Libertariánství a židovská obec - zpět na článek

Počet komentářů: 174

  1. No ba.
    Ten puvodni tucet autorskych apostolu z institutu se uz predchozimi uderne kolektivnimi clanky natolik vysilil, ze bylo treba povolat dalsi web? Nebo se jen spojily dve AI?

  2. Tak to je kvalitni indoktrinace. To je fet nebo test tenhle clanek?
    Jedine, co lze obdivovat je to tazeni za jeden provaz, ale to sveho casu v NSDAP dokazali taky – proste slepa vira dokaze hodne.

  3. Tuším, že bude v RS špatně zaškrtnut autor…

  4. Technická: „V současnosti se mnoha našim spoluobčanům zdají myšlenky libertariánství často jako minimálně zvláštní“ nutno rozumět tak, že se jim zdají docela velmi málo zvláštní, skoro vůbec…
    Používat pojem „minimálně“ ve smyslu „přinejmenším“ považuji za maximálně nevhodné…

    1. Ten druhy odsek se mi zda prehnany – minimalne bych povazoval maximalne za minimalne nevhodne.

  5. Souvislost tu samozřejmě je, ikdyž zcela jiná než je popisováno. Libertariánství, stejně jako marxizmus jsou výplodem židovské obce (100% košer produkt). V případě libertariánství jde o ideologii, která má pod rouškou práv pro všechny, zajistit neomezené exkluzivní práva korporacím a obřím (pochopitelně židovským) bankám a zlikvidovat veškeré regulace a bariéry, které omezují lichvu a odírání, na které se tyto podniky specializují. Liberalizmus prosazuje v podstatě stejné hlasovací právo pro vlky i ovce, kde se hlasuje, kdo bude k večeři.
    Masy užitečných idiotů, kteří horují pro libertariánství si nakonec dotyčné banky a korporace namažou na chleba a s gustem sežerou. Jak to funguje v praxi jsme měli možnost vidět v roce 2008, kdy po desítkách let okrádání lidí a hazardování s jejich celoživotními úsporami, tyto krachující banky dostali astronomiceké dotace z kapes amerických občanů, aby nezkrachovaly.
    Jínými slovy, libertariánství je jen fasáda (maskování) pro poctivý nelítostný židovský korporátní fašizmus.

    Ostatně Mises sám byl velmi bohatý židovský milionář. A kdo si myslí, že takový člověk vyprodukuje ideologii která bude ve prospěch řadových chudých socek (ještě k tomu nežidovského nevyvoleného původu), ten by měl být zbavený svéprávnosti. Doporučený filmový studijní materiál: Žid… pardon, vlastně Vlk z wallstreetu.

    1. „…krachující banky dostali astronomiceké dotace z kapes amerických občanů…“
      Ako by toto bolo možné v libertariánskej spoločnosti???
      Dnes tu píšu iní velikáni ducha…

    2. prachobycejna zavist chudeho ceskeho arschlocha.

      1. je závist že on si natiskne peněz kolik potřebuje a ty musíš chodit do práce? Fakt je to závist chudého českého člověka nebo jen pocit křivdy a neferovosti?

    3. jak jsi prisel na ten nahly zkrat?…“ideologii, která má pod rouškou práv pro všechny, zajistit neomezené exkluzivní práva korporacím a obřím (pochopitelně židovskym) bankám“? Z ceho to plyne?

  6. Mozna autor trpi chorobnym obdivem k Zidum, mozna je sam Zid, nicmene me to nepresvedcilo. Zidi se od prumyslove revoluce stihli globalizovat a maji tendence ridit ze svych privatnich klubu a lozi beh celeho sveta. A to tim zpusobem, ze nevahaji likvidovat ani mene bohate a vlivne Zidy, o nezidech ani nemluvim. Cena lidskeho zivota pro ne je mene, nez procento uroku z jejich kapitalu.
    Ten narod je proklety a svoje prokleti prenasi vsude tam, kam pachne. Sumasumarum. Za nejvetsi prusery 20 a 21 stoleti stoji Zidi. At uz to byl Marx, Zid z rabinske rodiny, ktery vymyslel bolsevismus a pomoci jinych, vlivnych a bohatych Zidu (prevazne z Nemecka) dostal k moci Lenina a Stalina. Komunismus totiz neni rusky vynalez, je to evropsky a konkretne zidovsky vynalez. Zajimave je, ze nase republika, ktera si prosla 45 let sociku, v tom nema jasno a objevi se clanek jako tento.
    Hospodarske duvody byly take v pozadi prvni svetove.
    Zidi take byli u privedeni Hitlera k moci a u militarizcae Nemecka pred druhou svetovou, uplne z tech samych ekonomickych duvodu, z jakych byla spachana prvni svetova. Dnes se v ramci druhe svetove mluvi jen o holocaustu, o vyvrazdeni nedulezitych a mene vlivnych Zidu v Evrope a na Vychode. Ale ze americti Zidi staveli na nohy Hitlerovu armadu v dobe, kdy uz byla v Evrope davno valka, se nejak moc nemluvi.

    A tak by se dalo pokracovat donekonecna. Momentalne na Ukrajine vede Zid Waltzman-Porosenko etnicke cistky proti Rusum, spolu se svymi bratry oligarchy, jako Kolomoskij a spol. Vse za souhlasneho mruceni EU, coz je jen politicka klika dalsich megaglobalnich Zidu, Sorose, Rothschilda, dnes uz nastesti chcipleho Rockefellera, valecneho zlocince Kissingera a dalsich. Samotny Izrael je nejlepsi kamos s ISIS a to jen proto, aby zlikvidoval sekularniho a umirneneho Assada, koneckoncu v Bushově administrativě řídili válku v Iráku opět Židi, stejně jako Trump se ukázal loutkou v rukách svého zidovskeho zetě Kushnera.

    Tihle hajzli jsou prostě globálně přítomni, vlastní všechny centrální banky, drtivou část tisku, televize a rozhlasu, drtivou část politického vlivu a neštítí se ničeho, už spáchali dvě světové a nemohou se dočkat, až spáchají třetí.

    Tak nějak nevím, co měl ten článeček o jejich mírumilovné vzájemné pomoci mezi sebou znamenat.

    Ano, oni spolupracují, v pozadí, v úzkém uzavřeném kruhu, jako Soros s Rothschildem, ale určitě ně ku prospěchu všech, ale s cílem uchopit světovládu a zničit svobodu. Koneckonců, globalizace není o ničem jiném, než o moci židovských centrálních bank. Pokud máte nějaké naivní předsudky o Židech, podívejte se na Řecko a na Goldman Sachs, která nejdříve pomohla Řecku sfalšovat ekonomické ukazatele, aby mohla vstoupit do EU, následně stejná Goldman Sachs Řecku „výhodně“ půjčila (mimo jiné na olympiádu, stejný scénař teď v Brazilii), aby se dostali do beznadějné dluhové pasti a následně už jen vršili dluhy, půjčky a stejná Goldman Sachs je teď nutí „privatizovat“ (rozuměj rozprodávat za zlomek ceny) státní majetek, jako k tomu ostatně došlo i u nás v době privatizace. Viz náš Dlouhý, expertní poradce Goldman Sachs pro východní Evropu.

    P.S: Merkelova se setká v pekle s Hitlerem a ptá se ho, proč za druhé světové nezlikvidoval všechny Židy. Hitler odpoví – nějaké jsem vám nechal naživu, abyste pochopili, proč jsem je zabíjel.

    1. Jen ze zvědavosti…On vám za to někdo platí? Neumím si představit, že by někdo takovými elaboráty o židozednářích spamoval diskuse dobrovolně.

      1. Jen ze zvědavosti: jak vznikl Sovětský svaz víte?

        1. Nevím, rád se poučím, v dějepise jsme díky cigánům skončili u Vaclava 4.

        2. Yanek, ad Sovetsky svaz.
          Sice nevim, jaky ma 100 let stara historie vliv na soucasny bordel v EU a USA, teda krom toho, ze bychom pripustili, ze stejni (zidovsti) psychopati, kteri spiskali bolsevickou revoluci v Rusku, dostali k moci Lenina a Trockeho a zavrazdili cara Mikulase i s rodinou, jsou stejni psychousi, kteri dnes dnem i noci sni o tom, ze zavrazdi Putina. Koneckoncu, ani tato myslenka neni nic noveho a zahadne smrti top ruskych diplomatu, Putinova osobniho ridice a velitele ochranky tomu docela nahravaji.
          Viz:
          http://russia-insider.com/en/politics/same-psychos-who-crucified-tsarist-russia-are-now-gunning-putin/ri19913

      2. asi nevis marku, co to je spamovat, spamujete tady vy se skretem a spol.
        Mimochodem k veci.
        http://www.zerohedge.com/news/2017-05-16/israel-minister-time-has-come-assassinate-bashar-assad

        1. Jak spamuji? Já jen že to zdaleka není poprvé, co někde píšete tahle hovna s prominutím. :) Tak jsem si jen říkal proč. Nebo jste sem zabloudil ze zvědavce? Antisemitismus už je docela z módy. Všichni vědí, že šedými eminencemi světa jsou ve skutečnosti reptiliáni. Nebo jste snad jeden z nich? Jste reptiliánský agent, který má za úkol odvádět pozornost obviňováním Židů? Nebo pracujete pro Krabí lidi?

          1. tak když zrovna nemluvím sprostě tak spamuju. Víš co milej zrgu? Já pravdu mám když říkám směle, můj zrgu můj jdi do prdele, tvůj vibrátor vypadá jako miloš knor. Srát, mě srát to ti jde skvěle, můj zrgu můj jdi do prdele, objíždíš oslavy jako Ruda z ostravy.

    2. Jen ze zvědavosti … jak jste se stal antisemitou? Otázka je vážně míněna, opravdu mě to zajímá a budu vděčný za odpověď. Předem děkuji.

      1. Mam pro vas novinku: dost podobne veci pisi i zide, kterym se nelibi soucasny militantni sionizmus. Za vsechny napriklad tento clanek z unora:

        http://www.unz.com/ishamir/the-futile-efforts-of-donald-trump/

        Jelikoz zidy nelze oznacit nalepkou „antisemita“, sioniste osoby jako je Israel Shamir nebo Ron Unz oznacuji jako „self-hating jew“. Jinak ovsem plati, ze „antisemita = kdokoliv, kdo se odvazuje kritizovat zidy nebo Izrael, byt by ta kritika byla 1000x opravnena.“

        1. Sionismus je konkrétní ideový směr (přestěhování do země izraelské, založení a udržení Izraele). Věc politická, související se státem Izrael. Tohle je medle něco jiného. Mimochodem, proč by nemohl být žid antisemita?

      2. Po návštěvě vily tugendhat. Nejde o tu stavbu, ale dozvěděl jsem se u toho, že ten barák stále patří Grétě a ta dostává peníze z návštěv. Když si vezmu kolik stojí vstupenka na prohlídku poloviny stavby a když si vezmu že teplo dodávají zdarma teplárny, opravu celého objektu zaplatil někdo jiný, to se to potom žije.
        Taky bych chtěl aby mi někdo jinej opravil barák, vytápěl ho celý rok, hlídal a ještě mi posílal peníze na účet.
        Když to tak vezmu kolem a kolem tak to pro ni postavil otec, před válkou zdrhli a pak se vrátí a žijou si tady jako v bavlnce. Moje matka byla sama, na tři děcka když se fotr ožral a začal bydlet v hospodě. Sice už bylo po válce, ale jedinej kdo jí tenkrát pomohl byli ti zlí a zkurvení komunisti, kteří kapitalistům vzali byt a přidělili ho mamce. Ne židi, ale komunisti. A když vidím jak kdejakou velkou firmu ovládá žid, který mě nutí dávat pořád větší a větší slevy na práci a já mám sprominutím hovno i když makám od rána do večera… tož kurva to jsem pak rasista, nacionalista, seriový vrah, xenofob i antisemita v jednom.

        1. A to ještě semka nebudu tahat úvahy jak velká hora by byla z 4 milionů zpopelněných lidí, a jak by nestíhali vynášet mrtvoly ani v třísměnném provozu jedněma vratama.

          1. Jo jasně, všichni byli zahlušeni v jedné stodole. A teď bych poprosil o tu o Smolíčkovi.

            1. Pokud jsem viděl tak tam byly jen jedny pancéřový dveře 120cm široky. Žádnou zplynovací stodolu jsem neviděl.

              1. Skřítku, to jsi fakt tak blbej, nebo to jen hraješ?

                Ale dneska mám náladu udělat dobrý skutek a když už jsi taková brzda, tak ti to vysvětlím. Když napíšu, že byli zahlušeni v jedné stodole, tak tím fakt nemyslím že někde v poli stál barák a do něho se srážení židi z celé Evropy.

                Pokud se pořád nechytáš, tak dej vědět, já ti to zkusím vysvětlit ještě jednou. Vysvětlit něco retardovi jako seš ty, bude docela zábava.

                1. tak já mluvil pouze o Osvětimi, která zůstala nějak v původní podobě. Napřed rusko tvrdilo že tam zemřelo 6mil lidí, později jakmile začli prosakovat informace tak to postupně klesalo až na 1milion.
                  Hodně dobrá stránka kterou je vhodné si projet… stačí chvilka a hnedka pochopíte proč jsem antisemita: https://radicalrevival.wordpress.com/2012/03/16/cislo-6-milionu-aneb-tak-sel-cas/

                  1. Jsem uz dlouho nesledoval diskuse na tomto webu, ale predtim se mi zdalo,ze je tady spousta rozumnych lidi.Ale ted se nestacim divit.Myslim, ze po precteni tohoto vlakna, je zbytecne se tady zdrzovat.Dekuji vsem, kteri maji soudnost, ze se ozvali.Plevel se musi trhat hned kdyz je takhle malinkej, ale tady uz je z toho dvoumetrovej bolsevnik.Zbyva asi uz jen jedina (uz vyzkousena)cesta-nacionalsocialismus-tj rozestvat nacky proti komunistum(asi se pocita i s uprchliky),at se porubou mezi sebou.Viz jak Jilkova nechala kricet ty cigy,aby se nasinec nasral na nekoho jineho nez na eurozlodeje..to jsem mel silny pocit, ze „dramaturgie“ uz jede

                    1. máme 72 let po válce, 28 let od komunistů a jaksi pořád se nemáme růžově, tak je asi někde chyba nemyslíš?

                    2. Definujte prosím „mít se růžově“.

                      (Kdyby mi někdo v r. 1987 popsal jak na tom budou po materiální stránce obyvatelé ČSR za 30 let, asi bych zíral a nevěřil. Kdyby mi v té době např. někdo řekl, že začínající účitelka si komplet za své peníze vyjede na safari, tak bych tomu asi nevěřil, že normálně vydělávající lidi si za své budou moci vylézt osmitisícovku nebo to alespoň zkusit, že dvě auta na rodinu celkem normál a nebudou to trabanty…

                      Tady ve městě už snad není byt s příslušenstvím na chodbě, naprosto běžně vidím děcka ze základek, jak mají násobně dražší mobily než já atd. Takže co je to, mít se růžově? Já mám dojem, že se růžově máme.

                    3. To ta učitelka musela dědit, nebo prodat barák, ne?

                      Ta úplně nejlevnější safari začínají někde u $3000 (viz např. tady), a cokoli zajímavější letí nahoru do mnohonásobků. Když k tomu přičteš cestovní náklady apod., jsi hodně nad 100 000. Je pravda, že to není nijak enormní částka a spousta lidí by si mohla snadno dovolit to za týden dovolené vypláznout, ale zrovna začínající učitelka bez jiných finančních zdrojů, než jen její plat? To se mi fakt nezdá.

                      Jinak vcelku souhlas, máme se růžově, místy hodně sytě růžově, a místy to rudne, že to až není hezké :/ (Odkaz vybrán zcela namátkou, zrovna jsem to měl otevřené v browseru.)

                    4. tak jestli on nemysli zajezd nekam do Afriky s vyletem za zviratky. Tomu se taky dost casto rika safari i kdyz to skutecne safari neni. (tomu se pro zmenu zase nekdy rika lovecke safari). To je samozrejme levnejsi. Pak je tu jeste Safari ve Dvore Kralove a to si muze dovolit i protrely bezdomovec :-)

                    5. Tak ono je pravda, že původně „safari“ znamená něco jako „cesta, výlet, výprava“ plusmínus v nějaké té svahilšitně, nebo odkud to vlastně pochází; nicméně ten současný význam „organizovaná vícedenní lovecká výprava v Africe“ to slovo má docela hodně pevný a zažitý.

                    6. Tak asi pravdu ma shane, komerčně se dnes prodává pozorování zvířat z jeepu jako safari (a to i na místě samém)a to, že je to špatně, jsem ani nevěděl.

                      Jinka šlo o měsíc v E. Africe, kde bylo v nár. parcích na zvířata v součtu asi tak týden (nevím jak zaokrouhlovat půldny), další osm dnů v horských NP, plus nějaké lokality jako Natron, Semliky, atd. Zájezd (2007) stál cca. 88 tis., s vlasntími náklady na jídlo a neplacené atrakce vyšel na na cca. 110 tis., něco obměna materiálu, který byl na delší dobu (tusím pohory a bunda, nějaká funkční hadry). Pokud si pamatuji, tak v té době měla nejmenovaná učitelka plat v průměru asi 15 – 16 tis. čistého, před tím tedy měla nějakou práci při studiu a tam našetřila velmi nízké desetitisíce.

                      Jinak ve výpravě byla déle sloužící učitelka, která jezdila exotiku každý rok (přivydělávala si doučováním jazyků a jinak byla velmi skromná a odolná. Přiznám se, že v její šustce bych v mrazivém větru zmrznul).

                      Dnes si učitelka (neříkám, že na konci spektra začínající) přijde podle školy a praxe někde tak mezi 17 tis. a 24(?) tis., tedy za 12 měsíců vytočí v průměru necelého čtvrt milionu. Pokud nebude živit rodinu a bude mít nízké náklady především na bydlení, tak si to bude moci dovolit klidně jednou za dva roky, řekněme že za tři roky i to safari z odkazu.

                      Znám kluka, který byl furt na horách, což mimo jiné dělal tak, že bydlel v půlce pronajatého bytu, neživil ani auto, natož rodinu, dělal na živnost z bytu. Život je otázkou priorit.

                    7. Ono jak píši výše, je trochu sporné, zda je to špatně; ten pojem v zásadě znamená „výprava“ a technicky se zvířaty nesouvisí vůbec nijak. Nicméně ta lovecká interpretace je dost vžitá.

                      Hádám, že její „ředění“ při komerčním prodeji :) bude asi souviset s tím celkovým současným celosvětově módním, avšak nekonečně debilním přístupem, že lov je fuj fuj fuj :(

                      (Což mi připomnělo, že s tímto současným světem je opravdu něco hodně špatně… ale občas se člověk těm debilům aspoň od srdce zasměje :))

                    8. Koukám že jste z definice: „mít se růžově“ sklouzli hodně vedle. Tak já to zkusím napravit. Dálnice D1. V katastrofálním stavu, její rekonstrukce j tak drahá že vedle v německu by ze čtyř pruhů udělali za ty prachy šest. Místo kapshe satelitní hlídání kamionů, kteří si teď zkracují cesty po okreskách. Mít se dobře? Hmm co tak policajti, kteří by nebuezerovali za každou kravinu? Mít se dobře? Aby vozový park nebyl starej 14+ let. mít se dobře, dojít na úřad a ten všechno zařídí za tebe… nebo dokonce nechodit na úřad jen z domu poslat žádost o stavební povolení a projekt, plus vyjádření, zařídí úřad a datovkou ti za měsíc pošlou stavební povolení. Mít se dobře, nemakat od rána do večera 21-22 dní v měsíci abych měl na zaplacení základních potřeb. Mít se dobře, jezdit alespoň jednou za rok na dovolenou (alespoň po evropě). Nechci poslouchat že jsem lempl, že neumím stávkovat a vydupat si větší peníze. Chci aby to bylo automaticky. Tohle všechno považuji za taková standard toho „Mít se dobře“ cokoliv lepšího nad to by bylo růžové… Sami posuďte jestli mám blízko k tomu dobře abychom mohli pohlížet na to „mít se růžově“.

                    9. aha, tak pardon, asi neprodejny obrazy nemaji samostatne odkazy.Stoji to cele za to, ale obraz Safari je az 52.

          2. Za prvé, není tvrzeno, že byli zpopelněni všichni. Za druhé, armády za WWII pohřbily více svých padlých než 4 mio. a to většinou nezpopelněných, takže to číslo není tak vysoké, ani mimo možnosti doby. Konečně v ČR zemře cca. 110.000 lidí ročně, za čtyři roky je jich tedy skoro půl mega.

            Hora bude velká? Ani ne. Dnešní kremační technologie produkují cca. 3,5 l popela z neboštíka (zdroj: pohreb.cz), hromadné pálení jistě bylo méně efektivní, na druhou stranu dnes (vícméně) nelétá popel komínem. Takže za současné technologie mi to vychází na 4 mio x 3,5 l. = 14.000.000 l = 14.000 m3, tj. jedna jáma by měla rozměry třeba 20 x 4 x 175 m, oproti stavebním či fortifikačím pracím v daném období je to marginálie (navíc část popela se zcela jistě rozptylovala např. do vodních toků). Takže i kdyby množství popla bylo 4x větší,není to nemožné.

            1. Proč používáte dnešní vysoko teplotní pece ? Spalit 4 mega lidí rozhodně nebude taková prdel ( kremace probíháli u těch zemřelých u kterých se vyskytovali příznaky nemocí ), tenkrát neměli takovou technologii, takže urité procento z toho muselo zbýt.
              Když se podívám na fotky voldění v normandii, jsou to autentické fotografie které nejde zpochybnit. Kde jsou fotky kremačních komor, kde je ta hora toho popela? 175m je dobrej úlet, to už jen tak neskováte. Prostě je to hromada materiálu, kterou prostě nikde neskováte. Nejvíc na tom všem mě smrdí ten zákaz zpochybňovat to. Něco jako zboží které se neprodává tak potřebuje reklamu.

              1. Vždyť píšu, i kdyby to bylo více…
                Ona ta likvidace probíhala decentralizovaně po velké části Evropy a rozloženě v čase, takže nelze předpokládat, že by to bylo v jedné jámě.

                Ale dejme tomu, že to bylo jinak. Jak? Proč se třeba neozvali lidé z našeho města a okolí o své majetky? Podotýkám,že schovávat živé je ještě těžší.

                1. Po plynování milionů lidí nezůstaly žádné pozůstatky—kosti, zuby, prostě nic. Pokusů o vykopávky údajných masových hrobů bylo velmi málo. Například bylo provedeno zkoumání týmem australských expertů na území údajného vyhlazovací tábora Treblinka, po kterém nezůstalo absolutně nic. Experti nic nenašli, ani sebemenší důkaz toho, že by vyhlazovací tábor Treblinka kdy stál (neplést s pracovním a tranzitním táborem Treblinka).

                  Podle revizionistů neexistují pro další údajné plynové komory žádné fyzické důkazy, stejně jako pro údajná plynová auta, systémy pro vraždění elektrickým proudem, parou a tankovými motory. Revizionisté ve svých studiích prokázali, že tyto způsoby byly buďto neuskutečnitelné a nebo pro ně nenašli žádné důkazy.
                  Po odhalení holokaustu světu se tvrdilo, že Němci dělali ze svých obětí stínítka na lampy, mýdlo, že z výroby kabátů (z chlupů a vlasů obětí) a zlatých zubů financovali po dva roky celou válku. Také se tvrdilo, že Němci vraždili své oběti plynem (na území Německa—tvrdili západní Spojenci), parou (na území Polska—tvrdili Poláci) a elektřinou (na území Polska—tvrdili Sověti). Všechny tábory měli být vyhlazovacími. Na konci 60. let se na západě potichu došlo k závěru, že neexistují důkazy, že by skutečně některý ze západních táborů byl vyhlazovacím a tak se tedy za vyhlazovací prohlásily pouze tábory na území Polska, kam se v té době stejně nikdo dostat nemohl, aby je prozkoumal. Postupně se ustálilo, že Židé byli vražděni pouze plynem a to pouze v šesti táborech a několika plynových autech.

                  Čísla obětí se také snižovala. Od milionových čísel k dnešnímu číslu 6 milionů, které média omývají stále dokola, i přesto, že i ortodoxní historici kalkulují s 5 milionovou variantou.

                  K poslednímu snížení počtu obětí došlo zhruba před 20 lety v táboře Osvětim (speciální článek s počty obětí tohoto tábora naleznete zde) z počtu 4 milionů na 1,1 milionu. Za tento akt byli roky před tím revizionisté biti, pronásledováni a vězněni a nyní se to stalo oficiální! A co je ještě zajímavější—celkový počet obětí se nesnížil absolutně vůbec. Jen se v Osvětimi vyměnila památeční deska. Trochu divné, že?

                  1. Jeden cas jsme s kamaradem chemikem resili vykurovani krtku a hrabosu. Pritom prislo i na to, ze jeho deda mel plechovky od Cyklonu B a tak jsme se zavtali do hypotez a spekulaci a zustali jsme viset v bode aplikace Cyklonu, protoze na ruznych fotkach bylo vyobrazeno, ze vojaci meli sypat Cyklon do vetracich sachet sprch, jenze Cyklon B se timto zpusobem vubec neuvolni, musi se totiz zahrat. A tak jsme postupne zjistili, ze ten kram se sice pouzival, ale ve specialnim zarizeni, ktere generovalo plyn pro desinsekci obleceni a jeho vykon nebyl nijak zavratny. Tehdy jsme to nejak pocitali a nedopocitali jsme se, protoze uz jen zaplynovani mistnosti, nasledne odvetrani pro vstup „cistici cety“, nasledny uklid a nahnani dalsi varky lidi proste potrebovalo vice casu, nez se pise a rika.

                    Nejsem odbornik na likvidace lidi, ale proste tehdy nam to vyslo jako pitomost. Jo, zplynovat par desitek lidi dobry, ale jinak… krome toho cela ta saskarna byla velice riskantni uz treba i jen z toho titulu, ze odvetrany plyn musel nekam mizet a v potrebnem objemu by bylo riziko zplynovani treba kancelarskych budov, kdyby blbe fouklo. Porad vychazela nejefektivneji kulka. Proc se morit s Cyklonem B, kdyz stacila rana do hlavy.

                    No… moc jasne mi to neni.

                    1. šel jsem na to stejně, akorát jsem se nezabýval výrobou plynu. Bral jsem to tak že 100 lidí aby se vtěsnalo do nějaké místnosti ti zabere tak půlhodiny při nejlepší disciplíně. Dále se tam budou alespoň půlhodiny dusit aby bylo jisté že nikdo nepřežil, pak to budeš minimálně půl hodiny odvětrávat, a pak potřebuješ mrtvé vynosit ven a to jako sto lidí je celkem 4-5 hodinová záležitost. Proto jsem psal o jedněch dveřích 120cm širokých, takže jsem vycházel z toho že restrikce jsou ty dveře, kdy stejný počet nosičů musí dovnitř a ven a jedno takové vynesení jsem počítal tak na minutu. To je hodina a půl navrh, když to všechno posčítám tak za 6 tihodinvou směnu zlikvidovali 100lidí. Pojedeme 12hodin na dvě směny. to je za jeden den 200 lidí. Komory fungovali půl roku, to je včetně sobot a nedělí 36.000 lidí…

                    2. Musím říct, že mě velmi překvapuje, jak na tyhle dementní bláboly snadno naletí i lidé s jistým technickým vzděláním a přehledem. Přitom je to většinou učivo základní, maximálně střední školy.

                      Technické detaily, včetně výpočtů jsou přehledně zdokumentovány např. na nizkor.org

                    3. Kdysi už jsme se o tom, myslím, bavili: velmi silná indicie (nikoli, samozřejmě, důkaz), že na oficiální versi něco smrdí, je to, že stát již jen samotné zkoumání neoficiálních versí trestá.

                      Pokud by za dejme tomu třeba výzkum nebezpečí chemtrails hrozilo kromě výsměchu všech soudných lidí také trestní oznámení, případně kriminál, také bych silně znejistěl, zda přec jen náhodou někde něco nepřehlížím, a zda náhodou někde v těch hromadách konspiračních überpitomostí není někde skryto nějaké pravdivé jadérko.

                    4. Tak lidi věří lecjakým pitomostem, že ocs?
                      Někteří dokonce vlastním lžím…
                      Jiní nevěří ani tomu, čeho byli sami účastni…
                      Nicméně v zemi, kde se veřejně prohlašuje, že Horáková byla vinna a zasloužila si viset je myslím klidně možné blábolit, kampak se ti čerchmanti poděli.
                      Stejně jako polští důstojníci v Katyni.
                      Je zajímavý paradox, že např. v Polsku můžete veřejně blábolit kterak Vám bratra zavraždil Putin s Tuskem, ale prohlásit, že ty důstojníky v Katyni zastřelili třeba partyzáni nebo Němci bych nedoporučoval.
                      Varianta, že vše je dovoleno a ať si každý zkoumá a prohlašuje cokoliv je taková ultraliberální.
                      Nějaké korektivy bych zachoval, zda zákazy nebo jen možnost soudní obrany je na dlouhou disputaci.
                      Bude-li Váš soused psát po sloupech letáky, že jste agent CIA a vy nebudete mít možnost se bránit, nebude Vám to asi příjemné a časem třeba i ovlivní Vaše rozhodování zda chcete na takovém místě zůstat.
                      Však o nic nejde, jen si tak píše a když mu to chcete zakázat, kdo ví jestli fakt nejste, co?
                      To máte jako s tím lhářem Zemanem, jeho fámulusem buzerantem Ovčáčkem a Peroutkou.
                      Ti dva by se v Peroutkově situaci posrali nebo kolaborovali, ale o 70 let později mají drzost veřejně publikovat o něm takové sračky, až hanba.
                      Však co, jen zkoumají neoficiální verse…

                    5. Možností se bránit mám samozřejmě spoustu — pokud mne o ně stát nepřipraví. Právě o to jde: aby se do toho zákonodárci a úředníci vůbec nijak nepletli.

                    6. Ze je zeme placata se rikalo mnoho stoleti a pokud to chtel nekdo zpochybnit, obvykle si zahral na Palacha. Znamena to tedy, ze zeme je fakt placata?

                    7. Erm… je mi líto, ale to není pravda, a to tak, že vůbec. O kulatosti Země byli přesvědčeni už mnozí staří Řekové; a problémy Giordana (a jiných podobných, o Galileovi nemluvě) s tvarem Země nesouvisely zhola nijak, ani okrajově.

                    8. pokud vim tak kulatost zeme se mezi vzdelanci siroce akceptovala i ve stredoveku. Koneckoncu, empiricke dukazy byly celkem neprehlednutelne, aspon teda tam kde bylo more. Problem s tim nemela ani cirkev. Na heliocentrismu byl pry problem s tim, ze nekde v bibli je psano ze se Slunce na obloze zastavilo a tenkrat se Pismo jeste bralo doslova. Nicmene problemy panu Bruna a Galileiho byly razu politickeho neb kafrali do ceho nemeli.

                    9. Re: JJ
                      20.5.2017 v 13:47

                      nizkor.org… no,… pred dvema tydny jsem mel obchodni jednani se dvema Izraelci a protoze konfigurovat neco v hebrejskych Windows je fakt lahudka, prisla rec na kdeco. Oni maji svoje pravdy tak nejak uplne na vsechno.

                      Asi by to chtelo spis nejaky fakt nezavisly zdroj. Jenze… kdo by se v tom hrabal? Zajem Rusu a posleze i Zapadu byl, ze proste to bylo takto a basta.

                      Ja tak nejak nemam rad, kdyz mi nekdo neco nacpe se slovy „tohle je jedina pravda a jestli se v tom budes rypat, dostanes po perkach“. Jak pise ocs, to ve mne duveru neprobudi. Uz jen fakt, ze pocet overenych mrtvych zidu se od valky porad snizuje a snizuje, ona magicka sestimilionova hranice byla uz davno prolomena, mi proste rika, ze ano, neco se delo, ale takhle asi ne.

                      Nezpochybnuju holocaust, protoze o to Dolfovi a Germanum slo, ale proste pochybuju nad realnou uskutecnitelnosti toho, co se udajne melo s Cyklonem B delat v meritku, o kterem se pise.

                      Za valky, kdy se setrila kazda risska marka likvidovat lidi takto pracnym zpusobem zrovna u Nemcu, kteri byli na vsechno pünktlich, mi prijde byt az neuveritelna pitomost.

                    10. Zase na druhou stranu — co sejde na přesném čísle? To, že nacistický režim Židy vraždil ve velkém (dokonce ještě hůř, než režim sovětský, a to je co říci) je zcela nezvratný historický fakt, prokázaný nezávisle předlouhou řadou nejrůznějších zdrojů.

                      Přesně co na tomto faktu a na jeho dopadech mění to, zda zavražděných snad reálně bylo o milion více či méně, než kolik uvádějí oficiální statistiky? Už jen samotný fakt, že se oběti počítají v milionech, zcela postačuje, ne?

                      A to červeně zdůrazněné heslo z nizkoru — the real purpose of holocaust revisionism is to make National Socialism an acceptable political alternative again — je samozřejmě totální pitomost a nesmysl první třídy: pro tupá hovada jde (a vždy šlo) o akceptovatelnou alternativu, zcela bez ohledu na (ne)revise a (ne)úpravy počtu obětí — a zároveň, pro žádného soudného člověka nikdy o akceptovatelnou alternativu nepůjde, a to opět zcela bez ohledu na (ne)revise a na případné upřesnění odhadu reálného počtu zavražděných. Dokonce i kdyby se nějakým zcela nepředstavitelným způsobem prokázalo, že mezi obětmi nacismu nebyli vůbec žádní Židé, stejně by vše ostatní, co o tom systému víme, bylo více než dostatečným důvodem pro jeho naprostou neakceptovatelnost.

                    11. To heslo je citát z materiálů nějakých nácků.

                      Na přesném čísle moc nesejde, jenže ten hnědý póvl často tvrdí, že žádné masové vraždění neexistovalo.

                      Drtivá většina těch jejich blábolů je opravdu snadno vyvratitelná s minimem znalostí. A to včetně těch, které se snaží tvářit odborně jako například Leuchter.

                    12. Nicméně těm kašpárkům stál za ocitování a červené zdůraznění v samém centru hlavní stránky, což o nich také leccos vypovídá. Normální člověk zcela zjevné pitomosti tiše ignoruje — přinejmenším potud, pokud se nestávají rozšířenou oficiální doktrínou.

                      Stran hnědého póvlu viz prosím část „pro tupá hovada…” z příspěvku, na nějž reaguješ.

                    13. predstavte si,ze tohle vlakno cte nekdo,komu vyvrazdili (kdesi a jaksi)celou rodinu.Otce,matku,sourozence…jen za to,ze meli talent vydelat penize.V jeho dome uz bydli nekdo jiny,nema nic a nikoho..a ted najednou se resi tohle.Tyhle lidi musi mit neuveritelnou psychickou odolnost.Doporucuji precist neco od Viktor Emannuel Frankl-rakousky psychiatr,co prezil vyhlazovaci tabor.
                      Doufam,ze uprchlicka vlna je pomsta.

                    14. Re: Sven
                      20.5.2017 v 20:27

                      Asi jde o to, co komu vadi. Predstav si, ze bude zakon, ze se nesmis pitvat v tom, ze v Odese v Dome odboru zemrel milion lidi, ze je to proste svinstvo, Ukrosi jsou nackove a basta.

                      Ja nezpochybnuju, ze to bylo nackovske svinstvo, ale prece jen se mi nezda ten milion mrtvych v Dome odboru. Ano, i deset zavrazdenych lidi by bylo nackovske svinstvo, to ja vubec nevyvracim.

                      Ale vadi mi, ze mi nekdo tluce kliny do palice a pro jistotu se schova za zakon. Kdyby to aspon byl nejaky srandazakon, jako treba 292/2004 Sb. Jenze holocaust zadna sranda neni.

                      Leuchter je pako, ktere se chytilo par polopravd a postavil na tom celou pavedu. Tak hluboko klesnout nehodlam. Ale proste neverim, ze s Cyklonem B Nemci zabili az takove mnozstvi lidi, jako se tvrdi. To je, jako by nekdo tvrdil, ze Nemci bojovali u Stalingradu kapesnimi nozi. Ano, nozem lze zabit cloveka, ano, je to zbran, ano, teoreticky by to mozna i slo, ale proste tomu neverim.

                    15. sysop: naprostý souhlas. Nejde mi o to že někoho zavraždili, to je jasné. Problém vidím v tom že to „někdo“ zveličil, postavil to „zveličení“ mimo zákon a nad to si vydupal luxusní ekonomické postavení. Jak k tomu příjdou ostatní národy/rasy kterým také válka sebrala domov i rodinu? Ti nemají právo na nic, ale židy musíme oplakávat? Na Lidice si nikdo nevzpomene. A jak poznamenal ten počítačový robot Sven: “ my budeme bojovat s imigrantama! “ A možná že to je ten velkolepý plán, skrytý nacismus a genocida, neboli původní obyvatelstvo pomocí muslimů vyhladit a poté si celou evropu rozeberou židé.

        2. Možná, kdyby váš otec nebyl alkáč, tak jste se taky mohl tak mít a nebylo by třeba psát sem litánie o tom jak to nebyli židi, ale komanči, kdo vaší matce přidělil být (ostatně, kdo taky jinej, když to tady vedli) a nebo tady skuhrat jak vás nutí ti zlí židovství majitelé firem dávat slevu na práci.

          Důvodem proč tady skuhráte jak pokladní v supermarketu, nebudou židi, ale otec alkáč.

          1. Nebo něco jiného. Důkazem je řada lidí, keří židy nejsou (pravda, dnes na to má málokdo papír, živnostenské úřady už také nechtějí, i když za protektorátu chtěly) a mají se dobře.

            Ano, komunisté byli zlí a zkurvení, protože kapitalistům vzali byt. Že ho přidělili Vaší matce Vaší rodině jistě pomohlo. Otázkou zůstává, kde by Vaše rodina mohla ekonomicky být za pár let, kdyby to tu nevzali do rukou soudruzi. Znám v kapitalismu žijící samoživitelky, některé z nich se rozhodně nemají špatně.

            1. ono to je ještě složitější, ale spíš mě vaše reakce přicházejí že se snažíte diskuzi svést jinam a odvést tak pozornost od židů. Nechám vás v tom, ve mě semínko pochybností už zasazené jé a tak beru kriticky všechny projevy… MH777, 11.9.2001… apod…

              1. Ale pudlajs, odklon začal tím, že Vaší rodině pomohli komunisté, ne židi (a hodnotil jste kapitalisty). Tam jste přeskočil z etnické na ideologickou/ekonomickou rovinu.

                PS: Ponechme stranou, že například Slánského proces je občas interpretován jako střed nežidovského se židovským křídlem v KSČ, ovšem více o tom nevím.

                1. Opravdu „střed“?

                  Váš oddaný grammar nazi

        3. Re: SkRet – Vila Tugenhat (Černopolní 237/45, Brno) patří Statutárnímu městu Brnu, možno ověřit v KN.

          1. tak si zajdi na prohlídku a zeptej se… a kdyby se kroutil jak had, vem si ho bokem a mezi čtyřma očima ti průvodce poví…

            1. Takže KN kecá a všechno patří židům. Ty vole já být tebou, tak začnu být nervózní.

              Třeba tvoje nemovitost ti patří jen KN, ale jinak ti ji šlukl nějaký žid.

              A úplně nejhorší by bylo, kdyby jsi žádnou nemovitost nevlastnil a bydlel v nájmu v baráku, který má vlastní nějaký žid a platil mu nájem. Tím by jsi vlastně podporoval.

              No představ si to faux paux. To by jsi si musel jít hodit mašli.

              1. KN je židovský nástroj, to ví každý.

              2. viděl jsi kupní smlouvu ? Ne tak bych byl potichu sráči už min. jednou usvědčený ze lži.

                1. Klid skřítku nebo ti rupne cévka.

                  A jen tak mimochodem, o jaké kupní smlouvě se tady bavíme?

                  A kdy že jsem to byl usvědčen že lži? Já jen abych si příště dal větší pozor.

                  1. Žádná smlouva není třeba, bo vlastnictví nemovitosti se odvíjí od zápisu v KN. Pochopitelně není vyloučeno, i když to nepředpokládám, že by nemovitost byla zatížena nějakým braním užitku např. v podobě podílu ze vstupného. Jako věcné právo to evidentně sjednané není.

                    Pokud by někdo měl čas a pár peněz, může si prohlédnout složku té nemovitosti a nechat ofotit na KN.

                  2. idiot neví ani jak funguje katastr nemovitostí a bude tady psát moudra. Ty pyčo jedna plesnivá nikdy jsi nic neřešil na katastru tak DRŽ PÍČU je to to jasný ty uschlá nudle. Vklad katastru nemovitosti povolí jen při předložení kupní smlouvy, která je tak spolu s vkladem archivována. nazadar píčo.

                    1. jo takhle je to?…ze s tebou tady ztracim vubec cas.Kdybych nepotreboval obcas na chalupe vybrat zumpu, tak cyklon B na tvou kastu je celkem ekonomicky

                    2. Já s tím pojetím sice nesouhlasím, ale současný právní neřád je v této otázce až překvapivě jednoznačný: Převede-li se vlastnické právo k nemovité věci zapsané ve veřejném seznamu, nabývá se věc do vlastnictví zápisem do takového seznamu. (NOZ, §1055) Takže o tom, jak funguje katastr ráčí mít zjevně blbé představy on, ne LWG či an_cek.

                      Zápis do katastru je (z hlediska platných zákonů) k nabytí vlastnictví jednoznačně potřeba*. Na rozdíl od kupní smlouvy. Nemovitost lze konec konců nabýt i jinak než koupí – například postavením, darováním, dědictvím nebo krádeží (byť poslední způsob prochází pouze státu).
                      ___
                      * Pokud by se on třeba dohodl na prodeji nemovitosti, nevložil zápis do katastru a nový majitel by přestal platit daň z nemovitosti, půjde stát jednoznačně po něm. I kdyby obě strany transakce shodně tvrdily, že dům je v majetku toho, kdo není v katastru zapsaný.

                    3. A, skřítkovi došlo, že mele hovadiny a tak, podle hesla nejlepší obrana je útok, začíná ostatní častovat slovy lásky a pochopení.

                    4. DRŽ PÍČU je legendární hláška nejlepšího z nejlepších na světě, kterému se po kotníky nehrabe ani Zeman s Trumphem a Putinem dohromady. Ptáte se čí je to hláška že ho neznáte? Není to moje hláška, ale pana „Nekrofilního samojeba“ ze serveru zvraceny.cz.
                      Zdá se Vám že odvádím pozoronst? Tak ji neodvádějte od toho, že prostě vím, že ze vstupného z vily tugendhat plynou peníze Grétě Tugendhat. Tečka. Vy jste začli mlít něco o katastru nemovtiostí. A je jedno jestli to bylo darem, dědictvím nebo vyvlastněním, vždycky to musela být nějaká smlouva, podle které jí jsou ty finance z návštěv proplacený, tak nedělejte ze sebe nechápavý tupý hovada, pomatenci jedni šílení.

                    5. preju ti, az vratis se z lagru a garzonka uz nebude tva, abys dostaval aspon vstupne z prohlidek.
                      Co se to kurvafix deje?Posledni predsmrtne zachvevy?Pokud se nezacnes rychle zabyvat dulezitejsimi vecmi, tak az zacne srumec, tak uz bude pozde, kamo

                    6. bunkr nestihnu postavit tak ani tak. Vodu mám, větrnou elektrárnu taky, možná si pořídím soláry. Víš ono není problém přežít katastrofu, ale co po ní? Když půdu zaberou rusáci, muslimové nebo číňani, tak jakmile z bunkru vylezu, tak jim stejně nebudu rozumět, nebudu vypadat a mluvit jako oni, takže mě jako původního dědice pozemku/území stejně zlikvidují. Na to tady nikdo nemyslí. Hraje se vabank o všechno. Sežer nebo budeš sežrán, drobky se nepřipouští.

                    7. Re: SkReT 20.5.2017 v 23:10

                      Neřešil bych, co neřešit nejde. Buď to dopadne, nebo nedopadne. Třeba přijde jenom normální socík, to bude opruz, ale už jsme to jednou zažili, ale třeba nás nezabijou.

                    8. Sven: ta Gretina Garsonka nikdy její nebyla, teda vlastně byla, ale celou jí ji zaplatil a postavil její otec. A kde vzal její otec tolik peněz, v továrnách kde dral z kůže český lidi, kteří žili v chýších přestavených z vyřazených železničních vagónů. To asi tak k tomu, že se tady někdo měl dobře a před válkou utekl a NEPŘIŠEL tak o rodinu a když se po válce vrátil taky si tady dělá nároky na něco co opustil a lidi kterým válka vzala rodinu zase vykořisťuje? To je hnus tedy tohle schvalovat, to se mi chce blít. Ale jak říkáš prachy dělají další prachy.

        4. Makej,zaloz si banku a bud lepsi jak oni,vole

          1. zajistíš mi stejný výchozí podmínky jaké měli oni po válce? Ne, tak drž hubu.

            1. tak ty bys potreboval

              1. peníze

      3. Re Storch: Jen ze zvědavosti … jak jste se stal antisemitou? Otázka je vážně míněna, opravdu mě to zajímá a budu vděčný za odpověď. Předem děkuji.

        Osobne jsem k Zidum pocitove neutralni, principialne mi vadi nejvic, ze si neumi udelat poradek sami mezi sebou, horsi nez nasi Romove.
        Taky jen vsude chodi, breci, rvou, maji hubu plnou diskriminace a treba dneska se jeden z izraelskych ministru vymnoukne, ze by bylo fajn zavrazdit Assada. Proste jen tak,na plnou hubu a nikoho to uz ani neprekvapi. Ja byt Zid, tak mu jdu dat minimalne pres drzku.
        Jenze to oni ne. Zadna opozice proti lidem jako Soros a Rothschild mezi Zidy vlastne ani neexistuje a pokud nahodou existuje, tak ja o ni teda opravdu nevim.

    3. a co chces proti tomu delat,ty ucho?
      A nejsem si uplne jistej,jestli nepatris do kriminalu..

      1. Nejlepší by bylo kdyby do věznic dali všechny ty sluníčkáře, kolem české republiky se postavila 10m vysoká betonová stěna a prohlásila se celá česká republika za jeden velkej lágr. A jen ve věznicích bych vládla smetánka chráněná před vězněma v ČR. Protože 60% lidí 18-34 by povstalo proti stávající vladnoucí garnituře.

    4. tento poloblb cely dny cte knihy o zidovskem spiknuti,pak to tady cely dny a noci to kopiruje..,misto aby zacal neco delat a vsem tem bankerum vytrel zrak..Nejste vy cesky prdoly schopni se domluvit ani na venceni psu v hlavnim meste,ale zavidet a rozestvavat,na to jste kadeti

  7. Před několika měsíci zde vyšel článek o carsharingu (http://dfens-cz.com/autonomni-rizeni-3-carsharing/); nyní popisované věci (samostatné spolky či sdružení; spojení finančních prostředků) není nic jiného, než historicky osvědčený model sdílení prostředků na dobrovolném a soukromém základě. Dodnes naštěstí funguje a fungovat bude veliké množství spolků a sdružení, které se starají samy o sebe a o svoje cíle bez natažených dlaní a bez jakékoliv regulace, ať jde o soukromé půjčky, chataře, sportovní spolky, zahrádkáře, modeláře, umělecká sdružení.

    A v podobě podléhající zákonům známe tuto oblast také velmi dobře a velmi dlouho pod názvem „družstva“, nikoliv ovšem v tom posunutém bolševickém smyslu, ale v původním soukromém a právním smyslu.

    Troška historie:
    Družstevnictví tvořilo od svého počátku zvláštní společensko-ekonomickou formu založenou na principech svépomoci, spolupráce a sociální solidarity; Tradice českého družstevnictví, která patří k nejstarším na světě, se odvíjí od roku 1847. V tomto roce byl v Praze ustanoven Pražský potravní a spořitelní spolek, který jak sám jeho název napovídá, tvořil jakousi symbiózu spotřebního a spořitelního družstva.
    Důležitým historickým momentem bylo vydání CaK družstevního zákona v roce 1873. Největší rozmachu u nás dosáhlo družstevnictví právě v období mezi 1. a 2. světovou válkou. Druhá světová válka a následná okupace drasticky zasáhly i do činnosti družstev. Družstevní život byl okupačním režimem značně omezován a po válce komunisty fakticky zlikvidován a víceméně začleněn do sféry socialistického vlastnictví.

    Takže u nás nic nového. Pokud není spolčování družstevnictví vnitřně sešněrováno, může představovat velmi svobodný a přínosný kousek společnosti.

  8. Zajímavé, kolik lidí článek nepochopilo a zavzpomínalo na (komunistický či německý) antisemitismus.

    1. Ale pochopili: „dej nám peníze, my se o ně postaráme líp než ty“

    2. V roce 2000 pouze 8 zemi sveta nemelo Rothschildem vlastnenou centralni banku.
      1.Afghanistan
      2.Iraq
      3.Sudan
      4.Libya
      5.Cuba
      6.North Korea
      7.Iran
      8.Syria
      Zbytek si jiste ctenar doplni sam svym soukromym domacim studiem. Vcetne ctenare AeroKarel. Dekuji.

      1. ROFLMAO

      2. A všetko sú to výborne prosperujúce krajiny, kde je sveta žiť, však?
        De gustibus…, ale ja radšej teda budem žiť v nejakej židmi vlastnenej krajine.

        Odhliadnuc od toho, že mi nie je jasné, akým spôsobom Rotschild vlastní napr. slovenskú NBS, ale asi je to tajné, preto to neviem.

        1. kdyby tady cechacsi cely dny nekdakali,tak uz jejich banky ovladaji cely svet.
          Ale zatimco zidovsti kluci studuji,aby byli ti nejlepsi(jinak by je vetsinova spolecnost nebrala),tak cehuni rvou na hokeji nebo sukaji.A pak se uz jen ta demence dedi

          1. no a co? Někdo nutí ty židy aby studovali a dělali na čecháčky podvody? Kde se tady furt bere to že někdo jinej ví jak druhej má žit. Proč kážete čechům aby neřvali u hokeje a nešukali? Proč jim to chcete furt brát? Proč nějakej žid musí ovládat čechy? Nikdo to po nich nechtěl.

        2. grg a nezamenujes nahodou priciny a nasledky ?
          Proc je asi Afghanistan tak rozmrdany ? Neni to nahodou tim, ze ho neustale nekdo zkousi okupovat, nejdrive Britove, potom Soveti, a nakonec NATO ? Proc, pokazde, kdyz CIA vyskoli teroristy , tak stvori neco, co se vzdy vymkne kontrole, at uz jde o mudzahediny nebo Taliban nebo Al Kajdu nebo Isis, whatever a nikdy s tim neprestanou a vzdu to udelaji znova a znova ? Treba Majdan na Ukrajine a naslednou obcanskou valku proti Donecku a Luhansku?

          Jeste rekni, ze Afghanistan mel po sto letech nonstop valek a mocenskych konfliktu s ojedinelymi roky miru sanci neco rozjet, treba neco, jako ekonomiku. By the way, USA okupuji Afghanistan i s ucasti ceskych vojaku od roku 2001, to je 16 let v kuse.

          Naproti tomu soveti bojovali proti mudzahedinum podporovanym z USA, Saudi, GB a dalsich „pouze“ deset let.
          Jakoze nic nenasvedcuje tomu, ze by Rothschild, NATO a spol. hodlali Afghanistan opustit, ze by prestali lit prachy do teroristu a ze by od tama vysmrdeli, kdyz to je z USA pres pulku zemekoule.

          Takze asi tak.

      3. A ČR nic? Naše NB opravdu Rotshieldům nepatří, když by bylo možná lepší, kdyby patřila.

        1. seš naivní, když si myslíš že to budou mít napsané velkým písmem nad dveřima?

  9. co je to tady za spolek dementu?uz jen pulka automechaniku a mazacu sekacek?

    1. I já Vám přeji dobrý den.

      1. no tak…
        beze srandy-co se to tady stalo?vzdyt to byl jeste nedavno fantasticky web??predsedo

Komentáře jsou uzavřené.

D-FENS © 2017