Lid versus Miloš Zeman - zpět na článek

Počet komentářů: 224

  1. Dal bych +1 za clanek, ale musim dat +85 za referenci z Cerveneho trpaslika.
    Pisatel ale nechape co je za podstatou toho nastvani na Seemana. Je to ten problem, ze jsme porad jeste dva narody v jednom, i pres velmi uspesnou deportaci casti naseho naroda po valce.

    Elita naroda / lide co drive zili ve mestech a nepracovali od nevidim do nevidim na poli / odedavna citila spis sounalezitost se stredni evropou, potazmo nemci a rakusany. S nima obchodovali, s nima mluvili, jejich zeny si brali, nebo si nemci brali jejich dcery, u nemcu chodili do skol, s nemci se dokazali dorozumet. Jeden cas dokonce mluvili prevazne nemecky. Bylo to tehdy hoch jazyk, a j-elita tihnou k hoch vecem.

    Pak tu byla ta ne-elita, ta mluvila cesky a nemela jeste v 19. stoleti vyraz pro kapesnik, klavir a podobne vymozenosti moderni doby. Existovalo tak malo psaneho ceskeho jazyka, ze nekdo musel dokonce podvrhnout rukopisy, abysme alespon neco meli. Tahle cast nasi spolecnosti nikdy nemecky nerozumela, nikdy nemecky nemluvila, pokud nezila v oblastech, kde zili nemci vedle cechu. Byli to poddani, nevolnici, nejaky ten smrad na dne spolecnosti. A najednou jim panove Palacky a Jungmann, kteri tedy vlastne mluvili nemecky a jeden z nich byl i puvodem nemec, nabidli vznesenou slovanskou minulost a sounalezitost s velkou risi na vychode. Bodejz by se exnevolnici necitili hoch, kdyz z nich najednou bylo neco lepsiho nez ta puvodni elita.

    A tohle rozdeleni nam tu zustalo. Na jedné straně je proevropska, z velke casti pronemecka „intelektualni elita“, ktere pranic nevadi, ze knize oznaci deportaci nemcu za zlocin a která bleje z čehokoli východního, včetně ruska, číny a jiné špíny. 40%

    A na druhé straně společnost pivopyjů, pro které je Rusko důkazem jejich vlastní rasové nadřazenosti, skopčáci je serou, cigoši je serou, čmoudi je serou a ten Zeman se jich zastane. 60%

    Je na vás ke komu se přidáte, já už jsem si vybral, „šikovný politik“ jako Zeman si samozřejmě vybral 60%, ale to je jeho věc.

    1. To je ale slint, neskutečný.
      Já osobně pocházím z oněch „40“%, částečně i geneticky, pivo nepiju. Ale že bych blil z čehokoli východního (špíny???)? To bych musel bejt hodně velkej primitiv.
      Zemana jsem nevolil, ale když vidím, jak se pravdoláska vzteká, jak spustíte na povel jekot, kdykoli Zeman otevře hubu, to je prvotřídní zábava.

      1. Mne nejvice bavi, kdyz vidim nekde ve zpravach „aktivistu“. Obvykle je to typek, ktery je sice tezky demokrat, ale jen a pouze ve vecech, ktere ladi s jeho nazory. Jinak je okamzite pripraven bojovat cervenymi kartami, trenkami, kurtovanim ke stromum a kdecim, jen aby projevil svuj nesouhlas s nazorem vetsiny.

        Zeman je jednooky kral mezi slepymi a z toho hnoje, co se nabizel, byl bohuzel to nejmensi zlo, ktere zbylo. Pristi volby mohou dat klidne sanci nekomu jinemu. Ale co mne se tyce, tak i kdyz se spoustou veci se Zemanem nesouhlasim, nebo si kolikrat skoro rvu vlasy, tak za ten Lihovy dum ma u mne velkou 1* a za to, jak sere pravdolaskare hned druhou. Pokud bude kandidovat, tak ja mu to snad uz jen proto znovu hodim. Prdel musi byt, i kdyby tatu veseli.

        1. Já myslím, že kulturní fronta má plivání na Zemana jako nějakýho bobříka.
          Dnes jsem se válel smíchy: http://www.novinky.cz/kultura/400022-ceny-andel-ziskali-koller-polakova-krystof-i-vytiskova-hudebnici-kritizovali-zemana.html

          1. Plivnuti na Zemana je soucasti modlitby, ktera probiha pred prekrocenim prahu CT. Kdo neslozi, neni pak uz zvan. Seznam „nechtenych“ se docela pekne rozrostl. Holt Koller (ted myslim Davida, ne Martina) jeste stale chce byt do debat zvan, tak musi drzet tu spravnou lajnu. Tak, jako on chce, aby nas Zeman netahal na vychod, tak ja zase chci, aby nas nase vlada netahala na zapad. Jsme uprostred Evropy a rad bych tam zustal. Neni to az tak spatne misto.

            1. Podepisuju, zítra si jdu koupit potřebné nástroje a do konce týdne to vytesám do kamene! ;-)
              Zvlášť poslední dvě věty.

            2. Mozna by bylo vhodne zminit, ze to myslite geograficky (doufam). Jinak je to naopak dost tristni.

            3. Pořád lepší, když nás Miloš tahá na východ, než když vláda tahá východ k nám. Blízký východ tedy ;)

        2. Souhlasím

    2. Já jsem evidentně podle jména potomek Rakušáka, narodil jsem se v jihozápadních Čechách (30 km od Bavorských hranic), dvacet let jsem tam vyrůstal, nyní žiji ve Slezsku a nejvíce času trávím na Moravě.
      Ale přesto vám děkuji: umožnil jste mi náhled do způsobu myšlení zastánců Velkoněmecké (ale podobně i Velkomaďarské či Velkoalbánské, atd.) říše. A současně vám vzkazuji, že už byste měl SVŮJ mindrák konečně začít řešit s odborníkem.

      Já už jsem si také vybral: katolického Boha. Národnost odsouvám až na další kolej. Ale když už: považuji se za Slezana a kamkoliv se v životě budu nucen odstěhovat, Slezanem zůstanu! Na současného prezidenta pohlížím podobně jako autor článku a když už nevyšla volba Jiřího Karase (nasbíral pouze cca 40 000 hlasů), aspoň děkuji našemu Pánu Ježíši, že nemáme na Hradě germanofilního pravdoláskaře.

    3. At Áčko 9.4.2016 v 22:42

      Byli to poddani, nevolnici, nejaky ten smrad na dne spolecnosti.

      Docela by mně zajímalo, jestli všichni gastarbajtři v říši mají tohle blití povinné, a pokud ano, na koho musejí kydat špínu třeba Eritrejci :-)
      No a jestli ne – nemohu přijít na to, co si tenhle král řiťolezů od svého PŠM slibuje. Nechce se mi věřit, že by nepoznal, jakého blba ze sebe dělá.

      1. Ale vždyť má v podstatě pravdu – české země prostě historicky dvojjazyčné byly. To huránárodovectví, spojené s určitou glorifikací lidovosti/plebejství/či dnes až buranství jsou také fakta. Ovšem ne že bychom v tom byli sami – prostý venkov jako „zdravé jádro národa“ není žádná česká specialita, dá se najít v nacionalistickém romantimsu i v jiných státech – nejznámější pro nás je asi německé Blut und Boden. Ve všeobecné demokracii je pak podbízení se nejsprostším lidovým vrstvám normální a logické všude – jen dnes má spíš podobu přerozdělování než hraní na národnostní city.

        Jestli je Áčko v něčem vedle, tak je to souvislost mezi padělanými rukopisy a jazykem. Rukopisy ovlivnily mnohé, ale jazykový vývoj podle mě ne.

        1. Podle Acka tedy v nemeckych Sudetech byl vlastne kdo? Elita byla ve mestech, takze jak je mozne, ze Nemci sedlacili v pohranici? Zeby prvni pokusy o luftactvi? V tydnu majitel fabriky ve meste a o vikendu dojil kravy na Sumave? A ze Nemci byli kurva dobri hospodari! No, ostatne oni byli dobri i prumyslnici a kdeco. Ale rozdelit spolecenske vrstvy jen podle jazyka?

          Jeho pohled je proste zjednoduseny a pitomy.

          1. Doporučuji zopakovat elementární logiku… O Sudetech a etnických Němcích Áčko nepsal. On pouze napsal, že část etnických Čechů, žijících převážně ve městech, kterou označuje za elitu, určitou část historie mluvila i/hlavně německy a proti tomu stavěl prosté vrstvy, které si sice uchovaly češtinu coby primární obcovací jazyk, ale za elitu se označit nedají*.

            Áčko tedy lidi nerozděluje podle jazyka, ale rozděluje lidi na vrstvy a konstatuje, že každá tato vrstva měla jiný přístup k jazyku. Napíše-li, že elita mluvila německy či oběma jazyky není to samé, jako kdby napsal, že ten, kdo mluví německy, je elita.
            ___
            * Možná ještě při použití toho idealisujícího romaticko nacionalistického přístupu.

            1. Podle nej elita byl ten, kdo se jakymkoli zpusobem paktoval s Nemci a vyznaval jejich jedinou pravdu.

              Je to proste velmi cernobily pohled na vec. A to rikam jako clovek, ktery ma nemalou merou nemeckou krev.

              Co se pohledu na vychod tyce, pak nevim, kam Acko radi tech cca 5000 firem, ktere vlastni Nemci v Rusku. Podotykam – predevsim byvali zapadni Nemci, protoze maji kapital pro investice.

              Proste, tohle cleneni na „tahle strana je elita“ a „tahle strana jsou vzdy debilove“ je primitivni, nemohu si pomoct. A ne, ze by Acko nemel elementarni pravdu. Ale jde o to, jaky gulas z te prave svickove navaril. Samozrejme nelze poprit, ze ti bohati byli znacnou merou Nemci, protoze Cesi nemeli az tak dlouhe rodokmeny, kde by majetek dedili. A take nepopiram, ze Nemci byli vetsinou lepsi hospodari. Presto bych si netroufl to takhle podat jako 60:40 a nazdar.

              1. Ne. „Paktování se s Němci“ a používání němčiny bylo až důsledkem příslušnosti k elitě, ne podmínkou či důvodem příslušnosti k elitě. Existenci německy mluvící spodiny áčko nikde nezpochybňoval.

                1. Nezpochybnil. Ale ta procenta si vycucal z prstu a hezky je od sebe oddelil.

        2. At JJ 10.4.2016 v 16:29

          Ale vždyť má v podstatě pravdu
          Domnívám se, že se mýlíte. Podle mého názoru nemá paušální označení poddani, nevolnici, nejaky ten smrad na dne spolecnosti pro česky mluvící obyvatele Čech a Moravy oporu v realitě, už proto, že z historie vlastní rodiny znám řadu konkrétních příkladů, kdy tomu tak rozhodně není a nebylo. Koneckonců, já se sice domluvím pěti jazyky, ale německy čtu jen se slovníkem. Přesto jsem německé firmě opravil vadný firmware v dodávce detektorů za více než 2M (tehdy) DEM a jejich CEO mě rozhodně za smrad ze dna společnosti nepovažoval.
          Vrátím-li se k meritu věci – soudím, že se áčkovy výplody – pokud by byly míněny vážně – jeví jako disjunktní ke gramotnosti. Proto zvažuji spíše jeho motivaci, nikoli procento reality v jeho textu.

          1. Ano, i mezi venkovským a (pouze) česky mluvícím obyvatelstvem se našli lidé jako například J. Dlask či Fr. Vavák, ale celkově je tahle tradice lidového písmáctví a vzdělanosti nafouknutá romantismem 19. století. Takže Áčkův výrok je možná mírně zjednodušující, ale v zásadě tu situaci popisuje správně.

            Vy jste ten firmware opravoval v 18. nebo první polovině 19. století? ;–) Dnes je samozřejmě situace jiná.

            1. Ale jo, Acko pobral fakta, ta seradil do jemu vyhovujici linie, ocesal a prohlasil za pravdu. Neco, jako prosnula sestava „Vesely, Zajic, Vyskocil, Tvrdy, Bobek, Vytlacil“. Kdyz poskladame to, co chceme jak potrebujeme, vysledek se dostavi. Ja ale tyhle pausalizace xmrti nemam rad.

            2. At JJ 10.4.2016 v 20:30

              Áčkův výrok je možná mírně zjednodušující, ale v zásadě tu situaci popisuje správně
              Jak vidím, asi se neshodneme v názoru na význam slovních spojení „mírně zjednodušující“ a „v zásadě“.

              Vy jste ten firmware opravoval v 18. nebo první polovině 19. století? ;–) Dnes je samozřejmě situace jiná.
              Prosím?
              Firmware jsem upravoval na začátku 90. let, a áčko výslovně uvádí, cituji
              Pisatel ale nechape co je za podstatou toho nastvani na Seemana. Je to ten problem, ze jsme porad jeste dva narody v jednom, i pres velmi uspesnou deportaci casti naseho naroda po valce. Zvýraznění jsem doplnil já.
              Mám za to, že se áčko křečovitě snaží naroubovat své hňupské ideje o superioritě německy mluvících obyvatel střední Evropy na výsledky voleb prezidenta v ČR. Hňupské proto, že mi intenzivně evokují seance PŠM z dob ZVS v Plzni, akorát tehdy to byla dělnická třída vs vrazi z Vólstrýtu. Rétorika byla velmi podobná.

              1. Mmnt, já jsem ale přesvědčený rasista. To snad ještě bejt mužů.
                Jenom si myslím že ten rasismus se nikdy nemá vztahovat na jednotlivce, tj. Přijít k cernochovi a říct mu že je opice mi přijde jako vec kterou může udělat jen po m bílá opice, nicméně společnost černochů v Africe podle mě prostě nemůže fungovat jako společnost bělochů v evrope, protože africti černoši mají prostě jine průměrné vlastnosti – nižší inteligenci, vyšší agresivitu, atd. Stačí se podívat jak to v Africe vypadá, asi by ty lidi žili jinak, kdyby toho byli jako společnost schopni.
                Potud by se mnou 99per cent z vás souhlasilo, když ale začnu mluvit o tom proč jsou všechny slovanské státy chudší i než ten nejchudší germánský, tak se urazite. Člověk si opravdu musí vybrat, kam chce patřit.

                To samé platí pro spanely a Italy a tak, taky mají charakteristiky, který je znevyhodnujou. Nic špatného na tom nevidím že si to myslím.

                A že i z toho původně slovanské ho národa Čechů elita začala mluvit německy už tuplem podporuje moji tezi o superiorite německy mluvícího obyvatelstva ať už se hlásili k jakémukoli národu. Nevim proč to označujeme za hnupske ideje.

                1. Já to říkám furt (no dobře, teď poprvé na internetu), že snaží-li se člověk vytěsnit ze své mysli Pána Boha, většinou se také snaží jej něčím/někým nahradit. Vy jako materialista (mimochodem, tento filozofický směr máte společný s komunisty, víte o tom?) se klaníte technickým a ekonomickým dovednostem, ergo národu, který je nejlépe ovládá.

                  Za sebe říkám, že dokonalý národ neexistuje, u Němců je obrovskou vadou pýcha, kterou se (zatím) marně snaží potlačit. Jenže lze se jim divit, když vlezdoprdelkové vašeho typu jim olizují boty?

                  1. Já se třeba Boha (ani žádného jiného boha) nesnažím z mysli vytěsnit, protože tam nikdy nebyl. A ani se jej nesnažím nikým a ničím nahradit, protože tak jednoduchý prostě svět není, aby mi ta náhražka k něčemu byla :-)

                2. Njn, třeba to jednou i sluníčkářům dojde, že rasy, národy a etnika se od sebe liší :-) Liší se od sebe rovným či rozpláclým nosem, laktózovou intolerancí, citlivostí na některé léky, tak proč by se xakru nemohly lišit povahou, o které už jednoznačně víme, že je z významné části vrozená?

                  1. Protoze kdyby to slunickari priznali, prisly by fury jich v tu ranu o chleba.

                    1. Stále věřím, že se jim po úderu baseballovou pálkou do makovice rozsvítí a raději obětují ideály+chleba, než holý život.

                3. At Áčko 10.4.2016 v 22:58

                  Nevim proč to označujeme za hnupske ideje

                  To mě rozhodně nepřekvapuje.

    4. Boze to jsou ale zvasty. Znam v Bavorsku furu lidi, kteri jsou potomci ceskych Sudetaku a zrovna ti by za posledni mesice vymenili Merkelovou za Putina ein zwei. Jak je to jen mozne?

      Tohle cernobile deleni sveta je neskutecne primitivni a nesmyslne.

    5. Jste hloupý a opravdu natvrdlý, milý pane. Áčko. Tomuhle zvracení se nevyrovnal ani urza, když tady domrdal diskuze tak, že už tu zpětně ani nejsou, protože sou radši smazané. Tuny užitečných informací jsou v prdeli, protože tu máme pár debílků bez sebereflexe. Urza, Lojza, Acko, krátký výčet. Díky za zkurvení tohodle webu hoši.

    6. Máte zajímavě rozškatulkovaný svět. Nezdá se Vám to ale trochu divné? Děkuji za vědecký rozbor, je to ale velmi, velmi hloupé a stupidní, opovržení velkou částí populace z Vás tady přímo cáká. Je ale pro Vás asi dobře, že máte vybráno, jasno, a do budoucna už nemusíte nad ničím přemýšlet.
      A to jsem MZ nevolil, a ani do budoucna s tím moc nepočítám, leda že by hrozil ještě horší pacient, než je on. Ale to už by nebyla volba někoho, ale volba proti někomu.

    7. Na tohle nemá smysl reagovat. Blb, který neví, co byl Tibet, kdo zničil hospodářství, kdo kradl a kdo napravuje. Stačí. Více netřeba.

      1. Wow.. Jsem blb protože nevím co byl Tibet?

        :)

        Nějak jste odskočil od tématu, ne? Já o Tibete nic nepsal, předpokládám, že je to nějaké jídlo.

        1. Zřejmě se vychytrale pokusil přenést boj na svoji parketu, protože problematice Tibetu rozumí lépe.

    8. Typické.

      Hlavní informace v mém příspěvku: český národ je zhruba tak 300 let rozděleny na dvě části. To je zdroj konfliktu, ta jedna část prostě Seemana neakceptuje a irituje ji že to má být její predstavitel. Split v našem národě je patrný zvenku, zevnitř a nejspíš i z vesmíru.

      Jak to pochopila většina čtenářů tady: Áčko je germanofilni debil.

      Zbytek je debata o historii, podle mě je jak tihnuti českých elit k němectví i masivní ponemcovani českého delneho obyvatelstva v průmyslových oblastech v pohraničí v 17-19 století dobře dokumentováno, velká cast těchhle lidí pak byla deportována jako „etnicti Němci“, což je nesmysl. Navíc nějaká ostrá hranice mezi entickym cechem a etnickým nemcem
      je v Čechách spíše teoretická, Konrad Henlein, po matce Dvořáček je pro me spíš než cizak zrádce vlastního národa, stejně jako je Friedrich Tiersch / Miroslav Tyrs jeho hrdinou.

      Je to zbytecna debata, protože pivopyjove se budou bit ve svá slovanská prsa a volat po vládě tvrdé ruky a la matička Rus bez ohledu na historické skutečnosti.

      Je to i to proti čemu tady brojí DF v dopravě, občanům se “ zatíná tipec „, dělá se “ pořádek“ ve smyslu „poslouchat se musí“, proste něco co se opravdu tradičně uskutečňuje u slovanu.

      1. Mmm… Proc mam ten dojem, ze „Maul halten“ se vice prosazuje zrovna na zapad od nas? Dale pak vidim, ze mate prehled o Sudetech, tak proc si nevybavite i ty „vesele“ dny v roce ’38, kdy najednou Sudetaci zjistili, ze Ada jim zvedl dane a ze musi jen drzet hubu?

        Nevim, jestli zrovna tohle je tedy ryze slovanska tradice.

        1. To je fakt jen dojem s tím maul halten. To samý s tema cizincema. Každej mamlas v CR rád vypráví o tom jak je to v Říši, ale ví o tom hovno. S prominutím.

          1. Oni to tak jiste nemysli, navic nikdo neni dokonelej.
            Ostatne vsiml jste si treba, ze jste tomu chvalenemu clanku vlastne nasolil cistejch sedumnact petek?

          2. analogicky Každej mamlas v CR rád vypráví o tom jak je to v Rusku, ale ví o tom hovno. S prominutím. :D

    9. „intelektuální elita“ nebleje z čehokoliv východního. Naopak, Palestince nebo Saudy vyloženě milují. Až tak moc, že nám do Evropy z Blízkého východu tahají všelijaký póvl, co doma nechtěli, kriminálníky a podobně, co zahodili už u sebe doma doklady. Když jste si vybral, myslel jste i na to? Jestli ano, pak budete taky pěknej vejlupek. Jestli ne, tak jste jen hlupák :-)

    10. Moc zjednodušený a navíc to ani nesedí. Nejsem žádná proevropská elita a ani nepiju denně deset v nějaký třetí cenový, takže nezapadám do žádný z těch skupin. Zeman mě jednoduše sere, protože se chová !v úřadu a na veřejnosti! jak dobytek a když už žbleptne něco, čemu se dá třeba i zasmát, tak je to často prostá urážka. To prostě k hlavě státu nepatří. V našem systému je prezident prakticky maskot s minimální mocí. Sem tam něco zdrží, sem tam něco vykomunikuje a i když se kasá, že položil Nečasovu vládu, položil leda tak kabel. Ta vypečená vláda se položila sama. Že je Zeman prezident, s tím jsem se už smířil a když vidím, co za perly lezou z těch ostatních kandidátů, tak to nedopadlo až tak zle. Škoda, že se nechová jak ožralý hovado někde po večerech nad partičkou mariáše, ale tahá to s sebou i do úřadu. Že se většina národa s tímhle už smířila jenom dokládá, jak směšně zoufalá u nás je politická situace a co za elitu máme ve vládě. Pak přijdou volby a člověk si opět může vybrat, jestli by tentokrát radši tyfus, černej mor nebo choleru, když už se mu salmonela přejedla.

      A jestli vás sere, že je ten náš Ovar pořád v titulcích novin, tak doporučuju trpělivost. On zas někdo sestřelí nějaký letadlo, přijdou povodně a novináři zas budou mít co žrát. Vždyť je to furt dokola. Když ne Zeman, tak někdo jinej.

      1. Stat v Cesku u volebni urny, je jako v devet vecer v Kauflandu u regalu s pecivem.

        1. To je hezký přirovnání, je na to free licence, nebo musím někde platit autorskej poplatek? Trochu mi to připomíná, jak kdosi po městě dával samolepky „volební urna“ na odpadkový koše.

          1. To je skoro lepší než tamtéž nalepený nápis „babybox“.

          2. Re: Jack Daniels
            14.4.2016 v 10:53

            Jsme v Cesku. Takze ackoli jsem to napsal ja a nic za to nechci, tak nevim, kolik budete platit OSA a pokud si k tomu i hvizdnete, pak bacha na Intergram.

            Kdyz ale se date k CSSD, nic platit nemusite. I kdyz vam to soud naridi.

  2. U mě +100 autorovi článku, všechno sedí jak prdel na hrnec. Becherověje Prasožravýho jsem nevolil, jen a pouze proto že mi přišel o 0,34562% horší, než ten druhej strejda s Čírem…
    Becherověj nezklamal, ale je aspoň sranda. Hlavně z lidí, co se dostanou psotník, kdykoliv toho Megavidláka vidí, stejně jako z těch, co se udělají kdykoliv nábožně čuchají k novýmu pšouku Kyklopa z Hradu.
    VIVAT RUPRECHT!!!

  3. Myslím, že (spíše citově než rozumově), vycházíte ze špatné premisy. Tou je, že pokud někoho nenávidí můj nepřítel, musí na uvedené osobě něco pozitivního být. Oprostěte se od toho, že Miloše Zemana nenávidí řada pochybných intelektuálů a ještě pochybnějších žurnalistů a hodnoťte pouze jeho kvality. Pak dojdete k tomu, že Miloš Zeman je velmi starý, unavený pán, jehož intelektuální kvality velmi prudce poklesly, jehož bývalá inteligence je dávno pryč. Sem tam řekne něco smysluplného a příjemně nekorektního, ale většinou jsou to jen projevy někoho, kdo zestárl nejen věkově, ale i mentálně. Dojdete k tomu, že jde o nemocného alkoholika, jemuž zůstalo jediné – je natolik lidový a natolik populistický, že jej má rád „prosltý lid“ a nenávidí módní intelektuálové. Je to spíše smutný pohled na pád člověka, se kterým jsem sice nikdy nesouhlasila, neměla ráda jeho metody a postupy a už vůbec ne jím deklarované názory (otázka je, zda si je i myslel), ale uznávala jeho nepochybnou inteligenci. Obávám se, že nyní už z ní zůstalo jen smutné lehce idiotské stáří, které zvládá technologii manipulaci s davem.
    Já osobně si do něj klidně kopnu: ke své funkci se dostal díky podvodu a lži (nepromíjím to jiným, tudíž ani jemu), prohlásil, že bude prezidentem jen pro spodinu a dosud prezidentem je. Ohleduplná k němu začnu být ve chvíli, kdy se stane důchodcem bez funkce.
    Ale popravdě, myslím, že Zeman má právě z toho radost. Čím víc do něj média budou šít, tím více se bude líbit obyčejným lidem. Těm, kteří jsou plní nespokojenosti, závisti ke komukoliv kdo něco mají, nebo umí. Právě těm „spodním 10 milionům“, ke kterým se Zeman hlási. Pochopitelně jich není 10 milionů, to je nadsázka, ale je jich hodně a stále jich přibývá. To jsou ti, co hákují v nějaké nezajímavé práci, protože na nic jiného nemají ani schopnosti ani iniciativu, to jsou ti, kterým nevadí omezování svoboda – protože „slušný a poctivý člověk se přeci nemá čeho bát“, těm, kteří raději akceptují znovu přišedší socialismus a totalitu, než by se smířili s trochou svobody a bordelu.
    Myslím si, že v takové situaci je lepší Zemana ignorovat, protože tím mu nesloužíte. Tahle společnost je velmi nemocná a proto má v čele starého nemocného blázna. Nepochybuji, že má velkou šanci na znovuzvolení. Rozhodně ho ale nemíním milovat jen proto, že leze na nervy pražské kavárně. Odmítám volby typu, raději Zemana než Dienstbiera.Stejně jako bych namísto Hitlera nevolila Stalina. Zeman není svoboda, Zeman je socialismus, Zeman je buranství, závist a nenávist. Nic na tom nemění skutečnost, že občas řekne něco smysluplného.

    1. Toto si myslíme i my, co jsem ho znali ještě svěžího. Dosebezahleděný byl vždy, ale nebyl buran. Nyní je vylitý – odvrátila se od něj na roky i vlastní rodina, byť ho respektují. Zmínka o perverzní zálibě voličstva v lidech, jenž jsou s nimi zdánlivě na stejné lodi hlupáků a lenochů je trefná. Nedá se nic dělat, zřejmě si Čechy nic lepšího nezaslouží.

    2. No nevím, tohle je na mě moc hlubokomyslný. Podle mě to byl už za premiérování stejný tlučhuba a kanál, jako je teď. Na tyhle typy ale podle mě nejvíc pomáhá, když je nikdo nebere vážně. Zatímco když po každým tom jeho výroku celá naše slavná kulturněmediální fronta vyletí jako čertík z krabičky, je to voda na jeho mlýn a musí se tím královsky bavit.

      Zemana jsem nevolil a volil bych ho v příštích volbách jen v případě, že by na druhé straně byl nějaký vítač, což považuji za za současné konstelace za hodně nepravděpodobné. Uznávám ale, že v klíčové současné otázce migrační krize si asi Zeman počíná lépe, než jeho tehdejší protikandidát (i když je otázka, nakolik by se on projevoval stejně, kdyby v té funkci byl). Porazit Zemana ve volbách je možné úplně v pohodě, akorát by se naše politická scéna musela zmoci na to, že proti němu postaví pořádného protikandidáta a ne deset nul, jako tomu bylo v minulé volbě. To, že se v této souvislosti s vážnou tváří skloňují jména jako páter Halík ovšem spíše nasvědčuje tomu, že jediný, kdo může Zemana v příští volbě porazit, je jeho vlastní zdraví.

      1. Co mi pamet saha, tak jsme na volbu prezidenta vzdy meli spatnou ruku. Nevim, kde se bere presvedceni, ze je sance toto zmenit. Od roku ’90 kazdopadne je krivka curakovosti postupne klesajici, takze nadeje jeste nezemrela, byt je na ARO.

    3. A este je tu jeden aspekt.

      Zeman se nechal zvolit za ruske penize Lukoilu, coz je jenom prodlouzena ruka FSB.

      Rusaci NIKDY nedelaji nic zadarmo.

      To je ostatne i duvod, proc si Zeman stale drzi Mynare, byvaleho to sefa ceskeho Lukoilu. Zeman holt nemuze vyrazit zveho ridiciho dustojnika…

      1. Uz jsem to tady psal, ze cela zivotni kariera Zemana je oprena o spolupraci s KGB, vzdyt Andropov jim zalozil Prognostak.

        Na druhou stranu ale, kdyby ho financoval Schapiro, bylo by to lepsi?

        Nebo snad do toho mel jit za svoje?

        Je uplne zbytecne toto rozebirat. Jen je potreba na to nezapominat.

  4. Autorovi bych vzkazal ze Zeman byl sice radne zvolen, to ovsem neznamena ze se bude chovat jako kokot a vsichni musi drzet hubu. Ano, reakce jsou nekdy prilis hystericke, ale to ten hradni curak miluje a proto vyrabi dalsi a dalsi prusery a bavi se. Myslim si proste, ze mit za prezidenta zakernyho primitiva proste neni vyhra. A je fuk jestli se 1000x mluvi o tom jak je inteligentni, kdyz se ta jeho inteligence zatim neprojevila.

    1. Vitezka Miss Cesko take neni nejkrasnejsi holka v Cesku. Je to proste jen o tom, kdo se do techto soutezi prihlasi. Bohuzel fura inteligentnich a schopnych lidi nema zaludek na to, delat ze sebe debila na Hrade a lizat prdele cizim statnikum podle toho, co si jak kdo zrovna preje. Prezident je sice reprezentant, ale po strance moci je to jen figurka. Normalni zdrave myslici clovek se na toto misto nehrne.

  5. Vážený autore, dopustil jste se drobného přehlédnutí, Miloš Zeman může být ještě europrezidentem nebo šéfem Evropské komise, což by jistě byla pozice, kterou by bylo možné označit jako kariérní postup. Otázkou zůstává, co by to znamenalo…

    1. Na to by musel zacit jeste vice chlastat, takovy Juncker a jemu podobni jsou zcela jina liga.

      1. Třeba by to dokázal. :-D Přesedlal z becherovky na slivovici, toto by byla další „výzva“. Ale když si představím, jaký červený hadr by to byl na „pražskou kavárnu“, tak si říkám, že by to mohlo být velmi zajímavé :-) Rozvrat jejich světa, kdy by jejich milovanou EU formálně (euprezident) nebo prakticky (eupředseda) vedl jimi nemilovaný Miloš… :-)

        1. Ve finale by celou EU obratil na Rusko a kleplo by to furu i jinych, nez jen prazskokavarniku :-)). Mozna by i musulmani z Brusele emigrovali.

  6. Jak vidno i místní intelektuální elita se chová vzorově. Sice nikdo nedosáhl jeho úřadů, ale bezpečně ví, že je to „velmi starý, unavený pán, jehož intelektuální kvality velmi prudce poklesly“ doplněno o buranství a jiné poklesky. Ne né, je schopen na rozdíl od všech zde mluvit bezprostředně k věci a srozumitelně bez oné krasomluvy pravdy a lásky. No a to se nelíbí, nelíbí a doprdele nelíbí. Je lepší a úspěšnější než já, jo, šup s ním do „intelektuální kvality velmi prudce poklesly“.

    Připusťme, že je ze všech politiků jež se v politice vyskytují nejlepší a to zaslouží trestat, trestat a kurva i potrestat.

    1. Fakt musím dosáhnout nějaké funkce abych mohl poznat že se někdo chová jako kokot? Tebe třeba rodiče v mládí neučili jak se chová slušný člověk?

      1. Chápu to správně, že jde jen o to ze zlosti plivnout bez argumentů a tím si ulevit od nepříznivého osudu? Asi jste měl krušné dětství, počúraval se, koktal a teď tohle. Ale jo, vše odpuštěno.

        1. Marně hledám souvislost s mou reakcí.

  7. Na koncert Aznavoura přišel, bez povšimnutí publika usedl, po koncertu bez povšimnutí odešel. Když už jsme se sami dostali do toho srabu, tak alespoň malé plusy. Byl na skvělé muzice a nikoho tam nezajímal.

  8. Zeman pochopil, že v demokracii volby vyhrává ten kdo získá většinu. Většina voličů jsou kreténi, takže se podle toho chová. Největší majstrštyk je, že ty největší kretény pak vezme s sebou na Hrad, takže ostatním kreténům dá šanci, že čím větší kretén tím lepší možnosti:-).

    1. tuo myšlenku je potřeba uchovat jako odstrašující příklad pro další generace – ale již zřejmě muslimů

      1. My mame v prumeru vetsi IQ,nez maji muslimove,takze pro ne z toho zadne ponauceni neplyne.

        Naopak by bylo lze dovodit,ze kdo se necha volit muslimy,vyhraje volby.

  9. Zeman je jen loutka co hraje divadlo a ovečky békají.
    To důležité nehraje roli. Tu zmínka o sračkách z huby Martina Stropnického, kterej nevím kde vzal mandát nařizovat co je pro mě dobré. Tu zase zmínka o zdraování nemovitostí. Tu zase zmínka o exekutorské mafii.

    Sakra úplně jsem v té záplavě negaci zapoměl, že „Ano, bude líp!“ …ale dožiju se toho?

Komentáře jsou uzavřené.

D-FENS © 2017