Milion chvilek pro Bábu - zpět na článek

Počet komentářů: 338

  1. A k tomu fšemu, jako protipól stojí v posranecke snemovne demagogicky blok, se svými smutnymi figurami. Dokud nedojde k obměně, nebude Bába vyměněn.

    1. To je presne to, co mi v tomto D-Fensove vyslintavani-se chybi, ze totiz ANO neprislo na „dobre fungujici“ politickou scenu, ale naopak se etablovalo jako protipol hruzovlad ODS a TOP09, ktere brutalne zadluzily CR a udelaly z ni nesvepravnou kolonii. Ze je cele PR postaveno na vedome lzi a ANO se nechova o nic lepe, nez predchozi vlady ODS a TOP09 (s vydatnou pomoci KDU-CSL), je totiz jasne jen kriticky smyslejicim lidem. Proto je to dnes nejsilnejsi strana. ODS totiz vymyla mozky lidem tak, ze dnes uz jen hrstka nejinteligentnejsich lidi, je schopna vnimat realitu.

      1. Zase staří magoři pod novým nickem? No tak hlavně že vlády socdem, počínaje SPOZem a konče Sralbotkou, měly kdy přebytkovej rozpočet, trolol! Ty seš trapnej až to tříská tady těma plechovejma vratama.

  2. Bureše momentálně může odstavit od moci buď jenom vazební stíhání a nebo nějaké zdravotní potíže. Bohužel Bureš stále dokáže překvapit a posouvá hranice dál a dál, takže se obávám, že by byl schopný vládnout z JIPky, nebo vazby.

  3. A co kdyz jich dost prijde? Mam na vec podobny nazor, ale snad v patek vysel ve lzidnesu tak ohavny clanek od nejakeho vondrusky, ze jsem se silene nasral a na Letnou pujdu.

  4. 18%,kurva osmnáct procent voličů volilo NeBurešovu sebranku.

  5. Nikdy jsem Babiše nevolil a ani nehodlám, ale tak si říkám:
    Když už jsme v průseru, co je kurva lepší? ANOfert nebo digitální komunisti, kteří se přes ty demonstrace derou k moci?

    Vždy mně výpočet říká, že přece jenom ten Bába je přijatelnější. Časem odejde, ale pokud tam teď pustíme dredaře, jen tak se těch komoušů nezbavíme.

    1. Překvapuje mě, že tuto otázku si málokdo klade. Bureš je průser sám o sobě, ale ta pirátská verbež nejspíše brzy dokáže, že Bába byl ve fízlování, a nejen v něm, totální břídil. To, jak jim rostou preference, mě docela znepokojuje (velmi mírně řečeno). A to jsem si myslel, že mám pro strach uděláno.

      1. piráti jsou na stropě. to je ta vrtkavá hrstka převážně mladých městských intelektuálů (kteří někdy nejsou mladí, někdy městští, a někdy to nejsou intelektuálové). vystřídali postupně ODA, Topku, zelené, a teď holt piráty – a ti mají víc, protože vycucli mladé levičáky, kterým nejsou socani a komouši dost kůl (starým levičákům přišli socani málo tradiční a odešli k bábovi, a mladí komouši jsou vzácnost)

  6. Ono je to tím, že on Babiš nabízí to, čemu lidi rozumí a co chápou. Sice nabízí podfuk a šméčka, ale čitelný. Kdežto ten „demoblok“ nabízí něco, na čem se ani oni sami neshodnou, když jsem je poslouchal, tak jsem měl pocit, že tam někdo mele pantem na playback a zainteresovali Yolandu, náhodný generátor slov. Obojí je úplně špatně. A naprosto nejhorší je to, že TADY NENÍ REÁLNĚ nikdo, kdo by mohl aspirovat na pozici nové politické síly. Dnes by měl začít Klaus Mladší, tak se uvidí. Ale nevím nevím. A ještě jedna věc: Je zábavné poslouchat, jak „demoblok“ dává stopku referendům a koketuje s vylučováním určitých sociálních skupin od voleb. Protože prý v demokracii si lidé zvolili Hitlera, Gottwalda, Husáka a Babiše. Kdežto ta jejich demobloková demokracie bude jiná, lepší. Jak jsem psal v jednom ze svých minulých článků: Vždycky záleží na tom, kdo ten „LID“ má vlastně být. A ukončil bych to takto: Kdekdo mele a demonstruje za demokracii. Nikdo už dnes ale nedemonstruje za svobodu. To je v době křečovitě prezentovaného individualismu dost matoucí.

    1. Babiš je v politice úspěšný předvším kvůli téměř neomezeným fin.prostředkům určených na marketing, který se zaměřuje na populismus a lži. Líbivá hesla, která se jednoduchým lidem líbí, přestože nejdou splnit. Ze stejného důvodu je úspěšný i Pitomio a bude úspěšný i Klaus kh.
      Navíc číst články pana domácího o politice přestali mít smysl ve chvíli, kdy začal být politicky aktivní. Vůbec nechápu drzost protievropských politiků, že kandidují do Evropského parlamentu !!!

      1. No jo, v tom vám rozumím, že nechápete drzost těch různých Niedermayerů, Pospíšilů, Polčáků, Poců, Kolajů a Peksů kteří nás chtějí více přimknout k neomarxistické EU – tedy jsou proti Evropě svobodných národů.

        1. no pokud si do Evropského parlamentu volíme komouše a jinej protievropsky smýšlející xindl, pak není divu že to tak v EU vypadá

          1. Ehm, europarlament nemá prakticky žádné důležité pravomoci – jen mačkají čudlíky ANO – NE ke schválení návrhů spadlých shora (z Evropské komise).
            Jestli situaci v EU dáváte do souvislosti s (dvoutřetinovou) většinou volených zástupců (řádově stovky lidí) v europarlamentu, potom nevím proč skuhráte nad našimi 21 europoslanci (ať jsou z jakékoli strany).

            1. jakože schvalování není důležitá pravomoc?
              Jediný nad čím skuhrám je, že se někdo vymezuje vůči EU a pak sám do ní kandiduje. To je jako bych nadával na komouše a pak se stal jejím členem.

      2. Pan domácí formou článku napsal jen svůj názor na věc. Je to jeho web a je dobré si přečíst na úvodní straně pravidla.
        Každý má ty pravidla nějaká – stejně, jako se FB Suckerbergův, tak je tenhle web pana domácího, na kterém si klidně může vyzývat k atentátu na premiéra. Za to, co tu visí, je po všech stránkách odpovědnej on, ne my.

        1. Já názor domácího respektuju stejně jako názor kohokoliv jiného.
          Ale co říkám je, že do doby, když byl pan domácí ještě politicky „neaktivní“, tak články o politice měly nádech objetivity a byly uvěřitelnější.

    2. To proto, že Milion chvilek NEUSILUJE o prosazení jakéhokoli programu nebo výtah k moci – je to parta nespokojených studentů kteří se dohodli, že budou „nestraničtí“ a nebudou nikomu dělat tlačenku, jenom se chtějí vymezit proti Babišovi. Což je naprosto oprávněné legálně i eticky.

      Akorát že to byly i demošky proti Grossovi za jeho ukradených 5 mega… Po jehož rezignaci ovšem přišel „upgrade“ v podobě Paroubka.

      1. Taktak. Študentíci protestujte, nic proti. Ale když vidím tu svoloč, která začíná vykukovat, vypadá Babiš tak nějak… Nevolil jsem ho a volit nebudu, ale svých 30% dostal a měl by dostat své čtyři roky a ukázat, co umí.

        1. Babiš už 4 roky měl a vybarvil se naplno: masivní zneužívání zajišťováků, bonusy Berňákům za neoprávněně vyměřené exekuce, EET… Teď jede už druhou čtyřletku.

          Samozřejmě piráti jsou ultimátní zlo, a TOPka v koale se Zelenými ještě horší, to nepopírám. Zelení jsou bolševici dneška.

          Ale to není důvod zastávat se Babiše…

          1. Obávám se, že to začíná být podobná Sophiina volba jako poslední prezidentské volby. Zeman dělal hodně proto, aby si přemýšlivější voliče odradil, taky vyhrál daleko těsněji než poprvé, ale nakonec nezbylo, než mu to zase hodit.
            Přál bych si, aby to Klaus mladší ukočíroval.

            1. On vyhrál ve skutečnosti docela drtivě. Tedy v prvním kole, kde ještě lidi volili jednotlivé kandidáty. To druhé už bylo poznamenáno kavárenskou taktikou “všichni vypadnuvší kandidáti doporučují Drahoše”.

            2. Jenže volby do PSP nejsou prezidentské a tudíž člověk nevybírá mezi pouze dvěma kandidáty; ergo neexistuje žádný důvod ani žádné ospravedlnění volit Babiše, protože neškodných (resp. neškodnějších) alternativ, které se přitom do Sněmovny spolehlivě dostanou, je vícero.

  7. Babise jsem volil a nemyslim si ze je momentalne v teto zemi nekdo schopnejsi nez on aby tu nasi pidizemicku ridil jako firmu k ekonomickemu prospechu

    jsme tak mali ze neni principialni rozdil ridit CR nebo Apple

    Apple mel za posledni rok zisk pred zdanenim 2.5 bilionu Kc pro trzbach 6,6 bilionu Kc

    CR ma prijmy statniho rozpoctu 1,4 bilionu Kc, hdp 5 bilionu Kc

    https://www.statista.com/statistics/265125/total-net-sales-of-apple-since-2004/

    https://www.macrotrends.net/stocks/charts/AAPL/apple/gross-profit

    https://monitor.statnipokladna.cz/2018/statni-rozpocet/

    https://cs.wikipedia.org/wiki/Ekonomika_%C4%8Ceska

    OK pripustme tedy ze Babis neni momentalne nejlepsi pro ekonomiku teto zeme, tak kdo tedy by mel byt premier ? Ja vidim same luzry co sami nic nedokazali a chteli by ridit tuto zemi …

    1. Tentokrát s Tebou souhlasím. Sice jsem ho nevolil, ale má pravdu v tom, že si ho předchozí garnitury vychovaly a vlastním chováním mu umetli cestu. Vidím tu analogii s tou situací, když SSSR dával Německým vojákům a vědcům k dispozici desetitisíce kilometrů čtverečních a miliony tun surovin a pak se náramně divili, že jim to opláceli dráž v podobě importu finálních výrobků a odlivem obyvatelstva 😆

      1. Šmarjá, dyť Babiš byl jedním z těch, co naopak formovali ty předchozí garnitury (předpokládám, že nemyslíš komouše). Dyk Babiš je jeden z těch, co v devadesátých letech rozkrádali miliardy, co podpláceli kdekoho, co tunelovali a odkládněli. To nebyly vlády ODS a ČSSD co něco rozkradly, to byli lidi jako Mrázek, Krejčíř nebo Babiš co rozkrádali a politikům akorát házeli kosti aby jim šly na ruku. Lidi jako Babiš maj na tom rozkrádání stejnou, ne-li větší vinu než Klausovy a Zemanovy vlády.
        Na tý kauze Čapí hnízdo je přesně vidět, jak tihle lidé fungují – oni kradou a podvádějí prostě proto, že se to může a naprosto nejsou schopni pochopit, co by na tom mělo být špatně, protože v jejich branži je kradení a podvádění věc naprosto normální a šikovný švindl je naopak věc hodná obdivu.

        1. tak davat rovnitko mezi Krejcire, Mrazka a Babise chce opravdu hodne silne zkresleny pohled na svet. Mozna ze Babis prisel k zakladnim desitkam MILIONU ne uplne cestne (prosim rozlisovat od protipravne) Ostatne jeho zacatky viz Petrimex tady byly propirany. Jenze udelal z nich miliardy a to nikoliv tunelovanim, za Babisem nebyly zadne vytunelovane podniky ale cestou fuzi a akvizic. Ostatne uplne ciste nebyly zacatky ani Kellnera (Ceska pojistovna) ale opet slo o drobne a to ze z nich on udelal desitky miliard uz bylo jen prokazani jeho schopnosti a sikovnosti a take za nim nezustaly vytunelovane prazdne schranky.

          1. to není rovnítko, ale stejná množina osob. Pokud ti jde o tu právnost a protiprávnost, tak vyloženě protiprávně z těch různejch šíbrů nezískal majetek nikdo, nebo jen velmi malou část. Velké majetky se získávají zpravidla v šedé zóně na hraně zákona.
            Nicméně jestli to chápu dobře, tak podvádět a okrádat je v pořádku, pokud je zloděj šikovný a ten nakaradený majetek dále rozmnoží.

            1. takze jsme se posunuli od tunelovani nekam jinam .. uz to je uspech … a pokud jde o podvadeni a okradani (Babis Kellner) na mne platej jen pravomocne soudni rozsudky .. jinak to jsou jen reci ..

              1. Neposunuli jsme se nikam, můj první příspěvek stále platí.

                1. tak prosim vyjmenovat vsechny ty tunely *Babis Kellenr), tunelovanim se rozumi

                  https://cs.wikipedia.org/wiki/Tunelov%C3%A1n%C3%AD

                  a vyjmenovat ty prazdne schranky co po tom tunelovani po nich zustaly

                  1. já nepíšu jen o tunelování, ale taky o podplácení, rozkrádání a odklánění. Buďto nejseš schopen porozumět psanému textu nebo prostě prudíš, nicméně za těchto podmínek s tebou nehodlám dál ztrácet čas.

                    1. takze zadna fakta, zadna jmena firem, nic , opravdu to nema cenu …

                    2. PETRIMEX (neboli estébáčtí „spolužáci ze Švýcarska“, vykradený UNIPETROL, nasměrování ovládnuté finanční správy proti konkurenci zajišťovací příkazy; nelegálně čerpané dotace, které zřejmě budeme vracet, dotační podvody – Čapí hnízdo; AGROTEC

                    3. ja ty prazdne schranky nikde stale nevidim, stejne jako pravomocna soudni rozhodnuti deklarujici ruzna vase tvrzeni …

                      s volici jako Vy to tady pujde po odchodu Babise (uz je to preci jen duchodce a budou mu ubyvat sily) TOTALNE DO HAJZLU – tyhle prorocka slova si zapamatujte, az jednou budete vzpominat jak to za Babise vsechno stalo za hovno …

                    4. Buď v klidu, do hajzlu to půjde ještě za Babiše, protože každej cyklus jednou skončí a po období prosperity přijde období stagnace a už se těším, jak se vy koblížkové od Velkého Vůdce odvrátíte. Akorát je blbý, že si lidi jako ty najdou zase jinýho šmejda ke kterýmu budou oddaně vzhlížet.

                    5. ja k nikomu nevzlizim, muj nazor je sterilni, jakmile nebude mit Babis vysledky, jde u mne od valu … zatim tomu tak neni

                      ono je oblibene veskere uspechy vztahovat k fazi hosp. cyklu a upirat je tomu kdo je minimalne jejich podilnikem .. rikam otevrene ze treba ODS by i tuto fazi hosp. cyklu TOTALNE PROSRALA …

                    6. Ad trevor12:
                      A jak jste to měl s komunistama, když ti měli výsledky?

                    7. byl jsem v roce 1984 v zapadnim nemecku a beneluxu (kulturni sok), komunisti vysledky nemeli, ostatne prvni volby kterych jsem se mohl ucastnit byly az ty prvni po revoluci

                    8. Ach tak. Pardon.

                    9. @trevor12: a těch zhruba 50.000 nových zaměstnanců do státní správy během posledních let, kdy ministra financí dělal Babiše nebo Schillerová, taky nesedí, že jo.

                      A EET je taky výborná věc. Podporujeme malé a střední podnikání. A lidem ve fabrikách Agrofertu hluboce podprůměrné mzdy taky neplatíme. Dotace pro miliardáře si nerozdělujeme. Dálnice stavíme stovky kilometrů ročně. Z podniku LESY ČR jsem za posledních 6 let nevytáhli 36 miliard – veškerý zisk. O lesy se dobře staráme. Média jsem si vůbec nekoupili, abychom umlčeli nezávislou kritiku.

                      Konečně vidím na vlastní oči pořádnýho kobliháře, co těm sračkám věří – trevor12 – gratuluji.

                    10. To je zbytečný. Svědkové Burešovi jsou jako třináctiletý fanynky skupiny Lunetic. Ale ty holky tenkrát omlouvaly aspoň hormony a nadrženost…

                    11. Ad Ko-za:
                      Co Vy víte… ;-)

                    12. faktem je ze mzdy obecne rostou jako nikdy v historii od roku 89, to same duchody duchodcum – nejsem zadny nekriticky obdivovatel Babise (ano pocet statnich zamestnancu dlouhodobe kritizuje i Zeman a ja s nim souhlasim, eet je podle mne spravne, predepsane dane se maji platit, na dalnice se sralo permanentne od roku 89, vytazeni prachu nejen z Lesu CR ale i treba co zbylo po Fondu narodniho majetku jako prijmy z privatizace je diskutabilni, pokud na to ma pravo a dokaze s nimi lepe nalozit nez aby jen lezely na ucte, proc ne, koupeny media mne nezajimaj, je tady pluralita novin zvlast v dobe internetu) , jen si vsimam jak se dari lidem kolem mne a je to proste nesrovnatelne s cimkoliv co tady dosud bylo po roce 89 hosp. cyklus nehosp. cyklus

                      to co mne vadi ze Babis dosud nedokazal ale lobby advokatu, soudnich exekutoru, insolvencnich spravcu atd .. je nejspis prilis silna je ze nevyresil svetove unikatni cesky problem s exekucemi (pocet – cca 5 mil. neskoncenych exekuci, podil lidi v exekuci) alespon bud jejich omezenim trvani nejakym rokem po kterem budou pri marnem vymahani automaticky zastaveny a veritele kteri na tom vetsinou take maji svuj podil viny si je max danove uplatni, nebo automatickym preklopenim do insolvence (oddluzeni) aby se ti lide z te dluhove spiraly meli sanci vymotat

                      jinak docela by mne zajimalo koho pak volil PanPredseda, shane, CernyMor, Ko-za – jen pro informaci, nemam potrebu skatulkovat, urazet, onalepkovat kobliharem apod. ..

                    13. Povětšinou Svobodné, teď ve volbách do Evropského parlamentu D-FENSe.

                    14. Už jsem to tu před časem psal. V posledních parlamentních volbách jsem nakonec (poprvé) volil Topku, na základě úvahy, že Kalousek je ten jedinej, u kterýho je jistý, že s Bábou nepůjde do koaly. Uvažoval jsem o ODS, ale nehodil jsem jim to kvůli tomu křivohubýmu zmrdovi. V příštích parlamantních volbách bude záležet, jestli tam budou kandidovat Babiš a Kalousek. Jestli jo, tak má Kalous můj hlas jistej. Nikdo nedokáže vytočit toho čobolskýho zlodějskýho estébáka jako Kalousek a to za tu prdel stojí. A za kvikot horšolidí taky :)
                      Jestli ne, tak nejspíš ODS, pokud si to něčím neposerou.

                    15. hmmm, svérázné odůvodnění. u kalouska byl téměř spoleh na to, že nevytvoří koalici s vůbec nikým (s někým nepůjde on, a ostatní pak nepůjdou s kalouskem – ikdyž u něj bych si snad dovedl představit to, že v zájmu smysluplníé koalice nebude ve vládě, a i tím je jednooký mezi slepými). ne snad že bych ho neměl rád, považuji jej za jednoho z mála výrazných osobností, kdybych chtěl být patetický, řekl bych státníků, ale jeho koaliční potenciál je prakticky nulový – taková volba je geniální konzervace patu. ne snad že by to nebylo lepší než nevolit, ale jen o maličký vlásek (a kromě toho topka nemá vlastně program, jen takovou slizkou směsku kompromisních frází – pokus o mravnou ódéesku prostě nevyšel)

                    16. jo, a toho křivohubýho zmrda jsem s odporem ale racionálně kroužkoval, a slyšte moje svérázné odůvodnění – aby zpychnul a slavně odešel sám vytvořit svoji stranu na smetišti dějin.

                    17. Já jsem Topku nevolil nikdy právě kvůli tomu jejich svatouškovství. Mravná ODS – tos trefil. Nicméně v posledních volbách šlo holt tlustý do tenkejch. V komunálních jsem jim to ale už nehodil, nějak dramaticky mi nevadí, spíš mě míjí, ale nevidím důvod jim to dávat.

                    18. Tak Kalousek koaliční potenciál celkem má, vem si v kolika byl vládách. Nicméně je pravda, že s tím co vyhrálo volby opravdu koalu neudělá

                    19. Ja akorat nevim, jestli pro Kalouska neni Babis nejlepsi program, stejne jako pro Babise Kalousek. Ti dva kdyby se nemeli, tak by se museli vzajemne vymyslet :)

                    20. trevor12
                      10.6.2019 v 12:17

                      Pyčo už je tady ta pohádka zas? Já sem si teda nevšim v okolí nikoho, kdo by měl vo těch slavnejch 40 % víc, jak naposled psali v lživinách, aniž by makal dvakrát tak. A to sou lidi co jim prší třeba (dost) velký desetitisíce čistá ruka.

                      Budeš se muset snažit víc, než papouškovat propagandu a lži od burešovejch ližprdelků, který kde kdo vždycky vyvrátí za dvě hodiny.

                    21. Serte na něj. Je to marný. Já mám kámoše co má dvě VŠ a je docela chytrej. Když přijde řeč na jeho milovanýho Babiše tak najednou neslyší, nevidí a jeho IQ spadne o 50 bodů. Je to nějaká zvláštní forma obsese. Neřešit, akorát si s těma kokotama otravujeme den.

                    22. Hele za těch několik let jsem jedno pochopil. U Babišovce nemá žádná diskuze smysl, je to vždy jen ztráta času. Vy ani nemilujete Babiše, milujete svoji představu o tam jaký asi je a tu se nedáte nikým a ničím narušit. Na webu je toho k dohledání o Babišových podvodech dost a dost, jenže ty to nechceš hledat a nikdy bys to neuznal.

                    23. kecu a zvastu je na webu dost, fakta nejsou

                    24. Fakt je dost. I když by Bureše vedli (nepovedou, on si to už dobře zařídil) v klepetech do kriminálu na deset let po tom co se přiznal (uznávám Babiš co se přiznal je už hodně velká scifi), tak ty a tobě podobní by tvrdili že to nejsou fakta. I kdyby v přímém přenosu zabil dítě, tak vy budete tvrdit že to udělal Kalousek. Já vás znám. Moje chyba, nechtěl jsem vůbec reagovat.

                    25. nemel jsi reagovat, ted vypadas jako debil co nedokaze dolozit svoje zvasty ..

                    26. no je nějaká taková skupina lidí, co to tak mají. říkám jim fotbaloví fanoušci (rozhodčí je proti nám, naši hrají tvrdě a férově, soupeři agresivně, byl to ofsajd, atakdále). nebo ty puberťačky na koncertech popíku, od beatles přes Jacksona přes lunetic po dnešní popové zrůdy, které nemám tu čest znát. ostatně spousta byznysu je na tom založená a točí se v tom velký prachy. vždycky se prostě na něco upnou. v devadesátkách takhle fungovaly a byly předmětem posměchu báby klausovky (a na slovensku báby mečiarovky). na bábu tedy nějak víc letí samečci než samičky, vyvozovat z toho teda nic nebudu (možná je to tím, že starej klaus byl takovej docela prvoplánovej alfasamec, to babiš není ani omylem).
                      na druhou stranu je nutno přiznat, že voni teda ti babišáci jsou směšní, ale podobně směšní jsou i ti excitovaní pravdoláskaři ve své nenávisti.

                    27. Trevore12, už jsem Vám to jednou psal, jen náznakem, ale Vy jste slepý a hluchý. Tak jinak:
                      Ať Vás v budoucnu sakra nemrzí, že jste té svini dělal advokáta..

          2. Dávat rovnítko mezi tyhle hajzly je zcela na místě. Jsou totiž všichni stejní.

          3. Trevore, ty lžeš tak šíleně že se to nedá. Máš nás za idioty s paměťovou kapacitou klopného obvodu?

            Ad 1. Babiš nabyl Petrimex prokazatelně protiprávně, protože pod listinu, díky které Babiš převzal Petrimex, byla podepsaná osoba, která byla tou dobou prokazatelně mimo republiku. Akorát že když se na tohle konečně přišlo, už to bylo „promlčené“.

            Ad 2. Miliardy z nich pak udělal stejně mafiánsky: např. jedné fabrice zadával objednávky ve stále větším objemu, pak už nestačila kapacita fabriky a Babiš řekl, že pokud nedodají více, zruší všechny obchody; tak se fabrika zadlužila a investovala do zvýšení kapacity – načež Babiš utnul všechny objednávky a nechal fabriku chcípnout, aby ji pak levně odkoupil.

            Nebo jinou fabriku chtěl koupit, ale nelíbila se mu cena; tak „se odnikud objevilo“ trestněprávní podezření na „překážejícího“ majitele fabriky, což vyvolalo „compliance“ proces bank které okamžitě vynutily předčasné splacení všech úvěrů, načež firmu koupil Babiš za ca. 20% původně požadované částky – přičemž ono trestněprávní podezření na „překážejícího“ ředitele se nikdy nerokázalo, byla to „účelovka“.

            A tak. Babiš je úplně stejný mafián a zločinec, jako Mrázek nebo Krejčíř. Ostatně vyskytlo se okolo něj 5 velmi zajímavých mrtvol lidí, kteří jej ohrožovali a jednoho pak zastřelil nájemný vrah když si vybíral poštu, druhého na silnici vytlačila dodávka, další se zase „ztratila bez mapy v pralese“ atd.

            1. Zcela správně. Pak se nabízí otázka, jestli těch jeho 30% jsou lidé tak neuvěřitelně naivní, hloupí nebo naštvaní na předchozí garnituru?
              Babiš není démon, kterého peklo vyvrhlo, aby nám tu škodil. Aniho tu nevysadili ufoni z létajícího talíře.

              1. 30% ľudí je ľavá strana gaussovej krivky. Reagujú hlavne na prvú signálnu sústavu. To máme aj u nás so Smerom. Stačí veľa sľubovať a búšiť do jednoducho identifikovateľného nepriateľa proletariátu.

                1. A to je u vás kdo? Bratislavská kavárna?

                2. To: Pathy
                  Ziju vicemene v Bratislave. Sleduju politiku jako telenovelu, tedy kazdodenne. A ano, SMER je dost tragedie, ale podivejme se na alternativy. A okrem programu „Antifico“ nemaji nic, na cem se shodnou. Jako v Cesku s Babisem. A ty programy, ktery maji utajeny na svych webech a ktery prezentujou na Aktualotach, u Hriba a podobne, tak si rikam zlatej Fico. Videt je to zejmena v Bratislave, kde uz liberal Vallo prisel s poplatkem za parkovaci karticky, ktery mne osobne vyjdou na 700 eur rocne, nedavno prisel se zvysenim poplatku pro turisty za nocleh a to je primatorem teprve pul roku. Takze zlatej Fico, kterej pro svoje ksefty a odklanecky nemel uz cas hrabat se lidem v penezenkach a mame relativni svobodu. A narozdil od jinych ja neverim tomu, zeby napriklad Sulik snizil dane. Matovic ma schrankovou stranu 4 clenu, ktery si pohodove rozdelujou cca milion eur rocne za hlasy ve volbach. Celej ten krik na Slovensku je z toho, ze i jiny oligarchove by chteli ke korytu.

              2. Jihocech Honza: Je to mix toho všeho a dokonce i mix v rámci jedné osoby. Znám takové minimálně 2, mám je v rodině, bohužel. Bublá v nich zklamaání a vztek z polistopadového vývoje, tvrdošíjně opakují, že předtím to (pro ně) bylo lepší. Liší se jedna (tchýně) od druhé (maminka) jen tím, že ta první si je alepsoň vědoma toho, co byli komáři za svině… Volba Bureše je pro ně forma pomsty všem kteří změnu režimu uvítali a nemají se špatně, ať už jde o normální slušné, poctivé a proacovité lidi nebo křivé hajzly, co k majetku přišli různýma šméčkama. To, že Bureš je sám ten druhý případ, prostě nechtějí vidět, bo důchody, VHD „zdarma“ atp…

                1. Já mám taky jednoho anonistu v rodině, dokonce za ně získal funkci v zastupitelstvu. Považoval jsem ho za rozumného a slušného člověka, není to žádný primitiv či vyžírka, ale inženýr stavař, živící se v soukromu. Jeho první politické angažmá, ve více než padesáti letech. Už tehdy jsem si říkal, proč zrovna tahle partaj.

              3. Jak říká klasik „Třetina obyvatel této země je slabá duchem. Každý sedmý občan je debilní nebo dementní nebo alkoholik. Zhruba polovina obyvatel této země má podprůměrný intelekt.“

            2. ano mam vas za idioty, dokonce bez klopneho obvodu. klidne si tady melte ty vase nesmysly bez dukazu, ja jsem se svoji volbou ZATIM spokojen, je to manager na svem miste dokonce bych rekl ze pro funkci premiera se narodil … kez by vsechny ekonomicke subjekty byly pod takovym drobnohledem jako Babis a Agrofert pak by bylo videt ze ostatni jsou casto mensi hajzlove jen z nedostatku prilezitosti, nejusmevnejsi pak je onalepkovat volice Babise jako ty chude duchem, v leve casti Gaussovy krivky apod. s podtextem jsou to ti nejhloupejsi … opak je pravdou nejvetsi hlupaci jsou na zdejsi diskuzi co kazdy volby voli nekoho jinyho a vubec jim to nepripada divne, ja mam smysl pro realitu a pragmaticky pristup k veci, jo a poserte se ze Babis dela veci pro obycejne lidi na ktere vsechny predchozi vlady od r. 89 sraly …

              1. Máte recht. Kupříkladu rozkulačuje (Agro Jevišovice) nebo motivuje práskače (účtenkovka). To tu bylo před rokem ’89, vlády poté na to sraly.

              2. Co přesně dělá Bureš pro ty vaše obyčejné lidi?

                1. cster – v prvni rade zajistuje ze ekonomika slape a stat prosperuje jako nikdy od r. 89, rostou mzdy, duchody, zvysuje se rocni hdp, zvysuje se zivotni uroven vetsiny obyvatel, zvysuje se minimalni mzda, dotace verejne dopravy pro studenty a seniory, bude se zvysovat materska atd … nebudu za vas delat domaci ukoly

                  1. A co teprve kdyby nás vybombardoval Putin. To by HDP bylo dvouciferné. To bysme si žili.

                  2. jo jeste treba zruseni karencni lhuty u nemocenske

                  3. To že ekonomika šlape, není zásluha Babiše. Už se těším jakou výmluvu si vymyslíš až ekonomika šlapat přestane, což bude brzo. Víceméně totiž vždy kopírujeme ekonomiku Německa a okolních států kam prodáváme a to bez ohledu na to kdo vládne.

                    Pokud někdo může za to že se zvyšuje HDP, tak lidi a firmy co něco vytváří. Ne Babiš. Ten neudělal z pozice ministra ani premiéra rozhodnutí které by to pozitivně ovlivnilo.

                    Minimální mzda se průběžně zvyšovala vždy, životní úroveň též. Za to opět nemůže Babiš. Mimochodem HDP rostlo za některých jiných premiérů daleko více.

                    Dotace do veřejné dopravy je jen úlitba Koblihářům jako seš ty ne z Babišových peněz, ale z peněz nás všech. Je to marný, je to marný, je to marný.

                    1. zadnou vymluvu hledat nebudu klidne priznam ze jsem se mylil

                      kdy se jak zvysovala minimalni mzda jde mi o konkretni cial ne kecy, kdy rostlo hdp daleko vice opet konkretni fakta ne kecy …

                  4. Myslím si přesně totéž, co kolega trx2010.
                    To, že ekonomika šlape NAVZDORY Burešovi a jeho zásahům je opravdu „způsobeno“ tím, že se jednoduše lidi chtějí mít líp a tak makají. Někdy ve dvou i třech zaměstnáních. Stačí se jen pozorně dívat okolo sebe a mluvit se skutečnými, ne virtuálními lidmi.
                    Čarování s rozpočtem ČR z pozice ministra financí je jedna věc a skutečný růst ekonomiky je věc druhá.
                    Všechna ta dosavadní „kouzla“ na MF, včetně sviňáren, napáchaných stejným ministerstvem, budou rozklíčována nejpozději v momentu, kdy bude hlava odstřižena od zbytku chobotnice. Ten neřízený zbytek velmi brzy chcípne.

    2. Nechápu ten cíl řídit stát k ekonomickému prospěchu.
      Stát není firma, aby měl budovat zisk. Je to servisní organizace, která má plnit svou funkci. Rozhodně nemá vydělávat peníze, protože to by znamenalo, že bere občanům více, než je nutné. A nemá být ve ztrátě, protože to znamená, že je špatně vedena.
      Jakožto servisní organizace se má starat o blaho svých podílníků. Srovnání s Apple dost kulhá.

      1. Tady je to řízení státu k „ekonomickému prospěchu“: úředníci úkolovaní k neoprávněnému vyměřování pokut, agentům-pvotokatérům, a jinému naprosto nezákonnému jednání s otevřeným přiznáním, že je nelegální – Schillerová řekla: „ať to dají k soudu, KDE ČASTO VYHRÁVAJÍ“ = sama přiznává, že její úředníci „často“ porušují zákon a soudy to dosvědčují.

        https://roklen24.cz/a/Ss2Us/lhostejnost-ucelovost-a-dalsi-bernak-jako-indikator-chovani-statu

        1. A tohle je daleko horší než všechna Čapí hnízda, dotace Agrofertu, Mafra anebo StB dohromady. Jenže zrovna proti tomu milionáři neprotestují.
          https://www.milionchvilek.cz/
          A já nevěřím, že zrovna tohle svinstvo by ODS nebo TOP09 zarazila.

          1. A to zase jo. Insideři říkají, že když Finance naposledy dostala ODS, svolal si šéfik zaměstnance a vyložil jim, že nebudou šikanovat, ale jen dodržovat zákon, neboť jsou placeni z daní těch, které kontrolují.

            Když finance dostalo ANO, taktéž si svolali zaměstnance a vyložili jim, že teď dají živnostníkům pořádný záhul.

    3. babiš (podobně jako okamura) je oportunista bez programu. jakkoli si o něm myslím, že je to šmejd, připouštím, že jeho cíle jsou dlouhodobé a že je natolik přisátý na republikový i evropský cecek, a že tedy má jakýs-takýs zájem na trvalé prosperitě, a že to nemusí jít (aspoň ekonomicky) do prdele naprosto (ale tady vidím nepříjemnou paralelu s husákovským gulášovým socialismem, to taky měli všichni co žrát, a nikdo nikoho nevěšel, jen prostě nemohl študovat a šel do kotelny).
      ze stran, co mají program, jakžtakž standardní strukturu a mají šanci, lze jmenovat jen ODS, socany a komunisty. pravdoláskaři (KDU-ČSL, TOP a STAN) redukovali program na apely na mravnost a prozápadnost, což je a) málo a b) jim to (skoro) nikdo nevěří. piráti mají program „jsme noví a umíme matlat na telefonech (a krademe filmy a hudbu jako vy)“, a podobně jako zelení (melouni) jsou uvnitř červení, takovým tím zapáleným novým stylem, který má potenciál vyvraždit polovinu populace. ostatní jsou prostě ostatní, idealistické inkousty nevyjímaje.

      podstatné informace jsou:
      1. země nepukne a blaničtí rytíři se nevyhrnou. nějaká ta dosud mlčící parta geniálních neúplatných poctivých čestných svorných klikařů, co to dá do pořádku se neobjeví. ani nepřijde zvenčí.
      2. volič je blbec a marketéři jej utáhnou na vařené nudli k drtivému vítězství. kdo má dost peněz, žádný program a dost siný žaludek, ten bez problémů udělá přes dvacet procent.
      3. zaplaťbůh za zastupitelskou demokracii, a chraň nás bože před referendem o podstatném (OK, referendum je fajn, ale třeba o instrumentaci státní hymny nebo formálním názvu stejnopohlavního svazku, ale tím to končí). představte si třeba referendum o … (dosaďte si nějakou blbost, třeba vyvlastnění Vašeho majetku bez náhrady), a děste se.

      1. Vida, myslím si totiž téměř to stejné.
        Milion chvilek pro demokracii je projekt digitálních svazáků a TOP09 (výběr barev, volba slov a stylu ukazuje na stejnou agenturu, co „jim“ pořádala volby jak s knížetem, tak poslední prezidentské). Ale to je jen technikálie. Ty pravdoláskařské strany z toho ale mají staženou prdel, protože když teď bába vyhlásí předčasný, tak topka, čsssd, kdu a možná STAN pudou doprdele. Což sice není úplně špatná zpráva, ale problém zní, kdo to převezme po nich a ty vyhlídky nejsou nic moc.
        Momentálně dostali babiše do pozice, kdy si může vybrat – buď ztráta vlivu v politice nebo výrazná finanční ztráta, případně obojí. Každá volba bude nějaká ztráta a uvidíme.

        Nicméně využili tím jednu věc pro ně dost na hraně a to je rozporování těch dotací, proto ty neziskovky jsou teď ticho jako pěna. Existuje totiž cesta, jak celej ten dotační cirkus stopnout, nebo mu aspoň zasadit hlubokou ránu. Ale kromě těch zasranejch neziskovek a různejch dotačních baronů se v tom sveze dost organizací, který opravdu něco pro ty lidi dělají. A teď babo raď, že jo :-/

        1. Je velký rozdíl mezi „neziskovkou“ a „nevládkou“… Ano, „nevládky“ jsou podmnožinou „neziskovek“, avšak nejedná se o průnik množin.

      2. Ad Lukas B.- Jasně, bojme se referenda protože v zastupitelské demokracii jsme hrozně spokojení a všechno šlape jak má a také se hovna typu Norimberské zákony a rozkulačování a znárodňování prostě nestanou a když ano, tak jen jednou za deset let.

        1. Zato v referendu budou všichni děsně rozumní a vůbec se nenechaj opít rohlíkem, žejo. Dyk to sou ty samý lidi co tam posílaj ty politiky na který nadáváš. Co tě vede k dojmu, že by v referendu ti lidi najednou prozřeli a začali se chovat zodpovědně? A jestli si myslíš, že by v referendu nikdy neprošlo znárodnění nebo norimberský zákony, tak jsi na úřad a nech se zbavit svéprávnosti, protože jsi ještě větší naivka než vypadáš. V referendu by naopak tyhle populistické nápady měly naopak mnohem větší šanci na úspěch než v zastupitelské demokracii. Přímá demokracie pomocí referend by tu naopak udělala takovou pakárnu že bys koukal.
          A ani komunisti a ani nacisti se nedostali k moci demokratickou cestou. To jen aby bylo jasno.

        2. je mnohem jednodušší zblbnout dav, než si koupit sněmovnu a senát.
          představte si tedy referendum (tady a teď) například o:
          – trestu smrti
          – absolutním zákazu jízdy motocyklů
          – rasových zákonech
          – trestu smrti za neúmyslné (typicky autonehoda s tragickými následky)nebo bagatelní trestné činy
          můžeme si vymyslet spoustu dalších pitomostí, kde by svobodné referendum dopadlo jednoznačně.

          1. Pokud ta vec neomezuje mensiny, kdyz to chteji, maj to mit. Nebo demokracie, ale vocamcad pocamcad? :)

            1. ano, demokracie vocamcaď pocamcaď, to je přesně to, co si představuju, aby byla jakás-takás šance na svobodu. jsou prostě věci, o kterých se nehlasuje (nemělo by se), a dokud to nebudou mít všichni zatraceně pod kůží, tak je zastupitelská demokracie mnohem menší zlo než zfanatizovaný dav.

              1. Jenze ty tu pletes dve veci, treba zrovna trest smrti. My se tu akademicky muzeme bavit o leccems(treba ja ten trest nefunguje a jak je vadna justice), stejne tak „elity“ nahore, ale ti dole si mysli, ze by trest smrti byt mel. Tak by jej dostat meli. Pokud elita neni schopna predat sve znalosti(ze to neumim ja, nu coz, jsem obycejnej nymand) tak, aby to nymandi dole pochopili, to je IMO velkej pruser.

                Rasovy zakony a i treba ty motorky by mely narazit hned na Ustavu a melo by to vyzadovat ustavni vetsinu, ale specificky tebou zmineny trest smrti by podle platne demokracie mel byt prijat. Vetsina volicu jej chce. Nicmene elity se rozhodly, ze nebude, protoze to neni dobry.

                Ja to chapu, ale jednim z argumentu je, ze justice je omylna. Tak s tim, doprdeleprace, neco delejte. Nebo se ceka na zavedeni toho trestu? Mi neprijde, ze by se nase justice zlepsovala, spise naopak – kor, kdyz se podivam, ze soud Altner – CSSD je zase na zacatku. PO 20 LETECH JE TO ZPATKY NA STARTU!!!

                takhle by se mohlo mluvit o vice vecech. Zfanatizovany dav pro vstup do EU byl fajn, pro vystup uz fajn neni.

                Takhle muzeme pokracovat do aleluja. Me na tom sere na nekonzistence, nekde je demokracie fajn, jinde uz by to nebylo ono. Bud to plati plosne, nebo vubec. Jinak je to pravidlo na kokot.

                1. Podívej, jsou věci, který prostě nýmandi nepochopí, protože na to nemají mozkovou kapacitu. Vždycky budeš mít lidi kterým některé věci nevysvětlíš. Čím složitější záležitost, tím větší nároky na pochopení. To neni vyvyšování se, to je prostě fakt.
                  To, že si blbci myslí jak jsou ohromně chytří a mazaní a hledají chybu zásadně někde jinde než u sebe je taky fakt.
                  To že řízení státu a věcí veřejných není záležitost pro blbce je celkem jasně dané, je to celkem složitá záležitost. Neni to raketová věda, ale ani nic pro trotly co s bídou prolezli učňák se čtyřkama.
                  Základ úspěšného řízení čehokoliv je z procesu rozhodování eliminovat tupce a dementy.
                  Tak proč dávat kdejakýmu joudovi větší rozhodovací moc než je nezbytně nutné?

                  1. Demokracie je jako hrob, po řád volá: „Dávej, dávej“ a co jednou pohltí, to nevydá. Mně taky dává daleko větší smysl majetkový cenzus, neboli kdo platí, ten rozhoduje. Ale jak zvrátit kola dějin zpět?

                  2. Ale pak si teda prestanme hrat na demokracii. Demokracie je o tom, ze blbec, kterej v zivote nepochopi, kolik je 1 miliarda, rozhoduje o lidech, kteri budou rozhodovat o rozpoctu prevysujicim 1 000 miliard. Pokud demokracie funguje jenom tehdy, kdyz se to nekomu hodi, tak to neni demokracie.

                    Tady porad lidi breci o tom, ze nanny state a ze se lidi moc chrani, ale kdyz chci, aby lidi rozhodovali, tak najednou prrr, tudy tedy ne-e.

                    Ja nemam problem v jinem zrizeni, ale pojdme ho dodrzet. Referendum je platnou soucasti demokracie. S cim vetsina znalych lidi(i odborne verejnosti) ma problem, je, ze nikdo neresi gro referenda – a to je odpoved na otazky kdy, jak, kym a o cem. A z toho, co jsem pochopil, tak nejvetsi pruser je prave forma referenda(reseni jednoho problemu a v odpovedich mit reseni, ne pouze odpoved(viz brexit)).

                    Prijde mi to proste idiotske, vetsina neco chce, neomezuje to mensinu, dejme jim to. Takhle budou u piva nadavat, ze politici tamto a tohle a PRESTANOU CHODIT K VOLBAM. To je prave ten pruser, presne takhle extremeji ladene strany ziskavaji hlasy, protoze te „neutralni“ casti obyvatelstva pak nestoji za to, aby zvedli prdel a volili. Proto porad mame KSCM, protoze jejich lidi jsou nauceni se zvednout a jit volit.

                    Jak asi ziskava Baba hlasy se milion chvilek pro masturbaci nezamyslelo, co? Protoze to je prave ono – odtrzeni elit od beznyho cloveka a neschopnost predat duvody beznemu cloveku, protoze ten blbec to nepochopi. Pritom oni by to pochopili, kdyby se nekdo snazil(zde bych doporucil rozhovor J.Olivera s E. Snowdenem, kde je krasne videt, jak Oliver vi, jaky primer zvolit, aby to pochopil i bezny plebs, zatimco Snowden sedi v Moskve a je odtrzeny od reality(a docela prekvapeny, ze to lidi nechapali)). Baba to umi. On preda duvody, on je pro bezneho joudu pochopitelny clovek. (no, babuv ty,)

                    1. Referendum neni platna soucast demokracie. Referendum je jen doplnek k demokracii a pomerne novy. Ani v dlouhodobe demokratickych zemi nema celostátní referendum dlouhou tradici. Jak se ukazune v Britanii, tak vselidove referendum je spis v rozporu se zastoupitelskou demokracii, protoze tam chybi zpetna vazba v pripade, ze v referendu projde kvadratura kruhu. Pokud ma nejaky jev celospolecenskou podporu, zastupitelé jej budou reflektovat a objevi se v jejich programu.
                      Celkem pouzitelny je ten svycarsky dvoukolovy systém, kdy prvni referendum je o tom, zda se ma predmetem referenda zabyvat vlada. . Pokud ano, vlada ma povinnost vypracovat navrh nebo protinavrh zakona (nebo doporucit odmitnuti), pricemz ma povinnost drzet se ducha navrhu a ve druhem kole se hlasuje zda projde puvodni navrh nebo vladni. Hlasovani o Brexitu by 0ak probihalo tak, ze v prvnim kole se hlasuje zda Brexit bez dohody nebo zustat a ve druhem kole zda Brexit bez dohody nebo s mezitim pripravenou dohodou (pripadne o vladnim navrhu proc brexit nepodstoupit)

                2. helejď (preferuji vykání, ale tykat si nakonec můžeme), justice je omylná a pomalá a drahá a doprdele s tím nic v principu dělat nelze – buď budeme soudit podle zákonů a procesně správně, nebo to budeme šalamounit podle toho, co měl soudce k snídani a jestli se mu povedlo dobře zaparkovat, případně o vině a trestu (nebo rozsudku v obchodně-právní kauze) hlasovat.

                  ne nekonzistence, ale pravidla silnější než hlasování. listina, ústava, zásady římského práva (retroaktivita, důkazní břemeno apod.) atakdále.

                  1. Jsme na internetu, podle toho, co ja vim, jsi jenom nejakej debil, kterej sem pise. Stejne jako ja :P Takze tykani. V anonymni internetovy diskusi nikomu vykat nebudu, nasrat.

                    Referendum je platna soucast demokracie a to vcetne zastupitelske. Je pouze otazkou, jak moc jej chceme ;) A fakt neni normalni, aby nekdo dupal, ze ne a ne a ne, namisto schopnosti presvedcit dav. A to fakt je jenom o tom, aby ti lide se mentalne snizili na uroven davu a vysvetlili to tak, aby to ti lide pochopili. Krome lidi, kteri maji jiz dany sve rozhodnuti a nepohnes s nimi, je prekvapive dost lidi flexibilnich, jenom jim to musis vysvetlit tak, aby to pochopili. Jenze dnesni „elity“ radsi prohlasi, ze plebs to nepochopi a budou si rozhodovat tak, jak chteji. Coz je taky duvod, proc Zeman sbira body v „anti-kavarne“, protoze tohle lidi sere, kdyz se tu x let hlasalo, jak vsichni budou rozhodovat a ted se na nazor vetsiny z vysoka mrda.

                    Sorry not sorry, ale 20 let resit kauzu a zrestartovat ji, to ti prijde normalni? Mezitim zvladla jedna strana umrit, ceka se, az umrou dedicove, nebo co, kurva? Jestli tohle neni na odskodneni skrz Strasburg tak nevim co uz. Pri predstave, ze by takto rychle rozhodoval soud u urceni otcovstvi… Fajn, at to resi pomalu, ale at soubezne s tim odskodnuji ucastniky. 20 let je 1/4 lidskeho zivota, u muzu se muzeme bavit skoro o 1/3. To mi normalni neprijde v rozmerech lidskeho casu. Ano, v rozmerech existence vesmiru a vubec je to stale nesmirne rychle.

                    1. kdybych tě měl za debila, tak se proti tykání ohradím výrazně ostřeji, myslím, že jsem se vyjádřil velmi smířlivě. většina zde etablovaných diskutérů má nějakou svoji historii a anonymní nejsou ani trošku. proto s tím nemám zásadní problém.

                      referendum se na něco hodí, a na něco nehodí, a je to dost nebezpečná hračka, a v referendu se demokracie zvrhne v totalitu a nesvobodu mnohem snadněji a rychleji než v zastupitelské demokracii. referendum se možná hodí na potvrzení něčeho, co už je odhlasované a není cesty zpět, a když se nepovede, tak je nutno jej opakovat dokud nedopadne (irský model). to, že se zastupitel volí podle barvy kravaty a hoaxu vypuštěného v předvečer voleb neudělá zdaleka takovou paseku, jako pár šikovně investovanech milionů (odkudkoli) v předvečer referenda. a některé věci těžko vysvětlit i průměrné osobě nadprůměrně inteligentní – třeba otázka energetické politiky, o tom chceš referendit? já teda ne. jak by zněla otázka? zfleku naformuluju dvě možnosti jak se zeptat, fakticky se stejnou otázkou, a jednou to dopadne 90:10, a podruhé 10:90.

                      to, že je kauza Altner taková rozvleklá, to problém samozřejmě je. chceme tedy nahradit dokazování referendem? v tomhle případě? nebo v nějakých dalších?

                    2. Jo, ja s tim souhlasim. Proto mi prijde, ze by, treba, odborna verejnost mela varovat pred tim, ze navrhy na referendovy zakon jsou spatne a ze pokud jej chceme, mel by se udelat opatrne a poradne. A ne pristup „nebude, protoze proto“. Pruser je, ze ja casto vidam prave to zjednodusene – nebude, protoze proto. A prizmejme si to, kdo z nas to v detstvi mel rad? Ja ne :)

                      To je jenom prebrani filozofie Bendera z Futuramy. Everybody is jerk, you, me, that jerk over there. Ja to nemyslim nijak spatne, ale proste na anonymnim internetu lidem tykam a cekam, ze oni budou tykat me, nemyslim to zle ani jako urazku.

                      Nechci altnerovic kauzu nicim nahrazovat, ale faktem je, ze u spousty kauz se to „nahodou“ vlece. Zase tolik do justice nevidim, abych navrhnul zmeny vedouci k oprave. Ale neprijde mi, ze by duvera v justici zavratne rostla. Coz mi prijde jako pruser, pokud obcane vlastniho „demokratickeho a svobodneho“ statu neveri v justici. Ale zase to muze byt mou socialni bublinou, prece jenom ja se pohybuji mezi lidmi, kteri maji s justici neblahe zkusenosti(byt kolikrat zprostredkovane).

                    3. Jen tak ma okraj, ony se ty dlouhodobě vlekouci se kauzy nevlecou protoze by tak chtěl soud, ale protoze ucastnici (obvykle na strane zalovane) delaji vsechno proto, aby se to tahlo ce nejdyl.

            2. Ne, demokracie s pojistkama. Přímá demokracie skončila už v antice a ani tam nešlo o demokracii v dnešním slova smyslu, protože valná většina populace nesměla hlasovat (ženy, otroci a chudina), i když se jich výsledky hlasování taky týkaly.
              Referendum by muselo být velmi dobře nastavenio aby nenapáchalo víc škody než zžitku.
              Už se těším na všelidová hlasování o Odvolání, zbavení majetku a zákazu výkonu politických funkcí pro Tomia Okamuru, referendum o přejmenování Prahy na Kokotov a na Obnovení ČSR v hranicích platných k 1. 1. 1938. Za tu prdel by to stálo.

              1. ona ta antická přímá demokracie měla spíš blíž ke sněmovně lordů než k zastupitelské demokracii, a s referendem neměla společného skoro nic.

              2. Ale samozrejme, ze s pojistkami. Od toho mame Ustavu a ustavni vetsinu, aby ty pojistky nesly snadno zmenit. Pak je otazka, jestli ty pojistky jsou dostatecne, ale pokud dana vec projde pojistkami a dav ji chce, inu… ;)

              3. nebo treba referendum jestli mame pozadat Nemecko o valecne reparace, jako uz pozadalo recko a polsko v posledni dobe …

                1. proč se držet zpátky. Ještě referendum o reparacích od Švédů, od Turků, od Poláků za Těšínsko, reparace za křížové výpravy za husitských válek a reparaci od Talošů za vpád římských vojsk do naší kotliny.
                  Jinak ano, ty si hlasuj za reparace, já budu hlasovat za obnovení ČSR.

                  1. Ad shane:
                    Lidé s podílem keltských genů by mohli chtít reparace po smradlavých Slovanech.

                    1. Germani taky. Byli tu driv. Slovani prisli az jako posledni.

                    2. Ad shane:
                      A pak tu máme tu nešťastnou dinosauří otázku. Pokud je mi známo, asteroid se za genocidu dosud neomluvil.

                    3. Dinosauri za prvohory taky ne. Proto bych požadoval reparace. A jelikoz foglove maj akorat hovno, tak myslim, ze je jen v pořádku aby to cvaknul TJ Sokol.

                    4. Jinak asteroida bych radsi nechal bejt, co kdyby to chtel zaletet vyrovnat osobne. Navic je to kamos, kde bysme my savci dneska byli nebejt nej:)

            3. „Demokracie vocamcad pocamcad“ je přesně rozdíl mezi „Českou REPUBLIKOU“ a „Lidově-DEMOKRATICKÝM zřízením“.

              Republika je definivána jako nadvláda zákona-ústavy, která jasně vymezuje co si ani ta sebevětší většina, ani ty sebevyšší elity nikdy nesmí odhlasovat na úkor kohokoli. (Proto také fungují pouze ty Ústavy, které se jako zdroj těchto práv uvádí „Boha“ nebo „Přirozenost“, všechno ostatní jde zase zrušit.)

              Demokracie je čistokrevné „když si Adam a Barbora odhlasují, že oloupí a popraví Cecila, tak má Cecil smůlu.“

              1. Republika je druh statniho zřízení, demokracie pak zpusob hlasovani. Oboje je na sobě zcela nazavisle. Proc do tohe jeste motas lidovou demokracii asi vis jen ty.

                1. Ach, Shane, ty ahistoriku. „Demokracii“ a „Republiku“ jako soupeřící státní zřízení srovnával už Thomas Jefferson, který přesně lobboval za Republiku zcela explicitně namísto Demokracie, před kterou varoval.

    4. A Babiš jako řídil Apple, nebo na čem je tahle úvaha založená? Jak může člověk sklouznout od „v USA existuje Apple a má velký rozpočet“ k „Babiš bude řídit ČR jako firmu k ekonomickému prospěchu“?

      Apple je firma vývíjejí a prodávající fyzické a softwarové produkty na globálním trhu. ČR je postkomunistická země uprostřed evropy. Mezi tím není vůbec žádná paralela, kromě výše té částky.

      I kdyby nakrásně přišel sám Tim Cooks, či dokonce resurrectovali samotného Jobse, tak mám silné pochybnosti, že by dokázali vládnout nějak líp. Ono totiž řídit směr pár tisíc vývojářů a inženýrů a designerů a obchoďáků je fakt něco jiného, než vládnout deseti milionům lidem v zemi, která si na sebe nevydělá.

      1. uvaha je zalozena na tom, ze ridis zhruba stejne velke zvire a musis to umet nejak ukocirovat, podle mne je spravny postreh ze Babis ve VLASTNIM zajmu ma zajem na ekonomicke prosperite CR coz by melo byt cilem premiera (imho).

        Ja bych treba v budoucnu dal prilezitost Kellnerovi, taky ma za sebou vysledky jeste lepsi nez Babis ale jemu se zjevne do politiky aspon zatim nechce …

        1. no zjistěte si (nebo zjistil jste si?), co ten Kellnerův byznys vlastně obnáší. precizně a ziskově prováděné ožebračování těch nejubožejších poskytováním spotřebních úvěrů je fajn kvalifikace pro cokoli, ale pro řízení státu fakt ne.

          1. Kelnner nerovna se HomeCredit a v ramci tech uverovych spolecnosti vzdy patril k tem slusnejsim s ferovejsimi uverovymi podminkami, to ze to dokazal rozjet i v Rusku a treba v Cine je uz jen jeho umeni …

            1. Kellner svůj byznys v Číně rozjel za pomoci Zemana, který jen kvůli Kellnerovi (a svému egu) leze Číňanům do prdele až stydno. Nikdo jinej než Kellner z těch Zemanových výletů do Číny prospěch nemá. Lze říct, že Kellner v Číně uspěl jen díky tomu, že si koupil a zavázal českého prezidenta.
              Mimoto, z Kellnerova byznysu v Číně a Rusku nemá ČR prakticky nic, protože zisk daní v Rusku a Číně a navíc Kellnerovy firmy sídlí v zahraničí.

              1. tak to ze pro podnikani na danem trhu zalozi treba dceru nebo i uplne jiny subjekt i z duvodu danove optimalizace .. tak to proste byva …

                ale treba z O2 v CR aspon nejaka kacka snad je …

                1. Já píšu o Kellnerově byznysu v Číně a v Rusku a ne o jeho byznyse v ČR. Seš fakt tak blbej nebo jen koblihář?

                  1. nejsem blbej ale tluchuba ses ty, viz utek od tunelovani, drzim se presne psaneho textu …

        2. Jenže Babiš Apple nikdy neřídil, proto je ta úvaha ujetá už v začátku. Nehledě na to, že Apple fakt není stejně velký jako ČR v libovolném z měřítek, akorát má větší zisky.

          A jak už tu někdo podotkl, je vážně otázkou, jestli by se stát měl řídit jako firma, tj. mimo jiné například to generování zisků. Já se považuji za občana, a ten posun, kdy se ze mě snaží udělat otroka korporátního státu se mi fakt moc nelíbí.

          V neposlední řadě pak Babiš skutečně může mít v zájmu ekonomickou prosperitu ČR, ale přijde mi, že je tu nějaký (možná neuvědomělý) implicitní předpoklad, že z toho budou těžit všichni. To přitom z toho vůbec neplyne.

    5. @trevor12: můžu se zeptat, jak Babiš řídí zemi k ekonomickému prospěchu? Na co šáhne, on nebo jeho ministerský dream team (lúzři jeden jak druhý, stačí se na ty ichtily podívat), tak posere. Stačí se podívat na výdaje z rozpočtu, kolik a kam jde peněz – prachy se vyhazují z okna, infrastruktura zastarává, jenom aby se volič-důchodce projel zdarma; správní nebo stavební řízení – v tom jsme dokázali za pár let ANO klesnout kamsi k Somálsku; školství bez koncepce, zemědělství obrovský průser.

      Babiš, jak správně napsal pan domácí, s jeho „odborníky“ bez dotací a podpor nedokáže ani řídit historickou střelnici. Je úplně mimo. A odsereme to my a naše děti.
      Ten ubožák neumí hospodařit ani v robě, kdy jsme šestým rokem v období ekonomického růstu. A co přijde, až ten růst skončí nebo se na chvíli budeme propadat? Už dnes není kam brát, protože Babiš zacpává hubu všem, kdo dají přednost koblize před budoucností.

      1. to dela Malacova, Babis by ji davno vyhodil jenze potrebuje podporu ccsd (koalicni smlouva)

        jinak posledni dobou registruji v mediich jak se ministri snazi „najit penize“ .. tady se ukaze jestli toho jsou schopni …

        1. A mají ti ministři dost krumpáčů a lopat?

      2. Babiš tu buduje neofeudální systém a volit se ho nehodlám. Nicméně o ekonomickém prospěchu bych raději na Vašem místě pomlčel.
        Doporučuji google a slova dluhová statistika. Klidně si ta čísla překlofejte do excelu a dejte do grafu. Babiše přivedla k moci předchozí neschopná garnitura. Normálně si volič pamatuje maximálně 6 měsíců zpět, ale duo ODS/TOP09 bylo tak skvělý, že Bába drží už dvě volební období.
        Bejt Bábou, tak dám do grafu vývoj státního dluhu za posledních 20 let a rozvěsím to před volbama po celý republice. To aby těm géniusům co ví jak se má hospodařit i jejich voličům, připomněl, jak hospodařili, když tu možnost měli. A ne opravdu po celou tu dobu neřádila hospodářská krize.

        1. Dluhovou statistiku Babiš zfalšoval:

          Jeden rok získal „vyrovnaný rozpočet“ tím, že rozprodal rezervy ČNB „na horší časy“ a rozpočet tím vyspravil.

          Další rok získal „vyrovnaný rozpočet“ tím, že výběr daní nečekaně výrazně přesáhl očekávané příjmy rozpočtu, a zbytek „do plusu“ dorovnaly EU dotace.

          Jak je ten „vyrovnaný rozpočet“ reálný bude vidět teprve teď, když rezervy k rozházení došly a konjunktura končí. Ale to bude zase „vina ČSSD“, žeano? Bez ohledu na těch 7 miliard na „dotované jízdné“, kterým si Bába pokusil koupit voliče.

          1. No, Kalousek získal toho nejlepšího ministra financí za něco podobného. Což Babiše samozřejmě neomlouvá.

            1. Jenže Kalouskovi se za „nejlepšího ministra financí“ všichni jen vysmívali, kdežto Babišovi „vyrovnaný rozpočet“ věří…

              1. quod licet iovi non licet bovi

              2. Krom toho Kalous mel na krku nejhorsi svetovou krizi za posledni desitky let, zatimco Babis ma na krku nejvetsi konjunkturu za celou existenci CR.

                1. Pak se nabízí otázka, kam ty prachy mizí? Když dluhy vršíme jak za krize, tak za prosperity.

                  1. Proziraj se. Coz by jeste nebylo tak hrozny, kdyby se nezvysovaly mandatorni vydaje. Az bude potreba zacit setrit, tak koupe superbu misto BMW problem nebude, ale sebrat duchodcum jizdny zdarma, to bude ficak. Rostou pocty zaměstnanců verejny a statni zpravy a jejich platy a orezat to bude tezky… Atd

                    1. Tak tak, burešovo snižování počtu úřadníků znamená, že jich je už tak o 50000 víc, možná eště víc.

                      Kolik postavil kokoťuk dálnic? Už má Praha okruh? Který tankodromy sou opravený? Neska sem jel kilometr na sjezd pouhé půl hodiny. Až sem se tím probil, tak objet páteřní komunikaci po prázdnejch silnicích včetně Průmyslové bylo na 10 minut. Kdybych jel po spojce, stojím tam eště teď.

          2. A i tak dluh rostl. Jenze ne tolik jako HDP, takze se Bures vsude ohani, ze se pomer dluh vuci HDP snizil. Coz je jako tvrdit ze v behu presidentu Husak obsadil krasne druhe misto, zatimco Reagan dobehl predposledni.

            1. Dluh se podle údajů MF pohybuje už od roku 2012 okolo hranice 1.6 bilionu.
              Takže dvě možnosti:
              Buď po borci Kalouskovi zůstaly reservy zhruba 600 mld a Babiš z nich do dneška žil, pak se nabízí otázka proč Kalousek sekal dluhy po stamiliardách, když měl v kešeni tolik peněz.
              Nebo Babiš tajně prodává dluhopisy a nedává je do účetnictví, a pak by demoblok měl přestat otravovat s nějakým naprosto nepodstatným čapákem a měl by křičet, pozor Bába nás zadlužil o stejný prachy jako, když jsme vládli my, ale tají vám to.
              Co se týká krize, tak když byla přede dveřmi, nejlepší ministr ve vesmíru naplánoval rozpočet na čtyřprocentní růst a pak v následujících letech dělal vše pro to, aby nás krize neopustila.
              Bába mě sere tím, že za chvíli budu muset i instalatéra objednávat přes Agrofert, ale že by mně chyběli geniální ekonomové z dua ODSTOP09 to fakt ne.

    6. A kde kurva ten prospech je?

  8. Taky se jim vysmívám. Ale alespoň se ti lidé dokaží sejít a demonstrovat. A ne v malých počtech. Sto tisíc jich tam dle mého názoru nebylo, ale to je jedno. je to hrozně moc člověkohodin strávených píčovinami. Nevím, k čemu si ti lidé myslí, že taková demonstrace je. Aby se plácali po zádech, jací jsou to bojovníci za svobodu?

    Ale pořád lepší než Vašíčkova kontrademonstrace, kam prostě nepřišel ani ten Vašíček.

    1. No, oni ti lidi co tam chodí nejspíš vědí, že Bába neodstoupí, ostatně, deklaroval že bude vládnout klidně i z kriminálu. Ale asi mají ten pocit, že je lepší udělat aspoň něco, než jen sedět doma a mrmlat. Minimálně oni budou mít svědomí čisté, že něco udělali.

      1. To je pravda. Spousta lidí má objektivní výtky vůči konkrétním politikům ale stejně jich skoro 80 procent k volbám nechodí. Ano, pro mě jsou ti lidé na demonstraci užiteční idioti. Ale nejtragičtější je to, že my nemáme ani ty užitečné idioty.

      2. „Minimálně oni budou mít svědomí čisté, že něco udělali.“
        Mi to připomíná South Park, jak tam rodiče vzpomínají na Woodstock. Zhulení seděli na trávě a vyřvávali nějaká ideologická hesla do hudby. „Jo, tenkrát jsme něco dokázali.“

        1. Připomínat ti to může co chce, ale oni aspoň zvedli prdel a někam šli. A srovnávat to s woodstockem je dost mimo. Ale když už jsi to načal – máš pocit, že ti američtí demonstranti během masových demonstrací koncem šedesátých let nic nedokázali? Aha…

          1. Zvedli prdel, někam přišli a posloužili jako nástroj pro stejný hajzly jako je Bureš.

          2. Dokázali hodit jižní Vietnam do chřtánu komunistům :-)
            A změnili zemi, která porazila nacisty, zastavila komunisty a dostala člověka na Měsíc, v současný multikulturní blázinec. Honk honk.

            1. když už to tady někdy funguje jako doporučovárna knih a filmů, tak film „Jahodová proklamace“ (the stravberry statement, 1970). dost dobrý. viděl jsem to v nějakém klubu na začátku devadesátek.

        2. No, slyšel si někdy něco vo tom zametání před vlastním prahem?

          Jo, možná to je na piču, ale skutečně, ti lidi mají aspoň tu hrdost někam jít a udělat ze sebe debily a pak říct, že to aspoň zkusili.

  9. „neosvazácká kulturní fronta už úplně ztratila soudnost a testuje, jak moc si ještě může dělat z lidí prdel“

    „v žádné zemi, ani v rozvojové ani socialistické a kapitalistické neexistuje to, aby patnáctiletý děti určovaly, kdy má odejít prezident nebo kdy má přijít a kdo jím má být“

    Kulisy se mění, rétorika zůstává. I já jsem naprosto zkoprnělý – z toho, jak se aktuálně dokážou lidi odkopat a jak z nich ta jejich skutečná podstata nakonec vyhřezne na povrch.
    Ne, demokracie není jen chození k volbám. I když z toho očividně mají ti největší „demokraté“ panickou hrůzu, že by se občané dokázali aktivně „probrat“ i mimo ty termíny, kdy píár agentury jedou nonstop. Pak jim totiž zůstává akorát výrazivo typu „vyřádit na demonstraci“, „kavárna lepšolidů“ či „neosvazácká úderka“, protože to je upřímný a nefalšovaný výstup přímo z nich, ne z jejich mediálních poradců.
    Vlastně chybějí akorát zaprodanci a ztroskotanci, řezník z Kostelce holt není provozní z RaJe.

    1. Až do minulého týdne chyběly ideodiverzní centrály ze Západu, ale po „útoku na naše zemědělství a ekonomiku“ jim již zdatně sekundují i Hrstky zneuznaných individuí, které jsou za své demonstrace placeny. Zbývá zřejmě ještě Vatikán a sionisti.

      V Sorry kdysi vyšel vtip „Protože je špína zažraná!“

      1. No, takovej Vondruška se na babišdnes rozjel slusne. Doufam, ze se aspon konecne doucil kdy byla zalozena Kutna Hora :)

        1. Tak Giordano Bruno byl pěkný ksindl a dostal, co si zasloužil. A Hus tomu štěstíčku šel taky pěkně naproti. Vobou nebyla žádná škoda.
          S Miladou to netrefil, ta dojela na neuvěřitelnou naivitu.

          1. Vondruska taky neni zadnej historik ale etnolog a o historii vi hovno. Ty jeho knizky se sice daj, kdyz cloveku nevadi ze ma vsechny postavy a pulku dialogu furt na jedno brdo, ale po historicky stránce je to neuveritelna snuska nesmyslu a anachronismu. To je asi jako roman kde by Karel Hynek Macha na Jubilejni vystave 1891 souperil s Karlem Capkem o ruku Bozeny Nemcove a pritom se snazil odvratit atentat na císařovnu Alzbetu.
            Takovy perly kdy 20 let tvrdi ze kutnohorske doly za vlady Premy Otakara chrlily obrovske mnozstvi stribra nebo mocny severocesky rod Vartembergu vladnouci v severnich cechach jeste driv nez byl vubec nějaký Vartemberg zalozem nejsou chyby, to je cira demence.

            1. „roman kde by Karel Hynek Macha na Jubilejni vystave 1891 souperil s Karlem Capkem o ruku Bozeny Nemcove a pritom se snazil odvratit atentat na císařovnu Alzbetu.“

              To zní jako dobrá steampunková povídka.

    2. Chápu Vás a vidím to samé. Už to není o hodných a zlých, ale došlo to tak daleko, že už je třeba se starat abychom mohli jít dál s co nejmenšími škodami. Je ovšem třeba vidět obě strany problematiky. Nepřipomíná vám současné dění scénáře na Ukrajině a v Sýrii a všude jinde? Když se podíváte na obě strany Má dáti – Dál, opravdu těm zemím takový scénář prospěl? A za další: nechal byste o svoji práci a životní strategii rozhodovat náctiletého potomka? A nemyslím svého, ale prostě jakéhokoli z ulice? Abychom si rozuměli: v ten moment kdy by současní protestující přednesli reálná a lepší řešení než to co tam je teď, tak jim budu držet všechny palce.

      1. Nepřipomíná. Co tam máš dál?

        1. Hmm, dobře. Tak to zkrátka zjistíme sami.

      2. “Protestující” si v současný době némůžou přiznat, že jsou na tom náměstí za blbce. To jim dojde tak za deset let.

        1. Ja myslim, ze driv.

      3. Hele, Majdanisti, tohle mi vysvětlete. Majdan byl podle vás umělý „regime change“ vyvolaný USA „protože Nulandová“. OK.

        Babiš je ovšem největší kámoš USA, vydal američanům ruského hackera a dost možná nabídne Temelín Westinghousu (který teď sice patří Saúdům a Kanaďanům a předtím patřil Japoncům a kKzachům, ale bať, to je asi pod rozlišovací schopnost Trumpa).

        Dokonce milovníci „Svobodného vysílače“ tvrdí, že Nečase svrhly USA a dosadily místo něj Babiše právě proto, že Nečas nechtěl dát dostavbu JETE Westinghousu.

        Tak mi kurňa vysvětlete logiku, podle které USA pořádají „Majdan Regime Change“ aby svrhly svého oddaného klienta?!

        1. Westinghouse bude rád, pokud ustojí příštích deset let s tím, že bude všem ostatním dodávat řídicí systémy a podobný jaderný technologie. Na stavbu elektráren nemá ani doma, natož někde jinde. Nabízet se jim může co chce. Ovšem ČEZ za stávající situace další bloky ani nechce, bo zelený píčoviny, kdy se jim to ani nevyplatí. Ostatně i v Rusku je to všelijaký, dokud proudí plyn (byť Gazprom mnohokrát deklaroval, že domácí odběratele odstřihne, nač prodávat za osminu domácí elekrárnám, když to může poslat za plnou cenu nám), tak se zákazníci cukají a moc rychle stavět nový bloky ani nechtějí :D

          V reaktorech bude v příštích desetiletích hrát prim Rusko, Čína, trochu se poveze Kanada s Koreou (možná) nebo Japonskem. Zbytek bude naprosto paběrkovat.

        2. Bures je nerizena strela. To zapadu (EU+USA) vadi. Ze ted leze do prdele Trumpovi s vrtulnickama, nic neznamena.

          Netvrdim, ze ta poulicni saskarna, ktera by mela svrhnout StBaka, je placena USA, jen rikam, ze motiv by tu byl. Bures se jim vysmeje lip, nez Stepan a pojede se dal.

          1. Bureš je naopak velmi řízená střela – je to klient toho, kdo mu nabídne nejvíc. Je to oddaný klient EU (bez ohledu na kecy pro domácí voliče – „něco jiného se říká a něco jiného se dělá“ a EK to velmi dobře ví a kvituje) a teď je i oddaný klient USA „dokud z toho kape“.

            Náklady kohokoli na „kapání pro Babiše“ jsou pak výrazně nižší, než „regime change“ a riziko kdo z toho vzejde vítězný, takže ne,tímhle se to vysvětlit nedá a otázka stojí:

            Proč by USA prováděly regime change na odstranění svého klienta?

Komentáře jsou uzavřené.

D-FENS © 2017