Příhoda z Lidlu - zpět na článek

Počet komentářů: 202

  1. Tento článek jsem nehodnotil. Pokud je to lež o mém oblíbeném obchodu tak za 5 A pokud je to pravda a někdo chce venku očumovat cizí lístek tak je to neskutečná drzost a článku bych dal 1 Samozřejmě příště v lídlu povolit pár uzávěrů s kolou, lidé to pak rozšlapou po obchodě.

    1. Vybornej nápad. Delas to casto, to trestani lidi co s prohreskem nemaj nic spolecnyho? Treba ze kdyz je na tebe neprijemnej revizor tak ze nalejes barvu na sedacky v autobuse? Nebo kdyz ti prodavacka spatne vrati tak urazís zrcatko dodavce co jim tam vozi rohliky?

      1. Jo, jo – taky mi při čtení páně Spisova příspěvku vytanul na mysli úryvek jakési scénky Ivana Mládka: >… a řidič tramvaje zařval: „Jestli se nepřestanete tlačit, praštím výhybkovou tyčí přes hlavu průvodčího, kterej za nic nemůže!“<

        1. Vytanout ti mělo, že jak jsem psal LIDL mám rád. Od parkoviště až po jejich žvýkačky. A každý den ho upřednostním před konkurencí, miluji jejich systém. Do Lidlu jsem chodil ještě když v ČR žádný nebyl. Tak asi spokojenej já člověk a nasranej řidič tramvaje, je další příklad mimo.

          1. Ty si spíš zjevne nepochopil, ze smyslem trestu je zpusobit ujmu PROVINILCI a tim ho donutit aby změnil svoje chovani a ne si vybit vztek a frustraci na někom kdo s tim nema nic spolecnyho.

          2. Já myslím, že ta analogie je přesná: Potrestáte někoho, kdo za nic nemůže – v tomto případě pracovníky a zákazníky Lidlu.
            ad pracovníci: I kdybychom připustili, že za chování pracovníků externí ochranky je v Lidlu kdosi odpovědný, tak je nepochybné, že dotyčný odpovědný ten Váš bordel zcela jistě uklízet nebude.
            ad zákazníci: Nevím, jak Vám, ale mně přijde poněkud nepohodlné vyhýbat se v obchodě loužím rozlité limonády, ev. po ní uklouznout, a ani pocit „lepkavých bot“ mi nepřijde úplně sexy.

            A krom toho mi Vaše pomsta přijde značně dětinská až stupidní.

            To jen pro vysvětlení – když už jste si pro něj došel. ;-)

        2. To je z povídky od Šimka a Grossmana, žádný Mládek.

          1. Já jsem přesvědčený, že jsem to viděl v TV v jakési skeči Ivana Mládka. A nemyslím si, že by Mládek vykrádal Š&G.

            Ve které jejich povídce by to mělo být?

              1. S a G tam meli neco jinyho. Tusim, ze ridic nekoho vyhybkou /nebo tyci na prehazovani?/ vystrcil z tramvaje.

                1. Pán, který stál těsně u dveří, neustále úpěl a žádal poloviční jízdenku. „Jak to poloviční, vždyť je vám nejmíň čtyřicet,“ divila se průvodčí. „No jo, čtyřicet, ale nožičku a ručičku mám uskřípnutý venku.“ Na ta slova řidič otevřel dveře a výhybkovou tyčí vystrčil muže ven, řka, že takové, co narušují plynulou dopravu nemá rád.

                  https://sigrosada.webnode.cz/news/moje-jizda-tramvaji/

          2. Je to v knize Ivana Mládka Zápisky šílencovy:
            „Teď mu došla trpělivost a na celou tramvaj zařval: „Jestli se okamžitě nepřestanete tlačit, praštím výhybkovou tyčí po hlavě průvodčího, který za nic nemůže!“

      2. Nedělám to vůbec. Lidem pomáhám jak můžu. Proč mou radu převracíte a vymýšlíte příklady manipulace jako by se tak stalo? Lidl teoreticky znečištěnou podlahu teoreticky uklidí. Si vůbec neuvědomuji jak špinavá podlaha škodí lidem? Pokud tam Lídl má nevychovaného útočného psa a pouští ho na zákazníky. Tak zákazník to spolkne, nebo se brání. Cest je mnoho a každý soudruh řeší dle svého. A mohu vás ujistit, že řešení v třídní společnosti jsou velice různorodá. Tady kolega pouští tašku a šahá na kvér. Co by se stalo, pokud by akčnější ochranka chtěla odzbrojit a začala se o zbran přetahovat? V očích ochranky to musel být zlodějíček s plynovkou a podivným uvažováním.

        1. 1) na mokry podlaze muze uklouznout zakaznik a takovej duchodce se pritom muze nehezky zrakvit, stary kosti jsou krehky.
          2) uklizet to nebude sekuriťak, ale zamestnanec co za nic nemuze.
          3) vedeni, co za to nese odpovednost to uklizet nebude a bude mu to fuk.
          Ergo je to prasarna ktera postihne akorat ty, co za nic nemuzou.

          1. Souhlas, ještě něco?

            1. No prima. Tak doufám ze ses poucil a priste si rozmyslis navrhovat podobny kretenismy.
              Kdybys prisel s napadem sezvat partu kamarádu, pocihat si az půjde sekuritak domu a za rohem mu zrusili zubni kartu, tak bych ti naopak zatleskal, protoze je zo ukázkova win-win situace. Sekuritak by dostal okamzity feedback a parte agresivnich bezmozku by to pak uz spocital soud

              1. Stím nic neuděláš, píšu a říkám co mě napadne. Jsem ochoten tomu čelit, ale jsem i dost línej. Takže většinou koukám jak druzí prskají..

                1. Pan radílek :) Ja s tim nic delat nehodlam. Ja ti jen zdarma poskyt zpetnou vazbu na tu tvoji radu. Ber nebo nech bejt.

                  1. Přesně s tímto jsem počítal, když jsem jsem napsal :-D však vím že se tu koncentrujete s vaším postižením. Ještě jsem si nedal raní lídlovské kafe a spadl jsem zde do výběhu mezi rozdováděnou smečku D-fensovích psů.

                    1. Jé, Dfensuv pes. Dik. Z toho me ještě nikdo nepodezrival.

                    2. Re: Spis
                      16.2.2020 v 10:37

                      Zkus priste zapnout hlavu, pokud ji mas. Jinak se chovas jako pubertacka, co ji nekdo vysvetlil, ze je uplne blba a ona rec porad staci nekam, kde se domniva, ze bude mit pevnou pudu pod nohama.

                      Ten napad se zasvinenim podlahy byl proste totalne ubohej a narovinu ti reknu, ze videt nekoho, kdo tohle udela, tak ho v tom krame do tech limonad poslu ja sam.

                      Posral jsi to ty osobne, protoze hned zatepla jsi mel do toho kramu zajit a udelat tam peklo. Hned na misto zavolat fizly, natocit si to na mobil, atd. atp. To by totiz zvedlo ze zidle ty manazeery a zacali premyslet nad mechanismem odchytu zlodeju.

                      Debata s horkou linkou Lidlu je uplne, ale zcela uplne o hovnu, protoze takovejch lidi tam volaji denne spousty a fury tech pribehu jsou i vymysleny ve stylu „Mano, ja jim tam neco nakukam a priste dostaneme v krame drzhubny bombosku“.

                      Proste jsi to posral. A jsem rad, ze jsi to neposral s tema limonadama vic.

                    3. Sysope ty dědku starej, pomatenej. Kdo ti zase ukradl účet, nebo jsem tvůj spouštěč demence?

                    4. Oboji. Jses proste dobrej. Sice banalni situaci v Lidlu resit neumis a nechas si beztrestne nadavat od nejakyho kripla, ale tady jsi mi to nandal :-D

                    5. Ted zase couváš ty. Já ten článek nepsal, zas tak hloupí nejsme, že. Ale pro tebe byl důležitý ten začátek tvého zdělení, ostatní manipulaci jsi jen přilepil pro znepřehlednění. Prostě tě něco ráno zaktivovalo i za cenu prozrazení dalšího účtu. Sysope máš tu vybudované jméno a tvá zasloužilost zde není mnou ohrožena. To moc dobře víš, ale ten poklus do boje tě prozradil, sám si se chytil za ocas.

                    6. Mea culpa, sorry jako, ty nejsi autor clanku. Takze plati jen muj vyrok o tom genitalnim napadu s limonadama. V tom pripade autor clanku je v tom nevinne, jen holt byl tak zaskocenej, ze neumel racionalne reagovat a jit tam udelat poradny halo. To se da pochopit. Napad s limonadama ale fakt ne.

                    7. No platí to co jsem říkal. Byl bys rád abych to nenapsal? Dej si s odpovědí záležet sociální tyrane, je to chyták.

                    8. Podle mě teda autor článku reagoval racionálně, když po ráně do zad tahal kvér a ne telefon :))

        2. Spis:
          „…Si vůbec neuvědomuji jak špinavá podlaha škodí lidem? …“
          – – –
          Fakt škodí, rozmatlaná kola se patlá napodrážky, nalepují se na ní kamínky a dřou koberečky v autě.

          Ale je možné, že jinak pomáháš – nejsi u žlutomodře pruhovanejch…?

          1. (To jako u švýcarský gardy?:)

            1. podotek:
              „…u švýcarský gardy?…“
              – – –
              I natvoutě pravdu, úplně jsem zapomněl, bo Vatikán jsem navštívil víc jak 25 let zpátky…
              Kdeže, já mínil ty naše „chrániče“, kterým vymyslel to dveřní heslo smažka Horák…

    2. Spis:
      „… příště v lídlu povolit pár uzávěrů s kolou, lidé to pak rozšlapou po obchodě…“
      – – –
      Jejáh, bro, hustey nápad.
      Fakt seš mstitel, hotovej téřořista…!
      :OD

      1. to tu má jedna osoba více jmen, nebo jste soudruzi bratři?

        1. Spis:
          „…to tu má jedna osoba více jmen, nebo jste soudruzi bratři?…“
          – – –
          I kdepak.
          Já jako fyzická osoba tu používám pouze tento nick; před lety jsem jednoúčelově použil jiný – bez něj by virtuální válka proti uživateli drog neměla správnou příchuť…

        2. S coronou teda bratri nejsme a nazorove stojime pomerne dost od sebe. Ale i nazorovi odpurci se muzou na spouste veci shodnout a tvuj napad osciluje nekde mezi picovinou a svinarnou, takze predpokladam ze moc zastancu neshleda. Sorry, opravdu nejsi geniem proti kterému se vsichni spikli.

          1. Předpokládáš špatně. Tvůj názor si rád poslechnu,kde je? Zase převracíš. Čeho se ty vůbec bojíš?

            1. Niceho se nebojím (teda rozhodne ne v tomhle pripade) Jen nesnasim srace co si vybijej frustraci na jinejch a zakerne skodej. To je cely.

              1. Ok, zase souhlas. Začínám ti trochu rozumět. Ono prostě dost záleží na vzdělání a v jaké bublině nás drží. Cesta životem je pestrá. Kdo s mečem zachází, ten sním schází. A to univerzum platí i pro povolené víčko PET láhve nebo i pro diskuzi. Je třeba smečem zacházet opatrně. Některé následky jsou malé, jiné velké.

                1. Ses hotovej Zorro Mstitel =b

                  1. Cože? Kdo? Jo aha, Zorro.

            2. Mimochodem, svuj nazor jsem tu jasne vyjadril uz asi trikrat i se zdůvodněním. Takze naposled a strucne – Tvuj napad je zkurvena svinarna.

              1. Tak ho nápada zakaž :-)

              2. Tvůj názor k řešení k článku tu výše nebyl. Čas všech příspěvku se mě kontrolovat-srovnávat nechce, ale možná jsem neaktualizoval. Jo tvůj názor tam je, poslal bys to vyřešit druhé které bys pak nechal zavřít. Jo je to cesta, tvoje.

                1. Hmm, funkční gramotnosti a schopnosti porozumet psanemu textu asi zrejme netrpis.

                  1. Netrpím, děkuji za optání. Pořád se usmívám jak velký pes. Vy u země to vidíte jinak.

            3. Ten Shane to je zlý svědomí
              lumpů jako Reed.
              I když je člověk jako my
              líp se umí bít

          2. shane:
            „…S coronou teda bratri nejsme a nazorove stojime pomerne dost od sebe…“
            – – –
            Ano.
            Je to dáno tím , že každej z nás dvou zažil něco jinýho.
            A jeden z nás dvou je z těch, kteří si nedokážou připustit reál, protože marketing…

            :OD

            1. To bude vono. Vsichni jsou blázni, jenom ty jsi letadlo. Tak uz to bejva.

              1. shane:
                „…Vsichni jsou blázni, jenom ty jsi letadlo…“
                – – –
                Jistě. Jsou věci, o kterých netušíš.
                Seš ročník přibližně 1975, „měkkého“ vzdělání, neopouštějící tzv. sociální bublinu.

                1. Jo*, ne**, ne. Co tam mas dal?

                  *kolik mi je jsem tu psal asi pred tejdnem v diskuzi se servisdokem
                  ** se stavebnim ucnakem jsem se tu nikdy netajil.

                  1. shane:
                    1)
                    * – to je možný, já tady nečtu všechno. Ale vím to už řadu let – umím to poznat, mnohdy stačí použití konkrétního výrazu…
                    2)
                    ** – hm, v praxi to bude papírařina.
                    3)
                    Ne, tam je ještě dost vzdálenost, abys bublinu skutečně opouštěl.

                    1. Hele, vis o tom ze presvedceni o vlastni neomylnosti a patentu na pravdu ve skutecnosti ve skutecnosti neznamena nic lichotivyho?
                      A ne, papirarinou se fakt nezivim. Jen bych upozornil, ze ne kazdej kdo nema humanitni vzdelani musi nutne bejt tupa lopata nebo fachidiot co zna jen svuj obor.
                      Jo, jeste je tam nedostudovana stavarna na CVUT (bez titulu).

                    2. shane:
                      a)
                      To není přesvědčení o neomylnosti, jen praxe…

                      b)
                      „…kdo nema humanitni…“ – neuklep ses…?

                      c)
                      CVUT – jó, to bejvá, nejsi první.
                      Dílem úspěšní a dílem neúspěšní ze zmíněného pointu mi prošli rukama.
                      Často mají tendence se tím pointem velmi silně ohánět.
                      A prakticky všichni z oháněčů mají i další shodné symptomy:
                      – narozeni cca v populační explozi
                      – notoričtí voliči ODS
                      – vysoká míra arogance a sebestřednosti
                      – sklony páchat specifické podvody
                      – obvykle snadná manipulovatelnost, zejména déle trvající reklamou, marketingovým tlakem apod.

                    3. No dobře, ja se teda priznam. Odhalil jsi me jak protistatni spiklenecke centrum, klobouk dolu. Ve skutečnosti jsem major a mam to tady uz roky na starosti. Proč myslíš, ze tenhle weblog existuje tak dlouho bez nějakejch problémů?

                    4. shane
                      16.2.2020 v 10:39

                      A co přesně že tu děláš, máš za úkol podkopat místní aktivity sraním se do každé diskuse či? :D

                    5. A tak vis jak. Trochu kourova clona, trochu provokace, trochu tiparina, nekdy je treba prihrat nahravku dalsim z tymu. Je to holt drina, ale clovek se nenudi. Obcas se da strihnout i nejakej vedlejsak pro jiny zajmovy skupiny a tak.

                    6. shane
                      16.2.2020 v 10:45

                      Jo to sem se ptal, už nevím koho, ale mám dojem, že nijak kloudně nevodpověděl, nevíš jak je to s tím placením vod Choroše, teda Šoroše, a jinejch tai těch bildrbergů?

                    7. To mas ruzny. Podle toho jestli jsi na volny noze nebo kmenovej a pak podle slozitosti zakázky a zkusenosti. Nejlepsi je bejt nezavislej freelancer s vlastnim týmem. Na vlastni bizjet to neni, ale vlka ode dveri to zazene.
                      Jo, a zapomen na to, ze ti nekdo nekdy zaplati za to, ze prijdes nekam na demosku. Tam chodej nadsenci zasadne dobrovolne a zadarmo. Prachy dostanou ti, co ty nadsence zbuntujou aby prisli a co to vsechno zaridej a zorganizujou.

                    8. 16.2.2020 v 10:55

                      To sem se zas dozvěděl, každopádně to zas vypadá jak typická pyromadivá vochcávka, ten dole z toho má úplný hovno.

                      Radši asi k tomu Putinovi, ten prej platí zlatý ruble a víceméně by stačilo řikat jenom to, co si ve většině případů stejně myslim, a v těch ostatních prostě mlčet, a furt by to mohlo něco hodit, žádný tydlencty sorošový vomrdávky…pak se taky pitomci diví, že se jim to celý sype, dyž maj na hrbu hromadu nasranejch sluníčkářů, co jim naslibovali hory doly, a pak skončili jak nicky, kterejm se každej směje. Úplnej amvej ty vole.

                    9. @Behemot
                      Jo o Putinem placenejch diskutérech čtu furt, paradoxně hlavně v diskuzních příspěvcích diskutérů placených Sorosovym OSF přes všechny ty Hate free, Člověky v tísni, Hodnoty atd.

                      Když už čučkaři každý rok tak naléhavě varují před těma diskutérama co jsou od Putina placený, mohli by zatraceně, alespoň tak jednou za tři roky zmonitorovat tu pouť zlatejch rublů od Putina ke konkrétním ideodiverzantům, protože jinak mám potíž to smrtelný nebezpečí brát vážně.

                    10. Tak zrovna tohle se zmapovalo několikrát, bez urážky.

                    11. @podotek
                      nějaký odkaz s opravdu konkrétními ověřitelnými fakty by nebyl?

                    12. shane v 10:39:

                      Od konce:
                      Stránky existujou přes dvacet let bez problémů, bo nikdo nemá důvod je hlušit.

                      Major nejseš. Kdybys byl, nebudeš to o sobě psát.

                      Ne, neodhalil jsem spikl-centr; furt je to jen o tom, co se dá vyčíst z potlachů na různá témata. Reál spik-centr vypadá jinak. Obvykle nijak nevyčnívá.

                      Přiznávat se nemusíš, to už jsi udělal za ty leta tady po debatách.

                      = = = =
                      Ale když už při neděli ta debata, pověz mi, proč sis tak dlooouho porád myslel, že ta ODS je nejlepší pro vhou do urny…?

                    13. ODS jsem nikdy nevolil, ty vole. Si me s nekym pletes.
                      Nejlepsi je rict pravdu tak, aby tomu nikdo neveril. Lhat umi kazdej blbec :)

                    14. shane 10:58:
                      Ahá, tak prej nevolil.
                      Tak to jó, muhehe.
                      Nejseš první z tunajších debatérů, kdo se takto snaží…

                    15. Nevolil. Vadil mi tam Junior. Tak jsem volil Kalouska. Je to ďábel a priste ho budu volit zas. Proc se namahat s mensim zlem, kdyz muzu volit primo satanase. Ale to uz jsem sem taky onehda psal.

                    16. shane 12:15:
                      No, ten nesedící Junior nezní příliš věrohodně.

                    17. Jak to? Vypadam jako trikolorista nebo co?

                    18. shane 12:32:
                      Ten „nesedící Junior“ jsem nemyslel ve vztahu k trikolóře, ale nesedící proto, že on sám o sobě z ODS příliš netrčel.

                      Spíš vidím tu volbu 1993 až ~2010 vhoz ODS a posléze tu jejich podpěru, nebo (méně pravděpodobněji) jejich Mach-Payne derivát.

                    19. Byl jednou z jejich tváří. Alespon v Praze a docela se ten krivej ksindl cpal do popredi. V devadesatejch letech sem volil levici. Levej blok, pamatuješ? Pak jsem na to dost dlouho sral. První volby ke kterejm jsem moh byly az nekdy 1996. Zemana sem nemel rad nikdy a Klause jsem vzal na milost az jako presidenta.

                    20. Ja jsem nikdy nebyl pravicak, maximálně tak pravej stred. ODS jsem nevolil nikdy a Svobodny uz vubec ne, byla to banda kasparu uz od zacatku.
                      Kurde, nejak ti ta kristalova koule nefunguje. Jestli vono to nebude tim, ze jsem delnicka trida co se propracoval do stredni tridy a ne to co mi tu furt podsouvas. Ale pokracuj, prijde mi to zajímavý.

                    21. shane
                      16.2.2020 v 13:13

                      Dělnická třída co se propracoval do střední, hm, a volí komouše, hm hm, to bude asi henten co nemá rozum :D

                    22. Kalousek je komous?

                    23. shane
                      16.2.2020 v 13:23

                      Hint:

                      „Koho budeš letos volit?“
                      „Asi komunisty.“
                      „No to je jasný, ale ze které strany?“

                    24. shane 13:08/13:13:
                      „… V devadesatejch letech sem volil levici. Levej blok,…“
                      – – –
                      Ten „levoblok“ byla bejvalá KSČ+cosi dokupy, v roce 93.
                      Ale silně nepravděpodobný, že bys jej vhodil…

                    25. Kdyz jsem je volil mi bylo devatenact a byl jsem delnickej kluk z ucnaku tesne po maturite. Co je na tom konkretne divnyho? Divny by bylo, kdybych v ty dobe volil ODS. Kdybych byl na ucnaku kindrskin, volil bych Sladkovce, ale zase tak blbej sem tenkrat nebyl.

                    26. Jenom na okraj, bejvaly komousi + neco byly v ty dobe vsechny strany.

                    27. shane 13:31/13:33 :
                      Samozřejmě, že bývalí členové KSČ byli téměř ve všech stranách. A podobně i bývalí spolupracovníci StB byli i u pámbíčkářů.
                      Ale stejně se mi ta tvá volba tehdá nějak nezdá…

                    28. Protoze mas utkvelou predstavu a snazis se na ni napasovat fakta. Proto ti to nevychází.

                    29. shane 15:47:
                      No, to ne. Vybavuje se mi i něco kolem „US radar Brdy“…

                    30. He? To bylo v roce 2006. A co ja s tim?

                    31. shane 16:16 :
                      Jo, tehdá.
                      Jasná polarizace – ODS a satelity „+radar“, KSČ a ČSSD s nějakými drobky „-radar“.
                      Byls v „+“…

                    32. Jasneze pro. Hnuti Ne základnám placeny mj. z Íránu a prolezly muslimakama a proruskejma a propalestinskejma aktivistama me zrovna neoslovilo. A co ma bejt?

                    33. shane 17:43 :
                      PRO sedí, ale to tvý vysvětlení už nikoliv, bo v tý době tu z médií nepadalo nic o placení právě z Íránu a prolezlosti čehokoli muslimama.
                      Řev o Rusku ale byl – viděl bych jako tvůj důvod inklinaci k ODS…

                    34. Se stacilo podivat na to, kdo je oficialne podporoval. V roce 2006 tu ještě nebyla takova protimuslimska hysterie jako po roce 2015.
                      A ano, je klidne mozny ze podle volebni kalkulacky bych mel volit ODS. Ale nevolil. Znam lidi, co nazorove zcela souznej s tim co rika Babis, ale stejne ho nevolej, protoze si o nem myslej ze je zlodejskej ksindl.
                      Ale uz se na ty otazky vyser. Stejne nevis jestli odpovídám za virtualni osobnost shane nebo za cloveka co je u klávesnice, pripadne kolik toho ty dve entity maji spolecneho a radsi mi zase napis nejakej rozbor moji osobnosti, at se jeste pred spanim pobavim.

                    35. shane 18:14 :
                      Jo, entity dvě (či víc) můžou bejt. Z toho, cos dnes uvedl, nevěřím všemu, chvílemi blamuješ.
                      Tím se v některých bodech netajíš (major).
                      V každým případě seš tzv. „sluníčkář“ a migra+.

                    36. To ma bejt vsechno? Tos me teda docela zklamal. Od takovyho brilantního znalce lidských povah jsem cekal vic nez dve omsely univerzalni nalepky a snusku notoriet co dojdou kazdymu kdo je na netu dyl jak dva dny.

                    37. shane 19:04 :
                      Hm, tak brilantní znalec povah nejsem, jen leccos vyčtu.
                      A pro dnešek mi stačí znát body, v kterých jsi blamoval – major, levoblok.
                      Jinak vím, že děláš tu papírařinu a nejspíš na fleku, kam se zaháčkoval přes někoho blízkýho…

                    38. To uz je lepsi. A dal?

                    39. shane 19:59 :
                      Dál toho moc mít nebudu.
                      Ale beru jako pozitivní, že jsem si při neděli popovídal s nepřítelem.
                      Jsem migra-, antisluníčkář, protiradarista…

                    40. Bez problémů existuje, protože Elfové nemají kam by nahlásili příslušné neuvědomělé občany se závadným myšlením k zablokování. Pravda mohli by si zjistit zda je Dfens někde zaměstnán a pohrozit zaměstnavateli. Pokud zaměstnán není, tak alespoň pokusit se připravit ho o zakázky. Ale to už je opruz a mohlo by to hodit zpětný ráz.
                      Takže, dokud Dfens má relativně omezený dosah a angežuje se maximálně v partajích s potenciálem volebního zisku okolo půl procenta, je poměrně v klidu.

                    41. Jojo, kluci. Tak tomu verte dal. Ruzovy brejle jsou prece tak pohodlny.

                    42. shane:
                      „…Jojo, kluci. Tak tomu verte dal. Ruzovy brejle jsou prece tak pohodlny…“
                      – – –
                      A tak jasně, že sem složky čumí. Odněkud musej brát podklady pro reporty…

                    43. @shane
                      Veřit čemu? Já myslím, že ukázka vyhození jedný přihlouplý prodavačky z práce na základě monitorování příspěvků ze strany neziskového sektoru jasně vypovídá, co kromě jiného mají neziskovky v náplni práce.

                    44. Ty twitteristi byli z nezísku? Sledujete to vskutku důkladně

                    45. Osobni zájem. Po mondayovi jde Maca z Evropskejch hodnot nebo odkud. :)

                    46. @Podotek
                      Daniel Hůle, pracovník organizace Člověk v tísni, upozornil na případ rasismu prodavačky v jablonecké prodejně knihkupectví Kanzelsberger. Ta v listopadu napsala na svém Twitteru rasistické poznámky o tom, že „normální barva je bílá“ a že jí vadilo „zaučovat v práci cikánku“. Hůle její tweety o víkendu zveřejnil i s jejím jménem a upozornil zaměstnavatele, který následně svoji zaměstnankyni propustil.

                    47. @podotek
                      pro jistotu dodávám, že zmiňovaný případ zmiňuji pouze pro to, abych ukázal, že novodobí svazáci jsou na stráži. Prodavačka samotná by dle mého v IQ testech měla míň bodů, než ten, kterýmu se vysmívala.

                    48. To je fajn. A ten přesmyk „Hůle o víkendu tvítuje“ > „tohle je náplň práce neziskovek“ se stal kde? :)

                    49. @podotek
                      obávám se, že nerozumím řeči Vašeho kmene. Soudruh Hůle v souladu s částí náplně své práce vyhledal ideově pomýlenou spoluobčanku a statečně ji oznámil. Ale třeba má soudruh Hůla v popisu práce opravdu pomáhat i lidem v tísní a tak se na něj ta občanka bez práce jistě může obrátit a soudruh Hůla ji z tísně pomůže.

                    50. Jak pravil Hegel, neodpovídají-li fakta představám, tím hůř pro fakta:)

                    51. @podotek
                      potřeboval bych to víc po lopatě. Tedy vysvětlit, čím se má představa, že soudruh Hůle objevil a nahlásil ideově pomýlenou občanku liší od fakt.

                    52. Jsme zvědav na nového Kunderu a Žert 2.0.

                    53. Prodavačka byla podle mě blbá kráva, ale tahle současná móda trial by Twitter a smečka SJW, kteří jen čekají kde koho naprášit, mi tedy přijdou přinejmenším stejně odporné.

                    54. monday: FYI, už ca. v roce 2008 vedlo analytické oddělení Policejního prezidia D-F jako „středně“ pravicově extremistický web, a to skrzevá fakt, že pár článků přejímal/linkoval Delfský potápěč.

                      Všichni Vnitráci si totiž tupě malují pavouky konexí a z toho mechanicky odvozují ideovou spřízněnost aniž by jim došlo, že na internetu – kde může každý linkovat nebo okopírovat kohokoli se mu zachce – to úplně takhle nefunguje.

                    55. Ynternety jsou po Putinovi druhej nejvetsi nepritel jedine pravdy a lasky. Krome zabukareni je potreba vyvijet i dalsi cinnost. Cim vetsi pavouk, tim vic Adydas a tim vetsi premyje.

                2. Hele, corono, tohle je docela zábavné. Jak bys okádroval/otipoval mně?

                  1. Jan Mrcasik:
                    Ale ty už jsi tu napsal dost, abych věděl.
                    „Motorkář“, co…?
                    :OD

    3. Povolit uzávěry od coly v Lidlu?
      To může napadnout jen mentálně retardovaného jedince.

  2. Tohle znám, asi dva roky zpátky v Lidlu v Říčanech. Koupil jsem si bagetu a za kasou mě ulovil Ukrajinec z ochranky a začal se mi cpát do kapes. Tak jsme na sebe chvíli řvali, až nás odvedli do kanceláře. Ukrajinec se pořád sápal do kapes a já že tohle ne. Když se mi chtějí podívat do kapes,ať zavolají státní policii, že s tím nemám problém. A pořád dokola. Když jsme na sebe řvali ještě chvíli, tak vyměknul nějaký manager a pustili mě.Policajty z nějakého důvodu zavolat nechtěli…tak nevím…

  3. Njn, sekuriťáci. S těma byly problémy vždycky.
    Jinak ti sekuriťáci nemaji s Lidlem nic spolecneho, je to externi firma. Vedoucí prodejny sice muze nechat toho konkretniho sekuriťáka odvolat z prodejny, ale to je tak vsechno.
    Stejne tam jsou nesjpis jen kvuli pojisteni, pravomoci nemaji žádné.

    1. Btw, o Zakonu o bezpecnostnich agenturách se mluvi uz vic jak dvacet let a furt nic. On se totiž nehodi predevsim majitelum tech agentur. On by jim sice stanovil nejake pravomoci, coz by se jim hodilo, jenze zároveň by stanovil i pozadavky na zamestnance, takze uz by nemohli za par supu zamestnavat retardy, alkoholiky, bezdomovce a pochybny cizince. Coz by jejich sluzby podrazilo a zisky by byly co? No nizsi, kurva, nizsi!

      1. Tak snad díky bohu, že nic. Mě tedy bohatě stačí, jaké pravomoci dostala MP a jakým přínosem je to pro normálního člověka. Ještě aby kdejakej sekuriťácký nýmand dostal pravomoci navíc.
        Budu určitě rád, když si kromě policie, pomahačů a revizorů se mnou bude moct vytřít prdel i jouda ze supermarketu.

        1. Ja si nestezuju, jen konstatuju.

  4. Příhoda úrovně „šel jsem po ulici a na rohu sral pes…“
    Pokud chci řešení, musím mu jít naproti – takže příště toho drsňáka aspoň vyfotit a rovnou to řešit s managerem. Nějaké volání na centrálu má stejnou váhu jako hulákání z okna.

    BTW: Při srážce s blbcem je dobré řešit to veřejně a nenechat se zatahnout někam do kanclu, za prvé to nemají rádi a před svědkama si rozmyslí nějaké násilí.

    1. S ohledem na to, že ho nějakej polomozek zezadu napadl, tak snad trochu adekvátní přirovnání by bylo že šel po ulici, přiběhl pes a pochcal mu nohu (posrat by asi nestihl).

      Jinak se zbytkem víceméně souhlas a zrovna todle je poměrně dost blbá situace, kdyby vychlastanýho magora v sebeobraně střelil, tak je sice v právu, ale bude se vo to nejspíš nějakej pátek soudit a minimum by bylo, že během toho by měl zbraně zabavený, v horším případě by ho tahali po vazbách a měl by v podstatě zničenej život.

      1. Tahat bouchacku je v tomhle případě pitomost, tohle by nikdy na nutnou obranu nemoh uhrat.

        1. Sorry jako, že někdo přiběhne, dá mi zezadu ránu a začne se po mě sápat, pokud by byl agresivnější trochu víc a začal do mě nějak víc strkat nebo se mi hrabat po kapsách (a nebyla to zrovna nějaká rachitická fetka, resp. ochlasta, co sotva stojí na nohou a kterou by stačilo odmávnout jak mouchu), tak neváhám ani sekundu, to je NO jak vyšitá.

          Akorát že tu furt máme velice aktivní stádní zástupiče, co jdou po čárkách, a asi polovinu bolševickejch soudců a půlka z toho zbytku sou jejich potomci nebo přímí odchovanci, a eště je tam něco od reality odtržené nové sluníčkářské generace, takže víme, jak to v oblastech NO vypadá. V až moc velkým počtu případu je úspěch tak někde ve vrchních patrech justice (jako lepší se to, ale hrozně pomalu).

          1. Nutna obrana bouchackou proti holejm rukam zalozena na tom ze te nekdo plac po zadech? V dobe kdy mas problem ustat i situaci bouchacka vs nuz, o lekarsky zdokumentovanym rozbiti drzky pachatelem o 30 let mladsim na tvym vlastnim pozemku ani nemluve? Tak hodně stesti, pistolniku.

            1. Asi 100 m od vchodu za mnou najednou doběhl nějaký mladík, který mi dal herdu přes záda a zařval na mě: „Ty mi ukážeš lístek, zmrde!“
              Co by se stalo, pokud by akčnější ochranka chtěla odzbrojit a začala se o zbran přetahovat? V očích ochranky to musel být zlodějíček s plynovkou a podivným uvažováním.

              Nebudu se dohadovat s nějakejma šajnama, pokud mě zezadu napadne, i po upozoronění a stažení se útok nadále trvá, tahám zbraň, útok trvá a stupňuje se (chápe se po mě a jde mi po zbrani), tak střílím, bez diskuse.

              1. Střílej, rozhodně střílej. Pak dej vědět jak si dopad.
                Ale ja bych ho na tvym miste radši zneskodnil kopem z otočky. Nebo možná se proti nemu rozebehnout, vyskocit a chvili jako bezet vzduchem a kopat ho do drzky. A kdyby byli dva, tak toho prvniho pak obehnout po stene, odrazit se, udelat ve vzduchu salto s vykrutem, dopadnout pred toho druhyho a zadnim kopem ho rozmaznout o stenu.

                1. Esli tě Jackie Chan učil, prosim, mě ne.

                  1. Tvoje škoda. Je prece tolik krasnejch zpusobu jak bejt e-hrdina a od klavesnice potirat neradstva nez jen virtuální pistole. Treba tasit kord ze spacirky a cepeli naplocho donutit toho kojota aby skucel jako pes a brecel jako zelva. Bouchacky jsou nuda.

                    1. Já nosím skoro všude, tys voproti tomu nejspíš opravdovou střelnou zbraň viděl akorát ftelevyzy, co…

                    2. Děláš dobře, já taky tak. Ostatní jsou pohodlné sračky co kazí morálku všem a přispívají k úpadku svobody. Střesme ze sebe jejich jed, jsou nemocní, opustila je kuráž tahat železo.

              2. První by dostal pod nohy, druhou do kyčle.

          2. Asi bys musel trosku vic rozebrat, jak by sis to predstavoval. To, co popisujes, je extrem, ktery by zcela jiste nenastal. I ten nejvetsi kreten hlidac by ti nesacoval kapsy. Spis by se te mozna snazil nejak zadrzet. Uz jen tim, co by hulakal, by bylo zrejme, o co mu jde a tedy mira obrany by tomu mela odpovidat.

            A nyni – co presne bys jako tou strelnou palnou chtel delat? Pokud bys ji totiz vytahl a oznamil, ze se budes branit protoze bla bla bla a pak do protokolu (protoze i vyhruzku zbrani musi drzitel ZP hlasit na PCR) uvedl, ze jsi mel strach, ze ti ji ochranka ukradne, tak by se to dalo jeste okecat a zrejme by to slo do ztracena.

            Ovsem pokud se domnivas, ze by sis treba picnul, tak to bys frcel do kamena jako po masle.

            On je vseobecne problem s nejakym hulakanim „ja jsem ten a ten“. Kdyz bude nejakej curak hulakat, ze je fizl, tak proste musis jednat, jako by to byla pravda. Bohuzel. Pokud to je fizl, je sice povinen neodkladne toto tvrzeni prokazat, ale co je to „neodkladne“, o tom muzes spekulovat u soudu. Podobne tady, pokud dotycnej hulaka, ze jsi neco ukradl, tak to proste neuhrajes na to, ze je to nejaka fetka a ze jsi mel pocit, ze te chce zabit.

            Jestlize nosis, tak musis predvidat dvakrat rychleji a dvakrat vice. Stalo se mi, ze jsem se v Hradci v Kaufu nachomytl do rvacky pred kasou. Nejaci typci prede mnou meli problem srovnat si hierarchii ve fronte. Schytal jsem strkanec, kterej jsem necekal, takze jsem shodil stojan s picovinama za sebou a sel na zem. Nesl jsem, takze jsem tam tehdy nechal plnej nakupni kos a sel do prdele. Jeste jsem ani nestihl nastoupit do auta a uz tam prijeli fizlove a meli sapiky. To mne docela prekvapilo, protoze predpokladam, ze nekdo volal, ze jde o rvacku, zbrane tam zadne nebyly. Byl jsem rad, ze to slo uplne mimo mne.

            1. Nějakej notorik s plastovou kartičkou není ze zákona nic, vo tom to je, a pokud je nějak hodně agresivní a něco nesrozumitelně drmolí, nemám čas zjišťovat, co to je za existenci a co chce, to bych taky mohl skončit v márnici.

            2. To zas ne, sysope. Ta ustni identifikace se tyka statnich orgánů (PCR, MP…) v případě zákroku který nesnese odkladu a kdy neni cas ukazat placku, pripadne kdyz jsou mimo sluzbu, ale maji ze zakona povinnost jednat. Jenze to se zase tyka trestnych cinnu. Ochranka v hyper super si muze mlit co chce a ty ji muzes akorat ukazat prostrednicek. Oni maji z titulu smlouvy se zamestnavatelem nejake jednoduche pravomoci nad zamestnanci v pracovni dobe, ale ne nad zakazniky.

              1. Z titulu smlouvy nejake pravomoci nad zamestnanci toho obchodaku…

              2. Jasne, ale sekuritak zarve „policie“, ja mu dam po tlame, ze fizl neni a ve finale se potkame u soudu, kde on ma kamerovej zaznam beze zvuku. To mam na mysli.

                Znam par kluku u PCR osobne a uz se parkrat stalo, ze i ja, ktery ma znalosti zakonu derave jako usta stare zeny, jsem je dostal na elementarnich vecech. Takze by mne neprekvapilo, kdyby treba nekde u diskotekove rvacky se nejakej nalitej fizl v civilu zaangazoval, dostal po tlame a pak z toho mel pruser utocnik.

                Proste, kdyz nekdo hulaka, ze je fizl, tak ja od toho davam pracky pryc. Na miste radeji chladnou hlavu a pak si ho podam treba za pul roku. Neni az takovej problem zjistit, kdo to je a kde bydli. Jen to chce prachy a alibi. Kdezto ve vyhrocene situaci taha trumfy fizl.

        2. V tomto pribehu samozrejme jakakoli zbran nema co delat. Nicmene pamatuju, ze nekdy v 90. letech v jednom nejmenovanem hypersuper mivali kabinky pro „zadrzene“, pricemz zevnitr nebyla klika. Tehdy jsem prohlasil, ze pokud by mne tam nekdo zavrel, tak se prostrilim ven, protoze mam hen tu klausofobiji. Dneska uz to asi nemaji.

          1. Ono to podle zakona neslo ani tenkrat, ale to byly divoky devadesatky a vetsina lidi byla jeste z komancismu naucena drzet hubu a nechat si srat na hlavu.

          2. To bylo na Smíchově cca 2003.

            1. Coz ma veci nic nemeni. Zadrzet a omezit na osobni svobode bylo (a je) mozno jen osobu pristizenou pri pachani trestneho cinu nebo bezprostredne pote. §76/2 Trestniho radu. Na pachatele prestupku se to pouzit neda.

              1. Já to vím. Jen upřesňuju, kdyby si to třeba chtěl někdo dohledat.

    2. Pane Backu,
      řešil jsem to na jejich centrále, kde jsem jim velice důrazně sdělil, že pokud tam toho člověka ještě někdy uvidím, tak to bude řešit můj advokát. Požádalimě o sdělení času a místa a ujistili mě, že tento člověk už pro Lidl pracovat nebude a bude hlídat maximálně stavbu. To mi jako zadostiučinění stačí.

  5. Nejak som ten článok nepochopil.
    Alarm začal húkať, keď došiel autor ku kase. Takže ešte asi nemal zaplatené. EAS brány sú pri východe, nie pri kase. Prečo mu kontrolovali tašku? Alebo autor klame a začalo to húkať keď odišiel od kasy a vychádzal cez EAS? Čo s tým má partička feťákov? Odchádzali cez EAS, či platili pri kase a alarm sa ich netýkal? Proste je to celé nezmyselné. Prečo ho securiťák naháňal, keď ho pred tým pri východe kontrolovali?

    1. Brány bývají i ve vchodě a dost záleží, co to je za pobočku – narazil sem i na takový, který očividně jsou furt nějaká odkoupená Jednota a rozložení je tam znouzecnost vyplývající z původní kovové branky (s turniketem a tunelem s plácačkama), kterou dodnes z nějakýho důvodu nepředělali.

    2. Do tašky na kolečkách mu tajně byla přihozena lahvinka rumu. Kterou si překvapený autor doma otevřel a po vypáskování zásobníku, během telefoního hovoru vypil. Ochranka za klepání na záda zastřelena nebyla, fetáky westernová scéna na parkovišti si lahvinku vyzvednout odradila a vše dobře dopadlo, zazvonil zvonec a s příběhem byl konec. Psi štěkají a defensova maringotka jede dál.

      1. Jasně, blbečku! Chodím tam pravidelně krást, platím tam zásadně kartou a dělá tam sousedka z baráku.

    3. Tam není rám. Alarm začal houkat před kasou.

  6. A ta o červený karkulce dneska nebude?

  7. No ty se teď cejtíš jak frajer co? Robokop hadra. kokote.má na kvér a přitom chodí do LIDLu, chudáček jeden ubohej.

  8. Zvláštní. V obchodech alarm občas spustím, bez výjimky se zastavím a tázavě hledím k pokladní. Buď identifikujeme, co se nepodařilo odkódovat nebo mi mávnou, že ok. Nikdy jsem neměl žádný problém. V Lidlu (více poboček) ani v Penny, Kaufiči nebo Bille.

    1. Hele já to taky tak znám a taky si mi to stalo. Ale jsou místa, kde se krade hodně, kde se třeba ten den něco stalo a ostraha je tam někdy fakt nadržená někoho chytit. Nebo tam zrovna začal dělat nějakej feťák.

    2. Mně si jednou ochranka spletla s chlapem, který prošel vedlejší pokladnou, a vylezla za mnou před obchod a požadovala účtenku.

      Nicméně byl to starší pán a choval se korektně.

      1. Co by tidleti dělali, dyž bych jim řekl, že sem to zmuchlal a vyhodil do vodpadu u vchodu? Což vobčas dělám, nechávám si jenom co se dává do nákladů.

  9. Máme tady konec týdne a s ním obligátní D-FENS bizar. Výměnu ložiska u Fabie vynechávám, to bude obligátní narcisovina typu „já vím všechno a zbytek neví nic“ a přecházím rovnou k tomuhle dílku … přeskočím samotný příspěvek, protože to je smyšlenina jako prase a přejdu rovnou k „vox populi“ under … jeden vocas si vymyslí historku ve kterém v roli kovboje zažene vohnouta ze sozialmarketu a pod článkem se dvacet úplně stejných debilů dohaduje, kdo má většího pinďoura … nejklasičtější z klasik na tomhle webu :-D

    1. A proto sem chodis, ne? Si predstav, kdyby te to zklamalo, kam bys sel?

      1. Musel by si hodit a to by svět přišel o dalšího Mistra, to by asi paňmámy už nerozdejchaly.

    2. No, hlavně že jsi si početl, stejně jako včera, před týdnem, před měsícem apod., o to nám všem jde především.

    3. A co takhle aplikovat na sebe b.6 zdejších pravidel? :-)

      1. To by se tu ale ten debílek nemohl vyblejt pod každej druhej článek.

Komentáře jsou uzavřené.

D-FENS © 2017