Předsudečně nenávidím socialistické vlády celého světa - zpět na článek

Počet komentářů: 234

  1. Podepsán ataman Ivan Sirka s celým záporožským vojskem :-)

  2. Lidem tohoto razeni rikavam : a myslis si, ze jsi tim vtipny ?
    Dokonce uz mam celou typologii desitek, mozna stovek lidskych typu, chovajicich se stadne, ale pokladajicich to buhviproc za neco nesmirne originalniho.
    Muzeme se smat milenialum, metrosexualum, poziracum sojovych nahrazek, ekologistum ala Katerina Biomasa .. ale v posledni dobe se muzu uplne stejne smat „rebelum bez priciny“, ktere Prazska Kavarna tak nadherne onalepkovala pojmem „posrane zivoty“.

    Co k tomu dodat. Nastudujte si praci etologa Konrada Lorenze a nektere jeho politicke postrehy, napriklad o politickych systemech, ktere prirovnava ke kyvadlu, ktere dosahuje stale extremnejsich a extremnejsich vychylek. Tak se stava, ze jednu pitomou generaci spojenou jednou pitomou ideologii vystrida dalsi generace, jeste pitomejsi a s jeste pitomejsi ideologii.

    Aneb specialne pro Sysopa. Frustrati Nemci, kteri se pred 70lety provinili 2. svetovou, stale neopustili sve komplexy ubrecenych prvnaku a zase to nahazeli Makrele, jak ukazuji vysledky. Stale stejna disciplinovana hovada z Reichu, bez kapky sebeucty, okupovana US army, opet volila pastranu, ktera se ukazala totalne na hovno a ktera vede Nemecko na buben.
    A budou ji to hazet do te doby, nez se stanou cizinci ve vlastni zemi a nez je system obere o posledni penize a skonci jak zlute vesty ve Francii.
    Pak se objevi nejaci neofasos, kteri to zacnou „resit“ ala Breivik.
    Nic mezi tim neexistuje. Bud Makrela, nebo Breivik. Zadna „strana rozumu“, ktera by rekla, Hitler byl nahovno a Merkelova je taky nahovno, pojdme najit neco mezi tim, se NIKDY neprodere v politice nahoru, protoze pro jedny volice je to PRILIS RADIKALNI a pro druhe PRILIS MALO RADIKALNI.

    Prectete si toho Lorenze a zamyslete se nad vlastni „vtipnosti“.
    Protoze presne tyto frustrovane jednotlivce panove R. a S. sleduji, zameruji se na jejich dusevni pochody a dokonce jim dodavaji ty spravne „leadery“, aby, az se preklopi sentiment, zase meli svojeho „kone“ nekde na spici politickeho deni.

    Neverite ? Tak se podivejte na politickou zombie Kalouska a na jeho obnovenou odnoz Bartose.
    Asi budu po zverejneni volebniho vysledku Piratu trpet nauseou, ale rozcilovat se kvuli toho nebudu. Ja mam svedomi ciste, ja R. a S. politiky nevolil a Obamu, Macrona anebo slovenskou prezidentku Curnikovou jsem odhalil hned, uz behem jejich kampane. Neni to nic az zas tak sloziteho, vsichni vypadaji jako produkt.

  3. ANO 6
    ODS 4
    pirati 3
    stan top 3
    SPD 2
    kdu 2
    kscm 1

    bez zaruky :p

    1. CO za debily s pamětí akvarijních rybiček může ještě dnes volit ODS nebo TOP09, to práská dveřma.

      1. ODS bych ještě pochopil, ale TOP? A mámu sirotků Šojdrovou?

        1. TOP09 jako Soros partei se tam prostě asi dostat musí, i kdyby měl „spadnout systém“ třeba třikrát.

        2. Ona se ta „yntelektualni“ cast populace porad divi, ze goebelsovska propaganda metodou brutal force funguje.
          Jo, funguje to. Na zaklade podobne propagandy si napriklad cirkev vyrvala restituce a prosly dotace na solary.
          A na zaklade stejne propagandy nam zakazou auta, seberou zbrane a zavedou elektrosragory.
          Ale proc chodit daleko do minulosti nebo budoucnosti.
          99% lidi se napriklad shodne, ze je neskutecne serou debilni reklamy na Alzu.
          Pak se dostanou do situace, ze potrebuji koupit nejake elektronicke heblo
          a kam s tim jdou ?
          Do Alzy, protoze maji vyplachly mozek.
          Drtiva vetsina lidi je preprogramvanzch a vzplachlzch a jeste se tomu podivuji.
          Zacalo to okamzite po revoluci, viz reklamy na praci prasky.

          1. Upřímně řečeno, na Alze nakupuju proto, protože mám obchod před barákem a kupuju tam věci tehdy, když jsou v akci a tudíž jsou tam nejlevnější. Uřvanej mimozemšťan mě sice sere taky, ale to s těma nákupama prostě nijak nesouvisí. Já zboží nekupuju podle reklam, ale podlo toho, jestli mi vyhovuje. A jestli na něho nějaké reklamy jsou, a nebo nejsou, je mi naprosto ukradené. Mimochodem, právě nenakupovat to, na co je reklama, přestože mi to vyhovuje pokládám za stejnou hloupost jako třeba nakupovat zboží podle značky (což je také reklama) přestože mi nevyhovuje. Tím jste totiž tou reklamou ovládán naprosto stejně. Já ji prostě ignoruji a kupuju to, co potřebuju a vyhovuje mi.

            1. A taky se ještě nestalo, aby dělali nějaky vofuky s reklamací. Prostě nemocnou věc vymění bez řečí za jinou, což jinde není úplně obvyklý.

              1. No tak teď tu vo Smolíčkovi, ta už dlouho nebyla.

                1. Mám stejnou zkušenost.

          2. urvanej mimozemstan nema nic nejlevnejsi, v popisech zbozi jsou brutalni chyby, nevaha zneuzivat sveho dominantniho postaveni a jedine, s cim se da souhlasit, je ta nebetycna lenost lidi, co tam nakupuji.

            Tuhle jsem koupil notebook, cena na alze po sleve BLACK FRIDAY 55.tis KC ze slovenskeho e/shopu I s dopravou za 39tisic, v uplne te same konfiguraci, s tou samou ceskou klavesnici a tou samou zarukou.
            Cert vem 16 tisic, ale ten pocit, ze jsem tem hajzlum nedal vydelat ani korunu je k nezaplaceni.
            Zkuste se podivat do zahranici, jak se prodava notebook. Vybirate si vlastni konfiguraci, daji vam tam jake ramky chcete, kapacitu/vyrobce, jaky harddisk chcete, veskera specifikace sedi, recenze jsou OK, ne jedna pani povidala, poradci jsou kompetentni. Ze to tak umi v Nemecku, nebo USA, to asi neprekvapi, ale oni uz to umi I v Polsku. Akorat Alza se chova, jak by hazela kosti pralidem. A cesky trh si jeste pomlaskava.

            1. Podívej se jak dopadly volby do evropského parlamentu, prostě tupé stádo.

              1. Farage a jeho brexit party 30%, v Madarsku vyhral protisorosovsky Fidesz, Italie stridave polojasno, ve Francii remiza mezi Le Pen a Macronem (asi to black-boys nahazeli povinne Macronovi, tam uz to lepsi nebude).
                Reich to opet zazdil, ale co chtit po Helmutech. U nas to neni zadna hitparada ale ani srdceryvna tragedie, Babis ustal capi utoky v mainstreamu, akorat zamrzi ty hlasy TOPce a Piratum a malo mandatu pro SPD.
                Kdyby se nase euroskepticka pravice nehadal o psi stek a dokazala se sjednotit na jedne kandidatce, mohli dostat ěx tolik hlasu.
                Ale jak uz pisu jinde, nase euroskepticka pravicove orientovana mestska chudina je pomerne hloupa.

                  1. podstatne je, ze eurohujeri maji zase dvoutretinovou vetsinu. Muzeme podekovat predevsim Nemecku, nasim roztomilym sousedum, kteri to opet disciplinovane vsecko prehlasovali. Az zase budou v Nemecku demonstrace kvuli nedostupnym nemovitostem, mozna by nebylo od veci se demonstrantu dotazat, jak hlasovali v eurovolbach. I kdyz s pravdepodobnosti rovnajici se jistote si tyto dve veci nedokazou spojit.

            2. „urvanej mimozemstan nema nic nejlevnejsi“
              Není to pravda. Kdyby to neměl nejlevnější, tak bych to tam nekoupil.
              Co si představujete pod pojmem dominantní postavení nechápu, konkurence u nás je víc než dostatečná.
              Co jste kde vy koupil levnější je nepodstatné, když je něco levnější jinde, koupím to tam taky, a už jsem tak ušetřil statisíce a nepokládám to za nic zvláštního, pokládám to za normální a neucrkávám si z toho, komu jsem peníze nedal.
              O tom, jak se kupuje notebook mám představu velmi dobrou, živím se tím cca 30 let.
              Mě nemusíte poučovat.

            3. Zneuzivani postaveni na trhu Alzou: namatkove uctovanim poplatku za osobni odber, narknuti Heureky, ze neni objektivni, klamava reklama, nepresne a zavadejici oznaceni,
              Ceny: v porovnani napr. se stinovym dovozem z Polska vse cca o ctvrtinu drazsi, holt v Polsku jeste funguje konkurence, neb to tam nezvalcoval jeden (skoro)monopolni dovozce a jeden (skoro)monopolni eshop.

              Ten notebook ze Slovenska jsem bral jen proto, ze to nebylo urceno pro me a ten clovicek nutne lpel na ceske klavesnici, kterou ja povazuju za prezitek.
              Kdybych mohl vzit NB s anglickou klavesnici z Polska, srazil bych cenu o dalsich par tisic dolu.

              1. Všechno, co jste vyjmenoval, nemá se zneužíváním trhu naprosto nic společného. :-P
                Ano, nakupovat dnes můžete po celé Evropě. Ba i v Číně. A co jako?

              2. ja bych nemluvil o zneuzivani trhu Alzou, ano uz neni nejlevnejsi jak tomu kdysi temer byvalo ale stale ma zde silnou konkurenci v podobe CZC.cz, to pomijim edsystem, ts bohemia, atcomp, gigacomputer, mall, euronics, datart, electroworld a tisice dalsich e-shopu ktere jsou prave treba na heurece a to ze ze srovnavace vychazela alza jako drazsi je fakt, zpusob jak se zachovali k heurece je nefer, nicmene ona ta vyssi cena se mi uz vyplatila, zatim mam s reklamacemi u alzy ty nejlepsi zkusenosti (vymena na miste nebo vraceni penez bez dotazu), coz se u nejakeho virtualniho obhodu asi neda ocekavat

                jinak se taky clovek muze uplne vykaslat na mistni prodejce a nakupovat na ebayi, amazonu ci aliexpressu

                1. Když jsem si loni na podzim stavel pocitac, tak alza byla o neco levnejsi nez czc. Kdybych dily kupoval po kusech z malejch shopu tak bych je sehnal i levnejc, ale zase by se mi sbihaly mesic a minimalne jednou bych musel eshop uhanet. :)
                  Nakonec jsem to stejne koupil u czc, ale ne kvuli cene, ale protoze bych u alzy musel na nektery komponenty cekat.

                2. Jinak ona teda heureka uz nejakej patek není nezavislej vyhledavac. Minimalne od doby co se spojili s mall.cz

                  1. zatim mi heureka nabizela dobre porovnani, pokud by to casem hazelo vysledky ve prospech mallu apod. tak bych ji prestal pouzivat btw jake jsou dalsi podobne srovnavace u nas ? zbozi.cz ? neco dalsiho ?

                    1. hmm tak by to melo byt Heureka.cz
                      Zboží.cz
                      Srovnáme.cz
                      Hledejceny.cz
                      Hyperzboží.cz
                      Srovnánícen.cz
                      Nejlepšíceny.cz
                      Seznamzboží.cz
                      Zbozi-pro.cz

                    2. Ja heureku používám obcas taky, ale uprimne mi prijde horsi nez bejvala. Min prehledna a hur se mi tam hleda.
                      A uplne me netesi to deleni na „kvalitni nabidky“ a „nejlevnejsi“, kdy v tom hornim chlivku jako na potvoru bejvaj ty drazsi nabidky. Dost mi to smrdi googlem a jejich sponzorovanejma prvnima odkazama.

                    3. No však ty horní nabídky jsou reklama, to je snad jasné, ne? :-)

                  2. To není nezávislý už minimálně dekádu co je tehdá sežralo alegro, to se tam točily pěkný hovna.

      2. A opravdu jsou ODS tak špatní? Když se dívám na historii hlasování pro různé sračkoidní zákony za posledních pár let, tak mi to vychází jako jediná OK strana, která hlasuje v souladu s mým přesvědčením. Ostatní jsou přizdisráčí a zakuklení socani. Ale je pravda, že v poslední době to kurví, viz vyloučení V. Klause ml.

        1. Ne nejsou TAK SPATNI. Jsou jeste horsi.

          Topolanek s Necasem bzli neschopni debili, ale Fiala je ke vsemu jeste vsehoschopnz panak, kterz jen papouskuje Sorose. Budete se HOOOOODNE DIVIT? cemu jste to hodili svuj hlas.
          Viz Challenger“ Až vám budou do sousedství strkat migranty a vaše děti bude učit homosexuální transsexuál, že existuje 76 pohlaví a vaše pracovní místo dostane pizdička s čárečkou uprostřed v rámci affirmative action „

          1. V evropském parlamentu hlasovali Zahradil s Tošenovským dlouhodobě v souladu s mými prioritami, na této úrovni pracují v rámci celoevropské konzervativní frakce, za mě OK.

            Že starosta našeho města za ODS v 90. letech krad jak straka a přived město do prdele s tím nesouvisí, jiný rybník.

            1. Vazne ? To je zajimavy myslenkovy kotrmelec, jak obelhat sam sebe.
              ODS je stoprocentne eurohujerska a dokonce to meli I na billboardech, CR – srdce Evropy.
              Ja bych CR v ramci Evropy prirovnal k jinemu telesnemu organu, ale nac plytvat krasnymi vulgarismy na neco tak slizky odporneho, jako je ODS.
              A taky si pamatuju, jak Senatori ODS stopli novelu ustavniho zakona o zbranich. Moc dobre si to pamatuju.

              1. ale jo, já vám to neberu, volte si libertariány a anarchokomunisty, kteří se tam stejně nikdy nedostanou a když, tak jich tam bude 5.

                ČR je podle některých lidí srdce evropy, lidi to tak vnímají, je to politika, show

                koho sem měl volit, DFENSe s těma kryptonáckama? Okamuru?

                hele tohle nemá cenu, v tomto se nemůžeme nikdy shodnout, místní crew z vyšších středních bohatých vrstev by furt stavěla barikády a budovala nové švýcarsko a bila se v hrud s czexitem. Byli by jsme akorát za blbce a nevyřešilo by to nic, protože bohužel jsme na ty kokoty okolo navázáni především ekonomicky no a pak taky fyzicky. Takže i kdyby jsme byli venku, ty sračky by na nás padaly stejně.

                jo už tu dlouho nebylo vyhrožování emigrací, to je taky oblíbená slovní kopaná.

                Zbraně a auta, máte vy tady všichni v životě něco jiného v hlavě a na starosti? práci, děti, lásku, jídlo a tak?

                kvéry mám 2, nepotřeboval jsem je nikdy, omezení Sa58 se mé ČZ 83 nedotklo, už jsme nakonec o tomto sáhodlouze debatovali dříve

                1. Jako s tímhle tady mám žít? Sarin na vás.

                  1. emigrujte, když je to tady furt podle místních taková strašná apokalypsa

                    akorát nevím kam, ale to není můj problém :)

                  2. No jasně, emigrujte a nezapomeňte, že za každým rohem je ten zlověstnej Žid, kterej Vás okamžitě zničí.. ty woe lidi, vzpamatujte se!

                    1. 2x diskusni faul. Diskuse je o ODS a o jejich senatorech, kteri 100% hlasu hlasovali PROTI novele ustavniho zakona o zbranich. Drzte se tematu. Zasirani diskuzi zbytecnymi nekonkretnimi plky si nechte na LZIDNES.

                    2. sakra,mea culpa, beru to zpet. To hlasovani vypadalo tehdy jinak.

                    3. ex.sex-pospec: Proč bych se měl stěhovat já? Mrknu do mapy a vidím centra eurohujerismu, Praha, Berlín, Londýn, Paříž, nic co by jeden práškovací čmelák nezvládl.

                    4. Jasně, Jožin z Bažin.

                    5. vidíte? PRAHA ! HA! Tu na ostravsku drápy eurohujerů nejsou, my to mrdáme :) Protože praha není naše hlavní město, spíš Krakow :)

                    6. Cywe, psonci jsou jeste vetsi eurohujeri jak my. Pro ne je EU největší terno od vynálezu penez. Akorat jich je vic a dovedou si vic vyrvat. Cesi akorat drzkujou jak jim kazdej ublizuje.

                2. 2 Pospec: Víte, ono kdybychom byli mimo EU, ono by se vlastně nic nestalo. Stále bychom byli dostatečně atraktivní pro „západní“ firmy z důvodu levné práce, stále bychom byli otroky. Ovšem zbavili bychom se vlivu EU politického, kdy se sem tlačí spousta sraček přes naše „EU devótní“ politiky. Ti pak mají pokyny z Eu jako vynikající omluvu pro svá svinstva, kterými dále „utahují šrouby“. Netuším, jak můžete být navázán fyzicky na kokoty, a myslím, že jste se jen nešťastně vyjádřil. Vězte však, že všichni tu mají mnohem více věcí na starosti, než auta a zbraně, jak si vy myslíte. Nebo to berete dle sebe. Zkrátka jen tyhle věci neřeší zde, ale to ani vy. Závěrem vám doporučím se příště vystříhat zbytečných gramatických chyb. Pokud totiž nejste ochoten si dát záležet na vyjádření svého názoru, jak byste mohl chtít po ostatních, aby takový názor brali vážně?

                  1. Je zajimavy, ze nekteri tvrdi, ze ve svazku s EU je nutne zustat, protoze jinak chcipneme. Ale pritom je v Cesku vice nez 50% rozvodovost a tam nikdo nerika „nesmis se rozvadet, jinak zdechnes. Je fuk, ze ti furt neco zakazuje a narizuje, ale dava ti prachy“.

        2. „Když se dívám na historii hlasování pro různé sračkoidní zákony za posledních pár let, …“

          Čirou náhodou se asi díváte na období, kdy byla ODS v opozici. Zkuste se podívat co dělali, když byli u kormidla a měli možnost tím kormidlem kroutit – centralizace pravomocí, růst počtu úředníků , růst byrokracie.

          Pokud to na vás bylo dávno, tak se zkuste podívat jak moc pravicoví jsou na komunální úrovni tam, kde se podílí se na řízení města a běžte si je poslechnout naživo.

          1. v europarlamentu, ne v našem

          2. Ano, já vím že byli v opozici. Stejně jako většina ostatních menších stran, které ale stejně přesto většinou hlasovaly s proudem. Většina exotů, kteří straně kazili pověst je pryč. Tak mi ukažte někoho jiného ve vládě, kdo není zakuklený socan nebo není přisátý na dotace.

        3. Asi jste se zapomněl podívat na hlasování Macha, resp. Payneho.

    2. TO JE ÚPLNĚ V PIČI. TO je ještě horší než v Mirošově. Nemám slov. S tímhle chcete do Evropy? Opravdu chcete eurokomisařku Jourovou které nevadí dvojí kvalita potravin ani salmonela v mase z Polska ??? Fakt jste to chtěli? Rozumní mají víc než Matějka…
      Co k tomu napsat? Protievropští mají 2 mandáty… s komunistama tři. Takže od komunistů t bloňdatá píča valí do Bruselu. Do píče.
      KURVA!
      KOKOTI!
      STĚHUJU SE…
      EMIGRUJU
      TOHLE NEDÁVÁM…
      Fakt ne…

      1. Jedno malé plus za generála Blaška. A že se nedostal eurozmrd Svoboda.

        1. Blaško se z relativně příčetného vojcla přetransformoval do mentálně alternativního rusohula. Smutný konec.

          1. Putin za to muze. To je jasne. A za megaprusery ve Francii muze navic jeste armada kremlobotu, ktera ohrozuje a destabilizuje EU a cely svet. I za Brexit muzou, I za zvoleni Trumpa.
            Rudo-zeleni muzici, kam oko dohledne, falsujici referenda, falsujici volby.
            Atomovku na Rusko, URRrRaaaaa. Eurosojuz si pozvracet nedame.

            1. Hele, ta sracka s predsudecnou nenavisti je jen lakmusovy papirek, po nemz bude nasledovat Zakon o nepripustnosti negativnich myslenek, Zakon o zpochybnovani nebezpecnosti Ruska a Zakon o tom, ze se Bures zaslouzil o stat. V pripade tech prvnich dvou pak bude platit, ze uz trestni oznameni bude rozsudkem a pro pripadnou obranu budes mit lhutu 5 dni bez odkladneho ucinku na vykon trestu, kterym bude to, ze budes do tri dnu humanitarne vyhozen bez padaku coby bomba nad Donbasem.

              1. At uzakoni zakon o nepripustnosti negativnich myslenek, hned ted :)
                A ja podam okamzite zaloba na Junckera a spol. a necham je zavrit jejich vlastnim spraskem.

                EU’s Juncker says ‘stupid nationalists’ are ‘in love with their country’ & hate foreigners.

                1. a pak se probudíš a budeš mít ruku v nočníku. Snad si nemyslíš, že ti nějaká žaloba na Junckra vyjde… na Juncra bude platit tak minimálně vzor AK47.

                2. zrg1: Raději by měli uzákonit, že člověk není pes, abyste se mohl identifikovat.

      2. @SkReT
        Jak už jsem Vám psal několikrát, Okamura si to posral sám. Za ty dva mandáty může být ještě rád. I když bych řekl, že vlastnosti obou kandidátů jsou nekompaktibilní s Okamurovou paranoií a do roka jsou oba mimo SPD.
        Ať tak či tak, v reálu je to tragický výsledek. Malá voličská účast + poměrně stabilní voličské zázemí + spojení s politiky typu LePen + téma migrace mělo dát dohromady alespoň 15%.
        K parlamentkám přijde voličů 2x tolik, bude kandidovat ODSml a SPD bude rozpadlá ještě víc než teď. Budou rádi za 3 procenta a dobře jim tak, dělají svým voličům jen ostudu.
        Jinak ta taškařice se zde propagovaným obdivovatelem islámu Vašíčkem byla skutečně povedená a vykroužkováním Blaška voliči SPD ukázali, že jsou mnohem chytřejší, než se o nich říká.

        1. 2 faktory se spojily. Okamura neni zadny lumen a Kavarna si dala hodne prace nahazet na nej veskery dostupny medialni hnuj.
          Blaska by tu stranu mohl pozvednout, volici Okamury nejsou hloupi, jen je jich malo, protoze ostatni euroskepticti volici jsou desne prechytreli a voli nesmyslne pidistranicky se zlomky procent a bez nadeje na uspech, protoze jim Okamura nevoni.
          Navic to udelali opakovane. Jak mala decka, ktera se spali o plotnu a zkousi to znovu a znovu.
          Jestli ma nejaka strana opravdu hloupe volice, pak TOPka a KDU a s mirnym odstupem PIRATI.
          Chapu, ze mnoho volicu naletelo ODS, prestoze tato se nikdy nedistancovala od mistru Topolanka, Necase a spol., coz je mohlo dostatecne varovat.

          1. @zrg1
            z hlediska voleb není důležité jaké to je, důležité je, jak to vypadá. A Okamura šel všem mediálním nálepkám zdatně naproti a navíc likviduje i ten nejmenší náznak jiného názoru a to každou partaj dřív nebo později zlikviduje, protože na podržtašky není nikdo zvědavej. Viz vývoj v ČSSD.

            1. CSSD ukol splnila. Svedci Sorosovi sli do vlady k Babisovi a sypali mu pisek do soukoli, kde jen mohli. Akorat uz maji stigma, ze sli vladnout s komunisty a jsou odepsani pro sve volice .
              Na druhe strane komunisti se chovali vylozene konstruktivne, coz jsem cekal, protoze po tech letech jsou poprve ve vlade a nechteji to podelat.
              Babisovi volici se take ukazali tak, jak jsem cekal, vlada s komunisty se jich vubec nedotkla, Babisovi volici maji holt kachni zaludky.
              Okamura proste neni ani Le-Penova, ani Orban. Je to ctvrta liga. Koalicni vyjednavani s Babisem pretaktizoval a prokaucoval a co horsiho, jeste se u toho ztrapnil, mirne receno.

              1. V důvodu propadu ČSSD souhlasím s Foldynou. Stala se z toho partaj Petříčků a Pochů, jenže v tomhle segmentu je přecpáno, ať už Topka, Stan nebo Piráti. Lidi co chválí Petříčka a Pocheho stejně ČSSD volit nebudou. Na dělnej lid socani hodili bobek a nejlíp se to pozná na souhlasu s importem desetitisíců polootroků z východu, takže platy mohou zůstat nízký a průměrný zaměstnanec z toho má nejvýš tak bordel v ulicích, TBC, konkurenci na trhu s byty a positiva minimální.
                A navíc, dnes se nevolí podle toho co partaj skutečně prosazuje, ale 2/3 lidí volí podle uměleckýho dojmu a socani v tom chodit neumí.

                1. No, je sice pravda ze Petricka nejvic chvalej ti co CSSD nikdy volit nebudou, ale zmrd Foldyna muze akorat drzet hubu, pokud by CSSD ovladalo jeho kridlo a ne Pocheho tak by socdemaci dopadli stejne ne-li hur, protoze socdemaci maj ten problem, ze jim program, retoriku a volice vykrad Babis a odsoudil je do role Buresovych opic na ktere hazi ty svoje blbejsi napady. Dneska voli CSSD jen ta hrstka levicaku co zaroven nema rada Babise, kteri na to ovsem stale víc a vic serou, protoze hlas pro CSSD stejne spadne Babisovi.
                  ODS tuhle matematiku na rozdil od CSSD pochopila, takze od doby ci odmitli jit do vlady s Buresem pomalu ale jistě posiluji, zatimco CSSD jde do pice.

                  1. I bez vstupu do vlády by dopadli naprosto stejně, protože sejde z očí sejde z mysli. Jenže halt si při vstupu do nekladli podmínky, které by mohly zajímat jejich potenciální voliče. Namátkou třeba konce přimíchávání biopaliv, konec inkluze apod.
                    Jenže to má dva háčky, za prvé ty píčoviny sami prosazovali a za druhé , když nebudou biopaliva, tak se musí dotovat zase jiná hloupost, protože povinných 20% „obnovitelných“ zdrojů.
                    Foldyna je zmrd pro vás, kterej by si o socany stejně neopřel ani kolo, ale někdo má rád holky, jinej zase vdolky a socani nabízí vdolky, který mají hned u třech stánků vedle lepší.
                    Jestli je Foldyna zmrd nebo ne nevím, ale pouze konstatuju, že důvod propadu socanů dle mého konstatoval správně.

            2. Nesouhlasím s tím že si to Okamura posral. Podle mě se lidé tady mají pořád ještě dobře a proto volí z nudy pičoviny a jakmile by cítili že je někdo vytlačuje a vykořisťuje, tak budou klidně volit Sládka a Okamuru, ale prostě pořád jsme tu zaprdění a nemáme tu ty migranty a na cigány jsme si tak trošku zvykli.

              1. Politikou debatu jsem neviděl možná dva roky, ale předpokládám že furt na každej dotaz reaguje jak ublížená hysterka a člověk má chuť mu dát pár facek i kdyby kadil zlatý valouny.
                Z každý partaje člověk zná pár lidí, ale u něj nejspíš mají poslanci furt mají zákaz mluvit, protože všichni jsou blbí, jenom on je letadlo. Do EP dostal 10%, protože jinej euroskeptik nebyl,i já mu to hodil,přestože je kokot a navíc vím, že se do roka rozhádá jak s Davidem tak s Blaškem a bude mít kulový, ale v parlamentních při dvojnásobný účasti je rovnou na pěti a i ty mu sebere ODSml.
                Najděte si jinýho guru, tenhle za 2 roky končí.

                1. Navic Okamura zlate valouny nekadi. Je to ctvrta liga, kam se hrabe na Le Pen nebo Orbana… Smula.

                  1. Realisté Robejšek…

        2. Okumura ma eurovolby v pici, nic mu z toho nekouka a ma strach, ze by mu EU mohla moc koukat na prsty Pro nej jsou dulezity parlamentni volby.

    3. Chicht, v jinem threadu se kdosi nafukoval, ze bude volit stranu „ANO, vytrollime EU“. Myslim, ze dotycneho uz smich presel, protoze opet vyhrala strana „ANO, vydojime EU dotace“…

      1. Kdyby nedělali nic jiného, tak to beru všemi deseti. Z mojeho to nejde.

        1. Kdyby Babis dotace z EU proste rozkradl, tak by mi to taky moc nevadilo. Ale to ze za ne kurvi krajinu repkou a zasira naftu sajrajtem, to mi uz vadi … bohuzel u dost techhle dotaci to kdyz se pouziji tak jak se zamyslely, tak je to horsi nez kdyby se proste rozkradly.

          1. Jenže dneska máme ty mediální „hlídací psy“. Takže vyplatit si ze státního 100 míčů by byl průser, ale promrdat dvě miliardy a z toho si nechat za nehty totéž už takovou pozornost nevzbudí.

            1. Vykaslete se na Babise a dotace. Proste krade, sem tam podle zakonu, co si sam prohlasoval a sem tam bez ohledu na zakony. ODSka byla to samy, akorat ze kradli za pomoci Rittigu a Bemu a Janousku, ale principialne to bylo uplne totez.
              Ja beru politiky jako vodovod, kdyz prosakuje 30%, dobre, kdyz prosakuje 50%, nic moc, kdyz prosakuje 80%, spatne.
              Horsi jsou jine veci. Tajne sluzby v USA buzerujici cely svet s HOVNO-WEJ napriklad. To je svinarna. Nebo americka NSA, smirujici cely internet, to je svinarna. Nebo hackerske tooly jako Eternal Blue (taky z dilny NSA), ke kterym patri dokonce i manual, jak se maji pouzivat, aby to vypadalo na utok z Ruska. To je svinarna. Nebo Assange, kteremu hrozi od USA 175let vezeni, ze leakuje PRAVDU o USA (kdyby neleakoval pravdu, asi by se ho tak zoufale nesnazili umlcet, ze). Na penize se vyserte, penize se natisknou, prinejhorsim si na obed nedate menu za 1000 Kc jako gurmani, ale jen za 130 Kc, jako socky. Hladem tu nikdo neumira, ale politicky utlak, lzi a pretvarka je horsi, jak za komancu. Obsah je stejny, jak za komancu, ale forma je mnohonasobne vlezlejsi, sofistikovanejsi, cilenejsi, otravnejsi, nebezpecnejsi a zhoubnejsi. O to se mate zajimat, ne chodit demonstrovat proti Babisovi kvuli picovin, jako jeho ministryne spravedlnosti.

              1. → Vykaslete se na Babise a dotace. Proste krade, sem tam podle zakonu, co si sam prohlasoval a sem tam bez ohledu na zakony.

                Aneb, ó má krásná vesnička středisková…

                ps: tahle ta vaše (pseudo)theze, má obrovskou vadu na kráse. A tou je Lež! Jinými slovy: cokoli co stojí na Lži, se dříve ne bo později, zesere a sesype jako domeček z karet. Je to jen otázka času…

        2. To si děláte prdel, nebo žerete minusIQ místo bonbonů?

    4. zrg1: Já jsem spokojenej člověk, jako apolitickej jsem si tam našel v tom „bordelu“ stranu, aby ten hlas nepropadl a měla skoro jedno procento, to není špatný :oD.

      1. jasně, vůbec s tím nemám problém. Kolega volil ochránce zvířat.

        1. SkReT: To já ne, u apolitickýho filozofa je asi jasné, koho volil.

          1. ex.lex:
            Je jasný, kohos tam hodil.
            Ale máš dost značnej vnitřní rozpor – ty tvoje „filozofie“ jsou spíš pavědecký, bo nevyznáváš reál, ale bludařinu…

            1. Jasně.

              1. ex.lex:
                Ano, vyznáváš bludařinu, místo k věci jdeš od věci, zaměňuješ fikce a skutečnost.
                Empiricky potvrzené pravidlo se snažíš vyvracet plácáním nesmyslů.
                Máš nějakou kvalifikaci?

            2. To slovo „jasně“ corono znamená, že Vám odkývávám všechny Vaše budoucí příspěvky, kterými mě budete zahrnovat, myslím, že k Vašemu uspokojení to postačí, vlk se nažere a koza zůstane celá.

              1. ex.lex:
                Snadno doložím, že jsi zde napsal nesmyslů hodně, že nemáš vůbec ponětí o jakékoli technice a že máš velmi slabý úsudek.
                S vysokou pravděpodobností sis přečetl mnoho knih a viděl hodně filmů, přičemž kvalitu příliš nerozlišuješ. V oblíbenosti vedou fantasy a podobné magorie.
                Pokud snad máš nějakou kvalifikaci, pak nejspíš cosi humanitního a málo potřebného.

                Můžeš mi na to napsat „jasně“, ty budižkničemu…

                1. Z Vás nebude nikdy Watson. Fantasy je to poslední, co sleduji.

                  1. ex.lex:
                    Určitě nevede literatura faktu a dokumenty.

                2. Vy hlupáku. To vás neučili, že když vám někdo vytrvale vyká, že je slušnost také vykat. Vy morální pitomo.

  4. Asi je to dost smutné, ale nelze dělat nic jiného, než se pokusit spojit se s tou slušnější částí, která každá strana má a pokusit se na ni působit tak, aby pro takový NEBEZPEČNÝ paskvil nehlasovala. Např. proto, že ústava zaručuje svobodu projevu – a to i předsudků. Protože: Kdo bude určovat, co je předsudečná nenávist ? Není náhodou vymýšlení takových zákonů nejen projevem, ale i přímo činem předsudečné nenávisti vůči všemu normálnímu ?

    1. Rikal jsem uz pred volbama, ze obroda systemu zevnitr neni mozna a rikal jsem i proc.

  5. No jo. Vaším problémem bohužel je, že nenávistné emoce nejsou řešením. Koukneme-li na výsledky eurovoleb, tak si české eurofilní strany včetně ODS rozdělily mandáty v EP. Pravicové euroskeptické strany jsou rozdrobené, každá si vzala pár desítek tisíc hlasů, takže jsou všichni v prdeli. Až vám budou do sousedství strkat migranty a vaše děti bude učit homosexuální transsexuál, že existuje 76 pohlaví a vaše pracovní místo dostane pizdička s čárečkou uprostřed v rámci affirmative action (tedy pokud už teď nevymetáte kanály, protože tam pozitivní diskriminace nehrozí), hodně se vztekejte, možná, že vás s tou vaší předsudečnou nenávistí nechají fízlové i na pokoji a nenamlátí vám držku, páč všem budete pro srandu.

    Ještě že aspoň Britové potěšili…

    1. Německo – nejsilnější strana Makrela.
      Francie – druhá nejsilnější strana Macron. V zemi, kde Macronovi policajti půl roku týden co týden střílí do demonstrantů gumovými projektily a kontejnery se slzným plynem a mlátí je obuškama.
      Kde je Sysop a jeho vize, že lidé nevěří mainstreamu, že až elity vyhlásí válku Rusku, odmítnou se toho účastnit ?
      Výsledek těchto voleb je přesně takový, jaký jsem čekal.
      Stačilo to jen hodit EU opozici, vzít pošahaný volební lístek a hodit ho do urny.
      Už i tohle byl nepřekonatelný problém.

      1. Nepřekonatelnej problém je i podepsat papír co jim člověk strčí až před držku. To je samej hroznej svobodnej pravičák, a když mají podepsat petici, tak budou vymejšlet píčoviny proč né a jak si to musí nastudovat a bláblá.

        Chtít po nich aby zvedli prdel a eště někam šli, eh, lol.

  6. Hele sere nás to asi všechny, ale přecejen, vy si vážně myslíte, že ty zelené pičoviny a nesmysly nám nutí, protože tomu věří a chtějí chránit planetu? A vlastně i všechno to ostatní, čmoudy, socialismus, dluhy?

    Je to jen kšeft, sedí tam stovky takových Tondů Blaníků kteří z toho mají prachy, jako Babiš z řepky a jejího přidávání do benzínu. Stejně to je s baterkama do těch autíček, s obchodem s chudobou imigrantů ……

    Nebuďte naivní a nemyslete si, že oni jsou naivní, jejich voliči asi jo, to je stádo blbců, ale oni sami ani náhodou. Koblihář je dobrý příklad, je to megazmrd, ale blbej není vůbec, chodí v tom skvěle.

    Mě poslední dobou sere paradoxně nejvíc to, že já bych skutečně chtěl svým dětem přenechat planetu v co nejlepším stavu a uchovat co nejvíc zdrojů, aby se kluci taky mohli projet autem, ale ti zmrdi nahoře ve skutečnosti vůbec tu planetu nechrání, ty jejich kšeftíky maj přesně opačný efekt ! (víc elektriky z uhlí, zamoření rtutí, výroba baterií, kurvení biodiverzity řepkou atd. atd.)

    1. „Sere nas to vsecky“ – mne to nesere. Ja vim, ze politika je uplacene divadelko bez dalsi pridane hodnoty
      „vy si myslite“ – ja si nemyslim
      „chteji chranit planetu“ – nechcou ji chranit, chteji ji depopulovat a mit sami pro sebe
      „nebudte naivni“ – viz Indie, kde Modi ozebracil celou zemi krom ELIT menovou reformou a zrusenim vsech bankovek 500 a 1000 rupii, vicemene bez nahrady, az na nejake smesne mnozstvi, ktere jste si mohli smenit na obcanku (1000 rupii je cca 15 USD, cili jeden obed v restauraci, pro vase info).
      A co myslite ? zvolili ho znova. Jsi to ty, kdo tu je naivni.
      „je to stado blbcu“ – ano, je
      „aby se kluci mohli projet autem“ – spise vlakem, do Osvetimi
      „tu planetu nechrani, spise naopak“ – ale chrani. Tam kde USA jebnou bombu, tam ubyva lidi, hrouti se prumysl, siri se nemoci a hladomor, vsak jak rikala Allbright,
      500.000 mrtvych irackych deti stalo za svrzeni Saddaama Husseina, prece vsichni vime, ze WMD se v Iraku vyskyovaly, i kdyz se nikdy nenasly, rikal to Powell v OSN.

      1. děkuju za větný rozbor téměř slovo od slova, ale já bych radši nějaký názor a ne furt to samé dokola. Ano, že jsem blbec už vím, to se říká zde v diskuzi každému automaticky, když nemá 100 % shodný názor jako ta správná schválená místní ideologie.

        ufff, jste to vůbec vy nabo někdo pod vaším nickem?

        1. reakce byla na článek pro OP, ne na vás
        2. tykačku v diskuzích na netu nesnáším od lidí s kterými si netykám dlouhodobě, automaticky zařazuje přispěvatele mezi ožralé komoušské dementy z novinky.cz, takových debilů máme u nás v dělnické hospodě plnou řiť
        3. jasně, všechny nás zabijou, sežerou, zlí američani, mandelinky, rocknroll, „to že si paranoidní neznamená, že po tobě nejdou“ :)

        do Osvětimi? proč jako, čekáte holocaust?

        Irák sem teď netahejte, to sem nepatří. BTW Mezi araby se traduje, že USA kdysi daly Saddamovi velkou atomovku proti iránu a ta se prostě někam ztratila a všecky ty války jsou proto, že ji někde hledají , ale neví kde a furt ji nemají zpět. Věrohodné jako cokoliv z internetu, třeba osminohé kočky a tak

        1. Tak at nekdo prijde s jinou, konzistentni teorii a nabidne alternativni pohled.
          Ja nejsem zadny doomsayer, ja jsem realista.
          Vidim dal, nez pulka lidi tady dohromady.
          Umim si dat veci do souvislosti.
          Jsme vsichni v pici kolektivne.
          Jak tzv. „konspiratori“, viz Snowden kteremu hrozi 175 let vezeni za to, ze pracoval jako novinar.
          Tak ticha mlcici vetsina, ktera je jako hostinsky Palivec a dava si pozor.
          Tak prizdisraci, ekoposuci a presstituti, kteri to pecou s elitama, v ruzne mire, od hazeni volebnich hlasu TOP09, ODS a Piratum,
          pres niceni prumysloveho potencionalu celych regionu az
          po machrovani v Europarlamentu, jako Merkelova s Junckerem.
          Vsichni budou depopulovani, tak jako tak.
          Z matematickeho hlediska by se reklo, ze rovnice nema reseni.
          Otazka neni depopulace ANO/NE. Otazka je, depopulace SOFT/HARD.
          Ja se primlouvam za to, nez nas zdepopuluji, se rvat o pravo na zivot a umirat ve stoje, jako chlapi.
          Ne utapet cas pindanim o hovnech pored dokola.
          Res si klidne tykacku. Ale pak se nediv.
          Muj nazor je jasny uz 3 roky konzistentni. Zatim nikdo nemel ty koule si vubec pripustit, jak VELKY PROBLEM mame.
          Pravdepodobne mnohem vetsi, nez tu celou dobu naznacuju.

          1. text není příliš srozumitelný, ale jestli tomu rozumím správně, vy se natvrdo domníváte, že nás „oni“ „ti druzí“ hodlají všechny povraždit a zabrat si naši půdu pro sebe.

            „oni“ jsou kdo? židobolševické spiknutí? imperialisti? elity?

            „umírat ve stoje jako chlapi“? byl jste se projít někdy po ulici? tam žádná válka není.

            je to prostě jen jeden velký bordel, plný populisů, masmédií, socialismu a chaosu. Následkem bude táhlá hnusná ekonomická recese a velký politický obrat pravděpodobně do nějaké lehké totality asi náckovské anebo komubnistická revoluce. Oboje už tuhle zemi potkalo a nenastalá žádná signifikatntní „depopulace“.

            Válka bude, až bude hlad, dokud mají lidi plný břuch bojovat nepudou.

            1. jak dlouho vydrzi lidem plna bricha, kdyz ONI napriklad „jen“ vypnou internet ?
              No, to je zajimava otazka, jak komu a jak kde.
              Cela CR je globalne provazana z 99% se svetem, muzeme se napast repky leda tak.
              Do mesice je 75% lidi mrtvych.
              Slovensko uz je na tom o neco lepe, tam zaklepe backorama asi jen 50%
              Naproti tomu Rusko ma v zaloze svuj vlastni internet, vlastni bankovni system, vlastni suroviny, vlastni potraviny
              a clearing s CInou. Ti by se jen otrepali a jeli by dal.

              Otazka je, proc jsou Rusove takovi predposrani sraci a maji ten internet.
              Ze by to souviselo s tim, co jim o planech elit napovidal Snowden a co na WikiLeaks leaknul Assagne?
              Coz mimochodem zapada uplne presne s projevy
              globalnich elit, se kteryma ma DFENS osazenstvo, co tu vesmes pinda porad jen Kalouskovy kokotiny stale dokola, nejaky zahadny problem a porad to bere jako konspirace ?

              Ale jinak se vubec nic nedeje, mame strategickych zasob potravin na tyden, co se muze stat.

              1. víte už to, že „vidíte dál“, „víte toho víc“ než všichni ostatní, přeloženo jste nejchytřejší, ten jediný osvícený, zavání … no najděte si psychologickou definici sám

                hrůzu z toho jak je dnešní svět provázaný a závislý na internetu/elektřině máme tak trochu asi všichni, asi jste četl knihu „blackout“ co? jo je to hnus

                na druhou stranu návrat stavu systému do roku 1960 před komputerizací, kdy tomu tak ještě nebylo, by v případě krize trval podle mě max 2 roky, ale spíš mnohem méně

                Lidi dokážou divy, když jsou v úzkých,už to prokázali mnohokrát

                Na ukrajině po totálním zhroucení všeho se žije jak v roce 1930, stojí to za hovno, ale žít se dá a hladomor není

                V sousedním polsku je furt 25 % lidí v zemědělství, ti by si poradili

                Jediná opravdu neřešitelná katastrofa by byl jaderný holocaust, to je opravdu lepší nepřežít a když tak se hned zastřelit, ale to neovlivníme stejně jako pád komety, tak proč se tím trápit

                1. Sranda jak Pospec vědomě udržuje doublethink.
                  Babiš je podnikatel a megazmrd.
                  Okamura je podnikatel a proto je špatnej.
                  Ale Fiala z ODS je ten milech profesor, co to dělá k lásce k vlasti a nikoliv pro peníze…

                  LOOOOLLLLLLLLLLL

                  (a stejně ty volby cinklé, nevěřím jim)

                  1. ježikurvakriste mi je v eurovolbách po piči co dělá kterej kretén za kterou stranu tady doma, tu jde o nadnárodní euro-frakce

                    Zahradil s Tošenovským jsou v té konzervativní a prosazujou relativně rozumné věci ve vysoké shodě s ideologií konzervativní pravice, která je mi nejbližší.

                    že je fiala slaboch a tlachal vím taky, ale v tomto kontextu je to irelevantní

                    1. zahradil je sorosova kurvička

                    2. No je hezký že teď hlasují relativně normálně, ale nebejt nich, tak neprolezla lisabonská a nemusíme to řešit, že?

                2. tak premoz tu nechutnou hnusnou lenost, otevri si wikileaks a procti si to tam, az to budes delat x let, padesat stranek denne, tak se ti pomalu zacne rozsvecovat.
                  Maly kaminek v mozaice. V 60. letech meli na obou stranach zelezne opony povinne zasoby paliva a potravin na 90 dni. Pak to zmensili na 60dni, pak na 20dni, dneska nemame NIC, akorat tak na 3-4 dny, co je v rafineriich a v hypermarketech na skladech plus neco malo, co je zrovna venku na poli a da se to sezonne sezrat. Moc by me zajimalo, proc za teto situace a nasponovane mezinarodni situaci (OSN tvrdi, ze jsme nejblize jaderne konfrontaci od druhe svetove) nikdo nerve a proc se vsude tahnou lany repky. Komu na tom tak strasne zalezi?
                  Ja ti reknu, komu na tom tak strasne zalezi, tem, co nas chteji vyhubit. Jsou to ti sami, co dotuji zemedelskou vyrobu ve Francii, takze dovazime brambory za 60Kc za kilogram, misto abychom si je vypestovali sami, jenze to nemuzeme, protoze to by Francouzi ty svoje dotovane neprodali. Misto toho radeji budemem pestovat repku. Vztahni okolni realitu na teorii o rizene depopulaci a ono to najednou znicehonic zacne perfektne zapadat, same „nahody“.
                  A to, ze se sam sebe pasujes na dusevne meneceneho si rekl sam, ja to nerekl, coz neznamena, ze ti to budu vyvracet. Uvedomeni si vlastni podprumernosti je prvni krok k naprave.

                  1. tak otevřte parlamentní listy, čtěte to 6 hodin denně a budete koukat, jak vám bude svítit

                    víte já jednu dobu koukal pouze a výhradně na filmy o jaderné katastrofě a zombie apokalypse, když už jsem pomalu začal shánět uřezanou brokovnici, došlo mi, že je čas se vzpamatovat a uvědomit si, že zombie neexistujou. Ale bylo mi tehdy 18 a byl jsem zhulenej.

                    tu tykačku si nechcte, dál už trolly nekrmím, jen vás upozorňuju, že paranoidní schizofrenie je strašná věc a jestli to ještě krmíte tím, že si o spiknutích čtete několik hodin denně, bude se to jen zhoršovat.

                    Nemám čas na pičovin, du vyzvednout synka za školky a pak pokračovat v produktivní činnosti, czesst a dovbře se z toho vyspěte, dneska se to od vás moc číst nedá a je to plné přízemních urážek hodných 4. cenové

                    1. :oD, člověk ho trochu pochválí a on nám zase vyrostl. Je to apokalypsák pohybující se ve psí smečce a tak přehání, protože ho ženou víc ty pudy – něco jako „paniky všech zemí spojte se“, takový novodobý kazatel hrůz.. jestli něco smete lidstvo, nebude to ono samo, ale přijde to zvenčí – z přírody a vesmíru.

                    2. Co je špatného na upilované brokovnici :-)
                      Lépe mít a nepotřebovat než potřebovat. I když bych si radši pořídil SA58. Anebo Mauser 98.

                    3. špatného je na ní to, že ji lze vlastnit pouze nelegálně. Brokovnice značky IŽ se dají koupit za pár drobných, má to výhodu že to nemá drážky, jenže jak to upilujete, přijdete o zbroják, protože benga dělají svolávačky na kontroly modifikací zbraní pravidelně.

                      Jinak zbraň je to skvělá, teda já z toho nikdy nestřílel, ale DOOM 2 jsem hrál stovky hodin ! „prase“(demon) na jednu ránu, to se hodí :)

                    4. „tak otevřte parlamentní listy“
                      proc bych oteviral parlamentni listy, kurva. Zakladni povinnost statu je chranit sve obcany. Na to ma mit armadu , kterou nema. Pak ma na to mit civilni obranu, ktera nefunguje. Mame mit sit protiatomovych krytu, do kterych se 30 let neinvestovalo a jsou nefunkcni. Mame mit strategickou zasobu potravin a paliv, ktere nemame. TAK MI KURVA VYSVETLI, JAKO MALEMU DITETI, PROC SI MAM KURVA JAKO OTEVIRAT NEJAKE PODELANE PARLAMENTNI LISTY !!!!

                    5. Ale my se nechystáme válčit, my se chystáme na umělou inteligenci a na koexistenci s přírodou. Vy jste v té psí smečce zase zaspali :o).

                    6. Dejme tomu že jsem primitiv, odprostím se od svých 122IQ, největší tupé hovado, co nic nezná, nic neumí, zevlák, kunda, píča, vylízanec a debil.
                      Tak si tak jdu po světě, se psem po lese a přemýšlím co udělat pro to aby se mě a této planetě žilo líp. A ať přemýšlím sebe víc, nebo sebe míň nebo zleva, zprava, ze severu na jih. Začnou úplnou pičovinou šterkem na lesní cestě, nebo kaluží na cestě i když je to kravina, prostě začnu přemýšlet jak to zlepšit abych neměl boty od blata. No a začnu vymýšlet co by se mělo a co nemělo a těch věcí co by se nemělo začne převažovat až příjdu na to že řešení důsledků je pracnější než začít řešit příčinu a o té příčině zas můžu přemýšlet jak chci ale vyjde mi že nejlepším, nejefektivnějším, nejjednoduším způsobem je zlikvidovat člověka. A to v jakékoliv na začátku sebejednodušší pičovině.

                      Takže jedinej velkej problém sebeblbější umělé inteligence je, jak zabezpečit aby nepřišla na to, že největším nepřítelem planety je člověk a nepozabíjela nás a zabezpečit aby na to nikdy nepřišla. Tolik k umělé inteligenci a děkuji za pozornost.

                    7. Nebojím se umělé inteligence. Bojím se umělé blbosti.
                      Roman Langer

                    8. Ja se bojim spis te blbosti od prirozeni.

                    9. Děkuji Watsone, že jste sám vlastní dedukcí přišel na to, že největší nepřítel přírody je bezohledný, přízemními pudy ovládaný, člověk.
                      Strach z umělé inteligence mají lidé, kteří se bojí skoro všeho nového – „Hele Máňo, podívej se na ten telefon, on už nemá to vytáčecí kolečko, on má takový čudlíky,.. ježiši Máňo, on už nemá ani ty čudlíky, on je dotykovej..“

                    10. ex.lex
                      28.5.2019 v 7:37

                      To je ten pokrok, no. Než si došmudláš klávesnicu, tak já mám do posledního písmena napsanou a využitou celou kapacitu zprávy. Na rozdíl od šmatlacích magorů, co to píšou jak na chatu a pak se hrozně diví, že kurva ty SMSky sou ňáký drahý :D

                    11. Behemot: Klávesnice, to je nostalgie a ještě něco navíc, to Vy nemůžete pochopit, seberte spisovateli klávesnici a už to není ono, je to jako když seberete lidem knihy a nahradíte je audiem apod. A starý psací stroj, to je základ, pro takový blackout absolutně nepostradatelná věc, technologický pokrok mám jako člověk rád, ale jsou určité věci, které si jako filozof rád ponechám ve „starém stylu“.

                    12. Behemot
                      28.5.2019 v 21:30

                      Cože?

                    13. Behemot: „Ježiši, Máňo, Máňo, mám napsanou a využitou celou kapacitu zprávy a kde to jsem, já jsem jinde, kde jsi ty?“.. Máňa: „Klid, Behemote, tomu se říká teleportace..“

                    14. podívejte se na film Threads. Protiatomový kryt je na hovno, i kdyby jste v něm pár týdnů přežil, to co čeká venku je tak strašlivé, že v mém případě bez rozmýšlení kulka do hlavy to řeší. Mám jich dost abych pomohl celé širší rodině.

                      Jinak strategické zásoby že chybí je i podle mě strašná ostuda, ale to je prostě jen bordel naší země a ne jak se domníváte vy spiknutí „TĚCH DRUHÝCH“ kteří nás chtějí „DEPOPULOVAT“. Nejde o obranu před útokem zla, ale třeba katastrofální sucha, povodně, požáry.

                      To s těma parlamentníma listama byla nadsázka v tomto smyslu:

                      Měl jsem kdysi na gymnáziu kamaráda, super kluk, byla s ním sranda až za hrob, dokázal všechny rozesmát svými luxusními sarkastickými hlody, jezdil na fichtlu, poslouchal rocknroll jako zbytek naší party. Občas jsme kouřili trávu, chodili na pivko. Pak se nějak dostal oklikou k filosofii a zabořil se do Nietscheho, Schopenhauera a ostatních těchhle bláznů. Shrnuto „všechno je na nic, život je jen utrpení a nemá smysl“. Četl to měsíce a roky, až z toho úplně zblbnul, od té doby už s ním nebyla řeč nikdy. Dodnes nejezdí autem, nevystudoval, nemá děti, střídá práce, žije na hovno.

                      Mozek vám nemusí vymýt „TI DRUZÍ“, můžete si ho zrovna tak vypláchnout sám, v době internetu úplně parádně.

                      Kulhánka čtete?

                    15. ne nečtu ale máte prvádu, tuhle jsem slyšel tu písničku od skupiny Traktor a byla tak strašně moc smutná a probouzela ve mě bezmoc, že jsem ji zavrhl. I když ji zpěvák zpívá dobře, tak prostě nedokážu v dnešní depokidní době poslouchat další depkoidní keci a prohlubovat si tim depresi.

                    16. jaké depkoidní době kurwa?

                      před 25 lety byla depkoidní doba, rozklad jak cyp, krachy fabrik, opršené síliště, drogy, chlast, hazard, 30 % nezaměstnanost, bída, rezavé špinavé staré vraky na ulicích, děravé silnice, otrhaní lidi v hadrech od vietnamce se zarostlou držkou, moc dobře si to pamatuju.

                      Dneska všude naleštěná auta, pěkně oblečení vysmátí lidi, téměř nulová nezaměstnanost, novostavby, lidi lítají letadlem na víkendy, válejí se ve wellnes centrech, všude samý koncert, festival, kultura ……

                      „doba“ není zlá, to jen vám se nedaří

                    17. chléb a hry ?
                      já vidím že silnice jsou rozbité, všude demagogie hlavně na semforech. Semafor je mor lidstva.
                      všude drogy, chlast, kdo není v pátek večer v hospodě je šprt a idiot a hlupák.
                      máme 3% nezaměstnanost, ale to že cigáni celej den včetně děcek zevlují venku na ulici jen proto že jsou zaregistrovaní jako občasní zametači ulice neznamená že to je super.
                      Fabriky nejsou naše.
                      Bída? OK v obchoďáku si můžu koupit co chci , ale nemám chuť to jíst, protože to do jídla má sakra daleko.
                      A rezavé vraky na ulicích vídám pořád. Hlavně v Brně.

                      Prakticky když vezmete starou popraskanou zeď a natřete ji novým nátěrem, bude to pořád stará popraskaná zeď i když navenek bude vypadat hezky. Ale také ten zevnějšek díky vnitřní vlhkosti a poruchám zdiva bude rychleji degradovat a staré praskliny se objeví znovu… Kdepak, bolševismus a komunistická žluč v lidech stále přetrvává.

                    18. ale jo, není to samozřejmě zas tak růžové, furt nejsme kalifornie ani západní německo, ale není tak zle, prostě něco mezi a prostě objektivně bylo už mnohem hůř a je líp i když babiš kurví co může. Nejsem z těch co by maloval něco narůžovo, furt je obrovský kus cesty k prosperující společnosti, ale pamatuju mnohem větší peklo, mnohem.

                      Stačí zajet do polska, na slovensko, do maďarska a budete koukat jak je u nás fajn.

                      nechoďte do obchoďáku, já mám svoji samošku patřící maníkovi od nás ze čtvrti, vedle je řezník a zelinář, věci čerstvé, dobré, levné.

                      já a moji vrstevníci v pátek v hospodě většinou nejsme, protože máme rodinný víkend s děckama, do hospody se chodí přes týden, kdy to nerozbije rodinné plány. Jinak chlastáme doma, protože si to chceme udělat hezký :)

                    19. Pospec
                      28.5.2019 v 9:50

                      No děravý silnice sou eště víc a řada z toho novýho je jenom potěmkinova vesnice, jak se člověk podívá dovnitř, tak na něho de depka.

                    20. zrg1
                      27.5.2019 v 17:10

                      Vole stádní sklad rezerv MERO je tady u Nelahozevsi, mám zavolat známýmu co tam dělá vostrahu, jak se mají nádrže? Možná má ai přehled ve kterejch je voda a ve kterejch ropa.

                  2. Jen v Nelahozevsi je ropy na cca 90 dní. Zásobníky plynu jsou kapacitně nesrovnatelné s těmi, kterými ČSFR disponovala na začátku 90. let.

                    1. jo, zapomnel jsem, nicmene I tyhle zasobniky jsou jen pro forma. Pozadave EU byl mit pohonne hmoty na 90 dni. My jsme si to prelozili mit ropu na 90 dni, coz neni uplne totez, hlavne pote, co jsme zprivatizovali rafinerie a nemame je pod kontrolou, protoze Unipetrol a pro jistotu jsme jeste veskere zasobniky ropy umistili na jedno misto, coz je mirne receno neprozirave, nejen v pripade valky, to je uplne bez debat, ale I v pripade nahodneho pozaru nebo sabotaze.
                      Takze ok, nejake zasoby ropy mame, akorat ze vubec nemame pod kontrolou rafinerie.

                    2. Jdi už fakt do prdele s tou válkou, neblbni, vždyť ty fakt některý lidi tady děsíš, to už není sranda. Já chápu, že jsi apokalypsák, ale všechno má svý hranice. Jestli máš potřebu válčit, tak se dej k armádě a nechej se vyslat na nějaký zahraniční mise.

                    3. Tak to zas nie. Tam by predsa po nom mohli strielat, ze?

                    4. zrg1
                      27.5.2019 v 17:35

                      Jaké vole sabotáže? Zpravidla tam vo narušiteli ví půl hodiny přetím, než se jim pověsí na žiletkovej plot, jak tehdá ti hovináři.

                      Jakýho požáru? Ropa skoro nehoří a několik tanků jsou jenom honeypoty s vodou.

                    5. Ropa hoří docela slušně. Nedávno ukazovali v televizi požáry ropy z pouště v přímémpřenosu.

                    6. Tak v poušti ksou trochu jiný podmínky.

                      Jo, když už se rozhoří, tak fajruje dobře. Ale zapálit surovou ropu není jen tak.

                    7. Jj, v Kuvajtu v roce 1991 to byl docela trhak.

        2. Pospec, vole blbej, nekrm to.

          1. proč? je to sranda

            v dalším kole začneme chemtrails a „jet fuel cant melt steel beams“ :)

            1. Bo je blbej a nedochází mu, ze kdyz se smícha jet fuel s chemtrailsovou smesi, tak to ocelovy nosniky roztavi jak maslo. A to jeste muzou bejt v CIA radi, ze vitr foukal spravnym smerem, takze jim pulka Jew Yorku do peti let nepochcipala na rakovinu. Ten zhruba ctyricetiprocentni narust poctu nadorovych onemocnění v New Yorku a New Jersey se jeste dal ututlat. ;-)

              1. LoL :)

              2. Jew York? :-D :-D

    2. A to zase pozor. Zelené píčoviny prosazují „Blaníkové“ jen z části. Druhou polovinu tvoří nebezpeční fanatici naočkovaní na univerzitě patologickou sebenenávistí a nenávistí k lidstvu. Takoví pak ve všelijakých „vládních nevládkách“ hlásají, že je potřeba „redukovat populaci“ jak každého státu, tak globálu zhruba na polovinu.

      Furt ta samá písnička od Malthuse přes Římský klub až po polovinu Zelených.

      1. no to jsou ti užiteční idioti, vykonavači, tenhle typ je ale příliš slaboduchý na to aby to organizoval a zastřešoval. Jsou ale součástí týmu, jako tupouni u knížete ignora

        1. Naopak. Přesvědčení fanatici byli hybateli a tvůrci každé revoluce a totality a „prospěchářští Blaníci“ naskakují vždy až se zpožděním, v okamžiku kdy se fanatici první generace vzájemně vypopravují.

          1. Ja vam do vasich myslenek nechci hazet vidle, nicmene si dovolim podotknout, ze politici se chovaji vetsinove tak, aby jim to sypalo bez ohledu na stranickou knizku. Kazdymu politikovi napric svetem jde predevsim o kombinaci moci a penez. Je uplne jedno, jestli je to v USA nebo v Rusku, v CR nebo v BRD, vsude je to stejny. Najdou se ojedinele nekteri, kteri to umeji skryvat za skromnost nebo tak neco, ale to je jen maska. Tim, ze lide chodi k volbam, tuhle sebranku jen legitimizujou, davaji ji pocit dulezitosti a nenahraditelnosti. Protoze podle mne by mely byt platne jen volby, jichz se ucastni drtiva vetsina obcanu, ne nejakych 20%. Jakou legitimitu ma Babisovo ANO, kdyz z cca 30% volicu ziska 20% hlasu? Ma posporu ani ne 10% obyvayel, kde chce vzit legitimitu pro sve vladnuti? Ale to byl jen priklad, takhle je to v celym svete

            1. Kdyz se rekne chemtrails, muze se squadra mistnich trolu posrat. Kdyz se rekne cloud seeding, coz je uplne totez, co chemtrails, je to seriozni tema a clovek se o tom docte uplne vsecko na wiki, vcetne fotek, jak rozprasuji slouceniny kovu z letadel do atmosfery, jenze to neni ZABAVNE.
              Zabavne je trolit a vysirat a popirat realitu a hrat si na velke diskuzni borce. Fakt jak decka na piskovisti, ktere se hadaji o lopaticku.
              https://en.wikipedia.org/wiki/Cloud_seeding

              1. Co to meleš? Podívej se do řek, jsou plný antibiotik, několikanásobně překročená hranice normy, proč by někdo něco rozprašoval, když už má planetu na hadry?

                1. mám známého, ten asi před deseti lety mluvil jako zrg1, teď už nosí na hlavě alobal a na krku má geiger counter, nevychází moc z domu, jen rychle přeběhne do večerky a zpět. Má na to invalidní důchod tuším.

                  1. Pospec
                    28.5.2019 v 8:51

                    Důchod na hlavu? :o)

                  2. Pospec: Tady než to najdu, co s tím zase je? Jenom tenhle článek to dělá, to je fakt šílený. Ten „dědek“ je nějakej tajnej nebo sledovanej co, že to zas blbne? Jo, k tomu Vašemu známýmu, nevim co blbne, když dnes Vás prostě sledují všude, stačí, když vytočí na Vaše číslo „specoš linku“ a už Vás odposlouchávají ani to nevíte. Takže nějakej alobal na hlavu je mu k hovnu, leda by měl neviditelnej lektvar nebo Rumburakův plášť :oD.

              2. Pokud chcete zabrednout do debaty, mozna by nebylo of veci prestart ignorovat veci, ktere tu stale dokola opakuji:
                1. nase debilni republika nema armada, neni ubranitelna vuci komukoliv
                2. nase debilni republika nema jinou politickou koncepci, nez prizdisracsky kyvat na vse z USA a Nemecka
                3. nase debilni republika ma nahou prdel, ale je nesmirne loajalni prestitutka a tvari se, ze ji to nevadi
                4. nase lidi uz to prestava bavit a nechteji makat donekonecna na cizim za hrst drobaku s vidinou, ze se to nikdy nezlepsi
                5. ve svete vysychaji zdroje a je nakroceno k hospodarske recesi/valecnemu konfliktu
                Ja teda nevim, jak by pomohlo vyhlasit monarchii. Ale celkem by pomohlo vypadnout z NATO a snazit se to uhrat zhruba tak, jak to dela Rakousko, kdyz uz ne jako Svycarsko.
                Si vis pacem, para bellum se tomu rika.
                Ovsem podle mne je na to uz stejne pozde, oni na nas nepockaji, az toho budeme mit plne zuby a budeme dost zli na to, abychom zvedli line tluste prdele a zacali to resit. Mame pozar v baraku a misto haseni se ani nejsme schopni dohodnout, jestli to je vubec pozar a jestli to je vlastne nas barak.
                Jak dinosauri urceni k vyhynuti.
                Myslite si, ze na nase zpomalene reakce budou brat Cinani a dalsi hyperaktivni narody ohled?
                To urcite.

                1. ale trefil jsem vlakno, trefil. Chemtrails jsou uplne to same, co cloud seeding, akorat o 20 let pozdeji a provozovane ve vetsim meritku.
                  Nevim co meles o traverse, to je tvoje hloupe tema, ale to je priznacne, zvlaste u linych lidi, co nechodi na WikiLeaks a papouskuji to, co mracna trollu blejou na internet, s cilem zdiskreditovat skutecne kriticke mysleni, kdyz je nekdo napriklad objektivne kriticky k vrazde Kennedyho, nebo 11 zari nebo sestrelni Boeingu 777 nad Ukrajinou. Kdyz jsi takovy expert na jet fuel, tak mi zajiste vysvetlis nehorlavost cestovnich pasu unoscu, jelikoz ty jet fuel pozar prezily, aby mohly poslouzit jako dukaz na rozbombardovani Afghanistanu.
                  Ha. O tom mraky internetovych trollu jak na potvoru mlci jako hrob. Ale chemtrails, to je tema. To startuji behem milisekund.

                2. naše malinká zemička se svou krysí taktikou přežití přežila, protože to funguje. Hrdě se šavlema do boje můžou zkusit tak poláci, kterých je 40 milionů, my ne. Jsme jen kolonie, vždycky jsme byli a vždycky budem, náš systém „vymrdáme s tím“ je jediný možný. Cokoli na vlastní pěst nedává smysl, jsme všemi deseti závislí na ostatních okolo a nikdy to nebylo jinak.

                  S tím švýcarskem už se konečně vzpamatujte, to je jediná země na světě, která je malá a „nezávislá“ a proč?
                  a) není to žádný národ, jen shluk bohatých němců, francouzů a italů co se na pomezí v horách udělali pro sebe
                  b) ekonomika je založena na praní špinavých peněz pro všechny mafiány světa, kolaboraci s nacisty a rozkradení židovského/nacistického zlata
                  c) je tam fašismus jak hovado a žít bych tam nechtěl, soused práská souseda a všechno je zakázané

                  Rakousko je jen němci opovrhovaná část německa

                3. K čemu nám byla armáda ve druhé světové a k čemu nám byli spojenci? Ani jsme si neškrtli a Áda na prahu. Přizdisráčské kývání USA a Německu, to si nemyslím, jestli neráčil zrg zpozorovat jsme v EU, už nejsme jen ČR, už jsme EU a jsme v globalizaci, což je úplně jiný stav – level než před rokem 1989. Naše debilní republika skoro vše zprivatizovala v rámci globalizace, že to přehnali, to už víme, protože 60% nám tu už nepatří. Naše lidi to přestává bavit, to je sice možné, ale pokud se nechtějí propadnout ještě níže, tak by měli spíše spolupracovat než remcat, a na cizím děláte už třicet let, divný, že jste si nevzpomněli dřív. Ve světě vysychají zdroje a válka jako to vysychání zastaví, jo? To je logika.

                  1. Apropo, když jsme u toho, jaké vysychání zdrojů?

                    Jídlo je nejlevnější co kdy v historii lidstva bylo, takže je ho asi dost. Hladomor není na světě skoro nikde a když, tak je to kvůli válce nebo šílenému diktátorovi.

                    V roce 96 jsme se učili, že ropa dojde 2010 :)

                    Zdá se, že jí je zatím určitě minimálně na 50 let, jinak by litr benzínu bez daně nestál 7 korun.

                    I kdyby ne, jen v rusku je plynu na 200 let, na CNG jezdí auto úplně fajně

                    Před 200 lety jsme tu měli napoleona, co bude za 200 mě fakt v tuto chvíli netankuje

                    Změně klimatu se prostě přizpůsobíme, jako se lidstvo přizpůsobilo všemu v historii.

                    Takže za mě jediný skutečně vážný problém je brutální množení opiček v 3. světě a přelidnění tamtéž, ale i to podle mě příroda zreguluje časem sama.

                    1. Pospec: Jídlo není nejlevnější, tedy pokud kupujute skutečné jídlo, to, že máte supermarkety k prasknutí plný „jídla“ neznamená, že je to kvalitní jídlo. Nejlevnější je elektronika a hadry, nejdražší je bydlení (to bude vždy nejdražší – to už se nezmění, leda by se světová populace zmenšila tak o půlku), pak kvalitní jídlo, služby, řemeslníci, cigarety.

              3. netrefil jste vlákno

                ale jinak koukám, že já se trefil. Cloud seeding není to samé jako chemtrails. To je prostě zemědělská technika, jako práškování nebo DDT, ne úplně bez vedlejších vlivů ale funguje to (asi? nevyznám se v tom).

                no a co s tím „jet fuelem“? ono to fakt neumí roztavit traverzu, co teď?

                apokalypsa je náhodou moc pěkně udělaná v jinak spíš komediálním Z Nation, tam je ten „black rain“ (to v co věřte vy, nástroj k vyhlazení populace „TČH DRYHÝCH – Zona) vypuštěný z dronu, který měl zahubit všechno ale paradoxně zafungoval nečekaně a vytvořil „Talkers“

                ve Fallout 2 chtěli „TI DRUZÍ“ (Enclave) vyhladit zbytky lidstva upraveným FEV virem, protože je považovali za podřadné mutanty

                v „The Road“ ani není vlastně řečeno co se stalo, co poslalo svět do kopru

                1. Pospec: Drž hubu už, jseš fakt kretén který ničemu nerozumí a mele neskutečný sračky. Vždyť se to po tobě nedá ani číst. Přečtu si tvoje km fronty a konstatuju že jsem se vlastně nic nového nedozvěděl jen nicneříkjající prázdné slova. Nejste náhodou politik ?

                  1. SkReT:
                    „… fakt kretén který ničemu nerozumí a mele neskutečný sračky….“
                    – – – –
                    Hele, a čemupak rozumíš ty, když jsi navrhoval ty záchranný brzdný kompresůrky na železniční vozidla…?

                    :ODD

                    1. mám jít do politiky a prosadit je?

                    2. SkReT:
                      V tomto oboru to zatím drží dost znalých, takže bys neuspěl.

                      Pokusy obracet dopravní techniky v prdel někteří politici zkouší, např. Kolovratník, Jurečka, a další.
                      Bohužel jinde v souvosejícíh směrech mají i řadu úspěchů – třeba v pravidlech silničního provozu, která byla v roce 1990 snad úplně ideální, natropili tací týpci svými změnami mnoho škod…

                    3. Stávajícím dopravním technikům již několikrát ujel vlak nebo vagóny. Tudíž se domnívám, že ten systém je prostě špatný.

                    4. SkReT:
                      „…Stávajícím dopravním technikům již několikrát ujel vlak nebo vagóny. Tudíž se domnívám, že ten systém je prostě špatný….“

                      – – –
                      Ano, protože NECHÁPEŠ princip zařízení a nedokážeš posoudit, PROČ dochází k pochybení a tím nežádoucím pohybům vozidel, snažíš se navrhovat nesmyslné změny.
                      A přesně totéž činí diletantští politici – nerozumí věci, přesto do ní zasahujíé a tím škodí.

                      Doporučení pro tebe:
                      Pokud chceš o něčem povídat a navrhovat, kterak lépe bys to udělal, nejprve si věc nastuduj….!

                      :O)))

                    5. nebudu nic studovat, brzda která nefunguje samočinně není brzda.

                    6. SkReT:
                      „…nebudu nic studovat, brzda která nefunguje samočinně není brzda….“

                      Jasně, auto taky nemá brzdy…

                      :O)))

                2. Fallout 2… nejste moc dobrý fanoušek když tvrdíte takové nesmysly… viz časová osa:
                  2062: “Novodobý Mor” se nadále šíří. Vědci v FSEF jsou ohromeni výsledky testů FEV. Virus se šíří krevním řečištěm a zdá se, že napravuje všechny nedostatky, na něž narazí. Také zaplňuje mezery v kódu DNA novými informacemi. Zvířata se stávají chytřejšími, jejich svalová hmota narůstá a stávají se více agresivními.

                  2071: Jakmile je zjištěno, že FEV může sloužit vojenským účelům, výzkumná stanice je z Glowu přesunuta do vojenské báze v jihovýchodní Californii (Vojenská báze z F1, také známá jako Báze Omega). Výzkum v FSEF je pozastaven kvůli stavu pokusných subjektů: zvířata rychle degenerují, hloupnou, ale jejich svalová hmota zůstává nadprůměrná.

                  2075: „V malých karanténních městech severní Ameriky začínají pokusy s FEV-1. Ranné výsledky se zdají příznivé, ale během dvou následujících měsíců se testované subjekty stávají oběťmi deformit a šílenství.“

                  Nikde jsem tam nenašel že by FEV měl být použit k depopulaci lidstva, tak příště nelži.

                  1. kurva dohrál jsem tu hru podesáté z nostalgie zrovna minulý týden. Je to poslední quest kde zabijete celou posádku ropné plošiny Enclave a prezidenta spojených států právě tímto virem !

                    já nežiju wikipedii, já ty věci většinou znám doopravdy

                    1. Teď ale mícháš jablka s hruškami dohromady, psal jsi že encláva chtěla FEV vyhladit lidstvo, a já ti napsal že to je pičovina protože tím virem by akorát posílili celé lidstvo.

                    2. upraveným FEV virem, je to tam napsáno a je to tak i v tom příběhu. Upravili ho tak, že zabíjí všechno, co je trochu ozářené, tedy lidi na pevnině.

                      fakt bych to netvrdil, kdybych to zrovna minulý týden nehrál. Pěkně to vyšlo že tu máme apokalyptickou diskuzi a já si zrovna dal re-play starých klasik.

                      Je to sice fantasy, ale právě to je na ní fajn, že je tam kopec humoru a vlastně se to nebere vůbec vážně, viz věčné odkazy na Monty Pythonův svatý grál apod. A vo tom to je , nebrat všechno furt tak vážně.

                    3. Není to fantasy, je to dyž už sci-fi.

                      Doporučuju killapův Restortation mod.

                    4. zrovna začátek Fallouta 1 beru bohužel docela vážně, protože přesně vystihuje dobu za pár let…

                3. Technicka, enklava chtela pomoci FEV viru hubit ve Falloutu 3. Ale ono je to celkem jedno, fallouty jsou prima hry (az na F4), ale jejich lore je strašnej zprasek postrádajici zakladnj logiku.

                  1. je to už ve dvojce, trojku sem hrál jen jednou a už si to moc nepamatuju. Ve dvojce musíte ukecat doktora enklávy, který pak zahubí tím virem ty svoje, protože ještě nejsou očkovaní.

                    škoda že v trojce a vegas už ten humor tolik nebyl, čtyřku jsem nehrál, to mi neutáhne můj sračkoidní komp, ale prý už to není ono.

                    Ve starých falloutech artuš a jeho boj s vražedným králíkem nebo strážce mostu s nenaloženou vlaštovkou nebo spadlý modul ze star treku, odkazy na mlčení jehňátek atd., parádní věci.

                    1. Trojka mi prislo jako lepsi postapo nez FNV, to byl takovej divnej western. Trojka mela i lepší moznosti reseni questu, daly se hrat nasilne, nenasilne, stealth, sly ukecat… Ve FNV to cely smerovalo aby si se zalibil co nejvic frakcim kvuli bitve o Hoover Dam.
                      F4 – z nimam pocit, ze to delaly tak ctyri tymy, ktery spolu nemluvily. Pribeh je neuveritelna sracka, modding a crafting nelogicky nesmyslnej (zlaty mody z FNV a blueprinty z F3), zbrani malo a fadni. Staveni nesmyslny. Celkem slusna grafika, ale co ma fakt vyborny je toyze prakticky v kazdy lokaci neco je. Nejakej vtipek nebo minipribeh. Nektery vtipny, nektery dojemný.

                    2. mi ten western asi víc herně vyhovoval, i když je fakt, že postapo atmoška byla lepší v trojce a bylo to blíž původní sérii, víc vědců kompů a tak

                    3. Ja jsem taky asi nahrál vic ve FNV nez v F3, byly tam dobry mody ma zbrane a společníci, ale celkove me sral ten nedostatek postapo, jednoduchy primocary vedlejsi questy a pak to, ze to byl takovej simulator hujera. Zvlast ta druha pulka hlavni linie, kdy postava vlastne nema zadnou motivaci se pridat k nejake frakci a bojovat za ne. Zvlast je to videt v takovejch tech okamzicich, kdy bys mel bejt postavenej pred osudovy volby jako treba vystrilet svoje kamose z BoS. Proc bych to kurva delal? Co mi za to co ktera frakce nabizi, krome motivacnich kecu. To uz ta linie v F3 mela lepsi motivaci, snaha pomstit fotra a dokoncit jeho zivotni dilo, byt sebeblbejsi logiku ma. Ale proc se mam pridat k NCR nebo k Legii nebo k Yesmanovi? Jeste tak House, ten mi aspon dal bejvak. Prvni pulka s hledanim kdo a proc mi soupnul kovovou plombu do tykve je dobra,ta smysl dava.

                    4. shane tak tady se shodneme. F3 dobrá gamesa a FNV přeplácená westernovka kde bylo vidět že každou lokaci dělal někdo jinej. No a konec? Ten byl nejvíc trapnej, protože ten konečnej prolog byl z rychlíku a vůbec jsem nic nepochopil a hlavně mi to bylo úplně jedno jak kdo v jaké vesnici dopadl. Ve starých Falloutech to vždycky dopadlo jinak. Vy jste někomu pomohli ale ve finále to dopadlo hůř než kdyby jste mu nepomohli a tak. Bylo to tam prostě propojené. Tady jste někomu pomohli a na konci jste se dozvěděli že když jste mu pomohli tak se měl dobře a když jste mu nepomohli tak se měl špatně. no WAU…. Když to poprvé skončilo, měl jsem otevřenou hubu do kořán, jako co? To je jako vše? Proto jsem tu hru hrál rok a půl a prolezl celou mapu centimetr po centimentru a to je jako vše? To je odměna? LOL

                      Ve 4ce je fajn že můžu osadnice vyslíkat skoro do naha. Pak osada vypadá jako harém :D

                      Jinak Fallout 1 se odehrává 84 let po válce, a taky si myslím, že by vlastně radiace už neexistovala a bylo to zelené, ale oni teď udělali Fallout 76 a ten je v zelené krajině a už to není ono.

                    5. Lokace ve FNV byly vesmes nudny, nic tam vetsinou nebylo. Plus takovy kiksy ze v survival modu musis spát, ale nemuzes na holy zemi ani si vzit spacak nebo karimatku, i když ve hre jsou, nebo kdyz mam batoh plnej vybusnin, granatu, raket, k tomu podbijeci palici jak kráva a nedostanu se do baraku zabednenyho prknama. Nemluve o tom, kdo se tam v ty postapokalypticky pustine s tim zatloukanim dveri a oken prknama vubec namahal a proc.

              4. a je to tak hrozny problem zkopirovat z prohlizece cislo commmentu a hash, napriklad #comment-127621 a vrazit to nakonec, v tomto pripade
                http://dfens-cz.com/predsudecne-nenavidim-socialisticke-vlady-celeho-sveta/?show=comments#comment-127621
                ???? Jo, pro vetsinu mistnich superinteligentnich trollu to problem je.

                1. zrg1: A proč to mám dělat složitě, když to šlo parádně jednoduše? Protože se věci schválně dělají složitější, aby to vypadalo, že jsou skutečně složité?

            2. no tak to už můžem zase zabřednout do debaty, co s tím.

              Jako vždy vám z toho vyjdou 2 věci – osvícená monarchie nebo zrušit všeobecné volební právo, kde se volič musí nějak „kvalifikovat“ aby měl hlas, např. být produktivním, platit daně, složit zkoušky ze základů politologie a ekonomie. (střílím)

              Ale náhodou jak jsem normálně skeptik jaxviň, zdá se, že ona ta demokracie alespoň trošičku funguje aspoň v tom, že věci jako vítězství lepenové, farage, oslabování zeleno-komoušské frakce obecně se už děje, a ještě před pár lety to bylo absolutně nemyslitelné.

              1. blbost, stačí Sarinem posypat krmítka.

              2. Naopak, Zelení komouši mají fenomenální úspěch, dostali o vysoké jednotky až nízké desítky procent více než obyčějna a zcela reálně hrozí, že půjdou do koaly s ALDE a Socany a Eurokomise bude „na oplátku“ prosazovat ty nejradikálnější Zelené požadavky.

                Viz deník referendum, tam z toho mají úplnou extázi.

            3. Historický nesmysl vycházející z „homo economicus“. Rudí Khmérové zlikvidovali ekonomiku i prosperitu a žili v bídě – protože to nedělali kvůli osobnímu prospěchu, ale kvůli zfanatizovanosti ideologií kterou do nich nalili Zelení na Sorbonně.

              Polovina vedení Francouzské revoluce žilo ve skromných poměrech, protože to byli revolucionáři-fanatici vraždící z přesvědčení a toužící změnit svět.

              Adamité žili bez majetku i bez šatů a jen vraždili, protože to byli revolucionáři-fanatici toužící změnit svět.

              Peníze jsou totiž jen jedna z možných motivací. Jinou motivací je osobní moc, která je nejvyšší pokud člověk může úplně zničit a umučit ostatní – to se pak děje bez ohledu na hmotný prospěch. Tommu podléhají primitivové a psychopati.

              Ale ještě další motivací je arogance intelektuálů: takový člověk je posedlý představou vlastní geniality, podle které by změnil svět na ráj na zemi. Takový člověk zcela ignoruje hmotný prospěch a jde mu jen o pocit naplnění z toho, že úplně revolučně změní fungování světa a vesmíru a pak bude stát na trůnu, blahosklonně kynout a pokyvovat „vidíte? Já jsem vám to říkal! Jsem nejchytřejší člověk v historii světa, jsem jako bůh, udělal jsem ráj!“

              Pokud se však svět vzpouzí snahám intelektuála jej předělat, nebo pokud revoluční recepty na stvoření ráje nefungují, frustrovaný intelektuál se uchyluje ke stále brutálnějšímu násilí.

              1. jj, nakonec většina krutovládců byla z lepších nebo aspoň středních vrstev, málokdo byl hrdina dělnické třídy.

                1. Přesně. Nejhorší není politik který si chce nahrabat, protože ten potřebuje stabilitu aby si to užil.

                  Nejhorší je frustrovaný intelektuál s mesiášským komplexem, protože ten ve snaze realizovat své fantasmagorie klidně třikrát zničí celý známý vesmír.

                  1. Jo, třeba Idi Amin nebo jiny africký diktatori. To co pises by byla pravda, kdyby nebyla moznost zdrhnout i s prachama do bohaty a stabilni casti sveta.

                    1. Shane: jenže takoví vládci pak trpí „home sicknes“, viz pohlaváři KGB kteří se někdy vrátili do Sajuzu i když je zatkli a zlikvidovali, nebo viz svržení vládci kteří si namísto užívání si bohatství donekonečna plánovali návrat domů a znovupřevzetí moci. A to se pořád bavíme jen o užívání si majetku, nikoli o fanaticích.

  7. Už nastal čas na demokracii? či stále ještě ega nedovolí respekt k ostatním?

  8. NEVĚŘÍM TĚM VOLBÁM.
    člověk který promrdal několik desítek milionů, nás daňových poplatníků a co si o něm přečtu:
    „Oblíbenost u voličů pak potvrdil bývalý ministr zahraničí a ministr obrany Alexandr Vondra. Do Evropského parlamentu jej voliči vykroužkovali z patnáctého místa kandidátky. Vondra má s politikou na evropské úrovni zkušenosti také z dob vlády Mirka Topolánka, kdy byl ministrem pro evropské záležitosti. Do politiky se vrací po sedmileté pauze.“

    Nevěřím, že 15. místa ho někdo kroužkoval…. ne prostě ne… ukažte mi ty lidi co ho vykroužkovali, chci vidět jak vypadají, kde a jak pracují, kde bydlí, čím jezdí, kde nakupují…. jinak vám nevěřím.

    1. Já. Pravda, on pro..eh..marnil několik desítek milionů nás daňových poplatníků. Jednou za kariéru, a podle všeho je fakt jen promarnil a neukradl – spíš se nechal ošidit. Na člověka, který tam fungoval tak dlouho, docela slušný výkon. Těžko hledat někoho, kdo by toho měl na triku míň, aspoň z těch už vyzkoušených. No a na to, abych riskoval s těmi nevyzkoušenými, už nějak nemám sílu – zatím to vždy bylo k horšímu. Bursíka, Bártu, Babiše, Okamuru a Bartoše v to počítaje – ani jednoho jsem nikdy nevolil, ale vidím, co předvádějí (předváděli), když mi je tam zvolili jiní.

      1. Okamura tam jaksi nebyl, takže ho vynechte z toho „co tam předvádí“. Právě, všude po zvolení otočili o 180° a je jim jedno za koho tam dostali hlas a hlasují jak evropa potřebuje.
        Dále nechápu, maďarsko euroskeptická strana, francie euroskeptická strana, itálie euroskeptická strana, ve velké británii se euroskeptici dostali na třetí místo, na slovensku utrpěli eurhujeři ztrátu, rovněž v německu ALE u nás okamura 9%… nechápu. Islamizace v plném proudu… SARIN, jdu si přečíst knížku o O’kjotó jak to udělali v japonsku nebo kde a od té doby to tam funguje, něco na tom sarinu bude.

        1. Okamura tam byl, s Úsvitem. Tím teď nemyslím v europarlamentu, ale ve vysoké politice obecně. To, co předvedli, mi stačilo – ten „Úsvit přímé demokracie“, kdy o všem rozhodoval Okamura sám, a stranické peníze taky přihrával sám sobě. To až do chvíle, než to ti ostatní radši položili, než aby se takové opičárny účastnili dál. A teď má Okamura 9% ne proto, že je euroskeptik, ale proto, že teď místo přímého demokrata hraje pro změnu euroskeptika. A moc dobře ho nehraje, věří mu to jen těch 9%. Kdyby u nás existovala věrohodná a schopná euroskeptická strana, tak je mezi prvními třemi.

          1. Však dyť to má napsaný už v názvu – přímá kdemohkradcie, tak krade napřímo a kde může, ne? Čemu se divíte?

            1. Nedivím, pouze objasňuji, proč by mě ani nenapadlo ho volit, i když euroskeptik v zásadě jsem.

              1. LŽEŠ, LŽEŠ A ZASE JENOM LŽEŠ. Cleou dobu mám okamuru na facebooku ve sledování a vím jak to bylo. Nastrčený kokot tu stranu potopil Žádný peníze se z toho nevytunelovali a pokud vím tak USVIT pokračoval dál bez okamury a jak dopadl sami víme. TAKŽE LASKAVĚ PŘESTAŇTE ŠÍŘIT NEPRAVDU. Jste jak Seznam.cz hlásná trouba sorosů.

                1. Tak on se sám na svém vlastním FB asi nepřizná, že to ukradl sám, není-liž pravda. Prostě jednu stranu dovedl jako předseda k bankrotu, tak si pak založil jinou. To mu u mě na důvěryhodnosti rozhodně nepřidává.

                  1. Ale hovno, napsal jsi: „To až do chvíle, než to ti ostatní radši položili, než aby se takové opičárny účastnili dál.“
                    Ale USVIT jel dál a myslel to vážně… až do voleb.
                    Takže prostě Lžeš. Okumra ukazoval jak to s těma penězma byla a dával i odkazy na transparentní účet. Všechno bylo v pořádku. A to že vyvedl ty tři miliony nebo kolik tam bylo mu nezazlývám, protože on ty peníze do toho hnutí dal ale jakmile ho chtěli vyšachovat tak si sebou vzal ty miliony zpět. Snad si nemyslíš, že já vezmu prachy, založím firmu, ta začne prosperovat a pak příjdou zaměstnanci a seberou mi jí a mě zůstanou jen dluhy? Sež ubožák když toto chování nazýváš špatným.

                    1. „Vezmu prachy, založím stranu, přijdou členové, chtějí mi ji sebrat, tak vyvedu prachy, dokud ještě můžu.“ To je úplný etalon přímé demokracie, že ;-)?

                    2. výmluvy

        2. Jo, v Japonsku to vyloženě funguje. Nejzadluzenejsi zeme sveta, dvacet let v kuse deflace, ctvrtina japonskych muzu nema sanci si zapichat jinak nez s gumovou figurinou, celej zivot imrvere v praci, velky mesta jsou prelidneny tak, ze tam zacinaj zavadet startovaci kamrliky kam se vejde akorat postel. Radsi ten ceskej bordel, upadek a bidu. A i ten japonskej technolovickej zazrak let sedmdesatych a osmdesatych se jim tak nejak zadr.

          1. To máš ale jenom jeden úhel pohledu, sice maj největší veřejnej dluh vúči HDP, ale zárověň dlužej sami sobě (centrální bance a občanům), takže to nemá žádnej vliv na zahraniční investice, a zároveň jsou druhej největší věřitel globálních státních dluhů (po USA cca 30%) s 20%, pro zajímavost – třetí je Čína se 6%, a zároveň jsou třetí největší ekonomika na světě s nízkým zadlužením domácností.

            Co se týká mrdání a kulturního vyžití je Japonsko svéráz vodnepaměti. A taky jsou to největší rasisti, vole:-)

            1. On je dluh v zasade problem akorat chudejch zemi co nemaj na splatky. Bohatý zeme to v pohode ustojej, pokud se neco globalne neposere, jenze to uz hranici s TEOTWAWKI a nejaky dluh je to poslední co bude přeživší zajimat.
              Japonsko ma tom nijak zvlast ekonomicky spatne neni, tam je pruser spis ta demografie, prelidnenost ve mestech a vubec divnej životní (pracovni) styl.

              1. Ted v praci delam nejaky novy hw a musim uznat, ze Dzaponci se zase skrabou nahoru, co se polovodicu tyce. Obvykle nabidnou soucastku, ktera ma lepsi parametry, pri alespon polovicni velikosti a to jeste i za nizsi cenu, nez cinsti/tchajwansti/malajsisti vyrobci (znacky neresim). Vcera jsem navrhoval nejakej analogovej spinac a dal jsem tam cip origo Toshiba delanej v Dzaponsku, 1×2 mm, 2xDPST do 30 VDC. Za par susnu. Jak zmensujou ty svoje byty, tak zrejme i vsechno ostatni.

                1. V oblasti polovodičů je číňan eště sto let za opicema. Zatím zvládl všechno obšlehnout a konečně už to i v levnějších fabrikách co sou aspoň jakás-takás značka bouchat tak, že to relativně i funguje opravdu srovnatelně s originálem.

                  A pak zvládají dělat nějaký one-chip-solution věci, Kubáč si tudle pochvaluje jejich šváby v rádiích.

                  Ale nějaká velká inovace, to fakt ne. Mě je trochu sere, že zatím si každej z těch zbývajících polovodičovejch korporátů, když už něco novýho zajímavýho vyrobí, tlačí ty svoje novinky v nějakým svým obskurním pouzdře, takže nahraditelnost nula. Snad se to časem trochu pročistí a vrátíme se do časů nějakejch dvou tuctů relativně standardizovanejch pouzder/balení.

              2. shane: demografie je průser obrovský, přelidněnost ve městech jde ruku v ruce s geografií. Otázkou je, jestli větší průser nebyl nárůst počtu obyvatel – teď se jeví jako největší průser jejich úbytek, ale on by nebyl, kdyby nejdřív nepřišlo to přelidnění (75% Japonska jsou hory, takže jak šel nahoru počet obyvatel, nic moc jiného než přelidnění ve městech nemohlo nastat).

                S tím se pojí i další věc a to je koncentrace obyvatel. Dnes už to není jen o přelidnění ve městech, ale spíš totálním přelidnění v některých městech a vylidňování měst, kde to zas tak zlé není a klidně by tam víc lidí žít mohlo, jenže nechtějí a nemají tam co dělat – vše se děje v Tokiu, Yokohamě (s Tokiem prakticky nerozlišitelně spojená napříč Kawasaki a dalšími „městy“ – z našeho pohledu bysme spíš řekli, že jsou to čtvrtě jednoho města) a pak v aglomeraci kolem Osaky a Kjota. Ještě se snaží Nagoja, Hirošima, Nagasaki, Fukuoka, ale třeba sever a hlavně severozápad Honšů, který je „za horama“, tam to rychle upadá.

                Divnej životní styl – na to pozor. On je „divný“ z našeho pohledu. Z jejich je „divný“ ten náš. Jejich pohled na loajalitu, vnímání práce a rozložení rodiny je natolik jiný a daný téměř 300 lety izolace a třídního systému, který tam měli, že o nich říkat, že jsou „divní“ je…divný.

                Jo a k těm bytům – máš k tomu víc info? Protože já považuju na normál garsonky do 20 m2, klidně 15-17 m2, v cenách 6-10k Kč měsíčně (bavíme se o Tokiu) a o nějakém rozšiřování něčeho ještě menšího, navíc plošně, nic nevím a ani mi to nedává smysl (velikostně ani finančně vzhledem k tomu, co znám). Ty garsonky ale nejsou nic nového, to tam vcelku přirozeně existuje už léta, protože kde jinde by měl bydlet student z nějakého vidlákova, co poprvé vyrazil do velkoměsta?

                1. To mi připomnělo byt Bruce Willise v pátém elementu :-)

                  1. Nebo pana účetního, ten mohl Willisovi závidět.

  9. Vy tu nadáváte na Babiše, kdyby byl v nadnárodním gigantu hlavoun, tak o něm víte úplný hovno, protože tyhle giganty si nenechají snadno pouštět žilou, aby jim unikaly informace ven, takže byste o něm věděli velký kulový, ale že je v politice a je tudíž hodně viditelnej, to Vás žere, nadáváte jen na to, co vidíte a máte u nosu, což je krátkozraký a uniká Vám, co je pod povrchem.

    1. To:ex.lex
      A co je pod povrchem? Touha po moci, vlivu, penezich? Touha likvidovat normalni lidi sppustou narizeni, rozkazu, prikazu a predpisu?

      1. Pod povrchem jsou úplně jiné lidé, vlastnící víc než jen českou republiku, lidé o kterých jste v životě neviděl a neslyšel a jejich vlivy jsou tady celkem pevně dané. Není to úplně přesně co myslím, ale pro náznak stačí toto: https://www.youtube.com/watch?v=aA0xgkrMYyM

      2. Jozko: Prosím Vás, kdo Vás likviduje, tady v český kotlině, ježiši ten zéergoun Vás úplně zblbnul, to jsou ty jeho depopulace. Zlikvidovat Vás může kdokoliv, k tomu nepotřebujete politiky.
        A jak byste si představoval společnost bez pravidel? Popište mi, jak byste ukočíroval 10 milionů lidí na jedné planetě, jejichž mozky jsou totálně nekompatibilní.

        1. To:ex.lex
          Ja se prave ptal, co je tedy podle vas pod povrchem. Mne nikdo nelikviduje, ale vidim, ze nekteri maji pocit opacny, tak proto jsem se ptal co je podle vas pod tim jejich povrchem.

          1. Na povrchu je právě ta moc a ty peníze. Pod povrchem je čiré zoufalství, jak ukočírovat a uživit x miliard lidí na zničené planetě, jejichž mozky jsou nekompatibilní s probíhající globalizací a tvrdými změnami, které to přinese.

          2. Lol. tak tu zoufalou snahu elit ukocirovat planetu bych FAKT CHTEL VIDET. To se takhle sleti par stovek multimilionaru do Davosu (spise se slitnou soukromymi jety), pritom zanechaji stopu CO2, ze by z toho svedska Gretka mela spachat hara-kiri, tam se usnesou, ze teda CO2 je moc a auta se musi zakazat a musi se sharovat zdroje, pak nasednou do sestimetrovych limuzin, kazdy do jedne a zpusobi v celem Davosu dopravni kolaps, pak se dostanou na letiste, kde parkuje stovka privatnich jetu , sednou na ne a rozleti se zase do PICE, v mracich CO2. Takhle nejak vypadsa v praxi plan elit na udrzitelny rozvoj. TROLOLO

            1. No rozhodně nad námi v oblacích nesedí obr loutkář Žid a netahá nás za špagátky. A co tě žere? Multimilionáři byli na světě vždycky, krom snad prvobytně pospolný společnosti. Tak co chceš? Komunismus? Vyjádři se jasně.

Komentáře jsou uzavřené.

D-FENS © 2017