Odfláknutá bajka o smutném Ziadovi a jeho cestě za štěstím - zpět na článek

Počet komentářů: 83

  1. To je tezke. Zatimco generace pamatujici minulou velkou valku uz pomalu vymira, takze EUpropaganda muze stavajicim generacim vymyvat mozky dle gusta, tak generace pamatujici minulou totalitu jeste nevymrela a proto je dost citliva prave na bolsevicke postupy.

    Je to jako s temi megagigahypersuper, ktere maji vanoce uz v zari. Moc se se vsim specha.

    1. Me tyhlety vytoky mainstreamu 100procentne miji.

      Dneska odvolali pani predsedkyni IMF Christine Lagarde.
      To je hlavounka ta instituce, co si navzdory megasrackovemu mainstreamu a jeho teorii rekordniho ekonomickeho rustu a ozdraveni v roce 2016 dovolila v rijnu 2016 tvrdit, ze evropske banky jsou ohrozene a nejsou shopne tvorit zisky a sypou se jim kolateraly.
      To bylo v rijnu. Ted je prosinec a vypada to, ze Italie je v pici, jako nove Recko pres kopirak, ale v 10x tak vetsim rozsahu a to jsme zazili v zari jeste drobne bubu kolem Deutsche, proti kterym USA zavedly a nasledne zahadne odpustily penale, aby se jim shnila Deutsche nahodou nepolozila a nesmetla celou Eurozonu. Tady jeste cekam od Deutsche deja-vu, protoze Deutsche ma v Italii velmi silnou pozici a dostane tam velmi silne pres drzku. Globaliste ji hjodili zachranne lano jeste v dobe, kdy mela sanci na vyhru Killary a krach eurozony se nehodil do kramu. Od te doby jde svetova ekonomika berserker, Euro je doslova a do pismene v pici a dolar v posledni kreci pred smrti, jak jsou na tom rozvijejici se ekonomiky jako Indie, Brazilie a Venezuela snad neni treba dodavat. Takze az to Babrak doklepe, mohou to smele hodit na Trumpa a odpalit 30ti letou bublinu, fakt nevim, na co jeste cekaji. Asi na prepocet hlasu, ktery ukaze, ze rusti agenti US volby necinkli a jedine co najdou, jsou desetitisice neplatnych hlasu pro Killary.
      Na nejake ceske vytoky o priprchlencich fakt neni cas ani nalada to cist. Obzvlast, kdyz ti priprchlenci na CR serou zvysoka, protoze oni chteji 1.000 Euro kapesne, ubytovani v hotelu a jidlo zdarma a tady dostanou leda tak konirnu, povinne projevy do CT, potrasani tlapkou se SObotkou a jeho devkami, povinnost stepovat na pracaku, zametak chodniky a misto kapesneho kulove.

  2. nojono, zatim nakupujte zasoby….
    https://www.youtube.com/watch?v=S9TzgCbD8AM

  3. Dobrý den,
    tímto dopisem Vám chci sdělit zpětnou vazbu ohledně zavedení závor ve městě Brně za 92milionů korun českých.

    Odkaz: http://www.brno-autem.cz/centrum-pod-zavorami-za-92-227-000-kc/

    Vzhledem k tomu, že jsem několikrát psal na různé instituce v Brně aby změnily časování semaforů, které může za většinu dopravních zácp, byl jsem ignorován. Nic se nezměnilo a místo zelené vlny se po brně poskakuje po červených vlnách. Mám to změřené, mohu jet 30kmh nebo 80kmh, nemám šanci, ale když jedu 90kmh tak už to zelenou vlnu připomíná. To opravdu po mě chcete abych lítal po Dornychu, Gajdošové, apod. stovkou? Dobrá, radary jsou na mě krátké.

    Ale to jsem nechtěl řešit, dozvěděl jsem se že chodíte na pívo s Matějem Stropnickým do hospody v domě pánů z Kunštátu. Vážně si myslíte, že nedostanete po čuni za zkorupovanou zakázku na ZÁVORY za 92MEGA?!

    Ty píčo se Stropnickým začněte chodit kanálama, ty prazmrdská píčo! Šuline vejabanej! Stydím se za to že existují takový zmrdi jako jste vy dva! Bežte do syrie šukat islamisty a neserte se a NEŘÍKEJTE NÁM jak máme žít!!! Chcíplá nudle!!!

    HRANIČNÍ PŘECHOD si tam dejte!!!!

    S pozdravem
    Arnošt Kužel

    Adresát:
    hollan.matej@gmail.com, matstrop@volny.cz, dfens9@seznam.cz

    1. Takovy hezky dopis od srdce jednoho ceskeho umirneneho volice…

  4. Pod clanky na aktualne.cz je uvedeno: „Tento text byl vytvořen s podporou Strategie AV21, výzkumný program Efektivní veřejné politiky a současná společnost – Mobility. Vznikl s podporou na dlouhodobý koncepční rozvoj výzkumné organizace RVO: 68378076“.
    „RVO: 68378076“ je ten zdroj tklivych pribehu.
    Detaily zde – http://wwwinfo.mfcr.cz/cgi-bin/ares/darv_res.cgi?ico=68378076&jazyk=cz&xml=1

    1. Krásny príklad načo sa zbytočne míňajú peniaze poctivo pracujúcich. Ono asi proste musia vznikať tak nepotrebné inštitúcie, aby sa mohli zamestnať aj absolventi humanitných vied a sociológie či sociálnej práce……….“Jdu blejt Velebnosti“.

    2. Taky jsem si toho všiml a chtěl jsem to sem napsat, předběhl jste mne…

  5. Ach jo, klasická idiocie konspirátora a oběti propagandy, prostě takovej žblebt, škoda, že většina lidí, která má problém se současným systémem, zároveň podléha propagandě a nebo je jenom blbá a domnívá se že konpirace jsou k nečemu a tedy existují.

    To co se míše v mainstreamu není propaganda, to je jenom naučenej blbábol novinářú ze škol, kde se tito lidé vzdělávají. Prostě dříve mělo význam se stát novinářem, dneska se tam žene jenom povl co neumí ani nic zahrát, namalovat nebo jinak vytvořit. Oni nedostávají žádná propagandistická školení, jen vylezli ze školy. Ve škole to taky není státní propaganda, jen je to nejjednodušší pro učitele.

    Je to blbý ale nemáte proti komu bojovat, zde naznačená druhá strana neexistuje, žádné konspirace se nevytváří, propagandu pro blbce dělá jenom rusko.

    Třeba ta blbá ukrajina, každýmu rozumnýmu člověku je jasný, že jednak EU má dost velký zásluhy na vzniku majdanu a že lidi na východě ukrajiny měli separatiscký tendence a rusko toho využilo. Žádná konspirace všecko cajk. Ne tvl, tady to konspiratoři rozjedou jako prase, evropa vytvořila majdan aby mohla rusku udělat sankce protože bylo přece jasný že si rusko vezme krym a pak začala posílat evropský a americký jednotky na východ aby vyprovokovala válku z ruskem, jasně tvl, máte tam ještě Kalouska.

    ale zas se člověk pobaví, z podobných článků je vidět, že nám nic nehrozí a vývoj jde celkem fajn, i ten babiš už tak nějak končí a zeman už taky nebude kandidovat to je jasný už půl roku :-)

    1. Nikdo vás nenutí sem chodit a číst takové zneklidňující věci. Můžete zůstat ve své ohradě a dál v klidu přežvykovat trávu.

      1. tak ony tady naštěstí nejsou jenom takové věci, naopak jsou ve výrazné menšině, jsou tu i rozumné články (např. skoro vše od d-fense)

        Já si s radostí přečtu kritiku současného stavu, ovšem toto je moc hloupé.

        Politiku sleduju dlouho, ověřuju si fakta, dobře vím jak to funguje v mediích, mám ekonomické a technické vzdělání a tyhle konspirace stylu, zvedavce jsou směšné. Jsem rozhodně odpůrcem EU tak jak byla vymyšlena, nejsem odpůrce Ruska ani USA, jejich chování hodnotím pouze z hlediska síly, nějaké svobody Afghánců, Iráčanů, Čechů, Srbů nebo Kosovanů mě přitom nezajímají. Současnou vládu Německa vnímám velice špatně, děsí mě evropský socialismus a nárust státního násilí ve dříve svobodných zemích, Rusko je hodně slabý už spíš odepsaný, USA má na kahánku snad to Trump trochu rozjede :-), Číny bych se nebál, ta se vždy než se začla rozpínat, začla hroutit zevnitř.

        Z výše napsaného pak soudím, že to co vy vidíte jako konspiraci je jenom důsledek neschopnosti a nezvládnutí některých událostí a v dnešní době zeslábnutí EU, USA a hlavně Ruska, žádné konspirace tam nejsou, občas někdo podpoří (vměšuje se, okupuje stát) nějakou věc, což je naprosto běžné ( vy snad věříte v suverenitu slabých států ? ) a arabské jaro mohlo stejně podporovat rusko nebo čína místo eusa, stejně tak rusko mohlo lépe zvládnout situaci na ukrajině, lépe vypropagovat Gruzii a Čečensko atd. Občas (myslim tim posledních cca 150 let) se objeví výrazná „stínová“ postava, která dokáže opravdu dost věcí ovlivnit, tam bych viděl podstatu konspiračních teorií.

        Jsem rád za Brexit, přál jsem si Trumpa i když je to kokot, prostě takovej postoj člověka co tomu jak to tady na světe funguje poměrně rozumí a ví, že nesmí hodnotit společnost pouze podle svého okolí a proto vnímá konspirace jako moc hloupé asi tak jako homeopatie nebo tradiční čínská medicína :-)

        Hlavně se domnívám, že kdyby na konspiracích ( at těch oldschoolovýc z 70′, 80’a 90′ či novějších bylo aspoň 10% pravdy, tak už dneska svět vypadá úplně jinak.

        1. s tím přežvykováním trávy ve své ohrádce u vás naprosto souhlasím.

          1. děkuji, od Vás bych nic jiného ani nečekal :-)

            1. rowexy, jenom se optám – UK, Jungmanova nebo Svobodná Evropa?

      2. Vas zas nikdo nenutí číst to, co píše rowexy…
        Imho má pravdu. Vidět za každým prdem spiknutí je diagnoza. Některý kluci novinářský žijou ve svý bublině a píšou co si mylslej a v čem je jejich okolí utvrzuje. Představa, že za každým pisálkem je jeden židozednářskej euroiluminát je prostě směšná. Stejně jako je směšná představa, že nějakej židoiluminát sedí vedle takovýho zrg1. Ten píše úplně stejný slinty jen s opačným znaménkem.

        1. Kde vůbec je? Trochu mu to s tou předpovědi nevyšlo a tak prodělal jenom malou domácí apokalypsu, dyž mu rodiče zabavili komp? Že už sem ho tady dlouho neviděl…

          1. Mozna nekde venku v mraze prodava zlato a stribro.

            1. +1 :D

              Zmizel jak pára nad hrncem…..moc vytrvalej teda nebyl. :)

            2. Někdo spoléhá na zlato a stříbro. Na co spoléháte vy, na hrstku virtuálních čísílek na bankovním serveru? Nebo snad na nemovitosti, které jsou vaše jen do první změny režimu? (a že jich jen v evropě za posledních 100 let bylo hodně, o banánových republikách ve třetím světě ani nemluvě, tam stačí se znelíbit nějakému lokálnímu bossovi a budete rád, že vyváznete z holým zadkem)

              Zrg1 nejspíš pochopil, že přesvědčovat ignoranty je jako boj s větrnými mlýny a každý je svého neštěstí strojvůdcem.

              1. Ale prd. Zrg1 je zrejme necim zamestnan, taxem holt nejde, vsak to neni zadna povinnost. On ma smulu v tom, ze i kdyz pouziva ve sve podstate pravdive informace, tak s nimi jde do extremnich zaveru. Za to si ale muze sam. Zadna vyrazna apokalypsa letos nenastane a argumentovat stylem „no ja jsem prece rikal, ze to bude pruser a on to pruser je, jen si toho nikdo nevsiml“ je prinejmensim detinske, protoze pruser, ktereho si nikdo nevsiml, neni pruserem.

                At si spoleha na co chce, treba at investuje do loupacku, jsou to jeho prachy a jeho vec. Jen jsem si delal srandu z toho, jestli se mu nahodou nezhroutil ten jeho apokalypticky svet. Kdyz reknu, ze moje auto se posere, tak tim nemyslim fakt, ze za dvacet let bude potreba zgeneralkovat podvozek. To je fakt, ktery kazdy vi, je obecne znamy a jako „pruser“ ho proste oznacit nemuzu. Ze jde zapadni svet do riti nevidi jen ignorant, ale zpusob, jakym Zrg1 vesti ty zlomove okamziky, jsou dle meho nazoru ponekud histericke. Je dobre byt pripraven, ale vytrubovat, ze „dne X bude pustina“ je trosku hodne pres caru, si myslim.

                Ja svoji rodinu zajistenou mam, na burze jsem obchodoval nekolik let, takze „necpat vsechny vejce do jednoho kosiku“ je mi blizke. Ano, bankam neverim a na zadnych uctech (ani firemnich) penize nehromadim.

                1. ad: Ja svoji rodinu zajistenou mam

                  Nic ve zlém Sysope, ale v tomhle systému (Matrixu, s názvem demokracie&svoboda), nemáte kromě smrti, zajištěno lautr nic. Vaše – Ja svoji rodinu zajistenou mam – je, věřte nebo nevěřte, z kategorie iluzí a bludů.

                  Když zasedá parlament, nikdo si nemůže být jistý majetkem ani životem. (Oliver Cromwell).

                  1. v žádném existujícím ani hypotetickém systému nemá nikdo zajištěno nic. Jistá je jenom ta smrt. Ten zbytek je jenom větší či menší pravděpodobnost.

                    1. ad: v žádném existujícím ani hypotetickém systému nemá nikdo zajištěno nic.

                      O tom žádná. Stejně jako o tom řeč není. Je tu řeč o PŘÍTOMNOSTI, o zcela autentickém a zkurveném systému. Chcete-li – tady a teď – to je oč tu taky – tady a teď – běží. Vše ostatní jsou fantasmagorie, iluze a bludy, zkrátka a jedním slovem kecy.

                    2. To ano, jenže když nastane velký průšvih toho typu, se kterým jste naprosto vůbec nepočítal, tak končíte.
                      A to si zpovykaný blahobytný Evropan dávno přestal uvědomovat.
                      Když někde zmíníte běžný výrok našich prababiček „hlavně aby nebyla válka“, tak se vám většina lidí bude smát až se budou za břicho popadat.

                      Většina prostých židů nevěřila těm předválečným konspiračním teoriím o Hitlerovi a pak nestačili koukat.
                      Ti bohatí měli ale jiné informace než obyčejná socka a tak sotva co Hitler začal harašit zbraněmi, už měli zbalené kufry a lístek do USA.

                  2. Dobra, dobra, tudiz pro hnidopichy:

                    „Ja svoji rodinu mam zajistenou v ramci mych realnych moznosti proti nejvice pravdepodobnym pruserum“.

                    Zajistit se proti totalni jaderne valce je napriklad nad moje moznosti i schopnosti, ano.

                    ;-)

                    1. ad: “Ja svoji rodinu mam zajistenou v ramci mych realnych moznosti proti nejvice pravdepodobnym pruserum”.

                      Tak to už je jiná, fér a jinej levl..:-) A až odbouráte ty uvozovky, začnu tomu možná i věřit i já, realista a nehnidopich..:-)

                    2. Ty uvozovky uvedly mou rec vlastni, aby bylo zjevne, co presne je ten nazor, za kterym si stojim ;-)

                    3. ad: Sysop 15.12.2016 v 20:58

                      Ach táák, už rozumím, filuta a ještě ke všemu férovej, toť věru smrtelná kombinace..:-) A to se raději ani neptám, jak se Vám s tím žije..:-) Koneckonců, co je mi do toho, že…:-)

                    4. Na to že podle vás skoro žádné nebezpečí nehrozí jste opravdu hodně tajnůstkářský.
                      Jedna věc je co si člověk myslí, že jsou ty „pravděpodobné průsery“ proti kterým se zabezpečit a druhá věc jsou věci které skutečně hrozí a vy je třeba považujete za nepodstatné a nepravděpodobné.

                      Třeba protiatomový kryt pro mě donedávna byla věc, která je pasé nejmíň od 60. let. Ale když sledujete vývoj mezinárodní situace, tak je jasné, že mít aspoň bytelný uzavřený sklep není úplně od věci. I když v něm zrovna teď skladujete třeba brambory a řepu.

                      Co je vám potom platná třeba hacienda v Argentině, když máte plné plíce radioaktivního prachu a před sebou tím pádem pár měsíců života, stejně jako zbytek rodiny (který nezahynul pod troskami domu v česku – jednopodlažního bungalovu). Takže i kdyby zrg1 právě teď betonoval svůj kryt, tak to není úplně nesmyslné, na rozdíl od přesvědčování hlupáků, ignorantů a sluníčkových naivků.

                    5. nechci být hnidopych, ale co budete potom jíst, pít? zásoby za pár týdnů dojdou ….. tím ale nechci říct, že má smysl složit ruce do klína, asi je lépe umřít se zbraní v ruce než s rukama nad hlavou

                2. Ehm, on (a nejen on, samozrejme) pouziva predevsim obvykle naproste blaboly z nejakejch konspiracnich serveru. Takze jsou vsechno, jenom ne „ve sve podstate pravdive“.

                  1. Lojzíku, kontrolní otázka: co to je ten konspirační server? Ptám se proto, protože já nic takovýho neznám. Nálepky a nálepkování, to jo, tomu rozumím, v tom se docela a spolehlivě orientuju. Ale konspirační server, to mi hlava fakt nebere…:-) Nebo jinak, ty na něco takovýho („konspirační server“) věříš?

                    1. Kdyz neznas, neznas…A nebal me porad, fakt nejsem teplej jako ty, nechci te.

                    2. Lojzíku, neodváděj pozornost, notabene když jak sám říkáš, že jako bláboly ne, a na otázku – co to je ten konspirační server? – odpověz prosím. Ano? Děkuji.

                      ps: garantuju ti, že tě fakt nebalím, čestný pionýrský a fakt že ne…:-) Ale jestli do tvýho pytle blech patří kromě „stopade podel zelených skal“ a „konspirační servery“, nemám s tím problém. Jak už jsem zde zmínil, každý se dozvídá pouze to, k čemu dozrál.

                    3. Pokud jsi sam nedozral k tomu to chapat, tak bys to ode me stejne nepochopil…takze si k tomu dozraj sam…

                    4. Protiproud…

                    5. ad: Dachsmeister – 15.12.2016 v 19:53 – Protiproud…

                      Proč? Proč Protiproud? A teď se neptám na názor, a to zdůrazňuji!, ale na fakta. To jen pro pořádek, a aby to bylo jasný. Takže ty fakta, prosím. Děkuji.

                      ps: než se do toho kvedlání hoven pustíte a čistě mezi náma, nic takovýho jako „konspirační server“ neexistuje. Podobná slovní spojení, je jen nálepka a stejná pitomost, jako „suchá voda“.

                    6. Tak koukam H777, ze vsjo jasno zacem bukvy …
                      Vy treba rozhodne nepochazite z opice, Vase predky stvoril jiste Buh stejne jako mistra Hajka.

                    7. Re: Dachsmeister 15.12.2016 v 20:22

                      Co tam máte dál? Dál, kromě koukání a čumění? S nudou na mě, prosím, nechoďtě. Právo na názor, rozhodně není právem na nesmysl, jak už blahé paměti pravil mistr Hejdánek. Takže asi tak. Tečka.

                    8. Prolitnul jsem ten protiproud a musim rict, ze jako humoristicky web dost dobry :-D

                    9. Lojza – 16.12.2016 v 18:24 Prolitnul jsem

                      Ano Lojzíku, věřím, že jsi zase jen prolítnul. Jednou „stopade podél zelených skal“, teď pro změnu Protiproud. Co to bude příště? Zkus se třeba (v tý svý zmatený a pomatený hlavě) někdy zastavit. Uvidíš (ba co víc, přímo fyzicky ucítíš) jak se ti uleví. Slyšel si někdy o plevách ve větru? Ne? No tak hledej a nalezneš…

                      ps: Kolik ti je, Lojzíku?…:-) A hlavně si nic nevymejšlej, jak určitě víš – Způsob řeči je obrazem ducha – jak už blahé paměti pravil Mistr Seneca. To jen pro pořádek, když už jsme tu zralost tak prolítli…:-)

                    10. Dachsmeister – 16.12.2016 v 17:55 – Staci H777!?

                      Nerozumím. Stačí?

                    11. Staci.
                      Neocekaval jsem, ze se dovtipite.
                      Ale jsem dobre naladen, tak tedy ve zkratce.
                      Konspiracni web protiproud rozviji fantasmagoricke teorie o dalsich Cernobylech michane se zarucenymi zpravami z druzebniho obskurniho webu, recyklujice je po roce.
                      To vse v kulisach nove zakazky o dodavky jaderneho paliva do JETE, kterou pomerne suse zhrnuje zde tak haneny Babisuv lzidnes.
                      Mam v Bechyni znameho insidera z JETE, tak jsem zvolil toto tema.

                    12. shrnuje :-(

                    13. ad: Mam v Bechyni znameho insidera z JETE, tak jsem zvolil toto tema.

                      Hmm. Tak to máte fakt dobrý. Tím „insiderem z JETE“, se teda pochlubit rozhodně nemůžu. Ale asi to tak má být. Vy máte „svého insidera“ a já si ponechám kritické myšlení. Berete?..:-)

                    14. A to Vam z tech tri linku vymyslelo co?
                      Smim-li se dotazat, kdyz uz se tu tak kockujeme…

                    15. Dachsmeister 16.12.2016 v 20:28 A to Vam z tech tri linku vymyslelo co?

                      Nic. Nic nevymyslelo. Protože kritické myšlení není o vymýšlení.

                      Racionálně myslet znamená myslet kriticky. Kritické myšlení je pečlivé a uvážené rozhodnutí o tom, zda nějaké tvrzení přijmeme, odmítneme, nebo zda se úsudku o něm zřekneme. Zároveň rozhoduje o stupni jistoty, s níž k těmto třem závěrům dospíváme. Nejde jen o získávání a uchovávání informací, ani o pouhý talent nebo soubor dovedností. Kritickým se myšlení stává až ve chvíli, kdy je užíváme. (MUDr. František Koukolík)

                      Kritické myšlení není cestou k nekonečné pravdě, je nástrojem zabraňujícím cestě do nekonečných omylů. (MUDr. František Koukolík)

                      Neočekávám, že se dovtípíte..:-)

                    16. Hmmm. Jsem zcela rozbit. Nic jsem se od Vas nedozvedel ani zda jste prijal, zrekl se, snad tedy jen to, ze nemate nazor, umite guglit, Vas guru je jisty Koukolik a trochu Vam jde ironie.

                    17. ad: Vas guru je jisty Koukolik a trochu Vam jde ironie.

                      Těch „guruů“, když už bych přistoupil na tento modloslužebnický jazyk, je mnohem víc. Každopádně tím největším je jistý rebel Ježíš, to je panečku učitel nad učitele. Znáte Ho?…:-)

                      https://www.youtube.com/watch?v=dshPPfjzQyg

                    18. Ježíš?
                      Znam.
                      Zajimavy pribeh.
                      Dost lidi mu veri.
                      Treba moje zena.
                      Mne, jako smejici se bestii se libi verze od Monthy Python.

                    19. ad: Ježíš? – Znam.

                      Hmm. Tak to si opravdu a hodně fandíte…:-)

                    20. Lojza – 15.12.2016 v 19:52 – Pokud jsi sam nedozral k tomu to chapat, tak bys to ode me stejne nepochopil…takze

                      Lojzíku, zkus se občas obejít bez slovíčka POKUD. Vím, hypotézy a domněnky všeho druhu, to je tvoje. Ale přece jen, zkus to, když už tedy mluvíš o zralosti.

                      ps: Lojzíku, kolik ti je? Možná jsem to přehlíd, ale zatím jsem odpověď nedostal. A fakt tě nebalím. Volům, co jezděj „stopade podel zelených skal“, se úzkostlivě vyhýbám. Mám se totiž rád..:-)

                      ps2: Lojzíku, nevytvářej si žádné domněnky, je to jed. Fakt, vopravdu. – https://www.youtube.com/watch?v=Im7bMNJFVzU – Ten Dušek fak nekecá.

                    21. Lojza 15.12.2016 v 19:29
                      lojziku, to je trapný ((nebal me porad, fakt nejsem teplej jako ty, nechci te)), není lepší řéct: „Nemám argumenty?“

                  2. Neznam vsechny Zrg1’s zdroje, takze soudy nad tim vynaset nebudu, nicmene informace, ktere zde on casto zdrojoval a ktere jsem cetl, byly overene, nebyly to spekulace. Informaci Zrg1 dostal overenou ergo skutecnou. Ze pak spojenim vice overenych informaci vytvari vlastno neoverene hypotezy, no to uz je jina vec.

                    Takze ja se vyjadruju jen a pouze k informacim, ktere jsem videl. Netvrdim, ze vsechny je ma takove, to proste nevim. Z toho plyne, ze nemohu posoudit ono „obvykle naproste blaboly“.

        2. Ono uz je spatny jen to, ze „novinar pise, co si mysli“. Novinar nema myslet, novinar ma sbirat a predkladat informace. Myslet ma az ctenar.

          Novinarina je dneska jedna velka propaganda a klub zvanilu.

          1. To závisí na žánru. Pokud píše esej nebo fejeton, nechť vkládá své osobní názory jak libo. Ve zpravodajství samozřejmě názory nemají co dělat. Stalo/nestalo a šmitec.
            Osobně mi novináři s názorem nevadí. Nároky na čtenáře jsou pak sice vyšší, ale stačí nebrat vše co se píše jako pravdu a pokud možno čerpat z více zdrojů. Buď si názor udělám nebo seznám, že mám málo informací a neudělám.

            1. Souhlas, pak je dobre, kdyz se esej tvari jako esej a ne jako „breaking news“. Nesnasim servery, kde na mne blika cerveny napis na zlutem pozadi „senzace“. Uz to smrdi pokrivenym zpravodajstvim.

              Jasne, kdyz si treba prectu Kulidakise, tak to neni zadna zprava, je to nejaky jeho nazor na nejakou vec. Ok, kdyz s nim nesouhlasim, nemusim to cist. Stejne tak s Hajkem, Klausem Ml., Mitrofanovem, nebo kymkoli jinym.

              S opravdovou novinarinou nemohu souhlasit, nebo nesouhlasit, protoze ta ma prinaset fakta. Jenze fakta se filtruji takovou merou, ze by na LziDnesu, Hovinkach a dalsich serverech pomalu nebylo co dat na sklo, i kdyz uz 1/2 zabiraji reklamy. Takze mezi srackami z reklam (chapu, ze pokud jde o soukroma media, z neceho zit musi) jsou sracky typu blogisky, sloupky, fejetony, nazory, ocima kohosi, etc. Pak jsou zde zpravy o tom, ze nejakou babku zabil strom, ze kdosi vesti picasi na vanoce a jen minimum zprav je treba o hospodarstvi, politice, bezpecnosti. Tedy to, co ma mnohem vetsi vliv na zivot.
              Budiz,soukrome servery,potrebuji nalakat lidi vabnickou,aby klapala reklama.Ale proc se prohlasuji za novinare??

              Ja musim prolejzat hodne serveru od zapadu po vychod, abych jednu a tu samou informaci ocistil od nanosu nazoru, doplnil „zapomenutymi“ detaily a celkove slozil v pouzitelnou vec.

              Viz ted treba Aleppo. Abych si dal do kupy realnejsi obraz vcerejsi situace v jihovychodni casti, musel jsem prolezt asi sest serveru, nez z toho vylezlo neco realneho. Ale proc ne, ja se tim prokousu, ale prusvih je, ze drtiva vetsina lidi to bere, jak je jim to pripraveno a to pak berou za bernou minci. Protoze ale media toto vedi, pak je jasne, ze toho zneuzivaji a proto nad nimi pohrdam. Umyslne neoddeluji „co si o tom mysli“ od „takhle to bylo“. Vubec asi nejlepsi je v tomto smeru kouzelne slovicko „pry“, ktere je dnes snad v kazdem druhem clanku. Fakta se naredi vatou, ta se uvede hlavickou „pry“, aby se toho nekdo nechytil, zamicha, zahreje a podava.

              1. ad: Sysop
                15.12.2016 v 20:56

                +1! Nemám co dodat, protože není co dodat.

        3. nejsou potom ti kluci novinářský na hovno?

  6. Kdo není z toho co vidí v současné Evropě naprosto podělaný až za ušima, které si těmito exkrementy raději ucpal a pro jistotu si je ještě napatlal do očí aby neviděl ani neslyšel nic z okolní reality, pro toho nebude novinkou, že to vše bylo dlouho pečlivě plánováno a připravováno. Od pádu severoafrických států (které stály v cestě masivní řízené imigraci), přes podporu teroristů ISIS až po předem natištěné letáky nabádající migranty aby se vydávali za nezletilé syrské uprchlíky a poskytující další rady k úspěšnému zahnízdění v Evropě:

    http://zvedavec.org/komentare/2016/12/7126-rizena-destrukce-evropy-ordo-abchao.htm

    To že soudy okamžitě propouštějí migranty co znásilnili děti (a obhajují se kulturní bariérou, že si mysleli, když křičí a naříkají, tak že se jim to ve skutečnosti líbí) a naopak domácí za pouhý kritický příspěvek na internetu zavírají do vězení, to bude asi taky jen taková náhoda a sluníčkářský omyl.

    1. Jedna věc jsou spiklenecké teorie a druhá věc normální chování zůčastněných aktérů.

      Koho půjde raději kontrolovat policajt? Členy hells angels pro nedovolene ozbrojovani nebo duchodce s propadlou technickou?
      Kam půjde na kontrolu stavební úřad? Do ghetta zkontrolovat statiku nebo se vozit po někom kdo staví na hypotéku domek?
      Na koho si raději dupne politik? Na disciplinované a mírumilovné domácí nebo na agresivní cizí verbež s podporou médií?
      Co bude dělat politik raději? Zavírat hranice a čelit kulervoucím záběrům postřelených detí u plotu nebo umlčí kritiky a nechá se poplácat po zádech od novinářů?

      Nemyslím si, že všichni politici, novináři a úředníci jsou součástí spiknutí, stačí, vědět kde mají prospěch a kde mají bebí.

      1. Tak. A ještě navíc je třeba k tomu přičíst efekt Hanlonovy břitvy.

        Ono se tu a tam nějaké to spiknutíčko reálně i najde (typicky ovšem nikoli pro ovládnutí světa, nýbrž docela postaru pro prachy), nicméně jich je zcela zanedbatelně nízké množství.

        1. Soudy a policie u těch precizních a puntičkářských Němců propouští většinu pachatelů znásilnění žen a dětí ihned na svobodu i přesto že se prokazatelně těchto činů dopustili a jsou tu podmínečně jako uprchlíci pod dohledem cizinecké policie. Místo toho aby je hned vyhostili. Zato velice precizně a důkladně stíhají lidi, co zveřejní video s těmito útoky.

          Frontex který má chránit hranice EU dělá naprostý opak a číhá se svými loděmi pár kilometrů od Afrických břehů až jim dají pašeráci echo (že vypustili další nafouknutou pneumatiku od traktoru s dvaceti chudými emigranty ze třetího světa kteří ale měli tisíce dolarů na zaplacení pašerákům) aby je mohli okamžitě „zachránili“ a přivezli do Evropy.

          Tyhle dvě věci rozumně nelze vyvětlit jinak, než jako důsledek rozsáhlého spiknutí sahajícího do nejvyšších pater státu a prorostlého do celé společnosti.
          Jak je chcete vysvětlit vy?

          1. Predevsim tak, ze se ty udalosti nedeji zcela presne takto…je to takove radio Jerevan..

            1. No ono podozrenia na konšpirácie v tomto prípade prichádzajú zo všetkých strán – útoky / pokusy o znásilnenia počas posledného Silvestra, podivné financovanie „výletov“ tých běžencov smer Európa, spôsob ako sa chránia vonkajšie hranice Shengenu, kadejaké násilnosti v zberných táboroch, útoky na maďarskú hranicu, samo-podpálenia azylových domov kde bývajú opičiaci, čierno čierny černosi bez pasov tvrdiaci, že sú zo Sýrie, kšefty vyjebanej Makrely s cigánskym turkom diktátorským, pomoc Európy vyvážaná do Afriky a zneužívaná hŕstkou vyvolený „panovníkov“ v danom štáte, podivné „revolúcie“ v severnej Afrike a Sýrii, atď.

            2. Lojza 16.12.2016 v 11:26
              lojzo, vy budete asi neuvěřitelný ychtil, že?

          1. To není zhovadilost, ale profesionální machiavellizmus, který má lidem vnutit pocit, že miliony migrantů v Evropě jsou už hotová věc o které netřeba diskutovat. Protose píše výhradně o tom, co s migranty událáme, když je tu máme, hlavně nemluvit o tom, že hranice jsou děravé a oni sem vesele proudí s podporou všech evropských institucí a sorosových neziskovek.

            Vidím, že jste na moji otázku použil takticky Cimrmanův krok stranou. Jenže mě by opravdu zajímalo, jak to vysvětlíte ať už z Occamovou a Henleinovou břitvou nebo bez nich.

      2. Kolega debil mi pověděl: „Celá EU by měla jít sedět za to že se ve středozemním moři topí lidé co utíkají před válkou!“
        Ano dalo by se s ním souhlasit, že je je potřeba vlítnou do afriky udělat tam pořádek, postavit muslimus mimo zákon, postavit tam školy, elektrárny aby pěkně makali a dřeli a nenatahovali jenom ruku.
        Jenže on to myslel tak, že EU tam měla poslat víc lodí a přivézt víc uprchliků. Jenže oni to nejsou uprchlíci. Podle mě se ovečky začinají trošičku probouzet, ale jde to pomalu. Podle mě chytří lidi prokoukli a vidí že ODS ani Babiše nemá cenu volit. ČSSD je v rozkladu, ty budou volit zas jen nefachčenka. A jediné co zbývá je to co ještě nebylo vyzkoušeno. A to je Okamura. Jako jestli vyhraje ve Francii LePennova tak je to jasný že se ovečky probrali. Jestli vyhraje fakt babiš tak to tady půjde fakt do sraček.

        1. Lidi jsou zblbli socanama (v jakemkoli kabate) a ti chudi budou socanske kecy vzdycky zrat. Takze dokud fakt nebude ouzko, tak na radikalni reseni nebudou mit koule. Le Penova to nema jednoduchy, protoze hajzlove se vzdy proti ni spoji, viz minule.

          Okamura… aby to nebylo jaxtim Zemanem. Ze lepsiho jsme nenasli, ale porad lepsi nez ty ostatni hruzy. Zpusob, jakym Okamura si prihral tech (tusim) 60 mega do vlastni kapsy se nijak stylem nelisi od toho, jak Bures zaplatil za Chemapol. Jen je Bures trosku vetsi ranar.

          Za mne… zatim neni z ceho brat. Hodne, hodne spatny.

        2. Okamura ??? To jako vážně ?? Neuvěřitelný, jejich volič umí používat počítač ? :-D

          1. rowexy 15.12.2016 v 9:03
            ((Okamura ??? To jako vážně ?? Neuvěřitelný, jejich volič umí používat počítač ? :-D ))
            a koho byste doporučil? zloděje černocha? kolaboranta sobotku? bělobrádka? spící kníže? uvolněte se a mluvte!

      3. To de? Stavět domek na hypnu? Nedávají hypny vohnoutům jen na hotové domky?

        1. Samozrejme to jde, hyposka se cerpa fazove, banka vzdy chce dolozit, ze se proinvestovala ta cast, ktera byla poskytnuta a pusti dalsi balik.

  7. Média a politici se zdiskreditovali nekonečným opakováním těch samých nesmyslů a teď se diví, že jim lidi neveří a hledají informace jinde. A proti tomu je třeba samozřejmě bojovat, nikoliv však za pomocí sebereflexe. Bude to chtít ideopolicii a hromadu fízlů, bojovníků proti propagandě.

    Stupidita článků některých autorů třeba na lžiDnes je taková, že se nabízí teorie, jestli nejsou ve skutečnosti ruskými agenty, co mají za cíl diskreditaci EU propagandy :)

  8. POZOR!
    Lojza je toll !

  9. POZOR!
    Dachsmeister je troll !
    15.12.2016 v 20:22

    1. Ja chci byt taky toll jako Lojza… :-D

      1. Bist Du doch, oder…? ;-)

        1. Oder was?
          Anebo tall bych chtel byt…

          1. Tady trolím já!!! Sakriš!!!

Komentáře jsou uzavřené.

D-FENS © 2017