně si to tak myslel?

            1. Věda je věda, popisuje svět. Aktivistická věda chce svět měnit. Marxisté nebádali kvůli popisu situace dělníků.

              1. S „vědami“ opatrně. Věda je pouze ta kategorie lidského chování, resp. uvažování, která dodržuje určitá pravidla. Vědecký přístup vyžaduje pokoru a odvahu, to především, protože jde o přísné užívání logiky, zásad korektního uvažování. Nelze se pohybovat ve vzduchoprázdnu a bezbřehosti. Jsou nějaké axiomy, dále nějaké teze a metody jejich ověřování, verifikace či vyvrácení. Věda se zabývá jen a pouze podstatou světa (včetně jeho „živé“ části). Všechno ostatní věda není. Vědou tedy není sociologie, ekonomie, pedagogika …. a podobné hrátky. Vědou nejsou ani veškeré technické obory (tedy ani fysika, mimo teoretické fysiky).

        2. Radulix: Takové vykrucování už známe, buzny také říkaly že homosexualita nic není až to skončilo požadavky na zvrácenosti homomanželství a homoadopce a náhradní mateřství. Proto také víme, že gender agenda nutně musí skončit tak, že kolonka pohlaví v občance se bude vyplňovat dle čestného prohlášení.

          Na provokaci odpovídám zcela jednoznačně: Kdo má právo po mě chtít, abych osobu s penisem nazýval žena a osobu s vagínou muž ? Odpovím si sám, nikdo. Tím není dotčeno, že se společnosti má k lidem s diagnózou F64 chovat slušně.

          1. Vykrucování? Zvrácené může být manželství i když je hetero, třeba když je vynucené, když je naplněno násilím. Já bych dovolil každýmu ať si vezme co chce, velmi mě pobavil ten japonec, co si vzal postavičku z hry https://pctuning.tyden.cz/component/content/article/1-aktualni-zpravy/15653-japonec-si-vzal-za-zenu-postavicku-z-video-hry
            A majoritní společnost ho pobaveně toleruje.
            Tak trochu mi přijde, že trvání na jakési čistotě manželství je spíš mocenská hra kleriků křesťanských, kteří tak udržují své dogma v podvědomí lidí.

            A s tím právem opatrně: banda poslanců něco schválí, banda opicajtů ti to vmlátí obuškem do hlavy a nebo tě zavřou, když nebudeš poslušný. Bránit se je nutnost. Ale kdo má právo někoho odsoudit, že mu nepasuje obsah hlavy a klína?

            1. A kdo brání dvěma chlapům nebo dvěma ženským uspořádat podobný obřad jako ten rákosník? Sledovali bychom to s obdobným pobavením.

            2. Radulix: Majoritní společnost mu nic takového netoleruje, dle společnosti je stále svobodný.

              Ani náznakem se nejedná o nějakou čistotu nebo dogma, jednoduše buzny po mě chtějí abych staročeským slovním spojením ve významu muž-žena nazýval dva muže nebo dvě ženy a tím po mě chtějí abych se choval jako nějaký retard. Správné označení je když tak Manství a Ženství.

              Psychiku nikdo soudit nebude, jelikož pohlaví je fyzický znak.

              1. Nikdo za to japončíka nediskriminuje, a o to v genderu jde. Gender je primárně o odstranění diskriminace.
                Manželství pro LGBT je jen mediální zkratka, jde o právní postavení. Nikdo soudný nechce tomu jejich svazku říkat manželství, to se to jen tak uchopí v reportáži, aby to mělo náboj a pak je z toho flame.

                1. Radulix: To přece není pravda, v ČR prakticky neexistuje diskriminace osob s diagnózou F64, pokud ano rád se poučím kde.

                  To také není pravda, společnost neměla problém s registrovaným partnerstvím a společnost by přijala i dědické právo a právo na informace o zdravotním stavu pro registrované partnery. Pokazilo se to právě tehdy když buzny začaly řvát že nechtějí registrované partnerství, že chtějí plnohodnotné manželství, nárok na adopci a náhradní mateřství.

                  1. Presne. Ti, co jim hormony v puberte tlacily na mozek, az je z toho homosexualita, transsexualita a dalsi deviace, maji poskozeni i v dalsich mozkovych lalocich projevujici se napriklad tak, ze chteji, abychom nazyvali veci jinak, nez jake opravdu jsou. A pote, co bychom to udelali, by fofrem nevahali vyrukovat s naroky z toho vyplyvajicimi a to naprosto plosne.

                    Manzelstvi je zkratka orazitkovany vztah muze a zeny a pres to nejede vlak. Vztah kohokoli ke komukoli ci cemukoli jinemu manzelstvim neni. Necht se nazyva jakkoli jinak a nasledna mozna prava muzeme pak diskutovat samostatne.

                    Ted na Sumave tezce bojuju proti cernoprdelnikum, kteri indoktrinuji potomstvo uz od sesti let a vymyvaji jim ve skole hlavy picovinama, pricemz maji bohuzel majoritni podporu u obyvatel, kteri do kostela proste chodi a podle toho se uz i male deti kastuji. Jedine, co jim mohu uznat jako prinosne, je snaha o udrzeni tradicniho modelu rodiny.

                    Jenze prave tito uchylaci dobre vedi, ze timto zpusobem furu nesmyslu neprotlaci a proto to zkousi degradaci smyslu slova ‚manzelstvi‘.

                    1. Vidíte to podle mě příliš konspiračně. Veškeré boje za práva „nehetero“ orientací a jiných pohlaví než které reálně existují, tzn. muž/žena jsou především o kšeftu. Je to něco, čemu se může někdo věnovat, brát za to korporátní nebo státní prachy a zabíjet tím čas.

                      A mimochodem, táta vždycky říkal, že manželství je především největší a nejdůležitější kšeft, kterej v životě lidská bytost udělá. Jestli s opačným nebo stejným pohlavím, s věcí nebo zvířetem je jedno.

                    2. Vidíte to příliš materialisticky. Ti lidé opravdu věří to, že „páchají dobro“, že bojují proti zlé/nespravedlivé buržoazní/kapitalistické/křesťanské společnosti.

                      Táta byl moudrý muž. Někde jsem teď četl názor, že nerozlučitelné monogamní manželství bylo právě to, co Evropě dalo možnosti ovládnout svět, a že úpadek Západu se významně kryje s úpadkem tradičního manželství.

                    3. Sysope, že ty máš strach, že ty píčoviny by mohly být pravda? Pokud by to byl opravdu takový nesmysl, tak na to ty děcka dříve či později přijdou samy.

                    4. Vono se vobčas hodí, aby to dříve bylo hned, to později taky může trvat pár desetiletí nebo i celej život…

                    5. Proč? Co je špatného prožít život jako křesťan? To svoje děti tolik podceňujete?

                    6. Ad Jihocech Honza:
                      Kdysi jsem se setkal s jedním veganem a bojovníkem za práva zvířat. Ten mi tvrdil, že až jednou bude mít děti (pozn. redakce: nedejbože, aby se tak stalo), bude jim zakazovat jíst maso, i kdyby ho prosily, že ho chtějí aspoň ochutnat. Prostě magor, co svou vírou zkazí život vlastním dětem.
                      S tím křesťanstvím bych to viděl podobně.

                    7. Predsedo, striktní veganství tomu děcku opravdu může poškodit zdraví. Co špatného učí křesťané? Řekl bych, že problém je spíš v praxi než v teorii.

                    8. „Co špatného učí křesťané?“
                      Že vánoční dárky nosí zombie, která ležela tři dny v jeskyni. ;-)

                    9. No zrovna v tomhle bývají křesťané i ateisté celkem zajedno, že je škoda brát dětem kouzlo Vánoc. Něco lepšího nemáte?

                    10. Re: Jihocech Honza
                      22.12.2018 v 20:25

                      U nas doma oslavu slunovratu detem urcite nebereme a deti jsou informovane, co to byly Saturnalie a proc cirkev svata presunula datum narozeni Jezise prave na tento dulezity prirodni svatek. Slavime to radi a opravdu neni duvod o toto deti obirat. A take neni duvod jim cpat zbytecne moc vaty okolo, zejmena te cirkevni.

                    11. Ad Jihocech Honza:
                      Vidíte, Sysopovi vadí, že se mu křesťani serou do dětí. Třeba ty děti, až dospějou, budou chtít být křesťany a pak se pro to rozhodnou samy. Nebo budou chtít být satanisty a křesťanství by je akorát zkazilo.
                      Stejně tak vadilo obyvatelům ostrova Sentinel, že se do nich s křesťanstvím chtěl srát pan Čau. Tito však, narozdíl od Sysopových dětí, mají luky, šípy a oštěpy.

                    12. Ad. PanPredseda:
                      Problém nemají děti, problém má Sysop. Jak jsem pochopil, děcka by chtěla chodit na náboženství, ať už kvůli zvědavosti, tlaku vrstevníků, nebo těm bonbonům, a jemu se to nelíbí, na což má samozřejmě plné právo.
                      P.S.: Vy vychováváte děti řekněme nábožensky neutrálně, tedy že možných rovnocenných pohledů na svět a člověka je víc, s tím, že si v dospělosti vyberou?

                    13. A Vy se divíte, že se to Sysopovi nelíbí?
                      Lákání na bonbony mi přijde divné. Minimálně to poukazuje na obsahovou neatraktivnost.

                    14. Pak ale vůbec o nic nejde, ne? Vyslechnou to, shrábnou sladkosti, a je to.

                    15. „Pak ale vůbec o nic nejde, ne? Vyslechnou to, shrábnou sladkosti, a je to.“
                      Nebo tam nepůjdou, protože si přece nebudou kazit zuby. :-P

                    16. A jen tak mimochodem, znáte tenhle:
                      Jaký je rozdíl mezi beďarem a farářem?
                      Beďar se ministrantovi na ksicht udělá až v pubertě.

                    17. Re: PanPredseda
                      22.12.2018 v 22:05

                      X-D

                    18. Re: Jihocech Honza
                      22.12.2018 v 21:54

                      Takhle hloupy farar neni. Nejprve je dostane do kostela a tam si zazpivaji nejakou hezkou pisnicku. Pani ucitelka je hodna, protoze tuhle pisnicku pak s detmi projizdi i na hudebni vychove. Coze Marenko, ty ji neznas? Nojo, to znaji jen deti z naboza. No to nevadi, Marenko, tak si neco maluj… A Marenka zjisti, ze deti najednou jsou nekde jinde a ona nevi, o co go.

                      V nabozu se domluvi, ze rozsveceni vanocniho stromecku bude v den X v hodinu Y. Jo vy jste tam nebyli? Aha… no, von to rikal pan farar a pan reditel to asi detem nenapsal do denicku… to se stane, no.

                      A dite postupne zjistuje, ze ostatni se maji o cem bavit, protoze maji spolecne zazitky, ktere jsou nad ramec nejakeho naboza.

                      A pokud dite do naboza jde, tak to je pak parada. Dite, ktere veri na Jeziska, samozrejme veri kazde autorite. A farar autorita je. Takze nepujde „poslouchat pindy a myslet si svoje“ a pak vezme bonbon. Kdepak. To udela treba pubertak, ale ne male dite. Malemu diteti to zustane v hlave uplne stejne, jako horror pusteny pred spanim. Uplne mi staci poslouchat, s cim chodi domu potomstvo. Napr. „a tati, Marcelka rikala, ze pry spadlo nejaky letadlo, vsichni tam umreli, ale jedna holcicka ne, protoze se celou dobu modlila. Naucis mne taky modlit, kdyz nekam pojedeme autem?“.

                    19. → A dite postupne zjistuje, ze ostatni se maji o cem bavit, protoze maji spolecne zazitky, ktere jsou nad ramec nejakeho naboza.

                      A proboha!, co je na tom – na poznávání a poznání – špatnýho?

                    20. Ad Sysop:
                      A co založit nějaký trucspolek? IMHO je písnička u táboráku a k tomu opékání buřtů zajímavější zážitek než písnička v kostele. A jelikož ty ostatní děti chodí do kostela, vsadil bych se, že by takovéhle zážitky začaly závidět. ;-)
                      Buď potomstvu vysvětlete, že auta nejsou letadla a tudíž nepadají, nebo si budu muset vzpomenout, jak bylo dál to, co začínalo: VAZe náš, jenž jsi vyvařený…

                    21. Re: Jihocech Honza
                      22.12.2018 v 19:35

                      Spatne je to, ze to laduji do deti, ktere jeste neumi rozumne zhodnotit, jestli to opravdu chteji, nebo ne. Az budou plnolete, at jsou treba buddhiste, nebo pravoslavni, je mi to egal. Ale soucasny system „tati, kdyz pujdu do kostela, pan farar mi da bonbon“ je proste svinarna. Krome toho, chozeni do kostela z nikoho krestana neudela. Moje krkonosska babka chodila kazdou nedeli do kaple. Pokud nebyla nemocna, nevynechala. Ale uplne stejne nevynechala cestu na MNV a tam obcansky splnit povinnost oznamit, kterej soused si doma zasil kolik obili a nebo zatlouk prase.

                      Vira neni spatna vec. Spatne je to detem vtloukat do hlav.

                    22. Tomu, se Sysope, říká výchova. Žijeme v úžasné době v tom, že můžeme vychovat děti ve víře, v nevíře nebo třeba proti-víře, a žádný státní dráb nám do toho nekecá. Je svatým právem rodičů vychovávat děti podle svého.
                      P.S. Myslíš, že kdyby svazáci v Pionýru rozdávali dětem bonbony, že by z nich vyrostli horliví komouši?

                    23. Problem je, ze v praxi to ale takto nefunguje. Ve tride je minorita nekrestanu a dostavaji to lehce sezrat. Ne od ucitelu (to jsou samozrejme take krestane), ale od spoluzaku, pricemz ucitel nijak nezasahuje, jen do tridy konstatuje „no, nekteri rodice proste jsou neverici a tak to uci i deti“. Pricemz nechapu, kde bere tu jistotu, ze kdo neveri v krestanstvi, je automaticky neverici. V lednu skaknu za riditelem a dam s nim monolog.

                    24. Tak v našem kulturním okruhu je celkem předvídatelné :-). Židů tu kvůli bavorskému slepičářovi moc nezůstalo, a že by se tu tisíc let skrývali uctívači Peruna, nebo Svantovíta… Pak jsou tu tedy věřící komunisté, ale to je tak všechno. Kam patří ta zmíněná minorita?
                      S ředitelem promluv, ale nezapomínej, že po dobrém jde všechno líp.

                    25. Re: Jihocech Honza
                      22.12.2018 v 21:17

                      Ja s nim samozrejme promluvim po dobrem, nejsem jako krestani, kde ti umirnenejsi rikaji „delas chybu, ale jednou prozris“ a ti vic hardcore mi rovnou tvrdi, ze prijdu do pekla. Vydirani neni muj styl.

                      Ja verim urcitym vecem, mimochodem i par lidi, kteri uctivaji v podstate pohanstvi (az na obeti) znam. Ja pro svoji viru nepotrebuju prostrednika. Zadne agentury mezi mnou a mymi bohy neuznavam. Jo, kdyz chce nekdo pomahat lidem, ok, to je od nej hezke. A at si u toho veri komu a cemu chce, jen at to necpe memu potomstvu.

                    26. Re: Sysop
                      Připomínej si jednu věc: že se navzájem potřebujeme. Spisovatel Vondruška použil termín, který se mi líbí – křesťansko-liberální společnost. Bez vás bychom uvízli v 18. století, my zase máme víc dětí a sloužíme jako brzda bezhlavému pokrokářství. Není důležité jen za co bojuji, ale i s kým. Gándiho hnutí by nemělo smysl jinde než v Britské Indii (Stalin by s ním byl rychle hotový), naopak se podívej, jak se strašně brutalizovala válka západních spojenců proti nacistům (na začátku letáky, na konci Drážďany).

                    27. → Spisovatel Vondruška použil termín, který se mi líbí – křesťansko-liberální společnost.

                      Netuším jak to p. Vondruška myslel. Ale pro mě je tato kombinace naprosto nepřijatelná, přímo smrtelná. Křesťanství znamená v prvé řadě ŘÁD, kdežto liberalismus je pro mě synonymum pro zlořád, zvůli, chaos a bordel. Tzv. „křesťansko-liberální společnost“ je ve skutečnosti protimluv. Ale jak říkám, netuším jak to p. Vondruška myslel…

                    28. Re: Honza777
                      22.12.2018 v 21:52

                      No vidis, v prirode existuje rad, pritom zvirata jsou svobodna a zadne krestanstvi priroda nezna. Byla tady davno pred narozenim Zida Jezise.

                    29. Příroda ho znát nepotřebuje. Má ho v sobě. Ostatně jako všechno co vzešlo od Stvořitele.

                    30. Ad Honza777:
                      Ale příroda od Stvořitele nevzešla.

                    31. Re: Honza777
                      22.12.2018 v 22:20

                      Cili clovek dle tebe nevzesel od Stvoritele? A nebo snad clovek neni soucasti prirody a proto v sobe nema rad?

                      To je presne to, proc nechci, aby detem nekdo motal hlavy, kdyz sam v tom ma chaos.

                    32. Re: Jihocech Honza
                      22.12.2018 v 21:40

                      Osobne si myslim, ze tyhle moresy nejsou ani tak o krestanstvi, alebrz o nasi debilni ceske nature, mit potrebu se porad do nekoho srat. Ja se neseru do krestanu, necht se tedy oni neserou do meho potomstva. Kdyz uz musim tolerovat pojebanej stat, kterej si mne privlastnil a do vseho mi keca plus ho zivim, tak at mne nechaji byt aspon krestane. Maji plnou hubu lasky k bliznimu svemu, tak ji mohou prokazat treba zrovna tim, ze daji svobodu detem, ktere o jejich pohled na svet zatim nestoji. Jinak ono „chodis do naboza?“ je na urovni „chodis do Pionyra?“ nebo „chodis do HJ?“ Neni v tom totiz rozdil. Male deti zadne zlo nepachaji, at v kostele, Pionyru, nebo HJ (ted nemyslim tech par pubescentu, co branili Berlin). Jsou jen pripravou na plnohodnotne ovce v pozdejsim veku.

                      Malemu diteti bych marihuanou mozek nevyplachoval, tak nevidim duvod, proc to nechat delat faternikem. Az je dite dospele, at si huli travu, nebo chodi do kostela. Jeho zivot, jeho vec. Nekdo se najde ve skakani na gume, nekdo dela ministranta. Kdyz ho to naplnuje, proc ne.

                      Jako lidi se vzajemne potrebujeme bez toho, kdo cemu veri, nebo neveri. Jsme spolecnost a pokud chceme byt na nejake urovni, tak je nutna diferenciace a distribuce cinnosti. Nastesti ted zrovna za nic bojovat tady v Cesku nemusime, tak neni duvod si pridelavat uplne zbytecne ploty, ktere rozdeluji lidi.

                    33. Zatím. Černí chodci jsou už ve Vídni :-(
                      Byl bych opatrný s odsuzováním české nátury. Pokud znáš blog Andreje Ruščáka o Norsku, tak tam je to daleko horší, taky všechny průsery s Lebensbornem začínají udáním – od sousedů, učutelek, bejvalého… Stačí se trochu vymykat, a už tě mají, a pak už se vždycky něco najde.
                      Na venkově si holt lidi víc vidí do talíře.

                    34. Re: Sysop 22.12.2018 v 21:54

                      Jsem přesvědčen, že pes není zakopán v české nátuře, ale právě v tom křesťanství.

                      Když to vezmu obecně, tak náboženství není o nějakém duchovnu, náboženství je cestou k získání moci pro ty, kteří to tradiční cestou nemůžou zvládnout. Např. náčelník vede vesnici, tu funkci dostal třeba volbou, nebo dědičně, to je fuk, tradiční cesta je zabraná, ale ovládnout lidi jde přes kouzla a kejkle a to kdykoliv (mimo dobu volby nového, či mimo generační obměnu), a šaman je na světě a uzurpuje si tu větší, tu menší část vlivu. No a křesťanství to činí akorát ve větším měřítku, je to prostě paralelní cesta k moci, po které může jít každý nýmand a to je to, oč tu běží, o moc, kdo má moc řídí světské věci, duchovno je jen nástrojen/zástěrkou, jak tu moc získat.

                      A to je právě ten důvod, proč, když můžou, tak se serou do všech kolem, protože o to jde, ne o víru, ale o to řídit lidi. Vždyť i biblí se to táhne, ne jako tenká červená nit, ale jako tlustá rudá čára. Jen ten jejich Ježíš např., nectil nic jako žij a nech žít, místo toho vyhnal a tím zničil obživu živnostníkům, nemakačenkům dal najíst, doktorům sebral klientelu tím, že jí uzdravil, stvořil nekalou konkurenci vinařům tím, že si jen tak změnil vodu na víno, po vodě chodil a vměšoval se do tehdy běžných soudních mravů, navíc se sám zval králem. Když se nad tím tak člověk zamyslí, tak je to typickej dobroser a ta jeho neziskovka je tu dodnes.

                      Pak tu máme další zajímavé věci, ty jsou již offtopic, ale reaguje na Jihocecha Honzu z 22:17. V době vzniku křesťanství tu existovala Římská říše, která znamenala v tehdy známém světě hlavní středisko civilizace, středisko vědomostí poznání, bohatsví atd. atd. Nikdy se jim nepovedlo získat rozhodující většinu, stát se hegemonem v říši. Ale co se jim povedlo, tak tu říši rozvracet zevnitř (kupodivu právě i tím, že si sou všichni rovni apod. jen se to ještě nejmenovalo hatefree), paktovat se s imigranty tedy barbary apod. až přišel restart, tedy doba temna a křesťantví mohlo povstat do své nejhorší formy, které dosáhlo koncem středověku. Pak už to z jejich strany byl boj o udržení původních pozic, protože už se nedařilo držet ovečky v nevzdělanosti a otupělosti, viz hodně zjednodušeně různé inkvizice, upalování čarodejnic a tak. No a dnes jsou jejich pozice mizerné oproti dřívějšku, takže zatímco dříve, když někde hrozilo křesťanskému světu nebezpečí, tak se pořádaly křížové výpravy, tak nyní, když již není o co stát, tak je spíš čas na restart, aby bylo z čeho povstat, aneb jak si vyložit to, že papež podporuje migranty, jak si vyložit to, že prostestanti pomáhají migrantům jak můžou (teď jsem třeba četl jak v Nizozemí slouží už asi dva roky nepřetržitou mši, protože v probíhající mši nemůžou do kostela vstoupit policajti, aby deportovali migranty atd. apod.). Jak se již píše v římských spisech, tak tehdejší barbaři, ačkoliv měli možnost využívat třeba centrálního vytápění, tak radši vytrhali ozdobné obložení a udělali si v místnosti táborák a stejně tak se chovali i k ostatním výdobytkům civilizace. Ta analogie s dnešní dobou je velmi znepokojivá.

                      No nic, jen na konec. Fakt ne, nepotřebujeme se s křesťany navzájem. Nic dobrého nepřináší a nikdy nepřinesou. Životní i historická zkušenost je ta, že čím horlivější křesťan, tím větší svině. Od mala je jim vtloukáno, že jsou něco víc, než ostatní (to mimo jiné do muslimů také), že ostatní jsou např. lidé nemorální, protože neuznávají desatero apod. Nojo, jenže zatímco já vím, že se nemá krást, zabíjet, ubližovat či podvádět, protože to je špatné škodit jiným a že by se mi to samotnému nelíbilo, kdyby mi to dělal někdo jiný (stejně tak si tento princip osvojila zvířata, která žijou společensky, tedy např lvi, vlci, psi, kosatky, opice atd.), tak křesťan to ví proto, že mu to přikazuje bůh, ne proto, že by to bylo nehezké. A protože je mu zároveň umožněno to, že mu bůh odpustí, tak se sviňárnama nemá problém. Tedy někomu ublíží, vyzpovídá se, přijme rozhřešení, či zaplatí odpustek a je v pohodě. To je křesťanská morálka, ale ta se slušným vychováním nemá nic společného.

                      Takže Sysope, když ses stěhoval na Šumavu, viděls, že lidé tam volí lidovce, jak jsi psal, a že tam bude ve vsi klid, ok, to že se ti serou do dětí je holt další aspekt toho samého a bude to pokračovat do té doby, dokud místní budou cítit, že můžou.

                    35. „S ředitelem promluv, ale nezapomínej, že po dobrém jde všechno líp.“
                      https://i.chzbgr.com/full/5582758400/h664385CC/

                    36. Kdyz mi posledne u branky vocmrndovali jehoviste, po otevreni dveri jsem na ne s usmevem zvolal „Salam aleikum, Allahu akhbar“ a bylo po navsteve. Mozna bych mel do reditelny take vkrocit s timto pozdravem.

                    37. Babička jehovistům rovnou pohrozila holí :-)

            3. Milé Radulix, mám dotaz, který se týká Vašeho posledního odstavce v příspěvku výše. Je fakt, že osobu budu označovat za muže či ženu podle fyzických atributů pohlaví (které nemusí pasovat s obsahem hlavy dané osoby), ono Vámi zmiňované odsouzení?

              1. Milý(á,é) PanPredseda, není to odsouzení, je to jen pojmenování. Jen mě přijde smutné, proč lidem vadí to, že „to“ někomu nepasuje a dává-li to najevo, pohoršují se nad ním, vysmívají se mu, nadávají mu či mu dávají posměšná označení, štítí se jich, vylučují je z kolektivu a podobně. O tom je hlavně gender – bourat hloupé předsudky, které jdou ruku v ruce se strachem, hloupostí a přehnanými činy. Znakem hloupých strašpytlů je pak vytahování se ve vymýšlení nejsilnějších urážek či výsměšných označení – výše v diskuzi jich najdete plno. Asi jim to přináší uspokojení, nevím. Je mi to jednoduše líto. Vše je zastíněno tím, že mmoho sráčů na genderu jen sprostě rejžuje, ale podstata – nediskriminovat jedince – je podle mě zcela správná a hodná zastání, jakkoli sebou přitahuje šmejdy. Znám mnoho lidí, kteří při rozhovoru 1:1 mluví úplně jinak, než když jsou ve skupině, aby nebyli za blce, nebo aby se dokonce jim ostatní nevysmívali, že mají odlišný názor. Zdá se mi potřebné a nutné jít proti proudu. Jsem hetero muž se 3 dětmi s jednou manželkou a mám „to“ v souladu, znám dost lidí, co jsou na tom jinak a jsou to skvělí lidé, ale společnost na ně hledí skrz prsty, zejména tedy muži. Je to prostě jen demonstrace hlouposti a omezenosti. Samostatnou kapitolou je diskriminace žen na mnoha úrovních, s čímž mám velmi živou zkušenost. Je snadné dělat že nic takového není, je snadné mluvit jen za sebe a jiné nechat konat blbosti. Nevěřím na pozitivní diskriminaci, věřím, na odstraňování mýtů a předpojatosti lidí. Když slyším idiotské věty typu „pan ředitel si představuje na toto místo muže, tak vás nemůžeme přijmout“, nebo „je jasné že muži mají za stejnou práci dostat víc peněz, protože živí rodinu“, a když navíc čtu ty horlivce v diskuzích, kteří tomu bez rozmyslu přikyvují, vím že prostě musím jít proti proudu a užívám si to. Blbosti je všude spoustu v mnoha oblastech, je třeba vytvářet ostrůvky pozitivní deviace a radovat se z malých drobných úspěchů. Mám ověřeno, že mnoho lidí to chápe, jen se bojí to přiznat. A noho lidí ani neví co je gender, jen si myslí, že to lze postihnout jednoduchou hloupou definicí, že to je aktivismus a spokojeně to šmahem odsoudit.

                1. Můžete mne oslovovat milý, není-li Vám to příliš proti srsti. No a já bych Vás, s Vaším dovolením, oslovoval v mužském rodě a Vaši přezdívku skloňoval, pokud tedy nebudete nic namítat.
                  Posměšná označení si někteří z těch, jimž „to“ nepasuje (říkejme jim dejme tomu gender aktivisté) dávají sami a vyžadují to. Kupříkladu zájmeno „ze“ v angličtině. Použít tohle slůvko někdo ve chvíli, kdy mluví o mně, budu mít dojem, že se mi vysmívá.
                  Když jsme u té práce, viděl jsem video, kde na nějaké feministické konferenci promluvila majitelka IT firmy, že jako žena chtěla dát šanci jiným ženám a nabírala jako zaměstnankyně přednostně je. Jenže ony zaměstnankyně odváděly svou práci natolik mizerně, že je nakonec musela vyházet a najmout místo nich muže. Na stejná místa, na „stejnou práci“.

                  1. Souhlasím s oslovováním i skloňováním.
                    Souhlasím s tím že „ze“ je hloupost a vidím to jako vy.
                    Souhlasím, že pozitivní diskriminace, kterou realizovala zmíněná majitelka je hloupost. Taky si vybírám lidi v IT, mám poměr mužů:žen asi 15:2 a nikdy nevybírám jinak než podle kombinace odborné schopnosti + sociální vlastnosti + finanční požadavky. Obě ženy co mám v týmu jsou skvělé, stejně jako muži. Výše mzdy, prémií a bonusů odpovídá kvalitě práce. Pohlaví ucházejících se je nepodstatné. To co jsem popisoval výše je o předpojatosti, že dopředu chtějí muže, protože to je muž. Ačkoli má-li to tak někdo, protože má problémy se ženami, je třeba ho respektovat jako svým způsobem postiženého, ale nelze to akceptovat jako to, co by mělo být nepovinnou normou.

                    1. Jenže, milý pane Radulixi, ta majitelka tu hloupost udělala ze své vlastní iniciativy, za své peníze a mohla také, ve chvíli, kdy zjistila, že je to hloupost, udělat patřičné kroky a poučit se z ní. Jenže mnoho femininistek a feministů, gender aktivistek a gender aktivistů by si přála, aby tu hloupost udělala znovu, sice opět za její vlastní peníze, ale z donucení a také už ji nemohla vzít zpět. Protože si to oni výše zmínění prostě přejí a tak je to správné, tak to má být.
                      No a něco takového si spousta lidí představí, když jim řeknete slůvko „gender“.

                    2. Troufnu si tvrdit, že se mýlíte. Neznám ani feministy(ky) ani gender aktivisty(ky) a dokonce ani žádný oficiální dokument, který by požadoval, aby se zaměstnávaly přednostně jen a výhradně ženy v soukromých firmách a společnostech. Je požadováno, aby se přijímaly ženy i muži pokud možno rovnoměrně a stav se srovnával, a jedná se o vrcholové pozice zejména ve státních a nadnárodních společnostech. To je velmi zásadní rozdíl od toho co píšete o chuděře, která zmateně preferuje ženy. Jak jsem psal tak s pozitivní diskriminací nesouhlasím. Ale souhlasím s tím, aby ve státních a státem či obcemi řízených společnostech docházelo k vyrovnávání počtu žen a mužů v řídících funkcích a představenstvech. A to proto, protože jsem dosud neslyšel, že by mezi muži a ženami byly rozdíly ve schopnostech. Osobní překážky typu mateřství jsou ryze individuální parametry a nikdo nemá právo komukoli kecat do toho, že chce raději pracovat než plodit. Jsem proti kvótoženám, jsem proti nesmylnému vymýšlení pozitivních diskriminací.
                      A máte pravdu, že si něco takového jak píšete představí spousta lidí, když se řekne slůvko gender, ale je to představa mylná a nepravdivá a proto mi dává velký smysl o tom psát a diskutovat. Stejně tak mi dává smysl oponovat gender aktivistům proti pozidiskriminaci a proti kvótám a taky bojuji s jejich nesmyslným stanoviskem, že je nutno prosazovat genderovou nediskriminaci hlavně „shora“, tedy od politických špiček, což vede ke zneužívání financí a existenci pijavic. Důkaz o nesmyslnosti prosazování převratů sociálních zvyklostí shora aktuálně poskytuje aktivista Makaron v socialistické Francii.

                    3. To už ale snad vážené něco, vědomě lžete.

                      Co genderové audity, na „rozvinutém“ západě a hlavně severu povinné? Sám jsem již před cca. 6-ti lety pracoval ve firmě, kde genderový audit proběhl a to u nás, nikoliv na západě..
                      Co Norsko, kde již tyto „pokrokové“ šílenosti mají zavedené? Co Švédsko, kde aby chudinky ženy nebyly dikriminované, zavedli striktní přijímání na střední a vysoké 1:1 chlapců a dívek (poz.: kde je ostatních tisíc gender? tmáři oškliví…) a výsledkem bylo že na technických oborech zavřeli většinu ročníků a na humanitních se dostali chlapci s kvalitami při nejlepším nad středem dívek a jedna nepřijatá studentka, když zjistila že má výsledky přijímaček lepší než většiny chlapců zažalovala stát a soud jim ten pokrok zboural jak domešek z karet a ona ještě dostala nějaké to milionové fů fů na bebí…

                    4. Cili spravny postup vzdelavani je, ze nejprve se na katedre zeptam, kolik se na dany obor aktualne hlasi divek a kolik chlapcu a nasledne si ujasnim, jake pohlavi se citim mit.

                      Pokrokove, eurounijni!

                    5. Podle toho co jsem o tomto četl zjevně tmářsky rozlišovali dle „no považte jaká hrůza“ dle fyzických primárních pohlavních znaků, nikolivěk dle gendery.. takže leda sledovat trendy a nechat dítko včas přeoperovat.. nebo alespoň vhodně opravit příslušnou kolonku..
                      Ovšem na technických oborech by se vás muselo spiknout několik pro naplnění minimálního počtu studentů, jinak by jste nestudoval též.

              2. „Milé Radulix“ – sáfriš a já myslel, že je to Hanácky …

                1. Co se týká hanáčtiny, tak u té jsem rád, že porozumím přibližně polovině sdělení. :-)

    3. Zdá se že se považujete za gendery znalé.. Ovšem co jsem si o tom od Vás přečetl níže, se mi jeví jako .. ehm .. zavádějící? obhajující neobhajitelné? .. že vlastně ani netušíte oč jde a je základem této ehm „vědní disciplíny“?…

      Nějak jsem se nedočel že gender je jen přejmenovaný feminizmus. Asi po vzoru cikán – róm.

      Pak jste se nějak opomenul zmínit že gender/feministky – jak je komu libo:
      – mají již nejen ambice, ale reálně ovlivňují společnost a to infiltrací státní zprávy, médií atd.
      – požadují rovnost ve výsledku, ale navíc jen tam kde se jim to hodí a líbí. Jinými slovy a tak nějak na přímo : prosazují výhody pro tzv. diskriminované bez povinností různými opatřeními jako jako kvóty.. prostě kdo má to správné genderou „vyzkoumané“ VIP pohlaví, ten ná nárok jen a výhradně díky tomu na například plat jako jiní lidé, kteří ale na ten plat musí pracovat = tvořit hodnoty.
      – možná že by dost objasnilo na čem gender vznikl..

Komentáře jsou uzavřené.

D-FENS © 2017