Policejním Passatem na svatbu - zpět na článek

Počet komentářů: 370

  1. Narozdíl od „normálních“ fízlokár hradí benzín do dálničních Passatů BESIP. Ano, BESIP. Takže šlo možná jen o kampaň za bezpečné svatební kolony s názornou ukázkou.
    A kdo ví, možná byla ženich i nevěsta právě posádka toho fauvé. I policie musí jít s dobou.

    1. A nebyla nevest/k/a to auto? Treba ti fizlove dosli k nazoru, ze kdyz na ne obcas lidi volaj‘ ruzny nazvy, tak tomu daji i oficialni punc. Jen tam chybeli jeste Duka a Chovanec.

    2. to by mohlo být, policajti nemají na benzin, protože stát musí dotovat zbytečnou organizaci typu BESIP.

  2. Dost ubohý článek.

    1. Máte pravdu, strážníku. Co se má nějaký DF co srát do vaší svatby, že? :)

    2. Presne tak. Policajti si budou jezdit, jak se jim zlibi, a ostatni budou drzet hubu. To by tak hralo, abysme kritizovali nadlidi v uniformach.

    3. Naopak. Článek je jedním z nejlepších, protože je ukázkou pohotovosti člověka, který není vohnout a není mu jedno, že fízlové realizují svoje soukromé aktivity v pracovní době a za naše peníze.

  3. Víte jak taky rozhlašuju, že D-Fens už není d-fens a strana mu dala počumáku?

    Již delší chvíli přemýšlím nad tím, že si strana ten to web nejen přivlastnila, ale nasadila tady nějakou umělou inteligenci, která s námi má komunikovat jak prostřednictvím článků, tak i v diskuzi a tím studovat naše myšlení a vyhledávat hrozby proti straně.
    Jako když se může tady používat izraleský systém na telefonáty pro rozpoznání lhaní, proč by nemohla umělá inteligence sledovat naše aktivity napříč internetem a odtajňovat naše skutečné identity a hlídat jestli nechceme vzít bouchačku a jít Merkolvé říct svůj názor na EU??? Sci-fi? Proč né, žijeme v 21.století.

    Takže tento článek beru jako test inteligence jako když vám příjde poločeský email že jste vyhráli 10milionu$.

  4. O jeežišmarja, Mirek Dušín vyštrachal půl roku staré fotky které samým pohoršením neměl čas poslat (rozuměj – naprášit akcí „policajt se žení“ kompetentnímu orgánovi) když to bylo tak nějak aktuální a Jarka Metelka už to přetavil v dokonalé hovno :-D Podobné svatby samozřejmě dělal, dělá a bude dělat kdekdo hasičema počínaje, přes nádražáky až po kluky od záchranky. Prostě si na sobotu pronajme a zaplatí služebák a udělají si ejchuchu, hasiči blikají, taxikáři a ajznboňák na drezíně troubí, ale? Není to policajt, tak na co psát a fotit právě tohle že. Každý normální člověk to prostě pochopí a přejde to mávnutím ruky, ne tak ještě aby přemýšlel nad korunou a devadesáti haléřema které na to „praskly“ z jeho daní. No a pak nastane velky třesk. Na jednom místě se sejde Jarka Metelka v autě se dvěma vysokýma školama, co to dotáhl až na gastarbeitera a je zároveň doživotní zasloužily user ojetin těch nejbizarnějších značek, jehož životním krédem je jebat do všeho na co nemá co ho nebaví nebo o čem nemá ani páru a fotky jiného, neméně inteligentně „myslícího“ umělce. Je okurka a tak se to hodí že jde zrovinka o policisty, protože jedním z cílů tohohle panoptika je prvoplánově jebat do policajtů. Prostě policajt někomu zachrání kejhák například, ale je ho třeba veřejně zjebat že u toho neměl nažehlené puky a porušil tím tudíž nějaký paragraf (který bdělý Jarka Metelka narychlo vyštrachal bůhví kde) Vytáhněte si ty hlavy z vlastních prdelí a začněte se dívat trošku dál něž před kapoty vlastních popelnic, fakt vám to prospěje ….

    1. Nechci to nejak hrotit, to, ze se to deje bezne je jasne…
      Ale mam u toho vzdycky jednu myslenku: Oni tu evidentne porusuji zakony a predpisy a vyhlasky a narizeni a ja nevim co jeste, ale cert to vem, jsou to taky jenom lidi a clovek se zeni jednou za zivot a bla bla bla…ok, v pohode….Holt to tak nejak CHAPEME.
      A pak TEN SAMEJ kripl, co porusoval to ci ono te chytne s tim, ze jedes 55 na 50 a hned mas pokutu. Uz jsi nekdy zazil, ze bys mu rekl: Ale no tak, to prece MUSITE CHAPAT, tady se takhle jezdi normalne, tohle prece nemuzete pokutovat, chapete to ne? A on by odpovedel: Ale jo, ja to chapu, jsme taky jenom lidi…jedte…

      Priznam se, ze ja jsem nejake chapani od policie, zvlaste dopravni, nezazil. Fakt ne, pochopeni zadny. Jednu par set metru po meste – do vedlejsi ulice, nemam pas…myslis, ze me POCHOPILI? Nepochopili….Myslis, ze me pochopili, kdyz jsem hodil auto na „travu“ pred nemocnici, protoze vsude jinde bylo narvano a my pospichali na nejake vysetreni? Nepochopili….Nikdy me nepochopili.

      Tak proc bych kurva mel chapat ja je????
      Jde mi ciste o princip, jinak at si klidne chcipnou, jsou mi uplne ukradeni…

      1. Muj soused je policajt, jezdi s nehodovkou. Naprosto bezne se stava, ze dodavka PCR prijede k nemu domu, tam nekolik hodin trci a pak zase nekam odjede. Zrejme je v nasem okrese tak malo nehod, ze nekde to proste stat musi. Tak proc ne u nej doma, ze.

        1. Jo a přitom když nehodovku potřebuje, tak vám to rozmlouvají, že pokud to je něco menšího, máte si to vyřídit sami a že to bude trvat 3-4 hodiny než dojedou.

      2. Ne, nerozumíte, není to správně. Prostě Lojza jen zapomněl napsat, co vlastně chtěl původně – že by měli jít v chování a jednání příkladem a nejdou, toť vše.

    2. Jinak řečeno, svatba s hlídkovým služebním vozidlem je OK, rozumím tomu správně?

      1. CL je evidentne placen statni kasou, proto je statu verny az za hrob. Ten, kdo si na chleb vezdejsi musi tvrde vydelat v konkurencnim prostredi, to vidi normalne.

      2. Není to OK, ale v tomhle případě bych byla shovívavá. Jsme jenom lidé, i policisté jsou jenom lidé a když dojde na takový okamžik, jako je uzavření manželství, myslím, že bychom měli přimhouřit oko. Že oni nepřimhouří? Možná ne, ale my bychom měli.
        Pamatuji si zde článek o seriálu Sanitka, tom původním. Asi taky nebylo OK, když se sanitky seřadily na pohřbu a všechny najednou měly zapnuté majáčky. Ale jsou chvíle, které se do předpisů nevejdou, a mezi ně patří i takové životní okamžiky. Nechala bych to být.
        Novomanželům hodně štěstí:-)

        1. Ano, jsme jen lidé, což ovšem policie jaksi nerespektuje (a ani to nemá v popisu práce). Pokud někdo chce v tomto kontextu „být jen lidmi“, má se věnovat jinému povolání. Povolání policisty s sebou imanentně nese nutnost se za každých okolností chovat dle zákona. Jedině tak může totéž požadovat po svých spoluobčanech. Pokud se tu bude pěstovat úzus, že ostatní občanskej póvl má za všech okolností zákon dodržovat a má na ně být fízl přisnej, kdežto policista nikoli a nebude se mu měřit stejným metrem, dostáváme se režimu, který, upřímně řečeno, není v zájmu občanů, aby tady byl.
          Zrovna tak jako když soudkyně nemůže krást v samoobsluze nebo státní zástupkyně se vožrat a močit na podlahu v hospodě. Pokud soudruzi chtěli být jen lidmi, měli se zapojit do normálního pracovního poměru a nikoli do poměru služebního.

          1. V podstatě máte pravdu. Ale i tak si myslím, že tohle by se mělo nechat být.
            A ještě: nikdy jste se nepotkali s policistou, který řekl „tak jeďte“?
            Já mám docela problém s lidmi, kteří jsou lidmi jen „mimo služební poměr“ a jinak to jsou stroje na výkon svého povolání. Naopak bych si přála, aby policisté byli lidmi i při výkonu svých služebních povinností. Což má ale i druhou stránku, a ta se projeví v omašličkování služebního vozidla, když se jeden z policistů žení.

            1. A ty uz jsi takoveho policistu potkala?
              Me je 40 a nevzpomenu si.
              Zato mam nekolik desitek predvolani na urad / sprdelu rocne.

              1. několik desítek? No nazdar…:-))

                1. ja na to nastesti mam ten blackbox, kam to sypu a ono se to nejak resi a zatim to nastesti funguje :-))

              2. Potkala jsem při práci třeba policisty, kteří se mi omlouvali za to, jak musí v trestním řízení postupovat vůči obviněnému na pokyn státního zástupce. Já si vůbec myslím, že policisty nelze házet do jednoho pytle.
                Řekla bych, že všechno má dvě strany. Budeme důsledně vyžadovat, aby policisté byli jen policisty a nikoliv lidmi? Akce vyvolá reakci, oni se takovými stanou. Jenomže to se nám pak nelíbí.

                1. Hele sorry, ale michas jablka s rohlikama.
                  Obavam se, ze policista delajici trestni veci ti nerekne „tak jedte“ jaksi z principu.
                  Takze jeste jednou – potkala jsi nekdy v zivote dopravniho policistu, ktery by rekl „tak jedte“, ackoliv by byl presvedcen, ze jsi spachala prestupek?

                  Ja pravda znam jednu holku, ktere se to cas od casu stane. Oni ji zastavej, ona vyvali kozy (sorry za vulgarismus, ale ona to presne takhle doslova dela), na policistu zamrka, sahne si do rozkroku a uz nekolikrat se timto postupem uchranila od pokuty. Ok… Ale jinak neznam, osobne se mi to nikdy nestalo (a to ani za situace „ale no tak panove, jedu tady 100 metru, to se fakt mam kvuli tomu pasat? Ano…-> pokus o pokutu)

                  1. Jenomže to „tak jeďte“ je pouze příklad, kterým jsem chtěla naznačit, že občas se snad nějaký záblesk toho, že jsme lidé, objeví i na straně policie. (Moje zkušenosti s dopravní policií nejsou reprezentativní, to nemá smysl zde rozebírat.)
                    Jak jsem psala, v pořádku to není, ale nechala bych to být, když nic jiného, z ohledů na nevěstu a na významnost toho okamžiku. Když to obrátím, zajímalo by mne, zda by opentlené auto s kyticí na kapotě dostalo botičku, i kdyby nakrásně stálo někde, kde nemá.

                    1. Ja jsem zadny zablest za 40 let nevysledoval.
                      Pokud vim, tak muj bratr, kteremu je o 6 mene, take ne.
                      Neznam nikoho jineho, nez tu holku, u ktere by se objevil.
                      Sorry.

                  2. Dvakrat se mi stalo, ze jsem mel dostat flastr a nedostal. Ale faktem je, ze jsem v obou pripadech byl v pracovnich hadrech a to je asi zmatlo. Nicmene, pokud jde o nejakou hovadinu, tak se to ukecat da. V Brne byli vzdy psi na pasy a na telefonovani. To z mych znamych nikdo nikdy neukecal.

                    1. Uznávám, že moje pozice je argumentačně stěží obhajitelná. Policejním autem se člověk prostě nemá prezentovat na soukromé akci. S tím samozřejmě musím souhlasit.
                      Ale když už se to stane, tak zrovna v případě svatby bych asi volila cestu velkorysého přehlédnutí. Auta ženicha a nevěsty by měly nechat na pokoji obě strany:-)

                    2. Doufam, ze svatebni slib pred PCR je vice, nez pred Bohem a uradem ;-)

                2. Policajta může dělat jen absolutní zmrd od narození vychovaný dalšími zmrdy.

                  1. No, to neni tak uplne pravda. Muj soused je velice rozumnej a solidni chlap, vyzenil ve svem druhem manzelstvi kluka, kterej je blbej jak dubovej stul a jedina jeho spasa je fizloakademie. Kluk je blbej po pokrevnim tatinkovi a maminka zrovna nejaky superiqac taky neni. Ale zamlada mela peknou prdel, takze se chytla prachateho souseda, kteremu zrovna hucelo v hlave, protoze jeho byvala byla v posteli ‚wie ein Teppich‘. Jako zmrdy bych je zrovna neoznacil.

                    1. A co na tom změní fízloakademie? Nemůže náhodou být ten blbec třeba zedníkem? (vydělal by si víc a uškodil by lidem méně)

                    2. No pokud je k blbosti třeba ještě i manuálně nezručný, tak se obávám, že policie je jediná šance. Teoreticky by připadal v úvahu ještě nějaký úřad, ale tam se dnes vyžaduje alespoň nějaké formální vzdělání kvůli tabulkám…

                    3. Re: JJ
                      5.9.2016 v 10:28

                      Presne tak. Soused je velice vlivny clovek a sam mi rekl, ze toho debila nemuze protlacit ani na urad, protoze by pak byl za debila sam.

                    4. Ne, nemuze. On je blbej a levej k tomu. Videl jsem ho delat par veci, pripadne se mu obcas podarilo neco zkurvit i nam pres plot. A je i tak skaredej, ze jako gigollo by se nechytil. Ve fizloakademii mu nejakej flek najdou.

                      Blby je, ze ma obrovsky sebevedomi. No… proste idealni policajt.

                    5. I tak se nabízí sběr psích hoven v parku, nebo ometání chodníků.

                    6. Re: kat
                      5.9.2016 v 11:45

                      Za stejny prachy, s vysluhama a socialnima benefitama? Kde?

                    7. Tak jistě, bejt kurva s sebou nese vždy nějaké výhody:).

                    8. Re: kat
                      5.9.2016 v 11:57

                      Kurva mi za stejny prachy nabidne i solidni servis, mohu si vybrat sluzby pokocham oko i telo a dokonce treba budu mit i chut se vratit. Nevim, jestli to ma treba se silnicni kontrolou nejake stycne body :-))

                    9. Já naposledy platil kilo za půl hoďky (těm silničním vším), za to by se na mne holka tak maximálně usmála:).

                    10. Re: kat
                      5.9.2016 v 12:28

                      Za to by byla kachna ;-)

                    11. Evidentně nemá být po kom chytrej…

                3. Já zase potkal policisty, kteří měříc s trojnožkou opřeni o ceduli „konec obce“ neměli žádný morální problém zkasírovat mou manželku za lehké překročení padesátky na přehledném a rovném úseku (to jsme nebyli „jenom lidi“), následně odposlechli dialog v automobilu (padlo cosi o děvkách kasírujících na samém okraji obce, ale tato manželčina slova nebyla určena jim), následnou lehkou slovní potyčku vedenou v mezích slušnosti ukončili slovy „Jeďtě radši už někam do prdele“ – slova uniformovaného policisty směřovaná ženě (to najednou „jenom lidi“ byli). Následně po podání stížnosti s uvedením čísla odznaku dotyčného si pánové vzájemně dosvědčili, že nic takového nikdo z nich neřekl (opět „jenom lidi“, každý přeci občas lže jak když tiskne), načež byla stížnost smetena do šuplíku, slovo policisty má přeci větší váhu než slovo obyčejného poddaného. V souladu se svými zkušenostmi s policisty (od chování řekněme běžného – očekávatelného až po uvedený exces) od uniformovaných kurev pro sichr neočekávám nic dobrého. Od policisty ve službě očekávám, že dokáže udržet své emoce na uzdě (minimálně v situacích, kdy „jde o hovno“) a že k ženám se bude chovat když už ne slušně, tak alespoň ne vulgárně. Ještě víc mi ale vadí to lhaní – když se dvojice policistů dokáže vylhat ze všeho, co není vyfocené, natočené nebo nahrané, snadno nabydou dojmu nepostihnutelnosti. Potom takové vypůjčení si hlídkového vozu na svatbu a účast policistů v uniformě (a tedy ve službě) tamtéž je jen logický mezikrok na cestě k režimu, kterého se tu mnozí obávají.

                  1. Rád bych se zeptal, jakým způsobem lze podat stížnost na postup tří uniforem PČR, z nichž jedna je vedoucím oddělení, kde slouží zbývající dva. Čísla, jména i hodnosti mám poznamenány. Přímo na prasečí štětiny, tedy GIBS? je na to nějaký speciální formulář, nebo postup?

                    1. GIBS Vás téměř jistě odkáže na Odbor vnitřní kontroly místně příslušného policejního ředitelství. A pokud jim to pošlete i tak, OVK to postoupí aniž by se tím zabývali.

                      Pokud je to stížnost, můžete to tedy poslat rovnou na OVK (nebo na lampárnu nádraží Františka Josefa v Praze, praktický rozdíl je nepatrný). Pokud to budete formulovat rovnou jako trestní oznámení, tak teoreticky můžete podání učinit u libovolného policajta na libovolné stanici, v praxi se to posílá na OVK a v kopii na státní zastupitelství.

                      Ale vzhledem k tomu, že těm šmejdům běžně prochází věci jako zabití (Dobříš) či obecné ohrožení jak vyšité (honička na D1 a používání civilů jako zpomalovačů), nedělejte si přehnané naděje.

                    2. Jak je to procesně správně netuším, dost možná neumím ani správně pojmenovat jednotlivé útvary té děsivé instituce. Co píše JJ má hlavu a patu, tak nějak to bude (tak nějak nám to bylo vysvětlováno, když jsme zjišťovali, kam jít bonzovat). My jsme navštívili nejbližší pracoviště v pracovní den dopoledne, nějaký pán to tam s námi sepsal, pokýval hlavou, že takto by se policista chovat neměl…a do 30 dnů přišlo od nějakého vrchního lachtana, že příslušné bílé čepice si vzájemně dosvědčily své příkladné chování během výkonu služby a tím to hasne, věc se dále nijak neřeší. Očekávat nějaký významnější dopad stížnosti na dotyčné by bylo naivní a asi je naivní i ve Vašem případě. Pro nás bylo dosaženo maxima možného – o prohřešku uniformované opice proti slušnému vychování se dozvěděl jejich nadřízený (i když to zametl) a opicajti sami měli aspoň nějaký (minimální) vopruz a zpětnou vazbu. Kromě toho jsme se dozvěděli i jejich občanská jména, tato informace ale nebyla vzhledem k neveliké způsobené újmě nijak dále využita :-) Největším přínosem celé akce bylo, že manželka ztratila o jednotlivých příslušnících i této organizaci jako celku nemalou část iluzí, což je sice drobný krůček na dlouhé cestě k procitnutí, ale i ten se počítá.
                      Nejhorší z pozice občana je ta bezmoc. Jakejkoliv jinej vobejda, když bude držkatej na mou paní, může dostat po tlamě (když si troufnu), ale zkuste si to na uniformovanou opici…

            2. Nepotkal. Čímž nechci tvrdit, že neexistují. S příslušníky PČR mám neutrální zkušenosti a nemohu říct, že by nebyly korektní.
              Potkal jsem příslušníky městské policie, kteří se snažili dát pokutu nezákonně, zjevně jako součást jejich honby za čárkami.

              1. Tak já našemu místnímu městapu oprávněně říkám po zuby ozbrojené pokutovací automaty.
                Ale už se to přenáší i na PČR bohužel. Pokud jsou flojdi na pokutách nějak hmotně zainteresovaní, nemůže to dopadnout jinak, člověk nečlověk. Jde o prachy až v první řadě.

              2. A tak to ja potkavam I policisty klasicke, kteri se mi snazi davit pokuty i v pripade, kdy je zcela evidetni, ze se nemohlo jednat o prestupek …a I kdyz jim na miste vysvetlim, proc tomu tak je, tak si stejne trvaj na tom „no tak nam dejte ty 2 stovky a muzete jet, jinak to fakt na ten urad poslem“…
                Pravda MP jsou jeste o 10 levelu dale, to je jasne :-)

        2. schovívavost je požadavek nad limit, údajně má policie takové pravomoci jen a výhradně z toho důvodu, že tam fungují takové kontrolní mechanismy, které zajišťují, aby nedocházelo ke zneužívání pravomocí, které mají. Takže žádná schovívavost a každý z nás je jen člověk a bla bla bla, vůbec nejsou potřeba. Pokud jsou stejní chybující lidé jako my všichni ostatní a my všichni bychom to měli chápat, pak by neměli mít možnost jezdit rychle, neměli by mít možnost používat maják, neměli by mít možnost nosit zbraň, neměli by mít spoustu a spoust možností, které dnes mají. Ale pokud chcete být shovívavá, určitě můžete, ale těžko k tomu budete nutit ostatní.

        3. Jojo, policajt je taky jenom člověk. Ale jenom pokud není ve službě, tam je totiž něco víc. Nevím jak u vás, třeba jste kočka, třeba ráda nosíte výstřih a třeba se i tváříte provinile. Neberte to jako sexismus, ale od přírody to prostě některým primitivům stačí. Nikdy ke mě nebyl žádnej dopravák shovívavej, nikdy. Veškerá shovívavost spočívala v tom, že „to máte za nejnižší sazbu protože jsem férovej chlap“ a když jsem se snažil apelovat na banálnost prohřešku, tak se cena pokuty úměrně mýmu snažení zvyšovala. Podotýkám, že jsem byl vždy slušnej. Holt zastavit za nulovýho provozu ve dvě ráno na zákazu zastavení, abych nabral pasažéra, byl natolik závažnej přestupek, že to vyžadovalo zapnutí majáčků, vjetí špatnou stranou do jednosměrky a blokaci celý ulice, než se to vyřeší. Blokace komunikace policejním vozem samozřejmě nevadila, vždyť nebyl provoz, že :) Je to výsměch a zdviženej prostředníček. A jestli je vám líto tý baby, co si ho vzala, tak by vám ji mělo bejt spíš líto proto, že si vzala policajta. Házet všechny do jednoho pytle není možná fér, ale to život holt není a vopicajt už vůbec ne. To dřív uvidím Romopitheca pracovat než dopraváka bejt člověkem :) Prostě kážou nulovou toleranci, tak ať jdou hošani příkladem. Vaše shovívavost vám budiž ke cti, ale bacha, aby to nepřerostlo v „nechat si srát na hlavu“.

    3. Kolik stojí sobotní pronájem takového služebáku a kde si jej mohu pronajmout? Docela rád bych si udělal taky trochu parády.

    4. @CL: „Prostě si na sobotu pronajme a zaplatí služebák“ – vy víte, že to byl placený pronájem?
      Jinak pochopte – DF s tou informací nemůže naložit nijak efektivně. Nemůže to posunout někam, kde by s tím někdo musel (nedejAštar chtěl) něco udělat (to bychom se ovšem taky mohli dozvědět stanovisko protistrany). Takový doublethink by neudýchal.

    5. Ten hasič nebo záchránář jsou aspoň k něčemu užiteční. Policajt v civilní kasičce (ať už je to passat nebo octavka) je mi úplně k ničemu a vyžaduje dodržování nějakých pravidel ač sám nedodržuje nic.

  5. Proč bych to měl chápat? Kde si mohu na svatbu zapůjčit policejního passata?

  6. Ajta krajta – zrovna na tomto webu bych nečekal spojení slov „silná limuzína“ a „passat“, byť šestihrnkový…

  7. 1) Jsem si téměř jist, že pokud nebyli dotyční policajti ve službě (v pracovní době), tak si jednoduše nemohli „vypůjčit“ služebního prasata na soukromé aktivity. Vypadá to, že se prostě vysrali na své povinnosti a jeli na svatbu – zkuste to říct ráno svému šéfovi, že dnes mu na to kašlete a jedete dělat křoví nějakému kámošovi…

    2) Jak bylo napsáno výše – v pracovní době (během výkonu služby) se musí policajt chovat dle práva, po službě ať si jde třeba do hospody vylejt držku, nebo může jet i na svatbu – to je jeho osobní věc.

    3) Někdo se tu ohání hasičama, zdravotníkama apod. No nevšiml jsem si nikdy, že by na svatbě stálo auto PROFESIONÁLNÍ jednotky, notabene s osádkou, která má zrovna službu – to je prostě nepřípustné.

    4) Myslím si, že správně by to bylo tak, že mají dotyční policajti volno (den dovolené apod.), mají na sobě uniformy např. bývalé VB a mají půjčeného originál VB žigulíka nebo 120tku.

    Takto se jedná opět jen o naplivání do xichtu poslušným ovečkám („čum ty ksindle jeden, my jsme něco víc a blikáme si majáčkem na svatbě“)

    1. Ti, co nebyli ve sluzbe, byli zcela jiste mezi svatebcany. Tady je videt, ze „ja jse polda a kdo je vic“ maji (mozna jako jedine) ve svych makovicich stejne, jako za komaru.

      1. Řekl bych, že je tomu právě naopak…
        Nikde ve světě nepatří policajti mezi hitparádu oblíbenců, nicméně celosvětově častější je zvyk dojít na svatbu kolegovi – samozřejmě ve svém volnu – ve slavnostní uniformě* a třeba i s diskotékou na formálně či neformálně pořízeném autě, než se s tím skrývat či dokonce nějak pitvořit…

        * Český policajt – není-li alespoň plukovníkem – si může nechat o slavnostní uniformě** leda zdát, i ty pracovní montérky si převléká na služebně…

        ** V kterémsi díle Policejní akademie je přímo scéna svatby – policajti jsou tam vyšňoření jak císařští dragouni s pentličkama a šavličkama dělají špalír…

    2. Též mám intensivní pocit, že oficielně nepůjde speciální služební auto mimo pracovní dobu půjčit. Když už pro nic, tak pro to, že na to nemají příslušné formuláře a kolonky a bylo by to drahý a vůbec. Tak se to dělá už nejmíň 50 let tak nějak „po sousedsku“ a „velkoryse se přehlíží“. Je to zachyceno i v legendární Sanitce, kdy na Bartoškův pohřeb přijede zahoukat a zablikat asi tak 20 dvanáctsettrojek:-) Ale to se dá velkoryse přehlédnout – byli tam jen chvíli, podle děje asi tak 15 minut a zrovna v celé celičké Praze nikdo vůbec nepotřeboval žádnou pomoc, tak si mohli dovolit všecky auta poslat houkat Barťákovi:-)

      1. Nojo, ale to bych tady zrovna nepitval, protoze by se ukazalo, ze v celych Horicich nebyl zadny clovek, ktery by mel zajem byt zmeren a tedy to auto nikomu nikde nechybelo ;-)

  8. Studno moudrosti: nevite nekdo, jak to prakticky funguje s depozitem RZ? Mam jedno auto na znackach, ktere potrebuje komplet generalku, ale nemam na to cas. Uz pres rok mi stoji v garazi, zbytecne platim pojistku, TK je stejne propadla. Napadlo mne, ze bych dal RZ do depozitu, ale na nejakem webu jsem se docetl, ze to lze jen na rok a pul a pak si musim RZ vyzvednout, ovsem musim dolozit platnou STK!?! Takze pokud to dobre chapu, tak je lepsi mit propadlou STK, nechat auto hnit v garazi a platit pojistku, nez resit problem, ze za rok a pul bych musel mit STK. A co kdybych to nestihl? Tak mi auto vyradi natrvalo? No, vzhledem k tomu, ze bych v pohode mohl udelat veteranske znacky, tak by se az tak moc nestalo, ale ja veteranske nechci. Cert vi, kdo vymysli zase nejakou picovinu s omezenim techto RZ a pokud to dam do kupy, tak s tim budu zase jezdit obden.

    Jak to tedy dneska je? Co se stane v den X, kdy vysumi depozit, ja tam prijdu, ale STK nikde? Jinak bych samozrejme prodlouzil depozit (pochopitelne Windows-systemem, tedy ukoncit, vyzvednout, prodlouzit, ulozit).

    1. Fakt nevím, jak je to s depozitem RZ, ale vím od veteránských jawistů, že už i s VRZ jsou nějaké problémy. Je to dějak drakonicky omezené a současně nějak na vodě, takže se to v současnosti řeší jednou či dvěma a ty se porůznu přehazují na mašiny, se kterými se zrovna někam jede. U chlapů, co mají ve sbírkách třeba 50 aktivních strojů by to asi nijak jinak řešit nešlo. Návaznost na techničák tam tuším není, některé ty stroje, jako jsou Rumpály je tuším ani nemají:-)

      1. Jo, to predpokladam. Ja nechci veteranum brat vzduch a byt jako curak, ktery se vozi na VRZ jen proto, aby mel 1/12 povinneho ruceni (a ze takovych je!). Proste je mi to blby, navic bych toho sveho mazla musel do veterana trosku predelat, protoze proti originalu mi par veci vyhovuje jinak.

        S VRZ je velky pretlak, protoze se to zneuziva a jako veteran jsou i auta, ktera na to evidentne nemaji narok. Hrozilo, ze se hodne utahnou srouby, tak se komisari lekli a ted je zase opacny extrem. Ale chapu to.

    2. Dřív to bylo, že depozit byl snad jen na rok, pak se „muselo“ požádat o prodloužení a šlo to prodloužit snad ještě o půl roku. Oficiálně to ale nikdo neřešil a nebyl problém mít papíry v depozitu i několik let. Já koupil v roce 2012-2013 dvě motorky s SPZ v depozitu. Pak se začalo proslýchat, že kdo si na sebe vozidlo nepřepíše, bude mu zrušeno apod. Tak jsem na konci roku 2014 navštívil úřad s tím, že si to chci přepsat – to se povedlo, a zároveň jsem hned nové SPZ nechal deponovat s tím, že mám za rok přijít a nahlásit kde vozidla jsou a jestli chci depozit prodloužit – v podstatě to vypadalo tak, že si budu muset každý rok vzít den volna a jet na úřad prodloužit depozit za 2x 50 Kč.
      K mému překvapení, když jsem tam byl na konci roku 2015, tak jsem oznámil, kde vozidla jsou a že je chci i nadále deponovat a ptám se úředníka – a příští rok zase ? A on na mě že ne, tímto je vyřešeno – já na to, jestli tedy můžu přijít znova třeba za 20 let a on že ano. Vypadá to tak, že vozidla, která přežila genocidu 30.6.2015 jsou minimálně do další opičárny „čistíme registr“ uchráněna.

      1. Hm, ale kdyz jsem jel v tydnu v aute, tak v radiu kdosi prndal, ze kdo si neprepsal vozidlo z poloprevodu, nebo depozitu, tak ze uz ho neprihlasi a bla bla bla. Bohuzel jsem mel mizerny signal a slysel kazde pate slovo.

        Sakraprace. Po zkusenostech, ktere s urady mam, je zcela zbytecne volat na mistne prislusny odbor dopravy a tam se ptat, protoze cokoli mi reknou, nemusi byt pravda a uz vubec se tim ve finale nemuseji ridit. Zkusenost s FU za 300 tKc mne definitivne v mem zivote presvedcila, ze ptat se na neco ourady je totalni kravina. A v zakone jsem nedohledal, co se stane s vozidlem, ktere je v depozitu dele, nez ma byt.

        Nevadi mi prodluzovani depozitu, to je to nejmensi.

        Zkurvenej registr. Pro mne uplne nahovno, k nicemu ho nepotrebuju, na fakticke vlastnictvi vozidla nema zadny vliv a jeste mne musi srat.

        1. Dnes je to tak, že donesete značky, TP, ORV a přímo ve formuláři je kolonka, kde je vozidlo uloženo (předpokládám, že někde v zákoně má úřad možnost to dojít zkontrolovat) a v depozitu může být vozidlo na věčné časy, tedy reálně pár let, než nějaký expert provede novelizaci příslušných paragrafů.

          S tím prodlužováním, to bylo v minulosti a sralo se na to, motorku jsem měl v depozitu skoro deset let a akorát loni stačilo nahlásit umístění, aby po novelizaci nedošlo k jejímu vyřazení z úřední evidence.

          1. Ano, dovolal jsem se na mistne prislusny Odpor dopravy a tam mi pani rekla, ze za 200 Kc dam do depozitu na rok a po roce mohu za pade prodlouzit na nekonecno. A zbytek souhlasi s tvym popisem.

            Kde vozidlo je, to jim napisu. Ale jak by to chteli zkontrolovat, to fakt nevim (stodola chalupy, kam se nikdo nedostane a ja tam byvam nahodne). No, jejich problem, ne muj.

            1. Ještě nutno uvést důvod, pánové. A „protože to tak chci“ bylo zamítnuto:).

              1. ?? Coze? Ono to jde i zamitnout??

                Ja jsem mel naposledy na ourade problem, kdyz jsem se pri foceni na novy OP podepsal tremi krizky. Pani vypadala, ze to nerozdejcha. Na to jsem ji rekl, ze ji klidne dodam cestne prohlaseni, ze toto je muj podpis a toto take podepisu tremi krizky. Uznala ale, ze jen uplny debil si da na OP skutecny podpis.

                1. Klid. Musite jen uvest pro urednika neco zaraditelneho. Kdyz uvedete treba „oprava“, urednik bude spokojeny a bumazku ostempluje:-).
                  („ja to tak chci“ prece zni skoro az arogantne, uchu urednikovu zcela urcite)

                  1. A třeba „čekání, až vyrobí v Jemenu ventil“ projde? Nebo se to musí schovat pod tu opravu:-) ?

  9. …eventualne pojistovne vysvetlit, ze pojistku platit nehodlam, bo auto je trvale mimo komunikace. Ale to nevim, jestli na to pristoupi. Take bych mohl pojistku proste nezaplatit a nechat pojisteni vyhnit (pak samozrejme po jeho ukonceni dluh doplatit). Tim bych se shiftnul do vakua, kde RZ sice na aute budou, ale pojisteni placeno nebude, ostatne s autem se stejne jezdit neda.

Komentáře jsou uzavřené.

D-FENS © 2017