Náklaďák plný integrace - zpět na článek

Počet komentářů: 150

  1. Ano, je to jako v minulých případech. Totéž jsme slyšeli po teroristických útocích se Francii: „Hrozné, otřesné, nechápu, musíme se ostře ohradit, uspořádat demonstraci“. Ještě mi tam chybí zmínka o nejtežším kalibru: „Pokud nic z toho nezabere, zaútočíme opravdu tvrdě – masivní zdrcující letákovou kampaní“. (Red Dwarf je geniální sitcom)

    Na druhou stranu: Zase se odkopali. Ukázali neschopnost. Zas víc Němci vidí, že frau M. je neumí/nechce/nedokáže ochránit. Snad tu informaci dokážou zužitkovat co nejdřív.

    1. No ono v tech „minulych pripadech“ lze jit i dale do historie. Nemci maji jedinecnou schopnost naslouchat führerovi, ktery mele totalni ultrapicoviny a jeste ho volit a zboznovat.

      1. Vidim svetlo na konci tunelu, Brexit, volby USA, referendum v Italii, odmitnuti integrovat Ukrajinu do EU referendem v Holandsku, Le Penova ve Francii a Vilders v Dansku.

        Volba rakouskeho slunicka prezidentem jen po dvou podvodech a trech odkladech a zmen pravidel hlasovani.
        Ano, mlada generace je problem, v globale jsou ve vekove kategorii do cca 20ti nesvepravna napul zdrogovana a napul brainwashovana hovadka, at uz ta rakouska, dobroserska, anebo ta slovenska, v drtive vetsine volici Kotlebu.

        Kazdopadne, nastesti politiku nedelaji imbecili a nactileti smrkaci.

        A ono je videt, ze kazdy tlak vyvolava giganticky protitlak a lidi toho maji vazne dost.

        Pred rokem bych takovy clanek treba asi nenasel ….

        https://www.gatestoneinstitute.org/9619/political-revolution-is-brewing-in-europe

        1. Jenze clanky nic nevyresi. Tak, jako uzemi docistuje pechota, tak rezimy nastoluji lide. I kdyz ten prvotni impuls muze byt ledasjaky.

          Dneska jsem byl v obchode na vanocnim nakupu, kdyz tedy velke obchody jsou na svatky zavrene. Podle toho, co jsem videl, si myslim, ze lidi se maji dobre. Tezko je pak presvedcit ke snaze neco zmenit.

        2. Člověk vidí světýlko na konci tunelu.
          Strojvedoucí lokomotivy zase blbce co se motá ve tmě uprostřed kolejiště :-)))
          Tenhle světový (zlo)řád je jako chobotnice s tisíci chapadly. Klidně jí můžete useknout 10 chapadel aniž by ji to nějak ohrozilo. Brexit a pod, to je jen jedno z chapadel.

          Všiml jste si, čím se vyznačují vánoční trhy oproti jiným hromadným událostem vhodným k teroristickému útoku?
          Nenajdete tam ani jednoho člověka který slaví chanuku. Což nepřekvapí, když si uvědomíte, jak přátelské vztahy udržuje ISIS se státem ISrael. Z „islámského státu“ k nim nepřiletěl ani kámen, natož kulka (čímž se podivuhodně odlišuje od úplně všech ostatních islámských bojůvek od Palestinských až po ty Libanonské).

          1. No, lidi z Daesh moc dobře vědí, že s IDF je neradno si cokoliv začínat, neboť jsou jednou z mála mocí v regionu, co má prostředky a hlavně koule je za 14 dní smazat. Nějaké drobné potyčky na hranici byly, IDF totiž reálně ochraňuje vojáky OSN na Izraelsko syrské hranici před Daesh.
            Motivace Izraelců je jasná. Dokud mají jeho úhlavní šiítští nepřátelé své sunnitské nepřátele a řežou se s nimi, Izrael má relativní klid.
            Pragma.
            Mimochodem podívejte se jak se Izraelci kámoší s Jordánskem… Ono to jde, když obě strany chtějí.

    2. Tak KLITORIS už Němci založený mají, jen se tak (bohužel) nejmenuje.

  2. No, já vím, že server Orgo.net, je více než konspirativní a často publikuje články, že se jeden nestačí divit, ale tentokráte přinesl opravdu zajímavé postřehy, že by v daném případě šlo o „false flag“. Má tam např. screen z videa, kde je shora vidět celá trasa a je zajímavé, jak se ten kamion z hlavní silnice na to tržiště vůbec dostal. Kdo má zájem,může se tam podívat – http://orgo-net.blogspot.cz/2016/12/berlinska-inscenace-kamion-neprojel.html#more

    Další zajímavé video – rozbor celé situace je na tvojí trubce a je to k zamyšlení.
    https://youtu.be/3MMAInv1UFU

    1. Tak takovou sračku sem ještě nečet.

      U videa je k zamyšlení snad jen to, že soudit šišlavýho dementa podle „obalu“ nemusí bejt úplně od věci.

      1. No jo, já jsem psal, že je to „zajímavý“ web, který publikuje krávoviny. Velmi často přebírá články z webu What Does It Mean ( http://www.whatdoesitmean.com), což je teprve počteníčko. Mě je na tom divné jen to, jak se ten kamion dostal na to tržiště. Zkopíroval jsem si ten jeden screen http://topcz.net/images/berlin-screen.jpg . Tam byly dvě možnosti jak vjet z té silnice na tržiště. Obě ty škvírky jsou nic moc. Ten LKV má 13,5m návěs + nějaké 3m tahač (od návěsu dopředu), takže +- 17 m délky LKV. Já jsem s LKV pár desítek tisíc km odejel, ale vjet na to tržiště v rychlosti 50-60 km/hod (všude psali, že jel hrozně rychle) a nepoškodit ani jeden z těch domečků, (tam je uhel takřka 90 stupňů), tak nevím, zda bych to dokázal. Jinak k těm ostatním slátaninam máte pravdu.

    2. Tak viděl jsem jsem koně zvracet, žábu bušit pěstí do skály a letadlo couvat. Ale takovou dementnost co jsi sem dal jsem opravdu ještě neviděl.
      Jak ta stránka je hrozná slátanina, viz. černej a červenej tahač a to video je prostě neuvěřitelný.

      1. Panove, vy nevite ze konspirativni servery nejsou!? ;-)
        Muzete ty informace bud prijmout nebo odmitnout nebo nemit nazor (velmi pohodlne), protoze jsou nedostatecne.
        Tak me tu onehdy nekdo poucoval.

  3. Ona v podstatě hovoří o lidech jako o objektu politiky, nic jiného jí vůbec nenapadá.

    Vzpomněl jsem si na Richarda Pipese, když se ho německý kolega ptal, jestli byl holokaust možný někde jinde než v Německu. Na to lakonicky odpověděl, že ne, že Němci jsou asi nejlepší inženýři na světě, ale že mají sklon s lidmi zacházet jako s věcmi.
    http://dejinyasoucasnost.cz/archiv/2006/7/richard-pipes-vixi/

    1. Stalinovi s Berjou to taky celkem klapalo a asiati Mao a Pol Pot to taky zvládali poměrně efektivně, klan Kimů jsou proti nim už jen příštipkáři. Dokonce bych řekl, že kreativní způsoby byly v konečném důsledku pro své strůjce výhodnější, než něž řešení technokratické, především proto, že si o svých zločinech nevedli žádné zápisky.

      1. Nojo,ale jim chybelo to vzdelani a technicke nadani.Nemci prece jen jeste pred 100 lety byli nekde jinde.

        1. To jo, němci měli díky nátuře skvělou organizaci a díky kartotéčnímu systému IBM perfektní přehled. Ale třeba Berja taky nebyl žádný blbec, jen místo logisticky náročnému svozu na vzdálená místa, pouze kvůli společnému sprchování, upřednostňoval možnost nešťastníky nechat zhynout při budování hodnot, nebo exekuci přímo na místní pobočce NKVD. Ale je fakt, že zatímco německý systém se časem cizeloval k dokonalosti, sovětský degradoval k poněkud vytůněné carské metodě vyhnanství.
          Já si jen myslím, že v konečném důsledku by holokaust zvládla každá země i když je jasné, že národ inženýrů či zemědělců budou k zadání přistupovat odlišně.

    2. Němci jsou hlavně všichni zdegenerovaní.

  4. Smutným faktem je, že dva dny po útoku proběhla médii prakticky bez povšimnutí zpráva, že „došlo k politické shodě mezi představiteli EU o zpřísnění pravidel držení zbraní“ a včera se objevilo, že současný hlavní podezřelý seděl v Itálii čtyři roky za vypálení školy. Čekám návrh na další zpřísnění evidence pohybu občanů EU, rozšíření pravomocí tajných služeb a podobně.

    1. Nebojte, už to jede na plné obrátky (https://www.novinky.cz/domaci/424383-terorismus-probouzi-velkeho-bratra.html). Omezení držení zbraní mě tolik netrápí, protože stejně naprostá většina držitelů neumí se zbraní zacházet, netrefí ani vrata od stodoly a představa, že se budou bránit v davu lidí mě poněkud děsí (pistolí kamion plný lásky a pravdy stejně nezastavíte).

      Daleko víc mě trápí budoucí zátahy na internetu a mobilních sítích. Dojde totiž k masivnímu a nekontrolovanému zneužívání nových pravomocí odpojovat, cenzurovat a jsem přesvědčen, že zrovna tento web bude jeden z prvních kandidátů na 404 a mi zde registrovaní budeme mezi prvními, kterým budou kontrolovat čistotu komínů…

      1. To mě to zase trápí a velmi, protože je to jednou jejich právo, do kterého se nemá žádná EU co montovat. Až bude někde po ulici běhat kozomrd s ákáčkem, tak mi bude necenzurovaný internet celkem k hovnu. S nezabavenou zbraní a jedinou šancí na výstřel, jej pošlu přesně tam, kam patří – k jeho vysněným dvaasedmdesáti pannám. Navíc za mnohem větší průser považuji ty policejní hlídky s automatickými zbraněmi v ulicích. O profesionalitě mnoha z nich jsem se měl možnost přesvědčit na vlastní oči a s klidným svědomím napíši, že leckterý legální držitel je nad nimi s rozdílem nikoli pouze jedné třídy. Takže až to tam některý z nich začne sypat do davu, tak nadělá té paseky mnohem více, než nějaký IPSC, či LOS střelec s devítkou.

        1. Ja ty kozomrdy celkem chapu,ze jsou frustrovani.Zrejme uz prosaklo,ze tech 72 zenskejch je sdileno mezi vsechny prichozi,takze neni sance,aby jeste byly panny.

          1. Nevím, jestli se mi tu podaří vložit ten odkaz správně, ale co se těch panen týká, tak je pěkná scéna s Achmedem mrtvým teroristou od břichomluvce Jeffa Dunhama. Je to super celé, ale od cca 04:25 začínají ty panny :-).

            [url]https://vimeo.com/108928834[/url]

            V jiném videu, kde je místo Achmeda bručoun Walter zase zazní jiná pěkná věta: „72 panen, můj Bože, kdyby to bylo alespoň 72 kurev, ty alespoň vědí, co mají dělat :-).

        2. Tak když si představím, kolikrát asi průměrný policajt ročně navštíví střelnici a kolik toho vystřílí…

        3. Panny už tam nejsou protože je tam Lemmy

          1. Lemmy byl muslim? :o

            1. Nebol. Ale Lemmy je v nebi, ergo tam uz nie su ziadne panny ktore by mohli obstastnovat mucenikov.

              1. Mám takovej dojem, že v nebi, do kterého šel Lemmy, nikdy žádná panna nebyla.

              2. Predpokladam ze do rockoveho nebe se sem tam nejaky muslim dostat muze, treba Cat Stevens by to dat moh, ale rozhodne se tam nedostane zadnej muslimskej terorista.

                1. Viete, je som obycajny bezboznik takze som nevedel ze existuju rozne druhy neba :-)

                  1. Tak dává to smysl. Těžko budou mít jeptiška a rocker stejnej náhled na to, co je to ráj.

                    1. Mozno ano, mozno nie. Ste si isty ze po zivote naplnenom striedmostou a modlitbami chce mniska pokracovat v tom istom naveky? Co ak sa jej viac paci nebo Lemmyho typu?

                    2. si měla rozmyslet dřív než do toho kláštera vlezla :)

      2. Adam: Pán je patrně internetový klikač :-)

        Samozřejmě že se mýlíte, KAŽDÝ legální držitel zbraně musí před zkušebním komisařem prokázat, že se zbraní umí zacházet a že se trefí do kruhu o průměru cca 0,5 metru na vzdálenost 10 metrů a to čtyřmi výstřely z pěti. Povídačky o vratech od stodoly jsou naprosto mimo mísu.

        Tváří tvář ozbrojenému útočníkovi je dobrá asi každá na něho namířená zbraň, protože Policie přijede za 15 minut.

      3. @Adam: vy tu většinu držitelů nějak blíž znáte nebo pro své tvrzení máte jiný důvod? Nebo vás omezení držení zbraní netrápí prostě proto, že je vám to egál, protože mezi ně nikdy patřit nebudete a ten argument se stodolou uvádíte jen proto, aby to vypadalo ještě pitoměji?

        1. No jen tak pro vaši informaci, střílím už 10 let a mám nastříleno tolik a z takového rozmanitého arzenálu, že čím víc toho jakože „umím“ tím víc mám pochybnosti o použití v případech, jaký se stal v Berlíně.

          Dále tu padlo, že před komisařem musíte předvést že zbraň ovládáte. To snad ani nebudu komentovat, jelikož v autoškole taky musí každý předvést, že umí řídit a jak mnozí jezdí víte všichni.

          Omezením držení nemám na mysli úplný zákaz. Omezení znamená, že zbraň bude nedostupná pro všechny cool blondýny, které mají jakože strach z támhle těch teroristů. Před komisařem předvede, že „umí“ používat zbraň, pak si nechá doporučit nic menšího než 9×19 a na střelnici stejně celý rok nepůjde (protože to přece umí). Opravdu chcete, aby „toto“ potom použilo zbraň v davu ?

          Mimochodem šance, že se stane Evropan obětí teroristického útoku je asi takový, jako vyhrát jackpot ve sportce. Problém je v tom, že to působí spektakulárně a média vytváří pocit, že se to dotýká každého. To aby si někdo pořizoval zbraň hlavně jako ochranu před Ahmedem (který bude stejně mít minimálně AK a v lepším případě třeba i neprůstřelnou vestu) je uplně mimo mísu.

          1. @Adam: opakuji otázku: vy tu většinu držitelů nějak blíž znáte nebo pro své tvrzení máte jiný důvod?
            „šance, že se stane Evropan obětí teroristického útoku je asi takový, jako vyhrát jackpot ve sportce“ – tady bych rovněž poprosil o zdroj vaší statistiky. Nějak je těch jackpotů v poslední době víc, než málo, že?
            „To aby si někdo pořizoval zbraň hlavně jako ochranu před Ahmedem (který bude stejně mít minimálně AK a v lepším případě třeba i neprůstřelnou vestu) je uplně mimo mísu.“ – přijde vám míň mimo mísu si zbraň nepořídit?

            1. Evropa má asi 742 500 000 obyvatel. V roce 2015 zemřelo vlivem terorismu v Evropě 150 lidí. Tj. šance 1:4950000, s tím že tato šance ještě nebude rovnocená pro všechny a valná většina obyvatelstva bydlící na venkově (mimo Evropské metropole) bude mít šanci ještě mnohem nižší.

              Ano, držitele ZP znám a zrovna i takové případy dívek, pro které se jedná spíše o jakési potvrzení statutu „jsem nezávislá holka, co má na to udělat zbroják“. Samozřejmě, že jsou i schopní střelci.

              A teď otázka na vás, jak zastavíte 30 tunový kamion jedoucí rychlostí 50 km/h, s kinetickou energií 2,9 MJ pistolkou 9×19 s projektilem o energii cca. 450 J ?

              1. Děkuji aspoň za pokus, byť ne zcela úspěšný (vadu si jistě najdete sám). Snad jen tohle: když chcete vyhrát jackpot, musíte si vsadit.
                „jak zastavíte 30 tunový kamion jedoucí rychlostí 50 km/h, s kinetickou energií 2,9 MJ pistolkou 9×19 s projektilem o energii cca. 450 J ?“ – zmiňoval jsem se někde, že bych to chtěl dělat?
                Vy sám máte E? Ale ne, to by nebralo konce.

                1. Jaký pokus ?

                  A pokud se podívám výše, tak se zde přeme o tom, jestli má smysl si pořizovat pistoli kvůli hrozbě terorismu a je dokázáno (vícekrát), že teroristé mají nákladní vozy v oblibě. Takže se ještě jednou ptám: Jak Vám (nebo komukoliv jinému) pomůže pistole proti rozjetému nákladnímu vozu (a nebo Ahmedovi s neprůstřelnou vestou ? To asi hodně, protože jak psal neuromancer, musíte u zkoušek trefit na 10m terč o průměru 0,5m, což je skutečné potvrzení střeleckých schopností)

                  1. Ano, bavíme se o (ne)užitečnosti palné zbraně v případě teroristického útoku. Vy jste si to ořezal na konkrétní provedení útoku a konkrétní parametry zbraně. Odpověď na svou otázku jste dostal – jiná nebude. Já to ovšem zkusím do třetice: vy tu většinu držitelů nějak blíž znáte nebo pro své tvrzení máte jiný důvod?
                    To E máte?

                  2. Na útok nákladním autem pistole asi nepomůže. Na Ahmeda s balistickou ochranou je dobrá i ta Mařenka co strefí terč, při troše štěstí Ahmeda zdrží nebo zraní tak, že teroristický čin nestihne provést v plánovaném čase, takže civilové získají čas na únik.

                    1. Pokud vím, tak ve Francii se kdosi pokoušel do toho jedouníco náklaďáku vlézt a řidiče zastavit. Snad byl i sám postřelen či co. Srovnej s možností mít vlastní kvér a kabinu vykropit, místo toho na něj tak akorát hrozit pěstí a pak se nechat sestřelit ze dveří. Nebo když se votáčí ho sakra pokropit i přes čelní sklo. Vono to bez řidiče moc daleko nedojede.

                    2. To máte pravdu.

              2. Demagogických statistik dokážeme každý vysypat z rukávu desítky, například že na průměrného občana ČSSR statisticky vyšlo pouze 10 minut pobytu v komunistických lágrech, takže podle této demagogie by šlo i komunistické lágry označit za marginalitu.

                Samozřejmě že takhle se to aplikovat nedá, nelze říct že když teroristé zabijí 50 lidí ročně z celkových 742 500 000, tak je to marginalita.

                1. Nějak se mi při čtení vašeho příspěvku dere do hlavy ona krásná eurosocialistická myšlenka „i kdyby to mělo zachránit jeden jediný život…“

                  50 lidí ročně z 742 500 000 JE (statisticky vzato) marginalita, v porovnání s čímkoliv jiným (rakovina, dopravní nehody, pracovní nehody, whatever…).

                  1. Ono nejde ani tak o počty mrtvol, ty budou vždy relativně malé. Ale ve velké míře, a to značně a nevratně, půjde o velkou změnu komfortu života. Už se prostě nebudeš jen tak volně procházet v libovolnou denní a noční hodinu kdekoliv ve svém domově (v krajině, ve své zemi). A už vůbec nebudeš ven pouštět po setmění děti, o ženu se budeš bát také. Pro děti na večerní kroužky nebo na jejich čaje s kamarády budeš jezdit autem, vyzvedávati je …. a to neustále a už nafurt. Jde o velké omezení. Mimoto nebudeš mít nikdy klid, budeš žít v permanentním stresu a strachu … A do toho kamery, špiclování, cenzura veřejného projevu atd. Všudypřítomná lež a pokrytectví …

                    1. h72 23.12.2016 v 13:06 – Všudypřítomná lež a pokrytectví.

                      Mezi megatunami tzv. názorů, pouze tato odpověď je správná.

                  2. Pokud Vám nesejde na 50-ti lidech ročně, potom už Vám může být ukradený ten jeden člověk za dva roky, když se Mařenka netrefí do Ahmeda a trefí vedle stojícího civilistu, to je řádově větší marginalita.

                    Tím jsme dokázali, že nemáte nic proti tomu, aby se civilové bránili teroristům se zbraní v ruce :-)

                    1. :D není nic lepšího, než když si nevidí do huby a sežere je jejich vlastní argumentace :D

                    2. Problém bude spíš v tom že si proti cool blondýnkám s pistolí připadá nějakej méněcenej, a už by nebyl ten frajer s placatou čepicí od dopraváků co všechny ochrání jelikož i po deseti letech střeleckýno tréniku trefí akorát autem domů.

                    3. A kde je řečeno, že by to byl 1 člověk za dva roky ?

                      Líbí se mi, jak zdejší osazenstvo umí otáčet podle toho, jak zrovna potřebuje :-)

                    4. Žádné otáčení nenastalo, z Vašich domněnek vyplynulo, že považujete 50 mrtvých civilů ročně za menší problém, než počet potenciálně usmrcených civilů Mařenkami co minou Ahmedy. Zkušenosti ze zemí s hojně ozbrojeným civilním obyvatelstvem nic takového nenaznačují a jsou skutečně na úrovni méně než 1 člověk ročně.

                      Dočkáme se tedy přesné kvantifikace od Vás ?

                  3. ad: Nějak se mi při čtení vašeho příspěvku dere do hlavy ona krásná eurosocialistická myšlenka “i kdyby to mělo zachránit jeden jediný život…”

                    Adame, to není vůbec žádná eurosocialistická myšlenka. To je prostě a jenom myšlenka lidská, prachobyčejný projev lidství a lidskosti, člověčenství jako takového vůbec. Je to současně svého druhu princip. Princip, který když člověk opustí, stane se z něj zvíře a idiot, který (s)končí u „statisticky vzato“.

                    1. Ja myslim, ze uz klidne muzete zvolnit. Ten Vas vysadni flek mezi mistnimi exoty si ted uz jiste nikdo nedovoli zpochybnovat.

                  4. ad: 50 lidí ročně z 742 500 000 JE (statisticky vzato) marginalita, v porovnání s čímkoliv jiným (rakovina, dopravní nehody, pracovní nehody, whatever…).

                    Mluvte, až budete mezi těmi „50ti lidmi ročně“. Rozumějte: na vlastní kůži, až po uši, neboli in natura. Do tý doby, jsou to jen žvásty a kecy.

                  5. A teď k tomu připočtěte stovky a tisíce živých, jen díky tomu, že byl plán překazen, což se momentálně v Evropě děje s cca týdenní pravidelností. Čím více muslimů, tím více to zde bude vypadat jako v Izraeli, a tam se zbraně osvědčili.

              3. Kdyby ridic tu bouchacku mel, pak by se ten kamion ani nerozjel. Easy.

                1. a strávil by zbytek života v kriminále za rasově motivovanou vraždu a nelegální držení zbraně…

                  1. Ale prd. Byl dorezanej jak prase na porazku a navic to byl Polak, takze Nemci by to neututlali (i kdyz Tusk je taky svine). A i kdyby cokoli, tak je lepsi si par let sednout nez navzdy lehnout. Vrazda by to nebyla ani omylem, spis nejaka forma zabiti.

                    1. Jasně, já jen použil určitou formu nadsázky. Ale v zásadě jde o to, že by byl postavený do stejné situace jako člověk, který proti pachateli vytáhnuvšímu „pouhý“ nůž použije pistoli. Soud zpravidla vůbec nechápe, že určitou šanci ubránit se holýma rukama proti noži v rukou silně motivovaného pachatele má možná tak výsadkář v činné službě, takže to postaví jako zcela zjevně nepřiměřenou obranu. A co ta pistole, na území Německa nelegální až běda, nabitá, natažená, volně položená na sedadle spolujezdce a jen přikrytá novinami (protože jinak by neměl šanci ji vůbec použít)? Kdo ví, co ten Polák chystal a co se mu hrdinný Evropan Anis Amri s nasazením vlastního života pokusil překazit… Výstřel by padl před teroristickým činem a politická objednávka by v nejlepším případě zněla tak, že zastřelil zloděje, který mu chtěl ukrást kamión, místo toho aby zavolal německou policii.

                    2. To vsechno je samozrejme mozne a vysoce pravdepodobne. Ale pro nej porad lepsi, nez je to ted. Udelala se sbirka „pro hrdinu, co do posledni chvile strhaval volant“ a nakonec se ukazalo, ze hrdina byl uz nejmene hodinu pred surfovanim po trzisti bud studenej, nebo aspon ve fazi klinicke smrti.

                      Ja jsem uz parkrat pri ceste do zahranici nelegalne vezl nelegalni zbran a udelal bych to zase.

              4. Možná to bude pro někoho překvapení ale vůbec není třeba zastřelit nákladák uplně stačí pomocí 80J zastřelit řidiče. Na 25m se 100% trefí kde kdo a na 50m to matláci nejpozději třetim výstřelem daj taky. Stačí deset lidí a je pokrytej celej Václavák. Kdyby ten čmoud nehavaroval když se pral s bezbranym polákem možná by tam jezdil dokola ještě dneska.

              5. Skoda, ze jste sem nechodil pred takovymi 10 lety. To by vam zdejsi osazenstvo vysvetlilo, ze se svym „sdravym rosumem a mocnymi sbranemi v kapse“ (c), dokazi zaridit uplne vsechno…

          2. Cool blondýna se ke zbrani nedostane už dnes. Sice dneska chodí na zkoušky spousta lidí co mají strach z teroristů, ale většina takových od zkoušek vyletí. Nárůst neúspěšných žadatelů o ZP je v poslední době enormní.

            Námitka, že Ahmed má automat a balistickou ochranu, takže nemá cenu si pořizovat osobní zbraň, není projevem zdravého rozumu.

          3. Podívej se na záběry z Francie jak ti zmrdi popravujou akáčkama civilisty. Prostě příjdou na metr pušku k hlavě a prásk příjdou k druhýmu a prásk atd atd. A ted mi řekni jak by se do nich blondýna s lugerem nemohla trefit nebo by udělala větší škodu než kdyby spořádaně seděla a čekala až příjde na řadu. A kdyby blondýna někoho v davu trefila tak 7,62×39 ani luger nemaj takovou ranivost aby krom popravování byla co rána to mrtvej, zdravotníci by si postřelený normálně přebrali a za čtrnáct dní by většina byla jak rybička.

            1. … A kdyby blondýna někoho v davu trefila tak 7,62×39 ani luger nemaj takovou ranivost aby krom popravování byla co rána to mrtvej…

              to je dost sporne, kdyby nekdo systematicky strilel do davu starym poctivym AKckem ve stare poctive 7,62×39 z metrove vzdalenosti, tak jednou ranou to sacuju na prumerne 5 mrtvych, protoze ctyrma lidma by to proletelo na druhou stranu, v patem by se to teprve zastavilo a nehlede na zavaznost zraneni by je ostatni v panice uslapali.
              Ponasob si to kapacitou zasobniku 30 ran a nez budes poprve prebijet, tak na namesti je kupa 150 mrtvol + nepocitam ty, kteri se uslapou, aniz bys je vubec trefil.
              Toto je realita. Tak se chova slunickovy dav , kdyz narazi na aktivniho strelce.

              1. Praxe to nepotvrzuje a i proto čmoudi na tržištích preferují výbušniny, byť sehnat AKčko je mnohem jednodušší a levnější než umíchat desítky kilo trhaviny a narvat tím auto.

              2. Neverim ani tomu, ze by to skore bylo 1rana = 1mrtvej. Pokud by ten cmoud chtel opravdu spachat masakr strelnou zbrani, mohl by pouzit treba samonabijeci brokovnici a 6-8mm broky.

              3. Samozrejme, ze pri strelbe zblizka do davu razi 7,62×54 by byla statistika 1 vystrel minimalne jeden mrtvy. To neni jako Breivik nebo strelec v Orlandu, kde byly pouzity klony AR15 (resp SIG MCX) strilejici 5,56 x45 s prubojnosti nula nula nic. AR15 ani SIG MCX nejsou vubec zbrane na zrakveni davu, presto s tim mel v Orlandu celkem uspech, dany spise tim, ze to bylo v uzavrenem tmavem prostoru, nez cimkoliv jinym.
                IMHO, proc teroristi pouzivaji spise vybusniny, zaprve umichat domorobo dodavkovou bombu z hnojiva umi kazdy debil (koneckoncu ani Breivik nebyl zadny lumen), zadruhe to dava vice casu na utek a zatreti to nevyzaduje takovou odvahu, jako postavit se pred dav a prat to do neho systematicky zblizka, pritom hlidat kapacitu zasobniku a nacasovat si prebijeni s ohledem na pripadny protiutok. Na tohle by museli mit slavni atentatnici aspon trochu kuraze, coz ti arabaci nemaji ani omylem, vsecko to jsou zbabelci k pohledani a nulovou streleckou technikou. Ti umi akorat tak posilat svoje nactilete deti s bombou v ruksaku anebo rvat allahu nazdar a palit na imaginarniho nepritele nekde na horizontu v rozmezi plus minus tricet stupnu. Casty to obrazek z tzv „valecnych zon“.

                1. re: zrg1 28.12.2016 v 12:27

                  5,56 x 45 nemá při střelbě zblízka do davu průbojnost 0,0nic, střela z takového náboje celkem bez problémů prostřelí člověka (míněno sagitálně) – pořád se bavíme o tom, že střílíme na blízko. Na blízko (nízké desítky metrů) probije člověka i většina pistolových nábojů (resp. jejich střely) s celopláštěm.

                  Na druhou stranu má 5,56 x 45 pochopitelně podstatně menší průbbojnost oproti 7,62 x 54, konečně je to náboj pro karabinu oproti klasickému puškovému (či kulometnému) náboji a následky by zjevně byly v davu horší.

                  Je třeba také brát v úvahu, že na blízko má 5,56 x 45 vysokou ranivost, spočívající jak ve vysoké rychlosti (ale tou se 7,62 x 54 mm až tak neliší) tak v nízké stabilitě střely, která předává více energie a hlavně jí předává rychleji. Teď jsem to srovnání nenašel, ale tyto lehké střely (spolu s 5,54 x 39 mm) vytvářely dočasné dutiny po kratší dráze průniku bal. želatinou, protože se rychleji převracely. U obou nábojů by mě nepřekvapilo, kdyby měly u druhých zasažených stejné nebo i horší následky než u prvních (zejména pokud by u prvních prošla střela někkou tkání a nezasáhla žádný orgán, naplněný vodou, krví, atd. a zachovala si velkou část rychlosti).

                  Na větší vzdálenosti (stovky metrů) bych řekl, že účinky 7,62 x 54 budou podstatně horší než u 5,56 x 45, na blízko si tím zdaleka nejsem jist.

                  Ale ani u jednoho z nábojů bych si netroufnul tvrdit, že nutně v davu někoho zabije (pokud bude lékařská pomoc na místě řekněme v řádu nízkých desítek minut a v takovém množství, aby v této době byli těžce zranění odsouváni k dalšímu ošetření).

                2. Pár útoků kalachem v davu spáchanejch bylo a obvykle se to nedalo srovnávat ani s dynamitovou vestičkou, proto od toho upustili. Druhá věc samozřejmě je když naběhnou do nákupáku, zabezpečí východy a pak popravují jednoho po druhým.

                3. Dneska sehnat amonny ledek bez vapence uz je pomalu vetsi orisek, nez ten Kalach.

      4. Já zas nechápu tu neuvěřitelnou tupost průměrného českého vohnouta – PaCh vyhlásí jakoby „zbraňovou amnestii“ a blbá tupá vovce jde a odevzdá jim například plně funkční pistoli, revolver, samopal.
        Přitom vidí ve všech médiích, i v tom blbým Blesku co kupuje, co se všecko ve světě děje a že je tím pádem dobrý mít se v kritické době případně čím bránit. Toto opravdu nechápu.
        Umím pochopit starou paní, které umřel manžel, po něm v garáži či na půdě zůstal pečlivě ošetřený a uložený kvér z války. Nechce s tím nic mít, bojí se toho a tak první, co tu hloupou vyděšenou bábu napadne, je vlézt s tím k policajtům. Místo toho, aby se poradila třeba s rodinou, známým, sousedem – to ne, bába leze a ještě těm zmrdům nechá jméno a rodné číslo – „víte paní, to kdyby něco, ale určitě nic“.
        Já osobně svou starou blbou palicí už nepobírám tu zoufalou snahu Systému totálně odzbrojit veřejnost.
        Když se notabene co měsíc i častěji ukazuje, že jako zbraň se dá použít téměř cokoli.
        Ostatně Systému, ještě tomu starému, to názorně předvedla Olga Hepnarová. A to tenkrát byl režim tuhej jak týden stará veka, lidi šmírovaní na každém kroku, buzerovaní, zavíraní za pičoviny – moc dobře tu dobu pamatuju.
        A holka si ve veřejné půjčovně půjčí erenu a zabije s ní ještě celkem málo, jenom osm lidí..Pamatuju si i tenhle třiasedmdesátý, vyšlo to jako malá zmínka v Černé kronice SS až myslím na třetí den a nijak dál tomu nedělali publicitu. Pak se myslím za rok objevila zprávička o soudu s ní a pak až zase kratičká zprávička o popravě.
        V Berlíně to předvedl čmoud ještě v celkem malém a nevinném provedení, tak o trochu větším, než OH co do přibližných počtů mrtvých a skutečně raněných.
        Jak velký by byl problém podobný kamion naložit výbušninami a trhavinami všeho druhu a napálit s tím přímo do policejního prezidia? Nějaký člověk, který vinou Systému už vážně nemá co ztratit?

        1. V klidu. Takovou kravu mam i v rodine. Zemrel jeden pribuzny, ktery byl velky fanda do zbrani a ta kunda nelenila a hned druhej den utikala na fizlarnu bonznout, ze doma jsou zbrane a at si to odvezou. No do nebe volajici kunda. Jeji manzel se 100ne obracel v hrobe, ve kterym jeste ni nebyl. Samozrejme, ze mel doma i cernousky a kdeco. Nikdy s tim zadnej pruser neudelal, inteligentni a zodpovedny clovek.

          1. Příbuzný může být rád, že ho nenapráskala ještě za života. Žena je tvor proradný, zbabělý a podlý.
            Pěkně se vám sbíhaly sliny na tu jeho sbírku, že jo? :D
            To mě by se asi taky sbíhaly. Navíc za chvíli bude mít černoušek hodnotu ve zlatě, jak to tak vypadá. Jen letos byl nárůst cen historických zbraní bez ZP o 100%.

        2. když vona ta černota má ten problém, že je mnohem větší riziko ji nosit, než že vás někdo přepadne. Nít černej kvér domu za trámem je jaksi z hlediska nutné obrany k hovnu a nosit ho každodenně je zase poukázka na flastr za nedovolené obrojování. A včíl mudruj.

          1. Mam za to ze cernota nie je na kazdodenne nosenie ale zaloha pre pripad ze fekalie zasiahnu cirkulator vzduchu.

            1. Souhlasím, ale zároveň si uvědomuji ten problém — nemáte třeba náhodou patnáctiletou dceru? Taková by měla nosit nějaký browning na sebeobranu. U nás nesmí. Myslím, že u Vás také ne, nebo se pletu?

              A tak dále, podobných případů je ukrutná spousta.

              Suma sumárum, je třeba se soustředit na jediné — je bezpodmínečně nutné zrušit tu svinskou náckovskou registraci!!!

              1. U nas je to podstatne horsie. Nosit nemoze vobez nikto a akosi to ani nie je zvykom.
                Na druhej strane, pokus o zalozenie federalneho registra zbrani skrachoval po minuti cca 1.2 mld CAD, takze nikto nevie kolko je vlastne medzi ludmi zbrani. Ich pocet sa len odhaduje a je niekde medzi 2 az 22 milionmi.

                1. Zde to, bohužel, také není moc zvykem — a to je průser.

                  Protože aktuální risiko zdaleka není hlavní příčinou, proč nosit: nosit by měl pokud jen trochu možno každý z důvodů mnohonásobně důležitějších!

                  1. Docela pekne to popisuji v poslednim bulletinu LEXu, pri navsteve u Svycara. Co je tam zcela fpohode (kulomet i s pasem doma v obvyaku), je naprosto nemyslitelne tamtez (noseni cehokoli venku).

                    Myslim si, ze je lepsi, ze jsme vybojovali noseni venku, nez lesteni kulometu doma. V tomto smeru jsme na tom velmi dobre a snad to tak zustanee co nejdele.

          2. Přesně tak.
            Ten černý kvér, dobře ošetřený a uložený za trámem je skutečně záloha na horší časy, které – jak nám historie ukazuje – mohou přijít v 21.století skoro ze dne na den a bez předchozích příznaků a varování, jako to bývalo dříve. Že se schyluje k maléru, bylo například v 30.letech jasné dlouho dopředu, Maďarům v šestapadesátém také muselo být jasné dlouho předem, že to nemůže skončit dobře. Ale také díky „černotám“, co měli Maďaři doma poschovávané ještě od války, se jim tehda podařilo zlikvidovat nemálo těch nejhorších sviňáků, doslova militantních bolševiků s rukama od krve, takových našich Urválků a jim podobných. Konopného špagátu, v závěru už i elektrokabelu na ně tehda vypotřebovali taky dost, aby je pro výstrahu mohli rozvěsit po kandelábrech /ale všecko to bylo málo, bohužel/.
            Přesně, jak píše slovenský kolega – za trámem je to záloha.
            Ale černý kvér doma, šikovně po ruce, ale zase dobře schovaný z dosahu manželky a dětí, je také určitá, a ne zrovna malá JISTOTA.
            Zrovna v dnešní době, v těchto a příštích letech to může být jistota toho, že ti, co přišli vykrást Vaši malou, z doslechu prý bohatou a záběrem atraktivní firmičku nezabijí Vás, Vaši ženu a Vaše děti, když je načapáte s lupem, nebo při loupení. S holýma rukama toho moc nesvedete, když budou dva a třeba i beze zbraní.
            Zachráněné životy rodiny /čert vem majetek/ určitě stojí za podmínku za nedovolené ozbrojování.
            Na to už by dotyčný musel být opravdu hodně blbý, aby černý kvér nosil každodenně a všude. Takhle černoty nefungují.

            1. Uz jsem to tu kdysi psal.Kdyz jsem si po prevratu delal papiry na qer,tak cela podstata „kurzu“ spocivala v tom,ze jsme se sesli na strelnici,vystrileli nejake 7,65; nejake 9;brokovnici pohonili PETky po travniku,par vystrelu z malorajdy.Pak prisel nejaky pan, a ten nam nalil nastojaka do hlavy par nejakych forschriftu, co jako bychom meli a co jako ne.

              A tyto jeho pamatne vety se mi vryly navzdy do hlavy:“Proste, kdyz mi nekdo vleze do baraku a chce krast,tak nejprve svoji zbrani udelam dve tri diry do nej,pak zajdu pro dobre nakonzervovaneho sterilniho cernouska, udelam par der do zdi za mnou, vrazim mu to do ruky a zavolam policajty.Samozrejme musite chodit na strelnici,abyste umeli vopravdu strilet a netrefili nedej boze hajzla z peti metru tak akorat do nohy!“

              1. Míří se samozřejmě na (resp. mírně pod) střed těla — to už jsme rozebírali tisíckrát a jednou.

                Naproti tomu ve stressové situaci, kdy adrenalin kape z obočí, může přesnadno minout i velmi dobře trénovaný člověk. Tedy bych nebyl vůči těm, kdo grázla nezasáhnou přesně na hrot srdeční, až tak přísný — může se to stát každému z nás.

                Poznámka pro jistotu: současná forensní analýza, stokráte bohužel, v zásadě dokáže výše zmíněný scénář zpětně zjistit, přinejmenším pokud se jí účastní skuteční odborníci a jsou-li motivováni ke kvalitní práci, a není-li onen scénář mnohem promyšlenější; tak pozor. Tím samozřejmě vůbec nezpochybňuji jeho smysluplnost (naopak, je to v zásadě to nejrozumnější, co člověk může udělat); jen aby se na něj nespoléhalo příliš moc v nevhodné situaci.

                1. na take pripady by mala stacit airsoftova replika. samozrejme z bazaru, nie z obchodu (znaci sa obciansky).

                  Ono je ich tazke rozoznat voci realnej zbrani a toto do nutnej obrany uplne sadne. A kto ma cernouska, ostane mu na skutocne blbe casy.

                2. ocs 23.12.2016 v 0:28
                  Neumím si představit, jak by bylo lze zjistit zmíněný scénář. Pokud o tom víš něco víc, můžeš se podělit?
                  (Všiml sis, že jakkoli jsou otázky typu „jak někoho oddělat a sám to neodsrat“ nesporně zajímavé a praktické, Rady ptáka Loskutáka i Receptář prima nápadů je ostentativně ignorují?)

                  1. Nakolik jsem informován, lze celkem dost spolehlivě analýzou nějakých prachových reziduí rozlišit, zda ruka střílela, nebo zda do ní byla zbraň vsunuta až po výstřelu.

                    Na Okounu je na to speciální diskusní klub, myslím, že se jmenuje „Jak se zbavit mrtvoly“, nebo tak nějak :)

                    Přeji ty nejkrásnější Vánoce, pozdravuj a tak dále!

                    1. Díky, s tím se lze poměrně snadno vypořádat, ale na toho okouna přesto mrknu.

                      I já Tobě přeji hezké Vánoce, jakož i hojnost všeho, po čem toužíš, včetně co možná nejtrvanlivějších ilusí. A pozdravuj H.

                    2. Napodobne – vsem diskuterum bez vyjimky preju, at si uziji oslavu slunovratu (nebo vanoce, nebo saturnalie, jak komu libo), hlavne v okruhu svych nejblizsich a pratel.

      5. Naprostá většina držitelů umí se zbraní zacházet o několik řádů líp jak ozbrojené složky. Kdyby policie a armáda musela mít zbrojáky tak kvér uvidí jen třetina a z toho ještě polovina jen jako sběratelé.
        Jinak veselý storky:
        – na tréninku nechám kolovat pušku a jedinej policajt i po cca 2min jejího ohmatávání si pořád myslí že je to airsoft
        – rozšiřuju si zbroják o C a od zkoušek vyletí dva státní, měšták a ochranka z letiště.
        – příbuznej policajt se ptá co za ráži je ta puška co jsem si koupil, já řeknu „AK74 5,45×39, prostě ákáčko malorážka“ a on rozvede diskusi na téma proč si nekoupím opravdovou pušku třeba něco silnýho v 9mm luger.

        1. tak ono je to celkem pochopitelný. Ne každej je gun nut, co jsou pro něj zbraně životním hobby. Znám dost lidí, co zbraň mají, dovedou s ní zacházet, zbroják udělali, ale zbraně jako takový je prakticky vůbec nezajímají a vlastně o nich nic nevědí ani je to nezajímá mimo rámec zajištění bezproblémové funkčnosti jejich vlastního kvéru.
          To mi připomíná, jak jsme se kdysi bavili s pár veteránama RAF a kamarád, velký nadšenec do letadel začal z nějakého pilota páčit technické detaily Spitfiru aby se mu od předmětného stíhače dostalo odpovědi, že vůbec netuší jak se seřizuje motor u Spitfira a že ho opravdu neví čím vším se liší verze Mk II od Mk IV, jelikož on byl pilot jehož úkolem bylo lítat a technický detaily jeho stroje mu byly naprosto u prdele, protože na to měl pozemní personál.

          1. No, IV se lišila tím, že neměla zbraně, ale jen foťáky :-) A hlavně je to až zpětné označení, za aktivní služby se nepoužívalo :-)
            Ale je to tak, fanoušci často tahají z fligrů vzezření jednotlivých mašin, a oni často nejsou schopni říci ani jaký základní barvy konkrétní éro mělo, prostě to neřešili.

        2. Ono se staci podivat, co dostava RP a nasledne jezdi v aute. To je velmi podobne. Proste jsou to uzivatele. Vedi, kudy se do toho neco cpe a tusi, kudy to nekdy lita ven. Nic vic.

    2. Co se tyce zbrani, tak zabavne je, ze na gun ban tlaci nejvice Italie, kde se schyluje k obcanskym nepokojum (bodejt ne, kdyz lidem zabavuji nemovitosti pro priprchlence a do toho jim pada bankovni system).

      Jenom oprasili to, co vymysleli od 1.1.2017 v Kalifornii, tj. ban na vsecko, co pripomina Assault Rifle / delka pod 60 cm, velkokapacitni zasobniky, sklopna pazba, odvozenina od full auto a jedou s tim vesele vstric svetlym zitrkum.

      Samozrejme v cechach, kdy polovina registrovanych zbrani je tak nejak odvozenina od full auto anebo zbran s velkokapacitnimi zasobniky (rozumej nad 10 naboju) anebo aspon vypada, jako byvala vojenska zbran to je problem.

      Opravdu si myslite, ze polovina majitelu zbrani sklapne kramfleky a odevzda sve semiauto Sa58, skorpiony, glocky , UZI , AR15ky atd atd atd a budou odted mit jen dlouhe malorazky a zalamovaci brokovnice a kulovnice s hlavnemi ve svazku jak za praotce Řepy ? Tak to ha, ha, ha a jeste jednou Ha.

      1. Možná to tak zábavné není. Ono je dobré mít dav neprozbrojený, když se schyluje k průšvihu.

        1. Historie nás učí zajímavé věci. Například to, že když to jde fakt do sraček, tak lidi tak nějak se záhadně ozbrojí(doporučuji si přečíst historky z Jugoslávie, Argentiny – např. jak policisté měnili zbraně navíc za žrádlo atp.). Taky, že fakt velkej motivovanej dav dokáže přemoct sebelépe vyzbrojené lidi(např. památná scéna Black Hawk Down(IIRC 2 Medal of Honor)). A abych byl upřímný, tak pokud by proti mě měl stát velkej nasranej motivovanej dav – tak ho chci co nejvíc nasrat, aby smrt byla rychlá. A pokud mají palné zbraně, tak je ideální, aby je použili, protože být rozstřílen zní kurevsky líp, než být gay v Africe(začíná se mlácením, kopáním, pokračuje se nějakým tím řezáním, házením kamenů(od malých po opravdu velké šutry) a až je oběť dostatečně netečná a už jenom sténá, poleje se hořlavinou a zapálí). A to se bavíme o Africe, kde je kontrola zbraní záporná ,-) A to se nebavíme o tom, že motivovaný dav dokáže najít krásné zbraně i s omezeními, to by museli zakázat učebnice chemie a internety =)

          Odzbrojit lidi nikdy k ničemu nepomohlo… nenechme se mýlit historií ČR, my se tady jenom fackujeme.

          (BTW doporučuji videa z asijských demonstrací, odzbrojení občané hází po policistech třeba staré granáty)

          1. To, ze dav muze bojovat i bez strelnych palnych neznamena, ze verchuska preventivne lidi neodzbroji. Udela to, protoze tim ziskava dalsi malou vyhodu. A fura malych vyhod muze premoci i neozbrojeny dav. Vzdy se to tak v historii delalo, protoze to vetsinou fungovalo.

          2. No on ten dav v Mogu byl docela dobre vyzbrojen, navic dodrzoval peknou ruskou zvyklost, ze si bral zbrane od mrtvych kolegu.
            A Randy a Garry moc dobre vedeli do ceho jdou stejne jako jejich velitele.
            Duranta jsem onehdy videl osobne na besede, fajn chlapik co moc dobre vi, komu take vdeci za sve druhe narozeni. Tem dvema a disciplinovanemu veliteli somalske milice, ktery vedel, ze ma vetsi cenu zivy a zkrotil dav.
            A proti tomu davu to tehdy chtelo AC 130 gunship a nejaky napalm a pak par Abramsu a palebnou podporu z more.
            Jojo s omezenymi zdroji bez koordinace s kolegy se sem tam hura solo akce s podcenenou vyzbroji proti odhodlanemu take podcenovanemu protivnikovi nevyplati.
            A k ceskym davum jen tolik, na ty staci trochu houknout, prinejhorsim vodolecba a gumolecba, chybi ten fatalismus a odhodlani jit pres mrtvoly.
            Koneckoncu i za Masaryka se nejvic strilelo do odhodlanych davu Nemcu.
            At uz v roce 1919 nebo 1931…

        2. Nechci být neuctivý.
          Cosi, jako ohlédnutí přes rameno do historie našeho národa – asi tak 70 let nazpět – mi pokládá těžko zodpověditelnou otázku : Co by to asi muselo být, aby se jakýmkoli způsobem zorganizoval a na ulici dal dohromady DAV opravdu hodně nasraných Čechů, schopných v daném momentu s holýma rukama jít vybílit policejní služebnu.
          Pod pojmem „vybílit“ myslím vzít si /na svou obranu a ochranu proti dalšímu násilí ze strany státu/ všechny zbraně policistů, nikoli primárně policisty povraždit – to připadá v úvahu až při jejich odporu.
          Fakt mě nenapadá nic, co by při ohrožení naší společnosti, tedy všech občanů, motivovalo např. sto dospělých mužů sebrat se a jít udělat něco podobného.
          Nenapadá mě jako Čecha, co dobře zná svůj národ, dokonce ani žádná jakoby „mírová“ možnost, jak by se třeba mohl dát dohromady např. podobný počet velmi nasraných, vystresovaných a přitom neozbrojených Čechů a jít útokem do sejfů bank, které na příkaz vlády zmrazily-zabavily-devalvovaly jejich vklady, vzít si zpět jejich peníze.
          Jako Čechovi mi prostě něco podobného připadá naprosto nemyslitelné ani v předvečer skutečné války.
          V Řecku podobné pokusy byly, mainstreamová média pochopitelně o takových incidentech neinformovala, ale je poměrně dobře zmapováno, jak se v tomto hraničním případě zachovala státní moc.
          V kontextu toho, nakolik jsou Řekové celkem horkokrevný a vznětlivý národ, mi možnost podobné akce v ČR připadá naprosto vyloučená.

          1. No… do jisté míry ano, pravdu máte; ale nebyl bych až tak moc nevstřícný vůči Čechům. Co třeba takové plzeňské povstání? Jistě, bylo potlačeno (bohužel) — ale nebylo zanedbatelné. Jen se o něm dnes moc neví… stejně jako o spoustě jiných věcí…

            1. Ale ví se o něm. Ostatně jedna z mých plzeňských tet se do toho přimotala, víceméně náhodou. No pak měla možnost koukat tři roky na Plzeň krzevá mříže borského kriminálu. Pro mladou holku „zkušenost“ k nezaplacení.

            2. bohužel, Plzeňské povstání bylo zanedbatelné. Jednak to byl jen takovej větší Palachův týden, ale hlavně bylo naprosto k ničemu, pokud teda pomineme utužení komunistické moci na Plzeňsku, což ale podle všecho nebylo cílem. Pár desítek či stovek lidí skončilo v kriminále, pár tisíc jich dostalo vyhazov a kádrový posudky akorát tak k lopatě, ale nic se nezměnilo.

  5. Pokud je pravda co se píše na iDěsu, “ Německé zákony v současnosti neumožňují zjišťovat z DNA etnický původ pachatele. Kriminalisté mohou získat informace pouze o pohlaví a případně v porovnání s jinými dostupnými vzorky o identitě. Zjištění dalších vlastností, jakými jsou barva očí, vlasů či kůže, zákon zakazuje.“
    Zdroj: http://zpravy.idnes.cz/nemecko-pretzell-policie-prosetrovani-twitter-f5o-/zahranicni.aspx?c=A161221_164226_zahranicni_bur#utm_source=rss&utm_medium=feed&utm_campaign=zpravodaj&utm_content=main

    tak jsou němci ještě víc v prdeli než si myslí.

  6. Po čase zase něco, co se dá číst – jako epitaf téměř dokonalé. Jen mi poněkud uniká smysl toho propletence falešného multikulturalismu a terorismu. Jak moc souvisí Andělčina Wilkommenspolitik s výběrem cílů a prostředků terorismu? Jakože kdyby to Frau Merkel řídila jinak, uhodilo by jinde/jinak? Snad mi prominete špetku černého humoru, ale možná lze naopak tvrdit, že Wilkommenskultur je ideální prevencí islamistického terorismu, protože jestli to takhle půjde v Evropě dál, budou mít za pár let moslemíni strach, že práskají převážně do svých.

    1. Když se podíváte na vztah šíité a sunnité, tak zjistíte, že práskat v podstatě do vlastních jim nedělá nejmenší potíže. A konečně, nemusí jít ani o rozdílné větve islámu. Můžete být sunnita, kterému se zkrátka jen něco nelíbí a oddělají vás vlastní bez mrknutí oka.

    2. jasně, budou mít strach práskat do svých, tos pobavil :-D v sýrii, íránu, pákistánu a kdovíjakým dalším stánu práskají do cizích :-D

      1. Sporný bod, jak sami vidíte, bude v definici těch „svých“. Když jeden není ten echt árij… eh, muslimský etalon, tak jest práskání nejen dovoleno, ale i žádoucí. Asi se budou muset zastřelovat někam k betlému – tam tolik svých snad nebude.

    3. Si děláte prdel? Máte dojem, že to je pro ně nějakej problém? Dyť víc než nevěřících už pobili jenom sami mezi sebou. To sou paka zmrzlý mentalitou povětšinou ve středověku a vraždí v podstatě všechno bez rozdílu. Však není nic jednoduššího než prohlásit, že to stejně nebyli praví slimáci a tak je to v pořádku. A pokud byli, tak se přidaj k těm milionům co sdílen těch 72 a je to taky v pořádku, určitě jim to nemůže vadit.

      1. „Si děláte prdel?“ – díky, zatím jste první, komu to došlo, i když jsem to jasně napsal :-)
        „že to stejně nebyli praví slimáci“ / „Když jeden není ten echt árij… eh, muslimský etalon, tak jest práskání nejen dovoleno, ale i žádoucí.“

        1. No to sem viděl až potom…

  7. Priznam se, ze me clanek docela zklamal. Jako chapu, ze byl psany dost narychlo a autor jiste cele dny nesedi u netu a nezjistuje si informace, no uprimne receno – takovychto clanku uz tu bylo 100 a vlastne se v nich objevuji stale stejna slova, vety, myslenky – nic zajimaveho.
    Presto v tomto pripade existuje EXTREMNE zajimava informace, ktera ukazuje na neco uplne jineho,nez ze Merkelova je krava (coz sice je, ale to ona je tak jako tak, to nema moc cenu resit).
    Totiz: Ten, kdoz provedl urok nakladakem, byl pred casem (pokud si pamatuji, je to 7 let) zavreny v Italii za to, ze vypalil skolku. Nevim, kolik dostal, no predpokladejme par let, kdyz se nyni objevil v Nemecku a opet utocil. A ted to zacne byt zajimave – v Nemecku VEDELI, co to je za cloveka. Dokonce i TAJNE SLUZBY VEDELY, co to je za cloveka a dokonce ho vsichni svorne chteli vyhostit. Takze to nebylo tak, ze nejaky neznamy idiot zabil par lidi – zabil je clovek, ktereho sledovaly tajne sluzby (!!! kurva jak ho teda sledovali, kdyz tohle dokazal???!!!) a chteli ho vyhostit.
    A ted prijde pointa, u ktere jsem nevedel, jestli se mam smat, nebo brecet – zjistilo se, ze dotycny ma nekolik ruznych pasu z nekolika ruznych zemi, a tak urednik, co to rozhodoval, NEVEDEL KAM ho ma vyhostit a tak ho radsi nevyhostil vubec. Jako mozna za to muze Merkelova, ze tam maj takhle dementni uredniky…ale…..
    Predstavme si tu situaci: Urednik ma pred sebou cloveka, ktery v minulosti zapalil skolku, byl za to zavrenej, v Nemecku je ilegalne, tajne sluzby vedi, ze je nebezpecnej a neco chysta, urednik tohle vsechno VI…Kouka na nej, kouka na 5 pasu, co ma na stole a drbe si hlavu: Sakra, mam ho vyhostit do Egypta, nebo do Zimbabwe? To je strasne tezke, preci to nemohu pokazit, takze se neda nic delat, dokud nezjistim, ktery pas je pravy, tak holt tady pana necham byt, abych mu nahodou nejak neublizil vyhostenim do spatne zeme….

    TOHLE mi prijde jako absolutni vrchol demence. To je jako kdyby soudce odsoudil nejakeho vraha do vezeni na dozivoti, ale nemohl se rozhodnout, do jake basy ho posle, takze ho zatim necha venku behat na svobode, nez si to rozmysli….
    Imho proste „zakon je zakon“, ten se musi dodrzovat, rozkaz znel jasne, vyhostit pouze do zeme jeho puvodu, pokud se neda urcit, vyhostit se neda…A dementni urednik proste jen plni zakon…

    1. Wilkommenskultur je mnohamiliardovy business,takze na nejake collateral damages kali nemecka doga. Udela se okolo toho povinny tanecek a za tyden ta doga uz ani nestekne.

      Tecou do toho stovky miliard od zradla, pres obleceni, stavby, podpory, programy,… to je xeft z hnedym masem jako krava. A navic zcela legalni a za podpory ozbrojenych slozek. Sen!

      1. Coz o to, ale obavam se, ten urednik, co rozhodoval o vyhosteni tohoto konkretniho cloveka „to myslel uprimne“. On opravdu imho nebyl zasazeny tim, ze by mel neco z tech penez, co v tom tecou. Predstavuji si to tak, ze to byl skutecne „uprimne poctivy“ urednik, ktery proste nechtel udelat chybu pri vyhostovani, a tak radsi nechal vraha behat na svobode.

        1. Ten ourada „jen delal svoji praci“. Tedy se moc nesral do imigranta, ktery ma v Germanii zelenou.

          To je, jekobys chtel, aby urednik na Gestapu resil, jestli Lojza Voprcalek ma nebo nema byt zastrelen, protoze v papirech je bordel. No tax Franta postavi ke zdi, aspon nebude pruser.

          Ten system neudelal chybu. Ten system takto funguje.

          1. Jsem absolutne presvedcen, ze takto to neni. Ten urednik vubec nema instrukce, ze „imigrant ma zelenou“. Takhle to nefunguje – tohle se deje na nejake nejvyssi urovni, ale na urovni uredniku je to ciste „budu to delat presne tak, jak je to spravne a nedostanu se do nejakeho problemu tim, ze bych snad vyvinul nejakou vlastni iniciativu a ono by se to ukazalo jako chyba“.
            Urednik tedy neni motivovany tim, ze na imigranty ma jit jinak , nez na ostatni – on je motivovany tim, ze se musi chovat PRESNE podle predpisu. Takze radsi pusti vraha, nez aby riskoval, ze mu zkrivi vlasek na hlave jinak, nez mu umoznuje predpis.
            Coz je na tom to uplne nejbizarneji, imho. Proste pred urednikem sedi potencialni vrah a tento ho radsi pusti, protoze si neni uplne jisty, jestli ho ma poslat tim a nebo druhym vlakem …

            1. anebo https://www.novinky.cz/zahranicni/evropa/424424-k-masakru-v-berline-nemuselo-dojit-stacilo-aby-tunisane-driv-poslali-pas.html
              Clovek nevi, jestli se smat, nebo brecet..sice vsechno vime, ale protoze nemame papir…

            2. Imigrant ma zelenou, ale ne zcela. Napriklad si nemusi platit zadne pojisteni, to udela rissky danovy poplatnik za nej. Kdyz se neco semele, tak na imigranta je pohlizeno jinak, nez na risskeho danoveho poplatnika, protoze oficialni politika vlady je „willkommenskultur“ a tedy neni zadouci, aby nekde prosakovaly informace, ktere by mohly vzbuzovat nejake protioficialni nalady.

              Je to uplne stejny model, jako u nas s cikanama. Kazda urednice rekne, ze s cikanem naklada stejne, jako s bilym. Ve finale ale praxe ukazuje, ze to neni zcela pravda. Cikan si vzdy vsechno vyrve a urednice mu radeji uhne, nez s debilem ztracet cas a jeste riskovat, ze ji nekde za rohem da po tlame.

              Chyba ale neni v prepazkovem ouradovi. Ja na jeho miste bych delal zcela totez. Chyba je v systemu, ktery toto ridi shora.

              1. No..Něco malo cikanu jsem potkal na vazbe / v base. Ver mi, ze u soudu se cikanum meri zcela stejne, jako „bilejm“. A tohle je podobnej pripad – tohle nebyl pripad, kdy nejakej uprchlik chce davky. Tohle byl priklad „my vime, ze je to zhar, ze tu pravdepodobne chce delat teroristicke ciny a ze je to proste strasne nebezpecnej clovek – ale nemame papiry, takze ho holt pustime, protoze papiry jsou nejdulezitejsi“.
                Pripomina mi to OCeho historku o STK a o tom, jak je nejdulezitejsi VIN a jestli tomu nahodou neupadne kolo, to je uz docela fuk – no musej predevsim SEDET PAPIRY. Rozkaz znel jasne…

                1. Soud si asi prvoplanove nemuze dovolit zohlednovat barvu mozku. Ale uz jsem parkrat videl na pracaku (u nas je to jedna bouda s dopravkou), ze prisli cikani neco resit, pro jistotu vzali i pul rodiny a v tu ranu sli do oficiny, protoze na chodbe delali bordel a o to nikdo nestal.

                  Moje zena delala leta v bance a rikala mi, ze specialne cikani meli zmakle ruzne fligny, jak se chovat v bance. Jednak prachy povetsinou vybirala zenska, ale hned pred bankou je davala chlapovi a kdyz sla dovnitr, tak s hromadou deti, delala curbes a fofrem se ji chteli zbavit, protoze jim utikali klienti, kterym by treba jinak vnutili nejake produkty. Cili snaha byla vyhovet ihned, ledva cikan prosel dverma.

                  Jasne, ze s Germanama si nedelam iluze, ze jak nebyl spravnej Stempel, tak nejel vlak. Sice jejich urednici jsou vyrazne mensi curaci, nez ti nasi (mnohaleta zkusenost z ruznych uradu), ale presto se nepouziva logika, alebrz glejt.

                  Ja mel na mysli hlavne fakt, ze kdyz u nas nejaka urednice vyrazi dvere s cikanem, tak ten si fofrem frci stezovat na dyskrymynaciju a v tu ranu jde urednice na koberecek vysvetlovat.

                  Predpokladam (na zaklade treba rok starych zkusenosti z realnych priznani germanskych policajtu), ze podobne si ourada nelajzne buzerovat slimaka za bordel v papirech, protoze by se mohl dostat k nadrizenemu a tam vysvetlovat, ze fakt neni xenofob. Ale netvrdim, ze to bylo to hlavni, proc se vec zasekla. To hlavni zrejme byla neschopnost vyresit nestandardni problem.

          2. Lojza je krasna, ukazkova ovce. IMHO statni urada resi vyhosteni nejakeho cmouda stejnym zpusobem, jako vymaha pokutu sprdeli za parkovani. Treba vam prijde pokuta, ze hlidka MP zdokumentovala, ze stojite na svem soukromem pozemku a poslou vam obsilku, ze podle ustanoveni pragraf blablabla o PROVOZU NA VEREJNYCH KOMUNIKACICH!!!!!! blize nezjisteny ridic ZAVINIL a PREKROCIL a PROVINIL se a blablabla vy jako provozovatel jste ODPOVEDNY a zaplat petikilo zmrde.

            Ze se vas soukromy pozemek nepodrizuje provozu na verejnych komunikacich jim nedojde, ani kdyz je desetkrat poslete do prdele a date jim k tomu vyjadreni a odpor a jdete az do spravniho rizeni proti typicke pokute minimalne 2500 Kc.
            Kdyz clovek vidi tuto tupou arogantni statni masinerii prezvykovat, kdy ty kurvy bolsevicke neumi ani I a Y a patlaji tam paragrafy hlava nehlava, jak jim to zmrd a expert na dopravu Huml z CSSD umoznil, tak co si o tom asi tak ma myslet? Ze tihle nam pomahaji a chrani nas?

            A Lojza predpoklada, ze nedejboze sleduji nejake MORALNI cile a zabrany ?
            No ty vole.

            1. Bacha, pokud mas kus pozemku, ktery je treba soucasti namesti, tak na nem muze platit Zakon o pozemnich komunikacich. Protoze sam to tak nemam, tak to nemam nadrene, ale vzpominam si, ze jeden znamy resil, ze obec si udelala parkoviste i na nekolika metrech jeho pozemku pred domem (bydli na namesti a pozemek je jeho) a kdyz se soudil, tak verdiktem bylo, ze vyslovene neprojevil nesouhlas pri vystavbe, takze smolik. A nejednalo se o vydrzeni, on rval par tydnu po dokonceni stavby.

              Fakt nevim,jak to je, ale v pripade nekterych techto obecnich zaboru a stavbicek se snad i muze stat, ze ti tam lupnou silnici a good bye. Ale… detaily nevim.

    2. Je to pochopitelné, Merkelová je zdegenerovaná na první pohled a ostatní skopčáci minimálně na druhý.

    3. Já mám prostě jenom ten nepříjemný dojem, že v tomto případě ona pověstná německá důkladnost, smysl pro řád a pořádek, tradiční německá disciplinovanost a další vlastnosti typické pro Němce, tentokrát bohužel zafungovaly v naprostý neprospěch národa jako takového.
      Já se s německými úředníky ještě nesetkal, s německými policisty jsem už několik kontaktů měl. Když si to dám dohromady s tím, co mám možnost číst o Německu například tady u pana domácího, tak mi přijde, že už to jaksi není, co to bývalo /myslím tím výše uvedené vlastnosti, typické pro Němce/.
      Myslím si, že na tyto, pro Němce typické vlastnosti, mělo značně devastující vliv ono jakési, státní mocí nařízené povědomí strašlivé viny, několik vln nepovedené denacifikace obou zón vlivu Německa, víc, než sedmdesát let školství, silně poznamenaného nařízenou sebemrskačskou výchovou mládeže..

      1. (Snad vždy bez výjimky v historii tyto vlastnosti zafungovaly „v naprostý neprospěch národa jako takového“ — bylo tomu tak za dob Jeroma Klapky Jeroma; bylo tomu tak za toho bláznivého „českého kaprála“; bylo tomu tak v DDR, a je tomu tak dnes.)

  8. Ona ani neni nasraná, že se to stalo. Je nasraná,že by to mohlo negativně ovlivnit pohlížení na integraci. To jsem z těch nesmyslů pochopil já.

  9. Jako vždy, skvěle napsaný článek… Každopádně kritika, že Merkel a Sobotka neumí komunikovat sice chápu, ale nesouhlasím… ne s tím, že neumí komunikovat – s tím souhlasím – nesouhlasím, s tím, že je to problém.

    Kdyby Merkel a/nebo Sobotka uměli komunikovat dobře, bylo by to k něčemu? Ne – pořád by platilo, že se jedná o úplně zbytečné škodlivé existence, u nichž homo sapiens sapiens udělal zásadní chybu, že jim dovolit získat moc.

    Jak nedávno chcípl Fidel a Junker – předseda EU komise – naspal na Twitter, že je to byl „pro mnohé hrdina“ – a taky jsem četl názory, že prostě jen neumí komunikovat… Ne ne ne, tohle nežeru. Tohle odmítám.

    Člověk, co se postaví na náměstí a začne řvát, že miluje Hitlera a hajlovat není člověk, co „neumí komunikovat“, ale zkrátka člověk trpící velkou míru kokotismu.

    Stejně jako Junker, stejně jako Sobotka, stejně jako Merkel a další.

    Problémem nejsou hovna, co vypouští z pusy, ale ty kokotiny, co dělají.

    1. Souhlas, ale pochopte, ze Merkel a Sobotka a Junkers a spol. nejsou primarne kokoti, oni jsou PRODUKT spolecenske zakazky a spolecenska zakazka je UDRZET EKONOMIKU pro velke korporace a nadnarodni lobbisty aspon jeste chvili na zivu, za jakoukoliv cenu. I za cenu toho, ze vyhlasime valku nuklearni velmoci Rusku a vypalime si vlastni mesta, jen aby byli zamestnani hasici a policajti a mohlo se vesele zbrojit.

      Cely ten problem s imigraci do EU je jen dalsi ze „stimulu“ ekonomice, ne teda, aby nam priprchlenci vydelavali na duchody, jak tvrdila se vsi vaznosti slunicka, ale aby centralni banky natiskly penize, rozdaly je priprchlencum ve forme davek a nasledne si za ne mohli ti priprchlenci koupit u nadnarodnich korparen iPhony, znackove hadry a mohli je prosoustat v EU kompliant bordelech, kde maji na vysi EET a odvadeni dani. A tim dosahneme toho kyzeneho rustu HDP o 0,00001%, coz da mandat vladnoucim elitam zase dalsi 4 roky existovat.

      To , co Merkelova dela, je totez, jako bych si doma zapalil barak, abych dosahl lepsich ekonomickych ukazatelu domacnosti, protoze bude treba koupit novou pracku a lino a vymalovat a to se priznive odrazi na bilanci rodinneho rozpoctu.
      Oni si mysli, ze lidi jsou tak blbi, ze jim to nedojde a ze jim jen takovy mirny pozar v koupelne casem prestane vadit, ze si na to zvyknou a jeste si to budou pochvalovat, jaky to ma ozdravny efekt.

      Kdyz tak pozoruju Italii, kde Monte Paschi krachuje uz nekolik mesicu a za celou tu dobu az do jejiho oficialniho krachu vcera z ni stihlo vybrat ucty jen 11 procent klientu si rikam, ze ma vlastne Makrela pravdu. Lidi jsou tak blbi, ze si casem zvyknou pod slibem lepsich zitrku i na ten „mirny pozar v koupelne“. Dokud se z toho nestane pozar celeho baraku, pak jen elity switchnou sve loutky a misto Makrely nasadi Breivika a spol. Korparny ale vesele pojedou dal, jen omezi vyrobu iPhonu a prejdou na vyrobu neprustrelnych vest a plynovych masek.

      1. To je ale presne to,proc jsem skeptik na scenare „do konce roku se to posere“. Verchuska totiz neni blba a vari zabu pomalu.

        1. Veci jako „do konce roku se to musi podelat“ jsem si myslel uz nekdy v roce 2012 a ono nic. Moc mezinarodnich bankeru (=zidu) a jejich schopnost manipulovat meny a cele trhy je obrovska. Hodne videt je to i posledni mesic – po vyhre Trumpa trhy poskocily a bankeri z tohoto popichnuti dokazali vydojit maximum. Vsemocny dolar posiluje, ostatni meny oslabuji a poslusne loutky z jejich centralnich bank (vcetne CR) je umele oslabuji.

          Pan ZRG1 je pouze dalsi rade, ktery je podcenil, coz mu ale tezko mit za zle – dnes jsou na dennim poradku manipulace, ktere by byly pred rokem 2008 nepredstavitelne.

Komentáře jsou uzavřené.

D-FENS © 2017